Da zapalim Novi Sad

zeka Novi Sad RSS / 21.08.2007. u 17:53

Pre nekoliko dana čitam u novinama kako je u novosadsko Okružno tužilaštvo stigla anonimna prijava protiv direktora "SPC Vojvodina" (Spensa) izvesnog Miloja Jakovljevića (DSS), u kojoj se on tereti za zloupotrebu službenog položaja, seksualno uznemiravanje, primanje mita i sklapanje štetnih ugovora. Takvim ponašanjem i poslovnom politikom, kaže se dalje u prijavi, oštetio je firmu za nekoliko stotina miliona dinara. Čitam i ne sumnjam u tačnost podataka. Računam, uskoro će treća godišnjica koalicije SRS- DSS -SPS i Majine vladavine Novim Sadom i ne mogu da se setim ni jedne stvari koja se nije pretvorila u sranje, skandal, aferu ili pranje novca. Podsetimo se samo afere Behaton (milioni eura u njihovim džepovima), prodaje autobuske stanice i situacije oko toga koja se još nije razrešila pa je trenutno Novi Sad valjda jedini grad u državi sa DVE oficijelne autobuske stanice. Podsetimo se na kraju ali ne i najmanje bitno, i prebijanja glumaca iz Pozorišta mladih koji su 104 dana bili u štrajku zbog mentalno poremećenog direktora koji im je uz pomoć Igora Mirovića na kraju poslao batinaše da ih prebiju, a za kojima policija još uvek „intenzivno traga“. Novi Sad se pretvorio u toon town u kojem likovi iz horor filma rade šta hoće i kako hoće...

Oni mi međutim uopšte nisu interesantni od njih se to i očekuje. Više me brine situacija na „drugoj strani“ onoj uslovno receno demokratskoj koja bi trebala da bude antipod ovoj destruktivno desničarskoj. Novi Sad je međutim, grad koji ima problem sa opozicijom, jer predstavnici te i takve Ujedinjene novosadske opozicije(UNO) mahom jesu trećerazredni političari isplivali iz mulja frakcijskih borbi i negativne političke selekcije po principu podobnosti u poslednjih desetak godina. Šta vredi Bori Novakoviću što je na izborima 2004 u drugom krugu dobio podršku svih demokratskih snaga u gradu kad ga je njegova stranka pustila niz vodu i nije imao logističku podršku iznutra. U to vreme čistka ne- tadićevskih kadrova bila je u punom jeku pa su svi oni koji su uspešno vodili borbu protiv Slobinog režima, a nisu na vreme promenili stranu, (kao sto je to uradio vispreni Bojan Pajtic) ,tj.ostali dosledni tzv. Đinđićevoj politici onemogućeni da imaju bilo kakav politički uticaj. Slično se desilo još nekolicini ključnih ljudi u DS-u koji su ili nestali, ili pristali na kompromis koji je značio ćuti i ne talasaj ma šta se desilo. Novi „kadrovi“ ma koliko bili poslušni ne mogu se porediti sa jednom Gocom Čomić, pa čak ni sa "sombrero" Novakovićem, za njih su oni vrhunski političari. Na tome se insistiralo bez obzira na cenu ,a cenu tih političkih igara plaćaju evo već tri godine građani Novog Sada. Isto stanje mada manje izraženo je i u drugim strankama sadašnje novosadske opozicije,te stoga ne čudi da u poslednje skoro tri godine opzicija nije bila u stanju da organizuje ni jedan protest, ni jedan oblik otpora kabadahiskoj vlasti u gradu. Organizovana po principu „trpaj trpaj voli baba sve“ opozicija je u svoje redove primila čak i blaženopočivši SPO, čije se kompletno lokalno rukovodstvo „kalilo“ u ekstremno desničarskim grupacijama početkom ovog veka. Naravno sad se od toga peru, ali će na izborima sigutran sam, doneti više štete nego koristi.

Zvuči apsurdno, ali najorganizovaniji politički protest protiv aktuelne lokalne vlasti organizovali su i izveli navijači Vojvodine. Razlog moze zvucati prilično banalno i trivijalno onima koji ne pripadaju navijackoj sceni,ali za navijace to je bilo vrlo ozbiljno. Gradonačelnica Maja Gojkovic je pozvala košarkaše zvezde i partizana, koji su zbog dugova bili izbačeni iz „Pionira“, da igraju u „Spensu“, besplatno. To je naravno naljutilo navijače Vojvodine i oni su organizovali protest. Taj protest vratio me je za trenutak u devedesete, organizaciono odlično izveden, „politički cilj“ jasno formulisan,( znali su da kažu i šta hoće ,a ne samo šta neće), zahtevi i dalji koraci brižljivo isplanirani, a disciplina zapanjujuća. U svakom trenutku znalo se ko šta radi i ko je za šta zadužen,moglo bi se reći da su navijači u svakom smislu održali lekciju iz politike profesionalnim političarima. Da je UNO upola toliko organizovana danas ova desničarska koalicija SRS-DSS-SPS ne bi bila ni blizu vlasti.

p1.jpg

Šta se u međuvremenu desilo sa demokratski opredeljenom većinom? Otišla je u političku apstinenciju , a neki su poput članova EXIT tima shvatili da im i nije baš važno od koga uzimaju pare za festival, sve dok se festival dešava. Taj pakt sa đavolom ( Mirovićem) u nekim drugim okolnostima možda bi im se i obio o glavu, ali oni su ispravno procenili da u ovakvoj političkoj situaciji mogu to da urade. U međuvremenu lokalni Koštuničini obožavaoci počeli su da pričaju kako DSS u stvari nikad nije ni bio u koaliciji sa radikalima, baš kao što ni Srbija ,daleko bilo, nije učestvovala u ratovima u ex- Yu devedesetih. Tvrde oni dakle da sve ovo što se dešavalo u protekle tri godine u stvari nije istina, da smo sve to samo ružno sanjali i da je bolje da verujemo njima nego sopstvenim očima, jer oni ( Željko Tomić & comp), najbolje znaju šta je za nas dobro, bolje čak nego i mi sami. Očigledno je da će grad pretrpeti još jedan eksperiment „demokratskih nacionalista“ gde će DS biti ucenjen opstankom republičke koalicije, a da bi desničarska bagra iz DSS-a opet promenivši tabor ostala na vlasti. Novi Sad je u poslednje tri godine postao grad u kome se planski ne gradi ništa sem poslovno - tržnih centara, grad u kojem kulturna politika ne postoji, grad u kojem se dižu spomenici koljačima i u kojem se nacisti osećaju toliko sigurno da je jedan od njih cak i direktor lokalne televiyije "Apolo" , grad u kome glavnu reč vode ljudi sa istorijom psihotičnog ponašanja...

Da bi se ovo stanje raspada prekinulo potreban je ozbiljna politička alternativa, koja se nažalost još uvek ne nazire. Svojevremeno su dvoje uglednih novosadskih novinara napisali knjigu „Kako je Novi Sad pobedio“, u kojoj je opisana borba demokratskih snaga protiv Miloševićevog režima devedesetih. U toj knjizi iznete su i kritički analizirane i sve greške i zablude tadašnje opozicije i možda je baš zbog toga knjiga medijski "zapostavljena"pa retko ko zna za nju. Sve dok neko ne napiše knjigu „Kako je Novi Sad izgubio, u kojoj bi bile opisane i analizirane sve greške, zablude, sujete i lokalne surevnjivosti novosadskih političara posle petooktobarskijh promena, koji su umislivši da su veliki i nedodirljivi, a uz obilatu pomoć centrala svojih partija širom otvorili vrata i rasčistili put radikalima i Maji Gojković do vlasti, Novi Sad će propadati. Sve dok oni koji se nazivaju „Udruženom novosadskom opozicijom“ ne preuzmu odgovornost za svoje postupke pogledaju se u oči i priznaju, da ne mogu i ne umeju sami da se izbore sa desničarskom koalicijom na vlasti i ne pozovu u pomoć građane Novog Sada imaćemo mentalne bolesnike na javnim funkcijama u gradu. Da li će Novi Sad imati snage da se izbori sa sopstvenim demonima ili će u njemu glavnu reč i dalje voditi Gojkovići, Mirovići, Lešnjaci i Tomići, videćemo uskoro. Izbori su blizu krajnje je vreme da operacija pod nazivom „teranje desničara govnjivom motkom“ započne...

 

Atačmenti



Komentari (25)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:44 21.08.2007

ns

Šta se u međuvremenu desilo sa demokratski opredeljenom većinom? Otišla je u političku apstinenciju , a neki su poput članova EXIT tima shvatili da im i nije baš važno od koga uzimaju pare za festival, sve dok se festival dešava.

moram da priznam da nisam procitala ceo text (lupi koji enter, m?) ali novac ne smrdi sem kad se uzima iz krvavih ruku, sto valjda ovde nije slucaj. kad su umetnicki (shvatiti uslovno) festivali u pitanju, dokle god sponzor/finansijer ne uslovljava programom festivala, bolje je da organizator uzima kintu. kasnije uvek moze da mu se zameri da je uzeo od jednih a ne od drugih, a to ne treba nikome. a deo demokratski opredeljene vecine je zavrsila u dss.u, neki su u nds.u (novom ds.u)...akomerazumes?
postoji jos jedna stvar: ljudi imaju vise posla i malo bolje zive, a i nemaju toliko vremena da se bave politikom. bar je to moj utisak posle malo jace od mesec dana povratka u sporadiju. sta u tom slucaju znaci politicka apstinencija?

ps. nemoj jos da ga palis, bg je vec izgoreo do temelja, sta ce nam ostati? mislim da ns ima sansu da prezivi...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:50 21.08.2007

u buducnost sa motkom

" U to vreme čistka ne- tadićevskih kadrova bila je u punom jeku pa su svi oni koji su uspešno vodili borbu protiv Slobinog režima, a nisu na vreme promenili stranu, (kao sto je to uradio vispreni Bojan Pajtic) ,tj.ostali dosledni tzv. Đinđićevoj politici onemogućeni da imaju bilo kakav politički uticaj. Slično se desilo još nekolicini ključnih ljudi u DS-u koji su ili nestali, ili pristali na kompromis koji je značio ćuti i ne talasaj ma šta se desilo. Novi „kadrovi“ ma koliko bili poslušni ne mogu se porediti sa jednom Gocom Čomić, pa čak ni sa "sombrero" Novakovićem, za njih su oni vrhunski političari."

A, gde su sada ? Rekao bih da su, Bogu hvala, zivi i zdravi ! Sta rade ? Govore, pisu, citaju ?

" Izbori su blizu krajnje je vreme da operacija pod nazivom „teranje desničara govnjivom motkom“ započne..."

Sta mislite, ko ce je, osim Vas, jos drzati ? Motku, mislim ?

adam weisphaut adam weisphaut 18:54 21.08.2007

Odlicna prica Zeko

mislim da bi trebalo da bude i ovde [url=http://zokster.net/drupal/][/url]
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:40 21.08.2007

UPRAVO TAKO!

Oni mi međutim uopšte nisu interesantni od njih se to i očekuje. Više me brine situacija na „drugoj strani“ onoj uslovno receno demokratskoj koja bi trebala da bude antipod ovoj destruktivno desničarskoj. Novi Sad je međutim, grad koji ima problem sa opozicijom, jer predstavnici te i takve Ujedinjene novosadske opozicije(UNO) mahom jesu trećerazredni političari isplivali iz mulja frakcijskih borbi i negativne političke selekcije po principu podobnosti u poslednjih desetak godina.[/


POTPISUJEM!
poz.
n.m.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:41 21.08.2007

Re: UPRAVO TAKO!

Potpis JESTE vazan.
sun_to_rock sun_to_rock 21:56 21.08.2007

apsolutna istina

grad u kome glavnu reč vode ljudi sa istorijom psihotičnog ponašanja...



nasa realnost..
sun_to_rock sun_to_rock 21:59 21.08.2007

Re: apsolutna istina

A i naslov ti je tacan.
Stvarno bi moglo i kod Zoxa.


Lord Greystock Lord Greystock 11:47 22.08.2007

Re: UPRAVO TAKO!

Nebojša Milenković
Oni mi međutim uopšte nisu interesantni od njih se to i očekuje. Više me brine situacija na „drugoj strani“ onoj uslovno receno demokratskoj koja bi trebala da bude antipod ovoj destruktivno desničarskoj. Novi Sad je međutim, grad koji ima problem sa opozicijom, jer predstavnici te i takve Ujedinjene novosadske opozicije(UNO) mahom jesu trećerazredni političari isplivali iz mulja frakcijskih borbi i negativne političke selekcije po principu podobnosti u poslednjih desetak godina.[/POTPISUJEM!poz.n.m.


Pratim.
I dodajem: I ne samo oni. Tu spadaju i svi drugi, kojekakvi "nezavisni" novinari i novine, radio stanice, analitičari, komentatori sa velikim iskustvom...
jesen jesen 00:17 22.08.2007

Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

..a evo zasto
Kulinarski duel Bobe i Čanka
Autor: S. Stanković | 21.08.2007 - 09:41



„Druže Tito, mi ti se kunemo da sa tvoga puta ne skrenemo“, pevala je nekada cela Jugoslavija. Titovim putem krenuo je i eksjugoslovenski džet-set koji se prošlog vikenda okupio na Brionima. Lepa Brena i Boba Živojinović, Željko i Milica Mitrović, Bruno Orešar, Nenad Čanak... došli su u omiljeno Titovo odmaralište da pogledaju hit predstavu „Pijana noć 1918“ u Teatru „Ulysses“ Radeta Šarbedžije. Ekipa „Blica“ ih je pratila u stopu.
Društvo je stiglo privatnim avionima „Air Pink“ do Pule, gde ih je čekala ogromna jahta Željka Mitrovića kojom su doplovili na Brione. Tamo, u marini, na svojoj jahti već se odmarao Bruno Orešar, zvezda jugoslovenskog tenisa sa kojim su se Brena i Boba okumili.
Veče uoči odlaska na predstavu, onu proletersku tezu da se kultura ne može konzumirati na prazan stomak, potvrdili su Boba Živojinović i Nenad Čanak. Nakon rasprave ko je od njih dvojice bolji kuvar, rešili su da naprave takmičenje. Pravi pravcati kulinarski dvoboj počeo je popodne, kada je Čanak naručio fazane, i to specijalno iz Vojvodine („Oni su najbolji“, kaže vojvođanski političar). Dok su privatnim avionom vojvođanski fazani stizali na Brione, na ostrvu su se šepurile iste te ptice koje su, za razliku od vojvođanske braće, imale sreću da ih zakon zaštiti! Za to vreme, Boba Živojinović krenuo je u nabavku prvoklasne ribe, plodova mora i svežih, tek ubranih začina. Oba jela su bila prvoklasna, a gosti nisu mogli da se odluče ko je pobednik, pa su komentarisali da dvoboj prvom prilikom treba ponoviti.
Sutradan je društvo malim bešumnim ekološkim automobilima na struju krenulo u obilazak nacionalnog parka na Brionima. Razgovarali su sa ljubaznim ljudima koji održavaju ostrvo i smejali se anegdotama koje su radnici svojevremeno imali sa Titom. I dok su oni, lagano šetajući, razgledali slonove, konje, nojeve, jelene... Lepa Brena je rešila da se viška kalorija od sinoćne večere oslobodi džogingom. Zaboravila je da ponese trenerku, pa je na brzaka navukla Bobinu majicu i šorts i krenula da trči.
- Ijaooo, evo je Lepa Brena!!! - oduševljeno su vikali ljudi kada bi je ugledali. Prilazili su da je poljube, zagrle, pitaju kako je..., a ona je strpljivo delila autograme, ljubazno ćaskala sa ljudima i pozivala ih da dođu na jahtu da im pokloni i svoj CD „The best of“. Već sutradan po kafićima u Puli devojke su đuskale uz Brenine hitove, a oni koju su uspeli da je vide prepričavali su do najsitnijih detalja svojim prijateljima kako Brena izgleda, šta radi, šta kaže...
Uveče je društvo krenulo brodićem na tvrđavu Minor na Malim Brionima, na već čuvenu predstavu Lenke Udovički. Oko 500 ljudi iz cele Hrvatske brodom iz Fažane došlo je da vidi sjajnog Nebojšu Glogovca u ulozi srpskog oficira, Sretena Mokrovića, koji je glumio Krležu, Branislava Lečića, Luciju Šerbedžiju... Željko Mitrović, vlasnik „Pinka“, predstavu je gledao drugi put i oduševljeno rekao:
- Pod takvim sam utiskom bio posle predstave da cele noći nisam mogao da zaspim. Morao sam ovo ponovo da vidim. Planiram da predstavu dovedem u Srbiju - rekao je Mitrović i, onako preduzimljiv kakav jeste, dogovorio se sa Lenkom Udovički, ženom Radeta Šerbedžije, i Dušanom Ljuštinom, zagrebačkim sekretarom za kulturu, da predstava u septembru dođe na beogradski „Bitef“.
- Nosim se mišlju i da snimim film „Pijana noć 1918“ Inače, dok sam nedavno po Londonu uživao u repertoaru takozvanih bulevarskih pozorišta, rešio sam da i u Beogradu napravim jedno takvo. Verovatno će se nalaziti na mestu Univerziteta „Braća i Stamenković“ - otkrio nam je Mitrović.
Rade Šerbedžija se pokazao kao odličan domaćin, pa je nakon predstave organizao večeru za glumce i svoje prijatelje. Uz ribu, roštilj i vino uživao je i sveže razveden Branislav Lečić, a i Bruno Orešar, stari zavodnik, bio je interesantan ženskom svetu. Nebojša Glogovac je skromno i pomalo stidljivo slušao komplimente na ručan njegove izuzetne glume, a Šerbedžija je svaki čas grlio suprugu Lenku ponosan što je režirala tako dobru predstavu zbog koje se na Brione sjatio eksjugoslovenski džet-set.


Jerry Jerry 00:59 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

jesen
..a evo zasto
Kulinarski duel Bobe i ČankaAutor: S. Stanković | 21.08.2007 - 09:41„Druže Tito, mi ti se kunemo da sa tvoga puta ne skrenemo“, pevala je nekada cela Jugoslavija. Titovim putem krenuo je i eksjugoslovenski džet-set koji se prošlog vikenda okupio na Brionima. Lepa Brena i Boba Živojinović, Željko i Milica Mitrović, Bruno Orešar, Nenad Čanak... došli su u omiljeno Titovo odmaralište da pogledaju hit predstavu „Pijana noć 1918“ u Teatru „Ulysses“ Radeta Šarbedžije. Ekipa „Blica“ ih je pratila u stopu. Društvo je stiglo privatnim avionima „Air Pink“ do Pule, gde ih je čekala ogromna jahta Željka Mitrovića kojom su doplovili na Brione. Tamo, u marini, na svojoj jahti već se odmarao Bruno Orešar, zvezda jugoslovenskog tenisa sa kojim su se Brena i Boba okumili. Veče uoči odlaska na predstavu, onu proletersku tezu da se kultura ne može konzumirati na prazan stomak, potvrdili su Boba Živojinović i Nenad Čanak. Nakon rasprave ko je od njih dvojice bolji kuvar, rešili su da naprave takmičenje. Pravi pravcati kulinarski dvoboj počeo je popodne, kada je Čanak naručio fazane, i to specijalno iz Vojvodine („Oni su najbolji“, kaže vojvođanski političar). Dok su privatnim avionom vojvođanski fazani stizali na Brione, na ostrvu su se šepurile iste te ptice koje su, za razliku od vojvođanske braće, imale sreću da ih zakon zaštiti! Za to vreme, Boba Živojinović krenuo je u nabavku prvoklasne ribe, plodova mora i svežih, tek ubranih začina. Oba jela su bila prvoklasna, a gosti nisu mogli da se odluče ko je pobednik, pa su komentarisali da dvoboj prvom prilikom treba ponoviti. Sutradan je društvo malim bešumnim ekološkim automobilima na struju krenulo u obilazak nacionalnog parka na Brionima. Razgovarali su sa ljubaznim ljudima koji održavaju ostrvo i smejali se anegdotama koje su radnici svojevremeno imali sa Titom. I dok su oni, lagano šetajući, razgledali slonove, konje, nojeve, jelene... Lepa Brena je rešila da se viška kalorija od sinoćne večere oslobodi džogingom. Zaboravila je da ponese trenerku, pa je na brzaka navukla Bobinu majicu i šorts i krenula da trči. - Ijaooo, evo je Lepa Brena!!! - oduševljeno su vikali ljudi kada bi je ugledali. Prilazili su da je poljube, zagrle, pitaju kako je..., a ona je strpljivo delila autograme, ljubazno ćaskala sa ljudima i pozivala ih da dođu na jahtu da im pokloni i svoj CD „The best of“. Već sutradan po kafićima u Puli devojke su đuskale uz Brenine hitove, a oni koju su uspeli da je vide prepričavali su do najsitnijih detalja svojim prijateljima kako Brena izgleda, šta radi, šta kaže... Uveče je društvo krenulo brodićem na tvrđavu Minor na Malim Brionima, na već čuvenu predstavu Lenke Udovički. Oko 500 ljudi iz cele Hrvatske brodom iz Fažane došlo je da vidi sjajnog Nebojšu Glogovca u ulozi srpskog oficira, Sretena Mokrovića, koji je glumio Krležu, Branislava Lečića, Luciju Šerbedžiju... Željko Mitrović, vlasnik „Pinka“, predstavu je gledao drugi put i oduševljeno rekao: - Pod takvim sam utiskom bio posle predstave da cele noći nisam mogao da zaspim. Morao sam ovo ponovo da vidim. Planiram da predstavu dovedem u Srbiju - rekao je Mitrović i, onako preduzimljiv kakav jeste, dogovorio se sa Lenkom Udovički, ženom Radeta Šerbedžije, i Dušanom Ljuštinom, zagrebačkim sekretarom za kulturu, da predstava u septembru dođe na beogradski „Bitef“. - Nosim se mišlju i da snimim film „Pijana noć 1918“ Inače, dok sam nedavno po Londonu uživao u repertoaru takozvanih bulevarskih pozorišta, rešio sam da i u Beogradu napravim jedno takvo. Verovatno će se nalaziti na mestu Univerziteta „Braća i Stamenković“ - otkrio nam je Mitrović. Rade Šerbedžija se pokazao kao odličan domaćin, pa je nakon predstave organizao večeru za glumce i svoje prijatelje. Uz ribu, roštilj i vino uživao je i sveže razveden Branislav Lečić, a i Bruno Orešar, stari zavodnik, bio je interesantan ženskom svetu. Nebojša Glogovac je skromno i pomalo stidljivo slušao komplimente na ručan njegove izuzetne glume, a Šerbedžija je svaki čas grlio suprugu Lenku ponosan što je režirala tako dobru predstavu zbog koje se na Brione sjatio eksjugoslovenski džet-set.
Nije to naša Maja to je radikalska Maja !Ja nju nikad nisam gledao kao našu nego kao poturicu i znaš kako se kaže poturica je gori od Turčina .Poturice imaju potrebu da se dokazuju i da budu ekstremniji od Turaka u prenosnom smislu , što bi se reklo da Maja i njeni hoće da budu veći Srbi od Srbijanaca i zato su ekstremni !
jesen jesen 08:31 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

Mozda nije Vasa i nece nikada biti ali bice onih cija ce postati...a sve zbog Canka koji avionom narucuje fazane i druzi se sa "dzet-setom"...Naravno, Canak je samo primer...ima mnogo onih kojima smo verovali a koji su nas izneverili pa tako "razne Maje"....dobise sansu.....
Jerry Jerry 10:40 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

jesen
Mozda nije Vasa i nece nikada biti ali bice onih cija ce postati...a sve zbog Canka koji avionom narucuje fazane i druzi se sa "dzet-setom"...Naravno, Canak je samo primer...ima mnogo onih kojima smo verovali a koji su nas izneverili pa tako "razne Maje"....dobise sansu.....
Ne vodi Čanak politiku na lokalu nego Gr.O. LSV , a on ima pravo da putuje gde hoće i da naručuje šta hoće i to sve za njegov novac dok maja troši novac građana NS-a i u tome je velika razlika.A ti će ćeš da pukneš od muke zbog Čanka !
Lord Greystock Lord Greystock 11:57 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

jesen
Mozda nije Vasa i nece nikada biti ali bice onih cija ce postati...a sve zbog Canka koji avionom narucuje fazane i druzi se sa "dzet-setom"...Naravno, Canak je samo primer...ima mnogo onih kojima smo verovali a koji su nas izneverili pa tako "razne Maje"....dobise sansu.....


Prijatelju Čanak je i ranije imao love, trošio je kako je hteo (u sitne sate pošalje taksije po celu ekipu koja radi do kasno, a neka od njih je tad video prvi i poslednji put u životu, samo da se nađu na bureku i da se malo odmore), i to uglavnom hedonistički. Samo ranije nije bio javna ličnost pa to nikog nije tangiralo.
I, uostalom, šta koga briga kako on/ti/ja/oni/neki tamo troši/e svoje pare.

Čanak nije moja omiljena ličnost, čak nemam ništa protiv njega, samo kažem.
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 12:06 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

jesen
Mozda nije Vasa i nece nikada biti ali bice onih cija ce postati...a
sve zbog Canka koji avionom narucuje fazane i druzi se sa
"dzet-setom"...Naravno, Canak je samo primer...ima mnogo onih kojima
smo verovali a koji su nas izneverili pa tako "razne Maje"....dobise
sansu.....


Znam ja da bi ti to voleo ili mozda ne bi,ali u svakom slucaju ne mozes se izdici iznad malogradjanske kritike. To sam zaboravio da pomenem malogradjanstina je najveci krivac za stanje u kome se Novi Sad danas nalazi. Nemogucnost prevazilazenja sopstvenog politickog voajerizma u buljenja u tudje dvoriste ,koje je uvek u ocima posmatraca bar malo vece nego sopstveno,sto radja frustraciju. No da se manemo patologije.
Pijana novembarska noc 1918 je sjajan komad bar onoliko koliko je Krleza bio sjajan pisac. Da nisam bio sprecen otisao bih i ja na Brione/Brijune da to vidim( to i nije tako daleko od slovenije)pa sta kosta da kosta. Nazalost zbog obaveza nisam mogao, ali ne sumnjam da je Serbedzija bio fantastican. Tebi medjutim preporucujem Krlezin esej "o malogradjanskoj ljubavi spram hrvatstva" ,naravno to isto vazi i za srpstvo i svaki patriotizam. Mozda posle toga prestanes da voajerises po taletoidima ,mada sumnjam.
jesen jesen 21:32 22.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

Za Jerrya i Zeku
Niste razumeli sta sam htela da kazem.!..
Ne vodi Čanak politiku na lokalu nego Gr.O. LSV , a on ima pravo da putuje gde hoće i da naručuje šta hoće i to sve za njegov novac dok maja troši novac građana NS-a i u tome je velika razlika.A ti će ćeš da pukneš od muke zbog Čanka !
A sto bi ja da puknem od muke? Odakle ti takva glupa ideja? tako nesto glupo moze samo malogradjanima da padne na pamet a izgleda da si ti taj a ne ja kao sto mi "dole" pripisuje Zeka. Lokalna politika u NS me ne zanima samo sam konstatovala da Maja ima sanse i na novim izborima. Canak je koliko znam republicki poslanik i borac za bolju Srbiju a njegov licni zivot i gde trosi svoje pare uopste me ne zanima. Zanima me, medjutim, gde je zaradio te tolike pare kada se od devedesete bavi samo politikom....ali i to mogu da zanemarim...imao veliku platu po raznim skupstinama, dnevnice itd...OK....Ono sto meni smeta to je njegova povezanost sa Zeljkom Mitrovicem i Pinkom, sa onim secerom Kosticem..i slicnim tipovima kao i njegovo slikanje za taletoide u kojima malogradjanima pokazuje kako kuva, iz cega jede, gde spava, kako mu radi djakuzi i sl....inace ja te novine ne kupijem, citam ih u kod frizera..BTW meni je Canak inace vrlo simpa, verujem da sa njim u kafani nikada nije dosadno a i lepo peva i svira...On kao On i nije bio tema mog komentara vec samo primer kako su i oni od kojih nesto ocekujemo pomesani sa starim SPS/JUL kadrovima...i da nam zato nema spasa.....A za predstavu znam da je dobra i rado bi je gledala kad stigne ovde ali ako je "dovede" Julovac Zeljko koji je znao da se nacrta (a nikoga nije oterao) u prvi red na sahrani nesrecnog premijera.....verovatno cu ostati bez tog dozivljaja....
Jerry Jerry 10:43 23.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

jesen
Za Jerrya i ZekuNiste razumeli sta sam htela da kazem.!..
Ne vodi Čanak politiku na lokalu nego Gr.O. LSV , a on ima pravo da putuje gde hoće i da naručuje šta hoće i to sve za njegov novac dok maja troši novac građana NS-a i u tome je velika razlika.A ti će ćeš da pukneš od muke zbog Čanka !A sto bi ja da puknem od muke? Odakle ti takva glupa ideja? tako nesto glupo moze samo malogradjanima da padne na pamet a izgleda da si ti taj a ne ja kao sto mi "dole" pripisuje Zeka. Lokalna politika u NS me ne zanima samo sam konstatovala da Maja ima sanse i na novim izborima. Canak je koliko znam republicki poslanik i borac za bolju Srbiju a njegov licni zivot i gde trosi svoje pare uopste me ne zanima. Zanima me, medjutim, gde je zaradio te tolike pare kada se od devedesete bavi samo politikom....ali i to mogu da zanemarim...imao veliku platu po raznim skupstinama, dnevnice itd...OK....Ono sto meni smeta to je njegova povezanost sa Zeljkom Mitrovicem i Pinkom, sa onim secerom Kosticem..i slicnim tipovima kao i njegovo slikanje za taletoide u kojima malogradjanima pokazuje kako kuva, iz cega jede, gde spava, kako mu radi djakuzi i sl....inace ja te novine ne kupijem, citam ih u kod frizera..BTW meni je Canak inace vrlo simpa, verujem da sa njim u kafani nikada nije dosadno a i lepo peva i svira...On kao On i nije bio tema mog komentara vec samo primer kako su i oni od kojih nesto ocekujemo pomesani sa starim SPS/JUL kadrovima...i da nam zato nema spasa.....A za predstavu znam da je dobra i rado bi je gledala kad stigne ovde ali ako je "dovede" Julovac Zeljko koji je znao da se nacrta (a nikoga nije oterao) u prvi red na sahrani nesrecnog premijera.....verovatno cu ostati bez tog dozivljaja....
Mnogi u sadašnjoj vladi su bili u vezi ili su još uvek u vezi sa Miškovićem i kompanijom , a Kostić je bio finansijer Đinđićevog DS-a , ako nisi znala , a mnogi u Novom sadu se poznaju još od ranije još kad nije bilo višestranačja i gde ti tu vidiš povezanost sa starim SPS/JUL kadrovima ?A ne smeta ti povezanost DSS kadrova u vladi Srbije sa bivšim SPS/JUL kadrova ?
jesen jesen 02:57 24.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja..

A ne smeta ti povezanost DSS kadrova u vladi Srbije sa bivšim SPS/JUL kadrova ?
....a gde ti to procita da mi ne smeta.?..vrlo mi smeta....ali nisam nigde procitala kako Kostunica kuva sa Miskovicem....a avionom im stizu namirnice....cim to neko objavi ja cu copy pa paste na blog.....
Mnogi u sadašnjoj vladi su bili u vezi ili su još uvek u vezi sa Miškovićem i kompanijom , a Kostić je bio finansijer Đinđićevog DS-a , ako nisi znala , a mnogi u Novom sadu se poznaju još od ranije još kad nije bilo višestranačja i gde ti tu vidiš povezanost sa starim SPS/JUL kadrovima ?

Znam ja odlicno za Kostica i ya njegovo finansiranje Ds...Ja sam Djindjicev glasac bila uvek ali on nije bio estradni umetnik pa da bude predmet mog obozavanja u toj meri da ne vidim da je i on samo covek koji ima pravo na greske kao i svi drugi...I ja zivim u malom gradu i znam kako to izgleda kada se svi poznaju....Zeljko Mitrovic, njegovi avioni i Pink(JUL) mi najvise smetaju....pa mi zato smeta da se Canak sa njim druzi a posle u skupstini drzi lepe govore..(.ovo "lepe" nije ironicno)...i kako da mu neko veruje? u tome je stvar...
Jerry Jerry 10:30 24.08.2007

Re: Vladace kod vas jos dugo vasa Maja

A ne smeta kad se demokrate ,koji drže govore u skupštini protiv DSS i SRS-a , lepo druže nakon sednica skupštine ?I lepo ti kažem - živi i pusti druge da žive kako hoće !A onaj tekst je tipična malograđanska kritika , kao i natpis Odalovićke u Danasu je isti kao ta kritika je čista malograđanština i iz iste kuhinje napisan.
Slavko oci moje Slavko oci moje 04:06 22.08.2007

Zeko

ZEko ,zanimljiv tekst. Poslije prethodnih promasaja ("zasto" i "kulturbunt" ovaj kao da nisi ti pisao. Jesi li?
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 11:51 22.08.2007

Re: Zeko

Naravno da sam ga ja pisao isto kao i prethodne . To sto ostale tekstove smatras promasenim tvoja je subjektivna ocena. Neki ljudi su mi se javljali koji recimo smatraju da su oba teksta vise nego dobra, to je kao sto rekoh stvar licnog utiska i preferencija. Ovde sam se manje bavio ideologijom, a vise svakodnevnom real politikom( mada je sustinski to neodvojivo), i naravno da ce to liberalima vise da se svidi jer se ne kritikuje njihov sistem vrednosti :) Drugo prethodna dva teksta sam pisao iz internet kafea u Sloveniji i zurio sam pa je to mozda uticalo na njihov kvalitet...
Slavko oci moje Slavko oci moje 13:54 22.08.2007

Re: Zeko

U redu, ovo zvuci logicno.
Prethodni tekstovi ti i izgledaju tako kao da si htio nesto da napises a nisi imao vremena pa je ispalo nedoreceno i sa mnostvo rupa. U tome prednjaci tekst "Zasto" i u onakvom obliku ne zasluzuje prolaznu ocjenu. To je razlog sto sam ih nazvao promasenim i istovremeno posumnjao da je isti pisac.
Naravno to je samo moje misljenje a mi da se vratimo ovoj temi : )
S postovanjem...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:12 23.08.2007

Re: Zeko

zeka Novi Sad
Naravno da sam ga ja pisao isto kao i prethodne . To sto ostale tekstove smatras promasenim tvoja je subjektivna ocena. Neki ljudi su mi se javljali koji recimo smatraju da su oba teksta vise nego dobra, to je kao sto rekoh stvar licnog utiska i preferencija. Ovde sam se manje bavio ideologijom, a vise svakodnevnom real politikom( mada je sustinski to neodvojivo), i naravno da ce to liberalima vise da se svidi jer se ne kritikuje njihov sistem vrednosti :) Drugo prethodna dva teksta sam pisao iz internet kafea u Sloveniji i zurio sam pa je to mozda uticalo na njihov kvalitet...

Bogami Zeko, ovaj i tekst o kome je reč kao da su pisala dva čoveka a ne jedan, mada ne sumnjam da si pisao oba.
Pa reci, iza kojega tvrđe stojiš. Ovaj je po mom ukusu...o))
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 20:06 23.08.2007

Re: Zeko

Drago Kovacevic
[
Bogami Zeko, ovaj i tekst o kome je reč kao da su pisala dva čoveka a ne jedan, mada ne sumnjam da si pisao oba.
Pa reci, iza kojega tvrđe stojiš. Ovaj je po mom ukusu...o))


Stojim iza oba, a znao sam da jeovaj drugi po tvom ukusu : )

Velimir Jeremić Velimir Jeremić 08:07 22.08.2007

Manje više isto

Poštovani, manje ista je situacija i u drugim gradovima Srbije (čast izuzecima). Druga su samo imena glumaca i različita predstava. Imate tu sreću da u Novom Sadu živite, i da bar hodate trotoarom, vozite bicikl biciklističkom stazom, na semaforu kada je žuto veći broj ljudi će pritisnuti kočnicu a ne gas, i dobar deo ljudi će Vam i dalje reći sa osmehom "Dobar dan i Doviđenja). Na žalost, mi u "užoj" Srbiji nemamo tu sreću. Nije bila blesava Marija Terzija i ovaj pusti Dunav nije džabe granica nizvodno od Beograda.
sentinel26 sentinel26 17:50 23.08.2007

Pališ ili ne ?

Dobro Zeko,
šta bi? Jeli pališ ili ne Novi Sad ?
Jel da se spremaju vatrogasci ?

Šta misliš na primer da je N.Sad namjerno ustupljen vadikalima da bi neke kvazi demokratske stranke imale op(e)ravdanje zbog nedavanja (prave) autonomije Vojvodini ?

Kada budu lokalni i pokrajinski izbori otvori jedan blog o tome pa ćemo lijepo popričati.

Poz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana