A da mi sakupimo svoj tim pa da pokazemo Evropi?

sladjamk RSS / 26.02.2009. u 01:58

Ovo je reakcija na provokaciju koju je kod mene  izazvao jedan komentar na tekst:

Prica o jednom coveku i o jednoj ulici

Prica je o denacionalizaciji i kako ce se primenjivati i..... Bas me dotaklo tamo gde me boli!

Ostavim svoj komentar o tome, kad posle mene pojavi se  komentar otprilike ovakav:Tuzan , ali lep tekst i

 citat: "da je pocela denacionalizacija t. j. uslovi za podnosenje prijava..."

  na kraju zakljucak:

 Drzava to mora da uradi kad-tad da bi nastavila put u Entropu.

E tu sam odlepila skroz!

Poceh da pisem svoj komentar i onda odlucih da ga vama dam. 

Znaci moj komentar je:

Evropa i slicni njima su uzimali pelcere i mere na nas model godinama. Balavili se na model Jugoslavije da bi na kraju ( a trebalo im je dooosta da shvate kako funkcionisemo) zapoceli, skroz- naskroz kopirani model o bratstvu i jedinstvu  i kod njih!

Sada, nakon sto su nas razbucali kao neuspeli model i vestacku tvorevinu, sada su oni sazdali veliku Evropu.

Pa ako i mi hocemo u Evropu, tamo kod njih, onda  trebamo da napravimo....jednu malu miljardu zahteva .

Kao prvo ja neznam gde to trebamo da idemo?

Koliko je meni poznato ja zivim u Evropi, a ne na nekom kontinentu: bezimenom i bezvremenom kako ga oni prikazuju. Jedino na njihov poziv mogu da odem u njihovu vestacku Evropu, koja ce se verujem raspasti do naseg clanstva u njoj.

Ja sam za to da ispadnemo malo pametniji pa da sakupimo nasu staru ekipu. Ionako smo ekonomski, kulturno a i najprirodnije povezani na sve druge moguce i nemoguce nacine.

Da proglasimo nasu utakmicu i u njoj igramo po svome. Da smo u timu bez viza i pasosa , bez poreza i dazbina. Da startujemo fabrike koje smo imali ranije, aktiviramo resurse i krenemo dalje. Mi smo imali sve dok smo bili tim ! Imali smo i za sebe a i za druge. 

P.S. ZAhvaljujem autoru na gore navedenom tekstu , dobio je moju preporuku

I jos jedno P. S.

Mojoj citalackoj publici veliko izvinjenje ! ( posebno Natasi i Dani!:-) ) Nastavak Kako obecah, tako i ispunih - sledi:-))). Danas sam bila jako umorna da pisem. A i ovih nekoliko dani mi je palo raspolozenje pa se oseca.



Komentari (15)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 10:03 26.02.2009

...

Sve se slažem, osim jednog :
Sada, nakon sto su nas razbucali kao neuspeli model

Prvo, priča o ekonomskoj snazi SFRJ lagano prerasta u mit. Da smo stvarno bili iole ekonomski jaki, teško da bi nas bilo ko razbucao. Bili smo slabi i ta slabost je iskorištena za razbucavanje.
Drugo, sve i da je neko priželjkivao, pomagao, subverzivno delovao...na kraju svega, razbucali smo sami sebe, uz aktivno učešće i direktno uključenih, vodjenih ličnim interesima..i pasivno učešće nas ostalih, koji smo se zadovoljili saznanjem da nam je sve jasno. Što se, uzgred, dešava i danas.
Klučno pitanje nije kako su se usdili, nego zašto smo dozvolili. Svi.
natasavb natasavb 10:47 26.02.2009

Re: ...

Sladjo ne znam o kojem blogu pricas , nisam bila tamo, tako da ne mogu nista da komentarisem.
Da smo stvarno bili iole ekonomski jaki, teško da bi nas bilo ko razbucao.

Pa sad, da li jesmo ili nismo ne znam, ali znam da je sve krenulo u vreme onog blagostanja Ante Markovica, tako da mislim da ekonomija tu i nije bila kljucni momenat.
nego zašto smo dozvolili.

E to je vec teze pitanje. Moje misljenje je da se to desilo zato sto stvari iz proslog rata nisu bile resene kako treba, vec samo zataskane.
U ovom ratu najveci zlocini su se uglavnom desili tamo gde ih je bilo i za vreme onog rata. Isto tako gde ih nije bilo ni sad se nisu desili. Ja sam imala vikendcu blizu Sarajeva u jednom srpskom selu. Sa njim je granicilo hrvatsko. Na pocetku rata , seli ljudi i lepo se dogovorili i celi rat nista se nije desilo, jer tu nije bilo krvi ni za onog rata. Oni dolazili kod nas , nasli isli tamo, bez ikavih problema. Samo dvesta km dalje izmedju ta ista dva naroda desavali su se u isto vreme uzasni zlocini. To ti je rat.Na zalost, kad jednom krv padne , tesko se zaboravlja, pogotovo ako neko na silu hoce da te natera da zaboravis.
Imali smo divnu zemlju, ali mislim da nije vise moguce da opet budemo zajedno. Mozda je to i bolje, jer se nadam da se onda ni ove lose stvari vise nikad nece ponoviti.
Sladjo, ti najbolje znas kako je kod vas. Lepse je bilo pre, ali ako sad kad se zna koje je cija strana, moze da se odrzi mir, onda je bolje i tako. Sve je bolje od i jedne prolivene kapi krvi.
reanimator reanimator 11:11 26.02.2009

Re: ...

natasavb
Moje misljenje je da se to desilo zato sto stvari iz proslog rata nisu bile resene kako treba, vec samo zataskane..

Jeste. A sve što se desilo u prošlom ratu, desilo se zato što stvari nisu bile rešene u prethodnom, pa u prethodnom...pa onda shvatiš da, ko šta radi, mi ratujemo i isterujemo istorijske nepravde, na potpuno isti, pogrešan način.
Pametni ljudi iz istorije uče, a glupi ljudi prepisuju istorijske modele (Nataša, daj Propelerheads - History repeating..ne radi mi youtube :) )
Plus, postupo besmisleno i zlonamerno (ne samo mi...komplet svi narodi sa ovih prostora) pozivanje na istoriju, ali vrlo selektivno, tj na istorijsku epohu za koju smatraš da ti odgovara. Mislim, tačno će u jednom trenutku nekome da pukne film i da kaže..ok, jel hoćeš istoriju, evo ti istorija. Pa tras..granica na Savu i Dunav.
Onda ću vam šaljem garantna pisma da dodjete na kafu :)
natasavb natasavb 11:26 26.02.2009

Re: ...

Onda ću vam šaljem garantna pisma da dodjete na kafu :)


ne znam samo kome cemo mi da pripadnemo, kad smo izmedju dve reke. drzava za sebe :)). moja zgrada tacno na srdini, pa volja mi tamo , volja vamo.
ovo ?
Jeste. A sve što se desilo u prošlom ratu, desilo se zato što stvari nisu bile rešene u prethodnom, pa u prethodnom...pa onda shvatiš da, ko šta radi, mi ratujemo i isterujemo istorijske nepravde, na potpuno isti, pogrešan način.

Pa zar onda nije najbolje napraviti granicu, tj vec su napravljenje i da zivimo kao dobre komsije, umesto kao losa braca.
sladjamk sladjamk 13:36 26.02.2009

Re: ...

Prvo, priča o ekonomskoj snazi SFRJ lagano prerasta u mit.


nisam rekla to vec : "Ionako smo ekonomski, kulturno a i najprirodnije povezani na sve druge moguce i nemoguce nacine."
mislila sam na pricu kako su otvarane fabrike koje su mogle da zadovolje celo trziste bivse Ju. Nije bilo neplanskog otvaranja i forsiranja jedne iste industrije u svim reonima, vec se znalo pr. F-ka za staklo jedna u Kraljevu, kristala u Skoplju... Mi nismo bili ekonomski najjaci ali smo imali sve srazmerno rasporedjeno, da ne bi zavisili od drugih.

Zbog ovoga i zbog zatvorenih fabrika i resursa koji postoje i koji se mogu iskoristiti moja ideja je da se okupimo u konfederaciju slicnu evropskoj bez viza i bez dazbina koje placamo jedni drugima kao strane zemlje.
sladjamk sladjamk 13:51 26.02.2009

Re: ...

Radi se o autoru dzudi itekstu "Prica o jednom coveku i o jednoj ulici "

Inace mislim da ekonomija nije bila presudna u celoj prici. Inace ideja mi je da imamo konfederaciju a ne da se vracamo na staro i opet " bratimo". Mada i dalje verujem da je najlakse zavaditi ljude koji su ranjivi bas zbog prolivene krvi iz proslih ratova. Verujem da moze da se dogovore i bas zato mislim da mozemo da se dogovorimo da bi napravili federaciju nezavisnih zemalja radi ekonomskog interesa. Mislim da bi tako mogli lakse da uspemo u celoj prici svetske ekonomske krize. U tom slucaju i ne bi zavisili mnogo od Evropske unije. Jer potreba da u nju udjemo je upravo ekonomija. Tako bi mogli i da trazimo ulazak u uniju kao konfederacija pod malo drugim uslovima. Jer po meni sto si manji to si ranjiviji.
natasavb natasavb 14:11 26.02.2009

Re: ...

Ta ideja o ekonomskom povezivanju i zajdenickom trzistu je uredu i mislim da se vec i krenulo u tom pravcu.
Sto se tice EU, licno nisam njom odusevljena , ali volela bih da udjemo samo zbog zakona i propisa koji bi tada morali da se postuju.
reanimator reanimator 14:30 26.02.2009

Re: ...

sladjamk
Prvo, priča o ekonomskoj snazi SFRJ lagano prerasta u mit.nisam rekla to

Znam da nisi ti rekla, nego mi deluje da je takva atmosfera u okruženju. Za Srbiju potpisujem da jeste. Ovde svi bluziraju o Anti Markoviću i tom periodu, koji naravno da jeste bio podnošljiviji, ali daleko od toga da je bilo blagostanje. Ili kolektivno ne znamo za bolje od toga, pa nam to vrhunac svega.
A budućnost će doći kad dodje kolektivno otrežnjenje, kad nacionalizam bude ispred šovinizma, kad konačno shvatimo svetski poredak i gledamo kako da mu se prilagodimo, umesto da lamentiramo nad nepravdom...kad bude bitnije da nekoga ne pošalješ u grob od straha da li će mrtvi da se prevrću u grobu.
dzudi dzudi 15:59 26.02.2009

Drago mi je...

Veoma mi je drago što je moj post bio inspiracija za ovaj tvoj post.

Slažem se sa tvojim " nastavkom " i dala sam preporuku.

U priči o jednom čoveku i jednoj ulici, koja je istinita, želela sam da ukažem na probleme porodica čiji su preci imali fabrike, industriju, a onda im je komunizam to oduzeo. To se dešavalo ne samo u Srbiji, već i u ostalim delovima ex Yu.

Slažem se da je potrebno ekonomsko ujedinjenje svih bivših yu republika i da nema poreza, dažbina i sl. Da pomognemo jedni drugima.

Što se Evrope tiče, i tu se potpuno razumemo.

Pozdrav!
Blade Runner Blade Runner 17:25 26.02.2009

Re: Drago mi je...

Komentar je moj
komentar
A imam i tekst o Entropi

Slažem se da je potrebno ekonomsko ujedinjenje svih bivših yu republika

Imali smo divnu zemlju, ali mislim da nije vise moguce da opet budemo zajedno

natasavb natasavb 17:31 26.02.2009

Re: Drago mi je...

A imam i tekst o Entropi

Citala jos onomad, ali nisam stigla da komentarisem.
Blade Runner Blade Runner 17:41 26.02.2009

Re: Drago mi je...

ali nisam stigla da komentarisem

Tek sada, kad postoji ne VIP portal, nalazim puno zanimljivih tekstova za citanje koje mogu i da komentarisem. Pre toga sam redovno kasnio za komentare. Samo ostavim preporuku (bolje ikad nego nikad) ako mi se tekst svidja, i to je to.
natasavb natasavb 17:45 26.02.2009

Re: Drago mi je...

Samo ostavim preporuku (bolje ikad nego nikad) ako mi se tekst svidja, i to je to.

Ma i ja isto , ali mislim da je ipak bolje prokomentarisati , naravno ako imas sta da kazes, jer ljudi onda zanaju i ko ih cita i kakav to efekat ima na druge. Na zalost samo sto nemam uvek vremena za to.
A neVIP portal je super stvar.Ja sam isto neke ljude otkrila preko njega.
sladjamk sladjamk 20:19 26.02.2009

Re: Drago mi je...

Procitala tekst o Entropi, Interesantan je i dopao mi se

Provokacija mi je bio tvoj komentar, jer zaista ne mogu vise!!!

Ostareh cekajuci jos samo da....... pa ce da nas prime u Evropu

Kad cujem ovu recenicu nakon toliko godina smuci mi se

Ne mogu vise!!!

Postoji jedna izreka koju je moj deda ponavljao:
" Oni te nece u selo a ti trazis popovu kucu!!

Kao da nas ovi bas i nece u njihovo selo??? a mi bi bas da udjemo
sladjamk sladjamk 20:32 26.02.2009

Re: Drago mi je...

A neVIP portal je super stvar.Ja sam isto neke ljude otkrila preko njega.


Hvala Natasa , sto si mi kazala za njega i za price iz " potpalublja " . ja sm ovde nasla neke koje su me vise zanimale i bile interesantnije od onih sa '" palube"

Hvala kapetanu ladjeje neVIP portal, sto je izneo na svetlo one iz donjih redova
Evo mala paznja i za njega

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana