Opština pomaže, ako Bog pomaže

Krugolina Borup RSS / 13.02.2009. u 15:43

Zitoradja.jpg 

U vestima od 26. decembra 2008. godine Opština Žitorađa s ponosom i devet slovnih i pravopisnih grešaka objavljuje donošenje Odluke o jednokratnoj novčanoj pomoći od 20.000,00 dinara novorođenoj deci. Uslovi za dobijanje pomoći su:

- da je dete prvorođeno
- da majka ima prebivalište na teritoriji opštine Žitorađa
- da majka neposredno brine o detetu
- da je dete kršteno u crkvi (bez obzira u kojoj i koje je vere)

 

Dakle, ako majka umre na porođaju, pa otac ostane sam da brine o detetu - ništa od jednokratne pomoći.
Pa, jes' vala, i šta će mu, samo da ga pare mame da se propije.

Iz ovoga se takođe može naučiti da su samo prvenci vredni, a sva deca posle toga se ne računaju.
Pa, jes' vala, i šta ima da se računaju, samo 'leba prvorođenima jedu.

A ateisti bolje odmah da si zidaju crkvu.
Ili da ne rađaju decu uopšte.
Pa, jes' vala, i šta će im, da hule i podižu decu mimo božjeg puta.
Jeretici nijedni.

Detaljnije na: Opština Žitorađa

 



Komentari (112)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 15:52 13.02.2009

Pohvala tebi

za tekst.
Informacija - njihova odluka zaslužuje razgovor.

Opštini Žitoradja (bejaše li to rodno mjesto jednog visokog deržavnog funkcionera i jedne pevaljke ) čestitke što je hrabro izdala Srbiji službenu potvrdu ( sa pečatom ) o karakteru njenog uredjenja.

antioksidant antioksidant 16:04 13.02.2009

Re: Pohvala tebi

Opštini Žitoradja (bejaše li to rodno mjesto jednog visokog deržavnog funkcionera i jedne pevaljke ) čestitke što je hrabro izdala Srbiji službenu potvrdu ( sa pečatom ) o karakteru njenog uredjenja

blackbox92 blackbox92 16:32 13.02.2009

Re: Pohvala tebi

sentinel26
za tekst.
Informacija - njihova odluka zaslužuje razgovor.

Opštini Žitoradja (bejaše li to rodno mjesto jednog visokog deržavnog funkcionera i jedne pevaljke ) čestitke što je hrabro izdala Srbiji službenu potvrdu ( sa pečatom ) o karakteru njenog uredjenja.


sekularizacija crkve ili telogizacija države
Pa to nema nigde, neko stvarno hoće da stvara pravoslavnu džamahiriju od Srbije.Eno i Amfhilohije u gro planu sa prijemu povodom Dana Vojske, pa ga uslikaše zajedno sa ministrom vojnim i predsednikom države. Totalna sinergija politike, vojske i crkve, a i imaju najveći rejting u našem pravoslavnom narodu.
sentinel26 sentinel26 19:55 13.02.2009

Re: Pohvala tebi

blackbox92
sentinel26
za tekst.
Informacija - njihova odluka zaslužuje razgovor.
Opštini Žitoradja (bejaše li to rodno mjesto jednog visokog deržavnog funkcionera i jedne pevaljke ) čestitke što je hrabro izdala Srbiji službenu potvrdu ( sa pečatom ) o karakteru njenog uredjenja.
sekularizacija crkve ili telogizacija države
Pa to nema nigde, neko stvarno hoće da stvara pravoslavnu džamahiriju od Srbije.Eno i Amfhilohije u gro planu sa prijemu povodom Dana Vojske, pa ga uslikaše zajedno sa ministrom vojnim i predsednikom države. Totalna sinergija politike, vojske i crkve, a i imaju najveći rejting u našem pravoslavnom narodu.

Mantijo moja udarna pesnico ravnopravnosti i demokratije !


vishnja92 vishnja92 15:54 13.02.2009

au

nemam teksta.
antonacci antonacci 16:07 13.02.2009

StvarnoPerverznaCrkva

Kakva glupost.

Naprosto ne znam kako da reagujem u ovakvim situacijama, jer je moj prvi impuls da predlozim da se strelja lokalna uprava. Posto znam da bes govori iz mene, obicno se trudim da to ne kazem ili ne napisem, ali zaista izgleda da nema drugog resenja od radikalne cistke (smenjivanja i davanja otkaza, dakako) ukoliko se zeli stati na put ovoj odvratnoj pravoslavizaciji.

Ne znam koliko je tesko shvatiti da nisu svi u Srbiji Srbi i da nisu svi u Srbiji pravoslavni.
Unfuckable Unfuckable 19:47 13.02.2009

Re: StvarnoPerverznaOpćina

možda je poruka da njih, upravo ne zanima razmnožavanje nepravoslavaca ?
NNN NNN 16:09 13.02.2009

Dilema

da je dete kršteno u crkvi (bez obzira u kojoj i koje je vere)

A šta ako je dete musliman? Tehnički pripada nekoj veri, ali opet tehnički nije kršteno...
Koji smo mi cirkus od države.. evo i levom... i nogom...
BFN
krojacodulma krojacodulma 16:39 14.02.2009

Re: Dilema

NNN
da je dete kršteno u crkvi (bez obzira u kojoj i koje je vere)

A šta ako je dete musliman? Tehnički pripada nekoj veri, ali opet tehnički nije kršteno...
Koji smo mi cirkus od države.. evo i levom... i nogom...
BFN


Samo mi jos objasni kako tek rodjeno dete moze biti neke vere...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:15 13.02.2009

pa, da

skrozz mi je jasno to što si napisala.
nego,
šta ako su dvojke, trojke, ili nedajbože četvorke?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:17 13.02.2009

Re: pa, da

šta ako su dvojke, trojke, ili nedajbože četvorke?


Samo prvorođeno dete.
Plaćaju dete, ne porođaj.
Kako sam shvatila.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:18 13.02.2009

Re: pa, da

Samo...

pošteno.
Dr M Dr M 18:29 13.02.2009

Re: pa, da

šta ako su dvojke, trojke, ili nedajbože četvorke?


Dvojke dobiju sah-garnituru, trojke - spil za preferans, cetvorke( vrlo redak dogadjaj) camac- cetverac bez kormilara.

A kormilar cele akcije je potpuno dezorijentisan.
mix 018 mix 018 11:27 14.02.2009

Re: pa, da

Dvojke,trojke,cetvorke...
To su sotonske rabote i toga u Zitoradji nema,garant,tako da to i nisu uzimali u obzir!
malaramona malaramona 16:19 13.02.2009

Odlično...

Evo prilike da SPC zapuši usta onima koji je, sa razlogom ili bez, često kritikuju. Neka se oglasi Sinod i uputi pismo predsedniku opštine Žitorađa, u kome će ga upozoriti da je ovakva odluka nehrišćanska i štetna po interese srpskog naroda. Kad mogu da pišu Tadiću, mogu i ovim nesretnicima.

Naravno država mora reagovati, jer je ovakva odluka protivustavna.
rastinjak rastinjak 16:25 13.02.2009

Re: Odlično...

Evo prilike da SPC zapuši usta onima koji je, sa razlogom ili bez, često kritikuju. Neka se oglasi Sinod i uputi pismo predsedniku opštine Žitorađa, u kome će ga upozoriti da je ovakva odluka nehrišćanska i štetna po interese srpskog naroda


Ovo mi je mnogo naivno, ne veruješ valjda i u Deda mraza
rastinjak rastinjak 16:22 13.02.2009

Nešto mi ovo poznato...

Za statut Vojvodine nije pitana SPC, pa sad cirkusa. Možda su gradski oci za svaki slučaj pitali SPC za savet, pa eto njihovog tumačenja i blagoslova

Pomoć samo majkama, verovatno se plaše da se neki gej ne porodi, pa da se eto obrukaju što pomažu gej populaciju. Što je sigurno, sigurno.
skyspoter skyspoter 16:23 13.02.2009

grickam nokte

ocigledno nema sanse da dobijem zitoRDJAnsku pomoc.
filvas filvas 16:29 13.02.2009

Stanite!

Častitam vam na trudu koji ste uložili da biste primetili tu odluku!

Ali samo pre nego što krene lavina optužbi, razmotrite mogućnost da su ljudi napisali ovo što su napisali možda i zato što bolje ne umeju, a ne zato što su svesni šovinisti, rasisti, seksisti itdi. Možda sve može da se popravi mirnim prijateljskim razgovorom.

Ne kažem da hoće, ali samo vas molim da razmotrite i tu mogućnost.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:31 13.02.2009

Re: Stanite!

Ne kažem da hoće, ali samo vas molim da razmotrite i tu mogućnost


Razmotrila ja i tu mogućnost.
Podjednako mi je depresivna.
filvas filvas 16:42 13.02.2009

Re: Stanite!

Ma nema sumnje da je depresivno, ali kako tu odluku popraviti. Kakvi ljudi sede po tim malim opštinskim upravama, ništa ne može da nas iznenadi.

Zašto ne postoji neka baza sa templejtima odluka u kojima bi svaka opština unosila varijable? Time bi se haromonizovao ceo sistem, a opštine ne bi donosile besmislene odluke usled nedovoljne stručnosti administracije i lokalnih političara, i još bi se i uštedele pare i vreme.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:11 13.02.2009

Re: Stanite!

Ma nema sumnje da je depresivno, ali kako tu odluku popraviti.


Naučiti ih.
Učiti, učiti i samo učiti!
A ne da mi neko s jedva 40 godina kaže: "Mator sam ja da pod stare dane učim kompjutere i engleski".
vishnja92 vishnja92 17:18 13.02.2009

Re: Stanite!

Ne kažem da hoće, ali samo vas molim da razmotrite i tu mogućnost.

ja se filvasu divim ponovo i najiskrenije zbog ispoljene dobre volje da razume. to sam vec primetila negde, ne secam se gde.
neuobicajeno retka osobina. i dragocena.
filvas filvas 17:37 13.02.2009

Re: Stanite!

drug.clan drug.clan 17:53 13.02.2009

Re: Stanite!

filvas
Častitam vam na trudu koji ste uložili da biste primetili tu odluku!

Ali samo pre nego što krene lavina optužbi, razmotrite mogućnost da su ljudi napisali ovo što su napisali možda i zato što bolje ne umeju, a ne zato što su svesni šovinisti, rasisti, seksisti itdi. Možda sve može da se popravi mirnim prijateljskim razgovorom.

Ne kažem da hoće, ali samo vas molim da razmotrite i tu mogućnost.


U toj opstini kao i svakoj drugoj u Srbiji ima i ljudi koji su zavrsili neki fakultet. Fakulteta nemamo puno i profesori moraju imati Dr. da bi na njima predavali. Ako i pored ovoga neko ko je zavrsio fakultet ne ume bolje od ovoga treba sve fakultete da zatvorimo pa da se deca sama skoluju.
niccolo niccolo 18:27 13.02.2009

Re: Stanite!

Fakulteta nemamo puno i profesori moraju imati Dr. da bi na njima predavali.

Nažalost, to ne znači da ti ljudi znaju da nauče nešto još nekoga osim samog sebe, sasvim je moguće da neko i pored završenog fakulteta ne zna da ljudski napiše jednu prostu odluku. Uostalom pisanje pravnih dokumenata se i ne uči na našim fakultetima...
ervetor ervetor 19:02 13.02.2009

Re: Stanite!

filvas
Častitam vam na trudu koji ste uložili da biste primetili tu odluku!

Ali samo pre nego što krene lavina optužbi, razmotrite mogućnost da su ljudi napisali ovo što su napisali možda i zato što bolje ne umeju, a ne zato što su svesni šovinisti, rasisti, seksisti itdi. Možda sve može da se popravi mirnim prijateljskim razgovorom.

Ne kažem da hoće, ali samo vas molim da razmotrite i tu mogućnost.



E vidis, po meni je upravo to najveci problem.
Toliko obrazovanog, sposobnog sveta trenutno cisti klozete po svetu ali i u Srbiji dok su im mesto zauzele osobe koje bih eto ja trebalo da razumem jer bolje ne umeju i jer su nepismene ali eto na volseban nacin rade u opstini, i ne samo da treba ih razumem, nego da pod pretnjom plenidbe imovine placam porez za tako nesto !
Upravo to sto po drzavnim sluzbama, regulatornim telima, komisijama, salterima i ostalim administracijama ukljucujuci i opstinske vlasti, po pravilu izgleda sede nesposobni, nepismeni i inertni ljudi koji ne samo sto su takvi kakvi su, nego jos za pare koje smo duzni da im taksiramo jos moramo da trpimo sve posledice njihovih aktivnosti i neaktivnosti kojima nas maltretiraju i bogami vec ugnjetavaju, najveci je problem.
Kada bi te opstine bile komercijalne ustanove, kao TV Pink, onda ne bih imao nista protiv.Ovako...
filvas filvas 19:56 13.02.2009

Re: Stanite!

U pravu si. Pri tome Srbija ima tri puta više činovnika nego 1988.
adam weisphaut adam weisphaut 20:44 13.02.2009

Re: Stanite!


Ali samo pre nego što krene lavina optužbi, razmotrite mogućnost da su ljudi napisali ovo što su napisali možda i zato što bolje ne umeju, a ne zato što su svesni šovinisti, rasisti, seksisti itdi

Kakav odvratan paternalizam.
Ako su sposobni da vrše vlast, sposobni su da snose i posledice.
I šta ti znači to čestitanje na primećivanju odluke, kao odluka koja se tiče ljudi u nekom malom mestu je beznačajna ?
niccolo niccolo 20:48 13.02.2009

Re: Stanite!

adam weisphaut

Ali samo pre nego što krene lavina optužbi, razmotrite mogućnost da su ljudi napisali ovo što su napisali možda i zato što bolje ne umeju, a ne zato što su svesni šovinisti, rasisti, seksisti itdi

Kakav odvratan paternalizam.
Ako su sposobni da vrše vlast, sposobni su da snose i posledice.

Ali je pitanje da li treba da snose i krivičnu odgovornost ili samo političku...
oort oort 20:53 13.02.2009

Re: Stanite!

niccolo
Ali je pitanje da li treba da snose i krivičnu odgovornost ili samo političku...

isto ti je pitanje i za članove RIK. ja mislim baš nijednu jer bi to bilo jadno i licemerno. nije takvo ponašenje iz zemlje iskočilo kao jasonovi kosturi nego je rezultat opte državne klime kojom upravlja presednik.
niccolo niccolo 20:56 13.02.2009

Re: Stanite!

Tehnički, čini mi se da rikovci i nisu prekršili zakon, zato i treba da snose političku odgovornost da bi se mogao promeniti zakon...
drug.clan drug.clan 20:56 13.02.2009

Re: Stanite!

oort
niccolo
Ali je pitanje da li treba da snose i krivičnu odgovornost ili samo političku...

isto ti je pitanje i za članove RIK. ja mislim baš nijednu jer bi to bilo jadno i licemerno. nije takvo ponašenje iz zemlje iskočilo kao jasonovi kosturi nego je rezultat opte državne klime kojom upravlja presednik.

Diskriminacija po rasnom, verskom i nacionalnom osnovu se valjda kaznjava po krivicnom zakonu
oort oort 21:42 13.02.2009

Re: Stanite!

šta od toga je prekršeno? ateizam nije vera, a nekako mi se javlja da nehrišćanskih vera u žitorađi nema.
drug.clan drug.clan 21:54 13.02.2009

Re: Stanite!

oort
šta od toga je prekršeno? ateizam nije vera, a nekako mi se javlja da nehrišćanskih vera u žitorađi nema.


Kakva je ovo konstatacija?!

Pravo na ateizam je versko pravo kao i pravo na pripadnost bilo kojoj drugoj veri.
oort oort 21:57 13.02.2009

Re: Stanite!

drug.clan
Pravo na ateizam je versko pravo kao i pravo na pripadnost bilo kojoj drugoj veri.

nemoj to da mi radiš, ateizam nema nikakve veze sa verom. ateizam je filozofski stav.
drug.clan drug.clan 22:20 13.02.2009

Re: Stanite!

oort
drug.clan
Pravo na ateizam je versko pravo kao i pravo na pripadnost bilo kojoj drugoj veri.

nemoj to da mi radiš, ateizam nema nikakve veze sa verom. ateizam je filozofski stav.


Sada vec zajeb...sh?

A vera nije filozofski stav, nego muzicki stav? (cika peva po stavovima)

Posto se ne moze dokazati nepostojanje boga (kao ni postojanje) onda se samo moze verovati da bog ne postoji!
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:29 13.02.2009

Re: Stanite!

Posto se ne moze dokazati nepostojanje boga (kao ni postojanje) onda se samo moze verovati da bog ne postoji!


Bravo Drug Član!
oort oort 22:30 13.02.2009

Re: Stanite!

e vidiš tu je finesa. ne mogu da verujem da nešto ne postoji, jer se tada bavim negacijom. nisam svoj nego pasivno čekam, da neko nešto kaže pa da to negiram. da, verujuči bi voleli da je tako, da je moj pogled na svet samo negacija njihovog, pokušavajući time da podignu sebe u sopstvenim očima. e neće moći.
a ja pojma nemam šta je vera nit me interesuje. ako je vera filozofski stav, ok. onda ne valja ustav i tamo mora da piše "Diskriminacija po rasnom, nacionalnom ili filozofskom osnovu se kaznjava po krivicnom zakonu".
ali ništa od ovoga zapravo nije bitno. bitno je da opet, po milioniti put, dangubimo kolačeći oči na posledice ove naše smejurije od države. ova odluka opštine žitorađa je samo posledica opšte društvene klime u zemlji. logična i očekivana.

Edit: a iz svega ovoga sledi i tragikomični zaključak da je sam ustav naše zemlje diskriminatorski prema ateizmu. ali to već znamo iz prakse, dabome.
drug.clan drug.clan 22:36 13.02.2009

Re: Stanite!

Edit: a iz svega ovoga sledi i tragikomični zaključak da je sam ustav naše zemlje diskriminatorski prema ateizmu. ali to već znamo iz prakse, dabome.


Amin


oort oort 22:42 13.02.2009

Re: Stanite!

čekaj bre sa tim kađenjem gde je greška u zaključivanju?
a.bogdanovic a.bogdanovic 23:02 13.02.2009

Re: Stanite!

oort

a ja pojma nemam šta je vera nit me interesuje. ako je vera filozofski stav, ok. onda ne valja ustav i tamo mora da piše "Diskriminacija po rasnom, nacionalnom ili filozofskom osnovu se kaznjava po krivicnom zakonu".


a jesi ti procitao ustav pre nego sto ga komentarises?



Zabrana diskriminacije


Član 21.

Zabranjena je svaka diskriminacija, neposredna ili posredna, po bilo kom osnovu, a naročito po osnovu rase, pola, nacionalne pripadnosti, društvenog porekla, rođenja, veroispovesti, političkog ili drugog uverenja, imovnog stanja, kulture, jezika, starosti i psihičkog ili fizičkog invaliditeta.

oort oort 23:38 13.02.2009

Re: Stanite!

ok, izvinjavam se. naš ustav nije diskriminatorski prema ateistima.
a.bogdanovic a.bogdanovic 23:47 13.02.2009

Re: Stanite!

oort
ok, izvinjavam se. naš ustav nije diskriminatorski prema ateistima.


iz kog razloga si se zalepio za ateiste?? ustav ne dozvoljava diskriminaciju po bilo kom osnovu. tacka. ako ti takva formulacija nije dovoljna, eto ti deo o diskriminaciji po osnovu bilo kog uverenja.

gde su ostale religije koje ne praktikuju krstenje, niti imaju crkvu kao instituciju? jesu li i oni ateisti? al' tebi se, kako rece, javilo da takvih u zitoradji nema, pa cemu briga oko toga
oort oort 00:05 14.02.2009

Re: Stanite!

da se krugolina u tekstu zalepila za muslimane, ovog "diskriminatorskog" dela rasprave ne bi bilo...
a.bogdanovic a.bogdanovic 00:17 14.02.2009

Re: Stanite!

skucena perspektiva autora bilo kog teksta te ni na koji nacin ne obavezuje da i ti prihvatis takvu.
a narocito ne da se u takvom skucenom kontekstu nalaze izgovori ili opravdanja za nesto sto je sasvim nedvosmisleno definisano kao nedozvoljeno.
libkonz libkonz 16:42 13.02.2009

Ostrašćeni militantni ateisti

sada su u ekstazi. Vređanje SPC je ovde dobrodošla stvar. Po prvih nekoliko komentara vidim da sam u pravu.
Ne vidim više nikakav smisao rasprave sa OMA, tako da ću sa ovim komentarom završiti tu priču, bar što se mene tiče.
Prvo, Krugolina, trebalo bi da znaš da je uslov da se majka neposredno brine o detetu prepisan iz republičkog pravilnika. Mi smo za prvo dete isto morali od centra za socijalni rad dobijemo potvrdu za to, da bismo dobili novac koji se daje za prvo dete. To pravilo postoji zbog onih majki koje ne brinu o svojoj deci. Ako se boriš za nešto, toliko bi morala da znaš.
A sad ono najvažnije. Takav magarac koji donese tu odluku da dete mora biti kršteno da bi roditelji dobili jednokratnu pomoć nije vernik. I on (ili verovatnije oni) je nekad pripadao grupaciji OMA i svoj šovinizam vezuje za navodno verovanje u Boga. Pisao sam ranije komentare kada sam raspravljao sa pripadnicima OMA gde sam rekao da su mnogi nazovi vernici Ljubav zamenili mržnjom. To što oni rade je praćenje trendova i nema veze sa istinskom verom. Pošto su članovi OMA brojni na blogu, ne slušaju druge koji iznose svoje mišljenje i konstantno iznose najgore uvrede (o motivima neću sada) prestaću da čitam tekstove ljudi koji nisu na mojoj VIP listi. Zaista sam se sve vreme mog boravka na Blogu trudio da nikoga ne uvredim, dok simpatizeri OMA nemaju nikakvog morala i nije ih briga kako se oseća iskreni vernik za sve uvrede koje iznose. Jedan bloger se nedavno pobunio zbog toga i bio najuren sa bloga. Zato vas pripadnike OMA ostavljam da svoju mržnju iznosite i dalje i da se divite jedni drugima.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:54 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Slažem se za OMA. Ma, jel nisi video da sam se onomad i sama s istima prepirala? Doduše, ja ih zvala MA, a ti OMA, ali na isto mu izađe. Meni bilo dosta dva bloga da vidim o čemu se radi, i više ne zalazim gde znam da ću da se iznerviram. Toplo preporučujem i ostalima.

To, međutim, ne poriče činjenicu da u odluci ove Opštine imamo diskriminaciju ateista. Pa, bili oni OMA, MA ili samo A, nebitno. Diskriminacija je diskriminacija. Ovaj put od ostrašćenih militantnih vernika.
libkonz libkonz 17:06 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Slažem se Kru. Meni je dosta više tih nazovi vernika. To su oni isti zbog kojih je zastareo slučaj Pahomija, oni isti političari koji skupljaju političke poene svojom navodnom verom. Gledao sam juče skupštinu, slušao pre neki dan onog primitivca Ilića. Kaže treća Božija zapovest: Ne uzimaj uzalud imena Gospoda Boga tvoga.
A ono što oni rade se zove najcrnje licemerje. Ali sve to ne daje pravo Antonaciju da stavi onaj veoma uvredljiv naslov.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:09 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Sve se slažem s tobom.
Izuzev što ne znam o kakvom naslovu i Antonaciju pričaš?
libkonz libkonz 17:20 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

o kakvom naslovu i Antonaciju pričaš

pri vrhu, bloger antonacci. Zbog njegovog naslova komentara sam napisao moj komentar.
NNN NNN 17:22 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

To pravilo postoji zbog onih majki koje ne brinu o svojoj deci. Ako se boriš za nešto, toliko bi morala da znaš.

Takođe u istom tom pravilniku tretira se i slučaj kada majka ne brine o detetu (usled oduzimanja deteta, razvoda roditelja, nedajbože smrti majke i sl.), pa ovu istu nadoknadu može dobiti otac.
Zato vas pripadnike OMA ostavljam da svoju mržnju iznosite i dalje i da se divite jedni drugima

Mislim da je ovo na pogrešnu adresu, ali biće da niste pratili Krugolinine besede..
BFN
ps. a i vidim da ste se pomirili, tako da...
libkonz libkonz 17:30 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Mislim da je ovo na pogrešnu adresu, ali biće da niste pratili Krugolinine besede..

Nije bilo upućeno njoj
NNN NNN 17:33 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Nije bilo upućeno njoj

Peace!
BFN
ervetor ervetor 20:31 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

A sad ono najvažnije. Takav magarac koji donese tu odluku da dete mora biti kršteno da bi roditelji dobili jednokratnu pomoć nije vernik. I on (ili verovatnije oni) je nekad pripadao grupaciji OMA i svoj šovinizam vezuje za navodno verovanje u Boga


Slazem se. Iako nisam vernik, mislim da su kvazi vernici u toj opstini sami na najbolji nacin okarakterisali prirodu svoje vere.
Naime, ako uskracuju pomoc novorodjenom detetu samo zato sto nije krsteno, oni ga kaznjavaju za nesto na sta ono nikako ne moze da ima uticaj sve i da hoce da se krsti.
Dete se kaznjava zbog postupaka svojih roditelja.
Na stranu sad to sto i roditelji imaju ustavno pravo ravnopravnosti, verske jednakosti i slobode misljenja.
U tom smislu, ustavni sud bi trebalo da se oglasi povodom ovakve odluke, ako ona stvarno postoji.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:33 13.02.2009

Re: Ostrašćeni militantni ateisti

Valjalo bi dojaviti ombudsmanu, methinks.
leopold_lady leopold_lady 17:11 13.02.2009

Svaka opština u Srbiji ....

je priča za sebe .... Ali,u većini opština u Srbiji - problemi su isti ....

U Jagodini je najjbolje,čujem da u Čačku i Gornjem Milanovcu (od rođaka) nije loše .... Izgleda da Šumadija ima šira shvatanja - od juga i severa ....

Zatucanost,življenje u 21-om veku,a želja da žive u 17 -om ,opravdanje za svoje postupke (jer neko drugi to radi isto ili slično kao mi) ili još gorom varijantom (u zemlji Srbiji su zakoni takvi i takvi).... ne znam hoće li se ikada svest kod ljudi menjati ili će zauvek ostati - "onako kako treba da bude" .....

dunja73 dunja73 23:54 13.02.2009

Re: Svaka opština u Srbiji ....

Šumadija ima šira shvatanja - od juga i severa ....



Kazezoze Kazezoze 17:24 13.02.2009

poklon

za bebe ateista u opshtini zhitoradja

NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 17:33 13.02.2009

Uslovljavanje?

Usloviti nekog da krsti dete u crkvi da bi dobio novac od neke javne, ne-crkvene zajednice koja podleze Ustavu Srbije je najgrublje krsenje tog Ustava Srbije....
Za ovo treba da se tuzi opstina Zitoradja...
constrictoria92 constrictoria92 20:39 13.02.2009

Re: Uslovljavanje?

Za ovo treba da se tuzi opstina Zitoradja...

Baš tako!
wawy wawy 17:35 13.02.2009

ovo

tesko da je tema za ikakvu raaspravu, cist idiotizam.
a sto ako se rode blizanci, samo bi onaj 5 minuta stariji dobio pomoc... boze budala...
btw, zitoradja je opstina?! ja mislio selo...
oort oort 17:58 13.02.2009

ovo je sve ok

opština žitorađa kao davalac para može da odluči pod kojim kriterijumima novce daje. ne razumem u čemu je principijelna razlika između njihovih kriterijuma i republičkih kriterijuma. oni ne daju drugorođenom, republika ne daje petorođenom. republika daje od drugorođenog na rate, ovi samo prvom u komadu. republika traži gomilu budalastih papira - dokaza koji zavise od jutarnjeg raspoloženja službenika, za žitorađane ne piše šta treba od papira.
kuku nama ateistima ne daju. pa šta, ateiste u ovoj zemlji ionako psihički zlostavlja ko stigne gde stigne, neće im ništa teže pasti život u srbiji bez tih 20 iljada. ovo je plakanje u stilu ove zezalice sa veljom i rasimom "au, ko bi rekao, velja šovinista?!" alo, taj je ljude javno tukao. tako i ovo, nema para, a pola "praznika" u "sekularnoj" državi religiozno.
ostaje ovo oko majke. daće i tu, nepismeni jesu, pod uticajem popova jesu, ali i žitorađani su ljudi.

tja, da je ovo normalna zemlja svako novorođeno dete bi izašlo iz porodilišta sa 200 evra keša, i mirna bačka.
drug.clan drug.clan 18:35 13.02.2009

Re: ovo je sve ok

oort
opština žitorađa kao davalac para može da odluči pod kojim kriterijumima novce daje.

Nema pravo da odluci kako hoce jer to nisu pare opstine vec gradjana, osim toga prekrsili su ustav i nekoliko zakona ovom odlukom!
oort oort 18:46 13.02.2009

Re: ovo je sve ok

daj bre drug pročitaj šta pišem, država čini isto. i što žitorađani da budu bolji?
kamichak92 kamichak92 08:05 14.02.2009

...

oort

tja, da je ovo normalna zemlja svako novorođeno dete bi izašlo iz porodilišta sa 200 evra keša, i mirna bačka.


cijih para?
gorio92 gorio92 19:05 13.02.2009

Čemu čudjenje?

Gledam ko su Predsednikovi ljudi.
Amfilohije, Dačić, Šutanovac.
Kao da se spremamo za Južnu Ameriku a ne za Evropu.
jeremija92 jeremija92 19:51 13.02.2009

Kako god bilo..

... ne isplati se praviti dete za dvaes iljada.
antioksidant antioksidant 20:00 13.02.2009

Re: Kako god bilo..

... ne isplati se praviti dete za dvaes iljada.

ko to radi zbog para njemu uvek malo
gorio92 gorio92 20:00 13.02.2009

Re: Kako god bilo..

jeremija92
... ne isplati se praviti dete za dvaes iljada.

Ma praviti još nekako, ali radjati.
queeria92 queeria92 21:16 13.02.2009

Strašno

Ja sam malo pre video vest na TV Avala, kako jedan otac govori da mu opština Žitorađa nije dala jednokratnu pomoć jer mu dete nije kršteno.
Kaže on da je planirao da krsti dete, ali tek za prvi rođendan... ali opštine ne da lovu, dok ne krsti bebu.

Izvinite, u kakvoj mi državi živimo?!?!
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:24 13.02.2009

Re: Strašno

Izvinite, u kakvoj mi državi živimo?!?!


Zanimljivoj.
NNN NNN 21:29 13.02.2009

Re: Strašno

Izvinite, u kakvoj mi državi živimo?!?!

A ti kao do sad nisi znao?
BFN
libkonz libkonz 21:37 13.02.2009

Re: Strašno

u kakvoj mi državi živimo?!?!

U zemlji licemera i poltrona. Ebena kombinacija.
yngwie92 yngwie92 21:44 13.02.2009

Re: Strašno

zivimo u takvoj drzavi da se uvijek neko nadje da kaze da ima puno gorih drzava u svijetu.
oort oort 21:44 13.02.2009

Re: Strašno

u kakvoj mi državi živimo?!?!

ti i nisi neki queeria kad to pitaš...
queeria92 queeria92 22:17 13.02.2009

Re: Strašno

ti i nisi neki queeria kad to pitaš..


Ne, ovo je već institucionalizovana diskriminacija slična onoj crnci ne mogu u autobus sa belcima.
oort oort 22:40 13.02.2009

Re: Strašno

sve gay parade su se ovde završavale institucionalizovanim batinanjem. sve je to isto, samo se forma menja.
drug.clan drug.clan 22:41 13.02.2009

Re: Strašno

queeria92
ti i nisi neki queeria kad to pitaš..


Ne, ovo je već institucionalizovana diskriminacija slična onoj crnci ne mogu u autobus sa belcima.


Ova diskriminacija je slicnija onoj da crnci ne mogu u brak sa belcima ili sa drugim crncima istog pola!

EDIT: Sada se setih i one diskriminacije po kojoj neko ko se ozeni ili uda za katolika ne moze biti vladar u UK. Ali u samoj ideji monarhije ima toliko diskriminacije da ova verska dodje kao luk i voda!
vjazma011 vjazma011 22:59 13.02.2009

Re: Strašno

Bas sam i sama htela da kazem, a vidim da su mnogi naveli: a sta ako je dete Jevrejin, ili Musliman, ili roditelji nece da krste do godinu dana, ili hoce da puste dete da samo odluci u kojoj crkvi da se krsti kad postane punoletno...

Mozemo nabrajati gomilu takvih primera. Bitno je da se ne samo krsi Ustav Srbije, nego i Poveljom UN zagarantovana ljudska prava. Neko treba na to da ukaze i toj opstini i drzavi, ako su ti pravilnici pisani tako da diskriminisu (nisam citala pravilnike, pa zato kazem "ako", al' verujem vam na rec da jesu). Nazalost, sumnjam da ce se ista promeniti u skorije vreme.
dunja73 dunja73 00:00 14.02.2009

Re: Strašno

Ja opet na ovu stvar gledam kao korak u "decentralizaciju " i ostavljanje slobode opstini , da odlucuje i procenjuje sta je za nju najbolje ..Cekajte...Ko ustvari finansira ovaj fond iz koga se isplacuje novac ? Ako tu crkva ima ulogu - onda razumem .. ( imam ekumenisticka shvatanja pa mi to nekako ...logicno..)

Ili da se jos saceka sa dezentralizacijom , da nivo svesti poraste ....
scabies scabies 00:32 14.02.2009

Re: Strašno

Ko ustvari finansira ovaj fond iz koga se isplacuje novac ? Ako tu crkva ima ulogu - onda razumem ..
Pa i da finansira Crkva, ja ponovo ne razumem! Crkva koja postuje i priznaje potrebe tek rodjenog bica samo ako je "crkvi pristupilo" ne moze biti moja crkva... Crkva koja ce primiti one koji joj pristupaju zbog 20.000,00din (ili koliko god) nije nista bolja od ljudi koji su spremni da unovce svoje "pristupanje veri"...
Crkva se modernizovala, nekad je vernike oqpljala strahom, sad ih mami novcem...
Koliko znam svake godine SPC obelezava u Crkvi Svetog Marka (?) progon i stradanje Srba u Oluji... I pitam se zasto se SPC nije oglasila (ili jeste, ispravite me ako gresim, bice mi drago) povodom stradanja hiljada ljudi u cunamiju pre par godina? Zasto se nije pomolila za duse hiljada stradalih neduznih ljudi? Ili crkva ne prepoznaje Stradanje i Patnju coveka, vec samo stradanje i patnju "svojih clanova"?
Kazu (a vi me opet ispravite ako gresim, da-bice mi drago) da ni krsteni i nekrsteni nisu isti pred Bogom (pa sto bi bili pred SO Zitoradja?)... Takav bog ne moze biti Moj Bog... I uopste nije bitno da li ga ima ili nema... Ni da li ja verujem ili ne...
dunja73 dunja73 00:51 14.02.2009

Re: Strašno

Pa i da finansira Crkva, ja ponovo ne razumem



Pa ne znam ..U Nem kod katolika se placa oko 7 % od bruto ...ako neces - istupis i ne placas .. ali i ne koristis usluge crkve - nece oni tebi zabraniti - ali sam sebi stvaras taj odnos.. Zato su im krstenja , sahrane .. besplatne ... I crkva ima zato jak fond .

To je borba crkve kroz stimulaciju za vernike u Zitoradju ...verovatno su zastranili debelo kad je to tamo tako ... Hm .. ako pricamo o pravima ...to je i pravo Crkve da se bori za vernike ..

Medjutim ako to OPSTINA finansira - to onda nije u redu ...
madam_mym madam_mym 01:16 14.02.2009

Re: Strašno

u kakvoj mi državi živimo?!?!


U zemlji licemera i poltrona. Ebena kombinacija.


u takvoj državi se ne živi - samo se preživljava
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:49 14.02.2009

Re: Strašno

Sekularnoj?
radojicic92 radojicic92 00:11 14.02.2009

...

ima lepih vesti i za mladozenje, al da nisu matori

Odlukom Skupštine Opštine Žitorađa br. 400-878/08 od 18.12.2008, objavljenom u Službenom listu Grada Niša br.122 od 29.12.2008 o jednokratnoj novčanoj pomoći za zaključenje braka, pravo na iznos od 20.000,00 dinara može da ostvari mladoženja koji prvi put zaključuje brak, mlađi od 30 godina sa prebivalištem na području opštine Žitorađa.
madam_mym madam_mym 01:29 14.02.2009

vesti i za mladozenje, al da nisu matori

uuuh, jbt
ne mogu da verujem
ovde bar nije navedeno da TAJ mladoženja mora da se ženi osobom suprotnog pola!
samo da mu je prvi put, da je mladji od 30, i da živi na teritoriji opštine - i platiće mu 20.000.
a devojkama???????
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:47 14.02.2009

Re: ...

Ete ti ga sad...a što ne može i mlada da dobije keš?
madam_mym madam_mym 01:57 14.02.2009

Re: ...

.a što ne može i mlada da dobije keš?

pa to se i ja čudim, zato i pitam.
Možda imaju mnogo deda-momaka, a devojke se udaju van opštine, pa zato, da stimulišu momke
vidi - nisu naveli da momak MORA da se oženi devojkom
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:59 14.02.2009

Re: ...

Da nisu mlade poslovno nesposobne?
madam_mym madam_mym 02:03 14.02.2009

Re: ...

ma jok, nisu interesantne za novčanu stimulaciju
momci su im nesposobni izgleda
znaš ono - loša roba mora da se doooobro upakuje:lol+
osim toga - tamo se izgleda smatra da je žensko dete tudja sreća - neće si oni bacaju pare na ženskinje
blackbox92 blackbox92 00:53 15.02.2009

Re: ...

Jelica Greganović
Ete ti ga sad...a što ne može i mlada da dobije keš?

dobije u naturi.
sentinel26 sentinel26 00:58 15.02.2009

Re: ...

blackbox92
Jelica Greganović
Ete ti ga sad...a što ne može i mlada da dobije keš?
dobije u naturi.
Auuuuu !

Nije sve u kešu, ima valjda nešto i u ljubavi.

scabies scabies 01:46 14.02.2009

Zitoradja

Prvo znala za Pevaljq i Ministra, sad cujem za ove briljantne ideje SO Zitoradja-previse, bre, slucajnosti. Treba ispitati klimu, zemljiste, vodu...mozda nije teren pogodan za zivot homosapiensa...
Prve tri stavke se jos mogu objasniti i shvatiti, ali cetvrta...
- da je dete prvorođeno
Dobro, ako se novac pametno iskoristi (krevetac, kolica, nosiljka...) posluzice i za narednu decu, a mozda i rodjake koji nisu imali srecu da se rode na teritoriji opstine Zitoradja ili nisu uspeli da zadovolje druge kriterijume...
- da majka ima prebivalište na teritoriji opštine Žitorađa
Razumem i ovo. Mada ne razumem zasto nije dovoljno da je dete rodjeno i prijavljeno na teritoriji opstine, ali valjda bi to pruzilo mogucnost za neke zloupotrebe...
- da majka neposredno brine o detetu
Ovo je valjda postavljeno kao uslov da majke ne bi uzele novac ako ne brinu o detetu. Mada mi idalje nije bas najjasnije zasto to ne moze biti bilo koje lice koje se stara o detetu. Ili deca o kojima se ni majka ne stara ne zasluzuju ni brigu opstine, sta li?
- da je dete kršteno u crkvi (bez obzira u kojoj i koje je vere)
E, kad bi mi ovo neko objasnio... I zanima me da li na teritoriji opstine Zitoradja postoji katolicka crkva, dzamija, sinagoga...? Da li uopste postoje ljudi neke druge veroispovesti? I konacno-da li crkve u Zitoradji naplacuju krstenje? Ako naplacuju, pretpostavljam da dobar deo dobijenog novca ode u kasu crkve. Mozda to objasnjava cetvrtu stavq. Daju na mostu, a uzmu na cupriji. Tacnije-daju prvorodjenom detetu, a osiguravaju sigurne prihode crkvi....
madam_mym madam_mym 01:53 14.02.2009

Re: Zitoradja

I konacno-da li crkve u Zitoradji naplacuju krstenje? Ako naplacuju, pretpostavljam da dobar deo dobijenog novca ode u kasu crkve. Mozda to objasnjava cetvrtu stavq. Daju na mostu, a uzmu na cupriji. Tacnije-daju prvorodjenom detetu, a osiguravaju sigurne prihode crkvi....

nego šta -baš to!
sećam se da moje nisu hteli da krste jer se nisam venčala i u crkvi. ali moglo je da se plati venčanje, i to se računalo kao da je obavljeno (upisano u knjige, iako ga pop nije odradio) , pa je onda moglo i dete da se krsti - i opet uzmu pare.
dunja73 dunja73 02:05 14.02.2009

Re: Zitoradja

Znate sta ,nemojte mi uzeti zlonamerno , ali...

Pogledajte na karti gde je Zitoradja .. Ako muslimanska zajednica SVUDA U SVETU stimulise svoje vernike ...A njihove zajednice su tik od Zitoradje ...I ako Srpska Prav Crkva ne " proradi " po pitanju nataliteta ( zavisno od mogucnosti ..) ..Sta ce se imati na tim prostorima za 50 godina ?Postvizantijsko carstvo ??



Ateizam -- nije ljudi za nase prostore ...moze ,ali malo...

ps

Sta mislite ,da li je bas "Gospa izabrala Medjugorje " slucajno da se tamo prikaze ?

blackbox92 blackbox92 00:54 15.02.2009

Re: Zitoradja

madam_mym
I konacno-da li crkve u Zitoradji naplacuju krstenje? Ako naplacuju, pretpostavljam da dobar deo dobijenog novca ode u kasu crkve. Mozda to objasnjava cetvrtu stavq. Daju na mostu, a uzmu na cupriji. Tacnije-daju prvorodjenom detetu, a osiguravaju sigurne prihode crkvi....

nego šta -baš to!
sećam se da moje nisu hteli da krste jer se nisam venčala i u crkvi. ali moglo je da se plati venčanje, i to se računalo kao da je obavljeno (upisano u knjige, iako ga pop nije odradio) , pa je onda moglo i dete da se krsti - i opet uzmu pare.

biznis je biznis a posle se moli bogu koliko i gde hoces.
petar_p petar_p 03:13 14.02.2009

ovo je 100% protivustavno


tj. ocigledno je u pitanju verska diskriminacija od strane opstinske uprave!
A porez placamo svi!

I onda su se ove budale setile da napisu da nema veze u kojoj je crkvi dete krsteno!
Valjda da ne bi zvucalo kao verska diskriminacija!?

Kakav mozak, pa zar stvarno misle da je to moglo da im prodje neprimeceno?
Bas da vidim da li ce neko da reaguje 'odozgo', ministar vera recimo, a??

(ali ako pozovete zuti telefon i ostavite poruku o slucaju diskriminacije, garantujemo
izlazak na teren u najkracem roku, a najkasnije do januara 2029. godine...)
Pulse Pulse 07:48 14.02.2009

da je dete kršteno u crkvi


- jel opada broj vernika pa su odlucili da potkupljuju ljude?

pored toja - FUJ!
bgbgbg bgbgbg 11:14 14.02.2009

Jos jedan kretenizam...

...ove nase drzave, bez sumnje. Sta reci, a ne zaplakati?

Nego, Kru, ostade ti nama 'ladno duzna izvestaj sa prethodnog sastanka u Ministarstvu, sto si i obecala rekavsi da ima puno toga o cemu ste razgovarali.

Mozemo li se u skoroj buducnosti nadati tom izvestaju, osim ako ne postoje razlozi sto to vec nisi podelila sa nama?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana