Zvezda

Dule Nedeljković RSS / 28.08.2007. u 16:08

 

Ja prosto ne mogu da verujem kakva me je frka uhvatila. Setam se po kuci kao Lav. Valjda ce zato i dete tako da mi se zove. Cekam Carlija. Idemo na tekmu. Nasli smo neku krcmu dole u Zvecanskoj gde se toci ilegalno pivo. Red je da se popije nesto pred utakmicu. A onda ili na Trg ili nazad u rupu. Nadam se da ce Beograd biti svet veceras. Za mene nisu problem Delije, oni su gospoda. Ja se plasim novokomponovanih politicara i seljane sto ce zaposesti loze stadiona. Plasi me da nisu napravili neku kombinaciju ili koncesiju pa da sebi strpaju neku kintu u dzepove po cenu Zvezdinog ispadanja iz Lige Sampiona. Plase me i potencijalni degenerici koji su spremni da naprave sranje da bi Zvezda bila izbacena iz takmicenja a na platnom spisku su pomenutih. Medjutim imam dojavu da je sve pod kontrolom i da ce shabanija biti na vreme ucutkana. Seljaci nisu dobrodosli. Neka klicu Mladicu i Karadzicu tamo u vukojebinama iz kojih su izmileli. Ovo je grad. Velegrad.

ZVEZDA JE ZIVOT OSTALO SU SITNICE!



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kacamak kacamak 16:41 28.08.2007

Delije

Za mene nisu problem Delije, oni su gospoda


lupi Dule i ostade ziv
mp40 mp40 21:05 28.08.2007

Re: Delije

jao, usracu se od ovih povremenih dokaza mangupstva, muskosti i beogradstva na blogu...

kao, nismo svi ovde non-stop lezbejke u crnom za ljucka prava i protiv jeb*nja dece na veronauci nego volimo i fudbal brate! Muski smo! Delije su urbane i bas super... Umro Prele ali tu su naslednici da pitaju "A, gde je nestao stari Beograd, eh...?"

Livpro, tebra...
Tarkovski Tarkovski 16:56 28.08.2007

Re: blog

Seljaci nisu dobrodosli. ... Ovo je grad.


Dokle ce, bre, u Srbiji da se dele na ove i one, te generalizacije? O kakvim gradjanima i seljacima se prica? Meni je dobar seljak sto puta bolji od nekog gada iz grada! Idiotska prepotentost i mrznja prema onima koji nisu iz ovog ili onoga mesta - ili su drugaciji- je ono sto treba leceti i sto je uzrok mnogih problema.

Najgori su oni koji pokusavaju da dele dobre ljude. Pre je bilo partizani i cetnici, zvezdasi i partizanovci, te ovi i oni... Kada ce ljudi da se cene ko su, i kakvi su?

Danas se igra fudbal. Danas igra Zvezda! Za neki dan opet Srbija. I u pobedi u porazu privrzenost ostaje.

Dosta tih glupih podela!

Za Zvezdu danas navijaju svi pravi Srbi i gradjani - a i seljaci - Srbije.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:03 28.08.2007

Re: blog

seljak = karakterna osobina.
Dokle da Vas ucim?
Unfuckable Unfuckable 18:33 28.08.2007

Re: blog

Najgori su oni koji pokusavaju da dele dobre ljude. Pre je bilo partizani i cetnici, zvezdasi i partizanovci, te ovi i oni... Kada ce ljudi da se cene ko su, i kakvi su?

...daleko je mudrije ćutati i pustiti da drugi samo sumnjaju da ste glupi ili površni - nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju....

Dosta tih glupih podela!
Za Zvezdu danas navijaju svi pravi Srbi i gradjani - a i seljaci - Srbije.

...ništa glooplje nisam skoro pročitao....ono : radnici & seljaci & poštena inteligencija .....alo, rođače....UMRO je Titek....živele razlike !
codex_casti codex_casti 23:51 28.08.2007

Re: blog

sta fali ratku i radovanu? ;o)
Gagi Gagi 04:12 29.08.2007

Re: blog

seljak = karakterna osobina
Ali i: seljak = covek koji zivi na selu.
To su homonimi, dve reci koje imaju razlicito znacenje a isto se pisu, i onda ti ode cela tema u drugu stranu.
Bolje da si napisao bolidi, cepelini, kreteni, debili, budale, degenerici... To su sve sinonimi (reci koje se razlicito pisu a imaju isto znacenje) sa seljak iz prvog znacenja te reci, a nemaju i ono drugo znacenje.
Rio-Coker Rio-Coker 08:57 29.08.2007

Re: blog

Gagi
seljak = karakterna osobinaAli i: seljak = covek koji zivi na selu. To su homonimi, dve reci koje imaju razlicito znacenje a isto se pisu, i onda ti ode cela tema u drugu stranu.Bolje da si napisao bolidi, cepelini, kreteni, debili, budale, degenerici... To su sve sinonimi (reci koje se razlicito pisu a imaju isto znacenje) sa seljak iz prvog znacenja te reci, a nemaju i ono drugo znacenje.


Zaboravio si meni omiljenu "prangije".....:)))

MilutinM MilutinM 10:37 29.08.2007

Re: blog

prangije


Ne, "prangija" je pojam kojim se označavaju odredjene vrste žena - nije homonim za seljaka
Tarkovski Tarkovski 01:04 30.08.2007

Re: blog

Dokle da Vas ucim?

Uci se od vaseg primera itekako.

Urbani lik == karakterna osobina ( ako cemo po sterotipima istom merom):
- Ksenofob koji mrzi Crnogorce, Bosance, Albance, Srbe iz uze Srbije ... i sve ostale koji nisu iz Beograda
- Napaljeni uzivalac MTV i McDondalds-a
- Prhvatac svega sto dolazi sa Zapada. Svaki Junk je dobar samo ako dodje sa Zapada
- Covek koji malo misli, jako malo kaze ali strasno mnogo prica
- Neprikidni presipac iz supljeg u praznog
- Neradnik
- Slab um jos slabija fizikala
- Najcesce neobrazovan, zivi sa roditeljima, daju mu jos za dzeparac
- Mrzi u sustini Srbe. Radije bi bio Amerikanac kad bi ga ovi prihvatili
- Zivi u nekom od projekata u sirem centru grada (velegrada)
- Voli da ubaci stalno po neku Englesku rec da bi ispao pamerniji


Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:09 30.08.2007

Re: blog

tesko da se bilo ko pametan lozi na Ameriku i njen sistem. Suvise si lokalizovao svoje opservacije. Meni se cini da si opisao dete nekog seljaka (karakterna osobina)
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 09:40 30.08.2007

Re: blog

- Napaljeni uzivalac MTV i McDondalds-a
- Prhvatac svega sto dolazi sa Zapada. Svaki Junk je dobar samo ako dodje sa Zapada

Postovani,
MTV odavno ne pusta spotove, a svi odlicno znamo da je MCD nezdrav.
Sto se zapada tice, cjenim da je Bambi(opet Disney ime) land bolja opcija. Sloboland in my hearth ....

Tarkovski,
Super si ti decko, samo sto ne znas sta je to sa zapada, a sta nije.

Ziveo Blejk Karington.
Rio-Coker Rio-Coker 17:47 30.08.2007

Re: blog

"prangija"...oblik sa ruznu,gloopu zenu...ali i za gloopog mushkarca...koji je sve samo ne obrazovan!!1
Tarkovski Tarkovski 18:06 30.08.2007

Re: blog

Meni se cini da si opisao dete nekog seljaka (karakterna osobina)


Verovatno. s obzirom da je verovatno 99%+ poreklom srpskih porodica sa sela, da je s pocetaka XIX veka u samom Beogradu (gradu / velegradu) zivelo oko 10-tak hiljada Turaka i mnogo manje pravolslavnih (sto je u nekoj "malog" suprotnosti kojim "Urbani" likovi dokazuje svoje Bgd. poreklo),...

Tesko da su problemi Srbije poceli u zabiti vec u centru dvojke gde su se mnogo ludila osmisljavala u kome "Urbani" normalno prednjace...

Za mene je “Urbani” isto sto “seljak” ako su negativne karakterne osobine. Kada pogledam “Urbane” tu vidim nekog degenerika odraslog u gradskom getu, kome je draza buka tramvaja, atrofiran mozak sa izduvnim gasovima, nadobudnog napaljenka i folirante, uobrazenog, alovog pljuvaca dobre tradicije, …. Tu normalno ne mislim na svakog coveka iz grada ili bilo koga ali je tendecija da se ova karakterna osobina siri.
ivana23 ivana23 17:43 28.08.2007

Jedna tuzna vest

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2007&mm=08&dd=28&nav_id=261083
Mislim da bi Zvezda trebalo da pre meca sa Rangersom minutom cutanja oda pocast mladom Puerti.Nek mu je vecna slava.
t t 18:01 28.08.2007

Primitivno

Nisam redovni čitalac bloga B92 ali mi se čini da su vaši tekstovi, gospodine Nedeljkoviću, vrlo primitivni, prepotentni, puni psovki... i vaši odgovori na komentare i kritike posetilaca su ponekad (često?) jednako neprijatni. Nisam siguran ko ste vi i čime ste zadužili posetioce bloga B92 ali ne verujem da imate pravo na ovakvo ponašanje. Imam osećaj da vi smatrate da ste neko i nešto te da vam je ovakav nivo dozvoljen zbog vašeg "minulog rada". U svakom slučaju, nimalo smešno ili ljupko već upravo suprotno: ružno i neprijatno.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:13 28.08.2007

Re: Primitivno

a sto ste se VI nasli pogodjenim? Drago mi je da ste se prepoznali u mojim tekstovima koje NE citate. Ne razumem kako bih trebao da korespondiram sa ljudima i dogadjajima kojima se bavim u svojim blogovima. Svako ima pravo i licni je izbor kako se predstavlja u javnosti. Ja sam izabrao da pisem kao sto govorim.
Ako Vi znate bolje, izvolite. Ovaj Blog je javna tribina. Samo plasim se da ste pomalo dosadni, sto se da zakljuciti iz svega par Vasih recenica. Pozdrav
ps. uz duzno postovanje, nemam ja bas previse strpljenja prema Tarkovskom i slicnima. To je posledica njihovog minulog rada, ne mog...
kum kum 18:26 28.08.2007

Re: Primitivno

Stvarno Dule, Domazet je u pravu. Nemoj vise da se opravdas i branis, ispadas glup u drustvu.
Domazet Domazet 18:23 28.08.2007

Los djak iliti hmmmm, ako je ...

...seljak (ljucka?) karakterna osobina sta je onda vukojebina? Vuchja karakterna osobina??

Dakle Dule, opasno si lupio. Sto i nije tako strasno. Strasno je sto nastavljas da tones koprcajuci se. Ali dobro.

I onako uzgred, sasvim se slazem da da 'seljak' i 'lice nastanjeno na selu (mora da je Uros ponosan na mene)' nemaju nuzno neke veze. Evo, neke od najvecih seljacina na ovom blogu nemaju nikakve veze sa selom. I to bar dve generacije vec...
XYZ XYZ 07:39 29.08.2007

Re: Los djak iliti hmmmm, ako je ...

Domazet
...seljak (ljucka?) karakterna osobina sta je onda vukojebina? Vuchja karakterna osobina??


Vukojebina = Danica Drašković, da razjasnimo...
Atomski mrav Atomski mrav 08:14 29.08.2007

Re: Los djak iliti hmmmm, ako je ...

XYZ, pre će biti da je obrnuto... :)
Unfuckable Unfuckable 18:25 28.08.2007

Pazi sve moj do moga...

najebo si Hedi, rešili ovi što ih keva kupala do osamnaeste da te upristoje..
..nema više tu da pričaš tako da te svaki urbani lik razume ...moraš malo književnost, g-dine, d-đo ....etc ....naja sleng ..
.ovde bre lete glave i uši otpadaju zbog slenga....to duboko pogađa vaskolikog Universal Serbiana....SMETA to , boli, para uši....
...što je lepo reko neki lik mnogo davno - pričajući o rock muzici - pravo u kameru .... : " Pazi, struja ....ne voli seljaka..." - značččči ...top !
....gde je to "ilegalno pivo" pojasni malo pojam & location /location required because of lokation....trt !!!/

...pojasni malo i te dojave ....radi nas dežurnih paranoika & ljubitelja zavera
Domazet Domazet 20:42 28.08.2007

Znaci nista Knjizevnost&Literatura??

Pa sto tako gos'n Urbanine? Koliko je tebi godina?
teodora teodora 19:20 28.08.2007

gospoda

čuj, delije gospoda... ko maksim po diviziji.

ne znam na koje tačno delije misliš, ali ovi što mi divljaju po kraju pred svaku utakmicu (a blizu sam stadiona) nisu gospoda već besni majmuni. toliko.
Mungos Mungos 20:52 28.08.2007

Re: gospoda

Glavonja, nesto si mi naelektrisan k'o Djerdap!
Daj, bre, smotaj jednu, iskuliraj (se)!

Mungos, The Zabrinuta Majka

"Gde ima dima, ima i gandze?!" (Ja)
codex_casti codex_casti 23:52 28.08.2007

Re: gospoda

nemoj da vredjas majmune.. covek je postao od ribe.. :))))
Unfuckable Unfuckable 05:29 29.08.2007

Re: gospoda

codex_casti
nemoj da vredjas majmune.. covek je postao od ribe.. :))))


...opet ti ! ! ! !
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 20:50 28.08.2007

Elita

Interesantno je da su shabani, seljaci, degenerici, majmuni i debili zasli u sve pore i sfere ovoga drustva dok je intelektualnoj eliti izgleda ostao samo ovaj blog, da na njemu prosipaju pamet i mudrost. Mislim na odredjenu elitnu ekipicu (procitao sam negde da vole da se tako nazivaju) koja se hvata za svaku rec, svako slovo. Sto rece Unfuckable "...ovi što ih keva kupala do osamnaeste...". Svaki blogadzija ima prava da pise o cemu i kako zeli. Na posetiocima bloga je da li ce to citati ili ne. Ne znam zasto se svaki put osete prozvanim da komentarisu. Toliko razlicitih autora postoji, moguce je da ih (elitne posetioce bloga) sve zanima ali je nemoguce da su kompetentni da na svakom blogu nekome sole pamet.
I jos jedna stvar, DA dragi moji, Delije su gospoda.
kum kum 20:56 28.08.2007

Re: Elita

Svaki blogadzija ima prava da pise o cemu i kako zeli.

I svako ima prava da komentarise kako zeli. Slazem se, nisu komentatori za sve kompetentni, ali zar postavljaci blogova jesu? Uostalom to i nije bitno, ovo je blog a ne naucna rasprava. Razmenjuju se misljenja, pa kako ko ume.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:01 28.08.2007

Re: Elita

I svako ima prava da komentarise kako zeli. Slazem se, nisu komentatori za sve kompetentni, ali zar postavljaci blogova jesu? Uostalom to i nije bitno, ovo je blog a ne naucna rasprava. Razmenjuju se misljenja, pa kako ko ume.


Istinu zboris.
Unfuckable Unfuckable 21:42 28.08.2007

Re: Elita

Kolos sa rodoslovom
I svako ima prava da komentarise kako zeli. Slazem se, nisu komentatori za sve kompetentni, ali zar postavljaci blogova jesu? Uostalom to i nije bitno, ovo je blog a ne naucna rasprava. Razmenjuju se misljenja, pa kako ko ume.

Istinu zboris.


Vaistinu. Enter
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 21:18 28.08.2007

Dobro Dule

Inace mi se svidjaju tvoji postovi. Osim kad pises o zvezdi, tu si totalno neobjektivan,ali imas i pravo da budes razumem te, ali ne podrzavam. Isto bi se desilo kad bih ja pisao o Vosi. I da navijao sam protiv zvezde danas,nije da se hvalim prosto tako je. Uvek protiv zvezde i partizana,praksa me je naucila da je to u redu. Eksplikaciju ako je potrebna iznecu u sledecem komentaru.

*Delije? gospoda? uh:(

* Delija- pripadnik elitnih odreda u turskoj vojsci... toliko o gospodi, srbima, cirilici i ostalom cime se doticni hvale i ponose.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:28 28.08.2007

Re: Dobro Dule




Sta ko je rek'o?

Zeka rek'o.
Sportguide Sportguide 22:51 28.08.2007

Nazad u rupu....

Ili... gledaj tenis..
zekkah zekkah 23:21 28.08.2007

Delije, oni su gospoda.

ciganska posla...
codex_casti codex_casti 23:46 28.08.2007

uprava napolje!

uprava napolje!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 23:58 28.08.2007

Re: uprava napolje!

o tome ja Vama pricam. Uprava Napolje. Pixijeva zena ima skuplju tasnu nego sto vredi ceo tim. Sramota. Zvezda je mnogo veliko ime ali ovo je dno. Zasto? Zato sto su u ovoj zemlji svi kriterijumi poremeceni. Prodala je Zvezda Pantelica, Zigica, Djordjica, Purovica.
Gde je Pixi kupovao igace.
Na Blogu?
jadac jadac 00:19 29.08.2007

Re: uprava napolje!

dule,pa ovo je najgori tim zvezde svih vremena...stvarno bi bilo jos grdje da su usli u l.s.sa ovim timom, ukakili bi sve sto je nekad znacila zvezda u evropi...a zuku i moreiru treba zvati da igraju za srbiju ili za zvezdu u uefa kupu:)))
zekkah zekkah 00:25 29.08.2007

Re: uprava napolje!

Uprava je jako sposobna kad je uspela prodati ono sto se zove Pantelic:)A ono o BG velegrad:)))))Celoj zemlji bi laknulo kada bi proglasila nezavisnost od BG-a.Nista licno,naravno,svako moze navijati za svoj tim i voleti svoj grad i naravno treba reci i da je partizanova uprava jos gora.Namera svakako nije bila vredjati,samo primecivanje realnosti.Sad mozes i banovati.
Marko Kozic Marko Kozic 00:01 29.08.2007

Dakle ovako

Dule ti si jedan toliko primitivan magarac da to boli.... Kako moze seljak biti karakterna osobina.. reci to nekome iz severne Vojvodine...

Delije gospoda srbi hahaha e moj boze. Danas san navijao za Rendzers normalno. Volim Partizan vise nego mamu a zvezdu mrzim vise nego sto volim Partizan. Nije ovo domaca liga pa da sudija svira za zvezu penal van sensasterca, da prizna gol iz ofsajda ili nedaj boze da crveni karton koji ne postoji. Volim sto ste izgubili, sve vreme dok sam gledao utakmicu pio sam Pepsi i smeskao se zvezdinim amaterskim sansama (tako ih je komentator nazivao). Mozete da tvrdite da ste bili bolji koliko hoceta i Livada (Levadija ili kako se zove onaj klub) da je bila bolja od vas pa ste je prosli. U stvari pa ja sam Seljak iz Sente i nisam dobro dosao na ovaj tvoj blog ali eto samo da napisem par reci jednom NE Emancipovanom gradjaninu kao sto si ti.
Pozdrav.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 01:24 29.08.2007

Re: Dakle ovako

Ja bih stvarno voleo da napisem nesto a da ljudi pokusaju da me razumeju. Marko, ja mislim da se ti i ja nismo razumeli. Ajde procitaj tekst pa mi se javi. Ok?
Marko Kozic Marko Kozic 04:19 29.08.2007

Re: Dakle ovako

Pa procitao sam ja text i ok je ali dve recenice i jedno objasnjenje su mi upale u oko
"Seljaci nisu dobrodosli" i "Ovo je grad. Velegrad" ili "seljak = karakterna osobina." Ali nije to toliko bitno...
Recimo ovo Prodala je Zvezda "Pantelica, Zigica, Djordjica, Purovica." Pa.... i sada je to krivica sto je zvezda ispala.
Ja se plasim novokomponovanih politicara i seljane sto ce zaposesti loze stadiona. Plasi me da nisu napravili neku kombinaciju ili koncesiju pa da sebi strpaju neku kintu u dzepove po cenu Zvezdinog ispadanja iz Lige Sampiona.... Pa da ovde se slazem sa tobom.. Vas izbacuju policari i seljani a nas Uefa (Mafija-Kako ste ih vi prozvali prosle godine)

Partizan je prodao: Vukcevica, Smiljanica, Gulana, Djordjevica, Bajica, Lomica, Oditu, Boyu, Emegharu, Kralja, Nadja, Bosancica, Zajica, i Bracu Marinkovic. Pa su doveli neke strance kao da zamazu oci. A gde su pare?? Pa kod zeke i bjeke. Tako da nije samo Piksi lopov cak vam je on doveo Svetskog Sponzora (Toyotu)

Ja neznam sta ti Dule ocekujes od Zvezde.... Vi zivite na staroj slavi... Srbija nema fudbal, pojedinci su ga prodali i sada zive kao kraljevi..

Partizan... Ja volim Partizan neznas koliko, ali sve vise postajem realan i objektivan.... Pare se kradu, novi stadion obecava jos ohoho, jedino deda mraz da nam ga donese jel ga uprava nece sagraditi nikad. Kupuje se tako neki igraci koji mogu da razbiju Zrinski i Banat, daju gol Vojvodini i prodaju sledece godine te iste igrace.. Skola fudbala nam je Izvor novca... Sve sto napravimo prodamo za male pare koje zeka ukrade.

Nasi treneri imaju tezak posao, svi ocekuju od njih da svake godine sa totalno razlicitim timom napravi uspeh i da proda tim. Pa nemaju ni oni carobni stapic pa to da rade. Izvini za onu prozivku u zadnjem postu, mozda sam malo preterao jel sam isao tako reci na prvu loptu i bio malo grublji. Razumeo sam ja tvoj tekst ali ga nisam shvatio na nacin na koji si ti hteo da ga ljudi shvate
Unfuckable Unfuckable 05:37 29.08.2007

Re: Dakle ovako

Partizan... Ja volim Partizan neznas koliko, ali sve vise postajem realan i objektivan. - VRH bratte !!!!
...ovo ko da neka cica kaze da postaje sve vise i vise trudna !!!!

Pa nemaju ni oni carobni stapic pa to da rade. Izvini za onu prozivku u zadnjem postu, mozda sam malo preterao jel sam isao tako reci na prvu loptu i bio malo grublji.

+

Razumeo sam ja tvoj tekst ali ga nisam shvatio na nacin na koji si ti hteo da ga ljudi shvate

=

shto ce reci....Bajro ?!?!? ....odavno se nisam ovako smejao ....
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 06:53 29.08.2007

Ha ha

Re: Dakle ovako #LinkPartizan... Ja volim Partizan neznas koliko, ali sve vise postajem realan i objektivan. - VRH bratte !!!!
...ovo ko da neka cica kaze da postaje sve vise i vise trudna !!!!

Pa nemaju ni oni carobni stapic pa to da rade. Izvini za onu prozivku u zadnjem postu, mozda sam malo preterao jel sam isao tako reci na prvu loptu i bio malo grublji.

+

Razumeo sam ja tvoj tekst ali ga nisam shvatio na nacin na koji si ti hteo da ga ljudi shvate

=

shto ce reci....Bajro ?!?!? ....odavno se nisam ovako smejao ....

: ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Rio-Coker Rio-Coker 07:10 29.08.2007

moralni pobednik

...alaj sam se praveo na marakni sinoc...ni tih 2200 din,koliko sam dao nije mi zao...glas izgubih,cak sam i Milijashu uputio aplauz,ma da cela masa oko mene urlala....nece gol,al bole me bas...shto se mene tiche mi smo u LS!!
Contractor Contractor 08:33 29.08.2007

Re: moralni pobednik

Rio-Coker
...alaj sam se praveo na marakni sinoc...ni tih 2200 din,koliko sam dao nije mi zao...glas izgubih,cak sam i Milijashu uputio aplauz,ma da cela masa oko mene urlala....nece gol,al bole me bas...shto se mene tiche mi smo u LS!!


Kako je vama lepo... ))) Da ste nam vi zivi i zdravi, tako cete uvek biti u LS.

Za druge se navija, Partizan se voli!!!
Atomski mrav Atomski mrav 08:39 29.08.2007

Re: moralni pobednik

Za druge se navija, Partizan se voli!!!

U tome i jeste tragedija... :)
Rio-Coker Rio-Coker 08:52 29.08.2007

Re: moralni pobednik

Covece onako se nawija i provodi na stadionu...

Ae neka smo izgubili i 5-0 mi bi o5 pevali!!!

Uu to me je razlika....mi idemo da podrzimo nash klub(u pobedi,porazu),a komshije su glasne
samo kad Partizan pobedjuje....

Za druge se navija, Partizan se voli!!!


I sad kad bi te pitao ko je to rekao,ti ne bi znao??
medjutim medjutim 10:40 29.08.2007

Re: moralni pobednik

Rio-Coker
Covece onako se nawija i provodi na stadionu...

Ae neka smo izgubili i 5-0 mi bi o5 pevali!!!

Uu to me je razlika....mi idemo da podrzimo nash klub(u pobedi,porazu),a komshije su glasne
samo kad Partizan pobedjuje....

Za druge se navija, Partizan se voli!!!


I sad kad bi te pitao ko je to rekao,ti ne bi znao??


Rio Coker, ajd' da ne bude da vecito pominjemo 1:6 protiv Hajduka, jesi gledao Evroligu u kosarci, i kako izgleda Pionir kad Partizan gubi sa 30 razlike kod kuce? Lupas ko otvoren prozor. Ko bre navija samo kad vodi? Grobari su mazohisti, i najbolje se cuju kad gube, bolje nego kad pobedjuju!

"Za druge se navija, Partizan se voli" je napisao Dusko Radovic. A jel' znas ti ko je rekao "zvezda je zivot ostalo su sitnice"?
Contractor Contractor 14:55 29.08.2007

Re: moralni pobednik

Rio-Coker
Covece onako se nawija i provodi na stadionu...Ae neka smo izgubili i 5-0 mi bi o5 pevali!!!Uu to me je razlika....mi idemo da podrzimo nash klub(u pobedi,porazu),a komshije su glasne samo kad Partizan pobedjuje....
Za druge se navija, Partizan se voli!!!I sad kad bi te pitao ko je to rekao,ti ne bi znao??


Srecom imam tebe tako pametnog da me naucis. Prvo moras da naucis da budes veliki i u porazu. A posto jos niste naucili to, dosta je bilo. Pustili smo vas dve godine da pokusate da udjete u LS, nije vredelo. Dogodine mozete da gledate na B92 prenos iz Bgd-a. Nadam se da se necete i tada mnogo nervirati.

purenjak purenjak 09:03 29.08.2007

zvezda

SMANJI MALO GAS.STA SI SE PRIMIO NA ASFALT?OKRENI SE MALO OKO SEBE.MOZDA U SVOM OKRUZENJU PREPOZNAS NEKOG IZ TEXTA.TO VEC NIJE U REDU.NALJUTICE SE.
STO SE TICE ZVEZDE MORACE JOS MALO DA SE POTRUDE........
pedjamarkovic pedjamarkovic 10:43 29.08.2007

Beograd kao svet

Trebali ste da dovedete neka pojacanja... :)
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 11:56 29.08.2007

запевајмо..

заједно........

а хтела је она у лигу шампиона..не иде...не иде...
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 12:02 29.08.2007

Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

Uvek se iskreno obradujem kada nekakv sportski klub sa takvim imenom ispadne iz bilo kakvog evropskog takmicenja. Ovaj put sam se obradovao sto me u Evropi nece predstavljati tzv "Crvena zvezda", prosli put sam se obradovao jer me nece predstavljati tzv "Partizan".
Razlog je prost - ta imena su za mene uvredljiva, ali ne iz ideoloskih razloga (i o tome se moze diskutovati), vec zbog osecanja poraza posto me ona bezobrazno podsecaju da se u Srbiji nista nije promenilo, da je Skupstina paljena uzalud i da je uzalud poginuo jedan veliki covek.
Izvini Dule, ali kada tzv "FK Crvena zvezda" zvanicno bude "FK Delije" ili "FK Cigani", moze se desiti da tada i nesto bude od ukusa urbanog Beograda, pa bih cak mogao i navijati za njih, osim ako tzv "FK Partizan" ne bude zvanicno "FK Grobari" ili "FK Parni valjak". Do tada ce Beograd i dalje biti socrealisticka mahala koja se ne razlikuje mnogo do socrealistickog Uzica, osim po velicini.
MilutinM MilutinM 12:08 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Veljko,

ala si se ovde nalupao
Ivan Bevc Ivan Bevc 12:18 29.08.2007

Najvažnije i sporedne stvari

Ajde budimo realni, znači bez da jadikujemo nad zlehudom sudbom, svetskom urotom i nedostatkom sreće, već samo da jasno i glasno sebi kažemo da, ovakvi kakvi smo sada, nikada nećemo ući ni u Ligu šampiona ni u Evropsku uniju. Znam da će brojni anonimusi udariti na ovaj moj post i na, po merilima raznih Antonića i Vukadinovića, nedopustivo antisrpsko (jer sve je na svetu valjda upravo takvo) vezivanje sporta i politike i jeftinog poentiranja na istom, no, po mom mišljenju, te dve delatnosti što nam živote kroje imaju (pre)više dodira nego što je to normalno.

Crvena zvezda je, neki bi rekli jedan od stubova srpskog društva (ostali su SANU i Politika, pa vi vidite). Navijač sam iste od svoje 7. godine, imalo se čemu tu i poradovati, doduše uglavnom do 1992. ali svakako je, bar na fudbalskom nivou, bilo lepše nego biti grobar. Ova sadašnja CZ je neverovatno precizna slika i prilika Srbije u kojoj živimo. Tim koji nas predstavlja na velikoj sceni je loše selektiran, katastrofalno neutreniran i neuigran, nema snage za više od pola meča, pati od problema sa koncentracijom i fokusiranošću, često deluje da ne zna šta radi, a ono osnovno, dakle da postigne gol, da poentira, da materijalizuje svoju kakvu takvu prednost nad očito ne preterano kvalitetnim protivnikom ne može pa taman da utakmica potraje još danima. Eh da, i vodi nas trener pod kojim sve već jedno dotakli dno, ali to nije razlog da mu se ne da još jedna šansa, zar ne? Ako je valjao Kinezima valjače i nama.

Nije li u ovome sadržana sva naša trenutna beda? Nisu li naši vajni pregovarači spremni da pregovaraju o Kosovu još decenijama ako treba, samo da sudija ne odsvira kraj jer je rezultat na semaforu sve lošiji kako vreme odmiče, a mi se mučimo, brljamo, vrtimo se u krug, vraćamo loptu golmanu....

Paralelama nikad kraja, čak i kada nam "belosvetski mrzitelji" Srbije pruže nakakvu slamku spasa pa nam žreb "dodeli" tim skromnih kvaliteta za koji ih realno baš briga jer već imaju jedan tim iz tog grada (Seltik) i čini se da je nakon svih mogućih istočnih zemalja koje su imale tim u Ligi šampiona vreme da se i ovo tržište aktivira, mi ni takav poklon ne umemo da iskoristimo.
Isto tako kada nam stigne kakav neočekivani poklon u vidu ubrzanih evropskih integracija pa čak i podele Kosova što je više nego što je u ovom momentu realno mi ćemo to gadljivo odbaciti jer je "pravda" (valjda dnevni list) na našoj strani. Rezultat će, naravno, biti gubitak i jareta i para, tj. Kosovo će otići, a mi ćemo izgubiti još par godina u evropskim integracijama.

U celoj ovoj cirkuskoj predstavi najgori su mi spomenuti politički analitičari koji svoje pandane imaju u "sportskim radnicima" i novinarima koji od sinoć kukaju kako smo izgubili od lošijeg tima. Ne znam samo na osnovu kog aršina su oni izračunali da smo bolji, da li na osnovu toga što ne umemo da postignemo jedan jedini gol za 180 minuta? I Partizan je na penale ušao u LŠ, mi nismo stigli ni do toga. Samozavaravanje kako smo u svemu super ali, eto, nemamo sreće (svi nas mrze, zavide nam, urotili su se protiv nas Jevreji, Katolici, Masoni, Pederi...), je užasno opasan običaj zbog koga ćemo poslednji ući u elitna društva sa početka teksta...elitna samo za nas jer su nam nedostupna.

Ali ja neću ovaj 29. avgust pamtiti po ovim glupostima već po nečem zaista divnom, naši kumovi Bole i Jeca su postali roditelji momčine od 3 kile i 900 grama.
E to je ono što je stvarno važno i značajno, ono zbog čega je život lep.
Ugasite TV i pravite decu.
Atomski mrav Atomski mrav 12:48 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

Zanimljivo... kada bi ti klubovi promenili imena, postavlja se pitanje kako bi se zvali? Kod nas se koplja lome oko skraćenice za državu, izgleda grba i zastave, himne... Drugo, navijači oba kluba ne bi prihvatili promenu imena. Slučaj zagrebačkog Dinama bi se ponovio i u slučaju Zvezde i Partizana.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:57 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

to je i meni nejasno, najiskrenije. Ali mislim da je propustena prilika da se to bezbolno uradi. Meni vise smeta ime Partizan. Zvezda je tu u boljoj poziciji. Samo treba da eliminise Crvena iz imena ili da petokraki pridoda dva tri kraka i to je to.
Atomski mrav Atomski mrav 13:11 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

Dule, propuštena je prilika za mnoooooooooogoooo stvari... i za mnoge stvari je sad kasno. Ajde da kažemo da se ono "Crvena" može izbaciti iz naziva našeg omiljenog kluba... morali bi da promene i himnu onda (to isto ne bi bilo loše). A Partizan bi mogli da preimenuju u Parni valjak - što da ne, samo ako se navijači slože. Ipak, nekako mislim da navijači ne bi pristali na promenu imena...
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 13:32 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

Ja ne bih licitirao da li bi se navijaci slozili ili ne sa nekim eventualnim novim imenom sportskog kluba, narocito ne ako bi to novo ime bilo samo ogledalo starog. To mu dodje kao kada je onaj Dalmatinac sto se zvao Mate Tresikura otisao u opstinu da promeni ime, a kada su ga prijatelji pitali kako se sada zove, on im odgovorio - Stipe Tresikura! Takva stvar se jednostavno prepusti nekoj marketinskoj agenciji koja za izvesnu nadoknadu moze kreirati ne samo novo ime, vec potpuno novi imidz kluba (ukljucujuci i grb i himnu). Fazon je u tome sto Srbija nije dozivela kvalitativnu transformaciju iz jednog sistema u neki drugi i zbog toga bilo kakvo cackanje u imena i imidz tih klubova predstavlja jeres, i to ne samo kod vlasti vec, sto je najzalosnije, kod vecine gradjanstva.
U medjuvremenu, ja i dalje navijam za ragbi ligase Auckland Warriors sa Novog Zelanda, kladim se na rezultate druge kineske baseball lige za zene, a domaci fudbal jednostavno ignorisem.
medjutim medjutim 14:36 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Sa zvezdom radite sta god hocete, ali Grobari sigurno ne bi prihvatili promenu imena, kao sto u vecini ne bi prihvatili ni promenu grba sa sest buktinja. Ako vam smetaju imena i slicno, a sto prosto ne navijate za neki drugi klub? Moj tim je Partizan, moja boja je crno-bela, eventualno plavo-crvena, moj grb je okrugli sa sest buktinja, klub je deo jugoslovenskog sportskog drustva iako Jugoslavije nema, i ja ga volim TAKVOG KAKAV JESTE!

I zasto bi uopste menjali imena? Sta, kao onda ne bi bili klubovi koje su napravili komunisti? Ili ce onda zvezda moci konacno da postane cetnicka, kakva je po kafanskim mudracima uvek i bila, samo sto joj baksuzi utrapise Krcuna i takvo ime..
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 15:20 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

to medjutim:

Steta sto ne citas prethodne postove. Mogao bi naci odgovore na sve svoje muke.
medjutim medjutim 16:45 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Veljko,

citam prethodne postove,

ali ne smatram da to sto nekog ime Partizan vredja razlog za menjanje imena kluba. Prosto nek navija za neki drugi klub, to nisu moje muke. Moja muka bi bila da neko stvarno promeni ime kluba.

Nije navedeni ni jedan ozbiljan razlog za menjanje imena, vec samo to sto se nekome ne svidjaju. Podsecanje na poraz? Ma daaaj.. ajde opet da menjamo svu istoriju, da dokazemo da ovde nikad nije bilo komunista.. Zasto bi konkretno FK Partizan i FK crvena zvezda, klubovi priznati u svetu pod tim imenom, menjali ime, i sta bi time dobili? A sigurno bi izgubili mnogo toga.. mnoge navijace, priznato ime (nije Srbija Amerika, pa da sad neko odjednom stvori Sarlot Bobketse), kontinuitet (koji ozbiljan klub je menjao ime posle 60 godina postojanja?).. Ono sto su vec osvojili pod aktuelnim imenom, nikad nece moci da ponove.. Sta je dobitak? Ok, sve i da odjednom zaboravimo da su i jedne i druge osnovali komunisti, moze li iko da ima konkretan dobitak od toga, sem klubova iz unutrasnjosti koji bi odjednom dobili nove navijace koji ne priznaju nove klubove?

A ako su imena fudbalskih klubova potvrda nedostatka ukusa urbanog Beograda, jel' to znaci da urbani Beograd nema ukus od 1945?
Unfuckable Unfuckable 18:08 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

MilutinM
Veljko,

ala si se ovde nalupao


..da znaš ....možda je bilo bolje dok nas je zastupao Srpski Obilić ...nešto kao Hrvatski Dragovoljac....
...a da pokrstimo...pardon - prekrstimo - klubove u našoj ligi ????
...recimo - OFK Beograd da bude FK Uličar...vidim da bi bar polovina likova ovde koji još uvek preskaču šine i patološki se plaše asfalta to dočekala veselim groktanjem...
Čukarički bi bio neko tamo Guvno - nebitno koje ...a fk Rad bi bio, recimo ...Moba ili tako nešto...možda Orač ???
Za dva največa kluba nemam dilemu : Srpsko čobanče & Srbijanski Domobran.... /može i blatobran, gromobran ...al nije toliko serbiše.../

Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 21:19 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Mogu ti reci da si sasvim promasio poentu, verovatno podsvesno uplasen da bi do promene zaista moglo i doci. I ja to razumem, jer mnogi od vas su udobno zavaljeni na svojim radnim mestima u svojoj nekompetenciji iz kojih ih niko ne moze isterati, sa svojim sitnim privilegijama gde preko kuma u opstini mogu da dobiju izvod iz maticne knjige bez cekanja ili da preko ujaka srede da ne moraju da plate kaznu za nepravilno parkiranje. Ta sila u sadejstvu sa drzavnom ucenom u vidu hleba od 20 dinara zamracuje um ljudima i tera ih da se grcevito suprostave svakoj pomisli na promene.
No, ovde si dotakao jos jedno pitanje, koje verovatno nisi ni zeleo, a to je odnos prema manjini. Meni, koji sam ocigledno u manjini su ta imena uvredljiva i zato sto su to imena javnih institucija i dokle god ima bar i jedna jedinka kome su ta imena uvredljiva, te institucije MORAJU da obrate paznju na to. Njihova imena bi bila irelevantna da se radi o privatnim firmama, jedino sto sumnjam da bi u danasnje vreme neko pri zdravoj pameti svoju privatnu firmu nazvao "Partizan" ili, nedajboze "Proleter", a da usput na umu ima i medjunarodni biznis.
Tzv Crvena zvezda i tzv Partizan su okosnice kriptokomunistickog sistema u Srbiji, ne samo svojim imenima vec samim svojim postojanjem u celini, i ja bih svoj predlog radikalizovao da bi te tzv institucije trebalo zakonom zabraniti i ukinuti.
U jednome si ipak u pravu, a to je da urbani Beograd ima ukusa. Zato ih i zove Cigani i Grobari.
Sava Kovacevic Sava Kovacevic 22:22 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti ?

Dule Nedeljković
to je i meni nejasno, najiskrenije. Ali mislim da je propustena prilika da se to bezbolno uradi. Meni vise smeta ime Partizan. Zvezda je tu u boljoj poziciji. Samo treba da eliminise Crvena iz imena ili da petokraki pridoda dva tri kraka i to je to.


Postovani Dule,

Mozda bih nekako i presao preko onoga sto si pisao u inicijalnom tekstu, ali kada si izleteo sa ovim "genijalnim" predlogom nisam mogao da precutim. Dakle, SVAKI navijac, simpatizer, huligan, delija, ciganin, osoba koja je vise od 10 puta dosla da gleda zvezdu i koja je svesna sta znaci, ili je barem znacilo ime FK Crvena Zvezda, NIKADA ne bi izjavila ovakvu glupost vezanu za promenu imena i grba. Tvoja recenica koja kaze da zvezdi "samo" treba izbrisati epitet "crvena" i dodati dva-tri kraka(!?) na petokraku govori o tome koliko ti ustvari nemas pojma i koliko si daleko od bilo kakve predstave o zvezdi, tribini, delijama, cemu god.

Da bih ti ustedeo vreme i reci koje bi mozda utrosio na dokazivanje svog "zvezdastva" reci cu ti da sam mnogo godina "proveo" na severu (prestao sam da idem pre nekoliko sezona) i da iverovatno imam vise gostovanja nego sto si ti zvezdinih utakmica odgledao na TV-u, iako si, mislim, stariji od mene. Ne poznajem te sa tribine, tako da verujem da si na sever dolazio u proseku jednom godisnje i to se upravo vidi iz povrsnosti i plitkoumnosti tvog inicijalnog posta. U suprotnom, sigurno nikada ne bi izjavio da su delije gospoda, jer delije to svakako nisu, cak ni u nekom simbolicnom znacenju.

Druga stvar, nije potrebno da dodju bilo kakvi "seljaci i shabani" da bi se skandiralo karadzicu i mladicu. Tu nacional-patriosku pricu forsirale su upravo beogradske ekipe ili sto bi se reklo "neki istaknuti pojednici". "Delije" su se uvek deklarisali kao srpski nacionalisti, sta god to znacilo. Doduse, koliko sam primetio, posto slabije pratim desavanja i redje dolazim na stadion, u poslednjih par godina vise guraju neku pricu oko Kosova (cak je bila i ona kazna zbog transparenta).

Trece, "delije" pored beogradskih grupa cine i grupe iz unutrasnjosti i inostranstva. Niti su sve beogradske "delije" urbane, niti su sve "delije" iz unutrasnjosti i inostranstva seljaci i primitivci (pocetkom devedesetih "delije" kao glavne zvezde koncerta Cece (u to vreme Velickovic) u "pioniru" cini mi se, ona im posvecuje pesme i pozdravlja ih, oni razvijaju salove i pale baklje u hali). Ta prica o "urbanosti" (sta ta rec uopste znaci u ovom kontesktu) "delija" i "neurbanosti" ostalih (npr.grobara) je glupava koliko i bilo koja druga generalizacija.

Pozdrav,

Sava




MilutinM MilutinM 23:45 29.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

U jednome si ipak u pravu, a to je da urbani Beograd ima ukusa. Zato ih i zove Cigani i Grobari.


Veljko, opet si potpuno promašio. Mi sebe zovemo "cigani" a oni sebe zovu grobari.

A što se promena imena tiče, samo još da dodam da nešto ne vidim da se sve promenilo i da nam je bolje od kada smo promenili nazive ulica i gradova, porušili spomenike i promenili grbove (i ko zna šta još). Za promenu je potrebno malo više nego samo kozmetika.

Nikom pametnom u Zvezdi se neće pasti na pamet da predloži promenu imena. A vi iz manjine slobodno nastavite da gledate Auckland Warriors-e. Mi iz većine ćemo ostati kod svoje Zvezde.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 00:17 30.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Nikom pametnom u Zvezdi se neće pasti na pamet da predloži promenu imena. A vi iz manjine slobodno nastavite da gledate Auckland Warriors-e. Mi iz većine ćemo ostati kod svoje Zvezde.


Dos'o je i taj dan.... kad sam se slozio sa MM. : )
Napravio sam mini anketu medju amerima i zvezda crvene boje apsolutno nikoga ne asocira na komunizam. Manje vise ih asocira na bend Rage Against The Mashine, valjda zato sto ovi furaju ogromnu crvenu zvezdu sa crnom podlogom preko cele bine.
Toliko o tome. Crvena Zvezda - zauvek!

A FK"Partizan" bi stvarno trebao da promeni ime.
MilutinM MilutinM 09:08 30.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Dos'o je i taj dan.... kad sam se slozio sa MM. : )


Kolose,

nisam znao da se ne slažemo

Pune tribine...
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 09:32 30.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

MilutinM 01:08 30.08.2007 Preporuči komentar | Obavesti moderatora Preporuka: 0*novo Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti #LinkDos'o je i taj dan.... kad sam se slozio sa MM. : )

Kolose,

nisam znao da se ne slažemo

Pune tribine...



Cuj slazemo.
Od danas se volimo. : ))
medjutim medjutim 10:27 30.08.2007

Re: Za koga navijaju posteni antikomunisti

Veljko B Uzicanin
Mogu ti reci da si sasvim promasio poentu, verovatno podsvesno uplasen da bi do promene zaista moglo i doci. I ja to razumem, jer mnogi od vas su udobno zavaljeni na svojim radnim mestima u svojoj nekompetenciji iz kojih ih niko ne moze isterati, sa svojim sitnim privilegijama gde preko kuma u opstini mogu da dobiju izvod iz maticne knjige bez cekanja ili da preko ujaka srede da ne moraju da plate kaznu za nepravilno parkiranje. Ta sila u sadejstvu sa drzavnom ucenom u vidu hleba od 20 dinara zamracuje um ljudima i tera ih da se grcevito suprostave svakoj pomisli na promene.
No, ovde si dotakao jos jedno pitanje, koje verovatno nisi ni zeleo, a to je odnos prema manjini. Meni, koji sam ocigledno u manjini su ta imena uvredljiva i zato sto su to imena javnih institucija i dokle god ima bar i jedna jedinka kome su ta imena uvredljiva, te institucije MORAJU da obrate paznju na to. Njihova imena bi bila irelevantna da se radi o privatnim firmama, jedino sto sumnjam da bi u danasnje vreme neko pri zdravoj pameti svoju privatnu firmu nazvao "Partizan" ili, nedajboze "Proleter", a da usput na umu ima i medjunarodni biznis.
Tzv Crvena zvezda i tzv Partizan su okosnice kriptokomunistickog sistema u Srbiji, ne samo svojim imenima vec samim svojim postojanjem u celini, i ja bih svoj predlog radikalizovao da bi te tzv institucije trebalo zakonom zabraniti i ukinuti.
U jednome si ipak u pravu, a to je da urbani Beograd ima ukusa. Zato ih i zove Cigani i Grobari.


Ja mogu da ti kazem da ja navijam za takav Partizan zato sto ja tako hocu, a ne zato sto me tera neka strasna mracna sila komunisticke zaostavstine, a kamoli drzavna ucena hlebom.

(ovde sam vec razmisljao ima li svrhe raspravljati sa nekim ko prica ovako nesto, al' reko' 'ajde..)

Niko ne bi sad pravio firmu Proleter, ali to nije razlog da se menjaju svi postojeci Proleteri, pogotovo oni koji su bili uspesni pod tim imenom, pod kojim ih svi prepoznaju, za koje su ljudi emotivno vezani..

Tvoj predlog zakona je retko glup, i zvuci kao mnogo gori komunizam nego pravi, jer isto to su i komunisti radili sa svim sto je mirisalo na kraljevinu, pa i kad nije imalo veze. A valjda smo dosad shvatili da to ne valja tako. Po cemu se promene za koje se zalazes razlikuju od prethodnih?

Tako je BSK zbog 'mode' postao Metalac, pa OFK Beograd, i od nekada najpopularnijeg kluba u zemlji postao tek mozda cetvrti u Beogradu po broju navijaca, a kamoli u zemlji.. Na isti nacin bi Partizan i zvezda izgubili promenama koje predlazes. Tako da sami po sebi sigurno to ne bi radili. I ne treba. A ne znam ko ce danas da postane zli komunista zato sto navija za komunisticki klub..

Ili da se onda i navijaci zvezde ne zovu cigani, jer boze moj, mozda neke od njih to vredja, a ti ih tako zoves?
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:35 29.08.2007

Lažni elitizam


Čitam ovo i kao da vidim moje ortake / kolege / poznanike koji isto ovako pričaju.
Fasciniran sam koliko duboko su ubedjeni u navedeno:
1. ' nisu problem Delije, oni su gospoda'.
2. 'novokomponovanih politicara i seljane sto ce zaposesti loze stadiona' .
3. 'napravili neku kombinaciju ' & '.da bi Zvezda bila izbacena iz takmicenja a na platnom spisku su pomenutih'.
4. ' imam dojavu da je sve pod kontrolom i da ce shabanija biti na vreme ucutkana'.
5. 'Seljaci nisu dobrodosli'.
6. 'Neka klicu Mladicu i Karadzicu tamo u vukojebinama iz kojih su izmileli'.
7. 'Ovo je grad. Velegrad'.

Zanimljivo je pogledati ove misli kada se izvuku na 'suvo' , zar ne?

1. Delije su turski konjanici, a kao navijačka grupa koja pretenduje da bude srpske
ali i gradjanske orjentacije... mislim da naziv nije baš najrećnije izabran. Kako to?
Ko beše osnovao i 'krstio' Delije ? Ako ništa drugo bar ta zvezda iz grba i crvena boja idu uz naziv Delije.
2. Kako to, ako je Zvezda uvek bila avangarda ? Ko je onomad potpomogao izgradnju Marakane,
i koji je jedini stadion posetio Milošević?
3. Teorija zavere uvek dobro dodje u slučaju neuspeha - klasika koju divno koriste oni iz tačke 2.
4. Ovim se valjda auditorijumu stavlja do znanja kolika je moć Delija i pozicija autora medju njima,
jer 'ima dojavu' ... No pasaran!
5. Seljaci kao karakterna osobina nisu dobrodošli na tribinama,
pošto su na terenu sve akademici i doktori nauka, šmekeri svetskog nivoa.
Picture this:' Na tribini je Gurović, gospodin, a na terenu gentlemanski Koroman došli iz tačke 1
i nemaju ništa sa tačkom 6.
Fudbal je valjda veoma intelektualni sport, nadmetanje akademskih gradjana-,
kao veslanje u Oxfordu, ili kao šah? Da to nije nimalo kontradiktorno?
Pored ovoga poznata je i teorija da 'seljaci, šiptari i hrvati navijaju za Partizan'.
Čemu napomena, pa toga kod vas nema više od ...statističke greške?
6. Konačno u nečemu i da se složimo!
7. Jeste grad. Nije velegrad , ali to je posebna priča.

Molio bih, ali stvarno, odgovor na moja pitanja, odnosno konstatacije.
Želim da shvatim gde sam pogrešio u gore navedenom.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:12 29.08.2007

Re: Lažni elitizam

1. Delija je junak. Delije su nastale udruzivanjem vise navijackih frakcija medju kojima je Ultras bila najdominantnija.
2. Zar u vreme izgradnje Marakane nisu bili svi Titovi pioniri, omladinci, komunisti. Cisto sumnjam da je Sloba bio na Marakani. Njega sport nije zanimao. Tako se bezbroj puta deklarisao.
3. Nema teorije zavere. Pixi je prodao sve sto je vredelo i mislio je na neku foru da se provuce. Medjutim, ne ide to tako lako.
4. Vodje navijaca su se rasporedile po jugu i istoku stadiona da bi iskontrolisali navijace koji imaju afinitet prema nevaspitanom navijanju. To su obicno ljudi iz Republike Srpske i okoline koji i dalje vole da srbuju na tribinama klicuci ratnim zlikovcima i zlocincima.
5. Ovo "pitanje" mi je malo konfuzno pa ga nisam bas najbolje ukapirao. Nije valjda da su ti zasmetali kosarkaski reprezentativci na tribinama. Ne razumem.
6. Konacno :)
7. Megalopolis... Grad cine ljudi, a ovaj grad je prepun polusveta koji ne zasluzuje nase gostoprimstvo posto ne umeju da se ponasaju kao gradjani. Nijedan grad u svetu nije vise omrazen, od onih koji su ga naselili, od Beograda. Migracije crnogoraca, bosanaca, izbeglica su poremetile kulturolosku sliku Beograda. Tuzna je to prica ali je treba pricati. Osma ofanziva na Beograd i Novi Sad jos uvek traje.
ps. ja mnogo volim da odgovaram na pitanja:))
MOGUL MOGUL 13:23 29.08.2007

Re: Lažni elitizam

da da
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:00 29.08.2007

Re: Lažni elitizam


1.U srpskoj narodnoj poeziji, delija je junak. Kao i npr. hajduk.
Ali složićeš se da je reč tuskog porekla i da znači nešto drugo u originalu...
A ko je tada bio 'vodja' novoformiranih i ujedinjenih Delija. Hint : ima turski nadimak...
Da li sam u pravu, ili je to laž? Za šta je to iskorišćeno po izbijanju rata?
2. Političari su uvek tu, bili i biće, pa ne znam otkud bi oba kluba imala svoje stadione bez njih...
Milošević je bio na Marakani nakon osvajanja KEŠ-a, ali se to izgleda uspešno krije ili ignoriše.
Pazi, bila je i slika u novinama izašla!
Nema tu meni velike moralne razlike izmedju Tudjmana, Krcuna, Marjanovića, Miloševića.
3. Izvini ali napisao si ''napravili neku kombinaciju '' & '.'da bi Zvezda bila izbacena iz takmicenja a na platnom
spisku su pomenutih''. Meni to liči na zaveru...a da je piksi prodao traktor jeste, samo još i njivu da proda..
4. To bih voleo da vidim i kod Grobara, a dotle sve najgore o takvom nazovi jugu.
5. Kažeš 'seljaci' nisu dobrodošli na tribinama,
a na terenu po pravilu i nisu baš neki kultivisani likovi - fudbal je to,
i nisam mogao a da ne primetim da Gurović i Koroman vole one iz tačke 6.
Na kraju krajeva, zbog takvih likova je Partizan izbačen ove godine.
Srećnije bi bilo da si napisao 'seljačenje nije poželjno na tribinama' pa bi te svi razumeli.
6. Ad acta.
7. 'Nijedan grad u svetu nije vise omrazen, od onih koji su ga naselili, od Beograda'
- slažem se potpuno!
'polusveta koji ne zasluzuje nase gostoprimstvo posto ne umeju da se ponasaju kao gradjani'
- takodje tačno! Na žalost, verovao ili ne,
odmah su mi pale na pamet neke 'urbane' ekipe Delija & Grobara npr. Ali stvarno, iz prve ruke znam.
'Migracije crnogoraca, bosanaca, izbeglica su poremetile kulturolosku sliku Beograda'
- jeste ali to nije zbog njihovog nac. porekla, već pasivnog kraja iz koga su došli,
načina na koji su došli i kako su primljeni - mada to smo se razumeli verujem...
da su oni beogradjani od pre rata ostali u Bg-u, imao bi ko da održava tu ravnotežu i da kultiviše,
ali na žalost.... zato mislim da je bivši velegrad...možda budući....
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 00:26 30.08.2007

Re: Lažni elitizam



Želim da shvatim gde sam pogrešio u gore navedenom.


Pogresio si ako mislis da i tvoji preci nisu bili poturceni. 500 godina, batice nije kratak period, to valjda i grobari mogu da shvate.
Bitnije je ko su Delije danas, a bavljenje lingvistikom ostavi nekom drugom.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:58 30.08.2007

Turcizmi, zvezda i polumesec


1. Nije problem u turcizmima. Npr. vi imate onu pesmicu 'Partizan je muslimanski tim' a zovete
se Delije.Što se niste nazvali 'Junaci'? Veoma polažete na svoj antikomunistički stav a navijate za
Crvenu Zvezdu. Podjednako genijalno kao i likovi sa četničkim obeležjima na Partizanovim utakmicama.
Lobotomija. Kao kad bi crnac navijao za neki KKK, klub i sad se još hvali time jer je avangardan.
Mrzite bivšu državu a skoro pola vašeg tima iz finala KEŠ-a su bili druge nacionalnosti.
Pevali ste Zvezda,Srbija - Nikad Jugoslavija. Pazi, to je legitiman stav - ali ste sad zato tu gde ste.
2. Nije problem što je sloba bio na Marakani, kao što je i tudjman bio u Partizanu. To je njima bila čast.
To nije moglo baš da se bira. Poenta je bila kao i za tačku 1, glupo je hvalisanje da ste iznad nekih stvari,
i da ste mnogo drugačiji kad niste. Jesi ti video čuvenu fotku kako Pixy grli novine sa slobinom slikom na
naslovnoj strani - kao grobari komunjare a mi ne. Ili za koga je Cvele bio?
'Navijanje za Zvezdu, nekada, kao i sada, bilo je stvar dobrog vaspitanja ' - hahaha,
i ja volim britanski humor.
3. Za koga li je navijao Ilija Čvorović, biilo bi lepo da kaže Duško Kovačević ;-) Verovatno za CSK iz Moskve.
4. Ja sam zadnji kome možeš da nalepiš etiketu 'prepametnog blogera'.
Nisam znao da je dečko koji je ranjen ispred RTS-a iz vaše grupe. Moć Delija - ma daj, bilo je milion
ljudi ispred skupštine i svi su bili vaši. Ovo uporno insistiranje na tome da ste VI, baš VI a ne oni drugi
doprineli nečemu je za psihijatrijsku analizu - problem veličine.
5. To da grobari žive samo po predgradjima i Dorćolu a vi ste po urbanim delovima grada
je smešno komentarisati. Inače, ovdašnje urbane ekipe su sačuvaj Bože. Nema ovde urbanog odavno.
Što se tiče šiptara u Partizanovom dresu, vi ste time opterećeni a ne mi,
ne bih sad iskopavao sve ne-Srbe koji su igrali za Zvezdu - nije ljudski.
6. Da li znaš da su ti iz tačke 6. koje gotiviš, bili teške komunjare i da su nudili slobi svoju pomoć da
pobiju Beogradske narkomane i strane plaćenike prilikom onih dogadjaja na kojima ste vi
tako ponosno i suštinski učestvovali. Pa za koju ste opciju, ne može malo piki malo kaki? U trendu?
7. Beograd je možda New York na Balkanu, ali je selo za Evropu.
Ovaj grad bre ne može da se oporavi od istorijskih dogadjaja na kojima ste vi, po vašim rečima, bili
glavni učesnici. Od ustoličenja slobe & početka rata - do ustoličenja koštunice.
Sačuvaj me Bože takve avangardne gospode.

Special feature:
1. Delije - 'Mi smo gospoda'.
2. Grobari - 'Mi smo stoka'.
Volieo bih da se javi na blog neki psihijatar i da protumači ovakvo izjašnjavanje .
Koja izjava je realna a koja nije, i slično..

I na kraju ' da, nije Arkan niti kum niti osnivač Delija. Niti je ikada bio vođa. Raspitajte se malo više '
Ajde raspitaj se i ti. Koliko si imao godina 1989, da li lično znaš ili su ti pričali?
Niko nije rekao da je on šetao po severu u majici 'Ja sam vodja Delija' , već ..ma znaš ti šta je radio!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:06 30.08.2007

Re: Lažni elitizam

Kolos sa rodoslovom

Želim da shvatim gde sam pogrešio u gore navedenom.Pogresio si ako mislis da i tvoji preci nisu bili poturceni. 500 godina, batice nije kratak period, to valjda i grobari mogu da shvate.Bitnije je ko su Delije danas, a bavljenje lingvistikom ostavi nekom drugom.


Batice,
moji pretni nisu bili poturčeni.
Ko su i šta su Delije danas - pa isto što i Grobari - jadni, bedni prosek i lice Srbije.
Bavljenje lingvistikom ne može da mi zameri neko ko meri krvna zrnca igračima i ljudima.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 00:36 31.08.2007

Re: Lazni elitizam

Batice,
moji pretni nisu bili poturčeni.


Austrougar?
Ili autenticni Turcin?
purenjak purenjak 15:04 29.08.2007

zvezda

Stvarno preterujes sa tolikim izlivom jeftinog lokal patriotizma.Ne zaboravi da je Beograd kao i Srbija bio blatnjav i neosvetljen dok su gradovi u evropi imali filmske projekcije,muzeje,galerije i na kraju metro.I te velike i velicanstvene gradove su naselili dosljaci sa raznih krajeva sveta.Nepismeni.Pa su napravili nesto od tih gradova.Ne razumem toliki bes i mrznju prema sopstvenim sugradjanima i sunarodnicima.Mislim da u Beogradu zivi i radi veoma veliki broj stranaca.Zar ne?Da li i za njih vaze ovakve kvalifikacije?Cudi me tvoj stav.I neprijatno si me iznenadio.
zero zero 15:20 29.08.2007

Re: zvezda

Ne zaboravi da je Beograd kao i Srbija bio blatnjav i neosvetljen dok su gradovi u evropi imali filmske projekcije,muzeje,galerije i na kraju metro.I te velike i velicanstvene gradove su naselili dosljaci sa raznih krajeva sveta.Nepismeni.Pa su napravili nesto od tih gradova.Ne razumem toliki bes i mrznju prema sopstvenim sugradjanima i sunarodnicima.


Te gradove su naselili seljosi, ali ih nisu vodili. Ovaj grad su vodili, i jos uvek ga vode, ljudi koji u stvari ne znaju sta je grad, pa ga poistovecuju sa svojim vukojebinama...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:35 29.08.2007

Re: zvezda

ja zaista ne znam da li ti zivis u Beogradu. Ja zivim. Nema potrebe da idemo u dublje analize ali pogledaj samo kako se ljudi ponasaju na ulicama i u saobracaju. Sve je na ivici incidenta, svako svakom jebe majku, ne postoji automomil ili ruka iz koga-koje nije nesto baceno na ulicu. Mnogo prostakluka je infiltrirano sa strane. Meni nije jasno zasto svi hrle u Beograd.
Evo, naprimer, svedoci smo ovih dana masovne kupovine stanova u centru grada, placa se kvadrat i po 2000 eura. A znas li ko kupuje te stanove. Crnogorci koji su prodali svoj krs i kamen Rusima. I naravno pravo u Beograd. Direktno od koza i ovaca. Taj ne zna da se ponasa ni na svojoj njivi a kamoli u gradu. Pogledaj likove koji se setaju nekada najlepsim beogradskim ulicama. Npr. Njegosevom. Ne mozes da prodjes a da budes sto posto siguran da te nece pogoditi metak. Crnogorska i Albanska mafija drzi drogu i oruzje u Beogradu. Sa svima su u talu. I mislis da ih neko dira. Ne. Sve su to rodjaci i bivse komsije. Na Vidikovcu zivi celo Kosovo koje je dole prodalo kolibe Albancima za velike pare. Dosli su u Beograd, pokupovali stanove, nista ne rade, posto imaju dovoljno i sede i guslaju o tome da treba ratovati za Kosovo i slepo obozavaju radikale.
Nije to jeftini lokal patriotzam. Ja sam ocajan sto se ovo desava sa mojim gradom. Lako bih ja to sredio. Po modelu Zagreba i Ljubljane.
Ne postoji grad na svetu u kome se dodjosi bahatije i bezobraznije ponasaju. To ti potpisujem. Svugde u svetu se vrlo brzo asimiliraju na zakone te zemlje i uskoro postaju veci Kanadjani od Kanadjana. A ovde se izvlaci slajm iz debelog creva i pljune pred zenu sa bebom u kolicima. I sada ja po tebi mrzim sugradjane?!
Odakle ti ideja da ja imam bes prema sunarodnicima i sugradjanima. Ja mrzim prostakluk i bahatost. Mrzim laz i kradju. Mrzim to sto kriminalci nisu u zatvorima nego uzivaju sve blagodeti ove zemlje i sistema koji ide njima na ruku. Mrzim sto ljudi zamenjuju teze i ne nazivaju stvari pravim imenom. Evo koncesija za auto-put. Pa magarac u nekoj stali zna da je Velja Ilic lopina i to ona najgore vrste. To se u Srbiji zove jajara. I nikom nista. Izvadice nam oko iz glave, pobice nam decu jeftinom drogom i korumpiranim skolstvom. I nikom nista. I tako dalje.
I onda se pojavi neko ko sebe naziva Purenjakom i napise ono sto je napisao?!
RumuUn RumuUn 16:42 29.08.2007

Re: zvezda

Dule Nedeljković
A znas li ko kupuje te stanove. Crnogorci koji su prodali svoj krs i kamen Rusima. I naravno pravo u Beograd. Direktno od koza i ovaca. Taj ne zna da se ponasa ni na svojoj njivi a kamoli u gradu.


wow. Eto, ja sam crnogorac, kupujem stan u bg, a nikad nijesam bacio ni papirić na bg ulice (kao ni u cg)

I samo još delije gospoda?
Jeste li vi nekad išli u pionir?
Ja nikad nijesam doživljavao prskanje mokraćom gospodstvenim...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:26 29.08.2007

Re: zvezda

eh, da Vas je vise takvih. Doduse poznajem ja na moju veliku srecu jos slicnih tebi:)
Aman, ljudi, Delije su gospoda u odnosu na vecinu ljudi koji popunjavaju lozu Marakane. To sam rekao, to sam napisao, to sam mislio. Da li je tesko procitati pet recenica?!
RumuUn RumuUn 17:41 29.08.2007

Re: zvezda

Dule Nedeljković
eh, da Vas je vise takvih. Doduse poznajem ja na moju veliku srecu jos slicnih tebi:)Aman, ljudi, Delije su gospoda u odnosu na vecinu ljudi koji popunjavaju lozu Marakane. To sam rekao, to sam napisao, to sam mislio. Da li je tesko procitati pet recenica?!


Čitao sam, gore je zvučalo drukčije. Možda je prekratko, pa zato, a možda sam ja ostrašćeni navijač druge strane, pa nijesam htio da uvidim pravi smisao : )

Slažemo se potpuno i protiv svakog prostakluka se treba boriti.

Btw, šteta za zvezdu, najiskrenije sam navijao sinoć...
RumuUn RumuUn 17:45 29.08.2007

Re: zvezda

I da se dopunim, nijesam mislio da branim crnogorce, čini se da si više napadao prostakluk i nekulturu...
Samo sam htio da kažem da generalizacije obično ne stoje, a svakako dobro poznajem crnororski "bonton"..
Unfuckable Unfuckable 18:15 29.08.2007

Re: zvezda

Dule Nedeljković
ja zaista ne znam da li ti zivis u Beogradu. Ja zivim. Nema potrebe da idemo u dublje analize ali pogledaj samo kako se ljudi ponasaju na ulicama i u saobracaju. Sve je na ivici incidenta, svako svakom jebe majku, ne postoji automomil ili ruka iz koga-koje nije nesto baceno na ulicu. Mnogo prostakluka je infiltrirano sa strane. Meni nije jasno zasto svi hrle u Beograd.
Evo, naprimer, svedoci smo ovih dana masovne kupovine stanova u centru grada, placa se kvadrat i po 2000 eura. A znas li ko kupuje te stanove. Crnogorci koji su prodali svoj krs i kamen Rusima. I naravno pravo u Beograd. Direktno od koza i ovaca. Taj ne zna da se ponasa ni na svojoj njivi a kamoli u gradu. Pogledaj likove koji se setaju nekada najlepsim beogradskim ulicama. Npr. Njegosevom. Ne mozes da prodjes a da budes sto posto siguran da te nece pogoditi metak. Crnogorska i Albanska mafija drzi drogu i oruzje u Beogradu. Sa svima su u talu. I mislis da ih neko dira. Ne. Sve su to rodjaci i bivse komsije. Na Vidikovcu zivi celo Kosovo koje je dole prodalo kolibe Albancima za velike pare. Dosli su u Beograd, pokupovali stanove, nista ne rade, posto imaju dovoljno i sede i guslaju o tome da treba ratovati za Kosovo i slepo obozavaju radikale.
Nije to jeftini lokal patriotzam. Ja sam ocajan sto se ovo desava sa mojim gradom. Lako bih ja to sredio. Po modelu Zagreba i Ljubljane.
Ne postoji grad na svetu u kome se dodjosi bahatije i bezobraznije ponasaju. To ti potpisujem. Svugde u svetu se vrlo brzo asimiliraju na zakone te zemlje i uskoro postaju veci Kanadjani od Kanadjana. A ovde se izvlaci slajm iz debelog creva i pljune pred zenu sa bebom u kolicima. I sada ja po tebi mrzim sugradjane?!
Odakle ti ideja da ja imam bes prema sunarodnicima i sugradjanima. Ja mrzim prostakluk i bahatost. Mrzim laz i kradju. Mrzim to sto kriminalci nisu u zatvorima nego uzivaju sve blagodeti ove zemlje i sistema koji ide njima na ruku. Mrzim sto ljudi zamenjuju teze i ne nazivaju stvari pravim imenom. Evo koncesija za auto-put. Pa magarac u nekoj stali zna da je Velja Ilic lopina i to ona najgore vrste. To se u Srbiji zove jajara. I nikom nista. Izvadice nam oko iz glave, pobice nam decu jeftinom drogom i korumpiranim skolstvom. I nikom nista. I tako dalje.
I onda se pojavi neko ko sebe naziva Purenjakom i napise ono sto je napisao?!



TOUCHDOWN by Vugla...bravo ...poštedeo si me kucanja...
Unfuckable Unfuckable 18:16 29.08.2007

Re: zvezda

RumuUn
Dule Nedeljković
A znas li ko kupuje te stanove. Crnogorci koji su prodali svoj krs i kamen Rusima. I naravno pravo u Beograd. Direktno od koza i ovaca. Taj ne zna da se ponasa ni na svojoj njivi a kamoli u gradu.

wow. Eto, ja sam crnogorac, kupujem stan u bg, a nikad nijesam bacio ni papirić na bg ulice (kao ni u cg)

I samo još delije gospoda?
Jeste li vi nekad išli u pionir?
Ja nikad nijesam doživljavao prskanje mokraćom gospodstvenim...


...pa ni ja se ne ložim na kresanje ovaca ....so ?
Ukusi....
RumuUn RumuUn 18:34 29.08.2007

Re: zvezda

Unfuckable

pa ni ja se ne ložim na kresanje ovaca ....so ? Ukusi....


Ovako, izvinjenje Vama. Očito su i gađanje mokraćom i kresanje ovaca gospodstvene stvari. Vi izaberite od to dvoje šta je gospodstvenije, a ja biram pozorište...

Način na koji komunicirate svakako nije gospodstven.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 00:32 30.08.2007

Re: zvezda

...pa ni ja se ne ložim na kresanje ovaca ....so ?
Ukusi....


Zasto polemises s gospodinom virdzinom?
Unfuckable Unfuckable 05:37 30.08.2007

Re: zvezda

Zasto polemises s gospodinom virdzinom?

... ? ! ? ! ?
Atomski mrav Atomski mrav 07:00 30.08.2007

Re: zvezda

Dule,

a ta "gospoda" iz Delija ne pljuju po ulici? Nigde ne ispoljavaju prostakluk i bahatost? Daj molim te... Pregledaj svoje postove na B92 blogu pa reci jesu li oni baš uvek mera "gospodstva" beogradskog?
RumuUn RumuUn 10:25 30.08.2007

Re: zvezda

Kolos sa rodoslovom
...pa ni ja se ne ložim na kresanje ovaca ....so ? Ukusi....Zasto polemises s gospodinom virdzinom?


Eh, vaši stavovi više govore o vama nego o meni.
A još ako vam je to što ste rođeni u beogradu najpozitivnija osobina onda stvarno imate problem... : )
Ništa, ostavljam vam da se time ponosite, očito nemate čime drugo : )
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:52 30.08.2007

Re: zvezda


Dule Nedeljković 16:35 29.08.2007 Preporuči komentar | Obavesti moderatora Preporuka: 1*novo Re: zvezda #Linkja zaista ne znam da li ti zivis u Beogradu. Ja zivim. Nema potrebe da idemo u dublje analize ali pogledaj samo kako se ljudi ponasaju na ulicama i u saobracaju. Sve je na ivici incidenta, svako svakom jebe majku, ne postoji automomil ili ruka iz koga-koje nije nesto baceno na ulicu. Mnogo prostakluka je infiltrirano sa strane. Meni nije jasno zasto svi hrle u Beograd.
Evo, naprimer, svedoci smo ovih dana masovne kupovine stanova u centru grada, placa se kvadrat i po 2000 eura. A znas li ko kupuje te stanove. Crnogorci koji su prodali svoj krs i kamen Rusima. I naravno pravo u Beograd. Direktno od koza i ovaca. Taj ne zna da se ponasa ni na svojoj njivi a kamoli u gradu. Pogledaj likove koji se setaju nekada najlepsim beogradskim ulicama. Npr. Njegosevom. Ne mozes da prodjes a da budes sto posto siguran da te nece pogoditi metak. Crnogorska i Albanska mafija drzi drogu i oruzje u Beogradu. Sa svima su u talu. I mislis da ih neko dira. Ne. Sve su to rodjaci i bivse komsije. Na Vidikovcu zivi celo Kosovo koje je dole prodalo kolibe Albancima za velike pare. Dosli su u Beograd, pokupovali stanove, nista ne rade, posto imaju dovoljno i sede i guslaju o tome da treba ratovati za Kosovo i slepo obozavaju radikale.
Nije to jeftini lokal patriotzam. Ja sam ocajan sto se ovo desava sa mojim gradom. Lako bih ja to sredio. Po modelu Zagreba i Ljubljane.
Ne postoji grad na svetu u kome se dodjosi bahatije i bezobraznije ponasaju. To ti potpisujem. Svugde u svetu se vrlo brzo asimiliraju na zakone te zemlje i uskoro postaju veci Kanadjani od Kanadjana. A ovde se izvlaci slajm iz debelog creva i pljune pred zenu sa bebom u kolicima. I sada ja po tebi mrzim sugradjane?!
Odakle ti ideja da ja imam bes prema sunarodnicima i sugradjanima. Ja mrzim prostakluk i bahatost. Mrzim laz i kradju. Mrzim to sto kriminalci nisu u zatvorima nego uzivaju sve blagodeti ove zemlje i sistema koji ide njima na ruku. Mrzim sto ljudi zamenjuju teze i ne nazivaju stvari pravim imenom. Evo koncesija za auto-put. Pa magarac u nekoj stali zna da je Velja Ilic lopina i to ona najgore vrste. To se u Srbiji zove jajara. I nikom nista. Izvadice nam oko iz glave, pobice nam decu jeftinom drogom i korumpiranim skolstvom. I nikom nista. I tako dalje.
I onda se pojavi neko ko sebe naziva Purenjakom i napise ono sto je napisao?!


Dule, ti si kralj Beograda - predlazem ti da se kandidujes za gradonacelnika na sledecim izborima!!!!
kacamak kacamak 15:33 29.08.2007

Kriterijumi

Zanima me samo koji su kriterijumi za svrstavanje u grupu degenerika, seljana, shabanije, izmilelih iz vukojebina?

Mozda....hmmmmmmmm......svi oni koji nisu fanovi LDP-a?
zero zero 15:34 29.08.2007

Re: Kriterijumi

Mozda....hmmmmmmmm......svi oni koji nisu fanovi LDP-a?

pa, naprimer....
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:38 29.08.2007

Re: Kriterijumi

bon-ton, prijatelju i to onaj za prvi razred osnovne skole. To je kriterijum.
kacamak kacamak 16:00 29.08.2007

Re: Kriterijumi

Da li moze da se uplati kurs kod gospode Delija za taj bon-ton?
kacamak kacamak 16:09 29.08.2007

Re: Kriterijumi

Pazite zero & Dule,

apsolutno se slazem sa vama da u Srbiji ima samo 5.3% sa elementarnim bon-tonom, ali citajuci ovaj blog i poznajuci Delije nekako mi se cini da ce malo teze LDP fanovi sa ovog bloga + Gospoda Delije da upadnu u tih 5.3%.

Druga mogucnost je da je moja osnovna skola radila po nekom drugom planu i programu.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 00:33 30.08.2007

Re: Kriterijumi

kacamak
Da li moze da se uplati kurs kod gospode Delija za taj bon-ton?


Moze, ali nemas ti tih para. Ili si mozda i ti prodao neko imanje na Kosovu ili CG?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana