RTV pretplata i zašto ne dam ni dinara!

constrictoria92 RSS / 13.02.2009. u 12:01

Iliti

MojaLičnaGrađanskaNeposlušnost 

 

Moj sukob sa JavnomNaplatnomTelevizijom traje još od mojih tinejdžerskih dana... Sećate se svi onih strašnih dnevnika i ostalih političkih emisija s početka 90-ih... E, pa takav program je na moju psihu ostavio traga. Dugo sam se borila protiv košmara u kojima sanjam sve one gnusobe koje sam videla na ekranu. Iskreno, i sad mi se ponekad desi da mi dođe u san po koji unakaženi leš.

Voditelji te televizije (u skladu sa tadašnjom uređivačkom politikom) su me, takođe, tokom OnogRežima, svakodnevno vređali. Nazivali su me domaćim izdajnikom, pripadnikom hordi zla, stranim plaćenikom, janičarem, pripadnikom snaga haosa i bezumlja, delom menažerija pacova i hijena, produženom rukom NATO pakta... TaTelevizija me je i lagala svakodnevno. Do dana današnjeg Televizija se nije izvinila građanima Srbije, to jest svojim pretplatnicima (ili kako vole da nas nazivaju: svojim vlasnicima), zbog navedenih uvreda, laži, ponižavanja, vređanja inteligencije i širenja verske i nacionalne mržnje.

Ako i zanemarimo prošlost, šta nam se danas nudi na TojTeleviziji? Ništa. U prepodnevnim satima, kada mališani najčešće i prate TV program, Televizija koja bi trebalo da se bavi edukacijom mlađahnih naraštaja pušta serije „Očajne domaćice“ i „Bekstvo iz zatvora“. Baš lepo - ima čemu da se uče devojčice und dečaci od malih nogu... Program im se i svodi na red serija, red reklama, red kvizova, red reklama, red političkih emisija (i to loših), red reklama, red filmova (uglavnom praHistoriJskih u smislu noviteta), red reklama...

Iz svih gore navedenih razloga, Constrictoria ne prati program OveTelevizije (presudne su traume koje vuče iz tinejdžerskog i adolscenstog perioda, a ni danas program ne odgovara njenom senzibilitetu). A kako Constrictoria zna šta ova Televizija nudi? Pogledala je program na Krstarici (a i to joj je bilo previše).

A ima li nekog Zakona koji me štiti od Pretplate? Pa, istraživala sam malo i došla do nekih saznanja. Nisam pravnik, i može biti da nisam dobro razumela neke stvari, pa molim sve koji znaju više da me isprave ako grešim. Al’ iz svega pročitanog shvatila sam sledeće:

1. OvaTelevizija je morala da sprovede postupak za utvrđivanje i uspostavljanje liste vlasnika radio i televizijskih aparata i da svakom pretplatniku dostavi pismeno obaveštenje o budućoj obavezi plaćanja pretplate.
Moja kuća nikad nije dobila ovo obaveštenje.

2. Smatram da je EPS protivzakonito ustupio svoju bazu podataka OvojTeleviziji, jer od mene EPS nikad nije tražio saglasnost za ustupanje mojih ličnih podataka TrećemLicu.

3. EPS i Televizija su napravili Ugovor o saradnji (ili kako li se već zove), a da me nikad nisu upoznali sa istim (nisam obaveštena o načinu plaćanja, a bogami ni o ostalim odredbama OvogUgovora...). „Vaše je pravo da znate sve“ u ovom slučaju ne važi. Smatram da sam dovedena u zabludu, te da se, verovatno, od mene traži da plaćam jedno, a da u Ugovoru piše da plaćam nešto drugo (il’ treće).

4. Obzirom da ne posedujem kopiju Ugovora iz tačke 3, smatram da su mi prekršena Osnovna prava potrošača i to:
Pravo na informisanost – raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor
i
Obrazovanje potrošača - sticanje osnovnih znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, znanja o osnovnim pravima i odgovornostima potrošača i načinima kako se ta prava mogu ostvariti.

5. Što se mene tiče, sporan mi je i sam naziv RTV pretplata. Pretplata podrazumeva ugovorni odnos između PonuđačaUsluga i Potrošača (iliti Konzumenta). Ovaj ugovorni odnos, između ostalog, reguliše i pravo Potrošača da ne prihvati ponuđenu uslugu, a bogami, nudi i mogućnost raskida ugovora.
Obzirom da OvaTelevizija nema ama baš nikakav ugovor sa mnom, RTV pretplata se ne može smatrati pretplatom, jer termin „pretplata“ podrazumeva dobrovoljnost (koja u mom slučaju izostaje).

6. Ustav Republike Srbije u Članu 68 kaže doslovce da imam pravo na zaštitu svog psihičkog i fizičkog zdravlja.
Zarad očuvanja svog psihičkog zdravlja, ne pratim program OveTelevizije. Čula sam da čelnici OveTelevizije love muve po studiju, da u nekim reality emisijama propagiraju nasilje nad ženama kao normalnu pojavu (ne znam kako se zove emisija, al’ rekoše mi da ima neke veze sa svadbom)...
Smatram da bi gledanje takvog programa bio atak na moje psihičko zdravlje i da niko ne treba i ne sme da plaća narušavanje svog psihičkog zdravlja.

7. Imam ugovorni odnos sa KablovskimOperaterom, te samo njemu plaćam pretplatu. Neka se KablovskiOperater i OvaTelevizija dogovore, pa nek’ KablovskiOperater i izbaci OvuTeleviziju iz OsnovnogPaketa. Neka bude PayTV, pa kom’ je do gledanje isti – neka plati naknadno.

Što se mene tiče, nikada ni dinara neću dati OvojTeleviziji. Niti pratim njen program, niti imam želju da ga pratim. Svoju žeđ za TV programom utapam gledajući programe drugih televizija koje mi nudi MojKablovskiOperater. Sve sportske događaje koje prenosi JavnaNaplatnaTelevizija pratim na drugim televizijama, ili (u slučaju kad su drugi kanali skremblovani) pratim direktne prenose preko interneta.

Smatram da je vrhunac licemerja otimati od građana novac za Pretplatu, a potom i prodavati reklamni prostor. OvaTelevizija nije komercijalna i ako već otima novac za svoje izdržavanje – onda nema reklamnih blokova i tačka! Takođe, smatram da OvaTelevizija ništa nije uradila da unapredi svoj program. Nikad neću dati novac od koga će da plaćaju NepismeneSpikere, gostovanja raznih KreaturaTurboFolka i ostalih Kreatura čija pojava na TV vređa moju inteligenciju.

Ako OvaTelevizija ima nešto protiv mene i meni sličnih, nek’ nam i zvanično ukine svoj program (ja sam ga bar nezvanično ukinula još odavno – u mojoj kući se ne prati Program ove i još par televizija). Smatram da je obaveza plaćanja Pretplate nezakonita i da direktno atakuje na moje pravo na izbor.

Constrictoria će pre da ode u zatvor, nego da plati pretplatu i tačka!!!!

 

Atačmenti



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 15:08 13.02.2009

Nećeš u zatvor

Constrictoria će pre da ode u zatvor, nego da plati pretplatu i tačka!!!!

Preduzetnice, ali će doći da ti odnesu TV prijemnik i da ga prodaju i namire svoju pret-platu.

Za otimanje para u cilju održavanja Javne kuće (TV servisa ) nije kriva ta kuća nego oni što se sada navodno svadjaju sa istom. Ako nijesi primjetila ta Javna kuća je bila i ostala aparat za veštačko disanje posrnule vlasti.

Iz EU dolazi komesar da miri ministre i spašava vladu, a onda baš "kad gori Hilandar" neko se nadje da prospe svoju prljavu kofu punu uvredljivog smrada i zabavi narod protiv njegove volje. Sada sva sredstva javnog informisanja bruje o tome a potrebno je da se samo javni tužilac podsjeti šta piše u KZ i podnese krivičnu prijavu i predlog sudu za zabranu njegove političke partije.

Podrška tebi i svima koji odbijaju da plaćaju uslugu koju nijesu tražili.
constrictoria92 constrictoria92 15:10 13.02.2009

Re: Nećeš u zatvor

Sada sva sredstva javnog informisanja bruje o tome a potrebno je da se samo javni tužilac podsjeti šta piše u KZ i podnese krivičnu prijavu i predlog sudu za zabranu njegove političke partije.

Da l' će da se podseti? Il' će da zaboravi?
sentinel26 sentinel26 15:13 13.02.2009

Re: Nećeš u zatvor

constrictoria92
Sada sva sredstva javnog informisanja bruje o tome a potrebno je da se samo javni tužilac podsjeti šta piše u KZ i podnese krivičnu prijavu i predlog sudu za zabranu njegove političke partije.
Da l' će da se podseti? Il' će da zaboravi?
Zavisi da li će neko da mu javi i da ga podsjeti da je još na ( u ) funkciji i da prima platu za istu.
gorio92 gorio92 18:04 13.02.2009

Re: Nećeš u zatvor

Podrška tebi i svima koji odbijaju da plaćaju uslugu koju nijesu tražili

I od mene.
alexlambros alexlambros 15:12 13.02.2009

Go Girl!

ne placam ni ja, nit mi pada na pamet
constrictoria92 constrictoria92 15:16 13.02.2009

Re: Go Girl!

Inner Party Inner Party 15:18 13.02.2009

Pretplatu treba placati

Zato sto je Srbiji potreban javni servis. A koliko vidim Vi imate problem sa uredjivackom politikom RTS-a a ne sa potrebom da Srbija ima javni servis u vidu RTS-a. Po meni Tijanic radi sjajan posao, cak mislim da bi morao da bude odlucniji i istrajniji. A jednog dana ce neko drugi biti na Tijanicevom mestu i RTS ce imati drugaciju uredjivacku politiku.. Hocete li tada placati pretplatu?! Ja hocu.
constrictoria92 constrictoria92 15:25 13.02.2009

Re: Pretplatu treba placati

Srbiji treba javni servis - tu si u pravu.
Apelujem na državu da nam napravi javni servis.

JavnaNaplatnaTelevizija nije JavniServis, već CecaŽikaMikaServis!
Ako se tebi to sviđa - OK. Nemamo svi isti ukus & standarde.

Ne, neću plaćati pretplatu sve dok ne dobijem javni servis.
znik znik 05:44 14.02.2009

Re: Pretplatu treba placati

Inner Party
Zato sto je Srbiji potreban javni servis. A koliko vidim Vi imate problem sa uredjivackom politikom RTS-a a ne sa potrebom da Srbija ima javni servis u vidu RTS-a. Po meni Tijanic radi sjajan posao, cak mislim da bi morao da bude odlucniji i istrajniji. A jednog dana ce neko drugi biti na Tijanicevom mestu i RTS ce imati drugaciju uredjivacku politiku.. Hocete li tada placati pretplatu?! Ja hocu.


Ovakav javni servis kakav pružaju RTS (i mnoge druge evropske javne ili državne stanice) ne treba ni Srbiji ni drugim evropskim državama. To je ostatak birokratizovanih državnih TV stanica iz jednog potpuno drugačijeg vremena: par kanala državne televizije, državna telefonskih kompanija, itd. I radio i televizijski program su se u međuvremenu transformisali (i tek će da se transformišu).

Postoje puno bolji modeli za javni TV servis. Američki PBS (nema reklama) koji se finansira jednim (manjim) delom iz budžeta, a drugim delom donacijama, je interesantan model. Kanadski CBC se finansira iz budžeta i od reklama.

Zašto proizvodnju kvalitetnih programa ne bi prepustili privatnim producentima, a država bi novčano nagrađivala (finansirala) najbolje programe. Ti programi bi onda bili otkupljeni i emitovati na privatnim kanalima zahvaljujući bonusima koje bi te stanice dobijala od države (poreske olakšice).




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:17 13.02.2009

takoje!

nidinara!
danepsujemsad!
amika amika 17:14 13.02.2009

AKCIJA ILI KUKANJE???

[b][/b]Pretplata je nametnuta i umesto kukanja i saglašavanja sa kukanjem treba raditi. Na primer:

1. Napraviti model tužbe sa navedenim i drugim zakonski zasnovanim primedbama i pozvati sve nezadovoljne da tu tužbu podnesu kao svoju - tokom jedne iste nedelje. Formirati Odbor-organizaciju da to dalje vodi.

2. Na dan TV dogovorno sakupiti pokvarene TV aparate koji se inače bacaju i istovariti ih pred Televizijom, uz maksimalni publicitet. To ponavljati svakih sedam dana.

3. Formirati novi Elektrosistem, deo postojećeg, otkazati struju sadašnjem ako se ne oslobodi TV pretplate. Otkazati struju leti, kada većina nije u gradu...

Ili nešto od toga uradite, ili prestanite da kukate, i plaćajte, plaćajte, i gledajte, gledajte...
constrictoria92 constrictoria92 19:57 13.02.2009

Re: AKCIJA ILI KUKANJE???

@amika

'ajd, tačku 1. nije teško izvesti, tačku 2. malo teže (al' da kažemo da je izvodljiva), al' kako izvesti tačku 3.???
Ko će da formira novi Elektrosistem? Nezadovoljni građani? Od kojih novaca? Sa čijim dopuštenjem?
A šta sa onim građanima koji i preko leta ostaju u gradu?

I nije problem plaćati JavniServis, problem je što ga nemamo.
Neću da plaćam nešto što nemam samo zato što TV-ToSamJa kaže da ga imam. E, baš da mu verujem na reč...

I još nešto - ja ne kukam. Ja samo obrazlažem zašto im ni dinara ne dam.
drug.clan drug.clan 22:05 13.02.2009

Re: AKCIJA ILI KUKANJE???

Mislim da bi najlakse prosla tuzba zbog davanja licnih podataka koje je EPS dao RTS-u bez saglasnosti. To bi moglo da ide do Strazbura!


Pogledajte ove jadnike! Sta oni da kazu?

Plaćaju TV pretplatu i u Srbiji i u Bosni
Autor: Zvonko Prijović | Foto:Zvonko Prijović | 27.01.2009. - 05:00
PRIBOJ - Meštani Sjeverina kod Priboja plaćaju televizijsku pretplatu javnim servisima i Srbije i Bosne i Hercegovine. Kako pripadaju opštini Priboj, uz račune za struju plaćaju i pretplatu za RTS, a pošto su zbog blizine povezani na telefonsku centralu Rudog, uz račune za telefon obračunava im se pretplata za javni servis BiH
NNN NNN 17:30 13.02.2009

XXX

7. Imam ugovorni odnos sa KablovskimOperaterom, te samo njemu plaćam pretplatu. Neka se KablovskiOperater i OvaTelevizija dogovore, pa nek’ KablovskiOperater i izbaci OvuTeleviziju iz OsnovnogPaketa. Neka bude PayTV, pa kom’ je do gledanje isti – neka plati naknadno.

Podržavam! Sastavi petciju! Zovi Krugolinu!
I tako se program ne razlikuje mnogo od onog uobičajenog za PayTV pakete... samo je objekat radnje drugi. MI!
BFN
constrictoria92 constrictoria92 20:01 13.02.2009

Re: XXX

Peticija već postoji.
Ja je potpisala još prošle godine.
Inače, poslala sam i zvaničan dopis JavnojNaplatnojTeleviziji da neću da plaćam pretplatu i još uvek čekam odgovor. Evo, ima već jedno 2 godine kako čekam odgovor.

Jedan moj drug im svakog meseca šalje dopis JavnojNaplatnojTeleviziji da im duguje toliko i toliko i moli ih da ga tuže i tako od početka RTV pretplate... Ni njemu se nikad nisu javili (čak ni tužbom).
man ray loves me man ray loves me 20:45 13.02.2009

Re: XXX

Inače, poslala sam i zvaničan dopis JavnojNaplatnojTeleviziji da neću da plaćam pretplatu i još uvek čekam odgovor. Evo, ima već jedno 2 godine kako čekam odgovor.
pa nemaju za marku.
constrictoria92 constrictoria92 20:51 13.02.2009

Re: XXX

pa nemaju za marku.

Biće da je to problem...
NNN NNN 12:55 14.02.2009

Bila jednom jedna RRA


Nenad Cekić tadašnji preCednik Republičke Radiodifuzne Agencije
A o SvakojVlastiDobrom tijaniću drugom prilikom.
constrictoria92 constrictoria92 12:58 14.02.2009

Re: Bila jednom jedna RRA

"Ponekad smo imali različito mišljenje od Vrhovnog Suda - pa šta?"

Ovo samo u Srbiji može!


miloradkakmar miloradkakmar 17:56 13.02.2009

Подршка


Препорука за текст.
Већ рекох у једној реплици , отприлике , да једна држава мора имати националне електронске медије, јер се путем њих чува и унапређује језик. У случају Србије , више се пажње поклања технолошком осавремењавању РТС-а, него новинарском занату : изразу, језику , приступима темама, приоритетима, ослушкивању народа... Политику треба протерати са националне телевизије. Републичка радио-дифузна агенција требала је наменити један канал за комерцијално-политички програм , па ко хећа , од политичара да буде виђен и да се чује , нека плати и прича до миле воље... али да много не паметујем.
Не гледам ни ја , сем по који филм и спорт, РТС , а и нема времена . Скоро редовно плаћам рачун за струју , али никад нисам назначио, нити ћу , да сам за РТВ -претпалту уплатио 387 динара. Никад ми није дошла опомена или ме неко упитао : зашто не плаћам претплату? Рачун за струју је обједињен и плаћам га у зависности колико имам новца , а они нека се отимају.
Најжалосније је када се на ТВ екрану појави , како је РТС јавни медијски сервис у интересу свих грађана , а у настваку следи претећа порука о обавезном плаћању претплате.
constrictoria92 constrictoria92 20:02 13.02.2009

Re: Подршка

Slažem se da bi trebalo da imamo JavniServis - problem je što ga nemamo.
miodrag2008 miodrag2008 18:53 13.02.2009

Ako slucajno i odes u zatvor

Ako i odes u zatvor donosicu ti cigare ili drugo sta budes htela, a u potpunosti se slazem sa tobom.
Ne placam predplatu niti imam nameru, a niti gledam taj servis.
constrictoria92 constrictoria92 20:21 13.02.2009

Re: Ako slucajno i odes u zatvor

Hvala ti - lepo je znati da će imati ko da me obilazi & donosi cigare.
Evo, već vidim sebe u zarobljeništvu:

miodrag2008 miodrag2008 22:42 13.02.2009

Re: Ako slucajno i odes u zatvor

Dobro se vidis nemam reci
niccolo niccolo 18:55 13.02.2009

Jedna "primedba"

Voditelji te televizije (u skladu sa tadašnjom uređivačkom politikom) su me, takođe, tokom OnogRežima, svakodnevno vređali.

Zar ne bi bilo uvredljivo da te u to vreme nisu vređali?
constrictoria92 constrictoria92 20:24 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"

Ama, kakva je to TV koja SvojeVlasnike časti takvim nazivima, a onda im i ne kaže izvini?!?
niccolo niccolo 20:45 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"

Ja sam se šalio imajući u vidu na kojoj strani je bio rts tada, a na kojoj si bila ti, ali ovo oko SvojihVlasnika je obično političko sranje. Ne postoji tako nešto što je svih nas tj. bilo je u komunizmu i propalo je (i hvala bogu na tome). Rts je državni, a zna se ko se bavi državnim stvarima.
E sad, to što se na BBCju ne šlihtaju političarima je posledica mentaliteta, britanci su već "iskristalisali" da je vlast u sluzbi gradjana, a ne obrnuto...Ali nije da je to britancima došlo odjedared, počeli su još početkom 13. veka velikom poveljom slobode, pa preko 17. veka i tzv. bill of rights...Mi taj nivo svesti još nismo dostigli, pa zato i takve demagogije...Nije bitno da li je to svih nas ili je samo nekoga, bitno je da li zavisi ili ne zavisi od nekoga od koga ne treba da zavisi!
constrictoria92 constrictoria92 20:50 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"

Mi taj nivo svesti još nismo dostigli, pa zato i takve demagogije...

Ma, rekla bih da većina nas jeste na tom stupnju svesti, al' nas svesrdno ubeđuju da nismo.

p.s.
S'vatila sam šalu - nemo' da mis'iš da nisam.
'de su mladi, tu je i šala...
niccolo niccolo 20:53 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"



Ma, rekla bih da većina nas jeste na tom stupnju svesti, al' nas svesrdno ubeđuju da nismo

Pa dobro, ne bi ni bilo interesantno da se predaju bez borbe...I u britaniji su se "malo tukli" u svoje vreme...

Mada, ima i dalje kod nas dosta onoga, tako vlast kaže šta mi tu možemo

constrictoria92 constrictoria92 20:59 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"

Mada, ima i dalje kod nas dosta onoga, tako vlast kaže šta mi tu možemo

Ima dosta i onih koji kažu da je vlas' tu zbog radi nas, a ne mi zbog radi nje.
Mislim da će glas tak'ih tek da se čuje...
niccolo niccolo 21:01 13.02.2009

Re: Jedna "primedba"

Tako je!
doriangrey87 doriangrey87 21:11 13.02.2009

Ja samo da skrenem paznju...

... na to da nije RTS kriv sto naplacuje pretplatu, to je tako regulisano zakonom koji su neki likovi u skupstini izglasali: dakle, njima da se zalimo. A RTS je inace prema Zakonu o radio-difuziji definisan kao javni servis i potpuno je detaljno objasnjen nacin na koji se postaje generalni direktor i kako se bira upravni odbor (RRA ucestvuje). E sada, stvar je u tome da Tijanic nikada nije prosao kroz tu proceduru vec ga je, cini mi se, Vojislav dr Kostunica postavio na to mesto mimo svih pravila, a svi ovi koji su posle dosli drzali su ga tu jer im je odgovarao/pomagao/agitovao/vrsio propagandu... A to sto je g-din Tijanic sa zavrsenom gimnazijom potpuno nepodoban i nestrucan da bude na toj poziciji (da bi radio u biblioteci moras imati fakultet) to je vec druga stvar.
constrictoria92 constrictoria92 21:26 13.02.2009

Re: Ja samo da skrenem paznju...

Slažem se sa tobom...

Opet ću reći, nije meni problem da plaćam JavniServis, plaćala bih ja da ga imamo.
Ma, mogu da nazovu OvuPojavu i Tikvom i JavnimServisom i kako god i da kažu da je plaćanje obavezno - ne dam pare!
Gde je dečiji program? A naučni? A istorijski?
Šta su to novo napravili, sem nekih debilnih serija?

Kad su to anketari RTS-a došli kod mene da me pitaju imam li radio & TV? Kad su mi poslali obaveštenje o RTV pretplati?
Otkud pravo EPS-u da bez mog pristanka ustupi moje podatke trećem licu? Gde je ugovor koji su RTS i EPS potpisali?

Mistera TV-ToSamJa neću ni da komentarišem...
drug.clan drug.clan 22:30 13.02.2009

Re: Ja samo da skrenem paznju...

doriangrey87
E sada, stvar je u tome da Tijanic nikada nije prosao kroz tu proceduru vec ga je, cini mi se, Vojislav dr Kostunica postavio na to mesto mimo svih pravila, a svi ovi koji su posle dosli drzali su ga tu jer im je odgovarao/pomagao/agitovao/vrsio propagandu...

To onda znaci da ako provalimo, promenimo bravu na njegovoj kancelariji i uzmemo pecat imamo jednaka prava da budemo direktor kao i on?

Kakva crna peticija ajd da se organizujemo! Ja predlazem da stavimo constrictoriu92 na to mesto!
hannah.greener hannah.greener 08:30 14.02.2009

PTC

Mali trol...

Da li neko mozda zna (ima?) gde mogu da nadjem snimke onih nesretnih vesti iz '99 kada su "podivljali NATO pavijani opet bacali svoj otrovni izmet po civilnim ciljevima"?

Treba mi za neko moje mini-istrazivanje...

Unapred hvala.

P.S. Imam srecu da PTC ne gledam, osim slucajno, na satelitu. FUJ!
ljbranko ljbranko 10:59 14.02.2009

Moje misljenje

Constrictoria ne slazem se sa tobom ni u jednoj stvari.
Da ne bude zabune i ja sam bio student 90-tih, setao ulicama sa pistaljkom u ustima i nosio majicu sa zatvorenom pesnicom. Ne gledam Grand, Don i Frank soove, Emotion emisije za zaglupljivanje (bile na B92, Pink-u ili RTS-u), talk show-ove sa nasim estradnim "zvezdama".
Borio sam se protiv tog rezima i te televizije svim mogucim sredstvima. Meni je dovoljno to sto taj RTS vise ne postoji. Ja se nikada ne bi izvinjavao zbog tudjih gresaka, pa smatram da ni sadasnji RTS to ne treba da cini.
Ti ne gledas RTS pa ne znas, ali ti iz prve ruke prenosim da danasnji RTS nudi najkvalitetniji i najsveobuhvatniji program sa neutralnim politickim stavom (za razliku od B92 koju vidim gledas).
Ne trebas da zaboravis za sta smo se borili `90-tih. Borili smo se za postovanje zakona, prava na razlicitost, prava na slobodu govora, prenose iz skupstine. E sada drzava donese zakon o TV pretplati i ti neces da postujes zakon, koji inace postoji u svim evropskim zemljama, zato sto ti se neko nije izvinuo ili sto ti se ne svidja programska sema. To sto se tebi ne svidja Zikina sarenica i Desperate Housewives ne znaci da ne treba da se emituje. Na tom RTS ima vise kulturno-obrazovnog programa, crtanih filmova i sporta, nego u svim ostalim nacionalnim televizijama zajedno.
Ne mozemo biti Evropejci selektivno, samo kada nama odgovara. Tako da bi pretplatu trebalo da placas jer smo se za nju izborili jednog 5 oktobra.
Ja cu pretplatu placati sigurno dok god ima prenosa mog omiljenog Partizana u EL.
constrictoria92 constrictoria92 12:51 14.02.2009

Re: Moje misljenje

Tako da bi pretplatu trebalo da placas jer smo se za nju izborili jednog 5 oktobra.

Ja mislila da sam se 5. oktobra izborila za Srbiju u EU, za Srbiju bez SPS-a u vlasti, za Srbiju u kojoj ćemo živeti kao sav normalan svet - po svim tačkama naši vrli političari su me demantovali.
I tebi ne smeta što je prekršen Zakon o zaštiti podataka? Jesmo li se borili da nam se najgrublje krše prava?

Ja jesam za poštovanje Zakona, ja hoću da plaćam pretplatu za JavniServis i čim ga budemo dobili počeću sa plaćanjem. JavnuNaplatnuTeleviziju nazvati JavnimServisom je smešno...

Senzibiliteti i ukusi su različiti, pa su tako naša mišljenja potpuno suprotstavljena, al' i to je normalno.

I još nešto da pitam, kad prestanu da prenose tekme tvog kluba hoćeš li da prestaneš da plaćaš pretplatu? Je l' to poenta poslednje rečenice il' si samo imao potrebu da naglasiš da si grobar?
ljbranko ljbranko 14:31 14.02.2009

Re: Moje misljenje

Da, izborili smo se za evropsku Srbiju bez jakog SPS-a u kojoj zivimo kao sav normalan svet, ali zajedno sa nasim pravima dosli su i neki novi zakoni i nove obaveze koje moramo postovati. Neko je napisao da u Nemackoj ako ne placas pretplatu mogu da te nadju preko racuna za mobilni telefon. Nema tu nikakvih prava na privatnost.
Poenta RTV pretplate je da dobijemo nezavisni javni servis, a po mom misljenju smo ga i dobili. To sto mislis da ne dobijas dovoljno te ne oslobadja placanja i eventualnog sudskog postupka.
Veruj mi i ja se nerviram kada dobijem racun za RTV pretplatu, ali ga svaki put redovno platim bio Partizan na programu ili ne.
Poenta pominjanja Partizana je da kazem da na TV-u gledam iskljucivo sportski program (pogledam ja i Zvezdu i Hemofarm u Eurocup-u ).
constrictoria92 constrictoria92 15:32 14.02.2009

Re: Moje misljenje

Poenta RTV pretplate je da dobijemo nezavisni javni servis

Upravo tako! Ali TakozvaniJavniServis nije nezavistan, šta više vrlo je zavistan & ulizički...

A što se prava na privatnost tiče, itekako imamo prava na ista. I to što je EPS uradio je za ozbiljnu tužbu pred Strazburom. I nas nekoliko se spremamo za istu... I u EU ljudi imaju pravo da ne plaćaju pretplatu, ako to ne žele. Poenta je samo da se za to pravo izbore sudskim putem.

Sudskog postupka me oslobađa procedura koja nije ispoštovana, neimanje ugovora sa ponuđačem usluga, a bogami i naš Ustav.

Sportski program pratim u direktnim prenosima preko neta. TV vrlo retko gledam, a i kad gledam pratim History i slične programe...

I još nešto, u Srbiji ne živimo kao sav normalan svet. Daleko smo mi od normalnosti. Ili misliš da su tuče, širenje verske i nacionalne mržnje u Skupštini normalna pojava?
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:25 15.02.2009

можда понавњам

Можда понављам што је нек већ рекао, заузет сам нешто ових дана, али да кажем да у САД има неколико канала који се за ТВ пријемнике са антеном емитују бесплатно (ABC, CBS, FOX, NBC, PBS, ...) Првих 4 су комерцијални, а последњи се финансира и од државе и од добровољних прилога слушалаца. Убедљиво је најбољи. Кабловска и сателитска телевизија је друга прича.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana