Mediji| Politika

Nije polemika

Biljana Srbljanović RSS / 03.02.2009. u 14:28

Pescanik.net ce, najverovatniije vec od sutra biti ponovo dostupan. Menja se domacin domena ili kako se to vec kaze i sve te tehnicke komplikacije traju. Ipak, ovaj slucaj sa sinhronizovanim napadima otvorio je jednu mnogo vazniju temu, koja se vec godinu-dve vuce po partijski opredeljenim medijima. Ta podela na dve Srbije, koju su ustolicili oni koji se pretenciozno podrazumevaju Prvom, a ispred Druge, ranije je stajala na granici podrske LDP-u. Sada, kada LDP postaje razumna partija i ta koja pruza podrsku, stvar se morala jos vise suziti i granica dve Srbije se postavila na Pescaniku. Uz uobicajeno ispiranje mozga kako su svi ekstremisti isti, kako razlike medju nama nema i kako smo jednako opasni po Srbiju, Srbiju finih i umerenih ljudi.

Odavno sam pisala koliko prezirem taj binarni sistem intelektualne carsije, da ne verujem u podelu na Dve nego na Osam miliona - koliko glava, toliko i Srbija, da ne ponavljam. Ipak, sve se vise cini da u toj podeli na dva komada naroda, najvece mesto zauzimaju oni treci - ta fina, tolerantna, politicki izuzetna Srbija, dobro uhlebljena na drzavnim funkcijama, u medijima sto znaju da ne ujedaju ruku koja ih hrani, ta mocna, vazna, Srbija koja lepo zivi, koja se ne zali, Srbija srednjeg puta koji ne vodi nigde. Nikad nije ni vodio i to, sto mu uostalom i nije ideja. Status Quo Srbija, kojoj je dobro, najbolje, koja nema razloga da zeli promenu, uz male pretumbacije s vremena na vreme, ali u sopstvenim redovima i minimalno sirenje samo onda kada se bas mora. I kada se tu pojavi skupina ljudi koji su zivi dokaz da nema svaki integritet cenu, to treba zatuci, zatvoriti, ukinuti, izbrisati, svesti na minimum, i manje od toga, difamirati, izjednaciti sa onima sto ih svaka zemlja hapsi i ogranicava u delovanju, ali na fin nacin.

Mislim da je sada svima jasno da to nece da moze. Sto ne znaci da i dalje nece pokusavati.

Zbog toga, nastavljam da na ovom mestu objavljujem tekstove koje smatram izuzetno vaznim, dobrim, tacnim, tekstove saradnika Pescanika, koje, zbog organizovanog ometanja, jos uvek ne mozete da citate na pescanik.net.

Sledi izuzetan tekst Mise Vasica, objavljen u Danasu

Peščanik, opet
Miloš Vasić

Mora biti da je u ovoj zemlji sve u najboljem redu čim su Peščanik i dve Svetlane stalni problem. Ni one, ni njihovi sagovornici nikako da shvate da je ovo onaj najbolji od svih svetova s kojim se još Volter sprdao. Pa, dobro: jesmo li preživeli sve naše gluposti (kako ko, doduše)? Eto nas tu u jedva postignutoj sabornosti barem oko toga da televizija mora da prenosi Skupštinu - ako ni oko čega drugoga. Gasovod i gas samo što nisu stigli, evo su pare za NIS legle, svih 400 miliona (Ej! Malo li je?). Kapitalizam - za razliku od nas - propada kao društveno-ekonomska formacija.

Radomir Marković, poučen primerom komšije Ulemeka, objavio je svoju prvu knjigu, a Voja Šešelj već 106. tom sabranih dela. Miroslav Mišković zabrinut je samo umereno, Peconi se bori za prava sirotinje, barem jedna obaveštajna služba (SID) uspešno je ugašena, šaptom i u dostojanstvenoj tišini.

I šta sad hoće te dve Svetlane i to njihovo društvo?

Dobro nam je i onda - ništa!

Šta će nam taj kamenčiću cipeli? Misle li one i ti njihovi da je bilo lako uspavati savest? Misle li da je bilo lako zamazati tragove, uništiti dokaze, potplatiti ili uceniti svedoke, uveriti policajce, tužioce i sudije da ne bi bilo higijenski kopati sada po starim ranama i novim državnim razlozima? Kome još treba podsećanje na neprijatnu okolnost da je glup (da ne pominjemo neke još neprijatnije okolnosti)? Peščanik je pojava džandrljiva, sitničava, dosadna, netaktična i nadasve ekstremna. Ako smo se svi lepo saborno složili da je sve u redu, bilo pa prošlo ili jeste pa će proći kao i sve drugo - šta sad taj Peščanik hoće?

Nije da je to neka velika smetnja: ništa lakše nego promeniti frekvenciju ili otvoriti sajt na kompjuteru; pokret rukom. Ima, međutim, neki đavo koji šapuće da to nije dovoljno, da treba „proaktivno" postupiti, jer da je Peščanik skandal nepodnošljiv. To je đavolak konformizma, malograđanska potreba da se ne štrči i da se umeša u pogrom: da egzekucija ne prođe i bez mog kamena. Kao kad navijačko pleme počne da đipa i da se dere „Ko ne skače taj je......" (upisati po potrebi: Šiptar, Hrvat, Cigan); pa sad ti ne skači.

Ne brinu mene ni Veljini „Njegovi", ni neonacistički šljam, ni klerofašisti, ni ekipa oko NSPM: njima Peščanik smeta po crti njihove ideologije koja je netolerantna po definiciji i izraz je premudrosti u svojoj jedinoj istini proistekloj iz Božjeg ili Koštuničinog poslanja. Pa ako se odluče i saberu svoje ljudske i tehničke resurse da napadnu sajt Peščanika i razbiju Cecin auto „kao sud lončarski" (Psalmi), mora biti da im se učinilo da će to proći nekažnjeno. Zašto im se to učinilo kao besplatna uživacija? Zbog onoga što mene brine: dobro usađene i legitimizovane atmosfere konformizma u ovom društvu.

Opet vidimo da decenijski napori autoritarnih i totalitarnih režima donose plodove. Šta ima da se ističem; gledam svoja posla; prvi petao završi u supi (a ostali kao ne završe); pokornu glavu sablja ne seče; ćuti, budalo, šta će ti to? Izjasni se, druže; kako to da svi, a ti ne? Jesi li ti možda pametniji od svih? Svi su bacili kamen, čekamo još samo tebe. Jesi li ti možda bolji Srbin od svih ostalih? Jesi li ti uopšte Srbin - kad razmislimo?

Već je rečeno, ali vredi ponoviti: Peščanik i ljudi oko njega niti su ometali tuđe radio programe, niti su rušili tuđe sajtove, niti su lupali tuđa auta. Nema, dakle, opravdanja za ono što se čini njima. Štaviše, svako pravdanje netrpeljivosti prema njima moralno je nakiselo, nisko i bedno. Sećam se da sam jednom skrenuo pažnju jednog člana Svetog arhijerejskog radiodifuznog saveta na antisemitske ispade Radio Fokusa; „Da zabranimo?", pitao je on. Ne, ni po koju cenu rekao sam, ali upozorite ih barem. „A Peščanik?" upitao je on kao iz puške. Tom politički podobnom i „nacionalno odgovornom" magarcu to je bilo isto: ekstremisti. Koliko je ta tupava teorija o „simetričnim ekstremizmima" u stvari slaboumna i niska jasno je razumnom čoveku. Ali, na vlasti je tada bila ideologija ekstremnog centra, a i danas je.

Nije sve isto, braćo i sestre, što god vam japijevski vaćaroši pričali preko svog lap-topa i kisele vode u fancy restoranima. Ideologija ekstremnog centra u kome je sve isto, osim mog menadžerskog ugovora i „zlatnog padobrana" (to je da kad userem stvar imam pravo na par miliona evra otpremnine), ideologija je moralnih nakaza i vaćaroša, ali izgleda tako moderno i napredno da se mnogi upecaju na nju.

E, pa nije sve isto. Zato ne razumem mog kolegu Dragoljuba Žarkovića kad se s visine popiša na Peščanik i obe Svetlane i proglasi ih za paranoike. On bi barem mogao da zna bolje: da nisu isto Peščanik i spahija Kusturica, Koštuničin čitluk-sahibija (pitajte Olgu Zirojević za značenje tog pojma). Bila je to izjava sasvim nepotrebna, neobjašnjiva racionalno. Možda je čovek imao neki drugi motiv, ali u to ulaziti ne bi bilo pristojno. A ni Srđa Popović nije morao da izjednači Vreme, Politiku i NIN u Peščaniku; i on zna vrlo dobro da to nije isto. Razumem da je hteo sve da nas izvređa, ali neka barem specifikuje zašto. Unapred odbijam polemiku i molim da se to ne zloupotrebi.

Meni nije dobro. Ako je vama dobro - onda ništa.

Danas, 01.02.2009.

PS: Nije polemika, naprotiv. Ipak, da kažem - slažem se sa Srđom Popovićem u izjednačavanju Vremena, Nina i Politike, to sam već ovde pisala. A evo i zašto: zbog toga što, na primer, ovakav tekst Miloš Vasić ipak nije objavio u svom matičnom, već nekom drugom listu. Ne mislim da bi mu bilo zabranjeno, ne mislim da bi bio sprečen, ne mislim da ne bi mogao - ali, ipak nije. Jer, ovakav tekst, na žalost, uz Vreme jednostavno više ne ide. Rasterao bi fine čitaoce.



Komentari (214)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Time Bandit Time Bandit 14:35 03.02.2009

miso supa je zdravija


prvi petao završi u supi (a ostali kao ne završe);
miniko63 miniko63 15:00 03.02.2009

Re: miso supa je zdravija

Pescanik.net ce, najverovatniije vec od sutra biti ponovo dostupan



Ja se najiskrenije radujem
matityahu matityahu 16:46 03.02.2009

Re: miso supa je zdravija

i ja
miniko63 miniko63 16:48 03.02.2009

Re: miso supa je zdravija

Pa nismo džaba zajedno odrasli u Japanu
constrictoria92 constrictoria92 14:40 03.02.2009

Hm...

Nit' je sve crno, nit' belo...
Sivo je, uglavnom, boja koja nas okruzuje...
E, sad sivo ima i svoje nijanse...

*Edit:
Ne podrzavam ideju podele Srbije, jer svi gradjani su njeni, a ona njihova (nasha).

*Apropo podele Srbije - da ne budem shvacena pogresno.
man ray loves me man ray loves me 15:02 03.02.2009

lament nad zenonom

kakav opsezan lament! nista se ne pokrece s mesta.
a opet, ne mali broj ljudi, myself included, dao je glas LDPu i Vama (ja samo LDPu jer zivim u inostranstvu), koje ste prokockali.
zasto se onda ova kuknjava nastavlja kao da se to nije desilo? bez kapaciteta za promene, sta je njena svrha?
dali76 dali76 18:07 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

Svaka cast ..preporuka za komentar…Jedina odgovornost koju imaju ljudi oko pescanika jeste kuknjava bez pragmaticne ideje kako od alternativnog glasa ,sto je isto bitno, postati alternativna opozicija.
DA,da nije srpski cutati ,al je srpski kukati!!
Valda se boje dolaska na vlast jer valda bi propao Pescanik…Neko treba d aim dojavi da ne bi jer demokratija nije bajka vec process I konstantna borba za bolje…

gorio92 gorio92 19:11 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

kakav opsezan lament! nista se ne pokrece s mesta.
a opet, ne mali broj ljudi, myself included, dao je glas LDPu i Vama (ja samo LDPu jer zivim u inostranstvu), koje ste prokockali.

Slažem se sa ovom konstatacijom, preporuka za to.
Ipak mislim da LDP i Peščanik nisu isto, mada se prepliću.
LDP je nestao, tamo negde izmedju SPS i DS, videćemo dali zauvek.
Peščanik je ostao i to je svakako dobro. Peščanik nema kapacitet za promene ali ima da upozorava i opominje.
Kome to smeta?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:42 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

Gorio
Peščanik je ostao i to je svakako dobro. Peščanik nema kapacitet za promene ali ima da upozorava i opominje.
Kome to smeta?


Ma hajte Gorio, kako ozbiljan covek (za koga vas ja drzim) moze uopste tako nesto da pita? Necu da govorim u ime drugih ali ubedjen sam da nisam usamljen: naravno da je za Srbiju vrlo bitno da ima medije i ljude koji upozoravaju i opominju ... kritikuju pogresne stvari i predlazu kako se one mogu ispraviti i problemi resiti.

Problem je u tome sto to pescanik ne radi. Naprotiv. Sire neistine, mrznju, netrpeljivost i netolerantnost ... i samo koce Srbiju i njen demokratski razvoj. Ali ne bih da se ponavljam ... dole sam vec o tome pisao ...
palilula92 palilula92 19:54 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

i samo koce Srbiju i njen demokratski razvoj


gde bi Srbija bila bez Pescanika, mozda ono i Kosovo i Evropa bi se vec ostvarilo
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:11 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

man ray loves me
kakav opsezan lament! nista se ne pokrece s mesta.
a opet, ne mali broj ljudi, myself included, dao je glas LDPu i Vama (ja samo LDPu jer zivim u inostranstvu), koje ste prokockali.
zasto se onda ova kuknjava nastavlja kao da se to nije desilo? bez kapaciteta za promene, sta je njena svrha?

sve se bolje vidi (i doživljava) iz inozemstva.
eh! jednostavno!
Unfuckable Unfuckable 20:37 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

sve se bolje vidi (i doživljava) iz inozemstva.
eh! jednostavno!

ahm, naročito kada si u sred predizborne kampanje
man ray loves me man ray loves me 21:28 03.02.2009

Re: lament nad zenonom

Peščanik je ostao i to je svakako dobro. Peščanik nema kapacitet za promene ali ima da upozorava i opominje.
Kome to smeta?

Nemam nista protiv Pescanika. Ranije sam ga slusala, vise ne, ali svakako treba da postoji. Misa Brkic, for one, je super (nije jedini), a 'jevandjelje po Samardzicu' i slican drnch - tja, ko voli nek izvoli.
Pitanje je - sta dalje? Sta sa svim tim sto Pescanik govori? Svi ti ljudi koji slusaju Pescanik kad dodju izbori ostanu ispaljeni.
srki92 srki92 08:57 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

Virtuelni Vasilije



Problem je u tome sto to pescanik ne radi. Naprotiv. Sire neistine, mrznju, netrpeljivost i netolerantnost ... i samo koce Srbiju i njen demokratski razvoj. Ali ne bih da se ponavljam ... dole sam vec o tome pisao ...


E izes silinu demokratskog razvoja Srbije ako ga koce Pescanik i ljudi koji ga slusaju! Ajde bre dogovori se sam sa sobom i sa ovim tvojim pajtasima na blogu: da li smo mi minorna sacica ekstremista koju ionako niko ne zarezuje, ili smo ozbiljna smetnja zahuktalom drustvenom napretku voljene nam Srbije? I jel' nas treba ignorisati, ko sto se vi ovde ubiste od ignorisanja na blogu, ili nas treba izvrgnuti ruglu, ometati, hakovati, po mogucnosti pobiti? Mislim, da ne kocimo...

Ovo ko da je Sloba direktno iz tebe progovorio, sto ti mozda i ne znas, jer si ga preziveo udobno, u inostranstvu.... Dobro, mozda ne mozes da se usaglasis, ma koliko citirao sopstvene i samo u tvojim ocima briljantne komentare, ali ove tvoje kolege po misljenju koje inace ne podrzavas, sto lupaju kola Ceci i ometaju radio program izgleda da su se vec dogovorili oko toga...

Gledajuci ovako izdaleka, o vlasti i predsedniku sticem utisak da se radi, da citiram Vodica, o " bandi nesposobnih tupadzija koja ce prva uza zid kad se digne kuka i motika". I sagovornici u Pescaniku, koliko sam ja mogao da vidim to sasvim lepo i kulturno argumentuju.

Inace, ovaj tvoj voljeni predsednik je, ako si pazljivo pratio Poligraf, istakao da bi cak i Hrvatima, koji su nas tuzili medjunaronom sudu pravde dao gas, samo da traze. Njegove reci. Sa posebnim naglaskom na ovom "da su nas tuzili". Mislim, koji je to nivo? Mene je iskreno blam od takvog coveka na celu drzave. Kako ga nije sramota? Jebe se njemu i za Sarajevo i za Hrvate, covek besramno koristi svaku priliku i tudju nevolju da se samopromovise. I kad neko u Pescaniku to kaze, onda mu se ometa radio signal, rusi web sajt i udaraju kola.
Pa se to jos po blogovima i drugim antonicima pravda kao ocekivano i zasluzeno...Da li ti zbog svega ovog mozda prodje kroz glavu da su ljudi koji govore u Pescaniku verovatnou pravu? Ako ne, onda nista...





mocna malena79 mocna malena79 10:31 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

Virtuelni Vasilije

.Problem je u tome sto to pescanik ne radi. Naprotiv. Sire neistine, mrznju, netrpeljivost i netolerantnost ... i samo koce Srbiju i njen demokratski razvoj. Ali ne bih da se ponavljam ... dole sam vec o tome pisao ...


e blagis se nama ako Pescanik koci Srbiju i njen demokratski razvoj. Eto nas u EU koliko sutra, razvijeni, onako, bas demokratski !
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:32 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

srki
E izes silinu demokratskog razvoja Srbije ako ga koce Pescanik i ljudi koji ga slusaju! Ajde bre dogovori se sam sa sobom i sa ovim tvojim pajtasima na blogu: da li smo mi minorna sacica ekstremista koju ionako niko ne zarezuje, ili smo ozbiljna smetnja zahuktalom drustvenom napretku voljene nam Srbije? I jel' nas treba ignorisati, ko sto se vi ovde ubiste od ignorisanja na blogu, ili nas treba izvrgnuti ruglu, ometati, hakovati, po mogucnosti pobiti?


Za razliku od tebe koji govoris "mi" i nastupas u ime nekih "nas" ... ja iznosim samo MOJE misljenje. Pescanik zastupa i promovise politiku koju na politickoj sceni predstavlja najmanja parlamentarna stranka/koalicija. I vise je nego dovoljno velika da moze da DOPRINESE ali i da STETI demokratskom razvoju Srbije. Ne treba nikog ni ometati, hakovati a ni, ne daj boze pobiti ... nego argumetnovano kritikovati ono sto nije u redu u njihovom nastupu ... Sto ja i pokusavam da radim ...

I samo da naglasim tipican stav pescanikovog vernika-sledbenika kome ne vrede ni argumetni, dokazi i slicne trice i kucine - vazno staa je receno na pescaniku: Jebe se njemu i za Sarajevo i za Hrvate, covek besramno koristi svaku priliku i tudju nevolju da se samopromovise. I kad neko u Pescaniku to kaze, onda mu se ometa radio signal, rusi web sajt i udaraju kola..

Isrkeno receno sumnjam da postoji bolja ilustracija za ono sto sam ja hteo da kazem: postoji bezbroj stvari koji se mogu kritkovati i poboljsati u Srbiji. I za koje su po prirodi stvari najodgovorniji oni koji su na vlasti. Ali umesto argumentovane i razumne kritike, imamo pljuvacinu i optuzbe bez dokaza ... sto je narvno skodi celoj zemlji i njenoj demokratizaciji ...

ps. Sta je lose u tome ako neko kaze da je i pored besmislene hrvatske tuzbe za navodni genocid, Srbija spremna da unapredjuje odnose i pomogne im kad su u nevolji? Slicno je i sa ovom pomoci BiH. Ogromna vecina razumnih i dobornamernih ljudi i u Srbiji i u BiH a i sire su pozdravili taj gest za primer. Jedino pescanikovim pljuvacima on smeta ...

adam weisphaut adam weisphaut 10:35 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

ja iznosim samo MOJE misljenje

Ja mislio da ti vezeš goblen
Ali umesto argumentovane i razumne kritike

Kritika u razumnoj meri, drugarska, pacifikovana, jalova ona koja vas koji niste "vi" ne ugrožava, to je ono što se traži
Sve što se uklapa u mustru
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:45 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

adam weisphaut
Kritika u razumnoj meri, drugarska, pacifikovana, jalova ona koja vas koji niste "vi" ne ugrožava, to je ono što se traži


Ma ne, vredjanje, pljuvanje i iznosenje neistina o onima koji nisu idealni "mi" je ono sto se trazi ...
adam weisphaut adam weisphaut 10:48 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

Ma ne, vredjanje, pljuvanje i iznosenje neistina o onima koji nisu idealni "mi" je ono sto se trazi ...

Da kao ona da Tadić nije čestitao inaguraciju, a press služba kaže jeste, ali izbor
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:07 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

ja iznosim samo MOJE misljenje.

možda lepše zvuči svoje nego moje, a?
Dr M Dr M 11:12 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

možda lepše zvuči svoje nego moje, a?


Ni "svoje" ni "moje" nago Tadicevo:))
srki92 srki92 17:18 04.02.2009

Re: lament nad zenonom

Virtuelni Vasilije


Za razliku od tebe koji govoris "mi" i nastupas u ime nekih "nas" ... ja iznosim samo MOJE misljenje.


Besmislenog li komentara, na nivou onog da smo svi mi koji se ovde trzamo oko pescanika nekakvi skojevci, deca partizana, NVO placenici koji brane svoju partiju i sta ti ja znam.

Virtuelni Vasilije


Pescanik zastupa i promovise politiku koju na politickoj sceni predstavlja najmanja parlamentarna stranka/koalicija. I vise je nego dovoljno velika da moze da DOPRINESE ali i da STETI demokratskom razvoju Srbije. Ne treba nikog ni ometati, hakovati a ni, ne daj boze pobiti ... nego argumetnovano kritikovati ono sto nije u redu u njihovom nastupu ... Sto ja i pokusavam da radim ...


A, to je dakle trnu u oku. Da vidim da li sam shvatio: tebi u stvari smeta LDP "koalicioni potencijal", a posto si sam proglasio Pesacnik LDP ovim glasilom, onda ti smeta i Pescanik. Tebi Vasilije zaista niko nije potreban da te prene iz te nirvane. Samo opalis link na sopstvene komentare i svi se pogubimo ;-).

Veruj mi na rec ako hoces, ima mnogo vise ljudi koji prate Pescanik nego onih koji podrzavaju politiku LDP-a. Pa ako je LDP nekakva sila od koje sve zavisi, kako ti kazes, onda od slusalaca Pescanika zaista treba da se plasis. To su, vidim, skapirale cak i ove tvoje kolege po stavu prema Pescaniku: razbijaci, hakeri i ometaci radio emisija i eto preduzimaju konkretne mere, samo iz svog resora.

Virtuelni Vasilije


Iskreno receno sumnjam da postoji bolja ilustracija za ono sto sam ja hteo da kazem: postoji bezbroj stvari koji se mogu kritkovati i poboljsati u Srbiji. I za koje su po prirodi stvari najodgovorniji oni koji su na vlasti. Ali umesto argumentovane i razumne kritike, imamo pljuvacinu i optuzbe bez dokaza ... sto je narvno skodi celoj zemlji i njenoj demokratizaciji ...


Stvarno sam video sve na ovom blogu, ali argumentovanu i kako ti kazes "razumnu" kritiku onog sto se iznosi na Pescaniku jos nisam. Uglavnom "argumentovanu kritiku" onih koji slusaju Pescanik, onih koji ga prave i onih koji se u njemu usudjuju nesto reci, sto se svodi na to da Pera Lukovic psuje, da je Samardzic nekad bio SPO-ovac, da Ceca laze cak i kad govori istinu, da je Biljana nekulturna alapaca koja ljudima upada u rec, da su Prokopijevic i Zec babe narikace, da Djordjevic ne postuje SPC, ajde pomozi mi, nestade mi primera. Mislim, prilicno jadno, zar ne? Jebote, mali Vasa kad se jednom u par godina pojavi u Pesacniku kaze vise konkretnih stvari od svih vas zajedno...

Virtuelni Vasilije

ps. Sta je lose u tome ako neko kaze da je i pored besmislene hrvatske tuzbe za navodni genocid, Srbija spremna da unapredjuje odnose i pomogne im kad su u nevolji? Slicno je i sa ovom pomoci BiH. Ogromna vecina razumnih i dobornamernih ljudi i u Srbiji i u BiH a i sire su pozdravili taj gest za primer. Jedino pescanikovim pljuvacima on smeta ...


Pa lose je to sto covek prica o gasu koji je odlucio da se ustupi komsijama onako sav toboze skroman i u istoj recenici pomene kako nas te iste komslije planiraju tuziti za nekakav genocid, ali on takav kakav je, veliki, ipak bi im ga dao. Ocigledno da je cela ta zvaka oko davanja gasa smisljena samo zbog ove jedne sitne promocije. Ono kao, ja sam eto takva lafcina i to argumentovano pokazujem (dajuci gas koji i nije njegov nego ga je dobio zickajuci po komsiluku, jer se niko iz (njegove) omnipotentne vlade nije dosetio da uskladistiti malo gasa i nije tako losa ideja). A vi (Hrvati) ste jadnici koji nama, dokazanim dobricinama, pretite nekakvom besmislenom tuzbom za nekakav genocid. Izvini, kakve veze imaju te dve stvari (davanje gasa i tuzba za genocid) da bi se pomenule u istoj recenici, objasni mi, 'leba ti? Prilicno jadno i providno.

A moze i dalje da se ekstrapolira: proci ce gasovod kroz nasu zemlju, pomenite samo ratne zlocine i ima da se grejete na drvece iz parkova, ko ovi iz mog (voljenog) Sarajeva, onomad. Mislim, nece biti tako, ali to je taj mentalitet...



smoothoperater smoothoperater 15:03 03.02.2009

Pescanik,granica

''Meni nije dobro. Ako je vama dobro - onda ništa.''

SJAJNO!

Granica na Pescaniku se mora drzati. Odavde nemamo kuda..
miniko63 miniko63 18:36 03.02.2009

Re: Pescanik,granica

''Meni nije dobro. Ako je vama dobro - onda ništa.''


Ma kome je dobro? Odmh cu da ga prijavim
libkonz libkonz 15:07 03.02.2009

Miloš Vasić

je, bez dileme, novinar koga najviše poštujem.
Sada, kada LDP postaje razumna partija i ta koja pruza podrsku, stvar se morala jos vise suziti i granica dve Srbije se postavila na Pescaniku.

Verujem da ipak misliš da je granica na LDP-u. Kroz tvoje tekstove preovladava stav da ko nije za LDP nema pojma. To u prevodu znači da u Srbiji moraš biti ateista, liberal, anacionalno opredeljen da bi bio prihvatljiv. Taj stav dele, koliko primetim, mnogi VIP blogeri, sa sve moderacijom. To jeste vaše pravo.
U pravu si i ti i MV da se LDP ne može porediti sa ekstremnim nacionalistima tipa raznih Obraza, radikala, strojeva i drugih tragikomičnih organizacija. Svako izjednačavanje je najblaže rečeno glupo. I složili bi se da je zaštita novinara prvi uslov ka normalizaciji ove zemlje, a karikiranje napada na Peščanik treba okvalifikovati kao krivično delo.
Ali ono što vam jeste zajednička osobina je isključivost. Ko ne misli kao vi, nije ni za šta. A to mislite i jedni i drugi, htela to priznati ili ne.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:31 03.02.2009

Re: Miloš Vasić

pa ti onda sve mislis isto sto i ja, a ja ne mislim isto sto i ekstremna desnica, ergo, ti si isto ekstremista?
libkonz libkonz 16:00 03.02.2009

Re: Miloš Vasić

ti si isto ekstremista?

i jesam, veći nego ti. ti misliš da su ludi svi koji nisu za LDP, ja da su ludi svi, uključujući LDP.
oort oort 17:34 03.02.2009

Re: Miloš Vasić

ako ministar sile kaže "eto mi hapsimo" kao da se tog jutra probudio i rekao "nije mi žena dala sinoć, sve ću da vas pohapim", a ne zato što je dobio naređenje od tužioca da hapsi; ako đelić (on je ministar, jel?) kaže evo sad ćemo mi kredit samo da pošaljemo plan kako ćemo da trošimo prethodni; ako neki škundrić kaže evo su rusi sami sebi uplatili pare na račun - pa koje su to onda reči opoziciji zabranjene i kakvo je to opoziciono ponašanje nekorektno? zbog čega je ldp obavezno moralno prokužena kategorija? kako to ldp jedini uvek i svuda bezuslovno ne sme da bude i oštar i drzak i bezobrazan?
libkonz libkonz 20:18 03.02.2009

Re: Miloš Vasić

kako to ldp jedini uvek i svuda bezuslovno ne sme da bude i oštar i drzak i bezobrazan?

ko kaže da ne sme? ja kažem da ništa drugo i ne znate. da vičete i urlate, poput radikala. još niste počeli da kunete, ali verujem da i taj dan nije daleko.
žalosno je srpsko društvo danas. u vladi imamo montipajtonovsku koaliciju. samo u Srbiji može da visoko rangirani član vladajuće stranke optuži svog koalicionog partnera za primanje mita da se izglasa neki zakon i da se bukvalno ništa ne desi. Mogu ja da kažem da se ne razumem u NIS i stvarno nemam pojma da li je to dobar posao ili ne, ali me niko ne može farbati da ova afera sa akcizama spada u normalne stvari. A ko nam je opozicija? Vi i radikali.
ps Žao mi je što Jakša Šćekić nije dozvolio komentare na svoj poslednji tekst. Imao sam jasnu asocijaciju.
miniko63 miniko63 15:15 03.02.2009

Nije polemika

Sad mi pade napamet: Molim te objasni a što nije polemika. Ili da oma idem da jedem miso supu i postanem smislenija.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:32 03.02.2009

Re: Nije polemika

zato sto je autor milos vasic rekao da nece da ucestvuje u polemici, a i zato sto ovo nije polemika, naprotiv.
miniko63 miniko63 15:38 03.02.2009

Re: Nije polemika

A on je rekao
wukadin wukadin 15:16 03.02.2009

Zlatni put

Srbija srednjeg puta koji ne vodi nigde


Nije li još Buda uočio kako je srednji put najbolji put. Zlatni put koji nas vodi cilju VAN EKSTREMA.
Naravno, neki imaju problem to da shvate...
miniko63 miniko63 15:20 03.02.2009

Re: Zlatni put

Nije li još Buda uočio kako je srednji put najbolji put


Imaš li još nekog da navedeš osim Bude.

Naravno, neki imaju problem to da shvate...
*novo


Da bi mi ostali mogli to da shvatimo
wukadin wukadin 15:30 03.02.2009

Re: Zlatni put

Imaš li još nekog da navedeš osim Bude.


A šta fali Budi. Nisu li se mnogi na Zapadu osvestili pa ga prihvatili. Recimo Ričard Gir, onda Bjork...
Osim Bude... Pa šta ga znam. Dragoljub Mićunović, Žarković, Sonja Liht...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:33 03.02.2009

Re: Zlatni put

bjork i sonja liht

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wukadin wukadin 15:40 03.02.2009

Re: Zlatni put

Videli ste brašno, koleginice?
miniko63 miniko63 15:40 03.02.2009

Re: Zlatni put

E sada već umanjuješ vrednost Budi. Svi ispadoše bolji od njega ili bar ko on nesepa
ecimo Ričard Gir, onda Bjork...
Osim Bude... Pa šta ga znam. Dragoljub Mićunović, Žarković, Sonja Liht...


Inače njihov sam fan
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:46 03.02.2009

Re: Zlatni put

wukadin
Videli ste brašno, koleginice?


smejem se, znaci, kao LUDA na brasno?

vrlo pomirljivo, fino, budisticki, neuvredljivo itd.

plus

zanima me sta bjork ili ti mislite o tome da je bas umerena i tolerantna sonja liht javno na b92 i dosta, da budem fina, zucno pretila ljubi zivkovu zbog njegovog satiricnog osvrta na njenu omniprezentnost u sazvezdju srpskih javnih funkcija. pretila je novinaru lista vreme, istog onog lista koji ju je - kao umerenu, tolerantnu i neagresivnu, sustu suprotnost pescanikovcima - proglasio za licnost godine, pre samo godinu dana.

sta buda, bjork i ti mislite o tome? kako se pretnje novinarima uklapaju u opstu sliku tolerancije i ljubavi?

miniko63 miniko63 15:53 03.02.2009

Re: Zlatni put

Budu i Bjork ćeš morati sama da pitaš!

Ja sam samo za ljubav i toleranciju to sam prvo unela u svoj profil kada sam došla ovde! Nemoj da mi neko imputira!
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:01 03.02.2009

Re: Zlatni put

BS
Srbija srednjeg puta koji ne vodi nigde. Nikad nije ni vodio i to, sto mu uostalom i nije ideja. Status Quo Srbija, kojoj je dobro, najbolje, koja nema razloga da zeli promenu, uz male pretumbacije s vremena na vreme, ali u sopstvenim redovima i minimalno sirenje samo onda kada se bas mora.


Ovakav pomalo bakunjinski pristup - nema racionalosti. Ne samo da je još Buda učio (kako pomenu Wukadin) da je spasenje u srednjem putu (to njegovo učenje traje više od dva i po milenijuma - and is well and alive), već to znaju i skromniji filozofi i misleći ljudi kroz sva vremena od kako je sveta i veka. Naravno, to ne sprečava ekstremiste da veruju u svoje dogme, koje, opet, mogu ponekad i da budu delotvorne, ali samo na kraće staze, i uz veće troškove (ovo je blažiji izraz za - žrtve). Ekstremnost ne vodi napretku, ekstremnost - generalno govoreći - vodi pogibelji. Ona je kao droga, u početku je ekstazna, ali kasnije uništava.

S druge strane, o svemu se može diskutovati i polemisati. Neka je blažen onaj ko veruje da je samo on u pravu. Jer, zablude mogu da budu slatke.
Vojkan08 Vojkan08 16:17 03.02.2009

Re: Zlatni put

Cudo kako se sve menja kada si na vlasti,ili se druzis sa vlastodrzscima.Sonja Liht-zena sa 11 funkcija...
A secam se i Cede,kada smo setali gradom.Skromna jaknica i sljiva ispod oka.Sada je to baja u odelu sa besnim dzipom.Ima se-moze se!
dolybell92 dolybell92 19:52 03.02.2009

Re: Zlatni put

Ne samo da je još Buda učio (kako pomenu Wukadin) da je spasenje u srednjem putu (to njegovo učenje traje više od dva i po milenijuma - and is well and alive), već to znaju i skromniji filozofi i misleći ljudi kroz sva vremena od kako je sveta i veka.


Kad bi to učenje bilo istina... zašto onda toliko dugo traje,
a pri tom se nigde nije stiglo ... pre svega mislim na budiste,
a onda potom na sve srednjaše... koji nikad nisu ništa
sa mesta pomerili... a sve znaju šta i kako, ali tek kad pored njih prođe.

Da nije ekstremista - još bi se vijali po prašumama... bar toliko znate,
nadam se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:20 03.02.2009

Re: Zlatni put

Videli ste brašno, koleginice?


Ipak, sve se vise cini da u toj podeli na dva komada naroda, najvece mesto zauzimaju oni treci - ta fina, tolerantna, politicki izuzetna Srbija, dobro uhlebljena na drzavnim funkcijama, u medijima sto znaju da ne ujedaju ruku koja ih hrani, ta mocna, vazna, Srbija koja lepo zivi, koja se ne zali, Srbija srednjeg puta koji ne vodi nigde.


mišković kupuje merkator.
šta nije jasno?!?!?!
die hard die hard 10:23 04.02.2009

Re: Zlatni put


S druge strane, o svemu se može diskutovati i polemisati. Neka je blažen onaj ko veruje da je samo on u pravu. Jer, zablude mogu da budu slatke.


Kakav pokroviteljski ton.
radojicic92 radojicic92 15:24 03.02.2009

...

Pescanik.net ce, najverovatniije vec od sutra biti ponovo dostupan

meni radi danas, razlika u vremenu valjda
miniko63 miniko63 15:25 03.02.2009

Re: ...

Radojice daj malo

Ili za mene nema
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:34 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
Pescanik.net ce, najverovatniije vec od sutra biti ponovo dostupanmeni radi danas, razlika u vremenu valjda


POGLEDAJ DATUM

poslednji put je apdejtovan 23. januara, dok je jos bilo moguce.
radojicic92 radojicic92 15:37 03.02.2009

Re: ...

POGLEDAJ DATUM

pa znam, ali radi, pre par dana nije bilo nista
evo sad citam Vasica iz NY
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:45 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
evo sad citam Vasica iz NY

Ради и мени.
А ја сам помислио да му је приступ могућ само из Америке?
radojicic92 radojicic92 19:41 03.02.2009

Re: ...

Predrag Brajovic
radojicic92
evo sad citam Vasica iz NY

Ради и мени.
А ја сам помислио да му је приступ могућ само из Америке?

sad nema pristup ponovo, ali ovako pocinje Vasicev tekst, stvarno je tako

Ovde u Njujorku svi osećaju potrebu da se smeše, čak i nepoznatim ljudima koje sreću na ulici. To je lep običaj i ljudi se zaista osećaju bolje; ubrzo ga usvojite, pa je i vama nekako lakše. Padaju i usputne primedbe, prijateljski i uz osmeh: „Uh, ala je hladno!“ ili „Baš vam je dobar taj šešir“ i to. Nije to ništa novo ni posebno: u ostatku Amerike ljudi su još srdačniji, a Njujorčane čak smatraju namćorima

Vojkan08 Vojkan08 20:12 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
Predrag Brajovic
radojicic92
evo sad citam Vasica iz NY

Ради и мени.
А ја сам помислио да му је приступ могућ само из Америке?

sad nema pristup ponovo, ali ovako pocinje Vasicev tekst, stvarno je tako

Ovde u Njujorku svi osećaju potrebu da se smeše, čak i nepoznatim ljudima koje sreću na ulici. To je lep običaj i ljudi se zaista osećaju bolje; ubrzo ga usvojite, pa je i vama nekako lakše. Padaju i usputne primedbe, prijateljski i uz osmeh: „Uh, ala je hladno!“ ili „Baš vam je dobar taj šešir“ i to. Nije to ništa novo ni posebno: u ostatku Amerike ljudi su još srdačniji, a Njujorčane čak smatraju namćorima


A vutra nikad jeftinija...
radojicic92 radojicic92 20:46 03.02.2009

Re: ...

A vutra nikad jeftinija...

ma jok, nije to
skapirali ljudi da je bolje da si dobro raspolozen, nego nadrndan
Vojkan08 Vojkan08 20:59 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
A vutra nikad jeftinija...

ma jok, nije to
skapirali ljudi da je bolje da si dobro raspolozen, nego nadrndan

Ma znam,zezam se
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
sad nema pristup ponovo

А сад ни мени не ради.
Биће да смо и Америци до'акали?
Unfuckable Unfuckable 21:28 03.02.2009

Re: ...




oort oort 22:26 03.02.2009

Re: ...

radojicic92
sad nema pristup ponovo, ali ovako pocinje Vasicev tekst, stvarno je tako
Ovde u Njujorku svi osećaju potrebu da se smeše, čak i nepoznatim ljudima koje sreću na ulici. To je lep običaj i ljudi se zaista osećaju bolje; ubrzo ga usvojite, pa je i vama nekako lakše. Padaju i usputne primedbe, prijateljski i uz osmeh: „Uh, ala je hladno!“ ili „Baš vam je dobar taj šešir“ i to. Nije to ništa novo ni posebno: u ostatku Amerike ljudi su još srdačniji, a Njujorčane čak smatraju namćorima

ovaj text je objavljen u Danasu, pa ko može da se snađe na www.danas.rs, samo napred......
Lektorka Lektorka 22:34 03.02.2009

Re: ...

ispasce na kraju neko lud a neko zbunjen.

tekst koji je biljana stavila je iz danasa, lepo pise, pa da.

tekst ciji pocetak citira radojicic je isto iz danasa, ali ga je preneo i pescanik, bio je pomenutog 23. 01. na naslovnoj strani pescanika. ko hoce na danasu da ga procita, posto pescanikov sajt ne radi, naslov je "optimizam". (oort, da, linkovanje s danasa ko da kazes "recenica je negde izmedju 100. i 200. strane"...)

a to sto je pescanikov sajt radio nakratko - pa, pise lepo upravo to: da se sajt radi, seli itd, pa sta je, ljudi, cudno u tome da na po trenutak proradi vec danas??? bog te, kakav PROBLEM?!
oort oort 22:39 03.02.2009

Re: ...

a nesrećni danasov sajt ti je upao u 50 najboljih sajtova .rs domena po izboru časopisa pcpress. pa ti sad vidi šta bi te snašlo kad bi otišla na 73-i........
wukadin wukadin 15:38 03.02.2009

Pa evo ga još jedan ekstremizam

Ideologija ekstremnog centra u kome je sve isto, osim mog menadžerskog ugovora i „zlatnog padobrana" (to je da kad userem stvar imam pravo na par miliona evra otpremnine), ideologija je moralnih nakaza i vaćaroša, ali izgleda tako moderno i napredno da se mnogi upecaju na nju.


A kome su oni lupali kola?!?
Ali imaju ZLATNI padobran. Znači, ipak je to Zlatni put što reče Buda.
A što se bunite, pa to su vam "evropske vrednosti" (šta god to značilo). Postmoderni moralni relativizam, pragmatizam, hedonizam, materijalizam, kapitalizam... i svi srodni -izmi.

Ali ne i šumizmi (što bi rekle pristalice evropskih integracija s polovine prošloga veka). Srbija ide drumom, a šumom ne ide samo "Peščanik" nego i oni koje autorka zdravo mrzi (kako sama reče).
man ray loves me man ray loves me 15:40 03.02.2009

Re: Pa evo ga još jedan ekstremizam

Ali imaju ZLATNI padobran. Znači, ipak je to Zlatni put što reče Buda.

u jeee, i greenspan je budista?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:49 03.02.2009

opste obavestenje

ima nekoliko korisnika koje si uporno pojavljuju na mom blogu, uprkos tome sto sam ih trajno banovala sa svih svojih tekstova. ne znam kako im to polazi za rukom, ali me ne mrzi da svaki put ponovim akciju. zasto ih ne zelim na svom blogu? zato sto su me u mnogo prilika, a posebno kada nisam bila u mogucnosti da se branim, zaista prostacki vredjali i napadali. pa prosto ne bih da se druzimo. znam da ne dugujem nikakvo objasnjenje, ali ipak da znate.

jos nesto, danas nisam u mogucnosti da redovno i detaljno pratim blog. molim vas da to prihvatite
Unfuckable Unfuckable 16:49 03.02.2009

Re: opste obavestenje

Nebeck,
provalio sam odmah da si to ti
miniko63 miniko63 16:56 03.02.2009

Re: opste obavestenje

A mene ne provaljuješ
queeria92 queeria92 14:58 04.02.2009

Re: opste obavestenje

jos nesto, danas nisam u mogucnosti da redovno i detaljno pratim blog. molim vas da to prihvatite


Draga,
Preči su ti tamo neki fancy prijemi nego mi blogeri... Ah, apsolutno te razumem
ecce-florian ecce-florian 15:22 04.02.2009

Re: opste obavestenje

Daje se na znanje

E što ti je 21. vek.
Sad ga vidiš sad ga ne vidiš

Zubi oštri, pogled zao,
on za milost nije znao!

Strašno, strašno!
miraf92 miraf92 15:59 03.02.2009

prava slika

Šta će nam taj kamenčiću cipeli? Misle li one i ti njihovi da je bilo lako uspavati savest? Misle li da je bilo lako zamazati tragove, uništiti dokaze, potplatiti ili uceniti svedoke, uveriti policajce, tužioce i sudije da ne bi bilo higijenski kopati sada po starim ranama i novim državnim razlozima? Kome još treba podsećanje na neprijatnu okolnost da je glup (da ne pominjemo neke još neprijatnije okolnosti)? Peščanik je pojava džandrljiva, sitničava, dosadna, netaktična i nadasve ekstremna. Ako smo se svi lepo saborno složili da je sve u redu, bilo pa prošlo ili jeste pa će proći kao i sve drugo - šta sad taj Peščanik hoće?


stanja svesti,vecine gradjana Srbije
g.radicevic g.radicevic 16:15 03.02.2009

ne verujem ni ja..

Odavno sam pisala koliko prezirem taj binarni sistem intelektualne carsije, da ne verujem u podelu na Dve nego na Osam miliona - koliko glava, toliko i Srbija,


i ocu da mi se pokazze ta moja..
da je ogradim i lepo i srecno u njoj zzivim
a ostale..?
nek crknu
bash me briga
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:49 03.02.2009

...

Vasic

Peščanik i ljudi oko njega niti su ometali tuđe radio programe, niti su rušili tuđe sajtove, niti su lupali tuđa auta. Nema, dakle, opravdanja za ono što se čini njima. Štaviše, svako pravdanje netrpeljivosti prema njima moralno je nakiselo, nisko i bedno.


Sa prve dve recenice se slazem. Ali sledeca (blodovana) je vrlo problematicna.Ona vec pokazuje tu cuvenu iskljuciovost (ili ekstremizam) vecine osoba okupljenih oko pescanika. Oni mogu da ispoljavaju netrpeljivost prakticno prema svim drugima u Srbiji, svima koji ne misle kao oni ... i to je za njih normalno. Ali taman posla da se desi obrnuto ...Ma ni slucajno da je neko netrpeljiv prema neistinama koje je napisala Svetlana Lukic u svom zadnjem uvodniku! E to je onda "moralno nakiselo, nisko i bedno".



palilula92 palilula92 16:58 03.02.2009

Re: ...

neistinama koje je napisala Svetlana Lukic u svom zadnjem uvodniku


Vaso,

pa navedi te neistine i obrazlozi cinjenicama.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:16 03.02.2009

Re: ...

Virtuelni Vasilije
...vec pokazuje tu cuvenu iskljuciovost (ili ekstremizam) vecine osoba okupljenih oko pescanika. Oni mogu da ispoljavaju netrpeljivost prakticno prema svim drugima u Srbiji, svima koji ne misle kao oni ... i to je za njih normalno. Ali taman posla da se desi obrnuto ...Ma ni slucajno da je neko netrpeljiv prema neistinama koje je napisala Svetlana Lukic u svom zadnjem uvodniku! E to je onda "moralno nakiselo, nisko i bedno".


Zar to ne čini g. M. Vasić kada prebacuje drugima netoleranciju
M. Vasić
Zato ne razumem mog kolegu Dragoljuba Žarkovića kad se s visine popiša na Peščanik i obe Svetlane i proglasi ih za paranoike.

a on sebi dozvoljava da pljuje i piša po onima koji mu se ne svidjaju:

M. Vasić
Sećam se da sam jednom skrenuo pažnju jednog člana Svetog arhijerejskog radiodifuznog saveta na antisemitske ispade Radio Fokusa; „Da zabranimo?", pitao je on. Ne, ni po koju cenu rekao sam, ali upozorite ih barem. „A Peščanik?" upitao je on kao iz puške. Tom politički podobnom i „nacionalno odgovornom" magarcu to je bilo isto: ekstremisti


Za njega su drugi (koji nisu po njegovoj volji) pripadnici zaostale Crkve (on verovatno to smatra svojom duhovitošću kada koristi naziv Sveti arhijerejski radiodifuzni savet), magarci i ignoranti...

Može li se tako?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:25 03.02.2009

Re: ...

palilula92
neistinama koje je napisala Svetlana Lukic u svom zadnjem uvodniku


Vaso,

pa navedi te neistine i obrazlozi cinjenicama.


Obrazlozio sam u mom postu na proslom Biljaninom blogu. U vezi obrazlozenja isporuke gasa Sarajevu je Svetlana izrekla nedvosmislenu i grubu NEISTINU. Ali joj ni to nije bilo dosta nego je izrekla i dve vrlo teske uvrede/insinuacije: da je Tadic imao zle i pokvarene namere u vezi te isporuke ... i uporedila ga sa Milosevicem ...

Prema tome, meni je sasvim logicno da vecina ljudi ispoljava NETRPELJIVOST prema pescaniku ... odnosno prema takvim postupcima ...
pidola pidola 18:06 03.02.2009

Re: ...

to vasilije sto je tebi logicno, ne mora da znaci da i jeste logicno. ako me razumes, a i ako ne.
mada tacno, netrpeljivost...tesko pada budjenje.
filvas filvas 19:13 03.02.2009

Re: ...

Mnogi javni komentatori nastavljaju da se ponašaju kao da je Miloševićev režim i dalje na vlasti. Zbog brutalnosti tog režima nisu bili u obavezi da previše revnosno vode računa o etici. Režim je bio toliko očigledno zao, da je bilo nepotrebno davati bilo kakve dodatne dokaze za kakvu god negativnu kvalifikaciju, a lične uvrede su bile čak i dobrodošle kao neka vrsta borbenog pokliča u odgovor julovskim i SPS kreaturama.

Ali onda je prvo došao 5. oktobar, a nekoliko godina kasnije je i Koštunica konačno sateran u ropotarnicu povjesti. I sad, kao da to nema nikakve veze, kao da to nije nikakav kvantni skok koji je ovo društvo napravilo, i dalje slušamo istu priču s tim što je sada diktator Tadić.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:36 03.02.2009

Re: ...

filvas
Mnogi javni komentatori nastavljaju da se ponašaju kao da je Miloševićev režim i dalje na vlasti. Zbog brutalnosti tog režima nisu bili u obavezi da previše revnosno vode računa o etici. Režim je bio toliko očigledno zao, da je bilo nepotrebno davati bilo kakve dodatne dokaze za kakvu god negativnu kvalifikaciju, a lične uvrede su bile čak i dobrodošle kao neka vrsta borbenog poliča u odgovor julovskim i SPS kreaturama.

Ali onda je prvo došao 5. oktobar, a nekoliko godina kasnije je i Koštunica konačno sateran u ropotarnicu povjesti. I sad, kao da to nema nikakve veze, kao da to nije nikakav kvantni skok koji je ovo društvo napravilo, i dalje slušamo istu priču s tim što je sada diktator Tadić.


Bas tako filvas! Cela ta grupa ljudi (koju neki zovu i druga Srbija) se po nacinu svog javnog nastupa nije promenila od vremena Milosevica ... iako se Srbija drasticno promenila. Mnogi od njih su stekli ime i ugled u borbi protiv Milosevica i izgleda da nisu u stanju da se prilagode novim uslovima. Pa kad nema vise Milosevica oni ga pronalaze(izmisljaju) u drugima: prvo je to bio Kostunica a sada, evo, Tadic. I sa Kostunicom je to bilo totalno besmisleno a sa Tadicem je van zdravog razuma.

U vreme 90-ih je za Srbiju bilo pozitivno i vazno da postoje ljudi koji ce govoriti i o ljudskim i humanitarnim pravima i boriti se za njih ... o zlocinima koji su se precutkivali i mnogim slicnim stvarima. I posto se rezim sluzio nedemokratskim sredstvima, bilo je razumljivo i dospustivo da oni ne postuju pravila politicke korektnosti. Sad je to VRLO RUZNO I STETNO. I sto je najveca njihova tragedija (i tragedija Srbije istovremeno) oni toga nisu ni svesni u svojoj politickoj zaslepljenosti. I od nekadasnjih pozitivnih likova/organizacija se pretvaraju u veliki problem srpske politicke scene ... i kocnica njenog demokratsog razvoja
dolybell92 dolybell92 20:00 03.02.2009

Re: ...

.Ona vec pokazuje tu cuvenu iskljuciovost (ili ekstremizam) vecine osoba okupljenih oko pescanika.


Kada ćete shvatiti da je gornja rečenica besmislena ?

Verovatno - nikada.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:19 03.02.2009

Re: ...

dolybell
Kada ćete shvatiti da je gornja rečenica besmislena ?

Verovatno - nikada.


Hm, evo vec shvatio: iskljucivost i ekstremizam nisu sinononimi. I priznajem u zaru diskusije nisam bas najbolje formulisao ono sto sam hteo da kazem (lako je vama kad vam se takve stvari ne desavaju )...

Evo vama cu objasniti jos jednom: jedna od odlika ekstremizma je iskljucivost u razresavanju konflikta i nesporazuma. I to sam prepoznao u ovoj Vasicevoj recenici - koja kaze: svako pokazivanje netrpeljivost prema pescaniku je "moralno nakiselo, nisko i bedno". Znaci nema sredine, samo dva ekstrema: svi koji su sa pescanikom su super ... oni ostali jad i beda.

Umereniji i razumniji pristup bi bio da se mozda neko od njih (ukljucujuci i Vascica) zapita zasto je toliko ljudi protiv psecanika? I da mozda postoji nesto u njihovom nastupu sto izaziva te reakcije? I da pokusa da poboljsa taj nastup ... A ne da ovako vredja i diskredituje sve kritcare ... Ali sumnjam da ce vama to ikad biti jasno ...
palilula92 palilula92 20:28 03.02.2009

Re: ...

Umereniji i razumniji pristup bi bio da se mozda neko od njih (ukljucujuci i Vascica) zapita zasto je toliko ljudi protiv psecanika?


ajde sad se ti zapitaj sto toliko ljudi voli da ga slusa (umereniji i razumniji pristup)
gorio92 gorio92 20:34 03.02.2009

Re: ...

Obrazlozio sam u mom postu na proslom Biljaninom blogu. U vezi obrazlozenja isporuke gasa Sarajevu je Svetlana izrekla nedvosmislenu i grubu NEISTINU. Ali joj ni to nije bilo dosta nego je izrekla i dve vrlo teske uvrede/insinuacije: da je Tadic imao zle i pokvarene namere u vezi te isporuke ... i uporedila ga sa Milosevicem ...

Vasilije, vi stvari vidite tako, nema zamerke.
Ali može se gledati i ovako.
Čestitku Obami nije poslao, a trebao je.
Srbija je izolovana u velikoj meri a Tadić je u vlasti mnogo dugo.
Poredjenje sa Miloševićem jeste uvredljivo, ali Tadić ima dosta toga što podseća na Miloševića. Prigrabio je svu vlast u svoje ruke i to ne krije a što je najgore, to radi uz pomoć Miloševićevih ljudi.
A gas za Sarajevo, u redu, treba ako može. Medjutim obrazloženje da je to ipak njegov rodni grad, izmedju ostalog, u najmanju ruku je smešno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:23 03.02.2009

Re: ...

Vasilije, vi stvari vidite tako, nema zamerke.
Ali može se gledati i ovako.
Čestitku Obami nije poslao, a trebao je.
Srbija je izolovana u velikoj meri a Tadić je u vlasti mnogo dugo.
Poredjenje sa Miloševićem jeste uvredljivo, ali Tadić ima dosta toga što podseća na Miloševića. Prigrabio je svu vlast u svoje ruke i to ne krije a što je najgore, to radi uz pomoć Miloševićevih ljudi.
A gas za Sarajevo, u redu, treba ako može. Medjutim obrazloženje da je to ipak njegov rodni grad, izmedju ostalog, u najmanju ruku je smešno.


Kao prvo ovakav vas razuman nastup je vec drasticno drugaciji od Svetlaninog. Da je ona tako nastuila ja je ne bih ovako ogorceno kritikovao. Sto ne znaci da necu demantovati i neke tvrdnje iz vaseg posta:

Cestitku Obami JESTE poslao ... ali nije dve. Naravno moze se diskutovati o tome da li je jedna dovoljna ili nije, ali ne postoji ni jedna relevantna informacija da su SVI (pa cak ni mnogi) lideri to uradili ...

Po vama bi vecina politicara na zapadu cija partija je na vlasti podsecala na Milosevica ... ukljucujuci i Obamu, Sarkozija ... etc. A to je prilicno neozbiljno ... Tadic nista nije prigrabio dobio je poverenje naroda i (zasada) nema nikakvih indicija da ga na bilo koji nacin zloupotrebljava. Naprotiv ... E ako ne opravda to poverenje ili se pojavi neka ubedljivija/bolja licnost i partija, nema razloga da se biraci ne okrenu njoj

A u vezi ovog obrazlozenja se vidi najbolje ta LAZ pescanika. Iako sam vec citirao, moram jos jednom (iz sarajevskog Oslobodjenja): I nema to nikakve veze sa podatkom na koji je podsjetio tronuti i komični direktor BH gasa Almir Bećarević; po njemu je, naime, motiv za Tadićev postupak bio to što je predsjednik Srbije rođeni Sarajlija?! Uostalom, iz Tadićevog je kabineta jasno stavljeno do znanja da je plin stigao do Srbije kao rezultat evropske solidarnosti te da je srbijansko ustupanje dijela plina susjednoj BiH ponukano istim principom E pa vi vidite ... a ona ne samo sto je rekla neistinu nego ga je optuzila i za vrlo necasne namere. Svaka osoba od imalo ljudskog integriteta bi se posle ovoga izvinila Tadicu ...

palilula

ajde sad se ti zapitaj sto toliko ljudi voli da ga slusa (umereniji i razumniji pristup)


A sta ti znaci ovo "toliko"? Iako neke skojevke i skojevci ovde navode razne astronomske brojke o slusanosti ... ja nisam ubedjen u njih. Licno ne znam nikoga ko slusa pescanik ... a ovde na blogu su to prakticno iskljucivo oni isti koji glasaju za LDPetc. A kao sto znamo to je otprilike dvadeseti deo birackog tela Srbije. I meni ne izgleda bas nesto mnogo ...
ludvig92 ludvig92 21:49 03.02.2009

Re: ...

Licno ne znam nikoga ko slusa pescanik ...


to što ne poznajete nikog ne znači da emisija nema slušalaca ili da ih ima određeni broj (što za raspravu i nije vazno) osim ukoliko ne tvrdite da poznajete sve ljude u ovoj zemlji.
verovali ili ne, postoje slušaoci peščanika, koji ne misle da je potrebno da nose majice sa logom emisije da bi pokazivali da je slušaju, ne ostavljaju stotine postova po blogu da bi se videlo da postoje.
nekako naivno veruju da imaju pravo da slušaju šta zele i ne maltretiraju nikoga terjaući ga da misli isto.
i smatraju da imaju za pravo da podignu glas ukoliko se desi ovo što se dešava poslednjih dana.

a ovde na blogu su to prakticno iskljucivo oni isti koji glasaju za LDPetc.


verovali ili ne, postoje slušaoci peščanika na ovom blogu koji ne glasaju za pomenutu stranku i čak im ovakva generalizacija zvuči pomalo uvredljivo.
gorio92 gorio92 22:11 03.02.2009

Re: ...

Po vama bi vecina politicara na zapadu cija partija je na vlasti podsecala na Milosevica

Zašto bi?
Nema na "zapadu" ni političara ni partije koji liče na Miloševića i SPS. Bar ne posle 1945.
Oko ostalog, vi i ja mogli bi razgovarati "k'o ljudi", ne misleći jednako o svemu ali sa razumevanjem za različitost.
Poštovanje.
perhan92 perhan92 22:55 03.02.2009

Re: ...

Virtuelni Vasilije
Cestitku Obami JESTE poslao ... ali nije dve. Naravno moze se diskutovati o tome da li je jedna dovoljna ili nije, ali ne postoji ni jedna relevantna informacija da su SVI (pa cak ni mnogi) lideri to uradili ......


Ovo je relativizovanje onog sto je receno u Pescaniku i samim tim nije tacno. Nije bio problem koliko je cestitki trebalo da se posalje. Oni su Obami mogli cestitati i Kenijsku Novu godinu, rodjendan staramajke, useljenje u novu kucu... Stvar je u tome da je njegova inaugiracija glavni dogadjaj, a izbor elektora u novembru koji bi trebali dati njemu glas u decembru nije ni po cemu zvanicni i oficijelni trenutak primopredaje vlasti. To naravno ne znaci da se tada ne cestita; cestita se ali se u svakom slucaju cestita kada dodje zvanican trenutak.

Na stranu infantilna objasnjenja od strane samog MIP-a.

Virtuelni Vasilije

Po vama bi vecina politicara na zapadu cija partija je na vlasti podsecala na Milosevica ... ukljucujuci i Obamu, Sarkozija ... etc. A to je prilicno neozbiljno ... Tadic nista nije prigrabio dobio je poverenje naroda i (zasada) nema nikakvih indicija da ga na bilo koji nacin zloupotrebljava. Naprotiv ...


Sam Ustav zabranjuje da predsednik zemlje istovremeno obavlja bilo koju partijsku funkciju, a doticni je samo predsednik DS. To je isto radio i Milosevic,a i Kostunica.

Pametnom i to je dovoljno. A protivustavnih odluka, diletantskog ponasanja na vlasti, izbor saradnika, i prihvatanje odgovornosti za probleme i posledice - koliko hocete.


Virtuelni Vasilije

E ako ne opravda to poverenje ili se pojavi neka ubedljivija/bolja licnost i partija, nema razloga da se biraci ne okrenu njoj.


Ovaj komentar je opste mesto. U vasem komentaru vi objasnjavate zasto je Predsednik dobar, a Pescanik los i izjava da ce los predsednik izgubiti poverenje naroda niti stoji, niti je bitna, niti ima smisla.

Virtuelni Vasilije

A u vezi ovog obrazlozenja se vidi najbolje ta LAZ pescanika. Iako sam vec citirao, moram jos jednom (iz sarajevskog Oslobodjenja): I nema to nikakve veze sa podatkom na koji je podsjetio tronuti i komični direktor BH gasa Almir Bećarević; po njemu je, naime, motiv za Tadićev postupak bio to što je predsjednik Srbije rođeni Sarajlija?! Uostalom, iz Tadićevog je kabineta jasno stavljeno do znanja da je plin stigao do Srbije kao rezultat evropske solidarnosti te da je srbijansko ustupanje dijela plina susjednoj BiH ponukano istim principom E pa vi vidite ... a ona ne samo sto je rekla neistinu nego ga je optuzila i za vrlo necasne namere. Svaka osoba od imalo ljudskog integriteta bi se posle ovoga izvinila Tadicu ...


Ovo takodje nije tacno. Sam Tadic je izjavio u kontektsu slanja gasa: "...i ja sam rođen u Sarajevu, to je i moj grad.. " - sto je poptpuno nevazno za samo slanje gasa, a u z to i osetljivo i opasno. Analiza Pescanika je zatim krenula sasvim drugim tokom i doslo se do konstatacije da bez obzira na solidarnost ceo dogadjaj izlgeda kao zelja za trampom.

Virtuelni Vasilije

Svaka osoba od imalo ljudskog integriteta bi se posle ovoga izvinila Tadicu ...


Ma hajde.
Dakle, posto se doticna osoba (njih dve) NIJE izvinila Tadicu, to vrlo jednostavno znaci da one nemaju NIMALO ljudskog integriteta.


Virtuelni Vasilije

palilulaajde sad se ti zapitaj sto toliko ljudi voli da ga slusa (umereniji i razumniji pristup)A sta ti znaci ovo "toliko"? Iako neke skojevke i skojevci ovde navode razne astronomske brojke o slusanosti ... ja nisam ubedjen u njih. Licno ne znam nikoga ko slusa pescanik ... a ovde na blogu su to prakticno iskljucivo oni isti koji glasaju za LDPetc. A kao sto znamo to je otprilike dvadeseti deo birackog tela Srbije. I meni ne izgleda bas nesto mnogo ...


A koliko ljudi danas slusa vaseg Tadica. Da li imate te brojke?

A to sto ne znate nikog sto slusa Pescanik ne znaci ama bas nista. Osim ako ne smatrate sebe glavnim reperom u drustvu od koga sve zavisi i sve pocinje.

athanagard athanagard 23:18 03.02.2009

Re: ...

ludvig92
Licno ne znam nikoga ko slusa pescanik ...


to što ne poznajete nikog ne znači da emisija nema slušalaca ili da ih ima određeni broj (što za raspravu i nije vazno) osim ukoliko ne tvrdite da poznajete sve ljude u ovoj zemlji.
verovali ili ne, postoje slušaoci peščanika, koji ne misle da je potrebno da nose majice sa logom emisije da bi pokazivali da je slušaju, ne ostavljaju stotine postova po blogu da bi se videlo da postoje.
nekako naivno veruju da imaju pravo da slušaju šta zele i ne maltretiraju nikoga terjaući ga da misli isto.
i smatraju da imaju za pravo da podignu glas ukoliko se desi ovo što se dešava poslednjih dana.

a ovde na blogu su to prakticno iskljucivo oni isti koji glasaju za LDPetc.


verovali ili ne, postoje slušaoci peščanika na ovom blogu koji ne glasaju za pomenutu stranku i čak im ovakva generalizacija zvuči pomalo uvredljivo.


Preporuka za komentar, ludvig...

Evo npr. ja...obozavam Pescanik, slusam ga obavezno, doduse narednog dana, tj. subotom (snimak sa sajta, jer ne zivim u Srbiji), a ne glasam za LDP, odnosno ne glasam uopste u Srbiji jer i nemam drzavljanstvo RS...

oort oort 23:21 03.02.2009

Re: ...

Evo npr. ja...obozavam Pescanik, slusam ga obavezno, doduse narednog dana, tj. subotom (snimak sa sajta, jer ne zivim u Srbiji), a ne glasam za LDP, odnosno ne glasam uopste u Srbiji jer i nemam drzavljanstvo RS...

not good enough, čoveče. ti bi glasao za ldp kad bi mogao, tako da upadaš u kategoriju.
filvas filvas 03:21 04.02.2009

Re: ...

Sad je to VRLO RUZNO I STETNO. I sto je najveca njihova tragedija (i tragedija Srbije istovremeno) oni toga nisu ni svesni u svojoj politickoj zaslepljenosti. I od nekadasnjih pozitivnih likova/organizacija se pretvaraju u veliki problem srpske politicke scene ... i kocnica njenog demokratsog razvoja


Nešto slično sam i ja napisao, ali sam obrisao jer sam se plašio da će zvučati previše oštro i da će biti loše shvaćeno. Baš dobro što ste vi to rekli. Zaista je bitno da ljudi koji se pojavljuju na političkoj sceni konačno postanu osetljivi na to da milioni ljudi u njima vide uzore i podražavaju njihovo ponašanje.

Ako zaista želimo da Srbija bude demokratsko društvo, moramo sami biti demokrate, moramo biti naviknuti da sebe preispitujemo i moramo da budemo spremni da se uvek odupiremo ideološkom mišljenju i nasilju svake vrste, kako fizičkom, tako i mentalnom.
irvas92 irvas92 05:56 04.02.2009

Re: ...

vasa
Sad je to VRLO RUZNO I STETNO. I sto je najveca njihova tragedija (i tragedija Srbije istovremeno) oni toga nisu ni svesni u svojoj politickoj zaslepljenosti. I od nekadasnjih pozitivnih likova/organizacija se pretvaraju u veliki problem srpske politicke scene ... i kocnica njenog demokratsog razvoja

sada? pa u pravu si vaso... evo srbija je pokazala kako postuje osnovna ljudska prava, pokazala je takodje kako se treba odnositi prema zlocinima pocinjenim u njeno ime i prema zlocincima koje je do skoro skrivala.

zar nisi cuo da je mladic uhapsen?
irvas92 irvas92 06:02 04.02.2009

Re: ...

virtuelni
I sa Kostunicom je to bilo totalno besmisleno a sa Tadicem je van zdravog razuma.

ma ok je to, ovaj prvi pokrenuo drzavni udar (uspesno) a ovaj drugi podelio plen sa SPS-om. stvarno preteruje taj pescanik... sve sami ekstremisti koje treba ukinuti.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:27 04.02.2009

Re: ...

perhan
Ovo je relativizovanje onog sto je receno u Pescaniku i samim tim nije tacno


to je bilo prepricavanje. Tacan citat je "A predsednik Srbije, valjda jedini na svetu, uopšte nije poslao čestitku novom američkom predsednku" - sto je ocigledna neistina ... Inace nemam ja nista protiv da neko razumno i argumetnovano zatupa stav da je i za inauguraciju mogla da bude poslata cestitka.

perhan

Sam Ustav zabranjuje da predsednik zemlje istovremeno obavlja bilo koju partijsku funkciju, a doticni je samo predsednik DS. To je isto radio i Milosevic,a i Kostunica.


Ne vredi, ne uspeva vam da budete objektivni ... inace ne biste iz ovog spiska izostavili Djindjica. A u tom slucaju bi jos besmilsenije izgledao pokusaj izjednacavanja i uopredjivanja drasticno razlicitih politicara i njihovih karijera po JEDNOM kriterijumu. Uostalom Svetlana UOPSTE nije ni koristila taj argument ...

Inace se slazem da ovo sto ste citiarali JESTE veliki problem politicke scene u Srbiji i kocnica njenoj daljoj demokratizaciji. Ali nazalost nema nikog da to kritikuje ... uporno, razumno i argumentovano ...

perhan

Ovo takodje nije tacno. Sam Tadic je izjavio u kontektsu slanja gasa: "...i ja sam rođen u Sarajevu, to je i moj grad.. " - sto je poptpuno nevazno za samo slanje gasa, a u z to i osetljivo i opasno.


Sta hocete da kazete, da nije tacan napis u Oslobodjenju o "izjavi iz predsednistva"? Mozete li to da dokazete? I sta je lose ako je Tadic u kontekstu slanja izjavio da je emocionalno vezan za Sarajevo? Slazem se sa vama da je nevazno ali NIKAKO se ne moze iz toga zakljuciti da je "u z to i osetljivo i opasno" ... Takav zakljucak i "analiza" pokazuje samo zlu nameru i nema nikakave veze sa zdravorazumskom logikom. A zadnja Svetlanina recenica/zakljucak "Gas za Srebrenicu, pa smo kvit." iz tog pasusa je ne samo teska insinuacija, nego jos teza uvreda ... I da, iole pristojna i konzistentna javna licnost bi trebalo da se izvine Tadicu za tako nesto ...

perhan

A koliko ljudi danas slusa vaseg Tadica. Da li imate te brojke?
A to sto ne znate nikog sto slusa Pescanik ne znaci ama bas nista. Osim ako ne smatrate sebe glavnim reperom u drustvu od koga sve zavisi i sve pocinje.


U demokratiji su najvaznije merilo izbori ... i Tadiceva podrska medju biracima je nedavno (i vise puta) dokazna u njima. I pre zadnjih izbora su neki od blogera i pescanikovih slusalaca i branilaca proricali DS i Tadicu pad podrske ... pa se desilo obrnuto. Kako ce biti na sledecim izborima videcemo ... mozda ce osvojiti vise a mozda manje ... ali sumnjam da ce ona opcija iz cijeg politickog saveta je vecina pescanikovih autora i gostiju napraviti iole znacajniji napredak. Naravno da to sto ja ne znam nikog ko slusa pesncanik NIJE nikakav dokaz ... i bio je samo jedan deo odgovora na potpuno NEARGUMENTOVANU tvrdnju o navodno "tolikoj" slusanosti pescanika ...
adam weisphaut adam weisphaut 09:41 04.02.2009

:)

Naravno da to sto ja ne znam nikog ko slusa pesncanik NIJE nikakav dokaz ... i bio je samo jedan deo odgovora na potpuno NEARGUMENTOVANU tvrdnju o "navodno tolikoj" slusanosti pescanika ...

Pa si uzeo da argumetuješ argumentom koji zapravo to nije
Da ti se podatak o slušanosti dobijen istraživanjem, a ti kažeš "ne verujem", "skojevci", puj pike
Artur Dent Artur Dent 12:48 04.02.2009

Re: ...

Virtuelni Vasilije
Evo vama cu objasniti jos jednom: jedna od odlika ekstremizma je iskljucivost u razresavanju konflikta i nesporazuma. I to sam prepoznao u ovoj Vasicevoj recenici - koja kaze: svako pokazivanje netrpeljivost prema pescaniku je "moralno nakiselo, nisko i bedno". Znaci nema sredine, samo dva ekstrema: svi koji su sa pescanikom su super ... oni ostali jad i beda.

Za nekoga ko pokusava da bude moralno superiroran, previse falsifikujes Vasiceve reci. Doduse, tako ti se jedino i uklapaju u tezu. Malo falsifikujes, malo izvuces iz konteksta, a oreol ti sve sjajniji. Doduse, valjda je sve dozvoljeno kada imas misiju da se obracunas sa ekstremistima. Laganje, lupanje kola, obaranje sajtova, pretnje deci, lupanje vaspitnih zauski, sacekivanje u haustoru... <_<
myredneckself myredneckself 13:16 04.02.2009

Re: ...

i Koštunica konačno sateran u ropotarnicu povjesti.

kakav kominternovski izraz koji su voleli yu komunisti, ne čuh ga odavno
Zen Master Zen Master 14:13 04.02.2009

Re: ...

Artur Dent

Laganje, lupanje kola, obaranje sajtova, pretnje deci, lupanje vaspitnih zauski, sacekivanje u haustoru... <_<


Ne zaboravite prošlo leto i vize za Grčku. Šta, kao slučajno baš Ceci & Ceci nisu izdali vize, ma hajdete molim vas ?!!! Odmah se i tu vide prsti državne bezbednosti !? Frosty-eva škola, pa to je elementarno dragi kolega
adam weisphaut adam weisphaut 14:27 04.02.2009

Re: ...

Ma gledam Zenmastere ove vaše postove, pa vi ste kanda došli da spinujete i vadite fleke pošto je vaš manje uspešni, da ne kažem brljivi kolega, malo zaneo u štrikanju, pa ćete 100 puta ponoviti Peščanik, Grčka, viza, Peščanik, Grčka, viza, Peščanik, Grčka, viza a nikako da se zapitate zašto nas niko ne obaveštava kako je istraga uznapredovala, pa nije valjda da predsednikova intervencija ni p. boba ne vredi ?
palilula92 palilula92 14:31 04.02.2009

Re: ...

Da ponovim,

pocinjena su tri krivicna dela, tacka.
Zen Master Zen Master 15:06 04.02.2009

Re: ...

adam weisphaut
Ma gledam Zenmastere ove vaše postove, pa vi ste kanda došli da spinujete i vadite fleke pošto je vaš manje uspešni, da ne kažem brljivi kolega, malo zaneo u štrikanju, pa ćete 100 puta ponoviti Peščanik, Grčka, viza, Peščanik, Grčka, viza, Peščanik, Grčka, viza a nikako da se zapitate zašto nas niko ne obaveštava kako je istraga uznapredovala, pa nije valjda da predsednikova intervencija ni p. boba ne vredi ?


Nemam kolege hvala na pitanju više se osećam kao sam svoj majstor pa još Zen Ne pasujem baš na te grupne slike jebiga prijatel, valjda previše volim da mislim svojom glavom šta ćeš !?
Nego jel u vaše mozgove dopire da sa celom ovom pričom kao da ste grupno izašli iz Balkanskog špijuna !?


Iste fore isti mentalni sklop ali sve isto !?


Šta sam ti reko pre pola sata?... Jesam reko da će pokušati da me ubiju... Nemoj nikog zvati... dobro mi je... Majku li im jebem zlikovačku ... ceo život pokušavaju da me ubiju ... ceo život... .

Nemoj, Đuro, svako bi to reko, dok se ne upozna sa svetom špijuna. Ništa ne primećuješ. Mogu da ti rade šta hoće, mogu pred tobom da se dogovaraju, ti si jednostavno slep i gluv ... U ovom poslu ima jedno osnovno, sveto pravilo: Sve je suprotno od onog što izgleda da jeste. Danice, šta bi rekla, ko je ovaj čovek, da ga sretneš na ulici ?

Eh Duško Duško pa spomenik u prirodnoj veličini tu kod Beogradjanke ti treba napraviti !? Vreme ide, prolaze decenije, menjaju se režimi ali neke stvari uvek ostaju iste, ne vredi...

I sad ko ne veruje u to ludilo on je šta, tajni saradnik DB-a, šta Šešelj iz Haga ga poslao da rovari, javili mu iz Rusije da spinuje jel da ?!
Ljudi jel vi kapirate da vam se čak Slobodan Antonić onakav kakav je vrlo uspešno podsmeva i vama to kao ok !? Pa jel kapirate da je sve ovo urnebesno Balkanski špijun smešno ?!!!!!

adam weisphaut adam weisphaut 15:14 04.02.2009

Re: ...

Nemam kolege

Aha a i ovaj Vasilije misli samo svojom glavom
You are all unique individuals, the president has said.
Ali ne odgovaraš na jednostavno pitanje:
a nikako da se zapitate zašto nas niko ne obaveštava kako je istraga uznapredovala, pa nije valjda da predsednikova intervencija ni p. boba ne vredi ?

Nije valjda da je ovaj Vilerov goblen, Ifigenija s Taurida, samo da se ne odgovori na ovo jednostavno pitanje ?
Zen Master Zen Master 15:37 04.02.2009

Re: ...

adam weisphaut

a nikako da se zapitate zašto nas niko ne obaveštava kako je istraga uznapredovala, pa nije valjda da predsednikova intervencija ni p. boba ne vredi ?
Nije valjda da je ovaj Vilerov goblen, Ifigenija s Taurida, samo da se ne odgovori na ovo jednostavno pitanje ?


Aha znači pošto još nema rezultata istrage to znači da je sve ovo DB organizovao i da je Boris Tadić lično u sve umešan !??
Na toj istoj strani gde si i ti sada, sam još iz vremena kada su neki tvoji saborci pisali za Poglede a oni drugi balvanima pregradjivali puteve po Krajini. Dosta više tog ludila i mržnje, jel ti kapiraš da vas takve ložane kakvi ste, jedan čovek gasira i loži da bi vodili njegov krstaški rat protiv Borisa Tadića i to iz čiste sujete.
Onaj isti koji je i pokojnog Zorana uspeo jedno vreme da izgasira pa malo dobio pedalu !?
Pa čim sam čuo bajke o Ledenom i Krmetu mi je sinulo sa koje strane vetar duva i ko svoje lične ratove pretvara u opštu stvar. Zapamti jednu stvar: Uvek ćeš u svemu videti zlo ako to budeš dovoljno jako želeo !?
A vi verujte u šta god hoćete nemojte da vas ja sprečavam, ali šta ćeš jače je od mene da se podsmevam paranoji kad je vidim. Jebiga druže ne ljuti se ostala mi ta navika još tamo iz devedesetih kad je Masonsko-Vatikanska zavera bila opako moderna
Zen Master Zen Master 15:38 04.02.2009

Re: ...

adam weisphaut

a nikako da se zapitate zašto nas niko ne obaveštava kako je istraga uznapredovala, pa nije valjda da predsednikova intervencija ni p. boba ne vredi ?
Nije valjda da je ovaj Vilerov goblen, Ifigenija s Taurida, samo da se ne odgovori na ovo jednostavno pitanje ?


Sve si u pravu otvorile su mi se oči i progledao sam !?! Javljaj brže Djuri da blokira aerodrom !!!!


adam weisphaut adam weisphaut 16:40 04.02.2009

Re: ...



Aha znači pošto još nema rezultata istrage to znači da je sve ovo DB organizovao i da je Boris Tadić lično u sve umešan !??

Non sequitur ponovo ?
Dosta više tog ludila i mržnje, jel ti kapiraš da vas takve ložane kakvi ste, jedan čovek gasira i loži da bi vodili njegov krstaški rat protiv Borisa Tadića i to iz čiste sujete.

Ko me tačno "loži" da nije bilo nikakve javne reakcije nadležnih organa, ništa te ne razumem ?
Pa čim sam čuo bajke o Ledenom i Krmetu mi je sinulo sa koje strane vetar duva i ko svoje lične ratove pretvara u opštu stvar. Zapamti jednu stvar: Uvek ćeš u svemu videti zlo ako to budeš dovoljno jako želeo !?

A sad još i poluprazna-puna čaša
ebiga druže ne ljuti se ostala mi ta navika još tamo iz devedesetih kad je Masonsko-Vatikanska zavera bila opako moderna

Ma super si ali tolko toga napišeš da bi izbegao odgovor na jedno fucking jednostavno pitanje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana