Živinice have spoken

Alava RSS / 06.01.2009. u 00:34

Da, pet zemalja je glasalo, i dobili smo pobednika. Pre samog proglašenja čuli smo da će pobednik potpisati ugovor sa Universal-om i predstavljati tih istih pet zemalja na zapadnoevropskom tržištu.

U finalu, njih dvojica. Novi Halid sa jedne, i momak koji je svaku pesmu na engleskom otpevao savršeno - sa druge strane. Sa jedne strane Balkan, na drugoj strani nešto što bar vuče na Evropu. Na jednoj strani Živinice, na drugoj prizvuk urbanog...

I Živinice su rekle svoje... OVO JE POBEDNIK !!!

Putuj Evropo - nemoj više čekati na nas...

...Jer Živinice će doći  u vaš grad 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:35 06.01.2009

E, ne budi oštra tol'ko...

Jesi li ti glasala?
Ja nisam... i sad mi je žao.
Vukašin je bio moj favorit, ali nisam se uhvatila za mobilni da dam glas... ko mi kriv...
Alava Alava 00:39 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Nisam.
Htela sam ali je već sinoć bilo jasno ko će pobediti.
Nisam oštra - realna samo. I drago mi što je ovako ispalo... da je Vukašin pobedio i snimio bilo šta za taj Universal, to ne bi bila realna slika ovoga ovde.
Ali sam ipak očekivala neki obrt, kao kad je bio prvi VB, pa smo se svi oduševili što je pobedio jedini kulturan momak... tako sam nešto priželjkivala i ovde, da pobedi kvalitet... no...
dragoljub92 dragoljub92 00:41 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

tko e tvukašin
margos margos 00:48 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Zvučaću možda kao baba - ali su svi oni zajedno pobednici.
Kako je izgledalo na početku - ispalo je sve zajedno dosta dobro.

I ko god je od ovih 5-6 pobedio, meni je to ok, osim Aleksandra koji je dostigao neki svoj maksimum polovinom serijala - i ostao na tome, ovi ostali su stalno napredovali. Poslednji nastupi su im bili sjajni.
Alava Alava 00:53 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Zvučaću možda kao baba - ali su svi oni zajedno pobednici.
Kako je izgledalo na početku - ispalo je sve zajedno dosta dobro.

Da, i moj muž je baš rekao da će biti sjajno ako klinci sada pređu sa Granda na ove klince... maleni, ma mravlji pomak je u pitanju, ali ipak pomak...
dragoljub92 dragoljub92 00:54 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

tko e taleksandar
Alava Alava 00:58 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

dragoljub92
tko e tvukašin

Ovo je vukašin
Alava Alava 01:17 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

dragoljub92
tko e taleksandar

Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2. Meni to bio skandal.
dragoljub92 dragoljub92 01:21 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Alava
dragoljub92
tko e taleksandar

Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2. Meni to bio skandal.

neznam nemam konakt sa omlatinom pa mi i nije ništa čudno,velika je to vremenska razlika
Alava Alava 01:26 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

dragoljub92
Alava
dragoljub92
tko e taleksandar

Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2. Meni to bio skandal.

neznam nemam konakt sa omlatinom pa mi i nije ništa čudno,velika je to vremenska razlika

Ali ... to mi je kao da ne zna ko je Madonna, ili Majkl Đekson... ja U2 ne volim uopšte, ali brate - imaju ime, kapiraš?
Moja sestra ima 20 godina pa zna ko je recimo Lynyrd Skynyrd, a ovaj nije čuo za U2?! Nisu ga baš pitali za Radiohead, ili tako nešto, nego za U2. Ja i dalje niht feršten...
dragoljub92 dragoljub92 01:41 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Ja i dalje niht feršten..

ma razumem te nego sam ja imao veliko i ne željeno iskustvo sa tom vrstom ljudi pa me ništa ne čudi.posle 10god u jerjer sam postao vodootporan na sve
antioksidant antioksidant 09:59 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2

podmornicu ili bend?
Alava Alava 10:05 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

podmornicu ili bend?

Tebi nije čudno?
dragoljub92 dragoljub92 10:06 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

antioksidant
Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2

podmornicu ili bend?

aeroplan
antioksidant antioksidant 10:16 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Alava
podmornicu ili bend?

Tebi nije čudno?

ne previse. bila je neka anketa medju srednjoskolcima ko je pisao "anu karenjinu" i masa njih nije imala pojma (a to je lektira - znaci obavezno).

ako je decko odrastao na nekom drugom kulturnom obrascu, vrlo lako je mogao da "preskoci" u2.

inace ko zna koliko smo mi nepismeni po njihovim kriterijumima? koliko aktuelnih pevaljki znas?
antioksidant antioksidant 10:19 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

dragoljub92
antioksidant
Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2

podmornicu ili bend?

aeroplan

u boat
dragoljub92 dragoljub92 10:30 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

antioksidant
dragoljub92
antioksidant
Aleksandar je momak koji nikada nije čuo za U2

podmornicu ili bend?

aeroplan

u boat

oxi zeuzam se nisi valda otbilno pomislio
antioksidant antioksidant 10:41 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

oxi zeuzam se nisi valda otbilno pomislio

znam da se ti zezas nego ima dece kojima nije imao ko da pokaze :)

(to ja vezbam roditeljstvo - sad ucimo "toma i dzerija" a za neku godinu "das bott"
dragoljub92 dragoljub92 10:46 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

antioksidant
oxi zeuzam se nisi valda otbilno pomislio

znam da se ti zezas nego ima dece kojima nije imao ko da pokaze :)

(to ja vezbam roditeljstvo - sad ucimo "toma i dzerija" a za neku godinu "das bott"

a svaka čast,lepa je ta škola
Alava Alava 10:54 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

ne previse. bila je neka anketa medju srednjoskolcima ko je pisao "anu karenjinu" i masa njih nije imala pojma (a to je lektira - znaci obavezno).

ako je decko odrastao na nekom drugom kulturnom obrascu, vrlo lako je mogao da "preskoci" u2.

inace ko zna koliko smo mi nepismeni po njihovim kriterijumima? koliko aktuelnih pevaljki znas?

Meni je to i dalje skandal. Po bar dve osnove. Prva je opšta informisanost, ali ajde tu i da shvatim tvoju poentu. Druga je da taj mladi čovek želi da se bavi muzikom. Muzika nisu samo Brega i Čola. Ima muzike i van našeg sela. Ovo što neko hoće da se bavi muzikom a nikad nije čuo za U2 ili Metaliku (kako se ispostavilo kasnije) mi je isto kao kad bi neko želeo da bude književnik, a ne zna ko je napisao Anu Karenjinu. Ili bi voleo da snima filmove a zna samo za Mi nismo anđeli 1,2,3, i Lepa Sela. Da li me sad razumeš?
antioksidant antioksidant 12:00 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Da li me sad razumeš?

razumem te (u stvari skoro sve sem lepih sela i andjela 2 i 3 - opsta kultura filma moze da prodje i bez toga)
i mojne se ljutis - evo ti cvet


Alava Alava 12:38 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

razumem te (u stvari skoro sve sem lepih sela i andjela 2 i 3 - opsta kultura filma moze da prodje i bez toga)
i mojne se ljutis - evo ti cvet

ma ne ljutim se, božemesakloni, a ne bih ni da budem loš domaćin, naročito na vako light temama...
hvala ti za cvetić
Unfuckable Unfuckable 12:57 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

aeroplan

ima i avion, po njemu su i dobili ime
dragoljub92 dragoljub92 14:56 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Unfuckable
aeroplan

ima i avion, po njemu su i dobili ime

pajz,a ja u zablunu,misleo po one namacke podmornice,fala na obeštećenju
Unfuckable Unfuckable 14:58 06.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

ne,ne....
po aviJonu su si dali ime
trener92 trener92 03:27 07.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

dragoljub92
tko e tvukašin

Pridružujem se pitanju, pošto ja to nisam gledao( ni jednom) , šta se to ustvari događalo? Ozbiljno, ne zezam se, Šta je ustvari bila "operacija trijumf" ko kako i zašto, da ne tražim sada po guglu , stvarno ne znam
trener92 trener92 03:33 07.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Uh btw, sad sam pogledao link.
Pa Elvis je stvarno živ
Alava Alava 12:03 08.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Pridružujem se pitanju, pošto ja to nisam gledao( ni jednom) , šta se to ustvari događalo? Ozbiljno, ne zezam se, Šta je ustvari bila "operacija trijumf" ko kako i zašto, da ne tražim sada po guglu , stvarno ne znam

OT ti je nešto kao American Idol, samo što su ovde kandidati zatvoreni na Akademiji, ex kuća VB-a, gde ih muzičkom zanatu uče kao neki kompetentni ljudi sa naše muzičke scene. Bira se najbolji među njima koji posle toga potpisuje ugovor sa procudentskom kućom Universal i snima kompakt cd projekat za zapednoevropsko tržište. Od svih kandidata, Elvis je pobednik, pa ja reko' valjda nije samo meni čudno. Al' izgleda da jeste..
trener92 trener92 15:31 08.01.2009

Re: E, ne budi oštra tol'ko...

Alava
Pridružujem se pitanju, pošto ja to nisam gledao( ni jednom) , šta se to ustvari događalo? Ozbiljno, ne zezam se, Šta je ustvari bila "operacija trijumf" ko kako i zašto, da ne tražim sada po guglu , stvarno ne znam

OT ti je nešto kao American Idol, samo što su ovde kandidati zatvoreni na Akademiji, ex kuća VB-a, gde ih muzičkom zanatu uče kao neki kompetentni ljudi sa naše muzičke scene. Bira se najbolji među njima koji posle toga potpisuje ugovor sa procudentskom kućom Universal i snima kompakt cd projekat za zapednoevropsko tržište. Od svih kandidata, Elvis je pobednik, pa ja reko' valjda nije samo meni čudno. Al' izgleda da jeste..

Hvala ti na objašnjenju, zaista nisam znao o čemu se radi...a ,Elvis je čudo, čuuudddooo!
ipsi ipsi 00:43 06.01.2009

Vidi

pogledao sam samo jednu epizodu i rekao, Vukasin je pravi umjetnik i slazem se s tobom da je trebao da pobjedi.

Ali, ne slazem se s tobom kada kazes...znao je sve pjesme na engleskom, ali balkan je pobjedio...

Cemu ta averzija prema necemu sto jeste dio naseg folklora i to favorizovanje necega sto je navodno blisko zapadnoevropskom uvetu?

Mi jesmo Balkan i to nije samo po sebi automatski lose...sta vise!

Nije engleski jezik jedini jezik, nije metalika jedini bend na svijetu koji vrijedi i da, Vukasin je trebao da pobjedi.....ali svih drugih kvaliteta radi!
dragoljub92 dragoljub92 00:46 06.01.2009

Re: Vidi

Nije engleski jezik jedini jezik, nije metalika jedini bend na svijetu koji vrijedi

greška,velika greška
Alava Alava 00:51 06.01.2009

Re: Vidi

Ali, ne slazem se s tobom kada kazes...znao je sve pjesme na engleskom, ali balkan je pobjedio...

Ja bih samo volela da ti još jednom pogledaš i poslušaš ovaj link koji sam postovala u tekstu . To je ujedno i moj odgovor.
Cemu ta averzija prema necemu sto jeste dio naseg folklora i to favorizovanje necega sto je navodno blisko zapadnoevropskom uvetu?

Nema averzije prema Balkanu sa moje strane, a favorizovanje necega bliskog zapadnoevropskom uvetu proizilazi iz čiste logike - ako će snimati nešto što treba da bilo koga odavde probije na zapadnoevropskom tržištu, onda je, izvini, znanje tog engleskog od presudnog značaja, naročito kada pričamo o pop muzici, i onda su jedino bitni zapadnoevropski uveti. Tako ja vidim, što ne znači da sam u pravu.

margos margos 00:53 06.01.2009

Re: Vidi

nije metalika jedini bend na svijetu koji vrijedi i da, Vukasin je trebao da pobjedi.....ali svih drugih kvaliteta radi!

Baš je njihovu pesmu otpevao fe-no-me-nal-no!
Momak je izvrstan. Na sceni je car.

Ali ono što ja smatram stvarno velikim uspehom - mnogo dobro su podneli izbacivanja, nominacije i slično.
Svaka im čast jer su svoju sujetu držali pod kontrolom.
margos margos 00:57 06.01.2009

Re: Vidi

Ja bih samo volela da ti još jednom pogledaš i poslušaš ovaj link koji sam postovala u tekstu . To je ujedno i moj odgovor.

E, Alavice - ovo je pesma koja mu uopšte nije ležala i namučio se žešće . Sigurno je nikad sam ne bi odabrao. I drugo, ovo je bilo pre dva meseca - oni su za to vreme fascinantno napredovali.
ipsi ipsi 00:59 06.01.2009

Re: Vidi

Alava
Ali, ne slazem se s tobom kada kazes...znao je sve pjesme na engleskom, ali balkan je pobjedio...

Ja bih samo volela da ti još jednom pogledaš i poslušaš ovaj link koji sam postovala u tekstu . To je ujedno i moj odgovor.
Cemu ta averzija prema necemu sto jeste dio naseg folklora i to favorizovanje necega sto je navodno blisko zapadnoevropskom uvetu?

Nema averzije prema Balkanu sa moje strane, a favorizovanje necega bliskog zapadnoevropskom uvetu proizilazi iz čiste logike - ako će snimati nešto što treba da bilo koga odavde probije na zapadnoevropskom tržištu, onda je, izvini, znanje tog engleskog od presudnog značaja, naročito kada pričamo o pop muzici, i onda su jedino bitni zapadnoevropski uveti. Tako ja vidim, što ne znači da sam u pravu.



Ama, pogledao sam i ne, meni se Adnan ne dopada, rekoh da Vukasina smatram pravim umjetnikom, ali....

pa natavak na tvoju logiku...

Goran Bregovic je izuzetno popularan u zapadnoj evropi, imao sam priliku da ga gledam u tri zapadnoevropske zemlje i svi koncerti su mu bili dupke rasprodani, a ni jednu jedinu pjesmu nije otpjevao na engleskom...i ne, posjetioci nisu bili ljudi sa Balkana vec upravo domaci.

I nije samo on primjer, takvih je mnogo...iz grcke, italije, turske..

Isti tren mi na um padne onaj turcin sto prije je prije par godina cmokao nas sa svih kanala.

Evropa voli autenticnost, jer je i sama takva....to je sve sto zelim da kazem.

I opet...da se mene pitalo, pobjedio bi Vukasin.
Alava Alava 01:02 06.01.2009

Re: Vidi

E, Alavice - ovo je pesma koja mu uopšte nije ležala i namučio se žešće . Sigurno je nikad sam ne bi odabrao. I drugo, ovo je bilo pre dva meseca - oni su za to vreme fascinantno napredovali.

Da, ali ja stvarno mislim da je ovog puta pobedio Najgori od sve dece... Da se razumemo, meni se Vukašin nije sviđao svaki put, recimo njegova izvedba Nirvane mi je bila loša, ali je ipak bio bolji. Od Adnana je bar njih pet bilo bolje.
Ipak, mislim da će Vukašin i da napravi nešto od svega. Onako , da liči na nešto... bar se nadam.
margos margos 01:05 06.01.2009

Re: Vidi

Da, ali ja stvarno mislim da je ovog puta pobedio Najgori od sve dece...

Ma to samo znači da se za njega nisu štedeli sms-ovi publike.

Sinoć je Ismeta Dervoz rekla Vukašinu da je student sa najboljim ocenama na Akademiji.
Za nas, njegove fanove - dovoljno, kad smo već stipse za kintu:)))))
Alava Alava 01:09 06.01.2009

Re: Vidi

Goran Bregovic je izuzetno popularan u zapadnoj evropi, imao sam priliku da ga gledam u tri zapadnoevropske zemlje i svi koncerti su mu bili dupke rasprodani, a ni jednu jedinu pjesmu nije otpjevao na engleskom...i ne, posjetioci nisu bili ljudi sa Balkana vec upravo domaci.

Da, ali ja opet kažem - pričamo o pop muzici. To što Brega radi svakako nije pop, to je nešto što može da prođe na bilo kom jeziku. Koliko ja kapiram OT, oni se baziraju na pop muzici, na nečemu kao recimo Anastacia koja je ovaj šou i otvorila... ja Adnana ne mogu ni da zamislim u tako nekoj varijanti, i da ne bude kako se meni ne sviđa Balkan, ali on je i u kući pevao isključivo narodnjake... i to one, baš , baš narodnjake, tipa "Ima jedna krčma u planini" i takoto.
I opet...da se mene pitalo, pobjedio bi Vukasin.

Eventualno i Sonja... važno je da se kapiramo!
Alava Alava 01:12 06.01.2009

Re: Vidi

Ma to samo znači da se za njega nisu štedeli sms-ovi publike.

Pa to i kažem - Živinički Lobi
Sinoć je Ismeta Dervoz rekla Vukašinu da je student sa najboljim ocenama na Akademiji.
Za nas, njegove fanove - dovoljno, kad smo već stipse za kintu:)))))

Što jes - jes. Kad smo stipse...
margos margos 01:13 06.01.2009

Re: Vidi

Eventualno i Sonja... važno je da se kapiramo!

Ma, i Nina je bila dobra, posebno poslednjih dana.
A Sonja je faca:)
Alava Alava 01:15 06.01.2009

Re: Vidi

Ma, i Nina je bila dobra,

Joj, Margita, meni je Nina bila loša... možda ja nemam sluha, ali konstantno sam imala utisak da falšira. Još kad je pohvale, ja uvek u čudu - tko je ovde tlud
ipsi ipsi 01:17 06.01.2009

Re: Vidi

OT se bazira na biznisu, kao i svi drugi i tu je sva tajna :)

Pobjedio je lik za kojeg su sigurni da ce ga probiti na balkanu, a nemoj da se zacudis ako uskoro ugledas i spot Anastacia/Adnan

Muzicka scena je u velikim problemima, internet ih unistava maksimalno i spremni su da zarad opstanka spoje sve zanrove u jedan, ako ce to donijeti bilo kakav dobitak.

Zato je danas sasvim normalno da slusas onog pol pota koji pjeva operu i bridni na istoj bini

Vukasin ce svakako se probiti, ali Adnan ce donjeti profit i to je to :)
margos margos 01:20 06.01.2009

Re: Vidi

meni je Nina bila loša

Šta da ti kažem... ni ja nisam stručnjak, al se palim na emociju... pa mi legla. Koliko god mi nije prijala kada govori, toliko mi se sviđala kad izađe na scenu.:)
Alava Alava 01:22 06.01.2009

Re: Vidi

nemoj da se zacudis ako uskoro ugledas i spot Anastacia/Adnan

Molim se da do toga ne dođe... mislim da ne vidim to

Muzicka scena je u velikim problemima,

Aham, već cirka dvaes godina...
Ej , Ipsi, voUlim i ja ponešto sa Balkana, što nije ni rock, a nije ni Brega, nije na engleskom, a isto se sluša mnogo... Šta kažeš, može?
ipsi ipsi 01:29 06.01.2009

Re: Vidi

Rundeka obozavam...zanimljivo, i on je zadrzao balkan u sebi, a ipak ga vole i na zapadu
Alava Alava 01:32 06.01.2009

Re: Vidi

ipsi
Rundeka obozavam...zanimljivo, i on je zadrzao balkan u sebi, a ipak ga vole i na zapadu

To ti kaem... sve može i bez Halida...
Ja sa dalajame tražila prvo Ljubav se ne trži, ali nisam našla... a to sam htela, samo da znaš! Ali i Apokalypso je super. I ja ga obožavam....
Alava Alava 01:34 06.01.2009

Re: Vidi

ni ja nisam stručnjak, al se palim na emociju...

Eh, Margita, mnoge su plakale kad su gledale Titanik ...
To je šala naravno
margos margos 01:38 06.01.2009

Re: Vidi

Eh, Margita, mnoge su plakale kad su gledale Titanik ...
To je šala naravno

Ja uz 'Rode' redovno.... Negde me taknu u dubljinu, ne znam gde.:)
Alava Alava 01:43 06.01.2009

Re: Vidi

Ja uz 'Rode' redovno.... Negde me taknu u dubljinu, ne znam gde.:)

Kako gde, pa u žicu...
Idem sada, jer da bih ustala, moram prvo i da legnem... ali vraćam se tamo oko 8, čim pristavim prvu jutarnju i zapalim cigar...
ipsi ipsi 01:45 06.01.2009

Re: Vidi

Ruke su ipak nesto najposebnije....

constrictoria92 constrictoria92 03:17 06.01.2009

Re: Vidi

nije metalika jedini bend na svijetu koji vrijedi


Nije. Bolji je Iron Maiden (tu se negde sunja i Nightwish i HIM i jos neki).

ma, pobedio je onaj za koga se glasalo. Eto, meni je bio najbolji Danijel.
Jest' da je nervirao okolo narod, al' ne zanima me kakav je kao licnost, nego kakav je kao umetnik.
Alava Alava 08:15 06.01.2009

Re: Vidi

Eto, meni je bio najbolji Danijel.
Jest' da je nervirao okolo narod, al' ne zanima me kakav je kao licnost, nego kakav je kao umetnik.

Da, što kaže Dragoljub - Danijel je pizdek, ali vrlo brzo se pokazalo da su i ostali, samo što Danijel ima i par talenata više u odnosu na pojedine ukućane...
Meni je uvek bilo interesantno kad se on spremao za nastup u onoj malenoj gluvoj sobi...
Alava Alava 08:29 06.01.2009

Re: Vidi

ipsi
Ruke su ipak nesto najposebnije....

Rundek u svakoj ima nešto spešl... ti se baviš muzikom?
ipsi ipsi 19:58 06.01.2009

Re: Vidi

constrictoria92
nije metalika jedini bend na svijetu koji vrijedi


Nije. Bolji je Iron Maiden (tu se negde sunja i Nightwish i HIM i jos neki).

ma, pobedio je onaj za koga se glasalo. Eto, meni je bio najbolji Danijel.
Jest' da je nervirao okolo narod, al' ne zanima me kakav je kao licnost, nego kakav je kao umetnik.


Ne huli, kakvi Ironci...na ovu temu se nisam posvadjao posteno jos od devedesete...jedino ko moze, ali ni oni sasvim, uz metaliku su:





ipsi ipsi 20:02 06.01.2009

Re: Vidi

Alava
ipsi
Ruke su ipak nesto najposebnije....

Rundek u svakoj ima nešto spešl... ti se baviš muzikom?



Trebao sam da se bavim, ali zivot kao zivot, ne voli da planiramo bez njega

Rundek je uspieo oko sebe da okupi umjetnike sa raznih strana svijeta, sa razlicitim uticajima na njihovu muziku, pogled na zivot uopste i tu je uspjeh skoro pa zagarantovan.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:49 06.01.2009

belov

meni se svideo belov. neznam shta vi mislite o njemu?
Alava Alava 00:55 06.01.2009

Re: belov

Ko je Belov? Aleksandar?
Ako je on, meni se ne sviđa. I mislim da je bio favorit publike do samog kraja samo zbog Tošeta.
dragoljub92 dragoljub92 00:56 06.01.2009

Re: belov

tko e tbelov

jeli a šta je bilo sonim pizdekom što je sve nervirao a mene ubedio da ne pratm tuopće
margos margos 00:58 06.01.2009

Re: belov

Alava
Ko je Belov? Aleksandar?Ako je on, meni se ne sviđa. I mislim da je bio favorit publike do samog kraja samo zbog Tošeta.

Ako misliš na Aleksandra - on je negde na pola došao do svog maksimuma - i dalje, ič.
Alava Alava 01:03 06.01.2009

Re: belov

dragoljub92
tko e tbelov

jeli a šta je bilo sonim pizdekom što je sve nervirao a mene ubedio da ne pratm tuopće

On je stigao do finala... veruj mi, i on je pre zaslužio pobedu... ako ćemo da gledamo vokalne sposobnosti
dragoljub92 dragoljub92 01:05 06.01.2009

Re: belov

mislim na onog debila što se onolko prenemagao i nervirao sve u tkući i okolo,što se rasplaka kad pričao smamom,pederljivko.
Alava Alava 01:10 06.01.2009

Re: belov

pa za njega ti kažem - stigao do finala.
dragoljub92 dragoljub92 01:24 06.01.2009

Re: belov

Alava
pa za njega ti kažem - stigao do finala.

pa to ja kao ču sinoć njegovglas i uvati me tmukas.zbog njega nisam mogo da gledam uopće.sve gledam dok on ne progovori i oma mi pukne film i okrenem.a i imao sam sreću da prvo što sam video na toj emisiji je bio njegov razgovor sa tmamom.i i tako iz tri pokušaja odustadoh
Alava Alava 01:28 06.01.2009

Re: belov

pa to ja kao ču sinoć njegovglas i uvati me tmukas.zbog njega nisam mogo da gledam uopće.sve gledam dok on ne progovori i oma mi pukne film i okrenem.a i imao sam sreću da prvo što sam video na toj emisiji je bio njegov razgovor sa tmamom.i i tako iz tri pokušaja odustadoh

Meni je on na kraju postao zabavan... u stvari, od momenta kad se sprdao sa Lošom i Suadom... od tad mu je sve oprošteno...
dragoljub92 dragoljub92 01:46 06.01.2009

Re: belov

Meni je on na kraju postao zabavan... u stvari, od momenta kad se sprdao sa Lošom i Suadom... od tad mu je sve oprošteno...

ne mogu uvo mi ne podnosi prenemaganje odma mi iskoče bodlje ki na ježa
dragoljub92 dragoljub92 01:50 06.01.2009

evo jedna

čestitalica
reanimator reanimator 10:19 06.01.2009

...

Prvo i osnovno..namešteno bre Valuev - Holifild...što ne bi bila nameštena i OT??
A sve i da nije namešteno..nemaš instrument da sprečiš mogućnost zloupotrebe sistema glasanja, u kom svaki kvalitet vrlo lako može da bude zbrisan kvantitetom. Nešto kao eurosong. Jbg...možeš da imaš ne znam kako super pesmu..najbolju ikad...ako nisi razvio sms strategiju, ćao si.
Plus..ko uopšte kontroliše te sms glasove? Ja kad čujem ono...pravi se presek glasova...zamislim tamo neke kako sede sa digitronima i sabiraju.
Dalje..show uopšte nisam pratio, iako mi je osnovna ideja o popularizaciji pop-rock muzike na taj način bila odlična. A onda sam u prvoj epizodi video da je gost Željko Joksimović, pa sam odustao. Ali sam, naravno, uredno bio u toku, jer kad god uključim TV, naletim na Babajića i ekipu.
I sad..šta mi nije jasno? Kako će mladi Babajić, kojeg sam u par navrata registrovao kako cvili, jer je dobio da peva pesmu sa 6 reči engleskog...šta će taj da snimi za Universal?? Otpada poredjenje sa Bregovićem, jer Bregović je čoban drugog formata i kao gura etno, a Babajić je autentični folker.
Meni tu odlična bila jedna crnka sa fantastičnim glasom, ali je ekspresno ispala u paru sa nekim zblanutim Makedoncem.
A i to...Emotion produkcija...mislim...ja ne mogu da zamislim osobu (a da nije član uže porodice), koja bi u Velikom Bratu uopšte glasala za onu Crnogorku robota, a ta 'ladno pobedila. Da ne pominjem voditelje, koji su mi paradigma srpske scene, omladine i društva generalno, pa u svetlu te činjenice, Babajićeva pobeda prosto dodje kao najlogičniji epilog.
Alava Alava 11:05 06.01.2009

Re: ...

Prvo i osnovno..namešteno bre Valuev - Holifild...što ne bi bila nameštena i OT??

Ako je namešteno, ja sam srećna.
Dalje..show uopšte nisam pratio, iako mi je osnovna ideja o popularizaciji pop-rock muzike na taj način bila odlična. A onda sam u prvoj epizodi video da je gost Željko Joksimović, pa sam odustao.

Da, svi smo čekali sa nestrpljenjem da ovo počne , i onda smo se grdno razočarali. Gosti koji su dolazili su blagi užas, a ono što me je fasciniralo bio je tempo kojim se izbacuju momci orijentisani ka rock muzici. Još samo da dodam, moj favorit nije bio Vukašin, već Sajko, a odmah za njim i Đole. Ali su sva trojica tu negde, svaki na svoj način. Ali ako ćemo porediti Vukašina i Babaju,....
I sad..šta mi nije jasno? Kako će mladi Babajić, kojeg sam u par navrata registrovao kako cvili, jer je dobio da peva pesmu sa 6 reči engleskog...šta će taj da snimi za Universal??

To se i ja pitam. Možda „Don’t want, don’t want no diamonds...“, to ako savlada zahtevan tekst..
A i to...Emotion produkcija...mislim...ja ne mogu da zamislim osobu (a da nije član uže porodice), koja bi u Velikom Bratu uopšte glasala za onu Crnogorku robota, a ta 'ladno pobedila. Da ne pominjem voditelje, koji su mi paradigma srpske scene, omladine i društva generalno, pa u svetlu te činjenice, Babajićeva pobeda prosto dodje kao najlogičniji epilog.

Pa znam sve Re, Amon Re... Zato smo mi ovde i bili oduševljeni kad je u prvom VB-u pobedio Ivan... to se desilo ja mislim prvi i poslednji put na ovim prostorima.
Što se OT-a tiče, rekoše sinoć Vukašinu da je već dobio par ozbiljnih ponuda. Sad, šta znači ozbiljna ponuda u Srbiji više stvarno ne znam, ali ono što me zanima je da li će on te ponude moći da razmatra sam i da ih prihvata i odbija po sopstvenom nahođenju, ili je (što je najverovatnije slučaj) ipak ograničen nekim ugovorom koji su potpisali još na audiciji (kao pakt sa đavolom hebote), te će njegove ponude najpre razmatrati producenti iz OT-a i odlučivati u skladu sa svojim interesima a u Vukašinovo ime.

margos margos 12:11 06.01.2009

Re: ...

Pa znam sve Re, Amon Re...

Kaže se ''AmAn, Re...''
Alava Alava 12:42 06.01.2009

Re: ...

Kaže se ''AmAn, Re...''

A, misliš nije Irak nego Iran... znala sam da je neka Persija...
dragoljub92 dragoljub92 14:58 06.01.2009

Re: ...

Alava
Kaže se ''AmAn, Re...''

A, misliš nije Irak nego Iran... znala sam da je neka Persija...

znam i ja da to neka indonezija,ne?
Unfuckable Unfuckable 13:06 06.01.2009

ima nešto dobro u OT

ako se neko seća kako su gromoglasno najavljivali Džonija Štulića....sećate se ?
E, pa ja sam tada rekao - pre će Majkl Đeksona da dovedu neg' Džonija, i drago mi je da sam bio u pravu.


onićedoveduDžonija.....tzvrtz !
Alava Alava 13:10 06.01.2009

Re: ima nešto dobro u OT

Ma kakav Džoni, meni to bilo smešno. Kao i momenat kad je Direktor delio pesme, pa dao Balkan uz komentar "Ovo je pesma jednog autora koga izuzetno cenim". Komentar mi ne bi parao uši da i pre i posle toga nije za još milion autora rekao kako ih izuzetno ceni.
radojicic92 radojicic92 13:14 06.01.2009

...

nece se Adnan od muzike 'leba najesti
bolje da su nasli nekog Dzimija da udari nesto... dubinski

Alava Alava 13:27 06.01.2009

Re: ...

radojicic92
nece se Adnan od muzike 'leba najestibolje da su nasli nekog Dzimija da udari nesto... dubinski

Da su našli nekog ko udara dubinski, tj. da su sa audicija pokupili najbolje, ne bi sa njima imali šta da rade. Ovako uzeli su ove koje su uzeli, i eto - i Babaja može da postane zvezda ako dovoljno jako poželi.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 17:00 07.01.2009

e,

ova zna za jutu...
valjda sam ti odgovorila na temu.
ima još
al da ne redjam...
Alava Alava 11:58 08.01.2009

Re: e,

Hvala ti Snežano za doprinos temi...
Srećni praznici i tebi!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:54 08.01.2009

Re: e,

blagodarim, blagodarim...
evo ti pesen za ovo ladnjikavo veče
maksa83 maksa83 14:09 09.01.2009

Re: e,

Ja sam prećutao sve ovo, pošto u celu stvar nisam ni zvirnuo, a kamoli otpratio.

To me sprečava da imam favorite:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana