Seksizam i TV (reklame)

malasneki RSS / 18.01.2009. u 16:30

Vec dugo me jako nervira, i sve mi na pameti da to podelim sa vama, onoliki seksizam i sovinizam u nasim TV reklamama. Ima ga i u stranim, ali mislim da mi prednjacimo. Pogledajte samo najnoviju verziju za pivo "muskarci znaju zasto" pa neki za namestaj u kome se polugola liliputanka setka od kreveta do kreveta, pa jos ko zna koliko takvih primera.

Pored reklama tu su i raznorazne muzicke emisije u kojima obavezno u pozadini stoje devojcice sa silikonima na "izvo'te" i nogama na cijem gornjem kraju kroz slic na haljini stoji vrlo velika sumnja u nosenje donjeg vesa, a one se u zanosu njisu i kao pevaju pratece vokale a nekad ni to. Tupavih pogleda kao roboti ponavljaju do iznemogloti 3 iritirajuca pokreta, i glume da im je fino. 

Citala sam skoro da je i neka medjunarodna organizacija pre izvesnog vremena dosla do rezultata u kojima na nasim TV programima dominira sovinizam i seksizam. I dalje se zene posmatraju kao seksualni objekat. 

O raznim TV voditeljkama i da ne pricam. Toliko se trude jadne da lepo izgledaju, da cesto zaborave sta treba i da kazu. Padezi im cesto nepoznanica.

Vec pisah kako nam je  skolski program davno zaboravljena tema a o nekim opste korisnim stvarima i da ne pricam. 

Sve u svemu, sem vesti i po nekog filma tesko i da pogledam nesto, jer prosto, kad pregledam sve kanale koje imam, shvatim da je veoma malo toga ostalo sto mi je privlacno i zanimljivo.



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shure shure 17:06 18.01.2009

Odlicna ...

Tema!
Svakako preporuka.Vec dugo se pitam,da li je moguce da to nikome drugom ne smeta.Na delu je prava diskriminacija,pogotovo zena i stvarno mi je drago kad zene dignu glas protivu toga.Samo napred!
Pozdrav
cassiopeia cassiopeia 17:20 18.01.2009

Re: Odlicna ...

Smeta, naravno.
Još 2005. u proceduri je bio zakon o oglašavanju kojim je regulisana oblast oglašavanja. Pretpostavljam da je zakon i donet, ali ovde je problem u poštovanju zakona i primeni kaznenih mera. Nisam čula da je oglašivač kažnjen za, od pre nekoliko godina skandaloznu reklamu za automobilske gume - devojka pravi špagu a prateći tekst kaže da je prilagodljiva svakoj podlozi.

Pozdrav Sneki i bravo za temu:)
marija_cvetic marija_cvetic 17:33 18.01.2009

ali.

Tacno,veoma nam je drago kada vidimo da nisamo jedini kojima to smeta...ali nekako se osecam nebitno u celoj toj prici,kada je to ono sto NJIMA (ljudima) treba,i i dalje ima devojaka koje pristaju na taj posao,dzaba onda sto meni smeta...A to da mi je novine muka da pogledam jer je najbitnija vest ko se sa kim,kada i zasto...nekim danima mi je stvarno jako lose,kada skontam u kakvom svetu zivim :(...
Preporuka svakako...
dunja73 dunja73 17:43 18.01.2009

Re: ali.

pa kad nema cenzure ..koliki sam protivnik cenzure nekad bila ... sloboda ,sloboda...

u narodu bi se reklo ,,preterala dara meru,,
constrictoria92 constrictoria92 17:58 18.01.2009

Ovaj problem

ima mnogo dublje korene.
Da krenemo samo od obrazovnog sistema i porodice...
Ovakve reklame se svidjaju samo osobama koje su odgajane u tom duhu.
Znachi, devojcica koja zeli da se pojavi u emisiji/reklami koja je seksistichka nema isto vidjenje kao i mi. Za nju je to popularnost, stepenica vise na drustvenoj lestvici u krugovima u kojima se krece, mogucnost za nalazenje bolje prilike za udaju i slichno.
Ona prosto nije imala od koga da nauchi (ni od roditelja, ni od obrazovnog sistema) da nije sexualni objekat, da nije uspeh u zivotu biti samo masina za radjanje, ici manikiru/pedikiru/frizeru/na plastichnu...
Televizije ovog tipa ne treba osudjivati. Zasto? Zato sto su to komercijalne stanice i emituju program koji se dopada vecini (sto, naravno, donosi i vise novca).
Krivca treba traziti u obrazovnom sistemu i porodici. Opet, i da bi porodica mogla uspesno da vaspita i uputi dete mora da bude obrazovana... Znachi, po meni, glavni krivac je bedno obrazovanje...
dunja73 dunja73 18:21 18.01.2009

Re: Ovaj problem

da ali ne moze svako ,a i ne mora da bude obrazovan,,stvar izbora,, zato je tu zakon ,sta sme ,a sta ne.


Pa Nemacka je ranije bila drzava sa najvecim brojem pornica snimljenih ,ali ne za tv , sigurno da bi novac donelo -i to kako .




Nisam neki tip ,,cepidlaka,,ali ono kad su ona mala deca pevala na pinku ...Hajde sto pevaju ,ali reci od tih pesama ....pa dal su oni njihovi roditelji uopste normalni ....?






.

constrictoria92 constrictoria92 19:02 18.01.2009

Re: Ovaj problem

da ali ne moze svako ,a i ne mora da bude obrazovan,,stvar izbora,, zato je tu zakon ,sta sme ,a sta ne.


Stvar izbora je i kanal. Ako ti se ne svidja, promenis program.

Secam se da je jednom, tokom proslog veka, donet JedanZakon - sve nepodobne knjige spaliti.
Svi znamo kako se zavrsilo...

Constrictoria - TheFighterAgainstCensorship
dunja73 dunja73 19:32 18.01.2009

Re: Ovaj problem






Stvar izbora je i kanal. Ako ti se ne svidja, promenis program.



Ne ,nije tacno .Ako hoces nesto posebno ,platis kanal ,pa ti oni puste .Postoje na astri paketi kanala erotika ,platis ,, pa gledas .


Tacno se zna sta sme na tv ,a sta ne ,bas kao i ovde na blog-u
constrictoria92 constrictoria92 20:22 18.01.2009

Re: Ovaj problem

Ne ,nije tacno .Ako hoces nesto posebno ,platis kanal ,pa ti oni puste .Postoje na astri paketi kanala erotika ,platis ,, pa gledas .


Pa, ne bih rekla da je ono sto se emituje na nasim televizijama identichno tom "Astra" paketu (pod uslovom da sam pogodila sta je to. Pornografija?).
Jedini kanal koji sam posebno platila je "Discovery".
Da bi vise ljudi kupilo ovaj tip paketa ili da bi nase TV stanice emitovale vise smislenog programa, potrebno je da TV populacija bude obrazovana.
Tu se vracamo na tvoju konstataciju da je "obrazovanje stvar izbora".
Obrazovanje nije stvar izbora i biti obrazovan ne znachi zavrsiti fakultet. Obrazovanje je moranje. Da nije tako, osnovna skola ne bi bila obavezna...
E, sad, kako obrazuju decu (i kako su obrazovali njihove roditelje)? Nekvalitetno. Jer, da je obrazovanje kvalitetno ovog bloga ne bi ni bilo.
dunja73 dunja73 20:47 18.01.2009

Re: Ovaj problem


Pa, ne bih rekla da je ono sto se emituje na nasim televizijama identichno tom "Astra" paketu (pod uslovom da sam pogodila sta je to. Pornografija?).



Pogresno sam se ja izrazila ,izvini ,Astra ,Eutel Sat ..su sateliti za program.


Na ovim obicnim programima ,,za antenu,, kontrolise se itekako sta ide ,a sta ne .Pogotovu dnevni program .


da ,ali moj a mama u Srbiji ima kablovsku i tu je i rts ,i pornici i discovery?? kako to?



niccolo niccolo 21:04 18.01.2009

Re: Ovaj problem

da ,ali moj a mama u Srbiji ima kablovsku i tu je i rts ,i pornici i discovery?? kako to?

U kom je to mestu? Koliko znam, beogradski kablovski operateri imaju ertoske kanale samo u okviru posebnog paketa, ne i u osnovnoj ponudi. Mislim da čak postoji i neki propis koji to nalaže, ali nisam skroz siguran...
constrictoria92 constrictoria92 21:16 18.01.2009

Re: Ovaj problem

da ,ali moj a mama u Srbiji ima kablovsku i tu je i rts ,i pornici i discovery?? kako to?


Imam i ja kablovsku, ali sam morala da se pretplatim za "Discovery Civilization" (ovaj kanal ne ulazi u osnovni paket). Na TV-u imam samo memorisane kanale koji me zanimaju, tako da ne znam sta se desava na nekim kanalima (apropo pornografije); ali znam da je u nasoj zemlji zakonom zabranjeno: pustanje pornografskog sadrzaja pre ponoci, reklamiranje alkohola (osim piva i vina koji su u kategoriji prehrambenih proizvoda), reklamiranje duvanskih proizvoda, svaki film ima oznaku ukoliko nije preporuchljiv za neki uzrast, itd.
Opet cu reci:
TV gledaoci biraju sta ce gledati. Ako se nekome nesto ne svidja - promeni kanal.
Da bi kvalitetniji programi imali vise gledalaca (ili da bi neke TV stanice pravile vise kvalitetnog programa), potrebno je da gledaliste bude na odredjenom edukativnom nivou (narodski recheno: da se ne lozi na polugole pevaljke/voditeljke, vec na neke smislenije sadrzaje).
Znachi, resenje je u edukaciji, a ne cenzuri...
dunja73 dunja73 21:36 18.01.2009

Re: Ovaj problem

da ,ali moj a mama u Srbiji ima kablovsku i tu je i rts ,i pornici i discovery?? kako to?



E sad ste me bacili u rebus ,da bakica to nije extra narucila

Moguce da sam ja to videla posle ponoci ,ali opet mi nisu neke stvari jasne..
libkonz libkonz 18:40 18.01.2009

Рекламе и емисије

Слажем се да у рекламама има сексизма. Али мислим да је ипак највећи проблем у емисијама, нарочито музичким. Ако треба да се изврши притисак на оглашаваче, боље је притиснути их да се не рекламирају на телевизијама које емитују такве емисије, јер је то ЈЕДИНИ начин да се тај ужас избаци са телевизија. Пошто због природе посла често гледам стране телевизије, а ми пратимо трендове кича. могу само да кажем да оно најгнусније тек долази.
adam weisphaut adam weisphaut 19:56 18.01.2009

Није ти потребна

Citala sam skoro da je i neka medjunarodna organizacija pre izvesnog vremena dosla do rezultata u kojima na nasim TV programima dominira sovinizam i seksizam

нека међународна организација да уочиш оно што и сама видиш. А узроци су једноставни-рекламне агенције не приступају проблему тако што ће гађати интелект својих муштерија, циљају они много ниже. А то је проблем универзалан, код нас само обогаћен додатним слојем колоритног балканског гарнирунга.
dunja73 dunja73 21:42 18.01.2009

Re: Није ти потребна

колоритног балканског гарнирунга.




kakva recenica ...jel si ovo ti izmislio ili negde procitao ?
adam weisphaut adam weisphaut 09:02 19.01.2009

Re: Није ти потребна

kakva recenica ...jel si ovo ti izmislio ili negde procitao ?

Ма не сећам се.
А теби, јел''ти ова убитачна иронија аутохтона?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:35 18.01.2009

tv lice

cini mi se da RTS sa svojim novinarkama upravo daju primer kako teba da izgleda voditeljka/novinarka: da se ima cetres' kila s krevetom, silikonske usne dodatno namazane sjajem, suknje dosta iznad kolena (pod must have!) i 12cm stikle. takodje, must have manje od 35 godina, sto je cak i protiv zakona (postoji u zakonu o diskriminaciji mislim iz 2005. godine). i znamo ko je direktor RTS-a. (inace, trenutno ide najbolji utisak nedelje do sad, must see tomorrow reprizu!).
ta reklama o pivu je o-gav-na.
inace, sve to je tipicna italijanizacija televizije, kakva postoji i u hrvatskoj. mislim da nam je celo drustvo italijanizovano, akomerazumetestahocudakazem.
dunja73 dunja73 22:58 18.01.2009

Re: tv lice

inace, sve to je tipicna italijanizacija televizije, kakva postoji i u hrvatskoj. mislim da nam je celo drustvo italijanizovano, akomerazumetestahocudakazem.



E ti izvini za ovo ,i italijani i hrvati imaju kvalitetnije voditeljstvo . U Srbiji ,,za mene ,, nema jedan muski voditelj koji je kompletna licnost,, da se bolje izrazim ,,evropska faca i prica,, a u Italiji ima i te kako ..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:19 18.01.2009

Re: tv lice

pa bice i u srbiji, samo malo strpljenja.
to je Model, o tome govorim. hrvatima je italija model u mnogo cemu, a postaje i srbiji (nazalost). te italijanizacije ima i u nemackoj, austriji, sloveniji. taj model podrazumeva da voditeljka Mora da je lepa. mislim, ako je sarmanta i ako Ume da govori i prica pametne stvari, zasto mora i da je lepa (ili da je ulepsana)?
i nisam ni rekla da su sve te silikonske voditeljke rts-a lose a za muske voditelje/novinare? pa poznato je da u srpskom novinarstvu/voditeljstvu zene imaju veca muda

takodje, italija je (bar njen severni deo) razvijena EU zemlja, hrvatska na tom putu a srbija jos daleko. zato i kazem, malo strpljenja
NNN NNN 23:49 18.01.2009

Re: tv lice

inace, sve to je tipicna italijanizacija televizije, kakva postoji i u hrvatskoj. mislim da nam je celo drustvo italijanizovano, akomerazumetestahocudakazem.
Pa kad su im voditeljke ekstra
dunja73 dunja73 00:06 19.01.2009

Re: tv lice

Od toliko voditelja ,nasli Zeljka ............za evroviziju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:34 19.01.2009

Re: tv lice

Od toliko voditelja ,nasli Zeljka ............za evroviziju

pa koga su jos imali? voju nedeljkovica? ili zeku-miliona?
dunja73 dunja73 01:00 19.01.2009

Re: tv lice

pa koga su jos imali? voju nedeljkovica? ili zeku-miliona?



Nema kompletnog lika ,meni se ni jedan ne svidja .Ranije u bivsoj Jugi su bili bolji voditelji i profesionalniji ,kulturnijeg izgleda ..

malasneki malasneki 00:18 19.01.2009

Hvala svima

na ovoliko komentara i preporuka za ovako kratko vreme. Moram da kazem da mislim da pored skole i porodice mediji imaju i te kakav uticaj na formiranje licnosti. Cesto vidim curice od 13 godina kako u kasne sate, ili mozda preterano rane, izlaze napolje skoro gole i sa kilo sminke na licu. Ne kazem da im roditelji ne trebaju obratiti paznju, ali one jednostavno usvajaju model ponasanja koji im se svakodnevno servira. Nesvesno sebe pretvaraju u seksualne objekte i "robu na trzistu".
Znanje i obrazovanje su sve manje na ceni, a sistem vrednosti je vise nego poremecen.

Ovo sto sam napisala za medjunarodnu organizaciju, mislim da su oni sprovodili istrazivanje u celom regionu i da su zakljucili da je u Srbiji i Bosni cini mi se da je propagiranje seksizma i potcinjeni polozaj zene najzastupljeniji u TV programima.
dragoljub92 dragoljub92 00:39 19.01.2009

bez odgovora

u nekoj tv emisiji,neka manekanka,kažu poznata.ne pratim pa neznam.postavila pitanje na koje niko nije dao odgovor.pitanje glasi: zašto naše žene&devojke žele da liče na kurve.
dunja73 dunja73 00:57 19.01.2009

Re: bez odgovora

nekoj tv emisiji,neka manekanka,kažu poznata.ne pratim pa neznam.postavila pitanje na koje niko nije dao odgovor.pitanje glasi: zašto naše žene&devojke žele da liče na kurve.
*novo




Jesi brutalan kao i uvek ,ali si u pravu ..

Problem je sto se nocna sminka koristi danju....to je to
buandtre buandtre 01:11 19.01.2009

Re: bez odgovora

zašto naše žene&devojke žele da liče na kurve.


Zato sto nasi muskarci sve vise zele da lice na makroe...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:15 19.01.2009

Re: bez odgovora

pa to je ono o cemu pricam. moraju sve da izgldaju besprekorno, 24/7 sto podrazumeva i tu tesku sminku ceo dan. u srbiji se dizu krediti da bi se kupila originalna tasna nekog svetski poznatog kreatora. bitno je da se izgleda besprekorno, to se kupuje...i zato se i dobro prodaje, gleda na tv.u magican krug.
ja uvek dozivim blagi shok kad odem u nemacku na par nedelja i vratim se u srbiju, u kojoj je ljustura najbitnija stvar na svetu.
dragoljub92 dragoljub92 01:39 19.01.2009

Re: bez odgovora

Zato sto nasi muskarci sve vise zele da lice na makroe...

покажи пример.колко мушкараца знаш да носи љубичасто одело,да на надланици има истетовиране три тачке и остале стереотипе који се везују за макрое.ја свакаке будале од мушкараца виђам али ову врсту врло ретко.
adam weisphaut adam weisphaut 09:16 19.01.2009

Re: bez odgovora

dragoljub92 dragoljub92 09:43 19.01.2009

Re: bez odgovora

adam weisphaut

ето,свако мало у ниш си налетим на оваког специмена
adam weisphaut adam weisphaut 09:52 19.01.2009

Re: bez odgovora

dragoljub92

ето,свако мало у ниш си налетим на оваког специмена

Па кажу да је Снуп Дог откуде Сточни трг
malasneki malasneki 09:57 19.01.2009

Re: bez odgovora

adam weisphaut
dragoljub92

ето,свако мало у ниш си налетим на оваког специмена

Па кажу да је Снуп Дог откуде Сточни трг

ooo vrnija se Sime
buandtre buandtre 11:49 19.01.2009

Re: bez odgovora

покажи пример.колко мушкараца знаш да носи љубичасто одело,да на надланици има истетовиране три тачке и остале стереотипе који се везују за макрое.ја свакаке будале од мушкараца виђам али ову врсту врло ретко


Eh, sad, ti pricas o makroima iz sedamdesetih godina proslog veka Ovi novi su se modernizovali, posecuju solarijume, zavrcu farmerice, nose pink dzempere i jakne sa cupavom kapuljacom (tzv. cica na kapuljaci), a umesto zutog gomilu belog zlata. I istetovirani su na sve strane, iako moram priznati da nisam znala za te tri tacke... Pritom uvek budno motre na svoje "parce" u stiklicama i minicu...
dragoljub92 dragoljub92 12:54 19.01.2009

Re: bez odgovora

tri tacke.

лјубичасте и стоје између кажипрста и среднјег прста.
мада ми идаље није јасно ,ако ови оће да личе на пимпове зашто ви пристајете добровољно да изгледате ко курве.
шта ако се ови у међувремену одлуче да личе на робовласнике,ел ће се саме ставите у ланце.
malasneki malasneki 13:11 19.01.2009

Re: bez odgovora

dragoljub92
tri tacke.

лјубичасте и стоје између кажипрста и среднјег прста.
мада ми идаље није јасно ,ако ови оће да личе на пимпове зашто ви пристајете добровољно да изгледате ко курве.
шта ако се ови у међувремену одлуче да личе на робовласнике,ел ће се саме ставите у ланце.


dragoljube, ko to MI?
pa zar tebi sve zene izgledaju tako?
buandtre buandtre 13:35 19.01.2009

Re: bez odgovora

ако ови оће да личе на пимпове зашто ви пристајете добровољно да изгледате ко курве.
шта ако се ови у међувремену одлуче да личе на робовласнике,ел ће се саме ставите у ланце


Naravski da hocemo, sve za nase decake

Salu na stranu, najgore je sto sve mladje devojcice "furaju taj fazon"...
dragoljub92 dragoljub92 13:50 19.01.2009

Re: bez odgovora

dragoljube, ko to MI?
pa zar tebi sve zene izgledaju tako?
*novo

Salu na stranu, najgore je sto sve mladje devojcice "furaju taj fazon"...
*novo

никад није све 100% али сад је тренд или лоок да се тако изгледа.
ајд посаветуј ме како да третирам женску особу која негује оне нокте каџе које виђамо на порно глумицама.као самосвесно људско биће или као порно глумицу ,нашта ме иначе упућује њен изглед.немој да ми одговараш јер сигурно нећу да је третирам другачије него као порно доживљај у супротном би она мене третирала као будалу.
dunja73 dunja73 14:08 19.01.2009

Re: bez odgovora

Zapadnu Evr i nas porediti je nezahvalno
.Ja isto ne volim da vidim ,a vidim,previse lezeran i opusten svet u Nemackoj .I interesantno ,sa porastom stepena obrazovanja ,zena je sve zapustenija i ravnodusnija prema svome stajlingu.Tako da se intelektualke cude ,,skockanim trebama,, a i ove njima pametnima ,a neskockanima.


Zena treba da bude sve po malo .Valjda smo zato mi zene Jugo nekako posebne ,,joj ,cigo hvali svoga konja)





Izgled je bitan ,,da se ne lazemo,, .Ali ne iz krajnosti u krajnost.



g.radicevic g.radicevic 14:12 19.01.2009

Re: bez odgovora

Izgled je bitan ,,da se ne lazemo,,


ili stil
pitanje je sad?
dunja73 dunja73 15:35 19.01.2009

Re: bez odgovora

g.radicevic
Izgled je bitan ,,da se ne lazemo,, ili stilpitanje je sad?




da, stil ,pogresno sam se izrazila .
g.radicevic g.radicevic 14:02 19.01.2009

pitam se, pitam se....

Vec pisah kako nam je skolski program davno zaboravljena tema a o nekim opste korisnim stvarima i da ne pricam.



da'l se ovog
neko seca
dragoljub92 dragoljub92 14:28 19.01.2009

Re: pitam se, pitam se....

g.radicevic
Vec pisah kako nam je skolski program davno zaboravljena tema a o nekim opste korisnim stvarima i da ne pricam.



da'l se ovog
neko seca

то је бре комунистичка ујдурма,ти мора да си комуниста кад хвалиш нешто из тог мрачног и погубног доба где су нас само малтретирали.па ето,чак и изнајмили мрског капиталистичког енглеза да нам затупљује децу.ништа у комунизму није било добро и тачка.
ecce-florian ecce-florian 17:11 19.01.2009

Prilog za diskusiju

onoliki seksizam i sovinizam u nasim TV reklamama. Ima ga i u stranim, ali mislim da mi prednjacimo.

Mali prilog o istorijskom razvoju
Primer 1 ( 70')
Primer 2 ( nešto raniji)
Pogledajte samo najnoviju verziju za pivo "muskarci znaju zasto"
Citala sam skoro da je i neka medjunarodna organizacija pre izvesnog vremena dosla do rezultata u kojima na nasim TV programima dominira sovinizam i seksizam.

Primer 3
Primer 4
I dalje se zene posmatraju kao seksualni objekat.

Primer 5
i za kraj
Primer 6
NNN NNN 18:16 19.01.2009

Re: Prilog za diskusiju


Sex je jedan od osnovnih motiva svih živih bića, tako da će reklame koje nemaju nikakvu seksualnu konotaciju potpuno zavladati kada Zemljom zavladaju roboti (koji se ne razmnožavaju).
Problem nestaje zato što ljudi često ne mogu da razdvoje stvari koje su OK i stvari koje su degradirajuće.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:56 19.01.2009

seks prodaje

to je nažalost mantra marketinških agencija. Mnogo je lakše privući pažnju golotinjom nego osmisliti pametan scenario za reklamu.
poslednjih godina ne posmatraju se samo žene kao meso, već je počela i ekslpoatacija muškog tela. Kao što rekoh "seks porodaje".
ne mislim da smo mi ništa ni gori ni bolji od drugih. možda malo manje ulažemo pare u reklame, i one se uglavnom koriste za pranje istih.
ono što mene posebno nervira godinama a to je profesija Supermodel. To neka devojčica, jedva punoletna, u gaćicama šeta pistom i za to uzima i po 20.000 evra! a u stvari je običan ofinger. Šta da se radi kad je moda posle vojne i porno industrije najiplativija pa nam se kroz nju serviraju vrlo sumnjivi modeli ponašanja.
nemam ništa protiv erotike i korišćenja tela za reklame. naprotiv. ali to mora biti veoma pažljivo osmišljeno.
malasneki malasneki 09:50 22.01.2009

Re: seks prodaje

plus sto te devojcice izgledaju kao da su pobegle iz Etiopije :(
bobo92 bobo92 23:40 19.01.2009

Pivo, turbo...

Pogledajte samo najnoviju verziju za pivo "muskarci znaju zasto"

Te za pivo su dno dna.
Ni u USA nije nista bolje. Najgore su reklame za one kolosane automobile. Te pucaju od testosterona KAO...lozenje na konjske snage i ostale gluposti.
Inace ja volim sex u reklamama. Ovde ga nema uopste
archetyper archetyper 00:38 20.01.2009

Komentar

Možeš ti da se zanosiš sa prosvetiteljstvom kolko hoćeš - žene su takve, to one zapravo rade. Što se više obrazuju sve su gore. Sve koriste da bi se takmičile. Nije to plod nikakvog seksizma ili šovinizma već feminizma i prostitucije. Znaju one dobro o čemu se radi. Muškarac je uvek samo sredstvo - za ženu
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:55 20.01.2009

Re: Komentar

žene su takve, to one zapravo rade. Što se više obrazuju sve su gore. Sve koriste da bi se takmičile. Nije to plod nikakvog seksizma ili šovinizma već feminizma i prostitucije. Znaju one dobro o čemu se radi. Muškarac je uvek samo sredstvo - za ženu


UAU!
malasneki malasneki 08:53 21.01.2009

Re: Komentar

Al je tebe neka povredila debelo...
archetyper
Možeš ti da se zanosiš sa prosvetiteljstvom kolko hoćeš - žene su takve, to one zapravo rade. Što se više obrazuju sve su gore. Sve koriste da bi se takmičile. Nije to plod nikakvog seksizma ili šovinizma već feminizma i prostitucije. Znaju one dobro o čemu se radi. Muškarac je uvek samo sredstvo - za ženu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana