Život

Muškarčevo dvoglavlje, čemu?

vladimir petrovic RSS / 30.01.2009. u 12:24

                                                       Prvi čovek koji je devojci ponudio venac cveća prevazišao je životinju (Kakuzo Okakura)

Eh, ti naučnici...

            Taman sam bio poverovao da znam sve (dobro: skoro sve, jer kod nekoga taj prokleti uzrast "u kome se sve zna" duže traje) o muško-ženskim seksualnim osobenostima, naročito ono na šta se pale muškarci a na šta žene, kad se pojaviše nekakva «nova istraživanja» iz dalekog sveta, oko teme muškog dvoglavlja. Naravno, nije čudno to što muškarac ima dve glave, već što su one, izgleda, podjednako važne. A pošto znam neke momke iz ulice za koje se kaže da više postižu qrcem nego pameću (dakle, donjom nego gornjom glavom), ispada da je za nekog donja glava čak i važnija....

            Naime, biolog i evolucioni psiholog Džofri Miler (Geoffrey Miller, 1965-), američki univerzitetski profesor, koji  važi za jednog od «Mladih Turaka» evolucione psihologije,  poručuje da ima istine u tvrdnji da je muška pamet i gore i dole, odnosno i u glavi i u medjunožju, iliti, kako bi to Novohrvati rekli, u medjunožnom samopodizalu. Ispada da inteligentni (a i fizički lepi) muškarci proizvode zdraviju i obilniju spermu od - glupih i ružnih. Drugim rečima, valjanost spermotozoida zavisi od bistrine uma, i obrnuto: bistrina uma zavisi od spermatozoida. Kakvoća semene tečnosti pokazuje umnu moć čoveka!  A naučnici još dodaju kako su pametnjakovići, dakle oni sa bistrim umom i zdravom i obilnom spermom, manje podložni oboljenjima kao što su srčane tegobe, Alchajmerova i druge opake bolesti, da imaju razvijeniji smisao za humor i ne znam više šta još. Ispade da se isplati biti pametan i lep!

            A kako na to reaguju žene? Istraživanja pokazuju da na duge staze ženama jeste najvažnija izabranikova inteligencija, da su one od iskona obdarene nedokučivim čulom koje ih upućuje ka vlasnicima otpornijih gena, dakle ka pametnima i lepima, odnosno ka posednicima zdravije i otpornije sperme. Daje se i uporedjenje sa svetom životinja, u kome ženke, u vreme parenja, radije biraju jake i lepe mužjake, jer su sigurne da će im on obezbediti bolje potomstvo. Naravno, mnogi u to (da pametnjakovići i lepotani imaju zdraviju spermu) još sumnjaju, ali žene to na volšeban način osećaju, pa baš takve preferiraju (ako imaju mogućnosti) za podizanje potomstva. Drugim rečima, glupavi i ružnjikavi muškarci ženama dolaze samo kao nekakva rezerva, baš pod moranje.

            A setio sam se da sam nedavno, u jednom ženskom magazinu, bio pročitao jedno zanimljivo pismo u rubrici «Draga Saveta» (nemojte se čuditi, i inteligentni muškarci čitaju «Dragu Savetu»). Neka žena, duša napaćena, baca drvlje i kamenje na svog bivšeg, koji, smatra ona, sve što je uradio jeste da ju je oplodio jedne lude noći. A sada, djubre jedno muško, polaže nekakva prava na dete koje je ona, znate već: nosila devet meseci, rodila, dojila i podizala uz mnogo neprospavanih noći i trpela sva ona mučenja oko podizanja bebe... A Saveta, u blesku mudrosti, odgovara joj: «Draga moja, ako pitate nekog poljoprivrednika šta je važnije za dobru žetvu - dobra zemlja ili kvalitetno seme, on će odgovoriti: kvalitetno seme. Jer zemlja može biti i dobra, ali ako je seme sumnjivog kvaliteta, ništa ne vredi; a seme dobrog kvaliteta može da bude uspešno čak i ako zemlja u koju je bačeno i nije baš najboljeg kvaliteta».

            Mnogo zavisi, dakle, od kakvoće semena.

            Plašim se samo da ovo saznanje o važnosti muškarčeve donje glave ne povede ka još većem obožavanju falusa, na način kako, recimo, hinduisti u Indiji obožavaju lingam; kažu da širom Indije ima kamenih spomenika u obliku falusa, kojima se vernici (i žene i muškarci) mole, svesni njegove velike uloge u stvaranju života. (The Sanskrit word for the male sexual organ is Lingam and is loosely translated as "Wand of Light." In Tantra or Sacred Sexuality, the Lingam is respectfully viewed and honored as a fountain of life while in its erect form, that channels creative energy and pleasure, bla, bla... ).

 



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 12:31 30.01.2009

?

Plašim se samo da ovo saznanje o važnosti muškarčeve donje glave ne povede ka još većem obožavanju falusa,

A zašto bi te to plašilo?

Logično je da organ koji ima toliku prokrvljenost i nervnu pokrivenost, tako osetljiv i tako skriven, Majka Priroda nije smislila samo za za'ebanciju. (Da te ne zbunim 'obožavanjem', mislim da ni slepo crevo nije beznačajni organ.)
miniko63 miniko63 12:55 30.01.2009

Re: ?

Kakva naučna disertacija
Jezik i stil

(nemojte se čuditi, i inteligentni muškarci čitaju «Dragu Savetu»)


Za svaku pohvalu gosin Pertoviću
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:35 30.01.2009

Re: ?

Miniko
Za svaku pohvalu gosin Pertoviću


Na ovakve reči obično odgovaram sa onim australijanskim: I blushed crimson ... Do korena kose na glavi.
miniko63 miniko63 13:42 30.01.2009

Re: ?

vladimir petrovic
Miniko
Za svaku pohvalu gosin Pertoviću


Na ovakve reči obično odgovaram sa onim australijanskim: I blushed crimson ... Do korena kose na glavi.

Da li je vaša poruka da nisam, dostojna iznošenja svog mišljenja na temu
Bilo bi mi jako žao da imate takvo mišljenje...ali šta je tu je.
Svet je i onako lep zbog svoje raličitosti
I da iskoristim Vaš stil: Have a nice day
I vodite računa kojom ćete glavom danas da razmišljate. Obe mogu biti zaista lepe i korisne, ako dozvoljavate da, na kraju primetim
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:08 30.01.2009

Re: ?

Miniko
...I vodite računa kojom ćete glavom danas da razmišljate. Obe mogu biti zaista lepe i korisne, ako dozvoljavate da, na kraju primetim


Primećujem sa tugom da moje pisanje u potpalublju ne posećuje Jelica Greganović. Da je ona slučajno pročitala ovaj post, možda bi rekla: "Pih, vi Srbi se busate u grudi sa dvoglavljem, a moji Slovenci imaju - troglavlje" (znate ono: tri-glav, Triglav).

Ko se može nositi sa Slovencima?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:37 30.01.2009

Zvao si me i dozvao...

Je li bre Petroviću, a što Jelica da kaže "vi Srbi" i "moji Slovenci"? Mada, podsetio si me na jednog mog takozvanog druga, Srbina koji mi je svojevremeno, kada sam se udala, rekao "Pa, dobro bre, što za Slovenca, zar ti mi Srbi nismo dobri?!" Pravo da ti kažem ja tu izjavu nisam shvatila ozbiljno, za njegovo dobro.
Inače, kad smo već kod Slovenaca, ima dvoglavlje i u dvoglavlju. O njemu pevao Zoran Predin, još u vremena Lačnog Fanca, daklem pesma se zove "Mravljinčarji in čeladarji" iliti "Mravojedi i kacigaši":

Naj marjetice povejo,
naše bele rožice,
koga rajši bi imele,
skritega pod postelje.

Dva junaka dva heroja,
kdo je boljši kdo je pravi,
s prirojeno luknjo v glavi,
s prirojeno luknjo v glavi.

Mravljinčarji so nežne duše,
v rilec skriti pesniki,
ne poznajo prave suše,
samo morje, luno, par kitar.
No, čeladar, to je druga sorta,
maraton odprtih kart,
brez ogrevanja nabada,
ker obvlada nizki štart.


Je pa res da vsak mravljinčar
se na koncu prelevi,
vsak mravljinčar je čeladar,
neusmiljen brez kosti.

Ako budeš dobar i ne budeš potkačivao Jelicu zbog radi dijaspore, prevešću ti pesmu
gordanac gordanac 19:39 30.01.2009

eh,...

...Jelice, preteče me, za malo! :))))
p.s. ja znam prevod pesme

EDIT:
brisala sam pesmu iz svog komentara, pa sam obrisala i muziku, evo naknadno - "lačni franz" (nije ta, ali je - o je)



Unfuckable Unfuckable 19:49 30.01.2009

Re: eh,...

znam i ja, ali neću da kažem !!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:59 30.01.2009

Re: eh,...

Daklem da ne prevodim
gordanac gordanac 20:03 30.01.2009

Re: eh,...

Daklem da ne prevodim

ne
nema potrebe
Unfuckable Unfuckable 20:08 30.01.2009

Re: eh,...

kako bre nema potrebe ?
pa ti najbolje znaš slovenščinu ovde, ja samo nazirem kaj pevajo fantje
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:46 30.01.2009

Aj' vi to dajte na

glasanje, a ja za to vreme da natrukujem još jedan izveštaj, pa me evo samo što nisam...
Unfuckable Unfuckable 20:49 30.01.2009

Re: Aj' vi to dajte na

nije ti bre ovo skupština, kakvo bre glasanje....
prevod, hoćemo....prevod

(kao ono Đura što kaže Vesni Trivalić : "Dokaz...meni treba ....dokaz!!!" )
vishnja92 vishnja92 21:01 30.01.2009

Re: Aj' vi to dajte na

prevod, hoćemo....prevod

tako je bre Jelice - hocemo prevod

a moja omiljena pesmica a- aaa - eno gore
"ne ne mi dihat za ovratnik" - pa da , gordanac


ps - ovde koristim priliku da se izvinem svim vip autorima sto ne prisustvujem onoliko koliko bih volela, a iz razloga sto sam previse vidljiva na toj naslovnoj. mom direktoru nedostaju samo dva klika da me nadje...a na tragu je :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:10 30.01.2009

Re: Aj' vi to dajte na

ovde koristim priliku da se izvinem svim vip autorima sto ne prisustvujem onoliko koliko bih volela, a iz razloga sto sam previse vidljiva na toj naslovnoj. mom direktoru nedostaju samo dva klika da me nadje...a na tragu je :)

дакле нађоше ВИП блогери начин да ти доакају.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:15 30.01.2009

Maskiraj se u trešnju...

samo još jedan izveštaj i eve me...mada, Princeza se pakuje za neku ekskurziju, dovela kao pojačanje drugaricu, cika neviđena, moram i to da sredim, pa me eto...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:50 30.01.2009

Prevod:

Mravojedi i kacigaši

Nek nam bele rade kažu
naši beli cvetići
koga više bi volele
u krevetu da imaju.

Dva junaka, dva heroja,
ko je bolji, ko je pravi,
s urođenom rupom u glavi
s urođenom rupom u glavi.

Mravojedi su nežne duše
u surli skriveni pesnici,
ne poznaju pravu sušu,
samo more, mesec i par gitara.
A, kacigaš to je druga sorta,
maraton otvorenih karata,
bez zagrevanja napada,
jer mu ide niski start.

Doduše, istina je da se
svaki mravojed na kraju pretvori,
svaki mravojed je kacigaš,
nemilosrdan, bez kosti.

A, sad odoh da devojkama napravim kiflice, pred put...

p.s.
Inače ovde, u Slo, ima pesmica koja se peva malim dečacima, obično pri kupanju i glasi:

Naš mali lulček
je kot metuljček
je kot metuljček
sredi trav

A ko bo zrastel
ta mali lulček
takrat bo velik
kot Triglav!

Jesi hteo Triglav, ete ti ga!

Ah...prevod:

Naša mala piša
je ko leptirić
je ko leptirić
usred trava

A kad poraste
ta mala piša
tada će biti
velika ko Triglav!
miniko63 miniko63 21:51 30.01.2009

Re: Prevod:

Tražiš objedninjen odgovor ako je to imam
topcat topcat 21:58 30.01.2009

Re: eh,...

pa ne bi bilo lose...da ne nagadjamo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:59 30.01.2009

Re: Prevod:

Mravojedi su nežne duše
u surli skriveni pesnici,
ne poznaju pravu sušu,
samo more, mesec i par gitara.
A, kacigaš to je druga sorta,
maraton otvorenih karata,
bez zagrevanja napada,
jer mu ide niski start.

Doduše, istina je da se
svaki mravojed na kraju pretvori,
svaki mravojed je kacigaš,
nemilosrdan, bez kosti.


Lepo rečeno.

Hvala, Jelice.
miniko63 miniko63 22:00 30.01.2009

Re: eh,...

Pa dobro odoh undercover da to završim samo mi reci hoćeš li to ovde ili ili na mom novom blogu. To me samo zanima
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:24 30.01.2009

Sa zdovoljstvom



miniko63 miniko63 07:48 31.01.2009

Re: ?

Ah da gosin Petrovicu, jos edno pitanje: Molim vas recite mi, naravno ako zelite, zasto ste u naslovu vaseg posta stavili <chemu<

Ili ce to Unf *chitaj Veliki Strumf da nam objasni

Naravno ao ima ko da mu prevede

Re: ?

vladimire, stvarno mi nije jasno zasto tvoju teoeriju ne uvrste u zvanicne udzbenike. :))) bori se (glavom po izboru:))))
miniko63 miniko63 10:02 31.01.2009

Re: ?

I ja sam to rekla on će na to: "Ma, sav sam se naježio!"
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:05 31.01.2009

Re: ?

Dr Ana
... vladimire, stvarno mi nije jasno zasto tvoju teoeriju ne uvrste u zvanicne udzbenike. :))) bori se (glavom po izboru:))))


Ti me zezaš, a ja sam samo mudrovao nad tudjim (američko-britanskim) teorijskim istraživanjima. Naveo sam čak i izvor - nekog evolucijskog psihologa (ma šta to moglo da znači) iz SAD, koji istraživanja izvodi sa suprugom Britankom.

Pre toga nisam ja ni znao da postoje dve vrste muške pameti, "pamet gore i pamet dole"... A kad sam malo bolje razmislio, otvorile su mi se oči, pa sam hteo da podelim sa drugima to moje novo saznanje, he, he, he...

Najzad, treba primetiti i onu rečicu koju stavljam u naslovu - čemu? Nije to slučajno.

NOTA BENE, za dr Anu with a family name hard to pron...

Naknadno dopisujem (pošto sam dugo bio odsutan od kuće) sledeće:

Povod za ovaj moj post pod simboličnim nazivom "Muškarčevo dvoglavlje, čemu?" našao sam u jednom članku u Politici od 17. januara ove godine. Podsećam da je POLITIKA najstariji dnevni list na Balkanu, dakle nije "mačji kašalj". A taj članak, objavljen u rubrici "Kultura, umetnost i NAUKA", ima naslov: "MUŠKA PAMET I GORE I DOLE" i duži podnaslov: "Muškarci koji su se na merenjima uspinjali na više stepenice bistrine uma imali su zdraviju i obilniju spermu, i obratno. Američki i britanski naučnici su nedavno potkrepili vajkadašnju dosetku: zaista se inteligencija krije na dva pomenuta mesta". Članak je potpisao Stanko Stojiljković.

Moju radoznalost je itekako privukao sam naslov "Muška pamet i gore i dole" i zadnji deo podnaslova "zaista se inteligencija krije na dva pomenuta mesta", pa nisam mogao da ostanem hladan kao led i da ne reagujem.

Dakle, sve što sam u mom skromnom postu napisao nije izmišljotina, Dr Ana, već moja (subjektivna, svakako) interpretacija naučnih istraživanja i članka iz Politike.

Ako si i dalje Neverni Toma, poslaću ti ceo članak iz Politike, i reći kako se na Internetu mogu naći podaci o američkom "evolucionom psihologu" G. Mileru i njegovoj britanskoj supruzi-naučniku Rozalindi.
maksa83 maksa83 10:18 31.01.2009

Re: ?

Pre toga nisam ja ni znao da postoje dve vrste muške pameti, "pamet gore i pamet dole".

E pa kad ti Guvernanta nije puštala Morisija kad si bio mali, nego pevala Au Claire De La Lune...

Da jeste, znao bi da most people keep their brains between their legs.

(Inače, ne volim njegovu solo karijeru)
miniko63 miniko63 10:34 31.01.2009

Re: ?

A kad sam malo bolje razmislio, otvorile su mi se oči,


I nas si prosvetlio gosin petroviću tnx
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:49 31.01.2009

Re: ?

Makso,
Prvo: Tačno je da mi je moja guvernanta pevala na francuskom, uključiv i famozno "Au claire de la lune", ali ona je govorila i engleski, doduše sa teškim akcentom kako to već čine skoro sve Francuskinje. Meni to nije smetalo, tako da je ona pevušila i engleske stvarčice, ne sećam se da li to baš bio Morisi...

Medjutim, ma koliko se ona trudila oko mene, nije mogla, jadnica, svemu da me nauči; stvar je u tome da sam ja bio briljantan učenik (dobro, skoro briljantan), pa je ona uvidjala da što više učim to se više želja za znanjem u mojoj (gornjoj) glavi javlja, jer sam istinski bio neutaživo željan znanja. Tada se dogodilo ono neminovno: ja sam je (nju, moju guvernantu) ubrzo prevazišao, kao što u slikarstvu talentovani učenici brzo prevazidju svoje učitelje... pa je dobila otkaz.

Drugo, Ima pravo Morisi: "Most people keep their brains between their legs - I do".

I ja kažem. "I DO". i to ponavljam kao što hinduisti ponavljaju svoju mantru.

(Nota bene: Kako si se samo setio Morisija i njegove pesmice? Čestitke!)
miniko63 miniko63 15:32 31.01.2009

Re: ?

pa je dobila otkaz

Pa to je stvarno radikalno gosdin pretrovicu
Da li ste posle toga dobili novu guvernantu
niccolo niccolo 22:32 31.01.2009

Re: ?

moja guvernanta

Hoće li da ide i neki blog o guvernanti? Mislim da bi bilo interesantno da je "upoznamo"...
Jaril Jaril 22:51 31.01.2009

Re: ?

niccolo
moja guvernanta

Hoće li da ide i neki blog o guvernanti? Mislim da bi bilo interesantno da je "upoznamo"...


"Гувернанта, чему?"
niccolo niccolo 22:55 31.01.2009

Re: ?

Unfuckable Unfuckable 23:08 31.01.2009

Re: ?

"Гувернанта, чему?"



genijalno
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:21 31.01.2009

Re: ?

Niccolo
Hoće li da ide i neki blog o guvernanti? Mislim da bi bilo interesantno da je "upoznamo"...

Jaril
"Гувернанта, чему?"


Mnogo ste duhoviti, obojica! Em vam smeta moje pominjanje guvernante, em vam smeta moje "čemu?"

Ne znam šta da kažem u svoju odbranu.
Ličite mi na mladiće koji, kada su bili mali, nisu imali svoje zasebne sobe, već su sobe delili sa sestrom ili bratom. Takvima se to poznaje kada odrastu, he, he, he...
topcat topcat 23:25 31.01.2009

Re: ?

zasebna soba, cemu?

(okok prestacu)
niccolo niccolo 23:26 31.01.2009

Re: ?

Kome smeta, baš naprotiv, zato i predlažemo blog o guvernanti...iz tvojih priča nam deluje kao zanimljiv lik.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:29 31.01.2009

Re: ?

Topcat
Zasebna soba, čemu?


Zar i ti, sine Br..., zapravo, kćerko Brutelija?

Jarilu bi bilo bolje da mi je poslao EINE KLEINE NACHTMUSIK za ovo (usamljeno) subotnje veče.

Ja volim samo proverene stvari....
Unfuckable Unfuckable 23:30 31.01.2009

Re: ?

odrastanje, čemu ?


(ja još ne mogu da prestanem da se smejem od one Jarilove guvernante, surfujem i padam od smeha (surfovanje, čemu?) a sad me topcat dokusurila)
topcat topcat 23:35 31.01.2009

Re: ?

imas eine kleine kod mene...sve sa notama...original i transponirano
mozes i da PEVAS ako ti je dosadno.


(pevanje, cemu?)

btw, cestitam (to mi je ostalo od Ninoslava)

vladimir petrovic vladimir petrovic 23:42 31.01.2009

Re: ?

Topcat
...imas eine kleine kod mene...sve sa notama...original i transponirano
mozes i da PEVAS ako ti je dosadno.

(pevanje, cemu?)


Danke.
vladimir petrovic vladimir petrovic 00:00 01.02.2009

Re: ?

To:
Topcat
Unfuckable
Jaril
Niccolo


Najpre su počela njih dvojica (Niccolo, Jaril), pa se pridružila Topcat, pa onda Unfuckable.

Četvoro protiv jednog radnika, radnika koji em pokušava da dobro odradjuje svoj posao za koji nije plaćen, em pokušava da se malkice razlikuje od drugih, sa nekom "cakom", sitnicom, tek da bude, kako bi moja guvernanta (opet ona - to je jače od mene!!!) rekla: "Pas comme les autres".

U francuskom miljeu je kunst ne biti kao drugi, he, he, he...
vladimir petrovic vladimir petrovic 00:11 01.02.2009

Re: ?

To:

Topcat
Unf
Jaril
Niccolo


Teme za eventualnu obradu:

Po narudžbini

Guvernanta, čemu?
Zasebna soba, čemu?
Odrastanje, čemu?

Po mom nahodjenju:

Ljubav, čemu?
Brak, čemu?
Seks, čemu?
Srbija, čemu? etc. etc. etc. etc.

U potpalublju sve to poprima tužan prizvuk....

Kada izadjem na svetlost, if ever, teme će biti veselije!
Unfuckable Unfuckable 00:16 01.02.2009

Re: ?

ovo i jesu teme za naslovnu, halo !

dakle, da ekskluzivno zatražim da tvoj prvi tekst na naslovnoj (ok, ne mora prvi, mada bio bi štos) bude :

"Naslovna, čemu ?
vladimir petrovic vladimir petrovic 00:18 01.02.2009

Re: ?

Unf
dakle, da ekskluzivno zatražim da tvoj prvi tekst na naslovnoj (ok, ne mora prvi, mada bio bi štos) bude :
"Naslovna, čemu ?


Može!
margos margos 01:07 01.02.2009

Re: ?

"Naslovna, čemu ?

Jbg, pisanje, čemu?

"Pas comme les autres".

Mnogo lepo zvuči, n'est pas?
vladimir petrovic vladimir petrovic 01:13 01.02.2009

Re: ?

Margos
Jbg, pisanje, čemu?

Završićemo sa "Život, čemu?" - ne daj Bože!

Sve je ovo šala...
margos margos 01:25 01.02.2009

Re: ?

Završićemo sa "Život, čemu?" - ne daj Bože!

'Tedo' da kažem baš to, ali čemu...:)))
Jaril Jaril 02:13 01.02.2009

Re: ?

topcat
imas eine kleine kod mene...sve sa notama...original i transponirano
mozes i da PEVAS ako ti je dosadno.


(pevanje, cemu?)

btw, cestitam (to mi je ostalo od Ninoslava)



Toпкет, look into my eyes,
само ја смем Пижону да доносим скупе поклоне.Јасно?

Eine Kleine Nachtmusik
topcat topcat 06:29 01.02.2009

Re: ?

okok...nije bilo u disklejmeru.

moj grijeh...

( a di si bio kad je grmilo? a? )
madam_mym madam_mym 22:02 01.02.2009

Re: ?

Ne znam šta da kažem u svoju odbranu.


Čemu ?!
miniko63 miniko63 22:53 01.02.2009

Re: ?

E ja bi zamolila da se u tom blogu napravi paralela sa vaspitačicama. Nekako su one za šire društvene mase. Nesepa gosin petrović Guvernante se bave samo manjim brojem dece. Ja bih da proširimo temu, ali moze i ovako
miniko63 miniko63 01:02 02.02.2009

Re: Deca

odrastanje, čemu


Meni je ova tema zanimljiva!
NNN NNN 01:43 02.02.2009

Re: ?

Plašim se samo da ovo saznanje o važnosti muškarčeve donje glave ne povede ka još većem obožavanju falusa,

A zašto bi te to plašilo?
Da ne čitam sad sve komentare (a ne znam da li je neko izneo tu teoriju), ali ja sam ubeđen da TE DVE GLAVE NEKAKO LIČE!!!
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:42 02.02.2009

Re: ?

NNN
...ali ja sam ubeđen da TE DVE GLAVE NEKAKO LIČE!!!


Da i ne.

Ovo me podseti na jedan intervju italijanskog pozorišnog reditelja Paola Madjelija, koji sam video u hrvatskom tisku. On se tamo čudi kako je u narodu uobičajeno da se forsira ružna predstava falusa; kada se neko želi uvrediti i poniziti, kaže mu se da je "ružan kao qrac", "glup kao qrac" i slično. Dakle, falusu se daje uvek neko pežorativno značenje. Možda iz prikrivene milošte?

Ja sam namerno pomenuo slučaj lingama u hinduizma, u kome se njegovom veličanstvu lingamu prilazi sa obožavanjem, kao "vrelu života". Doduše, vrednuje se visoko i yoni, ženski polni organ, ali Lingam je Lingam, he, he, he...
niccolo niccolo 10:48 02.02.2009

Re: ?

On se tamo cudi kako je u narodu uobicajeno da se forsira ruzna predstava falusa; kada se neko zeli uvrediti i poniziti, kaze mu se da je "ruzan kao qrac", "glup kao qrac" i slicno.

E ovo sam se i ja uvek pitao - zbog čega je qrac pametniji ili gluplji od bilo kog drugog organa. Mislim svaki od njih ima neku svoju ulogu i obavlja je dobro, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 10:52 02.02.2009

Re: ?

pa jeste
ali definitivno postoje katastrofalne gluposti koje Dečaci umeju počiniti kada razmišljaju samo donjom glavom
zato se, verovatno kaže - glup k'o....
Uopšteno govoreći - sve konotacije za muške i za ženske polne organe su, po nekom pravilu ....negativne ili pogrdne
niccolo niccolo 11:01 02.02.2009

Re: ?

Da, može biti da je zbog toga...Ali zašto su onda i konotacije za ženske organe negativne?

Evo još jedne teme za Vladimira: Negativne konotacije, čemu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:02 02.02.2009

Re: ?

Niccolo
E ovo sam se i ja uvek pitao - zbog čega je qrac pametniji ili gluplji od bilo kog drugog organa. Mislim svaki od njih ima neku svoju ulogu i obavlja je dobro, zar ne?


Unf
..pa jeste... Uopšteno govoreći - sve konotacije za muške i za ženske polne organe su, po nekom pravilu ....negativne ili pogrdne


Slažem se. Pa ovo moje pisanje ima, pored ostalog, baš funkciju da "popravlja stvari"; da ruši predrasude (nije mi namera da zvučim prepotentno).

Meni je dr Ana ironično prebacila (ili mi se tako učinilo) kako bi "moja teorija o dvema glavama" trebalo da "udje u udžbenike", pa sam ja, kao djače koje se brani, u objašnjenju pokušao da kažem šta me je ponukalo da pišem o "dvema muškim glavama". Nije se javljala posle tog mog objašnjenja.

Drugim rečima, neke predrasude (a oko polnih organa ima puno predrasuda) treba rušiti tako što ćemo pričati o njima, zar ne?

Unfuckable Unfuckable 11:08 02.02.2009

Re: ?

.Ali zašto su onda i konotacije za ženske organe negativne?

zato što je očigledno u osnovi prapamćenja neki kod da je sve što im veze sa sexom loše i prljavo...jbg, vekovima se radilo na brejnvošingu
niccolo niccolo 11:11 02.02.2009

Re: ?

jbg, vekovima se radilo na brejnvošingu

Da, nažalost

Drugim recima, neke predrasude (a oko polnih organa ima puno predrasuda) treba rusiti tako sto cemo pricati o njima, zar ne?

Tako je.
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:22 02.02.2009

Re: ?

Unf
...da je sve što im veze sa sexom loše i prljavo...jbg, vekovima se radilo na brejnvošingu


Hm. Ovo vodi vodu na vodenicu AlexLambrosa i njegovih zestokih pobratima koji napadaju hriscanstvo.

Tacno je da se u hriscanstvu uvazavao seks samo u funkciji radjanja, odnosno produzenja vrste. To sto su ljudi (kasnije) od toga napravili "zanimaciju" (em da bude cesto, em da dugo traje, he, he, he) je druga stvar.

Pada mi napamet jedna stvar, koju sam mozda vec ranije negde pomenuo.
U katolickoj Italiji, u Milanu, biskup je odbio da izvrsi vencanje jednog bracnog para (musko i zensko, nije isti pol, he, he, he...) zato sto... je mladozenja mladic paralizovan od pojasa na dole. Dakle, on ignorise zelju devojke koja pristaje da se uda za takvog mladica, valjda iz ljubavi, a mozda i samilosti, i kaze da Crkva ne moze da blagoslovi brak koji nema za svrhu produzenje vrste... Drugim recima, ako se pouzdano unapred zna da je mladozenja impotentan, odnosno nesposoban da obavi cin kopulacije, nema svrhe da Crkva ozvanicuje takav brak.

Ako ostavimo po strani savremena misljenja da ne mora obavezno da svi ljudi u brak ulaze zbog pravljenja dece, stav Crkve je ispravan. Ako se dvoje iz pomenute milanske price vole, neka zive zajedno, ali ne mora da postoji i njihovo crkveno vencanje...

Imanasrazni,
sto bi rekao Cer...
niccolo niccolo 11:37 02.02.2009

Re: ?

Ovo vodi vodu na vodenicu AlexLambrosa i njegovih zestokih pobratima koji napadaju hriscanstvo.

Kao i sve ostalo, određena učenja treba posmatrati u istorijskom kontekstu i u odnosu sa drugim učenjima koja je valjalo "pobediti". U vreme kada se hrišćanstvo formiralo bilo je svega i svačega u Rimskom carstvu što prelazi neku "zlatnu sredinu". Praćeno opštim lošim stanjem, naravno da su i "seksualne slobode" (da ne kažem anarhija) bile na udaru hrišćanstva...

Ali, da prestanem da trolujem i da se vratim na temu.
em da dugo traje
Zar nismo zaključili da je dugo trajanje precenjeno?
Unfuckable Unfuckable 11:52 02.02.2009

Re: ?

mojneme sa lambrosom, pliz
vishnja92 vishnja92 12:11 02.02.2009

Re: ?

:)))))))

vala bas
nije covecanski.
miniko63 miniko63 12:17 02.02.2009

Re: ?

Pa upitali bih na text Mattityhu, rečnik pogrdnih imena za muškarce. Sasvim sam sigurna da ovaj moj omiljeni bloger ima pripremljen rečnik i za žene. Može da ga izbaci po potrebi.
Unfuckable Unfuckable 12:28 02.02.2009

Re: ?

aaaaaaaaaaa

vishnja92 vishnja92 12:32 02.02.2009

Re: ?

ja opet nekako ne uspevam da pratim, akomerazumete.

sta mi je?
miniko63 miniko63 12:38 02.02.2009

Re: ?

Unfuckable
aaaaaaaaaaa


Smo mi reci koju glavu sada treskaš
NIje mi najjasnije. I šta se ljutis na mene ja samo hoću da se družimo! Da učim od tebe veliki UNF-e
niccolo niccolo 12:39 02.02.2009

Re: ?

ja opet nekako ne uspevam da pratim, akomerazumete.

Sad ni ja ne pratim.
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:16 02.02.2009

Re: ?

Unf
...mojneme sa lambrosom, pliz


Izvini. Radi se o tome da mi on ide na nerve sa svojim (nepotrebno) agresivnim stavovima protiv religija, u čemu mu pomažu neki njemu slični, pa se čoveku ogadi da ulazi u te postove...

Medjutim, činjenica je da je hrišćanstvo bilo "dosta kruto" kada je u pitanju svaka druga seksualnost osim one koja ima za svrhu multiplikaciju...

Da li je to i koliko loše ili ne, o tome se može mnogo diskutovati, imajući u vidu šta i kako nalažu prirodni zakoni. Sve što nije prirodno je vrsta silovanja, mada čoveku to može da donese odredjeno zadovoljenje...
vishnja92 vishnja92 13:25 02.02.2009

Re: ?

Sve što nije prirodno je vrsta silovanja

silovanjem se moze nazvati iskljucivo onaj odnos u kom ne postoji dobrovoljno prihvatanje istog od strane svih ucesnika.
nemoj tu rec da akas bezveze :)
Unfuckable Unfuckable 13:33 02.02.2009

Re: ?

pa jes...ko uđe već na taj i takav blog, mislim da je prihvatio "paket " koji ga tamo čeka, tako da ne vidim razloga za neku naknadnu kuknjavu, da ne širim dalje priču - kada budem imao nešto više da kažem reći ću to tamo gde treba (mada, rekoh već)
topcat topcat 17:11 02.02.2009

Re: ?

vladimir petrovic

Hm. Ovo vodi vodu na vodenicu AlexLambrosa i njegovih zestokih pobratima koji napadaju hriscanstvo.


Ne znam kod vas, ali kod nas se kaze glup ko qu, i pokvaren ko pi*ka (-zda)
Mislim da nema veze s brainwashingom nego s praksom da muskarci puno puta naprave glupost kad im se glava preseli medju noge, a da zena u nedostatku nekih drugih vrijednosti cesto umislja da ce pi*kom vladati svijetom.

Zasto brkate Krscanstvo s onim sto je crkva propagirala kroz inkviziciju?
Gdje to pise da je seks prljav? Ja sam razumjela da je seksualnost covjeku dana kao dar - a sto je glupan od toga napravio nije problem Krscanstva.




vladimir petrovic vladimir petrovic 17:52 02.02.2009

Re: ?


Topcat
... Zasto brkate Krscanstvo s onim sto je crkva propagirala kroz inkviziciju?
Gdje to pise da je seks prljav? Ja sam razumjela da je seksualnost covjeku dana kao dar - a sto je glupan od toga napravio nije problem Krscanstva.


Ja i dalje smatram da je odnos hrišćanstva prema seksualnosti prilično rigidan, ne tvrdeći pritom ni da je to dobro ni da je loše. (O tome ima i mnogo knjiga, ako treba mogu potražiti linkove). OK, nigde se u Bibliji to izravno ne kaže, ali u praksi od kada je veka i sveta, osudjivao se svaki seks koji nema za zadatak - produženje vrste. Već sam negde pominjao da je jedan hrišćanski propovednik grmeo što vernici "ne vode ljubav prema - molitveniku"; drugim rečima, bunio se protih svih drugih oblika (osim "misionarskog" vodjenja ljubavi i svih izmotavanja i ekstremnosti u koje ponekad partneri idu da bi se zadovoljili (SM, kinky things i drugo). Homoseksualnost je osudjivana na više mesta, te je ponavljano kako su Sodoma i Gomora propale zbog "neprirodnog seksa", itd.
Pada mi na pamet jedan detalj iz "Konformista" od Alberta Moravije. Kada se mladić, koji je pred ženidbom, ispoveda u crkvi i priznaje da je, kao dečak od 13 godina ubio čoveka koji je pokušao da ga seksualno zavede, sveštenik pita o detaljima kako je i dokle daleko išao taj tip u zavodjenju dečaka, zapravo da li je bilo penetracije, da Moravija zaključuje kako sveštenika mnogo više zanimaju detalji o homoseksualnom činu (koji se zaparavo nije ni dogodio, bio je to samo pokušaj) nego o samom ubistvu. Ispada da je svešteniku ubistvo čoveka bilo - drugorazredno. (Srećom, u knjizi se kasnije otkriva da se ni ubistvo nije dogodilo, da je taj napasnik bio samo ranjen, ali da je preživeo i živeo negde daleko, što protagonista knjige nije znao).

Do juče je isticano (verujem da je to sada manje slučaj) i da je masturbacija veliki greh, zar ne?

Ovo sve kažem zato što znam da neke istočnjačke religije (budizam, hinduizam, taoizam, konfučijanstvo, šintoizam) imaju daleko manje rigidan stav prema čovekovoj seksualnosti.

P. S. Slažem se naravno, da se i naziv ženskog polnog organa koristi u pežorativnom smislu, i to ne samo kada su žene u pitanju, već i kada su muškarci; kaže se za nekog čoveka da je obična "p..zda", kada ga treba debelo uvrediti.
topcat topcat 19:10 02.02.2009

Re: ?

Ne znam za tebe, al za mene je kad se radi o Krscanstvu mjerodavna Biblija a ne zapisi svecenika iz stajaznamkojeg stoljeca.
Ako citas Pjesmu nad pjesmama, ja ne vidim tu nikakvo produzenje vrste, ali vidim i tjelesnu ljubav. Isto tako, kad u Starom Zavjetu pise da npr Adam ili tko god, "pozna zenu svoju", mene to ne asocira na "produzenje vrste": hop, hop...kmeeeee....
Mislim da se radi o drugoj kategoriji i da se ovdje moram sloziti sa teorijom o brejnvosingu koji je crkva sustavno provodila da nas drzi pod kontrolom, a koji se danas manifestira frapantnim nepoznavanjem osnova Krscanstva i (ne)namjernom mistifikacijom osnovnih (cak banalnih) stvari.

Homoseksualnost je zabranjena i osudjena u Starom i Novom Zavjetu.
Masturbacija se nigdje ne spominje.

Unfuckable Unfuckable 19:56 02.02.2009

Re: ?

Masturbacija se nigdje ne spominje.

možda tada nisu ni znali kako se to radi, nego je kasnije - pod pristiskom - palo "snalaženje" ?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:00 02.02.2009

Re: ?

možda tada nisu ni znali kako se to radi, nego je kasnije - pod pristiskom - palo "snalaženje" ?

nemoguce da se to nije znalo od kad je veka i coveka.
Unfuckable Unfuckable 20:45 02.02.2009

Re: ?

što bi masturbirali, ako im je Ona Stvar bila "na izvolte" sve dok se ženka nije uspravila ?
Dakle, moja teorija je da ovi što nisu nili dovoljno pametni da počnu da dobavljaju cveće, morali su ispoljiti drugu vrstu kreativnosti...
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:56 02.02.2009

Re: ?

Masturbacija se nigdje ne spominje.


Masturbacija se spominje u Bibliji (Stari zavet), u jednom posebnom kontekstu. Otuda i vuče staro ime - onanisanje, onanija, po Onanu.

Ali Ir, prvenac Judin, bješe nevaljao pred Gospodom i ubi ga Gospod. A Juda reče Onanu: udji k ženi brata svojega i oženi se njom na ime bratovo, da podigneš porod bratu svojemu. A Onan, znajući da neće biti njegov porod, kad lijegaše sa ženom brata svojega prosipaše sjeme na zemlju, da ne rodi djece bratu svojemu. Ali Gospodu ne bi milo što činjaše, te ubi i njega (Biblija, Prva knjiga Mojsijeva, 38, 7-10)
Er, Judah's first-born, was wicked in the sight of the Lord; and the Lord slew him.
Then Judah said to Onan: "Go in to your brother's wife, and perform the duty of a brother-in-law to her, and raise up offspring for your brother".
But Onan knew that the offspring would not be his; so when he went in to his brother's wife he spilled the semen on the ground, lest he should give offspring to his brother. And what he did was displeasing in the sight of the Lord, and He slew him also (Genesis, 38, 7-10).
scabies scabies 21:05 02.02.2009

Re: ?

A Onan, znajući da neće biti njegov porod, kad lijegaše sa ženom brata svojega prosipaše sjeme na zemlju, da ne rodi djece bratu svojemu.
Meni ovo vise lici na coitus interruptus?
niccolo niccolo 21:15 02.02.2009

Re: ?

A Juda reče Onanu: udji k ženi brata svojega i oženi se njom na ime bratovo, da podigneš porod bratu svojemu. A Onan, znajući da neće biti njegov porod, kad lijegaše sa ženom brata svojega prosipaše sjeme na zemlju, da ne rodi djece bratu svojemu.

E sad ja kao pravnik moram da ovo objasnim...Znači nije problem u samom onanisanju (ili coitus interruptus kako kaže Scabies) već u tome što je Onan prekršio izričitu naredbu Judinu. Kao što onomad Klinton nije bio kriv zbog cigare već što je lagao da nije bilo cigare...
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:42 02.02.2009

Re: ?

Niccolo
...Kao što onomad Klinton nije bio kriv zbog cigare već što je lagao da nije bilo cigare...


Slušaj, na ovom postu stvari zovemo novim (starim) imenima. Dakle, govorimo o dvema glavama kod čoveka. Zaboravi to sa Klintonovom "cigarom", jer i Klinton ima dve glave. Sa obema se može manipulisati na razne načine, sucking and licking included. A sudeći po onoj gornjoj Klintonovoj glavi, koja je daleko od lepote, može se zamisliti koliko neugledna mu je bila ta donja, kada ju je nudio jadnoj pripravnici. Šta sve žene moraju da trpe, he, he, he
maksa83 maksa83 00:29 03.02.2009

Re: ?

E, to, oko crkve, lingama i joni.

Katedrala Svetog Stefana, tj. Štefansdom, na sred Štefansplaca, što je centar centra centra centra Beča, dakle ne može biti centrastije, je jedno velelepno zdanje, vrlo staro. Najstariji deo na njemu je njegov tzv. portal, odn. što bi naš narod rekao - kapija, ostalo je krpljeno i menjano kroz vekove. Dakle ta kapija ima sa obe strane po jedan kao stub - na vrhu levog se nalazi muški polni organ (to se tako zove, je l' da?), na na vrhu desnog ženski (polni organ ... valjda sam dobro izgovorio). Ovo inače nećeš primetiti ako ti neko ne pokaže. Paganski simboli plodnosti koje su ovi jako davno stavili na hard core katoličko zdanje da približe celu stvar narodu. Moj mali lični ritual je da svaki put kad se zadesim tamo odem da proverim da li su na svom mestu, i odahnem svaki put kad ih vidim.
topcat topcat 15:22 03.02.2009

Re: ?

Unfuckable
što bi masturbirali, ako im je Ona Stvar bila "na izvolte" sve dok se ženka nije uspravila ?
Dakle, moja teorija je da ovi što nisu nili dovoljno pametni da počnu da dobavljaju cveće, morali su ispoljiti drugu vrstu kreativnosti...

Tvoja teorija ovdje nema smisla jer se u gore navedenom stivu podrazumijeva da je zenka uspravna.
topcat topcat 15:28 03.02.2009

Re: ?

vladimir petrovic
A Onan, znajući da neće biti njegov porod, kad lijegaše sa ženom brata svojega prosipaše sjeme na zemlju, da ne rodi djece bratu svojemu. (Biblija, Prva knjiga Mojsijeva, 38, 7-10)

Koliko ja znam, ovo nije masturbacija ( ni na engleskom).
Bar se nadam.
A kazna je jer je prekrsena izricita naredba - decko se malo poigrao a nije prihvatio odgovornost za svoje postupke iliti mislio je da je pametniji od Gdina.


topcat topcat 15:32 03.02.2009

Re: ?

maksa83
Ovo inače nećeš primetiti ako ti neko ne pokaže. Paganski simboli plodnosti koje su ovi jako davno stavili na hard core katoličko zdanje da približe celu stvar narodu.

Mozda cu izazvati nepozeljnu reakciju ali tzv. katolicka crkva je puna poganskih simbola. Nema tu K od krscanstva.

miniko63 miniko63 15:46 03.02.2009

Re: ?

Mozda cu izazvati nepozeljnu reakciju


Čemu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:26 03.02.2009

Re: ?

Scabies
Meni ovo vise lici na coitus interruptus?

Topcat
Koliko ja znam, ovo nije masturbacija ( ni na engleskom).
Bar se nadam.


U pravu ste. Zapravo svi smo u pravu.

Najpre, poznato je da je drugo ime za masturbaciju - onanija (po biblijskom Onanu).

Dalje, izgleda da mnogi smatraju da Coitus interruptus predstavlja jedan vid masturbacije (što nije pogrešno).

Evo kako Wikipedija startuje:
In the Biblical Book of Genesis, Onan (Hebrew: אוֹנָן, Standard Onan Tiberian ʾװnān ; Strong) was the second son of Judah. Certain interpretations of the narrative concerning him have led to the use of the term onanism to refer to masturbation or to "pulling out".

Ovo "masturbation or to pulling out" može se smatrati kao "masturbacija i/ili prekinuti snošaj".

Svakog dana, u svakom pogledu proširujemo naše vidike, he, he, he...

scabies scabies 19:23 03.02.2009

Re: ?

Dalje, izgleda da mnogi smatraju da Coitus interruptus predstavlja jedan vid masturbacije (što nije pogrešno).
Kako mislis nije pogresno??? Ne razumem???
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:25 03.02.2009

Re: ?

Scabies
Kako mislis nije pogresno??? Ne razumem???


Sa stanovšta muškarca, coitus interruptus jeste (ili može tako da se shvati) širi pojam masturbacije. Masturbacije - u prisustvu partnera. Teorijski gledano, partner može muškarcu da pomogne pri masturbaciji na mnogo načina, od kojih je jedan i prekinut snošaj, zar ne?

Lično, protivnik sam te vrste masturbacije (coitus interruptus).
scabies scabies 20:56 03.02.2009

Re: ?

partner može muškarcu da pomogne pri masturbaciji na mnogo načina, od kojih je jedan i prekinut snošaj, zar ne?
Prekinut snosaj je snosaj, a ne masturbacija ako mene pitas...
Lično, protivnik sam te vrste masturbacije (coitus interruptus).
Licno, protivnik sam te vrste snosaja
Unfuckable Unfuckable 21:38 03.02.2009

Re: ?

Pižone - Klintone

Unfuckable Unfuckable 12:50 30.01.2009

uh ?

Istraživanja pokazuju da na duge staze ženama jeste najvažnija izabranikova inteligencija,

a na "kratke staze"....?
Konkretnije : ima li u prirodi primera (osim kod ljudi) veze na kratke staze tj na duge staze ?
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:02 30.01.2009

Re: uh ?

Unf
...a na "kratke staze"....?


Na ovo bi trebalo da odgovori neka žena.

Ja mislim da za "one night encounter" žena (sa pravom) ne bira toliko, jer i sa onima drugima (recimo sa muškim debeljucama) može da bude (tako kažu) dobrog seksa, he, he, he...
Unfuckable Unfuckable 13:33 30.01.2009

Re: uh ?

stativa ?
a ako krenemo od premise da i žene koje idu na "1 noć" u stvari ciljaju - dugoročno ?

mada, kad razmatramo dešavanja u prirodi ( a tu ljude ne računam) - koja se svode na produženje vrste - meni izgleda da su to ipak kratkoročne veze, ali strateški izbori
miniko63 miniko63 14:17 30.01.2009

Re: uh ?

Ima!
Jelen koji u vreme paranje pobedi u borbi ima pravo na sve ženke iz stada ...ali na na kratke staze samo. Sledeće godine, u vreme parenja, može da učestvuje u borbi ponovo. Ako pobedi opet, moglo bi da mu se računa na duge staze, ali pobedjuje najčešće drugi jelen maldji i snažniji. Zakoni prirode

E sad ko je tu pametniji to ne znam
I da li se ženke pitaju to mi isto nije baš jasnije. Javlja mi se da instiktivno reaguju na mlade snažne, i to još naravno pobednike
margos margos 14:30 30.01.2009

Re: uh ?

Javlja mi se da instiktivno reaguju na mlade snažne, i to još naravno pobednike

Ja se sećam kako je moja keruša reagovala na mužjake... Jednom se samo ukipila i gleda... ja pokušam da skapiram gde i u šta gleda - i na priličnoj udaljenosti, spazim mužjaka, neverovatno lepog, skladnog, raskošnog... Da je mogla da bira, verujem da bi njega odabrala - za sve i kratkoročno i dugoročno i živeli bi srećno do kraja života....
Eh, da mi ljudi nismo prepreka:((
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:42 30.01.2009

Re: uh ?

Margos
...Da je mogla da bira, verujem da bi njega odabrala - za sve i kratkoročno i dugoročno i živeli bi srećno do kraja života....


Pa jesi li naučila nešto od tvoje sopstvene keruše?

Ljudi kažu: All life is about choices.

Samo treba umeti - izabrati, he, he, he....
margos margos 14:54 30.01.2009

Re: uh ?

Pa jesi li naučila nešto od tvoje sopstvene keruše?

Moja dva najveća Učitelja u životu su moj dragi bivši muž i moja pokojna keruša.
I vazda im se zahvaljujem! :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana