Dole Guča

Nebojša Spaić RSS / 12.08.2007. u 20:41

Srpska autonomna oblast Svetosavlje bila je duhovna teritorija na kojoj obitava nebeski narod, a evo, on je sada našao i svoj zemaljski pandan.

"Ako volite Srbiju, onda volite Guču", reče danas Dodik. Sram ga bilo. Pa zar to da bude prva vest koju čujem posle 4 nedelje bez TV-a? Kud sam se i vraćao sa odmora!

Alooo!!! A onda znači, ko ne voli Guču, ne voli ni Srbiju, i izdajnik je i neprijatelj, zar ne? A takvog, pak, treba poraziti. Svim sredstvima. Prijavljujem se, evo, instantno.

Nikad nisam bio u Guči, a i ne nameravam. Ponekad, uz dosta alkohola i veliko društvo, nekoliko duvačkih pesama prijaju, ali ne više od toga. I do Dodikove izjave nisam imao ništa protiv Guče. Ko voli, nek izvoli - zamišljam pijani primitivizam i haos, buku, galamu i vašarište, ali - što da ne, ko voli, rekoh, baš me briga. A sad, evo, da me neko pita ono čuveno pitanje, Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije. E, onda ko voli Guču, voli Srbiju. A Exit može i sam da zaradi, siguran sam.

 



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

St.Dushan St.Dushan 20:56 12.08.2007

Mrkli mrak

I ja se prijavljujem.
St.Dushan St.Dushan 21:03 12.08.2007

Mrkli mrak

Bravo za text. NE Guci i onom polu-svetu sto se tamo okupio. Srbija nije samo Guca.

pozz

st.duccca
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:20 13.08.2007

Re: Mrkli mrak

Srbija nije samo Guča. Tačno. Taj polusvet koji se tamo okupio je, budite sigurni, većinski deo populacije.

"Ne valja mi ovaj narod. Zameniću ga pa šta dobijem."
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 21:39 13.08.2007

Re: Mrkli mrak

"Ne valja mi ovaj narod. Zameniću ga pa šta dobijem."

Priznajem da sam ovu Ibijevu dugo smatrao za vrhunac ironije i privlacnog cinizma. I da tek odskora shvatam njenu neznu realisticnost.
Gucana Gucana 21:10 12.08.2007

a muceni premijer...

izjava od prosle godine : " Ko ne razume Gucu, taj ne razume Srbiju"?? Uz ispustanje neljudskih krikova, majmunskih grimasa i mlataranje rukama?
bljak! Ja Srbiju vise ne razumem, a Gutchu ne podnosim!
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:04 12.08.2007

Re: a muceni premijer...

Bio je 1000 odsto u pravu. Zaista, ko ne razume Guču, ne razume Srbiju. Evo, na primer, ja - pomalo je upoznajem, i sve se više čudim, a ništa ne razumem. Uostalom, razumevanje nije vrednosna kategorija.

Mnogo je veći problem njegova ovogodišnja izjava da je Guča prestonica Srbije. Mada, zabavlja me pomisao da se tamo smeste vlada, skupština i predsednik.
joshka joshka 07:58 14.08.2007

Re: a muceni premijer...

Gucana
Uz ispustanje neljudskih krikova, majmunskih grimasa i mlataranje rukama?bljak!


Zaista moram da priznam da ovoga na Exitu nema, nikada nisam ovakve stvari video na tvrdjavi. Vec svi sede kao da su na koncertu filharmonije i pazljivo prate uz povremeno aplaudiranje, naravno u tacno odredjenom trenutku, kako ne bi slucajno zbunili muzicare.

Dajte bre ljudi citam i ne mogu da verujem. Nisam bio u Guci, ali izjednacavati je sa Exitom je ravno ludilu.
[b[Pitanje za sve:[/b]
Koliko je Exit izbacio novih mladih bendova, talentovanih muzicara za ovo kratko vreme koliko postoji,a koliko Gucha?

I da, jako je ruzno okupljene na Saboru u Guchi nazivati polusvetom.
MMMila MMMila 09:09 14.08.2007

Re: a muceni premijer...

joshka

Koliko je Exit izbacio novih mladih bendova, talentovanih muzicara za ovo kratko vreme koliko postoji,a koliko Gucha?I da, jako je ruzno okupljene na Saboru u Guchi nazivati polusvetom.

Verovatno isti broj, samo sto jedne znaju jedni, a druge drugi.

Ma to je isto, samo je scenografija, kostimografija i muzicka podloga za nijansu razlicita. Isto ponasanje,, isto pivo, pa i isti ljudi! Samo Dragacevski sabor (vasar) postoji duze!
andjelija andjelija 21:16 12.08.2007

lepo covek rece

ispada da se stidis svog naroda. uzivaj covece, kao da pa ides na koncerte klasicne muzike (doduse oni koji cene klasicnu muziku nikada nece komentarisati ni jednu drugu vrstu sa predrasudama...ali to je vec stvar 'sirine ' nasih umova).


cush galama ti smeta na koncertu :)))) e, svasta
Gucana Gucana 21:23 12.08.2007

Re: lepo covek rece

ja cenim klasicni mjuzik, a ne volim Gutchu, idem na koncerte klasicnog mjuzika i ne volim Guchu, a moj narod neka izvoli... ne cenim VK, i ne volim VK, i stidim se njega::)))))
St.Dushan St.Dushan 21:26 12.08.2007

Re: lepo covek rece

andjelija
ispada da se stidis svog naroda. uzivaj covece, kao da pa ides na koncerte klasicne muzike (doduse oni koji cene klasicnu muziku nikada nece komentarisati ni jednu drugu vrstu sa predrasudama...ali to je vec stvar 'sirine ' nasih umova).


cush galama ti smeta na koncertu :)))) e, svasta




Sto nisi u Guci?
andjelija andjelija 21:28 12.08.2007

Re: lepo covek rece

smeta mi galama :)))))



hahahaha :))

ishla bih da vidim da imam prilike. volim trubacke orkestre da cujem, i volim da vidim ljude kako se vesele uz muziku. sta god ljude cini srecnim i mene cini srecnim.
Milan Rakić Milan Rakić 21:35 12.08.2007

Re: lepo covek rece

"Die Strahlen der Sonne vertreiben die Nacht,
zernichten der Heuchler erschlichene Macht!"
Bonner D Bonner D 15:54 13.08.2007

Re: lepo covek rece

Gucana
ja cenim klasicni mjuzik, a ne volim Gutchu, idem na koncerte klasicnog mjuzika i ne volim Guchu, a moj narod neka izvoli... ne cenim VK, i ne volim VK, i stidim se njega::)))))



Onaj ko iole poznaje klasičnu muziku zna da u njoj ima toliko kiča i šunda i primitivnih i loših tekstova, kao u bilo kom drugom pravcu muzike.

Ja na pimer prezirem i ne volim malogradjanštinu. Jeste da ume da bude zabavna i smešna ali je nažalost isuviše često toliko nametljiva i do te mere štetna po bilo kakvo zdravo rasudjivanje, da mora konstantno da se ukazuje na njeno prisustvo i okarakteriše kao nešto što je zaista loše. A žao mi sveta koji ne ume da je prepozna pa se divi i povladjuje tom priprostom malogradjanskom,neobrazovanom i nevaspitanom.
andjelija andjelija 16:19 13.08.2007

Re: lepo covek rece

a ste bre ljudi svi u nekoj mrznji....pa nemojte barem u muziku da dirate.

muzika (kakva god da je) ima svoje slusaoce...muzika ispunjava ljude bez obzira da li je mitar miric, ili je fugazi ili pa haydn. uospte nije bitno dok god je svrha nje da se covek dobro oseca.



andjelija andjelija 16:22 13.08.2007

Re: lepo covek rece

Milan Rakić
"Die Strahlen der Sonne vertreiben die Nacht,zernichten der Heuchler erschlichene Macht!"




moze prevod za ovo?
pricam engleski, razumem francuski, spanski, italijanski, poljski, crnogorski, bosanski, hrvatski, makedonski (taj mi najslabije ide a najbolji ljudi u odnosu na ovu prethodno navedenu bagru ).....e da znam jos ponesto,osim da brojim do 10, i na nemackom ne bih mogla vise da budem plavusa :))

Covek u belom Covek u belom 16:45 13.08.2007

Re: lepo covek rece

Jedna od retkih direktnih rima i na srpskom i na nemackom . Magicna frula - Mocart...
"Zraci sunca blede noc, da uniste licemerima zlu moc!"
andjelija andjelija 17:14 13.08.2007

Re: lepo covek rece

hvala
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 17:26 13.08.2007

Re: lepo covek rece

Onaj ko iole poznaje klasičnu muziku zna da u njoj ima toliko kiča i šunda i primitivnih i loših tekstova, kao u bilo kom drugom pravcu muzike.


Apsolutno tacno. Zato sam u postu i koristio termin umetnicka muzika, a ne klasicna. Uz napomenu da verujem da uspevam da prepoznam itekakvu umetnicku vrednost i u drugim vrstama muzike, od jazz-a i blues-a, preko rock-a (ne svira Najdzel Kenedi slucajno Hendriksa) do dragacevske trube, bez obzira na Gucu.

Uostalom, to sto volim jazz i blues, ne znaci da bih voleo da budem crni makro u delti Misisipija pocetkom proslog veka.
Milan Rakić Milan Rakić 23:13 14.08.2007

Re: lepo covek rece

Umetnički prevod i jašta lepo zvuči; moj vid protesta protiv Guče. Naravno, drago mi je da je neko prepoznao delo i kompozitora
Spiridon Spiridon 21:23 12.08.2007

jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

noleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gucana Gucana 21:41 12.08.2007

Re: jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

pa jedva nadjoh livescores, stvarno je pobedio Federera, bravo!!!
Ziveo Nole, ua premijeri na Gutchi!!!
MMMila MMMila 21:45 12.08.2007

Re: jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

Zurka kod Srdjana (na blogu) povodom Noletove pobede bre vec u jeku!!!
Milan Rakić Milan Rakić 21:53 12.08.2007

Re: jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

Bravo za Noleta!!! Ko ne razume Noleta ne razume Srbiju
Milion dolar question: Hoće li naš voljeni premijer napraviti doček Noletu?
MMMila MMMila 22:00 12.08.2007

Re: jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

Klinac ide na sledeci turnir. A i sta ce mu docek... samo da ga pljeskaju po ramenu i smese mu se???
nsarski nsarski 22:50 12.08.2007

Re: jooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj

Million dollar odgovor: Jasta ce.

Sta se dobija za tacan odgovor?
Milan Rakić Milan Rakić 21:30 12.08.2007

Jadni mi

Šta više reći nego jadni mi? Imamo premijera kome je milošević uzor u skrivanju od naroda; ne da se videti, da mu novinari postave koje pitanje, i onda dođe guča i premijer izađe i bunkera i počinje da gusla o trubačima. Kada će se premijer posvetiti građanima srbije a da to nije iz guče ili koštunića? Kada će se premijer potruditi da shvati probleme građana Srbije i države Srbije? Kada... kada? Nikada... Dokle god srbija bude imala autističnog premijera kome je mesto u mastilu Pere Lukovića ne možemo očekivati ništa pametnije no guslanju o trubačima...
Gucana Gucana 21:47 12.08.2007

Re: Jadni mi

ma nisam pratila, kako su uopste otvorili i zatvorili taj vasar bez VK? Kostunici, sljivka, mesine, pletene "z"okne, brate, sestro...u boga gledaj i pokori se, ne pipaj kompjuter i cetkicu za zube...to je Srbija po VK, a onda trubetanje, pevanje sa podvriskivanjem . Jesmo, jadni jesmo.
andjelija andjelija 21:51 12.08.2007

Re: Jadni mi

prema tome, guslaci, trubaci nisu krivi. kriv je narod celokupan sto je izabrao vk. krive su sve stranke sto su bezobrazne i prozdrljive. krivi smo svi mi sto nemamo disciplinu ni pamet. nasa sujeta je veca od bilo koje pozitivne slike.
Gucana Gucana 22:02 12.08.2007

Re: Jadni mi

slazem se, sviraci sviraju, a nama VK i dalje pije krv. Mi smo krivi jako dugo, a onda nam dodje Gucha i mi shvatimo kako smo ipak super???
Belgijanci luduju za Bobanom Markovicem i Sabanom Bajramovicem...gipsy mjuzik je tamo duuugo in, ja sam morala da im jurim nosace zvukova:) ali to sve nema veze, jer u normalnim danima, bez Guche, u Srbiji vazi "udri ciganina" ...pored svega i licemerni smo!
G r o f G r o f 22:05 12.08.2007

Re: Jadni mi

Šta tu kukate kao sinje kukavice?
Guča je zakon. Trubi se i krka. Pije se i baulja.
Povraća se po ulicama i nosi kokarda na šajkači.
To je pravi život....
jbte...Kako se nisam setio da VK ponudim ovu skulpturu.
MMMila MMMila 22:08 12.08.2007

Re: Jadni mi

E, ne "udaraju" se cigani sa trubom. Samo Romi!
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:19 12.08.2007

Re: Jadni mi

Belgijanci luduju za Bobanom Markovicem i Sabanom Bajramovicem...

Dole pominjem da sam pričao sa prijateljem o romskoj muzici - a bilo je to baš povodom preslušavanja i preslušavanja Šabana Bajramovića. Prijatelj, inače taksista, do pre desetak godina radio je kao kafanski bubnjar. A muziku poznaje, oseća i voli kao i bilo koji drugi vrhunski muzikant.

ali to sve nema veze, jer u normalnim danima, bez Guche, u Srbiji vazi "udri ciganina" ...

Baš sinoć, sticajem okolnosti našao sam se na poroslavi krštenja u Srbijanskom selu. Među gostima, sasvim slučajno, jedan Rom - koji je uzeo mikrofon od plaćenog pevača i, koliko sam mogao da razaberem od jezive buke, zapevao tri puta bolje. Zvanice su, sa velikim nipodašatavanjem, podsmešljivim i uvredljivim tonom, očekujući da se njihova naredba bespogovorno posluša, zahtevale: "Ej, Cigane, ajd' sad tu i tu..." Sve zajedno, jako tužno - sam dar muzike koji je taj čovek imao stavljao ga je daleko, daleko, iznad njihovog primitivizma.
Milan Rakić Milan Rakić 22:20 12.08.2007

Re: Jadni mi

E... kada bi nama malo više bilo
i
možda bi i nas sunce obasjalo jednog dana?!
Gucana Gucana 22:24 12.08.2007

Re: Jadni mi

imaju popust od tih istih "Srbina"" sto bauljaju sa kokardama, poptoljeni u pivu i prasincini...samo dok ne prodje Guca, posle ce udri Roma ili "ciganina"...ma gade mi se
Gucana Gucana 22:59 12.08.2007

Re: Jadni mi

a setim se skinheadsa i onog neduznog Roma, 12 godina, Dusko Jovanovic, ubijen u centru Beograda!
Fini smo neki svet, podcenjivacki, nabusiti... a zar niko nije reagovao na to "ciganine. ajde sada onu.....", ups ali ja lupetam.
G r o f G r o f 23:22 12.08.2007

Re: Jadni mi

Zauzimanje toga zaštitničkog stava prema Romima ide mi na živce i pomalo deluje ponižavajuće.
Možda i pozerski.
Možda ih treba pustiti da se sami izbore za svoj status.
Pre nekih mesec dana odvezao sam neko smeće na deponiju. Kao u svim deponijama u Srbiji smrad je bio nepodnošljiv. U toj apokaliptičnoj atmosferi grupa Roma je roštiljala.
Ej...tu su roštiljali.
Dovoljno je bili odmaći se dvesta metara i naći se u prelepoj prirodi pored Drine, ali ne..
Oni roštiljaju na deponiji.

Bolje da ne komentarišem.....A i nema veze sa Gučom.
Gucana Gucana 23:58 12.08.2007

Re: Jadni mi

allora, a sta je pozerski i zastitnicki u moja dva reda napisano? Kako si provalio moje "stavove"? Sto mrzim ponizavanje i licemerstvo i nabusitost? Mislim , zasto me tako djonom, a?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:09 13.08.2007

Re: Jadni mi

Pije se i baulja. Povraća se po ulicama ....


isto kao i svakog petka i subote u hamburgu na reperbanu. svi piju i urlaju i uglavnom povracaju u mlazu i u drustvu. a tek kad je neka manifestacija tipa Live Earth ili weekend Harlijevih motorista?! povracanje traje i traje...

doduse nema bas natzi elemenata na grudima...

mrzi me da pisem o Goochy...
kuki kuki 21:54 12.08.2007

Dole Guca, ziveli Cigani!

Ono sto sviraju, s obzirom na nivo muzickog obrazovanja, je vrhunac kvaliteta. To je srpski bluz i srpski dzez. Nekoliko puta sam imao prilike da ih pustim (u Americi) muzicarima, radio DJ-vima, obicnim ljudima. Reakcija je uvek bila ista - ispadala im fijoka.
Guca, to je nesto drugo, to je danasnja Srbija koja je u stanju da sve da ublati, sroza, izokrene naopako, pretvori u kic i sajam neukusa i primitivizma.
Nema veze, zato ce barem Cigani dobro da zarade.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:09 12.08.2007

Re: Dole Guca, ziveli Cigani!

Jest. Baš sam letos sa prijateljem pričao o tome. Mada, muzika trube, one iz Guče, ponavljam, ume da bude sjajna i da ima isti vrhunski kvalitet. Problem je u sajmu primitivizma.
Domazet Domazet 21:54 12.08.2007

Leleeee...

...a sta cemo ako se sad ispostav i da Novo voli Gucu?
-petar- -petar- 22:20 12.08.2007

u principu, nije problem Guca


vec to sto ovi besprizornici na vlasti nju zloupotrebljavaju da bi narodu popovali o tzv. "tradicionalnim vrednostima", "srpskoj dusi", "pravoslavlju", koje sve, naravno, prozima Kosovo, kao kolevka svakog (pravog) Srbina, koji se sa tim recima, kako ono bese, radja valjda (ili umire, a mozda i oboje?)

Kako ih bre nije sramota! Kakvo proseravanje i ispiranje mozga!

Mislim Guca, Ok, ko voli nek izvoli, krkanje, trube, hrana, pice, sve to. U redu. Nisam bio, ali mozda i odem, ako budem raspolozen, mozda nije lose ako imas drustvo, vredi videti.

Ali, nije stvar u tome.

Poenta je da predsednik (ne)mile nam vlade, sa jos izvesnim ministrom kapitalnim, i gostima iz drugih drzava, Gucu koristi da nam prodaje muda za bubrege ponavljajuci kako se treba dzati tradicije -- ama nemoj!
Pa ima nas vala jos sa nesto mozga, ma koliko se vi trudili da nas debilizujete. Sta ce biti sledeci korak? Poziv na rat? Vanredno stanje? Zamalo Nikolic i da ga uvede! A Ustav i falsifikovani referendum, 2 dana glasanja (bez provere identiteta, licna karta, potpis, sta to bese?), pa popovska fatva u nedelju u podne -- ko ne glasa do mraka crno mu se pise...

Obijac trafike ministar policije? (Jel to neki vic?)
Drzavni psovac broj 1, direktor nacionalne TV? (Mora da se salite?)
Ministar kapitalni koji drzavnim parama gradi puteve do svoje njive, na kojoj bespravno zida kardio kliniku? (Ma sta kazete?)
Ministar pravde koji je protiv specijalnog suda? (Pa jeste, imamo mi i redovne sudove!)
Skupstina od 250 preplacenih poslanika, koja se mesecima ne saziva, a kada se sazove odmah ode na letnji raspust? (Pa jes', ko da radi na ovu vrucinu!)
Poverenik za informacije? (Koje informacije? Sta, treba da damo neke informacije? A gde to pise? A-ha, pa dobro, ako bas pise, onda da vidimo, hmmmm, pa, zapisnik se zaturio, beleska ne postoji, bio je mrak, nismo videli, kamera iskljucena? Zadovoljni?)

I tako dalje, i tako dalje, i ta-ko dalje, itako da lje, itakodalje. Poznato?


Dakle, kad se upristojite vi tamo gore u vlasti, tada cu da vas uvazavam, ovako, nemam ja sta da se bavim vama i vasim idiotlucima. A pogotovo je odvratno kada jadnom narodu koji pokusava da prezivi od dana do dana, prodajete demagogiju, a da ni ne trepnete!

ALO!

I to vrlo opasnu demagogiju: danas tradicija, srpstvo, jedinstvo, zajednistvo, preambula, a sutra sta god:
od prebijanja pedera, do sakrivanja, pravdanja i velicanja ratnih zlocinaca!
(Ali mudri Remark (ili je to bio Hemingvej?) davno rece: Patriotizam -- to je poslednje utociste probisveta.)

Ko nije sa nama -- taj je protiv nas! (to je vasa parola)

Cvrc.

Nadzivecemo vas, mladi ljudi, recimo oni programeri sto su usli u najboljih 6 ekipa na svetu, ili oni koji rade u microsoftovom razvojom centru. I mnogi drugi. Oni prave brend Srbije na pravi nacin, kao i Nole, koji je pobedio Kralja sa sve plavim ne-biometrijskim pasoshem, i verovatno jos neodsluzenim (civilnim?) vojnim rokom. Nadzivece neki novi klinci sve vas Kostunice, Jocice, Ilice, Radomane Bozovice i ostale, i dovesce ovu zemlju Srbiju u red, tamo neke 2050... Kada se vas niko nikada vise ne bude secao.

Za vas spomenik postoji epitaf, davno srocen u crtanom filmu:

Zivot i delo:
"Dva puta nista je nista -- matematika je jasna. To znaci da crva nije ni bilo."


Bonner D Bonner D 16:30 13.08.2007

Re: u principu, nije problem Guca

-petar-
...Ministar pravde koji je protiv specijalnog suda? (Pa jeste, imamo mi i redovne sudove!)...


Alo, taj ministar pravde je pre nekoliko meseci sjahao, on je već definitivno prošlost. Loše pratiš na času ili prepisuješ, ali opet loše jer ni ne pročitaš šta si prepisao. Avgust je 2007!

Kako li tek zaokružuješ na glasačkom listiću kad si ovako podrobno a loše upoznat sa činjenicama?! Bolje da ne znam!

*smeh*
-petar- -petar- 20:26 13.08.2007

za bonera d

Svi mi dobro znamo na kog ja (bivseg) ministra mislim!
Naravno da nije u pitanju Dusan Petrovic, svasta. Ali fakat je da pola vlade, i to DSS i NS deo, i dalje ima isti mentalni sklop kao i ranije. Samo sad bas ne mogu da rade sta hoce, na srecu. Ali, da je do njih, kao da Stojkovic ne bi i dalje ministrovao??
Tarkovski Tarkovski 22:22 12.08.2007

Re: Blog

"Ako volite Srbiju, onda volite Guču"
Ovo gore ne iskljucuje da i ostali vole Srbiju. O'ladi, bre, malo.
Ko voli on voli. A ko mrzi on mrzi i narodnu muziku i zabavnu i rock i nadje par stvari koje ne mrzi a koje smatra da svi ostali moraju da vole.

Sto ne bi moglo i:
"Ako volite Srbiju, onda volite Exit"
Ja se ne bih bunio ni za jedno ni za drugo.

Srbiju treba voleti! Ne znaci prihvatit da je ne treba menjati na bolje. Ali ima ih koji Srbiju ne vole. Njima je draze da cuju svako komercijlno, medijski proracunato, na isti kalup, mentalno onanisajnje iz nekog Zapadnog muzickog studija.

Tih mrzitelja Srbije ima koliko hoces narocito to je smogom mozdano-atrofirana "urbana" masa. Gledali su propagandu pa su im ispralli mozgove. Misle da ako prihvate sve zdravao za gotovo sa zapada da ce biti onda bolji i prihvaceni. Ljudi cene autenticnost, izvornosti, nesto sto je orginalno.

Niti je sve na Exitu sjajno niti sve u Guci. Daleko od toga, ljudi nisu takvi. Ukusi se razliciti i treba se boriti protic kica i losega ali na svim stranama. I treba videti vrednosti i pronaci u sebi neku autenticnost a ne ovo apriori odbacivanje svega sa jedne ili sa druge strane.

Dakle ziveli svi oni koji sa ponosom isticu da su Srbi i koji vole Srbiju (kao Novak Djokovic danas).
Gucana Gucana 22:29 12.08.2007

Re: Blog

pa ko je VK branio da ode na Exit i izvice se kako ko ne razume Exit ne razume Srbiju? Sto bas u Guchi, truba nam i nije nacionalni instrument. Mogao je i on na Usce, na Rollingstonse, mogao je tamo da uoci srpsku tradiciju u pravom smislu reci: deka i baka, sa sinom i snahom i dva odrasla unuka, svi ujedinjeni Srbi, pevaju, uzivaju dok carevi sviraju preko 40 godina...
Tarkovski Tarkovski 23:05 12.08.2007

Re: Blog

Pa ko voli nek izvoli. U tom je poenta. Ne znaci da svi moramo da mrzimo rok ili narodnu ili rap ili sta vec... vec da mentoli ne pokusavaju da namecu neke nakaradne stvari kao jedine prave.
Gucana Gucana 23:21 12.08.2007

Re: Blog

meni je poenta u tome da ja mogu da volim i mrzim sta hocu, ja cu da pljujem po Guchi, neka drugi pljuju po operi ili baletu, vazi...ali VK i Dodik ne smeju da me trpaju u njihove mitove o "pravoj Srbiji" , da podgrevaju NJIH na nas i sl...i eto da se vratimo temi autora bloga (btw di si nestao)?
Tarkovski Tarkovski 23:44 12.08.2007

Re: Blog

Vidis sa ovim sto napisa sada mogu da se slozim. Ali je mnogo drugacije ono sto je napisao autor bloga i ono sto se desava na ovom blogu gde je poenta.
Ja sam protiv nametanja i sa jedne i sa druge strane. Ovde na blogu vidis mahom autore jednog profila koji pokusavaju da nametnu svoj vrednosti sistem u kome ne mozes da kazes da postoji da neko g.vno sa zapada smrdi. Ako je g.vno onda je g.vno, pa ljubili ga oni ili ne. Tesko da ces Evropi da donses nesto autenticno ubacujuci strane reci, ili kao beli raper sa 10 sprata policijske zgrade na Dorcolu,... a to jos najvise od ljudi koji su videli Zapada sa plaze ili 3 radne posete od 3 dana placene na racun NGO.
Gucana Gucana 00:10 13.08.2007

Re: Blog

mene drago sto se ti slozio...ali sloboda izbora ko si i sta si , sloboda misljenja o sebi i drugima, kritika sebi i svakom zivom, pljuvanja po onom sto ne volis i borba z aono sto volis, e to zaista nije u tradiciji srpskog naroda, istinski to je doslo sa Zapada:)) . Mozda su neki uzeli kao temi bloga volim ne volim Guchu, a autora nema da vrati na "pravi" put.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 00:13 13.08.2007

Re: Blog

Mozda su neki uzeli kao temi bloga volim ne volim Guchu, a autora nema da vrati na "pravi" put.

Jest, ode diskusija na drugu stranu, ja pokušao da kažem nesto o Dodikovom stavu, al ode tema u za i protiv Guče. Medjutim, nije moje da odredjujem u kom pravcu će ljudi da diskutuju. Ako je za i protiv Guče, neka bude, nema veze.
Gucana Gucana 00:19 13.08.2007

Re: Blog

sta da radimo, ljudi nisu bili inspirisani Dodikom i nisu su se asocirali mnogo na VK iako sam se trudila:)
milandez milandez 00:30 13.08.2007

Re: Blog

Srbiju treba voleti! Ne znaci prihvatit da je ne treba menjati na bolje. Ali ima ih koji Srbiju ne vole. Njima je draze da cuju svako komercijlno, medijski proracunato, na isti kalup, mentalno onanisajnje iz nekog Zapadnog muzickog studija.

Tih mrzitelja Srbije ima koliko hoces narocito to je smogom mozdano-atrofirana "urbana" masa. Gledali su propagandu pa su im ispralli mozgove. Misle da ako prihvate sve zdravao za gotovo sa zapada da ce biti onda bolji i prihvaceni. Ljudi cene autenticnost, izvornosti, nesto sto je orginalno.


Sto se, bre, autenticno, ne lecis?
Tarkovski Tarkovski 01:03 13.08.2007

Re: Blog

...borba z aono sto volis e to zaista nije u tradiciji srpskog naroda, istinski to je doslo sa Zapada:)) .

Pa to slusamo ovde stalno da je sve dobro sto dolazi sa Zapada (da ne pricamo o srpskoj koja olicenje zla i primiitivizma vec i ostale kulture ne daju nista). Ajde nesto malo orginalnije.
vucko vucko 01:08 13.08.2007

Re: Blog

Pa to slusamo ovde stalno da je sve dobro sto dolazi sa Zapada

Pa nije baš - evo Dodik nam je, recimo, došao sa Zapada...
DejanOz DejanOz 03:19 13.08.2007

Re: Blog

milandez
[Sto se, bre, autenticno, ne lecis?

Batali blog i vrati se slusanju Britni Spirs.
dezelin dezelin 17:37 13.08.2007

Re: Blog

Evo ja na primer, prezirem sve sto je autenticno srpsko. Srbi su u 90% slucajeva teski sabani i sve sto naprave je isto tako.
dezelin dezelin 17:40 13.08.2007

Re: Blog

A i ne razumem, kome to u zivotu uopste treba, recimo, "srpski rok" ili "srpski hip-hop" kada toga na Zapadu ima u mnogo vecim kolicinama i kvalitetnije?

Sljivovica je po meni na primer "smrdljakusa", i sta sad?
Covek u belom Covek u belom 18:18 13.08.2007

Re: Blog

Srbi su u 90% slucajeva teski sabani i sve sto naprave je isto tako.

S obzirom da ti nisi Srbin, ova izjava je klasican primer rasizma, te bi moderator trebalo da reaguje.
dezelin dezelin 18:35 13.08.2007

Re: Blog

Ne, ja sam Kinez. A sto, jel su srbi neka "rasa"?
dezelin dezelin 18:52 13.08.2007

Re: Blog

Srbiju treba voleti! Ne znaci prihvatit da je ne treba menjati na bolje. Ali ima ih koji Srbiju ne vole. Njima je draze da cuju svako komercijlno, medijski proracunato, na isti kalup, mentalno onanisajnje iz nekog Zapadnog muzickog studija.


Sto se bre, stvarno ne lecis?

Opet neki vanzemaljci, a?
vucko vucko 19:39 13.08.2007

Rasista sam, tim se dičim

Evo ja na primer, prezirem sve sto je autenticno srpsko. Srbi su u 90% slucajeva teski sabani i sve sto naprave je isto tako.

Pa ono, kolega - preziri, kad već moraš. Žao mi je što imaš taj problem i nadam se da ne utiče previše na tvoje zdravlje (stres, migrene, čirevi i tako to). Ali nisam siguran koliko je tako nešto za hvalisanje. Rasizam je izraz primitivizma. Jesi čitao moj blog o stadionskim majmunima? :)

Simpatično je što koristiš izraz "šaban", koji je, čini mi se, srpski uvredljivi termin za primitivca, koji ima rasističku pozadinu. Mrski Srbi su ti se uvukli u jezik i misli? :)

jaglika jaglika 20:10 13.08.2007

Re: Blog

...Dodik nam je, recimo, dosao sa zapada...

e, V. 'bes zemlju kojoj je Bosna zapad...
milandez milandez 20:36 13.08.2007

Re: Blog

Covek u bjelom:
S obzirom da ti nisi Srbin, ova izjava je klasican primer rasizma, te bi moderator trebalo da reaguje.

Pa rekao je: "u 90% slucajeva teski sabani i sve sto naprave je isto tako". Tako, znaj, 10% si tuzibaba. Da te podsetim da 90% od ovih 90% Srba nisu Srbi - trenutno se tako samo cesljaju. Moderno je sada srbovati, a, i isplati se! Krajem sedamdesetih, kada je, od ruke do ruke, kruzila Dobricina knjiga bez naslova na koricama: "Stvarno i moguce" - svi, ama bas svi, sada srbomisleci, koji sada svetosavljuju, krste se kao da je baletska tacka u pitanju, ikonobore, okadjuju temelje svega i svacega, brigaju nad zlehudom sudbinom srpskog naroda - ljubili su petokraku i klanjali joj se. Ako se neko po broju godina ne pronadje u ovome, trebalo bi da zna da su mu to cinili roditelji. To su moderatori kojima bi se trebalo obratiti. Takodje bi trebalo razlikovati prezir od mrznje.
dezelin dezelin 21:20 13.08.2007

Re: Blog

saban = osoba koja slusa narodnjake
90% srba slusa narodnjake

pa ti vidi sta je onda izraz primitivizma.
dezelin dezelin 21:29 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Simpatično je što koristiš izraz "šaban", koji je, čini mi se, srpski uvredljivi termin za primitivca, koji ima rasističku pozadinu. Mrski Srbi su ti se uvukli u jezik i misli? :)


Za rasizam su potrebne "rase" "covece koji koristis rukavice".
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 21:41 13.08.2007

Re: Blog

Srbi su u 90% slucajeva teski sabani i sve sto naprave je isto tako.


Prosirio bih, inace tacnu tvrdnju, na ljudski rod u celini.
dezelin dezelin 22:04 13.08.2007

Re: Blog

Ok. Slazem se kada se uzme u obzir zabrinjavajuci broj stranaca koji posecuju sabor u Guci.
Covek u belom Covek u belom 22:16 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Za rasizam su potrebne "rase" "covece koji koristis rukavice".

Ajd bar probaj pre ovako dubokoumnog komentara da iskoristis wikipediju za nesto. Toliko si verujem u stanju, gospon Lalo nesrbine.
vucko vucko 22:39 13.08.2007

Love is all you need

Za rasizam su potrebne "rase" "covece koji koristis rukavice".

O, ne - za rasizam je potrebno samo malo dobre volje - odabereš po genetici jednu grupu ljudi i onda se uzdigneš iznad njih i prezireš sve što je njima milo i "autentično".

Iako me ovo tvoje preziranje podseti na čuvenu od Marka Tvena: "When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years."

Inače, što se tiče narodnjaka vs. umetničke muzike - pa i naš zemljak Palma reče da sluša Betovena i Šopena, samo je bio premali kad su tezgarili, da mu baš sviraju na uvce, zar ne?

vucko vucko 22:44 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Toliko si verujem u stanju, gospon Lalo nesrbine.

Ma on je moj zemljak, Pomoravac, Paraćinac - možda je poreklom Lala, do duše. Samo nešto nije cool kao Lale, pokvarili ga moji Pomoravci - s kim si, onakav si
dezelin dezelin 22:56 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Racism is a belief or concept that inherent differences between people (such as those upon which the concept of race is based) determine cultural or individual achievement, and may involve the idea that one's own 'race' is superior.[1]


According to the Oxford English Dictionary, racism is a belief or ideology that all members of each race possess characteristics or abilities specific to that race, especially to distinguish it as being either superior or inferior to another race or races.


From wikipedia od Laleta

A sta je to autenticno kod srba od cega meni onda moze da izadje cir (od zavisti, pretpostavljam), majke ti? Naravno ne mislim na onih ~10% koji uzivaju slusajuci Bob Dylan-a, Drum'n'Bass, etc...

poz.
dezelin dezelin 23:04 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Toliko si verujem u stanju, gospon Lalo nesrbine


Prestani da mi udeljujes komplimente srbendo.

poz.

[Monkey see, monkey do - rather be dead than cool...]
Covek u belom Covek u belom 23:17 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Racism is a belief or concept that inherent differences between people (such as those upon which the concept of race is based) determine cultural or individual achievement, and may involve the idea that one's own 'race' is superior.[1]

According to the Oxford English Dictionary, racism is a belief or ideology that all members of each race possess characteristics or abilities specific to that race, especially to distinguish it as being either superior or inferior to another race or races.

From wikipedia od Laleta

A sta je to autenticno kod srba od cega meni onda moze da izadje cir (od zavisti, pretpostavljam), majke ti? Naravno ne mislim na onih ~10% koji uzivaju slusajuci Bob Dylan-a, Drum'n'Bass, etc...

poz.

Ni ne citas kako treba. Race je pod navodnicima, a mozda i da bacis pogled na paragraf 2 i 3 :). Npr.
"Racism does not originate from the existence of ‘races’. It creates them through a process of social division into categories: anybody can be racialised, independently of their somatic, cultural, religious differences."[14]

A sto se tice Oxfordskog recnika, eto klasicnog dokaza da wikipedija gresi. Moj primerak kaze:
racism
■ noun
1. the belief that each race or ethnic group possesses specific characteristics, abilities, or qualities that distinguish it as inferior or superior to another such group.
2. discrimination against or antagonism towards other races or ethnic groups based on such a belief.

Sto se npr. tvog muzickog ukusa tice, iako o ukusima ne vredi raspravljati, DnB koji si ti pomenuo u muzickom smislu je neuporedivo veci sund, kic i nekvalitet od dobrog dela srpske narodne muzike.


vucko vucko 23:19 13.08.2007

Uuuu, jeeee, zavist!!!

Stvarno sam primitivan, kako se samo toga nisam setio! Niko nema što Srbin imade, pa drugima rastu čirevi od zavisti :))))))

Ja to kažem, zemo, da se nadam da ti prezir ne šteti zdravlju - previše misliš na Srbe pa dobiješ migrenu. Ili ih previše prezireš, pa ti kiselina upropasti želudac, i tako to :)

A imaš super raznovrstan ukus, kad si stavio Dilana sa "samo bubanj i bas" :))

Ma Srbi su suuuper, slagali te mangupi, sram ih bilo. Ok šljivovicu slabo pijem, ali prave super i viljamovku, još malo, pa kao Mađari. A tek dunjevača, pa kajsijevača... voćne rakije prave rasipnici koji imaju višak voća. Sirotinja sa severa pravi rakiju od žita i krompira.

Lepo ti je rekla ta vikipedija i ti Oksfordi - jesi se prepoznao?

dezelin dezelin 23:21 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Sto se npr. tvog muzickog ukusa tice, iako o ukusima ne vredi raspravljati, DnB koji si ti pomenuo u muzickom smislu je neuporedivo veci sund, kic i nekvalitet od dobrog dela srpske narodne muzike.


Znas ti sta je DNB...
dezelin dezelin 23:24 13.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

A imaš super raznovrstan ukus, kad si stavio Dilana sa "samo bubanj i bas"


E to je raspon koji malo ko moze da preskoci...

A ako slusas narodnjake i branis srbe, onda nista...

Nisam se prepoznao.
Covek u belom Covek u belom 23:24 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Prestani da mi udeljujes komplimente srbendo.
A da tebi to "nesrbine" ipak malo smeta a? Ako je tako samo reci, ne bih nikako da pomislis da zelim da te uvredim.
Meni ono "srbendo" bas nekako prija, osetim se sav vazan. LOL
Covek u belom Covek u belom 23:27 13.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Znas ti sta je DNB...
Pa ne znam, al pise na wikipediji :)).
Poz.
dezelin dezelin 23:28 13.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

dezelin
A imaš super raznovrstan ukus, kad si stavio Dilana sa "samo bubanj i bas"E to je raspon koji malo ko moze da preskoci...A ako slusas narodnjake i branis srbe, onda nista...Nisam se prepoznao.


Taj raspon malo ko moze da preskoci...

A ako slusas narodnjake onda nista...

Nisam se prepoznao.
dezelin dezelin 23:30 13.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

Ok šljivovicu slabo pijem, ali prave super i viljamovku, još malo, pa kao Mađari. A tek dunjevača, pa kajsijevača... voćne rakije prave rasipnici koji imaju višak voća. Sirotinja sa severa pravi rakiju od žita i krompira.


Sa koliko promila metilalkohola prave, leba ti zemo?
dezelin dezelin 23:45 13.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

A i sto si onda pobego za Dansku i UK, mogao si da ostanes u Pomoravlju da budes autentican i da pijes autenticne srpske rakije u birtijama a ne viski u pabovima. Pa onda malo autenticna srpska kola po svadbama umesto tango-a?? A sta kazes??
vucko vucko 23:59 13.08.2007

Ja imam fantastične glasovne mogućnosti

A ako slusas narodnjake i branis srbe, onda nista...

Zamisli, recimo, užasa, da sam hevi metalac? :)))

A sad u vezi raspona - da ne kažem, u stilu Ramba Amadeusa, "glasovnih mogućnosti" :)

Trubu ne prezirem, nećeš verovati. Imam jedan CD, opet nećeš verovati, Fejata Sejdića. Tu je u držaču za CD-ove pored televizora sa Milestones od Majlsa Dejvisa, "In memoriam" i "Body and Soul" kompilacijama od Luisa Armstronga. Treba negde da je tu i kaseta "Jazz party" gde se u Elingtonovom društvu Dizi Gilespi izživljava na svojem trubčetu. A ovo me je podsetilo na jednu fenomenalnu kasetu Bahovih kompozicija za trubu i orgulje, koju sam dobio od kolege na faksu, ali sam je na žalost izgubio u nekoj od selidbi. Da ne pričam o tome da sam visio po koncertima Haustora i Oktobra kad sam bio student (a oni još postojali) - baš sam voleo njihove duvačke sekcije. Da, tu je CD od Haustora. Ribe, zvezde i torpeda :)

Da, nosim pantalone, a ne volim karanfile :)
vucko vucko 00:02 14.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

Sa koliko promila metilalkohola prave, leba ti zemo?


Hehe kao Zozovača, pa malo manje, da ne bude štetno za zdravlje
dezelin dezelin 00:06 14.08.2007

Re: Ja imam fantastične glasovne mogućnosti

Jeste uzasno biti hevi-metalac.

Vidim iz pobrojanih stvari koje slusas da si jedan od, da kazem, nesrecnih koji nisu uspeli da preskoce Jazz. Iako je svakako dobra muzika, onoliko koliko ja znam, malo je ljudi koji tu i ne zavrse svoju slusalacku karijeru. Omatore valjda na Jazz-u. Cuvaj se.

Bah je genijalan.

poz.
dezelin dezelin 00:10 14.08.2007

Re: Ja imam fantastične glasovne mogućnosti

Ne mrzim ni ja trubu, a ni Gucu - samo me ne zanima ta vrsta muzike. Ono sto mene nervira je toliki hype oko iste i njena politizacija. Kad tamo vidim Velju Ilica i VK, prijedu mi se govna istog trenutka.
selperedejz selperedejz 00:10 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Sto se npr. tvog muzickog ukusa tice, iako o ukusima ne vredi raspravljati, DnB koji si ti pomenuo u muzickom smislu je neuporedivo veci sund, kic i nekvalitet od dobrog dela srpske narodne muzike.


Znas ti sta je DNB...


Stani malo, upravo ti je postavljena dijagnoza, a ti nista... Kakvih sve kreatura ima... :glumiiznenadjenje:
vucko vucko 00:18 14.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

A i sto si onda pobego za Dansku i UK, mogao si da ostanes u Pomoravlju da budes autentican i da pijes autenticne srpske rakije u birtijama a ne viski u pabovima. Pa onda malo autenticna srpska kola po svadbama umesto tango-a?? A sta kazes??


Matter of heart, zemo. Žena dobila ponudu koja se ne odbija. A u Pomoravlje svratim uglavnom da se vidim sa mojima, evo već 20 godina, tako su se nekako karte uklopile. Sad to izgleda još malo pa kao Jovančino "sa paraćinsku stranu".

Evo, u tvoje zdravlje sam nasuo čašicu Simeksove dunjevače, nisam je pio odavno. Nije dobro piti bez društva :)

Kola po svadbama... hm... ubadam, samo izgledam verovatno smešno kao onaj poslanik, ili šta beše, što mu je kružio ovde na blogu video sa youtube :)

A tango ćemo da reaktiviramo ovde, u west endu ima par mesta gde se igra. U Kolčesteru toga nije bilo, malo mesto.

Inače - hoćemo da zatvorimo radnju za večeras? Malo mi neprijatno, čini mi se da si ti nešto sve nervozniji, to ne prija razgovoru. B cool. Popij i ti jednu, da se osećam social drinker
dezelin dezelin 00:21 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Muzicki sam fasista i tim se dicim.
dezelin dezelin 00:25 14.08.2007

Re: Uuuu, jeeee, zavist!!!

Nisam ja nervozniji, ali morao sam da ispratim intenzitet rasprave o sopstvenom rasizmu inace bi bilo dosadno.
Ne pijem rakiju, ali ponudjen ko pocascen.

cheers
vucko vucko 00:34 14.08.2007

Društvo za piće

Nisam ja nervozniji, ali morao sam da ispratim intenzitet rasprave o sopstvenom rasizmu inace bi bilo dosadno.
Ne pijem rakiju, ali ponudjen ko pocascen.

Pa dobro, prilagođavaj brzinu stanju na putu, ili već kako ti odgovara

Ne moraš rakiju - viski, votku, vino, pivo, kolu, limunadu, mleko. Kako bi se to, gramatički nepravilno, u našem kraju reklo: "ne kuca se sa alkoholom, nego sa čovekom" :)

dezelin dezelin 00:48 14.08.2007

Re: Društvo za piće

Opasni ste dijagnosticari, nema sta :)
milandez milandez 01:14 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Covek u belom :
Sto se npr. tvog muzickog ukusa tice, iako o ukusima ne vredi raspravljati, DnB koji si ti pomenuo u muzickom smislu je neuporedivo veci sund, kic i nekvalitet od dobrog dela srpske narodne muzike

Posle ovog anglosaksonsko - vikipedijskog proseravanja o rasizmu, mogu vam reci da ni " veci nekvalitet" ne postoji - pretpostavljam da "Covek u belom", za rasudjivanje i donosenje ovakvih kvalifikanata, koristi "bele bubrege". Preziranje "sabana" ne moze biti rasizam - to je, jednostavno, shovinizam - "nekvalitetna" vrsta rasizma. Inace, D'n'B je skracenica od: DaNeBijem narodnjake (u muzickom smislu).

Дакле,шовиниста сам, тим се дичим!
Covek u belom Covek u belom 01:50 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

milandez
... proseravanja... "bele bubrege"....

Дакле,шовиниста сам, тим се дичим!
Dakle bas smo na nivoJu. Nisi ti prijatelju sovinista, ti si samo kvazi-intelektualac, kvazi-filozof (zaostao u antici i usput procitao Popera - naravno, jer je to urbano) i uz to (da upotrebim konstrukciju dragog nam Pedjice) "latentni saban". Sto kaze nas narod, 'moz' ti da pobegnes iz sela, al ne moz' ono iz tebe'. Dzabe ti sto "furas urbano", kad se osecas na kilometar.
vucko vucko 02:03 14.08.2007

Šovinizam

Дакле,шовиниста сам, тим се дичим!

Nije srpski dičiti se, a da nije hrabro :)
dezelin dezelin 02:04 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Bolje nego kao ti da "fura ruralno".

poz.
dezelin dezelin 02:11 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Nisi ti prijatelju sovinista, ti si samo kvazi-intelektualac, kvazi-filozof (zaostao u antici i usput procitao Popera - naravno, jer je to urbano)


Pomenuti cova nije ni intelektualac a ni filozof. Od titula ima onu sahovskog FIDE majstora.

poz.
dezelin dezelin 02:28 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Sto kaze nas narod, 'moz' ti da pobegnes iz sela, al ne moz' ono iz tebe


A jel si ti mozda iz "najveceg sela na Balkanu"?

poz.
Covek u belom Covek u belom 03:13 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
A jel si ti mozda iz "najveceg sela na Balkanu"?

Moje selo mozda nije najvece, al je meni svakako najdraze LOL.

Nego, jesi li ti mozda nekad isao da gledas kako love soma??? Jel i to bila "parada pijanstva i kica" il ti se mozda dopalo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana