Stara dobra, Miloševićeva,vremena !

Branislav Kovačević Cole RSS / 14.08.2007. u 11:54


 

Nastavlja se rašomonijada oko datih koncesija na izgradnji autoputa Horgoš - Požega - sve do Veljine kuće, ili bar do njegove bolnice u izgradnji. Džabe je pritisak javnosti da se saznaju detalji ugovora, džabe je zahtev predsednika Skupštine Vojvodine Bojana Kostreša, džabe je dato obećanje potpredsednika Vlade, alijas Bože Djelića, da će pomenuti ugovor biti na sajtu Vlade...Džabe je jer Veljo ima taman toliko poslanika da može da uruši Vladu....Veljo ima i Guču na koju vodi premijera, poput one stare dobre: Jedanput Veljo u Guču podje

Veljo
Veljo
Ko neki sedi mandarin -A za njim tapka, trči, skakućeJunacke krvi, podmladjeni premijerZnaju oni da je Jočić dežuran po vasceli dan kako bi oni bili bezbrižni u Guči. Ako se i desi da jeponeki inspektor neposlušan, zaglaviće u penziju ili će biti premešten u neku zabit...Dobro su izučili Miloševićeve metode, tako da nije ni čudo što su se vrlo brzo spajtašili Veljo & Mrkonjić, dva lica jednog te istog modela vlasti i "izgradnje" Srbije.A sta ces Vojo, da ti kupi Veljo? -Kušaše Veljo premijera svog;'Oces li EPS, NIS, il više voliš RTB Bor ?Kaži mi Vojo, nemoj da si smor !Džabe je što Radoljub Šabić, poverenik za informacije od javnog značaja kaže da bi Vlada morala da objavi detalje ugovora, džabe je što stručnjaci za Ustavno pravo kažu da nema pravnog aktaiznad ustava Srbije, džabe je...ma sve je džabe, kada je vlast u pitanju! Sad se i Veljo češka po glavi,Gledajuci dugo premijera svog -- E,dok sam ja mislio na NIS il EPS,premijer mi pojede jarca pečenog|Ma važno je da nas je sve u direktnom prenosu na RTS-u razveselio Goran Bregović, sa njegovim orkestrom za svadbe i sahrane... !!!E to već nije bilo džabe.Baš su ti jarani uvek znali gde je lova.

 

Atačmenti



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MMMila MMMila 12:17 14.08.2007

A komentar...

...Velje Ilica da je "tamo neko" (ne zelim da potcenjujem nikoga, ali za mene su oni ipak niko i nista, pa koliko god bili bogati) "iznad" Ustava Srbije!!!

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:28 14.08.2007

Re: A komentar...

Nije stvar u tome koliko su oni bogati, vec koliko smo mi sve siromasniji....A za to kad je neko iznad ustava, zna se ...kad tad!
jaglika jaglika 15:47 14.08.2007

Ustav

kako su ga doneli, tako ga i postuju.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:45 14.08.2007

Re: Ustav


Nisam siguran, da je cak i Milosevic na ovakav bahat i beskrupulozan nacin, naocigled svih krsio Ustav i zakon. Ovi bolidi u isto vreme prave i budale nas, u fazonu - pa da mi krsimo Ustav i Zakon, mi to i ne krijemo, pa sta onda?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:26 15.08.2007

Re: Ustav

Bas tako/////ni reci vise!!!
antioksidant antioksidant 09:32 15.08.2007

Re: Ustav

Bojan Zdravic
Nisam siguran, da je cak i Milosevic na ovakav bahat i beskrupulozan nacin, naocigled svih krsio Ustav i zakon. Ovi bolidi u isto vreme prave i budale nas, u fazonu - pa da mi krsimo Ustav i Zakon, mi to i ne krijemo, pa sta onda?

Velju bi trebalo optuziti kao izdajnika. Jer ako ne postuje Ustav u ovom slucaju, onda daje pravni argument da postoje pravni akti iznad Ustava, pa se tako stvara presedan koji legalizuje nezavisnost Kosova, koje je po Ustavu ne odvojivi deo Cacka.
Da skratim - Velja je prodao Kosovo
lovely021 lovely021 15:35 15.08.2007

Re: Ustav

Slazem se.
nikadbila nikadbila 05:25 16.08.2007

Re: A komentar...

Kad tad, šta? :)))) Ništa
Biće pojeo vuk magarca jer mi smo neinventivni magraci koji gubimo vreme na blogove, a ne radimo ništa konkretno da se stvari srede. tako da:veliko ništavilo,jok veliko plavetnilo.:) neslana šala ali, baš me briga. Tvrdim i garantujem životom. današnje klince zanimaju exeri ne interesuje ih da budu politični. Veoma imućna klasa i kasta komike, jada i bede koja samo laje, al' nikako i neće ujesti.
nikadbila nikadbila 05:25 16.08.2007

Re: A komentar...

Kad tad, šta? :)))) Ništa
Biće pojeo vuk magarca jer mi smo neinventivni magraci koji gubimo vreme na blogove, a ne radimo ništa konkretno da se stvari srede. tako da:veliko ništavilo,jok veliko plavetnilo.:) neslana šala ali, baš me briga. Tvrdim i garantujem životom. današnje klince zanimaju exeri ne interesuje ih da budu politični. Veoma imućna klasa i kasta komike, jada i bede koja samo laje, al' nikako i neće ujesti.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:21 16.08.2007

Re: A komentar...


bravo nikadbila!
Mungos Mungos 12:55 14.08.2007

:))))))))

Gos'n Cole, samo da vas pozdravim i da vam se zahvalim za veselo zapoceti dan!:)

Mungos, The :))))) & bzzzzzzzzz

"Velja mi je drag, ali Mrka mi je (mnogo) drazi!" (Ja)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:15 14.08.2007

Re: :))))))))

Zajednicko im je da vole KAPITALNE investicije
Da im je zzao Slobe..???!!! (paradoksalno, ali je tako)
........................itd...Tako mu je to!!!
Pa birajte.,...Hvala na veselosti....
poz
bkc
jesen jesen 10:19 15.08.2007

Re: :))))))))Bas i nije smesno...

...sto zivimo u drzavi u kojoj Mrkonjic i Velja mogu da budu ministri bilo cega....i jos da "rade" sa KAPITALNIM investicijama....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:21 15.08.2007

Re: :))))))))Bas i nije smesno...

Pa gde moze da bude veselo.....!!!
Klementina Klementina 12:12 15.08.2007

Re: :))))))))Bas i nije smesno...

Meni je to toliko tuzno, da pocinje da me veseli...
Ja jos uvek ne mogu da verujem da nam se Mrki vratio na velika vrata, a da Velja jos uvek nigde nije ni otisao. Verovatno je to jako bolesno, ali mene zaista zasmejava sve ovo u Srbiji. Pa, moze li biti veselije bilo gde kad vam je Velja kapitalac, Mrki potpredsednik skupstine, Voja i dalje na celu drzave, a Boki pred ogledalom. Divota.
XYZ XYZ 12:55 14.08.2007

Mnogo dobra prica

Jednom prilikom "naš" Veljo gostuje na lokalnoj TV Čačak.

Javlja se gledalac i počne ga hvaliti.

G: Veljo hvala ti za sve što si učinio gradu Čačku i celoj Srbiji, ali pre svega Čačku...

V.I.: U redu je, nemojte... (skrušeno, ko snaša)

G: Nikad mi ne bismo imali tako sređene ulice, trgove, škole da nije našeg Velja...

V.I.: Nemojte, hvala, hvala...

G: Evo, ja predlažem da jednu ulicu nazovemo po našem Velju!

V.I.: Nemojte, nije u redu.. Ne treba...

G: Samo ne znam koju!? U svakoj ulici u Čačku ima po jednu kuću, ne znam kako da izaberemo pravu!

V.I.: Majku li ti j.... Znam ja ko si ti! Lopovčino!! ###@@@*** itd.

Naš Veljo...
medjutim medjutim 13:07 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

ja cuo istu pricu, ali da je gledalac predlozio onu ulicu u kojoj Veljo ima tri kuce..
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:16 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

Cuo sam za taj "incident"...kam da je jedini....znam coveka...!!! Zaimalo se...domaccin covek.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:17 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

....Ne znam u cacku, ali u Guci bi on i Voja morali da dobiju bar sokak...
Voja&Velja&Company
XYZ XYZ 14:06 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

Jednu je preuredio i izdao EFG banci... Em` domacin, em` poslovan... Da nam je svaki taki`
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:11 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

yes vala..ima se, mozze se!
nsarski nsarski 15:47 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

Voja&Velja&Company

ili krace: VVC
Dr M Dr M 23:57 14.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

..." ili krace: WC"
Ili jos krace : 00
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:28 15.08.2007

Re: Mnogo dobra prica


Dr M
..." ili krace: WC"
Ili jos krace : 00

ili duze: shithole
sentinel26 sentinel26 12:59 15.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

Dr M
..." ili krace: WC"
Ili jos krace : 00

Dokture,
S ovim prvim vrijedjamo fiziku, a s ovim drugim matematiku. Dje bi po vama bila manja steta?
Mislio sam na fiziku i matematiku a ne na onu dvojicu. Steta koju su oni pricinjeli ne moze se izmeriti za dugo vremena ni uz pomoc fizike i matematike zajedno.

jadac jadac 23:10 15.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

samo nek gazeeee!!!bolje i ne zasluzujemo...
nikadbila nikadbila 04:32 16.08.2007

Re: Mnogo dobra prica

Pa sad :)))
ne bih rekla, onomad me jednažena pitala: "pa šta da radim ja? Znam da je nekulturan u javnosti, da voli da pije, ali evo ide glasnje i pogledaj kandidate, a pogledaj Čačak pre i posle Velje.
dakakako pogledala sam i stvarno je bila selendra, možda je od svih tih ludaka na slobodi i zaslužio da ima kuću u Čačku i da možda bude gradonačelnik, ministar za kapitalne investicije, to je već trgovina mandatima ministarskim. Za to niko nije čuo_ Svi se podsmevaju, a to se radi svuda u svetu :)) Šta se svi prave blesavi i kao pametuju. To je bilo i biće, dok god je izbora politike i mesta kojima se trguje kao na berzi. Ništa neobično. Neko će još pomisliti da sam iy SRSa, taman posla samo se razumem ui te pojave.
Izbori
Kome će koje mesto,pa zaboga, mora se.
I nije Srbija jedini slučaj.Toliko važnijih pitanja, a postavlja se kao meta Velja Ilić jer napada novinare.Pa logično. Ni ja ga ne volim u svojoj "kući", ali hajde da razmotrimo nešto novo.
bocabole bocabole 13:52 14.08.2007

ON JE KO KANDA JEDAN OD BECARA





cao lepi moji,Ima li sta kakvo ste lice ugledali jutros u ogledalu,kiselo oli nasmejano? Ajmo ruke gore svi koji su nasmejani! Ajmo ajmo življe malo ILI JA MORAM POČETI NOSITI NAOČARE ILI NEMA RUKU.Ma nije sve tako kiselo
ima i gorko,ajmo malo optimizma setite se šta su sve izdržale ove naše balkanskejugoslovenskesrpskocrnogorskevojvodjanske grudi.

sad ću ja vas razgaliti kako pa evo ovako.
SAMO za naše DRUSTVO U COSKU
BOJANIN BECARAC
IDEMO....

PANONSKIM MOREM OPET PLOVE GUSARI

JOJ ALA SMO SE SASTALI BEĆARI
PA NI JEDAN ZA GLASANJE NE MARI jedan dva opsa sa


DOK SE DOGOVORE KO ĆE S KIM I
KO ĆE KOGA ,ODE SVE DO MOGA

JOJ ALA SU SE SASTALI BEĆARI

PA NI JEDAN ZA DRUGOG NE MARI jedan dva opsa sa



POLITIKA IMA DVA LICA
PREDNJICU I ZADNJICU
ZA OBRAZ MESTA NEMA

JOJ ALA SU SE SASTALI BEĆARI
PA NI JEDAN ZA OBRAZ NE MARI jedan dva opsa sa


OD NASIH ISTINA
I TVOREVI SU POBEGLI

JOJ ALA SU SE SASTALI BEĆARI
PA NIJEDAN ZA ISTINU NE MARI

DA JE KRALJ NA VLASTI
IMALI BI OPRAVDANJE
ŠTO PLACAMO TOLiKE DVORSKE LUDE

JOJ ALA SU SE SASTALI BECARI
PA NI JEDAN ZA RAČUN NE MARI jedan dva opsa sa


AKO DOGOVOR KUCU GRADI
ONDA OVDE PLACEVA NEMA


JOJ ALA SU SE SASTALI BECARI
PA NI JEDAN ZA GRADNJU NE MARI jedan dva opsa sa


SA NASEG BRODA
JOŠ UVEK SE VIDI SAMO
TRT DOBRE NADE

JOJ ALA SU SE SASTALI BEĆARI
PA NIJEDAN ZA VIDIK NE MARI jedan dva opsa sa



pisano davno za radio ,uz pratnju tamburasa
al, ko kanda ce biti aktuelno ili mozda
i postati evergrin

by Bojana







.







Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:07 14.08.2007

Re: ON JE KO KANDA JEDAN OD BECARA

nadam se da je to neko uglazbio....za neki duvacki orkestar ako je moguce....jes becarac, ali za Gucu treba vishe
poz
BKC
DEDA DEDA 13:55 14.08.2007

Gos'n Branislave

kakvi sokaci ,kakvi spomenici nisovi , epsovi , ustavi itd,oni i dalje oduzimaju delove nasih zivota , i to sa pesmom na ustima i sa podvriskivanjem .

Ako cekamo pravdu NECEMO docekati.Koga su iz onog vremena osudili za bilo sta , a bilo je "musterija " onoliko toliko da smo mogli da zaposlimo komplet gradevinsku operativu da zida godinama zatvore.
Kazete ustav , sta vredi mrtvo slovo na papiru kada imaju ljude koji isti NE SPROVODE.
Nego motke u..... pa redom , nema se mnogo vremena ako hocemo da zaustavimo odlazak nase dece .

pozdrav
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:08 14.08.2007

Re: Gos'n Branislave

Deca su nazzalost vec sve smislila...tako da cemo ih tesko vratiti,,,,,gledam taj proces uzzivo...Uprkos svemu!
Samo ne znam dokle cemo motkama????
poz
bkc
Jelena Jelena 20:16 14.08.2007

Re: Gos'n Branislave

sto mi se svidja ova coraxova karikatura. hocu reci, bas im duva u glavama:)
jesen jesen 11:30 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.

...mislim da se paznja stalno usmerava ka "manje bitnim" ili tacnije receno "opstim" mestima....Kada se setim samo onih parola po raznoraznim mitinzima u toku deset godina meni sada pripada muka....Na kraju ispalo da Miru Markovic juri interpol zbog nekog stancica sto je "dodelila" kucnoj pomocnici.....Moje misljenje je da je MM tim potezom ucinila jedno humano delo....Eh, sta je stanova podeljeno kurti i murti i to kakvih stanova...a ispao sporan neki mali stancic koji je "dodeljen" dugogodisnjoj kucnoj pomocnici....Drugih grehova M i njen sin M nemaju...a od cega zive tamo negde...niko se ne pita...
Pitam se gde su nasi "sindikalci"....niko da postavi pitanje u vezi novcanih isplata po raznim osnovama...Po kom to zakonu se novac isplacuje nekome(po godini staza) kome je do penzije ostalo 2 meseca a nekome ko je na polovini radnog veka ostao bez posla ne isplacuje se nista....Ili...ako smo svo ziveli u socijalizmu, a jesmo, i svi stvarali drustveni proizvod, ma gde da smo radili, po kom kriterijumu je neciji rad vise vrednovan...pa se tako onima koji zele da napuste radno mesto (a to su oni pred penzijom) isplacuju razlicite "otpremnine"....neko dobija 100E po godini staza a neko 1000E...Juce sam, na primer, cula da je jedna gospodja u Narodnoj banci dobila 30000E...I svi cute....Pa onda akcije....neko se obogatio preko njih (hemofarm na primer) a neko nije dobio nista kao da nikad nigde nije radio...I opet svI cute....E zato mene bas boli uvo ko srbuje u Guci uz trubu koja btw uopste nije "srpski instrument"...niti sam nekad bila tamo niti imam namere, ne zanimaju me vasari...a nemam nista protiv da se svako zabavlja na nacin koji mu odgovara....Mene zanima GDE SU MOJE PARE....?
antioksidant antioksidant 11:47 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.

Mene zanima GDE SU MOJE PARE....?

pa u banci
jesen jesen 13:43 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.

...mozda ali ne na mom kontu...
antioksidant antioksidant 14:26 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.

jesen
...mozda ali ne na mom kontu...

to nisam ni rekao
vazno je da su na sigurnom.
pozdrav
jesen jesen 14:57 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.

..e pa, onda smo se razumeli...Pozdrav
MMMila MMMila 15:06 15.08.2007

Eh...

...nazalost nisu ni na mom racunu:( A ja i nemam racun u inostranstvu, u stvari!
DEDA DEDA 19:03 15.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.A zivoti

Mene zanima GDE SU MOJE PARE....?




draga jeseni znate da u zivotu pare dolaze (tesko) i odlaze (lako) ali nasi MUNGOSI UZIMAJU NASE ZIVOTE kao svoj POTROSNI MATERIJAL , mi nazalost nemamo rezevne zivote , i od ovo malo zivota su nam napravili pakao.Oni se i ne trude da barem intelegentno kradu , laze , varaju , otimaju ( setite se samo da su neki prisvojili cak 56 (PEDESET SET) stanova -kuca ,ALO LJUDI 56 stanova - kuca razumem da je hteo da podmiri i dete , ali 56 , ili ovo od 3000e otpremnine a nama raji oglodane kosti.

pozdrav
jesen jesen 00:24 16.08.2007

Re: Gos'n Branislave, Bas tako.A zivoti

..ne 3000 nego 30000E...hej...pa znam ja da pare lako odlaze i tesko dolaze ali to ne vazi za NJIH...njima lako dolaze a tesko odlaze jer imaju mnoooogoooooooooo...nas turili iza gvozdene zavese a oni se setaaju setaajuu po belom svetu bez problema....Da ne cekaju slucajno u redu za vizu? NJIma ova zavesa savrseno odgovara, sto duze smo mi u izolaciji to oni duze mogu da rade sta god hoce......
nikadbila nikadbila 04:41 16.08.2007

Re: Gos'n Branislave

Zašto da ih zaustavljamo?
da možemo da manipulišemo decom pametnom, neka ih neka idu, bar znaju za šta rade.
žao je i meni i da sam mogla i ja bih otišla.
zar da gledam "OVO" od skupštine, zar da gledam ludilo na delu?
Ipak patriotizam.
Ostah i borim se godinama koliko mogu.A, mogu da alarmiram kad nešto ne valja jer dobar glas daleko se čuje, ali loš još dalje. :(
nikson nikson 13:59 14.08.2007

bkc

pokusavam da proniknem koji su razlozi za neobjavljivanje ugovora i setio sam se jedne ``sitnice`` od pre par meseci. ne znam da li ste upuceni u pricu oko placeva koji se nalaze pored autoputa. da ne duzim - nas covek koji zivi u kaliforniji ima neke placeve oko autoputa, negde u vojvodini. hteo je da ucestvuje na tenderu na kojem se birao plac na kojem ce se izgraditi pumpa, restoran itd. poslao je neki dopis u ministarstvo za kapitalne investicije i nije uopste dobio odgovor. posle toga kada je izabran plac od nekog drugog najavljivao je neke tuzbe protiv vlade, ali se cela stvar odjednom stisala... razmisljam da li je ugovorom regulisano na kojim mestima ce se do autoputa graditi pumpe i da li je i to jedan od razloga da se ugovor ne objavi...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:10 14.08.2007

Re: bkc

Mogucce..naravno....sta god da je svakako nije bez PARA!!! Veselko Voja i njegov doglavnik Veljo, znaju gde je kesh!!!
movas movas 12:41 15.08.2007

Re: bkc

Branislav Kovačević Cole
....sta god da je svakako nije bez PARA!!! Veselko Voja i njegov doglavnik Veljo, znaju gde je kesh!!!

Nego šta!
Zar se zaboravi da je Velja hteo da iskrči opevane šljivike kraj Morave, a da sadi - duvan, da napravi fabriku... Hteo Velja da nam obezbedi da pušimo...
Evo mog malo_umnog komentara:
nije tačno da neke stranke nisu htele Velju! (uzgred, samo u rukavicama, još i "domaćin Mihajlović" je bio u opticaju...)
Ne, ali, Velja je (najzad?) naučio lekciju! Pa nije više prirepak autoritetima - postao je sam autoritet! Što nogama, što pesnicama, što trubama (po Srbiju, izgleda - Jerihonskim...) - tek je Velja JEDINI gazda nad Srbijom!
Pamti li se: "... taj zakon ne valja trule šljive, promeniće se zakon pa će ovo biti zakonito!" - ono gada su ga pritisli za nećaka Šarančića i otpad koji je (za skupe pare!) uvezen, i posle godinu dana - osposobljena dva vagona, ali samo za slikanje! (na prugama ih nema, ni onih slikanih. Možemo svi da se slikamo!)


nikadbila nikadbila 04:49 16.08.2007

Re: bkc

Naranvo da znaju gde je :))))
Svašta nego nadležnosti si pobrkao.
Ne branim nikoga. samo sam objektivna.
Neka se jave onoj i onima sa blanko ostavkama :)
Danilo Schultz Danilo Schultz 14:02 14.08.2007

... Vojo, nemoj da si smor!

A sta ces Vojo, da ti kupi Veljo? -Kušaše Veljo premijera svog;'Oces li EPS, NIS, il više voliš RTB Bor ?Kaži mi Vojo, nemoj da si smor ! Da nije tuzno ...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:11 14.08.2007

Re: ... Vojo, nemoj da si smor!

Tuzzno, tuzznije ....Velja
jesen jesen 15:05 15.08.2007

Re: ...

..lele , nas problem je sto smo mnogo zaboravan narod...mada, Velja ne moze da se zaboravi posto uvek ima nove "bisere"....i uvek svoje birace....
St.Dushan St.Dushan 17:35 14.08.2007

Mrkli mrak

Dokle ovako???? Cole, jos jednom, bravo za text.


pozz

st.duccca
Dax Dax 21:32 14.08.2007

Mrkli sm(r)ak

Evo opet sam odslusao Veljin odgovor novinarima Studija B i ne mogu da verujem. :(
Pa sta je ovo ljudi, da li je moguce da je taj agresivni primitivac ministar? Pa Hitler se nije ovako ponasao! Zamislite sta nas jos ceka ako ovo i dalje budemo tolerisali.Pa posle toga Palma i Betoven i Sopen,pa Ceca za izmisljenu novu godinu.Pa dokle vise.Sledeci predsednik ce biti Toma 100 %.Ovo se vise ne moze zaustaviti.U normalnoj zemlji Ilica bi ZABRANILI na svim medijima da ima i malo novinarske solidarnosti.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:35 14.08.2007

Re: Mrkli sm(r)ak

Dax,
izvini, a sta je uradio, jel mozes molim te malo da opises-docaras - nisam u Srbiji
Dax Dax 21:41 14.08.2007

Re: Mrkli sm(r)ak

Bojan Zdravic
Dax,izvini, a sta je uradio, jel mozes molim te malo da opises-docaras - nisam u Srbiji

Ma onaj stari odgovor.Imas par postova iznad link kod Radojicic-a.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:47 14.08.2007

Re: Mrkli sm(r)ak


aha, ok, hvala
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:20 15.08.2007

Re: Mrkli mrak

Ajd ne preteruj,,,,,pa to se prica na svakom cosku, na pijaci...gde god.
U svakom slucaju....hvala
poz
bkc
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:25 15.08.2007

Re: Mrkli mrak


Ajd ne preteruj,,,,,pa to se prica na svakom cosku, na pijaci...gde god.
U svakom slucaju....hvala


Gos'n Cole ako ste na mene mislili - zivim preko Bare:)) tako da ne znam bas mnogo o tim Veljinim ispadima

Pozdrav
Bojan
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:14 15.08.2007

Re: Mrkli mrak

Nisam na Vas.....ali....na svakom pretrazivacu cete naci...X primera Veljinog ponasanja....bojim se da bi ponavljanje svega toga ovde bilo cist gubitak vremena...
Sorry...
Ako Vas bas nesto posebno zanima....mozete i na mail!!!
Poz
BKC
zilezoran zilezoran 21:36 14.08.2007

ПОЛУПОХВАЛА

Ово је предпостављам један од Ваших наставака у серији : "У Србији је све могуће" ..И од кад читам Ваше текстове први пут су нам се делимично поклопила мишљења
Браво за избор лика! Веља је баш све оно што смо требали да избегнемо. Све оно што није требало да нам се догоди.
Господине Ковачевићу, док сам читао Ваше раније текстове, био сам разочаран што неке лоше људске особине желите да вежете уз погрешне ликове. А сад кад сте налетели на правог лика - зар само овакав текстић.
Веља све што је радио-радио је на Најгори могући начин.И то увек тако да он буде богатији за које милионче а сви ми -све већи магарци.
Најсмешније и најжалосније да сем Милошевића и Радикала, ни једна друга политичка струја није одбијала љубав са Вељом. И ниједна из те љубави није изашла без тешких ожиљака. После сваког раскида само је Веља излазио са профитом, сви остали су губили.
Оно што ме збуњује је то да се само сетисте Коштунице, ко великог Вељиног пријатеља. А где су ту Демократе.
Где је ту Батић, Чанак, Вук, Протић, Динкић све редом велики Вељини љубавници.
Или је по оном:
што се баби није снило то се није ни догодило....???!!!!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:19 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

Elem, pa dobro...napredujem polako, od pokuda ka polupohvala, I to je nesto...
Salu na stranu, ne moramo se mi ni slagati oko puno toga...Ne znam koje sam ljudske osobine i za koga vezao, pogresno po Vasem, ali tako mislim....pa mu je to to! Sto se "teksticca" o Velji tice....smatrao sam da se vec toliko zna o Gazda Velji....da se ne trosimo na obnavljanje gradiva...
Sto se prijatelja ili "prijatelja" tice....jedino ste u pravu za demokrate...jer oni sa njim vrse vlast....i to je to....
Ostali jesu, kao i ja , bili sa Veljom u DOS/u ali on tada nije vrsio vlast sa nama....odnosno nije bio u Vladi...Velja je bio sa Vukom u SPO/u, pa je iznjega poodavno izasao....Milan ST Protic, jeste sa Veljom jedno kratko vreme bio u stranci...a Batic, Canak i Dinkic, koliko mi je poznato nikada nisu bili sa Veljom u prisnim odnosima....(ne sporim da su ponekad bile izjave u novinama, posebno dok je trajao DOS, u kojima su oni jedni drugima govorili Serdare i Vojvodo...ali...nije mi poznato da su bas bili "ljubavnici" ili u ljubavi???? Moguce je da Vi znate vishe?
zilezoran zilezoran 13:15 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

И мом оцу је био услов да буде члан СКЈ, да би био директор, па није (ни једно ни друго). Свако од нас је могао да буде члан ове или оне политичке групације, да има од тога мање или више Материјалне користи. Ја не кривим никог због тога. То је реалност и нико ми није крив што сам, зарад мало поштења, испао мајмун ко већина.
Али нису Демократе биле једино у власти са Вељом. Неке "Парице" су се делиле и док су били опозиција (И нико им није крив што је Веља узео колико је хтео, а они што преостане. Имали су моћи да то спрече кад год би пожелели).
И нису се Чанак, Батић, Динкић,....само са Вељом преко новина "Војводали".
Ја ћу навести пример 5.октобара 2000.
Вељини јуришници су тог дана по договору на Батићев говор јурнули у пљачку Скупштине.
Ја био лични сведок-стојао сам између њих (полунамерно) пре јуриша на Скупштину. На страну то што сем Делија, и Вељиних људи мађу нама није било никог ко би хтео "на крв" да јуриша. На пример један Легија је тражио ненормалне новце за сваког свог човека који би то радио. Не тог дана Чанак, Батић, и остали нису само сВељом на "Сердаре" били.
Сви из постОктобарских прича знају да су "Мали политичари" једну Секретарку једне Земљетине покушавали да и Вељом одобровоље ( сећате се оних "Буткица" изречених из Вељиних уста). Али то скоро сви знамо...
Ја сам мислећи на текстић, мислио на Блогере Б92. Већина их је до свох стабилног финансиског стања дошла попут Веље. Бар неколицина вас је и из истог "финансиског " извора и при истој "финансијској" трансакцији са Вељом делила новце. Ја сам очекивао да опишете како је Веља дошао до кућица и рачунчића, а ви само до тог што имате.
А колико се сећам, блогери једни другима у коментарима помажу, па имам наду да ћу и на то да налетим.

Да не би испало да сам искључиви наклоник Милошевића, рећи ћу да он са Вељом није био, јер није морао. Имао је он "Веља" код себе сасвим довољно.
За оног друог, ништа ми друго не пада на памет осим: Што се Шешеља тиче, могао је он и пре и после 5.Октобра да се ограђује од тог датума, али велика већина људи која је била на улицама тог дана била је Шешељев симпатизер (и пре и после 5.Октобра).

jesen jesen 15:19 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

За оног друог, ништа ми друго не пада на памет осим: Што се Шешеља тиче, могао је он и пре и после 5.Октобра да се ограђује од тог датума, али велика већина људи која је била на улицама тог дана била је Шешељев симпатизер (и пре и после 5.Октобра).

provela sam mnogo po ulicima ali seseljevce sam vidjala samo sa druge strane ulice....sad ispade da bey njih ne bi bilo 5 oktobra....razumem da si ogorcen ali treba ostati priseban....ovo gore si bas "tresnuo"...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:12 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

Posto niste iskljucivi nakloni S.Milosevica, bilo bi dobro da nam kazete, kad sve to znate i gde se dedose silne pare koje su u dzakovima delili Kertes...& ostala bratija...I nekoliko materijalnih cinjenica....Prvo nije postojao nikakav dogovor te vrste da bilo ko upadne u tadasnju Saveznu skupstinu to Vam je cista lazz..Naprotiv dogovor je bio da se izbegne svaka moguca provokacija koja bi mogla da dovede do incidenta,..Batic je bio na bini kad je sve pocelo, jer sam ja sa RAsimom stajao iza i cekao red....da se popnem na binu...
Nisam ja taj koji treba da opisuje, pa ni zna kako je bilo ko, pa i velja dosao do svoje imovine,...to rade poreski, finiansijski organi, policija.....Sto se moje imovine tice..mozete slobodno ceprkati do mile volje...Lako se sve vidi i zna....gde zivim, cime raspolazem i sl...Svakako nisam ni blizu pomisli, poput Marka Milosevica, da mogu lagodno(?) da zivim.....ali mu na toj lagodnosti i ne zavidim..itd.
Sto se Radikala, SPS/ovaca tice..oni su 5-0ktobra bili manji od makovog zrna....a oni znaju i zbog cega///
zilezoran zilezoran 18:19 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

jesen,
provela sam mnogo po ulicima ali seseljevce sam vidjala samo sa druge strane ulice....

Симпатизери Шешеља су се углавном држали по страни у Вашим (a и мојим ) шетњама, као и при СПС-овским контрамитинзима. Та група људи је избегавала чак и Шешељеве митинге, и ако проверите независне истраживаче видећете да сам у праву.
Да се митинзи броје Шешељ би био тек четврта политичка партија по јачини, стога тешко да сте их оупште виђали на улицама до 5.Октобра.
5.Октобра су се појавили заједно са нама јер смо се ми у међувремену "цивилизовали" бескрајним покушајима и јер више није било оних који су нам наређивали да јуришамо голим ракама на Топове (са балкона). Почели су да нам верују. и ако их Ви 5.Октобра нисте видели то може да буде:
а) јер сте били у окружени уским кругом ваших иномишљеника тог дана на протесту.
б) Нисте пратили вести и репортере које хватају речи пролазника (цитат са ТВБ92:. "Ја сам за Шешеља али сам дошао да скинемо.." - моја ме Мајка тад напала гледајући неке друге ТВ да сам то радио са Војом ("Шта ћеш ти са Војиним испред скупштине...".
...sad ispade da bey njih ne bi bilo 5 oktobra....razumem da si ogorcen ali treba ostati priseban....ovo gore si bas "tresnuo"...

.. О Вељи је овде ипак реч, манимо Шешеља,
Нисам бесан већ свестан. Да није било Веље и Делија никад 5.Октобар неби изнедрио ово данашње стање. Ми би смо ( заједно са шешељевим ) дуго протествовали, можда би дошло након тога до неког новог Лекс Спесиалиса, или би се пристало на Легијине цене. ...
Тек, ово је постВељино стање
(Успут и ја шетах ал невидех Вељине ни пре ни после 5.Октобра а нико то досад не помену)
zilezoran zilezoran 23:30 15.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

господине Ковачевићу,
Posto niste iskljucivi nakloni S.Milosevica, bilo bi dobro da nam kazete, kad sve to znate i gde se dedose silne pare koje su u dzakovima delili Kertes...& ostala bratija...

Рекох да је Слободан имао сасвим довољно "Веља", и Кертес је један од оних који могу да укажу на њих . Али сем почетне наде да ћемо сазнати доказе против њих, мене је поодавно окупило мишљење да је Кертес под истрагама да би ћутао а не да би причао.
Prvo nije postojao nikakav dogovor te vrste da bilo ko upadne u tadasnju Saveznu skupstinu to Vam je cista lazz..Naprotiv dogovor je bio da se izbegne svaka moguca provokacija koja bi mogla da dovede do incidenta,..Batic je bio na bini kad je sve pocelo, jer sam ja sa RAsimom stajao iza i cekao red....da se popnem na binu..
.
И ја Вам верујем да је то ваше сазнање од тог дана, и нећу рећи да скривате истину.
Али ако вам кажем да постоје стотине изјава Батића Протића, Чанка, Веље, Микија, ...који кажу да је договорено и организовано друкчије, онда ћу се ипак зачудити што се нисте боље припремили за блог о Вељи.
Постоје два филма где горе поменути потврђују моју тврдњу, и оба је гледало бар по милион ТВБ92 гледаоца.На страну писана документа која то исто кажу....
Nisam ja taj koji treba da opisuje, pa ni zna kako je bilo ko, pa i velja dosao do svoje imovine,...to rade poreski, finiansijski organi, policija...

Али нам треба и понеки инсајдер који ће да нам каже како је то до Веље дошло толико новаца приликом "Помоћи демократским градовима", а тако мало до Демократа,.....
Како је то ипак приликом организовања 5.Октобра, новац прослеђен Отпорашима завршио ипак код Веље, а њега нема чак ни у ЦИ(А)-ином извештају о тим данима...
Не показујем прстом на вас Цоле, али међу осталим блогерима мора бити бар неког ко зна,....па имам наду да ћу и на то да налетим....
jesen jesen 00:57 16.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

Ми би смо ( заједно са шешељевим ) дуго протествовали,
Нисте пратили вести и репортере које хватају речи пролазника (цитат са ТВБ92:. "Ја сам за Шешеља али сам дошао да скинемо.." - моја ме Мајка тад напала гледајући неке друге ТВ да сам то радио са Војом ("Шта ћеш ти са Војиним испред скупштине...".
Ma daj te molim vas...vi ste zaista pobrkali loncice....Ne sumnjam da je neko iz gomile naroda dao i takvu izjavu za b92...ali to sigurno nije bio neko ko se "razume u politiku" vec jedan od onih naivnih koji su mislili da je i Seselj opozicija.... a i vasa majka ocigledno nije znala sta se desava cim je mogla da pomisli da radikali obaraju S.M .......
Sto se Velje tice njegovi su zajedno sa njim bili u SPO-u dugo pa su samim tim bili na ulicama i pre 5 oktobra....kasnije se odvojiio od Vuka i poveo sa sobom deo te stranke i prikljucio se Savezu za promene kao predhodnici DOS-a....znaci i tada je bio na ulici...sto jes jes....E sad, sto svako lice ima i nalicje to je druga stvar....
nikadbila nikadbila 05:04 16.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

Svašta
Ma kakav peti oktobar, bio je i 2.3.4. pa naravno i peti i sistematski su se ljudi trudili da bi neko rekao, tako nešto. Radikali, nepismeni neelokventi, stigli u japankama u Bg, onomad još i još vršljaju, ali peti oktobar i ja sa njima?! Uvreda.
zilezoran zilezoran 06:15 16.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

jesen ,
Кад реално погледам, ја и немам неко истраживање које би стало на моју страну, тако да ћу то ипак да (можда привремено) припишем мом субјективном мишљењу.
Извини ако сам те смарао.
zilezoran zilezoran 06:25 16.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

nikadbila, jesen, и сви остали који су се осетили увређеним,
То је било моје субјективно мишљење, ја тренутно немам доказа за Шешељеве симпатизере
Извините ако сам те смарао
jesen jesen 09:24 16.08.2007

Re: ПОЛУПОХВАЛА

zilezoran, ma ne radi se o uvredi...ovde smo da analiziramo ono sto je bilo i sta je sada..svako iz svog ugla ali ipak uzimajuci u obzir cinjenice...licne percepcije su uvek razlicite...pozdrav...
Milan Rakić Milan Rakić 23:06 14.08.2007

Samocenzura i slobodoumlje na delu

Bio sam mu ga ja sročio jedan uljudan komentar juče na vezanu vest B92; nije bio uvredljiv već onako kulturno peckav i free B92 ga je uljudno cenzurisao (nekada je lajtmotiv špica radia B92 bio "free B92", ring a bell???), moram priznati da to nije prvi put da free B92 demonstrira umešnost cenzure. Elem, kakve to veze ima sa ovim postom? Pa to da sam zaboravio šta sam bio napisao, a tako mi je bio merak (onaj Niški) da podelim svoje mišljenje sa drugim slobodoumnim ljudima, ali avaj.

Pređimo na škrabanje... Pitam se da li je gosn' domaćin dosledan toga da mi trošimo naše vreme i zglobove prstiju razglabajući o njegovom poštenju? Ja samo jednu stvar ne mogu da shvatim, a to je šta ds čeka sa kolektivnim učlanjenjem u dss? Iskreno, bio sam za to da dss i srs naprave vladu pa da maske napokon padnu, (čuj, kao da već nisu pale?) ali ds to nije "smeo" da dozvoli zarad budućnosti Srbije. Znao sam ja da je Tadić mekan, da ne sme voji (ne šešelju no koštunici) da pokaže zube. Kako se stvari odvijaju ispalo je da nije mogao pokazati zube ne zbog "budućnosti Srbije" već zbog činjenice da je krezub. Da li je ova vlada drugačija od prethodne, i da li bi bila drugačija da su vladu sačinile dss-srs? Da li se nešto promenilo? Uzmimo recimo Dušana Petrovića i njegovog prethodnika stojkovića, ruku na srce, Petrović je zatražio uvid slučaj "Ilarion", što bi Paul Vitti u Analyze This rekao, "wow, that's a fuckin' achievement". Što se ne oglasi povodom trenutno aktuelnog slučaja? Bolje rečeno, zašto se nikada nije neko iz ds-a javno, od kada ubiraju harač zajedno, ogradio o svemu što je trulo? Pa naravno da neće kada harač ubiraju zajedno. Bitno je da su se dogovorili, meni putevi, tebi NIS, meni EPS, tebi... šipak, i naravno, u pitanju je "budućnost Srbije".

Svetla je budućnost srbije sa vladom na čijem je čelu Dr. Jekyll & Mr. Hyde.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:12 15.08.2007

Re: Samocenzura i slobodoumlje na delu

Nemam sta da dodam....!!!
nikadbila nikadbila 05:07 16.08.2007

Re: Samocenzura i slobodoumlje na delu

Samocenzura
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:57 16.08.2007

Re: Samocenzura i slobodoumlje na delu

Ne znam da li je bilo meni upuceno...???Ako jeste morali bi da pojasnite
Milan Rakić Milan Rakić 17:22 16.08.2007

Re: Samocenzura i slobodoumlje na delu

Branislav Kovačević Cole
Ne znam da li je bilo meni upuceno...???Ako jeste morali bi da pojasnite

Pridruzujem se pitanju.
cecas cecas 23:11 14.08.2007

Eh,Cole

U normalnoj zemlji ovakvi opskurni likovi se ne bi ni bavili politikom,jer normalan narod bira normalne politicare.Posto mi nismo normalni, takvo nam je sve.Samo znam da ovo nece vecno trajati, zavisi od naseg strpljenja.Dok je Velja bice i kabadahija.Gucu sam na neki nacin dokucila kada sam videla one strance.Njima to dodje kao antistres,kao ono u Japanu kada udaraju lutke sa "omiljenim" likovima. Srbinu to dodje nesto slicno;usvinji se ,a niko na to ne obraca paznju.Mozda i nisam u pravu ,ali volim tako da mislim -kao opravdanje.Eh,sta bi bilo da Dodik nije poklnio koncert !?Lepo od coveka.Milina jedna.Samo ne znam kako se to dopada poreskim obveznicima u Srpskoj?Ko zna ,eto Dodika i za Novu godinu ,onu 13/14.01.poklonice nam "Pusenje".Mozda je premijer u pravu ,kada kaze, da onaj "ko ne razume trubu ,ne razume Srbiju!" ...Ja je definitivno ne razumem...Ne razumem vise nista ovde...Razumem samo ove blogove,ovo malo normalnosti u zemlji Srbiji.
Gazda Velja od Srbije ne da ugovor na videlo,jer sta ima nas da se tice koliko je on tu "dobar"! I branice ga od ociju javnosti i Kostunicom , i svim ostalim raspolozivim ljudima.
ALI DOKLE!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:11 15.08.2007

Re: Eh,Cole

Naravno da je pitanje DOKLE? Dokle da rade za "NASE DOBRO" da mi ne znamo nista o tome...?Dokle da se trose budzetske pare...a da mi ne znamo ni gde, ni kako....a SVE U IME VISIH INTERESA???? CIJIH?
jesen jesen 10:31 15.08.2007

Re: Eh,Cole

...dok ne zavrse privatizaciju....a onda cemo svi opet da radimo za njih.....
sentinel26 sentinel26 18:18 15.08.2007

Re: Eh,Cole

Branislav Kovačević Cole
Naravno da je pitanje DOKLE? Dokle da rade za "NASE DOBRO" da mi ne znamo nista o tome...?Dokle da se trose budzetske pare...a da mi ne znamo ni gde, ni kako....a SVE U IME VISIH INTERESA???? CIJIH?

Gos'n Kovacevicu,
Evo ja čeprkao po internetu pa nadjoh jednu narodnu pjesmu o gradnji autoputeva.
Možda se nekome neće svidjeti, ali šta ja tu mogu, narod je kriv.

Mesec grdi zvijezdu Danicu,
Gde si bila zvijezdo Danice,
Gde si bila , gde si dangubila,
A Danica njemu odgovara,
Oj meseče dragi pobratime,
Dangubila tri godine dana,
I vidjela na stotine mana,
Sve se mislim pusti sanak da je,
I ne zna se dokle će da traje,
Gledala sam čudo nevidjeno,
Kad ministar autoputa gradi,
Od Horgoša čuvenoga sela,
Do onoga šljivoviski vrela,
Udario kuluk na duluma,
Vojvodini teškoga zuluma,
On potroši vojvodjanske novce,
Namiruje šljivove sinovce,
Sve kafane pored puta gradi,
Da s' ministar sad u njima sladi,
I po koju pumpu za dizela,
Jadna ti je banana dežela,
Sve se mislim dokle tako više,
On zakone ništa ne miriše,
Šta če njemu ustav i zakoni,
Koncesije sebi da prikloni,
No meseče da moj brate mio,
Jesi l' skoro tuda prolazio,
Vidjel' gdegod šume pored puta,
Gde se može naći motka ljuta,
Da odnesem narodu na ruke,
Ne bi l' ove prekratio muke.

nikadbila nikadbila 05:10 16.08.2007

Re: Eh,Cole

pa Cole ti radi za sebe pošto ti smeta privatizacija kakava-takava.:)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:59 16.08.2007

Re: Eh,Cole

Prvo ko je rekao, a iz cega ste zakljucili da mi smeta privatizacija???Malo previse brzo donosite sudove i zakljucke...Pa naravno da sam za privatizaciju...i to daleko radikalniju nego sto se sprovodi-la! Samo mislim da pravim razliku izmedju privatizacije i otimacine...
movas movas 12:18 15.08.2007

Veljine laži

Ostap Bender je bio bledinjavi lik prema zarumenelom i podriglom Velji!
Kaže: "ovaj koncesionar je bio najpovoljniji. Njegova ponuda je bila ZA MILIJARDU DOLARA jeftinija!"...
Ajde, ne očekujem (a trebalo bi: plaćam ih) od pravosudja, tj tužilaštva, da smesta PRIVEDU Velju da da obrazloženje ove podmukle tvrdnje. Pa, ili "30 dana pritvora, da ne utiče na svedoke", ili u "Lazu", na "F" odeljenje (u strogu izolaciju!).
Da li je moguće, dalje, pitam se, da niti jedna ličnost javnog života, makar i Čanak, Čeda, Batić.., ne priupita-komentariše: aman, kako je moguće u poslu koji je nominalno vredan jednu-i-po-milijardu dolara, dobiti jednu milijardu uštede???
Ne, Velja palaca otrovnim, lažljivim i lajavim jezikom: a ovaj ubledeli narod ili veruje "svome gazda-Velji", ili se zgraža - k'o ono kada su turski askeri otišli iz Beograda, a cela Srbija znala, do Mileševe i uzeli telo Sveca da ga spale na Vračaru, ali niko da prstom, tačnije dupetom! mrdne!
Niti jedna stranka (makar i strančica!) da kaže: ako dodjemo na vlast - Velja, Voja, Vuk (i zbog onih ujdurmi oko snimanja "istoijskog filma" - koji ni sva Danina rodbina nije odgledala! - a zbog koje, kako se zucka, je izgubio glavu Danin brat - kada je zatražio od Vuka nazad pare u gradsku kasu), pa evo se danas vidi - uključujući i Tadića - biće pohapšeni!
Što se tiče mene, mojih 34 porodična glasa, rešili su da me poslušaju - na sledećim izborima će otići onome i onoj stranci koja obeća ovo što rekoh - i nije bitno ime, niti stranke niti osobe!
antioksidant antioksidant 13:01 15.08.2007

Re: Veljine laži

"ovaj koncesionar je bio najpovoljniji. Njegova ponuda je bila ZA MILIJARDU DOLARA jeftinija!"...

s obzirom da je koncesija u pitanju valjda je bolje da je ponuda skuplja
movas movas 13:47 15.08.2007

Re: Veljine laži

antioksidant
s obzirom da je koncesija u pitanju valjda je bolje da je ponuda skuplja

Valjda - i TO treba sakriti!
Poznato je da Draškovićeva vlast u Beogradu - nakon je prokužen i prognan Djindjić, pokušala da se obogati naplaćivanjem gradskih taksi..; pa su imali i onaj sumanuti "beogradski porez" od 3% - ali čak i vlada Mirka Marjanovića se zgrozila, pa ga odvojili od " čanka"!
Velja, kao jedini gospodar Srbije, je shvatio istinu: samo se na "kapitalnim poslovima" - može ostvariti "kapitalna dobit"!
Počeo je lagano praviti imperiju: mućkanje s avionom koji je "vraćen" od makedonaca, pa sa "urgentnim nabavkama" JOŠ na točkovima strunulih lokomotiva, tj vagona.., i kada je video da sve prolazi, da narod stidljivo gundja, a bez iole opasnosti po ličnost i stečena enormna bogatstva, čak - nemaju više potrebe - Velja i Dinkić da zamajavaju narod tobožnjim klinčem... Podelili su "kiparske račune", zadavljene "4 banke" - imovina preuzeta i prodata; napravljena je frka s Divcem i Danilovićem oko "Knjaza"... - a narod misli kako je "Knjaz" vredan - umesto da ZNA da su VREDNI stogodišnji ugovori na voćnjake po šumadiji, koje je "Knjaz" ćutke napravio...
I onda - svako je dobio svoj komad kolača - a ostali ĆUTE u nadi da će se i ONI dočepati nečega!
PS.
Neko ovde mudro reče: motke... Ali, da dopunim: ponovo treba prikazati proizvodnju cigle i crepa (kao ono kod univerzalnog ministra Bubala) kao rast proizvodnje - samo od C i C - praviti zatvore - pa ponovo uraditi EKONOMSKU DENACIFIKACUIJU, makar kao komunisti! Vratiti narodu pokradeno - samo ne vraćati fabrike i ono jada šta je prodato strancima, ili onima kojima su ruke blistavo čiste - već ovima koje poetski zovemo - tajkuni!
movas movas 12:29 15.08.2007

Nije Velja...

... naivan, naivan je narod!
Mali kviz, bez legendarnih prijavljivanja na "negeografske pozivne brojeve" (sinonim za biznis za koji nema dozvole: organizovanje igara na sreću):
- Šta je zajedničko za bolnicu i hotel?
Naravno - SVE! Raspored prostorija, postojanje zajedničkog "prijemnog odeljenja", kuhinja, apartmani; zajedničke prostorije - pranje veša i td, i td!
- Šta je različito?
Za bolnicu se ne plaća PDV!!! (izgradnja je u startu jeftinija za 1/5, plus ne plaćaju se raznorazni priključci - za struju, vodu, kanalizaciju; dobiće se put i sl.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Kako se od bolnice dobije hotel?
- Pošalje se dopis o promeni delatnosti Opštini u Čačku - "svom rodjenom bratu"!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:02 15.08.2007

Re: Nije Velja...

ma i ta varijanta je moguca...uostalom sve je to on u medjuvremenu legalizovao...kao sto ce i sve drugo...ne sekiram se ja za njega!!
Glupost i autogolovi Glupost i autogolovi 22:39 15.08.2007

Ako je čovek od reči...

...neće naš Velja nikud, dok ne asfaltira i poslednju deonicu

obilaznice oko Srbije.
Tarkovski Tarkovski 01:21 16.08.2007

Re

Dzaba tekst... I je l moze neka ideja ili predlog? Ili ko svi slicni partijci samo kriziranje bez nekih alternativa. Brzo cete tako da pomognete nekim boljim stvarima.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:07 16.08.2007

Re: Re

Sumnjam da bi Tarkovski tako replicirao...ali imate pravo naravno...Ipak tema Bloga je, ako niste primetili Ugovor o koncesiji koga je Velja proglasio za TAJNIM DOKUMENTOM, uprkos cinjenici da svi drugi kazzu da je to protivzakonito, protivustavno....Razmislite?
Mungos Mungos 05:59 16.08.2007

Velja "Kapitalac" nas ponovo sve napusava:

B92: " Povodom izjave ministra za infrastrukturu Velimira Ilića da ugovor o koncesiji za autoput Horgoš-Požega ne može biti objavljen jer su prava koncesionara jača i od ustava."

Alo'Borise, The Predsednice, sta vam radi Vlada?! Alo' (ovo je "conference call" Vojo, The Babo Premijerska, sta ti rade ministri?! Srbijanci, do-za-vrat usrani, sta vam radi ta "vlast"?!

Sklanjajte to djubre, konacno!

Mungos, The Zaprepascen Ab Ovo

"Nicija nije doveka gorela!" (Narod)

P.S. Izvin'te, Gos'n Cole, ali prokuvao sam, najblaze reeceno!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:08 16.08.2007

Re: Velja "Kapitalac" nas ponovo sve napus

Neka neka....ni kuvanje nije lose, mozda se nesto skrchka....
Slatka mala izvrnuta torta Slatka mala izvrnuta torta 09:40 16.08.2007

tumacenje ugovora

izvinite za ovaj rebus, ali nije mi jasno sto se svi guraju da tumace i citaju taj ugovor o koncesiji? ako za cenu i trajanje koncesije znamo, sta nas briga za sve ostalo...mislim, i da nas je briga, ne verujem da medju nama ima dovoljno strucnih da se upustaju u to da li je ugovor stetan ili nije...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:11 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

Prvo pitanje svih pitanja je zbog cega je taj ili bilo koji drugi ugovor, drzavni, TAJNA??? Ako vecina strucnjaka, pravnih pa i ekonomskij, smatra da NIJEDAN UGOVOR TE VRSTE NE MOZE BITI TAJNA, onda to prevazilazi pitanje samo ugovora, vec govori i o karakteru vlasti.....da ne govorim o mogucim korupcijama... Dakle samo velja tvrdi da je ugovor o koncesijama tajna, a javnost u svemu traze> B.Djelic, potpredsednik Vlade, R.Sabic, poverenik za inf, S.Vucetic, bivsi pred Ustavnog suda, Verica Barac, antikorupciona komisija....itd....pa Vi sami dalje procenite!!!Samo mi nemojte reci da je Veljo jedini strucan,....?
MMMila MMMila 10:14 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

Eh, sta nas briga! Pa zbog onih aneksa i onoga sto Velja tako grcevito ne da da vidimo i treba da ga vidimo! Mozda neko moze i u zatvor! Cak i u ovakvoj drzavi! Cisto, pisani dokaz da je prevario, ukrao...

PS
Ispavite me ako gresim, ali ja imam iskustvo da stranci u ugovor upisuju i posrednicku proviziju u iznosu od nekoliko procenata! Na tu cenu... pa samo 3%....ihaaaa!!!!!!!
gordanac gordanac 10:57 16.08.2007

cole, dodaj na spisak...

...
a javnost u svemu traze> B.Djelic, potpredsednik Vlade, R.Sabic, poverenik za inf, S.Vucetic, bivsi pred Ustavnog suda, Verica Barac, antikorupciona komisija....itd...

...još priličan broj raznih nas ....:))
Radi se o javnim finansijama, a ne o stručnosti ili razumevanju. Javne finansije.Tačka. Mora biti javno. I javno će biti, pitanje je samo hoće li o tome odlučivati vlada ili skupština.
p.s. fala, cole ( a povlačenju pred JG ćemo na posebnom postu! :))))))
Klementina Klementina 11:02 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

ako za cenu i trajanje koncesije znamo, sta nas briga za sve ostalo...


Joj, pa kako ovo? Zar zaista mislite da nesto ovako huge treba da bude tajna? Pa, necu ni da razmisljam sta sve ima za sta ne znamo ni cenu ni trajanje!!!
Zasto tolika ravnodusnost pred glupostima raznih? Tako nas prave majmunima!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:06 16.08.2007

Re: cole, dodaj na spisak...

Hehehehehe..za povlacenje pred JG...pa bre drugo moja ona je bre Jevropa...di smem contra nje....Bolje da Vas uvalim iz Voshe, nego nas iz Sumadije vidis da nas Dinkic....ganja ...pa jos i EU..
A naravno da znam da si i ti za JAVNOST, kao i mnogi drugi...ali pretpostavljam da ljudi prate...IZvini-te....!!!
poz
bkc
ps...Ovo za JG je sto bi sahisti rekli iznudjen potez da mi ne padne zastavica....(inace ja mislim kao i Vi...ali di da kazzem)
jesen jesen 11:11 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

Dakle samo velja tvrdi da je ugovor o koncesijama tajna, a javnost u svemu traze> B.Djelic, potpredsednik Vlade, R.Sabic, poverenik za inf, S.Vucetic, bivsi pred Ustavnog suda, Verica Barac, antikorupciona komisija....itd....
..ako je ovo tacno onda je pitanje svih pitanja odakle Velji takva moc..?.kako to da mu niko nista ne moze..ko ga stiti i zasto?..da li gore pobrojani zaista zele javnost ili je to samo farsa za pucanstvo...?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:16 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

I to cemo videti....saznati....Ko gde i kako vodi glavnu rec
Klementina Klementina 11:19 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

Ocigledno samo farsa.
Mene samo zanima, kako je Velja sve njih zaduzio da cute pred ovakvim glupostima?!
Ljudi! Jos malo pa ce nas ubediti da je V stvarno strucan i nezamenljiv!!!
MMMila MMMila 11:42 16.08.2007

Re: tumacenje ugovora

Klementina
Ljudi! Jos malo pa ce nas ubediti da je V stvarno strucan i nezamenljiv!!!

Bogami, mene nece! Ja sam samo jos vise ubedjena da je lopov i lopuza!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana