Stilske vezbe

jaksa scekic RSS / 07.09.2007. u 13:04

11.12.2007
Pristina-Beograd(po agencijama)

Na svecanoj sednici Skupstine Kosova bice proglasena nezavisnost pokrajine koja je do bila pod upraviteljstvom Ujedinjenih Nacija posle intervencije Nato pakta 1999 godine.Ovoj sednici prisustvovace i predstavnici Srba sa Kosova koji su posle napornih pregovora dobili status konstitutivnog naroda. Ovim sporazumom zagarantovana su najveca moguca prava srpskom narodu na Kosovu a Rusija ce biti medjunarodni garant.Ovoj sednici prisustvovace i delegacija Skupstine Srbije,ali jos nije poznato ko ce je sacinjavati

Pregovori su trajali 120 dana pod pokroviteljstvom  Rusije,Evropske Unije i Amerike...Dogovoreno je da mandat predsednika Kosova traje dve godine i bice biran po reciprocitetu.Dogovoreno je da Kosovo i Srbija uskoro otvore ambasade.
Danas ce biti i potpisan veliki broj ugovora izmedju Kosova i Srbije o kulturnoj i ekonomskoj saradnji.Ovim ugovorima se predvidja  razmena roba i usluga.Kosovske vlasti su pozvale JAT da preuzme sve medjunarodne letove iz Pristine.Beogradska Delta dobila je plac u centru Prsitine za izgradnju velikog soping centra,a kosovske zeleznice ponudile su srpskom ministru Velimiru Ilicu da oba zeleznicka preduzeca imaju zajednicki sistem rezervacija i prodaju karata.Kosovsko narodno pozoriste ce uskoro gostovati u Beogradu.Albansko rukovodstvo je javno pozvalo Srbe koji su izbegli sa Kosova da se vrate i ponudilo  odsetu svima kojima je imanje bilo oteto ili unisteno.Srbija je kao gest dobre volje ukljucilo Kosovo u svoj energetski sistem,a od jutros su na granici zajednicke patrole srpske i kosovske policije.U Pristini otvoren bioskop koji ce prikazivati samo srpske filmove.Drugi kanal pristinske TV bice na srpskom,a prvi na albanskom.

11.12.2007
Pristina-Beograd(po agencijama)
Kosovska skupstina je odmah posle ponoci  na hitno sazvanoj skupstini proglasila nezavisnost jer pregovori koji su trajali 120 dana nisu doneli rezultat.U toku jutra  Kosovo su priznali susedna Makedonija i Slovenija,zemlje koje su to odavno najavljivale,kao i Island i Svajcarska.Velika Britanija,Francuska i Nemacka vec su najavili priznanje Kosova u toku dana.Americki predsednik Bush dao je nalog drzavnoj sekretarki Kondolizi Rajs da zavrsi procedura priznavanja Kosova kao nezavisne drzave, i da pokrene proceduru u Ujedinjenim nacijama da se Kosovu omoguci clanstvo u ovoj organizaciji.Ostale clanice Evropske Unije priznace Kosovo u narednih nekoliko nedelja,dogovoreno je na vanrednom sastanku Ministara spoljnih poslova.
Srpska vlada je odmah opozvala svoje ambasadore iz zemalja koje su priznale Kosovo,a u toku dana se ocekuje da Beograd proglasi “persona non grata” sve ambasadore zemalja koje su priznale Kosovo.Ispred pojedinih zapadnih ambasada vec su primeceni kamioni za evakuaciju.Carinski prelazi sa Kosovom su blokirani,a primeceni su i pokreti vojnih trupa ka  srpskoj pokrajini.Po nekim nezvanicnim vestima iz Beograda clanovi vlade is Demokratske stranke i G 17 podneli  su ostavke,a po Beogradu se prica da ce  srpski premijer pozvati u vladu funkcionere Srpske radikalne stranke i Socijalisticke partije Srbije.Svi odmori vojnih lica su suspendovani.
Srpski predsednik,koji je i  predsednik Demokratske stranke podneo je ostavku.Po ustavu zamenjivace ga predsednik skupstine.Medjutim za sad nije jasno ko ce to biti posto je dosadasnji predsednik skupstine takodje iz redova Demokratske stranke  podneo ostavku.Najverovatnije duznost ce vrsiti neko iz Srpske radikalne stranke.Evropska unija je saopstila da suspenduje sve pregovore sa Srbijom,kao i ugovor o viznim olaksicama.Ruski Predsednik Putin se jos nije oglasio,ali je ruski ministar spoljnih poslovao najavio da Rusija za sad nece prenagliti u svojim odlukama.

 

11.12.2007(po agencijama)

 

Beograd-Pristina

Rano jutros medjunarodna komisija na cijem je celu Karl Bilt pocela je sa postavljanjem demarkacione linije izmedju Kosova i Srbije.Posle 120 dana bezuspesnih pregovora odlukom Saveta bezbednosti odluceno je da se pristupi deobi Kosova.

Scene koje su pre 60 godina vidjene u Indiji i Pakistanu  danas su na Kosovu.Doslo je do velike seobe sto Albanaca sto Srba koji su odlucili da,iako su bili pod pritiskom albanskog stanovnista,a i vlasti da se isele i napuste pokrajinu,sad su odlucili da se presele na deo koji ce pripasti Srbiji.

Medjutim u susednoj Makedoniji pojedina sela sa pretezno albanskim stanovnistvom pocela su da se izjasnjavaju da administrativno zele da se pripoje Kosovu.Pojedini granicni znakovi su ili sruseni ili su umesto Makedonija isarani natpisom Kosovo. 

 


11.12.2007

Beograd(po agencijama)
Probudio se ujutros.Jos jedan obican dan,nista se nije desilo,sem sto sam jos jedan dan stariji,i ko zna sta jos :)))…

PS:Izvinjavam se svima koji su replicirali do sada,ali dok sam setao setio sam se da nisam dotakao podelu.  

 

 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 13:23 07.09.2007

Pouka

And the moral to this story is...?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:28 07.09.2007

Re: Pouka

Šta ti misliš Atomski? Šta je pouka? Ne mora valjda sve da ti se nacrta?
Atomski mrav Atomski mrav 13:52 07.09.2007

Re: Pouka

Jelena, opet ti svr' mene? Imam pravo da pitam nešto autora posta, a on ima pravo da mi (ne) odgovori...
jaksa scekic jaksa scekic 14:16 07.09.2007

Re: Pouka



Mislis naravoucenije,nemam verovali ili ne

J

PS:Ali svako moze da doda svoju verziju 11.12.2007
dragan7557 dragan7557 16:38 07.09.2007

Re: Pouka

bioskop koji ce prikazivati samo srpske filmove.


Omiljeni PRVI SRPSKII TRILLER KAPETAN LEŠI je izazvao plač u prepuno sali!
remorker remorker 19:10 07.09.2007

Re: Pouka

Igra krece, ja vec snalazim se
Vrebam pogled, tvoj pogled vreba me
I brišem znoj sa dlanova
Ludilo osvaja kao pre
Preko stakla gledam, motrim na znak
Samo šapat, necujan i lak
Jedna rec i tako blizu sam
A blizina razdvaja
Kratak susret, osmeh mesto pozdrava
I ispod stola dodir tvoga kolena
Slika u tami, strah od novog budjenja
I pokret oka, prevara k'o navika
Laki drhtaj, naglo prekinut san
I jedan
Sasvim obican dan
Ne brinem i ponavljam
Skok u mraku, padam i vec sam tu
Vicem u sebi, još samo ovaj put
Trazim izlaz, beg iz zabluda
A tvoja ruka me poziva
Preko stakla gledam, motrim na znak
Samo šapat, necujan i lak
Jedna rec i tako blizu sam
A blizina razdvaja
Kratak susret, osmeh mesto pozdrava
I ispod stola dodir tvoga kolena
Slika u tami, strah od novog budjenja
I pokret oka, prevara k'o navika
Laki drhtaj, naglo prekinut san
I jedan
Sasvim obican dan
Trazim sve sto treba da dam
Jedan naglo prekinut san
Ne brinem i ponavljam
Sasvim Obican Dan
jaksa scekic jaksa scekic 12:50 08.09.2007

Re: Pouka


Nije proslo ni 24 casa,a evo pouke .Kako sve ide preko nasih ledja..Veliki se za cas dogovore


1.Bush, Putin focus on missile defence in talks
SYDNEY (AFP) — US proposals to site an anti-missile defence shield in Europe dominated face-to-face talks here Friday between US President George W. Bush and his Russian counterpart Vladimir Putin.

Putin said their meeting of around an hour at a Sydney hotel "above all was related to missile defence," but neither men gave details.

The Russian leader said experts from both sides would meet again soon and inspect a radar station it operates in Azerbaijan which Moscow has suggested the United States could use instead.

"In this way we are continuing joint work in this direction," Putin said.Their talks also touched on Iran's nuclear programme, Russia's bid to join the World Trade Organisation and environmental issues.

Putin also told reporters in a brief joint appearance afterwards that he and Bush had agreed to go fishing together in Siberia.

Bush described their talks as "both cordial and constructive".



2.VAŠINGTON, 8. septembra 2007. (Beta-AFP) - SAD su spremne da jednostrano priznaju nezavisnost Kosova, ako Savet bezbednosti UN ne postigne konsenzus o statusu te srpske pokrajine, izjavio je zvaničnik Stejt departmenta Kurt Voker (Volker).

"Kosovski Albanici su jasno rekli da bi, ako dogovor izostane, proglasili nezavisnost", rekao je za AFP Voker, jedan od pomoćnika američkog državnog sekretara.

On je dodao da "u ovom trenutku" svi moraju da preuzmu svoje odgovornosti za očuvanje mira i stabilnosti na Balkanu.

U slučaju da Kosovo jednostrano proglasi nezavisnost, "mi ćemo priznati nezavisnost Kosova, kao što će, verujem, učiniti i drugi, pošto je to jedino rešenje za Balkan", rekao je američki diplomata.

Agencija Frans pres navodi da je to prvi put da neki američki zvaničnik javno potvrdi tu poziciju, koju su, kako navodi agencija, američki zvaničnici do sada samo nezvanično pominjali.

3.Саопштење председника Владе Србије Војислава Коштунице
Наша земља је суочена са директном претњом САД да ће америчка администрација на нелегалан начин признати једнострану независност покрајине Косово и Метохије. Полазећи од политике силе САД отворено прете да неће поштовати суверенитет и територијални интегритет Србије, која је међународно призната држава и чланица УН. Тиме САД заправо саопштавају да ће на најгрубљи начин прекршити Резолуцију 1244 и Повељу УН.

Изражавајући најдубљу забринутост Влада Србије упозорава Савет безбедности УН да је угрожена територијална целовитост Републике Србије. Влада Србије очекује да ће Савет безбедности сагласно својим овлашћењима предузети одговарајуће мере да од политике силе САД заштити суверенитет и територијални интегритет Републике Србије и да ће СБ обезбедити пуно поштовање Резолуције 1244.

Београд,
8. септембар 2007. године





vucko vucko 22:18 08.09.2007

Veliki zaokret u politici US

3.Саопштење председника Владе Србије Војислава Коштунице
Наша земља је суочена са директном претњом САД да ће америчка администрација на нелегалан начин признати једнострану независност покрајине Косово и Метохије.

Opa, US će priznati samo jednostranu nezavisnost. Možda mudra politika naše vlade za odbranu Kosova i Metohije ipak deluje?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:27 07.09.2007

E da,

Jakša odlično urađena stilska vežba.
Nije najveći problem kada se napravi jedna greška, problem je kada se zaboravljaju stare greške pa se ponavljaju i ponavljaju i ponavljaju i prave nove...
mariopan mariopan 14:05 07.09.2007

Re: E da,

Nisu to stilske vezbe,time nas smaraju poslednjih deset godine,covek je samo rezimirao...
A sve zajedno bi se moglo svesti pod onu narodnu STO JE BABI MILO TO JOJ SE I SNILO a odnosi se i na Srbe i na Albance i na SAD i Medjunarodnu zajednicu. Svako od njih gura neki svoj san,bojim se da ce budjenje biti kosmarno i tesko za sve..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:32 07.09.2007

Eto...

Prvi scenario je zapravo progam LDP-a za Kosovo.
Drugi scenario je politika trenutno vladajućeg trojca Koštunica - Tadić - Nikolić, tzv "ustavne koalicije" i donosioca devet rezolucija o Kosovu.
Jedino neće biti ostavki DS-ovih funkcionera, nego će Koštunica tražiti da se formira koncentraciona vlada "nacionalnog spasa"..
U vladu će ući SPS, radikali će odbiti i naravno LDP ignorisati taj poziv.
Ulazak SPS biće kvalifikovan kao "vlada nacionalnog spasa", a onda će za jedno pola godine početi ponovo pričati kako treba "dovršiti saradnju sa Hagom" i normalizovati odnose sa zemljama EU i zemljama regiona...
Covek u belom Covek u belom 14:52 07.09.2007

Re: Eto...

Drago Kovacevic
Prvi scenario je zapravo progam LDP-a za Kosovo.
Hteo si reci bajka o crvenkapi :))).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:02 07.09.2007

Re: Eto...

Covek u belom
Drago Kovacevic
Prvi scenario je zapravo progam LDP-a za Kosovo.
Hteo si reci bajka o crvenkapi :))).

Pa zar nije...pa zar ih ti i tvoji koalicioni partneri za to ne zovete izdajnicima...
jaksa scekic jaksa scekic 15:31 07.09.2007

Re: Eto...



Prva verzija podrazumeva pristanak albanske strane u sta ja stvarno ne verujem,evo hipoteticno da Srbija kaze nezavisnost ali predsednik jedne godine Albanac druge godine Srbin sa Kosova,drugi program TV Pristine na srpskom...i ostalo... Ne bi to albanska strana prihvatila da se ne zavaravamo
nestorijanac nestorijanac 15:32 07.09.2007

Re: Eto...

Mislite da se bilo ko zavarava ?
Domazet Domazet 23:14 07.09.2007

Ah taj septembar u Beogradu.

Drago Kovacevic
Prvi scenario je zapravo progam LDP-a za Kosovo.
.
.
.


Molio bih kolege Blogere da, u trenutku kada nas Drago izlazi u javnost sa nedvosmislenim stavom da je cuveni LDP Program za Kosovo - sanak pusti, pokazu suzdrzanost i ne obruse se na njega sprdajuci se. Akjo mi ne nagradimo iskrenost, ko ce onda?

Evo, ja cu da prvi dam primer. Uopste necu da spomenem kako je ona moja izjava o septembru mesecu kao Mesecu Politic(ars)ke Gluposti postala veoma brzo prorocanska.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:00 08.09.2007

Re: Eto...

jaksa scekic


Prva verzija podrazumeva pristanak albanske strane u sta ja stvarno ne verujem,evo hipoteticno da Srbija kaze nezavisnost ali predsednik jedne godine Albanac druge godine Srbin sa Kosova,drugi program TV Pristine na srpskom...i ostalo... Ne bi to albanska strana prihvatila da se ne zavaravamo

Prva verzija podrazumeva saglasnost obe strane. Da je naša strana kazala -ok, priznajemo nezavisnost Kosova ali pod uslovima koje ste baš vi naveli u prvom scenariju, mislim da tu ne bi moglo da bude drugačije. Pogledajte principe kontakt grupe, pogledajte Ahtisarijev plan, to je bio prostor da se nađe to što se zove "kompromis"..Dobro, možda ne svaki pojedinačni detalj ali osnova rešenja - da-.
Da je bilo tako, sada bi sva svetska diplomatija bila u Prištini i radila na realizaciji toga modela, na užas našega Braja, Koste Čavoškoga, Mantije i mantijaša...
Ali, to bi bilo rešenje u skladu sa zdravim razumom, interesom građana Srbije i interesom građana Kosova. Na kraju bio bi to interes Evrope.
Šta će se na kraju dogoditi. Pa dogodiće se ono što se dogodilo svuda u bišoj SFRJ. Srpsku zajednicu na Kosovu će ova naša antievropska politika sukobiti sa svima do mere da zajednički život nije moguć, uz kuknjavu sačekati da budu etnički očišćeni, a onda nastaviti sa hulenjem. Biće svi krivi. SAD, NATO, papa, islamski fundamentalizam, masoni, LDP, EU....svi...
Jedino neće biti krivi Rusija, naša politička klasa, popovi, Dobrica i Mantija...
I onda ćemo desetak godina sačekati da svet malo omekša stvari, a ljudi koji će istinski stradati, Srbi sa Kosova, dođu u priliku da se po neko vrati i proda svoju imovinu...
I tada će naš Brajan sa bezbedne udaljenosti, a Dobrica, Mantija, Velja, popovi, radikali i drugi lažni branioci neodbranjivoga, zaklonjeni u sigurnost institucija pričati kako se dogodila nepravda...
My2cents My2cents 05:14 09.09.2007

Re: Eto...

Dragi gospodine Drago,

Evo za Vas jedne genijalne izjave Bendjamina Frenklina koja mi se urezala u pamcenje a koja tako lepo islustruje svu naivnost vaseg pogleda na svet, a glasi ovako: "The man who trades freedom for security does not deserve nor will he ever receive either." A sto se tice mogucih scenarije , evo da probam da dopunim onaj prvi (najpozeljniji). ...Po proglasenju nezavisnosti Kosova sve vodece NVO oraganizacje iz Srbije su odlucile da presele svoje centrale iz Beograda u Pristinu, gde ce zajedno sa malom kolonijom LDP-ovaca zapoceti misionarski posao sirenja bratstva i jedinstva sa Kosovarima, najmladjom nacijom u Evropi. U Pristinu se trajno doseljava i Drago Kovacevic koji ce biti postavljen za dozivotnog direktora Srpskog Narodno Pozorista u ovom gradu. ...
nestorijanac nestorijanac 11:51 09.09.2007

Re: Eto...

Ne zaboravite i konceptualne umetnike iz Srbije koji ce svoju internacionalnu (globalnu) svest lepo umeti da naplate na performansima u Prishtini....
vucko vucko 12:58 09.09.2007

Vanda: Čitaju, Oto, ali ne razumeju

Evo za Vas jedne genijalne izjave Bendjamina Frenklina koja mi se urezala u pamcenje a koja tako lepo islustruje svu naivnost vaseg pogleda na svet, a glasi ovako: "The man who trades freedom for security does not deserve nor will he ever receive either." A sto se tice mogucih scenarije , evo da probam da dopunim onaj prvi (najpozeljniji). ...Po proglasenju nezavisnosti Kosova sve vodece NVO oraganizacje iz Srbije su odlucile da presele svoje centrale iz Beograda u Pristinu, gde ce zajedno sa malom kolonijom LDP-ovaca zapoceti misionarski posao sirenja bratstva i jedinstva sa Kosovarima, najmladjom nacijom u Evropi. U Pristinu se trajno doseljava i Drago Kovacevic koji ce biti postavljen za dozivotnog direktora Srpskog Narodno Pozorista u ovom gradu. ...

Vidite, to je interesantan citat. Pretpostavljam da se odnosi na rukovodstvo kosovskih Albanaca, desetogodišnju policijsku upravu na Kosovu (1989-1999), rat u kome su stotine hiljada kosovskih Albanaca bile proterane, a hiljade ubijene?

Vaš "najpoželjniji" scenario je vrlo interesantan. Da li bi ste se, kad bi se ispunio, osetili slobodnijim i bezbednijim? Ako je odgovor "da", da li biste bili ljubazni da nam objasnite - zašto?
nestorijanac nestorijanac 14:51 07.09.2007

A, moze i ovako ?

11.12.2007
Beograd (po agencijama)

Gospodin Jaksa Scekic je danas dan stariji nego juce. Vracen je na posao.
zdravosrecno zdravosrecno 15:08 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?

nestorijanac
11.12.2007
Beograd (po agencijama)

Gospodin Jaksa Scekic je danas dan stariji nego juce. Vracen je na posao.


Немој тако: После успешно одрађеног посла у бази, друг Шћека је враћен назад на позицију.
nestorijanac nestorijanac 15:11 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?

Dobro rekoste - vracen je NAZAD.
jaksa scekic jaksa scekic 15:21 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?



Ne moze,jer u staru firmu se vise ne vracam :)))
nestorijanac nestorijanac 15:23 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?

To kazete danas, ali 11.12.2007 ? Ko to moze znati ?
U stilskim vezbama je sve moguce. Naravno, uz odgovarajuci stil.
jaksa scekic jaksa scekic 15:25 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?



Ne,dosta je bilo.Covek treba da zna kad je kraj u jednoj firmi i da zapocne nesto novo
nestorijanac nestorijanac 15:27 07.09.2007

Re: A, moze i ovako ?

Eh, sta bi sve covek trebalo da zna, a ne zna.... Valjda je zato covek - covek...?
zdravosrecno zdravosrecno 15:01 07.09.2007

Косово давно продато, комуњаре у невољи!

Немогућност испоруке робе а због појаве пуковника Путина и јачања Русије је нешто тотално непредвиђено. Видимо да је збуњеност и шокираност по свим `линијама`. Газде притискају, комуњаре паре раскрчмиле, уживају `углед` у дијаспори, `роба` још неиспоручена, а запакована.
Огромни и панични напори свих црвених `линија` како у земљи тако и у иностранству, да се нешто по том питању `уради`. Како, зна се да је Путин кгбеовац и да су око њега исти такви, ткзв силовики. Са друге стране без обзира колико је црвена банда успела да уништи, понизи и растури тај милитантни, анти-интернационални (били су и против интернационале) и зли српски народ, опет ...
Ево друг Шћека ће сада да нам објасни како да се то `уради`. Пуј спас свију нас!
ana t. ana t. 15:59 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољи!

Lep je oja prvi predlog ali nazalost tako neostvarljiv. Na moju veliku zalost proci ce jos mnogo godina pa da ti ljudi pocnu da zive zajedno a civilizovano. Do 2000. sam bila za apsolutnu nezavisnost Kosova od Srbije ali nakon ovih 7 god. stvarno vise ne vidim resenje. Kad sa albanske strane na pitanje sto pobiste onu srpsku decu dobijam odgovor a sta je nama Milosevic radio 99, svaki dalji razgovor je suvisan. Znam da ce se odliuka doneti u decemberu a moje mastanje je da se recimo probudim 11.12. kad ono Kosovo nezavisno a srpsi deo i srbi imaju , kako to ono bese Kostunica kaze, vise od autonomije a manje od nezavisnosti.
adam weisphaut adam weisphaut 18:10 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

O svetli luconoso nacionalne inteligencije zdravosrecno, reci ti meni kako to da kad vec delis taj epitet na sve strane druzja Putin nije komunjara Ili to jedino ne vazi za ex ruske tajne agente i domace srboidne patriote.
zdravosrecno zdravosrecno 18:42 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

adam weisphaut
O svetli luconoso nacionalne inteligencije zdravosrecno, reci ti meni kako to da kad vec delis taj epitet na sve strane druzja Putin nije komunjara Ili to jedino ne vazi za ex ruske tajne agente i domace srboidne patriote.


Заиста Хвала на питању г.Веиспхаут,

ми срби смо доста претрпели од вас великих интелектуалаца и про-западњака а не-српске провинцијенције, да подсетим на Јосепха Бросха, Мосху Пихјиаду, Едуардоа Кхародхеља, Стхипху Шхувхара (Шхуварицу), Стипху Мхијесхицха, Дрхдховншхекха, Кучханха.
Па имајући то у виду, најмање се од вас г.Веиспхаут очекује да покрећете питање интелигенције и `лучоноша`, јербо смо ваше `лучоноше` видели на својим леђима. Знам тешко је сада, задатак необављен `у целини целости` ето још има срба а и оних који размишљају својом главом. Горчина у устима, разумем ја вас, а и нико вас више не пита око `српског` питања. Лепо је то било куда ви оком а срби на србина скоком, далеко било , не повратило се.
Што се г.пуковника Владимира Владимировича Путина тиче, па он није био 60 година амерички шпијун као ви-југословенска црвена `интелектуална` аристократија. Није продавао оно за бубреге. Било је и код нас поштених комуниста, али знаш ти и сам шта је се са таквима `радило`. Ја сам рекао КОМУЊАРЕ и ЦРВЕНА БАНДА а то је нешто сасвим друго.

П.С.- Чисто да подсетим на интелектуалне `висине` интелектуалне југословенске не-српске елите:
Повео сељак краву код веттеринара и сретне Едуарда К., пожали се а овај га саветује да је то ништа и да не троши паре већ да се врати кући да крави удара само хладне облоге.
После неког времена иста сцена, Едуардо К. му каже да је он то управо и хтео (да крави буде мало лошије) и да је то `третман, већ да се врати и сада крене са топлим облогама, сељак послуша.
После неког времена иста сцена, Едуардо К. му каже да је сада `трећа етапа` и да сада иде мало са топлим мало са хладним облогама, сељак опет послуша (велики је `лучоноша` био Едуардо К.).
Сретне сељака после, шта је са кравом, цркла, `А имао сам још неколико идеја да испробам` , рече Едуардо К., велики лучоноша интелигенције.

adam weisphaut adam weisphaut 19:11 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ


Toliko gluposti, u jednom komentaru je zaista impresivno.
zdravosrecno zdravosrecno 19:33 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

adam weisphaut

Toliko gluposti, u jednom komentaru je zaista impresivno.


Па сигурно да се смејете шта сте Србији и србима урадили у задњих 60 година, а ево још сте ту и нешто `коментаришете`. И заиста је смешно што ми срби још толеришемо такве као што си ти и твоји.
Али даће драги Бог.
AlexDunja AlexDunja 19:41 07.09.2007

adame, pobogu!!!

koliko ti je godina?????:)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:48 07.09.2007

Zdravosrećno,

ko je šta uradio Srbiji? (inače Srbin i Srbi se obavezno piše velikim slovom)
Šta će dati dragi bog?
adam weisphaut adam weisphaut 19:51 07.09.2007

Re: adame, pobogu!!!

Koliko ?!?! Pa 259 godina naravno
zdravosrecno zdravosrecno 19:56 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Jelica Greganović
ko je šta uradio Srbiji? (inače Srbin i Srbi se obavezno piše velikim slovom)
Šta će dati dragi bog?


Немам појма! Испрали су ми мозак па сам све заборавио!
Иначе `Бог` се пише великим словом!
adam weisphaut adam weisphaut 19:56 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

И заиста је смешно што ми срби још толеришемо такве као што си ти и твоји.

Stvarno samo, doduse vam se ponekad omakne koja bomba pod prozorom, cigla kroz prozor..
Али даће драги Бог..

Zdravosrecno da nisi ti Mirko Kontic? Posto i on malo malo izvaljuje takve bajalice
AlexDunja AlexDunja 19:59 07.09.2007

Re: adame, pobogu!!!

a nije 256, 512, 10024....:))))
AlexDunja AlexDunja 20:01 07.09.2007

Re: adame, pobogu!!!

aj,aj,aj, qq
ne mogu da menjam:)))))
1024, znas:))))
adam weisphaut adam weisphaut 20:05 07.09.2007

Re: adame, pobogu!!!

Pa ti duboko u drugom milenijumu
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:05 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

ne, bog može, ali ne mora da se piše velikim slovom, ali zato Hrvatska i Slovenija se mora pisati velikim slovom.
Ako nemaš pojma o čemu pišeš, onda bolje ne piši.
A i šta bi trebalo da znači "...evo još vas puštamo da "iznosite vaše mišljenje"..." Ko pušta ili kako bi mogao da ne pusti?
AlexDunja AlexDunja 20:06 07.09.2007

Re: adame, pobogu!!!

a sta si ti mislijo???
adam weisphaut adam weisphaut 20:12 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

И ево још вас пуштамо да `износите ваше мишљење`, ту поред нас.

Prosto sam dirnut stepenom tolerancije Ali necete dugo, zar ne
Дајемо вам време да се покајете!
Јер има Бога.

Ovo je 100% Mirkec
zdravosrecno zdravosrecno 20:16 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Jelica Greganović
ne, bog može, ali ne mora da se piše velikim slovom.
Ako nemaš pojma o čemu pišeš, onda bolje ne piši.


Ако се обраћаш Богу онда се пише великим словом, или ако Га спомињеш. Али ако не онда можеш и малим, за тебе може и малим.
Иначе ја немам појма, то сви знају, знаш испирање, а пошто сам скромних интелектуалних могућности онда не умем ни ствари да мало повежем. И заборављам..., ево не знам ни шта сам јуче јео. А друго, да ти кажем искрено, и плаћају ме, држе ме, а док се народ опасуљи оооо... зато и носим пасош са собом стално. Са овим милитантним србима никад ниси начисто! Како их не средисмо 99-те бомбардовањем, а цела интернационала се лепо била ујединила, а види сада не можеш слободно ни мајку им ни ништа... задње време дошло?
zdravosrecno zdravosrecno 20:18 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

adam weisphaut
И ево још вас пуштамо да `износите ваше мишљење`, ту поред нас.

Prosto sam dirnut stepenom tolerancije Ali necete dugo, zar ne
Дајемо вам време да се покајете!
Јер има Бога.

Ovo je 100% Mirkec


Па кренуло је про-западно , то ме и брине, јер видиш како се то тамо ради, па се бојим (ипак сам ја инфериорни хришћанин православац) да ће те `методе` и наш народ да прихвати (мислим да се про-запади - демократизује).
adam weisphaut adam weisphaut 20:25 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

Dok su docim "pravoslavne" metode tolerancija iz 90-ih kao Curuvija, Dada, Stambolic, ibarska... ili danas u Rusiji (Livinjenko, Ana P). neuporedivo bolje. od slobode belosvetskih medija.
zdravosrecno zdravosrecno 20:32 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

adam weisphaut
Dok su docim "pravoslavne" metode tolerancija iz 90-ih kao Curuvija, Dada, Stambolic, ibarska... ili danas u Rusiji (Livinjenko, Ana P). neuporedivo bolje. od slobode belosvetskih medija.


О, то тебе брине, што се мафије разрачунавају међу собом (немош да будеш сигуран ни у демократски оформљеној мафији). Па да ти кажем, ово одозго ја сам мислио о стотинам хиљада невиних људи који су страдали, а о вашој вам лијепој а и узороној, сам мислио о милионима који су демократски .... мислим знаш. И није ово задње било давно, па и ако ти цури млеко са усана.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:35 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

bogova ima više i kada se radi o pojmu piše se malim slovom. Obzirom da nisi precizirao o kom bogu se radi, daklem, malo slovo. Ko te drži i plaća tako zaboravnog? Ko ste vi?
adam weisphaut adam weisphaut 20:40 07.09.2007

Re: Косово давно продато, комуњаре у невољ

Kojim stotinama hiljada? Iz Vukovara, Kozarca, Keraterma, Visegrada, Srebrenice, Suve reke... ? Iz Batajnice i Backog Petrovog sela? Hm a to za sukob izmedju mafija, pa to je pokvarena poloca koju je vrtila jedna primadona koja je trenutno u Hagu sto je nedavno vezbala post sto ga njegov omiljeni vladika/ mitaljezac/vlasnik kradenog dzipa trenutno upraznjava pod satrom.
zdravosrecno zdravosrecno 20:42 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Jelica Greganović
bogova ima više i kada se radi o pojmu piše se malim slovom. Obzirom da nisi precizirao o kom bogu se radi, daklem, malo slovo. Ko te drži i plaća tako zaboravnog? Ko ste vi?


Па пошто је ово дискусија о Србији и србима, и у Србији онда сам нормално мислио на муслиманског бога - јелте ... они га зову и алах, али опет нисам хтео да употребим тај `појам` јер би се погрешно схватило.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:43 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

daj, svega ti, napiši jedared bar to "srbi" velikim slovom, ko što bog i gramatika zapovedaju.
adam weisphaut adam weisphaut 20:47 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Ah Jelice A foolish consistency is the hobgoblin of small minds
Zdravosrecno je dosledan covek..
zdravosrecno zdravosrecno 20:47 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Jelica Greganović
daj, svega ti, napiši jedared bar to "srbi" velikim slovom, ko što bog i gramatika zapovedaju.


Србадија!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

hvala.
adam weisphaut adam weisphaut 21:00 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Oh please indulge me, enlightened savant That is if your imaginary friend, god, lets you
zdravosrecno zdravosrecno 21:37 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

adam weisphaut
Oh please indulge me, enlightened savant That is if your imaginary friend, god, lets you

Ово си преписао однекуд?
Али бољи си, бољи. Биће од тебе човек кад порастеш.
adam weisphaut adam weisphaut 22:10 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Биће од тебе човек кад порастеш.

Mislis ono sto ti nikad neces biti
Nego Mirkec, pitala me jedna draga blogerka da li je u Palmoticevoj jos happy hour kada toliko visis na kompu
zdravosrecno zdravosrecno 22:32 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

adam weisphaut
Биће од тебе човек кад порастеш.

Mislis ono sto ti nikad neces biti
Nego Mirkec, pitala me jedna draga blogerka da li je u Palmoticevoj jos happy hour kada toliko visis na kompu


Ја сам већ човек, а ти си жалосни и неоргинални `следбеник`. Да ли ти ове овде покупљене форе и фразе `пале`, мислим у `друштву`.
adam weisphaut adam weisphaut 22:37 07.09.2007

Re: Zdravosrećno,

Ја сам већ човек, а ти си жалосни и неоргинални `следбеник`.

Pa nism ja sledbenik, ovde.Zar nisi ti taj koji stalno poteze boga
Да ли ти ове овде покупљене форе и фразе `пале`, мислим у `друштву`.

Ne kupim ih ovde. Sto p[itas, ne pomazu? Hm ja bih rekao da je to do licnosti
dragan7557 dragan7557 10:14 08.09.2007

Re: Zdravosrećno,

adam weisphaut
Oh please indulge me, enlightened savant That is if your imaginary friend, god, lets you


Za indulgencije se obratite crkvi a ne blogerima. Ovi zadnji NISU OVLAŠĆENI za izdavanje OPROŠTAJA .
Ska ima svoj zadatak Mirotvorac i faktor stabilnosti (srednji period).
Bog oprašta besplatno (p.p)
sentinel26 sentinel26 11:51 08.09.2007

Re: Besplatno ?

dragan7557
Bog oprašta besplatno (p.p)


Ne bih rekao.
Njegova administracija na zemlji nema nijednu besplatnu uslugu na spisku.

A možda je i on neobavešten.

kuki kuki 16:40 07.09.2007

1987-2007

Sa Kosovom je sve pocelo, i sa Kosovom ce sve da se zavrsi.
sentinel26 sentinel26 20:38 07.09.2007

Stilska vežba broj 5.

11.12.2007
Pristina-Beograd (po agencijama, Bljeta, Golješ i Tandrdžug )

Komisija za sprovodjenje referenduma o priključenju Kosova Zajednici nezavisnih država koju će sačinjavati Srbija, Kosovo i Distriht Gazimestan, (skraćeno: SrbKoStan) saopštila je preliminarne rezultate referenduma koji glase:

- Na izjašnjavanje izašlo 92% upisanih gradjana Kosova upisanih u biračke spiskove;

- Za priključenje Kosova državnoj zajednici sa Srbijom glasalo 86% izašlih,
- Protiv priključenja glasalo 13%;
-Nevažećih listića bilo je 1%.

Protiv priključenja glasali su skoro svi birači na sjeveru Kosova.

Glavni grad Zajednice Nezavisnih Država biće Kruševac.

Predsednik Vlade Kosova Agim Čeku podnio ostavku na tu funkciju i prihatio dužnost komandanta Niškog korpusa vojske ZND.

Kohabitacione stranke Srbije dale saglasnost da zajednički ministar inostranih poslova bude poznati diplomata Hašim Tači.

Ramuš Haradinaj odustao od kandidature za predsednika ZND u korist B.Tadića i T.Nikolića (svejedno mu je).

Mrakov postavljen za generalnog direktora TV Priština.

Fljora Brovina imenovana za predsednika Vrhovnog Suda ZND.

Omladinske sekcije parlamentarnih stranaka Kosova organizovaće akciju "Posadimo 99 lipa na Gazimestanu".

Domazet Domazet 23:21 07.09.2007

Sta bi bata Drago radio...

...da nije Zdravosrecnog? Ovako sa Zdravosrecnim i uz svakodnevno pominjanje Sluzbe moze da sanja sanak pusti do mile volje.
David Icke David Icke 00:04 08.09.2007

Re: A sta bi Brajan drugo radio...

Gde si, tico, Domazete?

Pogledaj ovu akademsku građu, dosta govori.

"Kad označavamo govor kao praznu slamu, onda mislimo da iz govornikovih usta izlazi upravo to. Ništavilo. Govor je prazan, bez građe ili sadržaja. Shodno tome, njegova upotreba jezika ne doprinosi svrsi kojoj navodno služi. Dobijamo tačno onoliko informacija koliko zrnevlja ispada tokom mlaćenja prazne slame. Slučajno postoje sličnosti između prazne slame i izmeta koje izraz prazna slama čine posebno prikladnim ekvivalentom za izraz - kenjanje. Baš kao što je prazna slama kao govor oslobođena svog informativnog sadržaja, tako je izmet materija iz koje su iscrpljene sve hranljive materije. Izmet se može smatrati lešinom hranidbe, ono što preostaje kad se iscrpu svi vitalni elementi hrane. U tom smislu, izmet je prikaz smrti koji sami proizvodimo i koji, štaviše, moramo da proizvodimo u samom procesu održavanja života. Možda zato izmet smatramo tako odbojnim, jer nam toliko približava smrt. U svakom slučaju, on ne može da poslužiti svrsi održanja, baš kao što prazna slama ne može da poslužiti svrsi komunikacije."
("Kenjaža – teorijski pristup", Harry G. Frankfurt, profesor etike na Princeton University)
lilit lilit 00:30 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Domazet
...da nije Zdravosrecnog? Ovako sa Zdravosrecnim i uz svakodnevno pominjanje Sluzbe moze da sanja sanak pusti do mile volje.


A pusti ga jadan da sanja, sta mu je drugo i preostalo...
zdravosrecno zdravosrecno 02:29 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

lilit
Domazet
...da nije Zdravosrecnog? Ovako sa Zdravosrecnim i uz svakodnevno pominjanje Sluzbe moze da sanja sanak pusti do mile volje.


A pusti ga jadan da sanja, sta mu je drugo i preostalo...


Изволте! Како вам напредује пљачка и издаја? Мислим генерално.
adam weisphaut adam weisphaut 08:43 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Ah Lilit, kako prigodan nick.
adam weisphaut adam weisphaut 08:47 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Како вам напредује пљачка и издаја?

Zdravosrecno odnosno Mirkec, ti bas volis da nas uvesljavas doduse nenamerno ali je rezulat isti .
zdravosrecno zdravosrecno 11:58 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

adam weisphaut
Како вам напредује пљачка и издаја?

Zdravosrecno odnosno Mirkec, ti bas volis da nas uvesljavas doduse nenamerno ali je rezulat isti .


Да ли можеш да замислиш колико ти мене увесељаваш - верујем ненамерно. Ајде сада нешто на енглеском - као ти га знаш.
adam weisphaut adam weisphaut 12:04 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Ајде сада нешто на енглеском

Evo jedna pesma bas na engleskom posvecana upravo tebi
zdravosrecno zdravosrecno 12:45 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

adam weisphaut
Ајде сада нешто на енглеском

Evo jedna pesma bas na engleskom posvecana upravo tebi


Управо сам то хтео да кажем о вама, да вам је ниво управо такав - као што видим и показујете. Питам се само шта ради закон, милиција и војска. Има доста кукуруза по Војводини, треба то неко да бере.
adam weisphaut adam weisphaut 13:10 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Управо сам то хтео да кажем о вама, да вам је ниво управо такав - као што видим и показујете.

Ti taman hteo, kad te ja pretekoh. Bas neuvidjajno s moje strane.
Питам се само шта ради закон, милиција и војска.

Na svu srecu, ne pitas se No kad se setim ko se trenutno pita, nije mnogo bolje.
Има доста кукуруза по Војводини, треба то неко да бере.

Pa javi se u nadnicu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:37 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Pa javi se u nadnicu

Ne može Adame, nije realno..o))
Kukuruze više niko ne bere ručno. To radi kombajn...o)))
zdravosrecno zdravosrecno 13:58 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

adam weisphaut
Управо сам то хтео да кажем о вама, да вам је ниво управо такав - као што видим и показујете.

Ti taman hteo, kad te ja pretekoh. Bas neuvidjajno s moje strane.
Питам се само шта ради закон, милиција и војска.

Na svu srecu, ne pitas se No kad se setim ko se trenutno pita, nije mnogo bolje.
Има доста кукуруза по Војводини, треба то неко да бере.

Pa javi se u nadnicu


А кренули са вееееликим речима, интелектуалци, а кад оно ... комуњарчићи, патлиџанчићи, циу , циу, нема руских тенкова да вас штите, штета, јао јао шта сад да радимо. А било је тако лепо, па ред бомбардовање, па ред договорени `са друговима` ратови, па ред издаје, па ред пљачке, уживанција, радиш шта оћеш. Е па да вам кажем никада ни ви ни ваши родитељи нисте били изнад тог нивоа : `двајес пет по туру пред целим селом`, и марш на окопавање кукуруза и жандарско преваспитавање.



adam weisphaut adam weisphaut 14:35 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...


Ruski tenkovi?! Pa tvoji ih prizivaju na dnevnoj bazi. Evo ih, samo sto nisu! A vidim, cekate i nove sankcije pa da i vi natrpate dzepove ko ovi pre vas. Cuj dzepove. Izvini za understatement.
David Icke David Icke 15:01 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

adam weisphaut

A vidim, cekate i nove sankcije...


Adame, varate se. Oni ih ne čekaju. Trenutna vlast svesrdno i marljivo radi da sankcije budu uvedene ASAP.
adam weisphaut adam weisphaut 15:56 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Adame, varate se. Oni ih ne čekaju. Trenutna vlast svesrdno i marljivo radi da sankcije budu uvedene ASAP.

I to sto kazete Davide. Imaju oni i njihovi finansijeri drage uspomene na taj period, pa bi da spoje lepo sa korisnim ,da ne kazem lukrativnim, i naprave jedan mali revival tog perioda Samo ovog put zbog viznog rezima nece biti shoppinga po Madjarskoj i Bugarskoj, ali sam siguran da cemo se i u deficitarnim vremenima koja slede moci snabdevati u prodavnicama omiljenog tajkuna ove vlasti uz veoma "povoljne" marze.
nestorijanac nestorijanac 16:03 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Zasto toliko straha od onog sto donosi sutra ?
Zar nema vec suvise zla u ovom danas. Toga kao da vas nije strah ?
Zaista, sta u Srbiji radite, osim sto vas je strah ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:09 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

nestorijanac
Zasto toliko straha od onog sto donosi sutra ?
Zar nema vec suvise zla u ovom danas. Toga kao da vas nije strah ?
Zaista, sta u Srbiji radite, osim sto vas je strah ?

Hajde Nestorijanac da ja vas nešto upitam...
Zašto vi mene podsećata na Ninoslava?
nestorijanac nestorijanac 16:14 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Eh, valjda bi mi prvo mogli reci ko je Ninoslav ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

nestorijanac
Eh, valjda bi mi prvo mogli reci ko je Ninoslav ?

Eh Nestorijanac...pa dovoljno ste dugo na blogu da bi to mogli znati...
Ninoslav je bloger....Potražite pod N. u spisku blogera...
No, nema ga zadnjih dana pa rekoh da nije promenio nik...
nestorijanac nestorijanac 16:34 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

A, tako !
Sada cu da odem tamo po N. i javicu Vam sta mislim o tome sto ste me pitali.
Vazi ?
adam weisphaut adam weisphaut 16:37 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

o, nema ga zadnjih dana pa rekoh da nije promenio nik...

Nesto kao metamorfoza Drago
nestorijanac nestorijanac 16:40 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

@Draga
Zbog Kosova ? A, Drago ?
@adama
ili nesto kao morfoza ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:49 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

nestorijanac
@Draga
Zbog Kosova ? A, Drago ?
@adama
ili nesto kao morfoza ?

Zaboravite Nestorijanac....
Ipak ste znali na koga Ninoslava mislim...pošto ima još bar jedan pod N.
No, zaista, smatrajte kao da ništa nisam pitao...
nestorijanac nestorijanac 16:52 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Vazi, smatracu tako.
Ipak, sada mi je u glavi to da je mozda Kosovo zaista tema u kojoj se ljudi lako prepoznaju ovako ili onako. Od oka, sto bi se reklo. Ko zna da li je to dobro ?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:52 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Kakva sam ja ? Ne bih ni primetila !
Ali zato Ninoslav jeste... ?
Covek je cudo !

Pozdrav !


:)))))
nestorijanac nestorijanac 16:55 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Kakva sam ja ? Ne bih ni primetila !

Da li je to sala na ono oko naocara i ociju ?
:)))))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:57 08.09.2007

Re: Sta bi bata Drago radio...

Jelena Krajšić
Kakva sam ja ? Ne bih ni primetila !
Ali zato Ninoslav jeste... ?
Covek je cudo !

Pozdrav !


:)))))

Eh Jelena...
Rekosmo li ono jednom na Nebojšinom blogu da nedostaju mnogi ljudi....o))
pozz
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:57 08.09.2007

@nestorijanac

Aha, da, to je to !
Ako oni odu, mozda shvate... ?
Da li cemo ikad saznati ?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 17:01 08.09.2007

Re: @nestorijanac

ah, da, zaboravih:

Pozdrav !

@Drago
Pozzz, hihihi :)))
nestorijanac nestorijanac 17:02 08.09.2007

Re: @nestorijanac

Da li cemo ikad saznati ?

Znate kako, ako se Vase ovo pitanje odnosi
na ovu dilemu
Ako oni odu, mozda shvate... ?

onda je mozda odgovor
Hocemo, saznacemo nekad. Mada, to mozda necemo saznati nikad.
Sta kazete ?
blackbox blackbox 23:35 07.09.2007

Stilske vezbe

Scenario 2

Ruski Predsednik Putin se jos nije oglasio,ali je ruski ministar spoljnih poslovao najavio da Rusija za sad nece prenagliti u svojim odlukama.

Da ne bude slično sledećoj situaciji?

Godina 1907, aneksiona kriza, velike sile su se odlučile da Bosnu uzmu Turskoj i da je daju Austriji, to znamo, je li tako. U Beogradu sve vri, narod je na nogama, traži oružje da ide u Bosnu. Veliki pisac Branislav Nušić na belom konju obilazi grad i na belom konju ulazi u zgradu Narodnog pozorišta. Traže oružje da idu u rat da spasavaju Bosnu, jer je Bosna srpska. Kralj Petar donosi odluku da ministra predsednika, to je Nikola Pašić, pošalje u Rusiju da vidi može li se od Rusije dobiti neka nada. Da bi delegacija bila još autoritativnija, u nju ulazi i naslednik zvanični prestola, princ Đorđe Karađorđević, kasnije je lišen tog prava. Princ Đorđe u svojim memoarima priča ovakvu scenu, ljupku i briljantnu. Otputovali su ministar predsednik srpske vlade i on u Rusiju. Primio ih je sam car lično i rekao im sledeće - mladiću, recite ocu, Rusija će izdati saopštenje, Rusija će učiniti sve što može da zaštiti srpski narod u Bosni, Rusija je dušom i srcem na vašoj strani, ali imajte na umu da Rusija nema nameru da presuđuje o tome, nego će Bosna biti austrijska. Međutim, završetak je još ljupkiji. Kraljević prestolonaslednik i predsednik Pašić vratili su se u Beograd, koji i dalje vri. Šta ste uradili u Rusiji, hoće li kozaci doći da jurišamo preko Drine? Na to mudri Pašić kaže kraljeviću - visočanstvo, vi ste čuli šta nam je car rekao, ali nemojte to govoriti narodu. I naravno, mi znamo kako se stvar završila, Bosna je potpala pod vlast Austrije
Vlasta Vlasta 08:59 08.09.2007

Uh, uh..

Svašta se ovde zakuvalo. Samo par reči uz projutarnju kafu:
Više bih volela da čitamo prvi, bojim se bliži smo desnom scenariju, mada možda ne tako radikalno. Nadam se. Niti će Srbija dozvoliti, niti je Kosovo spremno na baš tako ekstremne prijateljske odnose. SF.
Naljutićemo se, daćemo notu, formiraćemo novu vladu, isto vako lepu, malo ćemo da im "spočitavamo". Njima, kao svetu.
Ali, pošto je filmska praksa dokazala da se svaki Armagedon na kraju i ostvari, očekujem u daljoj budućnosti otvorene granice i privredno-ekonomsku saradnju bez uplitanja previše emocija. Money rules.

Rezolucije o Kosovu biće jednog dana predmet čuđenja i predmet ispitivanja politikiloga, antropologa i psihologa.

Ako postoji, bog mora biti dobar te se neće ljutiti ako ga ponekad napišemo malim slovima. To bi bilo sujetno, a sujetno je grešno. I da, Bog je samo jedan. Prema tome, nije greška nazivati ga svim onim njegovim različitim imenima: Hrist, Buda, Alah. Ili nije jedan?
gordanac gordanac 09:18 08.09.2007

troll for queen of telep

..QofT rulez :)))
Ako postoji, bog mora biti dobar te se neće ljutiti ako ga ponekad napišemo malim slovima. To bi bilo sujetno, a sujetno je grešno. I da, Bog je samo jedan.Prema tome, nije greška nazivati ga svim onim njegovim različitim imenima: Hrist, Buda, Alah. Ili nije jedan?

O, hajde Vlasto jedan post o ovoj dilemi.
Može i kao stilske vežbe.
Vlasta Vlasta 09:40 08.09.2007

Re: troll for queen of telep

I'm thinking...I'm thinking....Prebacih dugme na ON, pa ćemo videti kako mašina radi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana