Peščanik pod napadom

Dawngreeter RSS / 24.01.2009. u 22:36

Ovo će biti vrlo kratko - poruka koju sam dobio sa Facebook grupe "PEŠČANIK - Ako vam je dobro onda ništa" a potom primetio da se takodje ponavlja i na pescanik.net sajtu:

 

----

OBAVEŠTENJE SLUŠAOCIMA I ČITAOCIMA PEŠČANIKA

Posle fizičkog sprečavanja promocija Peščanika u Aranđelovcu i brojnih pokušaja (Pančevo, Futog...) pojavila se i virtuelna, manje hrabra, internet družina koja vas onemogućava da čitate naš sajt - www.pescanik.net

Obavešteni smo da se radi o organizovanoj grupi hakera koja danima, iz nekog mraka, obara sajt www.pescanik.net, da je ova akcija sinhronizovana, da se obavlja sa brojnih lokacija i da je to razlog zašto je naš sajt trenutno nedostupan.

Kako se do sada nismo susreli sa napadima ovog tipa, ovo je jedini način da se obratimo našoj publici i obavestimo vas o čemu se radi.

Od velikog broja slušalaca dobili smo i informacije da se jučerašnja emisija Peščanik i današnja repriza emitovala uz prekidanje, šuštanje i ometanje signala radija B92 u Beogradu i širom Srbije.

Molimo vas da prenesete dalje ovu poruku svima koje smatrate zainteresovanima.

Nadamo se da ćemo se uskoro ponovo videti na www.pescanik.net

Pozdravljaju vas dve Svetlane i mali tim radio emisije Peščanik

AKO VAM JE DOBRO, ONDA NIŠTA

----

 

Prenesite dalje, gde god mislite da bi trebalo. Denial of Service napadi nisu ništa novo, sasvim sigurno neće moći duži period vremena da izdrže. Ometanje radio signala, međutim, je već malo ozbiljnija stvar.

Svetlanama puna podrška, kao i uvek. Bedž Peščanika koji uvek nosim će u narednim danima biti multipliciran. Pozivam i ostale da se pridruže simboličnom solidarisanju na bilo kakav način.



Komentari (51)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 22:43 24.01.2009

....

dno & mrak
ovo se radilo pre deset godina


ps : hvala
Dawngreeter Dawngreeter 22:52 24.01.2009

Re: ....

Ja racunam, ako su na ovo spali onda to stvarno znaci da se koprcaju pred kraj. Proci ce ih entuzijazam za DoS napade i onda ce se za nih znati jos samo tako sto povremeno desetak ljudi dodje na Trg i prave se da je to "protest". Pa ce onda i to da zamre.
dzouzi dzouzi 23:17 24.01.2009

Re: ....

Ja racunam, ako su na ovo spali onda to stvarno znaci da se koprcaju pred kraj.


Dawn,

Kamo srece da je tako, ali nesto ne verujem.
Sve je nekako krenulo lose... :(((

A ja se danima mucim da odem na njihov sajt, hvala ti za informaciju.


Pozdrav

Dawngreeter Dawngreeter 23:26 24.01.2009

Re: ....

Daleko od toga da mislim da ce problema biti manje. Samo mislim da su ovi konkretni manijaci vrsta u izumiranju. Narednih godina ce nazadnjaci da dominiraju trzistem idotizma i glupila a mislim da ce to izgledati malo drugacije. Ipak su oni koji ih vode svesni da vise nema para u radikalskom izvodjenju trikova. Zato su se valjda i razdvojili.
ludvig92 ludvig92 23:39 24.01.2009

Re: ....

mene samo fascinira odakle potiče strah svih tih ljudi...jer to je u suštini pre svega strah...ništo drugo
čega se boje...
nas koliko,ne mnogo jel, koji sa slušalicama po autobusima ili po sobama ili po nekim kancelarijama ili gde već slušamo emisiju.?
ceca koje tamo nekog petka na nekoj frekfenciji neumorno i beskompromisno prenose sve te naše stavove ?
čega?
Dawngreeter Dawngreeter 23:51 24.01.2009

Re: ....

Verovatno se plase iste stvari koje se i mi plasimo kada pomislimo kako bi zemlja izgledala da je vode Obrazovci i slicni im. Kojih ima malo, a jos manje kada bi u obzir uzeli samo aktiviste koji bi radili to sto rade cak i kada ne bi dobijali dnevnicu, prevoz i lunch pakete.

Mada razlika je prilicno jasna. Oni bi da biju, ruse, "zavode pravdu". Pescanik slusaoci, bas kako si rekao, su u glavnom ljudi koji bas i nemaju agresivne sklonosti. Moguce da bas i zbog toga misle da im je bogom dano da dele ćuške unaokolo?
Unfuckable Unfuckable 23:57 24.01.2009

Re: ....

pa sad ...ne bih se kladio
Svako ume da popizdi, i da odgovori na fizičku, i svaku drugu agresiju, mislim da niko nije toliko blesav da trpi maltretiranje
Dawngreeter Dawngreeter 00:00 25.01.2009

Re: ....

To da, naravno. Ali Pescanik nikada nije upadao na njihove manifestacije i delio samare ucesnicima. Ili opkoljavao zgrade u kojima oni rade, sta vec da rade ti ljudi. Kad smo vec kod toga, organizovan prevoz Pescanikove publike se nikada nije desio a kamoli nesto vise. Strah od tako necega mora biti, ja mislim, neobicno elaboratan.
ludvig92 ludvig92 00:08 25.01.2009

Re: ....

organizovan prevoz Pescanikove publike se nikada nije desio a kamoli nesto vise.


baš to, na primer.
a kad vidiš ovu količinu javnog nepodnošenja jedne obične underground radio( e pazi, radio ) emisije...ti pomisliš, mi ustvari idemo petkom ulicama sa tranzistorima u nepreglednim kolonama i terorišemo ulice:)))

Unfuckable Unfuckable 00:20 25.01.2009

Re: ....

manijake teroriše neosporna popularnost & slušanost Peščanika - slušaju ga - svi
...a to - boli
dzouzi dzouzi 00:43 25.01.2009

Re: ....

manijake teroriše neosporna popularnost & slušanost Peščanika - slušaju ga - svi
...a to - boli



Da, boli ih istina koju ne zele da cuju i nacin
na koji se ona prezentuje (bez uvijanja i bez ulepsavanja)...


Unfuckable Unfuckable 00:58 25.01.2009

Re: ....

pazi kad ne ulazim u priču tipa
laž - istina
meni je dovoljno indikativno to da neko nekoga hoće da uguši u 21. veku, pa čak i u Srbiji, ovoj i ovakvoj
kao što sam se suprotstavljao predlozima za zabranu nastupa ili oglašavanja nekih drugih pokreta ili organizacija - jer mislim da svako ima pravo da kaže - i da ljudi to treba da vide / čuju...
tako ne mogu da propustim ni ovo, naravno
uopšte tu ne ulazim u priču tipa "slažem se - ne slažem se"

sa stavovima dobre trećine ili čak - polovine blogera se možda ne slažem.
Ali - ne mislim da bi ih zbog toga trebalo utišati
ssvetlana92 ssvetlana92 02:01 25.01.2009

Re: ....

I moja podrška. Neće da se baci
gorio92 gorio92 07:58 25.01.2009

Re: ....

ovo se radilo pre deset godina

Mnogo toga sve više liči na pre deset godina , čak su se i izvodjači radova vratili.
dzouzi dzouzi 11:19 25.01.2009

Re: ....

Mnogo toga sve više liči na pre deset godina , čak su se i izvodjači radova vratili.


Da.

Na zalost, jos ce se vracati "neki" ako nastavimo
da cutimo... :(((
berlinac berlinac 13:38 25.01.2009

DB i RTS

Kao sto vec rekoh na komentarima slicne vesti na B92 i Blic web stranicama, tvrdim da iza ovoga stoje jedine dve organizacije sposobne za emitovanje (ometanje) TV signala u tim razmerama:
- specijalna jedinica DB-a (BIA) za elektronska protiv-dejstva
- RTS
(- manje verovatno neka manja TV stanica)

Ako pogledamo motive, opet dolazimo do zakljucka da su najbolji kandidati za krivca ili DB ili RTS:
- vlast zeli monopol nad informacijama (negde se to zove i manipulacijom javnog mnjenja), sto je jako lako u svim mestima gde narod ima prijem samo RTS-a, cega je dosta u Srbiji (setite se samo na napade na Pescanik karavan upravo u takvim i tim sredinama)
- pre neki dan cusmo vest (nista novo zapravo) da pojedinci uticu na odluke vlade (u ovom slucaju Peconi i pitanje cigareta), tako da se moze naci spona izmedju zelja mocnika, vlasti i onoga sto, po ovoj pretpostavci, radi RTS
- s druge strane, DB iliti BIA, nece ni prvi ni poslednji put (ako ih ne sprecimo) raditi pomalo honorarno za predhodno navedene pojedince ili organizacije navedene u cuvenoj BELOJ KNJIZI gdina Dacica

Ako neko cita ove blogove, preporucujem da usmere istragu na ovu stranu, moglo bi se shto-shta otkriti!


Insajder
constrictoria92 constrictoria92 13:43 25.01.2009

Re: ....

Na zalost, jos ce se vracati "neki" ako nastavimo
da cutimo... :(((


Bas tako...

Ne svidja mi se brojnost patriJotskopravoslavnih fundamentalista u nas.
Pored toga, pojavili su se i pravi pravoslavni talibani: napadaju s vremena na vreme pojedine vladike i ostala svestena lica zahtevajuci da se "sluzba vrsi po starom"... Niko od njih ne zna sta je to "staro", znaju samo da se bore protiv "novog".
Pre ili kasnije sve ovakve organizacije pochnu da naginju terorizmu (ili postanu teroristi).
antioksidant antioksidant 15:47 25.01.2009

Re: ....

Ja racunam, ako su na ovo spali onda to stvarno znaci da se koprcaju pred kraj

nervoza iz straha....

nadam se da je to
Kiza car Kiza car 10:39 26.01.2009

Re: DB i RTS

Ometanje može (što i jeste radila tokom 99. i 2000. ) da radi i VJ (kako li se već sada zove).
dali76 dali76 00:33 25.01.2009

podrska

Bez obzira koliko imao neslaganja s politickim stavovima koji se mogu cuti u pescaniku smatram da bez ove emisije demokratija u Srbiji bi bila osakacena kao I da nije vec dovoljno …
Moja puna podrska Svetlanama I emisiji Pescanik
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:38 25.01.2009

Hmm

Ovo ne rade neke marginalne grupe...
Možda je sadržaj "Peščanika" odgovor na pitanje ko to radi...
Čućemo šta vlast ima kazati na ovu temu..
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:16 25.01.2009

да се пожалим

никада нисам чуо ниједну емисију пешчаника.

мада, можда не треба да се жалим, то ваљда значи да ми је добро.
sarikon sarikon 15:54 25.01.2009

Re: да се пожалим

marco_de.manccini
никада нисам чуо ниједну емисију пешчаника.

мада, можда не треба да се жалим, то ваљда значи да ми је добро.



treger92 treger92 02:58 25.01.2009

Peščanik

U strahu su velike oči.Država se plaši istine koja dolazi sa radija peščanika. Vide i oni da njihove priče teže prolaze kao recimo sa gasom pa sa Kosovo je Srbija, a ono Kosovo dobija svoju vojsku i sada Srbi neće moći spontano da se igraju dinamitom.Svi treba da podrže peščanik jer bez obzira da li vam se sviđa šta Cece pričaju treba dozvoliti ljudima da pričaju i iznose svoje viđenje stvari. Međutim ovoj vlasti ne smeta nasilje fašista ali im smeta sloboda govora. Znaju oni pričali su im, kada su bili SKOJ da je nenasilan otpor najopasniji otpor. Videli su kako je jedan mršavi Gandi sredio impriju. Pozivam sve građane da u što većem broju izađu na godišnjicu Đinđiću i da pokažu da ih se narod ne plaši i da žali za pravim čovekom i političarem.
dali76 dali76 09:30 25.01.2009

Re: Peščanik

kad bi kosovski Albanci imali svoju verziju Pescanika zivot bi bio mnogo laksi svima nama...fasizam cesto stanuje tamo odakle se toboze kritikuje najglasnije ....za mene je fasizam tamo gdje ljudi zive u getu kao u naci logorima i gdje mogu biti slobodni samo dokle im etnicka granica dozvoljava zato razmislimo dobro prije nego olako upotrebimo rijeci....
dzouzi dzouzi 11:27 25.01.2009

Re: Peščanik

Pozivam sve građane da u što većem broju izađu na godišnjicu Đinđiću i da pokažu da ih se narod ne plaši i da žali za pravim čovekom i političarem.


Potpisujem.
Hansel Hansel 09:57 25.01.2009

Mala analiza

Koliko god (doduše nekad) voleo Cecu Lukić (sada je manje volim jer je za moj ukus previše jednostrana; nekad i jednostranost može da bude bliža istini, ali bojim se da ova to nije), moraću ovde da primetim neke stvari, uz naglašavanje da je, naravno, svaki pokušaj gušenja slobodne reči nedopustiv.

Posle fizičkog sprečavanja promocija Peščanika u Aranđelovcu i brojnih pokušaja (Pančevo, Futog...) pojavila se i virtuelna, manje hrabra, internet družina koja vas onemogućava da čitate naš sajt - www.pescanik.net
Možda je tekst pisan na brzinu, ali ako mislite da se u lapsusima otkriva bar deo istine, šta se ovom rečenicom možda otkriva? Po meni, jedna otuđenost između "nas" i "njih", ali ta otuđenost izgleda stanuje kod - "njih". Šta smo i ko smo "mi"? Tako ovo ophođenje, u najmanju ruku, liči na uobražene poruke i savete u jutarnjim i drugim programima, kojima se sugeriše da ne znamo ni kako da se obučemo uprkos tome što smo čuli i "vremenske podatke" i prognozu.
Ispade da ovo (treba da) smeta samo "nama", a ne i "njima"?!
Osim toga, odakle ova tvrdnja da se pojavila i virtuelna... manje hrabra... družina...? Prvo, ako je neko ovo zaista uradio, onda nije virtuelan nego realan i, drugo, otkud mi znamo da to nisu osobe koje ometaju tribine "Peščanika", ili da (bar) nisu s njima u vezi?
Kako se do sada nismo susreli sa napadima ovog tipa, ovo je jedini način da se obratimo našoj publici i obavestimo vas o čemu se radi.
Kakva je ovo rečenica? Kakve veze ima činjenica da se "nisu susreli s napadima ovog tipa" s načinom obaveštavanja o njemu?!?!
Od velikog broja slušalaca dobili smo i informacije da se jučerašnja emisija Peščanik i današnja repriza emitovala uz prekidanje, šuštanje i ometanje signala radija B92 u Beogradu i širom Srbije.
Ovo je, blago rečeno, neverovatno. "Širom Srbije"?! Ako je to tačno, onda je potencijalna pretnja slobodnom informisanju ogromna. Neko ima gomilu predajnika kojima može da ometa nečiji signal širom zemlje. Možemo da pretpostavimo da predajnika ima mnogo (ugašene piratske stanice), ali da ih je neko sve otkupio i podelio istomišljenicima za ovu vrstu diverzije, zaista je zabrinjavajuća mogućnost. Meni prilično neverovatna, ali u tom slučaju nameće se zaključak o nekoj drugoj mogućnosti, u koju ne bih želeo da (po)verujem...

Ostaje mi samo da se nadam da su i ovo obaveštenje pisali - hakeri.

Da, NIJE MI DOBRO.

Ali, NIŠTA...
adam weisphaut adam weisphaut 10:27 25.01.2009

Re: Mala analiza

Možda je tekst pisan na brzinu, ali ako mislite da se u lapsusima otkriva bar deo istine, šta se ovom rečenicom možda otkriva?

Zaista neobično reči za korisnike sajta "onemugućava vas" i za sajt-"naš sajt".
Toliko da je zasluživalo ovu podužu konstrukciju gore.
Valjda bi da je bilo lažno-"onemogućava nas" iako su oni-"mi" na izvoru tekstova, bilo ok?
die hard die hard 10:27 25.01.2009

Re: Mala analiza

Ovo je, blago rečeno, neverovatno. "Širom Srbije"?! Ako je to tačno, onda je potencijalna pretnja slobodnom informisanju ogromna


To ne da nije neverovatno nego je doslovce tacno.Cesto u vreme emitovanja Pescanika putujem kolima kroz Srbiju,
sa juga na sever ili obratno i dok traje emisija sve vreme se cuje krcanje, sustanje ...Pre toga i posle toga je sve u savrsenom redu.A ono u sta ti ne zelis da verujes je mozda i tacno.Nema veze sa tvojim verovanjem ( Btw ovo mi se desilo prosle godine bar 5-6 puta ).
Hansel Hansel 10:51 25.01.2009

Re: Mala analiza

Zaista neobično reči za korisnike sajta "onemugućava vas" i za sajt-"naš sajt".
Toliko da je zasluživalo ovu podužu konstrukciju gore.
Valjda bi da je bilo lažno-"onemogućava nas" iako su oni-"mi" na izvoru tekstova, bilo ok?
Mislim da ste Vi savršeno sposobni da razumete šta sam hteo da kažem. Možda nisam u pravu u tumačenju razloga, ali mislim da potpuno jesam u tumačenju suštine tako napisane rečenice. Smetalo bi mi i da je ubačen deo da su i "oni" onemogućeni u stvaranju emisije / održavanja sajta, mada bi to bilo svakako poštenije. U svakom slučaju, imao sam utisak da su Peščanik i slušaoci - jedno. Da li sam pogrešio?

Što se ometanja tiče, ako to nije novi problem, da li se ikada neko iz "Peščanika" i B92 zbog smetnji obratio zvaničnim institucijama, RATEL-u npr. Ako jeste, a ovi nisu ništa učinili, ili su fingirali rezultate merenja, trebalo je mnogo ranije reagovati.

Kada je reč o sajtu, baš pre mesec-dva je na sajtu B92 pisalo kako je zaštita naših sajtova smešno slaba ili je nema, da administratori ne vode računa o bezbednosnim merama itd. itd. Pomalo sarkastično pitam - čitaju li administratori, pa i autori "Peščanika", još neke sajtove osim svog?
A ono u sta ti ne zelis da verujes je mozda i tacno.Nema veze sa tvojim verovanjem ( Btw ovo mi se desilo prosle godine bar 5-6 puta ).
Mislio sam u poslednjoj rečenici prvog posta nešto sasvim drugo. Da budem direktniji - protekle godine u Srbiji naučile su me sumnji u sve varijante "zvaničnih verzija". Bez jasnih dokaza ne verujem ni u šta i nikome. Nažalost.
adam weisphaut adam weisphaut 11:13 25.01.2009

Re: Mala analiza

U svakom slučaju, imao sam utisak da su Peščanik i slušaoci - jedno.

To bi onda bilo ovako:
Brian: Look, you've got it all wrong! You don't need to follow me, you don't need to follow anybody! You've got to think for yourselves! You're all individuals!
The Crowd (in unison): Yes! We're all individuals!
Brian: You're all different!
The Crowd (in unison): Yes, we are all different!
Man in Crowd: I'm not...
The Crowd: Shhh!

Mislim da Cecama to nije cilj
bertold bertold 11:27 25.01.2009

Re: Mala analiza

Hansel,
ja tekst uopšte ne shvatam ovako kako si ga protumačio. Mislim čak da ti je komentar zlonameran. "Vas" se misli na čitaoca(e) koji su otvorili www.pescanik.net i umesto sajta vide obaveštenje, a "naš" shvatam u smislu "zajednički" tj. odnosi se na sve nas i autore i čitaoce i cece i ...
Isto tako, odrednica "virtuelna" mi je sasvim ok, obzirom da se radi o hakerima čiji indentitet verovatno nikada nećemo saznati, oni debili u Aranđelovcu su se fizički pojavili, a ovi napadi se izvode sa neke neodređene udaljenosti i iz duboke anonimnosti.
Bilo bi lepo ili da pružiš podršku ili da ućutiš i ne praviš nepotreban šum.
Hansel Hansel 12:23 25.01.2009

Re: Mala analiza

Adame, možda se nismo razumeli, kada sam napisao "jedno", mislio sam "na istoj strani", zapravo, još preciznije, na zajedništvo, koje upravo ne podrazumeva vođstvo i sledbeništvo bilo koga, a ton famozne rečenice me upravo na to podsetio. A zašto mi je smetao - baš zbog toga što se, iako to što si opisao Cecama valjda nije cilj, takvo mnjenje njihovim pristupom nužno stvara - sve do one "ko nije (bezrezervno) s nama, taj je protiv nas". To je jedna od klica razdora u, usuđujem se da ga "svojatam", našem bloku, valjda još po nečemu zajedničkom. Zato nam i neće uskoro biti DOBRO!

Bertolde,

Upravo je u rečenici
Bilo bi lepo ili da pružiš podršku ili da ućutiš i ne praviš nepotreban šum.
vidljiv razlog zbog koga sam se oglasio i napravio malo "šuma". Ubeđen sam da nije zdravo slušati samo sopstvene glasove (a neistomišljeničke smatrati "šumovima" ), ali punoletni ljudi i na to imaju pravo. Mada time tako liče na one protiv kojih se bore.

Inače, ako nekome nije jasno, Cecu Lukić volim još iz perioda emisije "Niko kao ja" kada sam bio srednjoškolac, pa mislim da imam prava da mi se ne dopada smer u kome se kreće. No, verovatno se ni njoj ne bi dopao moj smer, pa ONDA NIŠTA!

Toliko od mene, ućutao sam, osim ako se ne pojavi još neki neki nesporazum.
Goran Vučković Goran Vučković 12:39 25.01.2009

Nedostupan?

Ja otvorih sajt i dobih ovu poruku gore, bez ikakvog vidljivog ometanja, sporosti pristupa, tajmauta ili sličnih stvari koje se obično dešavaju u slučaju DoS.

Jesu li im to hakeri počistili sajt, a oni nemaju bekap?
Dawngreeter Dawngreeter 16:17 26.01.2009

Re: Nedostupan?

DoS funkcionise tako sto se odjednom na sto vise kompjutera pokrene neki proces koji ce non stop ispocetka ucitavati sadrzaj sajta. Simulira neverovatnu navalu na sajt, jel'te. Onda server jadan umre jer toliko podataka ne moze da salje odjednom. Ako se sadrzaj sajta zameni saom jednim tekst fajlom verovatno manjim od 1 kilobajt, DoS bi morao da bude neverovatno silovit da bi postigao isti efekat kao i sa celokupnim sajtom koji je u najoptimisticnijem slucaju nekoliko hiljada puta "tezi".
Unfuckable Unfuckable 20:05 26.01.2009

Re: Nedostupan?

hm, pa to onda poprilično često (možda) rade i sa Blogom B92 ?
Goran Vučković Goran Vučković 20:55 26.01.2009

Re: Nedostupan?

DoS funkcionise tako sto se odjednom na sto vise kompjutera pokrene neki proces koji ce non stop ispocetka ucitavati sadrzaj sajta. Simulira neverovatnu navalu na sajt, jel'te. Onda server jadan umre jer toliko podataka ne moze da salje odjednom. Ako se sadrzaj sajta zameni saom jednim tekst fajlom verovatno manjim od 1 kilobajt, DoS bi morao da bude neverovatno silovit da bi postigao isti efekat kao i sa celokupnim sajtom koji je u najoptimisticnijem slucaju nekoliko hiljada puta "tezi".

Muka je jedino što sajt postane poprilično dosadan, posle prvih desetak čitanja...
Dawngreeter Dawngreeter 21:07 26.01.2009

Re: Nedostupan?

Unfuckable
hm, pa to onda poprilično često (možda) rade i sa Blogom B92 ?


Palo mi je na pamet da je mozda to po sredi. Mada B92 sajt ima veliku posecenost sam po sebi tako da, ko zna.
Unfuckable Unfuckable 21:09 26.01.2009

Re: Nedostupan?

pa, ako uzmemo tu teoriju kao verovatnu
onda je Blog B92 pod napadima još od novembra 2008.
Dawngreeter Dawngreeter 22:44 26.01.2009

Re: Nedostupan?

U opste nije nemoguce. Samo sto verujem da B92 serveri mogu mnogo vise stresa da izdrze od servera na kojem je Pescanik pa to nije toliko ocigledno. Al' vec sa sigurnoscu znamo jos od onog incidenta sa hakovanim gmail nalogom Obraza (ili koga bese?) da su oni u glavnom svi kompjuterizovani makar koliko prosecan Internet korisnik. Posto u opste ne sumnjam da zaista jesu toliko dokoni nije mnogo veliki logicki skok pretpostaviti da se cesto igraju DoS napada u slobodno vreme.
Unfuckable Unfuckable 22:51 26.01.2009

Re: Nedostupan?

pa to mi i jeste čudno :
padne Blog, a ne padne sajt na kome su vesti koje čita svako ko čita/piše srpski.
Dakle, po meni : info je daleko više posećen od Bloga, ali blog padne a sajtu - ništa
Dawngreeter Dawngreeter 22:54 26.01.2009

Re: Nedostupan?

To je i meni bilo cudno svo vreme. Ali, ne znam nista o arhitekturi njihovog sajta pa se ne moze mnogo toga sa bilo kojom dozom sigurnosti tvrditi. Moze isto tako da bude neki problem u softveru, mozda pod stresom prvo gase blog da bi glavni deo sajta ostao podignut, ili ko zna sta trece.
nukisflame nukisflame 12:55 25.01.2009

Ali ovo radi i B92...

i oni ne objavljuju komentare koji njima ne odgovaraju, i oni banuju ljude koji su im nepodesni.
Ja sam povodom DoS(Denial of Service) napada rekao da i treba vremena i da treba biti organizovan, ali da se ovolika hajka nije digla kada je oboren sajt Srpske Pravoslavne Crkve. Setite se samo hakerskog rata 04/05 koliko je samo sajtova bilo oboreno pa medju njima i RTV Pink, RTL, Nova, HRT, Pristina, Tirana... i jačih i bolje zaštićenih od Peščanika. To nekome nije odgovaralo i komentar se nije našao na sajtu.

Sve me ovo podseća na Slobina vremena i "napade na slobodne medije".

p.s Stvarno nemam nameru da se raspravljam.

HVALA

Dawngreeter Dawngreeter 12:58 25.01.2009

Izvinjenje

Ne stigoh posteno ni sve komentare da procitam, te se izvinajvam na neucestvovanju u diskusiji. Mada, ovo nije toliko moj tekst na blogu koliko prenosenje obavestenja pa je u tom smislu moje prisustvo u diskusiji potpuno nebitno. Bilo kako bilo, mojom gluposcu ostadoh bez neta do ponedeljka pa cete do tada morati bez mene :)
alekss1989 alekss1989 15:11 25.01.2009

Dno Dna

Stvarno bedno meni se emisija nesto ne svidja preterano jer predstavlja srbiju kao pakao na zemlji ali ima nekih dobrih strana kao sto je kritika politicara na primer.Ali sam uvek spreman da cujem tudje misljenje a te metode koje se koriste za prekidanje emisije su srednjevekovne i fasisticke .
Inner Party Inner Party 16:47 25.01.2009

Desavalo se i pre ...

... podsecam na nedavni albansko-srpski rat napaljenih klinaca koji sebe nazivaju hakerima. Ja apsolutno ne verujem da se radi o nekim "sluzbama" ili organizacijama (ukazuje se tu i na Dveri i na Novu Srbiju). Potpuno sam siguran sam da se radi o deci kojoj su dosadile igrice. Mada ce mnogi da preuzimaju odgovornost za ovo...

Ali Pescanik ima jedan drugi problem. Mnogo veci problem. Juce sam pre podne slusao Pescanik (on line) i bas mi je palo na pamet kako je ta emisija potpuno mrtva. Zadnjih par godina (!!!) se u njoj pojavljuju isti ljudi koji ponavljaju iste price sa istim intenzitetom i sa istom rezigniranoscu. Setite se koga sve vise nema na Pescaniku i koga je sve bilo na Pescaniku, a onda pogledajte ko se sve pojavljuje danas. Pescanik je mrtav zato sto on vise ne sluzi da ispirise promene. Pescanik je postao nesto sto inhibira akciju, raspiruje rezigniranost, iskljucuje umesto da objedinjuje...

No love lost.
ludvig92 ludvig92 17:58 25.01.2009

Re: Desavalo se i pre ...

adnjih par godina (!!!) se u njoj pojavljuju isti ljudi koji ponavljaju iste price sa istim intenzitetom i sa istom rezigniranoscu. Setite se koga sve vise nema na Pescaniku i koga je sve bilo na Pescaniku, a onda pogledajte ko se sve pojavljuje danas. Pescanik je mrtav zato sto on vise ne sluzi da ispirise promene. Pescanik je postao nesto sto inhibira akciju, raspiruje rezigniranost, iskljucuje umesto da objedinjuje...


sa ovim bih čak mogao delom i da se slozim...
što se tiče gostiju, postoji krug ljudi koji je tu često, ali ok to je ta ekipa, mada mnogo jači ton emisiji daju novi gosti kojih ima u solidnom broju i koji često osveze stvar...
e sad, mislim da takav ton dolazi i od ceca, tj od onog kako se one osecaju, a taj osećaj rezigniranosti, razočaranosti stvarima u društvu je nazalost osećaj koji nije samo njihov. mnogo ljudi ga (sa pravom) ima.
centaura centaura 18:26 25.01.2009

Re: Desavalo se i pre ...

Inner Party
. Ja apsolutno ne verujem da se radi o nekim "sluzbama" ili organizacijama (ukazuje se tu i na Dveri i na Novu Srbiju). Potpuno sam siguran sam da se radi o deci kojoj su dosadile igrice.




Vojo K, jesi li to ti?!?
centaura centaura 18:30 25.01.2009

Re: Desavalo se i pre ...

ludvig92

e sad, mislim da takav ton dolazi i od ceca, tj od onog kako se one osecaju, a taj osećaj rezigniranosti, razočaranosti stvarima u društvu je nazalost osećaj koji nije samo njihov. mnogo ljudi ga (sa pravom) ima.


I ja sam imala taj isti osecaj , al' dok nisam pocela da slusam Pescanik , mislila sam da sam paranoicna i usamljen slucaj. Sad znam da nisam , a svakim danom nas je sve vise...To je problem , "njihov"...
Inner Party Inner Party 18:39 25.01.2009

Re: Desavalo se i pre ...

centaura
Inner Party
. Ja apsolutno ne verujem da se radi o nekim "sluzbama" ili organizacijama (ukazuje se tu i na Dveri i na Novu Srbiju). Potpuno sam siguran sam da se radi o deci kojoj su dosadile igrice.




Vojo K, jesi li to ti?!?


Ах, раскринкан сам!

vuk-mitrovic vuk-mitrovic 01:07 26.01.2009

provajder

A ko je provajder Pescaniku (iliti web-host provajder)? Nije valjda neko od domacih? Preporucujem prelazak na inostrano web-hostiranje. Ako treba, evo doniracu finansiranje istog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana