Era peticija

d_sandic RSS / 04.12.2008. u 16:39

Poštovane koleginice i kolege blogeri,

 

Na virtuelnom prostoru, koji zajedno posećujemo, desila se evolucija. Počinje era peticija. Mahom opravdanih. Zaista mislim da porodilje u ovoj zemlji zaslužu korektniji tretman. U ovoj rečenici nema ni traga ironiji. Otac sam dve bebe (30 i 16 meseci), sve mi je to jako sveže. Pružao sam podršku na postovima koji se bave tom problematikom i reagovao na komentare koji preskaču uljudnost. Na ovaj fenomen gledam kao na buđenje iz dubokog, letargičnog sna. Treba da se bunimo. Treba da zahtevamo objašnjenja. Treba da tražimo sankcije. Dosta smo ćutali. Molim za vašu podršku na nekim drugim temama. Molim vas da zaustavimo tendenciju pljuvanja i izrugivanja. Po našoj napaćenoj Srbiji.Po Republici Srpskoj. Po srpskom nacionu, uopšte. Možda nije u redu da ja, koji sam došao iz preka i skrasio se ovde, na tome prvi insistiram. Prosudite vi. Ali, smučilo mi se da se novinarima koji ne razlikuju Dunav od Save pridaje toliki značaj. Da se vređaju svi oni koji tvrde da nismo, ni manje ni više, loši od drugih naroda. Da nismo činili ništa što nisu činili drugi, koji nama morališu. Da se daju ostrašćena saopštenja sa isključenim komentarima. Ako su to plaćena saopštenja iz kojih se ova kuća finansira, neka stoji naznaka'plaćeno'. Pa, ko hoće da čita, neka čita. Ako nije plaćeno, neka nam neko objasni zbog čega se minimizira naša tragedija. Zašto naše žrtve nisu ljudi sa imenima i prezimenima, zašto naše suze nisu mokre i slane? Mislim da imamo pravo da zahtevamo od urednika da ovakve pojave prestanu. Ako se slažete, podržite.

 



Komentari (17)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 19:07 04.12.2008

moje misljenje

Ja sam svojim tekstovima “oladite gospodo u trendu,politicka okupacija HO, I “necu da budem Svabo u dotiranom filmu, direktno I indirektno govorio o ljudima koji zele I hoce crtati crno bijeli film s crnim ulogama prisivenim samo jednoj strani.
Ja znam da ima ljudi koji na rijec Srebrenica reaguju “a oni nama”?, I mislim da to nije dobar odgovor niti dobra reakcija.
No isto tako ne mislim da ja ako inzistiram da zlocin nema naciju ne relativiziram zlocine mog naroda.
Ovdje pisu raznorazni ljudi,mnogo vise ih cita nego sto pise.
Ne smatram da bi bilo ko trebao braniti bilo kome da iznosi svoja misljenja I razmisljanja.
Rijecima,argumentima, moze se mnogo vise uciniti nego zabranama.
Svaki vas razlozan komentar na takvim blogovima gospodine Sandicu vrijedi mnogo vise nego zabrana takvih blogova.
Pozdrav

dali76 dali76 19:10 04.12.2008

Re: moje misljenje

gresku napravih kod relativizacije :
daklem mislim ako ja inzistiram da zlocin nema naciju(nije samo da su ga Srbi cinili) to ne znaci da ja relativiziram zlocine mog naroda.
d_sandic d_sandic 19:15 04.12.2008

Re: moje misljenje

Hvala na javljanju. Ipak, mislim da bi partijska saopštenja po principu: napljuj i ukini komentare, trebalo onemogućiti. Nije redak slučaj da neka NGO nešto saopšti i zaključa za komentare. Kao što rekoh, ako je to plaćen prostor, to treba i napisati. Ako nije, ne vidim tu prostor za dijalog. Takođe, miljenike treba staviti u ravnopravdan položaj sa nama običnim smrtnicima. Dešava se da autor na pasja preskakala napljuje komentatora na svom blogu. Napadnuti nije u ravnopravnom položaju. Dakle nikakve zabrane ne predlažem. Samo malo reda i jednakosti.
margos margos 21:58 04.12.2008

Re: moje misljenje

na pasja preskakala

:))))))) ovo jedino čujem da govori moja mama! i sad ti! :))))
d_sandic d_sandic 08:35 05.12.2008

Re: moje misljenje

margos
na pasja preskakala :))))))) ovo jedino čujem da govori moja mama! i sad ti! :))))



Koliko ja znam ta poštapalica vuče korene negde iz Hercegovine. Ali je duboko ukorenjena u delovima Bosne odakle dolazim. Pozdrav
Budimac Budimac 03:02 06.12.2008

Re: moje misljenje

Koliko ja znam ta poštapalica vuče korene negde iz Hercegovine. Ali je duboko ukorenjena u delovima Bosne odakle dolazim. Pozdrav

Moja mama upotrebljava na "pasja kola", ma šta to značilo.

Preporuka i ponavljam šta kaže Margita: Posebno je važno negovati kulturan razgovor.
margos margos 19:11 04.12.2008

Naravno!

Podržavam! Posebno je važno negovati kulturan razgovor.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:27 04.12.2008

Re: Naravno!

Podržavam! Posebno je važno negovati kulturan razgovor.
vracarac92 vracarac92 11:01 05.12.2008

Re: Naravno!

Podržavam! Posebno je važno negovati kulturan razgovor.

Imaš moju punu podršku u svakom trenutku!!!
Preporuka
ipsi ipsi 20:17 04.12.2008

Naravno, podrska!

E moj "sumski krvolocni" sapatnice, jos ce da nas optuze napredniji i bolji da bez rata nemozemo pa ovdje virtuelno ratujemo, a ja sam nekako siguran da mi samo prenosimo krik nedoklanih i da su nam namjere casne i ljudske!

Podrska otvorenosti za svaku istinu, ma kakva bila!
d_sandic d_sandic 10:24 05.12.2008

Re: Naravno, podrska!

Hvala brate.
vracarac92 vracarac92 11:02 05.12.2008

Re: Naravno, podrska!

Podrska otvorenosti za svaku istinu, ma kakva bila!
To je jedini ispravan i moguć način.
rastinjak rastinjak 07:46 06.12.2008

Era peticija

Podržavam Vaš stav. Samo da dodam da nije sve samo u prikupljanju peticija, treba zasući rukave i prionuti na posao, najpre promenuti stvari oko sebe.Jednostavno, neke stvari se mogu promeniti i poboljšati bez novca, političke podrške, donošenja pravilnika, rezolucija i sl.
Veliki broj NVO, ponajviše one organizacije kojima se pruža najveća ‚‚vidljivost'' se brave raznim oblicima građanskih prava. One imaju i najveću finansijsku podršku. Vrlo mali broj organizacija se bavi socijalnim pitanjima. Razlog za to je verovatno shvatanje da su socijalni problemi pitanje države, što u principu nije tako.Postoji tu čini mi se još jedan razlog a to je što naša '' intelektualna elita'' ne želi da se bavi aktivnostima koje nisu plaćene te se zato ovim segmentom i ne bave. Akcija koju je pokrenula Krugolina prodrmala je neke stvari ali je stvorila dva fronta izmedju kojih je iskopan dubok jarak koji će teško biti premošten. Od njene akcije ne očekujem neku veliku korist, jednostavno loš pristup problemu. Sa druge strane akcija je pokrenula mnoge na razmišljanje i spremnost da se stvari rešavaju na adekvatan konkretan način, bez nepotrebne konfrontacije i samo reklamerstva.
I naravno isključivanje komentara je potpuno nekorektno, čak i brisanje komentara je stvar za diskusiju, al hajde kao mora.
Unfuckable Unfuckable 15:58 06.12.2008

Re: Era peticija

isključivanje komentara je, predpostavljam, urađeno zato što se nije kvalitetno mogla pratiti diskusija paralelno na dva bloga, kao i da bi se komentatori usmerili na najnoviji tekst - samo predpostavljam

Što se brisanja tiče - u najvećem broju slučajeva to je stvar moderacije, koja - po pravilima bloga "take it or leave it" - nije dužna da pojedinačno objašnjava razloge brisanja (ali to ipak ponekad radi)
112358oo 112358oo 10:07 06.12.2008

era peticija

Na virtuelnom prostoru, koji zajedno posećujemo, desila se evolucija. Počinje era peticija.

možda postoje i druge otvorene peticije, u ovom trenutku znam samo za jednu aktivnu: peticija kru&co. koju je trenutno potpisalo 3576 osoba..... ako postoji još neka aktivna peticija, molim one koji znaju da ovde postoju linkove.......

inače, preporuka za tekst i izvinjenje za comment...... pozdrav!
maya.sangoma maya.sangoma 05:23 07.12.2008

Re: era peticija

Posetih te prvi put i vidim da imas puno komentara - dobrih . Nemam nista da kazem , oni su rekli sve i za mene .Ja bih rekla nesto o nacinu na koji nasa blogerka Krugolina posmatra ljude sa druge strane . GLASNO , ISUVISE GLASNO , ni blizu prave mere . Samo toliko zato sto ne zelim ,ni s kim pa ni s njom ,da ulazim u bilo kakvu POLEMIKU.
d_sandic d_sandic 08:50 08.12.2008

Hvala svima

Hvala narode. Od srca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana