libkonz:Glas iz pprovincije

dali76 RSS / 22.01.2009. u 16:21

 

Ninoslav Arandjelovic je onomad napisao komentar kako vladini sluzbenici nazalost nece citati moje blogove u potrazi za savjetima. Nisam siguran koliko

je to uistinu steta , ali ako slucajno zalutaju na moj blog imam za njih jedno iskreno pismo iz provincije. Ja vec skoro deceniju zivim van Srbije I moji

politicki stavovi zbog toga imaju svoje prednosti ali svijestan sam I mane. Stoga sam sretan sto imam priliku da ugostim kolegu blogera koji zivi u provinciji

I iz svog ugla ima poruku za srpske politicare kojima su puna usta evropskih integracija I boljeg zivota.

Dakle , dame I gospodo gost autor : libkonz!!

Dragi moji političari,

Gledam vas na televiziji, onako pametne, sposobne, kako nema onoga u šta se ne razumete. Ja kao običan čovek iz provincije nekada teško mogu da razumem ono što pričate, ali znam da je to zato jer ste vi školovani i sudbina je takva da nas odvedete u lepšu budućnost.

Gledam vas kad pričate o Kosovu, kakve mudre reči. Vi ste me naučili da je Kosovo kolevka srpstva i da mi bez njega opstati ne možemo. A onima što pričaju da vam Kosovo služi samo kao način da narodu mažete oči da ne vidi druge probleme, da ne vide problem nataliteta, da ne vide kako nestajemo kao narod, ja ovde javno poručujem da su površni i da nemaju pojma šta pričaju, jer kako oni mogu da nešto bolje znaju od vas.

Gledam ministre koji pričaju o nekom sporazumu što smo potpisali sa Evropom, pa ga oni zamrzli, pa kao on onda ne važi. A kažete da je samo pitanje dana kada će nam ukinuti vize. Šta da radim osim da vam verujem i da se unapred radujem. Možda ne bi bilo loše da deca u osnovnim školama dobiju za zadatak da napišu neku pesmu ili naslikaju nešto u vašu čast. Ipak ste zaslužili.

            Gledam ovde u mom gradu kako se u javna preduzeća zapošljavaju samo oni koji su članovi stranaka, od domara do načelnika, preko onih što pišu kazne za parking. I u svojoj ludosti sam se malo ljutio, moram priznati, eto javno se kajem. Malo sam promislio i shvatio da su oni, samim tim što su se učlanili u stranke, odgovorniji i više misle na budućnost naše Srbije. A čak sam primetio, moram se malo i pohvaliti, da su određena radna mesta dobili i članovi opozicionih stranaka, što me raduje, jer vidim da sarađujete, a na televiziji se samo svađate, zbog čega mi nekada zasuze oči.

            Gledam kako se otimate za mesta u upravnim odborima javnih preduzeća, kako se pregovara o tome kad se formira vlada i kako svaka stranka želi što više mesta za svoje članove. Tu mi je puno srce! Kad vidim sa koliko elana želite da angažujete svoje ljude u ministarstvima, upravnim odborima, direktorskim funkcijama, shvatam da želite da se što više uključite u napredak ove naše zemlje i tako preuzmete odgovornost.

            Sad dolazimo do mog razloga zašto ja vama pišem, dragi moji političari. Ovo gore što sam vam napisao, to sam sve shvatio. Ali ima stvari koje ne shvatam, pa molim vas, elitu Srbije, da mi pojasnite neke stvari:

Ginu ljudi na putevima, kao muve. Šta je sa zakonom o saobraćaju, zašto se toliko dugo piše? Zar niste mogli da prekopirate neki od zakona neke od evropskih zemalja, malo ga modifikujete za naše uslove i to je to. Ginu osamnaestogodišnjaci, previše njih. Zar ne možete doneti neku uredbu, dok ne dođe zakon, da moraju da imaju starijeg pratioca u automobilu jedan period. Da već od sutra deca ređe ginu. Da oni mlađi od 24 godine ne mogu da popiju ni kap alkohola kada sedaju za auto. Da malo prekopiramo tu Hrvate, što da ne.

U poslednjih godinu dana umrlo je dosta ljudi koje poznajem. Od droge. U zadnjih dvadeset godina znam za njih 4-5. U zadnjih godinu dana 5. Šta se dešava? Jesu istinite priče da svaki soliter u Beogradu i Novom Sadu ima svog dilera? Radite li nešto po tom pitanju?

Priča se da su marže u megamarketima u Srbiji oko 40%. Kažu da su na zapadu oko 10%. I manje. Zašto su cene nekih proizvoda u Srbiji 5 puta veće od onih u Italiji ili Nemačkoj. Zašto je cena litre mleka ista kao litar jogurta? To nije bilo ranije.

Zašto smo tako loše rangirani kada je reč o korupciji? Kako to da svi građani naše zemlje znaju da korupcije ima na svakom koraku, a ništa se ne preduzima?

Gde ulažete novac od prodaje preduzeća? U šta ste uložili novac od prodaje Mobtela? Šta će biti sa Srbijom za pet godina, kada više ne bude imalo šta da se proda? Šta mi to izvozimo da možemo da ne brinemo za budućnost?

Zašto male privatnike tretirate kao neprijatelje države? Zašto ništa niste činili kada su ljudi na ime deonica dobijali desetine pa i stotine hiljada evra, da taj novac ljudi usmere u biznis? Zašto nemate udruženje koje će pomagati malim privatnicima?

U stvari, možda da mi umesto svih ovih odgovora, odgovorite na samo jedno pitanje: Da li želite da Srbija ikada uđe u Evropsku Uniju? Iskreno.

Unapred zahvalan,

Libkonz



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 16:38 22.01.2009

znam

Da je politicarima tesko vjerovati posebice tokom izbornih kampanja , al toliki raskorak izmedju krupnih obecanja I necinjenja maker na sitnicama koje zivot znaci je frapantan.
constrictoria92 constrictoria92 16:46 22.01.2009

Re: znam

Da je politicarima tesko vjerovati posebice tokom izbornih kampanja , al toliki raskorak izmedju krupnih obecanja I necinjenja maker na sitnicama koje zivot znaci je frapantan.


Jeste.
I mozemo samo da kukamo...
natasavb natasavb 16:47 22.01.2009

Re: znam

Da je politicarima tesko vjerovati posebice tokom izbornih kampanja , al toliki raskorak izmedju krupnih obecanja I necinjenja maker na sitnicama koje zivot znaci je frapantan.

vidi se da si davno otisao odavde. svaki put pomislim da me vise nista ne moze iznenadtiti, ali na zalost, prevarim se.
preporuka za libkonza, a i za tebe za odabir gosta.
dali76 dali76 17:17 22.01.2009

Re: znam

Pa oni on nas I hoce da se osecamo bespomocno I da nista ne mozemo sem kukanja , a zar upravo ti cons. Kao I Krugolina nisu pokazali da bas I nije tako ?
constrictoria92 constrictoria92 17:35 22.01.2009

Re: znam

Pa, to sto je Krugolina uradila jeste pomak (i to veliki, za trudnice i porodilje). S druge strane, korupcija u zdravstvu i dalje funkcionise bez vecih problema (ne odnosi se samo na porodilje/trudnice, vec uopste na sve korisnike zdravstvenih usluga, iako se pojedini ubise objasnjavajuci da korupcija ne postoji. Npr. direktor KCS-a Djordje bakec).
Moja malenkost jeste pomogla u odbrani 5-og parka, ali sta je to u poredjenju sa ostalim unistenim parkovima u Srbiji?!?
Moja poenta (apropo kukanja) je da mi nemamo gradjansku inicijativu (imamo poneku grupu gradjana, koje su izmedju sebe nedovoljno ili uopste nisu povezane) i zato mozemo samo da kukamo. Kad bi ljudi u ovoj zemlji imali svest o gradjanskoj inicijativi, kad bi koncizno i uporno postavljali pitanja vlasti, onda bi ona morala isto tako na pitanja i da odgovara.
Ovako, imamo lazna obecanja, obracaju nam se k'o da smo maloumni & nepismeni, ne rade kvalitetno (ili ne rade uopste) svoj posao...
Vlast najbolje radi pod pritiskom javnosti. Ovde je taj pritisak izostao (razlozi su mnogobrojni).
Ne vidim politichku opciju na domacoj sceni koja moze i hoce nesto da promeni na bolje. Zato je moj izbor (a i mnogih sa kojima sam prichala o ovoj temi), ukoliko se ne pojavi neko zaista smislen, bojkotovanje izbora.
Mladost sam provela na ulici boreci se protiv rezima i osecam se izdanom od opcije za koju sam glasala, a koja je sad u koaliciji sa predstavnicima tog istog rezima (doduse, ovi danasnji crveni kazu da su se promenili, i paz' da im ne poverujem samo).
Mogu da me naprave budalom jednom, al' ne mogu dva puta.
natasavb natasavb 17:51 22.01.2009

Re: znam

Pa oni on nas I hoce da se osecamo bespomocno I da nista ne mozemo sem kukanja , a zar upravo ti cons. Kao I Krugolina nisu pokazali da bas I nije tako ?

ne kazem ni ja da treba da sedimo i da kukamo. ja licno, za problem koji mene muci, a to je uvodjenje inkluzije u nase skole, radim koliko mogu. racunam, svaki moj mali korak napred, je ipak neki pomak,ali potpuno razumem i apatiju koja je obuzela dosta ljudi. covece ovo traje vise 15 godina !
libkonz libkonz 17:57 22.01.2009

Re: znam

Zato je moj izbor (a i mnogih sa kojima sam prichala o ovoj temi), ukoliko se ne pojavi neko zaista smislen, bojkotovanje izbora.

I ja sam u toj grupi. Mene mnogo više iritira to što se ništa ne radi od činjenice da zloupotrebljavaju svoje položaje zarad sopstvene koristi.
Mogu da me naprave budalom jednom, al' ne mogu dva puta.

Ne usuđujem se da brojim koliko puta su nas pravili budalama. Stalno glasamo protiv, nikada ZA! Setimo se 2000. godine i septembarskih izbora. Verujem da većina nas nije bila srećna što je u DOS-u bila Nova Demokratija, stranka koja je 4 godine držala Miloševića na vlasti. I svi izbori u ovom veku, uvek smo protiv nekog. Meni je dosta. Neću više!
constrictoria92 constrictoria92 17:59 22.01.2009

Re: znam

Ne usuđujem se da brojim koliko puta su nas pravili budalama. Stalno glasamo protiv, nikada ZA! Setimo se 2000. godine i septembarskih izbora. Verujem da većina nas nije bila srećna što je u DOS-u bila Nova Demokratija, stranka koja je 4 godine držala Miloševića na vlasti. I svi izbori u ovom veku, uvek smo protiv nekog. Meni je dosta. Neću više!


Bas tako!
Nemam st da dodam na ovo.
r0811n r0811n 21:26 22.01.2009

Re: znam

Ja pak, zaista ne znam.
Sem da je sve to uvreda za zdrav razum.
Strike, strike,strike!
mashha mashha 17:15 22.01.2009

Potpisujem

Sjajan tekst, pozdrav Daliju i Libkonzu!
A sad odoh da pustim neku muziku i izbacim gnev iz sebe (opao mi prag tolerancije- političari, ama skoro svi, počeli su užasno da me iritiraju- čak i pomisao na njih)
dali76 dali76 17:19 22.01.2009

Re: Potpisujem

to im je i cilj uciniti nas indiferentnim ?
mashha mashha 17:32 22.01.2009

Re: Potpisujem

Tačno tako, samo što to mali broj ljudi shvata...
A ovo je samo prolazna faza (kod mene), pala sam u ovoj rundi pa mi zbog toga treba neko vreme da se regenerišem...
blau.punkt blau.punkt 17:58 22.01.2009

na kukovo leto

Eto kad ćemo ući u EU.

Iskreno.

A još kad se vrati Šeki, on će se već postarati da stvarno tako i bude.
dali76 dali76 18:03 22.01.2009

Re: na kukovo leto

al ne zbog radi Holandije , vec zbog radi nas koji im dopustamo oolike gapove izmedju onog sto ggovore i cine pardon ne cine ...
libkonz libkonz 18:04 22.01.2009

Re: na kukovo leto

na kukovo leto

Ne bi njima EU dozvolila ove egzibicije. Zato i ne žele da uđemo u EU. Tamo se igra po pravilima, a nemaju kvalitet da budu dobri igrači, samo demagogiju.
dali76 dali76 18:08 22.01.2009

Re: na kukovo leto

EU ti dodje kao sijalica u mraku ..ne vidi se bas sve , ali se vidi podosta , o radi i ko sta radi..
dali76 dali76 18:34 22.01.2009

SRS novi kurs prica stara

Radikali su promenili kurs; dosad su se oslanjali na siromasne slojeve drustva sad citam doveli studenta Kovacevica ciji roditelji I nisu tako siromasni .
On dosao u skupstinu na poziv prijatelja iz SRS . Kaze osjeca se sigurno I dosao da vidi sta radi parlament drzave gdje se on osjeca sigurno?!
Ako Imalo cita ista nije morao da dolazi da vidi da ne rade nista sem sto se prepucavaju o nacinu prepucavanja pardon o poslovniku…
Blade Runner Blade Runner 18:40 22.01.2009

Cak ni zemlje clanice EU

nisu sigurne da li hoce ovakvu EU. Nekima smeta valuta, nekima smetaju zakoni ... Problem je sto je ceo projekat preambiciozan. Ipak je u pitanju vise desetina po mnogo cemu razlictih zemalja, koje mogu vrlo lako da se sloze oko ekonomskih pitanja, ali sumnjam da ce se ikad sloziti po svim ostalim.
Entropa
dali76 dali76 18:48 22.01.2009

Re: Cak ni zemlje clanice EU

Problem je sto nasi politicari misle da je EU carobni stapic sama po sebi a spominanje integracija da su rijeci magicne I sem govorancija nista im drugo nije potrebno ciniti…
Naravno da je EU jedan konglomerat razlicitih zemalja koje su se prije svega okupile oko ekonomskog interesa. Licno po meni dalja centralizacija I nije potrebna ,jer stavlja previse moci na jedno mjesto …

Blade Runner Blade Runner 18:58 22.01.2009

Re: Cak ni zemlje clanice EU

Licno po meni dalja centralizacija I nije potrebna

Slazem se u potpunosti.
dunja73 dunja73 19:01 22.01.2009

Re: Cak ni zemlje clanice EU

nije tacno ...ne ne ,to vam se samo cini
topcat topcat 18:46 22.01.2009

Kako sada stvari stoje

Da li želite da Srbija ikada uđe u Evropsku Uniju? Iskreno.

ne zelim to ni vama ni nama.
dunja73 dunja73 18:49 22.01.2009

Re: Kako sada stvari stoje

ne zelim to ni vama ni nama.




Hvali selo ,a u gradu zivi ..
dunja73 dunja73 18:47 22.01.2009

da li je eu cilj?



Nikom nije u cilju da udje Srbija u EU .
ni politicarima ,,mozda nekima,, jer ovako hapaju i postavljaju ,,svoje ,,ljude --sjasi kurta da uzjase....
cene su nenormalne jer ne moze svako da radi sa srbijom pa otud skuplje mleko nego u Svajcarskoj
internet je skup i ADSL je varijanta najbolja ,dok je to izbaceno konkr u Nem odavno ,i DSL uglavnom svako ima ,internet ,,na bonove,,nikad nije ni postojao

putarine ,skupa auta ,registracija auta i porez ,zdravstvo --tu je fora samo da neko drpa nema veze kako

Pa evo ti rusi ,na kome pokazase koliko su mocni..na Sr

za narkomane --bas nekog briga ,to je strava .

Onda ova novogradnja , 1000 € cirka kvadrat ...Da li iko kontrolise kvalitet tih ,,modernih zgrada ,,ili cemo proci ko turci ono onda kad zadrma zemljotres,pa razvali onu silnu novogradnju...

Ni okruzenju nije cilj ,a ni ovim drzavama koje od nasih ljudi kasiraju pare za vizu,dobrih oni para tu namlate.Tu sam najogorcenija na Grcku ..

itd ..itd...


U ovakvim sistemima najbolje prolazi svaler ...znas koji ...onaj od Zivke ministarke..
dali76 dali76 19:07 22.01.2009

pitanje

za sve nas ?
jesu li i ako jeesu koliko su nasi politicari ogledalo nas samih?
krenimo od kucnog ulaza, od ulice , od naselja ?
libkonz libkonz 19:18 22.01.2009

Re: pitanje

jesu li i ako jeesu koliko su nasi politicari ogledalo nas samih?

Da spustim glavu i kažem - naravno da jesu.
Prošli smo u Srbiji i sankcije i ratove i bombardovanje i pljačku i ko zna šta još ne. Ali nikada u meni želja da napustim Srbiju nije bila jača nego pre dva meseca. Kolona dece je stajala na pešačkom prelazu nekoliko minuta. Ni jedan jedini auto nije se zaustavio da ih pusti da pređu put. Za mene je to najveći poraz ove zemlje, strašniji od bombardovanja.
dali76 dali76 20:22 22.01.2009

normalno

jeste porazavajuce , ali je tvoja pobjeda sto nisi usao u more takvih...Za neke ljude je normalno ne stati , nek stane neko drugi , za mnoge politicare je normalno ne ciniti nista nek cini neko drugi,za noge od nas je normalno reci ma ne vredi ne mozemo promjeniti nista nek drugi menjaju ...a politicari trljaju ruke ..navikli ljudi moze im se...
dali76 dali76 20:29 22.01.2009

Re: normalno

nije problem ako pognemo glavu i onda vidimo gde smo , problem je ako non stop okrecemo glavu na drugu stranu
maya.sangoma maya.sangoma 20:50 22.01.2009

kuku i lele...

Dokle god je veliko interesovanje za rasprave o ppolitici
znaci da je situcija u zemlji kuku i lele ....Izvinite , ali srpski
politicari mi lice na malog Djokicu po znanju i umenju .
Srecna je ona drzava gde njeni obicni , prosecni ljudi
ne znaju imena vise od va ministra ....
( Sad bas nisam sigurna da li je politicki korektno
postavljanje smajlica na jedan ovako ozbiljan blog? )
libkonz libkonz 23:53 22.01.2009

Re: kuku i lele...

jedan ovako ozbiljan blog?

Manuću se malo ozbiljnih tema narednih nedelja. I meni je dosta.
jecullence jecullence 20:56 22.01.2009

što se droge tiče

Radim na poslu gde imam priliku tj. nepriliku svakodnevno dolaziti u kontakt sa mladima koji su na raznim vrstama opijata, i gledati ih kako kopne iz dana u dan...Kažu droga kod nas duplo jeftinija no u Hrvatskoj...U parku pored SUP-a usred bela dana viđam narkomana kako se fiksa, a uokolo se deca igraju...Ali time niko nema ni volje ni vremena da se bavi. Ajde za vreme još i lako, ali volja je očigledno veći problem...
dali76 dali76 00:33 23.01.2009

Re: što se droge tiče

HM, droga jeftinija nego drugde dok hrana skuplja ??!
Marze su valda manje na drogue !
Da nazalost u pravu si nije pitanje vremena nego pitanje volje da se neko pozabavi tim I drogama I cenama hrane
libkonz libkonz 00:36 23.01.2009

Re: što se droge tiče

Kad shvatiš da ih ni najmanje nije briga, to najviše nervira.
dali76 dali76 00:52 23.01.2009

kakva apatija

Ljudi imate li ppravo na apatiju?
Da se utopite svi u to pa da rade sta hoce.
Znam da rizikujem etiketu nekog sto soli pamet s distance ali eto reci cu vavm o zemlji gdje sad zivim
Ovdje mi je bilo lakes zavrsiti faks jer su zakoni drugaciji. Kao neko s invaliditetom mogu zamisliti koliko bi bilo teze to u Srbiji al I u Srbiji ljudi zavrsavvaju svasta I uspiju unatoc vecim preprekama.
Ako mislite da ja ne srecem se s problemima gde radim gde se skolujem grdno se varate.
Usprkos zakonima koji mi omogucuju jednakost nejednom sam bio odbijen ne jednom su se zalupila vrata ljudske gluposti pred mnom.
Morao sam I zvati I cekati I pricati I traziti pa I upozoravati ljude na moja prava I to ljude od kojih bi to najmanje ocekivali !!
Ljudi smo I mi I politicari I bez kontrole svi bi mi nesto smugnuli , nesto usicarili ; niko pametan ne trazi savrsenu vlast gdje je sve ko u raju , ali zapamtite vasa obaveza pocinje s glasanjem ali I ne zavrsava.
Odgovornost proizvodi odgovornost!

Citiracu opet : ja sam samo jedan al ipak sam jedan I mada znam da kao jedan ne mogu uciniti sve to me nece spreciti da uradim ono sto mogu”
I Krugolina je mogla samo konstatovati stanje u bolnicama , I cons je samo mogla slegnuti ramenima nad sudbinom petog parkica al nisu …
Mislite da bi politicari prvi uradili?
Jnisam krugolina ni cons niste ni vi svako na svoj nacin moze da uradi dobro pa pocevsi od sitnica od svoje kuce od svog ulaza ….
Nema apatije ljepse cete spavati sutra
libkonz libkonz 01:09 23.01.2009

Re: kakva apatija

Sve je to lepo, ali meni je dosta. 16 godina se borim, dosta je bilo!
myredneckself myredneckself 03:29 23.01.2009

Re: kakva apatija

samo da pozdravim dalija i njegovog finog gosta libkonza
ja na ovu temu neću komentarisati, žao mi je, odmah pozelenim , vomiting nastupa u momentu, ko zna koliko će sve ovo da traje
dali76 dali76 05:02 23.01.2009

Re: kakva apatija

Ja u svom nimalo dosadnom zivotu bezbroj puta pozeljeh da bude dosadan I monoton bez prepreka. Savladah I preskocih neke od njih razbih se posteno ustadoh I rekoh sebi :vala najgore je proslo poslje kise eto sunca. Al, avaj ne prodje dugo I ja se razljepih o I izgruvah I opet tvrdoglavo ustadoh misleci da iskustvo iza mene me nauci necemu I da oaza je ono sto me ceka.Kad treci put lupih I opet se ustadoh naucio sam jedno ; cjeli zivot je borba ;demokratija je borba ; bajke postoje u slikovnicama I nema prepreke cije nam preskakanje moze garantovati cist I bezbrizan autoput.
Prvi put mislio sam das am budala I drugi put sam se osjetio kao naivni magarac , I treci put sam rekao e pa il je do mene il bog bas ima toliko smisla za humor , I to onaj crni a onda svatih tu izreku covijek uci cjeli zivot I umre glup.
Kao filozof sto traga za istinom svjestan da je nece naci al svjestan da joj moze blize prici…
Koliko toga ima da se uci da se sazna spozna I vidi I ko moze tvrrditi da sve zna dag a nece vise nista iznenaditi ; ja odavno ne …

Znam da je tesko boriti se ako su pomaci takvi da se jedva primjete I cesto se pitamo ima li ih uopste . Znam da je covijeku dosta svega kad vidi jedno te isto ; politicare koji trose pare da bi kleli jeddni druge pokazivali ko je veci patriota po arsinima patriotizma izlizanim do bola , ali…
Usprkos svemu boriti se protiv vjetrenjaca je nacin razmisljanja , nacin vjerovanja, nacin zivota.
I meni ih je dosta vise al ostajem “budan”pa maker opet me nazvali …..

dali76 dali76 05:06 23.01.2009

Re: kakva apatija

pozdrav za myredneckself ...eto mene stizem s proljecem u tvoj grad pa na palacinke pravo :)
libkonz libkonz 13:06 23.01.2009

Re: kakva apatija

ko zna koliko će sve ovo da traje

Dok ne uđemo u EU. Ili u prevodu "Ne lipši magarče do zelene trave"
libkonz libkonz 13:09 23.01.2009

Gorica

Vidim da se ekipa iz najbližeg okruženja velikog vođe polako vraća. Čujem i da je Gorica Gajević ponovo na nekoj funkciji. Da li neko zna da li i dalje nosi one KGB kapute ili je i ona promenila dlaku?
jecullence jecullence 15:09 23.01.2009

opet o drogi

Ja naivno i pokušala da nešto uradim...otišla do kolege iz savetovališta za odvikavanje...on kontaktirao neku u SUP-u..odgovor je bio: neka ta devojčica ne pokušava ništa sama, može joj se štošta desiti...eto mi odgovora: gledaj svoja posla.
dali76 dali76 16:19 23.01.2009

neke stvari

libkonz
Moze da nam bude dosta svega da izgubimo volju od te politike da ddignemo ruke I kazemo dosta. Mogu nas umoriti do te mjere da kazemo e briga me odo I necu vise, ali danam energije negativne il cinizma zafali ne daj ti boze za to svako ima reserve koje traju ko plamen na olimpu!!
Upolitici covijek mijenja I kaput I cud I dlaku I sal….
Neke umotvorine iz naroda zaista se ne mogu bassvugdje upotrebiti; Covijek mijenja stavove , gledista , razmisljanja zbog uticaja raznoraznih stvari ja bih rekao iskustvo, I godine su veliki factor.
I ja bi prijatelju volio da ne vladaju neke stranke al politika je odraz moguceg …..
Eto kad od sledeci put, oduzevsi im pravo d ate prave lludim, prestanes da glasas bit ce ti lakes…


jecullence
Mozes li malko da pojasnis sta si pokusala?
libkonz libkonz 16:46 23.01.2009

Re: neke stvari

Ne opterećujem se ja previše. Kao što kažu, šta ne možeš promeniti... Samo, stvarno sam verovao da ova zemlja može da se promeni. Hteo sam da pišem blog o dolasku ovoga Miladina Kovačevića u skupštinu, o ludilu koje izgleda nema granice, ali želim da pišem o lepim stvarima, sitnicama koje nas čine srećnim.
jecullence jecullence 17:48 23.01.2009

odgovor

Šta sam pokušala?
Pokušala sam da nekoga iz policije animiram za temu. Da im kažem: hej, špricevi se kupuju u apoteci ko aspirini. Face su iste svaki dan. Stavite jednoga čoveka na dva sata u apoteku, i uhvatićete 10 narkomana. Znam da oni nisu glavni bosovi ,ali krenite od nečega. Alo, usred bela dana, pored male dece, u parku prodaju drogu i fiksaju. I to pored SUP-a. Da bi dobila odgovor koji sam dobila, i prjateljski savet da se ne mešam, jer policija ionako zna sve o tome. I bira da okrene glavu na drugu stranu.
dali76 dali76 17:58 23.01.2009

Re: odgovor

a novinari?a ljudi koji prave insider bave se mnogo opasnijim temama.... ?
libkonz libkonz 18:01 23.01.2009

Re: odgovor

Ipak to treba da krene od vrha države. Ma koliko bili ljuti, nije problem u lokalnim policajcima. Smeta to i njima koliko i nama, ali ruke su im vezane. Mogu da prave cirkus, da hapse, pa ti isti izađu za sat ili dva. Ovaj problem treba rešavati na državnom nivou.
libkonz libkonz 18:02 23.01.2009

Re: odgovor

a kupovina špriceva nije zakonom zabranjena.
libkonz libkonz 18:05 23.01.2009

Re: odgovor

a novinari?

Žalosno je što sav teret leži na jednoj komercijalnoj televiziji. Ova tema treba da bude veoma prisutna na RTS-u, a kod njih istraživačko novinarstvo uopšte ne postoji.
Kada bi naša policija rešila ubistvo novinara večernjih novosti Pantića, to bi sigurno mnogo toga promenilo na bolje u našoj zemlji.
dali76 dali76 18:17 23.01.2009

Re: odgovor

zamisli koliko bi dobrih stvari doslo s vrha bez inicijative odozdo ? Reci mi jednu i bit cu sretan?
eto ninoslav arandjelovic je objavio novi blog ..vredan citanja za sve nas
libkonz libkonz 18:38 23.01.2009

Re: odgovor

dali76
zamisli koliko bi dobrih stvari doslo s vrha bez inicijative odozdo ? Reci mi jednu i bit cu sretan?eto ninoslav arandjelovic je objavio novi blog ..vredan citanja za sve nas

Svoje aktivnosti što se tiče opšteg dobra sam usmerio u jednu sasvim drugu priču. Mi ovde u suštini imamo problem mentaliteta koji se izopačio u svoju karikaturu. Postali smo montipajtonovsko društvo, samo nije toliko smešno kada nisi samo posmatrač, već i deo parodije.
jecullence jecullence 18:20 23.01.2009

re

Dali, znam da se ljudi koji prave insajder bave opasnijim temama, i ne tvrdim da sam bila uporna u svom pokušaju da nešto promenim. Ali otišla sam do ljudi koji svakodnevno rade sa narkomanima, sarađuju sa policijom, i oni su mi bukvalno rekli da se manem ćorava posla, jer je policija umešana u sve, i zašto mislim da se droga bez problema prodaje u parku pored SUPA-a. Ne znam kada sam poslednji put na nacionalnom nam servisu videla emisiju posvećenu narkomaniji i borbi protiv iste. Možda krivica i jeste moja ako sam odustala prerano, možda sam trebala imati više hrabrosti, ali je istina da nikakvu podršku nisam ni dobila. Mislim da jednostavno u našem društvu ne postoji svest o veličini problema niti volja da se isti reši.
dali76 dali76 18:29 23.01.2009

Re: re

volja je faktor kao sto i rece blogerka koja je prva spomenula ovu temu. Koliko je onih koji nece uraditi sto si ti pokusala ?
libkonz libkonz 18:35 23.01.2009

Re: re

ako sam odustala prerano, možda sam trebala imati više hrabrosti

Treba proceniti mogućnosti. Tu prosto ne možeš ništa uraditi.
jecullence jecullence 18:37 23.01.2009

Re: re

Nisam sigurna da sam razumela, da li je pitanje koliko je onih koji neće pokušati niti to što sam ja , ili koji će poput mene odustati nakon prvog obeshrabrenja?
Efekat je nažalost isti u oba slučaja. Činjenica je da su malobrojni oni koje će se i zamisliti nad problemom, kao što to nije učinio niti iko od mojih kolega koji su godinama upoznati sa istim i ne poduzimaju ništa.
jecullence jecullence 18:38 23.01.2009

Re: re

libkonz
ako sam odustala prerano, možda sam trebala imati više hrabrostiTreba proceniti mogućnosti. Tu prosto ne možeš ništa uraditi.

Da, mislim da je potrebna volja barem nekoga iz lokalnih vlasti da se pozabavi tom temom.
dali76 dali76 18:41 23.01.2009

Re: re

mislo sam na one koji nece ni toliko...a pismo zameniku gradonacelnika ?a inicijativa unutar lokalne partije (nije bitno koje ), a lokalni list ?
libkonz libkonz 18:44 23.01.2009

Re: re

Nadam se da nećete zameriti što se ne slažem sa vama po ovom pitanju, ali mislim da grešite. U redu, zamislimo da ih policija pohapsi i šta onda? Koji je drugi korak?
jecullence jecullence 18:51 23.01.2009

Re: re

libkonz
Nadam se da nećete zameriti što se ne slažem sa vama po ovom pitanju, ali mislim da grešite. U redu, zamislimo da ih policija pohapsi i šta onda? Koji je drugi korak?


I ja se slažem da su konzumenti na kraju prehrambenog lanca. Ne razumem se u policijsku metodologiju, ali i to mora biti dobar početak, ako uopšte želiš negde da stigneš, što i jeste pravo pitanje.
dali76 dali76 19:01 23.01.2009

Re: re

eto pitanja za mog gosta i autora ovog teksta : ima li naslov ovog tvog teksta smisla na kraju?
libkonz libkonz 21:59 23.01.2009

Re: re

ali i to mora biti dobar početak

Mislim da je početak na sasvim drugom kraju. Prvo treba obezbediti posao za lečene narkomane, pa onda ustanova gde će se lečiti i tek onda ono šta vi predlažete.
libkonz libkonz 22:08 23.01.2009

Re: re

ima li naslov ovog tvog teksta smisla na kraju?

Ima ona priča vezana za Miloša Obrenovića, koji se nije brinuo dok ga je narod psovao, nego tek kad je narod počeo da ćuti. I Sloba je mislio da će večno da vlada.
dali76 dali76 01:48 24.01.2009

Re: re

iskreno se nadam prijatelju da je srpsko drustvo otislo napred od vremena Milosa Obrenovica i poucnih prica 19vijeka....
libkonz libkonz 11:58 24.01.2009

Re: re

Jeste. Imamo kompjutere.
libkonz libkonz 13:52 24.01.2009

Biće bolje!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana