Ko je odao tajnu ? Istraga u toku ? Kviz !

sentinel26 RSS / 21.02.2009. u 15:24

Poštovani blogeri, poslije ovakve vijesti:

" Istraga o vesti o milion dolara?

B92.21.februar 2009./03:15-> 12:23/ Izvor: Borba

Beograd - Ministar policije Ivica Dačić kaže da će MUP ispitati okolnosti pod kojima su procurele informacije o slučaju Miladina Kovačevića kada za to dobije nalog.

On je sinoć rekao da će MUP ispitati okolnosti pod kojima je beogradski dnevnik Borba dobio strogo poverljivu informaciju o milion dolara kojim bi trebalo da se reši spor sa Amerikom o mestu sudjenja košarkašu Miladinu Kovačeviću. A kako saznaje Politika, Vlada Srbije odlučila je da pokrene istragu kako bi se utvrdilo ko je listu Borba odao te informacije."

......................................   

Ko bi odolio ovakvom penaltiku ?

Raspisuje se nagradni "Kviz" pod nazivom "Pronadjite izdajnika" ! 

Šta vi mislite koji član vlade ( ministar ) ili stručni saradnik je odao strogo povjerljivu tajnu o plaćanju privatnih troškova jednog privatnog studenta i privatnog siledžije u iznosu od 1 milion dolara.

Navedite ime onoga koji je po vama najsumnjiviji ili samo redni broj ispred..

Pošto se radi o "tajni" i  nagrada za pobjednika/e će ostati tajna dok Ivica ne objavi njegovo ime.

Ako bude više vas sa tačnim odgovorom, pobjednika ćemo odrediti kockom ali tajno.

Evo cijelog sastava Vlade :

Председник Владе

1. Др Мирко Цветковић

Потпредседници и министри:

2. Ивица Дачић, први потпредседник Владе - заменик председника Владе и министар унутрашњих послова

3. Мр Божидар Ђелић,  потпредседник Владе за европске интеграције и министар за науку и технолошки развој

4. Мр Млађан Динкић,  потпредседник Владе и министар економије и регионалног развоја

5. Др Јован Кркобабић, потпредседник Владе

6. Мр Вук Јеремић, министар спољних послова

7. Драган Шутановац,,  министар одбране

8. Др Диана Драгутиновић,  министар финансија

9. Снежана Маловић,  министар правде

10. Др Саша Драгин,  министар пољопривреде, шумарства и водопривреде

11.  Др Петар Шкундрић,,  министар рударства и енергетике

12.Милутин Мркоњић,  министар за инфраструктуру

13.Милан Марковић,  министар за државну управу и локалну самоуправу,

14. Др Слободан Милосављевић,  министар трговине и услуга,

15. Др Жарко Обрадовић,  министар просвете,

16.Снежана Самарџић - Марковић,  министар омладине и спорта,

17. проф.др. Томица Милосављевић, министар здравља

18. Мр Јасна Матић, министар за телекомуникације и информационо друштво

19. Расим Љајић, министар рада и социјалне политике

20. Оливер Дулић, министар животне средине и просторног планирања

21. Небојша Брадић,  министар културе

22. Мр Верица Калановић, министар за Национални инвестициони план

23. Горан Богдановић, министар за Косово и Метохију

24. Проф. др Богољуб Шијаковић,  министар вера

25. Мр Срђан Срећковић, министар за дијаспору

26. Мр Светозар Чиплић, министар за људска и мањинска права

27. Др Сулејман Угљанин, министар без портфеља

     Генерални секретар

28. Тамара Стојчевић

Kako javlja moj "insajder" - tj. gradski špijun Aleksis Žunjajhauer, "izdajnik" bi lako mogao biti mister "A koliki je moj deo!"

Glasajte, glasajte, ovo glasanje je oslobodjeno PDV-a.



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 15:30 21.02.2009

najbolje je

to što Dačeku uopšte nije sporno to što se daje tih milion dolara, ali mu jeste sporno to što se - saznalo za tu fantastičnu investiciju
sentinel26 sentinel26 15:32 21.02.2009

Re: najbolje je

Unfuckable
to što Dačeku uopšte nije sporno to što se daje tih milion dolara, ali mu jeste sporno to što se - saznalo za tu fantastičnu investiciju
Аааа ! Унфе, нећемо тако !

Како беше оно, прво - "коме дајеш свој глас?"
Doctor Wu Doctor Wu 14:36 22.02.2009

Đetić, ok, ali ovaj

Dačić se makar ponaša civilizovano. A što ti veliš za ove tvoje sokole što hapse Terzića pa naprasno puštaju Terzićeve dvojnike? Jel' ide to u pravnu državu?
sentinel26 sentinel26 15:24 22.02.2009

Re: Đetić, ok, ali ovaj

Doctor Wu
Dačić se makar ponaša civilizovano. A što ti veliš za ove tvoje sokole što hapse Terzića pa naprasno puštaju Terzićeve dvojnike? Jel' ide to u pravnu državu?
Pa nije Terzićev dvojnik jedini koji je na Balkanu greškom priveden ( hapšen ).
Bilo je sličnih dogadjaja i u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, pa i nekim zapadnim zemljama.

Čovjeku su se izvinili i pustili ga. Ako ima pravo i razloge neka traži naknadu štete.

No, kad se već dobro razbiraš u pravne države, šta kažeš za ove koji su najavili istragu protiv Terzića, pa sačekali da pobjegne i onda raspisali poternicu ?
A Džajića hapsili sa TV kamerama.

Ne misliš valjda da se Terzić šeta po Evropi sa svojim originalnim dokumentima i pod pravim imenom i prezimenom ?

No, što ti nijesi glasao, nema bježanja, čim se udje na glasačko mjesto onda se glasa ?
Doctor Wu Doctor Wu 22:52 22.02.2009

Re: Đetić, ok, ali ovaj

Pa nije Terzićev dvojnik jedini koji je na Balkanu greškom priveden ( hapšen ).
Bilo je sličnih dogadjaja i u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, pa i nekim zapadnim zemljama.

Jeste. Na Siciliji i u Šikago, Ilinoj. Ali to je bilo u nekim drugim vremenima. Da je platio na vr(ij)eme ne bi ga ni hapsili (pardon, privodili, :)).
sybil sybil 15:42 21.02.2009

tipujem

krkobabic naravno.
sentinel26 sentinel26 15:55 21.02.2009

Re: tipujem

sybil
krkobabic naravno.
Svi su sumnjivi.:))

Izveštači sa jučerašnje "Slaninijade" iz Kačareva kažu da on uopšte nije djelovao sumnjivo ?
thebee269 thebee269 19:57 21.02.2009

Re: tipujem

krkobabic naravno.



cim je izasao iz sale za sednice on je zaboravio da je to tajna pa se izlanuo..
adam weisphaut adam weisphaut 15:53 21.02.2009

?

A kako saznaje Politika, Vlada Srbije odlučila je da pokrene istrasgu kako bi se utvrdilo ko je listu Borba odao te informacije."

Ali zašto samo Borbi? Pa koliko vidim kad je vest procurila, različiti listovi su imali svoje insajdere, zašto ne i njih, nisu li i onai saučestvovali u odavanju službene tajne? Zašto ne pogledaju recimo koje dao izjavu Press-u?
sentinel26 sentinel26 16:00 21.02.2009

Re: ?

adam weisphaut
A kako saznaje Politika, Vlada Srbije odlučila je da pokrene istrasgu kako bi se utvrdilo ko je listu Borba odao te informacije."Ali zašto samo Borbi? Pa koliko vidim kad je vest procurila, različiti listovi su imali svoje insajdere, zašto ne i njih, nisu li i onai saučestvovali u odavanju službene tajne? Zašto ne pogledaju recimo koje dao izjavu Press-u?

Poštujući pozitivne zakonske propise, protiv Borbe istraga ne može da se vodi.
Samo ja ne znam da li to zna i gospodin Ivica Dačić.

Jedini uslov da bi se protiv Borbe ( novinara ili koga drugog ) mogla voditi istraga jeste da je neki član Vlade pokazao originalnu Odluku Vlade ( papir ) na kojoj piše "Strogo poverljivo - državna tajna" i da taj ministar ( član Vlade ) može to i da dokaže.

Adame, a kome ide tvoj glas ?
adam weisphaut adam weisphaut 16:06 21.02.2009

Re: ?

Adame, a kome ide tvoj glas ?

SSM je moj favorit.
sentinel26 sentinel26 16:13 21.02.2009

Re: ?

adam weisphaut
Adame, a kome ide tvoj glas ?SSM je moj favorit.
Zanimljivo. Svaki glas se priznaje - nema prevare.
adam weisphaut adam weisphaut 16:22 21.02.2009

Re: ?

Zanimljivo. Svaki glas se priznaje - nema prevare.

Ma nju sam tek rekao da kažem ime,
ja više razmišljam o delu Vlade iz koje je informacija došla,
nego o konkretnoj osobi.
AlexDunja AlexDunja 16:07 21.02.2009

:)))

i nije te mrzelo da ovoliko linkujes???
a znas da niko nece da cita....
svaka ti tebi cast!:))))

sto se kviza tice, slozila bih se sa tobom...
ali imam dilemu :
mogla bi biti i 22, ministarka za nip...
nemam obrazlozenje,samo neki predosecaj:)))

sentinel26 sentinel26 16:19 21.02.2009

Re: :)))

AlexDunja
i nije te mrzelo da ovoliko linkujes???a znas da niko nece da cita....svaka ti tebi cast!:))))sto se kviza tice, slozila bih se sa tobom...ali imam dilemu :mogla bi biti i 22, ministarka za nip...nemam obrazlozenje,samo neki predosecaj:)))
Vjeruj mi da ja još ne umijem da postavljam linkove, ja sam njihova imena i titule kopirao sa sajta Vlade, nijesam odmah primjetio da su iza imena linkovi ka njihovim biografijama.
Medjutim ima tu i nešto dobro.

Ti Dunja možda ne znaš, ali kada egenti ( tj. deržavni špijuni ) krenu da traže "izdajnika" - prvo se čitaju biografije potencijalnih kandidata za "osumnjičenog".

Goran Vučković Goran Vučković 16:12 21.02.2009

Teorija zavere

Moj tip:



Ako je zaista neka radikalska gurka, možda je curenje takođe deo "strogo poverljivo" plana.

Šta je nagrada? :)
sentinel26 sentinel26 16:25 21.02.2009

Re: Teorija zavere

Goran Vučković
Moj tip:Ako je zaista neka radikalska gurka, možda je curenje takođe deo "strogo poverljivo" plana.Šta je nagrada? :)

Logično ti je ovo razmišljanje, samo opet mora da postoji ( bar službeni ) "izdajnik".

Glasanje u šiframa ti se ne važi ( nijesu svi blogeri gledali ovaj film ) , pa ćeš morati da ponoviš.

Nagrada ? Piše gore na kraju teksta.
Goran Vučković Goran Vučković 16:52 21.02.2009

Re: Teorija zavere


Logično ti je ovo razmišljanje, samo opet mora da postoji ( bar službeni ) "izdajnik".

Glasanje u šiframa ti se ne važi ( nijesu svi blogeri gledali ovaj film ) , pa ćeš morati da ponoviš.

Nagrada ? Piše gore na kraju teksta.

Pa piše da je tajna, ali rekoh možda će da procuri :)

Ubistvo u orijent ekspresu je roman Agate Kristi u kome Erkil Poaro otkriva da su svi sumnjivi istovremeno i krivci - jer su se bili zaverili i svako po jednom nožem ubo ubijenog.

Znači moj tip je da je to svesna odluka cele vlade, te da je "izdajnik po službenoj dužnosti" nebitan.
sentinel26 sentinel26 16:59 21.02.2009

Re: Teorija zavere

Goran Vučković
Logično ti je ovo razmišljanje, samo opet mora da postoji ( bar službeni ) "izdajnik".Glasanje u šiframa ti se ne važi ( nijesu svi blogeri gledali ovaj film ) , pa ćeš morati da ponoviš.Nagrada ? Piše gore na kraju teksta. Pa piše da je tajna, ali rekoh možda će da procuri :)Ubistvo u orijent ekspresu je roman Agate Kristi u kome Erkil Poaro otkriva da su svi sumnjivi istovremeno i krivci - jer su se bili zaverili i svako po jednom nožem ubo ubijenog.Znači moj tip je da je to svesna odluka cele vlade, te da je "izdajnik po službenoj dužnosti" nebitan.
OK !
Ja sam pročitao roman i gledao film dva puta.

No, ti radije hoćeš da budeš Herkul Poaro, a ja mislio da hoćeš da glasaš, pa rekoh da treba da se opredeliš.

Samo i taj "službeni izdajnik" ima ime.
Goran Vučković Goran Vučković 17:04 21.02.2009

Re: Teorija zavere

OK !
Ja sam pročitao roman i gledao film dva puta.

No, ti radije hoćeš da budeš Herkul Poaro, a ja mislio da hoćeš da glasaš, pa rekoh da treba da se opredeliš.

Samo i taj "službeni izdajnik" ima ime.

Ja shvatio da treba da objasnim drugima - pa objasnio :)

E sad neću za inat da se opredeljujem za kurira. Kupiću sam sebi tajnu nagradu - ako se već moj glas ne računa
sentinel26 sentinel26 17:43 21.02.2009

Re: Teorija zavere

Goran Vučković
.Ja shvatio da treba da objasnim drugima - pa objasnio :)E sad neću za inat da se opredeljujem za kurira. Kupiću sam sebi tajnu nagradu - ako se već moj glas ne računa
Dobro je.
Dopisaćemo mi Djoku kurira ( većina kurira se tako zove ) na spisak i pripisati mu jedan glas.
Ko zna, može on još i da pobijedi.
ivana23 ivana23 16:32 21.02.2009

Na sednici je bio prisutan i

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:38 21.02.2009

Vidi...

ja sve nešto mislim da je jedan ćutao, onaj kome je to palo na pamet, a ostali su pevali, pa sad kao pojma ne znaju o čemu se radi i sramgabilokolijeodao...
sentinel26 sentinel26 16:39 21.02.2009

Re: Na sednici je bio prisutan i

ivana23
Bravo Ivana!
Ja sam do duše spomenuo "stručne saradnike", ali pošto je sjednica bila tajna nijesam mogao znati ko je sve bio prisutan. Guverner je svakako tu bio.

Da li da razumem da ti svoj glas daješ njemu ?

sentinel26 sentinel26 16:43 21.02.2009

Re: Vidi...

Jelica Greganović
ja sve nešto mislim da je jedan ćutao, onaj kome je to palo na pamet, a ostali su pevali, pa sad kao pojma ne znaju o čemu se radi i sramgabilokolijeodao...
Znači ( po ovome ) samo Jeremić nije sumnjiv ?

Jelice, logično ti je ovo razmišljanje ali glasati možeš samo za jednog.
ivana23 ivana23 16:45 21.02.2009

Re: Na sednici je bio prisutan i

sentinel26

ivana23Bravo Ivana!Ja sam do duše spomenuo "stručne saradnike", ali pošto je sjednica bila tajna nijesam mogao znati ko je sve bio prisutan. Guverner je svakako tu bio.Da li da razumem da ti svoj glas daješ njemu ?

Posto je ovo foto bas sa te sednice (slika sa sajta B92), njegova poza me baca u razmisljanje...
sentinel26 sentinel26 16:53 21.02.2009

Re: Na sednici je bio prisutan i

ivana23

sentinel26ivana23Bravo Ivana!Ja sam do duše spomenuo "stručne saradnike", ali pošto je sjednica bila tajna nijesam mogao znati ko je sve bio prisutan. Guverner je svakako tu bio.Da li da razumem da ti svoj glas daješ njemu ?Posto je ovo foto bas sa te sednice (slika sa sajta B92), njegova poza me baca u razmisljanje...
Potpuno sam zaboravio na ovu sliku, mislio sam, kada se čovek onako drži za glavu, mora da ga je jako zaboljela, te su moje misli odlutale ka njegovom stranačkom šefu.

treger92 treger92 02:32 22.02.2009

Re: Na sednici je bio prisutan i

Dotični se lupio počelu jer je toliko koštala navodno ona njegova vila koju je kupio na sumnjiv način sećate se.
Filip2412 Filip2412 18:37 21.02.2009

...

Mene vise zanima cija je to bila ideja da se plati $1,000,000.00 ko tacno je doneo tu temu na sastanak vlade.

Bez zezanja, stvarno neverovatno, kakav bezobrazluk! Meni je jos uvek skroz nestvarno da su to uradili, ne mogu da poverujem.

Inace ovi likovi mi svi bezlicni i ne poznajem ih dovoljno. Moguce da su svi do jednog pevali na sve strane... ili ono reko samo zeni zena samo najboljoj drugarici i tako dalje.

sentinel26 sentinel26 19:01 21.02.2009

Re: ...

Filip2412
Mene vise zanima cija je to bila ideja da se plati $1,000,000.00 ko tacno je doneo tu temu na sastanak vlade.Bez zezanja, stvarno neverovatno, kakav bezobrazluk! Meni je jos uvek skroz nestvarno da su to uradili, ne mogu da poverujem. Inace ovi likovi mi svi bezlicni i ne poznajem ih dovoljno. Moguce da su svi do jednog pevali na sve strane... ili ono reko samo zeni zena samo najboljoj drugarici i tako dalje.
Filipe, nijesi jedini, nalaziš se upravo u najvećoj grupaciji ( po mojoj slobodnoj procjeni ) ljudi koja je prosto zgranuta odakle im uopšte takva ideja da takvo nešto urade.

Jedna od "teorija" koju sam pročitao negdje jeste strah od trija: H.Klinton - Bajden - Holbruk koji za sada obilazi oko Balkana ali kada dodju, ovi "nemaju su čim pred Miloša". Imenom pominju samo Hilari.

P.S. Znači ti daješ glas oženjenima. :))
čovječe, ja ne znam ko je od njih oženjen. :))
Filip2412 Filip2412 19:42 21.02.2009

Re: ...

Da, Hilari obilazi sada i verovatno je to iniciralo akciju.

Mozda je ostecenom milion dovoljno da se odrekne zahteva za izrucenjem jer finansijski ce na taj nacin bolje proci nego da je Miladinu sudjeno u USA. Problem je sto se sramota sa srpskih institucija ne skida ovim novcem:

I dalje ostaje cinjenica da su nase zvanicne vlasti pomogle optuzenom da napusti Ameriku i time smo prakticno pljunuli na pravni sistem USA. To stavlja u jako los polozaj i nasu zemlju i mnoge nase ljude koji studiraju ili borave u USA. Koji ce americki sudija sada ikada verovati nekome srpskog drzavljanstva na rec i kakv ce ugled ubuduce imati srpska ambasada u Vasingtonu? Moguce je da su stvarno meksi prema nama zbog skorasnje situacije sa Kosovom, jer ako ambasada neke zmelje pomaze kriminalcima i radi kontra pravnog sistema domacina onda je i otkazivanje gostoprimstva ambasadi primerena reakcija.

Dakle definitivno su predstavili Srbiju kao najsmesniju banana zemlju i jedino se izrucenjem ta slika moze popraviti. Davanjem novca samo se stiti Miladin ali ne i ugled Srbije. Nikakva steta po Srbiju se ne sprecava davanjem novca.
Filip2412 Filip2412 19:56 21.02.2009

Re: ...

P.S. Znači ti daješ glas oženjenima. :))
čovječe, ja ne znam ko je od njih oženjen. :))

Smislio sam, dajem glas Rasimu, covek mi nesto bas ne deluje ko Srbin i verovatno zato ne ume da cuva tajnu cak ni kada kada je u pitanju najuzvisheniji drzavni interes - otimanje para od raje.
sentinel26 sentinel26 20:51 21.02.2009

Re: ...

Filip2412
Dakle definitivno su predstavili Srbiju kao najsmesniju banana zemlju i jedino se izrucenjem ta slika moze popraviti. Davanjem novca samo se stiti Miladin ali ne i ugled Srbije. Nikakva steta po Srbiju se ne sprecava davanjem novca.

Kako oni razmišljaju i šta se mota po njihovim glavama kazuje i ova naredna izjava listu "Danas" :
“Danas”, Subota, 21. februar 2009

Ljiljana Smajlović bivša glavna urednica lista Politika

Odluka je društveno i moralno i pravno sumnjiva, jer Srbija plaćanjem odštete povređenom studentu priznaje krivicu Miladina Kovačevića, iako stepen njegove odgovornosti nije utvrđen. Ako je Kovačevićeva verzija događaja istinita, odnosno ako je u spornoj kafanskoj tuči bilo izazivanja, pijanstva i seksualnog uznemiravanja, onda je odšteta i vrlo visoka. Ali u svetu realpolitike Beograd je jeftino prošao. Ako će Srbija s milion dolara da skine sa grbače i državnu sekretarku Hilari Klinton i njujorškog senatora Čarlija Šumera, onda je ovo dobar posao. Razumem što Vlada nije želela da ovo izađe u javnost, jer je ukus ove „pobede“ gorak, a poreski obveznici će se osetiti namagarčenim.”

Ne znam da li ti je bilo poznato?
Gospodja je bila kandidat za ambasadora u SAD !!!

Ona malo brani Vladu, malo joj se podsmeva, a magarci su spomenuti radi boljeg razumijevanja vladinog postupka.
U jednoj ruci vatru a u drugoj vodu.
AlexDunja AlexDunja 21:05 21.02.2009

Re: ...

Ne znam da li ti je bilo poznato?
Gospodja je bila kandidat za ambasadora u SAD !!!

u kanadi:)
sentinel26 sentinel26 21:15 21.02.2009

Re: ...

AlexDunja
Ne znam da li ti je bilo poznato?Gospodja je bila kandidat za ambasadora u SAD !!!u kanadi:)
To je bilo kada su napravljene zvanične liste kandidata za nove ambasadore, tada je "prekomandovana" za Kanadu. Inače u prvom inicijanom predlogu ( stranačka podjela kolača ) bila je kandidat za SAD:

Kasnije je "pukla tikva", prvo tajno pa javno.

Iz "Politike" -->> "u ništa",-->> iz "ništa" -->> u "kandidata za ambasadora", -->> od "kandidata" opet -->> "u ništa".
AlexDunja AlexDunja 21:40 21.02.2009

Re: ...

sentinel26
AlexDunja
Ne znam da li ti je bilo poznato?Gospodja je bila kandidat za ambasadora u SAD !!!u kanadi:)
To je bilo kada su napravljene zvanične liste kandidata za nove ambasadore, tada je "prekomandovana" za Kanadu. Inače u prvom inicijanom predlogu ( stranačka podjela kolača ) bila je kandidat za SAD:

Kasnije je "pukla tikva", prvo tajno pa javno.

Iz "Politike" -->> "u ništa",-->> iz "ništa" -->> u "kandidata za ambasadora", -->> od "kandidata" opet -->> "u ništa".

aj, aj, aj:)))
ivana23 ivana23 22:12 21.02.2009

Re: ...

Iz "Politike" -->> "u ništa",-->> iz "ništa" -->> u "kandidata za ambasadora", -->> od "kandidata" opet -->> "u ništa".

Bolje i to njeno "nista", od mnogih "nesto"...
Ima njenih autorskih tekstova po novinama...
A Politika nije promenila ni uredjivacku politiku, ni kolumniste.
blackbox92 blackbox92 22:26 21.02.2009

Re: ...

Filip2412
Da, Hilari obilazi sada i verovatno je to iniciralo akciju.

Mozda je ostecenom milion dovoljno da se odrekne zahteva za izrucenjem jer finansijski ce na taj nacin bolje proci nego da je Miladinu sudjeno u USA. Problem je sto se sramota sa srpskih institucija ne skida ovim novcem:

I dalje ostaje cinjenica da su nase zvanicne vlasti pomogle optuzenom da napusti Ameriku i time smo prakticno pljunuli na pravni sistem USA. To stavlja u jako los polozaj i nasu zemlju i mnoge nase ljude koji studiraju ili borave u USA. Koji ce americki sudija sada ikada verovati nekome srpskog drzavljanstva na rec i kakv ce ugled ubuduce imati srpska ambasada u Vasingtonu? Moguce je da su stvarno meksi prema nama zbog skorasnje situacije sa Kosovom, jer ako ambasada neke zmelje pomaze kriminalcima i radi kontra pravnog sistema domacina onda je i otkazivanje gostoprimstva ambasadi primerena reakcija.

Dakle definitivno su predstavili Srbiju kao najsmesniju banana zemlju i jedino se izrucenjem ta slika moze popraviti. Davanjem novca samo se stiti Miladin ali ne i ugled Srbije. Nikakva steta po Srbiju se ne sprecava davanjem novca.

Baš tako.
Država se samoosramotila jer je dala garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu, valjda je to bilo uz onu kauciju od 100.000. Onda ta ista država Srbija omogućava optuženom da ode iz SAD, iako je dala garanciju da neće otići. Znači, država sama sebe zajebava.
E sada , šta jel možda prete Ameri bombardovanjem, je li taj Kovačević to uradio u interesu i po nalogu države pa da ga štiti. Da li pristajanjem da plati odštetu država priznaje da je kriv, a njemu se j... on ionako ne plaća.
Pitanje zabrane izručenja naših građana ne može da se odnosi na ovaj slučaj. Nije Kovačević pretukao nekog Amera u Beogradu pa ga oni traže. On je bio na privremenom boravku tamo i to tamo uradio, a znao je i on i konzul kako se u tom slučaju odgovara. Znači, naša država treba da ispuni samo datu garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu. To podrazumeva da nije napuštao Ameriku i treba da ga vrati tamo a onaj ko mu je omogućio da izigra garanciju države Srbije neka odgovara.
Što se glasanja tiče, tipujem na Sulju pošto se Rasim bavi isporučivanjem a i pomirio se sa Veljom pa mu sada nije do toga.
sentinel26 sentinel26 22:49 21.02.2009

Re: ...

blackbox92
Baš tako.Država se samoosramotila jer je dala garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu, valjda je to bilo uz onu kauciju od 100.000. Onda ta ista država Srbija omogućava optuženom da ode iz SAD, iako je dala garanciju da neće otići. Znači, država sama sebe zajebava.E sada , šta jel možda prete Ameri bombardovanjem, je li taj Kovačević to uradio u interesu i po nalogu države pa da ga štiti. Da li pristajanjem da plati odštetu država priznaje da je kriv, a njemu se j... on ionako ne plaća.Pitanje zabrane izručenja naših građana ne može da se odnosi na ovaj slučaj. Nije Kovačević pretukao nekog Amera u Beogradu pa ga oni traže. On je bio na privremenom boravku tamo i to tamo uradio, a znao je i on i konzul kako se u tom slučaju odgovara. Znači, naša država treba da ispuni samo datu garanciju da će se Kovačević pojaviti na sudu. To podrazumeva da nije napuštao Ameriku i treba da ga vrati tamo a onaj ko mu je omogućio da izigra garanciju države Srbije neka odgovara.Što se glasanja tiče, tipujem na Sulju pošto se Rasim bavi isporučivanjem a i pomirio se sa Veljom pa mu sada nije do toga.
Prijatelju, oni su svojom nesposobnošću, bezobralukom i bahatošću stvar toliko zakomplikovali da će se teško izvući.
Najprije, oni očekuju ( i obaviješteni su ) da će porodica Štajnhauera podnijeti tužbu za naknadu štete protiv države Srbije jer je ona, prvo davanjem državnog novca - kaucije u zamjenu sa odbranu sa slobode, garantovala da će se on odazvati pozivu suda.
Ta ista država je poslije tu garanciju izigrala izdavanjem ( lažnog ) duplikat pasoša.

Drugo i ako dodje do te nagodbe i plaćanja ( u pomenutom iznosu ), to ne obavezuje njihov sud na obustavu postupka jer je on pobjegao a kaucija zadržana.

Ne poznajem američki krivični zakon. Imam neke prijatelje, advokate koji su nastupali u SAD, ali ne mogu da ih deranžiram, jer vidim da se smješkaju, trljaju ruke i nadaju se "novom biznisu".

Treće, nijesam siguram da oni po njihovom zakonu mogu da ustupe "slučaj" spskom pravosudju, čemu se ovi naši nadaju ako uspješno prodje operacija "milion dolara".

soylentgreen soylentgreen 19:12 21.02.2009

Da, da, ali KOJU tajnu?

Mislim da je reakcija Vlade Republike Srbije potpuno opravdana: otkrivanjem ove tajne je direktno i neposredno ugrozena drzavna bezbednost, i nije mi jasno zasto se ministar (mini-star) policije premislja oce-kaka nece-kaka sto se tice razgovora sa urednistvom Borbe.

Treba samo da bude jasno sta je tajna: grupna umna zaostalost Vlade Republike Srbije. Danas je otkrivanjem ove cinjenice ugrozena bezbednost zemlje. Srpski neprijatelji sad znaju slabu tacku naseg sistema odbrane: ministri su klinicki idioti.

Mislim da bi ovde trebalo da reaguju BIA i vojne sluzbe bezbednosti, i da se poveca opsta vojna i bezbedonosna pripravnost dok se ova razotkrivena slabost ne resi. Tako na jedno 5-10 godina.

sentinel26 sentinel26 19:33 21.02.2009

Re: Da, da, ali KOJU tajnu?

soylentgreen
Mislim da je reakcija Vlade Republike Srbije potpuno opravdana: otkrivanjem ove tajne je direktno i neposredno ugrozena drzavna bezbednost, i nije mi jasno zasto se ministar (mini-star) policije premislja oce-kaka nece-kaka sto se tice razgovora sa urednistvom Borbe.Treba samo da bude jasno sta je tajna: grupna umna zaostalost Vlade Republike Srbije. Danas je otkrivanjem ove cinjenice ugrozena bezbednost zemlje. Srpski neprijatelji sad znaju slabu tacku naseg sistema odbrane: ministri su klinicki idioti.Mislim da bi ovde trebalo da reaguju BIA i vojne sluzbe bezbednosti, i da se poveca opsta vojna i bezbedonosna pripravnost dok se ova razotkrivena slabost ne resi. Tako na jedno 5-10 godina.

Misliš da oni to ne bi uradili, ako bi im to garantovalo ostanak na vlasti još 10 godina ? Ma i za kraće.
Ne bi ni trepnuli.

rada_kon rada_kon 19:17 21.02.2009

akcija

....."Dobrim studentima povećavaju se školarine, a stipendije se daju nasilniku i siledžiji koji je pobegao sa školovanja u Americi i koji je osumljičen za teško krivično delo", kazala je ona.

A omladina Socijaldemokratske unije će u nedelju popodne održati akciju u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu povodom odluke Vlade Srbije da iznosom od 1.000.000 dolara pomogne Miladinu Kovačeviću...."



Izvor: Vesti B92 Politika
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:31 21.02.2009

Conpiracy theories



Cigarette Smoking Man stoji iza svega! To je onaj lik koji sprovodi u delo sve odluke opskurne ekipe mocnika, i koji je namestio da info procuri da bi se Mulder i Scully navukli na pogresan trag. Zapravo, Miladin nije alien, vec Stajnhauer, koji se regenerise na cudesan nacin i uspeva pomocu drugih aliena u americkoj administraciji da se spoji sa maticnim brodom. U razotkrivanju intrige ucestvuje i bivsi direktor zeleznice, kao i lokalni sef policijske stanice Jack Dacix, covek gvozdene pesnice i mekog srca. M&S vise nego ikad sumnjaju u umesanost visokih slojeva vlasti ali nailaze ponovo na dead end. M. sumnja da se rasadnik vanzemaljskih caura nalazi na tavanu republicke skupstine, ali nema dokaza.

Info je inace procureo preko ministra zivotne sredine i prostornog planiranja(?!) koji se izreko pred zeninom frizerkom, i rekao 'Ooops!... I did it again!''
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 21.02.2009

Ja mislim niko od pobrojanih..

To je bio neko nižega ranga nego li je ministarski i neko ko je ispričao ženi....u poverenju..
sentinel26 sentinel26 22:15 21.02.2009

Re: Ja mislim niko od pobrojanih..

Drago Kovacevic
To je bio neko nižega ranga nego li je ministarski i neko ko je ispričao ženi....u poverenju..
E ne može tako Drago, taj "niži" je dobio informaciju od nekog "višeg" ! :)))

Nego se ti blago meni vrati i glasaj.

Šta se snebivaš, ja znam na koga ti "sujmaš".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:02 22.02.2009

Re: Ja mislim niko od pobrojanih..

sentinel26
Drago Kovacevic
To je bio neko nižega ranga nego li je ministarski i neko ko je ispričao ženi....u poverenju..
E ne može tako Drago, taj "niži" je dobio informaciju od nekog "višeg" ! :)))

Nego se ti blago meni vrati i glasaj.

Šta se snebivaš, ja znam na koga ti "sujmaš".

Ma, na Krkobabića, mog zemljaka...
No, pravo pitanje po meni glasi..
KO JE NAREDIO DA SE IZDA LAŽNI PASOŠ...
sentinel26 sentinel26 01:24 22.02.2009

Re: Ja mislim niko od pobrojanih..

Drago Kovacevic

sentinel26
Drago KovacevicTo je bio neko nižega ranga nego li je ministarski i neko ko je ispričao ženi....u poverenju..E ne može tako Drago, taj "niži" je dobio informaciju od nekog "višeg" ! :)))Nego se ti blago meni vrati i glasaj.Šta se snebivaš, ja znam na koga ti "sujmaš".Ma, na Krkobabića, mog zemljaka...No, pravo pitanje po meni glasi..KO JE NAREDIO DA SE IZDA LAŽNI PASOŠ...
E vidiš da taj do sada ovdje nije dobio još nijedan glas. No, Jelica reče da on jedini nije "sumnjiv" za odavanje tajne, pa ne znam šta da radim.

Da ipak kažem. Ja vjerujem da je naredjenje za izdavanje lažnog ( duplikat ) pasoša izdao Vuk Jeremić ?
rayzippo rayzippo 05:45 22.02.2009

Re: Ja mislim niko od pobrojanih..

Drago Kovacevic
To je bio neko nižega ranga nego li je ministarski i neko ko je ispričao ženi....u poverenju..


gradonacelnik to iz vlastitog iskustva...
sentinel26 sentinel26 22:10 21.02.2009

Mrtva trka

Trenutno stanje na "glasanju" je ovako:

5) - Jovan Krkobabić - 2 glasa
16) - Snežana Samardžić - Marković - 2,
2) - Ivica Dačić - 1,
4) - Mladjan Dinkić - 1,
8) - Dijana Dragutinović - 1,
19) - Rasim Ljajić - 1,
20) - Oliver Dulić - 1,
22) - Verica Kalanović - 1,
27) - Sulejman Ugljanin - 1,
29) - Radovan Jelašić - 1,

- Nevažećih - 7 ( jedan glas je dobio i kurir Djoka, ali on je pridodat nevažećim ).

Izlaznost tačno onolika kolika će da bude na narednim parlamentarnim izborima.
leopold_lady leopold_lady 00:57 22.02.2009

Jel mogu ja....

Jel mogu ja da kažem .....

Ja mislim da je to mogao da uradi ili onaj za sport i omladinu ili ovaj za državnu upravu i lokalnu samoupravu .... Oni su mi najjsumljiviji ...... Ja retko (skoro nikad) u procenama ljudi - grešim...... Možda grešim sada,ali verujem svojoj intuiciji....... Mada mislim da se neće saznati.....Nema šanse da se sazna

* i uvrsti moj glas - dodaj za kog hoćeš od njih dvoje.Oboje mi smrdu
sentinel26 sentinel26 01:26 22.02.2009

Re: Jel mogu ja....

leopold_lady
..... uvrsti moj glas - dodaj za kog hoćeš od njih dvoje.Oboje mi smrdu
Lady, tvoj glas smo pripisali ministarki omladine i sporta jer nju si prvu pomenula, ovaj drugi glas je nevažeći.
Tak...
Dr M Dr M 01:47 22.02.2009

Re: Jel mogu ja....

Oboje mi smrdu


Ma svi oni smrdu:))
sentinel26 sentinel26 01:53 22.02.2009

Re: Jel mogu ja....

Dr M
Oboje mi smrdu Ma svi oni smrdu:))
Nije nikakav problem za povjerovati.
Doktore, a što ne bi ipak glasao ?

U ovom jadu kojim su nas zabavili moramo očuvati zdrav duh i uz pomoć humora.

A ako bude zdrav duh, biće i tijelo. Može li ovo doktore da prodje kao neka parola ?

Dr M Dr M 02:37 22.02.2009

Re: Jel mogu ja....

Doktore, a što ne bi ipak glasao ?


Ja glasao za Tadica u drugom krugu pa evo sta sam izglasao:(((

Al` ipak, na Tvoj nagovor, glasam za Dianu Dragutinovic, zna kako stojimo sa finansijama, ne zna kako da udene ovaj milion u novi Debalans budzeta, nije u samom vrhu DS i, najvaznije, imala priliku da kaze kod frizera koji frizira i gloduricu "Borbe":)))
treger92 treger92 02:41 22.02.2009

Ko su Kovačevići

Evo zašto je Srbija stala iza Miladina.Dete je iz dobre kuće videćete. Takvi su omiljerni u ovoj državi.Biće vam jasno i kakvaje veza između njih i radikala.



http://www.billwarnerpi.com/2008/07/dr-milan-mico-kovacevic-serb-war.html
constrictoria92 constrictoria92 07:30 22.02.2009

A koliki je moj deo? :)

Razmišljala sam i razmišljala. Celu noć nisam spavala razmišljajući ko bi to mogao da bude...
Na osnovu dugog & dubokoumnog razmišljanja, došla sam do rešenja:

Niko to drugi do broja 2 nije bio.

A zašto baš broj 2 (u narodu poznat i kao Gljivica)?
Zato što čovek volE da 'apsi, samo nikako da u'apsi onog kog treba (izmače mu Mladić više puta, pa Miladin....).
Da već jednom i narodu zapuši usta kako je neradnik & nesposoban - pustio je vest da procuri.
Sad nije red da kukamo što su kriminalci na slobodi, jerbo od kriminalaca su gori samo oni koji izdadu državnu tajnu (kak'a država - tak'a i tajna), a on će sve na koje sumnja da u'apsi.
Cenim da će mnogi koji ama baš nikakve veze nemaju sa ovom tajnom da osete čari rešetaka zbog radi njojzi...
Sad mož' biti da grešim, al' ovo je kviz....
Al', šta ako sam u pravu?
sentinel26 sentinel26 08:41 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

constrictoria92
Razmišljala sam i razmišljala. Celu noć nisam spavala razmišljajući ko bi to mogao da bude...Na osnovu dugog & dubokoumnog razmišljanja, došla sam do rešenja:Niko to drugi do broja 2 nije bio. A zašto baš broj 2 (u narodu poznat i kao Gljivica)?Zato što čovek volE da 'apsi, samo nikako da u'apsi onog kog treba (izmače mu Mladić više puta, pa Miladin....). Da već jednom i narodu zapuši usta kako je neradnik & nesposoban - pustio je vest da procuri. Sad nije red da kukamo što su kriminalci na slobodi, jerbo od kriminalaca su gori samo oni koji izdadu državnu tajnu (kak'a država - tak'a i tajna), a on će sve na koje sumnja da u'apsi. Cenim da će mnogi koji ama baš nikakve veze nemaju sa ovom tajnom da osete čari rešetaka zbog radi njojzi... Sad mož' biti da grešim, al' ovo je kviz.... Al', šta ako sam u pravu?

A šta kažeš na činjenicu da je on prvi priznao da odluka zaista postoji ?
Pa još kazao i koja su ministarstva tražila ( on nije rekao da je samo jedno - tj. pred-lagač ) nego "nadležna".

Može li ( ako se utvrdi da je on ) da dobije status "zaštićenog izdajnika" - ups, pardon, status "zaštićenog svedoka" ?
constrictoria92 constrictoria92 09:40 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

Može li ( ako se utvrdi da je on ) da dobije status "zaštićenog izdajnika" - ups, pardon, status "zaštićenog svedoka" ?


Jedini status koji sam predlagala, a koji i dalje predlažem, za njega, jeste StatusPotpuneZaštite. Šta to znači?

To znači da je najbolje zarad njegove (a i naše) lične bezbednosti zaštiti ti ga tako što bi ga stavili u jednu prostoriju (u kojoj će da ima komfor, naravski, u vidu: WC šolje, česme, stočića, stolice, kreveta, itd.) pod budno oko uniformisanih lica nesklonih podmićivanju...
Demokratska vlast je 2000. previdela njegov značaj, te ga nisu ni propisno zaštitili. Apelujem da se taj previd ispravi.

Edit:
p.s.
Što se mene tiče, on već odavno ima status ZaštićenogIzdajnika...
sentinel26 sentinel26 10:36 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

constrictoria92
Apelujem da se taj previd ispravi.Edit:p.s.Što se mene tiče, on već odavno ima status ZaštićenogIzdajnika...

Prihvata se dopunsko objašnjenje.
Dr M Dr M 11:24 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

A zašto baš broj 2 (u narodu poznat i kao Gljivica)?[/quote

Napoleonov ministar policije, Fuse, je proizvodio afere pa hapsio zaverenike.
Tako se Caru prikazivao nezamenljivim a sticao popularnost u narodu kao zastitnik zakonitosti.
Posle Vaterloa, nastavio da radi isti posao kod novog-starog rezima.
sentinel26 sentinel26 11:55 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

Dr M
A zašto baš broj 2 (u narodu poznat i kao Gljivica)?[/quoteNapoleonov ministar policije, Fuse, je proizvodio afere pa hapsio zaverenike.Tako se Caru prikazivao nezamenljivim a sticao popularnost u narodu kao zastitnik zakonitosti.Posle Vaterloa, nastavio da radi isti posao kod novog-starog rezima.
Misliš da je on to pročitao ? Čisto sumnjam da je imao vremena. Biće da je bio zauzet nekim drugim ( "prečim" ) poslovima.
Sjetio sam se, moguće ako je imao savjetnika. Čini mi se da sada ima jednog koji je stvarno stručan za takva pitanja.
Dr M Dr M 12:20 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

Misliš da je on to pročitao ? Čisto sumnjam da je imao vremena. Biće da je bio zauzet nekim drugim ( "prečim" ) poslovima.


Ne podcenjuj Ivicu...
Nije vazno da li je procitao, on je natureborn talent.
Sve sto se desava ide njemu u korist.
sentinel26 sentinel26 12:38 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

Dr M
Ne podcenjuj Ivicu...Nije vazno da li je procitao, on je natureborn talent.Sve sto se desava ide njemu u korist.

Ne potcenjujem ga, bože sačuvaj, a dasa zaista umije da navrće vodu na svoju vodenicu.
blackbox92 blackbox92 20:08 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

sentinel26
Dr M
Ne podcenjuj Ivicu...Nije vazno da li je procitao, on je natureborn talent.Sve sto se desava ide njemu u korist.

Ne potcenjujem ga, bože sačuvaj, a dasa zaista umije da navrće vodu na svoju vodenicu.

"Nemojmo sada da se pravimo ludi, konzul ili vicekonzul je u ime države dao garanciju da on neće izaći iz Amerike. Srbija je odgovorna za to, jer je to, u ime nje, učinio diplomatsko-konzularni predstavnik naše zemlje", rekao je Dačić.
Da li će predsednik prema nekima postupiti kao prema Ponošu, koji je, kako kaže super ali je prekršio propise.
sentinel26 sentinel26 20:39 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

blackbox92
. "Nemojmo sada da se pravimo ludi, konzul ili vicekonzul je u ime države dao garanciju da on neće izaći iz Amerike. Srbija je odgovorna za to, jer je to, u ime nje, učinio diplomatsko-konzularni predstavnik naše zemlje", rekao je Dačić.Da li će predsednik prema nekima postupiti kao prema Ponošu, koji je, kako kaže super ali je prekršio propise.

Može mu se, njegova partija nije zvanično učestvovala u vlasti kada je prva svinjarija napravljena i naravno on malo "radi svoj posao" a malo seiri.
Samo Ponoš nije prekršio zakon već nešto drugo, zbog čega su jedino i mogli da ga smijene i ništa više.

U konkretnom slučaju iza rešetaka je trebalo da se nadje cijeli lanac:
- službenik konzulata - konzul - njegov šef - "nad-šef - ministar IP.

Umjesto toga, oni su odlučili da namagarče poreske obveznike, kako reče Smajlovićka.
dunja73 dunja73 22:24 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

Umjesto toga, oni su odlučili da namagarče poreske obveznike, kako reče Smajlovićka



Hej , pa ja tek skoro saznah sta je PDV .
Pola Dajes Vladi ...
sentinel26 sentinel26 22:34 22.02.2009

Re: A koliki je moj deo? :)

dunja73
Umjesto toga, oni su odlučili da namagarče poreske obveznike, kako reče SmajlovićkaHej , pa ja tek skoro saznah sta je PDV .Pola Dajes Vladi ...
A drugu polovinu ona uzme sama. :)))

Nikad nije kasno
za istinu slasno
da se čuje glasno
sentinel26 sentinel26 22:59 22.02.2009

Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

Ako bar polovina ( ovih dana ) objavljenih novinskih tekstova sadrži tačne podatke, onda se iza slučaja MK valjaju neke mnogo opasnije tajne od ove o otkrivanju odluke o milion dolara.
Evo jedne:
---------------------------------
Blic, 22.02.2009.

“Ključna uloga američke sekretarke u „slučaju Kovačević“
Hilari iza dogovora o milion dolara odštete

Iako su i dalje zvanične poruke iz SAD da neće odustati od suđenja Kovačeviću, Slobodan Homen, državni sekretar u Ministarstvu pravde najavljuje za „Blic“ da će „u narednih nekoliko meseci otpočeti suđenje Kovačeviću u Srbiji“.
- Siguran sam da će se Kovačeviću suditi u Srbiji. Suđenje bi trebalo da počne u narednih nekoliko meseci - tvrdi za „Blic“ Slobodan Homen. On dodaje da „svako mora da odgovara za ono što je učinio“.
Srbija i SAD moraju da poprave odnose i to je jedini način.
Američke vlasti su već ustupile deo predmeta Kovačević koji se odnosi na falsifikovanje isprava i vrlo brzo dobićemo i ostatak predmeta - ističe Homen. “
--------------------------------

Ako je gornja Homenova izjava vjerodostojna onda se tu pojavljuje jedna veoma opasna novost i jedna velika laž.

1) Opasna novost :
- odakle amerikancima falsifikovana isprava ?
- Koja je to isprava ?
- Ako je istinita izjava advokata B.Borovića da se kod njega nalazi Kovačevićev pravi (original ) pasoš, znači li to da je američkom sudu predat falsifikat ?
- Znači da je on u Srbiju doputovao sa pravim pasošem a ne falsifikatom ?
- Kako je uopšte mogao da preda falsifikat ?
- Broj krivičnih djela se vrtoglavom brzinom povećava i približava se dvocifrenoj brojki. Mašala !

2) Velika laž :
- Je da je to jedini način za poprabvljanje odnosa Amerike i Srbije.
- Postoji milion boljih ( po jedan za svaki dolar ).

3) - Srbija može bez ikakvih pitanja i bilo čije saglasnosti da sudi i M.Kovačeviću i konzulu i svima koji su umiješani u KD falsifikata. Falsifikovani pasoš ( dokument ) je napravljen u prostorijama konzulata, dakle na eksteritoriji.

4) - Medjutim za razbojništvo i štetu povrijedjenom studentu ne može da mu se sudi u Srbiji i zato i pokušavaju da se vansudskim putem, pregovorima nagode sa porodicom Štajnhauer.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:08 22.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

Medjutim za razbojništvo i štetu povrijedjenom studentu ne može da mu se sudi u Srbiji i zato i pokušavaju da se vansudskim putem, pregovorima nagode sa porodicom Štajnhauer


Ja ne razumem kako to funkcionise. Oni mogu valjda tako da izdejstvuju nagodbu sa porodicom da bi ona (porodica) odustala od privatne tuzbe. Ali, zar ne postoji neki javni tuzilac koji podize optuznicu po sluzbenoj duznosti, ili i tu postoji mogucnost nagodbe?
sentinel26 sentinel26 23:24 22.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

Gospodja Klara
Medjutim za razbojništvo i štetu povrijedjenom studentu ne može da mu se sudi u Srbiji i zato i pokušavaju da se vansudskim putem, pregovorima nagode sa porodicom ŠtajnhauerJa ne razumem kako to funkcionise. Oni mogu valjda tako da izdejstvuju nagodbu sa porodicom da bi ona (porodica) odustala od privatne tuzbe. Ali, zar ne postoji neki javni tuzilac koji podize optuznicu po sluzbenoj duznosti, ili i tu postoji mogucnost nagodbe?
Naravno da postoji tužilac i on je najveći problem srpskoj strani, jer tamo političari ne mogu da utiču na sud i sudije kao u Srbiji.
Ako se neki drzne da to uradi, vrlo brzo mu izreknu političku presudu koja glasi "ostavka".

Kako je skoro prošao Blagojević kada je pokušao da muva ( ne kod suda ).
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:40 23.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

A to znaci, ako dobro razumem, da ce se on izvuci kada je u pitanju privatna tuzba, i to kosta 1000000, ali ce mu se suditi u svakom slucaju, naravno kod nas, da bi se na fer nacin dokazalo da nije kriv, samim tim opravdalo i davanje novca i nacin na koji je stradalniku omoguceno da pobegne iz USA.
sentinel26 sentinel26 12:15 23.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

Gospodja Klara
A to znaci, ako dobro razumem, da ce se on izvuci kada je u pitanju privatna tuzba, i to kosta 1000000, ali ce mu se suditi u svakom slucaju, naravno kod nas, da bi se na fer nacin dokazalo da nije kriv, samim tim opravdalo i davanje novca i nacin na koji je stradalniku omoguceno da pobegne iz USA.
Dobra primjedba, veliki je broj onih ( čak i u Vladi ) koji upravo priželjkuju takav scenario. Glasovi patriJota su u pitanju.
Vidjećemo. Sada oni teško mogu više da sakrivaju činjenice.
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:06 23.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

veliki je broj onih ( čak i u Vladi ) koji upravo priželjkuju takav scenario


Pa meni izgleda da su oni to tako iskalkulisali, za pare se nikada ne bi ni saznalo, a na kraju bi na sva zvona proglasili pobedu naseg pravnog sistema i Jermiceve diplomatije nad Amerikom. Eto ti kredit za izbore, taman da se buduci apstinenti nadomeste glasacima iz toma&velja&voja redova. A mozda nesto i pretekne, za post-izborne koalicije.

A Miladina za ministra za omladinu i sport.


sentinel26 sentinel26 15:10 23.02.2009

Re: Kovačević doputovao sa pravim pasošem ?

Gospodja Klara
.A Miladina za ministra za omladinu i sport.
Ja imam još jedan povezan i koristan predlog.

Organizatori Univerzijade muku muče kakvo ime da daju zvaničnoj maskoti.
Bio predlog da se zove "ŽIVKO" pa su nešto odustali ( nije valjda umro ? ), konkurs još traje, Univerzijada samo što nije počela a oni nemaju rješenje.

Ja predlažem da mu damo ime "Muljajdin". Zamisli pridješ osvajaču zlatne medalje i uručiš mu "Muljajdina" a on kaže "Hvala" ( ili "Spasiba " ).
Pa dok se svira himna a oni svi drže po jednog "Muljajdina" u rukama. Krasota.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana