Nasilje i tamo gdje bi se najmanje nadali!

menon RSS / 21.11.2008. u 16:39

Neki dan sam bila u jednoj trgovini i tamo nasla brosuru koja daje moralnu pomoc zenama koje su zrtve nasilja! U toj brosuri su izjave zena koje daju svoj glas protiv bilo kakvog nasilja nad zenama i bodre one koje su se nasle u toj situaciji!

Evo nekih izjava: Dodjite sebi, dok jos imate kome!

Prijavite nasilje, nemojte trpiti, tako se mozete zastititi i vi i djeca!

Ljubav uvijek, nasilje nikada!

Uzmi zivot u svoje ruke!

Ne trpite nasilje, pronadjite izlaz, ako nisu vrata otvorena, onda je prozor! Izlas uvijek postoji!

Ti si lijepa, pametna i sposobna! Zasluzujes bolje! Treba samo da izaberes i napravis prvi korak!

Zene nisu vrece za boks niti otirac za cipele!

Budite hrabre, volite sebe i radite sve sto vas cini sretnima!

Nasilju se uvijek treba suprostaviti!

Ti si sebi najbitnija! Nitko na ovom svijetu nije vredan tvoje zrtve i niko nema pravo da te maltretira!

Molite se Bogu, on je uvijek uz vas!

Postujte sebe!

Nasilje je i ako vam muz zabrani odlazak s prijateljicom na kavu! 

Nasilje je i ako vam stalno nesto prigovara i spusta!

Nasilje je i ako suti od vas, a za to nema razloga!

Nasilje je i ako vas omalovazava....

Neko ce reci da se vecina danasnjih brakova raspada zato sto su zene sve emancipiranije i ne zele vise da muskarac bude glava u kuci (tj. valjda se misli da sve mora biti kako on kaze....), odnosno ne zele vise trpiti da su uvijek ispod (pa i u vodjenju ljubavi) i manje od makovog zrna!

Ali ne radi se o tome, rekla bih! Mislim da je sve vise nasilja u svijetu, a bome i bracnim zajednicama i zato zene dizu svoj glas, zato zele promjenu na bolje i zato bjeze od muskarca koji ih maltretira na bilo koji nacin, emocionalno, verbalno ili fizicki!

Postoji vise tipova nasilnih osoba: - to su oni koji su grubijani inace, znaci na daleko se vidi i cuje da su prosti, neodgojeni, ostri i skloni verbalnom i fizickom napadanju,

- zatim oni koji su naizgled normalni, a onda sasvim iznenada bez ikakvog razloga (u njihovim glavama je jedini razlog) planu, udare i napadnu,

- mislim da su najgori oni koji su cijenjeni u drustvu, na poslu, (najcesce su intelektualci ili na visokim pozicijama u drustvu, no to nije pravilo) oni za koje bi svi rekli da ne bi ni mrava zgazili, svi, osim njihovih zena i djece! E, samo zene  i djeca, takvih nasilnika, znaju pravu istinu o takvim nemuskarcima! I takvim zenama i djeci je najteze, jer im nitko ne vjeruje...

Nemuskarcima ih nazivam zato, jer za mene pojam muskarca je covjek prije svega, koji voli, postuje, cijeni, podupire, stiti, razumije, slusa i cuje..... svoju zenu, djecu.....svoju obitelj!

Zavrsit cu ovako: Pravih muskaraca je puno i hvala Bogu da je tako! A ako je kraj vas nasilnik, bjezite glavom bez obzira, jer on se nikada, bas nikada nece promijeniti iako je to obecao vec sto puta!

 

 



Komentari (9)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 21:34 21.11.2008

hm

Mislim da se nasilje nad zenama nije promjenilo u smislu da je cesce vec naprotiv sve vise emancipirano drustvo prica o tome.
Slazem se s vama iako mislim da je text malko egocentrican u smislu nasilja ima iskljucivo s muske strane sto nije tacno. Ne zelim s ovom konstatacijom pobiti niti jedno vase glediste vec ukazati da problem nijecrno bijeli film s vec predispoziranima ulogama zrtve I nasilnika.
Isto tako mislim da je poruka bjezite bez obzira suprotna nekim nacelima ljudske culture.
Znaci slazemo se da je nasilje ako muz/zena/ cuti a za to nema nikakvog razloga; Ako cemo gledati crno bijelo znaci bijezanje je izlaz od situacija gdje potreban dogovor I razgovor.
Zbog svega ovog mislim da je strasno bitno uociti da nasilje ima vise varijanti I svojih reflekcija I takodjer da je pogresno donositi jedno jedino univerzalno praviloza sve.
Sve u svemu dobar tekst
I pozdrav.
pedofiliji
menon menon 12:43 22.11.2008

Re: hm

Isto tako mislim da je poruka bjezite bez obzira suprotna nekim nacelima ljudske culture.
Znaci slazemo se da je nasilje ako muz/zena/ cuti a za to nema nikakvog razloga; Ako cemo gledati crno bijelo znaci bijezanje je izlaz od situacija gdje potreban dogovor I razgovor.
Zbog svega ovog mislim da je strasno bitno uociti da nasilje ima vise varijanti I svojih reflekcija I takodjer da je pogresno donositi jedno jedino univerzalno praviloza sve.


Hvala sto ste uopce procitali moj tekst, jer nas koji nismo na VIP listi tesko da iko i nadje!
Poruka bjezite bez obzira, je suprotna nekim nacelima ljudske kulture i naravno da zena ili muz, ako samo cute, moraju prvo da nadju vremena i dobre volje za dogovor i razgovor.... ali znamo da i to kod nekih ide jako tesko, a ako je jos u pitanju i neko drugo nasilje.... onda ni zena, a naravno ni muskarac (u tekstu sam prvenstveno pisala o nasilju nad zenama i djecom, a slazem se da i muskarci trpe nasilje u obitelji i te kako...) nemaju sta vise s takvom osobom da rade, pogotovo ako su vise puta pokusali razgovarati i naci rijesenje za takav vid ponasanja-neponasanja!
Ali najvse sto me muci u vasem tekstu je ono na kraju
I pozdrav.
pedofiliji

Zaista ne znam sta to treba znaciti???? Jeste li se zabunili?!
aleksandarz92 aleksandarz92 09:49 23.11.2008

Re: hm

Slazem se s vama iako mislim da je text malko egocentrican u smislu nasilja ima iskljucivo s muske strane sto nije tacno. Ne zelim s ovom konstatacijom pobiti niti jedno vase glediste vec ukazati da problem nijecrno bijeli film s vec predispoziranima ulogama zrtve I nasilnika.

Musko nasilje je slucaj u bar 95%situacija, tako da je nekako uobicajeno govoriti sa te pozicije, dok ce se i onih 5% lako pronaci u izokrenutoj prici.

I pozdrav.
pedofiliji

I ja se nadam da se zbunio, al` bi ipak da cujem obrazlozenje. Ovako nesto je dovoljno za trajno izbacivanje sa bloga.
menon menon 11:00 23.11.2008

Re: hm

Slazem se u potpunosti Aleksandarz92!
Bilo bi dobro da dali76 obrazlozi "to" na kraju!
Hvala na komentaru i sto ste procitali moj tekst!
maya.sangoma maya.sangoma 15:01 22.11.2008

tema stara - skoro ubudjala

Pa sta da ti kazem , slazem se sa Dalijem
vise nego sa tobom, iako sam zensko 100% .
( Sad sam sto posto ozbiljna ). Zene su ,prirodno ,
strasne manipulatorke , a muskarci zele samo
jednu stvar od zena - da ih stalno lazu:
da su pametniji nego sto jesu , da su lepsi ,
da su visi , da su uspesniji nego sto jesu ,
a narocito ,da im je duzi ( da prostis )
i da su bolji nego sto jesu (znas vec gde )
Zene lazu muskarce o ovim stvarima ,
oni misle da je istina (jes da neki nisu bas sigurni )
i na tim relacijama sljaka 99% brakova .
I naravno , posto je brak zasnovan na
trgovackim osnovama a ne na emotivnim -
javljaju se svakojaki problemi.
A one dileje 1% sanjaju i upinju se da sretnu
princa - princezu svog zivota
i tako se na tom putu razocaraju 1001 put ,
pa opet jovo nanovo .
Poneko i nadje pravog partnera ,
svaka cast , ali to je retko .

P.S. Navrati malo kod mene na blog
pllllllllllllliizz .
menon menon 16:42 22.11.2008

Re: tema stara - skoro ubudjala

Zene lazu muskarce o ovim stvarima ,
oni misle da je istina (jes da neki nisu bas sigurni )
i na tim relacijama sljaka 99% brakova .
I naravno , posto je brak zasnovan na
trgovackim osnovama a ne na emotivnim -
javljaju se svakojaki problemi.
A one dileje 1% sanjaju i upinju se da sretnu
princa - princezu svog zivota
i tako se na tom putu razocaraju 1001 put ,
pa opet jovo nanovo .
Poneko i nadje pravog partnera ,
svaka cast , ali to je retko .


Sorry, ali ne mogu da vjerujem da to jedna zena kaze! Mozda je sve tako kako kazes, ali je to onda jako zalosno! Moja namjera je bila drugacija i prvenstveno sam htjela baciti svjetlo na nasilje u obitelji! Mozda je tema stara i skoro ubudjela, kako ti kazes, ali zato se jos vise o njoj treba govoriti! Ti si sretnica ako nisi u takvoj obitelji gdje ima nasilja i ako niko od tvojih blizih prijatelja ili rodjaka nije u takvoj nezavidnoj situaciji!
A sto se tice dileja, kako ti kazes, kojih je po tvojoj procjeni 1 %, koje sanjaju princa, mogu ti reci da ih ima puno i ja sam jedna od njih i zivim s takvim PRAVIM partnerom i dobro znam sta govorim!
Zalosno je ako se svi uljuljkamo, misleci da bolje nema i da bolje ne moze biti!
Bila na tvom blogu i dala preporuku!
maya.sangoma maya.sangoma 10:04 25.11.2008

Re: tema stara - skoro ubudjala

Menon,
Ovo pitanja sto si ti postavila u blogu z a h t e v a bas siroku raspravu , ali psiholosko sociolosku . Ja sam je protumacila narodski onako kako svaki dan zivimo . Postoji tu i elemenat - da mislimo da nam se dogadja ono sto nam se u s t v r i ne dogadja . Onda nastaju razna razocaranja . Ostajem pri tvrdji da samo 1% ljudi trazi prave vrednosti , a da su ostali bolji ili gori trgovci .( ne mora da znaci da su oni toga , uvek ,svesni )
Ako si ti n a s l a p r a v o g , radujem se - to je , pored ostalih pripadnika 1% , i moja sansa da ga kad tad nadjem.
Hvala za podrsku na blogu .
Maya
dunjica dunjica 16:52 22.11.2008

!

Pravih muskaraca je puno i hvala Bogu da je tako! A ako je kraj vas nasilnik, bjezite glavom bez obzira, jer on se nikada, bas nikada nece promijeniti iako je to obecao vec sto puta!


Neke žene imaju nepogriješiv nagon da uvijek završe u zagrljaju nekog grubijana. No, ne treba ih kriviti, jer se vjerojatno radi o usvojenom mehanizmu, "kondicioniranosti" da rade u korist vlastite štete, koju su stekli najvjerojatnije u (ranom) djetinjstvu, fizički - često i psihički - kažnjavane od oca (najčešće) ili brata, očuha, djeda, ... Njime prije svega treba psihološka pomoć, nakon što su se makle na sigurnu udaljenost od nasilnika.

Jer, kao što ti reče, Menone, on se neće promijeniti, unatoč x-tom obećanju, te i njemu jednako treba pomoć, ali se bojim da je spremnost moguće pronaći tek kod časnih izuzetaka.
menon menon 16:56 22.11.2008

Re: !

Jer, kao što ti reče, Menone, on se neće promijeniti, unatoč x-tom obećanju, te i njemu jednako treba pomoć, ali se bojim da je spremnost moguće pronaći tek kod časnih izuzetaka.


Slazem se u potpunosti s tobom Dunjice!
Hvala ti sto si procitala i komentirala moj tekst!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana