Mediji| Politika

Drug na drumu *i dodatak

Biljana Srbljanović RSS / 26.01.2009. u 17:42

Vrlo često sanjam isti san. Zatičem sebe u školskoj klupi, onoj gimnazijskoj i vrlo konkretnoj, uoči časa neprijatne nauke koju nikada do kraja nisam savladala. Zatičem se u trenutku kada mali odmor još uvek traje, ono neko mini rasulo, bez izlaska iz učionice i tremor pred ono što sledi – ispitivanje profesora, a na temu celokupnog gradiva. Evo me tako, na času fizike, djaci uz poslednje komešanje, usputne udarce, hormonalne eksplozije, zauzimaju svoja mesta, a ja već u klupi, očekujem profesora, očekujem da budem pitana. I neka strašna neprijatnost me obuzima, gledam oko sebe decu, starija sam od svih više od dve decenije, gledam sebe, nekako sa strane, kao da sam sebi par u toj svojoj klupi i čudim se, kako to da sam ponovo dospela ovde? Onda i: kako to da nisam učila? Tačnije, kako to da nisam ni znala da treba da učim?

Sanjam tako često isti san: evo me na času fizike, o kojoj ne znam ništa. S naporom se prisećam bedne opšte kulture, znam zakon zbog koga me zemlja drži da ne odletim u svemir i znam zbog čega je teško zaustaviti masu koja se brzo kreće. Ono što ne znam, što nikako ne razumem je - šta ja radim ovde i kada se to dogodilo, zatim i: kako da se dogodilo tako neprimetno, da sam tek sada postala svesna? Sada, kada, je, naravno - kasno.

Vidim profesora, koga nikad nisam imala, nekog nepoznatog malog, ubogog čoveka, kako mi se približava. I znam da će me pitati. Ona druga ja, u mom snu, je u mnogo gorem stanju. Ona zna da ja ništa ne znam i zna da je sada kasno, i zna da mi mesto uopšte nije tu. Ali joj je strašno neprijatno, neki osećaj ponavljačkog stida i velike sramote, potpuno je parališe, gleda me, gledam samu sebe kako se gledam i sramota me je. Kako sam to ponovo dospela ovde? Koje gradivo do kraja nisam proučila? I najgore: kako to da nisam ni primetila da treba još da učim?

U mom snu, ne budim se na vreme. Mučenje i ponavljačko poniženje traje, nekad imam utisak, satima. Ipak tome konačno dodje kraj. U snu. Onda kada se ipak probudim, zateknem se ponovo ovde. Ponovo u situaciji da pronalazim blog kao jedino mesto gde mogu nešto da kažem, onako kako hoću i kada ja hoću. I ponovo u situaciji da govorim o istom – o divljačkom nerazumevanju prava da se misli, govori i dela drugačije.

Da pojasnim, profesore : emisija Peščanik, ponovo pod udarom prikrivene i organizovane grupe, ne čuje se kako treba, sajt obaraju dobro obučeni programeri, iz više centara u isto vreme, autorke trpe fizičke napade – poslednje u nizu je demoliranje automobila koji vozi Svetlana Lukić, na parkingu ispred B92, tokom emitovanja emisije, a pred mnogobrojnim očevicima u bizarnom incidentu. Jedan Jugo, bordo boje, dva mladića u njemu, penju se na travnjak, pa daju gas i u punoj brzini, pod neprirodnim uglom od devedeset stepeni, udaraju u tri puta tezu Opel Astru koju je Svetlana Lukić dobila od prijatelja na korišćenje, tom silinom da je penju na ivičnjak. Pri ovoj akciji, silina udarca potpuno demolira njihov Jugo, tako da jedva uspevaju da kola pokrenu i pobegnu sa mesta na kojem su namerno izazvali incident. A incident je upozorenje, nema drugog objašnjenja, znak za opasnost i snagu udarca na koji su napadači spremni.

Ja sam tim povodom odlučila da ponovo otvorim blog. I da na ovom mestu, pa dokle god da traje divljanje kao hakera, objavljujem sadržaje, koje ste inače mogli čitati na sajtu Peščanika. Iako dugo nisam bila ovde i ovlašni pogled na sadržaj i nešto komentara, govore mi da se slika dosta izmenila. I da blogeri verovatno manje prate Peščanik, nego, da kažemo, magazin Ćao. Onaj što je izlazio kad sam stvarno išla u školu. Tim povodom, znam da mi mesto nije ovde. Ipak, B92 osećam kao najvažniji medij, deo i svog područja borbe i tako evo me u magarećoj klupi.

To je sve ipak nebitno.

Ono što je bitno i što me muči je, kako to da smo ponovo dospeli ovde? Koje smo to gradivo preskočili, šta to nismo naučili, pa nam je u zemlji proevropske vlade, uništene opozicije, opasno moćnog predsednika i potkupljenih partnera, i dalje moguće da se fizički ukida sloboda govora? Znam da se mediji kupuju reklamama, znam da se novinari kupuju žvakama, znam da moralni ispadaju glupi u društvu, a lažovi znaju kako se Srbijom vlada. Ipak, ne znam kako sam preskočila trenutak u kojem smo se vratili tamo odakle smo odavno morali poći, šta to nismo do kraja naučili, zatim i: kako to da nismo ni znali koliko još treba da učimo ? Kako to da nismo primetili da u Srbiji ponovo nema fizičke sigurnosti, nema zaštite, zakona, nema javnog mnjenja, nema ni parlamentarne stranke koja će se izboriti na tudje pravo na glas. Znam da snaga tela i brzina kretanja mogu da olupaju glavu u šoferšajbnu. Ali znam da na telo mora delovati i neka sila, da bi glava ili šoferšajbna pukla. Na primer, sila kočenja. Ili snažnog udarca.

Dokle god policija pod kontrolom onog što bi mu mesto bilo u zatvoru, dokle god opozicija u džepu svemoćnog predsednika, dokle god Parlament, organi reda, vlasti i odgovorni za to da Srbijom ne vlada isključivo Njutnov zakon, ne učine nešto, ovaj blog je otvoren za autore, saradnike i publiku Peščanika.

PS : Zainteresovane obaveštavam da nemam kola. Za moju glavu biće potrebna tudja šoferšajbna.

 

* veceras je i blog poceo da pada. Dok sam jos u mogucnosti, prenosim vam Pescanikovu informaciju:

Komitet pravnika za ljudska prava – YUCOM poziva vas da prisustvujete suđenju po tužbi Aleksandra Tijanića protiv YUCOM-a kao izdavača knjige „Slučaj službenika Aleksandra Tijanića“. u utorak, 27. januara 2009, sa početkom u 9.00, Prvi opštinski sud u Beogradu, sudnica 36 na drugom spratu. Na ovom ročištu svedočiće Predrag Koraksić – Corax, koji je izradio karikaturu na naslovnoj strani objavljene knjige.

 



Komentari (280)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

adam weisphaut adam weisphaut 18:57 26.01.2009

Re: Ponavljam se,

Što sećeš rečenice kad citiraš Vaso?
Zar ti tako argumentovan takve trikove da koristiš?
I još bih ti i poverovao ali one "petarde" gore mi nekako kažu da si selektivan u primeni kriterijuma.
Bilo kako bilo specijalno ugrožene grupe ljudi u Srbiji trebalo bi da imaju posebnu zaštitu, naročito ako iza njih ne stoji moć državnog represivnog aparata.

wawy wawy 19:02 26.01.2009

Re: Ponavljam se,

Virtuelni Vasilije

ps-edit: da ne bude opet nekih "dobronamernih" nesporazuma: Naravno da policija mora da ucini sve da nadje te siledzije i da ih kazni. ..


a jake su mi to siledzije koje napadaju 'jugom'... dobro nisu naletjeli biciklom na 'opel astru'...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:27 26.01.2009

Re: Ponavljam se,

a jake su mi to siledzije koje napadaju 'jugom'... dobro nisu naletjeli biciklom na 'opel astru'...

ma zanimljivo je da se uvek takvi tipovi nazivaju sileđije, ludaci, manijaci...
nikad pravim imenom.

osim toga, toliki očevici a nigde očevica.
zanimljivo.
jako zanimljivo.
u isto vreme ne čuje se peščanik u pola srbije
i beograda (recimo, kod mene).
takođe zanimljivo.
wawy wawy 20:19 26.01.2009

Re: Ponavljam se,

Exitus Letalis
a jake su mi to siledzije koje napadaju 'jugom'... dobro nisu naletjeli biciklom na 'opel astru'...

ma zanimljivo je da se uvek takvi tipovi nazivaju sileđije, ludaci, manijaci...
nikad pravim imenom.

osim toga, toliki očevici a nigde očevica.
zanimljivo.
jako zanimljivo.
u isto vreme ne čuje se peščanik u pola srbije
i beograda (recimo, kod mene).
takođe zanimljivo.


ok, izgleda da nisam u toku, evo jednog naivnog pitanja - ko bi onda mogao da stoji iza svega toga:



-milosevic nije - garant.

-kostunica - nema pas zasta da ga ujede (da ne kazem macka )

-konkurentska medijska kuca - opcija 1

-al kaida - - cisto sumnjam

-boris tadic - opcija 2

-toma nikolic - zauzet je trenutno, uzima intezivne casove bontona

-mica trofrtaljka - vrlo sumnjivo celjade...

-miskovic - opcija 3
...

?
ecce-florian ecce-florian 20:25 26.01.2009

Re: nazivaju sileđije


ma zanimljivo je da se uvek takvi tipovi nazivaju sileđije, ludaci, manijaci...
nikad pravim imenom.

treger92 treger92 21:05 26.01.2009

Re: Ponavljam se,

Vaske vidim da si ti dobro upoznat sa tim oko Đinđića. Moglo bi se posumljati i da znaš više nego što pričaš.A kad smo kod tvog znanja možda su nam Rusi umesto para dali novu opremu. Ajugo je upotrbljen zbog naglaska na patriotizmu.I treba povesti akciju da ti i ostali pobornici poklona NISa uplatitee pare u budžet pa kad vam Putin plati nema veze.
soylentgreen soylentgreen 18:28 26.01.2009

Pescanik u doba kolere

Ima jedna prakticna stvar koja moze odmah da se uradi, i predstavlja odlican gerilski protivudar.

U zadnjih par dana mnogi su culi za Pescanik prvi put. Moji roditelji, blago govoreci konzervativci (otac gleda pescanik site "samo zbog slika" ) odjednom znaju da se nesto desava. Pomenut je u skoro svim medijima.

Sta je sustina Pescanika? Nije web site, nego 10 megabajta MP3-a jednom nedeljno. 10 megabajta je danas lako distribuirati, to mu dodje kao jedna muzicka numera. Nema potrebe da cuci samo na dva sajta, od kojih je jedan pod napadom (pescanik), a sa drugog moze da se downloaduje samo uz prilicne akrobacije (b92.)

Pozivam kreatore Pescanika da emisijama daju neku od otvorenih licenci (recimo CC - creative commons tipa) koja ce omoguciti nesmetanu legalnu distribuciju. Zatim emisiju jednostavno treba ubaciti u distributivni nsistem - pocevsi od torrenta na svom racunaru, preko site-ova koji besplatno hostuju MP3, do hostovanja na svojim sajtovima i slanja prijateljima direktno u e-mail-u. Sve je ovo jednostavno i realno izvodljivo sa malim naporom.

Ako Svetlane (tm) dozvole, vec sledeca emisija moze da dodje do daleko sire publike nego bilo koja pre nje.


soylentgreen soylentgreen 18:32 26.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere

Hmm, da, cenio bih ako bi mi neko objasnio kako mogu da ubacim navodnik pa "zatvorenu zagradu" a da se ne pretvore u imbecilni graficki emotikon.
Dawngreeter Dawngreeter 18:33 26.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere

soylentgreen
Pozivam kreatore Pescanika da emisijama daju neku od otvorenih licenci (recimo CC - creative commons tipa) koja ce omoguciti nesmetanu legalnu distribuciju. Zatim emisiju jednostavno treba ubaciti u distributivni nsistem - pocevsi od torrenta na svom racunaru, preko site-ova koji besplatno hostuju MP3, do hostovanja na svojim sajtovima i slanja prijateljima direktno u e-mail-u. Sve je ovo jednostavno i realno izvodljivo sa malim naporom.


Odlicna ideja, podrzavam. Meni sigurno ne bi smetalo da drzim Pescanik torrent na seed-u non-stop. I onako mi je torrent klijent stalno upaljen, a ni kompjuter se nikada ne gasi.
kamichak92 kamichak92 20:07 26.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere

soylentgreen


Pozivam kreatore Pescanika da emisijama daju neku od otvorenih licenci (recimo CC - creative commons tipa) koja ce omoguciti nesmetanu legalnu distribuciju. Zatim emisiju jednostavno treba ubaciti u distributivni nsistem - pocevsi od torrenta na svom racunaru, preko site-ova koji besplatno hostuju MP3, do hostovanja na svojim sajtovima i slanja prijateljima direktno u e-mail-u. Sve je ovo jednostavno i realno izvodljivo sa malim naporom.



i kola od sada da parkiraju u garazu, i bog da ih vidi ...
vericar vericar 20:12 26.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere

Bravo! Sjajna ideja! Cece ce je sigurno prihvatiti, ako ovo procitaju!
Lektorka Lektorka 22:11 26.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere


soylentgreen
Ima jedna prakticna stvar koja moze odmah da se uradi, i predstavlja odlican gerilski protivudar.

U zadnjih par dana mnogi su culi za Pescanik prvi put. Moji roditelji, blago govoreci konzervativci (otac gleda pescanik site "samo zbog slika" ) odjednom znaju da se nesto desava. Pomenut je u skoro svim medijima.

Sta je sustina Pescanika? Nije web site, nego 10 megabajta MP3-a jednom nedeljno. 10 megabajta je danas lako distribuirati, to mu dodje kao jedna muzicka numera. Nema potrebe da cuci samo na dva sajta, od kojih je jedan pod napadom (pescanik), a sa drugog moze da se downloaduje samo uz prilicne akrobacije (b92.)

Pozivam kreatore Pescanika da emisijama daju neku od otvorenih licenci (recimo CC - creative commons tipa) koja ce omoguciti nesmetanu legalnu distribuciju. Zatim emisiju jednostavno treba ubaciti u distributivni nsistem - pocevsi od torrenta na svom racunaru, preko site-ova koji besplatno hostuju MP3, do hostovanja na svojim sajtovima i slanja prijateljima direktno u e-mail-u. Sve je ovo jednostavno i realno izvodljivo sa malim naporom.

Ako Svetlane (tm) dozvole, vec sledeca emisija moze da dodje do daleko sire publike nego bilo koja pre nje.




nemam ništa protiv predloga, naravno, i ne razumem se u to, i nadam se da će cece uspeti da reše ovaj problem.
međutim, izvinite, tata ide na sajt "samo zbog slika"?
suština peščanika nije website?
ok, suština, ili jezgro, je radio-emisija, nesporno, ali dobijam utisak da ovde mnogi ne znaju koliko odličnih TEKSTOVA može da se ČITA na sajtu peščanika. peščanik odavno više nije samo emisija.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 06:36 27.01.2009

Re: Pescanik u doba kolere

Hmm, da, cenio bih ako bi mi neko objasnio kako mogu da ubacim navodnik pa "zatvorenu zagradu" a da se ne pretvore u imbecilni graficki emotikon.

potpuno te razumem i ja se nerviram tim varvarizmima. udari spejs posle navodnika, pa onda zagradu. nepismeno je, ali barem nema kruga sto ti namiguje.
skyspoter skyspoter 18:29 26.01.2009

mnogo

dugo sanjas! citava 3 paragrafa.

ps: ali ce da prsti u Beogradu za Kinesku Novu Godinu.
Dr M Dr M 18:35 26.01.2009

Skola zivota

Na casu, 5 oktobra, uboli smo pravi odgovor i dobili pozitivnu ocenu.
Ziveli smo od stare slave, ne uceci vise nista.
Osrednji , ali uporni , su se udruzili sa lepima i pomirljivima i proglasili trojku za odlicnu ocenu.
Dosla matura....
Sad nijedan fakultet nece da nas primi, ostaje nam samo gluvarenje...
Za posao nismo, za kafanu nemamo para.
Samo nas GOD-o moze spasti.
Cekamo...
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 18:42 26.01.2009

Re: Skola zivota

:)

ako neces copyright, ja bih da ovo sirim dalje ... samo, zamenicu trojku za keca
maya.sangoma maya.sangoma 18:46 26.01.2009

Re: Skola zivota

Dragi doktore , da li dozvoljavate da se potpisem ispod vasih opservacija ?
Dr M Dr M 21:22 26.01.2009

Re: Skola zivota

ako neces copyright, ja bih da ovo sirim dalje .


Kako bese ono- Siri dalje...


Siri dalje:))
Dr M Dr M 21:28 26.01.2009

Re: Skola zivota

da li dozvoljavate da se potpisem


Sve vazi, maya, sign, seal & kiss:))
jednatanja jednatanja 18:38 26.01.2009

Nije samo kod nas

Ono što je bitno i što me muči je, kako to da smo ponovo dospeli ovde?


Razgovaram juce sa drugaricama iz Rumunije i Letonije. Kazu, kod njih haos, takodje. Drzavna pljacka, nemiri, itd. Neko cudno vreme....valjda.
ivana23 ivana23 18:45 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

jednatanja
Razgovaram juce sa drugaricama iz Rumunije i Letonije. Kazu, kod njih haos, takodje. Drzavna pljacka, nemiri, itd. Neko cudno vreme....valjda.

... Bugarska, Grcka, Island...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:47 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

ivana23
jednatanja
Razgovaram juce sa drugaricama iz Rumunije i Letonije. Kazu, kod njih haos, takodje. Drzavna pljacka, nemiri, itd. Neko cudno vreme....valjda.

... Bugarska, Grcka, Island...

Ma opšte stradanje. Jedino se Srbija drži...o))
antioksidant antioksidant 18:48 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

pa da, nama je u stvari ok, samo zanovetamo

inace, svim neverujucima srecan sveti sava koji ce sutra nevoljno slaviti
ivana23 ivana23 18:52 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

antioksidant
pa da, nama je u stvari ok, samo zanovetamo
inace, svim neverujucima srecan sveti sava koji ce sutra nevoljno slaviti

Mislis da ovde svi sanjaju da su u skolskim klupama, pa slave skolsku slavu?
antioksidant antioksidant 18:54 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

Mislis da ovde svi sanjaju da su u skolskim klupama, pa slave skolsku slavu?

mislim na one koji imaju decu a ne mogu birati kako ce ih vaspitavati
ivana23 ivana23 18:58 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

antioksidant
Mislis da ovde svi sanjaju da su u skolskim klupama, pa slave skolsku slavu?
mislim na one koji imaju decu a ne mogu birati kako ce ih vaspitavati

Moja deca za 8 razreda osnovne i 4 gimnazije, nikada nisu isli na Svetog Savu.
Da se neka uciteljica/razredna pobunila, da vidis kako bi prosla...
Gde pise da mora. Nigde!
antioksidant antioksidant 19:02 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

da, ali ti imas cekic!

ps: pretpostavljam da nisu znali ni jednu pesmicu a nije im ni receno "da je sveti sava umro ali sada zivi u nasim srcima"?
ivana23 ivana23 19:23 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

antioksidant
da, ali ti imas cekic!
ps: pretpostavljam da nisu znali ni jednu pesmicu a nije im ni receno "da je sveti sava umro ali sada zivi u nasim srcima"?


Naravno da jesu, ali veruj mi da nije ostavilo nikakve posledice...
antioksidant antioksidant 19:24 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

Naravno da jesu, ali veruj mi da nije ostavilo nikakve posledice...

uf, laknulo mije. ja se vac plasio srcanih mana : )
naravno da ne ostavlja posledice, ali malo podseca na one pionirske marame (za koje se isto nadam da ne ostavljaju posledice)
ivana23 ivana23 19:35 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

antioksidant
uf, laknulo mije. ja se vac plasio srcanih mana : )
naravno da ne ostavlja posledice, ali malo podseca na one pionirske marame (za koje se isto nadam da ne ostavljaju posledice)

Sad ces me razapeti... ja moju maramu jos uvek cuvam.
dragoljub92 dragoljub92 20:02 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

ivana23
antioksidant
uf, laknulo mije. ja se vac plasio srcanih mana : )
naravno da ne ostavlja posledice, ali malo podseca na one pionirske marame (za koje se isto nadam da ne ostavljaju posledice)

Sad ces me razapeti... ja moju maramu jos uvek cuvam.

jednatanja jednatanja 20:12 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

ja moju maramu jos uvek cuvam


a ja i kapu
gorio92 gorio92 20:17 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

Razgovaram juce sa drugaricama iz Rumunije i Letonije. Kazu, kod njih haos, takodje. Drzavna pljacka, nemiri, itd. Neko cudno vreme....valjda.

Ništa od čudnog vremena, to deca komunista uvode demokratiju na svoj način.
antioksidant antioksidant 20:17 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

Sad ces me razapeti... ja moju maramu jos uvek cuvam.

: )
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:04 26.01.2009

Re: Nije samo kod nas

ја сам то изгубио одмах исти дан. не могу да се хвалим да је било из идеолошких разлога. много сам занесен био као мали.
sybil sybil 10:46 27.01.2009

Re: Nije samo kod nas

Ma opšte stradanje. Jedino se Srbija drži...o))

drago,
a kad ucvrstimo jos vise veze sa rusijom ima da procveta slobodna misao i nezavisno novinarstvo.
NNN NNN 18:41 26.01.2009

Najcrnja noćna mora

Vrlo često sanjam isti san. Zatičem sebe u školskoj klupi...
A zamisli da te PONOVO pozovu u vojsku!
wawy wawy 19:33 26.01.2009

Re: Najcrnja noćna mora

NNN
Vrlo često sanjam isti san. Zatičem sebe u školskoj klupi...
A zamisli da te PONOVO pozovu u vojsku!



trener92 trener92 20:01 26.01.2009

Re: Najcrnja noćna mora

NNN
Vrlo često sanjam isti san. Zatičem sebe u školskoj klupi...
A zamisli da te PONOVO pozovu u vojsku!

oort oort 18:52 26.01.2009

odličan tekst...

... sa sumornom poentom. ne smem ništa ni da kažem ni da obećam. jedino znam da živim u beogradu. još uvek.
nego, što baš fizika, po svakoj logici najlakša nauka? glasam za geografiju. to je strašan predmet.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:39 26.01.2009

Re: odličan tekst...

oort
... sa sumornom poentom. ne smem ništa ni da kažem ni da obećam. jedino znam da živim u beogradu. još uvek.
nego, što baš fizika, po svakoj logici najlakša nauka? glasam za geografiju. to je strašan predmet.

a tek istorija ovdašnja. da ne citiram udzbenik za 8 osnovne.
mada i geografija. imaš pravo.
kad je moja kci isla u taj 8 osnovne, davnooo, pisalo je - dok su naši hrabri ratnici branili kosovo
nisu znali koliko rudno blago brane...
pa ne znaš jel geografija il istorija...

a tek ekologija na filološkom, kao umesto marksističkog ... pre ne znam koliko godina al kad je bio onaj marojević dekan

lekcija se zove, jedna od - "ekološka pustoš u dušama ljudi republike srpske".
pa ti vidi, pravac bolonja:)))

oort oort 19:44 26.01.2009

Re: odličan tekst...

Exitus Letalis
lekcija se zove, jedna od - "ekološka pustoš u dušama ljudi republike srpske".

moram da opsujem: zajebavaš??? hoće li ova država ikada da prestane da me zapanjuje? jel imaš to u papirnom obliku, iskeniraj i okači negde pa baci link?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:46 26.01.2009

Re: odličan tekst...

oort
Exitus Letalis
lekcija se zove, jedna od - "ekološka pustoš u dušama ljudi republike srpske".

moram da opsujem: zajebavaš??? hoće li ova država ikada da prestane da me zapanjuje? jel imaš to u papirnom obliku, iskeniraj i okači negde pa baci link?

jašta nego imam. to je udžbenik moje kćeri.
bez toga nije mogla da diplomira na svetskoj književnosti.
ako budem umela. okačiću.
oort oort 19:55 26.01.2009

Re: odličan tekst...

samo ti iskeniraj, pa idi na http://www.imageshack.us/, klikni dugme Browse (ili Pregledaj, šta god vidiš od ta dva), lociraj sken, i klikni Host it. kad se odradi upload, klikni u prvu kućicu (sa desne strane piše Thumbnail for Websites), pa drži levi CTRL i stisni jednom A, pa pusti A i stisni jednom C pa pusti C, pa pusti CTRL, pa dođi ovde i zvekni novi komentar i stisni CTRL i pritisni V. to je sve. izvini što te gnjavim, ali ti si mi partijska drugarica!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:55 26.01.2009

Re: odličan tekst...

nego, što baš fizika, po svakoj logici najlakša nauka? glasam za geografiju. to je strašan predmet.


fizika je za potrebe literature. u pravom zivotu je BAS GEOGRAFIJA!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:10 26.01.2009

Re: odličan tekst...

oort
samo ti iskeniraj, pa idi na http://www.imageshack.us/, klikni dugme Browse (ili Pregledaj, šta god vidiš od ta dva), lociraj sken, i klikni Host it. kad se odradi upload, klikni u prvu kućicu (sa desne strane piše Thumbnail for Websites), pa drži levi CTRL i stisni jednom A, pa pusti A i stisni jednom C pa pusti C, pa pusti CTRL, pa dođi ovde i zvekni novi komentar i stisni CTRL i pritisni V. to je sve. izvini što te gnjavim, ali ti si mi partijska drugarica!

kad pribavim, sve cu da ti dadnem da sam uradis. ovo ne bih savladala do kraja zivota a ni na onom svetu:)))
tamo narocito:)))
sem ako nema neke obucene hurije od one 72:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:16 26.01.2009

Re: odličan tekst...

oort
samo ti iskeniraj, pa idi na http://www.imageshack.us/, klikni dugme Browse (ili Pregledaj, šta god vidiš od ta dva), lociraj sken, i klikni Host it. kad se odradi upload, klikni u prvu kućicu (sa desne strane piše Thumbnail for Websites), pa drži levi CTRL i stisni jednom A, pa pusti A i stisni jednom C pa pusti C, pa pusti CTRL, pa dođi ovde i zvekni novi komentar i stisni CTRL i pritisni V. to je sve. izvini što te gnjavim, ali ti si mi partijska drugarica!

ne znam de mi je komentar.
ovo ne bih savladala, izvinjavam se ako negde izroni, ni do kraja života a ni na onom svetu:))
naročito tamo:))
nego cu ja to tebi da prosledim pa ti sve ovo sto si napiso uradi na opstu rados'
macak92 macak92 22:58 26.01.2009

Re: odličan tekst...

kad je moja kci isla u taj 8 osnovne, davnooo, pisalo je - dok su naši hrabri ratnici branili kosovo
nisu znali koliko rudno blago brane...
pa ne znaš jel geografija il istorija...


Cist interdisciplinarni pristup!
oort oort 23:16 26.01.2009

Re: odličan tekst...

nije teško exitus, ajmo redom:
1. cilj: staviti sliku na neki javni sajt tako da mogu svi da je vide
2. takav sajt je http://www.imageshack.us/
3. kad se on učita treba da klikni dugme Browse ili Pregledaj, (šta god vidiš od ta dva, zavisi od regionalnih podešavanja tvog operativnog sistema), i da nađeš sliku koju hoćeš da šalješ. obično je ona u My Pictures (Moje Slike), izuzev ako je nisi negde drugde ćušnula.
4. sačekaš da se slika iskopira sa tvog računara.
5. sad ti se pojavljuje prozor u kome se nalazi spisak linkova ka tvojoj slici u zavisnosti od potrebe - slike umeju da budu glomazne pa onda kreatori sajtova naprave sličicu (thumbnail) od tvoje sličurde, gde ti kad kličneš na sličicu dobiješ sličurdu. E taj link treba iskopirati. Tome služi ono skakutanje sa tasterom CTRL.
6. klikni u prvu kućicu (sa desne strane piše Thumbnail for Websites),
7. dakle sada držiš CTRL kažiprstom leve ruke. ne događa se ništa, i tako i treba. samo ti drži. stari mcdonald ima farmu iaiao. držiš li? drži, nije problem. ne moraš toliko da pritiskaš pobeleše ti prsti. drži nežno kao pticu.
8. kažiprstom desne ruke kratko pritisni i odmah pusti taster A, kao kad kucaš. sada je ceo sadržaj kućice poplaveo (kod tebe je to možda neka druga boja, kod mene je plava). učinila si CTRL+A=select All - selektovala si ceo tekst.
9. kažiprstom desne ruke kratko pritisni i odmah pusti taster C, kao kad kucaš. Sada je ceo sadržaj kućice iskopiran. učinila si CTRL+C=Copy - iskopirala si selektovani tekst. Sada pusti CTRL i stavi prst pod česmu.
10. sad odeš na adresu http://blog.b92.net pa dođeš ovde. to znaš.
11. napraviš novi komentar, i umesto kucanja teksta pritisneš taster CTRL dakle sada držiš CTRL kažiprstom leve ruke. ne događa se ništa, i tako i treba. samo ti drži. i na toj farmi ima piliće iaiao. držiš li? drži, nije problem. ne moraš toliko da pritiskaš pobeleše ti prsti. drži nežno kao pticu.
12. kažiprstom desne ruke kratko pritisni i odmah pusti taster V, kao kad kucaš. Sada je ceo sadržaj kućice iskopiran. učinila si CTRL+V=Paste - nalepila si iskopirani tekst. Sada pusti CTRL i stavi prst pod česmu.
13. dalje sve znaš.

Auuuuuuuu, pa ovo i nije tako prosto.......... pošalji mi to ovamo.......
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:10 27.01.2009

Re: odličan tekst...

nije teško exitus, ajmo redom:

nije, baš je skroz jednostavno.
vežbaću do smrti i posle iste.
pa možda jednom ugledate:)))
ovo od 7 do kraja mi je poznato...
ček da vidim gde je select all...
dobro, spada tu...
al ces svejedno morati sam da turas fotku

a el isto i kad je tekst.
ipak je to lekcija profesora jednog...
pravog...
marojevićevog...
behemot123 behemot123 19:18 26.01.2009

Dole Yugo!

„Jedan Jugo, bordo boje, dva mladića u njemu, penju se na travnjak, pa daju gas i u punoj brzini, pod neprirodnim uglom od devedeset stepeni, udaraju u tri puta tezu Opel Astru koju je Svetlana Lukić dobila od prijatelja na korišćenje, tom silinom da je penju na ivičnjak. Pri ovoj akciji, silina udarca potpuno demolira njihov Jugo, tako da jedva uspevaju da kola pokrenu i pobegnu sa mesta na kojem su namerno izazvali incident. A incident je upozorenje, nema drugog objašnjenja, znak za opasnost i snagu udarca na koji su napadači spremni.”

Bože, kako mrzim kada prokleti plebejci, dno dna ove naše napaćene Srbije, napadaju svom silinom na bogate i slavne što se voze u skupim kolima svojih prijatelja. E, neka im je demoliran! Dole narod
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:43 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Bože, kako mrzim kada prokleti plebejci, dno dna ove naše napaćene Srbije, napadaju svom silinom na bogate i slavne što se voze u skupim kolima svojih prijatelja. E, neka im je demoliran! Dole narod

nisu bogate, a auto nije ni prineti "skupim kolima" koja su to možda bila u svojoj mladosti.
a plebejci, u tvom tekstu, su obične barabe koje su dobile zadatak da razbiju kola od onih kojima je taj siroti jugo potrosna roba.

ako si hteo da budeš duhovit ili ciničan, baš ti nešto ne ide.
probaj ponovo.
Dr M Dr M 19:44 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Bože, kako mrzim kada prokleti plebejci, dno dna ove naše napaćene Srbije, napadaju svom silinom na bogate i slavne što se voze u skupim kolima svojih prijatelja. E, neka im je demoliran! Dole narod


Opel Astra samo ovde moze da bude skup auto, u Evropi je to niza srednja klasa.
Samo ovde posteni novinari moraju da se voze pozajmljenim automobilima, srecom da imaju prijatelje.
Bogati i slavni nemaju prijatelje nego poslodavce i zastitnike ali se udobnije voze.
Toliko o prevozu.
Sto se tice naroda, on je vec dole.
Alava Alava 19:58 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Bože, kako mrzim kada prokleti plebejci, dno dna ove naše napaćene Srbije, napadaju svom silinom na bogate i slavne što se voze u skupim kolima svojih prijatelja. E, neka im je demoliran! Dole narod

Evo tih divnih momenata kada imam neodoljivu potrebu za dugmetom negativna preporuka
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:02 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

opel VS jugo

moram da naglasim da malo znam o automobilima, ali da sam i sama pomislila da ce da krenu komentari tipa - strana placenica vozi besna kola i da sam upravo zato naglasila da kola i nisu njena. placenica inace vozi skodu. koja je bila crkla, pa je pozajmila ova.

ipak, ono sto je meni indikativno u navodjenju vrste i marke automobila je da je neko malim jugom krenuo na veliki opel. znaci da mu je taj jugo orudje za rad, potrosna roba, nesto sto zna da ce svojim potezom unistiiti, ali to ipak cini i to namerno i, posto se jedva odvuce sa mesta incidenta, verovatno kola prosto baci u neki cosak novobeogradskih blokova.

sad, jugo kosta ipak par soma. ako je za jednokratnu upotrebu, malo mi je mnogo.
pa da sada, prijatelju, kazemo ko su bogati i slavni?
behemot123 behemot123 20:04 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

OK, možda nisam uspeo u cinizmu, mada priznajem, to mi je bila namera. Ali ne sproću Peščanika, jer jako volim da čitam njihov sajt (sve treba čitati). Al baš mi je drago što se Biljana S. javila. Obožavam njen diskurs (uh, što volim stručne izraze). Problem je u tome što niko u celoj priči oko Peščanika ne pominje Biljanu. I ona je sada tuuuuužna (reče Jaganjac).
Tako dobiješ tekst sledeće sadržine: JA sanjam neki san. JA polažem fiziku. JA vama, glupima i neukima, objašnjavam da ništa nismo naučili. JA sam zabrinuta što je polupan opel (izvinjavam se, kad čujem opel, meni to zvuči skupo). JA, oh JA, očekujem da na MENE, naleti automobil. Pa, trebalo bi da naleti. Pa, JA sam se borila. Pa, JA sam se bunila. Pa, zašto niko ne želi da olupa moju glavu o šoferšajbnu? Pa JA, pa JA, pa JA...
Kontaš?
oort oort 20:07 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

behemot123
OK, možda nisam uspeo u cinizmu, mada priznajem, to mi je bila namera. Ali ne sproću Peščanika, jer jako volim da čitam njihov sajt (sve treba čitati). Al baš mi je drago što se Biljana S. javila. Obožavam njen diskurs (uh, što volim stručne izraze). Problem je u tome što niko u celoj priči oko Peščanika ne pominje Biljanu. I ona je sada tuuuuužna (reče Jaganjac).
Tako dobiješ tekst sledeće sadržine: JA sanjam neki san. JA polažem fiziku. JA vama, glupima i neukima, objašnjavam da ništa nismo naučili. JA sam zabrinuta što je polupan opel (izvinjavam se, kad čujem opel, meni to zvuči skupo). JA, oh JA, očekujem da na MENE, naleti automobil. Pa, trebalo bi da naleti. Pa, JA sam se borila. Pa, JA sam se bunila. Pa, zašto niko ne želi da olupa moju glavu o šoferšajbnu? Pa JA, pa JA, pa JA...
Kontaš?

uputstvo za korišćenje.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:07 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

japaja

ali, ovo je ipak MOJ blog, zar ne?
sto je neka vrsta dnevnika. malo je tesko pisati dnevnik u drugom licu, zar ne? ali, ako pokusas i uspes, rado cu nauciti nesto novo.

behemot123 behemot123 20:25 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

malo je tesko pisati dnevnik u drugom licu, zar ne? ali, ako pokusas i uspes, rado cu nauciti nesto novo.


Uh, od Vas se ne očekiva skromnost, čak ni lažna. Ali lepo. U pravu ste za cinizam, u pravu ste za trolovanje, niste u pravu za prvo lice. To je, mišljenja sam, vama nemoguće objasniti. Nećete mi zameriti ako se časno povučem i usput konstatujem da prezirem ničim izazvanu aroganciju. Ma, aroganciju uopšte. Ili pak, korišćenje neprijatne situacije za ličnu promociju. Ljubi vas čika Bulgakov (e, taj se jeste napatio . Živeli!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:28 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

steta za povlacenje.
i lepo je da smo na vi.

a vi i bulgakov ste takodje na vi, ili ste na ti? posto vidim da se osecate istim. mislim, ako cemo o aroganciji...
gorio92 gorio92 20:50 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Sto se tice naroda, on je vec dole.

Prikovan čoveče, predugo već.
Dal' može ustati, pitanje je sad'.
treger92 treger92 21:24 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Gospođo EL,
Mislim da grešite to su samo obični srađani koji to rade za platu da prehrene svoju decu i sačuvaju Mišku profit.
treger92 treger92 22:54 26.01.2009

Re: Dole Yugo!

Biljana odakle ti ideja da je to njihovo auto, pa seti kako su Legija i njegovi pajtaši krali automobile za akcije ubijanja. Tako je možda i ovj jugo ukraden od nekog mučenika. Inače patrioti imaju odličan ukus oni ne nose borovo patike i kiniske nego najke pa videli si to kad su gorele ambasade.
miki21g miki21g 19:48 26.01.2009

Šta ? Jel ima ko ideju?

Ono što je bitno i što me muči je, kako to da smo ponovo dospeli ovde? Koje smo to gradivo preskočili, šta to nismo naučili


Okolo Naokolo Okolo Naokolo 03:20 27.01.2009

Re: Šta ? Jel ima ko ideju?

miki21g
Ono što je bitno i što me muči je, kako to da smo ponovo dospeli ovde? Koje smo to gradivo preskočili, šta to nismo naučili


Ништа од градива није прескочено, а мислим да се није ни поново доспело овде, нико се није ни померио са места, а ништа ново није ни научено, затекла си их тамо где си их и оставила. Трчање у месту је рекреација и спорт у Србији која се највише упражњава, у физичком и психичком погледу.... поздрав, леп чланак за читање.
r0811n r0811n 19:56 26.01.2009

xxx

-Ono što je bitno i što me muči je, kako to da smo ponovo dospeli ovde?-

Ne treba da te muči jer i sama znaš odgovor: ono što je trebalo da bude urađeno i kako je tebalo, nije urađeno.
Mi jednostavno nismo imali gabarite za to.Žalosno? Da, ali....hebiga.
P.S. Ne poturaj (nudi) glavu nikome a pogotovu ne šoferšajbni.
noboole noboole 19:58 26.01.2009

...

Kome je Pescanik poslednjem stao na zulj?
SilverMoon SilverMoon 20:21 26.01.2009

ako nisi znala

Iako dugo nisam bila ovde i ovlašni pogled na sadržaj i nešto komentara, govore mi da se slika dosta izmenila.

milošević je umro.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:23 26.01.2009

Re: ako nisi znala

milošević je umro.


molim?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:23 26.01.2009

Re: ako nisi znala

SilverMoon
Iako dugo nisam bila ovde i ovlašni pogled na sadržaj i nešto komentara, govore mi da se slika dosta izmenila.

milošević je umro.

Jeste on...ali nije umrla ona vrsta pameti koja ga je napravila...

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:25 26.01.2009

Re: ako nisi znala

SilverMoon
Iako dugo nisam bila ovde i ovlašni pogled na sadržaj i nešto komentara, govore mi da se slika dosta izmenila.

milošević je umro.


mislim, nesto sam nacula. a to je vazno?
vanja76 vanja76 01:40 27.01.2009

Re: ako nisi znala

SilverMoon

milošević je umro.


Јесте. Прво су га хапсили три дана, па послали у Хаг, па му они тамо судили, па га нису осудили него им умро.
И ништа није исто од како он није на власти. Није исто, али не значи да је боље. Само другачије. То што њега више нема а након осам година није боље, мора да изазове разне врсте излива гнева оних који су очекивали да ће бити боље. Знатно боље. За грађане, а не за политичаре. Политичарима ни у Милошевићево време није било лоше, па чак ни опозиционим, бар не у материјалном смислу. За ових 8 и кусур година изређали су се сви и сви су се огребали за кинту.


bertold bertold 20:23 26.01.2009

biće ono što biti ne može

ja hoću da nekoga vidim u zatvoru, da više nikad ne pomisli na tastaturu, 5 dana nema sajta, alo, pa da li ste svesni šta to znači dijaspori? :) Tema je preozbiljna, bezbednost ovih hrabrih žena je u pitanju, ko živi na NBGD-u, tamo kod zgrade B92, ovi sa Yugom nisu mogli daleko da odmaknu, pogledajte, nemojte da vas mrzi, ako vidite neku krntiju razvaljenu, a bordo boje, evo mesta za tu informaciju. Nije da ne verujem policiji, bože sačuvaj.
dexter92 dexter92 20:40 26.01.2009

Srbija januar 2009

Evo vidim pescanik.net bio hostovan kod sezampro-a.
Ako sezampro ne moze da im pruzi adekvatnu zastitu neka predju kod nekog drugog hosting provajdera.
Da li neko zna o kakvoj vrsti napada je rec?
Ometanja radiosignala b92 nije bilo od 96te cini mi se i to je vec alarmantno. Na ovo bi morali da reaguju predsednik i premijer ODMAH!
Ko to danas moze da radi osim UDBE? Jel UDBA i pod novom DS-ovskom vlascu divlja kao pod Slobom?
Ko je uopste smenjen od kad je deosao novi sef udbe? Jel su bas svi kadrovi ok, proslo pola godine nikom ne fali dlaka sa glave!!!
U Kuriru opet hajka na Cedu....
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 20:40 26.01.2009

ponavljaci

Prva asocijacija je na Duskov biser: "Ovo je osveta bivsih ponavljaca."
Istina, izrekao ga je kao komentar na jednu od mnogobrojnih "reformi skolstva" ali je itekako primenljiv da opise modus operandi balkanskih politicara.

Druga karakteristika, na zalost ne samo politicara, je ne-cinjenje. Lenjost da se bilo sta preduzme, koja se zabasuruje pricom, galamom, pravljenjem magle i opstim smorom. Vrlo tacnu definiciju tog "filosofskog pristupa" sam cuo dosta davno:
- Ima dve vrste poslova: hitni i oni koji to nisu.
- Ako nisu hitni, necu ni da se zamaram sa njima.
- Ako su hitni, neko ce vec da ih obavi.

Naravno, smestaanje guzice u udobnu fotelju je na prvom mestu.

P.S. Drago mi je sto si se "vratila" ali mi nije drago sto su se vratili i tvoji dezurni kriticari. Ni njih nije bilo svo ovo vreme. Barem da su promenili nikove pa da, u pocetku dok ih ne provalimo, pomislimo da neko i ima sta suvislo da kaze.
dexter92 dexter92 20:42 26.01.2009

Srbija januar 2009

Evo vidim pescanik.net bio hostovan kod sezampro-a.
Ako sezampro ne moze da im pruzi adekvatnu zastitu neka predju kod nekog drugog hosting provajdera.
Da li neko zna o kakvoj vrsti napada je rec?
Ometanja radiosignala b92 nije bilo od 96te cini mi se i to je vec alarmantno. Na ovo bi morali da reaguju predsednik i premijer ODMAH!
Ko to danas moze da radi osim UDBE? Jel UDBA i pod novom DS-ovskom vlascu divlja kao pod Slobom?
Ko je uopste smenjen od kad je deosao novi sef udbe? Jel su bas svi kadrovi ok, proslo pola godine nikom ne fali dlaka sa glave!!!
U Kuriru opet hajka na Cedu....
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:46 26.01.2009

dodatak

veceras je i blog poceo da pada. Dok sam jos u mogucnosti, prenosim vam Pescanikovu informaciju:

Komitet pravnika za ljudska prava – YUCOM poziva vas da prisustvujete suđenju po tužbi Aleksandra Tijanića protiv YUCOM-a kao izdavača knjige „Slučaj službenika Aleksandra Tijanića“. u utorak, 27. januara 2009, sa početkom u 9.00, Prvi opštinski sud u Beogradu, sudnica 36 na drugom spratu. Na ovom ročištu svedočiće Predrag Koraksić – Corax, koji je izradio karikaturu na naslovnoj strani objavljene knjige.

Unfuckable Unfuckable 20:48 26.01.2009

Re: dodatak

Blog padavičari od novembra
..dakle : nije počeo, nego - ne prestaje
trener92 trener92 20:58 26.01.2009

Re: dodatak

Unfuckable
Blog padavičari od novembra
..dakle : nije počeo, nego - ne prestaje

Možda ista ekipa počinje da radi i ovde?
Jelena Milić Jelena Milić 21:09 26.01.2009

Re: dodatak

veceras je i blog poceo da pada


sta je ovo, opet drago nesto postovao?

bez uvrede biljana, blog nam pada non stop, vidi se da te odavno nije bilo, ne pratis bas

cak su i postovi o tome postali blogbasteri
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:51 26.01.2009

BS VS SSSS

Arčibald Rajs.
Čitati. Pre spavanja.
Nušić, Laza, Domanović. Ujutru.
Svejedno je ko je predsednik.
Motka + Bar Jedna Velika sila + Malo sreće. Nemamo tu trojku. Uvek nešto nedostaje.
Ja imam poverenja u Vaše poštenje. Znam da su vas svi prevarili. I oni u koje ste verovali i oni koje ste prezirali.
I znam da se osećate glupo. Kao majmun. A tek ja! Zato sam sebi dao nadimak Kralj Majmuna. Još ste mladi, tek će vam izrasti rep. Ja imam repinu i velike uši.
Drago mi je da ste sa nama. Kakvi god da smo.

PS Dođite na koncert Arsena. 20. marta u SC. Biće i Gabi i Matija. Sjajan tip. Znam ga mnogo pre nego što ste se rodili. I on ima i rep i magareće uši. Jedan od mojih omiljenih podanika. Piše tužne pesme, Neke bi mogli da potpišete. Ima nešto o tome na mom Blogu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:19 26.01.2009

Re: BS VS SSSS

е јесте, баш ће је читање Арчибалда Рајса развеселити пре спавања.

можда они редови кад каже да женама није место на универзитетима? или кад каже да је спрска интелигенција жариште трулежи? или кад каже да парламент у србији треба укинути?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:00 26.01.2009

Re: БС вс СССС

е јесте, баш ће је читање Арчибалда Рајса развеселити пре спавања.

можда они редови кад каже да женама није место на универзитетима? или кад каже да је спрска интелигенција жариште трулежи?


Ne mislim da će je razveseliti. I ne radi se o inteligenciji.
Radi se o dužini repa i 4xC intelegenciji. I strašnoj četvorki koja piše isto što i BS. A deli ih sto godina.
Radi se o jabuci na porodičnoj krušci.
sima2000 sima2000 21:38 26.01.2009

gomila iracionalnosti

1. Vlasnici sajta kukaju na sav glas kako ih hakeri ruše umesto da se pozabave povećanjem sigurnosti web sajta. U normalnom svetu su zlonamerni hakeri nešto kao prirodna nepogoda, ljudi se štite kako znaju i umeju i ne histerišu toliko.

2. Huligani razbijaju Cecin auto razvaljujuću pritom i svoj?! Nije li jednostavnije da bace molotovljev koktel ili da ga razlupaju štanglama? Jesu li oni videli kako to rade hrvati u dalmaciji? Ovaj deo priče mi je potpuno sulud.

3. Neko (ko?) ometa B92 frekvenciju u vreme emitovanja Peščanika. Najsumnjiviji su oni koji se u emisiji kritikuju. Međutim Peščanik kritikuje vlast već decenijama. Prvo Slobinu, pa Điniđićevu, Koštuničinu i na kraju Tadićevu. Zar je moguće da svi ovi vlastodršci prilikom primopredaje vlasti predaju jedni drugima uređaj za ometanje radio frekvencija? Ometač i uputstvo za upotrebu se prenose sa kolena na koleno :). Meni je ovo neverovatno. Svako pametan zna da Peščanik sluša 1000 ljudi u Srbiji i da ovakvim publicitetom taj broj može samo da naraste. Ubeđen sam da Tadića i ekipu oko njega jednostavno boli uvo za Peščanik. Ko osim države ima resurse da radio ometačima pokrije neku veću teritoriju? Obraz? Dveri?

4. Biljana se vraća na B92 blog i ako joj se ovdašnja ekipa gadi. Pa jbt zar je toliko teško otvoriti domen www.biljanasrbljanovic.com i pisati šta ti je volja. Došla je ovde da čitaoce magazina Ćao mobiliše da stanu u odbranu Peščanika?!

Meni je sve ovo sumanuto. Van svake logike i zdravog razuma.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:48 26.01.2009

o mišljenju...

Ponekad postaje gotovo kristalno jasno da u ovoj zemlji problem ne predstavlja samo drugačije mišljenje ─ već čak i samo mišljenje kao takvo.
Bilo kakvo!
Drugačije mišljenje, naravno, treba da se onemogući: tad na scenu stupa već iskusna, uhodana ekipa... onih koji relativizuju i zamagljuju teme, zatim prostaci koji ne znaju ništa drugo do da budu cinični prema svemu što je različito i pametnije od njih – čitaj: ostatku sveta...
Zato što ovde sve umeju da obesmisle – predložio bih Biljani da ubuduće bez upozorenja banuje i briše sve one koji čak i ovakvim jednim povodom nemaju da kažu ništa drugo osim da budu: ironični, cinični, zlonamerni...
Ljudi koji u ovoj zemlji - nakon svih lekcija koje smo do sada već naučili i ponovili toliko puta - pretnje novinarima ne shvataju ozbiljno svakako nisu neobavešteni, već jedino zlonamerni.

p.s.
E, da, lepo te je čitati ponovo
pozzz. :)))))
adam weisphaut adam weisphaut 21:50 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Svako pametan zna da Peščanik sluša 1000 ljudi u Srbiji

"Svako pametan" koji se kreće u okviru "logike i zdravog razuma" zna? Kako tačno?
ganagaga ganagaga 21:56 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Meni je sve ovo sumanuto. Van svake logike i zdravog razuma.



ovo pod dva je najsumanutije, ...., pretpostaviti da ce taj jugo baciti u neki Novo Beogradski cosak, 100% da je tako..da, da, to mora da su se neki mocnici sa vlasti dosetili, jednostavno im nije nista drugo palo na pamet, pa posto imaju toliko novca mogu da kupuju jugoe i da ih unistavaju tako, ...., ovo je vrhunac, ovoga se niko ne bi setio da nije Biljane.
Ribozom Ribozom 21:57 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Jer ce to izbori?
ganagaga ganagaga 22:00 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Ja cu kupiti jedan jugo da udarim Tadiceva kola pa cu ga ostaviti negde na Novom Beogradu.
wawy wawy 22:02 26.01.2009

Re: o mišljenju...

Nebojša Milenković
predložio bih Biljani da ubuduće bez upozorenja banuje i briše sve one koji čak i ovakvim jednim povodom nemaju da kažu ništa drugo osim da budu: ironični, cinični, zlonamerni...


e, sve sve, al ne mi diras ironiju, to mi je omiljeni nacin odrazavanja
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:05 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

е сад, један ауто или три?

едит: е сад кад су два од три аута које је ганагага купио/ла избрисана онда бришите и мој коментар, губи смисао. мада, није много смисла имао ни пре.
talicni talicni 22:16 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

sima2000
1. Vlasnici sajta kukaju na sav glas kako ih hakeri ruše umesto da se pozabave povećanjem sigurnosti web sajta. U normalnom svetu su zlonamerni hakeri nešto kao prirodna nepogoda, ljudi se štite kako znaju i umeju i ne histerišu toliko.


Vlasnik sajta nema nikakav uticaj na security mashine kod host kompanije u ovom slucaju sezampro.

Ukoliko je u pitanju bio DoS attack mali sajt poput pescanika ne moze mnogo da ucini da se zastiti. Cisto sumnjam da u srpskoj policiji ima ljudi sposobnih da istraze i nadju pocinioce DoS attacka.

Mozda da pokusaju da hostuju sajt u inostranstvu.

Dawngreeter Dawngreeter 22:36 26.01.2009

Re: o mišljenju...

Nebojša Milenković
Ponekad postaje gotovo kristalno jasno da u ovoj zemlji problem ne predstavlja samo drugačije mišljenje ─ već čak i samo mišljenje kao takvo.
Bilo kakvo!


Nije to samo problem kod nas, mada je u klimi kao sto je nasa to posebno (i bolno) ocigledno. Mase se plase stavova. DS je sasvim lepo napravio sebi poziciju kao stranka bez ikakvog stava.
sima2000 sima2000 22:36 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Ukoliko je u pitanju bio DoS attack mali sajt poput pescanika ne moze mnogo da ucini da se zastiti.


Zar je Peščanikov sajt jednini napadnuti sajt na svetu? Misliš li da www.israel.org nije izložen DoS napadima? Klikni pa ćeš videti da radi ko sat. Znači može.

Kakve veze ima dal je neki sajt mali ili nije, izborom ozbiljnog pružaoca hosting usluga se rešava stvar.

Ako treba neka lova da se skupi da se to plati, ajde da se organizujemo i damo kolko možemo. To je konstruktivan predlog. Histerisanje nas neće približiti reženju problema.
Dawngreeter Dawngreeter 22:40 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Cuj, cak je i scientology.org uspesno DoS-ovan na nekoliko dana od strane Anonymous-a, koji u glavnom predstavlja dokone tinejdzere. Nisam toliko upucen u network security pa ne bih pricao mnogo napamet, ali mislim da dobra zastita od DoS-a zapravo ne postoji. Mozes da pravis mreze servera koji ce se smenjivati kada su pod preopterecenjem ali lepota DoS-a je sto to nije nikakvo posebno hakerisanje. Samo simulira ogromnu posecenost.

NAravno, apsolutno se slazem sa pojacanjem zastite i rado bih dao svoj novcani doprinos za takvu inicijativu.
wawy wawy 22:40 26.01.2009

relativizovanje

ganagaga
Meni je sve ovo sumanuto. Van svake logike i zdravog razuma.



ovo pod dva je najsumanutije, ...., pretpostaviti da ce taj jugo baciti u neki Novo Beogradski cosak, 100% da je tako..da, da, to mora da su se neki mocnici sa vlasti dosetili, jednostavno im nije nista drugo palo na pamet, pa posto imaju toliko novca mogu da kupuju jugoe i da ih unistavaju tako, ...., ovo je vrhunac, ovoga se niko ne bi setio da nije Biljane.


e ovo je stvarno totalno relativizovanje cijele stvari. sad ce jos ispasti "eh ta zla zena biljana sve izmislila i garant se licno zakucala u opel astru jugom"?! zaista neozbiljno
sustina je da je ovdje napravljeno nasilje. i da je ono povezano s medijima. i da moze da predstavlja vrlo lako atakj na slobodno izrazavanje. i ako si na bilo koji nacin povezan s tim ne moze ti biti svejedno.

mada je ocigledno da je zakucavanje jugom totalno debilno, ne moze se na osnovu toga negirati da se ono zaista i desilo, plus ostale stvari, zaista neko stoji iza toga. no to je vec stvar za mr. dachica, al ono sto je problem je sto je nevjerovatno da se 9 godina nakon 5-og dogadjaju ovakve stvari. i pitanje kakva je to drustvena klima u kojoj mogu da se desavaju ovakve stvari. i koji su sad opet ti mocnici iz sijenke koji rade ovakve stvari.

talicni talicni 22:51 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

sima2000
Ukoliko je u pitanju bio DoS attack mali sajt poput pescanika ne moze mnogo da ucini da se zastiti.


Zar je Peščanikov sajt jednini napadnuti sajt na svetu? Misliš li da www.israel.org nije izložen DoS napadima? Klikni pa ćeš videti da radi ko sat. Znači može.

Kakve veze ima dal je neki sajt mali ili nije, izborom ozbiljnog pružaoca hosting usluga se rešava stvar.

Ako treba neka lova da se skupi da se to plati, ajde da se organizujemo i damo kolko možemo. To je konstruktivan predlog. Histerisanje nas neće približiti reženju problema.


A mozda da ti ipak prestanes pisati o stvarima o kojima nemas pojma. Sta mislis o tome?
sima2000 sima2000 22:56 26.01.2009

Re: relativizovanje

e ovo je stvarno totalno relativizovanje cijele stvari.


Nije mi bila namera da nešto relativizujem nego slikovito da pokažem kako se sve strane u ovom događuju ponašaju blago rečeno nerazumno.

Lektorka Lektorka 22:59 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

Vlasnici sajta kukaju na sav glas kako ih hakeri ruše umesto da se pozabave povećanjem sigurnosti web sajta.

ko kaže da se ne bave i povećanjem sigurnosti websitea? takvo bavljenje isključuje govor, pardon, "kukanje na sav glas"?
i ne histerišu toliko

aha. svi cool. daj neki dokaz, neki link, da ti ovo poverujemo.
Nije li jednostavnije da bace molotovljev koktel ili da ga razlupaju štanglama?

pa jeste, mogli su i gume da izbuše. ili da isisaju benzin. poliju ga masnom farbom i zalepe poster tadića. samo, možda to više ne bi bio pravi odraz njihovog besa, šta misliš?
Međutim Peščanik kritikuje vlast već decenijama. Prvo Slobinu, pa Điniđićevu, Koštuničinu i na kraju Tadićevu. Zar je moguće da svi ovi vlastodršci prilikom primopredaje vlasti predaju jedni drugima uređaj za ometanje radio frekvencija? Ometač i uputstvo za upotrebu se prenose sa kolena na koleno :).

možda da imena političara zamenimo imenima službi; UDBA, DB, BIA - priča se da tu ima nekakvog prenošenja dužnosti, a ne sumnjam i instrumentarijuma, s kolena na koleno. da se razumemo, ja ne mislim na ometač i uputstvo za upotrebu, nego na detektor ometača, i uputstvo za upotrebu oba. :)
sumanuto. da. van logike i zdravog razuma. pogle skupštinu i počasne goste. that's serbia, isn't it?
sima2000 sima2000 23:00 26.01.2009

Re: gomila iracionalnosti

A mozda da ti ipak prestanes pisati o stvarima o kojima nemas pojma. Sta mislis o tome?


Evo se i SezamPro priključio diskusiji :) Zamolio bih te da daš neki predlog umesto da se uvređeno brecaš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana