Građanska Vojvodina: Zloupotreba stravičnog zločina u Novim Banovcima

Tamara Kaliterna RSS / 05.09.2007. u 16:12

OTVORENO PISMO "GRAĐANSKE VOJVODINE" HANSU ULI ORSTADU, ŠEFU MISIJE OEBS U SRBIJI

Ekscelencijo,

Slobodni smo da Vam se obratimo otvorenim pismom zbog sledećeg.

Rezime: Posle stravičnog zločina u mestu Novi Banovci gde su na najsvirepiji način ubijeni jedan odrastao čovek i jedno malo dete došlo je do ishitrene reakcije nekih pripadnika policije, verovatno uslovljene personalnim rešenjima, i do stvaranja klime u javnosti koja pogoduje povećanju broja incidenata prema pripadicima onih verskih zajednica koje Zakon o crkvama i verskim zajednicama diskriminiše. "Građanska Vojvodina" moli g. Hans Ula Orstada da obrati pažnju na vezu između ovih pojava i da podrži određene zakonske izmene i personalne promene.

Veoma visoko cenimo sve šta je misija OEBS učinila za reformu policije u Srbije. Blagotvorne posledice njenog delovanja osećaju svi građani. Kada je u pitanju reforma policije, postignuti su nesporni uspesi na planu ostvarivanja nacionalne i rodne ravnopravnosti i približavanja nastavnih kadrova i planova u policijskim školama najvišim evropskim standardima.

Svesni smo da su pitanja unutrašnje organizacije policije i kadrovskih rešenja - stvar organa uprave koji odgovaraju zakonodavnom telu naše zemlje, i preko njega građanima.

S druge strane, budući da su i pojedine grane vlasti i pojedina područja (ne)ostvarivanja ljudskih prava međusobno tesno povezani, posledice nekih rešenja odražavaju se na mnogim poljima.

U mestu Novi Banovci nedavno je izvršen stravičan zločin kojom prilikom su na nasvirepiji način ubijeni jedan odrastao čovek i jedno malo dete.

Sudska vlast, odnosno istražni sudija Okružnog suda u Sremskoj Mitrovici g. Nebojša Starčević, saopštila je da istraga za sada ne može da kaže šta je motiv ovog dvostrukog monstruoznog ubistva.

Policija je, na žalost, bila brža u svojim ocenama. Ona je ubistvo veoma brzo pripisala uticaju verskih sekti. Ministar unutrašnjih poslova g. Dragan Jočić najavio je nešto što se načelno može samo podržati, naime, da će policija intenzivirati borbu protiv sekti čiji obredi imaju smrtni ishod ili koje vrše pritisak na svoje članove da izvrše samoubistvo.

Postoje tri problema. Problem je što „elitnim odeljenjem beogradske policije" za borbu protiv verskih sekti rukovodi g. Zoran Luković. "Građanska Vojvodina" je izričita kad kaže da ne tvrdi da je g. Luković poznat po raspirivanju mržnje i netrpeljivosti prema protestantskim verskim zajednicama. No "Građanska Vojvodina" ozbiljno upozorava da su njegovi napisi i izjave u najmanju ruku problematični i u neskladu sa zagarantovanom jednakošću verskih zajednica pred zakonom.

Drugi je problem što je u delu štampe na tragu policijskih saopštenja pomenuti stravičan zločin odmah pripisan članovima verskih sekti. Pri tom se pod sektama neretko podrazumevaju stotine hiljada ljudi koje ne pripadaju zakonom povlašćenim verskim zajednicama.

Treći je i najvažniji problem što u Srbiji ima mnogo slučajeva verske diskriminacije. Policija sve prikladnije i sve ažurnije reaguje na incidente na verskoj osnovi. S druge strane, raspoloženje u javnosti je izrazito ksenofobno, posebno prema pripadnicima protestantskih crkava.

Veoma je dobro što je savetnik u Ministarstvu vera g. Ljubivoje Stojanović upozorio da je u Srbiji postalo uobičajeno da se, često i bez trezvenog rasuđivanja, skoro svi događaji sa tragičnim posledicama pripisuju "opasnim sektama", najčešće bez obrazloženja i dubljeg ulaženja u suštinu.

Imajući u vidu broj incidenata protiv pripadnika protestantskih crkava, kao i medijske reakcije na pomenuti užasni zločin, postoji realan rizik da se u neposredno nailazećem razdoblju poveća broj napada na sveštenike, pripadnike i objekte verskih zajednica koji su, prema ocenama misije OEBS, misije Saveta Evrope, Venecijanske komisije i samog Predsednika Republike Srbije, diskriminisane prema Zakonu o crkvama i verskim zajednicama.

"Građanska Vojvodina" moli Vašu Ekscelenciju da obrati pažnju na vezu između incidenata usmerenih prema pripadnicima diskriminisanih verskih zajednica, određenih personalnih rešenja u policiji i zakonskih rešenja u Zakonu o crkvama i verskim zajednicama povodom kojih je Predsednik Srbije g. Tadić, potpisujući ukaz o proglašenju ovog Zakona, zatražio njegovu najhitniju doradu i izmenu i uputio u tom smislu pisma predsedniku Vlade Srbije i predsedniku Narodne skupštine.

U najkraćem, ukoliko se ne preduznu odgovarajuće zakonske izmene i ne izvrše određene personalne promene postoji realan rizik da će se broj incidenata na verskoj osnovi samo povećavati.

S poštovanjem,

Za organizacije članice "Građanske Vojvodine":
Centar za razvoj civilnog društva, Zrenjanin
Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Novi Sad
Centar za regionalizam, Novi Sad
Građanski fond „Panonija", Novi Sad
NVO „Otvoreni licej", Sombor
Građanska akcija, Pančevo
Helsinški odbor za ljudska prava, Novi Sad



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestorijanac nestorijanac 16:22 05.09.2007

zbilja ili sala ?

Da li je ovo Vase pismo Misiji Oebsa sala ?
Kralj Markovic Kralj Markovic 16:30 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Nije šala, a i zašto bi bila šala? Možete vest o ovom otvorenom pismu pročitati na vestima B92.
Nadam se samo da nećete ove organizacije koje su potpisale pismo nazvati satanistima!
Covek u belom Covek u belom 16:41 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Kralj Markovic
Nadam se samo da nećete ove organizacije koje su potpisale pismo nazvati satanistima!
Naravno da ne, za razliku od satanista, ove organizacije se zaista trude da opravdaju novac koji im se daje. To se kod nas kaze "koliko para toliko muzike". Satanisti "sviraju" i bez para.

Nego zanima me posto gore pise da je doticna ZuC osoba "autorka", posle koliko postovanih blogova ce napisati jedan autorski red teksta.

I za urednistvo bloga pitanje, kako neko ko za 6 blogova ne napise ni jednu jedinu rec, osim prenosenja saopstenja i clanaka, uspe da dobije prostor za blog???
Kralj Markovic Kralj Markovic 16:46 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Uf, uf, uf! Opravdaju novac koji dobijaju. Opet jedna rts-ovska recenica! A kako ti mozes da komentarises kada ponavljas samo fraze propagandnih Milosevicevih i Kostunicinih masinerija!
Covek u belom Covek u belom 16:50 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

fraze...
Kralj Markovic
rts-ovska recenica...propagandnih Milosevicevih i Kostunicinih masinerija!

Drago mi je da bar vi radite za lepe oci, keep the good work....
Kralj Markovic Kralj Markovic 17:00 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Moram govoriti tim jezikom, jer jedino njega očigledno razumeš. Hvala za "lepe oči". Ustvari, ništa ti ne razumeš!
Covek u belom Covek u belom 17:24 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Znaci gospojica iz ZuC ipak pise komentare, no nije bas na nivoJu. Ajde Muso Kesedzijo umes ti i nesto pametnije da smislis, nije tesko, samo malo ukljucis mozak, nisu valjda samo lepe oci u toj glavici .
Kralj Markovic Kralj Markovic 18:02 05.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

Covek u belom, neki lekar, sta li? Otkrio covek da u svetu postoji novac i da neki ljudi dobijaju neki novac za svoj rad, pa pomislio kako se sve u tome krije, celokupna tajna sveta! O kome to govori vise, o svetu ili o coveku u belom? Anonimnom coveku u belom kojeg je strah da se potpise svojim imenom.
Malisa Malisa 18:14 05.09.2007

Ko sve ima prostor na blogu

I za urednistvo bloga pitanje, kako neko ko za 6 blogova ne napise ni jednu jedinu rec, osim prenosenja saopstenja i clanaka, uspe da dobije prostor za blog???

Nije to nista, ima VIP blogera koji nisu do sada napisali nijedno jedino slovo. Ministrica za dijasporu (he, he min. za dijasporu) Milica Cubrilo, na primer, VIP bloger a nijedne teme nema. A mogla je barem o dijaspori itsl.:))) Hmm....premda ...mozda je i bolje i to nego da postavljaju privatne gluposti.
Vlasta Vlasta 21:30 05.09.2007

Čoveče u belom

kako nisi pretpostavio da su "prenešeni" tekstovi možda baš njeni? Ovako je lakše, pretpostavljam. Ima jedan gari, zove se Google, pa malo proveri.
Covek u belom Covek u belom 23:33 05.09.2007

Re: Čoveče u belom

Vlasta
kako nisi pretpostavio da su "prenešeni" tekstovi možda baš njeni? Ovako je lakše, pretpostavljam. Ima jedan gari, zove se Google, pa malo proveri.
Vama ocigledno manjka razumevanje napisanog. Procitajte ponovo, cak je iznad vaseg posta i boldovano. Uopste nije bitno da li su "preneseni" tekstovi njeni ili nisu. Poenta je da su preneseni i da ona jos uvek na ovom blogu nije napisala ni jednu jedinu originalnu rec. Prenosenje sopstvenih clanaka nikako ne daje pecat originalnosti, jer su dati clanci vec objavljeni.
Verujem da vama Google moze pomoci u mnogo cemu, ali izgleda u osnovnom razumevanju napisanog slabo ili nikako.
Tamara Kaliterna Tamara Kaliterna 11:35 06.09.2007

Re: zbilja ili sala ?

anonimnima koji gadjaju ad hominem ne odgovaram
Doctor Wu Doctor Wu 16:40 05.09.2007

Ovo je

fantasticno...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:45 05.09.2007

SVAKA ČAST!

p.s.
tamara,
od zajedničke prijateljice čuo sam čak
da je svojevremeno bila spevana i pesma:

U Rusiji Kominterna - u Srbiji Kaliterna!

p.p.s.
malo zakasnela dobrodošlica na blog!
pozzz.
n.m.
Domazet Domazet 20:44 05.09.2007

Moram da priznam...

Nebojša Milenković
p.s.tamara,od zajedničke prijateljice čuo sam čak da je svojevremeno bila spevana i pesma:

U Rusiji Kominterna - u Srbiji Kaliterna!

p.p.s.malo zakasnela dobrodošlica na blog!pozzz.n.m.


...da sam u nedoumici da li je autor svesan koliko mu je zahebantski post. Ako jeste, moram pod hitno da popravljam misljenje o autoru i da javno priznam da sam i ja podlegao srtereotipima. Mada, opet, ovako surovo zezati jednu damu...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:19 05.09.2007

Re: Moram da priznam...

molim vas da nipošto ne popravljate mišljenje
pošto autor nije svestan!
+ i uopšte ne zeza nikoga
a posebno ne Tamaru!

+ simpatičnom doskočicom čestitao
dolazak na blog (to je, znate, običaj
kod nas urođenika)

+ nadam se da je i tamara
to tako i shvatila tj. voleo bih
kada bi bilo tako...

+ ako nije dobrodošlicu
nek briše, a ja ću ponoviti

= izvinjavam se na skretanju s teme
pozzz. (al za tamaru)
n.m.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:35 05.09.2007

Re: Moram da priznam...

Domazet
Nebojša Milenković
p.s.tamara,od zajedničke prijateljice čuo sam čak da je svojevremeno bila spevana i pesma:

U Rusiji Kominterna - u Srbiji Kaliterna!

p.p.s.malo zakasnela dobrodošlica na blog!pozzz.n.m.


...da sam u nedoumici da li je autor svesan koliko mu je zahebantski post. Ako jeste, moram pod hitno da popravljam misljenje o autoru i da javno priznam da sam i ja podlegao srtereotipima. Mada, opet, ovako surovo zezati jednu damu...

Brajo, ti stvarno već nekoliko dana prijatno iznenađuješ...o)))
Šta se ovo događa...
Domazet Domazet 22:29 05.09.2007

He, he...

Bata Drago,

...ne vredi ti, saborci ti nisu najbistriji. Pa otvoreno priznaju da im je stepen ideologizovanosti uporediv sa onim kominternovskim simpatican. Ti ne moras da priznajes. Za tebe znam da ti to ne smatras necim losim. Sto bi smatrao losim nesto sto ti olaksava posao. Medjutim, nisam hteo o tome, to je opste mesto, nego vidi dole...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:39 05.09.2007

Re: He, he...

Gde dole...o))
Nego, jeli tebi ovde nešto protivno logici...
Viče se u isto vreme kako su ljudi koji paze na ugrožavanje ljudskih prava i ideologizovani i plaćenici...
Nekako, ako je ovo prvo tačno, za drugo nema odveć mesta.
Ako je tačno ono drugo, onda prvo ne postoji....
Covek u belom Covek u belom 23:42 05.09.2007

Re: He, he...

Drago Kovacevic
Nego, jeli tebi ovde nešto protivno logici...
Viče se u isto vreme kako su ljudi koji paze na ugrožavanje ljudskih prava i ideologizovani i plaćenici...
Logika je dobra, al premisa Drago ne valja, pravis se mnogo naivan, a ne stoji ti. Veznik je ili i to ekskluzivno ili (xor), a ne i.
kum kum 18:42 05.09.2007

Tuzibabe!

Opet se tuzakate kod Jevrope. Jadni mali vi, diskriminisani.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:42 05.09.2007

Bravo Tamara...

Jučer sam hteo pisati post na ovu temu.
Da tačno je. Jedan ogavni zločin je iskorišten da krene primitivna kampanja na sve male verske zajednice, sve one koje nisu tzv. "tradicionalne vere"...
Neka opserviraju "sataniste" i one koji predstavljaju potencijalnu opasnost - za to je država plaćena i nadležna, kao što je plaćena i nadležna da zaštite one koji rade u skladu sa zakonom i propisanim verskim i građanskim slobodama.
codex_casti codex_casti 22:14 05.09.2007

Re: Bravo Tamara...

ma da.. dva dana posle ubistva krenula je opsta hajka na sve male verske zajednice?! koji ste vi placenici.. bruka i sramota.. ali ok.. ako je dobra kinta onda vam je oprosteno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:25 05.09.2007

Re: Bravo Tamara...

codex_casti
ma da.. dva dana posle ubistva krenula je opsta hajka na sve male verske zajednice?! koji ste vi placenici.. bruka i sramota.. ali ok.. ako je dobra kinta onda vam je oprosteno...

A šta tebi nije jasno genijalac...kakvi plaćenici..Mislim ko je plaćen...I šta je bruka i sramota...
Lionsgate Lionsgate 08:36 06.09.2007

Re: Bravo Tamara...

Alo bre komesare, dok su se tvoji saborci izivljavali po Krajini paleci kuce, ubijajuci i terajuci sugradjane druge veroispovesti uopste se nisi bunio iako si bio shef drzavne radio stanice, nikad nisi digao glas protiv toga. Naprotiv, avanzovao si, preko gradonacelnika pa do ministra, sve zbog tvoje predane borbe za ljudska prava drugih verskih zajednica na teritoriji na kojoj si vladao sa svojim pajtashima. Politicki preobrazaj kao kod tebe nije vidjen na ovim prostorima, to je dno dna, zato si i "omiljen" medju svojim bivsim sugradjanima u Batajnici pa stoga o tebi pocinju da kolaju price da si i svog bivseg shefa Babica ocinkario. No svako nosi svoj krst, prevratnicki i cinkaroski, ti svoj nosis sa lagodom i to jos istices. Socijalac...
Kralj Markovic Kralj Markovic 10:05 06.09.2007

Re: Bravo Tamara...

Halo ratnik, idi pa ratuj po stormfrontu i prozivaj izdajice! Ili bar skupi hrabrosti pa se potpisi imenom i prezimenom!
Lionsgate Lionsgate 10:42 06.09.2007

Re: Bravo Tamara...

Kralj Markovic
pa se potpisi imenom i prezimenom!


Aha, i to reche covek koji je potpisan i registrovan pre ciglo 2 nedelje na ovom blogu... ali hajde da se pravimo naivni i dalje.

Uzgred, malo rasclani sta je napisano u mom postu: covek koji se pre nesto jace od 10 godina pravio Tosha i koji je medijski raspirivao to sto se desavalo u njegovom vilajetu odjednom se okrenuo za 180 stepeni, to je poenta. Hmmm, kad je taj covek bio iskren, pre 12-13 godina ili sad? Zasto bi neko verovao takvom coveku bas u ovom trenutku? Zasto ga ne bi lustrirali (bar na blogu)? Zasto taj covek drzi pridike o pravima verskih zajednica a kad je on bio deo neke vlasti nije sprecavao ili se bunio protiv svojih kolega koji su cinili to isto? A pecka o cinkarenju (sporedna ali naravno likovima koji ne vide sustinu ipak dominantna) je zbog toga sto se doticni busa u prsa kako je dobrodosao u svojoj bazi, medju svojim bivsim sugradjanima, cisto da se zna sta deo njegove baze tacno misli o njemu.
apatrid apatrid 13:00 06.09.2007

Re: Bravo Tamara...

Da tačno je. Jedan ogavni zločin je iskorišten da krene primitivna kampanja na sve male verske zajednice, sve one koje nisu tzv. "tradicionalne vere"...


Svakih nekoliko godina kreće po jedna ovakva kampanja... Dosta mi je više. Uvek počinju od "satanista" (što li ne nađu bar jednog?), a uvek se nekako završava na Jehovinim svedocima, Hare Krišna i adventistima. To smeće iz policije isprozivati za poziv na linč, za davanje neproverenih informacija, za šta god. Zna taj dobro šta radi, ali treba ga više sprečiti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:44 06.09.2007

Re: Bravo Tamara...

Lionsgate
Alo bre komesare, dok su se tvoji saborci izivljavali po Krajini paleci kuce, ubijajuci i terajuci sugradjane druge veroispovesti uopste se nisi bunio iako si bio shef drzavne radio stanice, nikad nisi digao glas protiv toga. Naprotiv, avanzovao si, preko gradonacelnika pa do ministra, sve zbog tvoje predane borbe za ljudska prava drugih verskih zajednica na teritoriji na kojoj si vladao sa svojim pajtashima. Politicki preobrazaj kao kod tebe nije vidjen na ovim prostorima, to je dno dna, zato si i "omiljen" medju svojim bivsim sugradjanima u Batajnici pa stoga o tebi pocinju da kolaju price da si i svog bivseg shefa Babica ocinkario. No svako nosi svoj krst, prevratnicki i cinkaroski, ti svoj nosis sa lagodom i to jos istices. Socijalac...

Lione, jabuko moja rumena na kojoj sedim...0)))
Nije tebi lako....
Domazet Domazet 22:38 05.09.2007

Sadse ja nesto mislim...

...ako za par dana ne krene primitivna kampanja na sve male verske zajednice onda ce ovi sto tuzakaju drzavu za organizovanje primitivne kampanje (na sve male itd, itd....) na osnovu izjave jednog zvekana da ispadnu krajnje smesni. Pa se onda mislim, sta u ovom trenutku prizeljkuje bata Drago, da ispadne krajnje smesan ili da stvarno krene primitivna kampanja na sve male itd, itd....

'Ajde bata Drago, vidim pri tastaturi si, daj nam reci sta u ovom trenutku prizeljkujes? Da ispadnes krajnje smesan ili da otpocne od drzave orkestrirana primitivna kampanja na sve male verske zajednice? Otvori nam srce, bata Drago...

I uzgred, jedno pitanje za Codex Casti, kakvi bre crni 'placenici', sta ce ti ono 'l'!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:45 05.09.2007

Re: Sadse ja nesto mislim...

Domazet
...ako za par dana ne krene primitivna kampanja na sve male verske zajednice onda ce ovi sto tuzakaju drzavu za organizovanje primitivne kampanje (na sve male itd, itd....) na osnovu izjave jednog zvekana da ispadnu krajnje smesni. Pa se onda mislim, sta u ovom trenutku prizeljkuje bata Drago, da ispadne krajnje smesan ili da stvarno krene primitivna kampanja na sve male itd, itd....

'Ajde bata Drago, vidim pri tastaturi si, daj nam reci sta u ovom trenutku prizeljkujes? Da ispadnes krajnje smesan ili da otpocne od drzave orkestrirana primitivna kampanja na sve male verske zajednice? Otvori nam srce, bata Drago...

I uzgred, jedno pitanje za Codex Casti, kakvi bre crni 'placenici', sta ce ti ono 'l'!?

He,he..stari si ti vuk Brajo. Dobro bi bilo da ovoj tvojoj dilemi ima mesta. Birao bih da ispadnem smešan....o))
Nemam šta isčekivati, na žalost. Kampanja je otvorena već istoga dana. Najpre "Večernje Niovosti" a onda listom mediji. Prosto trka. Kad "Večernje Novosti" otvore brešu, onda je to za pistoljerske medije u Srbiji, a blago tebi pa to ne čitaš, znak za turbo start i turbo kampanju...Danima to već traje...
Domazet Domazet 23:09 05.09.2007

Jadan ti...

Bata Drago

...ne daju ti vise cak ni da ispadnes smesan. E stvarno je krajnje vreme doslo. Daj molim te, ako nisi previse zauzet, neki primer organizovane kampanje protiv svih malih verskih zajednica. Da vidim sta organizatori kampanje (tj. Drzava) predlazu. A i da se iz liste predlozenih za kampanju upoznam sa svim malim verskim zajednicama u Srbiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:33 05.09.2007

Re: Jadan ti...

Domazet
Bata Drago

...ne daju ti vise cak ni da ispadnes smesan. E stvarno je krajnje vreme doslo. Daj molim te, ako nisi previse zauzet, neki primer organizovane kampanje protiv svih malih verskih zajednica. Da vidim sta organizatori kampanje (tj. Drzava) predlazu. A i da se iz liste predlozenih za kampanju upoznam sa svim malim verskim zajednicama u Srbiji.

Nešto si zapeo Brajo...
Satima čekam, a ni pisma ni razglednice...o))
Eto prispalo mi se, takvo je vreme došlo.
A ti umesto nečeg bar duhovitog, ništa...Tražiš popis verskih zajednica...pa evo da te uputim.
Lepo ministrastvu za vere. Oni su jako ažurni kad im se javi ko iz dijaspore...o)))

Domazet Domazet 03:26 06.09.2007

he, he, u strahu su spori casovnici,,,

Drago Kovacevic

DomazetBata Drago...ne daju ti vise cak ni da ispadnes smesan. E stvarno je krajnje vreme doslo. Daj molim te, ako nisi previse zauzet, neki primer organizovane kampanje protiv svih malih verskih zajednica. Da vidim sta organizatori kampanje (tj. Drzava) predlazu. A i da se iz liste predlozenih za kampanju upoznam sa svim malim verskim zajednicama u Srbiji.Nešto si zapeo Brajo...Satima čekam, a ni pisma ni razglednice...o))Eto prispalo mi se, takvo je vreme došlo.A ti umesto nečeg bar duhovitog, ništa...Tražiš popis verskih zajednica...pa evo da te uputim.Lepo ministrastvu za vere. Oni su jako ažurni kad im se javi ko iz dijaspore...o)))


...pa se 24 minuta razvuku kao sati.

Nego vidim, Bata Drago, nesto ti mrsko da mi dajes popis svih malih verskih zajednica u Srbiji. Bice da ih je puno pa ti se ne da. A da mi onda posaljes barem spisak onih sto su jos nekako pretekle ovu prljavu kampanju, mora da ih nema puno posto kampanja traje, kako neko ovde rece, vec danima. Dugujes mi bar toliko, na mene stvarno ne mozes da se pozalis da ti ne pomazem da ispadas smesan...
Kralj Markovic Kralj Markovic 23:17 05.09.2007

Interesantno

Mogu ovu poruku ostaviti ovde, ili na nekom drugom blogu, svejedno. Interesantni su mi ovi mnogobrojni useri, kriticari tzv. mondijalizma i istovremeno mrzitelji komunizma, zapravo nacionalisti i sovinisti VULGARIS. Covek bi pomislio da rade za DB koliko se trude da poniste svaku kritiku svoje drzave, ali pretpostavljam da DB nema budzetsku liniju da placa blogere na B92. Dakle, u pitanju su debeovci iz uverenja, besplatno, volonterski obavljaju bezbednosne poslove, poput Bate Stojkovica u "Balkanskom spijunu". Toliko materijala Srbija danas proizvodi za satiricare svih vrsta i boja. Steta sto nema ko da to iskoristi!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:30 05.09.2007

Re: Interesantno

Kralj Markovic
Mogu ovu poruku ostaviti ovde, ili na nekom drugom blogu, svejedno. Interesantni su mi ovi mnogobrojni useri, kriticari tzv. mondijalizma i istovremeno mrzitelji komunizma, zapravo nacionalisti i sovinisti VULGARIS. Covek bi pomislio da rade za DB koliko se trude da poniste svaku kritiku svoje drzave, ali pretpostavljam da DB nema budzetsku liniju da placa blogere na B92. Dakle, u pitanju su debeovci iz uverenja, besplatno, volonterski obavljaju bezbednosne poslove, poput Bate Stojkovica u "Balkanskom spijunu". Toliko materijala Srbija danas proizvodi za satiricare svih vrsta i boja. Steta sto nema ko da to iskoristi!

Rekao bih Kralju da je to stanje duha...
Domazet Domazet 23:32 05.09.2007

Daj bre...

Kralj

...govori koji su. Doisadno mi bre da se stalno bakcem sa Dragom...
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:49 06.09.2007

Mislim se sad i ja...

... zašto ste kod ovako ozbiljne teme počeli sa provokacijama koje su jasne samo vama i onima koji poznaju vaše živote, rad i politička opredeljenja.
Ličite mi na skupštinu (bar u ono vreme kada sam njen rad pratila na TV-u), cirkus jedan običan. (Izuzimam iz svoje kritike one koji su isprovocirani, odbijam na ljudsko pravo da se brane).
Da li se nekad zapitate da li možda, nekim slučajem i ne idemo sa tako velikim ubrzanjem u ambis, upravo zbog tog trpanja pod tepih svake ozbiljne teme koja se tiče pravog života u ovoj zemlji?
I... zašto se na temama oglašavaju oni koji nemaju nikakav stav o suštini postavljenog pitanja ili ga imaju a neće da ga iznesu?

Da sam član nekog od udruženja-potpisnika ovog pisma, potpisala bih ga. Da se proveri!
Domazet Domazet 03:19 06.09.2007

Vi jos uvek budni...

Ms Vasic,

Gordana Vasić
... zašto ste kod ovako ozbiljne teme počeli sa provokacijama koje su jasne samo vama i onima koji poznaju vaše živote, rad i politička opredeljenja.Ličite mi na skupštinu (bar u ono vreme kada sam njen rad pratila na TV-u), cirkus jedan običan. (Izuzimam iz svoje kritike one koji su isprovocirani, odbijam na ljudsko pravo da se brane).Da li se nekad zapitate da li možda, nekim slučajem i ne idemo sa tako velikim ubrzanjem u ambis, upravo zbog tog trpanja pod tepih svake ozbiljne teme koja se tiče pravog života u ovoj zemlji?I... zašto se na temama oglašavaju oni koji nemaju nikakav stav o suštini postavljenog pitanja ili ga imaju a neće da ga iznesu?Da sam član nekog od udruženja-potpisnika ovog pisma, potpisala bih ga. Da se proveri!


...ako, ako, nedajte se, ni neprijatelj nikada ne spava, narocito neprijatelj gradjanske Vojvodine.

A sto se tice pitanja po kojima se ne iznose stavovi, ne znam tacno na koje ste to pitanje mislili? Mozda na pitanje kako nije sramota raznorazne organizacije da zaslepljene svojim ideoloskim ratom protiv vlasti koriste tragediju u Novim Banovcima za obracun sa istom? To pitanje stvarno nije lose, kazite mi sta vi mislite o tome?

I usput, ako vam nije tesko, da li bi bili ljubazni da me obavestite ostade li ziva neka od malih verskih zajednica prljavu kampanju orkestriranu od vlasti a koja traje vec danima?

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:03 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Domazete, kad će plata pa da nas se malo okaneš? Dobar si, sve si radio danima onako kako služba to od tebe zahteva, evo ja ću posvedočiti. Trebalo bi da ti daju bonus koliko si se upeo da pišeš baljezgarije, a što više pišeš sve manje govoriš.

Dakle, ako nije istina da po svaku cenu samo i isključivo pljuješ po partijskom zadatku i ništa više od toga, onda hajde da mi odgovoriš: Ti stvarno misliš da ne kreće odmazda pripadnika malih verskih zajednica kada policija kaže da je ubica psihopata pripadnik sekte? Ti stvarno ne znaš da su kod nas pripadnici malih verskih zajednica diskriminisani? Ti stvarno misliš da je odmazda onih koji ne pripadaju većinskim verskim zajednicama odgovor na stravično dvostruko ubistvo u Novim Banovcima? Ti misliš da je odmazda pripadnika malih verskih zajednica u redu? Ti bilo šta misliš ili samo kucaš šta ti kažu?

Ili može da mi odgovori ovaj tvoj pripravnik u belom. Što da ne zaradi i on svoj bonus i poene u službi?
milosib milosib 11:24 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Procitah vise puta tvrdnju da su verske slobode u Srbiji ugrozene, pa cak da su bile i vece u SFRJ. Pitao sam onda da mi neko objasni, a pitam i sada kako, tj. na koji nacin su ugrozene verske slobode ljudi, pa i malih verskih zajednica u Srbiji?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:31 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Tako što im razbiju prozore, prebiju ih, pišu im fašističke poruke na kućama, prenose jednostranu i/ili netačnu priču o njima u medijima...
milosib milosib 12:57 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Pitanje je bilo jasno, a odgovora nigde. U pravu je domazet sa nekim ljudima ovde nema ozbiljne price. Samo opsta mesta i tvrdnje bez pokrica. Pojedinacni incidenti nisu dokaz ogranicenih verskih sloboda.

Sta sam ja uostalom i ocekivao od sitnih potkazivackih dusa.
apatrid apatrid 13:09 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Procitah vise puta tvrdnju da su verske slobode u Srbiji ugrozene, pa cak da su bile i vece u SFRJ. Pitao sam onda da mi neko objasni, a pitam i sada kako, tj. na koji nacin su ugrozene verske slobode ljudi, pa i malih verskih zajednica u Srbiji?


Ako ne vidiš sam, onda ti niko ne može objasniti. Bio je ovde na blogu jedan tekst o majci kojoj je oduzeto dete (od države - suda i policije), jer je ona Jehovina svedokinja (a oni, znate, ne dozvoljavaju transfuziju - to je bilo objašnjenje), a otac, gastos, "uzorni pravoslavac". Taj tekst je (potpuno pogrešno) bio postavljen kao deo problema polne, a ne verske diskriminacije.
milosib milosib 13:13 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Opet pojedinacni slucaj (sto to ne bi bila greska sudije?). A gde pise da dete mora pripasti majci ( sto se mene tice to se moze podvesti pod problem polne diskriminacije)?
Gordana Vasić Gordana Vasić 14:58 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

...ako, ako, nedajte se, ni neprijatelj nikada ne spava, narocito neprijatelj gradjanske Vojvodine.

Teška srca priznajem, Domazet, da nisam razumela šta ste mi ovim rečima uputili.

Mozda na pitanje kako nije sramota raznorazne organizacije da zaslepljene svojim ideoloskim ratom protiv vlasti koriste tragediju u Novim Banovcima za obracun sa istom? To pitanje stvarno nije lose, kazite mi sta vi mislite o tome?

To je možda jedno od pitanja koje bi se moglo izvući iz teksta, ali ja nisam mislila na njega. Mislila sam na jedno meni jasnije pitanje: zašto vlast dozvoljava da mediji sumnjivog morala upiru prstom u zajednice (kakve god prirode) i pojedince (koje god), pozivajući na sebi svojstven EPP način, na odmazdu, pri čemu ta ista vlast upravo tim činjenjem-nečinjenjem ometa sopstvene organe da sprovedu istragu i daju nam rezultate iste, kako bismo mi, javnost, znali šta se i iz kojih razloga DOGODILO, kao i da nas obavesti o tome šta će biti preduzeto na suzbijanju ovakvih strahota?
Odgovor na Vaše pitanje ne mogu da dam, jer ne znam da li je to što navodite tačno.

I usput, ako vam nije tesko, da li bi bili ljubazni da me obavestite ostade li ziva neka od malih verskih zajednica prljavu kampanju orkestriranu od vlasti a koja traje vec danima?

Nije mi teško i ljubazno bih Vam odgovorila kada bih umela da protumačim Vaše reči.
(Nekako, tako pišete, kao da svuda fali po neka reč ili su pisane izbrkanim redosledom tako da Vas vrlo slabo razumem. Da li je to namerno ili slučajno?)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:51 06.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Milosib, postoje podaci, sve se može proveriti, niste valjda očekivali da vam sada ja ovde navodim sve događaje poimence, kada i gde se šta dogodilo, kako je reagovala policija i druge nadležne službe i da vam navodim dugogodišnje izveštavanje medija o verskim zajednicama? Evo nemam pametnija posla, sad ću narednih godinu dana samo to raditi, milosibu navoditi dokaze, jer toliko bi mi najmanje vremena trebalo. Onaj koga zanima i kome je stalo zna. Hajde manite se, pričate baš koješta.

Navedite vi meni pokriće za vašu priču da su u pitanju pojedinačni incidenti, inače vam je priča opšte mesto i to poprilično opasno opšte mesto.

I niste rekli šta prema vašem mišljenju i sudu jeste dokaz ograničenih verskih sloboda?

I još vređate na kraju? Nemate zaista ništa pametnije da kažete? Neki argument možda? Ili samo tako govorite bezveze tek da nešto da kažete? Kada nemate šta da kažete vi opalite uvredu. Sedi, jedan.
Domazet Domazet 18:50 06.09.2007

Eh ta sluzba...

Jelena Krajšić
Domazete, kad će plata pa da nas se malo okaneš? Dobar si, sve si radio danima onako kako služba to od tebe zahteva, evo ja ću posvedočiti. Trebalo bi da ti daju bonus koliko si se upeo da pišeš baljezgarije, a što više pišeš sve manje govoriš. Dakle, ako nije istina da po svaku cenu samo i isključivo pljuješ po partijskom zadatku i ništa više od toga, onda hajde da mi odgovoriš: Ti stvarno misliš da ne kreće odmazda pripadnika malih verskih zajednica kada policija kaže da je ubica psihopata pripadnik sekte? Ti stvarno ne znaš da su kod nas pripadnici malih verskih zajednica diskriminisani? Ti stvarno misliš da je odmazda onih koji ne pripadaju većinskim verskim zajednicama odgovor na stravično dvostruko ubistvo u Novim Banovcima? Ti misliš da je odmazda pripadnika malih verskih zajednica u redu? Ti bilo šta misliš ili samo kucaš šta ti kažu?Ili može da mi odgovori ovaj tvoj pripravnik u belom. Što da ne zaradi i on svoj bonus i poene u službi?


...da je nema, Jelena, ti i tvoji bi je od blata pravili. Cime bi drugo pravdali svoje licemerje, intelektualno nepostenje i (ono sto vas zapravo jedino boli) nesklad izmedju sopstvenih mogucnosti i ambicija.

A sada, da ti odgovorim na pitanja:

1. Da li ja mislim da li krece odmazda kada je policija rekla da je ubica psihopata pripadnik sekte?

Pa ne znam, evo Drago kaze da hajka organizovana od strane drzave traje vec danima. I ja ga zamolih da mi da neke primere organizovane kampanje a njega mrzi. Da li bi ti bila mozda ljubazna da mi ukazes na neki primer odmazde (organizovan od Drzave).

I kad smo kod pitanja upucenih meni, jedno malo pitanjce za tebe. S obzirom da iz uvodnog teksta ispada da je to o pripadnosti sekte izjavio jedan pripadnik policije, pretpostavljam da ti se omaklo ono 'policija kaze'. Ili je to stvarno stav srpske policije koji meni nije poznat?

2. Da li ja stvarno ne znam da su pripadnici malih verskih zajednica kod vas diskriminisani?

U kom smislu? Da li to mislis na diskriminaciju tipa komentara 'nema sanse da predsednik USA bude mormon' koje svakodnevno cujem ovde gde radim? Ako na to mislis, onda verujem da jesu, ne verujem da je Srbija bas po tom pitanju bolja od ostalih.

I sada moje pitanjce, da li ti mislis da je siroko rasprostranjeno misljenje da Mitt Romney nema realne shanse da postane predsednik USA znak da u USA postoji od strane drzave organizovana diskriminacija malih verskih zajednica?

3. Da li ja stvarno mislim da je odmazda onih (mislis, pretpostavljam, nad onima) koji ne pripadaju vecinskim verskim zajednicama odgovor na stravicno dvostruko ubistvo u Novim Banovcima?

Nekako mi, Jelena, ovo pitanje izgleda retorick(n?)o. Kao da si ti sigurna da ja to mislim. Daj mi, molim te, kazi na osnovu kojeg od mojih dosadasnjih tekstova si to zakljucila. Pa da se onda bas postidim...

Moj red, da li ti mislis da je u izivljavanje na racun SPC, kojim Blog B92 ne oskudeva, odgovor na pedofiliju medju svestenicima?

4. Da li ja mislim da je odmazda, opet pretopstavljam, nad pripadnicima malih verskih zajednica u redu?

Ja bih, Jelena, rekao da je i ovo pitanje retorick(n?)o? Izgleda da sam ja stvarno svasta pisao. Daj mi molim te navedi koji te je deo mojih dosadasnjih pisanja naveo da mi postavis ovo pitanje. Da se jos jednom postidim.

Opet ja, da li ti mislis da je odmazda nad gos'n Jelenkom uredu? Ili to mozda ne racunas u odmazdu vec u jedan sasvim principijelan stav crnogorskih vlasti u cijoj principijelnosti nema ni k od kvazi. Ili mozda mislis da za velike verske zajednice ne vaze ista pravila kao za male?

5. Da li ja bilo sta mislim ili samo kucam sta mi kazu?

Pa sada ne znam, trudim se po malo, mislim, trudim se da mislim. E sada, koliko mi to uspeva, to je vec pitanje. Sto se posla tice, onako, nista specijalno. Mnogo manje nego sto sam se nadao, a onda opet, sasvim dovoljno za pristojan zivot. A sto se tice ovih sirih stvari, ukljucujuci drustveno korisne, prosto ne znam sta da ti kazem. Po kolicini nerviranja koju izazivam na ovom blogu mogao bi neko da pomisli da bas onako opasno razmisljam. A ja opet ne bih da idem u krajnost. Pre ce biti da neki od blogera imaju jednostavno slabe zivce.

E da, ovde nemam kontrapitanja. Ovde mi je sve jasno.
Domazet Domazet 19:08 06.09.2007

Ms Vasic

...stvarno ne znam da li je to sto me slabo razumete namerno ili slucajno. Na to pitanje bi, mozda, mogli da vam odgovore oni koji vas (od mene) bolje poznaju...
Gordana Vasić Gordana Vasić 19:47 06.09.2007

Re: Ms Vasic

Domazet
...stvarno ne znam da li je to sto me slabo razumete namerno ili slucajno. Na to pitanje bi, mozda, mogli da vam odgovore oni koji vas (od mene) bolje poznaju...


A slabo nešto i čitate, ili možda ne dajete sebi dovoljno vremena da promislite: Znate, nije sve odmah jasno, Čovek mora nešto i po više puta da kaže drugom čoveku, i to u razgovoru uživo, da bi bio makar približno shvaćen. To je veliki problem u komunikaciji, Domazet.
Pretpostavljam da aludirate na moju sposobnost razumevanja, tj. na moju inteligenciju. Morali biste mnogo više da se potrudite da biste me uvredili. Ipak, stoji Vaša namera.
Pokušaj obrtanja reči Vam nije baš potpuno neuspešan, pretpostavljam da je zlobnicima to čak i smešno.
Mene takve aktivnosti ne fasciniraju, volim koncizno da se izražavam i trudim se da u najvećoj mogućoj meri prenesem svoju autentičnu misao i emociju.
No, da se vratimo temi.
Malo iznad ovog posta stoji Vaš poveliki napis i to po tačkama Očekivala sam da vidim neko zgusnuto razmišljanje sa sve zaključcima. No, Vi ste očigledno majstor da mnogo pišete a ništa ne kažete.
nestorijanac nestorijanac 20:05 06.09.2007

Re: Ms Vasic

Mene takve aktivnosti ne fasciniraju, volim koncizno da se izražavam i trudim se da u najvećoj mogućoj meri prenesem svoju autentičnu misao i emociju.

Ovo je pametno receno - konciznim izrazavanjem prenosi se (u najvecoj mogucoj meri) sopstvena AUTENTICNA misao i emocija. Pametno !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:35 06.09.2007

Re: Eh ta sluzba...

I kad smo kod pitanja upucenih meni, jedno malo pitanjce za tebe. S obzirom da iz uvodnog teksta ispada da je to o pripadnosti sekte izjavio jedan pripadnik policije, pretpostavljam da ti se omaklo ono 'policija kaze'. Ili je to stvarno stav srpske policije koji meni nije poznat?

A moj Brajo, moj sokole...
Ni jedan dan bez iznenađenja...Dakle ti znaš sve stavove srpske policije...
Pa što ne pričaš jadan....o)))
Domazet Domazet 21:04 06.09.2007

Jok mori ja...

...ja samo citam sta pise. Tamo lepo pise da se radi o ishitrenim potezima nekih pripadnika policije. Pa se onda pominje jedno 'moze biti ali ne mora da znaci mada mi mislimo da jeste' ime. Pa ja, posto verujem onome sto citam, mislio to je taj nevaljali. Ti kao da izgleda miislis da potpisnice pisma prikrivaju da je to u stvari stav citave policije. Nije valjda da su tako kvarne!?

Uzgred, ko je to slagao da ja znam sve stavove srpske policije. Pa ja da znam sto bih pitao da li je to neki stav koji je meni nepoznat?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:48 06.09.2007

Re: Jok mori ja...

Domazet
...ja samo citam sta pise. Tamo lepo pise da se radi o ishitrenim potezima nekih pripadnika policije. Pa se onda pominje jedno 'moze biti ali ne mora da znaci mada mi mislimo da jeste' ime. Pa ja, posto verujem onome sto citam, mislio to je taj nevaljali. Ti kao da izgleda miislis da potpisnice pisma prikrivaju da je to u stvari stav citave policije. Nije valjda da su tako kvarne!?

Uzgred, ko je to slagao da ja znam sve stavove srpske policije. Pa ja da znam sto bih pitao da li je to neki stav koji je meni nepoznat?

uf,uf,uf...uf...kao da si se malo gricnuo za jezik pa sam sebe proglasi lažovom...o))) Ti napisa da znaš te stavove, vidi citirano ako te mrzi čitati sopstveni "uradak"...o)))
Nemoj da te od tebe samoga branim, da branim dobrog Braja od čangrizavoga Domazeta...o)))
Ima dole u mom kraju, a tvome polukraju jedna izreka koja kaže - Jeziče šta reče ?
Domazet Domazet 21:56 06.09.2007

Ene de, ja napisao...

Bata Drago
Domazet
...ja samo citam sta pise. Tamo lepo pise da se radi o ishitrenim potezima nekih pripadnika policije. Pa se onda pominje jedno 'moze biti ali ne mora da znaci mada mi mislimo da jeste' ime. Pa ja, posto verujem onome sto citam, mislio to je taj nevaljali. Ti kao da izgleda miislis da potpisnice pisma prikrivaju da je to u stvari stav citave policije. Nije valjda da su tako kvarne!?Uzgred, ko je to slagao da ja znam sve stavove srpske policije. Pa ja da znam sto bih pitao da li je to neki stav koji je meni nepoznat?
uf,uf,uf...uf...kao da si se malo gricnuo za jezik pa sam sebe proglasi lažovom...o))) Ti napisa da znaš te stavove, vidi citirano ako te mrzi čitati sopstveni "uradak"...o)))Nemoj da te od tebe samoga branim, da branim dobrog Braja od čangrizavoga Domazeta...o)))Ima dole u mom kraju, a tvome polukraju jedna izreka koja kaže - Jeziče šta reče ?

...da znam te stavove!? Gde to bata Drago?
Domazet Domazet 22:04 06.09.2007

Godine Ms Vasic, godine...

...me stisle pa sve slabije citam. To stoji. Mada ne znam kakve veze to moje popustanje u citanju ima sa time sto vama(?) nije odmah sve jasno?

Nego, ima jedna druga stvar, vidim da ste dobri u citanju tudjih namera pa racunam da niste losi ni u tumacenju vasih? Zato da vas pitam, koja je vasa namera bila kada ste me pitali da li je to namerno ili slucajno? Dali ste to hteli da me pitate da li sam ja to namerno ili slucajno nepismen? Ili ste imali nesto drugo u vidu?

E da, umalo zaboravih. Stvarno mi je zao sto su vas moji odgovori razocarali. Vi kao da ste od mene ocekivali neko prosvetljenje? Bojim se, ipak, da cemo morati da se zadovoljimo sa postignutim. Kako da vam kazem Ms Vasic, za to da vi progledate je to da ja budem prorok mozda potreban uslov a mozda i nije. Ali svakako nije dovoljan. Da bi vi progledali morate prvo da skinete ruke sa ociju. To je neophodan uslov.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:54 06.09.2007

Re: Ene de, ja napisao...

Domazet
Bata Drago
Domazet
...ja samo citam sta pise. Tamo lepo pise da se radi o ishitrenim potezima nekih pripadnika policije. Pa se onda pominje jedno 'moze biti ali ne mora da znaci mada mi mislimo da jeste' ime. Pa ja, posto verujem onome sto citam, mislio to je taj nevaljali. Ti kao da izgleda miislis da potpisnice pisma prikrivaju da je to u stvari stav citave policije. Nije valjda da su tako kvarne!?Uzgred, ko je to slagao da ja znam sve stavove srpske policije. Pa ja da znam sto bih pitao da li je to neki stav koji je meni nepoznat?
uf,uf,uf...uf...kao da si se malo gricnuo za jezik pa sam sebe proglasi lažovom...o))) Ti napisa da znaš te stavove, vidi citirano ako te mrzi čitati sopstveni "uradak"...o)))Nemoj da te od tebe samoga branim, da branim dobrog Braja od čangrizavoga Domazeta...o)))Ima dole u mom kraju, a tvome polukraju jedna izreka koja kaže - Jeziče šta reče ?

...da znam te stavove!? Gde to bata Drago?

Brajo, Brajo....pa ovo gubi smisao...o)))
Nastaviš li ovako, preskočiće apsurd sam sebe....
Domazet Domazet 01:30 07.09.2007

Sta to bata Drago...

...gubi smisao. Je l' to da od tebe trazim da trazis da bilo cime potkrepis ono sto pokusavas da podmetnes?

Dobro bre bata Drago, sad si me stvarno razocarao. Pa zar je moguce da posle svih tih silnih godina prezivljavanja i prozivljavanja kojekakvih politika ti ne umes da smislis nista drugo nego da se ovako pravis blesav. Pa crni ti, ako sa mojom malenkoscu ne mozes da izadjes na kraj kako mislis da izadjes na kraj sa ajkulama iz tvoje branse?
milosib milosib 09:17 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Pa ja sam i proveravao i zakljucio da su to pojedinacni incidenti. Ne mogu ja da dokazujem da je to istina vec valjda onaj ko tvrdi suprotno objedini podatke analizira i izvede zakljucak.

Kakav dokaz da vam navedem kad ne postoji.Postoje samo izolovani incidenti kao i svuda u Evropi. Eventualno bi bilo da drzava namerno ogranicava nekom clanu male verske zajednice da bude clan iste ili da upraznjava verske obrede. Mozda da ne dozvoljava registraciju ili da im prisilno oduzima sredstva. Da privodi clanove i da ih po bilo kom osnovu maltretira samo zato sto su pripadnici.

Mozda istina nekog i vredja, ali sta ja tu mogu. Kako bi ste vi nazvali one koji strancu podnose lazne izvestaje? Mozda bi vam se vise svidelo da sam potpisnike pisma kvalifikovao kao tuzibabe, denuncijante, dousnike i sl. Pokusavam da razumem kakav je psiholoski profil takvih ljudi. Jedino sto mi pada na pamet je nedoraslost. Zelja da neko misli i odlucuje za mene, tj. sindrom moj tata je najveci, najbolji i najpametniji covek na svetu i kada mi nije pravo sto me druga deca pobedjuju ja ga zovem u pomoc. U ovom slucaju druga deca treba da ih izbegavaju.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:33 07.09.2007

Za Domazeta

Da li bi ti bila mozda ljubazna da mi ukazes na neki primer odmazde (organizovan od Drzave).


Ne bih, stvarno izvini, i mene mrzi.

S obzirom da iz uvodnog teksta ispada da je to o pripadnosti sekte izjavio jedan pripadnik policije, pretpostavljam da ti se omaklo ono 'policija kaze'. Ili je to stvarno stav srpske policije koji meni nije poznat?


Taj jedan nije to izjavio u svoje ime već u ime službe kojoj pripada. Dakle, za nas obične smrtnike, da – policija kaže. A da li je to stav baš svih ljudi zaposlenih u policiji? Ne znam, nadam se da nije.

da li ti mislis da je siroko rasprostranjeno misljenje da Mitt Romney nema realne shanse da postane predsednik USA znak da u USA postoji od strane drzave organizovana diskriminacija malih verskih zajednica?


Možda postoji, možda ne postoji, ali kakve to veze ima sa ovom državom?
Nadam se da ne misliš da to što u USA postoji diskriminacija znači da treba da postoji i kod nas.
Pokušavaš da opravdaš diskriminaciju kod nas pričom o diskriminaciji u USA?

Daj mi, molim te, kazi na osnovu kojeg od mojih dosadasnjih tekstova si to zakljucila.


Zaključila sam da misliš da je rešenje odmazda na osnovu tvog konstantnog kontriranja priči da odmazda ne da nije rešenje nego je veoma ozbiljan problem. Druga stvar je što kontriraš lošim argumentima, pa zato nema svrhe da citiram.

da li ti mislis da je u izivljavanje na racun SPC, kojim Blog B92 ne oskudeva, odgovor na pedofiliju medju svestenicima?


Dva sveštenika SPC nisu kažnjena za pedofiliju zato što su slučajevi zastareli i ko zna zbog čega još. SPC se ni u jednom momentu nije ogradila, ni reč izustila, zna se da su ti sveštenici i dalje članovi SPC. Ti stvarno misliš da treba da im prećutimo to?

I kakve veze ima kritika SPC sa ovim postom?
Šta hoćeš da kažeš: ako smo kritikovali SPC zbog gore navedenog u redu je da napamet izmaltretiramo pripadnike manjih verskih zajednica?

Daj mi molim te navedi koji te je deo mojih dosadasnjih pisanja naveo da mi postavis ovo pitanje.


Isto pitanje, isti odgovor: Zaključila sam da misliš da je rešenje odmazda na osnovu tvog konstantnog kontriranja priči da odmazda ne da nije rešenje nego je veoma ozbiljan problem.

da li ti mislis da je odmazda nad gos'n Jelenkom uredu? Ili to mozda ne racunas u odmazdu vec u jedan sasvim principijelan stav crnogorskih vlasti u cijoj principijelnosti nema ni k od kvazi. Ili mozda mislis da za velike verske zajednice ne vaze ista pravila kao za male?


On se nalazi na teritoriji Srbije gde mu, koliko znam, nisu ugrožena prava i slobode. A u poslove drugih država ne mogu i ne želim da se petljam.

I kakve Jelenko ima veze sa pričom u ovom postu?
Šta hoćeš da kažeš: ako Crna Gora ugrožava Jelenkova prava (ako ugrožava), prava člana SPC, u redu je da se u Srbiji napamet ugrožavaju prava pripadnika manjih verskih zajednica?

Domazete, tvoji stavovi "oko za oko...", "ako mogu oni možemo i mi", "ja ti pričam o pčelama, ti meni o kontracepciji" itd. vide se iz aviona i mnogo govore o tebi. Preostaje mi samo da se nadam da nisi neko ko u ovoj državi bilo šta odlučuje.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:34 07.09.2007

Re: Eh ta sluzba...

Sorry, otislo dva puta.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:46 07.09.2007

Za milosiba

Sve opšta mesta. Prazna priča, ali nažalost ni malo naivna.
milosib milosib 10:57 07.09.2007

Re: Za milosiba

Jelena Krajšić
Sve opšta mesta. Prazna priča, ali nažalost ni malo naivna.


Kako bi politicari rekli opet zamena teza. Onaj ko je napisao pismo i u njemu nesto tvrdi (optuzuje ) mora da konkretizuje optuzbu (da istu dokaze). Ja samo komentarisem clanak i trazim dokaze. Moje je pravo da kazem da su optuzbe pausalne, a dolepotpisanih da ih dokazu.

Pre su ovakve optuzbe opasne jer mogu imati dalekosezne posledice. Kada nekog pritiskate bez osnova ko zna kakva mu reakcija moze biti. Ocajni ljudi su opasni.
apatrid apatrid 11:05 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Opet pojedinacni slucaj (sto to ne bi bila greska sudije?). A gde pise da dete mora pripasti majci ( sto se mene tice to se moze podvesti pod problem polne diskriminacije)?


Lako je relativizovati. Problem je što ta "greška" ide sa prigodnom kampanjom u žutoj (a kojoj drugoj?) štampi.
apatrid apatrid 11:08 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

milosib
Opet pojedinacni slucaj (sto to ne bi bila greska sudije?). A gde pise da dete mora pripasti majci ( sto se mene tice to se moze podvesti pod problem polne diskriminacije)?


Izvinite, zaboravih... Dete ima, koliko se sećam (u to vreme) 7 meseci. PIŠE da mora biti sa majkom, ako je ikako moguće.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:17 07.09.2007

Re: Za milosiba

I dalje ništa. Prazno.
Ali šta ja uopšte očekujem od ljudi kojima nije problem sam problem, nego im je problem što se o problemu govori? Pa onda još spominju ugled države i naroda. Bljak.
milosib milosib 11:46 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

apatrid

milosibOpet pojedinacni slucaj (sto to ne bi bila greska sudije?). A gde pise da dete mora pripasti majci ( sto se mene tice to se moze podvesti pod problem polne diskriminacije)?Izvinite, zaboravih... Dete ima, koliko se sećam (u to vreme) 7 meseci. PIŠE da mora biti sa majkom, ako je ikako moguće.


I dalje stoji da zbog greske sudije ne stoji tvrdnja o sistematskom ugrozavanju verskih sloboda.


Jelena Krajšić
I dalje ništa. Prazno. Ali šta ja uopšte očekujem od ljudi kojima nije problem sam problem, nego im je problem što se o problemu govori? Pa onda još spominju ugled države i naroda. Bljak.


Vi izgleda ne zelite ozbiljnu diskusiju o veoma bitnoj temi. Ni na jednu moju primedbu ne odgovarate vec samo iznosite kvalifikacije. Za vas je ovo izgleda zezanje. Lepo sam vas pitao gde je problem, a vi odgovarate kao da on zaista postoji. Pa valjda treba da se konkretno odgovori.

Ovo je cisto gubljenje vremena i pocinjem da sumnjam u vasu iskrenost.
dunjica dunjica 11:55 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Meni je ovo što je navela Jelena K. vrlo konkretno. Samo treba redovito pročitati novine, preporučljivo crnu kroniku.

Nego, listala sam po nekim knjigama koje su izdane u Srbiji na temu malih vjerskih zajednica, gdje se, kao, ljude prosvjetljuje tko su ti, šta su, u šta vjeruju, kako praktikuju svoju vjeru, itd. Pa, sad ću ti reći, lega: bljuvotine i poluistine (što je gore od laži, jer se teže provali i lakše ugnjezdi u glavama povodljivog naroda) se pišu u tim knjigama koje bi trebale informirati o svemu što je ne-pravoslavno. Da je katolička Crkva ober-neprijatelj, više nikoga ne svrbi, naviklo se, ali da se toliko bjesomučno ljude plaši "drugim", "različitim", je vrh ljudske, da ne kažem popovske i popovsko-ulizičke zloće! Pri tome te vjerske zajednice niti ugrožavaju politički sistem, niti sigurnost zemlje, a bogami, niti trulu majčicu većinsku Crkvu.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:59 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Vi izgleda ne zelite ozbiljnu diskusiju

Ma sa kim ozbiljnu diskusiju? Sa vama? Nemojte biti smešni.

Ni na jednu moju primedbu ne odgovarate vec samo iznosite kvalifikacije.

Ništa ja vama nisam dužna.
Kvalifikacije možete pogledati ovde.

Baj, baj milosibe, stvarno mi je previše ove prazne priče.

milosib milosib 12:10 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

dunjice

Ako mrzis SPC to nije razlog da pises o necemu sto nije tema.

Koliko ja vidim branitelje ovog teksta ne interesuju ljudska prava vec samo da se popljuje Srbija i ono sto predstavlja ovu naciju.

Bespredmetno je sa vama polemisati.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:27 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Koliko ja vidim branitelje ovog teksta ne interesuju ljudska prava vec samo da se popljuje Srbija i ono sto predstavlja ovu naciju.

Milosibe, ovo vam ipak neću prećutati, jer ovako kako vi govorite govore sve kvazi patriote, koje misle da se prećutkivanjem i sakrivanjem dobija lepša slika i da to ima neku vrednost. Možda i možete sakrivati i zatvarati oči, ali ono što sakrivate ostaje takvo kakvo jeste. Nema tu p od patriotizma moj milosibe. Upravo obrnuto - iznošenjem istine i pokušajima da se menja ono što ne valja može se uraditi nešto dobro za zajednicu, koju god. Živite u zabludi, šta drugo da vam kažem.

A sad stvarno doviđenja. Imam ja pametnijeg posla.
milosib milosib 12:46 07.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Jelena,
pa vi ste stvarno za pricu. Toliku zaslepljenost odavno nisam video. Stvarno dovidjenja.
Gordana Vasić Gordana Vasić 13:29 07.09.2007

Re: Godine Ms Vasic, godine...

Domazet
...me stisle pa sve slabije citam. To stoji. Mada ne znam kakve veze to moje popustanje u citanju ima sa time sto vama(?) nije odmah sve jasno? Nego, ima jedna druga stvar, vidim da ste dobri u citanju tudjih namera pa racunam da niste losi ni u tumacenju vasih? Zato da vas pitam, koja je vasa namera bila kada ste me pitali da li je to namerno ili slucajno? Dali ste to hteli da me pitate da li sam ja to namerno ili slucajno nepismen? Ili ste imali nesto drugo u vidu?E da, umalo zaboravih. Stvarno mi je zao sto su vas moji odgovori razocarali. Vi kao da ste od mene ocekivali neko prosvetljenje? Bojim se, ipak, da cemo morati da se zadovoljimo sa postignutim. Kako da vam kazem Ms Vasic, za to da vi progledate je to da ja budem prorok mozda potreban uslov a mozda i nije. Ali svakako nije dovoljan. Da bi vi progledali morate prvo da skinete ruke sa ociju. To je neophodan uslov.


Haha Domazet! Nasmejali ste me... dobro, bar nasmešili.
Vaše popuštanje u čitanju ima direktne veze sa mojim neshvatanjem: ako Vi ne pročitate dobro i ishitreno odgovorite, onda je i Vaš odgovor nepotpun ili delimičan, pa ja ne razumem šta je pisac hteo da kaže. Ili namerno odbacite smisao mojih misli, pa imamo isti rezultat u odgovoru. (Duhovita opaska o nepismenosti, ovo je odgovor za namerno ili slučajno.)
To za godine... šta ćete, i mene su stigle. Doduše, udaraju na vid ali ne i na koncentraciju i razlučivanje.
I ne, niste me razočarali. Trebalo bi da mi mnogo više znači Vaše mišljenje da biste me razočarali. Godine, Domazet! Naučila sam koliko mogu i treba da očekujem.
Hvala na ciničnoj opasci, dajete mi sve više informacija o sebi. Trebalo bi i Vi da znate, da je potrebno mnogo više od nekoliko razmenjenih rečenica, da biste zaključili da li neko drži ruke na očima ili ne.
No, godine su i tu učinile svoje, te znam da većina ljudi olako sudi o drugima.
dunjica dunjica 15:16 07.09.2007

Re: Milosib,

kada se nema argumenata, onda treba udariti pausalne optužbe, denuncijacije, misliš? Tema jeste ovdje vjerska diskriminacija, a ona ni u jednoj sredini nije moguća uz, u najmanju ruku, blagoslov većine. Da ne govorim kolika je tek odgovornost Crkve koja se utalila jednako sa službenom vlasti, kao i s različitim pojedincima koje joj samo služe na sramotu.

Nemam ja razlog da mrzim SPC, ali dobro poznajem probleme manjinskih vjerskih zajednica u sredinama gdje je većinska Crkva zaboravila da su joj ingerencije duhovne i moralne prirode, a ne inspiriranje zloće.
nestorijanac nestorijanac 15:56 07.09.2007

Re: Milosib,

Nemam ja razlog da mrzim SPC, ali dobro poznajem probleme manjinskih vjerskih zajednica u sredinama gdje je većinska Crkva zaboravila da su joj ingerencije duhovne i moralne prirode, a ne inspiriranje zloće.


Koja je to vecinska Crkva i u kojim sredinama ste konstatovali taj zaborav duhovnosti i moralnosti ?
Mislim, pominjete vaznost argumentacije, pa eto, primenite taj savet i u Vasim komentarima.
Hvala.
dunjica dunjica 17:03 07.09.2007

Re: Nestorijanac,

ne bih se složila da je moj komentar u formi ili s namjerom savjeta. Radi se o opservaciji.

U različitim sredinama različita većinska crkva. Negdje, kao npr. u Njemačkoj, dvije Crkve su otprilike jednako većinski zastupljene, katolička i evangelička. No, to pretpostavljam da nije bila namjera Vašeg pitanje, koje sam ja razumjela više kao retoričko. No, da odgovorim na pitanje o zaboravu duhovnosti i moralnosti.

U Hrvatskoj npr. se katolička Crkva nastavlja intenzivno miješati u politiku države, društvena i svjetovna pitanja. Naročito je trenutno prisutna retorika kojom se antifašizam izjednačava s nacizmom i fašizmom. Također je poznato da ista ta Crkva u vrijeme rata u Hr ne samo da na sebe nije preuzela proročansku ulogu ukazivanja, kritike i spriječavanja zločina nad Srbima u Hr, ulogu moralne vertikale, nego je nemali broj službenika (dakle, svećenstvo) iste u svojim obraćanjima javnosti potkurivao mržnju i osvetu. Istovremeno, tzv. manje vjerske zajednice, najčešće protestantske pozadine i istočnjačkih religija, nazivani su sektama, čak i javno, a što se sredinom 90tih pokušalo i legitimirati Zakonom o vjerskim zajednicama, kasnije prepravljenim. (definicija sekte se, pokazalo se, izvrće kako se kome trenutno ćefne)

Drugi primjer, globalno poznat: zloupotreba religiozne retorike G.W.Busha i njegovih pulena u opravdavanju rata u Iraku i Afganistanu. Moguće je samo uz podršku vjerskih zajednica iz koje ti isti moćnici dolaze (prezbiterijanske, baptističke - tzv. južni Baptisti u USA, i sl.). Paradoksalno je na prvi pogled da su to iste one vjerske zajednice koje se na našim prostorima zlonamjerno nazivaju sektama. U USA su to npr. neke od najmoćnijih i najutjecajnijih denominacija, kao što vidimo. Osobno sam također sklona smatrati da igraju nezanemarljivu ulogu u cijeloj anti-muslimanskoj histeriji koja je zahvatila zapadnu hemisferu. Iako ne smijemo zaboraviti da je pogrešno izjednačavati ih s istim denominacijama na našim prostorima, jer se nalaze u različitim društvenim kontekstima i različitog su povijesnog razvoja u svojim regionima, razlikuju se u odnosu prema struturama moći i vlasti, a i prakse im se razlikuju ponekad do neprepoznatljivosti.

Ovo su dva primjera. Ima ih svuda gdje su predstavnici Crkve zaboravili na svoju obavezu i dužnost pozivanja na moralnost i duhovnost, po cijenu dobijanja privilegija, moći i svjetovnog utjecaja. Ni jedna takva crkva nije Crkva kakvom ju je ustanovio Isus Krist.

O sličnostima SPC s gorenavedenim je češće pisano na ovom Blogu od strane onih koji žive u toj sredini i pozvaniji su da govore o njenim devijacijama.
nestorijanac nestorijanac 21:42 07.09.2007

Re: Nestorijanac,

Hvala Vam na odgovoru.
Pozdrav !
Domazet Domazet 23:56 07.09.2007

SAta je starije, kuvano ili jaje na oko...

Ms Vasić


Haha Domazet! Nasmejali ste me... dobro, bar nasmešili.
Vaše popuštanje u čitanju ima direktne veze sa mojim neshvatanjem: ako Vi ne pročitate dobro i ishitreno odgovorite, onda je i Vaš odgovor nepotpun ili delimičan, pa ja ne razumem šta je pisac hteo da kaže. Ili namerno odbacite smisao mojih misli, pa imamo isti rezultat u odgovoru. (Duhovita opaska o nepismenosti, ovo je odgovor za namerno ili slučajno.)
To za godine... šta ćete, i mene su stigle. Doduše, udaraju na vid ali ne i na koncentraciju i razlučivanje.
I ne, niste me razočarali. Trebalo bi da mi mnogo više znači Vaše mišljenje da biste me razočarali. Godine, Domazet! Naučila sam koliko mogu i treba da očekujem.
Hvala na ciničnoj opasci, dajete mi sve više informacija o sebi. Trebalo bi i Vi da znate, da je potrebno mnogo više od nekoliko razmenjenih rečenica, da biste zaključili da li neko drži ruke na očima ili ne.
No, godine su i tu učinile svoje, te znam da većina ljudi olako sudi o drugima.


Pa sad ne znam, a da zamislimo da vi niste dobro napisali, tj. da ste napisali nepotpuno (ili, jos gore, delimicno) pa ja nisam razumeo sta je pisac hteo da kaze a vi Ms Gordana onda ishitreno zakljucili kako sam ja namerno ispao slucajno pismen? Da li bi se onda nesto promenilo.

A drago mi je sto sam vas malo nasmesio. To sam, priznajem, potajno i ocekivao. A ja, zamislite kakav sam nezgodan, nekoncentrisan i nerazlucen u isto vreme, se malcice razocaram kada mi se ne ispune ocekivanja.
Domazet Domazet 00:51 08.09.2007

Argumentovano neargumentovani...

...argumenti koje zbog toga nije potrebno argumentovano pobijati. Sto bi se reklo, dovoljno je pobijati ih neargumentovano.

Da znas da sam mislio da ti ozbiljno odgovorim, oduvek me je fasciniralo to sto za intelektualno nepostenje nije potreban neki narocit intelekt. Ali sam resio da svu nekulturu, drskost bez pokrica, konstantno podmetanje teza (Milosib je novi pa naivno misli da se radi o zameni), akutni entitleitis i tako to, koji izbijaju iz tvojih tekstova ne pripisem tebi licno vec Ligi za Vojvodinu. Lepo kaze Viljem Okamski, cemu gubiti vreme trazeci komplikovana resenja kada su jednostavna a dobra resenja pod nosom.
Gordana Vasić Gordana Vasić 01:52 08.09.2007

Re: SAta je starije, kuvano ili jaje na oko...

Ma, može biti G-dine Domazet.
Mož da bidne, ne mora da znači.
E, tako meni otprilike deluje ova naša neozbiljna diskusija na ozbiljnoj temi. Mislim na ovu Vašu i moju, pređosmo onu finu kulturnu i vaspitanu granicu ponašanja na javnom mestu.
A mene je mama lepo vaspitala, pa neću da nastavljam da se prepirem sa Vama pred ljudima.
Pozdrav i svako dobro, G-dine Domazet.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:00 08.09.2007

Re: Vi jos uvek budni...

Ako mrzis SPC to nije razlog da pises o necemu sto nije tema.

hvala, da znamo koga da se čuvamo - Dunjica neprijatelj...(jeeeee! konačno da saznamo istinu),
još nam ovde protura Krležu...i...nemire

Koliko ja vidim branitelje ovog teksta ne interesuju ljudska prava vec samo da se popljuje Srbija i ono sto predstavlja ovu naciju.

još jedna velika istina...i Jelena K je neprijatelj našeg naroda.
I neka si im obema rekao!

Ajd za ovu prvu, moglo se i pretpostaviti - mislim, koristi j kad ne treba, a i ono -irati umesto -ovati...
Al' za ovu drugu, još je i naša - šta da kažem, osim "hvala", progledah...konačno

malo o pojedinim pojedinačnim incidentima
- kad se pred izbore nekom preti, da će ga se, ukoliko izadje na izbore spaliti, ili šta ti ja ne znam sve, a to se oceni kao pojedinačan incident, i ljudi ne izadju na izbore, a glavna vest je da su do podneva poskidani pamfleti sa njihovih fasada - to mogu samo da ocenim kao snažan odgovor države spram zaštite ljudskih prava i kažem "bravo"

- kad neko iz sela šutira čoveka kroz celo selo (opet pojedinačno, i sasvim slučajno neka manjina) sa uperenom puškom, na očigled svih (koji naravno ćute i kasnije ga proglašavaju herojem, mirnim i staloženim čovekom, što bi se reklo - domaćin čoek) i na kraju ga zverski ubije - tu se sa tobom slažem milosib - to JESTE jako opasno, samo to nisu očajni ljudi...i sigurna sam da ne pljuju, nemaju vremena
Tamara Kaliterna Tamara Kaliterna 11:19 06.09.2007

oebs

Kralju Markovicu - hvala vam sto ste prozreli duh carsije
Domazet Domazet 19:03 06.09.2007

Ene de...

Tamara Kaliterna
Kralju Markovicu - hvala vam sto ste prozreli duh carsije

...sto jes' jes' ja jesam ocekivao da ce da padne zahvalnica ali vise tipa 'Hvala vam sto ste koristili moj nalog u mom odsustvu!'. Kad, medjutim, ono jok. Nema na ovom threadu trte-mrte, ovde se ne obraca paznja na trivijalije. Ovde se, prijatelji moji, zahvaljuje na prozrevanju duha carsije. 'Lebac ti poljubim, sve vitez u sjajnom oklopu do dame sa kosom kroz prozor, nista pripravnici...
lilit lilit 23:53 07.09.2007

Re: oebs

Tamara Kaliterna
Kralju Markovicu - hvala vam sto ste prozreli duh carsije



a pronicljiv ti je on, premda je bilo tesko, podosta se pomucio
Tamara Kaliterna Tamara Kaliterna 11:52 06.09.2007

odgovor

Gospodinu N. Milenkovicu
Hvala. U komunizmu poeziju ce svi pisati
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:01 06.09.2007

Da,to su samo ptice moje zapuštene bolesti

U komunizmu poeziju ce svi pisati

UPRAVO TAKO!

Onaj koji je prvi zapevao - povući će se, prepuštajući pesmu drugima...

Domazet Domazet 19:06 06.09.2007

Nadam se...

...da je dezurnim blogovskim antikomunistima konacno jasno zasto za neke komunizmu nema alternative. Jedino u komunizmu mogu biti isti sa Brankom Miljkovicem...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:37 06.09.2007

Re: Nadam se...

Nadam se... #Link...da je dezurnim blogovskim antikomunistima konacno jasno zasto za neke komunizmu nema alternative. Jedino u komunizmu mogu biti isti sa Brankom Miljkovicem...

au čoveče, ala vi povezujete...
lilit lilit 23:33 07.09.2007

Re: odgovor

Tamara Kaliterna
Gospodinu N. MilenkovicuHvala. U komunizmu poeziju ce svi pisati



Au, pa ti prevazidje Gorkog u "Mati"! Pa kako da se sve ne svede na sprdacinu, pa ti sama obesmisljujes temu koju si iskreno i od srca, onako socijalisticko udarnicki odradila (komunizam je ipak nesto drugo, drugarice i ti za to nisi spremna) i isto tako socijalisticki i nesebicno to isto podmetnula i ocinkarila nekom vecem i vaznijem drugu!

lilit lilit 23:40 07.09.2007

Re: Da,to su samo ptice moje zapuštene bolesti

Nebojša Milenković
U komunizmu poeziju ce svi pisatiUPRAVO TAKO!Onaj koji je prvi zapevao - povući će se, prepuštajući pesmu drugima...



Samo ne vama, nadam se, inace ce da budu masovna samoubistva a ondak ce policija da kaze da je vasa sekta kriva za pomor 8 miliona serbskoga zivlja...

Ali, nema zime, tu je Kaliterna koja ce golim njedrima medju policiju...
lilit lilit 23:47 07.09.2007

Re: Nadam se...

Domazet
...da je dezurnim blogovskim antikomunistima konacno jasno zasto za neke komunizmu nema alternative. Jedino u komunizmu mogu biti isti sa Brankom Miljkovicem...



Dragi prijatelju, ja te mesecima trazim i zelim ti toplu dobrodoslicu u ovaj sumorno banalni i izvan svake mere bez tebe dosadni virtuelni svet.

Ali ovde se varas, nikako oni u komunizmu ne mogu biti isti sa Miljkovicem...
pozdrav
Domazet Domazet 00:13 08.09.2007

Auh Lilit...

...pa ti me natera da pocrvenim dibidus. Do vrha usiju. I tako potpuno potkopa i ukopa moj brizno gradjeni ugled cuvenog antikomuniuste. Sa samo dva retka unisti visemesecni Dragov trud. Kud ce ti dusa?

Sto se tice Miljkovica, u pravu si. Mada nije to sto im treba zamerati. Mnogo se visoka cena placa da bi se bio Branko Miljkovic. Zahvaljujem srecnoj zvezdi sto nikada nisam bio u prilici da mi padne na pamet da je ja placam.

Otpozdrav.
lilit lilit 01:17 08.09.2007

Re: Auh Lilit...

Domazet
...pa ti me natera da pocrvenim dibidus. Do vrha usiju. I tako potpuno potkopa i ukopa moj brizno gradjeni ugled cuvenog antikomuniuste. Sa samo dva retka unisti visemesecni Dragov trud. Kud ce ti dusa?Sto se tice Miljkovica, u pravu si. Mada nije to sto im treba zamerati. Mnogo se visoka cena placa da bi se bio Branko Miljkovic. Zahvaljujem srecnoj zvezdi sto nikada nisam bio u prilici da mi padne na pamet da je ja placam.Otpozdrav.


Ha, ha, Domazet darling, zar nije izazovno preispitivati svoje usidrene (isivise dugo, mozda) stavove? A zamisli, to da si pocrvneo ti cak verujem, ima nesto sto je, kako bi rekli Italijani, pudico u tebi, bez obzira na razmahivani i sveprisutni cinizam (izvinjavam se na slobodi da analiziram tvoje tananosti!). A eto i prilike Dragu da te pecka na lagnoj vatri...ali sve mislim da je uzaludno

Nije to stvar izbora, ovo oko Miljkovica, to je stvar sudbine. Neko jednostavno ne moze da se ukalupi, nekome je sloboda, ona apsolutna, u isto vreme vazduh i zatvorska celija. To su te proklete duse koje ne mogu nigde mira da nadju, mozda i sami u nekoj najmanjoj meri pripadamo istima, bez obzira na briljantnu spoljasnju cauru...
No, da bas ne prejedemo Draga ovako odjednom, moze mu se slositi...
Buona notte.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:02 08.09.2007

Re: Auh Lilit...& Brajo

Tako mi je drago što ste, nakon dužega vremena opet tu...i pričate jednim glasom i lišeni metafizičke studeni..
Dirljiva, je istinski duboko dirljiva ta vaša "duet" meditacija o slobodi, veri i sudbini...
No što će vam tu Miljković,kad bi Matija bio taman....o)))
lilit lilit 14:12 10.09.2007

Re: Auh Lilit...& Brajo

Drago Kovacevic
Tako mi je drago što ste, nakon dužega vremena opet tu...i pričate jednim glasom i lišeni metafizičke studeni..Dirljiva, je istinski duboko dirljiva ta vaša "duet" meditacija o slobodi, veri i sudbini...No što će vam tu Miljković,kad bi Matija bio taman....o)))



A sta cemo dragi Pavle Korcaginu, nismo se mi kalili na Nikolaju Ostrovskom niti na Gorkom.
Ne znam Domazetu, meni valjaju jednako i Miljkovic i Beckovic a ti se nastavi kaliti Hari Poterom. To mu nekako isto dodje, pa ko bolje od tebe to moze znati!


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:00 11.09.2007

Re: Auh Lilit...& Brajo

lilit
Drago Kovacevic
Tako mi je drago što ste, nakon dužega vremena opet tu...i pričate jednim glasom i lišeni metafizičke studeni..Dirljiva, je istinski duboko dirljiva ta vaša "duet" meditacija o slobodi, veri i sudbini...No što će vam tu Miljković,kad bi Matija bio taman....o)))



A sta cemo dragi Pavle Korcaginu, nismo se mi kalili na Nikolaju Ostrovskom niti na Gorkom.
Ne znam Domazetu, meni valjaju jednako i Miljkovic i Beckovic a ti se nastavi kaliti Hari Poterom. To mu nekako isto dodje, pa ko bolje od tebe to moze znati!



Vidim, vidim Lilit da se nisi kalila na Ostrovskom...no mi malo začudno to poznavanje lika, dela i čelika...o)))
Ne voliš Ostrovskog a voliš Putina...i Matiju...o))) Disharmonija draga Lilit...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana