A odgovornost Jeremića?!

Marko Jevtic RSS / 24.02.2009. u 11:09

Ne mogu da kažem da sam bio šokiran kada sam čuo da će Vlada dati milion dolara da se nagodi sa porodicom iz SAD.. Teško šta me više može šokirati, možda bi bilo prikladnije reći da sam bio iznenađen. Bilo je blogova oko toga, ali me čudi i da je kroz medije i blogove sve to prošlo blago..  7534_jeremic_wal_DW_Berl_395775g.jpg

Znam da naši ne vole da štede i da se pare kojima ih mi plaćamo (kroz poreze, dadžbine i sl) troše kako hoće (setite se onog radikala koji je za putne troškove uzimao kao putuje oko sveta, ili sina Ljiljane Nedeljković koji je kao služio civilno..). E sad, možda bi u nekim drugačijim okolnostima bilo normalno da država nadoknadi ono što su njeni službenici zasrali, međutim ovo nisu takve okolnosti.

Ko je bio ambasador u SAD kad se ovo desilo? Ko je postavio ambasadora? Ko je postavio konzule? Ko je bio ministar inostranih poslova? Da li postoji neka odgovornost za takve stvari?

Jeremić očito je nema pojma šta znači odgovornost i kada je za vreme njegovog ministrovanja izazvan diplomatski incident on se napravio lud, a sada mi građani treba da plaćamo za to? Nije meni problem da se tih milion da,  jer ih ja ne bi dobio.. Možda bi i tih milion bilo iskorišćeno za pomoć  trgovinskom lancu koji svoje dobavljače drži u robovlasničkom odnosu. Šta god i kako god da se završi mislim da je OSTAVKA jedino što je moralno i to ne kažem zato što verujem da ste najgori ministar inostranih poslova od 5. oktobra i da nikakve diplomatske pobede niste izvojevali već nas samo zamajavali i trošili pare na putovanja...

Uvek postoji opcija da se Miladin Kovačević dobrovoljno preda, pokaže da je patriota a ne kvazi patriota koji je pobegao iz zemlje da se zeza u SAD, a onda se, čim je napravio glupost, vratio a da svi građani plate za to. Od njega ne mogu ni da očekujem da će pokazati nekakvu solidarnost, odgovornost i sl.

Čak i u slučaju da Kovačević ode sam, opet postoji ODGOVORNOST ministra za propuste ljudi koje je on zaposlio.

Pera Luković je za E-novine tekst završio:

"Konačno, nemam razloga da sumnjam. Kad odbranite Kosovo i isto vratite u pravni sistem države čiji ste ministar spoljnih poslova - možda nam jednom i objasnite veliku srpsku misteriju: Who the fuck is Miladin Kovačević? I zbog čega od njega zavisi naša diplomatska budućnost?

Neću vam poručiti: Ako vam je dobro, onda ništa.
Vama, Jeremiću, očigledno nije dobro.
Jeste li pri sebi, ministre?"

Ja ipak mislim da je njemu dobro, dok nama izgleda da nije dobro.. Jesmo li pri sebi? Jerimiću, sramoto, odlazi!



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alpeot alpeot 21:52 24.02.2009

Re: pitam se

maksa83
Ima nečega u tome što pričaš, pošto je kao i Uroš Šuvaković (čuveni macan iz Pete) takođe imao stint u SPS-u u praskozorje karijere.


Ta nemojte kasti!
antioksidant antioksidant 22:08 24.02.2009

Re: pitam se

Пету - не дирати

maro, cure iz pete su jedna kategorija (isto mitska) ali frajeri...

to je vec nesto drugo
treger92 treger92 22:20 24.02.2009

Re: pitam se

Je li cagiću pa šta ti imaš protiv kamnovanja, pa naš ministar je podržao kamenovanje i to javno, odsecanje ruke itd. Pa pošto on to odobrava onda neće imati ništa protiv da ga kamenujemo.Možda će to shvatiti kao podršku Iranu koji nije priznao kosovo.Da vidiš imaš i ti dobre ideje. To je bolje nego ostavka.
madam_mym madam_mym 00:54 25.02.2009

Re: pitam se

rastinjak

Uf, al sam


jesi, vala i ako si
samo ih čitam
madam_mym madam_mym 01:02 25.02.2009

Re: pitam se

Isprepletani kao svinjska creva.


španska serija bre
Floria Floria 02:13 25.02.2009

Re: pitam se

'' Lako ćemo, rodjo, brate, svoji smo''

filvas filvas 03:19 25.02.2009

Re: pitam se

Ti i Fivas ste prešli sve mere.

Rastinjak, jel možeš da mi pokažeš gde su granice tih mera pa da znam za ubuduće. Da li od sada treba koristiti samo proste rečenice, lii je problem u višesložnim rečima?
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:07 26.02.2009

Re: pitam se

maksa83
vuk mi deluje tako kao mitski frajer iz pete

Ima nečega u tome što pričaš, pošto je kao i Uroš Šuvaković (čuveni macan iz Pete) takođe imao stint u SPS-u u praskozorje karijere.


Da, ovaj blog je i bio sukop Peta (gde sam isao) i Prva (Jeremic) :)
noboole noboole 13:59 24.02.2009

Ma sve je to OK

1) Ljudima koji po svaku cenu brane Jeremica:
Sve to sto kazete stoji, nije utvrdjena krivica, itd. , itd. Medjutim da smo videli da je iko slucajno pipnuo ministra
zbog te skandalcine? Da li ga je neko pretresao na, recimo sednici Vlade, i onda vidimo u novinama: 'Dok je
ministar podnosio izvestaj, bio je vidno uzrujan, ruke mu se znojile, pritisak 300 na sat, crven u licu..', ..., 'posle
pazljivog razmatranja, vlada je utvrdila da iako su ucinjeni veliki propusti, nema licne odogornosti mistera ministra,
medjutim, incident govori, vlada zakljucuje, koliko je budjava nasa diplomatija, i u najskorije vreme ce razmotriti
kadrovska resenja u bitnim centrima. Svi umesani u ovaj skandal sa organizovanjem bekstva u ime Srbije, vec su
smenjeni (A.B, V.G, ...), i ocekuju ih sudski procesi. Mr. Jeremic mora da pocisti djubre, ili ce leteti (neimenovani
izvor)'

2) 1 000 000 :
Ako 1 000 000 moze da sanira posledice onog idiotluka, i eventualno spreci akcije SAD prema Srbiji, vredi vise za
~8 000 000 ljudi koji zive u Srbiji, nego da se daju svratistu. Dobro, dobro, vrlo je verovatno da od toga nista biti nece i
zato su kriticari ove poluskuvane ideje u pravu.


treger92 treger92 14:21 24.02.2009

evo kako se menjaju teze

Amerika se sa pravom ljuti na Srbiju što je omogućila bekstvo kriminalcu sa njihove teritorije i ona će jedino biti zadovoljna ako mi njega tamo vratimo.Pošto je čovek nezakonito ušao u zemlju treba ga vratiti tamo bez obzira da li zakon to dozvoljava ili ne. Za ustav smo utvrdili da ne zabranjuje.Prema tome vratite ga tamo.Sve drugo je samo zamajavanje javnosti.Pa zi ti koju oni bolesnu ideju imaju.Srbija da plati Brajanu pare kao da ga je ona pretukla.Srbija može da ispunjava samo svoje greške a Miladin kriminalac ima da ispašta svoje greške.Ovo bi doprinelo i da nše mlade pametne studente koji su otišli na strane škole ne gledaju kao potenbcijalne ubice. Ali mi smo poznati po tome što je uvek neko drugi kriv.Tako mi nismo krivi za Srebrenicu iako smo plaćali oficire davali im municiju i oružije. Krivi su Holanđani što nas držali. Za otmicu u šŠtrpcima utvrđeno je da su krivi oteti jer nisu imali lažne lične karte.Dosta bre više cagiću od tebe i tvoje službe.Krivci moraju da snose odgovornost i tačka .
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 14:29 24.02.2009

Re: evo kako se menjaju teze

treger92
Amerika se sa pravom ljuti na Srbiju što je omogućila bekstvo kriminalcu sa njihove teritorije i ona će jedino biti zadovoljna ako mi njega tamo vratimo.Pošto je čovek nezakonito ušao u zemlju treba ga vratiti tamo bez obzira da li zakon to dozvoljava ili ne. Za ustav smo utvrdili da ne zabranjuje.Prema tome vratite ga tamo.Sve drugo je samo zamajavanje javnosti.Pa zi ti koju oni bolesnu ideju imaju.Srbija da plati Brajanu pare kao da ga je ona pretukla.Srbija može da ispunjava samo svoje greške a Miladin kriminalac ima da ispašta svoje greške.Ovo bi doprinelo i da nše mlade pametne studente koji su otišli na strane škole ne gledaju kao potenbcijalne ubice. Ali mi smo poznati po tome što je uvek neko drugi kriv.Tako mi nismo krivi za Srebrenicu iako smo plaćali oficire davali im municiju i oružije. Krivi su Holanđani što nas držali. Za otmicu u šŠtrpcima utvrđeno je da su krivi oteti jer nisu imali lažne lične karte.Dosta bre više cagiću od tebe i tvoje službe.Krivci moraju da snose odgovornost i tačka .


Tačno. Ovaj tvoj tekst je odličan dokaz za to kako se menjaju teze. Posebno pretposlednja rečenica.
Ali, slažem se s tobom: vrati Miladina Kovačevića u Ameriku i rešio si se krivca. Smeni Vuka Jeremića, pa si rešio još većeg krivca. A onda smeni sebe. Za svaki slučaj.
drug.clan drug.clan 16:30 24.02.2009

Re: evo kako se menjaju teze

Slobodan Cagic
treger92
Amerika se sa pravom ljuti na Srbiju što je omogućila bekstvo kriminalcu sa njihove teritorije i ona će jedino biti zadovoljna ako mi njega tamo vratimo.Pošto je čovek nezakonito ušao u zemlju treba ga vratiti tamo bez obzira da li zakon to dozvoljava ili ne. Za ustav smo utvrdili da ne zabranjuje.Prema tome vratite ga tamo.Sve drugo je samo zamajavanje javnosti.Pa zi ti koju oni bolesnu ideju imaju.Srbija da plati Brajanu pare kao da ga je ona pretukla.Srbija može da ispunjava samo svoje greške a Miladin kriminalac ima da ispašta svoje greške.Ovo bi doprinelo i da nše mlade pametne studente koji su otišli na strane škole ne gledaju kao potenbcijalne ubice. Ali mi smo poznati po tome što je uvek neko drugi kriv.Tako mi nismo krivi za Srebrenicu iako smo plaćali oficire davali im municiju i oružije. Krivi su Holanđani što nas držali. Za otmicu u šŠtrpcima utvrđeno je da su krivi oteti jer nisu imali lažne lične karte.Dosta bre više cagiću od tebe i tvoje službe.Krivci moraju da snose odgovornost i tačka .


Tačno. Ovaj tvoj tekst je odličan dokaz za to kako se menjaju teze. Posebno pretposlednja rečenica.
Ali, slažem se s tobom: vrati Miladina Kovačevića u Ameriku i rešio si se krivca. Smeni Vuka Jeremića, pa si rešio još većeg krivca. A onda smeni sebe. Za svaki slučaj.


I ja se pitam gde to ustav zabranjuje izrucenje (u kom clanu) i sta nas sprecava da ga izrucimo?
ljubaaaa ljubaaaa 14:27 24.02.2009

Jeremicu ostavka!

Odlican tekst i odlicno pitanje.
Pitanje ostavke koje je upuceno g. Jeremicu je pravo pitanje.
Moje skromno misljenje je da taj covek donosi mnogo stete Srbiji i da je rezultat njegovog delovanja od Kosova, odnosa sa susednim drzavama i prikljucenja EU, jednak NULI.
Imao sam prilike da budem u drustvu ministra i tek sam tad u nekom poluprivatnom razgovoru shvatio koji su stvarno njegovi stavovi i koliko su zapravo njegovi stavovi pogubni za Srbiju.
To ce se videti u narednom periodu(za par godina) kada se sve stavi na papir sta je taj covek uradio!
Nazalost nas narod kasno shvata neke stvari pa cemo morati da sacekamo par godina da bi shvatio i ovo...

Bravo Marko!
angie01 angie01 15:11 24.02.2009

a je l moze neko

samo da mi objasni,

u chemu je znachaj ili zasluga sliledzije mk, pa da je sve obavljeno onako u konzulatu tamo i ima ovakav nastavak ovde,...mislim, sve se slazem da je skandal, strashno,..bla bla,...al mene najvishe muchi ovaj detalj,
u chemu je njegov znachaj za nashu drzavu, da se ovako zalozi za njega, a pri tome zamuti odnose sa najachom silom na svetu-sa kojom i bez ovoga treba da se ponasha dramatichno suprotno, pa josh da globi sopstvene gradjana i juri policijom novinare za objavljenu vest.

Mislim, da se razjasni zbog chega je tako neshto moguce, pa da eventualo i neko drugi zainteresovan zasluzi.

Hvala unapred!
liberalac55 liberalac55 15:14 24.02.2009

Mali od kužine!

"OBOŽAVAM GA MAME MI"

Samo nije on problem zemlje Srbije!
Problem je zemlja Srbija sama!
Ima hiljadu pitanju i nijedan odgovor.
Svi su krivi,niko nije kriv!
Niko da odgovara zbog teranje zemlje Srbije u katastrofu!
Najveći je problem alternativa!
I ovi su bili alternativa,pa smo dobili......
Ne daj bože sadašnje alternative.........
I tako u krug,do Dantea i devetog kruga!
Nema nam spasa!
Filip2412 Filip2412 15:18 24.02.2009

SRAMOTA

ja stvarno ne mogu jos uvek da verujem sta ovaj covek govori. Nisam nista specijalno imao protiv njega do sad ali Jeremic se sada otvoreno hvali KRADJOM para od poreskih obveznika kako bi spasavao nekog delikventa.

On jos ima obraza da govori o zakonu, moralu i drzavnoj tajni?!

Umesto da sagnu glavu i svi podnesu ostavke a on prvi kao sef nadleznog ministarstva on jos preti onima koji su izneli prljavu istinu pred narod?!

Treba nagraditi one koji su ovu prevaru vlade izneli u javnost.

Jeremicu, nije drzavna tajna kada KRADETE i pokusavate to da sakrijete od naroda, ne takva stvar ne moze biti drzavna tajna!

I ne samo ostavke, cela vlada treba krivicno da odgovara za pokusaj zlouportebe novca iz budzeta Srbije!


treger92 treger92 22:55 24.02.2009

Re: SRAMOTA

Pa zar niste odavde setite se kako je prošao čovek koji je dokazao da su Velja i njegov najbolji kadar opljačkali železnicu dobijo čovek šut kartu, pa onda mafia sa rampi čovek prijavio i dobijo otkaz itd. Ali najvažnije je da naš narod sve to mirno posmatra kaoda se to njega ne tiče.
wukadin wukadin 15:52 24.02.2009

a meni je uglavnom dobro

U ovakvoj Srbiji. Iako nisam glasao za ove na izborima.
Ali ipak nisam pljuvački raspoložen.
Ipak mi ne pada teže milion datih u ovoj prilici, od stotina miliona koliko su pokrali oni atlanski-euro opredeljeni. Setimo se samo Davinića.
Znači meni je dobro.
Onda ništa...

A nije loše da "proevropski" gube popularnost. Navodnici jer su im "evropske vrednosti" samo u frazama. Kad treba da se tale i feudalno dele ministarstva, "preuzimaju odgovornost" (kao PLO nekada), onda ništa...
Filip2412 Filip2412 15:59 24.02.2009

Re: a meni je uglavnom dobro

Ipak mi ne pada teže milion datih u ovoj prilici, od stotina miliona koliko su pokrali oni atlanski-euro opredeljeni.
wukadine, radi se o PRINCIPU a ne o milionchetu. I uopste nije bitno za koga si ti glasao. Ova vlada pokusava da kaze kako je MORALNO da se krade a NEMORALNO je ako neko provali lopova pa hoce da obavesti javnost o tome. Ako je po tebi ispravno da se krade, ako ti je to dobro onda nista.

Takodje, ovaj potez salje poruku naciji: nema pravde, ima samo tatinih sinova koji rade sta god hoce, pretuku nekog, dobiju finansijsku pomoc od drzave... Ajde sad otvoreno nek mi kaze Jeremic, ako ja isprebijam nekoga danas ovde u Kanadi hoce mi on platiti kauciju, dati lazni pasos i podignuti moj slucaj na medjunarodni nivo, oteti od poreskih obveznika milon dolara da spasi moje dupe?


wukadin

Setimo se samo Davinića.
Uopste ne znam ko je taj, jel to neko ko je dao Jeremicu licencu za izdavanje laznih pasosa? Jel taj Davinic mozda svojim postojanjem na neki nacin opravdava svaku buducu kradju sadasnje vlade? Ako je tako onda uredu, nisam znao... izvinjavam se.
joel joel 16:14 24.02.2009

ko je m.k.

Stvarno je neverovatno da se neko zauzeme u toj meri za jednog civila iz Srbije. Mislim da se nasa drzava nikada ranije nije ni za koga zauzela, ali bas uopste... i da je to da mi stitimo nekog naseg gradjanina cista laz. Mislim da nikada ne stitimo nikoga... a sta se zaista desilo pa da ovaj Miladin postane medijska zvezda i da se za njega zauzima vlada i daju mu se tolike pare... verovatno sticaj nekih neverovatnih okolnosti... a pre svega to da je neki nas sluzbenik ambasade FALSIFIKOVAO njegove dokumunte... (sto je stvarno sou!) i sad mora da vadi fleke ... A zasto je to uradio? Pa sigurno je bio kucni prijatelj porodice Miladina Kovacevica, nema druge... jer inace ne bi to radio za bilo koju Kurtu i Murtu. isto kao sto se i Hilari Klinton zauzela za onog prebijenog Amera... jer poznaje porodicu... I tako se stekao niz nusicevskih okolnosti koje sada dobijaju jos smesnije razmere. Da se napravi komedija od toga, bilo bi to smehotresno... da ne moramo mi to da placamo. Ali... mene zanima... MOZEMO LI MI DA ZAUSTAVIMO TO PLACANJE, POSTO SE S TIM NE SLAZEMO?
Verovatno ne mozemo... Kao sto ne mozemo da zaustavimo ni neverovatnu kradju JAVNIH INSTITUCIJA koje zive od nasih poreza... NE MOZEMO APSOLUTNO NISTA. Pa cak i kad to stavimo pod 1. 2. i 3. i ovde lepo izanaliziramo, opet nece nista da se dogodi. Sem sto cemo i dalje biti zblanuti i zbog nerviranja mozda izgubiti koji gram... nece biti nikakve koristi od svega toga.
vracarac92 vracarac92 16:15 24.02.2009

Prvi kiks...

...najboljeg ministra u vladi Srbije.
Nadam se da mu se ovakve greske nece ponoviti i da ce jos dugo vremena voditi spoljnu politiku nase zemlje.
Puna podrska ministru Vuku Jeremicu!
drug.clan drug.clan 16:35 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

vracarac92
...najboljeg ministra u vladi Srbije.
Nadam se da mu se ovakve greske nece ponoviti i da ce jos dugo vremena voditi spoljnu politiku nase zemlje.
Puna podrska ministru Vuku Jeremicu!


Biti najbolji medju ministrima vlade srbije stvarno nije tesko!

A ja se nadam da vise nece voditi nikakvu politiku!
vracarac92 vracarac92 16:38 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Biti najbolji medju ministrima vlade srbije stvarno nije tesko!

E to je tacno mada bi V.Jeremic bio najbolji i u bilo kojoj drugoj vladi. Neuporedivo bolji od V. Draskovica, Svilanovica, V.Jovanovica...
A ja se nadam da vise nece voditi nikakvu politiku!
Vase legitimno pravo.
Filip2412 Filip2412 16:42 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Nadam se da mu se ovakve greske nece ponoviti i da ce jos dugo vremena voditi spoljnu politiku nase zemlje.
A sto je problem da gresku sada ispravi? Jednostavno neka prestanu da lazu ljude kako je UStav prepreka jer u Ustavu nigde ne pise da Hag pripada Srbiji pa ipak saljemo ljude u Hag. Sve je to politicarska magla kad im odgovara drz se Ustava kada treba falsifikovati pasos, uzimati pare iz budzeta za zastitu onih koji su pod istragom Interpola onda je to po Ustavu jel da?

Drugo, eto onaj Uros koji je navijac, covek prebio pandura i dobio 10 godina, sto se mene tice OK kazna ali koja se sad poruka salje njemu? Sad Uros ovako razume gosn. Jeremica: Dakle nije moja greska sto sam prebio pandura nego sto moj cale nema veze u vladi. Eto to je poruka koju vlada salje mladima, prakticno zlocin se isplati samo ako si politicar ili imas dobre veze sa politicarima i to potpuno nebitno koje stranke jer su svi oni povezani ko creva i stite se. Ovim potezom vlada unistava ionako totalno syebano poverenje u institucije i politicare.
drug.clan drug.clan 16:48 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Filip2412
Nadam se da mu se ovakve greske nece ponoviti i da ce jos dugo vremena voditi spoljnu politiku nase zemlje.
A sto je problem da gresku sada ispravi? Jednostavno neka prestanu da lazu ljude kako je UStav prepreka jer u Ustavu nigde ne pise da Hag pripada Srbiji pa ipak saljemo ljude u Hag. Sve je to politicarska magla kad im odgovara drz se Ustava kada treba falsifikovati pasos, uzimati pare iz budzeta za zastitu onih koji su pod istragom Interpola onda je to po Ustavu jel da?

U ustavu se rec izrucenje ili bilo koja rec slicnog znacenja i ne spominje. Ne postoji clan koji govori o tome.

Ministar spoljnih poslova jedne zemlje nije izgleda nikada procitao ustav sopstvene zemlje!

Jel to mali razlog da podnese ostavku?

PS evo opet ponavljam:
evo link pa molim one koji imaju saznanje da ustav zabranjuje izrucenje da mi pokazu tacno gde to pise.
Filip2412 Filip2412 16:58 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

U ustavu se rec izrucenje ili bilo koja rec slicnog znacenja i ne spominje. Ne postoji clan koji govori o tome.

Ministar spoljnih poslova jedne zemlje nije izgleda nikada procitao ustav sopstvene zemlje!

Jel to mali razlog da podnese ostavku?
Em sto su napravili njesra em su sada dosledni u kriminalnom ponasalju: nazivaju izdajnicima drzavne tajne nekoga ko je njihovu prljavu igru otkrio javnosti. Jos uvek imaju prilike da se lepo izvine narodu i isprave greske ali to se ne moze desiti jer izgleda da nemaju trunke morala.
vracarac92 vracarac92 17:04 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Ministar spoljnih poslova jedne zemlje nije izgleda nikada procitao ustav sopstvene zemlje!

Jel to mali razlog da podnese ostavku?

A da li je ikome palo na pamet da je MOZDA u pitanju neki dil koji je nametnut "sa strane"?
Od roditelja, prbijenog mladica, nekog americkog politicara, Mantera?
Mozda?
A ako nekome toliko smeta ta greska ministra Jeremica pa jos ako je i funkcioner/clan/simpatizer neke politicke stranke koja je negde zvanicno a negde i nezvanicno u koaliciji (kohabitaciji) sa DS i SPS zasto javno ne pozove vrh svoje stranke da momentalno prekine davanje otvorene podrske vladi Srbije i zatrazi raskid svih koalicija sa DS i SPS na lokalnom nivou?
Zasto se to ne ucini nego se sedi na dve stolice? Nekome se svidja da se malo ocese ovlast, da udomi par svojih ljudi, da kontrolise poneki medij, da "mazne" par resora na lokalu a da se pri tome pravi da su mu ruke ostanle ciste, nego da se javno usprotivi (mislim STVARNO usprotivi) svojim kohabitacionim partnerima pa se nesto konkretno eventualno i desi? Sve mi se cini da je to ugodno sedenje na dve stolice i ponegde javna a ponegde tajna "svaleracija" sa DS i SPS neuporedivo lagodnija nego nekakvi "principi" (cuj, principi a ovamo ljubav sa SPS) i eventualni gubitak mrvice vlasti. Neka pokazu makar malo m.da i morala i mozda Jeremic "padne". Sta mislite da li ce to uciniti?
Podrska Jeremicu
drug.clan drug.clan 17:09 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

vracarac92
Ministar spoljnih poslova jedne zemlje nije izgleda nikada procitao ustav sopstvene zemlje!

Jel to mali razlog da podnese ostavku?

A da li je ikome palo na pamet da je MOZDA u pitanju neki dil koji je nametnut "sa strane"?
Od roditelja, prbijenog mladica, nekog americkog politicara, Mantera?
Mozda?
A ako nekome toliko smeta ta greska ministra Jeremica pa jos ako je i funkcioner/clan/simpatizer neke politicke stranke koja je negde zvanicno a negde i nezvanicno u koaliciji (kohabitaciji) sa DS i SPS zasto javno ne pozove vrh svoje stranke da momentalno prekine davanje otvorene podrske vladi Srbije i zatrazi raskid svih koalicija sa DS i SPS na lokalnom nivou?
Zasto se to ne ucini nego se sedi na dve stolice? Nekome se svidja da se malo ocese ovlast, da udomi par svojih ljudi, da kontrolise poneki medij, da "mazne" par resora na lokalu a da se pri tome pravi da su mu ruke ostanle ciste, nego da se javno usprotivi (mislim STVARNO usprotivi) svojim kohabitacionim partnerima pa se nesto konkretno eventualno i desi? Sve mi se cini da je to ugodno sedenje na dve stolice i ponegde javna a ponegde tajna "svaleracija" sa DS i SPS neuporedivo lagodnija nego nekakvi "principi" (cuj, principi a ovamo ljubav sa SPS) i eventualni gubitak mrvice vlasti.


Kakve veze ima sve ovo sa tim da ministar nije procitao ustav sopstvene zemlje?

Postoje samo dva scenarija:
Jedan je da ministar nije procitao ustav pa u neznanju kaze da ustav zabranjuje izrucenje. To znaci da nam spoljnu politiku lose vodi covek koji nije uopste kvalifikovan za taj posao - ostavka!
Drugi scenario je da on zna sta pise u ustavu ali obmanjuje narod - za ovo pored ostavke sledi i zatvor!

PS greska moze da se desi svakome ali se onda ona prizna, uputi se izvinjenje i greska se ispravi! Ova lazorija oko ustava i davanje para za nekog siledziju je mnogo vise od greske. To je sistematsko neznanje i nerad ili kriminalna posla!
Filip2412 Filip2412 17:11 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

A da li je ikome palo na pamet da je MOZDA u pitanju neki dil koji je nametnut "sa strane"?
Ne verujem. To je isto ko da si reko da je taj amerikanac ostao bez dzeparca pa resio da isprovocira Miladina a pre toga posto je Jevrejin pa naravno ima puno veza on se dogovorio sa nasim konzulom da se Miladinu pomogne da zbrise kako bi kasnije slucaj bio podignut na visoki nivo i Jeremic i Tadic morali da plate milionche kako bi mali Steinhouer dobio kintu.

Pazi, mozda je moguce, mozda je moguce da su u tela nasih ministara usli vanzemaljci i vode politiku, mozda, ali meni deluje neverovatno.

Drugo, vracarac, nemoj da si sad isti kao oni ekstremno gradjaski koji cim ih kritikujes misle da si Udba BIA itd.
Ja ne pisem ovde zato sto agitujem za neku stranku.

Mene zabole za sve moguce stranke u Srbiji i nikome vise ne verujem NIKOME. Samo mi je zao da je narod toliko nisko pao u moralnom smislu i izgubio veru i pravdu da ne zeli da se pobuni protiv ovakve kradje. Jos jednom, princip je ovde u pitanju: Vlada javno LAZE, KRADE i HVALI SE TIME.

vracarac92 vracarac92 17:19 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

edan je da ministar nije procitao ustav pa u neznanju kaze da ustav zabranjuje izrucenje. To znaci da nam spoljnu politiku lose vodi covek koji nije uopste kvalifikovan za taj posao - ostavka!
Drugi scenario je da on zna sta pise u ustavu ali obmanjuje narod - za ovo pored ostavke sledi i zatvor!

Opet vase legitimno pravo da tako mislite, Ja i dalje mislim da je najbolji ministar koga Srbija ima.
U ostalom, zasto ga ne smene oni kojima smeta? Zasto se ne otkaze pozadinska podrska vladi u kojoj sedi V.Jeremic?
koji nije uopste kvalifikovan za taj posao
A sta je kvalifikovalo V. Pesic za mesto Ambasadora? V. Ilica za ministra kapitalca? Ivicu Dacica za ministra policije? Cedu Jovanovica za potpredsednika vlade?
Onog kelnera Dan Tanu za predsednika Zvezde?
Nista. Ja mislim da je neko u Vuku Jeremicu prepoznao kapacitet, upornost i energiju nepohodnu za vrsenje te funkcije. I taj neko nije pogresio.
Filip2412 Filip2412 17:27 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Ja i dalje mislim da je najbolji ministar koga Srbija ima.
Sasvim moguce da si upravu. Ali i dalje je cinjenica da on laze, krade, pokusava to da sakrije od javnosti i javno preti onima koji su o tome obavestili javnost.

Mozda je takav najbolje sto Srbija ima, to nije iskljuceno, ja ne tvrdim da ima boljeg.

Ipak, ovo ovde nije nikakvo stranacko prepucavanje i ti opet kao kad smo pricali o Urosu, umesto da govoris o slucaju koji je tema ti sada navodis vesnu Pesic, Dat Tanu itd dakle ti smatras da ako je neko tamo los onda Jeremic ima prava da bude jos gori ili barem isto toliko los. Jednostavno, meni takva diskusija nije jasna.

Ne opozicione stranke, nego javnost pre raznih nevladinih institucija treba da drzi politicare pod kontrolom.



vracarac92 vracarac92 18:24 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Ipak, ovo ovde nije nikakvo stranacko prepucavanje i ti opet kao kad smo pricali o Urosu, umesto da govoris o slucaju koji je tema ti sada navodis vesnu Pesic, Dat Tanu itd dakle ti smatras da ako je neko tamo los onda Jeremic ima prava da bude jos gori ili barem isto toliko los. Jednostavno, meni takva diskusija nije jasna.

Ja uopste nisam dao sud o kvalitetu posla koje su pomenute osobe obavljale, to je iskljucivo bio odgovor na pitenje o necijim "kavlifikacijama" t.j. kako se nekome na osnovu politickog ili nekog drugog uverenja progleda kroz prste taj nedostatak kvalifikacija a drugima se taj nedostatak predstavlja kao fatalna mana.
nego javnost pre raznih nevladinih institucija treba da drzi politicare pod kontrolom.
U Srbiji takav vid kontrole na zalost ne postoji. Sve je to korumpirano i uzima svoj "tal"
rastinjak rastinjak 18:54 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

Drugo, eto onaj Uros koji je navijac, covek prebio pandura i dobio 10 godina, sto se mene tice OK kazna ali koja se sad poruka salje njemu? Sad Uros ovako razume gosn. Jeremica: Dakle nije moja greska sto sam prebio pandura nego sto moj cale nema veze u vladi


Izgleda da je greška što to nije uradio u USA ili još bolje u Holandiji, dobije status patriote, Srbija plati milionče-dva za odštetu i vozi Miško!
sentinel26 sentinel26 21:37 24.02.2009

Re: Prvi kiks...

drug.clan
PS evo opet ponavljam:evo link pa molim one koji imaju saznanje da ustav zabranjuje izrucenje da mi pokazu tacno gde to pise.

Prtijatelju, samo trabunjaju, čak i Jeremić juče izlupeta da piše, te zabrane nema u ovom važećem Ustavu.

To je pisalo u onom starom, MIloševićevom ustavu, i sada svi ovi koji ga se nijesu odrekli javno saopštavaju da se ni njegovog ustava ne odriču.

Fazon je u staroj i oprobanoj tehnologiji: 100 puta ponovljena laž "može" postati "istina" ?


soylentgreen soylentgreen 18:13 24.02.2009

Spin za utorak: kriv je bastovan

Najnovija strategija Vlade Republike Srbije je izbegavanje po svaku cenu utvrdjivanja odgovornosti Ministra za spoljnje poslove i Predsednika drzave. Sekretar Ministarstva pravde je danas rekao da odgovornost treba da se zavrsi na dva sluzbenika konzulata, a uzgred je pricao jos pola sata nebitne stvari.

Prvo, tvrdnja da su lazna dokumenta izdala dva sluzbenika konzulata je najobicnija laz i vredjanje inteligencije gradjana.

Kako znam da je to ordinarna laz? Pa kolege blogeri, zamislite da ste se jutros probudili u Washingtonu kao srpski konzul. Ne znate apsolutno nista o svom poslu osim onoga sto ste juce generalno znali o poslu konzula. Da li bi i po koju cenu izdali lazni pasos osobi za koju znate da je pustena uz kauciju i da ne sme da napusta zemlju? Da li bi suze majke i 10-20-100 hiljada evra bilo dovoljno da svesno i izvesno rizikujete svoju dipomatsku karijeru i mozda zaglavite zatvor?

Razmislite o tome. Da li bi izdali lazni dokument u toj situaciji? Koliko bi gospodja mama morala da place i da plati?

Ordinarna laz.

Izdavanje laznih dokumenata je naredjeno odozgo. Sa vrha, i sluzbenik nije imao izbora.

Zasto je ovo vazno?

Zato sto ima neko dovoljno mocan u ovoj zemlji da obrne predsednika ili ministra i da mu kaze da izvuce okrivljenog po cenu dve diplomatske karijere. Neko vrlo mocan da posle toga vlada pravi neverovatne gluposti u pokusajima da to prikrije i pokrije. Ko je taj mocnik? Neko od bogatasa ili neko iz sivog jezgra drzavne bezbednosti?

Zasto je to vazno?

Pa zato sto me sada ozbiljno brine da ce taj isti ili slicni mocnik sutra ponovo da obrne predsednika/ministra i da mu kaze da uradi ovo ili ono sto ce ponovo imati pogubne posledice po Srbiju. Zato sto ljudi za koje mislimo da nas predstavljaju primaju narudzbine na nasu stetu.

Sluzbenici konzulata nisu ovo uradili na svoju ruku. Ovo je uradio vrh vlasti, i mozda smo imali srecu da se sivi aparat prave vlasti neoprezno razotkrio zbog ovog slucaja. Nisu vazni milion dolara, ni ko je otkucao, ni da li ce optuzeni biti izrucen ili ne. Sve je to nebitno. Bitno je ko je ovo naredio. Nista vise.

Sada cemo videti da li imamo pravu ili fals opoziciju. Borba ne moze ovo sama da uradi.

Ko je obrnuo ministra?
Blade Runner Blade Runner 19:58 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

Sa vrha, i sluzbenik nije imao izbora.

Kako nije? Mogao je da ne poslusa i da bude povucen sa duznosti ili da poslusa, ide u zatvor i bude povucen sa duznosti. U prvoj varijanti bi bar imao mirnu savest i cist obraz.
lajko_trinidad lajko_trinidad 20:18 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

Blade Runner
Kako nije? Mogao je da ne poslusa i da bude povucen sa duznosti ili da poslusa, ide u zatvor i bude povucen sa duznosti. U prvoj varijanti bi bar imao mirnu savest i cist obraz.


Ponovo zamenom teza dođosmo do zaključka da je jedini krivac vicekonzul - ovaj put zbog nedostatka morala i obraza. Jeste, on je jedina trula jabuka u aparatu, a sve oko njega poštenjačine koje nemaju pojma šta se dešava ... A Srbija je zemlja u kojoj su kuće od čokolade i prozori od marmelade ...
Blade Runner Blade Runner 20:35 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

Ponovo zamenom teza

Izvini o kakvoj zameni teza pricas? Ja sam samo rekao da je izbora bilo. Ako imas dokaza da nije, kazi. Trenutno moje bilo je ima vecu tezinu od tvog nije bilo.
A Srbija je zemlja u kojoj su kuće od čokolade i prozori od marmelade ...

A ova recenica je tvoje ogledalo.
Filip2412 Filip2412 21:27 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

Zasto je ovo vazno?

Zato sto ima neko dovoljno mocan u ovoj zemlji da obrne predsednika ili ministra i da mu kaze da izvuce okrivljenog po cenu dve diplomatske karijere. Neko vrlo mocan da posle toga vlada pravi neverovatne gluposti u pokusajima da to prikrije i pokrije. Ko je taj mocnik? Neko od bogatasa ili iz sivog jezgra drzavne bezbednosti?


ej soylentgreen sve si lepo reko, zelimo da znamo ko iz senke upravlja predsednikom, ministrom i celom vladom!
soylentgreen soylentgreen 22:03 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

soylentgreen
Ko je obrnuo ministra?


Evo jednog odgovora koji se tice donjeg dela komandnog lanca. Borba je objavila da je dobila pismo od grupe zaposlenih u Ministarstvu Inostranih Poslova, u kome se sugerisu tri mogucnosti za osobu koja je telefonirala bastovanu:

1. Visoki sluzbenik Ambasade u Washingtonu Vladimir Petrović:




2. Funkcioner Direkcije za konzularne poslove u Ministarstvu Miroslav Prcović


3. Sef kabineta ministra Jeremića Borko Stefanović:


treger92 treger92 23:09 24.02.2009

Re: Spin za utorak: kriv je bastovan

Ja bi ako moram dao papire a onda obavestio policiju da ga ćape.
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 21:13 24.02.2009

ZA KRAJ DEBATE UZMITE SE U PAMET 'JUDI

E, bas tako!
Veceras je Vuk Jeremic proglasen za ''Najervopljanina - godine u Srbiji'', u prisusustvu vascele svite i SPC-a i - BASTA.

BEOGRAD, 24. februar 2009. (FoNet) - Ministru spoljnih
poslova Srbije Vuku Jeremiću večeras je na svečanosti u
Starom dvoru uručena nagrada Najevropljanin godine 2008 za
oblast politike, koju dodeljuje nevladina organizacija Prva
evropska kuća.

O Prvoj evropskoj kuci:

Za prvog Predsednika Kuće izabran je Živorad Kovačević, ambasador i bivši gradonačelnik Beograda (sada predsednik Evropskog pokreta u Srbiji), a za njegove prve saradnike (potpredsednike): Jelica Minić (naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka - Beograd), Mijat Damjanović (direktor Palgo centra), Zoran Alimpić (potpredsednik Skupštine Beograda), Desimir Tošić, po stažu najstariji i veoma popularni srpski demokrata i publicista i Zigfrid Gethrecke, ugledni naučnik i profesor univerziteta (u meduvremenu preminuo, na mestu potpredsednika zamenio ga Dr Dragoslav Kandić, primarijus, gastroenterolog.

Krajem 2006. godine koordinaciju Prvom evropskom kućom je preuzeo Dr Dragoslav Kandić. U celom periodu Generalni sekretar Kuće i predsednik njenog lzvršnog odbora je Mr Stamenko Joksimović, član užeg rukovodstva Evropskog pokreta Srbije, jedan od inicijatora osnivanja i najupornijih promotera realizovanog koncepta razvoja Kuće; dr Vladimir Grbić, profesor univerziteta, jedan od osnivača Kuće, potpredsednik je lzvršnog odbora i koordinator njenog Stručnog saveta. U najužem aktuelnom rukovodstvu Kuće su i: Predrag Vasiljević (u meduvremenu preminuo, zamenila ga Dr Nada vasiljevic, lekar specijalista, urgentolog), Gordana Mladenovic, dipl. ing., osnivac privatnog preduzeca "Galfis",, Mr Bogoljub Savić, rukovodilac informatike u Republičkoj agenciji za civilno vazduhoplovstvo, Milan Knežević, izdavač, reditelj i producent, Mr Vesna Drinčić, profesor fizike, Dr Jasmina Knežević, osnivač privatne zdravstvene ustanove "BelMedic" iz Beograda, Ana Branković, apsolvent, Dr Jasmina Savić, lekar i rukovodilac u Gradskom sekretarijatu za zdravlje i Borka Živković, blagajnik (predsednik Ženske grupe Čukarca).




liberalac55 liberalac55 23:07 24.02.2009

Re: ZA KRAJ DEBATE UZMITE SE U PAMET 'JUDI

MILAN MICHA JOVANOVICH
E, bas tako!
Veceras je Vuk Jeremic proglasen za ''Najervopljanina - godine u Srbiji'', u prisusustvu vascele svite i SPC-a i - BASTA.

BEOGRAD, 24. februar 2009. (FoNet) - Ministru spoljnih
poslova Srbije Vuku Jeremiću večeras je na svečanosti u
Starom dvoru uručena nagrada Najevropljanin godine 2008 za
oblast politike, koju dodeljuje nevladina organizacija Prva
evropska kuća.

O Prvoj evropskoj kuci:

Za prvog Predsednika Kuće izabran je Živorad Kovačević, ambasador i bivši gradonačelnik Beograda (sada predsednik Evropskog pokreta u Srbiji), a za njegove prve saradnike (potpredsednike): Jelica Minić (naučni savetnik u Institutu ekonomskih nauka - Beograd), Mijat Damjanović (direktor Palgo centra), Zoran Alimpić (potpredsednik Skupštine Beograda), Desimir Tošić, po stažu najstariji i veoma popularni srpski demokrata i publicista i Zigfrid Gethrecke, ugledni naučnik i profesor univerziteta (u meduvremenu preminuo, na mestu potpredsednika zamenio ga Dr Dragoslav Kandić, primarijus, gastroenterolog.

Krajem 2006. godine koordinaciju Prvom evropskom kućom je preuzeo Dr Dragoslav Kandić. U celom periodu Generalni sekretar Kuće i predsednik njenog lzvršnog odbora je Mr Stamenko Joksimović, član užeg rukovodstva Evropskog pokreta Srbije, jedan od inicijatora osnivanja i najupornijih promotera realizovanog koncepta razvoja Kuće; dr Vladimir Grbić, profesor univerziteta, jedan od osnivača Kuće, potpredsednik je lzvršnog odbora i koordinator njenog Stručnog saveta. U najužem aktuelnom rukovodstvu Kuće su i: Predrag Vasiljević (u meduvremenu preminuo, zamenila ga Dr Nada vasiljevic, lekar specijalista, urgentolog), Gordana Mladenovic, dipl. ing., osnivac privatnog preduzeca "Galfis",, Mr Bogoljub Savić, rukovodilac informatike u Republičkoj agenciji za civilno vazduhoplovstvo, Milan Knežević, izdavač, reditelj i producent, Mr Vesna Drinčić, profesor fizike, Dr Jasmina Knežević, osnivač privatne zdravstvene ustanove "BelMedic" iz Beograda, Ana Branković, apsolvent, Dr Jasmina Savić, lekar i rukovodilac u Gradskom sekretarijatu za zdravlje i Borka Živković, blagajnik (predsednik Ženske grupe Čukarca).





MA ZNAO SAM JA DA MALI OD KUŽINE OBEĆAVA!
blackbox92 blackbox92 23:57 24.02.2009

Re: ZA KRAJ DEBATE UZMITE SE U PAMET 'JUDI

Evropski pokret u Srbiji se proše godine ,javnim saopštenjem,distancirao od svih manifestacija koje organizuje Evropska kuća. Neposredan povod je bilo što se na listi nosioca tog prestižnog zvanja, bez znanja Evropskog pokreta u Srbiji, našao Nenad Popović kao Najevropljanin u oblasti ekonomskih odnosa, (jer je kao DSS kadar zajedno sa Koštunicom pokazao žarku želju za ulazak Srbije u EU ali pod našim uslovima.)
To je izazvalo revolt među članovima EPUS i javnog distanciranja od ove lakrdije tj manifestacije.
jaksa scekic jaksa scekic 22:32 24.02.2009

Srpski Watergate

Listing telefonskih razgovora pokazuje ko je naredio da se Kovačeviću izda pasoš - objavite ga
24.02.2009.


Otvoreno pismo ministru spoljnih poslova Republike Srbije Vuku Jeremiću

Poštovani gospodine ministre,

Nisam imao to zadovoljstvo da gledam i slušam vaš intervju na RTS-u, a u emisiji „Svedok". No, kako su mi preneli, na samom početku emisije izjavili ste da su službenici Ministarstva spoljnih poslova Srbije, i onaj koji je putni list Miladinu Kovačeviću izdao i onaj koji je to naredio, drastično kažnjeni.

Verujem da vam je poznato da sam ja, na pravdi boga jedinoga, punih 16 dana proveo u pritvoru Okružnog zatvora u Beogradu upravo zbog slučaja Kovačević, a da za to, kako će vreme pokazati, nije bilo ni jednog jedinog zakonskog razloga. Otuda bi moje interesovanje za ime osobe koja je naredila izdavanje putnog lista za vas moralo biti sasvim razumljivo. Ovo s obzirom na to da i vi i ja znamo ime osobe koja je puna dva meseca u Njujorku radila na slučaju Kovačević, u tom smislu imala sve službene kontakte s ministarstvom na čijem ste čelu, kao i s porodicom Kovačević, ime osobe koja je prisustvovala polaganju kaucije i kojoj sam ja, na osnovu prezentovanih podataka o slučaju, skrenuo pažnju da predmet uradi po zakonu. I koja je putni list konačno izdala, čak i uprkos naknadnom upozorenju administrativnog radnika konzulata u Njujorku, a sve u vreme kada ni fizički u prostorijama konzulata nisam bio prisutan zbog visoke temperature i posete lekaru.

Opsirnije u sutrasnjoj-danasnjoj Borbi

J

PS:Trenutno slusam i gledam "Upitnik", facinira me u sta se Homen umetnuo, ocigledno on treba da bude zrtveni jarac i da brani neodbranjivo-tuzno na sta je covek spreman samo da sacuva cinovnicko mesto unutar Ministarstva.
Zanimljivo je da se vlast grcevito bori da odrzi pitanje ko je odao tajnu u javnosti da se o drugom problemu ne bi pricalo (Napomena-vidi text u Borbi). sad posle toliko konfuzija nije jasno skim Srbija pregovara-sa USA kao drzavom, ili sa familijom.

Konfuzija :))))
soylentgreen soylentgreen 22:39 24.02.2009

Deklinacija, trece lice jednine

Vuk Jeremic je lagao.

Vuk Jeremic laze.

Vuk Jeremic ce lagati.

alpeot alpeot 22:39 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

jaksa scekic
Otvoreno pismo ministru spoljnih poslova Republike Srbije Vuku Jeremiću


Jaksa, da li je ovo pismo Igora Milosevica?!
jaksa scekic jaksa scekic 22:42 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

alpeot
jaksa scekic
Otvoreno pismo ministru spoljnih poslova Republike Srbije Vuku Jeremiću


Jaksa, da li je ovo pismo Igora Milosevica?!


Valjda i ovi sto prave web stranu Borbe su bezveznjakovici, valjda je negovo pismo,ima naslov, deo pisma i slika

http://www.borba.rs/content/view/2869/123/
alpeot alpeot 22:48 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

Da, pismo Igora Milosevica, vicekonzula koji je optuzen da je Miladinu Kovacevicu izdao lazni pasos. Listing telefonskih poziva? Stvar se zahuktava.
jaksa scekic jaksa scekic 22:53 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

alpeot
Da, pismo Igora Milosevica, vicekonzula koji je optuzen da je Miladinu Kovacevicu izdao lazni pasos. Listing telefonskih poziva? Stvar se zahuktava.


da, ali Borba ne moze sama ovo da iznese

J

PS:Nastavljam da gledam Upitnik, ovaj pisar is Ministarstva pravde izaziva .......,Il to jedan od Otpornika, kad se pre ulogovao u sistem.
Bujke je OK. ali ovaj pisar je cudo , ubedjuje me da to sto Vladi radi ustvari je odlican posao i da treba da im budemo do groba zahvalni
soylentgreen soylentgreen 22:54 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

Evo jedne prognoze:

Sledeci korak vlasti ce biti pokusaj da se steta zaustavi na sledecem nivou (na jednom od ove trojice gore.)

Zanimljivo je pitanje da li ce taj progovoriti pre ili posto ode u zatvor?

alpeot alpeot 23:06 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

jaksa scekic

da, ali Borba ne moze sama ovo da iznese


Da, slazem se. Sada je vreme za akcije politickih stranaka i NVO. Borba je sasvim dobro ovo protresla, i ako pismo Igora Milosevica neko bude pokusao da zataska, bice jasno da zivimo u diktaturi.
alpeot alpeot 23:08 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

soylentgreen
Evo jedne prognoze: Sledeci korak vlasti ce biti pokusaj da se steta zaustavi na sledecem nivou (na jednom od ove trojice gore.)Zanimljivo je pitanje da li ce taj progovoriti pre ili posto ode u zatvor?


U Srbiji nikada ne mozete biti sigurni... Ipak, cini mi se da je zamajac dobio ireverzibilni obrtni moment.
soylentgreen soylentgreen 23:17 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

Za svaki slucaj, ako neko pritisne Borbu da povuce pismo, evo ga screenshot ovde:


alpeot alpeot 23:33 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

soylentgreen
Za svaki slucaj, ako neko pritisne Borbu da povuce pismo, evo ga screenshot ovde:


Hm... Osoba koja je prisustvovala polaganju kaucije? Taj podatak mora imati sud u SAD, u mestu gde je polozena kaucija. Ovo se ne moze vise sakriti.
alpeot alpeot 23:42 24.02.2009

Re: Srpski Watergate

blackbox92 blackbox92 00:01 25.02.2009

Re: Srpski Watergate

jaksa scekic
alpeot
Da, pismo Igora Milosevica, vicekonzula koji je optuzen da je Miladinu Kovacevicu izdao lazni pasos. Listing telefonskih poziva? Stvar se zahuktava.


da, ali Borba ne moze sama ovo da iznese

J

PS:Nastavljam da gledam Upitnik, ovaj pisar is Ministarstva pravde izaziva .......,Il to jedan od Otpornika, kad se pre ulogovao u sistem.
Bujke je OK. ali ovaj pisar je cudo , ubedjuje me da to sto Vladi radi ustvari je odlican posao i da treba da im budemo do groba zahvalni

Homen je po svim elementima prevazišao Uroša Šuvakovića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 05:13 25.02.2009

Re: Srpski Watergate

alpeot
jaksa scekic

da, ali Borba ne moze sama ovo da iznese


Da, slazem se. Sada je vreme za akcije politickih stranaka i NVO. Borba je sasvim dobro ovo protresla, i ako pismo Igora Milosevica neko bude pokusao da zataska, bice jasno da zivimo u diktaturi.

Ja sam ovo isto hteo da napišem..Moj favorit je ovaj sa prezimenom Prcović. Najlakše se pamti...
antioksidant antioksidant 09:54 25.02.2009

Re: Srpski Watergate

soylentgreen
Evo jedne prognoze: Sledeci korak vlasti ce biti pokusaj da se steta zaustavi na sledecem nivou (na jednom od ove trojice gore.)Zanimljivo je pitanje da li ce taj progovoriti pre ili posto ode u zatvor?

moja prognoza - skretanje paznje na sledecu "aferu".
bacanje prasine u oci i vikanje "drste lopova".

ocekujem spektakularno hapsenje sledece "mafije"
soylentgreen soylentgreen 23:45 24.02.2009

Cetiri sloja korupcije u srpskoj vlasti

4. Sloj - dvojica sluzbenika konzulata, od kojih je jedan (I. Milosevic) vec zaglavio zatvor. Po svoj prilici neduzna kolateralna steta.

3. Sloj - jedan od trojice visokih funkcionera vlade/ministarstva. Ovo su birokrati kojima posao zavisi od politicara. Najverovatnije su izvrsavana naredjenja, sto ne umanjuje krivicu.

2. Sloj - politicari, ministar spoljnjih poslova i predsednik drzave. Oni imaju obaveza prema 1. sloju koji im omogucava vlast. Iako izvrsavaju naredjenja ne mogu sa tim da se formalno brane, posto su nominalno oni vrh vlasti.

1. Sloj - sive eminencije srpske vlasti, bogatasi i bezbednjaci. Oni pravno nisu odgovorni, posto samo izdaju naredjenja koje vlada i predsednik mogu da ignorisu ... ako smeju (kao recimo moje naredjenja ministru)

Za sada:

- Cetvrti sloj je vec progovorio.

- Treci sloj ce verovatno progovoriti, ako je indikativna komunikacija zaposlenih u MIP-u sa stampom. Birokrati zele da zastite svoje i nece da budu uvuceni u poslove prvog i druog sloja.

- Drugi sloj se za sada pravi lud. Ministar za spoljnje poslove izgleda da pocinje blago da panici (napravio je gresku posto je dozvolio da bude uhvacen u lazi) i nekako bez zara ponavlja "kosovo je srbija". Predsednik drzave radi ono sto mu je najpametnije - cuti kao zaliven.

- Prvi sloj planira sledecu vladu.


jaksa scekic jaksa scekic 00:07 25.02.2009

Srpski Watergate


Google majka istrazivackog novinarstva je cudo:

Evo jos detalja

J

Binghamton University student at heart of Miladin Kovacevic's attack

BY MATT LYSIAK, VERONIKA BELENKAYA and LARRY MCSHANE
DAILY NEWS WRITERS

Friday, June 27th 2008, 9:10 PM
Binghamton University sophomore Melissa Cartagena

Binghamton University sophomore Melissa Cartagena
Cartagena with her boyfriend, Sanel Softic, who was arrested with Miladin Kovacevic for the brutal beating of Bryan Steinhauer.
Cartagena with her boyfriend, Sanel Softic, who was arrested with Miladin Kovacevic for the brutal beating of Bryan Steinhauer.
It was the wee hours of Sunday morning at the Rathskeller, a popular hangout for Binghamton college kids, and pretty Melissa Cartagena felt an unwelcome hand on her body.
It was just a grope - but it was late, the guys were drunk and soon things got out of hand.
The scene was a birthday party with a Studio 54 theme, the dance floor was full, graduation was two weeks off.
Among the many revelers was Bryan Steinhauer, a senior honors student with a slight build and a bright future.
Miladin Kovacevic was there, too. The sophomore basketball player, a burly 6-foot-9 and 260 pounds, towered above Steinhauer and the rest of the crowd. The jock and the aspiring accountant traveled in different campus circles - but they found themselves in an uncomfortably small space inside the bar on State St.
Ann Pesahovitz and Lauren Levy, standing just off the dance floor, noticed the mismatched duo. A baby blue shirt covered Steinhauer's 135-pound physique. He stood a full foot shorter than Kovacevic, who was dressed in black.
It was about 1:20 a.m. on May 4. There was a commotion and "a lot of yelling," Levy recalled, apparently after someone groped Cartagena - a pretty Binghamton University sophomore with Kovacevic's group.
The dark-haired beauty wasn't there with the ballplayer; she was with boyfriend, Sanel Softic, a 21-year-old wanna-be state trooper who claims he never laid a hand on the victim.
Kovacevic took it upon himself to defend her honor - though it was not clear who groped Cartagena. Seconds later, Steinhauer wasn't standing; then he wasn't getting up. The bespectacled senior was battered to the dance floor. Witnesses recalled the big man's foot thudding into the smaller student's torso. And then his head.
Over and over.
Steinhauer - his cheeks shattered, his skull fractured, his brain swelling - was defenseless, his body motionless.
Pesahovitz said the violence ended as abruptly as it began. "He just stopped kicking the victim," she told police, "and left."
Steinhauer's limp body was carried from the bar to an ambulance bound for Wilson Hospital.
Nearly two months after the attack, the 22-year-old known to his Brooklyn friends as Waldo remains in a coma - his promising future in suspended animation. Friends miss the Stuyvesant High School grad's honest advice and upbeat personality, and note he was not a fighter. "An amazing kid," said pal Melinda Krawitz. "Intelligent, hardworking."
Kovacevic, whose high and wide profile made him easy to identify, was arrested 11 hours later, police said. He was locked up on a felony assault charge in the Broome County jail.
Prosecutors felt the Serbian national was a flight risk, and bail was set at $100,000.
The Binghamton Class of 2008 graduated two weeks after the brutal beating. Its members observed a moment of silence to honor their missing classmate.
Steinhauer's parents - a systems analyst and retired teacher - kept a grim vigil for their only child, who was eventually transferred to a hospital closer to their Brooklyn home.
Kovacevic was still behind bars when June arrived, although his parents - doctors in their homeland - were working with Serb diplomats to get his bail posted.

At a June 6 hearing, Serbian diplomat Igor Milosevic and the suspect's mother arrived in Broome County Court with $20,000 cash and an $80,000 money order.
"Standard diplomatic practice," Serbian Consulate General Slobodan Nenadovic said later.
Kovacevic surrendered his passport, and the local judge instructed him to stay in Broome County pending trial on a felony assault charge.
Just before 6 p.m., the hulking hoopster left the courthouse. Within 72 hours, Kovacevic had left the country - with a new, hastily-issued replacement passport. A high-ranking Serbian government official said Kovacevic's mother, Branka, wept and begged until Milosevic provided the get-out-of-jail-free card - an emergency document.

Kovacevic flashed the paperwork to board a Lufthansa flight out of Newark. His mother was on the flight with him.

His deception was discovered only when county officials became concerned that he might jump bail. They notified customs officials at the Canadian border that Kovacevic could try to enter the country without a passport.
A check of his status showed Kovacevic was gone. So was Milosevic; officials at the Serbian consulate in Manhattan said he was on vacation as the beating exploded into an international cause celébrè.
Milosevic, his career in tatters, slipped back into Serbia Friday to receive a likely pink slip and possible criminal trial.
Kovacevic was hiding out in his homeland.
At their home in Brooklyn, the victim's parents were distraught.
"He's a bright kid with a good future," said his mother, Marilyn.
"My son is very sick," she said. "He's my only child."
lmcshane@nydailynews.com
With Rich Schapiro in Kula, Serbia
alpeot alpeot 06:33 25.02.2009

Re: Srpski Watergate

jaksa scekic
Witnesses recalled the big man's foot thudding into the smaller student's torso. And then his head.Over and over.Steinhauer - his cheeks shattered, his skull fractured, his brain swelling - was defenseless, his body motionless.


Vlado Republike Srbije, ti branis monstruma koji je ovo napravio? Umesto da bude vezan lancima u najcuvanijem zatvoru na svetu, osudjen da nikada vise ne izadje, ti mu dajes 100000 dolara da pokrije troskove svoje kaucije, kaucije za zlocin za koji treba da robija dok je ziv?

Srbija je najobicnija diktatura. Iz ove zemlje treba bezati.
sybil sybil 07:04 25.02.2009

Re: Srpski Watergate


Witnesses recalled the big man's foot thudding into the smaller student's torso. And then his head.Over and over.Steinhauer - his cheeks shattered, his skull fractured, his brain swelling - was defenseless, his body motionless


Prevod u slucaju da neko ne razume:

Svedoci se secaju udaraca velikog stopala po grudima manjeg studenta. Zatim udaraca nogom/stopalom u glavu. Opet i opet i opet udarci. Stajnhauer-bezivotnih obraza, polomljene lobanje i otekle glave-je bio bespomocan, a telo nepokretno.

emanuelo emanuelo 01:32 25.02.2009

eureka

nazalost nemadoh vremena da procitam komentare iako verujem da su zanimljivi. Cak sam i tekst prosao ovlas...
Zelim samo reci jedno prosto pitanje i jos prostiji odgovor::
- Zasto madjionicar uvek kraj sebe ima zgodne zenske u *vrucoj odeci* kao pomagace ??????
Pa, odgovor je prost:
- Da bi odvukle paznju publike !!!!!

Mislim da je i sada kao i u mnoooooooogim desavanjima od Djindjiceve pogibije do danas koriscen taj jeftin trik koji, nazalost, moram reci, ima 'prodju' kod naseg nejakog naroda...
NAROD SU OVCE! neko je rekao, i bio je u pravu!
tyson tyson 04:02 25.02.2009

ambasador

Ko je bio ambasador u SAD kad se ovo desilo? Ko je postavio ambasadora? Ko je postavio konzule?
Ambasadora u to vreme nismo imali u USA jer je bio povučen posle priznavanja Kosova od strane USA; međutim sve i da je bio tamo njegove odgovornosti nema jer su konzulati pod upravom Ministarstva (spoljnih poslova) a ne ambasade. Ambasador ima samo načelno savetodavnu ulogu a konzulati nisu obavezni da njegov savet i poslušaju.

Uloga ambasadora u narečenom slučaju bi bila da bude riban od strane State Departmenta za nešto nad čime nema kontrolu (rad konzulata i tamošnja kadrovska pitanja).

Konzule postavlja Ministarstvo spoljnih poslova.

Da je pravde na ovom svetu ova afera sa izdavanjem dokumenata Kovačeviću je trebalo da se dogodi za koji mesec, kada će na mesto ambasadora u USA stupiti Jeremićev prijatelj, Vladimir Petrović (nije Pižon), dosadašnji savetnik ambasadora i otpravnik poslova - pa da se on malo kupa u znoju zbog svog drugara ministra.


dolybell92 dolybell92 07:23 25.02.2009

Javno i tajno

Javno je plaćanje kaucije ili šta god
a tajno plaćanje se zove obično - korupcija.

Državna tajna - i odluka about "1million $ baby" - spada
u navedeno - opravdanje ne postoji.
Postoji samo razlog, a iza tog razloga stoji Jeremićevo
napuštanje pozicije ministra inozemnih djelatnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana