Razmisljanja ili 1, 2, 3.

malasneki RSS / 02.12.2008. u 23:31
Nema nista lepse nego kada posle napornog dana osetim na sebi mlaz vode, kako preko moje glave i lica klizi do tela i sa sobom sapira sav umor i tegobe toga dana. Bukvalno osecam kako sav teret odlazi. Tada su mi i misli najbistrije. Polako sumiram utiske, razmisljam sta me sutra ocekuje i pravim planove. Danas mi je bio jako naporan dan, pun obaveza. Dosla sam kuci, zavrsila sa citanjem par strana knjige koju sam citala zadnjih dana, i koja me toliko osvojila, a onda sam otisla kao i obicno pod tus. Kako je odlazio umor, tako su nadolazile misli.
 
Razmisljam, juce  je bio svetski dan borbe protiv AIDS-a. Lepo je da seobelezi taj dan, ali mi se cini da je nekako postalo "izlizano". Vise pricaju o tome zato sto tako treba ili sto se mora nego sto stvarno tako misle. Kao da svi taj jedan dan misle samo o safe sex a svih onh 364 i zaborave na zastitu, i u glavnom se prepustaju uzitku. Muskarci se obicno izgovaraju kako ih kondom steze, zene da ih zulja itd. Do duse, na celoj toj buci taj jedan dan, odredjeni debelo i zarade. Ipak, meni je nekako sve to licemerno i naduvano, i u opste me nervira sistem vrednovanja dvostrukim arsinima koji se duboko uvrezio kod nas.
 
Danas je mojoj mami rodjendan. Cule smo se jos jutros i slatko se nasmejale nasim porodicnim salama koje pominjemo obicno kada je nekome od nas u porodici rodjendan. Ispricale novotarije i uelpsale jedna drugoj dan. Majka je ceo moj zivot jako bitna figurai veoma je uticala na moj razvoj i karakter. Od nje sam nasledila snagu i borbenost, i nekako me je vodila uskim stazama krupnim koracima. Naucila me je da se borim kroz zivot, i da samo ono sto sama uradim za sebe mogu da ocekujem da cu  dobiti od zivota. Mislim da ne bih bila ni pola onoga sto jesam danas i ne bi uspela da postignem toliko toga bez majcinog uzora. Majko, hvala ti zbog svega!Zelim ti jos puno lepih rodjendana.
 
A sutra, sutra me ceka naporan dan, jer posle posla moram da se na brzinu spremim i hitam na proslavu povodom svetskog dana osoba sa hendikepom. Ustanovile su ga Ujedinjene nacije jos davne 1982 (cini mi se) i u nasoj zemlji se sve vise prica o tome. Naravno, isto kao i za jucerasnji praznik, i ovaj sutra mi se cini po malo izlizan, i tu ce neko debelo zaraditi, ali eto, dize se graja. Meni je jako vazno da se dize sve veca graja, jer sto je vise graje, valjda ce biti i vise rezultata. Kako za juce, tako i za sutra, a onda i za sve one dane deteta, zdravlja, borbe za mir i tome slicno...


Komentari (12)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mashha mashha 02:19 03.12.2008

Slažem se, postalo je izlizano


Uz omasovljavanje neke pojave ili događaja, uvek ide i rizik od udaljavanja od same suštine.
Dobro je da se diže graja, dobro je da se što više ljudi regrutuje, ali ostaje pitanje kako ih usredsrediti na samu bit onoga za šta se zalažu. Jedino tako se može brže doći do rezultata.
A profiteri su neizostavna pojava, uvek ih je bilo i biće ih sve više kako budemo tonuli u kapitalizam.

A ovo je za divnu mamu
edi-va edi-va 09:05 03.12.2008

Re: Slažem se, postalo je izlizano

Uz omasovljavanje neke pojave ili događaja, uvek ide i rizik od udaljavanja od same suštine


Emotion without action is irrelevant

zene da ih zulja


Mene bas i ne

Majka je ceo moj zivot jako bitna figurai veoma je uticala na moj razvoj i karakter


Ja sam odrastala bez moje majke, ali mi je danas ipak jako bitna, a tvojoj zelim srecan rodjus!



dali76 dali76 09:09 03.12.2008

drzava vs pojedinac :odgovornost



Prije svega pridruzujem se cestitkama za rodjendan da nije ga bilo I mi bi ovdje bili uskraceni za jednu divnu I hrabru osobu I blogo/ drugaricu …. …sad smijem da se ne slozim sa svim napisanim ..hehe..
Prvo, zbog nedovoljno informacija oko toga sta se sve desava u Srbiji povodom ovih datuma tesko mi je govoriti o tvojim kritikama glede komercijalizacije.
No to me podsjeca na ne rijetke komentare koje cujem kako su osmjesi sluzbenika na zapadu umjetni I lazni.
Iz toga valda sljedi logika kako su iskrena lica ,pa maker I namrgodjena nasih sluzbenika ustvari rijesenje.
Ja se radujem dok se pise I prica o ovim I slicnim temama ciji datumi imaju simboliku da nas posjete I afirmisu nova saznanja .
Sad hoce li neko tu biti “nukusno komercijjiliziran,po meni nije krucijalno.
Sto se tice upotrebe il neupotrebe prezervativa mislim da drzava ima odgovornost , ali cesto se prenebregava I odgovornost svakog od nas.
Neinformiranost danas o toj temi , po mom sudu, jeste stvar izbora.




malasneki malasneki 09:33 03.12.2008

Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

Sto se tice odgovornosti, ona je uvek pojedinacna, a veoma retko kolektivna. Cak sta vise, da li se, sem u teoriji, i moze govoriti o kolektivnoj odgovornosti, jer je to osobina svakoga od nas. Jos je pokojni Djindjic insistirao na tome, i ja se potpuno slazem sa njim.

edi-va, nije majka samo ona koja nas je rodila, i iako sam ja odrasla pored moje, verujem da je jedna odgojila i tebe, pa ma ko to bio.

mashha nije to samo stvar kapitalizma, to je stvar ljudi a ne sistema.
proletera proletera 13:47 03.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

Dosla sam kuci, zavrsila sa citanjem par strana knjige koju sam citala zadnjih dana, i koja me toliko osvojila, a onda sam otisla kao i obicno pod tus.


Zivo me zanima koja je to knjiga sto te toliko osvojila ?! Pricaaaaj .
malasneki malasneki 14:04 03.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

Haled Hoseini "Lovac na zmajeve"
Preporucujem ti je, a mozda ti je i donesem
dali76 dali76 16:40 03.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

Ja ne bih rekao da je odgovornost drzave,koju ja spomenuh istovetna, kolektivnoj odgovornosti koju ti spominjes.
Drzava ima odgovornost da donosi odredjene zakone, da sprovodi odredjenu politiku , da promovise odnosno afirmise odredjene stvari koje opet reflektuju vjerovanja partija koje cine vlast.
Sad ne znam odakle je tu “usla kolektivna” odgovornost?
Nadalje ja ne poznam toliko pravo da bih diskutovao o postojanju kolektivne odgovornosti , ali zar n primjer ratna reparacija koju je Njemacka imala da plati poslje prvog sv. Rata nije znak kolektivne odgovornosti gradjana te iste zemlje?
Sta cemo s onima koji vjeruju francuskom filozofu da svaki narodima vlast kakvu zasluzi?
Nema li to veze s kolektivnom odgovornoscu.
Ja mislim da je pokojni premijer Djindjic jedini koji je imao hrabrosti da nam ukaze na nasu “kolektivnu pospanost” kao gradjana il kao naroda.
mariopan mariopan 17:14 03.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestit

Majka je samo jedna zato sve najbolje dragoj mami

sanya92 sanya92 21:44 03.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestit

auuuu ja kanda kasnim... srecan rodjendan mami male sneki
malasneki malasneki 09:35 05.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

dali76
Ja ne bih rekao da je odgovornost drzave,koju ja spomenuh istovetna, kolektivnoj odgovornosti koju ti spominjes.
Drzava ima odgovornost da donosi odredjene zakone, da sprovodi odredjenu politiku , da promovise odnosno afirmise odredjene stvari koje opet reflektuju vjerovanja partija koje cine vlast.
Sad ne znam odakle je tu “usla kolektivna” odgovornost?
Nadalje ja ne poznam toliko pravo da bih diskutovao o postojanju kolektivne odgovornosti , ali zar n primjer ratna reparacija koju je Njemacka imala da plati poslje prvog sv. Rata nije znak kolektivne odgovornosti gradjana te iste zemlje?
Sta cemo s onima koji vjeruju francuskom filozofu da svaki narodima vlast kakvu zasluzi?
Nema li to veze s kolektivnom odgovornoscu.
Ja mislim da je pokojni premijer Djindjic jedini koji je imao hrabrosti da nam ukaze na nasu “kolektivnu pospanost” kao gradjana il kao naroda.

Kolektivna propast nam je zagarantovana, i to kao skup propasti pojedinaca a onda i svih zajedno. No kolektivna odgovornost, pa cak i u primeru koji si ti naveo je neprimerena, opet rekoh, zato sto je odgovornost sama po sebi kao pojava, osobina svakog pojedinca. Vidis, ako primenis primer koji si ti naveo, ispada da su i oni Jevreji koji su pobijeni, ali i svi ostali stanovnici Nemacke koji nisu imali veze sa nacistima, ili su se cak borili protiv njih, morali placati dug onih koji su tu odgovornost zaista snosili, i zbog toga ja ne mogu odgovornost svrstati u kolektivne kategorije.
Ako uzmemo da svaka drzava ima vlast kakvu zasluzuje, mogu se sloziti samo delimicno, ali opet to smatram nekom drugom pricom, ne vezano za odgovornost.
malasneki malasneki 09:36 05.12.2008

Re: Hvala svima u ime moje majke na cestitkama

maropan i sanya hvala i vama :)
marija_cvetic marija_cvetic 20:34 09.12.2008

:)

Osvrnucu se na taj dan iz mog ugla,17ogodisnjakinje...Svaki put se na taj dan trudimo da na neki nacin dodjemo do drugih mladih....Nazalost ljudi su vremenom oguglali na sve,pa da bi stvarno dosao do necije svesti moras ga sokirati,tu su sokantne slike,price,statistike...ali jednostavno je neuspelo...Svaki trud da shvate ozbiljnost svega toga je uzaludna...Razocarana sam jer polako gubim nadu da ce neki ljudi ikada shvatiti da se to ne desava drugim ljudima,da je to stvarnost...I ma koliko teorijiski potkrepljeni bili u praksi retko koriste svoje znanje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana