Tjah...

mungos92 RSS / 01.03.2009. u 23:48


Timeline of the Jovica Stanisic case

LA Times

March 1, 2009

Jovica Stanisic

A chronology of events in the case of the Serbian spy chief

Sniperscope-croped.png

Born: July 30, 1950

April 1991: Stanisic and others in Serbian intelligence allegedly oversee establishment of "special units," paramilitary groups later accused of atrocities against Bosnians and Croats.

1991: Special units allegedly "committed crimes in and attacked and took control of towns and villages" in Serb autonomous regions in Croatia.

1992: First meeting with CIA; begins clandestine cooperation with agency; turns over blueprints of bunkers built by Serb companies in Iraq.

March 1992 to 1995: Special units allegedly "committed crimes in and attacked and took control of towns and villages in the municipalities of Bijeljina, Bosanski Samac, Doboj, Sanski Most, Zvornik." Simultaneously, Stanisic cooperates with CIA, providing information on Milosevic regime and conveying communications from the U.S. to his boss.

May-June 1995: Stanisic negotiates release of 388 U.N. hostages being held by Serb Republic in Bosnia.

June-July 1995: Stanisic orders Scorpions to Serb-controlled territory near Sarajevo. Scorpions capture Muslim men and boys fleeing Srebrenica. Scorpions take six male refugees into woods and execute them, videotaping the killings.

November 1995: Attends Dayton peace conference in the United States with Milosevic.

December 1995: Aids CIA in setting up clandestine bases in Bosnia to monitor cease-fire.

February 1996: Visits CIA headquarters in Langley, Va. Meets with Director John Deutch, deputy George Tenet.

July 1996: Stanisic is sent to Pale to get Bosnian Serb leader Radovan Karadzic to quit his position and withdraw from politics.

October 1998: Amid suspicions that he has become too close to the CIA, Stanisic is fired by Milosevic.

March-June 2003: Stanisic is arrested in Belgrade and transferred to The Hague.

2004: U.S. government submits CIA document to The Hague listing actions taken by Stanisic to help the West and defuse crisis in Balkans.

May-June 2008: Trial is adjourned; Stanisic is granted provisional release to seek medical treatment in Serbia.

Sources: International Criminal Tribunal for the Former Yugoslavia case information sheet; CIA sources; account Stanisic wrote in prison in October 2003

 

I, šta da Vam kažem? Likujem jer se (opet) ispostavilo da sam bio u pravu. Ali, ne mogu da kažem da mi je zbog toga i drago. Pogotovo kada se setim likvidacije Zorana Djindjića...



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:35 02.03.2009

CIA

snajka, CIA...
mungos92 mungos92 00:38 02.03.2009

Re: CIA

Jelica Greganović
snajka, CIA...


:))))))))

Mungos, The Nije Glup
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:43 02.03.2009

Re: CIA

Kum nije dugme.
mungos92 mungos92 09:46 02.03.2009

Re: CIA

Jelica Greganović
Kum nije dugme.


Zato su ga i pustili iz Haga.

Mungos, The Vidovit
loader loader 00:38 02.03.2009

Već smo morali da znamo..


Čitava ratna akcija na teritoriji bivše SFRJ - mislim na onaj deo odgovornosti koji se tiče srpske, beogradske strane - izvedena je radi očuvanja ranije već stečene koristi i sticanja nove koristi crvenih funkcionera. Svi od reda su cvilili i ponavljali novonaučene fraze zbog navodne zabrinutosti za nacionalni interes, a ispod žita trpali novac u džepove, preprodavali ratni materijal, ili deficitarnu robu, slali svoju decu na skupo školovanje na zapad i istovremeno protiv istog tog zapada huškali narod, otvarali preduzeća u Rusiji, Mongoliji, na Kipru... Ta političko-funkcionerska klasa samo je fingirala svoje učešće u ratu za odbranu nekakvih srpskih interesa. Odnosno, u prvom planu je bilo bogaćenje, a u sasvim drugom planu stvarna strategija odbrane u vreme kad su stvari već bile poodmakle i prerasle u krvavi obračun, a poodmakle su zahvaljujući, opet, njihovom prethodnom višegodišnjem uvođenju Srbije u sukob sa svima (jer bi im svaki liberalniji i manje ratoboran pogled na razlike između tadašnjih republika direktno ugrozio lične pozicije i privilegije).

Uzgred rečeno - pojava Miloševića bila je idealna po hrvatski nacionalni interes, jer jedino sa tom količinom dekadencije i istorijske asinhronosti sa srpske strane oni su mogli da na onakav način izvedu svoju nameru.

A ovamo, u Srbiji, gore pomenuto čerupanje i rastakanje srpskih resursa nastavljalo se i nakon okončanja rata. Lični materijalni interes je bio i ostao iznad svega. Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ postali su navodni nacionalisti da bi iskoristili taj paravan i lakše, u stvari, postali kapitalisti. Za njih je jedini zajednički imenitelj onog i ovog vremena - novac! Da li je onda čudo što čujemo da je jedan od tada navodno velikih patriota Miloševićevih radio za CIA ?! Meni nije. Samo mi se uklapa u već sročenu sliku. Ko zna koliko njih je još radilo za strane službe, baš iz redova onih koji su dizali najveću poviku na "izdajnike i strane plaćenike"!! Jer, kako smo ovde pokazali, njima je novac jedina svetinja i najlakše je kupiti upravo njih.

Ali, nije ni važno ko je od njih bio, ili jeste špijun. To je teško proverljivo. Ima nešto drugo - što je em daleko važnije, em je lako proverljivo. A to je činjenica da su ti ljudi vodili politiku koja je savršeno odgovarala ... Kome? Pa, ako zamislimo da zaista postoji neko, ili neki koji ovoj zemlji i ovom narodu nisu baš prijateljski naklonjeni, onda su takvima za ostvarenje bilo kog po nas lošeg cilja idealni pomagači bili, svojom politikom, upravo ljudi koji su vikali "patriotizam", a zapravo su sve vreme brojali svoj krvavi profit !
mungos92 mungos92 00:41 02.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

loader
Pa, ako zamislimo da zaista postoji neko, ili neki koji ovoj zemlji i ovom narodu nisu baš prijateljski naklonjeni, onda su takvima za ostvarenje bilo kog po nas lošeg cilja idealni pomagači bili, svojom politikom, upravo ljudi koji su vikali "patriotizam", a zapravo su sve vreme brojali svoj krvavi profit !


Da, i to je užasno loš momenat, jer je kompromitovalo svaku buduću istinski dobru nameru i patriotizam. Baš kao što i piše u onoj Svetoj Knjizi, The Sionskoj.

Mungos, The Realista
loader loader 00:46 02.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

kompromitovalo svaku buduću istinski dobru nameru i patriotizam.
Naravno, na žalost. Ovo smo pisali samo šta se desilo, a ne i šta se dešava i šta će se dešavati. Mnoge posledice one politike su vidljive tek danas, a neke će tek biti vidljive. Uništavanje države i nacije bilo je sistematsko. Nema segmenta koji nije zahvaćen. I, da, to je realno, a ne pesimističko gledanje na stvari. Mi danas pokušavamo da od totalno razrušene kuće za kratko vreme načinimo palatu. E, ne ide. A ko je glavni kritičar što palata nije nikla za kratko vreme? Pa, upravo oni koji su među najodgovornijim rušiteljima! To je više od cinizma !!
mungos92 mungos92 00:54 02.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

loader
kompromitovalo svaku buduću istinski dobru nameru i patriotizam.
Naravno, na žalost. Ovo smo pisali samo šta se desilo, a ne i šta se dešava i šta će se dešavati. Mnoge posledice one politike su vidljive tek danas, a neke će tek biti vidljive. Uništavanje države i nacije bilo je sistematsko. Nema segmenta koji nije zahvaćen. I, da, to je realno, a ne pesimističko gledanje na stvari. Mi danas pokušavamo da od totalno razrušene kuće za kratko vreme načinimo palatu. E, ne ide. A ko je glavni kritičar što palata nije nikla za kratko vreme? Pa, upravo oni koji su među najodgovornijim rušiteljima! To je više od cinizma !!


Već se desilo sve što je moglo da se desi: Sistem, The Veliki je do temelja razrušen & ljudi su se pretvorili u kancer. Ušlo se u zatvorenu spiralu iz koje nema izlaza, tako da ne postoji bilo kakav & koliko ružan dogadjaj koji bi mogao da se desi, a da me nešto iznenadi, sablazni i sl. Veruj mi, fajter sam do poslednjeg daha, ali sam i realan.

Mungos, The Optimista Sa Iskustvom
loader loader 01:08 02.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

Mungose, Srbendo, takvi nam trebaju ! :)) Fajter, realan, a optimista ! )) Onda nema zezanja! Lideri smo za par godina na Balkanu, ziher !! :))
jesen92 jesen92 01:44 02.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

Lideri naravski.....sad kad posaljemo ono milionce za Miladina ima ameri odma da nas zavole i da nam pomognu .....
dunja73 dunja73 02:24 03.03.2009

Re: Već smo morali da znamo..

a fora glavna je
sto je on to radio iz ljubavi
i nije bio placen za to ..
jesen92 jesen92 01:08 02.03.2009

Pitam se..

..zasto CIA preko Jovice nije skinula Slobu nego pustila NATO da nas bombarduje ....Jesen the glupa..
loader loader 01:09 02.03.2009

Re: Pitam se..

Jer je Sloba bio idealno oružje protiv Srba koji su zaratili sa tim delom sveta :)
mungos92 mungos92 01:15 02.03.2009

Re: Pitam se..

jesen92
..zasto CIA preko Jovice nije skinula Slobu nego pustila NATO da nas bombarduje ....Jesen the glupa..


Zato što im je Sloba jako trebao da dodje te "Humanitarne Intervencije", The Andjeoski Milos(p)rdne iz mnoooog razloga! Da sam ja sveCki diktator, poželeo bih Slobu u svakoj državi na Kugli, The Stakleno-baštenskoj. Ihaj!

Mungos, The Optimista Sa Iskustvom
jesen92 jesen92 01:21 02.03.2009

Re: Pitam se..

Jer je Sloba bio idealno oružje protiv Srba koji su zaratili sa tim delom sveta :)
...moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.
loader loader 01:45 02.03.2009

Re: Pitam se..

Jesen: "...moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.. "

Da ne bismo posumnjali da on radi za njih (suštinski, a da li su povrh toga imali i neki klasičan, direktan dogovor, skoro je nebitno u odnosu na štetu koja je po nas proizvedena ovom "suštinskom" saradnjom) ..

Eno i Hrvati, recimo, umesto Bana Jelačića, treba da postave S.Miloševića ! Objektivno. A ako bi imali mesta za još jednog konja, mogli bi da nasade i figuru Šešelja. To najozbiljnije. Jer takvi su krajnji efekti "borbe" ove dvojice.
mungos92 mungos92 01:58 02.03.2009

Re: Pitam se..

loader
Jesen: "...moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.. "

Da ne bismo posumnjali da on radi za njih (suštinski, a da li su povrh toga imali i neki klasičan, direktan dogovor, skoro je nebitno u odnosu na štetu koja je po nas proizvedena ovom "suštinskom" saradnjom) ..

Eno i Hrvati, recimo, umesto Bana Jelačića, treba da postave S.Miloševića ! Objektivno.


Ova tij fenomenalna! Druže moj, Hrvati su prošli SJAJNO! A mi možemo samo da im zavidimo, ne toliko zbog njihove pameti, koliko na njihovom istinskom patriotizmu, našoj gluposti & bednoj korumpiranosti!
(Samo se seti ko je Srbe slao na Goli otok: Tito ili kojekakve Srbeljde željne dokazivanja i moći?)
Umesto da Srbija bude regionalna sila, to mesto je zauzela Hrvatska.
Milošević je sve vreme radio za AhenCIJU, a da to, jadnik, nije ni znao! Tzv. "Useful idiot"

Mungos, The Realan


mungos92 mungos92 02:00 02.03.2009

Re: Pitam se..

jesen92
Jer je Sloba bio idealno oružje protiv Srba koji su zaratili sa tim delom sveta :)
...moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.


Pa, milsim, red je da i Srbi nekada nešto rade!

Mungos, The Vredni Srb
jesen92 jesen92 02:05 02.03.2009

Re: Pitam se..

Da ne bismo posumnjali da on radi za nj
.....onda ispada da su u pravu oni koji tvrde da ceo svet ima nesto protiv nas...kao, mi smo im mnogo vazni pa nas mrze...
Eno i Hrvati, recimo, umesto Bana Jelačića, treba da postave S.Miloševića ! Objektivno. A ako bi imali mesta za još jednog konja, mogli bi da nasade i figuru Šešelja. To najozbiljnije. Jer takvi su krajnji efekti "borbe" ove dvojice
...ovo se slazem skroz naskroz...
topcat topcat 02:06 02.03.2009

Re: Pitam se..

mungos92

Milošević je sve vreme radio za AhenCIJU, a da to, jadnik, nije ni znao!

A za koga je mislio da je radio?

p.s. ne bih bas Hr u "regionalnu silu"...vise u regionalnog potrcka...
Topcat, the 'ebi ga.
mungos92 mungos92 02:17 02.03.2009

Re: Pitam se..

jesen92
Da ne bismo posumnjali da on radi za nj
.....onda ispada da su u pravu oni koji tvrde da ceo svet ima nesto protiv nas...kao, mi smo im mnogo vazni pa nas mrze...
[


Sestro moja kišovita...
Politics rule #1: NO LOVE, NO HATRESS - INTEREST, ONLY!!!
(Bob Marley's rule #1: No woman, no cry!)

Mungos, The Realista
loader loader 02:17 02.03.2009

Re: Pitam se..

Mungos: "... a da to, jadnik, nije ni znao ... "
Sasvim ispravno. Njemu dali da veruje kako je novi ĐorđeKara, i da veruje u nekakvu svoju misiju, a oni završavali posao pomoću njega nad nama.

Mada, to je tako igrano tek kad se on ustoličio i kad smo mi prosto prizvali da tako igraju sa nama. Prethodno smo imali izbor, kao kolektivitet, da se okrenemo zapadu. Tok stvari ne bi bio ni približno ovakav! Imali smo izbor, da ne budemo ovnovi koji bleje o slobodi (a na svakom koraku uvažavaju neslobodu, poltronizam, krađu, nemoral, javašluk...). Imali smo s kraja osamdesetih izbor da se ugledamo, recimo, na Slovence, pošto se nismo sami setili, pa da kažemo - Da, osavremenjavanje društvenih odnosa, kvalitetniji budući život, politička sloboda, manje arčenja radničkog znoja za tenkove, granate, vojne stanove... Umesto toga, mi uprli da odbranimo postojanost Berlinskog zida i održimo nadu u to da je kriza komunizma u SSSR samo prolazna! Pa, na kraju, udri po Slovenačkim frižiderima! Ali, pravi uzrok svega je ležao u nehtenju crvene oligarhije u Srbiji da se išta menja, kako joj se ne bi poremetio ustanovljeni sistem moći. Uvedeno je kasnije višestranačje, ali tako što je sačuvan čitav aparat moći i obezbeđeno da se ništa ne poremeti !!
jesen92 jesen92 02:25 02.03.2009

Re: Pitam se..

NO LOVE, NO HATRESS - INTEREST, ONLY!!!
....ma ajde, taman posla...nije bas sve u lovi ima nesto i u dusi...
mungos92 mungos92 02:35 02.03.2009

Re: Pitam se..

jesen92
NO LOVE, NO HATRESS - INTEREST, ONLY!!!
....ma ajde, taman posla...nije bas sve u lovi ima nesto i u dusi...



Zavisi ko je u pitanju.

Mungos, The Iskusio
Blade Runner Blade Runner 02:36 02.03.2009

Re: Pitam se..

moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.

pa kad je odradio svoje, a bio je red na nas da nam uteraju demokratiju
mungos92 mungos92 09:19 02.03.2009

Re: Pitam se..

Blade Runner
moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.

pa kad je odradio svoje, a bio je red na nas da nam uteraju demokratiju


I to do balčaka!

Mungos, The Oseća Je
Budimac Budimac 10:16 02.03.2009

Re: Pitam se..

Ali, pravi uzrok svega je ležao u nehtenju crvene oligarhije u Srbiji da se išta menja, kako joj se ne bi poremetio ustanovljeni sistem moći. Uvedeno je kasnije višestranačje, ali tako što je sačuvan čitav aparat moći i obezbeđeno da se ništa ne poremeti !!

Upravo tako i to polako ulazi i u publicistiku bivših zvaničnika. U knizi Collision Course John Norris, pomoćnik Stroba Talbota (Strobe Talbott), za koju je isti napisao predgovor (podsećanja radi Strob Talbot je u vreme "Milosrdnog Anđela" bio Klintonov special envoy i šatlovao je između Vašingtona, Moskve i kasnije Helsinkija), dakle u toj knjizi koja opisuje "diplomatiju" iza bombardovanja Džon Noris u uvodu piše (strana xxiii):

As the nations throughout the region strove to reform their economies, mitigate their ethnic tensions, and broaden civil society, Belgrade seemed to delight in continually moving in the opposite direction. It is small wonder NATO and Yugoslavia ended up on a collision course. It was Yugoslavia's resistance to the broader trends of political and economical reforms -- not the plight of Kosovar Albanians -- that best explains NATO's war. Milosevic had been a burr in the side of transatlantic community for so long that the United States felt that he would only respond to military pressure.

Naravno, to je bilo jasno mnogima odavno, ali je (velika) razlika kad su stvari "jasne" od toga kad su potvrđene pisanjem zvaničnika...
mungos92 mungos92 10:27 02.03.2009

Re: Pitam se..

Budimac
Ali, pravi uzrok svega je ležao u nehtenju crvene oligarhije u Srbiji da se išta menja, kako joj se ne bi poremetio ustanovljeni sistem moći. Uvedeno je kasnije višestranačje, ali tako što je sačuvan čitav aparat moći i obezbeđeno da se ništa ne poremeti !!

Upravo tako i to polako ulazi i u publicistiku bivših zvaničnika. U knizi Collision Course John Norris, pomoćnik Stroba Talbota (Strobe Talbott), za koju je isti napisao predgovor (podsećanja radi Strob Talbot je u vreme "Milosrdnog Anđela" bio Klintonov special envoy i šatlovao je između Vašingtona, Moskve i kasnije Helsinkija), dakle u toj knjizi koja opisuje "diplomatiju" iza bombardovanja Džon Noris u uvodu piše (strana xxiii):

As the nations throughout the region strove to reform their economies, mitigate their ethnic tensions, and broaden civil society, Belgrade seemed to delight in continually moving in the opposite direction. It is small wonder NATO and Yugoslavia ended up on a collision course. It was Yugoslavia's resistance to the broader trends of political and economical reforms -- not the plight of Kosovar Albanians -- that best explains NATO's war. Milosevic had been a burr in the side of transatlantic community for so long that the United States felt that he would only respond to military pressure.

Naravno, to je bilo jasno mnogima odavno, ali je (velika) razlika kad su stvari "jasne" od toga kad su potvrđene pisanjem zvaničnika...


Samo još jedan jeftin polu-izgovor. Stvari su tu daleeko složenije. Da se razumemo - angloameričkoj alijansi je Srbija trebala kao "vojno-obaveštajna" kolonija u pohodu na Rusiju - najveći izvor fosilnih goriva i jedinog ravnopravnog rivala. Sve ostalo je bilo predvidjena i neizbežna kolateralna šteta na putu do cilja.

Mungos, The Upućen
Budimac Budimac 10:43 02.03.2009

Re: Pitam se..

Samo još jedan jeftin polu-izgovor. Stvari su tu daleeko složenije. Da se razumemo - angloameričkoj alijansi je Srbija trebala kao "vojno-obaveštajna" kolonija u pohodu na Rusiju - najveći izvor fosilnih goriva i jedinog ravnopravnog rivala. Sve ostalo je bilo predvidjena i neizbežna kolateralna šteta na putu do cilja.

Slažem se. Međutim, znaš ono "dobar izgovor para vredi", a ovaj očigledno pali, kada se onaj "altruistički" izliže... (niti se to međusobno isključuje, samo su layeri u pitanju, čini mi se)

Interesantno je da je PNAC ponovo online, jedno vreme nije bio jer hosting nije bio plaćen...
loader loader 11:42 02.03.2009

Re: Pitam se..

Mungos: "Samo još jedan jeftin polu-izgovor. Stvari su tu daleeko složenije. Da se razumemo - angloameričkoj alijansi je Srbija trebala kao "vojno-obaveštajna" kolonija u pohodu na Rusiju - najveći izvor fosilnih goriva i jedinog ravnopravnog rivala. Sve ostalo je bilo predvidjena i neizbežna kolateralna šteta na putu do cilja.

Mungos, The Upućen"

Neizbežna kolateralna šteta?! Nipošto. Stvari su zavisile OD NAS.
Američka politika je bila sasvim jasna tada, kao i sada. Mi smo imali izbor, da se vladamo u okviru mogućeg, ili da stvari učinimo daleko gorim i da ih dovedemo na nivo nemogućih ciljeva i neizbežne, udesetostručene štete. Izabrali smo ovo drugo. Naš glavni izbor se desio kad smo kao kolektivitet umesto sinhroniteta izabrali dekadenciju i asinhronitet. Stvari su određene ovde, u beogradskoj Srbiji, a ne negde tamo, van. Na globalne ciljeve nekih spolja mi naravno nismo mogli da utičemo, niti ćemo moći, ali smo imali priliku da se reorganizujemo (ne samo radi prilagođavanja spoljnim odnosima, već najpre za sopstveno dobro) i da u svim tim novonastalim kretanjima učestvujemo na način koji je po nas najkorisniji, ili najmanje štetan. Ovako, izabrali smo asinhronitet sa vremenom i u tim događajima nismo učestvovali kao neko ko je u njih uneo i deo svoje kreacije, već kao neko ko se zadržao na starom sistemu vrednovanja i ponašanja, ubrzo izgubivši svaki kompas i pretrpevši štetu koja je nemerljiva. Ali bukvalno nemerljiva. Koja zahvata svaki aspekt života. I koja određuje i našu dugoročnu nacionalno-biološko-društvenu projekciju !!


vracarac92 vracarac92 15:31 02.03.2009

Re: Pitam se..

moguce...ali zasto su onda trazili od nas da ga "skidamo"..?.
Ukoliko se secas to je bila godina izbora u USA i sve je islo ka tome da se napravi "velika mirovna misija" izmedju jevraja i palestinaca, ali nesto je krenulo naopako pa je americkoj DS (demokratskoj stranci) trebao neki VELIKI uspeh na medjunarodnom planu ne bi li ponovo osvojili predsednicki mandat za svog kandidata...I izbor je pao na skidanje Milosevica, onako, na brzinu, Ode Milosevic, radja se jedna nova demokratija, manje diktature na svetu a sve to javno pomaze vlada (D.S.) amerike.
Mislim da je pad Milosevica u stvari bio dzoker (rezervna kombinacija, ako pukne prica sa jevrejima i Plaestincima) Demokratske Stranke. Ipak, malo su se preracunali, pobedio je Bus.
mungos92 mungos92 16:41 02.03.2009

Re: Pitam se..

loader
Mungos: "Samo još jedan jeftin polu-izgovor. Stvari su tu daleeko složenije. Da se razumemo - angloameričkoj alijansi je Srbija trebala kao "vojno-obaveštajna" kolonija u pohodu na Rusiju - najveći izvor fosilnih goriva i jedinog ravnopravnog rivala. Sve ostalo je bilo predvidjena i neizbežna kolateralna šteta na putu do cilja.
Mungos, The Upućen"

Neizbežna kolateralna šteta?! Nipošto. Stvari su zavisile OD NAS.
Američka politika je bila sasvim jasna tada, kao i sada. Mi smo imali izbor, da se vladamo u okviru mogućeg, ili da stvari učinimo daleko gorim i da ih dovedemo na nivo nemogućih ciljeva i neizbežne, udesetostručene štete. Izabrali smo ovo drugo. Naš glavni izbor se desio kad smo kao kolektivitet umesto sinhroniteta izabrali dekadenciju i asinhronitet. Stvari su određene ovde, u beogradskoj Srbiji, a ne spolja. Na globalne ciljeve nekih spolja mi naravno nismo mogli da utičemo, niti ćemo moći, ali smo imali priliku da se reorganizujemo (ne samo radi prilagođavanja spoljnim odnosima, već najpre za sopstveno dobro) i da u svim tim novonastalim kretanjima učestvujemo na način koji je po nas najkorisniji, ili najmanje štetan. Ovako, izabrali smo asinhronitet sa vremenom i u tim događajima nismo učestvovali kao neko ko je u njih uneo i deo svoje kreacije, već kao neko ko se zadržao na starom sistemu vrednovanja i ponašanja, ubrzo izgubivši svaki kompas i pretrpevši štetu koja je nemerljiva. Ali bukvalno nemerljiva. Koja zahvata svaki aspekt života. I koja određuje i našu dugoročnu nacionalno-biološko-društvenu projekciju !!


Delimično tačno.

Mungos, The Realan
dunja73 dunja73 02:57 03.03.2009

Re: Pitam se..

Eno i Hrvati, recimo, umesto Bana Jelačića, treba da postave S.Miloševića ! Objektivno. A ako bi imali mesta za još jednog konja, mogli bi da nasade i figuru Šešelja. To najozbiljnije. Jer takvi su krajnji efekti "borbe" ove dvojice.


A Novi Sad - bana Jelacica ( objektivno)

Pa uvek neko mora i da dobije
a neko da izgubi ..
loader loader 10:29 03.03.2009

Re: Pitam se..

Pa uvek neko mora i da dobije
a neko da izgubi ..

Jedna začkoljica:
oni prvi nikad nisu Srbi,
a ovi drugi su uvek Srbi ! :)
dunja73 dunja73 16:24 03.03.2009

Re: Pitam se..

Jedna začkoljica:
oni prvi nikad nisu Srbi,
a ovi drugi su uvek Srbi !


Zasto su Srbi gubitnici?
To uopste nije tacno .
Zavisi iz koga ugla gledas .










bik_koji_sedi bik_koji_sedi 09:53 02.03.2009

Мунгосе, друже

па ваљда је јасно да ЦИА ради за КГБ :)
тако да су Руси криви за све, ево питај, на пример, Драгеца Фејта или Јелену Харт :)
mungos92 mungos92 10:11 02.03.2009

Re: Мунгосе, друже

bik_koji_sedi
па ваљда је јасно да ЦИА ради за КГБ :)
тако да су Руси криви за све, ево питај, на пример, Драгеца Фејта или Јелену Харт :)


Slažem se u potpunosti, jer da OZNA nije umešala svoje prste početkom 50-ih... A zna se ko je tada upravljao OZNOM - Srpsko Pseto, The Rusofilsko!

Mungos, The U.... Se
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 10:14 02.03.2009

Re: Мунгосе, друже

а још ће ускоро да ухвате и Осаму Бин Ладена, па када му доведу два берберина млада, да га среде, онда ће испасти да је то у ствари био Аркан.
mungos92 mungos92 10:47 02.03.2009

Re: Мунгосе, друже

bik_koji_sedi
а још ће ускоро да ухвате и Осаму Бин Ладена, па када му доведу два берберина млада, да га среде, онда ће испасти да је то у ствари био Аркан.


Ma kak'i Arkan? Ratko Mladić!

Mungos, The Agent
sybil sybil 10:53 02.03.2009

ne znam sto se cudite

cia svuda ima pipke, pogotovo u diktatorskim, problematicnim i drzavama pod ruskim uticajem. no, ne mislite valjda da bi cia nekog ubila da bi putin dosao na vlast.
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 11:08 02.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

ma ne moze bes rusa, pa to ti je!
to cia jadna mora svasta prljavo da radi da se zastiti od rusa, nego kako
margos margos 21:31 02.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

to cia jadna mora svasta prljavo da radi

Sve sam stoički izdržala - al ti me sad rasplaka.
Jadna CIA.
ecce-florian ecce-florian 22:56 03.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

Sve sam stoički izdržala - al ti me sad rasplaka.

Nemoj da plačeš molim te, evo možda te ovo nasmeje.
margos margos 00:03 04.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

Ne htede da mi otvori.... ali sam se setila nečeg - svojevremeno mi prijatelj iz BIA-e reče da tamo ima 4 struje i da je prosto nemoguće profesionalno obavljati posao - Stanišićeva, Markovićeva, Petrovićeva i ne mogu da se setim čija beše četvrta....
ivana23 ivana23 10:45 04.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

Ne htede da mi otvori....

Takodje!
ecce-florian ecce-florian 18:21 04.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

meni radi i sad, al ajd da nebude evo

Otkriće da je bivši šef DB-a od 1992. radio za Amerikance potvrđuje sve teorije zavere
Jovica Stanišić za CIA namestio rat na Kosovu
Utorak - 03.03.2009
bold je naslov
jedan od jačih naslova u poslednje vreme
izvor normalno novina
mungos92 mungos92 22:05 04.03.2009

Re: ne znam sto se cudite

margos
Ne htede da mi otvori.... ali sam se setila nečeg - svojevremeno mi prijatelj iz BIA-e reče da tamo ima 4 struje i da je prosto nemoguće profesionalno obavljati posao - Stanišićeva, Markovićeva, Petrovićeva i ne mogu da se setim čija beše četvrta....


Ta na koju ti misliš, draga moja, je u stvari 5.!

Mungos, The

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana