Eksperimenti u blogovanju| Zabava

sponzorušin bluz za mikijem

marco_de.manccini RSS / 15.12.2008. u 20:00


šta da radim kada miki
blizu nemash onoliki

stan, auto i šofera, 
vikendicu, rasnog kera

u duši ti i ne fali
al' ti miki mnogo mali

mali konto, malo nula,
mala kola, stara, trula

nije moje srce čelik
samo miki hoću velik

velik bazen, garderobu, 
plus nakita punu sobu

'nako si mi jako slatak
šteta miki shto ti kratak

kratak odmor stvarno imaš
još ti kažu kad uzimaš

devojačkoj mojoj sreći
treba miki mnogo veći

veći provod, osvesti se
s' (n)ove sise može mi se

---- beleshke na margini (copyright by budimac)  ----

da ne bude zabune, nece biti serije ovakvih priloga i pesmica. razlog za postavlanje onoga je dvostruk

1) da li je stvarno tako kako dobijam utisak? 

nekako implicitno slazhe mi se u glavi da je trenutno situacija u srbiji katastrofalna shto se tiche ljubavi i, shire, odnosa medju ljudima. od svega shto stizhe do mene ispada da je neukus, plitkost, bezobrazluk, i pohlepa na ceni. 

pazite, da bi mi bilo ishta jasno nije dovoljno da mi date proste reference. ja sam u zhivotu video ukupno oko 10 sekundi pinka i 0 sekundi palme. od 1996 sam u usa. da se zateknem u avionu punom mirki draganovic i jovanki karleusha, ne bih ni znao koja je koja. neki dan ivana postavila cecinu sliku a ja tek iz potonje diskusije shvatim da to nije tek neka devojka, nego je to ta. 

ja u stvari i ne znam shta je to sponzorusha. 

ne znam nishta. jel' mozhe neko objashnjenje za neupucene. da li je stvarno tako loshe kako izgleda ili sam samo omatorio malo i ne razumem trendove? mozhe li mlad i nepokvaren chovek da se nada da nadje devojku koja ce ga voleti zbog njega samog? 

molim vas recite mi neshto lepo i uteshno, da ima mnogo ljudi, da nisu svu umrli, a da je sve ono drugo samo preforsirano i naduvano. 

2) drugi razlog za ono gore je eksperimet, neshto kao stilska vezhba. hteo sam da vidim da li mogu. zabrinjavajuce lako. 

Atačmenti



Komentari (253)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 18:35 17.12.2008

A što bre zaključa???

Znam znam... dao si obrazloženje... ali ga ja NE PRIHVATAM.
Toliko!
dragoljub92 dragoljub92 20:05 15.12.2008

1

pojma neznam,ja spadam u starije malodobnike po novo raunanju
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:09 15.12.2008

Re: 1

ja sam malo mladji, ali sam daleko. nije mi jasno da li razumem shta se zbiva.
scabies scabies 20:19 15.12.2008

Sponzoruse

ja u stvari i ne znam shta je to sponzorusha.

Kako ne znas? Sponzoruse postoje od kad je sveta i veka. I ne moraju biti samo zene. Znas Pricu o Vasi Ladackom?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:22 15.12.2008

Re: Sponzoruse

chuo sam da se vasa mnogo kajao i da je umro od muke. da je rek'o "dzhaba bilo...".

a ovi/e danashnji/e umiru li ili samo slegnu ramenima i kazhu "shta cu kad mu je veci".

edit: zaljube li se uopshte ikada? pa makar se posle i ozhenili/udali zbog novca.
scabies scabies 20:26 15.12.2008

Re: Sponzoruse

a ovi/e danashnji./e umiru li ili samo slegnu ramenima i kazhu "shta cu kad mu je veci".

edit: zaljube li se uopshte ikada? pa makar se posle i ozhenili/udali zbog novca.


Pa nisam sigurna... Obicno se prvo udaju za one u koje se ne zaljube, a posle se zaljubljuju u one za koje se nisu udale...
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:38 15.12.2008

Re: Sponzoruse

ovo me potseti na onu chuvenu dilemu promashenih ljudi

" da li da sedim ovde na klupi i gledam one koje ne mogu da j***m ili da idem kuci i j***m onu koju ne mogu da gledam"
Jaril Jaril 23:16 15.12.2008

Re: Sponzoruse

Sponzoruse postoje od kad je sveta i veka. I ne moraju biti samo zene.
Шопен, Шуман...
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:20 15.12.2008

Re: Sponzoruse

auu, doktor stanojevic ukrao password jarilu.

doktore, nije shopen vec shopenhauer, zaboravio si vec.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:03 16.12.2008

Re: Sponzoruse

e naljuti se jaril i ode. tek sada sam siguran da je to bio stanojevic. takav mu stil, dodje, kazhe neshto, pa se naljuti i ode.

nego primetiste li vi da se brojach preporuka opet pokvario. evo vidite maksin broj preoporuka kod shopena i shopenhauera.

Jaril Jaril 22:59 17.12.2008

Re: Sponzoruse

e naljuti se jaril i ode.
Ма где се наљути? Ко је видео мене да се љутим па одлазим. ))))

Много су ти питања тешка. Одбијам да размишљам о њима. Покушао сам, није да нисам. Али кад твоје питање: mozhe li mlad i nepokvaren chovek da se nada da nadje devojku koja ce ga voleti zbog njega samog? малко преформулишем у: може ли млад и непокварен човек да се нада да нађе момка који ће га волети - њега самог - неоптерећен средином, онда добијем јако болне одговоре. И ја сам једно време размишљао да будем спонзоруша - имао сам вр' понуде (да не поверујеш) - а онда ми најбољи друг рекао да би престао да се дружи са мном. И тако... Нећу да мислим о томе.
reanimator reanimator 20:24 15.12.2008

...

Ne znam za Srbiju, ali u Beogradu nije baš tako crno. Ima poštenih i normalnih devojaka. Obe nemaju dečka
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:30 15.12.2008

Re: ...

ne stvarno, smeju li se mladi po ulici, ljube li se po parkovima, vole li se?

valjda da. nemoguce je da je ne.

a ako je da, zashto samo gluposti chujem i vidim. chak i na b92.
maksa83 maksa83 20:33 15.12.2008

Re: ...

Ne znam za Srbiju, ali u Beogradu nije baš tako crno. Ima poštenih i normalnih devojaka. Obe nemaju dečka

E, nemaju, ali ona prva ima devojćicu.
reanimator reanimator 20:50 15.12.2008

Re: ...

marco_de.manccini
ne stvarno, smeju li se mladi po ulici, ljube li se po parkovima, vole li se?
valjda da. nemoguce je da je ne.
a ako je da, zashto samo gluposti chujem i vidim. chak i na b92.

Bolje da ti ja ne odgovaram na ovo pitanje. Mene sve to toliko živcira i toliko ću da mračim, da ću na kraju i sam da se zapitam koj moj sam ovde i da emigriram u Makedoniju.
Ali evo...čisto da stekneš neku sliku...današnji klinci (za koje svi živi nalaze opravdanja..kao, jadna deca, oni su samo produkt, nisu krivi i sl...što je samo donekle tačno)...dakle..klinci od npr 14-18 godina ne igraju fudbal, basket..ne voze bajseve...naravno da ne čitaju ništa, pa ni lektiru...i naravno da nemaju pojma ni o čemu. Jedino što rade...a veruj mi..uopšte ne preterujem...ćoškare u grupicama (ono...19 ortaka), ne prestaju da pljuju sebi pod noge (bukvalno) i dele se na dve kategorije : a) one koji su "opušteni" (meko š) i koji su ponosni na to što ih ništa u životu ne zanima (braaate smoooor); b) one koji "prave kombinacije" (čitaj : ima 15 godina, stoje mu neke cisterne na granici..jebače mamu špediteru kad ga dohvati). Naravno..ovi koji su opušteni su sve samo ne to, a ovi što prave kombinacije nisu vidli kombinaciju.
Klinke su (98,9% njih) totalne kopije nečega...nemam pojma čega, ali znam da su sve iste i da se trude da izgledaju k'o jeftine drolje. Mislim...naravno da ima i normalne dece, ali su teška manjina % još teža defanziva.
I da...a to vidiš i na ulici i na svim tim snimcima koji kruže netom..i čuješ u svakoj priči...glavna fora je da budeš što veći primitivac...da si bahat...da ti je rečnik što siromašniji...
Ako si normalan klinac...ono..vrlo dobar si..nisi naboo profana stolicom i zabole te što je izgoreo splav Black Panters...vrlo je izvesno da ćeš više puta biti maltretiran i još izvesnije da ćeš biti junfer do 26e.
Jbt...ovo mi najduži komentar u životu :) Da malo dodjem sebi, pa ću na temu odnosa u malo kasnijim godinama.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:01 15.12.2008

Re: ...

chudno mi je ovo shto pishesh. meni je beograd uvek bio pojam za grad pun energije. dodjem i kazhem sebi, choveche ovde se neshto deshava.
maksa83 maksa83 21:04 15.12.2008

Re: ...

Ja bih da potvrdim izlaganje druga reanimatora.

U moje vreme, imao si u srednjoj školi u centru eventualno jednog koji sluša narodnjake, i bio je predmet opšte sprdnje. Sada je jedan kroz to. Ima normalne dece, ima normalnih dečaka, ima normalnih devojčica, ali to nije mejnstrim. Vrlo blizu mene je VI beogradska gimnazija, i ono što vidim otpr. odgovara tome što reanimator opisuje. Ekstra mi je simpa kad vidim "padavičara i padavičarku"" kako se na ulici drže za ruke, međutim onda 10 metara kasnije vidim grupu od 5 mandrila koje opisuje reanimator. Dakle, ima, ali ... tanko. I ja kontam da će biti još gore, pošto je generacija koja treba da izrodi te normalne tinejdžere mahom otišla u beli svet. Šta da ti kažem, sjebao nam se genetski pool.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:08 15.12.2008

Re: ...

U moje vreme ...

a mozhda je ovo ipak problem. u "moje vreme" ko zna kako smo izgledali matorcima.
antioksidant antioksidant 21:37 15.12.2008

Re: ...

chak i na b92.

cisto onako - zasto cak i na b92? zasto ocekujes da se b92 razlikuje od drugih komercijalnih emitera?
maksa83 maksa83 21:38 15.12.2008

Re: ...

a mozhda je ovo ipak problem. u "moje vreme" ko zna kako smo izgledali matorcima.

Mogu otpr. da naslutim kako smo im izgledali. Meni lično njihovo vreme izgleda dosta nevinije od mog. Ono, matineJi, džezovi, Pol Enke, Bitlsi, itd. budu neke kao tuče tu i tamo, ali se sve to razbeži kad naiđe saobraćajni pandur, možda u nekom divljijem kraju sevne i neki nož, ali to je otpr. to. U krajnjoj liniji bilo je manje opasnih i profitabilnih halucinogena u opticaju, teške droge su bile rezervisane za decu diplomata i budžovana. Moje vreme je bilo, ako mene pitaš - relativno okej. Međutim samo pet godina kasnije mrtvi i živi kriminalci postaju idoli omladine, samo što Gornji Milanovac nije objavio album sa njihovim sličicama pa menjaš duplikate Arkana (1) za Kneleta (3) i fali ti još samo Giška da popuniš album, boNbe po kafićima, a sada čitam u novinama da su u neformalnom sukobu navijača Rada (Rad je stvorio čoveka, a navijač Rada ga je ubio) i neznamkojihvećmandrila izginula dvojica i da je pucnjava trajala do zore.

Sistem vrednosti je kolabirao i okrenuo se ka ... nečemu drugom.

U krajnjoj liniji, B92, ej - B92 emituje Velikog Faking Brata i srodne treševe. Samo još fali da kupe prava na Džeri Faking Springer šou, i kolaps je kompletan.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:47 15.12.2008

Re: ...

zasto cak i na b92? zasto ocekujes da se b92 razlikuje od drugih komercijalnih emitera?

pa jel' mnogo ochekujem? jednog normalnog emitera. da neshto pustim i da ne moram da povracam dok gledam. jel' to mnogo shto trazhim?

a ako se ne razlikuje, shto bih bash njih gledao?
reanimator reanimator 22:03 15.12.2008

Re: ...

marco_de.manccini
zasto cak i na b92? zasto ocekujes da se b92 razlikuje od drugih komercijalnih emitera?

pa jel' mnogo ochekujem? jednog normalnog emitera. da neshto pustim i da ne moram da povracam dok gledam. jel' to mnogo shto trazhim?
a ako se ne razlikuje, shto bih bash njih gledao?

Tiću...imaju i sapunicu...i to hrvatsku. Znači ono...da umreš. Ali nije ni do njih...jbg...na tržištu su, a tržište je takvo kakvo jeste...i onda, uzročno posledično...gde god se okreneš - dno.
Ali pazi...ima Animal Planet...ima Discovery...ima Sport Klub 1 i 2..ima History...
Mislim..ako već hoćeš da gledaš Tv, možeš.
I jedan ilustrativni primer...čisto da se držimo teme. Zamisli npr neku voditeljku, koja uopšte nije dno. Onako..deluje normlano, civilizovano, vrlo je lepa...bla,bla. Kažeš sebi..evo..lepa žena, uspešna, normalna...nije sve izgubljeno. I onda se ta uda za jednog...aj' da se zaustavim da se ne pretvori baš u pljuvačinu...ali onako...znaš one tipove...ali totalne luzere?? Ja potpisujem da taj...da nije kao postao uspšešan...potpisujem da bi dan danas bio nevin. Mislim...zabole me i za nju i za njega, ali su mi njih dvoje paradigma ovoga o čemu pričamo, a njenu udaju sam , malo bolesno, doživeo k'o da me izdala...

margos margos 22:12 15.12.2008

Re: ...

ali totalne luzere

Pa nije bre luzer, viš' da je dobio .... Možda je bio luzer, pa sad više nije.
K'o u onoj pesmi 'bio sam pijanaaaaac... a sad više neeee...'
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:14 15.12.2008

Re: ...

na tržištu su, a tržište je takvo kakvo jeste...i onda, uzročno posledično...

pa to je ono sumnjivo. ako nema jedne normalne televizije, da li je to zato shto ne postoji dovoljan broj ljudi shto bi to gledalo? to me muchi, ima li kritichne mase normalnih? bar za jedan kanal?

chak i u usa, pojam za povrshnost i pohlepu i shta god hocesh, postoji kanal koji mozhesh da gledash od jutra do sutra i da ne zazhalish sekund. dodushe, interesantno, taj kanal nije komercijalan (PBS).
reanimator reanimator 22:18 15.12.2008

Re: ...

margos
ali totalne luzere

Pa nije bre luzer, viš' da je dobio .... Možda je bio luzer, pa sad više nije.
K'o u onoj pesmi 'bio sam pijanaaaaac... a sad više neeee...'

Pa to i jeste tragedija. Što na kraju luzer ispadnem ja...kao..jao, vidi ga...cvili zbog njihove sreće

reanimator reanimator 22:20 15.12.2008

Re: ...

marco_de.manccini
da li je to zato shto ne postoji dovoljan broj ljudi shto bi to gledalo? to me muchi, ima li kritichne mase normalnih?

Jbg...ja mislim da nema. Ne znam čak ni da li je ikada bilo. Jbg...kad sam bio u osnovnoj školi, svi su bre pičili po Plavom Orkestru. Čak sam i ja bio na Tašu
margos margos 22:21 15.12.2008

Re: ...

Pa to i jeste tragedija. Što na kraju luzer ispadnem ja...kao..jao, vidi ga...cvili zbog njihove sreće

Ajde bre.... a šta da rade žeMske kad se lože na tipa - a on se posle uda za drugog?

Sad mi pade na pamet kakvu je svadbu i venčanicu imao Elton John - ko zna koliko mu je riba zavidelo....
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:24 15.12.2008

Re: ...

svi su bre pičili po Plavom Orkestru. Čak sam i ja bio na Tašu

auuu, ti si bio izgubljen sluchaj. ja i da sam uradio tako neshto ne bih nikad priznao.

jedva priznajem i da sam bio na zaninom koncertu (posle "dodirni mi kolena", avaj)
antioksidant antioksidant 22:37 15.12.2008

Re: ...

Ja potpisujem da taj...da nije kao postao uspšešan...potpisujem da bi dan danas bio nevin.

i danas je nevin.

veruj ti bratu

reanimator reanimator 22:45 15.12.2008

Re: ...

marco_de.manccini
svi su bre pičili po Plavom Orkestru. Čak sam i ja bio na Tašu

auuu, ti si bio izgubljen sluchaj. ja i da sam uradio tako neshto ne bih nikad priznao.

jedva priznajem i da sam bio na zaninom koncertu (posle "dodirni mi kolena", avaj)

A vidi...kad sam mogao svaki rodj da plešem uz Careless Whispers i da dva puta gledam Flashdance...dva puta Brakedance, pa pod utiskom ceoam karton..ono..turbo i ozon i te fore...mislim...mogu i horski da pevam Suadu :)
Btw...ja voleo Zanu Nimani
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:09 15.12.2008

Re: ...

eno je na facebook-u. dopisujte se.
reanimator reanimator 23:24 15.12.2008

Re: ...

marco_de.manccini
eno je na facebook-u. dopisujte se.

Blagodarim.
U to ime...
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:40 16.12.2008

Re: ...

cisto onako - zasto cak i na b92? zasto ocekujes da se b92 razlikuje od drugih komercijalnih emitera?

evo josh jednom cu o ovome.

naravno da b92 ima svako pravo da se ne razlikuje od palme i pinka ako to zheli. privatna je televizija i ima pravo da proba da se takmichi za apsolutno sve gledaoce, da svede sve programe na bljuvotine, i da u trci ka dnu ostvari recimo 20% gledanosti.

ali meni se chini da bi televizija sa dobrim programom glatko imala bar 20% gledanosti.

(zhelim da verujem u to)
antioksidant antioksidant 09:33 16.12.2008

Re: ...

ali meni se chini da bi televizija sa dobrim programom glatko imala bar 20% gledanosti.

(zhelim da verujem u to)



marco_de.manccini marco_de.manccini 16:08 16.12.2008

Re: ...

AO, vidim da se razumesh u politiku, pa da napravim takvu analogiju.

recimo imash izbor da dobijesh 20% glasova s time shto cesh velichati lopove i ubice (i josh gore druzhiti se sa njima) ili da dobijesh neshto manje ali da ostanesh chovek.

u shta verujesh?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:09 16.12.2008

Re: ...

Međutim samo pet godina kasnije mrtvi i živi kriminalci postaju idoli omladine, samo što Gornji Milanovac nije objavio album

kako mislish nije? svako malo ima neki album sa fudbalerima.
antioksidant antioksidant 16:29 16.12.2008

Re: ...

u shta verujesh?

u sta verujem da je ispravno?
u sta verujem da bih ja uradio?
u sta verujem da bi neki profesionalni politicar uradio?

i sta se vredjas odmah? fox molder ima san koji ga pokrece. po mojim kriteijumima fox molder je srecan covek. ti zelis da verujes da je moguce da postoji pristojna komercijalna televizija sa market share-om od 20%. ti si dobar covek. ali kao sto je fox molder junak iz tv serije, ja verujem da je tvoj san neostvariv (ali to nikako ne govori da ga ne treba imati - imati san to je sreca).
inace, dosta ljudi gleda discovery, history... pa kolika je stvarno njihova gledanost i koliko je njihov uticaj?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:36 16.12.2008

Re: ...

nisam uopshte uvredjen. daleko bilo. prichamo.

history chanel nije aktuelan. discovery je dosadan posle par dana.

ja samo mislim (zhelim da verujem) da postoje ljudi. da ih je dovoljno za jedan kanal. ako mislish da nema, shto se uopshte brinesh o budzhetu ili bilo chemu drugom.

i josh mislim da je konkurencija za nakaradnosti i plitkocu vec postala takva da je lakshe probiti se radeci prave stvari.
margos margos 17:05 16.12.2008

Re: ...

i josh mislim da je konkurencija za nakaradnosti i plitkocu vec postala takva da je lakshe probiti se radeci prave stvari.

I ja mislim... samo su nam i kriterijumi malo o'šli u ... pa i ne prepoznajemo pravu stvar. Mnogo buke u etru...
antioksidant antioksidant 18:14 16.12.2008

Re: ...

history chanel nije aktuelan.

ako mislish da nema, shto se uopshte brinesh o budzhetu ili bilo chemu drugom.
zbog dece
i josh mislim da je konkurencija za nakaradnosti i plitkocu vec postala takva da je lakshe probiti se radeci prave stvari.

ja iskreno verujem da su ovi sa b92 zeleli da prodju bez velikog brata. ali kada su se presabrali - kupili su program. pogledaj ovo. te pare se skupljaju 14 -15 meseci. 1700 i nesto uplata. niko nije spremna da plati...na zalost.

ps - sa i want to believe sam zeleo da ti dam kompliment. zasluzujes

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:32 16.12.2008

Re: ...

Mnogo buke u etru...

evo margos kakve negativne reakcije izazivash

bit pouke za duduke

prodaj kuke s mnogo buke
plati štuke ispod ruke
bez po muke ni s tri čuke
skupi lovu na buljuke
margos margos 20:38 16.12.2008

Re: ...

evo margos kakve negativne reakcije izazivash

Izvini... ali je činjenica, pa i to što si ti napisao.:(
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:25 15.12.2008

A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

Sponzoruse ?
Devojke za coveka ?

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:26 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

Ninoslav Randjelovic
Sponzoruse ?
Devojke za coveka ?


ninoslave uze mi rech iz tastature!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:27 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

ninoslave uze mi rech iz tastature!

A, ti si mi bila u glavi kad sam to pitao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:27 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

mene svashta zanima. krajnje radoznalo stvorenje.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:29 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

krajnje radoznalo stvorenje.

Pa, ako je krajnje, onda ok !
Samo, znas onu americku - The curiosity kills a cat !
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:47 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

uostalom ninoslave lepo sam pitao

"mozhe li mlad i nepokvaren chovek ..."

dakle ne pitam zbog sebe.
margos margos 21:13 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

"mozhe li mlad i nepokvaren chovek ..."

E, rado bih da učestvujem u diskusiji, al nemam šta da ti kažem... Nemam uvid u situaciju - što, po ovim Reovim i Maksinim pričama, i nije tako loše:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:16 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

shto nemash margos? samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju, i ljube po parkovima. to je sve. vidish li ih? nemoguce mi zvuchi da ih nema.
margos margos 21:23 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

shto nemash margos? samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju, i ljube po parkovima. to je sve. vidish li ih? nemoguce mi zvuchi da ih nema.

Iskreno - retko.
Ok, košava sad briše, pa i nije lepo... ali prolazim pored SKC-a svakodnevno, sede nekad u mešovitim grupama i između njih dvolitarka piva. Slabo viđam parove.

Al, pričale mi neke babe kučkarke da su se dvoje potucali letos na travi u parku... sa sve 'iju, iju pa baš tu gde mogu deca da ih vide...' A ja kažem 'deci to ni najmanje ne smeta...' Da l da pričam kako su me gledale i odmeravale? Ja se obradovala da se neko strasno do'vatio u parku - dokaz da nisu svi mrtvi a hodaju....
scabies scabies 21:25 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju

Ja videla!
i ljube po parkovima.

A za to su otisli i korak dalje
maksa83 maksa83 21:27 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

shto nemash margos? samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju, i ljube po parkovima. to je sve. vidish li ih? nemoguce mi zvuchi da ih nema.

Ima. Što nisi odma' tako pitao?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:36 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

ovde u usa je ekstremno retka pojava da se vide ljudi bilo kojeg uzrasta koji javno pokazuju nezhnost prema nekom drugom. hodanje s rukom u ruci je neverovatno redak prizor.

onda sam se setio da to nije bilo tako "u moje vreme i u mojoj zemlji".

kako sam zalutao na sponzorushe ne znam. uchinilo mi se da je i kod nas danas mnogo vishe rachunice nego smeha i poljubaca.

nisam video dobar film, ili prochitao dobru knjigu, ili chuo dobru pesmu shto je doshla iz srbije odavno. sve neki neukus, plitkost, bahatost, i pohlepa.

ili, kako rekoh, mozhda sam izvan trendova.

e sad sam i ja nabacao sve nepovezano.
ivana23 ivana23 21:42 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju, i ljube po parkovima. to je sve. vidish li ih? nemoguce mi zvuchi da ih nema

Nije sve tako crno (iz licnog iskustva):

Mom sinu (19g.) devojcica (18g.) ima bronhitis. On u subotu celo popodne uz sestrinu pomoc pek'o palacinke, filovao ih eurokremom i na kraju skuvao caj, sipao ga u termos i sve to lepo zapakovao i odneo joj.
Kada sam ga pitala - OK za palacinke, al' zar pored zive joj majke, oca i dve sestre mora da joj nosi i caj, on mi kaze: pa ne mogu da se motam po njihovoj kuhinji... a hocu bas moj da popije.
Meni bilo bas cool.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:44 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

hvala ivana, zlatnog sina imash. samo mu drugi put obavezno tutni i pomorandzhe da ponese.
margos margos 21:56 15.12.2008

Bravo za Mamu:)

ivana23 ivana23 21:57 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

marco_de.manccini
hvala ivana, zlatnog sina imash. samo mu drugi put obavezno tutni i pomorandzhe da ponese.

Bi on, al' ne moze sam da ih ubere. Sve mora biti njegovih ruku delo, nista market...
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:00 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

a kad nosi ruzhe, obavezno ukradene iz bashte.
reanimator reanimator 22:06 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

ivana23
samo pitam vidish li mlade da se smeju, shetaju, i ljube po parkovima. to je sve. vidish li ih? nemoguce mi zvuchi da ih nema

Nije sve tako crno (iz licnog iskustva):

Mom sinu (19g.) devojcica (18g.) ima bronhitis. On u subotu celo popodne uz sestrinu pomoc pek'o palacinke, filovao ih eurokremom i na kraju skuvao caj, sipao ga u termos i sve to lepo zapakovao i odneo joj.
Kada sam ga pitala - OK za palacinke, al' zar pored zive joj majke, oca i dve sestre mora da joj nosi i caj, on mi kaze: pa ne mogu da se motam po njihovoj kuhinji... a hocu bas moj da popije.
Meni bilo bas cool.

Imaš 23 godine i sina od 19???
Ili si iz bloka 23?
Ili si sa Vidikovca, pa gotiviš lokalni bus?
Ili se pališ na Jordana? (jel little miss jordan zbog toga?? :)
Ko si bre ti???
ivana23 ivana23 22:19 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

marco_de.manccini
a kad nosi ruzhe, obavezno ukradene iz bashte.

Samo je problem sto smo i mi i ona u centru, pa nema basti...
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:21 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

samo nek je klupa i parkova.
ivana23 ivana23 22:25 15.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

reanimator
Imaš 23 godine i sina od 19???Ili si iz bloka 23?Ili si sa Vidikovca, pa gotiviš lokalni bus?Ili se pališ na Jordana? (jel little miss jordan zbog toga?? :)Ko si bre ti???

Rodjena sam 23. u mesecu.
Ono - little miss jordan mi je nadenuo Unf. zbog trica sa fotkama.
Ja sam Ivana
jack_bauer jack_bauer 02:54 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

ovde u usa je ekstremno retka pojava da se vide ljudi bilo kojeg uzrasta koji javno pokazuju nezhnost prema nekom drugom. hodanje s rukom u ruci je neverovatno redak prizor.

onda sam se setio da to nije bilo tako "u moje vreme i u mojoj zemlji".

ja mislim da je glavni razlog to sto u americi deca imaju svoja kola vec sa 16, 17 godina, i da nemas priliku da ih vidis kako se drze za ruke.

sa mojim starijim sinom je slicna situacija kao sa ivaninim gore. par dana provode kod nas, par kod nje, i sve tako. nekada se pitam da li je dobro da su tako mladi a vec toliko vezani.. sa druge strane dobro je da uglavnom znam gde je.

a mladji je setac, izgleda mi. sve neke kratke veze, samo nas je upoznao sa jednom devojkom... pre neki dan stanem na pumpu da kupim pljuge, kad ispred parkiran njegov auto. okrenem ga ja na mobilni da ga pitam sta radi, a on kaze, u meku sam sa devojkom (mek deli zgradu sa prodavnicom na pumpi). rekoh, sad cu da dodjem da ti vidim devojku, a on samo khm, khm... ok, sea you later. naravno da nisam otisao.

tako da, zive oni, samo na malo drugaciji nacin.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:33 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

da, deca su po kucama i po kolima, razumem to. ali i dalje ne razumem da kad odesh bilo gde (park, mall, bioskop, ...) necesh videti zagrljene ljude. ne samo deca, nego bilo koja uzrast. babe i dede su chak i najbolji u shetanju za ruku, svaka im chast.

kao da je nekim dekretom uvedeno "every touch is an inapropriate touch".
jack_bauer jack_bauer 04:37 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

necesh videti zagrljene ljude. ne samo deca, nego bilo koja uzrast.

ma videces. moras jace da gledas :))
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:27 16.12.2008

jack-ova verzija prevera

bez obzira shto ga gledate popreko
predeo nije ruzhan
mozhda samo niste dovoljno jako gledali

(vazhi jack, gledacu jache, nije losh savet uopshte)
Unfuckable Unfuckable 06:43 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

al' zar pored zive joj majke, oca i dve sestre mora da joj nosi i caj,

stipso
maksa83 maksa83 06:49 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

stipso

Ma nije stipsa, samo je prava keva (znam sortu :))) - "šta moje dete tu da nešto ovo ono". :))

Meni sve to ekstra simpatično.

Inače, mojoj majci nijedna moja devojka nije valjala, dok ne postane bivša. Onda joj "mnooogo žaooo, baš je bila dooobra". :)))

Keve...
ivana23 ivana23 10:25 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

Unfuckable
al' zar pored zive joj majke, oca i dve sestre mora da joj nosi i caj,
stipso

ivana23 ivana23 10:29 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

maksa83
stipso
Ma nije stipsa, samo je prava keva (znam sortu :))) - "šta moje dete tu da nešto ovo ono". :))Meni sve to ekstra simpatično.Inače, mojoj majci nijedna moja devojka nije valjala, dok ne postane bivša. Onda joj "mnooogo žaooo, baš je bila dooobra". :)))Keve...

Nije to makso, mislila sam da je blam da nosi termos sa cajem, k'o da oni nemaju da joj skuvaju, a devojcica bas iz OK kuce.
myredneckself myredneckself 20:59 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

ne samo deca, nego bilo koja uzrast. babe i dede su chak i najbolji u shetanju za ruku, svaka im chast.

Kako da nećeš videti? Dođi u NS i kad vidiš opičene matorce da se drže za ruke i zezaju usput, to smo ja i moja bolja i jača polovina!
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:17 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

Dođi u NS

nemoj glasno ovakve pozive, njanja najvishe voli novi sad (pa kragujevac, pa tek onda bg, a nisam siguran mozhda je i shabac ispred bg-a).
maksa83 maksa83 21:23 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

nemoj glasno ovakve pozive, njanja najvishe voli novi sad (pa kragujevac, pa tek onda bg, a nisam siguran mozhda je i shabac ispred bg-a).

E, Šabac (nikad kročio), ali moj dobar drugar je odande. Blizu mene je ul. Šabačka, koja je jezivo strma.
Komentar mog druga: "samo Beograđani mogu da nazovu najstrmiju ulicu u gradu po najravnijem gradu u zemlji".
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:28 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

e shabac je ko lutka. skockali ga super, al je iza beograda na mojoj listi u svakom sluchaju.
antioksidant antioksidant 21:45 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

njanja_de.manccini
e shabac je ko lutka. skockali ga super, al je iza beograda na mojoj listi u svakom sluchaju.

i za vreme vasara? (nikad bio - zato ga zamisljam tako lepo)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:55 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

pa neznam Ao meni lep shabac i to bash onako malo i simpatichno i toplo. bash, bash.... moja omiljena baba zhivi tamo. znash shta mi rekla kad smo bili proshlog leta: kazhe pa kako ste mi vi? a ja kazhem ovaj moj muzh je...i tu me ona prekinu i kazhe aaaaa, ne, ne, ne ne kazhe se ovaj moj muzh nego moj zlatni muzhic......kazhe nishta neznash ti njanjo kako treba sa mushkima.
antioksidant antioksidant 23:02 16.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

blako muzu cija zena ima dobre ucitelje

sto volim tradiciju:)

nisam bio u sapcu (ni na vasaru ni van njega). kad odem seticu se saveta tvoje babe (...a i moje zlato zence...)
Jaril Jaril 23:15 17.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

kao da je nekim dekretom uvedeno "every touch is an inapropriate touch".
Могао бих да смарам са мојим темама, ал' нећу - доста је. Растужио си ме поштено.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:21 17.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

Могао бих да смарам са мојим темама, ал' нећу - доста је. Растужио си ме поштено.

jarile nemoj da budesh tuzhan imash zhurku kod tebe. nabaci osmeh i zhurkaj se malo.
marco je otishao u poshtu. sad ce on.
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:15 18.12.2008

Re: A, sto tebe zanimaju ove stvari ?

kao da je nekim dekretom uvedeno "every touch is an inappropriate touch".

u svakom nazovi humoristichnom programu cesh videti bar jednu od ovih scena:

- roditelji se poljube, na shta deca obavezno kazhu "eeeew" i zgroze se.

- neki par se poljubi na ulici a neko odmah dobacuje "get a room".

- dva mushkarca se obraduju nechemu i polete u zagrljaj ali se u poslednjem trenutku osveste i posramljeno i komichno pruzhe ruku jedan drugom ili high five ili tako neshto.

- itd, dopishite omiljenu scenu usadjivanja "every touch is an inappropriate touch" osecaja. videli ste ih milion.

antioksidant antioksidant 21:34 15.12.2008

.

mozhe li mlad i nepokvaren chovek da se nada da nadje devojku koja ce ga voleti zbog njega samog?


1. istina, lepse je u drustvu ali ako zeli biti voljen sam takav kakav jeste - moze
2. zasto devojku? zasto se ogranicava?
3. u srbiji je isto kao svuda.
4. jagode (hteo si da se kaze nesto lepo a ja jagode smatram lepim. i kada se izgovaraju i kada se jedu)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:39 15.12.2008

Re: .

zhivele jagode! hvala.
reanimator reanimator 23:04 15.12.2008

e..marco...

...pošto hoćeš da budeš u toku...ispao Sajko
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:11 15.12.2008

Re: e..marco...

nemam pojma o chemu prichash. pretpostavljam da je tako bolje.
reanimator reanimator 23:19 15.12.2008

Re: e..marco...

marco_de.manccini
nemam pojma o chemu prichash. pretpostavljam da je tako bolje.

Jes...bolje
Ja malo izvrteo kanale, pa vidim neke klinke se ubiše od vrištanja...rek'o..š'a je ovo..opet čitale blog...a one vrište jer je izvesni Sajko ispao iz takmičenja mladih talenata. I to vrište...onako..k'o ti na Zani
jeremija92 jeremija92 00:11 16.12.2008

Bukvar, za početnike

Sponzoruše, uzbudljiv debitantski roman mlade Maše Rebić, koji baca drugačije svetlo na uvek aktuelnu temu sponzoruša. Glavne junakinje su Beograđanke, ćerke ljudi koji nas okružuju – akademika, slikara, službenika, advokata - koje su pokušale da beznadežni svet 90-tih godina zamene materijalnim. Ali iza naizgled glamuroznih mesta i događaja krije se strašna priča o sujeti, seksu, kriminalcima, drogama, alkoholu, borbi za moć... Ostaje samo pitanje da li je prazninu duše uopšte moguće platiti?

Kad dođeš u Bg, mogu te upoznati sa autorkom, koja je detaljno pručila fenomen.
Naravno,ona je pisac, ne i lik u svom romanu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:25 16.12.2008

Re: Bukvar, za početnike

ne znam ni sam shta je u pitanju. evo na blogu ima pametnih ljudi s kojima se mozhe prichati o svemu. dakle ljudi postoje. zashto ih ne vidim na javnoj sceni? o svakom maloumniku mogu da vidim i prochitam sve shto me ne interesuje. ne umem da srochim, nisam razmishljao pre nego sam postavio blog. neshto mi je falilo, zasmetao mi je konstantni priliv djubreta. ne mislim da je srbija mnogo gora od drugih po tom pitanju, ali me mnoga druga mesta ne interesuju toliko. ne umem da srochim. mozhda je vishnja pre nedelju dve najbolje srochila "gde je autentichnost?".

mozhda previshe ochekujem "u tranziciji". a mozhda i ne. zashto ochekivati manje?
antioksidant antioksidant 09:30 16.12.2008

Re: Bukvar, za početnike

ne znam ni sam shta je u pitanju. evo na blogu ima pametnih ljudi s kojima se mozhe prichati o svemu. dakle ljudi postoje. zashto ih ne vidim na javnoj sceni?

nisu medijski atraktivni.
zasto je b92 preuzeo velikog brata? zato sto je na trzistu (jos se nasi domacini bore da zadrze dostojanstvo i drustvenu odgovornost - ali veliki brat je najgledanija emisija na b92). money tallks

Dull my senses
steal my pride
principles denied

Passion faked and sold to the anthem green and gold.
Colour of the virtue by working like a slave

More precious than life? itself

what's the colour tempting fate?

What's the colour of money
what's the colour of money?
Don't tell me that you think it's green
me I know it's red.

What's the colour of money
what's the colour of money?
Don't tell me that you think it's green
me I know it's red!

Dull my senses
steal my pride
principles denied

Passion faked and sold to the anthem green and gold.
What was a useful tool
has taken our control?
It takes away your hearts and wraps it up around your soul.
What's the colour of money
what's the colour of money? . . .

What's the colour of money
what's the colour of money?
I know it's red
I know it's red!

Dull my senses
steal my pride
principles denied

Passion faked and sold to the anthem green and gold.
Colour of th.e virtue by working like a slave

More precious than life itself
familiarity breeds contempt.
What's the colour of money
what's the colour of money? . . .
What's the colour of money? (14x)
omega68 omega68 00:13 16.12.2008

Znači

Nemam pojma o tome o čemu pričaš ali mislim da je moj brat Re pogodio u centar
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:57 16.12.2008

Re: Znači

nemam pojma ni ja o chemu pricham.

evo recimo, ima li neki dobar bend da se chuje? neki u kojemu su svi rodjeni posle 1980?

dajte par mladih bendova da chujem i da se odushevim. mora da ima, dajte ih na sunce.
antioksidant antioksidant 09:24 16.12.2008

Re: Znači

evo recimo, ima li neki dobar bend da se chuje? neki u kojemu su svi rodjeni posle 1980?

pazi koga si nasao da pitas? pa ko je ovde rodjen posle 1980te?

sta tebe cudi? sto mladja generacija ne slusa istu muziku kao ti? pa ti si iz vremena kad je zana bila cool.



reanimator reanimator 09:56 16.12.2008

Re: Znači

marco_de.manccini

dajte par mladih bendova da chujem i da se odushevim. mora da ima, dajte ih na sunce.

Mislim..baš me nabadaš sa pitanjima..i to tamo gde sam najosetljiviji :)
'vako stoje stvari : Ako ti neko na ovo pitanje odgovori sa Nežni Dalibor, nemoj da prihvatiš odgovor. Guraju ih samo zato što kao imaju opičen naziv benda.
New Kids scena se uglavnom oslanja na hip hop, koji mene lično u životu ne zanima, ali kao odslušam sve, čisto da čujem da li će neko da me oduševi tekstom. Što se apsolutno ne dešava. Mislim..tekstovi su ili neka dosadna dizanja spomenika ekipi iz kraja, ili su šatro brutalni, pa kao prozivaju sve redom, ali vrlo prozaično. I opet..ako te neko loži da je Beogradski Sindikat super - nije.
Ovi stariji...tja...Darkwood Dub ima novi album, koji je...ne znam..'nako. Ja se malo razočarao. Kanda,Kodža i Nebojša takodje novi album, koji realno nije loš. Na koncert dotičnih ne ići, jer im je publika teška teen populacija, pa ćeš malo da se ubiješ u pojam kad shvatiš da komplet svima prisutnima biološki možeš da budeš otac. Ribu narano videti nećeš, osim ako te ne loži da slušaš priče kako je biologičarka odvratna, a hemičarka haos. I da..povodom toga da li ima normalnih klinaca..ima..eto, na koncertnoj promociji KKN prošle nedelje bilo nekih 200 ljudi.
Ima jedan dobar bend...nema šanse da se sad setim kako se zovu, mada nisu klinci. Slušao ih letos i prijatno se iznenadio. Kad i ako se setim, ima da padne dopuna
Dopuna : Popečitelji. Tako se zove bend. Ima neke primese bluesa, ali generalno zvuči odlično.
medjutim92 medjutim92 10:59 16.12.2008

Re: Znači

marco_de.manccini
evo recimo, ima li neki dobar bend da se chuje? neki u kojemu su svi rodjeni posle 1980?


Ako ukljucujes i 1980, javljam ti kad okacim demo snimke, bice do kraja godine :)
antioksidant antioksidant 11:23 16.12.2008

Re: Znači

ako moze starija ekipa - onda vrelo (jest demo album ali su generalno pre 1980og)
omega68 omega68 14:36 16.12.2008

Re: Znači

evo recimo, ima li neki dobar bend da se chuje? neki u kojemu su svi rodjeni posle 1980?

Moj sestrić (1993) je u fazonu hip-hopa ( hula hopa kako ja zovem) ali i čitave generacije su u tom fazonu.Retko se svira nešto što bi i ličilo na ono što mi podrazumevamo pod tim.
moj sestrić ''svira'' i ''peva'' preko kompjutera.
A ja sa sve mojom mukom i vežbanjima nikad ništa da snimim
Jbg , dao sam mu jednu pesmu koja bi možda mogla da se uklopi u taj zločinački poduhvat uvani tako kako ga zovu, možda postanem slavan preko sestrića
dragoljub92 dragoljub92 14:48 16.12.2008

Re: Znači

roendan,pa jos ulaz u petobaku,kukusigalele,aj pa sassrecu,
omega68 omega68 15:23 16.12.2008

Re: Znači

dragoljub92
roendan,pa jos ulaz u petobaku,kukusigalele,aj pa sassrecu,

Fala, jes bilo bi bolje da sam ušo u nešto drugo ( na pr. u 3. haaha)
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:46 16.12.2008

Re: Znači

Ako ukljucujes i 1980

mozhe i 1980, evo mozhe i 1975. ma mozhe i 1968. omega daj tu pesmu da chujemo.
Unfuckable Unfuckable 15:49 16.12.2008

Re: Znači

Da jbt, sad će još malo da ispadne i Korni grupa prihvatljiva, jbt......što ti je....snižavanje kriterijuma...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana