Šta se to događa sa JAT-om...ili...

Dejan Bizinger RSS / 27.08.2007. u 20:26

...koji sledeći let će biti otkazan ili koji će kasniti po 4 i više sati?

Da li znate šta se trenutno događa na beogradskom aerodromu (20.50h)? Događa se to da su neki letovi otkazani a više letova kasne u odlasku i pored toga što je vreme lepo. Kako je rekao čovek na aerodromu u pitanju su tehnički problemi a drugi je rekao da je razlog kašnjenja i otkazivanja letova taj što su 4 (slovima: četiri) aviona van saobraćaja!? Kada su ga neki ljudi upitali da li je to normalno da avioni ovako puno kasne a vreme je lepo on je rekao da je to normalno. Ej, može se razumeti da je jedan avion van saobraćaja, ali četiri, kako je rečeno!? Koji je to procenat u odnosu na čitavu Jatovu flotu aviona?

Da li treba da vam napišem da su putnici koji su trebali danas da odlete za Stockholm oko 16.20h čekali do oko pola devet uveče da bi im tada saopštili da je let otkazan!? Kako je rečeno putnicima, oni koji nisu iz Beograda biće smešteni u hotel a oni koji su iz Beograda biće odveženi kućama. A šta je sa onima koji ne žive u centru, nego 20-ak km od aerodroma, sutra ponovo treba da uzimaju taksi ili da gledaju kako će se prevesti do aerodroma? Putnici koji su danas trebali da lete za Stockholm leteće valjda sutra oko 14h. Nije samo let za Stockholm otkazan, kako na sajtu piše otkazan je i za Skopje. Trebalo je da poleti u 22.00h pa je očekivano vreme bilo za 04.40h pa je kasnije napisano da je let otkazan.

Nekim putnicima kao onima koji su leteli danas za Antaliju let nije otkazan ali su umesto u očekivanih 16.20h poleteli oko 21h!? Oni koji se večeras vraćaju iz Antalije u Beograd umesto da polete u očekivanih 21.30 poleteće verovatno u 01.30h.

Kada smo već kod putovanja za Stockholm, treba reći ni da oni koji su iz Stockholma trebali doći večeras u BG isto neće doći jer kako stoji informacija na sajtu Aerodroma Nikola Tesla Beograd i taj let je otkazan.

Sad ostaje da se igramo igre pogađanja? Koji sledeći let će biti otkazan?

Avion za Tunis je trebalo da poleti u 20.20h a nova informacija će biti objavljena u 21.30h Postoji mogućnost da let bude u pola dvanaest, možda i kasnije a možda isto otkazan.

Ostaje pitanje kako ovakve stvari i ono nedavno iskustvo u Rimu gde su putnici 20 sati da dođu kući posle odmora može da se dešava u sezoni odmora kada ljudi treba pošteno da se odmore od napornog rada? Ako ne postoje dovoljni resursi za sve letove kako to da nema jeftinih aviokompanija koji lete iz Srbije i za Srbiju, sem GermanWings-a?

Želim svim putnicima koji danas ili večeras lete a imali su probleme u vidu čekanja ili otkazivanja leta da im odmor bude u suprotnosti sa onim kako im je počeo. Srećan put!

Ispod su neke slike (kliknite na slike za punu veličinu) dolazaka i odlazaka sa sajta Aerodroma Nikola Tesla Beograd

Dolasci
Dolasci

 

 

 

 

 

 

 

 

Odlasci
Odlasci

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (202)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

legend legend 20:33 27.08.2007

Ako jedan otkaze...

...to je 25% flote....tako da se ne nerviras....ja sam cekao skoro 4h carter za tursku pre mesec dana...lezi na pod i uzivaj :)
ervetor ervetor 20:47 27.08.2007

Re: Ako jedan otkaze...

legend
...to je 25% flote....tako da se ne nerviras....ja sam cekao skoro 4h carter za tursku pre mesec dana...lezi na pod i uzivaj :)


Da to je 25% ako su osposobili ona 4 aviona koja jos od ranije nisu u saobracaju, a ako nisu to je onda 50% dragi moji, pa se vi poredite sa svetskim kompanijama kolko hocete. Sustina je da JAT ne moze biti nista drugaciji od svega ostalog oko nas.
jesen jesen 23:00 27.08.2007

Re: Ako jedan otkaze...

...samo su im plate drugacije.....
ervetor ervetor 17:39 28.08.2007

Re: Ako jedan otkaze...

...samo su im plate drugacije.....


Da, ali i to je samo deo opste nepravde u kojoj zivimo, zar ne?
Nista to nije specificno iskljucivo za JAT nego za drustvo u kome zivimo, za javasluk, alavost i samozivost...
pnbb pnbb 20:49 27.08.2007

sve je pod kontrolom

koliko vidim, ide po azbucnom redu
rim, stokholm, skopje, tunis...

a pripreme neka se putnici za utreht, uzbekistan, vankuver, viskonsin, toronto(yyz), hmmm, x me bas zajebava, i cirih
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:16 27.08.2007

aman više

ili neka ga ukinu ili neka ga prodaju! JAT mi se više popeo na ...

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:21 27.08.2007

Re: aman više

ja sam se te napasti resio:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:21 27.08.2007

prodaja!!!

i svima lepo otkaz, narocito ciki koji kaze da je to normalno. onda mi njemu kazemo da je Normalno da dobije Otkaz jer nije radio svoj posao kako treba.
Urosh Urosh 19:51 28.08.2007

Re: aman više

2 Dule-nisi jos, treba da im uzmes pare od akcija.
Onda ce ih se resis.
kata kata 21:24 27.08.2007

"'Oces da jedes?"

upitala me je, pre tri nedelje, mrzovoljna, neljubazna, zlovoljna... (redjati prideve, slobodno)... stjuardesa JAT-a na letu sa drugog kontinenta... precutala sam, pokusavajuci da razumem... posle pet minuta zatrazila sam casu vode, posto je mojoj desetogodisnjoj kceri bilo muka. Pogledala me je kao da sam trazila pticje mleko, coknula, i brecnula se: "Kad budem mogla, donecu". Onda je pogledala u moje dete, sazalila se valjda, i samilosno rekla: "Vi, ako budete setali, slobodno uzmite iz bifea". Cerka me je gurnula i pitala: "Mama, a zasto bi ti setala po avionu?" Ja sam uzdahnula... pogledala ka avionskom krilu, iz koga su virili ekserici, i koje je, kao pacvork, bilo sastavljeno iz razlicito obojenih parcica metala, cije godine proizvodnje i raubovanja nikako nisu iste, i nikako mladje od mene... Zatvorila sam oci, na tren, i jos jednom zamolila ONOG-KOJI-OD-GORE-VIDI-SVE da bezbedno sletimo. Ta zelja mi je, HVALA MU, bila uslisena.
Ponekad je bolje ne poleteti...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:33 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

moja poslednja stuardesa je bila toliko matora, da sam joj ponudio da sedne u avionu, a da nisam ni provalio da je stjuardesa.
od tada se trudim da letim bilo kojom drugom avio kompanijom.
izgleda samo na linijama jata, putnici gromoglasno aplaudiraju kad slete. prvo sam mislio da je to zbog mentaliteta, ali se ispostavilo da je zbog olakšanja.
lidiaz lidiaz 21:41 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Ma jok i Turci aplaudiraju. A prema pricama dugogodisnjih Izraelaca (onih sto su to duze od mene) i oni su se te navike oslobodili tek nedavno.
kata kata 21:47 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Srđan Mitrović
moja poslednja stuardesa je bila toliko matora, da sam joj ponudio da sedne u avionu, a da nisam ni provalio da je stjuardesa.

:) :) :)

Nisam htela da pisem o godinama posade... zbog toga sto to zvuci uzasno diskriminatorski.... ipak, bez obzira na godine, ocekivala sam uredne frizure, kostim koji nije iz osamdesetih, cipele koje manje lice na "borosane", makar malo sminke na licu... moja trafikarka je urednija, i doteranija i ljubaznija, iako ceo dan provodi u limenoj kutiji...
Da se ne podsecam i ne pominjem kojim se engleskim jezikom obracaju stranim putnicima... a "nasima" govore bez samoglasnika: "Pstvn ptnc zlm vm prjtn lt..." i da, umalo da zaboravim. Poleteli smo iz islamske zemlje. Vise od polovine putnika je bilo jasne islamske vere. U osam ujutru, sta dobijamo za dorucak? Przenu slaninu!!!! Mene bilo sramota, kao ono kad vidite da se neko blamira, pa vam nije smesno, nego sve nesto neprijatno...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:50 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

da ne ispadne da imam nešto protiv gospođa u godinama. naprotiv. samo mislim da im nije mesto na nebu, nego na zemlji.
a ni samo zanimanje nije naivno i lako.

Nevena Nevena 23:13 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

moja poslednja stuardesa je bila toliko matora, da sam joj ponudio da sedne u avionu, a da nisam ni provalio da je stjuardesa.

Moj poslednji (mafiJAT-ov) stjuard je bio toliko mator da sam ja kad on hteo da podigne moju torbu rekla: - Hvala, deko, nemojte Vi ja cu to sama''.
Nevena Nevena 23:16 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Da ne ispadne da imam nesto protiv starijih ljudi ali ovi komentari o matorim stjuardesama su bas seksisticki kao da kod JAT-a nema starijih stjuarta muskaraca.
Nevena Nevena 23:26 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Nisam htela da pisem o godinama posade... zbog toga sto to zvuci uzasno diskriminatorski.... ipak, bez obzira na godine, ocekivala sam uredne frizure, kostim koji nije iz osamdesetih, cipele koje manje lice na "borosane", makar malo sminke na licu... moja trafikarka je urednija, i doteranija i ljubaznija, iako ceo dan provodi u limenoj kutiji...
Da se ne podsecam i ne pominjem kojim se engleskim jezikom obracaju stranim putnicima... a "nasima" govore bez samoglasnika: "Pstvn ptnc zlm vm prjtn lt..." i da, umalo da zaboravim. Poleteli smo iz islamske zemlje. Vise od polovine putnika je bilo jasne islamske vere. U osam ujutru, sta dobijamo za dorucak? Przenu slaninu!!!! Mene bilo sramota, kao ono kad vidite da se neko blamira, pa vam nije smesno, nego sve nesto neprijatno...

Za ovo oko uniforme ce reci da su im plate male, (mafi)JAT siromasna firma i bla, bla. Engleski jezik je stvar skolovanja, mora da su i te ispite polagali u Kragujevcu.
Poslednji put sam letela (mafi)JAT-ovim avionom kada je Premijer Srbije bio pokojni Djindjic. Tada sam jedini i PRVI i POSLEDNJI put na aerodromu docekana ljubazno i sa osmehom. Posle toga NIKADA vise i zato i ne letim (mafi)JAT-ovim avionima. Jedne godine sam cekala rodjaka punih 5 h je kasnio avion iz Beograda i kad sam na salteru (mafi)JAT-a upitala sta se desava, zasto toliko kasni avion umalo nisam dobila batine, kako sam se usudila da ih pitam tako nesto. Sto dalje od (mafi)JAT-a to ocuvaniji nervi i novcanik.
Queeria Queeria 23:43 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Ali hajde da im progledaš kroz prste da su im avionske karte jeftine - nego bre nisu...

Ono što je meni skandal, jeste reklamna kampanja sa dva miliona poznatih faca, koji se kao voze jatom... Ahaaaaaa...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:57 27.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Nevena
Da ne ispadne da imam nesto protiv starijih ljudi ali ovi komentari o matorim stjuardesama su bas seksisticki kao da kod JAT-a nema starijih stjuarta muskaraca.

nisam imao sreću da vidim živi primerak muške stjuardese JAT-a. zato nisam ni komentarisao.

Nevena Nevena 08:14 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

nisam imao sreću da vidim živi primerak muške stjuardese JAT-a. zato nisam ni komentarisao

Nije valjda zenska stjuardesa nesreca? Nisu bas ni muske stjuardese uvek ''sreca''. Jednom davno dok sam letela (mafi)JAT-om sam pratila kako stjuart nije hteo da donese tabletu nekom coveku jer se jako zabavljao sa jednom ''atraktivnom'' putnicom a duzan je SVIM putnicima da posveti jednaku paznju.
Nevena Nevena 08:22 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Ali hajde da im progledaš kroz prste da su im avionske karte jeftine - nego bre nisu...

Nemacka Lufthansa leti iz Diseldorfa za Beograd za 99 Eura u oba pravca, JAT sa iste destinacije za 315 Eura pa ti uporedi.
Unfuckable Unfuckable 09:16 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Nevena
nisam imao sreću da vidim živi primerak muške stjuardese JAT-a. zato nisam ni komentarisao
Nije valjda zenska stjuardesa nesreca? Nisu bas ni muske stjuardese uvek ''sreca''. Jednom davno dok sam letela (mafi)JAT-om sam pratila kako stjuart nije hteo da donese tabletu nekom coveku jer se jako zabavljao sa jednom ''atraktivnom'' putnicom a duzan je SVIM putnicima da posveti jednaku paznju.


..aj sad...tebi krivo što se nije posvetio SVIMA .... ; )))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:41 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Nevena
nisam imao sreću da vidim živi primerak muške stjuardese JAT-a. zato nisam ni komentarisao
Nije valjda zenska stjuardesa nesreca? Nisu bas ni muske stjuardese uvek ''sreca''. Jednom davno dok sam letela (mafi)JAT-om sam pratila kako stjuart nije hteo da donese tabletu nekom coveku jer se jako zabavljao sa jednom ''atraktivnom'' putnicom a duzan je SVIM putnicima da posveti jednaku paznju.

ovo je bilo ironično.
Luc Luc 11:34 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

e ovo ne da si izmislila, nego za medalji
mocna malena79 mocna malena79 11:38 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"


kakvo bre gledanje kroz prste?! stjuardi i stjuardese po defaultu moraju da se osmehuju non stop. E sad sto je to sve vise slucaj na low cost letovima nego na tradicionalnim letovima, to je vec potpuni apsurd.

ja licno nisam imala bas neprijatna iskustva sa JATovim osobljem, vise mi je smetalo "vintage" stanje aviona, ali se onda sve nadas da zbog toga prolaze rigoroznije tehnicke kontrole :)

mene je recimo mnogo vise iznenadilo poslednje iskustvo sa Condorom (Lufthansa za daleke destinacije), elem, zbog prebukiranog aviona dobijemo upgrade na comfort class. Muz i ja odusevljeni, ipak letecemo deset sati , razlika je ogromna. I naravno stvarno je deset sati proletelo, sto zbog izuetne udobnosti sedista koje mozes da podesis kako ti padne napamet, sto zbog mekanog cebenceta i jastucica i papuca, sto zbog fantasticne hrane i svih mogucih casopisa..ali usluga...toliko arogantna i blazirana da je meni na kraju bilo smesno..mislim takav stav od kelnera u avionu je ipak malo to much.
Lionsgate Lionsgate 12:16 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

mene je recimo mnogo vise iznenadilo poslednje iskustvo sa Condorom (Lufthansa za daleke destinacije)


Condor je charter kompanija Lufthanse, i leti za odredjene destinacije samo u turisticki bukiranim periodima (jer Lufthansa obicno na tim destinacijama vec ima redovne letove). Posto je let od 10 sati pretpostavljam da je u pitanju Vancouver-Frankfurt. Let sa njima je na mnogo nizem nivou nego redovnim letom Lufthanse, od usluge, relativno neljubaznog osoblja, obroka, do dosta manje kolicine prtljaga koju mozete poneti... ali je kompenzacija u skoro 40% jeftinijoj avio karti, sto na regularnih cad$1800 nije cifra za baciti.
Nevena Nevena 12:31 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

..aj sad...tebi krivo što se nije posvetio SVIMA .... ; )))))

Hahahaha...:))))))))))))))))...........
Nevena Nevena 13:09 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

ovo je bilo ironično.

e sad...pravdanje...:) :) :)
Laika Laika 14:08 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Ma ne moraju da se osmehuju non-stop. Dovoljno je da budu ljubazni. Ti americki restoranski (i ostali) fazoni gde moraju usiljeno da mi se osmehuju da bi zaradili svojih 15-18% "tip-a" mi idu na nerve.
Ne smeta mi ni njihov izgled, ni starost (ako su sposobni da obavljaju taj posao na kome su - ni u drugim kompanijama nisu bas dvadesetogodisnjaci), ali mi smeta sto je karta mnogo skuplja u odnosu na ekvivalent neke druge avio kompanije. I, naravno, sto su avioni u polu-raspadu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:42 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Nevena
ovo je bilo ironično.
e sad...pravdanje...:) :) :)

ti ko moja drugarica feministkinja. svuda vidi mušku zaveru
a tek da joj vidiš rad o filmu Osmi putnik! to je tek ludilo.
pnbb pnbb 15:36 28.08.2007

a oci ovolike

Jednom davno dok sam letela (mafi)JAT-om sam pratila kako stjuart nije hteo da donese tabletu nekom coveku


a ja video kako igraju pref, i jos teraju putnike da im prazne piksle...

al ste pustili svi masti na volju, svaka vam cast... ovi sto su 'nekad davno' leteli jatom i dozivljavali stresove, neka definisu prvo 'davno' , da se ne bi blamirali... dok je 'to' jos licilo na kompaniju, servis je bio super, hrana takodje, stjuardese dobre ribe, letacko osoblje gospoda( slobodno pitajte po hotelima gde su ranije odsedali jatovci , na smenama), pica koliko hoces...

svako ko je u zadnjih 5-6 godina putovao bilo evropskim bilo americkim kompanijama( u ekonomskoj klasi), moze da vidi da nivo usluga opada... ljubaznost, udobnost, hrana i pice, dozvoljeni prtljag... na svemu se stedi

slazem se , doduse, da donekle bolje zvuci kad vam kakva brunhilda u luftiki u najboljem kanclagerovskom maniru saopsti da ustajanja sa svog mesta nema niti da mozete bas sada dobiti pice oslovljavajuci vas sa gospodine, nego domaca perserka u najboljim(zlatnim) godinama - ' ...jel razumete bre VI srpski..'
Nevena Nevena 15:45 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

ti ko moja drugarica feministkinja. svuda vidi mušku zaveru
a tek da joj vidiš rad o filmu Osmi putnik! to je tek ludilo.

Uopste ne niti vidim musku zaveru, bas ste vi muski slatki i bez vas nikako
A sto bih volela da vidim taj film, he, he, 8-i putnik, looodilo.:) :) :)
I kako ti se svidja JAT? Hahaha.....trolujemo temu, sorry....
Nevena Nevena 15:50 28.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Luc
e ovo ne da si izmislila, nego za medalji

a ono o matorim stjuardesama i klincu koji je pitao da li stjuardesa zamenjuje cerku nije imzisljeno? A!?
Nevena Nevena 15:54 28.08.2007

Re: a oci ovolike

stjuardese dobre ribe

a stjuarti?
Nevena Nevena 15:56 28.08.2007

Re: a oci ovolike

slazem se , doduse, da donekle bolje zvuci kad vam kakva brunhilda u luftiki u najboljem kanclagerovskom maniru saopsti da ustajanja sa svog mesta nema niti da mozete bas sada dobiti pice oslovljavajuci vas sa gospodine, nego domaca perserka u najboljim(zlatnim) godinama - ' ...jel razumete bre VI srpski..'

Pa znate kako, sve zavisi od standarda koji kome (ne)odgovara.
pnbb pnbb 16:32 28.08.2007

Re: a oci ovolike

a stjuarti?


dva metra, idemo na 2.05

tja, pricaju da je bilo da se probere...

ovo sad bar pola sve go pjeder... moze da ti posluzi eventualno za kafu ili modne savete
tnosugar tnosugar 12:07 29.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

moja poslednja stuardesa je bila toliko matora, da sam joj ponudio da sedne u avionu, a da nisam ni provalio da je stjuardesa.


genijalno
Nevena Nevena 12:49 29.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

tnosugar
genijalno

glupo.
jakovljevic jakovljevic 14:40 29.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

kata
Ja sam uzdahnula... pogledala ka avionskom krilu, iz koga su virili ekserici, i koje je, kao pacvork, bilo sastavljeno iz razlicito obojenih parcica metala, cije godine proizvodnje i raubovanja nikako nisu iste, i nikako mladje od mene... Zatvorila sam oci, na tren, i jos jednom zamolila ONOG-KOJI-OD-GORE-VIDI-SVE da bezbedno sletimo. Ta zelja mi je, HVALA MU, bila uslisena.Ponekad je bolje ne poleteti...

Izvinite Gospodjo ali mislim da bi mogli da pisete za Kurir sa takvim izjavama. Vidim da ste ekspert u tehnickom smislu kad se prica o avionima. Onaj odozgo vas nije obavestio da je Jat prva kompanija na svetu koja je dobila 2 IATA sertifikata bezbednosti (a nakon toga su dobili i British, Lufthanza itd). Nema veze - Srbi su uvek bili 'eksperti' u avijaciji i vidim da vecina ljudi ima odgovore za sve u ovoj temi bez trunke znanja.

Sto se tice Jata mislim da je kompanija kroz dosta prosla i da je neverovatno da i dalje leti nakon inflacije, sankicja, izgubljenih slotova. Pored svega toga i dalje ima najbolje rezultate u odnosu na sve druge kompanije regiona i veoma mi je zao da su ljudi u zabludi i misle da su Jatovci bogatasi ipo. Gospodo da jesu nebi imali stjuardese koje se brecaju.

Bilo bi lepo da se Jat proda posto vlada nece ni da cuje da investira u avio-saobracaj ali zato gradi aerodrome po selima cisto da bi se nesto 'radilo' , a onda kukaju posto gradovi kao Nis nemaju saobracaj. Steta sto je Srbija jedina zemlja koja se ne ponosi sto ima vazdusni saobracaj 80 godina i koja je u transu kada procita naslove "Drama na jatovom letu", "pakao u avionu" samo im je jos ostalo "Krila otpadala, a zena se molila".
cozmo cozmo 15:55 29.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

kata
uJa sam uzdahnula... pogledala ka avionskom krilu, iz koga su virili ekserici, i koje je, kao pacvork, bilo sastavljeno iz razlicito obojenih parcica metala, cije godine proizvodnje i raubovanja nikako nisu iste, i nikako mladje od mene... Zatvorila sam oci, na tren, i jos jednom zamolila ONOG-KOJI-OD-GORE-VIDI-SVE da bezbedno sletimo. Ta zelja mi je, HVALA MU, bila uslisena.
Ponekad je bolje ne poleteti...


Neko je vec napomenuo da JAT stvarno ima sve potrebne sertifikate za bezbednost (medjuostalim i od FAA, ICAO, IATA) i koje su dobili medju prvima. Medju prvima su i osigurali vrata kokpita po FAA uputstvu nakon 11.09.2001.

Eksercici nikako ne mogu da vire (niti su to eksercici) niti je patchwork - patchwork. U pitanju su riveti koji se koriste na svim avionima - ne znam kako bi sklopili krilo bez njih, a drugo patchwork su razni mehanizmi na krilu, otvori za drenazu, kontrolni otvori koji su, jednostavno, samo prljavi i nista vise... nemojmo pricati o necemu o cemu ne znamo ama bas nista. Onda vam ne bih zeleo da se vozite Air Franceom koji ima najprljaviju flotu, jer zbog prljavstine avioni im ponekad izgledaju kao da su izasli iz rudnika a ne hangara.

Evo JAT-ovog krila iz koga ispadaju ekseri i koje je "skrpljeno":


kata kata 21:12 29.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

Ne shvatam poentu? Sta ste Vi - branioci propale firme u tranzicionom periodu? Ne razumem se u avione - ali se razumem u svoj osecaj sigurnosti. Dakle, ako se ja ne osecam sigurno - to imam i pravo da kazem. Za neljubaznost na poslu nemam opravdanja - ni za koga. Od avio-kompanije ocekujem sigurnost i tacnost, od osoblja ljubaznost i strpljivost i minimalnu urednost. Zato sto to placam. Svojim parama, zaradjenim tesko, ali ljubazno i predusretljivo u ophodjenju sa drugim ljudima. Zato sto cenim svoj rad i svoj novac ocekujem da i drugi cene svoj posao i mene kao klijenta.
Gospodo, branioci JAT-a, ako ja mogu da radim u "Kuriru", Vi ste jos uvek daktilografi u "Komunistu".
cozmo cozmo 08:57 30.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

kata
Ne shvatam poentu? Sta ste Vi - branioci propale firme u tranzicionom periodu? Ne razumem se u avione - ali se razumem u svoj osecaj sigurnosti.
Gospodo, branioci JAT-a, ako ja mogu da radim u "Kuriru", Vi ste jos uvek daktilografi u "Komunistu".


Kato, nisi ti shvatila poentu. Niko ne spori da je usluga losa, da avioni kasne, da je osoblje na zemlji neljubazno (ali to je osoblje Aerodroma Beograd uglavnom, a ne JAT-a). Normalno je da se u sezoni kvare avioni.

Ali nesto da razjasnimo: JAT je apsolutno siguran za letenje. Moraju se postofati medjunarodni propisi inace JAT nigde ne bi leteo. Ma, ne bi smeo da leti ni na nebu Srbije... lice koje stavi svoj potpis za otpremanje aviona u saobracaj podleze medjunarodnim zakonima i nema sanse da neko stavi potpis da pokvaren avion moze u saobracaj. Rizikuje svoju buducnost, porodicu, karijeru - osedece u zatvoru.

JAT treba totalno restruktuirati i napraviti malu, modernu kompaniju sa pravim menadzmentom, viskove staviti na neke otpremnine a kasnije ih pozvati ako zatreba (tako se svugde u svetu radi), totalno promeniti profil kompanije. To niko ne spori.

Samo nemojmo pricati o tehnickim stvarima kad se ne razumemo u to. Avioni su apsolutno bezbedni za letenje, medjunarodni propisi su tako rigorozni da nemate pojma koliko je to zeznuto.

A ostalo - nadajmo se da ce se "neko" setiti da napravi totalno novu kompaniju i sve ljude iz uprave izbaci naglavacke...
ervetor ervetor 09:56 30.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

i nema sanse da neko stavi potpis da pokvaren avion moze u saobracaj. Rizikuje svoju buducnost, porodicu, karijeru - osedece u zatvoru.


Ima sanse da stavi potpis ako je neznalica ili ako je neko zaposlio neznalicu da bi stavljao potpise.
jesi li gledao film "Tajvanska Kanasta" ?

Normalno je da se u sezoni kvare avioni.


Normalno je sve sto podleze zakonima prirode.
A ja kao avioinzenjer mogu da ti kazem da veliku frku oko bezbednosti JAT-a prave i prestraseni piloti, jer su im u strahu velike oci, pa cesto vracaju avione zbog primedbi koje se na zemlji uopste ne mogu potvrditi.
E da ne bi bili kaznjeni onda u dogovoru sa mehanicarima smisle neku primedbu koju su ovi kao otklonili.
Bilo je situacija da iskljuce motor potpuno neopravdano...
cozmo cozmo 12:35 30.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

ervetor

Ima sanse da stavi potpis ako je neznalica ili ako je neko zaposlio neznalicu da bi stavljao potpise.
jesi li gledao film "Tajvanska Kanasta" ?
Normalno je sve sto podleze zakonima prirode.
A ja kao avioinzenjer mogu da ti kazem da veliku frku oko bezbednosti JAT-a prave i prestraseni piloti, jer su im u strahu velike oci, pa cesto vracaju avione zbog primedbi koje se na zemlji uopste ne mogu potvrditi.
E da ne bi bili kaznjeni onda u dogovoru sa mehanicarima smisle neku primedbu koju su ovi kao otklonili.
Bilo je situacija da iskljuce motor potpuno neopravdano...


Gospodine avionzinjeru, ja radim na instanci koja ispituje vaduhoplovne udese (pre toga sam radio na kontroli letenja). Nema sanse da neki neznalica stavi svoj potpis tamo, inace bih ja to saznao. Drugo, ako poznajes propise, piloti uvek u nedoumici su obavezni da vrate avion jer je brze i lakse vratiti avion u maticnu bazu nego nastaviti let pa onda cekati zamenski avion i popravku, recimo u Tunisu. Avion moze da leti sa ispunjenim MEL-om, ali nije to poenta. Lampica master caution koja zmirka povremeno, ili ostane ukljucena i nakon reseta recimo nije "u strahu su velike oci" vec, po meni dovoljan razlog da se avion vrati odmah nakon poletanja (pa cak i ako su ostali neki parametri u redu). I, sta sad, ako se lampica uredno ugasi na zemlji posle reseta? Nema primedbi? Svaki pilot koji ispostuje check-listu u slucaju bilo kakvog, pa i bezazlenog kvara kao sto je kvar lampice za, recimo, stajni trap je profesionalan po meni i postuje sve bezbednosne norme. Piloti postuju svoje, ti moras da postujes svoje. Samo bez prebacivanja odgovornosti jedni na druge da ne bi, ne daj boze nikada, nesto doslo do mene da ja to ispitujem. Posle je kasno...

Dakle, da ne bih razlagao tematiku i smarao ovde, nase posade su profesionalne i nema sanse da dovedu putnike u bilo kakvu nezgodaciju (mislim o bezbednosti). Nezgodacija jeste kad se avion vrati pa se mora kuci ili da se ceka na aerodromu jer nam je flota mala, tu nemam prigovora, niti je to moj posao...

Moj posao je to sto sam naveo i ne bih zeleo da se nesto od propisa ne postuje pa da nas "komitet" (sto to neki vole da kazu tako) stupi na scenu...
ervetor ervetor 16:18 30.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

cozmo

ervetor
Ima sanse da stavi potpis ako je neznalica ili ako je neko zaposlio neznalicu da bi stavljao potpise.jesi li gledao film "Tajvanska Kanasta" ?Normalno je sve sto podleze zakonima prirode.A ja kao avioinzenjer mogu da ti kazem da veliku frku oko bezbednosti JAT-a prave i prestraseni piloti, jer su im u strahu velike oci, pa cesto vracaju avione zbog primedbi koje se na zemlji uopste ne mogu potvrditi.E da ne bi bili kaznjeni onda u dogovoru sa mehanicarima smisle neku primedbu koju su ovi kao otklonili.Bilo je situacija da iskljuce motor potpuno neopravdano...Gospodine avionzinjeru, ja radim na instanci koja ispituje vaduhoplovne udese (pre toga sam radio na kontroli letenja). Nema sanse da neki neznalica stavi svoj potpis tamo, inace bih ja to saznao. Drugo, ako poznajes propise, piloti uvek u nedoumici su obavezni da vrate avion jer je brze i lakse vratiti avion u maticnu bazu nego nastaviti let pa onda cekati zamenski avion i popravku, recimo u Tunisu. Avion moze da leti sa ispunjenim MEL-om, ali nije to poenta. Lampica master caution koja zmirka povremeno, ili ostane ukljucena i nakon reseta recimo nije "u strahu su velike oci" vec, po meni dovoljan razlog da se avion vrati odmah nakon poletanja (pa cak i ako su ostali neki parametri u redu). I, sta sad, ako se lampica uredno ugasi na zemlji posle reseta? Nema primedbi? Svaki pilot koji ispostuje check-listu u slucaju bilo kakvog, pa i bezazlenog kvara kao sto je kvar lampice za, recimo, stajni trap je profesionalan po meni i postuje sve bezbednosne norme. Piloti postuju svoje, ti moras da postujes svoje. Samo bez prebacivanja odgovornosti jedni na druge da ne bi, ne daj boze nikada, nesto doslo do mene da ja to ispitujem. Posle je kasno...Dakle, da ne bih razlagao tematiku i smarao ovde, nase posade su profesionalne i nema sanse da dovedu putnike u bilo kakvu nezgodaciju (mislim o bezbednosti). Nezgodacija jeste kad se avion vrati pa se mora kuci ili da se ceka na aerodromu jer nam je flota mala, tu nemam prigovora, niti je to moj posao...Moj posao je to sto sam naveo i ne bih zeleo da se nesto od propisa ne postuje pa da nas "komitet" (sto to neki vole da kazu tako) stupi na scenu...


Dobro kolega, slazem se da mozda nije trebalo otvoreno da pricam o nekim stvarima.
Sve to sto si rekao je naravno tacno i u odnosu na posade nekih drugih zemalja zaista smo nebo i zemlja.
Ali znamo i ti i ja sta se tu sve desava i kakvih pritisaka ima od strane "neznalica" o kojima ja govorim.
I stvarno ne znam zasto direktor jedne aviokompanije kao sto je JAT nebi bio bar ponekad i neko ko ima imalo veze sa vazduhoplovstvom ? Dakle, jednostavno ne mogu da ti poverujem da bas nisi imao prilike da vidis neznalicu tamo pa jos i na polozaju.
Mozemo se naci negde pa popricati tako da ne unosimo zabunu medju ostale posetioce bloga i sire.

cozmo cozmo 09:34 31.08.2007

Re: "'Oces da jedes?"

ervetor
cozmo
Dobro kolega, slazem se da mozda nije trebalo otvoreno da pricam o nekim stvarima. Sve to sto si rekao je naravno tacno i u odnosu na posade nekih drugih zemalja zaista smo nebo i zemlja.
Ali znamo i ti i ja sta se tu sve desava i kakvih pritisaka ima od strane "neznalica" o kojima ja govorim.
I stvarno ne znam zasto direktor jedne aviokompanije kao sto je JAT nebi bio bar ponekad i neko ko ima imalo veze sa vazduhoplovstvom ? Dakle, jednostavno ne mogu da ti poverujem da bas nisi imao prilike da vidis neznalicu tamo pa jos i na polozaju.
Mozemo se naci negde pa popricati tako da ne unosimo zabunu medju ostale posetioce bloga i sire.


Kolega, naravno da ima neznalica, vidis kakav je ceo upravni odbor, menadzment, direktor, tatini i mamini sinovi neki... mislio sam ipak na neke ljude kojji ipak obavljaju svoj posao kako treba. Mislim, politika iznad svega, sve sto dotaknu upropaste, samo daj se malo i omaste dok to ne upropaste. Ja branim samo one ljude koji odrade lavovski deo posla i preko svoje grbace trpe rukovodstvo koje mi je vise za seosko gazdinstvo nego za JAT.

Bilo je pritisaka na kontroli letenja, dakako. Jedan pokojni kolega i ja davnih dana pisali za Curuviju sta se sve desavalo... i sa JAT-om i sa tadasnjom Saveznom upravom kontrole leta... pa dobijali neke packe kad je neko otkrio identitet... no, dodje i 5. oktobar. Ne dobijamo packe (nazalost, njega vise nema), ali maltene je sve ostalo isto. Mislim kad se Velja mesa i jos kakvi likovi... pa oni ne mogu da asfaltiraju trotoar kako treba a ne da imaju veze sa avio kompanijom.

Nadam se da ce se naglavacke sve preokrenuti... mada i narod mora malo da se opameti i sledeci put zaokruzi nesto normalno na listicu...

Pozdrav.
Lepljiva Lepljiva 21:34 27.08.2007

Privatizacija

Privatizacija je reč koja je rešenje svih ovakvih i sličnih problema
Mali Che Mali Che 23:13 27.08.2007

Re: Privatizacija

Greska,

Stecaj je jedino resenje metastaze zvana JAT airways
shkomishkomi shkomishkomi 21:43 27.08.2007

Gospodjo, jel Vi to zamenjujete cerku?

Gospodjo, jel Vi to zamenjujete cerku?

JE pitao jedan klinac ispred mene stjuardesu koja nam je pozelela dobrodoslicu. Uvek se setim toga kad ulazim u jatove avione.
Nevena Nevena 15:57 28.08.2007

Re: Gospodjo, jel Vi to zamenjujete cerku?

shkomishkomi
Gospodjo, jel Vi to zamenjujete cerku?JE pitao jedan klinac ispred mene stjuardesu koja nam je pozelela dobrodoslicu. Uvek se setim toga kad ulazim u jatove avione.

izmisljenooooo!!! garant izmisljeno!
sentinel26 sentinel26 21:56 27.08.2007

JAT je u raspadanju odavno

E pa dečki, ja sa Jat-om ne letim još od 2000-e godine.
Pozdravio sam se s njima sa "zbogom" i više nema da me vide. Nema ih na mojem spisku.

Svojim očima sam vidio da su u avion iz Podgorice za Bgd ukrcali više od 10 prekobrojnih putnika, pilot cio sat nije htio da poleti. Možete da zamislite šta to znači kada imate putnike u avionu kojih nema na spisku.



Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 23:47 27.08.2007

Vezite se polecemo

Pre nekoliko godina sam slusala sledeci dijalog izmedju stjuardese i putnice, na liniji Beograd-Amsterdam, prilikom poletanja aviona:

Stjuardesa: Vezite se gospodjo.
Putnica: Ja se ni u svojim kolima ne vezujem.
Stjuardesa: Hocete li biti ljubazni da se vezete?
Putnica: Hoces ti da me vezes?
Stjuardesa: Je l vam treba pomoc?
Putnica: Sta si se ti zakacila za mene?
Stjuardesa: Molim vas vezite se, niste vi jedina putnica ovde...
Putnica: Pa ako nisam jedina idi nekom drugom j... mozak.
Stjuardesa: Sram vas bilo. Odmah da ste se vezali.
Putnica: Ma idi ti bre u .....
Stjuardesa: Ova te uniforma stiti, letela bi ti meni kroz prozor. Kravo jedna!




Emir Halilovic Emir Halilovic 14:44 28.08.2007

Re: Vezite se polecemo

Ja bih to vezivanje uveo kao opciju, ali oni sto se ne vezuju da potpisu disclaimer da avio kompanija ne odgovara za njihovu bezbednost. Vezivanje je korisno u slucaju naglih promena brzine i/ili visine leta, jer covek ako nije vezan hoce i da izleti iz sedista i zvekne glavom u plafon, pa onda kuku i lele... O nezgodacijama pri sletanju i poletanju da i ne govorim.
ervetor ervetor 16:14 29.08.2007

Re: Vezite se polecemo

Emir Halilovic
Ja bih to vezivanje uveo kao opciju, ali oni sto se ne vezuju da potpisu disclaimer da avio kompanija ne odgovara za njihovu bezbednost. Vezivanje je korisno u slucaju naglih promena brzine i/ili visine leta, jer covek ako nije vezan hoce i da izleti iz sedista i zvekne glavom u plafon, pa onda kuku i lele... O nezgodacijama pri sletanju i poletanju da i ne govorim.


Ne moze se to uvesti kao opcija jer se time ugrozava i tudja bezbednost a ne samo bezbednost onoga ko se nije vezao.
Naime, u slucaju cak i potpuno bezazlenog incidenta slobodno leteci putnik moze polomiti vrat nekome ko se uredno vezao.
Pre bi pojas u automobilu trbelo da bude privatna stvar.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:07 29.08.2007

ROZA!

jes, pa da se ne veze neki od 100 kila i onda pri sletanju izleti na nekog od putnika...nije neka logika. nego sto se svi zale za prodaju JAT.a?
zamislite da JAT kupi zeljko mitrovic )))) i on ima aviJone, zar ne? e sad, roza sedista, roza uniforme, roza pod(!), roza salvete, roza sunka u sendvicma, pije se samo roza sok...jos samo da u isti stavi malo Meth.a i CEO SVET JE ROZA!!!!
a deltin bi bilo nebesko plav...mislim, bolje roza. mada, ovaj dole bi bilo UDRUZENI KAPITAL!!


ps. a ti Miso mogao bi da nam stavis onu opciju da menjamo boju slova...bas bi mi roza odgovarala...hm.
ervetor ervetor 10:14 30.08.2007

Re: Vezite se polecemo

Vanja Montenegro Ljujic
Pre nekoliko godina sam slusala sledeci dijalog izmedju stjuardese i putnice, na liniji Beograd-Amsterdam, prilikom poletanja aviona: Stjuardesa: Vezite se gospodjo.Putnica: Ja se ni u svojim kolima ne vezujem. Stjuardesa: Hocete li biti ljubazni da se vezete?Putnica: Hoces ti da me vezes?Stjuardesa: Je l vam treba pomoc?Putnica: Sta si se ti zakacila za mene? Stjuardesa: Molim vas vezite se, niste vi jedina putnica ovde...Putnica: Pa ako nisam jedina idi nekom drugom j... mozak.Stjuardesa: Sram vas bilo. Odmah da ste se vezali.Putnica: Ma idi ti bre u .....Stjuardesa: Ova te uniforma stiti, letela bi ti meni kroz prozor. Kravo jedna!


Pa ja ovde stvarno ne vidim sta je stjuardesa kriva. Putnica je ocigledno bila bezobrazna.
Emir Halilovic Emir Halilovic 16:35 30.08.2007

Re: Vezite se polecemo

Hm, da--ali i u automobilu moze onaj sa zadnjeg sedista da vam polomi vrat u slucaju ceonog sudara, pa vezivanje na zadnjem sedistu nije obavezno. U svakom slucaju nije mi jasno zasto tu zenu nisu izbacili iz aviona? U Evropi ili Americi ta se ne bi mnogo naletela, ritnuli bi je napolje i kod tog prevoznika ne bi nikad kupila kartu...
ervetor ervetor 07:53 31.08.2007

Re: Vezite se polecemo

Emir Halilovic
Hm, da--ali i u automobilu moze onaj sa zadnjeg sedista da vam polomi vrat u slucaju ceonog sudara, pa vezivanje na zadnjem sedistu nije obavezno. U svakom slucaju nije mi jasno zasto tu zenu nisu izbacili iz aviona? U Evropi ili Americi ta se ne bi mnogo naletela, ritnuli bi je napolje i kod tog prevoznika ne bi nikad kupila kartu...


Pa nisam siguran, ali mislim da je u mnogim zemljama vec postalo obavezno i vezivanje onih pozadi. Kazem nisam siguran. Kod nas se to naravno ne moze uvesti kao obaveza jer bi time ugrozili mnoge koji uopste i nemaju ugradjene pojaseve pozadi.
S druge strane, veca opasnost po vrat i lobanju je u avionu onaj ko se nije vezao nekih 10-20 mesta iza potencijalne zrtve a ne onaj koji sedi neposredno iza.
U svakom slucaju i ja se potpuno slazem da je tu kvocku trebalo izbaciti napolje pa nek se onda vozi tim svojim kolima kad tol'ko voli..
Olga Medenica Olga Medenica 23:15 27.08.2007

JAT = Firma Krstic

(za Beograd, za Beograd, s' firmom Krstic....)
Uuuppsss!
Retlko letim s' firmom Krstic ali mi kasnjenja i s***a nisu strana.
Pre dve godine Olympic je kasnio 24h a onda me je u London dovezla Islandska firma, krs od masine, firma nije regularna nego se samo bavi "vadjenjem fleka". Slatko je bilo sto je posada bila toliko pozitivna, vesela i sjajna da se to ne vidja ni u prvoj klasi najrenomiranijih kompanija. Ura za Island! pa sve i u krs avionu bez ikakvog servisa (3,5h do Londona).
Posle su mi rekli da je to zato sto je Olympic na ivici bankrotstva.
Ja mrzim British Airways, ne znam zasto, uvek gledam, gde god da idem da podrzim lokalnu firmu, ali na kraju....
Kao sto znate Swiss je vec otisao dodjavola, sad imaju firmicu u kojoj se placa presuseni sendvic.
Nebo je postalo zakrceno.
To je zato sto ovde g****ri prodaju karte za dve funte da bi izvukli aerodromsku taksu pa onda preko sveta preturaju guzicu na pola dana ljudi bez potrebe, konceprta i chara, samo tako, da im ista vidi put.
Bas s****e.
I jos zagadjenje!
Ura voz (sto da ne? Evropa je mala), dole charteri! Plati pa klati.
lidiaz lidiaz 23:22 27.08.2007

Re: JAT = Firma Krstic

EL AL je OK. Jos uvek dobra i dzabe klopa, gde moze da se bira. Sokice i pice donose kad god im zatrazis. Problem je sto lete samo za Izrael .

PS I skupi su, a ne dozvoljavaju jeftinim kompanijama da lete.
nsarski nsarski 00:25 28.08.2007

Re: JAT = Firma Krstic

Voleo bih majko mila/ da sve ovo samo snevam...
Pa, to je tako kad vi Europljani cenite JAT (sto li se to tako zove?) po vasim standardina. Oni uopste ne lete po suncanom satu: "U moje vreme, Sunce je bilo mnogo bledje, izlazilo je samo nocu, i zvalo se Mesec!" rece matori Simpson. Eto vam:)))
MilutinM MilutinM 09:28 28.08.2007

Re: JAT = Firma Krstic

Kao sto znate Swiss je vec otisao dodjavola, sad imaju firmicu u kojoj se placa presuseni sendvic.


Netacno: Swiss je deo Lufthanse i ima dobar kvalitet usluga. Daju sendvic u dolasku u Beograd, a sladoled u odlasku. Od pica imate sve, ukljucujuci vino ili pivo. Vino je mnogo bolje, i belo i crno.

Generalno, nivo usluga avio kompanija je sve ogoljeniji. Pojavom mnogih manjih (mozda ne vise) kompanija koje nude jeftine letove, usluga se smanjila naustrb cene. I to je posteno.

Treba pogoditi odnos cene i usluge. "Jeftine" kompanije nude jeftine letove, ali se sve ostalo placa. Nigde kod njih nema ni sok besplatno. Ryanair dozvoljava samo 15kg tereta. Itd.

Moje iskustvo je da Austrian u poslednje vreme daje najbolju uslugu. Dobijate topli obrok, dorucak ili rucak (nisam leteo uvece pa ne znam za veceru).
MilutinM MilutinM 12:59 28.08.2007

Re: JAT = Firma Krstic

Ura voz (sto da ne? Evropa je mala), dole charteri! Plati pa klati.


Ja sam dete zeleznicara - i otac i majka - ali ne mogu ovo potpuno da podrzim, sem sa ekoloske strane i zbog jednostavijeg ulaska i izlaska. Danas su vozovi isto ili slicno skupi a u principu sporiji (jos uvek) od aviona. Zeneva - Cirih je 1OO evra (povratna), Zeneva - Brisel 26O.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:06 28.08.2007

Re: JAT = Firma Krstic

pa mene je Bg-Budimpesta-Hamburg (oba pravca avion + minibus) uvek kostalo vise od InterCity povratne karte Hamburg-Berlin!!!
RINGE RINGE 23:26 27.08.2007

Mlada

Ma koliko ja zeleo da ne verujem u ovo sto pisem mene sve ovo podseca na poznatu, samo izvrnutu narodnu: Ugrdjivanje mlade pred udaju!

Mozda se jednostavno zuri nekome sa prodajom i zeli da ostavi utisak u javnosti da je to neophodno odmah uraditi i dati makar i ispod cene!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:53 28.08.2007

Re: Mlada

Ma koliko ja zeleo da ne verujem u ovo sto pisem mene sve ovo podseca na poznatu, samo izvrnutu narodnu: Ugrdjivanje mlade pred udaju!

Vrlo moguce, ali i bez ovoga JAT je ubedljivo na zacelju evropskih avio kompanija.

Radi se zapravo o tome sto kod nas nista ne funkcionose kako treba, u svakoj sferi drustva se desavaju ovakvi nezamislivi propusti Totalni je raspad sistema, evo mi se ovde na blogu vrtimo u krug, najmanje 2-3 puta mesecno bistrimo jedne iste teme, i kritikujemo ih na isti nacin: Velja, SPC, Ilarion, JAT, Kostunica, slucaj Jocic, slucaj Stojkovic, afere da ih ne nabrajam, Kosovo, ombudsman, spoljna politika - NISTA NE FUNKCIONISE KAKO TREBA. Svi ovi mapetovci i sve ovi idiotizmi su zapravo produkti naseg sistema. Nas drustveno-politicki sistem je nazadan, potpuno zastareo i ne odgovara vremenu u kojem zivimo - stoga se ovaj drustveno-politicki sistem mora srusiti, i izgraditi novi demokratski

Sve sto sam gore pobrojao, mene apsolutno ne iznenadjuje. Jer ako zivite u jednom policijskom-udbaskom drustvenom politickom sistemu, nabrojane pojave i likovi su potpuno normalni i apsolutno pripadaju jednom takvom sistemu - jednostavno drugacije i ne moze biti, sve dok je taj sistem na snazi.

Zato nemojte mnogo da se svaki dan nesto kao cudite ovde na blogu, te ne funkcionise ombudsman, te nemamo spoljnu politiku, te JAT ne valja, te losi su seoski putevi, te Ilarion ne ide u zatvor, te presude se ne sprovode u delo, te Jocic krsi zkone, te Milanovic se seta po Beogradu.....mislim da ne nabrajam, nemojte se femkati, zenirati i iscudjavati, sve je ovo POTPUNO NORMALNO ZA SISTEM U KOME ZIVIMO - DRUGACIJE I NE MOZE BITI. U demokratskom sistemu, ovakve stvari ne mogu da se dese, a ako se i dese one su automatski procesiurani i rigorozno sankcionisani. Zato, treba rusiti ovaj sistem i gradite novi - demokratski

Mi u Srbiji treba da uradimo isto ono sto su uradile Poljska, Madjarska, Cehoslovacka odmah po padu Berlinskog zida - kasnimo najmanje 15 godina, ali Boze moj, to se mora uraditi, to je preduslov demokratije:
1. Ukidanje DB i KOS
2. Otvaranje svih dosijea
3. Lustracija

To se mora, a sto se mora - nije tesko. Mislim ako zelimo demokratiju. Ako ne zelimo, nemojmo se cuditi onda nicemu.

Pozdrav
Bojan
Nevena Nevena 08:20 28.08.2007

Re: Mlada

Nas drustveno-politicki sistem je nazadan, potpuno zastareo i ne odgovara vremenu u kojem zivimo - stoga se ovaj drustveno-politicki sistem mora srusiti, i izgraditi novi demokratski

A novi demokratski sistem se moze izgraditi jedino promenom mentaliteta. Demokratija u Srbiji se bukvalno interpretira kao apsolutna sloboda da radi ko sta hoce i kako hoce po sopstvenom nahodjenju. Neko treba da udje u Srbiju i objasni sta je ustvari demokratija.
ervetor ervetor 12:32 28.08.2007

Re: Mlada

RINGE
Ma koliko ja zeleo da ne verujem u ovo sto pisem mene sve ovo podseca na poznatu, samo izvrnutu narodnu: Ugrdjivanje mlade pred udaju!Mozda se jednostavno zuri nekome sa prodajom i zeli da ostavi utisak u javnosti da je to neophodno odmah uraditi i dati makar i ispod cene!


Mozda ima i toga ali je cinjenica da se sve ovo desava jos od 2004 godine samo se sada iz razloga prodaje o tome pise.
Znaci jos tada sam ja ostao na Krfu 20 sati na aerodromu...
Lionsgate Lionsgate 12:43 28.08.2007

Re: Mlada

Mozda ima i toga ali je cinjenica da se sve ovo desava jos od 2004 godine samo se sada iz razloga prodaje o tome pise.


Desava se to i ranije od te 2004... recimo kad sam zadnji put leteo JAT-om (jos 2001-ve) sam zbog njih propustio prekookeanski let. JAT je trebao da sleti na amsterdamski aerodrom 2.5 sata pre mog sledeceg leta ali sam ceo taj dan chuchao na istom jer nisam imao ni daljnu konekciju ni vizu za napustanje pogranicne zone. Sve zbog toga sto je bio problem sa JAT-ovim pilotom... od tad sam njihove avione vidjao samo spolja, na surcinskom aerodromu.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:49 28.08.2007

Re: Mlada

Nevena
A novi demokratski sistem se moze izgraditi jedino promenom mentaliteta.


Ja mislim da je upravo obrnuto. Posto izgradimo demokratski sistem, vremenom ce se menjati i mentalitet. Ja sam ovde optimista, i mislim da ce se relativno brzo promeniti mentalitet, posle uvodjenja demokratije. Jedno zdravo i normalno makro-okruzenje, ce vrlo pozitivno delovati na ljude.
Ljudi su ovakvi, jer je sve oko njih potpuno postavljeno naglavacke, sve je nakaradno, ne postuje se zakon, niko ne odgovara za krsenje zakona, zbog toga je potpuni raspad sistema vrednosti. Ovakvo jedno bolesno drustvo, deluje izuzetno negativno na pojedinca.

Znaci treba ici od pocetka - ne od kraja. Prvo treba promeniti sistem i drzavu, time postaviti zdrave i pravedne osnove drustva, koje ce potom povratnom spregom - menjati ljude i njihov mentalitet. Ne mozemo cekati da se promeni mentalitet da bi smo promenili drustveno politicki sistem - jer mentalitet se nece promeniti/ostace isti sve dok sadasnji sistem postoji. Ovaj mentalitet je produkt ovoga sistema.
Nevena Nevena 15:32 28.08.2007

Re: Mlada

Znaci treba ici od pocetka - ne od kraja. Prvo treba promeniti sistem i drzavu, time postaviti zdrave i pravedne osnove drustva, koje ce potom povratnom spregom - menjati ljude i njihov mentalitet. Ne mozemo cekati da se promeni mentalitet da bi smo promenili drustveno politicki sistem - jer mentalitet se nece promeniti/ostace isti sve dok sadasnji sistem postoji. Ovaj mentalitet je produkt ovoga sistema

Dobro, a kako zamisljate da promenite sistem i drzavu sa vlastodrscima koji imaju mentalitet svemogucih birokrata koji imaju pravo na sve dok ostali nemaju ni osnovna gradjanska prava? Kako menjati ista sa bahatim, korumpiranim, neodgovornim, bezobraznim, lenjim, neskolovanim na polozajima ili skolovanim po protekciji i sa kupljenim ispitima i diplomama, .... itd.? Sistem i drzava se satoje iz pojedinaca koji imaju mentalitet kakav imaju i sve dok se ONI ne promene tesko da ce se promeniti sistem i drzava koju ONI sacinjavaju.
Primer: kada sam jednom na jednom aerodromu intervenisala zbog greske direktor JAT-a na tom mestu je nekako ispravio gresku. Kada sam mu ukazala da malo dalje stoje putnici sa istom ako ne i jos tezom greskom on mi je rekao: - pa g-djo Vi ste Vas problem resili sta Vas briga za druge''!?
Mislim... ovde je JAT tema ali kad smo vec kod promene sistema i drzave odnosno mentaliteta.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:50 28.08.2007

Re: Mlada



Pa vrlo jednostavno, vec sam napisao u gornjem komentaru, prvo moramo promeniti sistem t.j. uvesti demokratiju:
1. Ukidanjem DB i KOS
2. Otvaranjem svih dosijea
3. Lustracijom

Ovo su pre 15 godina uradile DDR, CSSR, Madjarska, Poljska... To je prvo sto se mora uraditi u promeni sistema t.j. izgradnji demokratije.

To je u stvari odgovor na Vase pitanje:
Dobro, a kako zamisljate da promenite sistem i drzavu sa vlastodrscima koji imaju mentalitet svemogucih birokrata koji imaju pravo na sve dok ostali nemaju ni osnovna gradjanska prava? Kako menjati ista sa bahatim, korumpiranim, neodgovornim, bezobraznim, lenjim, neskolovanim na polozajima ili skolovanim po protekciji i sa kupljenim ispitima i diplomama, .... itd



Ali za ovako nesto, mi u Srbiji moramo imati stranku, koja ce imati u programu promenu sistema (ukidanje DB i KOS, otvaranje svih dosijea i lustraciju) . Mi nemamo takvu styranku, jer ni jedna stranka zapravo nema ovo u ptogramu - jer zapravo ni jedna stranka ne zeli da menja sistem. Sve su stranke zapravo ogranci DB-a - zato je u Srbiji jednopartijski sistem na snazi.

Znaci, mora se napraviti jedna potpuno nova stranka, koja ce u programu imati promenu drustveno-politickog sistema. Bez toga cemo se Gospodjo vrteti u krug jos 17 godina, i necemo znati sta nam se zapravo desava. Mentalitet nije nikakav problem, mentalitet je samo propartna pojava.
Nevena Nevena 16:12 28.08.2007

Re: Mlada

Bez toga cemo se Gospodjo vrteti u krug jos 17 godina, i necemo znati sta nam se zapravo desava. Mentalitet nije nikakav problem, mentalitet je samo propartna pojava.

Meni se cini da govorimo o jednom te istom. Mozda ja interpretiram ovo sto Vi iznosite malo drugacije, mozda pomalo nespretno. Ipak mi se i dalje cini (bez upornosti da budem u pravu) da mentalitet treba da se menja kod onih na pozicijama izvrsnih vlasti (sudije, policija....) ali, O.K. Vi ste apsolutno u pravu kad kazete da su tri stvari nezibezne :
Bojan Zdravic
:1. Ukidanjem DB i KOS2. Otvaranjem svih dosijea3. .
da bi se to postiglo a to je da se oni lustriraju, da se izdvoji kukolj i necista krv zameni svezom.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:26 29.08.2007

Re: Mlada

Nevena
da bi se to postiglo a to je da se oni lustriraju, da se izdvoji kukolj i necista krv zameni svezom.

Pa tooo Gospodzdzoooo, konacno smo se nasli:))))))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:27 28.08.2007

Kad je teško – Kosovo!


Vauh, kako živopisna iskustva ljudi-putnika..! Nego, bojim se da ovom blogoakcijom ne izazovemo krizu vlade. Jer, čim se otvori neko golicljivo pitanje, nađe se prozvan najmanje jedan od ministara (nekim čudom je to obično V.Ilić) i odmah počinje da se nagađa koliko još dana vlada može da preživi tu, najnoviju, agoniju.

Zaista, čiji je JAT? Veljin? Vojin? Ili su nešto dali i demokratama? Možda je tu neki Ivicin rođak, ili je sam Toma negde u senci, al se ne hvali? Ili vešti Mlađa sve vreme upravlja, dok se prstom upire na sve druge? Ili je to, lako može biti, mešoviti “ničiji” kapital od koga svi osim naroda imaju koristi?

Al meni pade na pamet nešto drugo! Naime, lako se može desiti da novinarima sutra premijer odbrusi kako je neumesno i jeretički te sitnice o JAT-u sada stavljati ispred pitanja Kosova!

Kosovo je uvek tu, za ne daj bože, da olakša! Zato, kad god vas muči JAT, pomislite na Kosovo! Kad god vas bilo šta drugo muči, pomislite na Kosovo.

Nevena Nevena 08:29 28.08.2007

Re: Kad je teško – Kosovo!

Kosovo je uvek tu, za ne daj bože, da olakša! Zato, kad god vas muči JAT, pomislite na Kosovo! Kad god vas bilo šta drugo muči, pomislite na Kosovo.

:))))))))))))))))))))))))))))))........
MilutinM MilutinM 09:30 28.08.2007

Re: Kad je teško – Kosovo!

Zaista, čiji je JAT? Veljin? Vojin? Ili su nešto dali i demokratama? Možda je tu neki Ivicin rođak, ili je sam Toma negde u senci, al se ne hvali? Ili vešti Mlađa sve vreme upravlja, dok se prstom upire na sve druge? Ili je to, lako može biti, mešoviti “ničiji” kapital od koga svi osim naroda imaju koristi?


Ne znam ciji je danas, ali je do ove Vlade (znaci do pre nesto vise od sto dana) bio Vukov. I on(i) su se svojski potrudili i uspeli da ga upropaste.
zolja zolja 14:11 28.08.2007

Re: Kad je teško – Kosovo!



Ne znam ciji je danas, ali je do ove Vlade (znaci do pre nesto vise od sto dana) bio Vukov. I on(i) su se svojski potrudili i uspeli da ga upropaste.


JAT-om i dalje kadrira SPO. Gen. direktor je Nebojsa Starcevic, funkcioner SPO, i da stvar bude jos gora, posle formiranja ove Vlade sto joj prodje 100 dana, za svog pomocnika je stavio Srdjana Sreckovica, takodje iz SePeO, a nekadasnjeg pomocnika ministra trgovine i turizma.
pish pish 02:11 28.08.2007

Izbegavajte British Airways!

...ili stvari nisu kako izgledaju.

Ne znam kako i kada sam dospela na drugu polovinu planete a uspela toliko lepo da se načekam 2 aviona gore pomenute kompanije (?)
Takođe nemam pojma kada ću doći do svojih kofera (komada 2) koji čak nisu ni leteli sa mnom već su ostali u pola puta (?)

Ali sam naučila koju avio kompaniju obavezno izbegavam sledeći put.


Puno pozdrava!


Olga Medenica Olga Medenica 10:30 28.08.2007

Re: Izbegavajte British Airways!

Ja bi ih definitivno izbegavala da mi nisu "domaci".
Zbog cekicha, zbog gubljenja prtljaga a posebno zbog cekanja U AVIONU, na pisti. Prvo te utrpaju u avion pa ti onda kazu jos 20 min, jos pola sata, jos ne znamo tacno kad i tako moze i par sati, brrr, u iscekivanju onog umilnog pilotovog: "sad cemo da poguramo za koji trenutak".
Jedna lepa stvar je sto imaju odlican sajt koji daje razna vrenema i kombinacije pa je lako i udobno sam kupiti kartu.
Emir Halilovic Emir Halilovic 15:12 28.08.2007

Re: Izbegavajte British Airways!

Olga Medenica
Ja bi ih definitivno izbegavala da mi nisu "domaci".
Zbog cekicha, zbog gubljenja prtljaga a posebno zbog cekanja U AVIONU, na pisti. Prvo te utrpaju u avion pa ti onda kazu jos 20 min, jos pola sata, jos ne znamo tacno kad i tako moze i par sati, brrr, u iscekivanju onog umilnog pilotovog: "sad cemo da poguramo za koji trenutak".
Jedna lepa stvar je sto imaju odlican sajt koji daje razna vrenema i kombinacije pa je lako i udobno sam kupiti kartu.


To cekichanje na pisti je Heathrow, nisu oni krivi iz BA. Ili jesu zato sto na tom horor aerodromu imaju bazu. I na sletanju je zezanje, po' sata zvrjanje iznad Londona dok se ne oslobodi pista je uobicajeno, pa jos jedno po' sata dok se ne oslobodi parking. Uzivanje.

Ja letim vecinom KLM/Air France/NWA ako ne letim ovako po Evropi, tu obicno radi "domaci" CSA. Moram da kazem da mi je najbolji let bio NWA Amsterdam-Boston sad nedavno, iako su mi izgubili prtljag (medjutim locirali su ga u roku od odmah i doneli u hotel isto vece). Nov avion, uredan, super entertainment system, let tacno na vreme, stigao i pre vremena. Najgori let u poslednje vreme.... hm, ne znam, let Amsterdam-Hong Kong je mucenje sam za sebe (12-ak sati, u povratku je duze ali je danju, pa nije strasno), ali davali su novog Bonda negde iznad Himalaja pa im se oprasta :). Sad skoro JATom iz Bg za Prag cekalo se skoro dva sata, odmah mi je bilo jasno koliko je sati (=riknuo avion). Let kao let, medjutim, nije bio los.

Meni je uvek najgore kad cucim na Paris CDG i cekam sledeci let, pogotovu nakon interkontinentalnog leta. AF nije los (i ima bolju hranu od Holandeza) ali CDG (osim novih terminala E i F) je muciliste, pogotovu leti. Terminal B rezervisan za istocnu Evropu ne volim da vidim ni durbinom.

Dalje, na temu voz-avion--sa tacke gledista duzine putovanja za moje potrebe (vecinom poslovno) voz se isplati samo na rute do oko 500 km i tu uredno putujem vozom--mada ima i tu izuzetaka (na primer Prag-Krakow, 500 km, vozom 9 sati, avionom 1:15). Iz Britanije stvarno svuda lete nabiguzice, ovde ih je grad pun stalno. Pitanje je samo kada ce visoke cene goriva i takvo svrckanje eliminisati, za sada nam ostaje da se strpimo...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:22 28.08.2007

Re: Izbegavajte British Airways!

a nisam letela britishom, ali sam se naslusala prica i prica! mozda biznis do nyc.a (aha, mozda u sledecem zivotu).
dkrstic dkrstic 02:45 28.08.2007

Malo ste preterali

Iz dosadasnjih komentara stice se utisak da su kriticari JAT-a nebrojeno puta koristili usluge drugih avio kompanija. Svi ostali su sjajni, divni & fantasticni... samo je JAT uzasan!. Dame i gospodo, ako ste leteli onda ste malo preterali!

Slazem se, sigurno da treba proci vreme dok srpski avio prevoznik ne uhvati korak sa konkurencijom. Mozda nije zgoreg podsetiti da je JAT bio "prizemljen" gotovo citavu deceniju. Ono sto mi je zasmetalo svakako su sledeci primeri:

1. Vremesne stjuardese i matori stjuardi - izgleda da jos samo u Srbiji vlada stereotip da "stjuardesa mora biti mlada i zgodna kako bi se digao avion". Posto putujete po svetu (iskljucivo drugim kompanijama) cudi me da niste primetili da osoblje drugih avio kompanija ne cine cine tinejdzeri i seks bombe, vec mahom ljudi srednjih godina koji se ovim teskim poslom dugo bave. Jos uvek nije usvojen zakon po kome stjuardesu treba otpustiti posto napuni 35 godina. Mozda zvuci cudno ali i oni moraju da zarade penziju!

2. Kasnjenja - Prema najnovijim podacima u SAD, svaki sesti avion kasni izmedju 10-25 minuta. Tokom praznicnih vikenda situacija je mnogo gora.

3. Maniri - Osoba koja opsuje stjuardesu u americkom aviounu, odmah po sletanju bi bila uhapsena. Putnici bi bez izuzetka stali na stranu domacice aviona a anegdot bi prepricavali i americki blogeri uz zgrazavanje zbog prostakluka putnice!

4. Cene - JAT-ovih letova i dalje su medju najjnizim u Evropi

Jos mnogo letova ce biti otkazano dok JAT potpuno ne stane na svoje noge a u medjuvremenu, kasnice i drugi avioprevoznici. Razlog je jedostavan - u vazduhu je sve manje mesta.

PS: Ova su dobronamerna zapazanja osobe koja cesto koristi usluge americkih i evropskih avioprevoznika... a leti i JAT-om.
DejanOz DejanOz 03:33 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

Sve je bilo lepo dok ne dodjoh do tacke 4. Istina je tacno obrnuta. Prost upit na sajt npr Air France za let Pariz-Beograd (povratna karta) u septembru daje 138 do 166 evra, a isto to preko JAT-a je od 310 do 447 evra. (U oba slucaja su u cene ukljucene i takse).
Nevena Nevena 08:27 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

3. Maniri - Osoba koja opsuje stjuardesu u americkom aviounu, odmah po sletanju bi bila uhapsena. Putnici bi bez izuzetka stali na stranu domacice aviona a anegdot bi prepricavali i americki blogeri uz zgrazavanje zbog prostakluka putnice!

E pa sad da je tako, bas i nije. Bilo bi tu i izvinjenja i otkaza stjuardesi ako nije bila ljubazna ali to se zaboravlja.
Sa ostalim se delimicno slazem, stjuardese ne moraju biti mlade i zgodne, one moraju biti ljubazne jer imaju posla sa nervoznim i cesto umornim putnicima.
jesen jesen 08:40 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

..i na tarabi nesto pise.....ali to sto pise ne mora da bude tacno...Jeftini letovi mogi da se nadju samo kod kompanija koje na taj nacin posluju...sa air france tesko da moze da se doleti do bg za te pare...mozda ako ubodes neki poseban termin bez "pomeranja" ili ko zna zasto ali pod "normalnim" uslovima to nije tako...Da je to tako ne bi nasi ljudi masovno dolazili autobusima Lasta ili privatnim prevoznicima kao sto je "Micko lapovac" koji drzi liniju Lapovo-Pariz ...autobuske povratne karte kostaju preko 100E...niko se ne bi maltretirao busom da air france ima tako jeftine karte...
DejanOz DejanOz 08:42 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

sa air france tesko da moze da se doleti do bg za te pare
Bogami, ja doletao (i to ne na tarabi).
surfer surfer 09:33 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

dkrstic

4. Cene - JAT-ovih letova i dalje su medju najjnizim u Evropi



Pre par dana sam se vratio iz Švajcarske. Povratna karta Swiss Int. me koštala 280 € sa sve taksama. U ovu cenu je bio uključen

AVIO prevoz BEOGRAD-CIRIH
voz CIRIH-BAZEL (voz ide na svakih sat vremena, a stanica je na samom aerodromu u CIRIHU)

i naravno u povratku

voz BAZEL-CIRIH
i avion CIRIH-BEOGRAD.

U povratku sam čak i prtljag mogao da predam na železničkoj stanicu u Bazelu (dan pre) i da ga podignem na aerodromu u Beogradu.

Cena u JAT-u je bila preko 300€ i to samo za povratnu kartu BEOGRAD - CIRIH.
RINGE RINGE 09:54 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

Ovo potvrdjujem.

Cesto letim za cirih i cena je nesto malo niza otprilike za nekih 20-30-40e

Moram da napomenem da u swiss ne sluze rucak, koji dobijas u JAT-u ali let traje nekih sat ipo 2 i verujem da svako moze da prezivi bez sendvica toliko vreme.

Naravno u Swiss-u moze da se kupi nesto za jelo ili pice!
RINGE RINGE 10:07 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

Ovo potvrdjujem.

Cesto letim za cirih i cena je nesto malo niza otprilike za nekih 20-30e

Moram da napomenem da u swiss ne sluze rucak, koji dobijas u JAT-u ali let traje nekih sat ipo 2 i verujem da svako moze da prezivi bez sendvica toliko vreme.

Naravno u Swiss-u moze da se kupi nesto za jelo ili pice!
Olga Medenica Olga Medenica 10:34 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

1. Vremesne stjuardese i matori stjuardi - izgleda da jos samo u Srbiji vlada stereotip da "stjuardesa mora biti mlada i zgodna kako bi se digao avion". Posto putujete po svetu (iskljucivo drugim kompanijama) cudi me da niste primetili da osoblje drugih avio kompanija ne cine cine tinejdzeri i seks bombe, vec mahom ljudi srednjih godina koji se ovim teskim poslom dugo bave. Jos uvek nije usvojen zakon po kome stjuardesu treba otpustiti posto napuni 35 godina. Mozda zvuci cudno ali i oni moraju da zarade penziju!
.....


lepo zbori dkrstic

A sta ce nam mlade stjuardese i stjuarti? U cemu bi bila prednost?
Nevena Nevena 12:35 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

jesen
..i na tarabi nesto pise.....ali to sto pise ne mora da bude tacno...Jeftini letovi mogi da se nadju samo kod kompanija koje na taj nacin posluju...sa air france tesko da moze da se doleti do bg za te pare...mozda ako ubodes neki poseban termin bez "pomeranja" ili ko zna zasto ali pod "normalnim" uslovima to nije tako...Da je to tako ne bi nasi ljudi masovno dolazili autobusima Lasta ili privatnim prevoznicima kao sto je "Micko lapovac" koji drzi liniju Lapovo-Pariz ...autobuske povratne karte kostaju preko 100E...niko se ne bi maltretirao busom da air france ima tako jeftine karte...

Tako putuju oni koji zele da ponesu vise kilaze od dozvoljene u avionu. U atuotbusima mogu da ponesu trostruko vise jos ako poznaju prevoznika...:)))
Zulu Zulu 12:49 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

DejanOz
sa air france tesko da moze da se doleti do bg za te pare
Bogami, ja doletao (i to ne na tarabi).

Da li si stvarno u oba pravca leteo za 150 evra, sa sve ukljucenom taksom?
Kako majke ti? Ja zvao air france i u najpovoljnijem slucaju bilo duplo skuplje.
JAT je pod istim uslovima imao nesto malo nizu cenu.

Stvarno je vise jadno zaliti se na staro osoblje. Mislim da su mnogo veci problem stari avioni.
Ko leti da bi mu se neka mlada i lepa nasmesila moze da to nadje i za manje novce.

Ona gospodja sto je odbijala da se veze bila je blago receno bahata. Zaboravila je da se placa kazna i kad se ne veze u svom autu. Naravno stjuardesa u nekoj drugoj avio kompaniji bi klekla na kolena i molila da se gospodja veze, sve dok se ne smiluje. U JAT-u je veliki problem i bahato ponasanje putnika, kojim ne bi palo na pamet da se tako ponasaju bilo gde dugde.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:52 28.08.2007

Re: Malo ste preterali



Air france : Beograd - Pariz - Beograd, cena karte 240 evra (septembar 2007) sa sve taksama
Laika Laika 14:20 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

E, bas bih to voleo da vidim (narocito u pomenutom periodu)! Ja nikad nisam uspeo da vidim/kupim nesto manje od 250 eur (Air France, Pariz-Beograd, povratna). No i to je odlicno u odnosu na Jat-ovih >370 eur.
zolja zolja 14:22 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

Jos jedan primer.

JAT (u letnjoj sezoni) BG-Amsterdam-BG 420 e (prevozno sredstvo boing 737, godiste neutvrdjeno, poluraspad ka raspad)

Swiss Air (letnja sezona) BG (presedanje Cirih) Amsterdam (presedanje Cirih) BG 260 e ( air bus 320, max 5 godina star, cist, mirisan, sa koznim sedistima)

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:43 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

Laika
E, bas bih to voleo da vidim (narocito u pomenutom periodu)! Ja nikad nisam uspeo da vidim/kupim nesto manje od 250 eur (Air France, Pariz-Beograd, povratna). No i to je odlicno u odnosu na Jat-ovih >370 eur.

ja kupio prošle nedelje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:20 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

1. Vremesne stjuardese i matori stjuardi - ..... Jos uvek nije usvojen zakon po kome stjuardesu treba otpustiti posto napuni 35 godina. Mozda zvuci cudno ali i oni moraju da zarade penziju!

Te seke/bate su kenleri u avionu. krps? kad si otisla/o u kafic da te sluzi tetka od 50, m? nije diskriminacija, ali kad dodje u Godine, lepo nek se spusti na zemlju i zaradjuje platu prodajom karata, radom u administraciji. moze da se zaradi plata na mnoge nacine, ne mora samo da se leti.

u SAD, svaki sesti avion kasni izmedju 10-25 minuta

10-25 je jedno, a 4 sata je nesto sasvim drugo.

4. Cene - JAT-ovih letova i dalje su medju najjnizim u Evropi


srce, kad si poslednji put putova/o po Evropi? za manje od 100€ mozes da se (povratno) vozis po evropi a ako kupis kartu par meseci unapred, i za manje od 50! a gereralno, po tvom komentaru se vidi da samo letis lokalnim americkim kompanijama, tako da moje pitanje i dalje stoji ;-)

Air Berlin ima nekada jako ljubazne a nekada (patriJotski) neljubazne letece konobarice, sve zavisi da li govors nemacki ili ne ;-) ali to je u tradiciji, m? (zanima me kako je u Air-France po tom pitanju?).

edit: najnovija glupost JAT-a: moja mama je doletela iz CG jatovim avionom sa dva klinca, jedan od 5 a drugi 3 godinice. kupila je tri karte ali tako da je jedno dete moralo da sedi nekioliko sedista iza. ponudili su joj da mladje dete drzi u krilu ali joj nisu ponudili povracaj novca za kartu za tog 3.godisnjeg klinju ;-)

ZA PRODAJU JATA!


Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:27 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

ZA PRODAJU JATA!

Sve sto si napisala u postu je ok, osim ovog poslednjeg. Pa zar ti ne vidis da ce JAT da prodaju Aeroflotu. Ja u taj Aeroflot ne ulazim, ne da mi daju besplatnu kartu - nego da mi jos preko toga i plate.

Laika Laika 16:03 28.08.2007

Re: Malo ste preterali

pa dobro sad, 240 ili 250 i nije neka razlika. Tamo gore je bilo govora o 130 eur.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana