Za zaboravne

vishnja92 RSS / 10.01.2009. u 17:59

 

Naša deca

Vaša deca nisu vaša deca.
Oni su sinovi i kćeri života
koji žudi za sobom.
Oni postižu, ali ne preko vas.
I mada su sa vama, oni vam ne pripadaju.
Dajte im ljubav, ali ne vaše misli,
jer oni imaju svoje vlastite.
Možete udomiti njihova tela,
ali ne i njihove duše,
jer one borave u kući sutrašnjice do
koje vi ne možete cak ni u snovima.
Možete se truditi da budete kao oni,
ali ne tražite da oni budu kao vi,
jer život ne ide unazad, niti stoji.
Vi ste lukovi sa kojih se vaša deca,
kao žive strele, bacaju u budućnost.
Strelac vidi znak na stazi večnosti,
i on vas savija svojom moći,
da bi njegova strela otišla daleko i brzo.
Neka vaše savijanje u strelčevoj
ruci bude radost;
jer mada on voli strelu koja leti,
On voli i luk koji je postojan.

Halil Džubran



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 13:45 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

pa, poznato je odavno da klinci više gledaju neg' što slušaju (pa, tako i odrasli, da dodam)
tako da - ako se sećaš recimo, obdaništa - pa dve vaspitačice - uvek si vrlo brzo skapirao koja samo preti a ne radi ništa (ta obično služi da joj se vadi mast), a koja uradi ono što obeća (pa ma koliko loše to zvučalo)...pa ti sad ....testiraj rođo, ako nemaš pametnija posla
Dakle, tako je i u porodicama, ona stara podela "dobar pandur - loš pandur"....mogla je meni keva da preti...ihaaaaj - ali tek kada uradi nešto, zaista uradi nešto - postajao bih kooperativan. Sreća njena pa nije bila nedosledna, jer tu postoji široko polje za zloupotrebe i stvaranje nedoumica kod klinca...dakle - od njenih opomena pa do nečega što bi zazvučalo kao pretnja ...eoni bi prošli.
Ćale nije morao da ulaže toliku energiju (a šopio me dvaput u životu, ukupno) - jednostavno, bio je bolji glumac i ostavljao onaj "don't mess with me" utisak jako uverljivo - kada je trebalo (a u stvari - panja)
Po meni, gledajući sve to - najgora je nedoslednost i slanje pomešanih poruka : u tu klopku srećom, moja keva nije upadala - mada sam ja kao i svaki klinček volio testirati verodostojnost njenih poruka - znao sam da, kada mi (najzad) pripreti...postoji veoma dobra verovatnoća da će krenuti u izvršenje..(ono : ne vadi pištolj ako nemaš nameru da pucaš)
Time je vešto stavljala odluku u moje ruke : možeš ovom stazom koja vodi do...., a možeš lepo i pametno i ovom stazom koja je daleko bezbednija, bolja, lepša, blablabla... - dakle, nekakva kvazimogućnost izbora, sada zvuči malo smešno
j.bre j.bre 14:52 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

bauer.
Pozdrav j.bre.

i samo sam hteo da kažem, pre nego što zapalim na spavanje, deca ne smeju da se biju. bez obzira na povod.

Pozdrav jack.

I da se slozim s tobom i ostalima - nema batinanja dece!
omega68 omega68 15:36 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Unfuckable
pa, poznato je odavno da klinci više gledaju neg' što slušaju (pa, tako i odrasli, da dodam)
tako da - ako se sećaš recimo, obdaništa - pa dve vaspitačice - uvek si vrlo brzo skapirao koja samo preti a ne radi ništa (ta obično služi da joj se vadi mast), a koja uradi ono što obeća (pa ma koliko loše to zvučalo)...pa ti sad ....testiraj rođo, ako nemaš pametnija posla
Dakle, tako je i u porodicama, ona stara podela "dobar pandur - loš pandur"....mogla je meni keva da preti...ihaaaaj - ali tek kada uradi nešto, zaista uradi nešto - postajao bih kooperativan. Sreća njena pa nije bila nedosledna, jer tu postoji široko polje za zloupotrebe i stvaranje nedoumica kod klinca...dakle - od njenih opomena pa do nečega što bi zazvučalo kao pretnja ...eoni bi prošli.
Ćale nije morao da ulaže toliku energiju (a šopio me dvaput u životu, ukupno) - jednostavno, bio je bolji glumac i ostavljao onaj "don't mess with me" utisak jako uverljivo - kada je trebalo (a u stvari - panja)
Po meni, gledajući sve to - najgora je nedoslednost i slanje pomešanih poruka : u tu klopku srećom, moja keva nije upadala - mada sam ja kao i svaki klinček volio testirati verodostojnost njenih poruka - znao sam da, kada mi (najzad) pripreti...postoji veoma dobra verovatnoća da će krenuti u izvršenje..(ono : ne vadi pištolj ako nemaš nameru da pucaš)
Time je vešto stavljala odluku u moje ruke : možeš ovom stazom koja vodi do...., a možeš lepo i pametno i ovom stazom koja je daleko bezbednija, bolja, lepša, blablabla... - dakle, nekakva kvazimogućnost izbora, sada zvuči malo smešno

Mi se trudimo da ne dajemo nejasne poruke.Ako se obeća nešto - u 99% slučajeva se i ispuni.Za krupne stvari se uglavnom priča i to je bez nasilja.Ne lažemo i ne pokušavamo da dete okrećemo protiv onog drugog.
Ali, postoji tu dosta stvari.Prvo dete se nikad ne vaspitava kao drugo, niti su oba ista.Prvom detetu se ne tolerišu neke stvari koje se posle drugom dopuštaju.Moj ćale je burazera udario možda dva - tri puta.Ja sam dobijao kao prvi za svakakve stvari.Za neke potpisujem da di i sam sebe sad tukao.Na pr:
Rečeno je sto puta da se posle fudbala ne pije odmah voda , već se sačeka malo da se ohladiš.
Ćale se vraća sa posla , a ja izlazim iz dvorišta mokrog lica i usta od vode i kose od fudbala.Šta da radi?
Da mi po sto prvi put objasni da ću da dobijem anginu?(Više nikad nisam pio vruć vodu)
Mnogo smo se mi danas, po gradovima, odvojili od prirode i od korena.Utripovani smo na sva živa i mrtva rodna, dečja , kučeća i dr. prava.Imam jednog kolegu koji živi u selu i ponekad se zaprepastim sa kojom on jednostavnošću gleda na stvari.Kad razmislim, shvatim da je u pravu.
Unfuckable Unfuckable 16:06 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

ok, a zamisli da je - sledeći put kada kreneš na fudbal rekao : "Ne može" ?
omega68 omega68 16:59 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Unfuckable
ok, a zamisli da je - sledeći put kada kreneš na fudbal rekao : "Ne može" ?

U onih predhodnih 100 puta bilo je i toga, al ništa
Unfuckable Unfuckable 17:06 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

heh, ima i ona "igra blamiranja"...pošalje ti babu, recimo da te napravi sačekušu sa nekom pelenom ili peškirićem, odmah posle pikanja i da te pred svim ortacima, po sistemu "sine omega, daj da te ubrišem da ne nazebeš..." malo izblamira pred ortacima
ili te, još bolje - sačeka ćale.
To bi bilo nešto...nezaboravno
topcat topcat 17:07 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

omega68
A kako posle može...?

Dobro, zar ovdje nitko od vas roditelja nikad nije pljesnuo dijete po guzi?
Ne mislim na izlemao kajsem, niti isamarao.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:11 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

pa ja bih al ovde hapse jbt!
bauer. bauer. 17:18 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Dobro, zar ovdje nitko od vas roditelja nikad nije pljesnuo dijete po guzi?
Ne mislim na izlemao kajsem, niti isamarao.

ja jesam. sto bi reko pesnik dok jos nista nisam znao... i danas me grize savest zbog toga.
vishnja92 vishnja92 17:24 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Utripovani smo na sva živa i mrtva rodna, dečja , kučeća i dr. prava.

evo, ja recimo mislim da po tom pitanju nisam bas utripovana.

jedino sto nikako ne mogu da shvatim ovo: po kom Bozijem, ljudskom, prirodnom ili bilo cijem drugom poimanju pravde (nemoj da se smejes ovde) ti imas vece pravo da udaris njega nego on tebe?

zato sto si krupniji? to znaci da on ima pravo sutra tebe da lemza dok ne pobelis.
ili zato sto si ti rodjen u jednom trenutku vremena a on u drugom? to je besmisleno, priznaj.

dakle - ovi razlozi otpadaju.
koji, po tebi, ne otpadaju?

deca ne slusaju jer istrazuju svoje (i nase, i sve okolne) granice. i jesu veoma izludjujuca ponekad (do cesto) i znaju da bocnu u strpljenje onda kad su desete stvari na redu. takva im je priroda (ofalimtiseboze :))

ja kapiram - veruj mi - jako dobro da ti pricas o odgovornosti prema njima i o mehanizmima zastite dok rastu. medjutim, stvar je mnogo jednostavnija nego sto izgleda: ti si taj koji postavlja pragove i granice. postoje deca kojima je par cuski ko dobar dan, jer ih dobijaju svako malo. postoje, takodje, deca kojima je vika uobicajena porcija komunikacije.

medjutim, ukoliko si sa njima strpljiv i nezan i veseo kad god mozes (a verujem da jesi), nema potrebe da uvodis "vaspitne mere".

klinci jako dobro citaju reakcije i raspolozenja odraslih. ljutnja (ne glumljena sa ciljem, nego spontana i izazvana) je potpuno ok osecanje, a ti je kanalises u pravcu koji biras. oni to u svakom slucaju percipiraju kao ljutnju.
(mogu se istog momenta pretvoriti u andjele samo ako snime da si, naprimer, ozbiljan (ne poznajem te dovoljno pa lupam) ili da su ti tektek zategnute crte lica, ili stagod)

ja zaista, zaista mislim da je cela fora u tome da roditelj prepozna sebe u konfliktnim situacijama sa decom i da o tome razmisli.

vishnja92 vishnja92 17:25 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

pa ja bih al ovde hapse jbt!

:))))))))))))))))
topcat topcat 17:26 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

bauer.
i danas me grize savest zbog toga.

Kaze djecja psihologija da ne bi trebalo, posto se klinci toga ne sjecaju kao neceg cime im se napakostilo.




ivana23 ivana23 17:30 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Rečeno je sto puta da se posle fudbala ne pije odmah voda , već se sačeka malo da se ohladiš.
Ćale se vraća sa posla , a ja izlazim iz dvorišta mokrog lica i usta od vode i kose od fudbala.Šta da radi?

Gledas li tenis omega? Kada teniseri onako oznojeni otvore frizider i uzmu ledenu flasicu vode? Ili uzmu peskir pa u njega uviju (kao bombonu) kockice leda i stave oko vrata? A leti im jos dodatno u ledja duva veliki ventilator? Sinsinati u avgustu...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:33 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

ja isto to nisam razumela zashto je pogreshno da se pije hladna voda posle fudbala???
meni to nisu rekli moji roditelji tako da ni moja deca to ne znaju.
vishnja92 vishnja92 17:36 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

e - definitivno ima neka fora sa grlom. mene izbezumi kad cujem "nemoj da pijes hladnu vodu, mokar si" - jok, nego ce toplu? ali ima dece koja jesu osetljiva na to, a i roditelja koji su bili kao mali pa sad brane deci.

ziva istina.
omega68 omega68 19:28 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

jedino sto nikako ne mogu da shvatim ovo: po kom Bozijem, ljudskom, prirodnom ili bilo cijem drugom poimanju pravde (nemoj da se smejes ovde) ti imas vece pravo da udaris njega nego on tebe?

zato sto si krupniji? to znaci da on ima pravo sutra tebe da lemza dok ne pobelis.

Pa tući će i on mene - to je na selu stari običaj Zapravo važi pravilo:
Ako si ti tukao oca - tebe će sin.
Ne odnosi se na decu kojoj svarno mora da se ''malo pomogne '' da shvate neke stvari.Jednog mog druga ćale je tukao više nego mene moj, skoro pa je to bilo za socijalno, a on nije postao neki probisvet, robija, psihopata ili sl. već je u BGD uspešan poslovan čovek ( tajkun početnik ) koji je uspeo bez ičije pomoći i uprkos ''stresu'' od batina.Dobro , nisam pristalica toliko brutalnih mera ali...šta i meni fali što sam ponekad dobio batine?Nisam narkoman, Alkos(?), peder, ne varam žene, ne ubijam životinje, aevo i pišem na blogu
I da, grlo hoće da zaboli ako se popije voda i stane se.Ako se nastavi - neće
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:32 12.01.2009

sve zbog grlobolje

I da, grlo hoće da zaboli ako se popije voda i stane se.Ako se nastavi - neće

pa je zato tvoj tata nastavljao sa fizichkim aktivnostima?
omega68 omega68 19:35 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

medjutim, ukoliko si sa njima strpljiv i nezan i veseo kad god mozes (a verujem da jesi), nema potrebe da uvodis "vaspitne mere".

Bio sam nekad , veruj,'' ali ljudi su me upropastili'', malo se šalim ali malo je i istina.Pošto imam ponekad problem kako prehraniti porodicu, ne mogu da imam i strpljenja koliko treba, ne mogu.A evo sad, umesto da se igram sa sinom ja pišem ovde.
vishnja92 vishnja92 19:38 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

a on nije postao neki probisvet, robija, psihopata ili sl. već je u BGD uspešan poslovan čovek ( tajkun početnik )

dobro - mozda je njega preskocilo. a jel ima decu? i znas - ti navodis ekstremne posledice (nije da mi je bas jasno kako se postaje peder zbog batina, al ajd) a u pitanju su fina podesavanja ljudske duse

ps - to sa grlom je meni skroz nadrealno al kapiram da ima osetljivog sveta.

pps - a i bre vernost nema nikakve veze sa batinama, sta je tebi :))))
vishnja92 vishnja92 19:49 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Bio sam nekad , veruj,'' ali ljudi su me upropastili'', malo se šalim ali malo je i istina.Pošto imam ponekad problem kako prehraniti porodicu, ne mogu da imam i strpljenja koliko treba, ne mogu.A evo sad, umesto da se igram sa sinom ja pišem ovde.

omega - uz veliku opasnost da postanem solitelj tudje pameti (sto mi se verovatno vec i desilo, par komentara gore), moram da kazem - ovaj tvoj komentar lepo potvrdjuje da su sve te stvari do tebe. casna najcasnija rec.

frapantno je koliko istina pored dece mozes otkriti o sebi. cudo jedno.

ja umem povremeno da se, bas onako, izdernjam na klince. retko, al se desi. njih to ic ne pogadja - verujem, jer me u tom trenutku ne cene bas preterano (i ne treba, ljubim ih pametne). medjutim, kada vide da sam zabrinuta ili ljuta ili vec nekakva zbog njihovih postupaka a pritom se ponasam pribrano, konstruktivno, i kako da kazem - kao neko ko ipak ima keca u rukavu, onda su stvari drugacije :)

a to da finansijska neizvesnost razbija sistem - to mi je jasno i poznato. onda se usmeris na ono sto imas u tom trenutku, ako vec ne mozes da utices na stvari. pomaze.

nadam se da se ne ljutis zbog ovoga - ja sam sama sebi kreten sto ti ovako pisem, ali ukombinovale se teme na koje nisam ravnodusna. a i drag si mi. i...eto :)
omega68 omega68 20:28 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

a jel ima decu?

3 ćerke
pps - a i bre vernost nema nikakve veze sa batinama, sta je tebi :))))
*novo

Ma hteo sam da kažem da se zbog toga ne postaje devijantan ( pa čak ni tu )
ja umem povremeno da se, bas onako, izdernjam na klince. retko, al se desi. njih to ic ne pogadja - verujem, jer me u tom trenutku ne cene bas preterano (i ne treba, ljubim ih pametne). medjutim, kada vide da sam zabrinuta ili ljuta ili vec nekakva zbog njihovih postupaka a pritom se ponasam pribrano, konstruktivno, i kako da kazem - kao neko ko ipak ima keca u rukavu, onda su stvari drugacije :)

OK tako i moja žena može, ali ja pričam o ocu.Kakav je njihov otac?
a to da finansijska neizvesnost razbija sistem - to mi je jasno i poznato. onda se usmeris na ono sto imas u tom trenutku, ako vec ne mozes da utices na stvari. pomaze.

Jedna dobra vest: Od kad sam dobio drugo, počeo sam drugim očima da gledan prvo.Postao mi je odjednom veliki i počeo sam da shvatam da mi izmiče...Nisam se mazio sa njim toliko od kad se rodio kao ovih dana.A ćerka, ona će da mi dadu dadinu...već se uvlači pod kožu.Jedino kod mene zaspi, pa čak i žena koja je htela ćerku - počinje da shvata da će biti moja.Spasi me Bože ovolike ljubavi, više ne ličim na sebe
nadam se da se ne ljutis zbog ovoga - ja sam sama sebi kreten sto ti ovako pisem, ali ukombinovale se teme na koje nisam ravnodusna. a i drag si mi. i...eto :)

Ma ne nikad ( sad da kažem da si i ti meni ispašće sumnjivo)
vishnja92 vishnja92 09:39 13.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Spasi me Bože ovolike ljubavi, više ne ličim na sebe

cerke :)
OK tako i moja žena može, ali ja pričam o ocu.Kakav je njihov otac?

pa sad, druze omega - ti me cackas da balansiram izmedju lojalnosti i istinoljubivosti :))

odnos prema deci nam je razlicit, definitivno - a iz toga je proisteklo da je i njihov prema nama razlicit. meni se cini da ja mnogo lakse postizem sa decom ono sto zelim (kazem: meni se cini. to ne mora da znaci da sam u pravu)

ali fakat je - vi kao pol jeste malo drugacije bazdareni od nas iz onih raznih biolosko-antropolosko-kulturoloskih razloga. medjutim, ja poznajem veliki broj oceva (evo nekih od njih dole, ako prestanu da se igraju upaljacima mozda ce neki i da ti odgovori) koji mi deluju kao veoma strpljiva i odmerena sorta.

pitaj njih :)
maksa83 maksa83 10:13 13.01.2009

Re: sta je ovo sad?

(evo nekih od njih dole, ako prestanu da se igraju upaljacima mozda ce neki i da ti odgovori)

Ko, je l' ja? Ne igram se, zveknula me neka strujica iz njega, magonigaupm...
koji mi deluju kao veoma strpljiva i odmerena sorta.

A, dakle nisam ja, sve okej. :)

ivana23 ivana23 09:39 14.01.2009

Re: sta je ovo sad?

ivana23
Rečeno je sto puta da se posle fudbala ne pije odmah voda , već se sačeka malo da se ohladiš.Ćale se vraća sa posla , a ja izlazim iz dvorišta mokrog lica i usta od vode i kose od fudbala.Šta da radi?
Gledas li tenis omega? Kada teniseri onako oznojeni otvore frizider i uzmu ledenu flasicu vode? Ili uzmu peskir pa u njega uviju (kao bombonu) kockice leda i stave oko vrata? A leti im jos dodatno u ledja duva veliki ventilator? Sinsinati u avgustu...

Dopuna.
U vreme danasnjeg Novakovog meca u Sidneju bilo je 42*C:

vishnja92 vishnja92 13:59 14.01.2009

Re: sta je ovo sad?

aleksandarz92

hej, helou - tek sad sam snimila da si to ti. preletela preko teksta pa sam mislila da je ao.
dobrodosao
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:36 12.01.2009

Eto, vidite

Mene je privlacio balkon i dilema da li ce "cika" da me popravi ako se slomim pri padu. Tako, kad su me jednom uhvatili sa nogom preko ivice, posle su zakljucavali vrata balkona, a otac je govorio i o nekoj mrezi koja bi mogla da se postavi. Odustali su od toga, a i ja sam nekako, bez batina, izgubio interesovanje da iskusavam "ciku". Pocele neke druge stvari da me interesuju...
Unfuckable Unfuckable 12:40 12.01.2009

Re: Eto, vidite

pa da :
leto - zima, leto - zima....i tako jedno pe'šes' puta....i - prođe
maksa83 maksa83 12:50 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Pocele neke druge stvari da me interesuju...

Horizonte brate, a šta da radimo ako to sa terasom krene da ih zanima daleko pre puberteta?
antioksidant antioksidant 12:58 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Pocele neke druge stvari da me interesuju...

tete!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:16 12.01.2009

Re: Eto, vidite

pa da :
leto - zima, leto - zima....i tako jedno pe'šes' puta....i - prođe

Aha, i puta 10.


Horizonte brate, a šta da radimo ako to sa terasom krene da ih zanima daleko pre puberteta?

Zakljucavajte ta vrata, molim vas ! I ne objasnjavajte recima bilo sta o tom nekom "ciki" sto sve moze i zna.
I nabavite mrezu, za svaku eventualnost.


tete!

Da. Male tete.


Unfuckable Unfuckable 13:27 12.01.2009

Re: Eto, vidite

I nabavite mrezu, za svaku eventualnost.

i padobrane ?
maksa83 maksa83 13:36 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Unfuckable
I nabavite mrezu, za svaku eventualnost.

i padobrane ?

Ili da po kući i terasi ide stalno vezan onom bungee jump gurtnom?
Ili i to - i padobran.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:41 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Kod mene u zgradi je bio sličan sliučaj kada je jedan klinac hteo da leti kao Betmen.
Vezao mali stolnjak oko vrata, popeo se na prozor: 'Beeeeeetmeeeeeen' TRAAAAAS!!!!!!!!
Prozor jeste bio oniži, al' ipak dovoljno visok da izleči od superherojstva.
antioksidant antioksidant 13:43 12.01.2009

Re: Eto, vidite

ili da se zivi u prizemlju?

bolje podrumu!
antioksidant antioksidant 13:45 12.01.2009

Re: Eto, vidite

dobrosavljevic_m
Kod mene u zgradi je bio sličan sliučaj kada je jedan klinac hteo da leti kao Betmen.
Vezao mali stolnjak oko vrata, popeo se na prozor: 'Beeeeeetmeeeeeen' TRAAAAAS!!!!!!!!
Prozor jeste bio oniži, al' ipak dovoljno visok da izleči od superherojstva.



ja sam pokusavao ovo da izvedem

nisam uspeo : (

edit: inace poruci klincu da betmen nema super moci (neprekidno je vezan)

Unfuckable Unfuckable 13:46 12.01.2009

Re: Fato, vid' bez zuba !

nisi valjda u stanu to probao ?

ps : a jesi li prisiljavao roditelje da gledaju dok to pokušavaš da izvedeš ?
maksa83 maksa83 13:47 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Kod mene u zgradi je bio sličan sliučaj kada je jedan klinac hteo da leti kao Betmen.
Vezao mali stolnjak oko vrata, popeo se na prozor: 'Beeeeeetmeeeeeen' TRAAAAAS!!!!!!!!
Prozor jeste bio oniži, al' ipak dovoljno visok da izleči od superherojstva.

Evo je.
Milena sunce, 'de kad budeš merila one tvoje impendanse i prilagođenja, rasklopi jedan onaj upaljač pa premeri sa koliko volti/ampera drmne ona munjica, da znam šta radim.

Hvala unapred,
Čika Maksa.
antioksidant antioksidant 13:48 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Unfuckable
nisi valjda u stanu to probao ?

sa krova zgrade koju su pravili u komsiluku. i nisam bio jedini koji je probao (po vise puta) i niko nije uspeo : (
ps : a jesi li prisiljavao roditelje da gledaju dok to pokušavaš da izvedeš ?

verujem da oni jos uvek ne znaju. srecom, ne bih da im sada proveravam stanje miokarda (sada su stariji i rizicniji :))
antioksidant antioksidant 13:50 12.01.2009

Re: Eto, vidite

rasklopi jedan onaj upaljač pa premeri sa koliko volti/ampera drmne ona munjica, da znam šta radim.

sta ako bude neka cudna cifra? nesto kao 180v/25a?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:52 12.01.2009

Re: Eto, vidite

inace poruci klincu da betmen nema super moci

E, da se toga sam setio....
koliko volti/ampera drmne ona munjica, da znam šta radim.

Makso, 'oću. Pa da ja to da koristim ako moja eventualna deca eventualno požele da upišu elektrotehniku.
Bolje da ih malo ožežem, nego da posle nosim na savesti što će da rade u srpskoj privredi.
Unfuckable Unfuckable 13:53 12.01.2009

Re: Eto, vidite

da,da...što te ne ubije...
antioksidant antioksidant 13:55 12.01.2009

Re: Eto, vidite

.što te ne ubije...

sto te ne ubije promeni pa probaj jace
maksa83 maksa83 13:58 12.01.2009

Re: Eto, vidite

sta ako bude neka cudna cifra? nesto kao 180v/25a?

Onda ću to ubuduće da radim u gumenim rukavicama.
antioksidant antioksidant 14:17 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Onda ću to ubuduće da radim u gumenim rukavicama.

pametno. ipak si ti otac dvoje dece. moras misliti na njih i voditi racuna o sebi
maksa83 maksa83 14:21 12.01.2009

Re: Eto, vidite

pametno. ipak si ti otac dvoje dece. moras misliti na njih i voditi racuna o sebi

Nijedna mera opreza nije suvišna!

Šalim se. Jesi probao? Neprijatno.
Ali nemoj to da radiš nekome ko ima pejsmejker.
antioksidant antioksidant 15:17 12.01.2009

Re: Eto, vidite

Ali nemoj to da radiš nekome ko ima pejsmejker.

sad mi kazes.

a sta sad da radim sa dedom?
maksa83 maksa83 15:23 12.01.2009

Re: Eto, vidite

a sta sad da radim sa dedom?

Zavisi da li je baba videla, i ako jeste - da li se puno uzrujala.

Je l' možeš sam da ga poneseš? To je jedino bitno.
antioksidant antioksidant 15:27 12.01.2009

Re: Eto, vidite

maksa83
Zavisi da li je baba videla, i ako jeste - da li se puno uzrujala.Je l' možeš sam da ga poneseš? To je jedino bitno.

nisam siguran da li je videla. sva je ubledela i samo zuri u jednu tacku. cuje se i neko sistanje iz nje...
dedu cu poneti sam, nije tezak, ali kad ga umotam u tepih ne moze da stane u auto...

da ja stavim ovaj upaljac babiu ruku i odem lepo?
vishnja92 vishnja92 15:36 12.01.2009

Re: Eto, vidite

vama ovde treba nadzor :))
zaigrali se upaljacima...gori ste bre od dece !!!

napisacu blog o tome sta kasnije biva sa tim strelama iz pesme. kad postanu lukovi i tako to. ovo je pretnja :)
Unfuckable Unfuckable 15:45 12.01.2009

Re: Eto, vidite

da ja stavim ovaj upaljac babiu ruku i odem lepo?

ako baba plače daj joj keks
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:59 12.01.2009

Re: Eto, vidite

da ja stavim ovaj upaljac babiu ruku i odem lepo?

zavisi.

ako je baba bila dobra prema tebi (nije te tukla, plashila kojechime, ...) onda nema smisla pavti duplu shtetu. zashto ne staviti upaljach dedi u ruke (i cigaru u zube)?
antioksidant antioksidant 16:27 12.01.2009

Re: Eto, vidite

ako je baba bila dobra prema tebi (nije te tukla, plashila kojechime, ...) onda nema smisla pavti duplu shtetu. zashto ne staviti upaljach dedi u ruke (i cigaru u zube)?

pazite ljudi ja ni babu ni dedu ne znam. zatekli su tu kad sam imao upaljac. a racunam babu bolje da smeste negde, sad kad je bez dede (i sisti nesto iz nje)... ako upaljac stavim kod dede, ostace baba sama... nije joj to nka opcija. tamo ce bar drustvo imati...
reanimator reanimator 17:27 12.01.2009

...

Vi ovde još uvek o deci,a? :)
vishnja92 vishnja92 17:30 12.01.2009

Re: ...

vidis bre da pale upaljace i ...... ma pusti
ivana23 ivana23 17:40 12.01.2009

Re: ...

vishnja92
vidis bre da pale upaljace i ...... ma pusti

vishnja92 vishnja92 17:45 12.01.2009

Re: ...

hvala, Ivano :)))
rapunzel rapunzel 13:49 14.01.2009

mnogo mi

je žao što ja tek sad...al' sve što si napisala potpisujem.
I kad vičem na decu, posle sam ljuta na sebe onoliko.
Sad ću malo da te kopiram, al imam veliku potrebu:
HVALA MOJOJ DECI!

a tebi
vishnja92 vishnja92 13:55 14.01.2009

Re: mnogo mi

de si bre ti :)))))))

ps - blogujes, blogujes :))))
rapunzel rapunzel 13:59 14.01.2009

Re: mnogo mi

malo, al nemoj nikom da kažeš!
vishnja92 vishnja92 14:01 14.01.2009

Re: mnogo mi

sapnucu onoj personici sto mi besomucno donosi igracke i stavlja u krilo.
ona meni igracke, ja njoj info.

pa ti vidi sta ces :)

edit - ako ti je dosadno, a vidim da jeste, idi kod njanje pa se testiraj malo. saznaces svasta o sebi :)
rapunzel rapunzel 14:11 14.01.2009

Re: mnogo mi

Pa i ja ću da ti donosim igračke

Podseti me ovom celom pričom na mamine reči: Želim da ti deca budu takva kao što si ti, ni bolja ni gora. Da vidiš koliko si nas nekad sekirala.
Milsim da su moja deca mnooogo bolja!
vishnja92 vishnja92 14:51 14.01.2009

Re: mnogo mi

Pa i ja ću da ti donosim igračke

to se ne racuna, tebe je lako navabiti. ti bi svakome donosila igracke :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana