Sram vas bilo!

Jelena Krajšić RSS / 07.08.2007. u 18:29

Jovan Mišić, optužen je 2001. godine zbog bluda nad maloletnicima. Osuđen je na samo godinu dana! Ali to nije sve, presuda je poništena, a krivično delo zbog kog je osuđen je zastarelo!

Jovan Mišić je slobodan čovek!

Jeste li čuli: Jovan Mišić, građanima poznatiji pod imenom Ilarion, onaj kome je presuđeno da je bludničio nad decom, je slobodan čovek?
Kako se osećate povodom toga?

Vi građani ove države nećete reagovati? Nećete se okupiti? Nećete zatrpati kabinete pismima? Nećete ništa bojkotovati?

Ne razumem se u pravosuđe, ali znam, i to sigurno znam, da ako je ovaj čovek bludničio nad maloletnicima jedna godina je jako, jako, jako kratka kazna.

I šta se desilo dragi predsednici, sudije i ostali? Kako to zastareo slučaj?!

Nije vas sramota? Kako spavate? Imate li vi decu? Jeste li upoznali u životu neko dete?

Koga se bojite drage sudije?

Ali, ne, ne, ne, ni to nije sve. Nešto baš, baš slično desilo se i u slučaju sa vladikom, šta li je, Pahomijem:

„U sličnom slučaju, posle višegodišenjeg suđenja vladika vranjski Pahomije oslobođen je optužbi za bludne radnje nad četvoricom dečaka. Dva slučaja su do izricanje presude zastarela, a za duga dva slučaja sud je procenio da nema dovoljno dokaza.“ B92

Borise, Vojislave, i ostali je l vi to zarad uvlačenja u dupe crkvi dozvoljavate da pedofili šetaju ulicom i siluju decu?

Niko neće da potpiše peticiju? Samo 371 potpis? Kome ćete se obratiti kada neko sutra bude ugrožavao vašu decu ili vas? Sudu? Kom sudu? Ovim istim sudovima koji puštaju na slobodu silovatelje?

Ne zanimaju me nikakva objašnjenja.
Ako su bludničili nad decom zahtevam da budu u zatvoru.
I zahtevam da budu u zatvoru mnogo duže nego što je presuđeno.
Očekujem od građana galamu i da ne prećutkuju ovakve pizdarije, jer su u suprotnom saučesnici.

Ne zanosim se ja mnogo, znam ja da oni sada sede negde u hladovini i smeju nam se, govore kako će se ta galama brzo utišati i govore "ne može nam niko ništa". I očigledno im stvarno niko ništa ne može.

 



Komentari (272)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

RumuUn RumuUn 18:38 07.08.2007

Eh

Sve je ovo istina, ali je ispričano već.
Možda i vrijedi ponovo, al ne vjerujem da će nešto promijeniti.
Žao mi te djece.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:43 07.08.2007

Re: Eh

Ma najmanje je bitno da li ispričano već. Treba da se priča i priča i priča i priča, sve dok se nešto ne promeni. Ako ćutimo saučesnici smo.
RumuUn RumuUn 20:52 07.08.2007

Re: Eh

Naravno. Al mislim da ako tri puta u par dana imamo istu temu na blogu, da je teško nešto novo reći. A slažem se sa tobom...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:16 07.08.2007

NE PRISTAJEM/o!!!

NE PRISTAJEM/o!!!

To što je nešto u dva dana čak tri puta na blogu – samo svedoči o tome koliko je
neki problem veliki, u ovom slučaju (i) ogavan!

Pored toga, svedoči i o tome da normalni i moralni ljudi u ovom društvu (i na ovom blogu kao jednom od ključnih mesta te normalnosti i moralnosti) rade (nažalost) jedino što mogu da urade – iz sveg glasa i iz sveg bloga svakodnevno ponavljaju i govore jedno te isto: NE PRISTAJEM/o!!!

Zasad možemo jedino to – međutim, nemojte misliti da je to baš tako malo!
RumuUn RumuUn 22:31 07.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

Potpuno se slažem sa vama.
Ovaj pređašnji moj komentar je proistekao iz frustracije i nemoći.
Čini mi se da su riječi malo.
A plaši me zakon rulje.
Ruben Ruben 22:56 07.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

Dobro, u redu.
Ali, budimo racionalni.
Pahomije i ekipa su zapravo dream team SPC.
Jedina veza SPC-a sa suvremenim crkvenim trendovima.Ko će ako ne oni da modernizuju SPC,
raskinu okove tradicije, prevedu SPC iz nacionalne u nadnacionalnu i modernu crkvu?
Dok se to ne obavi,ebiga, ne šaljite male anđelčiće u hram, ne provocirajte posvećene u tranziciji.
angie angie 22:59 07.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

zar nije logichnije da se uradi neshto konkretnije, da se oglase stranke svojim zahtevima, gradjani, ngo, advokatska komora, druge sudije, peticije,sud u Strazburu,
neke konkretne akcije-ovo ne pristajemo je za gimnazijsko glasilo, jer su problemi srednjoshkolca prema kojima on izrazava bunt, za tu vrstu reakcije, ovo je mnogo ozbiljnije.
RumuUn RumuUn 23:20 07.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

Dream team ove države su Palma, Koštunica, Dinkić, pa i Tadić, Jovanović, Nikolić (ne dopada mi se nijedan)

Al, opet, držim da će nam nekad biti bolje.
Zato što znam da postoje pametni. Samo su nažalost potisnuti.

A valjda pametni postoje i u crkvi.
Više volim da sam optimista.
Nevena Nevena 08:55 08.08.2007

Re: Eh

Jelena Krajšić
Ma najmanje je bitno da li ispričano već. Treba da se priča i priča i priča i priča, sve dok se nešto ne promeni. Ako ćutimo saučesnici smo.

Apsolutno tacno. Svi treba da pisu o strahotama koje sudstvo u Srbiji cini jer nanosenje bola nepravdom je namerno uterivanje gneva i gnevljivosti sto je ravno zlocinu. Treba pozvati sve ljude da pisu o svojim iskustvima i iskustvima za koje znaju iz okruzenja jer samo tako se moze postici da javnost bude obavestena posto u Srbiji NEMA slobode medija.
Nevena Nevena 15:31 08.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

Nebojša Milenković
NE PRISTAJEM/o!!!To što je nešto u dva dana čak tri puta na blogu – samo svedoči o tome koliko je neki problem veliki, u ovom slučaju (i) ogavan!Pored toga, svedoči i o tome da normalni i moralni ljudi u ovom društvu (i na ovom blogu kao jednom od ključnih mesta te normalnosti i moralnosti) rade (nažalost) jedino što mogu da urade – iz sveg glasa i iz sveg bloga svakodnevno ponavljaju i govore jedno te isto: NE PRISTAJEM/o!!!Zasad možemo jedino to – međutim, nemojte misliti da je to baš tako malo!


Ne pristajem da trpim sudski kriminal i zato sam potpisala peticiju.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:18 08.08.2007

Re: NE PRISTAJEM/o!!!

zar nije logichnije da se uradi neshto konkretnije, da se oglase stranke svojim zahtevima
angie, mislim da je jedino logično da se oglasi LDP! za ostale - teško...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:14 09.08.2007

Saopštenje GO LDP Novi Sad

Kako sam i predvideo – prenosim saopštenje GO LDP Novi Sad:

Povodom oslobađajuće presude Vrhovnog Suda Srbije, u postupku koji se vodio protiv Jovana Mišića (monah Ilarion), gradski odbor Liberalno – demokratske partije u Novom Sadu, izdaje sledeće saopštenje:

Svojim najnovijim postupkom, Vrhovni Sud Srbije smeje se u lice građanima Srbije, upućujući im jasnu poruku da pred zakonom nismo svi jednaki. Najnoviji primer oslobađajuće presude za monaha Ilariona (građanin Jovan Mišić), jasno pokazuje da je u ovoj državi Crkva stavljena iznad zakona, jer je na sličan način i za slična nedela pre par godina oslobođen i vladika vranjski Pahomije. Svojim ćutanjem, Srpska Pravoslavna Crkva još jednom je pokazala da je vrlo daleko od morala o kome predano govori svojim građanima.
Gradski odbor LDP pita sudije Vrhovnog suda koga se boje: crkve, premijera ili predsednika. Jedno je sigurno. Ne boje se boga!
St.Dushan St.Dushan 18:39 07.08.2007

Mrkli mrak

Smrtna kazna!
Nevena Nevena 09:48 08.08.2007

Re: Mrkli mrak

St.Dushan
Smrtna kazna!


Mozda ali onda nekim sudijama i predsednicima suda zbog nepravde.
Jaril Jaril 18:46 07.08.2007

Zaštita svojih?

Borise, Vojislave, i ostali je l vi to zarad uvlačenja u dupe crkvi dozvoljavate da pedofili šetaju ulicom i siluju decu?

Misliš da je zarad uvlačenja? Možda štite svoje drugariće? Da ne bi i oni stigli na tapet. Nikad se ne zna...

I šta se desilo dragi predsednici, sudije i ostali? Kako to zastareo slučaj?!

Nije vas sramota? Kako spavate? Imate li vi decu? Jeste li upoznali u životu neko dete?


Kako spavate?

Sa decom!

Imate li vi decu?

Naravno, u krevetu!

Jeste li upoznali u životu neko dete?

I te kako, do njegovih dubina.

Grozota ziva.
Ja sam za neosudjivanje svestenika dok se ne dokaze krivica. Ali kad je dokazana... mislim... zastareva??? zbog birokratije suda??? Ja mogu da shvatim da slucaj zastari dok ne dodje na sud, kad je na sudu kakvo bre zastarivanje???

Izgleda da je sada jedino resenje, ne pustajte decu samu blizu svestnika, koliko god poverenja imali.
Za ispovest... ne znam sta da vam kazem.
babic babic 21:58 08.08.2007

Re: Zaštita svojih?

Ja sam za neosudjivanje svestenika dok se ne dokaze krivica. Ali kad je dokazana... mislim... zastareva??? zbog birokratije suda??? Ja mogu da shvatim da slucaj zastari dok ne dodje na sud, kad je na sudu kakvo bre zastarivanje???

Nikakva krivica nije dokazana.Glavni pretres je održan bez prisustva okrivljenog i njegovog branioca(ako ga je imao),a okrivljeni nije uopšte pozvan na glavni pretres.
Prisustvo okrivljenog je u principu obavezno u krivičnom postupku,a samo izuzetno sud može suditi u odsustvu okrivljenog,kada je nedostupan ili u begu,a ovako se ne može suditi.
Zapisnik o glavnom pretresu ne potpisuju stranke,svedoci itd nego samo sudija i zapisničar.Ako nije obezbeđeno prisustvo i učešće okrivljenog,praktično je moguće da sudija stavi šta god poželi u zapisnik,bez ikakvih garancija da su ti dokazi zaista izvedeni i da je sadržina tih dokaza korektno uneta.

pidola pidola 18:51 07.08.2007

Sramota...

Sramota i za crkvu i za sud i za drzavu!!!
Crkva sama sebe unistava,sud pokazuje koliko lose radi i funkcionise,a drzava,ako malo oslusnemo,cucemo kako vice,ziveo zlocin.
Sta ovo znaci?
Sta ovo govori?
Daje podstrek,bodri,ajde ljudi,ubijajte,silujte,kradite,svi ludaci sveta,dodjite ovde,ovde pravde nema,jel to?
Ovo vise nije ni sramota,ovo vec prelazi u neukusan bezobrazluk.
MMMila MMMila 18:52 07.08.2007

Ispravka!

Presuda NIJE ponistena zato sto je slucaj zastareo, nego sto je NEKO NAMERNO RADIO POGRESNO u sudstvu i napravio niz proceduralnih greski!

E, ali NE MOZE MU SE PONOVO SUDITI, jer je sad zastarelo! Ko je, i kako KUPIO ili cime PLATIO takav rasplet?

Kretenizam od drzave, zakona, sudija... crkve! Sviju onih koji ga NISU osudili!

Ja ga osudjujem! I ako neko zna gde je, takve treba proterati iz ove zemlje, ako vec niko drugo nece nista da uradi!
G r o f G r o f 20:45 07.08.2007

Re: Ispravka!

Crkva je takva kakva jest i neka je menjaju oni koji veruju.
Brine me sudstvo. Ta ustanova je toliko trula da se smrad oseća na sve strane. Pravo i pravda obilaze je kao da je kužna.
Sudije su odbacile i poslednju mrvicu morala. Igraju ludi ples sa političarima, moćnicima, advokatima. Svako ko naivno udje u tu mašinu, očekujući pravdu, biva samljeven i do te mere uvučen u nemoćni bes, da mu preostaje samo da uzme pištolj i sam traži pravdu.
Nije čudo što sve više ljudi puca.
.....A koji sudija je sudio Jovanu? Zašto se to ime ne kaže javno?
Jaril Jaril 21:02 07.08.2007

Re: Ispravka!

Nego sto se suda tice, sve vreme razmisljam o jednom:

ako je sud napravio gresku (necemo insinuirati da li namernu) a onda ga sud oslobodio zbog zastarelosti, i time u potpunosti opravdao nepoverenje, kako da sudu verujemo kad kaze da je Jovan Mišić kriv?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:34 08.08.2007

Re: Ispravka!

MMMila
I ako neko zna gde je, takve treba proterati iz ove zemlje, ako vec niko drugo nece nista da uradi!


daj da objave imena pa napravimo neku akciju smirenog huliganizma - odemo da ih uvoštimo bejzbolkama...

... eh da, situacija u SRB je tako ružna ponekad a cinizam koji izbija podseća strašno na grobnicu za borisa davidoviča. grozno.
tom tom 07:42 08.08.2007

Re: Ispravka!

G r o f
Crkva je takva kakva jest i neka je menjaju oni koji veruju.Brine me sudstvo. Ta ustanova je toliko trula da se smrad oseća na sve strane. Pravo i pravda obilaze je kao da je kužna. Sudije su odbacile i poslednju mrvicu morala. Igraju ludi ples sa političarima, moćnicima, advokatima. Svako ko naivno udje u tu mašinu, očekujući pravdu, biva samljeven i do te mere uvučen u nemoćni bes, da mu preostaje samo da uzme pištolj i sam traži pravdu.Nije čudo što sve više ljudi puca......A koji sudija je sudio Jovanu? Zašto se to ime ne kaže javno?

Genijalno rečeno. Grofe, bravo....
Nevena Nevena 09:00 08.08.2007

Re: Ispravka!

G r o f
Crkva je takva kakva jest i neka je menjaju oni koji veruju.Brine me sudstvo. Ta ustanova je toliko trula da se smrad oseća na sve strane. Pravo i pravda obilaze je kao da je kužna. Sudije su odbacile i poslednju mrvicu morala. Igraju ludi ples sa političarima, moćnicima, advokatima. Svako ko naivno udje u tu mašinu, očekujući pravdu, biva samljeven i do te mere uvučen u nemoćni bes, da mu preostaje samo da uzme pištolj i sam traži pravdu.Nije čudo što sve više ljudi puca......A koji sudija je sudio Jovanu? Zašto se to ime ne kaže javno?[/quote]

Bolje ne bih mogla da kazem. Nisam samo za uzimanje pravde u svoje ruke pistoljem vec drugim sredstvima. Obratiti se medjunarodnom sudu za ljudska prava (to treba da ucine roditelji dece a ako nisu u mogucnosti neko da im pomogne) a u Srbiji pisati, pisati, i jose jednom pisati i NIKADA ne prestajati iznositi istinu i sta se radi.
babic babic 22:26 08.08.2007

Re: Ispravka!

MMMila
Presuda NIJE ponistena zato sto je slucaj zastareo, nego sto je NEKO NAMERNO RADIO POGRESNO u sudstvu i napravio niz proceduralnih greski!

E, ali NE MOZE MU SE PONOVO SUDITI, jer je sad zastarelo! Ko je, i kako KUPIO ili cime PLATIO takav rasplet?

Kretenizam od drzave, zakona, sudija... crkve! Sviju onih koji ga NISU osudili!

Ja ga osudjujem! I ako neko zna gde je, takve treba proterati iz ove zemlje, ako vec niko drugo nece nista da uradi!

Ovo je greška na štetu okrivljenog a ne u njegovu korist.Ko misli da je neko namerno napravio propust na štetu okrivljenog,da bi kasnije Vrhovni sud ukinuo presudu,taj uopšte nema pojma kako sudstvo funkcioniše.

Uzrok je u drugoj stvari.
Opštinski sud je načinio jedan propust koji nije tako redak,ali dovodi do drastičnog oštećenja prava okrivljenog.Obično se to već otkloni u prvostepenom postupku,a ako se to ne desi onda drugostepeni sud(u konkretnom slučaju Okružni sud) ukine presudu.
Ovde su i Opštinski sud i Okružni sud rezonovali po principu,daj što pre da ga osudimo,po svaku cenu i uz kršenje elementarnih normi pravičnog suđenja.Zato što nisu bili ažurni i što su predmet razvlačili nekoliko godina.Onda se približio rok zastarelosti,pa su zbrzali postupak,držali glavni pretres bez prisustva okrivljeng koji nije uredno pozvan,a i Okružni sud je potvrdio takvu presudu,jer nisu hteli da oni budu ti koji ukidaju presudu za pedofiliju,a briga ih je bilo i za Zakonik o krivičnom postupku i za pravično suđenje i pravo i obavezu okrivljenog(ako okrivljeni odbija da dođe na gl.pretres to uglavnom rezultira pritvorom)da bude prisutan u krivičnom postupku.
Smatrali su da će i Vrhovni sud malo progledati kroz prste i potvrditi presudu ili bar odlučivati o njoj toliko dugo dok okrivljeni ne ode na izdržavanje kazne pa sve to bude bespredmetno,jer vanredni pravni lek ne odlaže izvršenje kazne.Ali se to nije desilo i Vrhovni sud je samo primenio ZKP i ukinuo presudu.
No,cilj je postignut,predmet nije zastareo ni kod Opštinskog suda ni kod Okružnog suda nego u postupku odlučivanja po vanrednom pravnom leku u Vrhovnom sudu.A apsolutna zastarelost za ovo krivično delo je 6 godina,a predmet nije bio 6 godina kod Vrhovnog suda,nego kod nižih sudova.
Uglavnom,niži sudovi su elegantno oprali ruke,oni su osudili pedofila a "pokvareni" Vrhovni sud je onda odlučio da njihovu "pravednu" presudu ukine zbog tamo nekog ZKP-a.
MMMila MMMila 07:48 09.08.2007

Re: Ispravka!

babic

Ovo je greška na štetu okrivljenog a ne u njegovu korist.Ko misli da je neko namerno napravio propust na štetu okrivljenog,da bi kasnije Vrhovni sud ukinuo presudu,taj uopšte nema pojma kako sudstvo funkcioniše.
Uzrok je u drugoj stvari.Opštinski sud je načinio jedan propust koji nije tako redak,ali dovodi do drastičnog oštećenja prava okrivljenog.


Samo mi nesto nije jasno... napravljen je propust koji ostecuje prava okrivljenog, a u stvari je najvise stradala pravda! Da nije taj propust u ovom slucaju doveo do ponistenja odluke Vrhovnog suda, pa zatim i do totalnog oslobadjanja monstruma??? I dalje mi deluje da je bilo namerno uradjeno! Nemam pojma kako sudstvo funkcionise, tacno, ali znam koliko je korumpirano!
Nevena Nevena 08:47 09.08.2007

Re: Ispravka!

Samo mi nesto nije jasno... napravljen je propust koji ostecuje prava okrivljenog, a u stvari je najvise stradala pravda! Da nije taj propust u ovom slucaju doveo do ponistenja odluke Vrhovnog suda, pa zatim i do totalnog oslobadjanja monstruma??? I dalje mi deluje da je bilo namerno uradjeno! Nemam pojma kako sudstvo funkcionise, tacno, ali znam koliko je korumpirano![/quote]

Ko mari za Pravdu? Bitno je da se ucutka zrtva i sve je u sluzbi prikrivanja krivice pocinilaca. I dok crkva prikriva ratne zlocince, institucija sudstvo prikriva krivicu pocinilaca zlocina prema deci, starima, zenama.... Tako se odrzava zardjali lanac a da ne ispadne nijedna karika, jer ako ispadne jedna osipao bi se citav korumpirani zlocinacki lanac jer kad zver jednom navikne da pije krv ona to cini do poslednjeg daha.
A kako funkcionise sudstvo to zna samo onaj ko je imao peh i bio prinudjen da zaviri u tu ustajalu lisiciju jazbinu u kojoj je korupcija do plafona i potpuno je otvorena, sudije vise i ne kriju da sa na strani krimosa koji bolje placaju jer namnozeni milioneri u Srbiji ne pustaju lako plen iz svojih pohlepnih celjusti a ko je zrtvama kriv sto su osiromasene pa nemaju da potplate drugove i drugarize dozivotno imenovane i nedodirljive sudije.
Knežević R. M. Knežević R. M. 12:46 09.08.2007

Re: Ispravka!

Da li to znači da on mora da ponovi delo da bi mu se konačno sudilo kako zakon nalaže????? Da li je to poziv??? Užas!
blue blue 18:54 07.08.2007

specijalno vospitanie

blog Dejana Svajnera od 9og marta tekuche godine.. sechate ga se ?

mogu samo da ponovim ono shto rekoh i tom prilikom:

da ti kazhe neshto blue
blue (9 Mart, 2007 - 19:57)

upravo to: makar da bude isprichano ovde na blogu.. nije dovoljno..

i nechu da kontrolishem svoja osechanja kad je tako neshto u pitanju.
Kad bi par siledzija, pa dal' su iz redova nastavnika, popova, vaspitacha bilo koje vrste bili kazhnjeni odmah, sad, od nekog gnevnog roditelja, pa pochne da se pricha "po selu" da za zlochin ipak sledi neka kazna...mozhda bi se medju tom devijantnom populacijom, u trenutku kad dizhu ruku na dete, pojavila na tren misao: chekaj, stani.. dochi che neko i izmlatiche te..
kazhem, mozhda.. a verujem da bi strah od kazne (sve siledzije su u stvari velike kukavice) barem smanjio sva ta zla..
a razvlachenje po sudovima, pogotovo nashim, ne da im shiri krila, nego potpuno oslobadja demone..
dok ovo, dok ono, prodju godine.. i shta je bilo.. ma nishta.. shio mi ga djura..

jbt.. znam popa srednjih godina, koji je ostavio zhenu i dvoje dece i otishao sa curom od osamnaest leta.. pa i sa njom ima dvoje dece.. crkva zna za to, pa naravno !! al u duhu.. i on je nash.. oprostimo, bracho, oprostimo.. (o, a pahomije je.. iz koje priche beshe..)
dokle ?
Smuchilo mi se izrabljivanje dece, podjarmljivanje od autoriteta koji nisu sami po sebi autoritet, nego stechen silom... bljak bre, bljak..

Deca su sveta bicha. Treba sprechiti po svaku cenu da ih razni monstrumi maltretiraju.
Pa ako to treba objasniti na "njihov nachin", OK. Trazhili ste.
I kakvi su to roditelji koji to dopushtaju ? Shta su ? Uplasheni mravi koji se podmechu da budu gazheni ?
Eh, bar da su mravi.. mravi su poznati po svojoj organizaciji.. a i brinu se o svom potomstvu..


St.Dushan St.Dushan 18:59 07.08.2007

Smrtna kazna

Sto se mene tice - osudjen je.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:07 07.08.2007

Re: Smrtna kazna

Moram da kažem da sam ja protiv smrtne kazne.
U tamnicu, u kamenolom, u Sibir, na pusto stenovito ostrvo... ali smrtna kazna nikako ne.
MMMila MMMila 19:09 07.08.2007

Re: Smrtna kazna

I ja sam protiv smrtne kazne, ali sam za KAZNU!!!! Smisliti najtezu mogucu, da svaki dan pati do kraja zivota!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:00 08.08.2007

Re: svakodnevno nemanje jajca

MMMila
I ja sam protiv smrtne kazne, ali sam za KAZNU!!!! Smisliti najtezu mogucu, da svaki dan pati do kraja zivota!


uštrojiti ga! :)
MMMila MMMila 14:44 08.08.2007

Re: svakodnevno nemanje jajca

Dusanov zakonik je i predvidjao tako neke kazne...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:07 08.08.2007

Re: svakodnevno nemanje jajca


Da!
MMMila MMMila 19:12 07.08.2007

Zahtev "briznom" Patrijarhu!

Kada ste bili tako brizni za decu ove Srbije, pa ste "urgirali" da ova vlada ukine PDV za beby opremu, briznu Patrijarhu, budite tako svesni i odgovorni pa urgirajte da sljam koji iz "vasih redova" potice bude dostojno kaznjen!

Zahtevam! To ste duzni da uradite!
St.Dushan St.Dushan 19:22 07.08.2007

Smrtna kazna

Naravno da sam i ja protiv smrtne kazne. Ali kad je u pitanju silovanje dece...???
mpavlo mpavlo 19:22 07.08.2007

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dodje mi da vristim od nemoci. Gledam kako se to zlo od religije, otelotvoreno na ovim podrucjima kroz fasisticku organizaciju zvanu Srpska Pravoslavna Crkva, krupnim koracima ponovo integrise u civilno drustvo i njegovu vlast, skolstvo, medije, zdravstvo.... Dajte svi normalni ljudi, svi koji imaju imalo mozga, da se organizujemo i da branimo instituciju sekularne drzave, da i popovi i ministri orgovaraju barem isto kao i ostali gradjani pred sudom. Ateisti svih zemalja ujedinite se...

Fight The Power
jaksa scekic jaksa scekic 19:32 07.08.2007

U Engleskoj

Jedared bila velika frka,slican stos,kao zastita licnosti,te ti jednog dana neki tabloid opali na nekoliko strana sve cuvene osudjene pedofile sa slikama,da ljudi znaju i cuvaju decu,digla se velika frka.....Takodje,u nekom gradicu u Engleskoj jedan pedofil je morao da se iseli iz kuce,jer jednostavno niko ga nije hteo za komsiju,zagorcavali su mu zivot na sve moguce nacine,a kazu cak i na robiji pedofili prvi zarade batine jer ih krimosi ne trpe.
Jaril Jaril 19:34 07.08.2007

Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gledam kako se to zlo od religije, otelotvoreno na ovim podrucjima kroz fasisticku organizaciju zvanu Srpska Pravoslavna Crkva,


Ne preterujmo !!!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:37 07.08.2007

Re: U Engleskoj

E pa to. Mene je jednom prilikom pitala jedna gospođa iz Engleske koja se bavi dečijim pravima: A kako kod vas mediji reaguju? Kad sam joj ja odgovorila, ona kaže: Ni kod nas nisu savršeni zakoni, niti se savršeno sprovode, ali prekršioca bar rastrgnu mediji i javnost.
jaksa scekic jaksa scekic 19:42 07.08.2007

Re: U Engleskoj



Sad gledao TVD,bila samo vest,a posle formulacija kako RTS saznaje delo je zastarelo..a kao posle ga skinula sa staresinstva manastira..Ja nemam visoko misljenje o srpskim tabloidima,ali (sad ide jeres) oni jedini imaju hrabrost da ga stave na stub srama,ali videcemo....da ne gresim dusu,rano je jos,videcemo ostale TV i novine
kuki kuki 19:43 07.08.2007

Re: U Engleskoj

Ma batalimo Englesku. Ovo je Srbija. Bre! Pa onda treba da se primenjuju i srpski obicaji. Bas onako kako je blue gore napisao - da ga nocom, iza porte, neko premlati. Daskom iz tarabe. Da ne prlja ruke.
jaksa scekic jaksa scekic 19:48 07.08.2007

jelena izvini ako je trol

ali nisam mogao da odolim,u zemlji u kojoj se ovo desava,sta te cudi sto zastareva slucaj za pedofila(ovo je izvestaj agencija ako je povreda copyright-a brisi)

Takodje molim da ostanemo na temi....koju je pokrenula Jelena

ZEM-MUP-INSPEKTOR
Saslusan inspektor koji je radio prijavu protiv celnika EPS

Inspektor Dejan Svilar, koji je
radio na kriviccnoj prijavi protiv bivssih ccelnika Elektroprivrede
Srbije, danas je bio na informativnom razgovoru u Sektoru unutrassnje
kontrole MUP-a Srbije zbog sumnje da je 1999. godine zloupotrebio
sluzzbeni polozzaj.

Kako je rekao njegov advokat Goran Petronijevich radi se
o tome da je 1999. godine odredjena suma novca oduzeta od okrivljenog
koji je bio prijavljen za prevare a da je inspektor 2006. taj novac
vratio jednom od osstechenih.

"Ja nisam mogao da shvatim ssta je susstina kriviccne prijave koja se
stavlja na teret mom branjeniku", kazao je on i dodao da je od
okrivljenog koji je prevario neke ljude u martu 1999. oduzeto 800
nemacckih maraka i ta ista suma, u istim apoenima, je 2006. vrachena
osstechenom possto je okrivljeni u medjuvremenu umro.

Prema reccima Petronijevicha, bilo je visse osstechenih pa se mozzda
zloupotreba sluzzbenog polozzaja sastoji u tome ssto je Petronijevich
povlastio jednog i njemu vratio novac, a ne ostalima.

Petronijevich nije mogao da kazze da li je ta zloupotreba sluzzbenog
polozzaja povezana sa premesstanjem inspektora Dejana Svilara sa mesta
zamenika naccelnika Prvog odeljenja beogradske kriminalisticcke
policije na nizze radno mesto inspektora za privredni kriminal u
Obrenovcu.

Velika je koincidencija da je pre nekoliko dana podneta kriviccna
prijava protiv bivssih ccelnika EPS-a na kojoj je radio, jucce je
odlukom ministra unutrassnjih poslova premessten na nizze radno mesto
a danas pozvan na informativni razgovor, kazao je advokat.

List "Danas" objavio je u ponedeljak da su Svilar i dvojica njegovih
kolega koji su radili na kriviccnoj porijavi protiv bivssih ccelnika
EPS-a premessteni na nizza radna mesta ili dobili ressenje za odlazak
u penziju.

Taj list je naveo i da kada je ministar unutrassnjih poslova Dragan
Joccich doznao da je kriviccna prijava prosledjena Tuzzilasstvu,
dvojica inspektora, zamenik naccelnika kao i njihovi pretpostavljeni
pozvani su na raport.

Nakon toga Svilar je premessten u Obrenovac, inspektor Predrag Pavlica
dobio je premesstaj u Lazarevac a Petar Damjanac, koji je pisao i
prosledio tu kriviccnu prijavu dobio je ressenje o penzionisanju.

Naccelnik Uprave kriminalisticcke policije Darko Senich nije zzeleo da
komentarissu tu informaciju dok ne stigne zvaniccan zahtev agencije
***** upuchen preko Biroa za informisanje MUP-a Srbije. Zahtev je MUP-u
upuchen jucce ali odgovor od nedlezznih nije stigao.

Beogradska policija podnela je krajem jula kriviccne prijave protiv
ccetiri bivssa rukovodioca EPS zbog osnovane sumnje da su
zloupotrebili sluzzbeni polozzaj i osstetila budzzet za visse od 143
miliona dinara.

MIM MIM 19:48 07.08.2007

Re: U Engleskoj

Pa ovde su slike nasih vajnih vladika vec GODINAMA u SVIM novinama, pa nasa javnost ne reaguje! Slazem se da se objave slike ostalih
pedofila, ali sumnjam da ce ishod biti slican ovom u Engleskoj.
Problem je u nama. CUTIMO.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:54 07.08.2007

Re: jelena izvini ako je trol

Da, da, Jakša primetila sam i tu priču... Ništa me više ovde ne čudi, ali neću da ćutim.

(nije problem, mislim, što je preuzeto od agencije, samo da se napiše koja je agencija)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:59 07.08.2007

Re: U Engleskoj

MIM, nisu dovoljno slike i priče objavljivane u medijima. To nije dovoljno.
Evo samo na ovoj strani na kojoj smo trenutno vest Rusija-Srbija: Samo ekonomija? je ispred vesti o kojoj mi govorimo.
Kazezoze Kazezoze 20:01 07.08.2007

treba trazhiti

odgovornost od ministra koji je odgovoran za sudstvo i njegovu direktnu povezanost sa ovim sluchajem.
mislim da bi to trebao biti ministar unutrashnjih poslova (barem je tako ovde u holandiji).
zatim treba da se trazhi odgovornost crkvenih ustanova, jer je njihov sluzhbenik direktni optuzheni za zloupotrebu polozhaja krivichnim delom pedofilije u vreme sluzhbe i na kraju treba da se trazhi odgovornost vlade koja nije nishta poduzela da se ova sramota za drzhavu sankcionishe.
u svakoj normalnoj drzhavi pitanje poverenja vlade u ovakvom sluchaju bi bilo dovedeno u pitanje, jer u pitanju je kriminal nad decom.
treba pod hitno da se odrzhi vanredna sednica parlamenta i da se tamo trazhe odgovori.neko mora da odgovara!
MMMila MMMila 20:04 07.08.2007

Re: treba trazhiti

Pravni lek posle Vrhovnog suda je tesko traziti. Mozda privatna gradjanska tuzba za odstetu? Samo nagadjam, nije mi oblast, ajde neko strucniji...

Moze li se tuziti sud koji nije dobro uradio posao, zbog koga je doslo do proceduralne greske?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:09 07.08.2007

Re: treba trazhiti

Znam samo da nije dovoljno 30 hiljada potpisa građana.
Jedini provereni lek je da Gojko Stojčević, patrijarh SPC, apeluje.
On kad apeluje odmah sve bude rešeno.
Vega Vega 20:14 07.08.2007

Re: treba trazhiti

O ovome se ne sme cutati. Ukoliko je ista 'pozitivno' to je da se sada objavljuju vesti o takvim slucajevima, a takve se vesti u SFRJ nisu objavljivale (pa se zivelo u iluziji da 'tako nesto kod nas ne postoji').
Kazezoze Kazezoze 20:16 07.08.2007

Re: treba trazhiti

zashto opozicija ne trazhi vanrednu sednicu parlamenta, mislim da je to reshenje za nastalu situaciju. i mislim da se ukoliko dodje do sednice to mora odvijati javno.zlochin i propusti sudstva se moraju javno osuditi.
jaksa scekic jaksa scekic 20:24 07.08.2007

Re: jelena izvini ako je trol



izvini,a ja bas mislio da ne treba..so source je Beta
zvek zvek 22:31 07.08.2007

Re: treba trazhiti

Pravni lek posle Vrhovnog suda je tesko traziti.


obratiti se za savet cekiću.
mpavlo mpavlo 22:55 07.08.2007

Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ne preterujmo !!!


Tu je problem. Jeste strasno to sto je pop pedofil. Ali ako ga i kazne (kada smisle neki medijski dobar nacin da to urade) to nece resiti problem. Problem je mnoooogo veci. Drzava + crkva = simbioza potrebna za vladanje nejakim umovima preko 90% populacije. I dok god je tako bice i ovakvih slucajeva.

Neka mi neko, bilo ko odavde ko takodje misli da preterujem, kaze jednu korist, jednu jedinu korist od religije, crkve, manastira, popova i cele te visemilenijumske manipulacije. Ja znam da mogu da nabrojim, ovako iz glave, bar milion razloga, jakih razloga protiv iste. Slucaj ovog nastranog popa je samo jedan od mnogih. Dopustili smo da crkva udje u skolu (u Beogradu je, maltene, blam da dete posaljes na gradjansko vaspitanje - pa tu je veronauka). Dozvolili smo da religija kao dogma postane naucna disciplina na Univerzitetu. Pod pritiskom popova koji se voze mercedesima je i ona nesrecnica htela da izbaci darvina iz uzdbenika. Popovi su birali koje su TV i radio stanice podobne za njihovo stado a koje ne. Ali najgore je sto, ako za stolom za kojim sedi vise od dvoje ljudi, kazes nesto protiv crkve, religije, patrijarha - svi ucute, prekine se razgovor i prelazi se na vremensku prognozu. Kao u doba politbiroa - ako kazes nesto protiv partije, Tita, Lenjina i sl. Paralela je potpuna. Sto ono rece Ajnstajn, cini mi se: "Samo su svemir i ljudska glupost beskrajni. Mada, za svemir nisam siguran".

Mogu ovako da ispisem jos par kilobajta a da ne preteram ni malo.

(Wake Up and) Fight The Power
Jaril Jaril 23:57 07.08.2007

Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ali najgore je sto, ako za stolom za kojim sedi vise od dvoje ljudi, kazes nesto protiv crkve, religije, patrijarha - svi ucute, prekine se razgovor i prelazi se na vremensku prognozu.

Ja nemam takvo iskustvo. Valjda zato sto sam najglasniji kada govorim o promasenim primenama religije u okviru crkve i udaljavanju od pravoslavlja i o nepotrebnoj formalnoj neprikosnovenosti patrijarha. Samo sto ja nikada ne (pro)osudjujem Crkvu, Religiju ili Patrijarha (kao bica), vec njihove ideje.
Neka mi neko, bilo ko odavde ko takodje misli da preterujem, kaze jednu korist, jednu jedinu korist od religije, crkve, manastira, popova i cele te visemilenijumske manipulacije.

Sasvim samoprozvano neka budem "neko". Ne mogu govoriti o konkretnim primenama svih religija, ali mogu o Pravoslavlju. Navescu reci jednog profesora ateiste koji je primetio da su deca koja idu u crkvu mnogo smirenija i kulturnija i normalnija od one druge. To je rekao 90ih.
Elem, ima tu milion razloga, za mene najjaci je Ljubav koja vlada medju Pravoslavnima (ne po imenu, molim) a koja znaci medjusobno razumevanje i toleranciju (sto su zapravo danas proklamovani demokratski principi). E sad ce neko da skoci "zar treba razumeti pedofila"? Naravno da da, ali ga svakako spreciti da to radi ponovo (otud moje pitanje "a sta je tome uzrok", cime god se moze.
Ja shvatam problem da u globalu Pravoslavlje uopste nije onakvo kakvim ga ja vidim, ali Pravoslavlje je oduvek bilo religija malih grupa, gotovo sekti, bez obzira koliko siroko bilo institucionalizovano. Kad se spozna to "malo Pravoslavlje" pitanje "a cemu to sluzi, a uz to i ne radi?" postaje suvisno.
Nadam se da je smisao ovog sto pisem bar malo jasan.
Nevena Nevena 09:02 08.08.2007

Re: U Engleskoj

Jelena Krajšić
E pa to. Mene je jednom prilikom pitala jedna gospođa iz Engleske koja se bavi dečijim pravima: A kako kod vas mediji reaguju? Kad sam joj ja odgovorila, ona kaže: Ni kod nas nisu savršeni zakoni, niti se savršeno sprovode, ali prekršioca bar rastrgnu mediji i javnost.


To je ono sto u Srbiji nedostaje. Hrabri novinari, mediji koji su slobodni.
Nevena Nevena 09:07 08.08.2007

Re: treba trazhiti

Kazezoze
odgovornost od ministra koji je odgovoran za sudstvo i njegovu direktnu povezanost sa ovim sluchajem.mislim da bi to trebao biti ministar unutrashnjih poslova (barem je tako ovde u holandiji).zatim treba da se trazhi odgovornost crkvenih ustanova, jer je njihov sluzhbenik direktni optuzheni za zloupotrebu polozhaja krivichnim delom pedofilije u vreme sluzhbe i na kraju treba da se trazhi odgovornost vlade koja nije nishta poduzela da se ova sramota za drzhavu sankcionishe.u svakoj normalnoj drzhavi pitanje poverenja vlade u ovakvom sluchaju bi bilo dovedeno u pitanje, jer u pitanju je kriminal nad decom.treba pod hitno da se odrzhi vanredna sednica parlamenta i da se tamo trazhe odgovori.neko mora da odgovara!


Kazezoze, za sudstvo je direktno odgovoran Minisitar pravosudja (u Holandiji minister van Justitite) ali je u toj zemlji Minsitar pravosudja i policije jedan te isti funkcioner pa to nije uporedivo sa Srbijom koja ima ministara i ministara (posebno za pravosudje, posebno za policiju) ali nema postovanja prava i pravne drzave.
mimi mimi 09:52 08.08.2007

@Jaril

pitanje je bilo:
Neka mi neko...kaze jednu korist..od religije, crkve..popova


tvoj odgovor:
Ljubav koja vlada medju Pravoslavnima


=> medju ostalim verama nema ljubavi?!
=> ateisti nemaju ljubavi jedni prema drugima?!
=> pop jovan nije iskreni pravoslavan vernik (jer da jeste, valjda bi ljubav prema deci izrazavao na drugi nacin?)?!

od navedenog quantuma "milion", navedi, pls, neku KORIST...u smislu drustvene koristi, dobrobiti....koju moze da donese samo i iskljucivo religija/crkva/popovi, a ne niti jedan drugi entitet?
Nevena Nevena 13:21 08.08.2007

Re: treba trazhiti

MMMila
Pravni lek posle Vrhovnog suda je tesko traziti. Mozda privatna gradjanska tuzba za odstetu? Samo nagadjam, nije mi oblast, ajde neko strucniji... Moze li se tuziti sud koji nije dobro uradio posao, zbog koga je doslo do proceduralne greske?

Moze se podneti krivicna prijava protiv postupajuceg sudije ali sta to vredi podnositi kad su svi u istoj semi, kad se krivicna prijava podnosi onima sa kojima su svi u dousnoj vezi.
Sudstvo u Srbiji je B-O-L-E-S-N-O-O-O-O-O........!!!!!!!!! Sudije su uglavnom bolesnici umisljeni Bogovi, cesto poremecene/nepismene/nestrucne/pristrasne/zavidne/frustrirane/..... osobe. UZAAAAAAAAASSSSS ! Ko se posle kriminala na koji nabasa nadje u njihovim kriminalnim rukama tesko njemu. Osmislice nacina da uniste svakoga na koga se namerace jer je bolji od njih a oni to ne podnose. Sudije koje u zrtvi vide potencijalnu opasnost jer moze da ih razotkrije, razgoliti, a to gospoda drugovi i drugarice bogovi i batine sudije nisu navikli.

Nevena Nevena 15:06 08.08.2007

Re: treba trazhiti

Kazezoze
zashto opozicija ne trazhi vanrednu sednicu parlamenta, mislim da je to reshenje za nastalu situaciju. i mislim da se ukoliko dodje do sednice to mora odvijati javno.zlochin i propusti sudstva se moraju javno osuditi.

Eeee, kad bi Srbija bila Holandija ovo se ne bi ni desilo. :(((
G r o f G r o f 16:10 08.08.2007

Re: treba trazhiti

Potpuno se slažem sa tobom, Nevena.
Imao sam priliku da sud doživim iznutra. Naprosto je nepojmljivo i bezobrazno, kako je sudkinja vodila proces u pravcu unapred odredjene presude.
Stručnost advokata nije bitna, već to u kakvom je dilu sa sudijom, a ja budala, verujući u snagu svojih argumenata, nisam ga ni uzeo.
Možeš dovesti sto svedoka, izvesti hiljadu dokaza, sudija će ostati gluv i slep za sve osim za one koji opravdavaju njegov cilj.
Horor...
Nevena Nevena 18:12 08.08.2007

Re: treba trazhiti

G r o f
Potpuno se slažem sa tobom, Nevena.Imao sam priliku da sud doživim iznutra. Naprosto je nepojmljivo i bezobrazno, kako je sudkinja vodila proces u pravcu unapred odredjene presude.Stručnost advokata nije bitna, već to u kakvom je dilu sa sudijom, a ja budala, verujući u snagu svojih argumenata, nisam ga ni uzeo.Možeš dovesti sto svedoka, izvesti hiljadu dokaza, sudija će ostati gluv i slep za sve osim za one koji opravdavaju njegov cilj.Horor...

Zato ja i kazem, samo onaj ko je sud doziveo iznutra moze i da razume o kojoj bandi se tu radi. Kilogrami materijalnih dokaza, svedoci, nalazi sudskih vestaka...., sve to pada u vodu u odnosu na ''sarm'' krimosa koji imponira svojom ''uspesnoscu'' sto je uspeo da postane milioner lesinarenjem.
Kad bi postojalo nesto gore od horora moglo bi da se primeni na komunjarsko sudstvo.
Racoyes Racoyes 19:41 07.08.2007

Pedofilija je zlocin!

Molim Vas neka nam neko objasni ili jos bolje uputi na dokaz o ovim zlocinima. Secate li se onog odlicnog americkog filma po ISTINITIM dogadjajima kada su dva maloletna brata uz komsiniciniu umobolnost i nepazljivu sugestiju policajca poslali roditelje u zatvor bez prava da ih ikada vise vide zbog optuzbe da su ih koristili za deciju pornografiju. Kada "zdravorazumski" kazemo : "Ma kome treba da izmislja pedofiliju nad svojom decom" ili da je logicno da se takve stvari desavaju usled nacina organizovanosti Crkve, istu gresku pravimo kao da smo upali u teoriju zavere protiv srpstva koja se ogleda u rusenju autoriteta Crkve. Dokazi! Da li si ti ,koji me vec pljujes procitao, moj komentar dovoljno pazljivo i do kraja.
Vega Vega 20:10 07.08.2007

Re: Pedofilija je zlocin!

u ovom clanku

[url=http://www.aic.gov.au/publications/rpp/12/ch9.pdf][/url]
govori se o incestu, pedofiliji, seksualnom zlostavljanju dece i seksualnom zlostavljanju uopste (uzroci, simptomi. tretman)
Jaril Jaril 20:12 07.08.2007

Re: Pedofilija je zlocin!

Molim Vas neka nam neko objasni ili jos bolje uputi na dokaz o ovim zlocinima.

Onda da edukujemo decu da obavezno cuvaju garderobu sa tragovima sperme. Ili da ne ispljuju odmah nego kasnije u neku casu...
Kakvi su dokazi uopste moguci kada se radi o seksualnim zlocinima?
kuki kuki 20:36 07.08.2007

Re: Pedofilija je zlocin!

Oce Racoyes - oprosti gresnicima sto ti crkvu diraju.
A ako ima jos onih koji sumnjaju u istinitost i voleli bi dokaze, kako bi bilo sledeca matrica ponasanja:
Slučaj je pokrenut 2001. godine, a optužnica je teretila Ilariona da je u Dvorskoj bašti u Sremskim Karlovcima navodio na blud maloletne dečake.
Ilarion je nakon pokretanju postupka neko vreme proveo u manastiru Orahovica, u Hrvatskoj, odakle je proteran, jer je i tamo navodno uznemiravao decu.

A za mir duse oca Racoyes-a, evo i svetih reci samog oca Ilariona:
Ipak, Božija je pravda, ja sam Bogu zahvalan, i zahvalan braniocu, i naravno sudu onom koji je uvideo, shvatio i razumeo. E sad, na koji je način je to završeno, da li zastarom ili ovako ili onako. To je ipak Božja promisao

Njegov duh je miran. Samo je sledio Bozju promisao.
Jaril Jaril 20:39 07.08.2007

Re: Pedofilija je zlocin!

Ipak, Božija je pravda,

A rec pedofila se uvazava???
Samo je sledio Bozju promisao.

Ne mesajte Boga u zlocin. To sto neko kaze da je Bozji covek, ne mora da znaci da to i jeste.
mimi mimi 09:55 08.08.2007

@Racoyes

mada mi je jos bolje ono dole "oce racoyes" ha ha :))

sa kog stanovista ti trazis dokaze - kao osoba upucena u krivicno-pravne procedure, ili onako...gledas malo fox crime, dextera & co. pa priznajes iskljucivo materijalne dokaze?
Racoyes Racoyes 12:46 08.08.2007

Re: Pedofilija je zlocin!

Evo tek sad pogledah odgovore i sta da kazem. Da ponovo napisem isti post? Nema sanse, pozivam Vas da procitate ponovo ako vas interesuje. Ovaj slucaj podleze gradjanskom protestu po pitanju efikasnosti sudstva a ne po pitanju aktivnosti Misica as. Ilariona. Procitati jos jednom moj post ako biste da odgovorite, molim Vas, jer ipak volim smislenu raspravu.
mimi mimi 13:11 08.08.2007

stvarno treba dexter da ti skuplja dokaze

aaaaa, kapiram!

znaci - pop jovica nek juri da jebe decu kolko god mu se oce / citaj:digne/, pa cemo onda lepo da cekamo nase nadasve efikasne pravne i sisteme sprovodjenja zakona (pardon, obrnutim redom) da reaguju

pa cemo onda tek da vidimo dal je taj sistem regaovao i kako i ako se ispostavi da nije ispunio visokeo moralne kriterijume srpskog drustva en general, mi se svi brzebolje vatamo u gradj. protest, kao sto smo i oduvek kad se god desavala na nase oci neka velika, srednja, a bogami i mala bruka & nepravda

manemojzaebavati choveche, bulaznis, ali stvarno, skroz ti dobronamerno kazem
Vega Vega 19:58 07.08.2007

gradjanska inicijativa

gradjanska inicijativa je neophodna cak i tamo gde policija i sudstvo dobro funkcionisu:

http://www.preda.org/campaedo.htm

obratite paznju na ovaj lik: "When apprehended, Tyler was sponsoring children for school in scholarship grants and posing as a religious pastor, conducting religious rites for children under the very noses of the local authorities."[/b]

obaska upotreba interneta u ove svrhe, da li kod nas postoji nekakav zakon da se otkrivaju pedofilski sajtovi i ko iza njih stoji?[b]
dracena dracena 20:02 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

Pre nekoliko godina zahvaljujući saradnji naše policije sa Interpolom uhapšen jedan u Šapcu. Koliko znam niko "iza" njega nije bio, ali je bio član internacionalne pedofilske mreže koja je razmenjivala fotografije. Ne znam šta je posle sa njim bilo. I to bi trebalo malo pročačkati.
AlexDunja AlexDunja 20:27 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

dracena
Pre nekoliko godina zahvaljujući saradnji naše policije sa Interpolom uhapšen jedan u Šapcu. Koliko znam niko "iza" njega nije bio, ali je bio član internacionalne pedofilske mreže koja je razmenjivala fotografije. Ne znam šta je posle sa njim bilo. I to bi trebalo malo pročačkati.

ej! biljko! odrasti!
dracena dracena 20:28 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

ej! biljko! odrasti!

Ej biljko, objasni! U čemu nisam u pravu?
AlexDunja AlexDunja 20:35 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

ne mogu. dosla mi mala snaga.
svi objasnjavaju.
internacionalna pedofilska mreza????
el to naucni pojam?
alo, crkva.drzava. el to mreza????
dracena dracena 20:54 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

Ama, sestro slatka, govorim o onom u Šapcu. Vega pomenula zakon za pedofile na Internetu, ja se setila primera, navela ga da pokažem da postoji zakon. I to je bilo to.
Ne mogu da verujem da nisi čula za veliku internacionalnu pedofilsku mrežu koja je godinama razmenjivala fotografije preko Interneta.
AlexDunja AlexDunja 20:56 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

pod 1. biljka je kompliment.
pod 2. cula sam.
pod 3. sta vredi sto ima negde?
dracena dracena 21:08 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

Ima kod nas zakon po kom se Internet-pedofil može uhapsiti. Dokaz: onaj iz Šapca. Na osnovu čega bi ga hapsilo, ako ne na osnovu zakona?

Osim toga, kad već insistiraš, znam da su i u naš krivični zakon uneti članovi o cyber kriminalu, pa se podrazumeva i o pedofiliji preko Interneta. Izvoli:
"
(2) Ko iskoristi dete za proizvodnju slika, audio-vizuelnih ili drugih
predmeta pornografske sadržine ili za pornografsku predstavu,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(3) Ko prodaje, prikazuje, javno izlaže ili elektronski ili na drugi
način čini dostupnim slike, audio-vizuelne ili druge predmete
pornografske sadržine nastale izvršenjem dela iz stava 2. ovog
člana, kazniće se zatvorom do dve godine.
(4) Predmeti iz st. 1. do 3. ovog člana oduzeće se."
AlexDunja AlexDunja 21:12 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

samo mi kazi ko je uhapsen.
el nemoj.
vidi ovo na blogu!
AlexDunja AlexDunja 21:14 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

ah, da onaj u sapcu. sorry.
dracena dracena 21:17 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

Pitaš za ime onog iz Šapca ili pokušavaš da promeniš temu?
Imena onog iz Šapca se više ne sećam, ali je slučaj toliko poznat da ga je sigurno lako naći na Internetu.
dracena dracena 21:23 07.08.2007

Re: gradjanska inicijativa

Ne podmeći.
Reč je bila samo o zakonu, a ne o njegovoj primeni ni o hapšenju.
Da si pažljivije čitala moje komentare, videla bi da nikad nisam podržala nikakvo kršenje zakona, niti bilo kad rekla da policija, sudovi itd. dobro rade svoj posao. Samo što ti koristiš svaku priliku za napad na mene, pa te nije ni briga šta sam pisala i šta stvarno mislim.
andjelija andjelija 20:23 07.08.2007

zbog ovakvih pedofilskuih predatora

pozelim da mi je par pokojnika (momci sa one strane zakona) zivo...pa da imaju koga da maltretiraju.

a crkva da ima obraza pa da stane na stranu dece i da zastiti ne samo tu, nego i buducu...uzas. cak i katolicka crkva nije toliko hladna prema svojoj Deci.

[e moj pajo]
andjelija andjelija 20:26 07.08.2007

kada malo bolje razmislim

jedino resenje je da se svi raskrstimo sa crkvom i religijom. damo joj totalni otkaz. tako nece nikakvih zloupotreba biti. a oni nece imati od cega da zive. tada ce njihov odnos prema bogu biti najjasniji.
[dajem svakom popu mesec dana bez prihoda da bi drzao liturgije....inace ode on u automehanicare]
babic babic 21:15 07.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

Vrhovni sud je ukinuo presude nižih sudova sigurno iz debelih razloga.Uobičajeno je da Vrhovni sud ukine presudu i vrati je nižim sudovima na ponovni postupak.U konkretnom slučaju to nije bilo moguće jer je nastupila apsolutna zastarelost za ovo krivično delo od 6 godina od učinjenog krivičnog dela.
Vrhovni sud nije ukinuo presudu zbog "zastarelosti",već zbog veoma značajnih propusta nižestepenih sudova.
Presude na Vrhovnom sudu ne padaju zbog toga što je tako nekome palo na pamet,već zbog značajnih nedostataka u krivičnom postupku i primeni materijalnog prava.
Zastarelost u 90% slučajeva nastupa zbog toga što predmet po žalbi stoji i po par godina u Okružnom sudu,pa se tek onda uradi odluka.
Novim zakonima su propisani rokovi za izradu odluka i druge procesne radnje,prilično strogi,ali samo za prvostepene sudove.Za drugostepene sudove ne postoje nikakvi rokovi u kojima su dužni da donesu odluku po žalbi,ni za Vrhovni sud da odluči po vanrednom pravnom leku.Verovatno je to urađeno zbog pretrpanosti viših sudova.Međutim,reformom našeg pravosuđa po nekim fluidnim evropskim kriterijumima neprimerenim našim uslovima,predviđeno je osnivanje 4 Apelaciona suda,koji će pokrivati područja sa po 2 miliona stanovnika,i odlučivati po žalbama na odluke svih Opštinskih i Okružnih sudova na njihovoj teritoriji.Ti sudovi će biti još pretrpaniji jer će pokrivati mnogo veće područje,i ta katastrofa se odlaže već godinama,pod raznim izgovorima(nedostatak zgrada,kadrova),a suštinski primena ove reforme se odlaže jer će dovesti do kraha pravosudnog sistema.
MMMila MMMila 21:19 07.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

babic
a suštinski primena ove reforme se odlaže jer će dovesti do kraha pravosudnog sistema.

Uf, uf...koji sad kao nije ni malo u krahu!!! Pravne zavrzlame, ali moze li konkretno pitanje: zbog koga je doslo do proceduralnog propusta (da li moguce otkriti da li je napravljen namerno)?
tom tom 08:02 08.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

Zar on nije već krahirao?
tom tom 08:07 08.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

Proceduralno može sve da prodje, jer su zakoni (uopšte) neodredjeni tako da se može tumačiti ovako i onako. Medjutim, u uredjenim zemljama sudije sude i na osnovu pravičnosti i to je vrhovni princip koji je iznad svih procedura, zastarelosti, i ostalih mahinacija koje se sprovode kod nas. Kod njih se održi sudjenje u nekoliko dana i kraj. A kod nas......jedno ročište u tri meseca...Nenormalno....
MMMila MMMila 08:13 08.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

A u ta tri meseca "licitiranje" pesude, jel!
Nevena Nevena 09:18 08.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

tom
Proceduralno može sve da prodje, jer su zakoni (uopšte) neodredjeni tako da se može tumačiti ovako i onako. Medjutim, u uredjenim zemljama sudije sude i na osnovu pravičnosti i to je vrhovni princip koji je iznad svih procedura, zastarelosti, i ostalih mahinacija koje se sprovode kod nas. Kod njih se održi sudjenje u nekoliko dana i kraj. A kod nas......jedno ročište u tri meseca...Nenormalno....


U Srbiji palanacke sudije sude na osnovu palanackih prepricavanja, simpatija i licnih empatija, po tome ko bolje plati zrtva ili pocinilac (uglavnom je to pocinilac jer je zrtva dovoljno opljackana da nema cime da potplati) i uglavnom je ovo zadnje presudno jer biznis je biznis a i sudije su za to cule. :(
Nevena Nevena 09:31 08.08.2007

Re: kada malo bolje razmislim

babic
Vrhovni sud je ukinuo presude nižih sudova sigurno iz debelih razloga.Uobičajeno je da Vrhovni sud ukine presudu i vrati je nižim sudovima na ponovni postupak.U konkretnom slučaju to nije bilo moguće jer je nastupila apsolutna zastarelost za ovo krivično delo od 6 godina od učinjenog krivičnog dela.Vrhovni sud nije ukinuo presudu zbog "zastarelosti",već zbog veoma značajnih propusta nižestepenih sudova.Presude na Vrhovnom sudu ne padaju zbog toga što je tako nekome palo na pamet,već zbog značajnih nedostataka u krivičnom postupku i primeni materijalnog prava.Zastarelost u 90% slučajeva nastupa zbog toga što predmet po žalbi stoji i po par godina u Okružnom sudu,pa se tek onda uradi odluka.Novim zakonima su propisani rokovi za izradu odluka i druge procesne radnje,prilično strogi,ali samo za prvostepene sudove.Za drugostepene sudove ne postoje nikakvi rokovi u kojima su dužni da donesu odluku po žalbi,ni za Vrhovni sud da odluči po vanrednom pravnom leku.Verovatno je to urađeno zbog pretrpanosti viših sudova.Međutim,reformom našeg pravosuđa po nekim fluidnim evropskim kriterijumima neprimerenim našim uslovima,predviđeno je osnivanje 4 Apelaciona suda,koji će pokrivati područja sa po 2 miliona stanovnika,i odlučivati po žalbama na odluke svih Opštinskih i Okružnih sudova na njihovoj teritoriji.Ti sudovi će biti još pretrpaniji jer će pokrivati mnogo veće područje,i ta katastrofa se odlaže već godinama,pod raznim izgovorima(nedostatak zgrada,kadrova),a suštinski primena ove reforme se odlaže jer će dovesti do kraha pravosudnog sistema.


Pravosudni sistem u Srbiji je odavno kolabirao. Gde cete veci krah od nagomilanih parnica koje traju decenijama i nadzivljavaju stranke u postupku? Kako god da okrenete i obrnete krivica je sudstvu, kod sudija koji su ispijali kafice i prepricavali gradske traceve po sudnicama umesto da su radili posao za koji su placani. Umesto toga oni su samo odlagali, razvlacili, isli na odmore, na vecerinke po Kopaoniku, Zlatiboru, Tari, Srebrnom Jezeru gde su na tajnim vecerama sa krimosima ''resavali predmete'' . Ta ''resenja'' su se odrazila u oslobadjanju krivice pocinilaca i tako je stvorena kriminalna drzava.
Lepo je sto Vi ovde dajete pro-deo pravne informacije ali ko se toga pridrzava u sudstvu?
Kako moze sudija da napusti sud i navodno ode u advokaturu a da nikada ne preda zahtev advokatskoj komori za upis na listu advokata pa da se ponovo vrati u sud jer se predomisli? KAKO!? Kako moze sudija da prihvata SVE zatheve pocinioca podnesen u VANZAKONSKOM roku dok odbija i negira sve materijalne dokaze ostecene strane podnesen u ZAKONSKOM roku? KAKO!? Kako moze sudija da zakljuci raspravu pa da u zakonskom roku ne donese presudu vec tek nakon par meseci UMSENO odluci da ponovo otvori raspravu BEZ DONOSENJA PISMENOG RESENJA i da to ostane nesankiconisano? KAKO!? Kako moze Predsednik suda otvoreneo da preti ostecenoj zrtvi kako ce ''ON preduzeti mere protiv zalbi ostecene na rad NJEGOVOG suda? KAKO!?
O cemu pricamo kad je sudstvo u Srbiji u pitanju? O banana drzavi u kojoj svaki majmun (izvinjavam se majmunima) moze da radi sta hoce jer je on imenovan dozivotno i nedodirljiv je kao ''svetac''? Ma p-o-v-r-a-c-a m-i s-e od srpskog pravosudja.





angie angie 20:50 07.08.2007

to shto je spc

satavljena od shljama pokazuje o kakvoj se organizaciji radi, a poshto ona egzistira u okviru drzave, valjda zkoni treba da sakcionishu sve ono shto isti krshi, a to shto u nashem sluchaju drzava deluje u uskoj sprezi sa ovakvom crkvom, odrazava dubinu gliba u kome smo se zaglavili.



RumuUn RumuUn 21:02 07.08.2007

Re: to shto je spc

angie
satavljena od shljama pokazuje o kakvoj se organizaciji radi, a poshto ona egzistira u okviru drzave, valjda zkoni treba da sakcionishu sve ono shto isti krshi, a to shto u nashem sluchaju drzava deluje u uskoj sprezi sa ovakvom crkvom, odrazava dubinu gliba u kome smo se zaglavili.


A Vi ili već ti baš poznaješ svakoga iz SPC pa možeš da kažeš da su šljam?

Kakva užasna netolerantnost na ovom blogu. I to baš od onih koju zovu sebe tolerantnima.
(sad će neko reći da branim pahomija, a sestra mi ima 10 godina...)
angie angie 21:11 07.08.2007

Re: to shto je spc

naravno da ne poznajem svakog iz spc-a, ja govorim o tome shta spc radi i kako deluje, a ti principi se svode na
koristoljublje, bahatost, tolerise pedofiliju, ratne zlocine, sovinizam, (by hcm)...pa onda tako posmatram i chlanove ove skaradne organizacije, kakve to veze ima sa tolerancijom, shta tu treba da razumem?

ps-nisam primetala da sam sebe na bilo koji nachin etiketirala na ovom blogu, obichno dam komentar o temi.
Jaril Jaril 21:20 07.08.2007

Re: to shto je spc

se svode na
koristoljublje, bahatost, tolerise pedofiliju, ratne zlocine, sovinizam, (


Ja znam mnostvo clanova SPC koji ne podlezu ovoj tvojoj definiciji.
RumuUn RumuUn 21:24 07.08.2007

Re: to shto je spc

angie
ps-nisam primetala da sam sebe na bilo koji nachin etiketirala na ovom blogu, obichno dam komentar o temi.


Izvinjenje. Iskreno. Nijesam mislio na tebe/Vas i trebao sam to i reći.

Ovi principi za SPC važe za pojedince, koji su možda i većina (iako mislim da nijesu), ali ne možeš osuditi cijelu organizaciju. Kolektivizacija krivice jednostavno ne stoji. Ili možemo osuđivati čitave grupe, pa i narode?

Btw, ja sam ateista, i u crkvu odem jednom u sedam godina, a ne poznajem nijednog popa, ali mi se kosi sa zdravim razumom da su svi do jednog onakvi kakvim si ih opisala.
angie angie 21:35 07.08.2007

Re: to shto je spc

Pa spc javno prezentuje vrednosti koje zastupa, tu nema nikakve tajne i u odnosu na to je i moj izrecheni stav.
To shto mozda neki pojedinci rade drugachije ne umanjuje negativno delovanje spc-a kao organizacije.
angie angie 21:39 07.08.2007

Re: to shto je spc

Moj stav nije doneshen na osnovu pojedinaca koji se mozda ne uklapaju u ono shto spc javno prezentuje, pa samim tim nije ni sporno kao chinjenica, a na osnovu tog delovanja je doneshen i moj sud.

Meni se vishe kosi sa zdravim razumom da je drzavna uprava u 21. veku u tesnoj vezi sa crkvom, koja btw, umesto da propoveda duhovnost, svoje delovanje svodi na one ruzne stvari shto sam nabrojala.
Jaril Jaril 21:54 07.08.2007

Re: to shto je spc

Meni se vishe kosi sa zdravim razumom da je drzavna uprava u 21. veku u tesnoj vezi sa crkvom,

Ovde si totalno u pravu. Narocito sto ovom simbiozom i Crkva i Drzava gube. Totalna je besmislica da se Crkva mesa u Drzavu (i obratno). Caru carevo, Bogu Bozje. A ono ispade sve izmesano.
I samo bih zamolio da se uvek precizira da se misli na ono sto SPC prezentuje, jer kad se pomene samo SPC ja onda tu vidim (a i ne samo ja, vec vecina clanova, pa se onda to koristi kao kontraargument) svoje prijatelje o kojima naprosto ne dozvoljavam da se lose govori.
Ono o cemu pri osudi SPC-a treba voditi racuna jeste da su u istoriji Pravoslavne Crkve neki od najvecih jeretika i ljudi odbacenih od Crkve bili i patrijarsi. Sto znaci, Establisment SPC-a nije isto sto i SPC.
E sad, zasto se Establisment ne oglasava po pitanju pedofilije u redovima Crkve... nikako mi nije jasno. Trazio sam po pravoslavnim sajtovim makar vest o pustanju. NISTA! Ili nisam uspeo da nadjem ili se nesto zataskava.
Izgleda da SPC tek treba da sazreva. Kad se vec uhvatila u svetovno kolo, izgleda da tek mora i da nauci da ga igra.

Sto je najgore, izgleda da nikako da ukapiraju, da ako raskrste sa kukoljem koliko to bolno bilo da bi to samo podiglo ugled Crkve, a ne oborilo...
No SPC nije bas jedinstvena pa je stvarno pitanje ko je tu zaista za sta odgovoran.
RumuUn RumuUn 22:06 07.08.2007

Re: to shto je spc

angie
Meni se vishe kosi sa zdravim razumom da je drzavna uprava u 21. veku u tesnoj vezi sa crkvom, koja btw, umesto da propoveda duhovnost, svoje delovanje svodi na one ruzne stvari shto sam nabrojala.

potpuno se slazem, ili u najvećoj mogućoj mjeri, osobito vezano za državu.

Ipak mislim da su pojedini stavovi ili djela predstavnika SPC (nesumnjivo sramni i kriminalni i amoralni i kako god) istrgnuti iz opšte slike, i da to nije politika SPC. Ne bih rekao da je stav svih sveštenika (izvinjavam se što banalizujem) "hajde da karamo klince" ili "hajde da koljemo muslimane" ili odobravanje "super što sa pahomije izvukao, a kresnuo je onog malog" (izvinjenje opet, osobito toj djeci)

A, ono što me je natjeralo da reagujem su te "dvije" srbije "patriotska i pravovjerna" i "liberalna i demokratska" ili kako ih god nazvali. I ovi "patriote" koriste fraze tipa "izdajnici, prodane duše" "pederčine" fizički nasrću na neistomišljenike (neću da komentarišem nesrećne ratove), a ovi drugi "demokrete i liberali"ove prve nazivaju "smradikalima" ili već pozivaju na linč ovog zlosrećnog pahomija "mediji i javnost da rastrgnu" "smrtna kazna" i "daska u glavu"... Ko smo ja ili vi da sudimo nekome?

Ja sam razočaran u državu koja pahomija nije osudila.

I samo da završim, mada znam da sam promašio temu,
mislio sam da pripadam ovom drugom korpusu, a sad me on užasava skoro koliko i prvi.

I još jedno izvinjenje, nikako ne kažem da braniš neke od ovih stavova, niti lijepim etiketu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana