Politika

Čujte Srbi! (Srpkinje m'rš nazad u kuhinju)

marco_de.manccini RSS / 23.12.2008. u 09:32


Vec dugo slusham kako je Archibald Rajs tako dobro josh onomad sve razumeo i opisao. Potpuno je sagledao srpsku dushu i narav, probleme i korene problema koji tishte Srbe, i chak je i znao kako da se isti prevazidju. Sve je to Archibald znao i sve je rekao Srbima bez ikakve nadoknade u svojoj knjizi Chujte Srbi, a Srbi josh uvek ne slushaju iako im je sve lepo objashnjeno i napisano.

Dakle poshto volim da chitam, odem da vidim o chemu se radi. Prochitao sam verziju na srpskom, 61 strana, 2005, u izdanju Ethosa, sa kratkim predgovorom Chedomira Antica. Da odmah kazhem, da sam ja Archibald Rajs ne bih priznao da je to moje delo, a ne bih priznao ni predgovor za moj da sam Chedomir Antic.

Nisam ni pokushao da utvrdim autentichnost dela, niti znam da se time iko bavio, pa cu stoga da pretpostavim da je Archibald uistinu autor istog, da je zavrsheno 1. juna 1928, i da je nekako procurelo u javnost posle Archibaldove smrti 8. avgusta 1929. Dakle, preptostavicu da je to uistinu zaveshtanje Archibalda Rajsa sprskom narodu, koje je on napisao i posthumno poslao narodu koji je neizmerno voleo i bio mu odan prijatelj, narodu za koji je "zhrtvovao sjajan zhivot i veoma lepu karijeru koja je mnogo obecavala".

Da dam kratak opis za one koji ne bi da gube previshe vremena, radi se o ekstremno slabo i providno napisanom politichkom pamfletu koji ima za cilj rushenje/ukidanje parlamenta u Kraljevini SHS i preuzimanje vlasti od strane neke vrste permanentnog saveta pod kraljevim uticajem i kontrolom. A da, pokraj ove poruke Srbima da je parlamentarizam "starac nagrizhen boleshtinama" i da je "veliki princip opshteg prava glasa propao", usput, ima i poruka Srpkinjama koja se, iako nije iskazana eksplicitno u obliku u kojem je prenosim, uglavnom mozhe verno opisati sa "m'rsh nazad u kuhinju, niste trebale ni izlaziti". Ima tu i josh nekih nadahnutih poruka i korisnih saveta, kao shto su recimo saveti da nikako ne treba biti u dobrim odnosima sa Nemachkom i da visoko obrazovanje nikako ne sme da bude besplatno.

S obzirom da je 6. januara 1929. Kralj Aleksandar I Karadjordjevic ukinuo ustav i uveo diktaturu, mozhe se pomisliti da je ovaj pamflet samo neka vrsta zakasnelog opravdanja za taj chin, pripremljen uzhurbano od strane neke naivne individue ili neke ne tako naivne organizacije. Ali vec sam rekao da cu uzeti zdravo za gotovo da je Archibald uistinu napisao i zavrshio svoje delo josh pre ubistva Stjepana Radica 8. avgusta 1928 u Parlamentu Kraljevine SHS, ubistvo koje je izazvalo duboku parlamentarnu krizu (josh jednu u velikom nizu), i da je mirno promatrao burne dogadjaje sa gotovim rukopisom zakljuchanim u radnom stolu i chekao da se oprosti od ovoga sveta pre nego objavi svoju sudbinsku propoved Srbima.  

Ali kako ubediti Srbe da su stvari tako loshe da je jedini izlaz u davanju potpune vlasti u stalni posed nekolicine odabranih? Archibald Rajs ima recept koji svakako nije originalan i upotrebljen je mnogo puta pod raznim okolnostima u mnogim zemljama i sistemima. Jednostavno, s jedne strane treba ukoreniti misao da je inteligencija i vladajuca politichka struktura izvor sveg postojeceg zemaljskog zla, boleshtina, siromashtva i nesrece, dok je, s druge strane, sam narod chist, pravedan, i poshten kao sunce nebesko. Dakle treba utemeljiti misao da taj i takav narod svakako zasluzhuje bolje od onoga shto vec ima i da to bolje mora doci iz neiskvarenog dela, mora doci iz samog naroda, i mora da pretstavlja njegove iskonske vrline, vrednosti i mudrost. Znachi mora doci do svojevrsne chistke i zamene trule inteligencije i korumpiranih politichara zdravim elementima iz naroda.

Tu svakako treba stati i razmisliti koliko puta su u zadnjih 80 godina, otkako je Archibald dao svoje dobronamerne savete, Srbi chisitli sebe od sebe samih i zamenjivali omrazhene izdajice s rodoljubima iz naroda. Meni izgleda da je recept s kraja 1920-ih veoma veshto upotrebljen i pri zameni trule parlamentarne monarhije zdravom diktaturom, trule burzhoazije zdravim komunistichkim snagama, zatim trule komunistichke vrhushke zdravim antinbirokratskim snagama, a da se zdushno propagira i u XXI veku u borbi za zamenu tekucih trulih izdajica nekim novim zdravim i rodoljubivim snagama. Shta su Rankovic, Djilas, Miloshevic, Sheshelj, Koshtunica, i Nikolic chitali dok su smishljali (a poslednja trojica verovatno josh uvek smishljaju) svoje podlosti ne znam, ali Chujte Srbi bi sigurno bila dobra inspiracija i podloga.

Pre nego shto, za ilustraciju, konkretno prikazhem gomilu Rajsovih populistichkih besmislica na delu samo da napomenem da mozhda nije potpuno neobichno, ali je svakako neoprostivo ovako pisati i misliti chak i pre 80 godina. A danas uzimati Archibalda Rajsa za merodavnog arbitra sprske dushe i diviti se njegovoj analizi i ponudjenim reshenjima je najblazhe recheno ili odraz nepojmljive gluposti ili krajnje malicioznosti. Dodushe, postoje i drugachija mishljenja. Na primer, Chedomir Antic kazhe u svom predgovoru "Rajsova kritika je britka i do kraja ispravna".

U svakom sluchaju, ako neko u vashoj blizini pochne rechenicu sa "kako je lepo rekao Archibald Rajs, Chujte Srbi ..." a vi se na neki nachin mozhete svrstati u obrazovanu lichnost (a posebno ako ste, poshast nad poshastima, obrazovana zhena) pogledajte dobro da li dotichna osoba krije sapun i chetku iza ledja kojom namerava da reshi srpski problem. Jer, kako Archibald reche, vi ste "povrshinska kozhna bolest" i Srbi treba da "trljaju, snazhno trljaju svoje telo i skinu tu ruzhnu prljavshtinu koja ga nagrdjuje i pogani".

Vash narod, gusle i ostalo

Ovo su neke rechenice i fragmenti koje Archibald koristi da bi prikazao srpski narod. Sve je tu, gusle, luda hrabrost, ratnichka dusha ... i podilazhenje ispraznim i uopshtenim pohvalama.

"Vasha srednjovekovna istorija i junashtvo stvarali su od vas ratnichki narod ..."

"... ona istinska srpska dusha, dusha vashih hajduka i junaka ratova za oslobodjenje ..."

"Guslari su opevali vashu minulu velichinu i tako bili vasha savest"

"Narod vam je hrabar ... Video sam vashe ranjenike ... Retko bi im se jauk, pa ni jecaj, oteo iz usta"

"Narod vam je rodoljubiv ... gostoljubiv ... demokratichan ... zna za samilost ... ponosan, ali ne i ohol ... bistar, jedan od najbistrijih koje sam za zhivota video ..."

"Niste veliki radnici ..."

Ups, ovo nije pohvala, ali postoji lepo opravdanje "pod turskom vlashcu vam je i najzheshci rad malo koristio ... Niste hteli da radite vishe zato shto bi to koristilo samo vashem tiraninu". Dakle treba zabelezhiti za istoriju da je srpska lenjost za samo pet vekova uspela da dovoljno podrije temelje Otomanske Imperije i da se ova konachno srushila pred tako dosledno i smishljeno vodjenom strategijom.

Srpska inteligencija kao zharishte trulezhi

"Ljubomora vashe inteligencije se dobro slazhe sa zachudjujuciom povrshnoshcu"

"Vash chovek iz naroda, seljak, neiskvaren uticajem profesionalnih politichara, nije podmitljiv. Inteligencija vam to jeste i to od najsitnijeg chinovnika sa ili bez diplome do ministra."

"Odmorna, zahvajujuci zabushavanju tokom rata, inteligencija je iskoristila taj umor onih koji su gradili velichinu svoje zemlje. Delila je i spletkarila uz podrshku velikog kontingenta sebi slichnih poreklom iz oslobodjenih krajeva s one strane Save i Dunava."

"Kao i sva nemoralna bica, i inteligencija se divi sili, chak i kada se najvishe zloupotrebljava. To ju je navelo da se, posle rata, skoro odmah, pomiri sa najgorim neprijateljem svoje zemlje, sa Nemcima."

" ... da se vratimo inteligenciji, sejachici razdora kada treba sjedinjavati."

"Ona je zharishte trulezhi i iskvarenosti, od chega toliko trpite."

Srpkinje, m'rsh nazad u kuhinju i skidaj te charape!

"Reklo bi se i da sa posebnim uzhivanjem gurate zhene na visoke studije. Potpuno zaboravljate da je zhena po prirodi, stvorena za drugachiju sudbinu od mushkarca ... Zhena je u nechemu superiornije od mushkarca, a mushkarac u nechemu superiorniji od zhene. Iskustvo dugo, sada, vec skoro pola veka, pokazalo je da je zhena, uz vrlo retke izuzetke, dala samo osrednje rezultate u nauci. Navedite mi, osim gospodje Kiri, koja je dobro iskoristila delo svog muzha, jednu jedinu zhenu koja je ostvarila neshto veliko u prirodnim naukama, medicini, knjizhevnosti, itd. Necete pronaci ni jednu. Zashto, onda, gurate svoje devojke na univerzitetske studije? Zar ne misite da one na njima gube zhenstvenost i da postaju nesposobne da stvaraju i vode porodicu, shto je sushtinska svrha zhene? "

"Pogledajte samo kako neuredno zhivi vecina vashih studentkinja na univerzitetu. Potrazhite u bolnicama statistichke podatke o sifilisticharkama, pobachajima i abortusima devojaka koje ste poslali na univerzitet. Prestravicete se. Proshetajte za lepa vremena Koshutnjakom i prebrojte parove studenata i studentkinja koji tamo, bez ikakvog ustruchavanja, vode ljubav. I sa takvim zhenama vi biste da obnovite zemlju iskrvavljenu ratovima i takvim zhenam biste poverili decu na vaspitavanje?"  

"Inteligencija vam je delovala poput budji. Zarazila je sve shto je s njom doshlo u dodir. Ta trulezh vec zahvata i selo. Vashe krshne seljanke vec znaju za shminkanje i svilene charape. Pripazite dok ne bude prekasno!"

Savremena omladina i ozbiljne greshke u obrazovnoj politici

"Bash je savremena vasha omladina, kada se, tashta i isprazna, sheta korzoom glavnoga grada ili kada se, poput crnca u delirijumu, trese i uvija u plesnim dvoranama, kada su vam mladici u odelima po poslednjoj modi, ochiju skrivenih iza naochra po americhki shirokog ruba, a devojke nashminkane i namachkane, u haljinama koje su skupe shto manje tkanine iziskuju, pokushavaju da odrzhe ravnotezhu na previsokim shtapicima koje im zamenjuju potpetice na cipelama."

"Umesto da ste u svakom selu podigli osnovnu shkolu i da ste je stalno usavrshavali, umesto specijalnih shkola za poljoprivrednike i zanatlije, u svakom gradiceu ste osnovali gimnazije, a univerzitete i fakultete u Beogradu, Skoplju, Subotici i Ljubljani. Shtavishe, da biste ohrabrili mlade da napushtaju selo, uveli ste besplatno srednje i univerzitetsko obrazovanje ... ustanovili ste brojne stipendije kako vam student na univerzitetu ne bi placao shkolovanje, kao shto se to, uostalom, svuda chini, vec ga za to i placate."

"Prvi se univerzitet mora povinovati neophodnim zahtevima za dobro funkcionisanje drzhave. A shta ste vi uradili? Dopustili ste univerzitetu sve slobode."

Truli parlamentarizam i novi poredak

"Vashi politichari se grchevito drzhe parlamentarnog sistema poshto im on, zastareo i truo, najbolje sluzhi lichnim ambicijama."

"Smatram, medjutim, da je nemoguce obnoviti tako trulu ustanovu kakva je parlamentarizam. To je starac nagrizen boleshtinama. Valja ga zameniti nekom novom i chistom snagom iz zdravog dela nacije"

"Tri chetvrtine stanovnishtva ... Svejedno im je da li ce ta vlast da bude diktatura ili bilo shta drugo pod uslovom da im se dopusti da mirno zaradjuju za zhivot. Ipak, stalo im je do zastave, koja simbolizuje jedinstvo zemlje, a ta zastava kod vas jeste kralj."

"Drzhava ... se mora organizovati kao i svako industrijsko preduzece ... Imacete, dakle, upravni odbor koji ce zameniti pokojnu Skupshtinu, od, recimo, 25 chlanova ... ako budu sposobni i ne uchine neshto shto pada pod udar zakona, ostace na tom mestu dok im to godine dozvoljavaju ili dok ne podnesu ostavku iz lichnih razoga."

"Pitate me ko ce biti u tom savetu? Odgovoricu: najbolje glave nacije koje su, istovremeno, poshteni rodoljubi. Taj savet treba da chine pretstavnici svih deltnosti u zemlji: seljak, radnik, gazda, industrijalac, zanatlija poslodavac, predstavnik slobodnih profesija, nauchni radnik, bankar, trgovac, vojnik itd."
 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 09:32 23.12.2008

ima toga josh ...

nisam ni dodirnuo neke dodatne teme koje je archibald uspeo da smesti u svojih 61 strana.

na primer, nikola pashic je chesta meta rajsove kritike, pomenut je milion puta. al' ko sam ja da branim pashica.
vishnja92 vishnja92 09:37 23.12.2008

auuuuu

hvala ti na ovome :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:37 23.12.2008

Re: auuuuu

odoh ja da spavam. a vi mi chuvajte jugoslaviju.
vishnja92 vishnja92 09:39 23.12.2008

Re: auuuuu

valjda odatle potice i ono - radnici, seljaci i postena inteligencija
jedno podrazumevajuce, drugo uslovljeno :)

mada - pamet je uvek bila sumnjiva, nije da nije.
dragoljub92 dragoljub92 10:34 23.12.2008

Re: auuuuu

pa hvala ti za ovaj pogled na jedan od naših mitova.za dotičnu knjigu sam čuo ali je nikad nisam video nigde,al dobro ja i nisam neki ljubitalj knjiga pa je to verovatno moja greška a verovatno su i zdavači znali da me to ne interesuje pa se nisu potrudili da je izdaju češče.
interesantno,imamo bar jedan mogući izvor naše tradicije
reanimator reanimator 10:45 23.12.2008

Re: auuuuu

dragoljub92
interesantno,imamo bar jedan mogući izvor naše tradicije

A dijalog Makijavelija i Monteskjea? Eto, imamo bar dva
dragoljub92 dragoljub92 11:57 23.12.2008

Re: auuuuu

reanimator
dragoljub92
interesantno,imamo bar jedan mogući izvor naše tradicije

A dijalog Makijavelija i Monteskjea? Eto, imamo bar dva

друже ре неисам био у кафани кад су та два друга демантовала па сам остао испуштен за угођај
scabies scabies 12:49 23.12.2008

Re: ima toga josh ...

nisam ni dodirnuo neke dodatne teme koje je archibald uspeo da smesti u svojih 61 strana.

Ovo je sasvim dovoljno. I previse... Posle ovoga me mnogo i ne zanima sta pise na preostalih 59... Nije da ne mogu pretpostaviti...
Inace knjigu su mi uglavnom pominjali ljudi cije preporuke bas ne uzimam ozbiljno, sad znam da nisam pogresila...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:45 23.12.2008

Re: auuuuu

pa hvala ti za ovaj pogled na jedan od naših mitova.za dotičnu knjigu sam čuo ali je nikad nisam video nigde

pa hteo sam da vidim shta je to, malo malo pa neko potegne neoboriv argument da je Archibad sve lepo rekao, a ja ne znam shta je rekao. sad znam i nadam se mi ga niko vishe nece stavljati pod nos,.

ja ni pola gluposti nisam pomenuo.

ima ceo podsloj koji se u principu sastoji od teze

ko nije poginuo nije valjao

ovo se misli na prelaz preko Albanije i Solunski Front. dakle samim tim shto si zhiv imash neku urodjenu krivicu i najbolje bi bilo da poslushash ove ostale ochinske savete koji ovaj chika besplatno deli.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:51 23.12.2008

Re: ima toga josh ...

Posle ovoga me mnogo i ne zanima sta pise na preostalih 59...

a ne, potpuno nepotrebno lishavash sebe chitanja veoma zanimljivog teksta. vredi prochitati. mislim da treba biti obavezna lektira. najozbiljniji sam.
dragoljub92 dragoljub92 16:05 23.12.2008

Re: auuuuu

ko nije poginuo nije valjao

то се протегло и у филму косовски бој,значи одатле традиционалисти црпу мудрос
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:57 23.12.2008

Posteni rodoljub i ITD zanimanje

"Pitate me ko ce biti u tom savetu? Odgovoricu: najbolje glave nacije koje su, istovremeno, poshteni rodoljubi. Taj savet treba da chine pretstavnici svih deltnosti u zemlji: seljak, radnik, gazda, industrijalac, zanatlija poslodavac, predstavnik slobodnih profesija, nauchni radnik, bankar, trgovac, vojnik itd."
Da li neko zna koja je to delatnost ITD ? Mene bi zanimalo da se u njoj oprobam jer ove druge mi ne deluju interesantno.
vishnja92 vishnja92 10:59 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

zar se ti nisi prijavio vec kod antioksidanta kao rukovodeci kadar?
antioksidant antioksidant 11:18 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Da li neko zna koja je to delatnost ITD ?

idemo tako dodjavola

itd - opozicioni politicar bez ijedne pozicije u upravnom odboru (zato se i zove opozicioni)

ps - marko - znam da smo pricali o knjigama tamo kod njanje na blogu ali ... nije bas svaka knjniga za citanje i komentarisanje (a mitovi se najpre dizu oko neprocitanih - ja inace znam par njih koji su citali rajsovu poruku, sve shvatili i sa odusevljnjem prihvatili. od takvih sam odustao)
dragoljub92 dragoljub92 11:55 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

od takvih sam odustao

па шта ћеш друго
кад смо већ код митских текстова јел прочитао неко онај гарашанинов текст,ја само неке мање или веће делове и критике али интегрални текст нисам никад видео нигде као и арчија
antioksidant antioksidant 12:04 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

dragoljub92
od takvih sam odustao

па шта ћеш друго
кад смо већ код митских текстова јел прочитао неко онај гарашанинов текст,ја само неке мање или веће делове и критике али интегрални текст нисам никад видео нигде као и арчија

'oces i memorandum?
dragoljub92 dragoljub92 12:56 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

'oces i memorandum?
*novo

то чудо природе даровано нам од велеумних будала сам имао ,,дуга"га је штампала као додатак,нажалост неко га присвојио па немогу да се више дивим документованом идиотизму наших академика
antioksidant antioksidant 13:13 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

о чудо природе даровано нам од велеумних будала сам имао ,,дуга"га је штампала као додатак,нажалост неко га присвојио па немогу да се више дивим документованом идиотизму наших академика

za biblioteku
dragoljub92 dragoljub92 13:22 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

и кад је то прочитала наша ем необавештена ем неписмена ем неискусна маса није ни чудо оно што се десило.и после кад кажу да нису криви за националистичку хистерију попиздиш поново.
хвала за линцови
antioksidant antioksidant 13:31 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

и кад је то прочитала наша ем необавештена ем неписмена ем неискусна маса није ни чудо оно што се десило.и после кад кажу да нису криви за националистичку хистерију попиздиш поново.

budale pisu ali budale i citaju

dragoljube, citao si i ti pa nisi poludeo.

ako je neko neobavesten - neka se obavesi (ali ne preko tv prijemnika malih ekrana samo iz studia rtbeograda)
ako je neko nepismen - neka cita da se opismeni (ali ne samo kurir, pravda, pres, memorandum, nacertanije - iam tu jos svakve literature)
ako je neko neiskusan - neka bude oprezan i sirom otvori oci i nek uci i na svom i na tudjem iskustvu
ako je neko masa - e tu nema pomoci

molim za lincovi - uzivaj (i ne citaj bez rakiju - to utice na smirivanje zivci)
dragoljub92 dragoljub92 13:54 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

поштено и ја сам попиздео кад сам то прочитао али сам се врло брзо дозвао памети кад сам видео где то иде,
ја у то доба нисам имао појма ко је +Стамболић и остала имена ,није ме бре брате ич интересовало

нисам знао ни која је то м.марковић кад је добила колумну у ;;Дуга",да не мењам по падежови ионако ћусе избрукам,па сам се чудио о чему та жена пише и шта ће овде.и прескакао уредно њене текстове,
а оног песника сам редовно читао тамо и он је имао колумну,ал сам то схватао као зезање,ај сад натежемо канапче сбраћу па ћеси после одемо на пиво и зајебавамо ко је кога натего,
зајебо сам се дебело,ал бар знам да је психопата одувек.
е кад почеше ћетници да насељавају ,,Дугу" реко ејебига и батали да је купујем,а колко видим и већина нас дугогодишњих читалица је то исто урадила.али зато кад видим И.Мандића код нас на тв баш се обрадујем а нарочито на његове коментаре.
antioksidant antioksidant 14:08 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

поштено и ја сам попиздео кад сам то прочитао али сам се врло брзо дозвао памети кад сам видео где то иде,

to je zato sto nisi neko iz mase vec dragoljub sa svojom glavom, svojim iskustvom, svojom odgovornoscu, svojim stavom...

u masi treba biti samo na stadionu. to je mnogo dobar zez. ali cim pocnu o politici ti se skloni problem je da posle nekoliko godina povlacenja skontas da nemas vise gde

al kad resim i taj problem - cu ti javim
dragoljub92 dragoljub92 14:12 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

cu ti javim

јави
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:14 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

problem je da posle nekoliko godina povlacenja skontas da nemas vise gde

Ima prilicno svedocanstava ljudi u kojima bas u takvim momentima covek iznenada "dobije" dodatne opcije za povlacenje i neucestvovanje u zlu. Cak i kad je sam u sobi. Maloj.
antioksidant antioksidant 14:28 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Ima prilicno svedocanstava ljudi u kojima bas u takvim momentima covek iznenada "dobije" dodatne opcije za povlacenje i neucestvovanje u zlu. Cak i kad je sam u sobi. Maloj.
*novo

ti to mene odgovaras od uclanjenja u stranku?
:)
inace - neucestvovanje u zlu ne postoji ako se nije probalo sve u sprecavanju zla

ko meri "sve"?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:52 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

ko meri "sve"?


Pa, ti si rekao da tako nesto postoji. To "sve".
Ja samo pominjem iznenadne opcije i resenja koja stizu ljudima koji slusaju sopstvenu savest.
antioksidant antioksidant 15:03 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Pa, ti si rekao da tako nesto postoji. To "sve".

jesam. rekao sam. ali mi nije jasno. preispitujem se i trazim pomoc

ne smem se oslanjati na "iznenandne opcije"

imam odgovornost za porodicu. za mene bih lako, ali st cu s njima?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:10 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

ne smem se oslanjati na "iznenandne opcije"

One postoje bez obzira da li se mi na njih oslanjali ili ne. I stizu nezavisno od nasih ocekivanja.
Zato se tako i zovu - iznenadne opcije. Osim toga, sopstvena savest je tu savetnik kada, kuda i kako.
A, bez savesti tesko da cemo zbrinuti nasu porodicu, a kamoli sebe same. Mislim, sto se zivota tice.
Ne prezivljavanja.
dragoljub92 dragoljub92 15:28 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

мени је брате савест више одмогла него помогла
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:38 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

мени је брате савест више одмогла него помогла

Ajde, priznaj brate sto si je onda slusao ?
I slusas li je jos, kad je cujes ?
vishnja92 vishnja92 15:39 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

pa slusa je, naravno, zato i gundja :)
antioksidant antioksidant 15:43 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Ajde, priznaj brate sto si je onda slusao ?
I slusas li je jos, kad je cujes ?

pa dobro bre ninoslave, vidis da se covek trudi

citace i memorandum i nacrtanije i arcibalda rajsa ce naci da procita
antioksidant antioksidant 15:45 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Zato se tako i zovu - iznenadne opcije.

to sto su one iznenadne ne znaci da su neocekivane a to je vec nesto drugo
Osim toga, sopstvena savest je tu savetnik kada, kuda i kako

savest je individualna a posledice kolektivne. malo bezveze

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:52 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

savest je individualna a posledice kolektivne.

To je jedan od velikih uspeha Mahatme Gandija.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:56 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

ne znam koje je zanimanje itd, ali meni je veoma interesantan taj stalni savet sa dozhivotnim chlanstvom. ima tu cela procedura, relativno detaljno opisana, kako zameniti chlana kad umre.

naravno, ako umre zanatlija mora se zameniti zanatlijom. eto da smo usvojili taj sistem sad bi jedan od dvoje zanatlija shto josh ima u srbiji bio u tom savetu a onaj drugi bi jedva chekao da ovaj prvi umre.

nego ninoslave, ne treba ti itd profesija, zar ti svakako nisi u slobodnim profesijama?
dragoljub92 dragoljub92 16:14 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

I slusas li je jos, kad je cujes ?

слушам,како другачије,то кад једанпут научиш нема повратка,чему бес,
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:27 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

слушам,како другачије,то кад једанпут научиш нема повратка,чему бес,

Lepo kazes.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:34 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

nego ninoslave, ne treba ti itd profesija, zar ti svakako nisi u slobodnim profesijama?

Joooj, marco, ne znam stvarno sta je to u cemu sam ja poslednjih godina. Nije slobodna profesija jer je sve to moje nekako amaterski slobodno radjeno, ali s obzirom da od toga zivim onda je to mozda ipak profesija...
.
radojicic92 radojicic92 17:07 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

antioksidant
о чудо природе даровано нам од велеумних будала сам имао ,,дуга"га је штампала као додатак,нажалост неко га присвојио па немогу да се више дивим документованом идиотизму наших академика

za biblioteku

mozda na ove intelektualce Rajs misli?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:21 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

sasvim je moguce da na njih misli. jer Archibald nije samo odlichno razumeo i pretstavio istorijski trenutak u kome se nalazio, one je razumeo i buducnost i sve tachno predvideo. Srbi treba, ako su pametni, da danju nocu chitaju ovo delo i prouchavaju pomno svaku rech, kao neka vrsta srpskog Talmuda kojai se treba neprestano tumachiti i usvajati. njegova prava dubina se prikazuje samo onima koji mu posvete zhivot.
maksa83 maksa83 17:28 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

kao neka vrsta srpskog Talmuda

Zanimljivo, pročitao sam ovo kao Palamuda.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:30 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Zanimljivo, pročitao sam ovo kao Palamuda.

hi, hi makso pa to je zato shto volish da palamudish. necesh da verujesh ovo sam chula od moje bake
radojicic92 radojicic92 17:30 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

marco_de.manccini
sasvim je moguce da na njih misli. jer Archibald nije samo odlichno razumeo i pretstavio istorijski trenutak u kome se nalazio, one je razumeo i buducnost i sve tachno predvideo. Srbi treba, ako su pametni, da danju nocu chitaju ovo delo i prouchavaju pomno svaku rech, kao neka vrsta srpskog Talmuda kojai se treba neprestano tumachiti i usvajati. njegova prava dubina se prikazuje samo onima koji mu posvete zhivot.

pa cek, i oni u Rajsovo vreme ratovase, i ovi nas oterase u rat. Koja je razlika?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:35 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

pa i nema razlike. ja kazhem da svako ko zheli da obara vlast i zaludjuje narod kroz palamudjenje treba da uzme Rajsovu knjigu i da postupi po oprobanom receptu

inteligencija vam je trula i shugava, vi ste divni i poshteni, niko ne sme da vas bije, ...

da se ne ponavljam. videli smo varijacije na Rajsovu temu mnogo puta. jednu varijaciju su odigrale antibirokratske snage.
dragoljub92 dragoljub92 18:15 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

па мени се чини датако и поступају
radojicic92 radojicic92 18:18 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

inteligencija vam je trula i shugava, vi ste divni i poshteni, niko ne sme da vas bije, ...

e pa u ovom slucaju ispada da je trula i shugava inteligencija izgovorila niko ne sme da vas bije

videli smo varijacije na Rajsovu temu mnogo puta

nije mi jasno Marco, sad i ti tvrdis da je Rajs bio u pravu


maksa83 maksa83 19:03 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

hi, hi makso pa to je zato shto volish da palamudish. necesh da verujesh ovo sam chula od moje bake

Od tvoje bake si čula da ja volim da palamudim?
To je potpuno bačeno u zasenak činjenicom da baka čita blogove.
Massive respect za baku!
reanimator reanimator 19:53 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

maksa83
hi, hi makso pa to je zato shto volish da palamudish. necesh da verujesh ovo sam chula od moje bake

Od tvoje bake si čula da ja volim da palamudim?
To je potpuno bačeno u zasenak činjenicom da baka čita blogove.
Massive respect za baku!

Šta je bre ovo?? Dobrosavljevićka juče prizna da je tinejdžerka...danas saznamo da učestvuju bake...šta će bude sutra? Ono...a,pa nisam ti to ja odgovirla, to je bio moj dresirani kanarinac??
Ćoveče, blog je pun iznenadjenja!
maksa83 maksa83 20:14 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

Šta je bre ovo?? Dobrosavljevićka juče prizna da je tinejdžerka...danas saznamo da učestvuju bake...šta će bude sutra? Ono...a,pa nisam ti to ja odgovirla, to je bio moj dresirani kanarinac??
Ćoveče, blog je pun iznenadjenja!

Sodoma i Gomora i Gotam Siti na jednom mestu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:18 23.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

momci morate da izvrshite kognitivnu disjunkciju.

njanja je za rech chula od bake a za maksu sa bloga. baka i blog su disjunktni.
gordanac gordanac 01:39 24.12.2008

:))

Sodoma i Gomora i Gotam Siti na jednom mestu.

:)))))))))
Druže makso. osnovaću ti "Facebook grupu - Štovatelji Maksinih Komentara" (a o tekstovima i skriptićima i da se ne govori)
(jedino prežaliti ne mogu zauvek izgubljenu "Trilogiju o Raskoljnikovu, babi i slepom progresu"
Nenadoknadiv gubitak.
Ostaje samo nada da je sve to drug Unfuckable pravovremeno sačuvao i snimio, kad već mi ostali (ležerni kakvi smo!) - nismo učinili.

I moram negde da ostavim jedan link:

Okanologija izronjenih tekstova
...eto kako to radi drug kuki (koji je nekada-bio-samo-kuki)

...a od mene slede tekstovi_
"Maksa ili - suptilno o arhitekturi"
i, naravno
"Maksa ili - dobročinstvo i nagrada - izrada skriptića za progresivno, a klasično"


margos margos 01:48 24.12.2008

Re: :))

Joj, ne vredi, Gordanac... probala ja... predugo mi - baš se raspis'o...milim, Kuki....:(

A nateraćeš onda i mene na FB ako osnuješ grupu .
Ja sam morala da prekopiram čitavu tiradu sva četir' momka (na žalost bez prva dva komentara) i ne zna se ko je bio luđi. Mada je Maksu držalo 24 sata - pretilo da mu se virus zapati i pođe po zlu....:)))
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:41 24.12.2008

Re: :))

ej gordanac, da ti nisi mozhda od one najgore sorte? mislim, archibald je imao chetiri grupe ljudi na koje je bio jako kivan:

intelektualci, politichari, emancipovane zhene, napredna omladina.

jes' vala, definitivno si najgora. u sve chetiri grupe se uklapash.
gordanac gordanac 07:59 24.12.2008

Re: :))

:)))))))))
quilty as charged
an proud to be u društvu "najgore od sve dece"

a pogotovo saglasna sa tvojim tekstom posta u celini i ocenama o
Archibald Rice (devojačko Condoleezza)
reanimator reanimator 11:17 24.12.2008

Makso,

...kad ti osnuju FB grupu, ja ću ti budem prijatelj :)
Nećeš moći da živiš od klinki, koje ti pišu da si ekstra i od mene koji ti šaljem FB poklone. Jbg, takav sam, napaljiv i svaki ambijent me uzme pod svoje
gordanac gordanac 13:27 24.12.2008

molim lepo...

...i paz` š`a si kaz`o! :))

Štovatelji Maksinih komentara

alea jahta ...
i nadam se da će se Arčibald nasikirati, gde god da je....
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:04 26.12.2008

Re: Posteni rodoljub i ITD zanimanje

e pa u ovom slucaju ispada da je trula i shugava inteligencija izgovorila niko ne sme da vas bije

radojcicu, uopshte nije vazhno ko izgovara. vazhna je samo mantra "vi ste dobri i lepi (i veliki junaci pride) i samo mi (takodje dobri i lepi zato shto smo rodoljubi iz naroda) vas mozhemo spasiti ovih pametnjakovica koji su vam na grbachi".
zlo i i jeste u tome shto ovo mogu izgovoritt i pametnjakovici koji su narodu vec na grbachi.

a ako je archibald u nechemu bio u pravi je da je njegov recept dobar, sasvim dobar. zato se i primenjuje tako chesto.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:31 23.12.2008

shta bi bilo interesantno

tekst je tako slabo i providno napisan, ispunjen svim mogucim banalnim manipulacijama i mitovima, da je zasmejavajuce kako se iko usudjuje da se na isti poziva. nema se shta analizirati osim konstatovati da je gomila budalashtina. glavne teze se ponavljaju ad infinitum bez velikog reda i u ciklusima (malo opletemo po inteligenciji, malo po politicharima, malo po Pashicu, malo po pokvarenoj omladini, pa opet malo po inteligenciji koja je pod nakaradnim zapadnjachkim uticajem, pa malo Pashic i njegov sin, ...)

ono shto bi bilo daleko interesantnije uraditi, narochito za nekog koga interesuje istorija ili arhivistika (nisam taj), je pronaci ko je ono napisao. imam nekoliko scenarija u glavi. mozhete i sami da lako shpekulishte ako ustanovite da je ceo pamflet zhestoko

- za Francusku i Britaniju, a protiv Nemachke i Austrije
- za kralja, a protiv parlamenta
- protiv Nikole Pashica, a za Jugoslaviju

i ako uzmete u obzir vreme i okolnosti pojavljivanja teksta u javnost (posle uvodjenja 6-januarske diktature, a navodno napisan chak i pre ubistva Stjepana Radica).

a mozhe se ustanoviti i da je ipak Archibald sam sebi naneo onu sramotu. meni bi bilo zanimljivo saznati shta je i kako je u svakom sluchaju.
dragoljub92 dragoljub92 18:17 23.12.2008

Re: shta bi bilo interesantno

мени и делује као подметачина
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:27 23.12.2008

Re: shta bi bilo interesantno

evo ti link rekao si da nisi nikad video celo.
antioksidant antioksidant 11:13 24.12.2008

Re: shta bi bilo interesantno

marco_de.manccini
evo ti link rekao si da nisi nikad video celo.

pazi marko, na istom blogu linkovi za:

1. "memorandum" sanu-a
2. "nacertanije" ilije garasanina
3. "cujte srbi" arcibalda rajsa

osecam da ce ovo postati omiljeni tekst veoma opskurnim likovima
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:48 24.12.2008

Re: shta bi bilo interesantno

ne znam antiopskurni, meni se chini da si i ti prochitao sva tri.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:37 23.12.2008

i josh me interesuje

ko je Chedomir Antic? ko se hladnokrvnno potpisao ispod onog predgovora u kojem kazhe

"Rajsova kritika je britka i do kraja ispravna, njegov sud o juzhnoslovenskoj drzhavi je precizan a predlozi dobronamerni."
maksa83 maksa83 16:43 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

ko je Chedomir Antic?

Jedna od vedeta Studentskog Protesta 96/97, iznedren paralelno sa Čedomirom Jovanovićem. Mislim da je i on posle postao nešto u DS-u, ali me nemoj držati za reč.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:53 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

vedeta studentskog pokreta aminuje svojevrsni antibirokrtaski manifesto?

oj zhivote, lud li si.
crossover crossover 16:58 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

marco_de.manccini
vedeta studentskog pokreta aminuje svojevrsni antibirokrtaski manifesto?

Ево га Чедомир Антић.
maksa83 maksa83 17:01 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

Ево га Чедомир Антић.

Phujeee, da, odande:

Čedomir Antić bio je predsedavajući Glavnog odbora Studentskog protesta 1996/1997. godine. Godine 1998. postao je portparol Demokratske stranke. 2002. Antić je objavio predlog državnog i nacionalnog programa pod naslovom „Nezavisna Srbija u Evropskoj uniji“. Deo ovog programa usvojen je 2003. kao politički program stranke G 17 Plus.

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:28 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

josh ako mi kazhete da G17 ima tachno 25 chlanova bice sve jasnije.

(ovo 17+ je tajna shifra za 25?)
crossover crossover 18:16 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

(ovo 17+ je tajna shifra za 25?)

Ја бих рекао да то 17+ значи да их има више од 17.
Можда је нека непозната нотација, или је криптовано, ко зна.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:23 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

ma zbunjijuce je. onaj stalni savet koji treba da vlada Srbima i srpskim zemljama, za koji je predlog Antic potpisao da je dobronameran, treba da broji 25 chlanova. pa se pitam koliko im josh fali.
Dr M Dr M 19:48 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

onaj stalni savet koji treba da vlada Srbima i srpskim zemljama, za koji je predlog Antic potpisao da je dobronameran, treba da broji 25 chlanova. pa se pitam koliko im josh fali.


25.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:52 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

doborodoshao dobri doktore.

ako je tako kako kazhesh onda chedomir antic treba da predlozhi da promene ime iz G17+ u G25-
omega68 omega68 21:04 23.12.2008

Re: i josh me interesuje

marco_de.manccini
doborodoshao dobri doktore.

ako je tako kako kazhesh onda chedomir antic treba da predlozhi da promene ime iz G17+ u G25-

Alo , Čedomir Antić je izašao iz G17+ , doduće kad ga Dinkić nije predložio za potpredsednika.
Drugo, već sam se sad upkleo u 6. blog koji pratim...ko pred smrt, što bi se reklo.
3.Ljudi, nije sve tako crno - ima i Beli Dvor.
4. Nije ni sve tu baš netačno.Znam ja NAS
Edit: Počeo sam da trokiram.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:37 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Alo , Čedomir Antić je izašao iz G17+

eh, ko ce to da povata. a nije trazhio mnogo.
antioksidant antioksidant 11:16 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Alo , Čedomir Antić je izašao iz G17+ ,

mnogo ti znas o ovoj zlocinackoj organizaciji
omega68 omega68 12:30 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

antioksidant
Alo , Čedomir Antić je izašao iz G17+ ,

mnogo ti znas o ovoj zlocinackoj organizaciji

Eto malo...bavimo se ...
Pročitajte u današnjem Blicu članak Goatija o našem parlamentu.
Za početak
I da, ovom tekstu je mesto na naslovnoj, Marko samo reci, ja ionaku neću duže vreme moći da objavljujem pa da bar neko ima koristi
antioksidant antioksidant 13:16 24.12.2008

Re: i josh me interesuje


Eto malo...bavimo se ...


zlocinackim udruzivanjem?

pa odatle ti u upravnim odborima

e omega

razocarao si me i kao covek i kao komunista
omega68 omega68 19:09 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

pa odatle ti u upravnim odborima

Da, sa 250 000 din smanjili mi na 34 000 , zemo teško je to...
razocarao si me i kao covek i kao komunista

O politici izbegavam da pričam sa ljudima koji nisu zapamtili Tita
antioksidant antioksidant 19:21 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

O politici izbegavam da pričam sa ljudima koji nisu zapamtili Tita

vazno je da pamtis sta ti predsednik stranke porucuje

ne brini se za naknadu - bice jos upravnih odbora, samo ti budi poslusan


marco_de.manccini marco_de.manccini 20:24 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

a shta da radimo mi vanpartijci? kako da mi dobijemo neki upravni odbor?

(mada onaj stalni savet koji predlazhe archibald meni izgleda josh bolje. tek to je uglavljenje na kojem i kristo mozhe pozavideti - ej dozhivotno je!)
omega68 omega68 20:44 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

vazno je da pamtis sta ti predsednik stranke porucujene brini se za naknadu - bice jos upravnih odbora, samo ti budi poslusan

AO, znam da si se zezao , i ja sam, ali ne znam šta je bilo uvredljivo da se ljutiš.
Da li znaš koja je stranka u pitanju?
Da li znaš koliko sam dugo tamo , zbog čega itd?
Jel' znaš koji je upravni odbor u pitanju i koliko se plaća, kao i koliko je to uticajno?
Da li znaš ko je predsdnik te stranke u mom Gradu i koji su mu kvaliteti?
Zašto je neko manje vredan ako se bavi politikom i koji su mu motivi?
Zbog čega se niko oko takvih pitanja ne kači sa gordanac?
Omega The borac protiv G17+

antioksidant antioksidant 20:50 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Da li znaš koja je stranka u pitanju?

nebitno. meni su sve stranke iste (cak i ona u koju se uskoro uclanjujem)
Jel' znaš koji je upravni odbor u pitanju i koliko se plaća, kao i koliko je to uticajno?

nije bitno koliko se placa upravni odbor nego kriterijum za izbor u upravni odbor - prava stranka u pravo vreme sa pravim koalicionim sporazumom
Zbog čega se niko oko takvih pitanja ne kači sa gordanac?

moj stav je isti prema svim clanovima upravnih odbora koji su to postali stranackom pripadnoscu
AO, znam da si se zezao , i ja sam, ali ne znam šta je bilo uvredljivo da se ljutiš.

zezamo se omega i nema ljutis. moj stav o upravnim odborima i strankama nije lican - prezirem sistem - ljudi u njemu mi nisu bitni. ti si ok (ovde na blogu - inace te ne znam) i bolje da zaboravimo temu.

ps - samo da vidis kako bih komentarisao da si clan (dozivotni) ovog saveta koji marko prizeljkuje
:)

pozdrav i ne zameri
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:03 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

ej vas dvojica, ako vas dohvatim.

evo ja znam i tachno koja je partija i koji i kakvi odbori su mogli biti u pitanju. ne verujem da je velika jagme za te i takve odbore.
dragoljub92 dragoljub92 21:13 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Zbog čega se niko oko takvih pitanja ne kači sa gordanac?

са горданац се не качимо јер је блогер и човекиња прво па другар па још свашта нешто пише што ја овако неписмени коњушар не умем да прочитам,камоли разумем и још свашта нешто па тек онда и понекад,али нечесто скоро исто такоџе политићар,ал то је занемарљиво
omega68 omega68 21:40 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

bolje da zaboravimo temu.

Znaš , bolje je svaku temu započeti da bi se nešto možda razrešilo( ako može)
pozdrav i ne zameri

Ne zameram, ali sad si me naterao da neke stvari razjasnim ljudima s kojim provodim više vremena nego sa mnogo bližima oko sebe u životu i u smrtu.
Neki se ljudi ne bave politikom iz razloga koji danas dominiraju u ovoj zemlji.
Ja sam Milan i potočem iz siromašne zlatarske porodice.....u nije, ovo je bio prilaz ribama.
Milan je osnovao DHSS ( sa još nekim ljudima) u trenutku kada se pokazala potreba da se već jednom sruši onaj režim koji je bio do tada, bez ikakvih namera da se od toga okoristi.5. oktobra, mnogi moji drugari koji su bili iz finih SPS porodica ili iz porodica koje su sarađivale ( možda )sa Službom, a koji dotle samo glume opozicionare, pljuju na mene jer se bavim politikom i eto i ja samo želim VLAST????
Ipak ulaze u stranke i ( zbog onih pedigrea ) postaju direktori, članovi U.O., budući direktori...
Dhss je platila 2003. god cenu kao najdoslednija i najodanija stranka pokojnom premijeru Đinđiču.
Dok su mnogi otišli od nas , nekolicina je ostala.Sami plaćamo prostorije i čekamo trenutak kad bude časno i profesionalno bavljenje tim poslom.Slažem se da sada to nije slučaj i da ljudi treba da su zgroženi šta se radi.Moje je da menjam , a ne da samo kritikujem.Menjao sam Slobu i uspeo , danas menjam ovo i uspećemo.
Imam PRVI U.O. u svom životu.U biblioteci.Ne plaća se.Žena mi ne radi.Vozim peugeot-a 205 , '88.( bolje izgleda nego mnoge klinke tog godišta).
Navijam za radnički






Edit: Makso, ne moj se ljutiš, što mi neće you tube?
reanimator reanimator 21:44 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

omega68

Ja sam Milan i potočem iz siromašne zlatarske porodice.....u nije, ovo je bio prilaz ribama.

hehe..Omega, malo je reći da te gotivim
dragoljub92 dragoljub92 22:14 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Vozim peugeot-a 205 , '88.( bolje izgleda nego mnoge klinke tog godišta).

шта рећи
antioksidant antioksidant 22:31 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Ne zameram, ali sad si me naterao da neke stvari razjasnim ljudima s kojim provodim više vremena nego sa mnogo bližima oko sebe u životu i u smrtu.

pazi omega stvarno ne zameri ali izgleda da se ne razumemo

ja ne zameram bavljenje politikom. politika je ozbiljna stvar sa ozbiljnim uticajem na nase zivote i njom treba da se bave ozbiljni ljudi. koliko je to tako nije bitno za ovu pricu

ja zameram kriterijum clanstva u upravnim odborima po osnovu stranacke pripadnosti. i tu nije bitno da li se uo placa i koliko. bitno je degradiranje vrlo vazne karike u sistemu upravljanja. koliko si znao o funkcionisanju biblioteke kada si postavljen za clana uo? koji je kriterijum bio sto si ti postavljen za clana uo? to su pitanja koja su meni bitna. i to ne personalizujem ni po imenima ni po strankama. tu su mi sve ali sve stranke iste.

zao mi je sto si se osetio toliko prozvanim da mi se (nam se) opravdavas. nema potrebe. nije mi bila namera i izvinjavam se.

celu repliku smo krenuli kao zezanje na g17 temu a otisla je u nekom drugom (nezeljenom pravcu).

i da - andra marinkovic

ps: viva shumadija :)
omega68 omega68 22:56 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

ja zameram kriterijum clanstva u upravnim odborima po osnovu stranacke pripadnosti. i tu nije bitno da li se uo placa i koliko. bitno je degradiranje vrlo vazne karike u sistemu upravljanja. koliko si znao o funkcionisanju biblioteke kada si postavljen za clana uo? koji je kriterijum bio sto si ti postavljen za clana uo? to su pitanja koja su meni bitna. i to ne personalizujem ni po imenima ni po strankama. tu su mi sve ali sve stranke iste.

Ja jedva čekam da se ti kriterijumi postave kako treba da se postave.Ali ljudi kažite kakvi treba da budu.Da li u biblioteci u U.O. treba da budu:
a) pisci
b) ekonomisti
c) pravnici
d).................

Pa se postavlja pitanje kakvi pisci, ekonomisti, pravnici,.....ne treba doživotno, naravno, ali koliko dugo?
Ja imam nekog iskustva u poslu, ali nažalost zaista ima ljudi u ''većim'' firmama koji su u U.O. a bez dana staža.Tu se potpuno slažem sa tobom.Samo kako da dođemo do tih promena?Stranke same neće to da urade.Zar se zbog toga ne treba baviti nekakvom drugačijiom , ali ipak politikom, da se to promeni ili treba nasiljem ili čime?.Znam da ti meni ne zameraš a najgore bi mi bilo da mi sutra deca zameraju.Zato pazim šta radim

P.S.Moj G,O. je protiv predsednika stranke zimus javno podržao Tadića protiv Tome.Ništa nam se zbog toga nije desilo.Toliko o slušanju i demokratuji u mojoj stranci.

PPS.Braće Hadžića











marco_de.manccini marco_de.manccini 22:58 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

evo zashto i nisam hteo da postavim blog shto se mozhe okarakterizirati kao poitichki.

meni su razlichite politichke opcije sasvim legitimne. na primer, sasvim je legitimno biti za kralja. ali kad gledam archibaldovo delo meni je nebitno to shto se u sushtini zalagao za kralja. to mi ne smeta uopshte. smeta mi argument koji koristi. smeta mi pomrachenje uma koje protura da bi ostvario svoj cilj. to mi smeta uzhasno i smetalo bi mi uzhasno chak i da se politichki slazhem sa ciljem, jer u ovom sluchaju placena cena (zaludjivanje naroda do mere sebemrzhnje) je prevelika.

chini mi se da AO, zhelish da kazhesh neshto slichno. politikom se treba baviti i mnoge politichke opcije su legitimne i dobrodoshle, ali ti smetaju neke pojave bez obzira odakle dolazile.

eh shto se petljam u politichke postove. odsad cu samo o ljubavima iz srednje shkole.

a mozhda josh o matematici politike? margos se zhalila da ima malo pouchnih blogova u zadnje vreme, da ovi novi blogeri nisu uopshte zanimljivi za chitanje kao oni stari nekad.
maksa83 maksa83 23:10 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

a mozhda josh o matematici politike?

Teorija igara?
reanimator reanimator 23:11 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

marco_de.manccini

margos se zhalila da ima malo pouchnih blogova u zadnje vreme, da ovi novi blogeri nisu uopshte zanimljivi za chitanje kao oni stari nekad.

Stvarno se žalila??
Iz ovih stopa idem da pišem poučni blog, koji ću onda da ostavim na milost i nemilost noćnoj smeni, iz razloga ekstremne pospanosti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:20 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

ma jok. neshto interesantije i direktno vezano za izbore and such. recimo ima tri parije, 600ooo glasacha i na glasanju izadje da

A ima 290ooo glasova
B ima 200ooo glasova
C ima 110ooo glasova

parlament ima samo 20 mesta (neshto kao ovaj savet koji Archibald zastupa). jednostavna proporcija kazhe da

A zasluchuje 9.67 mesta
B zasluzhuje 6.67 mesta
C zasluzhuje 3.67 mesta.

Dakle sigurno dash

A 9 mesta B 6 mesta C 3 mesta

Kome dati preostala 2 mesta? Shta je fer? Postoji li fer? Kako odluchiti? Kako se to radi kod nas i po svetu?
omega68 omega68 23:23 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

smeta mi argument koji koristi. smeta mi pomrachenje uma koje protura da bi ostvario svoj cilj. to mi smeta uzhasno i smetalo bi mi uzhasno chak i da se politichki slazhem sa ciljem, jer u ovom sluchaju placena cena (zaludjivanje naroda do mere sebemrzhnje) je prevelika.

Marko slažem se sa većinom stvari koje si rekao i u tekstu i u komentarima.Pitanje je ko je još tada spinovao i šta.
Danas je Goati pisao o našem parlamentu.Ako ikad gledaš,...to je Bogu plakati.To nigde nema.Partiokratija, ona najgora , nam ne da da živimo.Znaći ne valja kao i pre II rata.Ej posle 80 godina!!!! Ko to da promeni.?Bog? Kralj, da ga imamo? 5. oktobar , kad je sve trebalo srušiti, (a nismo)?
Ne treba nama Arčibald da bismo znali kakvi smo.Ima jedan vic koji kruži Srbijom o tome ( the najbolji)
Zašto Srbin pije četvrtinu vijagre?
Pa , zato što voli da samo podjebava.Eto, to je istina.
Kad sam ti ponudio iskreno da linkujem tvoj post pojavila se inicijativa da trebaš ti da budeš VIP i da sam postavljaš.JA SE SLAŽEM PRVI.Ali dok toga ne bude....ispalo je da te ja zezam što nisi pa te kao podjebavam. Tako ne razmišljam i izvini ako je tako ispalo.
maksa83 maksa83 23:36 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Kome dati preostala 2 mesta? Shta je fer? Postoji li fer? Kako odluchiti? Kako se to radi kod nas i po svetu?

Pa, ako umesto broja poslanika alociraš kilograme poslanika (sa kostima), onda imaš finiju granulaciju i možeš lakše da se nosiš sa tim ... rezidjuima.

Recimo, ne kažeš: naš parlament će imati 250 poslanika, nego kažeš "naš parlament će imati 21 tonu žive vage poslanika", i onda koliko ko osvoji glasova procentualno dobije toliko kg u parlamentu da popuni. Šta je sad ovde ekstra trik? Pa, da to nije konstantno, nego ako ti se poslanici pregoje to se preraspodeljuje, npr. tvoja kvota je 270 kg poslanika imao si 2 poslanika od 100 kg, i jednog od 70kg, i tako si se uglavio u to. E sad, prve godine se ona dvojica ugoje po 15 kg, i onda si pregazio kvotu za 30 kg, i onda oni moraju da izbace jednog (ili koliko god moraju da se opet podvuku pod svoju poslaničku kilažu) a njihov fond kilograma se dodeljuje nekoj ugroženoj stranci manjina, npr. Ako poslanici smršaju (znam, nemoguće ludilo, ali treba pokriti sve uglove), onda dobiju mesta da ubace još svojih poslanika.

Šalu na stranu, baš bih voleo da pročitam šta bi napisao na tu temu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:37 24.12.2008

Re: i josh me interesuje

Kad sam ti ponudio iskreno da linkujem tvoj post

tvoju ponudu sam smatrao veoma iskrenom i dobronamernom. hvala ti.

a meni se, chitajucu archibalda, neke stvari koje su postojale u 1928 chine tako dobre

"dali ste potpunu slobodu univerzitetima, dajete stipendije shakom i kapom, otvarate gimnazije i univerzitete posvuda, ... razvijate dobre odnose sa nemachkom ... drzhite se parlamentarizma ... oblachite se po poslednjoj modi ... zhene vam se doteruju, idu u shkolu, ... usvojili ste opshte pravo glasa"

choveche, dobra ova 1928.
omega68 omega68 00:01 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

choveche, dobra ova 1928.

Naravno , jer je bila u Kraljevini
reanimator reanimator 00:05 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

omega68
choveche, dobra ova 1928.

Naravno , jer je bila u Kraljevini

Omega..ako ovako nastaviš za rodjenje deteta ćeš od drugova sa bloga dobiti pesmu :
"mali kralj, mali kralj,
u londonu nest'o,
moram da ga nadjem,
da mu vratim presto"
antioksidant antioksidant 00:16 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

Kome dati preostala 2 mesta?

poslednja 2 mesta dobijaju ili a i b ili b i c.

varijanta 1:

a 10
b 7
c 3

jedini nacin stvaranja parlamentarne velicine je koalicija a i c (13)

varijanta 2:

a 9
b 7
c 4

moguce varijante stvaranja parlamentarne vecine je koalicija a i c (13) ili b i c (11)

u varijanti 2 nesrazmerno realnom izbornom rezultatu raste pregovaracka vrednost stranke c

postoji i treca varijanta - oba mesta dobija stranka a. parlamentarna vecina je a (11)

kao kvalitet sistema definisemo sto manji raskorak izmedju obecanog na izborima i ispunjenog od strane parlamentarne velicine

najbolja varijanta 3
sledeca varijanta 1
najgora varijanta 2

nesto slicno varijanti 3 imaju grci (ako se dobro secam kafanskog razgovora u kome mi je receno - ko ima najvise glasova na izboriama u startu dobije 100 mesta u parlamentu - da se obezbedi jasna i stabilna parlamentarna vecina)

edit: mi imamo varijantu 1

antioksidant antioksidant 00:20 25.12.2008

Re: i josh me interesuje

tvoju ponudu sam smatrao veoma iskrenom i dobronamernom. hvala ti.

necu vise spinovati (ako je iko normalan i pomislio da spinujem da ga obavestim da je ovaj moj iskaz ironican)

sto se tice partokratije omega - bolje da prestanemo. domacin ne zeli o politici.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana