Nikakva odgovornost nikad ne stanuje kod "nas"!!!

dali76 RSS / 28.01.2009. u 19:10

 

            Drustvo u kome nema alternativnih I drugacijih stavova dostupnih svima nama je drustvo bez sanse za boljitak.  Drustvo u kome se  cini sve da se ovakvi drugaciji stavovi ugase,il se ne cini mnogo da se  gasenje spreci krece se ka autorativnoj vlasti gdje ce boljitak biti svima nama prikazivan preko jednoglasnih medija a sve smo to vec vidjeli.Iz ovog meni sasvim logicnog razloga na nekoliko postova uputio sam svoj glas podrske emisiji pescanik ciji jesam slusalac ,ali ne I neko ko bi svoje   ime mogao potpisati ispod teksta svakog  gosta istoimene   emisije. 

Dok je postojanje  alternativnih glasova itekako vazno za razvoj demokratskog drustva postojanje alternativnih opcija (smislene opozocije ) je od sustinskog znacaja da  vlast postane odgovorna sto je ,slozicete se , veliki problem demokratije.  Zasto ljudi politicari vecinom bezuspesni samim tim I bezazleni ,kako ih je professor Samardzic opisao,  ostaju vecito bezuspesni I samim tim od svog statusa alternativnog glasa nikad da  dodju do  statusa alternativne opcije ili ti ozbiljne opozicije.

Profesor Samardzic pise kako prag  tolerancije  vlasti se nije spustio na kritike ,prezir,I uvrede koje  bi kako ovaj professor  objasnjava, trebale biti politicki legitiman nacin borbe bez obzira kako one kulturno I moralno  bile neprihvatljive. Zanimljivo bi bilo znati  da li je ovim ljudima ikad  palo na pamet koliko uvrede recimo I prezir imaju uticaja ili ja bih rekao koliko zatupljuju  ostricu inace nekad sasvim ssvrsishodnih kritika? Ako pricamo o legitimnosti pa nije li politicki legitiman  I stav da se Srbije priblizi Rusiji? Ja mislim da nije dobar cak sta vise suprotno mislim ali prihvatam ga kao legitimnog I stoga mi uvrede,prezir nisu potrebne u kritikovanju ovakve opcije.  Nadalje prof. Samardzic pise kako su ljudi oko pescanika  okupljeni oko jedne culture ,n e samo medijske. Ja pitam kakva je to kultura? Moralno I kulturno neprihvatljiva a opet politicki legitimna?

Jesu li onda I kletve u skupstini isto tako moralnno I kulturno neprihvatljive al politicki legitimne? Za mene nisu I bilo mi je muka kad je predsednica Bgd Radikala pokusala da objasnni da je to jelda obicaj nas narodni e pa vala drzite se vi vasih obicaja narodnih u vasim kucama I s vasim  komsijama gospodo narodni tribuni!!

Drzava dopusta da se fasisti zajebavaju s brojkama zrtava u Srebrenici"rece univerzitetski professor Nikola Samardzic. To politicko igranje s brojkama meni je odavno ogavno I ne mogu reci koliko izaziva frustracije u meni to "ubijanje " vec ubijenih. Nisam ja rodjen  u Finskoj pa ne  psujem I ja  nekad u razgovoru s drustvom, na ulici, u kaficu , na rostilju , al ja nisam dosad cuo profesora, politicara ,koji iole drzi do odgovornosti  , da koristi takav rijecnik kao legitimno politicko sredstvo. Jesu li to Evropske norme? Ako se ja naivno varam I stvarno jesu pa Srbija je  blize evropskim normama nego sto sam ja mogao I sanjati. Bojim se da se ne varam I da je istina ipak drugcija. Pozivamo se na Obamu. Neka mi neko navede izjavu Obame,ili bilo kog Obaminog savjetnika,clana tima, kabineta  ijedne javne licnosti da je na primjer izjavila "Bushova administracija se zajebavala sa svima nama svih osam godina"! Mislite da to neko I nije rekao u nekom privatnom razgovoru? Ja ne mislim I ja sam rekao I gorih psovki al sigurno ne na univerzitetu u diskusiji s profesorom. Nema sale,nema broja saljivih komentara koji su nereijetko licili I na uvrede na racun bivseg americkog predsednika,ali takve stvari su dolazile od voditelja popularnih talk shows iliti komedijasa. Jednom sam rekao da je Bush ako nista ono imao smisla za humor ;posljedica  toga da ti  predsednik lici na  komedijasa jeste da drzava  lici na circus.  Ako  se  ugledni politicari I profesori spuste na nivo "cool urbanih" komedijasa na sta lici ta  opozicija?

No najveca posljedica ovakvog ponasanja I stila jeste da kritike koje jesu I te kako opravdane I dobro dosle gube ostricu I cak rekao bih postanu kontraproduktivne. I umjesto da  se  stvara realna I  ozbiljna  opozicija vlasti mi stvaramo okruzenje gdje ce   doci do Demokratizacije Srbije s veliko slovo D tj procesa u kome Demokratska stranka stavlja sve vise I vise poluga vlasti pod svoju kontrolu.

 Svaka vlast je odgovorna onoliko koliko je bezbjedna na toj istoj vlasti. DS ima sansu ali I odgovornost da razrjesi slucaj Pescanik , gosti Pescanika ocigledno nisu pokazali smisao za politicku odgovornost ali za politicku glupost I te kako jesu.

Jer ne radi se u njihovom pristupu o politickoj korektnosti ili  nekorektnosti vec o politickoj gluposti. I tako I dalje  okuplja se ista grupa bezuspesnih samim tim I bezazlenih politicara koji nemaju namjeru iz statusa alternativnog glasa preci u korisniji status alternativne opcije.

Mozda tako  vole ko ce znati.



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 19:20 28.01.2009

E, moj Dali

Drugari iz školske klupe su zajašili, pa ne puštaju.
dali76 dali76 04:25 29.01.2009

izvinjenje radi greske

Duzan sam da ispravim gresku tvrdeci da je recenica “kako svaki ovdasnji fasista moze da se zajebava s brojem zrtava Srebrenice” recenica profesora Nikole Samardzica. U pitanju je Pera Lukovic I njegovo pismo predsedniku koje je objavljeno tik ispod pisanja profesora Samardzica na blogu Biljane Srbljanovic.
No ovo naime nista ne mjenja posto je prof Samardzic okarakterisao prezir I uvrede kao moralno I kulturno neprihvatljive a politicki legitimnei to povezao s evropskim normama. Vjerujem da ne bi bilo tesko naci primjere kako I sam professor upotrebljava rijecnik koji pominje.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:28 30.01.2009

Re: izvinjenje radi greske

"Duzan sam da ispravim gresku"
dali, mozhesh da popravish u samom tekstu, samo idi na izmeni opciju. bolje tako.
d_sandic d_sandic 19:38 28.01.2009

Dve krajnosti

Ovo sa Peščanikom je, činimi se, obračun dve najradikalnije skupine u našem društvu. Jedne kojoj je sve srpsko fuj i druge kojoj je , opet, sveto,najčistije i neprikosnoveno. Sreća po nas ostale da i jednim i drugim pada rejting. Samo ih treba ignorisati. Lično poznajem nekoliko osoba koje su prestale da slušaju peščanik sa istim obrazloženjem: preteraše brate! Postoji jedna grupa ljudi koja ovde fabrikuje priču o rastućem fašizmu, antisemitizmu... Onda dođe E. Zurov pa javno kaže da je u Srbiji daleko bolje stanje nego u okruženju. Pa okrpi Mađarsku, Austriju, Hrvatsku... Zatim ovi prvi kažu da mi relativizujemo zločin i multipliciramo svoje žrtve. Pomenuti gospodin ima dijametralno suprotan stav. Na jednoj tribini, posvećenoj holokaustu, Zurov reče: Izvinite, ali vi Srbi tek učite da cenite svoje žrtve i da zahtevate pravdu...
dali76 dali76 19:46 28.01.2009

Re: Dve krajnosti

ja icno slusam pescanik i to e stvarizbora...pescanik ima svoj doprinos , po meni,demokratizaciji ali e fascinira pristup nekih ljudi tamo koji oce evropske norme ponasanja a to je paradoks ...razlika u odgovornosti vlasti i kriticara jeste ogromna ali monopola na odgovornost nema...
topcat topcat 03:22 29.01.2009

Re: Dve krajnosti

d_sandic
Zurov reče: Izvinite, ali vi Srbi tek učite da cenite svoje žrtve i da zahtevate pravdu...

U usporedbi s biznisom koji su oni napravili od svojih zrtava, svi ispadamo pacja skola.
Koji je on uopce faktor pa se mijesa? Nije valjda umislio da je "glas savjesti".
r0811n r0811n 19:47 28.01.2009

xxx

-;posljedica toga da ti predsednik lici na komedijasa jeste da drzava lici na circus.-[i][/i]

Kakva je posledica toga da ti je predsednik bilmez?
dali76 dali76 04:45 29.01.2009

Re: xxx

Bilmez jeste u redu kao stav vas kao blogera , ali ako takav rijecnik pa i mnogo gori postane stil ;posljedica je ovo sto se desava danas a to su bezuspjesni i bezazleni politicari alternative koji stvaraju atmosferu da predsjednik Tadic postane mozda nesto drugo?
Rekoh odgovornost vlasti opozicije jeste razlicita , ali monopol na odgovornost nema niko.
taube taube 20:56 28.01.2009

o nikoli

prof.nikola samardžić nema nikakvu javnu funkciju !!!!
ne shvatam čemu tolika buka oko njega?
čak se i ne bavi politikom
izgleda da se mnogo više bave njime nego što se on bavi nečim što bi ličilo na političko angažovanje.
čovek je poseban, ovde kažu LIK, i hajmo ga malo ostaviti na miru !!!
ivana23 ivana23 21:52 28.01.2009

Re: o nikoli

čak se i ne bavi politikom

Zar nije do pre mesec, dva bio clan LDP. Hmmm.
libkonz libkonz 21:59 28.01.2009

Re: o nikoli

i još je, ako se ne varam. Čak i u predsedništvu. Nema greške kod Ivane.
ivana23 ivana23 22:18 28.01.2009

Re: o nikoli

libkonz
i još je, ako se ne varam. Čak i u predsedništvu. Nema greške kod Ivane.

Bogme nije vise

Izvor, pisano je o tome i ovde na blogu.
libkonz libkonz 22:35 28.01.2009

Re: o nikoli

Pa ko je u tom LDP-u, osim Čede i kolektivnog Građanskog Saveza? Drago se ne računa!
ivana23 ivana23 22:44 28.01.2009

Re: o nikoli

libkonz
Pa ko je u tom LDP-u, osim Čede i kolektivnog Građanskog Saveza? Drago se ne računa!

Cak nije ni kolektivni GSS, mozda (max) 20 ljudi...
libkonz libkonz 23:15 28.01.2009

Re: o nikoli

Cak nije ni kolektivni GSS, mozda (max) 20 ljudi...

Da, koliko sam pratio oni su doneli odluku o kolektivnom ulasku u DS i odjednom su doneli odluku o kolektivnom ulasko u LDP. Farsa. Pa su neki ostali u DS, neki ušli u LDP. Onda je Demohrišćanska stranka ušla u predizbornu koaliciju sa liberalima. Ko će se tu snaći.
constrictoria92 constrictoria92 23:23 28.01.2009

Re: o nikoli

Onda je Demohrišćanska stranka ušla u predizbornu koaliciju sa liberalima.

A onda je V. Batic izasao iz te koalicije i sad je on jedini predstavnik DHSS-a u Skupstini...
dali76 dali76 01:13 29.01.2009

Re: o nikoli

koja je tvoja definicija javne licnosti?Clanstvo ili neclanstvo u nekoj partiji?Ako si razumela da e vo pricao Nikoli mozda bi trebalo procitati jos jednom.
taube taube 10:17 29.01.2009

Re: o nikoli

žao mi je dali, očigledno je da ja baš nisam u potpunosti u toku sa zbivanjima i stoga nije trebalo da stavljam komentar na ovaj tekst
ja imam svoju definiciju javne ličnosti, a samardžić ima neku svoju posebnu i ponaša se u skladu sa svojom definicijom
članstvo u partijama? nekad spo, danas ldp, sutra ko zna šta; ne znamo kako ćemo sutra razmišljati tj.oni koji nisu dosledni ne znaju
tempora mutantur et nos mutamor in illis.- vremena se menjaju i mi se menjamo sa njima
dali76 dali76 15:44 29.01.2009

Re: o nikoli

taube mnogo reci na jednostavno pitanje a bez odgovora..svako je dobrodosao ostaviti komentaree ovdje
miloradkakmar miloradkakmar 22:12 28.01.2009

Lično ne verujem u demokratiju


Lično ne verujem u demokratiju. Ona je već prevaziđena , ide se ka nekim drugim odnosima u društvu i poltici. Vlasnici kapitala vladaju i uprvaljaju političkom scenom. Tu se menjaju -gube odnosi prema biračima, građanima. U predizbornim kampanjama , a i sada , obaćevaju se strane investicije kao jedini put ka boljitku običnog čoveka koji , s druge strane, ostaje bez posla i egzistencijalnih uslova.
Političari i kritičari idu zajedno i vladaju se kako im to zadaje dati trenutak , odnosno kako misle da će im nastup u javnosti doneti obostranu korist. Građanin- birač je samo objekat koji se "bombarduje " , danas "hlebom" , sutra "kamenicom".
Zalaganja za demokratiju u Srbiji su zakesnila, jer se još uvek samo zalaže , a Srbija postaje sve " kratija ".
constrictoria92 constrictoria92 22:24 28.01.2009

Re: Lično ne verujem u demokratiju

Molardkakmur,
sve potpisujem sto si rekao.
Healer Healer 23:22 28.01.2009

Društvance...

Dok je postojanje alternativnih glasova itekako vazno za razvoj demokratskog drustva postojanje alternativnih opcija (smislene opozocije ) je od sustinskog znacaja


društvo mrtvih pesnika
dali76 dali76 02:11 29.01.2009

Re: Društvance...

ovaj link govori sve ..mozda vise i od rijeci mog teksta
milosib92 milosib92 23:46 28.01.2009

Teške reči

Preporuka tekstu g.Dali. Čitajući blogove ovih dana više puta sam padao u iskušenje da, iako nemam vremena da servisiram blog, napišem tekst na ovu temu. Vi ste osvetlili ovde jednu stranu i ne bi bilo loše da nastavite.

Slažem se u potpunosti da u Srbiji ne postoji ni minimalna odgovornost za iznešenu reč. Mislim da to ima prvenstveno veze sa olakim shvatanjem morala i opštom neozbiljnošću koja je zahvatila društvo. Nekada su ljudi zbog prejake reči mogli da završe u sanduku, ali su verovali u ljudski integritet i dostojanstvo. Zamislite samo da pre trideset godina nekome kažete da je fašista, lopov, budala...

Veruju li danas građani u pojam časti i slobode zbog kojih se nekada mora žrtvovati sve?
Jelena Milić Jelena Milić 11:28 29.01.2009

Re: Teške reči

"Zamislite samo da pre trideset godina nekome kažete da je fašista, lopov, budala..."

da je srece da je pre sezdeset godina ili koliko vec, fasitima organizovano receno da jesu fasite i nesto preduzeo da se fasizam predupredi
milosib92 milosib92 22:49 29.01.2009

Re: Teške reči

Jelena Milić
da je srece da je pre sezdeset godina ili koliko vec, fasitima organizovano receno da jesu fasite i nesto preduzeo da se fasizam predupredi

G-đo Milić ovde se radi o uvredama koje su postale tako lake za izgovaranje u današnje vreme, a prolaze bez posledica.
Blade Runner Blade Runner 01:06 29.01.2009

Dali

Mislim da si ovime uoblicio razmisljanja mnogih blogera.
Preporuka, ali ogromna!
dali76 dali76 01:50 29.01.2009

Re: Dali

hvala Blade Runner, ali mislim da broj preporuka koje dobiva BSipak govori drugacije kako misli vecina ovdje.
Unfuckable Unfuckable 03:23 01.02.2009

Re: Dali

hvala Blade Runner, ali mislim da broj preporuka koje dobiva BSipak govori drugacije kako misli vecina ovdje.

tu takozvanu većinu reprezentuje 230.000 ljudi od kojih je polovina besna zbog njihove kontraproduktivne kampanje tokom majskih izbora - pa i ovde, na blogu
a broj preporuka....nije uvek merilo većine, naročito ne - ovde
libkonz libkonz 14:03 01.02.2009

Re: Dali

a broj preporuka....nije uvek merilo većine, naročito ne - ovde

Unf, mogao bi ti kao vrlo uticajan bloger da organizuješ Blogerskog oskara. Kategorija uvlakač godine bi bila veoma interesantna.
dali76 dali76 01:33 29.01.2009

odgovor

Milorade ja ne mislim da je demokratija prevazidjena vec je samo process koji moze ici u oba pravca kako ka razvoju tako bogami I unazad. Demokratija nije gotov product vec ziva supstanca koja zavisi od mnogobrojnih faktora. Da nije tako mogla bi se “usaditi”bez problema u koji god dio svjeta.
Demokratija je Proces I konstantna borba balansa izmedju interesa mocnih I interesa drzave. Politicka filozofija odavno se bavi balansom izmedju interesa pojedinca I grupe ili nekog drustva u cjelini.

dunja73 dunja73 03:25 29.01.2009

Re: odgovor

TEKST -desetka


Dali ,tolerancija je ,,fremde wort,, a kompromis --teoretski da ,a u praksi ne ...Sto se tice ,,reci,, to se nekada zvalo obraz ...znaci bez reci--bez obraza ,a to je nista drugo nego bez karaktera...


Oni tim humorom ,,prostacenjem,, maskiraju ,zamllacuju narodne mase jer to u Srbiji ,,pali,, Mislim da je Seselj prvi uveo ovaj trend jos davno ,znao sta ,,pali ,,

Canku to ,,stoji ,, zato sto je ,,kliker ,, nije ,,coban,, mada sve je to ,,djuture,, cirkus
Velja moram pomenuti on je nezaboravan.


Za zlocine i Srebrenicu nisu adekvatne reci fasista ili nacista jer ni jedni ni drugi nisu isli na unistenje u okviru svoga naroda ( ako se slozimo da su i srbi i hrvati i bosnjaci slovenskog porekla) ..Ne samo za Srebrenicu nego za SVE zlocine koje su pocinile sve tri strane .
dali76 dali76 04:06 29.01.2009

Re: odgovor

Ne bi ja pricao o istom slavenskom porijeklu .Zar nismo svi ljudi? nemem problema s okarakterisanjem parole “noz zica Srebrenica” kao neofasisticke tako I one tkzv patriotske grupice koje o paradoksa slave Hitlerove il Himlerove rodjendane koji sue eto cuda bas njih,kao Slavene smatrali nizom rasom.
Problem je ponasanje nekih ljudi koji su prihvatili nacin razgovora koji smatram neprikladnim a jos veci problem sto se prezir I uvrede gledaju kao legitimni u politici?
I cak sta vise pprezir I uvrede se smatraju evropskim normama ?!
I sustina mog teksta je u odgovornosti nasih politicara prema razvoju tog demokratskog I tolerantnog drustva kojem svim tezimo.
Ovdje se ne radi o netolerantnosti prema grupama koje pomenuh vec o totalnoj netoleranciji prema svakom stavu koji je drugacijiod “naseg”.
Sve sto je drugacije nije legitimno a prezir I uvred su legitimne?i cak dio evropskih vrednosti?
Eto to je problem po meni.
A posljedice sam iznio u tekstu…
miloradkakmar miloradkakmar 11:53 29.01.2009

Re: odgovor

dali76
Milorade ja ne mislim da je demokratija prevazidjena vec je samo process koji moze ici u oba pravca kako ka razvoju tako bogami I unazad. Demokratija nije gotov product vec ziva supstanca koja zavisi od mnogobrojnih faktora. Da nije tako mogla bi se “usaditi”bez problema u koji god dio svjeta.
Demokratija je Proces I konstantna borba balansa izmedju interesa mocnih I interesa drzave. Politicka filozofija odavno se bavi balansom izmedju interesa pojedinca I grupe ili nekog drustva u cjelini.


Upravo je problem u "usađivanju " demokratije. Kada bi joj se dozvolili da živi, da postane ono o čemu govoriš, onda bih povukao svoj isključivi stav.Ja sam naveo i neke od razloga.
dali76 dali76 17:17 29.01.2009

Re: odgovor

gubi bitku demokratija priznajem , ali nije prvi put..ovog puta bori se protiv onih koji su je otkupili, ali ima nesto i do nas...
malasneki malasneki 10:55 29.01.2009

BS

ja blogove pomenute autorke zaobilazim jer je i sama nedosledna. cas je prevarena, cas voljena... ma ko ce ga znati
taube taube 13:05 29.01.2009

Re: BS

i ja zaobilazim BS jer vidim da odnos srpske javnosti prema prošlosti varira između neutemeljenog slavljenja i nerazumnog negiranja a za to je , rekla bih krivac-nestabilnost i nezrelost neših političkih i intelektualnih elita.
dali76 dali76 17:22 29.01.2009

Re: BS

jeli zaobilazenje bilo koga pa i BS dio te nezrelosti o kojoj pises u komentaru?Kako je lako gledati kroz prozor a ogledalo je samo na okret od nas.
taube taube 19:49 29.01.2009

Re: BS

izvini, ja zaobilazim ovde, a neki su preleteli okean da bi zaobišli i nisu nezreli, to ću uraditi i ja!!!!
dođi ovde i izbori se za ono o čemu pišeš
videćeš kako je '' lako''
ja znam da se fašizam fašizmom ne izbija, ne znam šta je javna ličnost, znam šta je pakost i vulgarnost
pakost i vulgarnost-jedno si ti a drugo ja samardžić
ćao dali
dali76 dali76 22:34 29.01.2009

Re: BS

Prvi puta da mi se desi da netko iza mojih tekstova prepozna pakost?!
Il su svi drugi koji posjecuju moj blog neiskreni il stidljivi , il je nesto drugo.
Ne pada mi na pamet da se spustam na taj level I ulazim u diskusiju da li nacija,jezik, mmjesto porijekla ,il zaboga mjesto mog boravka ima uticaja na to ko ima manja il veca prava iznositi svoja razmisljanja kroz ovaj blog.
Ljudi tako lako smetnu s uma da nasi komentari posveceni drugima nesto kazu I o nama samima.
Necu vise komenterisati ovakve il slicne komentare ciji su povodi daleko van teme kojom se bavi tekst ovdje.

taube taube 22:39 29.01.2009

Re: BS

aplauz
taube taube 22:50 29.01.2009

Re: BS

dali, opet mi je žao, ali nikako mi nije jasno kako ti sebi dozvoljavaš da toliko kritikuješ nas ovde kako se ne borimo dovoljno, a ja ne smem ništa reći o tvom odlasku, da si hteo da se boriš ti bi ostao u srbiji.kratko i jasno. ne sporim ti pravo da pišeš i da nas hrabriš. hvala ti na tome.mnogi koji su otišli ne žele ni toliko da učine. ni ja više neću komentarisati jer smo otišli daleko od teme teksta
dali76 dali76 01:21 30.01.2009

Re: BS

ti znas bolje nego iko ovdje kakav sam a otisao iz Srbije ..zato neka moje rijeci nose moju sramotu a neka tvoje nose tvoju.
maya.sangoma maya.sangoma 09:58 30.01.2009

Re: BS

dali76
ti znas bolje nego iko ovdje kakav sam a otisao iz Srbije ..zato neka moje rijeci nose moju sramotu a neka tvoje nose tvoju.


Dali , vidim da i ti vodis licnu bitku , da samosvest, logika i odgovornost p r e o v l a d a j u ( kad tad ) u nasoj domovini . Mi koji zivimo u tzv dijaspori IMAMO ista prava kao i oni koji zive u Srbiji . Ne mogu da verujem da bilo ko medju nama postoji sa suprotnim misljenjem . Takvo misljenje nije samo u suprotnosti sa mojim nego je u SUPROTNOSTI i sa zakonom nase zemlje !
Presrecna, sto medju nama blogerima ,postoje borci protiv samoreklamerstva , politikanstva , a najvise od svega POLITICKOG PROFITERSTVA , pozdravljam te i podrzavam u tvojoj borbi , koja je dragocena za buducnost nase domovine ,
Maya
dunja73 dunja73 11:00 30.01.2009

Re: BS

Mi koji zivimo u tzv dijaspori IMAMO ista prava kao i oni koji zive u Srbiji . Ne mogu da verujem da bilo ko medju nama postoji sa suprotnim misljenjem . Takvo misljenje nije samo u suprotnosti sa mojim nego je u SUPROTNOSTI i sa zakonom nase zemlje !




citam ,citam i pokusavam da provalim "sta je pisac hteo da kaze"?
taube taube 12:23 30.01.2009

Re: BS

ako voliš svoj narod nemoj ga molim te toliko kritikovati!ljudi se trude maksimalno, obični ljudi koji žive u teškim uslovima i očekivati od njih da preko noći ispune moja i tvoja očekivanja je malo nerealno.
i može li se izmeniti genetika srpskog naroda? možda si čitao knjigu prof.Jovana Marića ' Kakvi smo mi Srbi', ako nisi pročitaj. ne znam da li se genetski kod srpskog naroda može izmeniti, i pored svega nije zaslužio toliko kritike.
Velike su muke Srpstva: nasleđe, neintegrisanost stanovništva, megalomanija itd.
Ti piši i savetuj, ja ti ne osporavam, samo budi malo blaži ako ikako možeš.
Znam ja kako si ti otišao ali zar ti to daje za pravo da kažeš bilo šta a da niko ne sme tebi reći ništa. Znam, opet sam upala u vređanje ličnog. pogodilo me je što je ovde još neko pisao o zaobilaženju BS a ti si kritikovao mene ! kao da si se pretplatio da me kritikuješ? pratila sam dve godine šta radi BS pa mogu malo i da je zaobiđem!
toliko. neću se izvinjavati jer se tebi ceo život zbog nečeg izvinjavam.
libkonz libkonz 13:04 30.01.2009

Re: BS

ako voliš svoj narod nemoj ga molim te toliko kritikovati!

Apsolutno mislim suprotno od ovoga!!! Patriotizam se pokazuje kritikom, hvalospevi su odraz licemerja!
taube taube 14:37 30.01.2009

Re: BS

ko govori o hvalospevima? niti sam za preterane hvalospeve, niti za preterane kritike
maya.sangoma maya.sangoma 15:29 30.01.2009

Re: BS

Dunja procitaj i citiraj ceo tekst . Ovo je Dalijev blog i pokazi postovanje prema njemu, to je osnovni red !
Sve sto hoces da mi kazes , moze, ali na mom blogu
jecullence jecullence 19:00 30.01.2009

Re: BS

Pa baš ako nekoga voliš, onda ćeš mu ukazivati na mane i kritikovati ga! A objašnjavati našu trenutnu situaciju genetikom našeg naroda je samo traženje praznih izgovora i omalovažavanje njegove sposobnosti da se ikada izbori za bolje sutra. Bez rada i svesti o tome gde smo i šta smo, nikada nam neće biti bolje, a toga treba da bude svestan svaki pojedinac!
dunja73 dunja73 19:28 30.01.2009

Re: BS

maya.sangoma
Dunja procitaj i citiraj ceo tekst . Ovo je Dalijev blog i pokazi postovanje prema njemu, to je osnovni red !Sve sto hoces da mi kazes , moze, ali na mom blogu



Hvala ,znam ciji je tekst i to nema veze nikakve sa postovanjem ,,postedi me tih u tudje ime,, nego mi nisi odgovorila , ja sam izvukla jasno citat gore?


Sad cu ti raci zasto.Koristis se mnozinom ,,MI KOJI ZIVIMO U DIJASPORI..,, pa kad smo ,,mi,, jer i ja sam u dijaspori ,a ne delim nikakvo misljenje sa tobom,i totalno sve suprotno ,i kako je to u suprotnosti sa ZAKONOM nase zemlje?

Molim te objasni ovu svoju misao.Ako mi ne objasnis predlozicu te moderaciji da te stave na blog o Milutinu.
dunja73 dunja73 19:33 30.01.2009

Re: BS


Dali , vidim da i ti vodis licnu bitku , da samosvest, logika i odgovornost p r e o v l a d a j u ( kad tad ) u nasoj domovini . Mi koji zivimo u tzv dijaspori IMAMO ista prava kao i oni koji zive u Srbiji . Ne mogu da verujem da bilo ko medju nama postoji sa suprotnim misljenjem . Takvo misljenje nije samo u suprotnosti sa mojim nego je u SUPROTNOSTI i sa zakonom nase zemlje !
Presrecna, sto medju nama blogerima ,postoje borci protiv samoreklamerstva , politikanstva , a najvise od svega POLITICKOG PROFITERSTVA , pozdravljam te i podrzavam u tvojoj borbi , koja je dragocena za buducnost nase domovine ,
Maya




maya.sangoma maya.sangoma 19:44 30.01.2009

Re: BS

Dunja procitaj jos jednom SVE , mozda ti samo treba vise vremena da ukapiras ....nego uobicajeno .
Dali , izvini .
libkonz libkonz 12:29 29.01.2009

?

Varam li se ja to ili ti ode u LDP?
dali76 dali76 18:31 29.01.2009

Re: ?

Ko jel ja?
Meni moja pisanija ne lice tako...
libkonz libkonz 20:08 29.01.2009

Re: ?

samo te proveravam
dali76 dali76 22:28 29.01.2009

Re: ?

provereno:)
taube taube 12:49 30.01.2009

како očekivati?

kako očekivati da će jedan narod u čijoj prestonici živi tri četvrtine novodošlog stanovništva, sa zatečenim biološkim temeljima koji su praktično uništeni u svetskim ratovima, moći da vodi trajnu i osmišljenu borbu i politiku, koja još podrazumeva i teške odluke i velike zaokrete? I ne treba zaboraviti da veliki deo prestoničke političke, intelektualne i ekonomske elite čine upravo neintegrisani pripadnici revolucionarne komunističke, ali i nacionalno lutajuće jugoslovenske birokratije.
megalomanija! megalomanija prati narode, zajednice pa i ljude koji su jednom uz mnogo muke i žrtava uspeli u nečemu, a onda je od njih zahtevano da taj uspeh održavaju i brane! molim vas, dajmo malo razumevanja za srpski narod.
znam, imali smo šansu posle 2000.g. ipak, zapetljali smo se u retoriku starih poraza-pobeda, pobeda-poraza a političarima se dopalo da umesto najvećih komunista budu najveći evropljani, radovali su se zajedno sa raznim ocima tek nastalih nacija napadaju sopstveni narod verujući da će im se ta bezdušnost upisati u kosmopolituzam.
i tako je propadanja nastavljeno. u politici kao i u prirodi propadaju oni koji su nesposobni da se sačuvaju i promene nabolje.
kako god da bude, mislim da moj narod zaslužuje ponosniji i slavniji kraj
delovi mog komentara uzeti ili inspirisani su iz načela naprednog kluba u beogradu koji nema nikakve veze sa nikolićevom sns, unapred da naglasim da me ne '' povežete '' sa tomom
dunja73 dunja73 13:40 30.01.2009

Re: како očekivati?

Mislim sve je to ok , ja opet procitah Dalijev tekst i ,,koliko se u medecinu razumijem,, nigde i ne kritikuje narod ....cek da jos jednom procitam , moram mu naci i ja neku maHanu ...
taube taube 14:43 30.01.2009

Re: како očekivati?

dobro, ako ti ne vidiš koliko dali kritikuje ja ti ne mogu ukazivati na to.
u redu je, nastavite sa vašim debatama i kao što neko reče ' kritike su odraz patriotiizma', šta da kažem nego: patriote nastavite vašu diskusiju.
jecullence jecullence 19:47 30.01.2009

Re: како očekivati?

Možda ne bi bilo loše pročitati Jovana Cvijića pa videti iz kojih krajeva potiče 9/10 stanovništva Šumadije.
Ne mogu da verujem da smo počeli da prebrojavamo krvna zrnca ne bi li videli ko je i kojem procentu Srbijanac tj. "prekodrinac". To je gore od one podele na patriote i izdajnike. I dokle više te podele, kada smo svi ionako u istom kazanu?
dunja73 dunja73 19:49 30.01.2009

Re: како očekivati?

Nismo svi u istom kazanu Srbijanci imaju samo Srbiju ,a ostali jos po rezerva drzavu.
dali76 dali76 19:56 30.01.2009

Re: како očekivati?

bas kao i ti Dunja sto zivis u rezervnoj drzavi. Koliko energije negativne za podjele ,genetske,regionalne,nacionalne, bravo svaka cast !!
dunja73 dunja73 20:02 30.01.2009

Re: како očekivati?

bas kao i ti Dunja sto zivis u rezervnoj drzavi. Koliko energije negativne za podjele ,genetske,regionalne,nacionalne, bravo svaka cast !!
*novo



Nije tacno ja samo zivim momentalno i radim ,a nemam dvojno drzavljanstvo ,cak po zakonu u Nemackoj je zabranjeno.

Nije to negativna energija ,naprotiv ,Nemci kad su se povlacili iz Poljske i selili se, se odlucivali samo za jedno drzavljanstvo... Sorry ,to je cinjenica...

Znas zasto Dali ,vrlo prosto , ako mi nismo isti ,a cinjenica je da nismo (postoje zvanicne granice ) , zasto mi Srbijanci placamo ceh neciji i sankcije ?
dali76 dali76 20:12 30.01.2009

Re: како očekivati?

a ja nisam placao cenu rata?Ja sam iz ciste zajebancije cisto turisticki dosao u Srbiju. Zar stvari kao sto u granice ,papiri , ostala simbolika djele ljude?Da, da ti si tu momentalno kao vecina nas koji jednom odu.
dali76 dali76 20:18 30.01.2009

Re: како očekivati?

Mozda sam Dunja ja glup I naivan ,ali ti si za mene osoba ljepog nika mozda I imena. Dobra,zanimljiva,losa , pricljiva,zabavna a s koje strane granice ,koje su neki tamo crtali, ti si se rodila a po tome ja ne sudim a jos manje djelim.
dunja73 dunja73 20:27 30.01.2009

Re: како očekivati?

ja nisam placao cenu rata?Ja sam iz ciste zajebancije cisto turisticki dosao u Srbiju. Zar stvari kao sto u granice ,papiri , ostala simbolika djele ljude?Da, da ti si tu momentalno kao vecina nas koji jednom


Ti ,ja mi smo najmanji problem Srbiji kao drzavi i bilo kome ...ovo nije nista licno ,da se razumemo ..


A kakve Cacak ili Kg ili Uzice pa ima veze sa Kninom ili Banja Lukom ,pa mi nemamo problem ni sa Hrvatom ni sa Muslimanom u zivotu....Nama je samo steta ispala od rata jer smo sve njima od poljoprivrede i stocarstva izvozili ...Nama ne treba Evropsko trziste ,samo da nam komsiluk uzima robu -nista dalje.

Mene boli jedno ,a to svi znaju da je tako ,to sto je Srbija iskoriscena za ,,tamo necije,, ciljeve .Moja generacija je ginula na ratistima . Decko iz Uzica ---pa sta on ima sa ustasom u zivotu??

Nisam ja nikakav negativno naelektrisan lik,sovinista ..ali svako mora da se brine o svojoj kuci ..



dali76 dali76 20:40 30.01.2009

Re: како očekivati?

Ja nemam nikakav komentar...o tome kakav si ti lik nek ljudi zakljuce iz ovog komentara vislje...Svi smo odrasli i sposobni misliti i rat nije poceo prije sto godina vec prije deceniju i po ..toliko mozemo pamtiti...
dali76 dali76 21:01 30.01.2009

Re: како očekivati?

i naravno kao sto i sam naslov mog teksta kaze:Nikakva odgovornost nikad ne stanuje kod "nas".
dunja73 dunja73 21:46 30.01.2009

Re: како očekivati?

dali76
i naravno kao sto i sam naslov mog teksta kaze:Nikakva odgovornost nikad ne stanuje kod "nas".



Kod mene ne stanuje sigurno

...a i sa Srbije je skinuta po pitanju Bosne ,videcemo sta ce biti sa Hr -----ostaje individualna odgovornost ,pa nek nek se brani i odgovara svako sam za sebe ...
jecullence jecullence 22:50 30.01.2009

Re: како očekivati?

zasto mi Srbijanci placamo ceh neciji i sankcije ?

E vidiš Dunja, u tome i jeste razlika između nas i Hrvata. I zato se mi borimo da dođemo na put na kojem su oni već odavno... što se tiče rezervne države, na to zaista nemam komentar, jer nemam odgovor na zavist.
jecullence jecullence 23:03 30.01.2009

Re: како očekivati?

pa mi nemamo problem ni sa Hrvatom ni sa Muslimanom u zivotu....Nama je samo steta ispala od rata jer smo sve njima od poljoprivrede i stocarstva izvozili ...Nama ne treba Evropsko trziste ,samo da nam komsiluk uzima robu -nista dalje.



Još kad bi se kako moglo izvesti pa da se ovih 3/4 vrate u svoje, kako ih ti zoveš , rezervne države, pa da reše taj problem sa Hrvatima i Muslimanina koji samo oni imaju....Eto obostrane koristi! Pa da lepo nastavite sa izvozom poljoprivrede is točarstva....Zaista, što se Fructal opet ne bi punio u Šumadiji?
dali76 dali76 03:49 31.01.2009

Re: како očekivati?

super drago mi je radi tebe ....
dunja73 dunja73 17:53 01.02.2009

Re: како očekivati?

Još kad bi se kako moglo izvesti pa da se ovih 3/4 vrate u svoje, kako ih ti zoveš , rezervne države,



Ne zovem njihove drzave -rezervom ,nego je njima Srbija -rezerva .(drasticna razlika) i ovo nisam ja izmislila .


Ne samo,, fruktal ,, --nego da se vrati kompletna Titova privreda i saradnja sa susedstvom ... Kamo srece da imamo trziste kao nekad ...

Nego ,onda bi ste i vi koji ste se bavili ,,krompirom,, po Hr morali da se vratite u poljoprivredne vode ...Ma sto bi ,lepse u Srbiji dok imate ,,gedzu ,, i sto bi Djole Balasevic : ,,Da vam s neba leba ubere ,,
dali76 dali76 16:38 30.01.2009

osvrt na taube

Taube:
kako očekivati da će jedan narod u čijoj prestonici živi tri četvrtine novodošlog stanovništva, sa zatečenim biološkim temeljima koji su praktično uništeni
u svetskim ratovima, moći da vodi trajnu i osmišljenu borbu i politiku,
S tvojom genetsko bioloskom observacijom Srba slozio bi se Hitler zasigurno. Sta predlazes “biolosko ciscenje” od 3 cetvrtine novodoslog stanovnistva?
Zbog ovakvih neofasistickih poruka bila bi obrisana negdje drugdje ali na tvoju nesrecu ja sam tolerantan pa tvoje rijeci ostaju.
Taube:
delovi mog komentara uzeti ili inspirisani su iz načela naprednog kluba u beogradu koji nema nikakve veze sa nikolićevom sns, unapred da naglasim da me
ne '' povežete '' sa tomom
Hm, ja te I ne povezujem s Tomom ali s s prezirom I uvredama I te kako; pogotovo ako objasnjavas sudbinu nekog naroda genetikom ili bioloskim temeljima to povezujem se Eugenics zacetnicima ideje o tkzv “social Darwinism”pretece razvoju fasizma I nacizma. S tim da ti narod djelis I jos I na novodosli pretpostavljam da pricas o izbjeglicama; Netko mora biti kriv jelda?
Dunja73
ja opet procitah Dalijev tekst i ,,koliko se u medecinu razumijem,, nigde i ne kritikuje narod

Dzaba trazis Dunja ja nigdje nisam kritikovao Srpski narod. U najgorem slucaju hrabrio sam ljude ovdje da se ne predaju I da se bore za sebe koristeci I vlastito zivotno iskustvo. Neki ljudi su toliko sujetni I olako se ogrnu floskulama tipa “ja sam srpski narod”
Taube
ako voliš svoj narod nemoj ga molim te toliko kritikovati!ljudi se trude maksimalno, obični ljudi koji žive u teškim uslovima i očekivati od njih da preko
noći ispune moja i tvoja očekivanja
Milion puta sam govorio kako demokratija nije bajka vec process. Kritika koju ti upucujes meni je kritika koju ja upucujem u ovom tekstu ljudima oko pescanika.
Taube:
i može li se izmeniti genetika srpskog naroda?
Ja stvarno nemam sto reci osobi koja nase probleme objasnjava genetikom sem da mi je zao. Toliko je ddrugih okolnosti I faktora a oni koji stvari objasnjavaju genetikom ..hm sto ti reci …vec sam rekao

Taube:
kako god da bude, mislim da moj narod zaslužuje ponosniji i slavniji kraj
predpostavljam da pricas o srpskom narodu. Ja mislim da srpski narod kao I ostali gradjanni Srbije ne zasluzuju nikakkav kraj pa cak ni taj “tvoj” ponosniji “ I “slavniji” sta god pod time mislila.

Taube
neću se izvinjavati jer se tebi ceo život zbog nečeg izvinjavam.

Nema potrebe . zao mi je sto iz tolikih izvinjenja prouzrokovanih licnim uvredama kad je estalo argumenata nisi nista naucila.
taube taube 01:05 31.01.2009

Re: osvrt na taube

nemam od koga šta da učim, pogotovo od najnecrkvenijeg sajta na Balkanu, bar tako kau, ja ne mislim tako o ovom sajtu, samo proveravam i u toku je moje procenjivanje o stanju duhovnosti na ovom sajtu...
imam učitelja, i to je vladika Nikolaj Velimirović '' Balkan mora stajati između nečistih rajeva Istoka i Zapada, i mora biti za prečisti raj Hristov koji nije za orgijanje niti očajanje. Samo tako hrišćanska Srbija može imati apostolski zadatak, da privoli Istok krštenju, a zapad pokajanju.
Pogledaj cd sa Svete Gore - DIGITALNI ANĐEO, možda će ti sve biti jasnije
I zapamti, nisam ja pucala u tebe
uzalud me povezuješ sa fašizmom, krivo si shvatio ono što sam napisala, malo više čitaj srpsku istoriju 2.svetskor rata ai posle rata pa će ti biti jasnije
taube ne ubija nikoga, logično.stanovništvo umesto što hrli da dođe u beograd fino može da se naseli u unutrašnjosti srbije da nam naša lepa zemlja ne ostane pusta, o tome sam i pisala na svom blogu. zašto svi, pobogu hoće u beograd? srbija je, hvala bogu još uvek velika, ima toliko divnih mesta gde se može živeti, nije to samo beograd, zaboga miloga
a kad smo kod prezira zašto ti govoriš da su ljudi iz obraza bez obraza, znaš li šta znači reč obraz na satroslovenskom jeziku? poznaješ li sve ljude iz obraza pa znaš da nemaju obraz? možda su i neki od njih patriotebaš kao i ti, samo na neki drugi način po tvojim iverenjima pogrešan...
A slobodno možeš da me brišeš-NE BI TI BILO PRVI PUT
ili taube može fino i sama da odleti sa tvog bloga
dali76 dali76 06:03 31.01.2009

Re: osvrt na taube

Ne bih te brisao za brdo karamela draga Taube ; nista o nama ne govori bolje nego rijeci nase.
Ko je OBRAZ?
Da rekao sam da su ljudi bez obraza tamo. Ljudi koji su u koaliciji s White power (ne treba istorija samo otidji na sajt )
Ima li dobrih ljudi pitas? Ima medj kukoljom I zita; zabludjenih osljpljenih mrznjom prezirom sto mrze druge samo zbog toga jer nisu kao I oni.(koza, religija, razlozi su im poznati ne?)
Sta hoce? Da pomire Ljoticevce ,Nedicevce , I ostale ine patriote. Ko su Ljoticevci ,Nedicevci? Ti mi kazi ti si srpski istoricar.
Ko je pucao u mene ?
OBRAZsamo hrvatska verzija.
Mrznja, prezir, zaludjenost ,opsesija da je neko bolji od drugog nacije radi,religije radi, da taj drugi nema prava jer nije clan superiorne zajednice koja god ona bila.
Moji oziljci su nista naspram tereta mrznje koji drugi nose na svojim plecima.
jecullence jecullence 06:30 31.01.2009

Re: osvrt na taube

taube
nemam od koga šta da učim, pogotovo od najnecrkvenijeg sajta na Balkanu, bar tako kau, ja ne mislim tako o ovom sajtu, samo proveravam i u toku je moje procenjivanje o stanju duhovnosti na ovom sajtu...



O, izvini, nisam znala da ti ovde nas u stvari na kušnju stavljaš...
jecullence jecullence 06:48 31.01.2009

Re: osvrt na taube

Ni nemoj, a i opominjala sam te već koliko je karamel loš za zube
ulven ulven 13:22 01.02.2009

Uzbudljiva podrška

vau, ovde su svi tako lepi pametni, ko ciganka sa kaleniceve pijace u 4 popodne.

dali76 dali76 18:48 02.02.2009

Re: Uzbudljiva podrška

mrzim sebe dopodne a ceo svet popodne?
Ukojoj si ti fazi trenutno popodnevnoj ili ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana