Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

O incidentu u Sava centru

Srecko Sekeljic RSS / 25.02.2009. u 05:01

no_gay_allowed_copy.jpg

Ušli smo sa regularno kupljenim kartama na jučerašnju premijeru nagrađivanog filma „Milk" u prepunoj Velikoj dvorani Sava centra, koja je u za tu priliku primila preko 3000 ljudi. Tokom standardnog komešanja koje prethodi svakom početku projekcije, prišli smo prvim redovima i stali sa strane sa vrlo jednostavnim planom, koji je smišljen samo nešto više od desetak minuta pre ulaska u salu. Obezbeđenje nas je uočilo iz daljine i držalo nas na oku. U pitanju je gala događaj bez premca, ispred Sava centra su parkirani skupi automobili i minibusi sa policijom, a u publici su primećene mnoge VIP ličnosti: ministri, šefovi poslaničkih grupa, TV lica... Svetla su zatamnjena, počinju prve scene uzbudljivog filma, a Boris Milićević, predsednik Gej strejt alijanse (GSA), izlazi na binu sa krišom unesenim megafonom. Za njim ide nas dvadesetak, uglavnom prijatelja i aktivista raznih organizacija. Poređali smo se na binu nasuprot publici i projektoru koji nam je išao u oči, bacajući senku na ogromno platno iza nas, a megafon je zakrčao: „Zaustavite projekciju i upalite svetlo"! 3000 ljudi nas je nemo gledalo iz svojih sedišta...

Kako smo uopšte došli u takvu situaciju? Kada je uprava SC-a, u akciji uvođenja cenzure, zabranila konferenciju za medije na kojoj je trebalo da bude predstavljen „Izveštaj o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji u 2008. godini - Ovo je zemlja za nas", GSA je pozvala na protestno okupljanje ispred glavnog ulaza u SC. Poziv se u roku od 2-3 sata sirio SMS i Facebook porukama, tako da se ispred SC-a okupilo par desetina ljudi zajedno sa novinarima, među kojima su bili aktivisti Centra za integraciju mladih, Anti trafiking centra, pokreta Evropa nema alternativu, Anarho-sindikalističke inicijative, stranaka... 24022009946.jpgOrganizatori ovog na-brzinu-sazvanog skupa su iznova podsećali na ono što bi trebalo da se podrazumeva - da ne sme biti regresije u uživanju ljudskih prava i da se više ne sme gušiti sloboda govora. Stotine ljudi su u koloni prolazili pored nas ka ulazu u najveći domaći kongresni centar, a većina je žurila na piće za barom ispred dvorane pred početak projekcije filma o kojem su toliko slušali. Za to vreme, okupljeni na protestnom skupu su govorili o neophodnosti reakcije građana na nečuven postupak jedne značajne javne ustanove kakva je SC. Međutim, sinoćnja publika je bezbrižno odlazila na prikazivanje ovog potresnog filma zasnovanog na istinitoj priči, čija radnja prosto poziva gledaoca na aktivan i kritičan stav prema homofobiji i diskriminaciji. Nekoliko prisutnih je obrazlagalo da treba demostrativno prekinuti početak projekcije i na taj način građanima skrenuti pažnju na žalosnu činjenicu da je radnja ovog filma, koja je smeštena u sedamdeste godine prošlog veka, više nego aktuelna dan-danas u Srbiji. Obezbeđenje nas je sa distance pratilo dok smo se kretali prema sali i niz parter, međutim naš postupak ih je iznenadio i nije bilo živog zida koji bi nas sprečio da se popnemo na binu.

„Zaustavite projekciju i upalite svetlo" ponovio je Boris u megafon. Ton filma koji je dopirao iz ogromnih zvučnika je bio preglasan, pa je u poslednjim redovima i na galeriji nadjačavao šum megafona. Iako se svetla nisu palila, Boris je nastojao da ukratko upozna publiku sa sramnim potezom establišmenta SC-a koji stoji nasuprot humanoj poruci ovog filma, kojeg će upravo odgledati. Neme poglede publike je počeo da smenjuje žamor: jedni su počeli da tapšu, drugi su zviždali, a svi redom su istrajavali na svojim mestima. Aktivistička radnja filma kao da se transponovala na živu scenu ispred platna. 24022009956.jpgTome su najpre doprineli kratko podšišani pripadnici obezbeđenja koji su pritrčali i uz pretnje i povike počeli da nas odozdo vuku za nogavice, dok smo stajali na bini visokoj oko jedan metar. Grupa njih se popela na podijum i gurala nas brzim pokretima, tako da se moja sestra survala sa ovog uzvišenja dole na pod. Tim ljudima bez sluha smo pokušavali da objasnimo da ćemo se sami skloniti čim prenesemo poruku zbog koje smo došli, priznajući da se u ovoj situaciji ponašamo nekonvencionalno i da to činimo s punim pravom. Nekoliko nas je tom prilikom bilo prinuđeno čak i da se otima iz ruku usplahirenog obezbeđenja. Koliko je stablišment SC-a vršio pritisak na njih da okončaju naš performans, ilustruje i momenat u kojem se šef ovih momaka, koji izgleda kao blizanac gospodina Palme, izdrao: „Platićete mi ako izgubim posao zbog ovoga"! Njegovi tipovi su uzvikivali da će početi sa šamaranjem i prebijanjem. Šta je radila publika? - Tada već više nisam obraćao pažnju na mesta za sedenje. Ipak, svi smo uredno imali ulaznice za film i nismo jeli kokice, tako da je nasilničko ponašanje "čuvara reda" bilo u najmanju ruku preterano i sasvim neprimereno. Nakon višeminutne rasprave, policija u civilu je smirila članove obezbeđenja i neki od nas su ostali da gledaju film do kraja, dok drugi od uzbuđenja nisu želeli da ostanu u sali.

Ja sam ostao, ne volim da gledam piratske verzije, a ovoga puta ne moram ni da gledam reprizu. Na kraju projekcije publika je gromko aplaudirala. Moja sestra je usputno izustila da aplauz ne govori o stavovima publike, jer je verovatno isti takav pratio i premijeru filma poput „Ispovesti jedne kupoholičarke"... Pitao sam se da li je skandiranje samo izraz pomodnosti, ili je to autentično divljenje umetničkom delu, ili je možda taj aplauz podrška ideji priče koju film prikazuje - spremnosti nekolicine da se usprotive nepravdi? U kojoj meri je nepravda u Srbiji vidljiva i koliko su ljudi voljni da se angažuju na njenom ispravljanju? Srečavanje prezentovanja „Izveštaja o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji", na žalost, samo po sebi već predstavlja pokazatelj stanja ljudskih prava u našoj zemlji.

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:47 25.02.2009

Re: Bunt

e izvin'te na ponavljanju poruka. nešto sa mojim browserom nije u redu...
Dawngreeter Dawngreeter 12:48 25.02.2009

Re: Bunt

Naravno da vas ima vise. Vas je argument batine uvek i bio.
dunjica dunjica 13:01 25.02.2009

Re: Bunt

Vas je argument batine uvek i bio.

čemu sad ovo?
Dawngreeter Dawngreeter 13:35 25.02.2009

Re: Bunt

Pa to je valjda logican zakljucak isticanja da nekoga ima vise. ne?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:52 25.02.2009

Who Dares WIns





Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:54 25.02.2009

Re: Bunt

Pa to je valjda logican zakljucak isticanja da nekoga ima vise. ne?


ne nije.
medjutim92 medjutim92 14:35 25.02.2009

Re: Bunt

Dawngreeter
Pa to je valjda logican zakljucak isticanja da nekoga ima vise. ne?


Dos je svojevremeno skupio vise glasova od SPSa, a Kostunica od Milosevica.
Na osnovu toga je Kostunica dosao na vlast.
Ciji argument su uvek bile batine?
Dawngreeter Dawngreeter 15:12 25.02.2009

Re: Bunt

Bile su argument vecine, uvek. Ne znam sta je tu nejasno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:14 25.02.2009

Re: Bunt

Aleksandar Vasović
a da zaštitimo prava onih koji bi da gledaju film?

pa zar ga nisu gledali?
publika bi se možda pridružila protestu da im je bilo omogućeno da čuju o čemu se radi.
možda deo publike.
viidm da ti ne bi.

možda bi i belci imali pravo i danas da ručaju u posebnim restoranima
da nije bilo borbe za prava afroamerikanaca?
kako bi im lepo bilo da nije bilo te borbe, sami bi uživali što su tako srećni što su beli belci.
al nedade im se, srećom.
jer je većina bila drugačija.

odvratan ti je stav.
baroniknez baroniknez 15:19 25.02.2009

Re: Bunt

ma otkud ti znaš da većina koja je bila u bioskopu nije LGBT? i u koji su to restorani u kojima lgbt sede posebno?

dakle lažan ti je stav
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:42 25.02.2009

Re: Bunt

baroniknez:
i u koji su to restorani u kojima lgbt sede posebno?

Da, kod nas LGBT populacija samo mora da osnuje svoje kongresne centre da bi držali konferencije za medije povodom stanja ljudskih prava u Srbiji...

A u restorane smeju da uđu (ako se ne drže za ruke).
baroniknez baroniknez 16:42 25.02.2009

Re: Bunt

Da, kod nas LGBT populacija samo mora da osnuje svoje kongresne centre da bi držali konferencije za medije povodom stanja ljudskih prava u Srbiji...


svoje posebne kongresne centre mogu da organizuju LGBT organizacije jer imaju novca za to dok bilo koja druga LGBT ili hetero skupina ne može i tu je glavni faktor novac, a ne stav ili sexualna orijentacija.

sa druge strane ja znam niz tribina koje su organizovale LGBT organizacije i nisu bili spreceni u tome, pa koliko me sećanje sluzi gay strejt alijansa je imala skoro jednu slicnu konferenciju

A u restorane smeju da uđu (ako se ne drže za ruke).


ma sada pricate na pamet
angie01 angie01 16:53 25.02.2009

Re: Bunt

ma sada pricate na pamet


a ja taman pomislila da smo se dogovorili & razumeli(((

da nismo za unitarizaciju, vec za civilizaciju!


Shta ovde vishe nekome nije jasno-odredjena grupa je diskriminisana i trazi da se to promeni?!
baroniknez baroniknez 16:58 25.02.2009

Re: Bunt

Shta ovde vishe nekome nije jasno-odredjena grupa je diskriminisana i trazi da se to promeni?!



pa dobro - neka traze šta se to mene sada tiče? ja ovde pisem o tome da ne znam koja to kafana zabranjuje ulazak onima koji se drze za ruke itd.
Dawngreeter Dawngreeter 17:00 25.02.2009

Re: Bunt

baroniknez
pa dobro - neka traze šta se to mene sada tiče?


Zasto si ovde ako te se ne tice?
baroniknez baroniknez 17:13 25.02.2009

Re: Bunt

Zasto si ovde ako te se ne tice?


a šta je to tebe briga?
Dawngreeter Dawngreeter 17:17 25.02.2009

Re: Bunt

Briga me je jer smatram da svojim stavom pomazes ugrozavanje ljudskih sloboda. Takodje sam hteo da ilustrujem da nijetacno da te se to sve ne tice, kada te se ocigledno tice. A tice te se jer je ova akcija uticala na tebe i sada bi da se bunis sto ti neko skrece paznju na stvari za koje bi radije da ne znas. Ergo, akcija je produktivna a ti mozes samo da se musiš.
angie01 angie01 17:18 25.02.2009

Re: Bunt


ja ovde pisem o tome da ne znam koja to kafana zabranjuje ulazak onima koji se drze za ruke itd.


e, nemerem bilivat!
baroniknez baroniknez 17:57 25.02.2009

Re: Bunt

Dawngreeter
Briga me je jer smatram da svojim stavom pomazes ugrozavanje ljudskih sloboda. Takodje sam hteo da ilustrujem da nijetacno da te se to sve ne tice, kada te se ocigledno tice. A tice te se jer je ova akcija uticala na tebe i sada bi da se bunis sto ti neko skrece paznju na stvari za koje bi radije da ne znas. Ergo, akcija je produktivna a ti mozes samo da se musiš.


Dobro to što ti smatraš o mom stavu okači mačku o rep, ali to koliko je akcija produktivna - pa kao i svaka druga - ko još zamišlja društvo u kojem će sve biti tako harmonično, svaki drugi dan je neka akcija manje ili više produktivna - mada to o produkciji ili proizvodnji ljudskih prava je zanimljiva teza
Dawngreeter Dawngreeter 18:01 25.02.2009

Re: Bunt

baroniknez
Dobro to što ti smatraš o mom stavu okači mačku o rep


Zaista se nadam da planiras karijeru pesnika, ako to vec nisi.
baroniknez baroniknez 18:44 25.02.2009

Re: Bunt

nisam, ali ako vas vec zanima u poslednje vreme citam samo dva pisca - matiju beckovica i radomira konstatinovica - ovo ostalo me ne zanima
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:50 25.02.2009

Re: Bunt

odvratan ti je stav.


pa tako nekako
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:08 25.02.2009

festival mercedes marksista ...

ma fantastican je taj ad hoc instant aktivizam bez plana po principu a.p.p. ako ne vidimo se sutra....

sad kad se malo vise zna i ko je izmedju ostalih bio medju tim divnim stvorenjima na bini, moram da se zapitam - sta bi bilo da nije nestalo tuborga u lokalnom anarho skvotu?

mozda se nasa gauche caviar&chardonnay socialist ekipa ne bi ni pokrenula.

ako izadjes na binu, imaj plan sta ces kad tamo izadjes.

jer kad te obezbedjenje u te dve 2 sekunde otera sa bine, oni povici posle - "Ljudi imam kartu ali mi ne daju da gledam film" deluju smesno.

sto se mene tice ovo je bilo apsolutno kontraproduktivno, posebno jer su ljudi kroz film koji su pokusali da prekinu mogli da nauce mnogo vise i mnogo kvalitetnije o znacaju postovanja gay & minority prava.
stijak92 stijak92 13:16 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Istina da akcija nije pažljivo isplanirana, ali brzina svega toga nije to ni dozvolila. U svakom slučaju - pokazuje se ono da je svaki marketing - dobar marketing - skrenula se pažnja. Pa čak i oni koji nisu shvatili šta se dešava ili su mislili da radikali hoće da prekinu projekciju, ili bilo šta, su se poslije filma uputili u to šta se dešava...

A mislim da to utiče mnogo više na ljudska prava od nekog holivudkog hitića koji je pokupio nekoliko oskara.... Sad znaju da se ne radi samo o dalekoj holivudskoj fantaziji, već o nečemu što se dešava sada i ovdje...

A posjetioci - očigledno je da su neki došli samo da budu viđeni i nema tog filma koji bi njima pomogao...
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:25 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

A posjetioci - očigledno je da su neki došli samo da budu viđeni i nema tog filma koji bi njima pomogao...


ma otkud ti znas zasto je bilo ko dosao? si pravio anketu? ti pomogao stratedzik marketing? stanje nacije? kako?
i sta te briga sve i da su dosli da izadju...

a taj holivudski hitic, o beogradski mega hitu, je ucinio vise za stvar nego da ste se svi na gomili spalili.

a to sto je aktivizam u Srba nesposoban da objasni znacaj jedne teme "bazi", pa cak i da pokrene sopstveni grupu koju pledira da zastupa... to nije problem publike koja je dosla da gleda film na festivalu.

da se razumemo - ljudi su se u Stonvolu TUKLI sa policijom, nisu vikali "ljudi ne daju mi da gledam film a imam kartu" kad ih je obezbedjenje sateralo u cosak... i tu je ta razlika izmedju ozbiljnog aktivizma i izleta gauche caviar koje smo imali prilike da gledamo juce
d_sandic d_sandic 13:35 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Tibore,
verujem da vam nisam omiljeni lik iz crtanog filma, ali ovde se 100% slažemo...
Pozdrav
stijak92 stijak92 13:35 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Pa, bilo je čak i povika UA pederi i smrt pederima!!!
Ako ti tvrdiš da su ljudi u publici koji su to izgovarali došli zbog tematike filma - i sram nas bilo kad nam ometamo takav doživljaj...

BTW, niti sam član GSA niti sam učestvovao u akciji (ali sam je vidio sa balkona SC) - ali ih podržavam...
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:45 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

stijak92
Pa, bilo je čak i povika UA pederi i smrt pederima!!!
Ako ti tvrdiš da su ljudi u publici koji su to izgovarali došli zbog tematike filma - i sram nas bilo kad nam ometamo takav doživljaj...

BTW, niti sam član GSA niti sam učestvovao u akciji (ali sam je vidio sa balkona SC) - ali ih podržavam...


da pogadjam, nisi clan ni jedne partije?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:08 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

da se razumemo - ljudi su se u Stonvolu TUKLI sa policijom, nisu vikali "ljudi ne daju mi da gledam film a imam kartu" kad ih je obezbedjenje sateralo u cosak... i tu je ta razlika izmedju ozbiljnog aktivizma i izleta gauche caviar koje smo imali prilike da gledamo juce


čestitam. najozbiljnije.
stijak92 stijak92 14:20 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Ma smješni ste do bola... Vaše kritike se savršeno mogu primjeniti na vas...

Smetaju vam metode koje je juče primjenila GSA (pod uticajem Rate iz ASIja i priznajem da nije nešto najpametnije što se moglo smisliti, ali i nije bilo nekog velikog izbora, a i taj Rata je daleko više uradio nego vi - izdvojio je svoje vrijeme i podržao GSA...), smeta vam što je bila samo šačica aktivista, pri tom, ne bi vi da im pomognete, da im date neku pametniju ideju, ili da im se pridružite u akcijama, nek to radi neko drugi, vi ste došli samo da gledate film i da se divite građanima amerike koji su se 70ih borili za Gej prava u San Francisku, a na kraju filma da zaplaćete za tužnom sudbinom Milka, dodjete kući i sa svog kompjutera pljuckate na GSA i sve koji ih podržavaju. A ako oni uspeju da se izbore za Gej prava u Srbiji, neka naprave film i neka bude ovako glamurozan i da vas pozovu na premijeru, pa ćete onda i njima pljeskati za 20-30 godina.

Snobovi jedni...
queeria92 queeria92 14:26 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Snobovi jedni...


Bravo!!!
baroniknez baroniknez 14:30 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

pa što ne kažete odmah da je problem što se nisu potukli sa policijom, prebijemo policiju onda se obračunamo sa desničarima, pa izmedju sebe oko pravovernosti i onda još jednu atomsku bombu aktiviramo i postignemo potpunu jednakost - na nebu smo svi jednaki

dobra je ona maja uzelac
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:49 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Smetaju vam metode koje je juče primjenila GSA (pod uticajem Rate iz ASIja i priznajem da nije nešto najpametnije što se moglo smisliti, ali i nije bilo nekog velikog izbora...)


Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:50 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Snobovi jedni...

Bravo!!!

Uostalom, ni mi ne bismo izgledali kao Muppet Show da nije mudrih staraca koji gunđaju sa balkona

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:22 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Snobovi jedni...

potpisujem.
izbegavam fest jer tamo su uglavnom pozeri.
gledala jednom davno "sećaš li se sarajeva" i na scenu bacanja cveća
na tenkove koji su išli na vukovar, prolomio se neviđen aplaz.
toliko o svesnoj publici.
baroniknez baroniknez 15:30 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

ko još zbog publike ide na film? ja idem na film isključivo zbog filma a manje više mi je svejedno ko pored mene sedi
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:32 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

stijak92

Smetaju vam metode koje je juče primjenila GSA (pod uticajem Rate iz ASIja i priznajem da nije nešto najpametnije što se moglo smisliti, ali i nije bilo nekog velikog izbora, a i taj Rata je daleko više uradio nego vi - izdvojio je svoje vrijeme i podržao ASI...)


dve stvari.
1. metode su SUPER. samo je izvedba balkanska.
2. iz cega ga je izdvojio?

stijak92

, smeta vam što je bila samo šačica aktivista, pri tom, ne bi vi da im pomognete, da im date neku pametniju ideju, ili da im se pridružite u akcijama, nek to radi neko drugi, vi ste došli samo da gledate film i da se divite građanima amerike koji su se 70ih borili za Gej prava u San Francisku, a na kraju filma da zaplaćete za tužnom sudbinom Milka, dodjete kući i sa svog kompjutera pljuckate na GSA i sve koji ih podržavaju.


nekoliko stvari:
1. sacica aktivista je SUPER. samo joj je izvedba bila balkanska, napabirchena, sklepana. ne smeta meni aktivizam, nego traljavost, o-rukashtvo
2. da dajem pametnije ideje i pridruzujem se? ste vi nekad upoznali strukturu bilo koje NVO u Srbiji?
3. da , dosao sam da gledam film. mnogo pametnije nego da se vitlam sa anarhosindikalistima.
4. GSA je SUPER. samo joj je sinocna akcija bila balkanska, napabirchena, sklepana, nepromisljena.

stijak92

A ako oni uspeju da se izbore za Gej prava u Srbiji, neka naprave film i neka bude ovako glamurozan i da vas pozovu na premijeru, pa ćete onda i njima pljeskati za 20-30 godina.
Snobovi jedni...


ako to budu radili sa ASI-jem i njima podobnima mislim da cu praunucima ostaviti u amanet da rezevrisu tu nedelju 2340. godine za tu zurku.

Aktivisto jedan!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:06 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Tibor Jóna:
sacica aktivista je SUPER. samo joj je izvedba bila balkanska, napabirchena, sklepana. ne smeta meni aktivizam, nego traljavost, o-rukashtvo

Misliš, možda je trebalo da sačekamo reprizu kako bismo sve pažljivo isplanirali, da omamimo alkoholom tehničko osoblje, organizujemo isključivanje projektora iz struje i premošćavanje ozvučenja na Borisov bežični mikrofon, po mogućstvu bubicu. Ili da se kuražno šamaramo sa obezbeđenjem i posipamo publiku ružičastom farbom... Ili da naredna dva meseca skupljamo on-line peticiju za smenu uprave SC, ali da srdačno zamolimo ljude da se ne potpisuju nickovima.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:13 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Srecko Sekeljic
Tibor Jóna:
sacica aktivista je SUPER. samo joj je izvedba bila balkanska, napabirchena, sklepana. ne smeta meni aktivizam, nego traljavost, o-rukashtvo

Misliš, možda je trebalo da sačekamo reprizu kako bismo sve pažljivo isplanirali, da omamimo alkoholom tehničko osoblje, organizujemo isključivanje projektora iz struje i premošćavanje ozvučenja na Borisov bežični mikrofon, po mogućstvu bubicu. Ili da se kuražno šamaramo sa obezbeđenjem i posipamo publiku ružičastom farbom... Ili da naredna dva meseca skupljamo on-line peticiju za smenu uprave SC, ali da srdačno zamolimo ljude da se ne potpisuju nickovima.


recimo!

to je jedan plan koji je vec samom cinjenicom da postoji bolji od onog kojeg niste imali.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:42 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Tibor Jóna:
recimo!
to je jedan plan koji je vec samom cinjenicom da postoji bolji od onog kojeg niste imali.

Pa sada kada je probijen led u javnosti, svaki follow up je dovoljno dobar.
medjutim92 medjutim92 16:46 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Exitus Letalis
Snobovi jedni...

potpisujem.
izbegavam fest jer tamo su uglavnom pozeri.
gledala jednom davno "sećaš li se sarajeva" i na scenu bacanja cveća
na tenkove koji su išli na vukovar, prolomio se neviđen aplaz.
toliko o svesnoj publici.


cek, kako sad pozeri?

mislite da nisu inace podrzavali tenkove za Vukovar, nego nisu hteli da ispadnu glupi u drustvu pa aplaudirali tenkovima i cvecu?

ja bas mislim da su to stvarno mislili, a to veze sa pozerajem nema :)

A i sta ce nam taj Fest uopste..
baroniknez baroniknez 16:49 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

tacno tako ukinuti fest zbog pozera, a onda ukinuti i ulicu jer su i ulice pune pozera. mada ja ne izlazim na ulicu jer je puna pozera, jedini prozor u svet mi je blog pa onda znam da je na delu u srbistanu puzajuci fasizam...
gorran2 gorran2 16:50 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Srecko Sekeljic
Misliš, možda je trebalo da sačekamo reprizu kako bismo sve pažljivo isplanirali
Nemoj tako, pliz. Poštuj vreme koje je TJ izdvojio da bi zanovetao ovde

Homofobija je upravo ono što joj samo ime generički kaže: strah od ljudi.
Strah od različitosti, prihvatanja, solidarnosti. Strah od - sebe.
Strah od slobode (osim, naravno "finansijske slobode" )

Kao što nacionalistu možeš prepoznati to tome što kaže "ja nemam ništa protiv Hrvata/Bošnjaka/Kineza..., ali..."
Tako homofoba možeš lako prepoznati to tome što kaže "ja nemam ništa protiv "njih", ali..."
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:51 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Srecko Sekeljic
Tibor Jóna:
recimo!
to je jedan plan koji je vec samom cinjenicom da postoji bolji od onog kojeg niste imali.

Pa sada kada je probijen led u javnosti, svaki follow up je dovoljno dobar.


2009 godine na FESTU pred projekciju filma MILK je probijen led u javnosti kada su u pitanju gay prava??!?!!

na onom nesretnom prvom gay pridu u beogradu policija je isla ulicama i pucala iz kalashnjikova. ako to nije bio proboj leda u javnosti, ovo sigurno nije !
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 17:14 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

gorran2:
Nemoj tako, pliz. Poštuj vreme koje je TJ izdvojio da bi zanovetao ovde

Kao što vidiš, posvetio sam mu punu pažnju. Nego, bio si u publici, kako bi komentarisao sam događaj?
Tibor Jóna:
na onom nesretnom prvom gay pridu u beogradu policija je isla ulicama i pucala iz kalashnjikova. ako to nije bio proboj leda u javnosti, ovo sigurno nije !

...I od tog ponosnog dana od pre toliko godina, sa užasnim posledicama po hrabre učesnike prajda, prvo javno političko okupljanje LGBT populacije je bilo na Antifa skupu u oktobru 2008 kada, zahvaljujući dobroj koordinaciji sa policijom i ombudsmanom, nijednom učesniku nije zafalila ni dlaka s glave, uprkos obrazaškim patrolama po ulicama Beograda. Da, to jeste značajan pomak.

Sada, kada javna ustanova vrši diskriminaciju, ova omanja 'zero budget' akcija je bila dovoljna da se pridobije puna pažnja javnosti, bez žrtava i povreda (ako izuzmemo povređena osećanja ponekog gledaoca iz publike). I to jeste značajan pomak.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:32 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

prvo javno političko okupljanje LGBT populacije je bilo na Antifa skupu u oktobru 2008 kada,


a posle se pitajte zasto ne ide...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:00 25.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Tibor Jóna:
a posle se pitajte zasto ne ide...

Pitam se odakle tolika spremnost da rasipate svoju premudrost, hejt i defetizam po netu, a da vam se off line aktivnost svodi na aplaudiranje beogradskim premijerama filmova, nakon kojih sledi prigodan koktel.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:00 26.02.2009

Re: festival mercedes marksista ...

Srecko Sekeljic
Tibor Jóna:
a posle se pitajte zasto ne ide...

Pitam se odakle tolika spremnost da rasipate svoju premudrost, hejt i defetizam po netu, a da vam se off line aktivnost svodi na aplaudiranje beogradskim premijerama filmova, nakon kojih sledi prigodan koktel.


sekeljicu sve znas. ma i za koktel si saznao.
posto vidim da ti nista ne izmice , kazi - koliki je svemir? ima li zivota posle smrti? sta je smisao zivota?
mihadragon mihadragon 15:23 25.02.2009

Hm...

Uvek ostaje pitanje kako svima padne na pamet da protestuju na mestima gde će jednostavno da smetaju drugima - zašto je neko uopšte dužan da aplaudira ili zviždi a došao je da gleda film???
To ispada kao vaš napad na ljude koji jednostavno nemaju veze sa svim stvarima koje su se dogodile (nije mi jasna sama činjenica da vam smeta što neko jednostavno nema veze - što hoće da odmori uz film...)

Ponovio je Boris i pokusao da okupira bioskop... Uvek treba birati mesto za protest, a ne sebi davati toliku važnost i blokirati 3500 ljudi u gledanju filma, zaustaviti njih 20.000 na ulicama Beograda, ili njih 30.000 na nekom magistralnom regionalnom putu...

Ljudi ne žele baš da trpe da im neko nasilno zauzima bioskope, ulice, da im smeta i ometa ih svakodnevnim radnjama...

Svaka čast za borbu, za pokušaj plasiranja informacija, ali iskreno mislim da mesto za protest nije adekvatno...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 25.02.2009

Re: Hm...

Uvek ostaje pitanje kako svima padne na pamet da protestuju na mestima gde će jednostavno da smetaju drugima

pa da ih malo probude iz te lagodne pozicije blaženog neznanja.
Ljudi ne žele baš da trpe da im neko nasilno zauzima bioskope, ulice, da im smeta i ometa ih svakodnevnim radnjama...

ne žele jer ih ništa ne zanima osim zagledanosti u svoj pupak ili šlajpik.
čudo je ravnodušnost.
čudo neviđeno!

tako su se i 90tih pravili ludi dok je na 50 ili 100 kilometara od njihovih dnevnih soba besneo rat,
u kom, jel, srbija nije učestvovala, pa što bi ih se ticalo.

sve dok, opet, njihov šlajpik, nije bio ugrožen.
tad su se malo probudili i opet zaspali.
baroniknez baroniknez 15:32 25.02.2009

Re: Hm...

tako su se i 90tih pravili ludi dok je na 50 ili 100 kilometara od njihovih dnevnih soba besneo rat,


ajde ne laži, sećam se kako je bilo u mom okruženju kada su dolazile izbeglice, kada su povlešćeni švercovali, kada su ljudi išli u rat pa se za njih rodbina brinula - ko je bio ravnodušan?
stijak92 stijak92 15:34 25.02.2009

Re: Hm...

Nije namjera bila omesti ljude da gledaju film.

2-3 prva minuta filma koji traje 2 sata bi se teško mogli nazvati ometanje...

I ne znam kako je sa partera izgledalo..., ali za balkona - ti su ljudi stajali ispod titlova - ono platno je ogromno. I pri tom je zvuk sa filma bio jači od njihovog megafona--- Definitivno su malo koga mogli omesti - ako je i hteo da vidi ta 2-3 minuta...

E sad, što bi neki snobovi da u potpunoj tišini i bez ikakvog ometanja da gledaju kokice i uživaju u filmu, a an kraju aplaudiraju, a pri tom im je svejedno da li gledaju milk, ili ispovjest jedne kupohiličarke, to je njihov problem...
baroniknez baroniknez 15:38 25.02.2009

Re: Hm...

E sad, što bi neki snobovi da u potpunoj tišini i bez ikakvog ometanja da gledaju kokice i uživaju u filmu, a an kraju aplaudiraju, a pri tom im je svejedno da li gledaju milk, ili ispovjest jedne kupohiličarke, to je njihov problem...


besmisleno!!! zašto je neko snob ako hoće da pogleda fucking film, pa jebote valda je potpuno normalno da ako gledaš film da želiš da ga gledaš na miru
mihadragon mihadragon 15:53 25.02.2009

Re: Hm...

pa da ih malo probude iz te lagodne pozicije blaženog neznanja.

ne žele jer ih ništa ne zanima osim zagledanosti u svoj pupak ili šlajpik.
čudo je ravnodušnost.
čudo neviđeno!

tako su se i 90tih pravili ludi dok je na 50 ili 100 kilometara od njihovih dnevnih soba besneo rat,
u kom, jel, srbija nije učestvovala, pa što bi ih se ticalo.

sve dok, opet, njihov šlajpik, nije bio ugrožen.
tad su se malo probudili i opet zaspali.


Sve je to u redu, ali mi je malo postalo zarazno to blokiranje svega i svačega... pruge, putevi, fabrike stranih investitora (čak ti ljudi imaju više razloga - jer nemaju šta da jedu!!!), pa sad došli i bioskopi i pozorišta na red...
Kako ljudi u ovoj prokletoj državi ne shvataju da ne mogu da protestuju gde im padne na pamet, da ne mogu da blokiraju neki, nazovimo ga, normalan život kad god njima nešto zasmeta... zašto protestom nisu zakupili neki drugi prostor, pa navalili na direktora Media Centra? lakše je blokirati...
Hoće li neko da mi objasni da su u pravu onih maksimum 10 ljudi sto svaki dan na trgu Republike izigravaju budale?? Ali nalaze za shodno da krenu u protestnu šetnju... pazi, protestna šetnja - njih 10 - ali rezultat je kolaps u saobraćaju.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:13 25.02.2009

Re: Hm...

Kako ljudi u ovoj prokletoj državi ne shvataju da ne mogu da protestuju gde im padne na pamet,

Protestuju u ustanovi čijem rukovodstvu je palo na pamet da vrši ogoljenu diskriminaciju.
zašto protestom nisu zakupili neki drugi prostor, pa navalili na direktora Media Centra? lakše je blokirati...

Zato što se ne sme dozvoliti saterivanje u ćošak i dodatna marginalizacija ugroženih grupa - u 21. veku društvo sebi ne može da priušti povlačenje pred diskriminacijom, gaženjem ljudskih prava i gušenjem slobode javne reči.

Jasno i jednostavno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:53 25.02.2009

Re: Hm...

ajde ne laži, sećam se kako je bilo u mom okruženju kada su dolazile izbeglice, kada su povlešćeni švercovali, kada su ljudi išli u rat pa se za njih rodbina brinula - ko je bio ravnodušan?

ne lažem. tih nekoliko procenata se ne računa.
lelia lelia 22:06 25.02.2009

Re: Hm...

mihadragon
Uvek ostaje pitanje kako svima padne na pamet da protestuju na mestima gde će jednostavno da smetaju drugima - zašto je neko uopšte dužan da aplaudira ili zviždi a došao je da gleda film???...

... Uvek treba birati mesto za protest, a ne sebi davati toliku važnost i blokirati 3500 ljudi u gledanju filma, zaustaviti njih 20.000 na ulicama Beograda, ili njih 30.000 na nekom magistralnom regionalnom putu...

...Ljudi ne žele baš da trpe da im neko nasilno zauzima bioskope, ulice, da im smeta i ometa ih svakodnevnim radnjama...

Svaka čast za borbu, za pokušaj plasiranja informacija, ali iskreno mislim da mesto za protest nije adekvatno...


1. Svako ko protestvuje po prirodi mora da smeta nekome. Da ne smeta nikome, ne bi uspeo da privuce paznju. E sad, oni su pokusali da privuku paznju ispred Sava Centra a svi su zurili da vide film i, kako Srecko lepo rece, popiju kafu, i svi ti silni ljudi koje zanima Milk su potpuno ignorisali domicilne Milkove. I, posto nisu uspeli da privuku paznju i da podele saopstenja, oni su, sasvim prirodno, hteli da obaveste tu publiku, pod pretpostavkom tolerantnu i osetljivu na ovu temu. Ali ne lezi vraze... Oni su publici zasmetali!
2. Treba birati mesto, i oni su ga izabrali- ono koje ce pomoci da se privuce paznja i prenese poruka. Kao sto inace i rade oni koji pretestvuju. Smeta ti njihov izbor (mesta, a mozda i neceg drugog)? Tuzi ih!
3. Ljudi ne zele bas da trpe ocigledno nista osim onoga sto ih licno zanima. Komforan svakodnevni zivot i komformizam su izgleda jedno te isto... U cemu se razlikuje ovaj tvoj stav od onog "Nek rade sta hoce samo dalje od mene"?
4. "Svaka cast za borbu, ali mesto nije adekvatno"- A sta je adekvatno, ako nije Sava Centar, koji je otkazao vec najavljenu konferenciju GSA koja je, btw, ozbiljna konferencija? I ako nije bioskop, i ako nije ulica? "Kod svoje kuce, izmedju cetiri zida"? Ili u nekom podrumu? A da ih mozda negde izmestimo i ogradimo? Tamo sigurno nece nikome smetati, a ti ces moci da gledas filmove do mile volje bez icije smetnje. Samo se pobrini da nabavis Jumbo Popcorn i Coca-Colu, da ti ugodjaj bude potpun...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:28 25.02.2009

Re: Hm...

@lelia
Potpisujem!
aquariusoptimist aquariusoptimist 06:22 26.02.2009

Re: Hm...

mesto nije adekvatno


Mesto zaista nije bilo adekvatno.

Onog momenta kad je SC zabranio konferenciju za stampu, trebalo je da idu pravac u ministarstvo za ljudska i manjinska prava pa ministra za m*** , usi, ruku....
Ovako se stvar izvitoperila, dobila potpuno dugaciji smisao od onog koji su zamislili.

Po mom sudu, publika koja je dosla da gleda Milk sigurno nije najhomofobniji deo Srbije, pa je ironija utoliko veca.

JOs jednom:

Protest DA
ali na pravom mestu a to je vlada R Srbije i ministarstvo za ljudska i manjinska prava.
Neka zarade platu kad ih vec gejevi (izmedju ostalih) izdrzavaju placajuci porez.
Filip2412 Filip2412 17:52 25.02.2009

...

Kako ljudi u ovoj prokletoj državi ne shvataju da ne mogu da protestuju gde im padne na pamet,

????????

Pa sta predlazete? Da se ne okupljaju nego da svako ostane kuci, nabije dzak na glavu zatvori oci stavi slusalice na usi putsti neku kantri protestnu pesmu iz sezdesetih jel takav vid protesta predlazete?

Nema protesta dok ne pravis buku, ometas nekoga itd.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:00 25.02.2009

Re: ...

Kako ljudi u ovoj prokletoj državi ne shvataju da ne mogu da protestuju gde im padne na pamet,

ni danas nisu shvaćeni građani koji bi da ne budu uznemiravani.

evo danas kad je mladić pokušao da sa mosta izvrši samoubistvo, reakcija je baš takva.

- daj mi pištolj da ga ja ubijem, majku mu jebem, vidi koliki je red, do surčina...
- ne zanima me, vraćam se sa posla i nemam vremena da na to obraćam pažnju...

baš kao i vasović i mnogi koji se zalažu za neuznemiravanje građana.


Brooklyn Brooklyn 18:40 25.02.2009

Re: ...

- daj mi pištolj da ga ja ubijem, majku mu jebem, vidi koliki je red, do surčina...
- ne zanima me, vraćam se sa posla i nemam vremena da na to obraćam pažnju...

samo nemoj u toplu slovensku dusu
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:50 25.02.2009

Re: ...

Brooklyn
- daj mi pištolj da ga ja ubijem, majku mu jebem, vidi koliki je red, do surčina...
- ne zanima me, vraćam se sa posla i nemam vremena da na to obraćam pažnju...

samo nemoj u toplu slovensku dusu

evo sad slušam - baci ga u vodu
- daj da mu ja presudim

bili nervozni što čekaju.
mogao je da odabere neko mesto gde ih ne bi uznemiravao.
il možda kad građani ne žure.

falio mu plan, inače je ideja bila dobra, što bi rekao premudri jona.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:11 25.02.2009

Re: ...

E to je nedostajući deo slagalice koji donekle objašnjava mlitavu reakciju domaće mainstream javnosti na dešavanja u vezi sa gušenjem slobode govora u našem Međunarodnom kongresnom centru...
baroniknez baroniknez 23:55 25.02.2009

Re: ...

pazite ne znam za mainstream javnosti, ali znam kakve su bile reakcije javnog mnenja u celini
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:26 26.02.2009

Re: ...

baš kao i vasović i mnogi koji se zalažu za neuznemiravanje građana.


vi baš ništa ne kapirate? ne?
stvarno ne kapirate?
zaozbiljski ne kapirate?
jooooj... kuku meni. moram da prestanem...
evo neću više majke mi.
prestaću da se pojavljujem na blogovima gde ste vi.



jao stvarno izvin'te
evo poslednji je put...
man ray loves me man ray loves me 20:57 25.02.2009

milk

ipak je neverovatno kolikom broju ljudi izmice ironija.

gradjani su otisli u bioskop da gledaju film 'milk'. u filmu se govori o harvey milk-u, prvom coveku koji je kao otvoreno gay napravio politicku karijeru sedamdesetih u san francisku. razlog zasto je postao politicar sa cetrdeset godina je taj sto nije vise mogao da gleda kako se policija izivljava nad gej populacijom. prvih godina je bio izvor podsmeha, da bi uspeo da dobije funkciju u upravi grada, i na kraju ga ubija politicki protivnik.
pretpostavka je da je ideja filma da izazove empatiju prema glavnom junaku. nisam gledala film, ali na osnovu klipova i znajuci gus van santa, jasno je da je harvey milk prikazan kao mucenik, sto je u stvarnom zivotu i bio, i da je ideja da svaki gledalac oseti kolika je to nepravda i gubitak da on izgubi zivot samo zato sto je zeleo da njega i njegove gej sunarodnike tretiraju kao normalne ljude. znaci ko je gledao film a nije izasao sa tim, iz perspektive reditelja - dzabe ga je gledao.

e sad u toku filma jedan real life harvey milk izadje na binu da skrene paznju na iste takve progone i netrpeljivosti s kojima se i sam milk suocavao, i to od strane bioskopa koji je bez blama naplatio ulaznice bas za taj film, ali za njega nema empatije publike! fuck, not like he's sean penn!

to me podseca na epizodu iz lovca u razi, kad holden prica o tome kako je video neku babuskeru kako place u bioskopu, roni suze zbog tamo necije nesrecne ljubavi, a za ruku vuce dvoje musave dece koja placu jer su gladna, za sta nju cisto zabole dupe.
JJ Beba JJ Beba 21:29 25.02.2009

Re: milk

*****
AlexDunja AlexDunja 21:35 25.02.2009

Re: milk

a što je moj komentar brisan?

JJ Beba JJ Beba 21:46 25.02.2009

Re: milk

****
Filip2412 Filip2412 21:46 25.02.2009

Re: milk

e sad u toku filma jedan real life harvey milk izadje na binu da skrene paznju na iste takve progone i netrpeljivosti s kojima se i sam milk suocavao, i to od strane bioskopa koji je bez blama naplatio ulaznice bas za taj film, ali za njega nema empatije publike! fuck, not like he's sean penn!

Pa i ja tako razumeh Tibora, on nece ovog real life da gleda jer ga nervira oce da odgleda film na iru :)

Izvini Jona ali to si rekao.

Drugo, nisam bio u SC na tom dogadjaju niti je toliko bitno kako je sve to tamo izgledalo, mnogo je bitnije da se nesto deilo, da se sad malo prica o tome, da se skrene paznja.

Ako mene pitate ovi sto su usli da gledaju film trebalo je da ustanu i podrze ljude na bini, koji je to stav da se ide u SC na gledanje takvog filma i bezbrizno zvace zvaka ili jedu kokice sa potpunom nezainteresovanoscu za aktuelno ponasanje uprave istog tog Sava Centra. Nema tu potrebe za organizacijom, logika je bila da svi ustanu i na trenutak barem podrze taj mali cin protesta.

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:09 25.02.2009

Re: milk

valjda je ideja da se objasni razlog?
nijednom rečju nisam prekršila pravila, a ako je brisan zbog osnovnog posta na koji sam odgovorila, valja treba i to da se objasni. čovek nije nikog vređao, samo misli kao većina sribje
čemo onda pisanje at the first place?

kolaterala, bejbi.
i moj je otišao.
al ruku na srce, bio je odvratan neviđeno.
ja ga sačuvala.
znala sam da će da budne brisan.
JJ Beba JJ Beba 22:21 25.02.2009

Re: milk

[****
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:43 25.02.2009

Re: milk

kolko se ja sećam nije vređao nikoga.

vređao je celu gej populaciju i pretio.
AlexDunja AlexDunja 22:44 25.02.2009

Re: milk

edit
i sad će i ovo dizbrišu zbog trola

sta je - tu je
JJ Beba JJ Beba 22:52 25.02.2009

Re: milk

****
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:07 25.02.2009

Re: milk

e kad ti presuđuješ onda ok

zar nije?
JJ Beba JJ Beba 23:14 25.02.2009

Re: milk

****
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:15 25.02.2009

Re: milk

JJ Beba
a što je moj komentar brisan?

Nikad nisam brisao nijedan tvoj komentar JJ Bebo...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:19 25.02.2009

Re: milk

Exitus Letalis
kolaterala, bejbi.i moj je otišao.al ruku na srce, bio je odvratan neviđeno. ja ga sačuvala.znala sam da će da budne brisan.

Ne od moje ruke, Exitus...
JJ Beba JJ Beba 23:20 25.02.2009

Re: milk

***
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:26 25.02.2009

Re: milk

man ray loves me
ipak je neverovatno kolikom broju ljudi izmice ironija. [...] u toku filma jedan real life harvey milk izadje na binu da skrene paznju na iste takve progone i netrpeljivosti s kojima se i sam milk suocavao, i to od strane bioskopa koji je bez blama naplatio ulaznice bas za taj film, ali za njega nema empatije publike! fuck, not like he's sean penn! to me podseca na epizodu iz lovca u razi, kad holden prica o tome kako je video neku babuskeru kako place u bioskopu, roni suze zbog tamo necije nesrecne ljubavi, a za ruku vuce dvoje musave dece koja placu jer su gladna, za sta nju cisto zabole dupe.

Ironija...
Supermod Supermod 00:01 26.02.2009

Obaveštenje

JJ Beba

znam srećko, dobila sam objašnjenje od moderacije

moja borba u životu na visokom mestu uključuje borbu protiv cenzure
(i adekvatno tumačenje govora mržnje za adekvtano tumačenje pol. korektbosti etc..)
usamljeni su hrabri




Dobil ste putem pp objašnjenje od moderacije - iako moderatori nemaju obavezu da obrazlažu brisanje i sankcionisanje.


Na ovom Blogu postoje pravila koja ste prihvatili, pa kako njihovo sprovodjenje smatrate cenzurom imate punu slobodu da zakupite domen, otvorite sopstveni blog i na njemu ugostite koga kod hoćete, od Gorana Davidovića do Ratka Mladica, Dveri, Obraza, stromfrontovce, nickove koji raspiruju medjunacionalnu mržnju, homofobiju, ne zaboravite da pozovete korisnika galaktus čiji komentar je moderacija obrisala - i vodite svoju "borbu u životu koja na visokom mestu uključuje borbu protiv cenzure".

Ovo što sada radite na ovom Blogu neće dalje biti tolerisano.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:03 26.02.2009

Re: milk

Pa i ja tako razumeh Tibora, on nece ovog real life da gleda jer ga nervira oce da odgleda film na iru :)


ja bi jako voleo da je taj real life Milk. sto bi moralo da znaci da je uspesan, ima strategiju, plan, politicki senzibilitet... da ne vice "ljudi nece da me puste da gledam film a kupio sam kartu" ... znas... te stvari....
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:10 26.02.2009

exitus

obožavam vas. najiskrenije.



baroniknez baroniknez 00:23 26.02.2009

Re: milk

ma ko ih je.. bre, pazi koja glupost "ljudi su snobovi jer hoće da gledaju film" - pa dobro onda su kreteni jer piju vodu kada su žedni i gledaju utakmicu kada odu na stadion
JJ Beba JJ Beba 00:24 26.02.2009

Re: Obaveštenje

tvorite sopstveni blog i na njemu ugostite koga kod hoćete, od Gorana Davidovića do Ratka Mladica, Dveri, Obraza, stromfrontovce, nickove koji raspiruju medjunacionalnu mržnju, homofobiju, ne zaboravite da pozovete korisnika galaktus čiji komentar je moderacija obrisala - i vodite svoju "borbu u životu koja na visokom mestu uključuje borbu protiv cenzure".

ako je vaš komnetar analiza mojih stavova koje zastupam na ovom blogu od samog njegovog početka, i ako mene povezuejte sa obrazom , stomfortom, dverima inim organizacijama , onda mislim da je moderacija na ovom blogu u velikom problemu
možete me banovati, sankciobnisati, ali moji komentari i ja lično nemjamo ni d od dodirnih tačaka sa svim tim što ste napisali
man ray loves me man ray loves me 00:27 26.02.2009

Re: milk

ja bi jako voleo da je taj real life Milk. sto bi moralo da znaci da je uspesan, ima strategiju, plan, politicki senzibilitet... da ne vice "ljudi nece da me puste da gledam film a kupio sam kartu" ... znas... te stvari....
ok, fine, ali covek se ipak bori za svoja prava a ne za titulu hipstera godine.
Supermod Supermod 00:54 26.02.2009

Re: Obaveštenje

JJ Beba
tvorite sopstveni blog i na njemu ugostite koga kod hoćete, od Gorana Davidovića do Ratka Mladica, Dveri, Obraza, stromfrontovce, nickove koji raspiruju medjunacionalnu mržnju, homofobiju, ne zaboravite da pozovete korisnika galaktus čiji komentar je moderacija obrisala - i vodite svoju "borbu u životu koja na visokom mestu uključuje borbu protiv cenzure".




ako je vaš komnetar analiza mojih stavova koje zastupam na ovom blogu od samog njegovog početka, i ako mene povezuejte sa obrazom , stomfortom, dverima inim organizacijama , onda mislim da je moderacija na ovom blogu u velikom problemu
možete me banovati, sankciobnisati, ali moji kontari i ja nemjamo ni d od dodirnih tačaka sa svim tim što set napisali




Obaveštenje se odnosi na Vaše raspitivanje:

a što je moj komentar brisan?


na koje ste dobili opširano i uljudno objašnjenje od moderatora privatnom porukom, nakon čega nastavljate da na Blogu protestujete protiv brisanja i brisanje komentara korisnika galaktus proglašavate cenzurom.

Kako sami ističete, na ovom Blogu ste "od samog njegovog početka", tako da bi trebalo da znate da postoji moderacija, da moderacija briše komentare i da kao što je već bezbroj puta ponovljeno - nema obavezu da to objašnjava. Iako Vam je moderator u najboljoj nameri izašao u susret i odgovorio putem privatne poruke da ne biste nastavili da trolujete na blogu, Vi ipak nastavljate objašnjavajući to svojom "borbom protiv cenzure".

U gornjem obaveštenju Vam je objašnjeno da na svom domenu i svom blogu možete da odredjujete pravila i borite se protiv cenzure, što je upravo ono za šta se navedene organizacije, pojedinci i nickovi zalažu, zahtevajući svoje pravo da svugde i na svakom mestu, pa i na Blogu B92 rasturaju svoje pamflete, pod krinkom prava na slobodu govora, registrujući se ponovo i ponovo nakon što su više puta banovani.

Obveštenje nije nikakva analiza stavova koje Vi zastupate, nego tačno kao što i piše - obaveštenje o nečemu što Vam je poznato i piše u disclaimer-u - uz napomenu da blog na kome neće biti pravila, brisanja i "cenzure" možete da otvorite na sopstvenom domenu.


Tibor Jóna Tibor Jóna 00:56 26.02.2009

Re: milk

man ray loves me
ja bi jako voleo da je taj real life Milk. sto bi moralo da znaci da je uspesan, ima strategiju, plan, politicki senzibilitet... da ne vice "ljudi nece da me puste da gledam film a kupio sam kartu" ... znas... te stvari....
ok, fine, ali covek se ipak bori za svoja prava a ne za titulu hipstera godine.


svoja ili prava jos nekih ljudi.... gde bi ga potonje moralo obvezivati na neku vrstu odgovornog ponasanja...
stijak92 stijak92 01:08 26.02.2009

Re: milk

ja bi jako voleo da je taj real life Milk. sto bi moralo da znaci da je uspesan, ima strategiju, plan, politicki senzibilitet... da ne vice "ljudi nece da me puste da gledam film a kupio sam kartu" ... znas... te stvari....

Vi kao da očekujete da postoji nešto kao prototip uspješnog aktiviste... I taj isti Milk je u svojim počecima bio smiješan, ismejavan. Sve da vam je te večeri i sam milk u ranoj fazi svoje karijere napravio neku akciju, reakcija bi bila ista...

U filmu je prikazano da je dobar dio svoje karijere imao podršku malog broja ljudi i tek kad je stigao na vlast, podrška je počela da raste, a najposećeniji događaj bila posmrtna povorka...

Ovo me podsjeća na našeg premijera Đinđića... I Milk i Đinđić su tokom svoje karijere često imali podrške malog broja ljudi. Njihove akcije su često ismjevane od mase i ljudi na vlasti... I bilo je potrebno da ih ubiju, da ljudi shvate kakve su ličnosti izgubili... I bar da su nešto naučili za budućnost...

Sjetite se kako je Miloševićeva vlast ismjevala neke proteste opozicije... Neki protesti i akcije možda i jesu bili smješni, ali smo ih pretvorili u legendu, izmjenili neke stvari, dodali koju nulu na broj prisutnih, pa sad o tome pričamo kao o uspješnim događajima.

Opozicioni protesti 90ih nisu bili neki ultra dobro organizovani i dobro posjećen događaj - često su pokretani upravo od šačice ljudi koji su nekad imali dobre ideje, nekad malo manje dobre, ali se nisu predavali i borili su se za dobru stvar... I da nije njih, vi, široke narodne mase, ne biste ni imali prilike da na Festu gledate milk, već bi vjerovatno gledali neko domaće ostvarenje smišljeno da motiviše ljude za još jedan rat Srbije...
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:01 26.02.2009

Re: milk

uh uh uh.
djindjic.
razoruzan sam.
pomenut je djindjic.
uuuuu. ultimativni jocker kad nestane bilo kakvog argumenta.
covek postaje gradjansko kosovo...

ali,

da vas pitam nesto drugo - kakvim "pocecima"? ko ovde 2009. godine POCINJE?
`nate ko je poceo? poceo je eventualno dejan nebrigic... on je POCEO.... ali to je bila 1990. godina....

o kakvim vi pocecima govorite, ni`mi je jasno.

pritom ste i kontradiktorni malo. kako je to "dosao na vlast" ako je imao malu podrsku ljudi?

ponovio sam sto puta , ponovicu jos jednom - nije problem akcija, nije problem vrsta akcije - problem je nedostatak plana i ideje da nekad nije lose razmisljati dva koraka dalje.

i da ponovim - MIlk se shora sa policijom, on ne viche "Ljudi ne daju mi da gledam film a kupio sam kartu" , ko god da se od "aktivista" to drao...
man ray loves me man ray loves me 12:23 26.02.2009

Re: milk

MIlk se shora sa policijom, on ne viche "Ljudi ne daju mi da gledam film a kupio sam kartu" , ko god da se od "aktivista" to drao...
da, steta sto boris nije bacio jednog molotova na obezbedjenje, valjda bi bio onda shvacen ozbiljno
ok, covek ti nije simpatican, sem toga ti si bio tamo, video si svojim ocima kako je izgledalo. ja poznajem borisa dosta povrsno i izgleda mi ok, i ovako izdaleka mi se cini da je bolje uraditi bilo sta nego nista. to je sve.
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:23 26.02.2009

Re: milk

man ray loves me
MIlk se shora sa policijom, on ne viche "Ljudi ne daju mi da gledam film a kupio sam kartu" , ko god da se od "aktivista" to drao...
da, steta sto boris nije bacio jednog molotova na obezbedjenje, valjda bi bio onda shvacen ozbiljno
ok, covek ti nije simpatican, sem toga ti si bio tamo, video si svojim ocima kako je izgledalo. ja poznajem borisa dosta povrsno i izgleda mi ok, i ovako izdaleka mi se cini da je bolje uraditi bilo sta nego nista. to je sve.


pazi kad uopste nije o borisu. ali uopste.
cak mi i ne izgleda da je on to vikao....
man ray loves me man ray loves me 16:17 26.02.2009

Re: milk

ok, bio si tamo, ja nisam. in general imam dosta poverenja u tvoj sud (do na podrsku onom navijacu), tako da je verovatno nesto bilo off.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:46 26.02.2009

Re: exitus

Aleksandar Vasović
obožavam vas. najiskrenije.




što tako naglo:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:59 26.02.2009

Re: Obaveštenje

Obaveštenje se odnosi na Vaše raspitivanje:


pa šta! moglo je da zvuči drugačije.

kao prvo i ne najvažnije, preopširno je i loše sročeno, da ne kažem uvredljivo.
šta god da ste mislili da objasnite, vrlo loše zvuči. vrlo.
dapače, uvredljivo.

kao drugo, mislim da biste morali da pratite blogere malo pažljivije.
ne ide svako objašnjenje svakom blogeru.

ovo je sporedno, više kao ilustracija: desetinama puta sam bila vređana
na najpogrdniji način od blogera.
niko od moderatora nije mrdno ni repom.

i na starom i na novom blogu.

iako ja mislim da je ovog trebalo brisati, različita shvatanja, i dalje mislim da je
objašnjenje sa pominjanjem fašističkih organizacija i ratnih zločinaca bilo suvišno
i vrlo uvredljivo. evo, biram reči... mogla bih to da kažem i direktnije.

ali vi ste ovde gazde. može vam se.
mlinarslavko mlinarslavko 22:44 25.02.2009

Poverenje

Covek nije trebao da otkaze konferenciju i treba ga opet pitati
zasto je to uradio, bas bi voleo da cujem njegovu izjavu, ne moze tek tako da se zavrsi !
Medjutim postoji jedan veci problem, a to je sto posle 20 godina vise nikom ne verujemo, pa
tako i u ovom slucaju pomislimo da se iza protesta kriju sebicni interesi !
Ne vredi, ne verujemo vise nikom.........na zalost !
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:21 25.02.2009

Re: Poverenje

Misliš, direktor SC-a je dopisni član Gej strejt alijanse? :)
mlinarslavko mlinarslavko 23:42 25.02.2009

Poverenje

Sta ja znam, ne poznajem coveka ! Mozda je imao lepe, vlazne snove, ali kad se probudio
primetio je da su mu partneri bili muskarci, pa je ljutito pomislio " sta tu oni meni, oce konferenciju da drze, sd cu ja njima......" i propade konferencija !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana