Kandidati i pozivnice

Dejan Restak RSS / 03.06.2007. u 20:25

Za sada vrlo kratko o kandidaturama za nove blogere.

Zamolio bih vas da mi preko privatnih poruka posaljete preporuke za nove blogere. Pre svega mislim na korisnike starog bloga, na ljude koji su do sada bili aktivni ucesnici bloga.

Ako nadjete vremena u naredna dva dana, bilo bi super da prelistate listu blogera i da odaberete neka imena koja bi zeleli da vidite i u ulozi autora.

Ovo je zapravo jos jedan nacin kako ce se klub autora na blogu siriti pored dosadasnjeg VIP B92. Moze ovako na osnovu vasih preporuka a bice moguce i u obrnutom smeru. Dakle da registrovani korisnici daju svoje kandidature za status autora, a da bi i postali autori bice potrebno da se odredjeni broj aktuelnih autora sa tim slozi.

Da bi se novi autori nasli na naslovnoj strani medju aktuelnim VIP blogerima bice potrebno da ih odredjeni broj korisnika bloga stavi na svoje VIP liste.

Od samog pocetka novi autori nalazice se u boxovima najnoviji i naravno najcitaniji ukoliko to i budu.

Registracije novih clanova 

Sto se tice novih registracija na blogu, u pocetku cemo krenuti samo sa registracijama po preporukama aktueknih korisnika bloga. Svi imaju po pet preporuka u odredjenom periodu kako ne bi doslo do stancovanja klonova.

Oni koji pozivaju odgovaraju za one koje su pozvali :)

Imacemo trag o tome kako bismo sprecili zloupotrebe ako ih bude.

Ako sve bude kako treba i bez previse vandala na blogu, imacemo nedelje slobodnog registrovanja kada cemo pustati registracije bez pozivnica ali ne i sa besplatnih e-mail servisa.

S obzirom da sada svi autori imaju mogucnost banovanja, verujem da ce se oni koji krse minimum normi civilizovanog ponasanja vrlo kratko zadrzavati na ovom mestu.

Nadam se da cemo na novom blogu svi preuzeti deo odgovorornost za kvalitet ovog mesta. Trudili smo se da napravimo alate koji ce to omoguciti.

Hvala vam, ocekujem vase predloge za nove autore.

  



Komentari (23)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:06 03.06.2007

Fala i tebi i

daj 'leba ti nalovi one naše IT da nam iskopaju i vrate one silne satrvene komentare.
Željka Buturović Željka Buturović 22:14 03.06.2007

pseudonimi

da li ce se novim blogerima (autorima) dozvoliti da pisu pod pseudonimom?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:53 03.06.2007

a sto da ne?

pa komentatori i na myspace su uglavnom pod nickom. takodje i na gomili stranih blogova, komentatori su uglavnom pod nickom.

nego nisam shvatila da li i komentatori mogu da predlazu nove blogere ili samo blogeri?
hvala.
johnny011 johnny011 00:18 04.06.2007

Re: a sto da ne?

Mislim da bi blogeri trebalo da pišu autorske tekstove pod punim imenom, dakle bez nicka, a komentatorima, naravno, ostaju nickovi, tj. ko kako želi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 04.06.2007

Re: a sto da ne?

ok, nisam sasvim pazljivo procitala, mada imamo i mnooooogo nickova koji pisu blogove. samo pogledajte exitov blog, da ne sirimo dalje. i sta im fali?
johnny011 johnny011 00:56 04.06.2007

Re: a sto da ne?

Mene ne bi zanimali autori koji su pod nickovima - ne bih čitao, a još manje komentarisao, njihove tekstove. Ako su već dovoljno vredni autorstva na VIP Blogu, onda bi mogli bar tu sitnicu da ispune, da se predstave. Uostalom, svi VIP blogeri su ovde pod imenom i prezimenom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:32 04.06.2007

Re: a sto da ne?

mislim da je to predrasuda...cerevicanina bih citala uvek, bez obzira ko se 'krije' iza nicka. isto je i sa gordanom c. koja se na kraju 'otkrila'...ako neko dobro pise, nije mi bitno da li se on zove petar petrovic ili lollypop. no, svako ima svoje misljenje
johnny011 johnny011 01:48 04.06.2007

Re: a sto da ne?

Da, tu si u pravu, od principa odma' odustajem kad je Čerevićan u pitanju :), iako ne znam što ne bi sklonio nick. Goca Čomić se 'otkrila' kad je počela da piše autorske tekstove i to je skroz ok. Kada sam napisao ovo gore mislio sam, pre svega, na autore političkih tekstova. Oni svoj identitet ne bi smeli da drže iza pseudonima.
angie angie 02:06 04.06.2007

Re: a sto da ne?

pa nije bila lilika i nije bilo bitno, da li je nik ili pravo ime.

Neko ili ume ili ne, da napishe neshto shto bi privuklo paznju i animiralo auditorijum, isto kao shto neko
napishe kvalitetno, pa posle se ne snalazi u komunikaciji, pa tema jednostavno stane, a nekome je
ta sposobnost najachi argument, bez obzira na tekst koji je postavio.Ima i varijanta , ged sluchajni trol privuche takvu paznju, da sve krene neochekivano sa mrtve tachke.

Kako god, publika je uvek presudna
johnny011 johnny011 02:31 04.06.2007

Re: a sto da ne?

Da, hajde da budem precizan još jednom - bloger koji piše autorske tekstove sa političkom tematikom ne bi trebalo da se potpisuje pseudonimom.

Što se tiče publike: do sada je na blogu u većini slučajeva bila presudna publika, ali u onom njenom najbučnijem i najagresivnijem delu. Zbog toga su mnogi VIP blogeri napustili ovaj blog, tj. praktično su bili oterani ponašanjem komentatora. To više neće biti moguće novim sistemom banovanja, ali to ujedno dokazuje da glas publike nekada može biti demokratija, a nekada najobičniji populizam, u kome se, kao i obično, najbolje snalaze najgrlatiji, najbezobrazniji itd.

angie angie 03:04 04.06.2007

Re: a sto da ne?

hm, da, ....pa ima i druga strana te prishe, da je Sergej, koji je bio veoma popularan i bilo je dovoljno da napishe dva reda bilo chega, otishao jer on nije znao da se ponasha na ovakvom mestu, u trenutku, gde bo eventualno trebalo da on, kao vipovac orkestrira neku drugu intonaciju.
Pa sluchaj Krleta, koji je blog koristio za politichko prepucavanje i to najgore demagoshke vrste, a da je samo malo imao osecaj za komunikaciju, verujem da bi on bio hit.
Pa Svilanovic, koji se neobichno nespretno povukao, verovatno iz politichke obazrivosti.

Mogu isto tako da napomenem, da ovde ima izuzetnih autora, koji nemaju veliku publiku, ali njihova prisutnost,
barem po mom mishljenju, daje prilichnu specifichnu tezinu celoj stvari.

To sa banovanjem, koliko je dobro, da bi se sprechili manijaci i razni nepotrebni razvucheni konflikti, s druge strane podrazumeva i visok stepen objektivnosti i manjak sujete, kako ne bi svaki kritichan , a konstruktivan ili samo drugachijeg mishljenja komentator bio odstranjen-kao shto su ih neki vipovci vec, bez ove mogucnosti , terali sa ish.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:31 04.06.2007

slažem se!

"bloger koji piše autorske tekstove sa (političkom tematikom)
ne bi trebalo da se potpisuje pseudonimom"

johnny011 johnny011 09:08 04.06.2007

Re: a sto da ne?

He, Angie, potpuno si u pravu. Posebno se slažem sa ovim da
ovde ima izuzetnih autora, koji nemaju veliku publiku, ali njihova prisutnost, barem po mom mishljenju, daje prilichnu specifichnu tezinu celoj stvari.
Iako, moram priznati, sve je manje tema koje se poklapaju sa nekim mojim interesovanjima. Ranije ih je bilo više, ali nisu imale veliku posećenost, pa su autori prelazili na neke 'komercijalnije'...

Ovo sa banovanjem je, takođe, istina. Bilo je 'teranja sa iš', ovde će biti banovanja, s tim što je ono teranja bilo vidljivo, a ovde je banovanje uz 'diskreciono pravo' VIP blogera da ne mora ni rečju da objašnjava svoje postupke. Ipak, mislim da će na duže staze sve biti okay - kada se bude primetilo da se kod nekih VIP-ovaca okupljaju samo fanovi, frendovi i familija = istomišljenici, a kod drugih ima debate itd. - krediblitet ovih prvih biće ozbiljno ugrožen.

Dejan Restak Dejan Restak 09:12 04.06.2007

Re: a sto da ne?

BebaOdLonchara
pa komentatori i na myspace su uglavnom pod nickom. takodje i na gomili stranih blogova, komentatori su uglavnom pod nickom.nego nisam shvatila da li i komentatori mogu da predlazu nove blogere ili samo blogeri?hvala.

mozete svi koji ste trenutno ovde. naravno od utorka necu moci licno da primam preporuke preko privatnih poruka, pa cu ovaj tekst modifikovati
Dejan Restak Dejan Restak 09:12 04.06.2007

Re: a sto da ne?

johnny011
Mislim da bi blogeri trebalo da pišu autorske tekstove pod punim imenom, dakle bez nicka, a komentatorima, naravno, ostaju nickovi, tj. ko kako želi.

tako je
Dejan Restak Dejan Restak 09:23 04.06.2007

Re: a sto da ne?

Dejan Restak

johnny011Mislim da bi blogeri trebalo da pišu autorske tekstove pod punim imenom, dakle bez nicka, a komentatorima, naravno, ostaju nickovi, tj. ko kako želi. tako je


moram da se ispravim. hteo sam reci da oni koji su do sada bilo komentatori pod nickom poznatim zajednici bloga ako zele mogu da nastave pod tim nikom i da pisu blog. ne mozemo insistirati na pravom imenu i prezimenu, to je tesko izvodljivo iz prakticnih razloga a i nije u tome shtos. zato ti autori i nece odmah u startu imati dodatne privilegije na blogu (naslovne strane, B92 VIP liste i slicno). to ce zavisiti od njihovog kredibiliteta koji ce sticati preporukama, diskusijama i slicno.
moze se desiti da neko bude i dalje vidljiviji kao komentator nego kao bloger.

jednostavno na nama je koji predlazemo da procenimo coveka koji pise pod tim nickom i da mu damo prostor za blog.
nece moci autor da postane onaj oko koga se ne usaglasi bar nekoliko nas koji smo dugo na ovom blogu.
mi cemo proveravati kandidature povremeno i na osnovu broja preporuka davacemo ljudima mogucnost blogovanja.
trenutno postoji znacajan broj onih oko kojih vec postoji konsenzus.

Dejan Stanković Dejan Stanković 01:08 04.06.2007

mislim da je na primer cerevican

jos davnih dana dobio dovoljno glasova da postane autor. da li je potrebno da se ponovo angazujem da prikupljam glasove ili je to vec ucinjeno.
Kazezoze Kazezoze 09:04 04.06.2007

Re: mislim da je na primer cerevican

da, pored cherevicana mislim da fixer i nsarski zasluzhuju da imaju svoj blog:):):)
Dejan Restak Dejan Restak 09:25 04.06.2007

Re: mislim da je na primer cerevican

Kazezoze
da, pored cherevicana mislim da fixer i nsarski zasluzhuju da imaju svoj blog:):):)


svi su na listi
sarski i jaksha scekic mogu vec da provere svoje menije


dracena dracena 10:04 04.06.2007

Re: mislim da je na primer cerevican

Dejane,

upravo sastavljam listu predloga za nove autore, pa me zanima ima li nekih ograničenja u broju, tj. mogu li da predložim koliko hoću kandidata, ili i ovde važi onaj limit od 5.
Dejan Restak Dejan Restak 10:33 04.06.2007

Re: mislim da je na primer cerevican

dracena
Dejane,upravo sastavljam listu predloga za nove autore, pa me zanima ima li nekih ograničenja u broju, tj. mogu li da predložim koliko hoću kandidata, ili i ovde važi onaj limit od 5.


moze kolko oces
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 17:01 04.06.2007

Predlog

Predlazem da, pored prelistavanja liste blogera, koristimo i, uslovno receno, neku objektivnu referencu. Ranije je, na starom blogu, svako imao mogucnost da "izlista" svoje komentare po pojedinacnim postovima. Slicno tome, moze da se uradi na, npr. Google, ako se pretrazuje: "ime blogera"+Blog B92. Da, treba pretrazivati i web stranicu (Edit-Find in this page-ukucati ime blogera). Na ovaj nacin, ko bude imao "malo" vremena da se udubi u rezultate pretrage, moci ce da osvezi svoja pomalo izbledela ili iskrivljena secanja o blogerima-komentatorima koji bi mogli da konkurisu za autore.

A ima, zaista, sjajnih komenatorki i komentatora - lucidnih, duhovitih, preciznih, pismenih, svestranih, tolerantnih, razumnih, nenametljivih, iskrenih...


PS: Restak, svoje predloge poslacu kako je naznaceno- preko privatnih poruka.
Dejan Restak Dejan Restak 17:43 04.06.2007

Re: Predlog

svako imao mogucnost da "izlista" svoje komentare po pojedinacnim postovima.


slazem se da je to bila lepa opcija, ali nazalost jako opterecujuca za sistem.
sve sto daje mogucnost hiljadama korisnika da salju upite bazi stvara velike probleme za funkcionisanje sistema.
u svakom slucaju pitacemo momke koji mere performanse sistema pa ako kazu da mozemo podneti, bice na listi zelja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana