Sigurna kuća (za dokazano nesposobne)

Marko Jevtic RSS / 28.12.2008. u 22:02
10052001224954f08933483153219647_big.jpgMinistarstvo omladine i sporta Srbije, ono koje je Čaviću obećalo svašta a ispunilo skoro ništa, daće 3 miliona evra za izgradnju Kuće fudbala u Novoj Pazovi. U zemlji u kojoj samo dva fudbalska stadiona imaju reflektore, gde su brojne školske sale oronule pa se radi verovatno teorija sporta na fizičkom, gde su ostali sportovi mnogo trofejniji, gradićemo sigurnu kuću za funkcionere FSS-a, kao što su Karadžić, Đorić, Dule Savić i slični. Zbog toga što se nismo kvalifikovali na Svetsko prvenstvo 2002, pa na Euro 2004, pa smo prošli neslavno (da ne kažem nešto jače) u Nemačkoj 2006, i zbog toga što se nismo kvalifikovali na ovogodišnje Evropsko prvensto, ili zbog toga što je naš klupski fudbal nikad gori, ljudi koji godinama rade na raznim funkcijama u Savezu, dobijaju pare za gradnju Kuće fudbala. Tri miliona? A kriza?

Uz otpremninu koju je dobio Đorić, po mnogima najgori selektor kojeg smo imali, ovo je još jedna "sjajna" investicija u budućnost našeg fudbala. Umesto da menjamo sadašnje rukovodstvo i pravimo uslove za decu da se bave sportom u svojim školima (po sekcijama) i sl., izgleda da nam još samo fali da platimo Terziću nastavak postdiplomskih studija u Americi.

I najzanimljvije, Kuća fudbala imaće i teniske terene:) Da dokazano nesposobni funkcioneri imaju neku razonodu. Strava!


Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 22:11 28.12.2008

страва

и још једном страва

мисмо за гиниса.одсек најглупост
a.andjelkovic a.andjelkovic 00:04 29.12.2008

Re: страва

U grupu navedenih,Dule Savic,svakako ne spada.Sportista,u aferama nikada nije ucestvovao.Zbog cega,sve cesce ga
neargumentovano guraju,jedni isti,u kriminogenu grupu?Ko je video ovakav,Duletov,osmeh?Gde je
slicnost sa Toletom Karadzicem?
Radovan Nastić Radovan Nastić 03:04 29.12.2008

Re: страва

Duleta uzimaju u usta jer nije politicki podoban evropejcima.

vracarac92 vracarac92 08:10 29.12.2008

Re: страва

Duleta uzimaju u usta jer nije politicki podoban evropejcima.

Tačno!

Dule je fudbalska legenda i apsolutno mu nije mesto među fudbalskim talogom koji si pomenuo.
E sad što se tebi, meni ili bilo kome ne dopada njegovo političko opredeljenje to je druga stvar ali smestiti ga među lopove i grobare srpskog fudbla je stvarno maliciozno.
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:36 29.12.2008

Re: страва

Duleta uzimaju u usta jer nije politicki podoban evropejcima.


Dusan Savic je u izvrsnom odboru FSS-a, tako da ne znam stao bi sada njega izostavljao iz toga.. jeste Zvezdina legenda, ali ništa bolje mišljenje nemam ja ni o Ćurkoviću, Bjekoviću i sličnima.

vracarac92 vracarac92 10:52 29.12.2008

Re: страва

Dusan Savic je u izvrsnom odboru FSS-a, tako da ne znam stao bi sada njega izostavljao iz toga.. jeste Zvezdina legenda,
Postoji li makar jedan Duletov potez (vezan za fudbal) koji bi mogao da baci senku na sve ono što je učinio?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:59 29.12.2008

Re: страва

vracarac92
Dusan Savic je u izvrsnom odboru FSS-a, tako da ne znam stao bi sada njega izostavljao iz toga.. jeste Zvezdina legenda,
Postoji li makar jedan Duletov potez (vezan za fudbal) koji bi mogao da baci senku na sve ono što je učinio?

Ne. Vezano za fudbal ne. Dok je bio igrač bio je neverovatan borac, dao neke od najznačajnijih golova u Zvezdinoj istoriji. Gol Arsenalu na Hajdberiju, gol WBA iz slobodnog udarca u Beogradu ( te 1979. godine Zvezda igrala u finalu kupa UEFA), meni lično jedan od najdražih golova na Poljudu Hajduku za pobedu od 3 -1, 1980. na onoj ponovljenoj utakmici posle Titove smrti.
Što se tiče političke aktivnosti, on je retro....što se mene tiče...
P.S. Jedino što mu u fudbalu zamerim jeste ćutanje oko Dđajinog hapšenja, bar je oko načina hapšenja mogao da koju prozbori...a hapsili su ga Duletovi politički prijatelji...
vracarac92 vracarac92 11:07 29.12.2008

Re: страва

Ne. Vezano za fudbal ne. Dok je bio igrač bio je neverovatan borac, dao neke od najznačajnijih golova u Zvezdinoj istoriji. Gol Arsenalu na Hajdberiju, gol WBA iz slobodnog udarca u Beogradu ( te 1979. godine Zvezda igrala u finalu kupa UEFA), meni lično jedan od najdražih golova na Poljudu Hajduku za pobedu od 3 -1, 1980. na onoj ponovljenoj utakmici posle Titove smrti.
Mogu samo da se složim sa vama
Što se tiče političke aktivnosti, on je retro

Njegovo političko opredeljenje je isključivo njegova stvar i to ne želom da komentarišem
P.S. Jedino što mu u fudbalu zamerim jeste ćutanje oko Dđajinog hapšenja, bar je oko načina hapšenja mogao da koju prozbori
Mogao je.
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:10 29.12.2008

Re: страва

vracarac92
Dusan Savic je u izvrsnom odboru FSS-a, tako da ne znam stao bi sada njega izostavljao iz toga.. jeste Zvezdina legenda,
Postoji li makar jedan Duletov potez (vezan za fudbal) koji bi mogao da baci senku na sve ono što je učinio?


Pa eto, to sto je clan Izvrnog odbora FSS-a i tamo prima neke pare, a sedi i radi sa takvim ljudima... Meni je to dovoljno.
vracarac92 vracarac92 11:17 29.12.2008

Re: страва

Pa eto, to sto je clan Izvrnog odbora FSS-a i tamo prima neke pare
Mislim da je Dule volonter.
Nikada do sada se nije pokazao alav na pare. Nikada
a sedi i radi sa takvim ljudima...
Mislim da on tamo predstavlja nešto pozitivno, neku vrstu kontrole fudblaskg šljama.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:26 29.12.2008

Re: страва

Pa eto, to sto je clan Izvrnog odbora FSS-a i tamo prima neke pare, a sedi i radi sa takvim ljudima... Meni je to dovoljno.

Mislim da se on tamo bavi nekim čisto fudbalskim pitanjima. Ja ne verujem da mulja. Ja jedino mogu misliti da on nema kapacitet da se suprostavi na adekvatan način ekipi koju predastavljaju Karadžić, Zeka, Bjeka, Đora i društvo, čak kad bi to i hteo..
Tamo ni Eliot Nes ne bi bio adekvatno rešenje..
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:37 29.12.2008

Re: страва

vracarac92

Nikada do sada se nije pokazao alav na pare. Nikada


Ako predstavlja kontrolu neka izadje u javnost sa nekim zanimljivim podacima, a verujem da su mu tamo dostupne... Nesto mi se cini da ga je Piksi sklonio sa platnog spiska Zvezde iako se nije pojavljivao na radnom mestu duze vreme ili sl, a mozda i gresim - .... Nema ni veze, ali ako je on pozitivno:) onda stvarno..
vracarac92 vracarac92 11:49 29.12.2008

Re: страва

Nema ni veze, ali ako je on pozitivno:) onda stvarno..
Oprosti, ali šta on "negativno" predstavlja u fudbalu?
Druge stvari ne bih komentarisao. Ni ti ni ja nemamo pojma šta on tamo tačno može da učini i u šta ima uvid kao što ne znamo ni kakvi su mu planovi. A da nagađam neću.
medjutim92 medjutim92 13:00 29.12.2008

Re: страва

vracarac92
Mislim da je Dule volonter.


Sacuvaj me Boze volontera na bitnim mestima. Nikako da vidim vajdu od takvih volontera.

vracarac92
Mislim da on tamo predstavlja nešto pozitivno, neku vrstu kontrole fudblaskg šljama.


S druge strane, s kim si takav si.. Primer neceg pozitivnog sto je tamo uradio? I ko ga je postavio da kontrolise koga? Sljam vrsi samokontrolu preko njega?
vracarac92 vracarac92 13:17 29.12.2008

Re: страва

S druge strane, s kim si takav si.. Primer neceg pozitivnog sto je tamo uradio? I ko ga je postavio da kontrolise koga? Sljam vrsi samokontrolu preko njega?
Nešto konkretno? Crno na belo?
medjutim92 medjutim92 13:44 29.12.2008

Re: страва

vracarac92
S druge strane, s kim si takav si.. Primer neceg pozitivnog sto je tamo uradio? I ko ga je postavio da kontrolise koga? Sljam vrsi samokontrolu preko njega?
Nešto konkretno? Crno na belo?


Nesto konkretno cime je pokazao da je kontrola sljama?
vracarac92 vracarac92 13:59 29.12.2008

Re: страва

Nesto konkretno cime je pokazao da je kontrola sljama?
Još uvek ne (mada na osnovu nekih informacija ponešto naslućujem) ali s' obzirom da ne postoji ni jedna mutna stvar u fudbalu u kojoj se makar i posredno pominje ime Duleta Savića mislim da niko nema moralno pravo da upire prstom u njega i da mu prišiva razne kvalifikacije. Svidelo se to nekome ili ne Dule Savić je jedan retkih neukaljanih ljudi u srpskom fudbalu.
gorio92 gorio92 15:14 29.12.2008

Re: страва

. Jedino što mu u fudbalu zamerim jeste ćutanje oko Dđajinog hapšenja, bar je oko načina hapšenja mogao da koju prozbori...a hapsili su ga Duletovi politički prijatelji

A šta je trebalo da radi u vezi Džajićevog hapšenja.
Možda da organizuje skupove podrške?
I nisam siguran da su ga baš hapsili Savićevi politički prijatelji.
medjutim92 medjutim92 15:17 29.12.2008

Re: страва

vracarac92
Nesto konkretno cime je pokazao da je kontrola sljama?
Još uvek ne (mada na osnovu nekih informacija ponešto naslućujem) ali s' obzirom da ne postoji ni jedna mutna stvar u fudbalu u kojoj se makar i posredno pominje ime Duleta Savića mislim da niko nema moralno pravo da upire prstom u njega i da mu prišiva razne kvalifikacije. Svidelo se to nekome ili ne Dule Savić je jedan retkih neukaljanih ljudi u srpskom fudbalu.


sto se tice igrackih zasluga, svaka mu cast, ali kao funkcioner FSS, najbolje sto mogu da kazem za njega da nit smrdi nit mirise. Niti ima brljotine, niti ima zasluge. Zlobnici bi rekli neobavesten

No dobro, mlad je (prema FSS standardima), ima vremena, u svakom slucaju mu je tamo mnogo vise mesto nego onima koji loptu nisu sutnuli ali imaju pare i jake lobije za sobom..
gorio92 gorio92 15:18 29.12.2008

Re: страва

Mislim da se on tamo bavi nekim čisto fudbalskim pitanjima. Ja ne verujem da mulja. Ja jedino mogu misliti da on nema kapacitet da se suprostavi na adekvatan način ekipi koju predastavljaju Karadžić, Zeka, Bjeka, Đora i društvo, čak kad bi to i hteo..
Tamo ni Eliot Nes ne bi bio adekvatno rešenje..

Pa šta onda radi sa njima, zašto ne ode?
katarinamedici92 katarinamedici92 16:12 29.12.2008

Re: страва

Dule Savić NIJE legenda C.Z., to su Mitić, Šekularac, Pižon i Piksi, prema tome nemojte ga svrstavati tamo gde mu nije mesto, niti je to zaslužio.
Godinama se vrteo spot u kom je pokazao eklatantno nevaspitanje, pljunuvši loptu na penalu kao poslednju đilkoš sa Uba i to je pored "suvog lista" jedino po čemu je ostao prepoznatljiv.
Zahvaljujući, upravo, Džajiću, koji ga je pokupio sa džade i gurao u C.Z., a zatim u Francuskoj u klubu koji je ugašen, vukao ga je u reprezentaciji u kojoj nije pokazao, apsolutno, ništa.
Danas je deo F.S.S., anahronog i retrogradnog i za to prima novac.

simkke simkke 18:39 29.12.2008

Re: страва

katarinamedici92
Dule Savić NIJE legenda C.Z., to su Mitić, Šekularac, Pižon i Piksi, prema tome nemojte ga svrstavati tamo gde mu nije mesto, niti je to zaslužio.Godinama se vrteo spot u kom je pokazao eklatantno nevaspitanje, pljunuvši loptu na penalu kao poslednju đilkoš sa Uba i to je pored "suvog lista" jedino po čemu je ostao prepoznatljiv.Zahvaljujući, upravo, Džajiću, koji ga je pokupio sa džade i gurao u C.Z., a zatim u Francuskoj u klubu koji je ugašen, vukao ga je u reprezentaciji u kojoj nije pokazao, apsolutno, ništa.Danas je deo F.S.S., anahronog i retrogradnog i za to prima novac.


bravo, konacno neko da kaze kako jeste...a, i pored svega toga, mnogo je brate tupav
a.andjelkovic a.andjelkovic 22:04 29.12.2008

Re:Re: страва

Tokom rata u Krajini,aktivno je igrao fudbal u Francuskoj.Uvek je nesebicno,novcano pomagao srpski narod,tih ratnih godina.Bez zelje da se eksponira,pravi rodoljub.Sada zbog Cureta,lopov.Neverovatan narod smo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:13 29.12.2008

Re: Re:Re: страва

Po Duletu bih pljunuo samo da znam da je IZDAO Dzaju. Dzajino hapsenje je najveca srpska sramota, i drago mi je sto je otisao u MNE. Neka i ostane tamo, ljudi ga postuju. A Duletova politicka pripadnost zaista nema veze sa nogometom. Neukaljan.
banem92 banem92 22:35 29.12.2008

Re: страва

Dule je fudbalska legenda i apsolutno mu nije mesto među fudbalskim talogom koji si pomenuo.
E sad što se tebi, meni ili bilo kome ne dopada njegovo političko opredeljenje to je druga stvar ali smestiti ga među lopove i grobare srpskog fudbla je stvarno maliciozno.


Dozvoli da primetim - sam se svrstao tamo gde jeste; autor samo primećuje. Don't shoot the messenger.
Doctor Wu Doctor Wu 23:09 29.12.2008

Re: страва

Dule Savić NIJE legenda C.Z., to su Mitić, Šekularac, Pižon i Piksi, prema tome nemojte ga svrstavati tamo gde mu nije mesto, niti je to zaslužio

Dule Savić apsolutno jeste legenda CZ i to je zaslužio ne kvalitetom nego borbenošću: nije bio nikakav fudbaler, ali onaj drop kick Arsenalu i oni slobodnjaci koje je zavlačio grobarima ga definitivno svrstavaju u legende. Sigurno da nije bio fudbaler kakvi su bili Blagoje ili Piždra, ali je imao herca i zbog toga ga je Sever obožavao.
vracarac92 vracarac92 08:18 30.12.2008

Re: страва

Dule Savić NIJE legenda C.Z., to su Mitić, Šekularac, Pižon i Piksi, prema tome nemojte ga svrstavati tamo gde mu nije mesto, niti je to zaslužio.
Da li si ti ikada bila na stadionu kada možeš da izjaviš nešto poput ovoga?

zbog toga ga je Sever obožavao.

I dalje ga obožava.
Duuuuule Savić!!!
a.andjelkovic a.andjelkovic 00:54 31.12.2008

ReRe: страва

Pa upravo to pokusavam da kazem,Dule ni po cemu njima nije slican.Jedino sto je igrao fudbal.
a.andjelkovic a.andjelkovic 17:26 31.12.2008

ReRe: страва-katarinamedici92

Svi nabrojani su-Zvezdine zvezde,mala razlika -Zvezdina legenda,a nije jedini.Moze da po tebi bude i "djilkos",ali
ne i lopov.Po "suvom listu",pamti se Stane Karasi.Nisi bas pratila fudbal,a legendu ugura medju Bjeku i Cureta.
Nije korektno.
MilutinM MilutinM 14:09 04.01.2009

Re: страва

Tamo ni Eliot Nes ne bi bio adekvatno rešenje..

Terminator?
libkonz libkonz 22:20 28.12.2008

Sramota!

A golf tereni ništa ???
dobrosav92 dobrosav92 22:29 28.12.2008

???

" Ljudi, da li je to mguće?"
anoniman anoniman 23:09 28.12.2008

Sigruna kuca

Postovani gospodine Jevticu,

da li postoji nesto sto vama u Srbiji odgovara. Bicu slobodan da odgovorim umesto vas - NE. Coovece, ako Boga znate skinite nam se vec sa kicme sa vasim Kalimero primedbama i ako stvarno zelite nesto da promenite, pocnite da radite na tome, a prestanite nas da smarate sa vasim isfrustriranim komentrarima.


HVALA
libkonz libkonz 23:27 28.12.2008

Re: Sigruna kuca

Čestitam Marko,
sada možete reći da se neko registrovao samo zbog vas.
Radovan Nastić Radovan Nastić 03:05 29.12.2008

Re: Sigruna kuca

ovo je sjajan text.

Da se pitam, ukinuo bih fudbal u Srbiji.
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:37 29.12.2008

Re: Sigruna kuca

anoniman
Postovani gospodine Jevticu,

da li postoji nesto sto vama u Srbiji odgovara. Bicu slobodan da odgovorim umesto vas - NE. Coovece, ako Boga znate skinite nam se vec sa kicme sa vasim Kalimero primedbama i ako stvarno zelite nesto da promenite, pocnite da radite na tome, a prestanite nas da smarate sa vasim isfrustriranim komentrarima.


HVALA


:) Nema na čemu
Dr M Dr M 13:22 29.12.2008

Re: Sigruna kuca

ukinuo bih fudbal u Srbiji.


To ne, ali bih ukinuo driblanje Srbije.
mariposa23 mariposa23 23:19 28.12.2008

NIŠU TREBA NOVI STADION!!!!!

toliko
NNN NNN 23:21 28.12.2008

Nisu valjda

...stvarno platili đori?
Dr M Dr M 00:18 29.12.2008

Re: Nisu valjda

...stvarno platili đori?


Mozda bi bilo dobro da napravimo spisak- koliko da platimo da neki odu, iz sporta i sire-samo da ne prave jos vecu stetu.
Kolikogod spisak bio dug, isplatilo bi se.
simkke simkke 23:43 28.12.2008

Gle

kako se samo kesi
dolybell92 dolybell92 04:34 29.12.2008

Tri miliona? A kriza?

Lepo se vidi da "kriziraju"... a to košta.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:07 29.12.2008

Prvo se raspitajte...


..pa onda krenite da kritikujete.
Fudbalsku kuću imaju sve zemlje u evropi sem Srbije. Ona se nameće maltene kao obavezna,
mislim od Uefe. Mislim da imamo i kuću košarke - pa nisam primetio da to nekome smeta.

To nema veze sa činjenicom da su ovi z FSS jedna korumpirana i nesposobna banda.
Tu se slažemo.
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:39 29.12.2008

Re: Prvo se raspitajte...


..pa onda krenite da kritikujete.
Fudbalsku kuću imaju sve zemlje u evropi sem Srbije. Ona se nameće maltene kao obavezna,
mislim od Uefe. Mislim da imamo i kuću košarke - pa nisam primetio da to nekome smeta.

To nema veze sa činjenicom da su ovi


Mislim da ipak treba da imamo neke prioritete u godini u kojoj svi najavljuju stezanje kaiša. Da to pravi samo Fudbalski savez uz Uefu, onda bi to bilo potpuno nešto drugačije.
vracarac92 vracarac92 08:12 29.12.2008

Prečasni Tole

Bivši selektor Srbije Miroslav Đukić tvrdi da fudbalski funkcioneri kod nas opstaju na položajima tako što ceo svoj radni vek pronalaze rupe u ugovorima i zakonima, a krivicu za svoje neuspehe svaljuju na leđa trenera i selektora. Mladi stručnjak kaže da s Tomislavom Karadžićem nije mogao da sarađuje kad su bili u Partizanu, a da je predosećaj loše budućnosti dobio onog trenutka kad su Subotičanina promovisali u predsednika Fudbalskog saveza Srbije.

- U srpskom fudbalu svako svakome duguje nešto, to su repovi koje naši čelnici vuku iz prošlosti. Sve se događa po ćoškovima. Da bi gospodin Karadžić postao predsednik FSS, potrebno je da Zečević tu i tamo izlobira poneki glas. I to tako funkcioniše. Naravno, to dovodi predsednika u situaciju da posle svima duguje i šta čovek da radi kada ga pozovu i traže da im vrati uslugu? Onda tražite "rupe". Tako to funkcioniše, večito se traže rupe u zakonima, propisima, pa i u slučaju mog ugovora. Kada sam se sastao s Karadžićem da razgovaramo o raskidu saradnje, on mi je saopštio da će advokati tražiti rupe u ugovoru ako ne pristanem na njihove uslove - rekao je Đukić.

Šta je presudilo da budete smenjeni, loši rezultati ili sukob s predsednikom Karadžićem?

- Kao trener Partizana, ja sam osetio da s tim čovekom ne mogu da sarađujem i zato sam otišao iz kluba. Imali smo jedan slučaj kad smo odigrali tri uzastopna remija, posle čega se u klubu digla prašina koju nisam mogao da shvatim. Vodio sam razgovore u kojima je Karadžić imao takav naboj da sam shvatio da ću biti smenjen ako izgubim jedan meč, iako je Partizan, po mišljenju svih, igrao najbolji i najlepši fudbal u zemlji. Znao sam da ću imati probleme i kad dođe na mesto predsednika FSS. Nije problem samo to što nisam dozvolio da Fejsa napusti reprezentaciju. Budite sigurni da je Fejsa otišao, da bi se posle njega u klubove vratili Kačar, Rajković, Kolarov i Tošić. Ekipa bi se rasturila, a ja bih bio okvalifikovan kao trener nesposoban da sačuva tim i mir u njemu. U svakom slučaju, ja bih dobio otkaz, a neuspesi u prijateljskim utakmicama su samo njihov izgovor.

Kakva je budućnost srpskog fudbala?

- Ja sam prošlost srpskog fudbala, međutim, odlazim zadovoljan. Konačno su pravi ljudi preuzeli odgovornost za buduće rezultate, ne mogu više samo Klemente, Đukić, pa sada Antić, da budu krivi i da se drugi kriju iza selektora. Ovim potezom, smenom na desetak dana od početka kvalifikacija, Karadžić je sebe istakao kao najodgovorniju osobu. To je dobro. Ajde malo, Karadžiću, ajde Đoriću, vi sada odgovarajte.

Koliko su za neuspehe zaslužni reprezentativci?

- Nemam nijedan razlog da im se sada udvaram, ali fudbaleri su jedine svetle tačke srpskog fudbala. Njima ne mogu da prigovorim na borbenosti, osim što su se loše pokazali protiv Ukrajine. Na drugim mečevima su dali su sve od sebe da pobede. Ipak, naša je realnost takva da ne možemo da pobedimo Argentinu ili Obalu Slonovače. Ukazao bih na još jednu činjenicu, a to je da u, recimo, Nišu, malo ljudi može da prepozna fudbalere Partizana. Ali, ako biste im rekli da li znaju ko je Karadžić, Džomba ili Đorićem svi bi znali ko su oni. Dakle, došli smo u situaciju da su takvi ljudi bitniji od onih koji se nalaze na terenu.

Izgleda da je FSS (odavno) usvojio obrazac ponašanja koji vlada na političkoj sceni Srbije.Ko će kome ako ne svoj svome. Terzić u saradnju sa tandemom namesti Toleta u partizan pod uslovom da ne dira u dvojac Zeka-Bjeka a nešto kasnije dvojac mu se revanšira lobiranjem za mesto predsednika FSS. I tada se desi nešto što fudbalski anali ne pamte predsednik nacionalnog saveza lobira protiv reprenzetacije a sve u interesu kluba u kom je i dalje(? sukob intersa?) predsednik! Alo bre, kako sme, da izjavi da je učešće reprenzetacije na olimpijadi nebitno? Da izjabvi da je jedan klub bitniji od nacionalnog tima! Dakle Tole je nečije lične interese stavio ispred nacionalnih.

Šta je suština ove priče i kakve veze ona ima sa nama? Suština je u tome što bi svaki normalan Srbin poželeo da naša zemlja ne funkcioniše po ovom principu. Nažalost, funkcioniše i pitanje je da li će ikada. Englezi primenjuju princip odstranjivanja kukolja iz žita. U Srbiji moćni ljudi rade suprotno: vade žito iz kukolja, proglašavaju ga za smetnju uspehu (dobro, Đukićnije imao baš blistav bilans)i bacaju.
Mogli bismo nastaviti ovu priču sekvencama iz domaće političke prakse i ne bi joj bilo kraja. Ali, leto je, i to olimpijsko, pa zbog toga ostanimo kod sportskih aktuelnosti.
Miroslav Đukić, kažu upućeni fudbalski znalci, najperspektivniji je fudbalski trener na ovim balkanskim prostorima. Vodio je kao selektor reprezentaciju Srbije na deset uglavnom prijateljskih utakmica. Naša fudbalska reprezentacija je delom ličila na zemlju koju je predstavljala, a u nekim segmentima bila je i bolja.
Sportski stručnjaci kažu da je za ovu reprezentaciju i njenog selektora trebalo imati strpljenja. Međutim, tako nije mislio Tomislav Tole Karadžić, večiti fudbalski stručnjak, pamte ga i kornjače sa Galapagosa. On jedini nije sporan, svi ostali su pod sumnjom. Jer, šapuću u našoj kući fudbala, Đukić nije hteo da učestvuje u dilovima oko transfera fudbalera i raznim mutnim radnjama, pa mu nije bilo mesto u tom visokom društvu. Naprosto, postao je smetnja. Tomislav Tole Karadžić ovim potezom napravio je gubitak od oko pola miliona evra državnog novca. Hoće li zbog toga da odgovara? Sumnjam. Uostalom, on, gospodin Tole., je zakon. Ko se o njega ogreši, ogrešio se o sopstvenu poziciju. I glavu. Naravno, u FSS-u. Zato je i selektor „na samrti". Srpski fudbal nije. Tu je gospodin Tole i njegova kamarila iz senke. Oni mogu sve. Mogli bi i srpski fudbal da vrate na staze slave. Mogli bi, ali neće. Nije im u interesu.
Ipak, za debakl u Pekingu i onaj budući u kvalifikacijama za SP koje su na pragu neko mora da bude kriv. Red je. Odlučili su zato da Antić, umesto njih, bude selektor. Pošteno. Uz uslov da se, uprkos svemu, loš naum pretvori u još nakaradniju odluku. Ali, Tole nije mali miš. I ne pada mu na pamet da, kad mu je već nečista savest, sada prlja i ruke. Taj ponižavajući poslić, naravno za Toleta i svoj sitni ćar, obaviće drugi. Jajare i lelemudi, nenadmašni fudbalski filozofi i mešetari kojima više ni prva komšinica ne veruje da nešto znaju o fudbalu. Naravno, njih nije briga šta Đukić i neki reprezentativci, pa i deo javnosti misli. I govori. Takođe, ni da li je selektor u pravu. Bar malo. Njihov maršal je Tole. Njemu se klanjaju, u njegovu ideju vodilju jedino veruju. Kakvo stado.

P.S.
Ovaj tekst je izn perioda neposredno posle olimpijade
medjutim92 medjutim92 10:25 29.12.2008

Re: Prečasni Tole

Tole je marioneta taman koliko i svi koji su bili na njegovom mestu u poslednjih.. mnogo, mnogo godina.. da se covek zapita da li je ikad bilo drugacije..

Bata Djora je neunistiv, i nezamenljiv je od sredine devedesetih.. nije dosao juce, i nijedno rukovodstvo ga nije mrdnulo u stranu. Ovih dana, povodom price o otpremnini, izjavi da ce da isprica sve o namestenim utakmicama izvesnog predsednika superligaskog kluba zato sto se drznuo da pita za bata Djorine zasluge.. u normalnoj zemlji bi ga policija pozvala na saslusanje zato sto kaze da zna a nece da kaze.. saucesnik u zlocinu, takoreci.. ovde, nikom nista..

Miljanic je u poznim godinama bio isti kao sada Tole, voleo tako ponekad nesto da kaze i da se seti srecnih vremena, a nista se nije pitao.. a reprezentacija sluzila za preprodaju igraca..
Par bivsih predsednika i dalje trazi policija zbog sumnjivih radnji, a i te radnje niko nije pominjao dok nisu nekome stali na zulj..

Toletovo ostavljanje Banata u Prvoj ligi strasno podseca na SFRJ ligu od 19 klubova (da Velez ne ispadne), na svojevremeni opstanak Sartida umesto Novog Sada i Napretka umesto Vozdovca pre par godina.. Svi mehanizmi koje imamo na delu su tu vec godinama, samo sto se, hvala Bogu, malo promenilo vreme, i galama protiv takvih stvari se mnogo vise cuje..

Srecna okolnost je bar to sto imamo dobrog selektora, koliko god razlozi za njegovo dovodjenje i nacin na koji je to izvedeno bili pogresni, potez se ispostavio kao pravi..
zlatozubi zlatozubi 09:07 29.12.2008

zabraniti

fudbal u srbiji, ma zabraniti sve, zabraniti stranke, partije, nvo-e, medjunarodne organizacije, orku (njih posebno jer ne moze covjek da dobije nikoga na telefon kad hoce da prijavi zlostavljanje zivotinje), gsp... masan burek, los jogurt, staro pecivo, petarde, ljude koji ne postuju razlike, nadrndane drzavne sluzbenike, pancevacki most zabraniti, brankov most i gazelu zabraniti, buvljake i delta siti sa sve rasprodajama zabraniti, you tube zabraniti, wikipediju zabraniti, rtspinkb92studiobenteravalufox zabraniti, tenisere protjerati i zabranti teins, ispravljejne garamatickih gersaka zbranit, ma sve y...o te zabraniti, moratorijum k'o margaret tacher uvesti, sve zabraniti i unajmiti menadzere iz koreje, japana ili vec od nekuda da vode zemlju, drzavu Srbiju iz pred kapitalizma u ..... uvesti obavezu da svi koji kritikuju moraju uciniti nesto za rjesenje problema kao gospodja (mada se zena ne odredjuje po muskarcu) Krugolina
medjutim92 medjutim92 10:13 29.12.2008

Re: zabraniti

zlatozubi
pancevacki most zabraniti,


ako te sad ne banuje, nikad nece
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:06 29.12.2008

Re: zabraniti


ako te sad ne banuje, nikad nece


Neću ja nikoga da banujem
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:44 29.12.2008

E,Marko..

Marko, ja Karadžića ne bih zvao marionetom. Stari je to "vuk" kad su mutljavine vezane za fudbal u pitanju. Da je to tako svedoči jedna afera još iz sedamdesetih godina i vreme kad je isti "majstor" bio predsednik Spartaka. Tad je, zajedno sa sudijom Gugulovićem bio akter tzv. afere "bunde" o kojoj se naširiko pisalo i trubilo, ali se sve kasnije zataškalo. U pitanju je bilo kupovanje utakmica preko poklona sudijama u vidu bundi koje je prozvodila suborička fabrika "Železničar".
U fudbalo postoje svi elementi za tužioca za organizovani kriminal. I nema ranga koji nije kriminalizovan. Sve se namešta, čak i kadetske utakmice, i utakmice beton ligaša. Nameštaju se sudijske liste, napredovanje na listama, sve je na buvljaku.
Vidim Karadžić najavljuje zabranu tržišta za fudbalere u Srbiji. Najavljuje zabranu uvoza i zabranu izvoza dok on, odnosno drušvo sa kojim vlada ne dozvole. Dakle tu se sada traži ponovna uspostava monopla gde će direktno biti u situaciji da odlučuju o svakom transferu i od svakog transfera uzimaju procenat. I sve navodno zbog toga što je to interes fudbalske Srbije.
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:48 29.12.2008

Re: E,Marko..

Drago Kovacevic
Marko, ja Karadžića ne bih zvao marionetom.


Slažem se, nisam ga ja ni nazvao marionetom:)
vracarac92 vracarac92 10:53 29.12.2008

Re: E,Marko..

Marko, ja Karadžića ne bih zvao marionetom. Stari je to "vuk" kad su mutljavine vezane za fudbal u pitanju. Da je to tako svedoči jedna afera još iz sedamdesetih godina i vreme kad je isti "majstor" bio predsednik Spartaka. Tad je, zajedno sa sudijom Gugulovićem bio akter tzv. afere "bunde" o kojoj se naširiko pisalo i trubilo, ali se sve kasnije zataškalo. U pitanju je bilo kupovanje utakmica preko poklona sudijama u vidu bundi koje je prozvodila suborička fabrika "Železničar".
U fudbalo postoje svi elementi za tužioca za organizovani kriminal. I nema ranga koji nije kriminalizovan. Sve se namešta, čak i kadetske utakmice, i utakmice beton ligaša. Nameštaju se sudijske liste, napredovanje na listama, sve je na buvljaku.
Vidim Karadžić najavljuje zabranu tržišta za fudbalere u Srbiji. Najavljuje zabranu uvoza i zabranu izvoza dok on, odnosno drušvo sa kojim vlada ne dozvole. Dakle tu se sada traži ponovna uspostava monopla gde će direktno biti u situaciji da odlučuju o svakom transferu i od svakog transfera uzimaju procenat. I sve navodno zbog toga što je to interes fudbalske Srbije.

I mi jednom da se složimo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:02 29.12.2008

Re: E,Marko..

Marko Jevtic
Drago Kovacevic
Marko, ja Karadžića ne bih zvao marionetom.


Slažem se, nisam ga ja ni nazvao marionetom:)

Nisi ti..ali je neko o tome pisao...sory..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:04 29.12.2008

Re: E,Marko..

I mi jednom da se složimo.

Vala baš..Zbog toga i pada sneg..o))
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:09 29.12.2008

Re: E,Marko..

Drago Kovacevic
I mi jednom da se složimo.

Vala baš..Zbog toga i pada sneg..o))


:)
pointofview_gun pointofview_gun 12:17 29.12.2008

fudbal????

nemam pojma o fudbalu, al o siromastvu znam dosta..iskustvo..

razumem ja da skoro sve zemlje u evropi imaju kucu fudbala, al imaju i mnooogo bolji standard od nas. moj grad od 120000 stanovnika ima 1 otvoreni bazen, 1 stazu, 1 halu u koju se moze samo preko veze i koja nema grejanje..

dajte ljudi, dokle cemo ulagati u najbogatije???
medjutim92 medjutim92 13:14 29.12.2008

Re: fudbal????

pointofview_gun
nemam pojma o fudbalu, al o siromastvu znam dosta..iskustvo..

razumem ja da skoro sve zemlje u evropi imaju kucu fudbala, al imaju i mnooogo bolji standard od nas. moj grad od 120000 stanovnika ima 1 otvoreni bazen, 1 stazu, 1 halu u koju se moze samo preko veze i koja nema grejanje..

dajte ljudi, dokle cemo ulagati u najbogatije???


Dok se isplati. Fudbal je veliki biznis, i svako ulaganje u infrastrukturu se isplati. I sigurno nije FSS kriv sto je vas grad u takvom stanju.

Koliko finansijskih injekcija koje stignu u ovu zemlju bude vece od vrednosti vecih transfera? Partizan i zvezda spadaju u red vecih izvoznika u zemlji, zasto je u redu pomagati klasicna preduzeca koja izvoze, a nije u redu ulagati u sport? Narocito kad se imaju u vidu pozitivni prateci efekti..

NIS je prodat za cenu 20 Krasica, + investicije. Sastav reprezentacije koji ce, ako Bog da, otici na svetsko prvenstvo, vredece koliko NIS bez dela investicija. Od svakog transfera igraca iz kluba u klub, cak i izmedju dva strana kluba, maticni klubovi dobijaju procenat. Porez na transfere iz nasih klubova je 10%. Ulaganje od 3 miliona evra koje ce usput doneti dodatnu infrastrukturu Pazovi, nije toliko veliko, kao ni mnoga druga ulaganja u infrastrukturu koja su potrebna. Ne sumnjam da tu ima i razbacivanja, ali ne vidim da je ovo tako promasena investicija.
Doctor Wu Doctor Wu 20:01 29.12.2008

Re: fudbal????

Dok se isplati. Fudbal je veliki biznis, i svako ulaganje u infrastrukturu se isplati. I sigurno nije FSS kriv sto je vas grad u takvom stanju.

Koliko finansijskih injekcija koje stignu u ovu zemlju bude vece od vrednosti vecih transfera? Partizan i zvezda spadaju u red vecih izvoznika u zemlji, zasto je u redu pomagati klasicna preduzeca koja izvoze, a nije u redu ulagati u sport? Narocito kad se imaju u vidu pozitivni prateci efekti..

NIS je prodat za cenu 20 Krasica, + investicije. Sastav reprezentacije koji ce, ako Bog da, otici na svetsko prvenstvo, vredece koliko NIS bez dela investicija. Od svakog transfera igraca iz kluba u klub, cak i izmedju dva strana kluba, maticni klubovi dobijaju procenat. Porez na transfere iz nasih klubova je 10%. Ulaganje od 3 miliona evra koje ce usput doneti dodatnu infrastrukturu Pazovi, nije toliko veliko, kao ni mnoga druga ulaganja u infrastrukturu koja su potrebna. Ne sumnjam da tu ima i razbacivanja, ali ne vidim da je ovo tako promasena investicija.

Dobro razmišljanje. Jedini problem je što će taj centar graditi poreski obveznici Srbije a profit od prodaje fudbalera će deliti isključivo mafijaši poput Zeke i Bjeke.

Ipak sam mišljenja da bi država trebal ulagati u gradnju teniskih terena koji će biti dostupni svakom detetu. Na kraju, teniseri i teniserke su još isplativiji od fudbalera a znače neuporedivo više za prestiž zemlje.
011-495 011-495 13:50 29.12.2008

Sve su to..

...deca Miljanova
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 14:00 29.12.2008

Cudo

Kuca sporta... A deca iz Kragujevca (grad od 200.000 stanovnika) treniraju vaterpolo - u teretani!!
gorio92 gorio92 15:21 29.12.2008

Sve.

Marko, sa malo reči sve ste kazali:
Preporuka.
dusavu dusavu 23:38 29.12.2008

Izdaja Džajića

Nisam upućen u "tajne " fudbala. Molim da mi neko objasni navod da je neko izdao Džajića! Jel ga lažno optužio za nešto što ovaj nije učinio, što bi se moglo smatrati podmetačinom, ili je "radio" zajedno sa Džajom pa se naknadno setio da to nije valjano i savest mu profunkcionisala?
Strongman Strongman 20:51 31.12.2008

Beograde

U zemlji u kojoj samo dva fudbalska stadiona imaju reflektore


Bez podcenjivanja molim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana