look who's talking

Jelena Milić RSS / 12.09.2007. u 19:42

"Još jednom ističem - za razliku od njih, koji su se cio vijek krili iza raznih Identiteta i tobožnjih NVO - parapolitičkih partija, mene nikad nijesu finansirali, niti će, strane vlade i njihovi fondovi, srpske kriminalne i veterinarske organizacije, niti su me oblačili beogradski biznismeni", rekao je------



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kum kum 19:54 12.09.2007

Svaka cast!

A ko je ovo rekao? Svaka mu je ka Njegoseva.
adam weisphaut adam weisphaut 19:56 12.09.2007

Re: Svaka cast!

kum
A ko je ovo rekao? Svaka mu je ka Njegoseva.

Milo Djukanovic, eto ko
Urosh Urosh 19:59 12.09.2007

Re: Svaka cast!

adam weisphaut

kumA ko je ovo rekao? Svaka mu je ka Njegoseva.Milo Djukanovic, eto ko

Lici mi najvise na njega.
Ima pamcenje kao kokoska.
Samo ne znam ko je bio glavna Miloseviceva uzdanica CG u osvajackim ratovima devedesetih, posebice u Dubrovniku!
kum kum 20:00 12.09.2007

Re: Svaka cast!

A na koga je konkretno mislio? na onog novinara sto su ga prebili?
Jelena Milić Jelena Milić 20:08 12.09.2007

Re: Svaka cast!

upravo je tuzio zeljka ivanovica za naknadu nematerijalne stete i dusevnih bolova i trazi milion eur!
Urosh Urosh 20:10 12.09.2007

Re: Svaka cast!

Jelena Milić
upravo je tuzio zeljka ivanovica za naknadu nematerijalne stete i dusevnih bolova i trazi milion eur!

Da nece mozda da tuzi i italijanske medije?
Jelena Milić Jelena Milić 20:11 12.09.2007

to kum--ne, nije zeljko...

idemo dalje....
adam weisphaut adam weisphaut 20:17 12.09.2007

Re: to kum--ne, nije zeljko...

Meta je Nebojsa M.
Jelena Milić Jelena Milić 20:18 12.09.2007

Re: to kum--ne, nije zeljko...

a i sire
sentinel26 sentinel26 23:16 12.09.2007

Re: Svaka cast!

Urosh
adam weisphaut
kumA ko je ovo rekao? Svaka mu je ka Njegoseva.Milo Djukanovic, eto ko
Lici mi najvise na njega.
Ima pamcenje kao kokoska.
Samo ne znam ko je bio glavna Miloseviceva uzdanica CG u osvajackim ratovima devedesetih, posebice u Dubrovniku!

A kakvo je vaše pamćenje Uroše?

Pamtite li dje je ono održana Skupština SAO Dubrovnik i ko je sve prisustvovao? A dubrovčani su vjerovatno neobaviješteni.

Kako glase odluke te slavne skupštine. I o tome dubrovčani ništa ne znaju.

Da jedna slavna vojska uz "bratsku pomoć" braće dobrovoljaca iz CG krene i "oslobode Republiku" Dubrovnik od ustaša.

I danas postoje u Srbiji ljudi koji bi da od starog Dubrovnika naprave još stariji.
I danas postoje u CG dobrovoljci koji bi opet jurišali na "ustaše".

Ma nije vino pošto pridje bješe.
Urosh Urosh 23:22 12.09.2007

Re: Svaka cast!

sentinel26

Urosh

adam weisphautkumA ko je ovo rekao? Svaka mu je ka Njegoseva.Milo Djukanovic, eto ko Lici mi najvise na njega.Ima pamcenje kao kokoska.Samo ne znam ko je bio glavna Miloseviceva uzdanica CG u osvajackim ratovima devedesetih, posebice u Dubrovniku! A kakvo je vaše pamćenje Uroše?Pamtite li dje je ono održana Skupština SAO Dubrovnik i ko je sve prisustvovao? A dubrovčani su vjerovatno neobaviješteni.Kako glase odluke te slavne skupštine. I o tome dubrovčani ništa ne znaju.Da jedna slavna vojska uz "bratsku pomoć" braće dobrovoljaca iz CG krene i "oslobode Republiku" Dubrovnik od ustaša.I danas postoje u Srbiji ljudi koji bi da od starog Dubrovnika naprave još stariji.I danas postoje u CG dobrovoljci koji bi opet jurišali na "ustaše".Ma nije vino pošto pridje bješe.

Ne znam o cemu pricate, s obzirom da sam rekao da je MDJ bio uzdanica SM u CG glede agresije na Hrvatsku, posebice glede Dubrovnika.
Citajte malo bolje, i videcete da ne podrzavam velikosrpsko divljanje tamo.
sentinel26 sentinel26 23:36 12.09.2007

Re: Svaka cast!

Urosh

Ne znam o cemu pricate, s obzirom da sam rekao da je MDJ bio uzdanica SM u CG glede agresije na Hrvatsku, posebice glede Dubrovnika.
Citajte malo bolje, i videcete da ne podrzavam velikosrpsko divljanje tamo.

Pošto vi imate dobro pamćenje, bolje od Djukanovića, bolje i od dubrovčana, jeste li vi ono u Skupštini CG tražili da se taj rat odmah prekine?

Što ta vaša saznanja ne odnesete do Haga? Bilo bi možda korisno. Neki se ubiše putujući u Bari noseći tone papira (i "dokaza" a sve jadnici o svojem trošku, bilo i nešto para od provizije za Telekom Srbije ali gotovo je, potrošene i ogrebine.
Smanjite malo čitanje kojekakvih gluposti.
Urosh Urosh 23:38 12.09.2007

Re: Svaka cast!

sentinel26

UroshNe znam o cemu pricate, s obzirom da sam rekao da je MDJ bio uzdanica SM u CG glede agresije na Hrvatsku, posebice glede Dubrovnika.Citajte malo bolje, i videcete da ne podrzavam velikosrpsko divljanje tamo. Pošto vi imate dobro pamćenje, bolje od Djukanovića, bolje i od dubrovčana, jeste li vi ono u Skupštini CG tražili da se taj rat odmah prekine?Što ta vaša saznanja ne odnesete do Haga? Bilo bi možda korisno. Neki se ubiše putujući u Bari noseći tone papira (i "dokaza" a sve jadnici o svojem trošku, bilo i nešto para od provizije za Telekom Srbije ali gotovo je, potrošene i ogrebine.Smanjite malo čitanje kojekakvih gluposti.

O cemu pricate, gospodine?
Ne znam zasto komunicirate takvim tonom i zasto pricate u shiframa.
sentinel26 sentinel26 23:50 12.09.2007

Re: Svaka cast!

Urosh
O cemu pricate, gospodine?
Ne znam zasto komunicirate takvim tonom i zasto pricate u shiframa.

O kakvom tonu je riječ.
Otidite sa ovim vašim saznanjem u Hrvatsku pa im to recite da čujemo šta će da vam kažu.

Urosh
Samo ne znam ko je bio glavna Miloseviceva uzdanica CG glede agresije na Hrvatsku, posebice glede Dubrovnika.

Ovo ste lično saznali ili ste pročitali negde?


Urosh Urosh 23:54 12.09.2007

Re: Svaka cast!

sentinel26

Ovo ste lično saznali ili ste pročitali negde?

Pa Milo je bio u tom rezimu do 1997.godine.
Pa se odmetnuo.
sentinel26 sentinel26 00:00 13.09.2007

Re: Svaka cast!

Urosh
Pa Milo je bio u tom rezimu do 1997.godine.
Pa se odmetnuo.

Odlično, sada se vidi iz kojih knjiga si to naučio.
Čuvaj dobro to saznanje, trebaće ti za buduća pokoljenja.


Jerry Jerry 10:36 13.09.2007

Re: Svaka cast!

Pre bih rekao da MDJ ima selektivno pamćenje , jer je on bio premijer Crne Gore kad je vojska išla iz Nikšića ka Dubrovniku i sve su sa pesmom išli da osvajaju i pljačkaju Konavle. Zatim se sećam šta je tada govorio Đukanović , kako se ide u rat za mir , a sve protiv Dubrovnika i vikendica na Konavlima , i optuživanja hrvatskog rukovodstva da su ustaše.
Ako je mogao da povuče Crnogorce sa Banije , znači da je mogao i da ih pošalje na Dubrovnik.To je isto istina o Đukanoviću.
Jelena Milić Jelena Milić 12:38 13.09.2007

kokosije pamcenje

meni se cini da je nas problem sto smo nekad suvise slicni onima koje kritikujemo. cemu prica o grudima ljiljane smajlovic, o kokosijem pamcenju, o salu filaretovom. imamo dovoljno politickih argumenata.

i ti urose, imas neka vrlo zanimljiva razmisljanja, ali ih cesto ugusis ili kolicinom replika ili ovakvim govorom.
Doctor Wu Doctor Wu 15:01 13.09.2007

Meta je ...

Lana Budimlic.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:35 13.09.2007

Dubrovčani

se piše velikim slovom.
Urosh Urosh 20:22 13.09.2007

Re: kokosije pamcenje

Jelena Milić
i ti urose, imas neka vrlo zanimljiva razmisljanja, ali ih cesto ugusis ili kolicinom replika ili ovakvim govorom.

OK, hvala na upozorenju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:57 14.09.2007

Re: Meta je ...

Doctor Wu
Lana Budimlic.


Ko je lana budimlić i čija je meta?
kum kum 20:04 12.09.2007

Pa dobro

Mozda i ne laze. Covek se sam snalazio za lovu, kako je znao i umeo :))))
I nigde nije u izjavi rekao ni da ga nisu finanasirale crnogorske ( ili italijanske) kriminalne grupe. :))) Ili da je jednu od njih sam predvodio.
adam weisphaut adam weisphaut 20:08 12.09.2007

Evo i linka

nsarski nsarski 20:16 12.09.2007

Ma, sve mi je ovo jasno

nego "veterinarske organizacije"?!!!
O cemu se ovde, ljudi, radi? Mora da sam propustio neku epizodu:)
Jelena Milić Jelena Milić 20:17 12.09.2007

Re: Ma, sve mi je ovo jasno

same here...al tako pise
nsarski nsarski 20:22 12.09.2007

Re: Ma, sve mi je ovo jasno

Razumem ako je i on nosio gajbice pa da kaze "povrtarske organizacije", ali veterinarske - nisam pametan.
Urosh Urosh 20:23 12.09.2007

Re: Ma, sve mi je ovo jasno

nsarski
Razumem ako je i on nosio gajbice pa da kaze "povrtarske organizacije", ali veterinarske - nisam pametan.

Mozda je zeleo da sve kaze, a da nista ne kaze (zvuci poznato?) pa je pomenuo vo.
Jelena Milić Jelena Milić 20:27 12.09.2007

Re: Ma, sve mi je ovo jasno

veterinari, veterani plus minus, al stil...vucic se ne bi postideo
lilit lilit 21:44 12.09.2007

90 tacaka nove optuznice


Letos beh u Boki Kotorskoj a posle kod svekrve u Bariju.
Elem, komsija svekrvin radi u sudstvu i isprica mi covek svasta, na primer da je cak 90 tacaka nove optuznice protiv Mila (Djukanovic je inace vec optuzen pre nekoliko godina u Bariju i samo ga parlamentarni imunitet spasava od hapsenja).
Da ne moralisem sada oko slucaja, ali, mila majko, kako li uspe da natovari 90 tacaka?

Doctor Wu Doctor Wu 08:10 13.09.2007

Veterinarske organizacije...

Ni meni taj deo nije jasan. Osim ako ne misli na Dragana-Krmivoprodukt-Markovica i njegove veze sa g. Jovanovicem. Ali, to nije veterinarska organizacija nego stocna farma i farma jaja.
Domazet Domazet 22:20 12.09.2007

Mene uopste ne cudi to sto...

...mnogi nisu pametni sta bi Gospodaru. Kakva neverovatna promena. Ni traga od onog Predobrog i Prepostenog Gospodara koga je nas dragi Beba Popovic morao tako svesrdno da brani od kriminalaca poput Medojevica. Uz pomoc pravnih saveta cuvenog pravnika Biljane Kovacevic-Vuco. Kazem vam, tada je to bio Drzavnik za uzor na Balkanu, za tri koplja ipred svih drugih. E sada bi neki zli jezici mogli da posumnjaju u to da je promena bila toliko brza da je neke od VIP blogovaca toliko zatekla da su ga jos koliko juce drzali za primer za ugled. Evo da ih odmah demantujem. I da pokazem koliko je nas Milo onda bio drugaciji od ovog beskrajno drskog i bezobraznog vlastodrsca sada:

1. Sada prebija separatisticke novinare a onda je samo ubijao novinare koji su bili za zajednicvku drzavu. Potpuno je jasno da je sada mnogo gori nego onda.

2. Onda uzdizao Dukljanske Analfabete u akademike a sada ih lema i ubija im sofere kada se drznu da posumnjaju u to da je on mnogo pozvaniji od njih da osniva univerzitete. Kao da su oni neka njegova, nedajboze, sluzincad. A ne borci za Pravovernu Istoriju Balkana. Ni ovde nema dileme sta je OK a sta nije.

3. Ranije je samo izlagao torturi seksualne robinje a sada organizacije koje (sada) organizuju proteste protiv seksualnog trafikinga naziva parapolitickim partijama. Jasno je valjda sta je smrtni greh, moze on da siluje koliko hoce ali ne sme da dirne u one sto nesebicno svet proputovase braneci silovane. To bi bar trebalo da je jasno kao pasulj. Ko bi se inace brinuo o silovanim.

4. Nekada je samo potkradao izbore i rugao se demokratiji a sada zabada nos u to kako se finansiraju Branitelji Demokratije. Valjda je i ovde jasno sta je no-no. Mozes ti da potkradas Demokratiju koliko hoces, samo nemoj da viris u budjelar njenih Branitelja.

I mogao bih ja tako koliko 'oces. Medjutim nema potrebe. Svima je jasno da oni sto vec godinama trube kako je Milo obican kriminalac i nista vise imaju kokosije pamcenje. Je l' tako ili nije?
lilit lilit 23:57 12.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

Domazet
...mnogi nisu pametni sta bi Gospodaru. Kakva neverovatna promena. Ni traga od onog Predobrog i Prepostenog Gospodara koga je nas dragi Beba Popovic morao tako svesrdno da brani od kriminalaca poput Medojevica. Uz pomoc pravnih saveta cuvenog pravnika Biljane Kovacevic-Vuco. Kazem vam, tada je to bio Drzavnik za uzor na Balkanu, za tri koplja ipred svih drugih. E sada bi neki zli jezici mogli da posumnjaju u to da je promena bila toliko brza da je neke od VIP blogovaca toliko zatekla da su ga jos koliko juce drzali za primer za ugled. Evo da ih odmah demantujem. I da pokazem koliko je nas Milo onda bio drugaciji od ovog beskrajno drskog i bezobraznog vlastodrsca sada:1. Sada prebija separatisticke novinare a onda je samo ubijao novinare koji su bili za zajednicvku drzavu. Potpuno je jasno da je sada mnogo gori nego onda.2. Onda uzdizao Dukljanske Analfabete u akademike a sada ih lema i ubija im sofere kada se drznu da posumnjaju u to da je on mnogo pozvaniji od njih da osniva univerzitete. Kao da su oni neka njegova, nedajboze, sluzincad. A ne borci za Pravovernu Istoriju Balkana. Ni ovde nema dileme sta je OK a sta nije.3. Ranije je samo izlagao torturi seksualne robinje a sada organizacije koje (sada) organizuju proteste protiv seksualnog trafikinga naziva parapolitickim partijama. Jasno je valjda sta je smrtni greh, moze on da siluje koliko hoce ali ne sme da dirne u one sto nesebicno svet proputovase braneci silovane. To bi bar trebalo da je jasno kao pasulj. Ko bi se inace brinuo o silovanim.4. Nekada je samo potkradao izbore i rugao se demokratiji a sada zabada nos u to kako se finansiraju Branitelji Demokratije. Valjda je i ovde jasno sta je no-no. Mozes ti da potkradas Demokratiju koliko hoces, samo nemoj da viris u budjelar njenih Branitelja.I mogao bih ja tako koliko 'oces. Medjutim nema potrebe. Svima je jasno da oni sto vec godinama trube kako je Milo obican kriminalac i nista vise imaju kokosije pamcenje. Je l' tako ili nije?


Tacno tako Domazet.
No to je valjda moralni kodeks Njegosa prevedenog na crnogorski, greska u prevodu.
A intervju je mozda obavio Kusovac.
lilit lilit 23:57 12.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

Domazet
...mnogi nisu pametni sta bi Gospodaru. Kakva neverovatna promena. Ni traga od onog Predobrog i Prepostenog Gospodara koga je nas dragi Beba Popovic morao tako svesrdno da brani od kriminalaca poput Medojevica. Uz pomoc pravnih saveta cuvenog pravnika Biljane Kovacevic-Vuco. Kazem vam, tada je to bio Drzavnik za uzor na Balkanu, za tri koplja ipred svih drugih. E sada bi neki zli jezici mogli da posumnjaju u to da je promena bila toliko brza da je neke od VIP blogovaca toliko zatekla da su ga jos koliko juce drzali za primer za ugled. Evo da ih odmah demantujem. I da pokazem koliko je nas Milo onda bio drugaciji od ovog beskrajno drskog i bezobraznog vlastodrsca sada:1. Sada prebija separatisticke novinare a onda je samo ubijao novinare koji su bili za zajednicvku drzavu. Potpuno je jasno da je sada mnogo gori nego onda.2. Onda uzdizao Dukljanske Analfabete u akademike a sada ih lema i ubija im sofere kada se drznu da posumnjaju u to da je on mnogo pozvaniji od njih da osniva univerzitete. Kao da su oni neka njegova, nedajboze, sluzincad. A ne borci za Pravovernu Istoriju Balkana. Ni ovde nema dileme sta je OK a sta nije.3. Ranije je samo izlagao torturi seksualne robinje a sada organizacije koje (sada) organizuju proteste protiv seksualnog trafikinga naziva parapolitickim partijama. Jasno je valjda sta je smrtni greh, moze on da siluje koliko hoce ali ne sme da dirne u one sto nesebicno svet proputovase braneci silovane. To bi bar trebalo da je jasno kao pasulj. Ko bi se inace brinuo o silovanim.4. Nekada je samo potkradao izbore i rugao se demokratiji a sada zabada nos u to kako se finansiraju Branitelji Demokratije. Valjda je i ovde jasno sta je no-no. Mozes ti da potkradas Demokratiju koliko hoces, samo nemoj da viris u budjelar njenih Branitelja.I mogao bih ja tako koliko 'oces. Medjutim nema potrebe. Svima je jasno da oni sto vec godinama trube kako je Milo obican kriminalac i nista vise imaju kokosije pamcenje. Je l' tako ili nije?


Tacno tako Domazet.
No to je valjda moralni kodeks Njegosa prevedenog na crnogorski, greska u prevodu.
A intervju je mozda obavio Kusovac.
adam weisphaut adam weisphaut 09:00 13.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

@Domi
Posle ovog dugog i elokventnog komentara, ne mogu te ne prupitati koja je to poltika pored koje je Djunkanovic godinama izgledao dobro? Koja je to politika pored koje je izgledao kao proevropski demokrata.? Uz sve svoje mane Djukanovic je uspeo da se nametne tokom tih godina kada se politika zasnivala na prebrojavanju krvnih zrnaca tako sto se od nje distancirao a zatim zaplovio drugim vodama, Koliko je to bilo iskreno, ne previse ali se tim uspeno izvukao iz matrice koja je po pravilu zavrsavala krvlju do kolena, za razliku od njegovih dotadasnjih kolega koji su dugo godina bili i glavna mu opozicija (btw. interesantno kako ne spominjes da Djukanoviceve navodne veze s mafijom sezu iz vremea kada su i oni bili na vlasti, pa su se naprasno setili da je on mafijas kada su sa nje skinuli, da nije mozda zato sto su mu dotad bili saucesnici) No iako u penziji Milo ne mora da se brina za svoju politicku buducnost, dokle god mu vladike puskomitraljesci strajkuju na granici, dokle god lucidni premijerski savetnici otkrivaju da je CG kvazidrzava a izbegavaju da kazu kakva je to superdrzava Srbija danas(u kojoj se predpostavljam po tebi ne pokusavaju ubistva novinara, ne napdaju NVO i ne krade se na referendumu) i dokle god oni sto prebrojavaju krvna zrnca i srbuju nastavljaju da sire svoje razorno ludilo nema cega da se brine.
Domazet Domazet 19:28 13.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

adam weisphaut
@Domi
Posle ovog dugog i elokventnog komentara, ne mogu te ne prupitati koja je to poltika pored koje je Djunkanovic godinama izgledao dobro? Koja je to politika pored koje je izgledao kao proevropski demokrata.? Uz sve svoje mane Djukanovic je uspeo da se nametne tokom tih godina kada se politika zasnivala na prebrojavanju krvnih zrnaca tako sto se od nje distancirao a zatim zaplovio drugim vodama, Koliko je to bilo iskreno, ne previse ali se tim uspeno izvukao iz matrice koja je po pravilu zavrsavala krvlju do kolena, za razliku od njegovih dotadasnjih kolega koji su dugo godina bili i glavna mu opozicija (btw. interesantno kako ne spominjes da Djukanoviceve navodne veze s mafijom sezu iz vremea kada su i oni bili na vlasti, pa su se naprasno setili da je on mafijas kada su sa nje skinuli, da nije mozda zato sto su mu dotad bili saucesnici) No iako u penziji Milo ne mora da se brina za svoju politicku buducnost, dokle god mu vladike puskomitraljesci strajkuju na granici, dokle god lucidni premijerski savetnici otkrivaju da je CG kvazidrzava a izbegavaju da kazu kakva je to superdrzava Srbija danas(u kojoj se predpostavljam po tebi ne pokusavaju ubistva novinara, ne napdaju NVO i ne krade se na referendumu) i dokle god oni sto prebrojavaju krvna zrnca i srbuju nastavljaju da sire svoje razorno ludilo nema cega da se brine.


Hmmm, pitas me koja je to politika pored koje je godinama Djukanovic izgledao dobro? Zanimljivo pitanje, ako je sudeci po tome ko mu je najljuci politicki protivnik poslednjih nekoliko godina i ako je sudeci po tome pri cijem su mu raskrinkavanju pomagali perjanice LDPa i nekih NVO, mora da mislis na Medojevica i njegovu politiku. Zar je stvarno toliko losa kada pored nje Milova izgleda dobro.

I kazes da je Djukanovic, uz sve svoje mane, uspeo da se nametne (kome, Drugoj i Boljoj Srbiji?) u vreme politike prebrojavanja krvnih zrnaca? Na prebrojavanje cijih krvnih zrnaca si mislio. Je l' na prebrojavanje srpskih krvnih zrnaca u gradjana Crne Gore. Posle koga su recimo asistentkinje na podgorickom Univerzitetu koje su bili poreklom iz Srbije i udate u 'pro-srpske' porodice gubile posao? Ili mislis na od drzave finansirani projekat otkrivanja nove krvne grupe, takozvane Dukljanske +?

I kazes, izvukao se iz matrice koja se po pravilu zavrsavala krvlju do kolena!? Kada se to, molim te izvukao iz te matrice? Moze li se to izvlacenje iz matrice vezati za neki posebno krvav datum? Recimo za zlocin u Srebrenici? Da pojasnim pitanje, da li se izvukao iz matrice mozda pre Srebrenice? Ili se ipak njegovo izvlacenje moze bolje vezati za neke druge vazne dogadjaje? Za preraspodelu glavnih uloga u svercu duvanom, recimo? Posle te preraspodele??

I kazes da mu veze sa kriminalom poticu iz vremena kada je bio kolega sa onima sto su mu dugo godina bili glavna opozicija. I pitas me da nije mozda zbog toga sto su mu bili saucesnici? Pa sad ne znam sta da ti kazem, ono malo njih sto sam ovim ili onim sticajem okolnosti imao priliku da upoznam mislim da nisu. Ili su, ako jesu, bili veoma uspesni u prikrivanju perks koji obicno idu sa takvim saucesnistvom. Za druge ne bih znao. Pretpostavljam da ces ti sada nesto detaljnije da izneses pred cenjeni publikum. Ne bi valjalo da ostanes na onom 'mozda'. A dok se to ne desi, daj da te priupitam nesto o necemu sto, na osnovu onoga sto si ti napisao, nije predmet spekulacije. Kako je moguce da je tebi Milova politika izgledala dobra kada si znao za njegove dugogodisnje veze sa kriminalom. Jos iz 'onih' vremena? Neces mi valjda reci da si 'onda', dok je jos bio aktivni ucesnik politike 'krvi do kolena' mislio za njega da je najobicniji kriminalac? A da si poceo da u njemu vidis drzavnika za ugled u trenutku kada je presao na tvoju politicku 'stranu'. Ne raskidajuci svoje 'ondasnje' kriminalne veze...

I kazes mi, ako se ne varam, da neko ko dolazi iz drzave koja je daleko od toga da bude super nema pravo da dodeljuje epitete poput kvazi-drzave. Interesantno glediste, mislim to da samo Super-drzavljani imaju pravo da druge drzave proglasavaju kvazi-drzavama. Ali ga postujem. Samo nemoj molim te da si se negde pohvalio kako umes da prepoznas mucak medju jajima. Bice malo smesno...

Bas sam oduzio. A sustina je u stvari u ovome. Pokusavas, prijatelju, da lazes samog sebe. Sto je sasvim prirodno, u psihologiji sasvim poznat fenomen, da ja sada, ovako nestrucan, ne objasnjavam. Ali samo dok to radis, kako da kazem, tiho, u sebi. Jer kada pocnes da to radis na glas, da kazem javno, ja moram da ti kazem da ja dobijam utisak da ti u stvari pocinjes da lazes druge (ukljucujuci i mene) pa onda moram da reagujem.
adam weisphaut adam weisphaut 22:20 13.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

Hm Domi, složiću se u jednom, zaista si odužio. No pošto sam ipak isčitao tvoj čaršsav, red je da ti odgovorim s tim šo ću pokušati za razliku od tebe da budem koncizan.
mora da mislis na Medojevica i njegovu politiku.

Ne mislim na politiku Liberalnog saveza!. Kad se već praviš nevešt trebalo je da izabereš njih, ovako mi ovaj intelektualac opšte prakse baš i ne nosi toliku težinu
Na prebrojavanje cijih krvnih zrnaca si mislio. Je l' na prebrojavanje srpskih krvnih zrnaca u gradjana Crne Gore.

Ovo je već ozbiljnije. Uz sve svoje mane, CG je uspela da očuva koliko toliko multuklturalnost i da integriše različitost u sebi. Sad ne vidim da je prema Srbima u CG uspostavljena opšta histerija kakve je u Srbiji gajena prema nepoćudnim narodima. Sve o čemmu pričaš ostaje na niou individualnih incidenata.
ono malo njih sto sam ovim ili onim sticajem okolnosti imao priliku da upoznam mislim da nisu.

Aha ondašniji DPS se atomski podelio tako što su zli seperatisti šverceri prešli na jednu stranu, dok su s druge strane čestiti borci za srpstvo. Začudna neka podela .
Kako je moguce da je tebi Milova politika izgledala dobra kada si znao za njegove dugogodisnje veze sa kriminalom.

Niko se nešto preterano oduševljavao politikom MĐ, ali je on bio politička činjenica i to reppektibilna. As simple as that. Jednostavno tako se vodi politika, tako ju je vodila 90'ih srpska opozicija, tako juje vodila MZ, p mislim da niko nije otkrivao toplu vodu.
kazes mi, ako se ne varam, da neko ko dolazi iz drzave koja je daleko od toga da bude super nema pravo da dodeljuje epitete poput kvazi-drzave. Interesantno glediste, mislim to da samo Super-drzavljani imaju pravo da druge drzave proglasavaju kvazi-drzavama.

Kažem da predstavnik jedne države nema pravo da naziva drugu džavu kvazidržavom ako ista vrlo lako može da podpadne pod istu. Što se tiće obićnih građana može svako da priča šta hoće kao u Hajd parku. dokle go ne pređe u govor mržnje.
I da zaključak iti imaš legitimno pravo da ne podnosiš MĐ, NVO, LDP i koga kod želiš, sasvim legitimno, ali ponekad mi se ini da za nekog ko drugima spočitava nedsolednost i izvrtanje činjenica poprilčno podpadaš istima.
lilit lilit 23:35 13.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

Niko se nešto preterano oduševljavao politikom MĐ, ali je on bio politička činjenica i to reppektibilna. As simple as that. Jednostavno tako se vodi politika, tako ju je vodila 90'ih srpska opozicija, tako juje vodila MZ, p mislim da niko nije otkrivao toplu vodu.


Ako su svi losi a respektabilni(?), onda je to sto rade dobro.
Kakva sjajna logika. Eto zasto Montgomeri kod nekoga i moze da se primi.

Kažem da predstavnik jedne države nema pravo da naziva drugu džavu kvazidržavom ako ista vrlo lako može da podpadne pod istu. Što se tiće obićnih građana može svako da priča šta hoće kao u Hajd parku. dokle go ne pređe u govor mržnje.

Zanimljiva i ova teza:
Dzordz Bush konstantno govori kako zeli dobro irackom narodu i da su amerikanci upravo zbog njihovog dobra tu i taj rat zapravo i zapoceli.
Nikada on nije koristio govor mrznje. A i zasto bi?
On je respektabilna osoba.
No, reci ces ti, on nije obican gradjanin, te sebi moze da priusti lazi i licemerstvo.
A kako onda obican gradjanin da ne predje na govor mrznje?

Imas dobru volju, ali nemas obraz, sta ces.
adam weisphaut adam weisphaut 23:55 13.09.2007

Re: Mene uopste ne cudi to sto...

Lilit
Imas dobru volju, ali nemas obraz, sta ces.

Mon cher, Lilit vi ste sjajno odabrali nick koji verno opisuje magnetsku šarmantnost vaše ličnosti.
lilit lilit 14:40 14.09.2007

nick lilit ti se dakle svidja?

adam weisphaut

LilitImas dobru volju, ali nemas obraz, sta ces.Mon cher, Lilit vi ste sjajno odabrali nick koji verno opisuje magnetsku šarmantnost vaše ličnosti.


Nisam ni sumnjala da ti se dopadam.

"The pupil of my eyes is your welcome nest, step in and dwell therein - it's your place."
--Hafez (The Great Persian Poet)

A koji ti se mit najvise dopada?

Nego, znam ja da ti preferiras Evu.

adam weisphaut adam weisphaut 16:09 14.09.2007

Re: nick lilit ti se dakle svidja?


Nisam ni sumnjala da ti se dopadam.


Prosto sam očaran

A koji ti se mit najvise dopada?


Mit o zlatnom runu
Nego, znam ja da ti preferiras Evu.

That's for me to know and for you to try and find out
lilit lilit 16:28 14.09.2007

Re: nick lilit ti se dakle svidja?



A koji ti se mit najvise dopada?

Mit o zlatnom runu



Greska, nema tog mita kod Lilit. Potrazi kod Eve.



Nego, znam ja da ti preferiras Evu.
That's for me to know and for you to try and find out


Ocekivala sam malo elegantniji odgovor, a ti se bavis prozaicnoscu i jeftinim macismom.
Kazem ja da je za tebe Eva.


adam weisphaut adam weisphaut 16:53 14.09.2007

Re: nick lilit ti se dakle svidja?

Ocekivala sam malo elegantniji odgovor, a ti se bavis prozaicnoscu i jeftinim macismom.
Kazem ja da je za tebe Eva.

Pa Lilit, vi se neprekidno zalažete za čuvanje nacinalne autentičnosti, a ovo što ste mi spočitali je deo nacionalnog šama. Da li to da shvatim kao uvredu ili kompliment ?
lilit lilit 17:36 14.09.2007

Re: nick lilit ti se dakle svidja?

adam weisphaut
Ocekivala sam malo elegantniji odgovor, a ti se bavis prozaicnoscu i jeftinim macismom.Kazem ja da je za tebe Eva.Pa Lilit, vi se neprekidno zalažete za čuvanje nacinalne autentičnosti, a ovo što ste mi spočitali je deo nacionalnog šama. Da li to da shvatim kao uvredu ili kompliment ?


Ajoooj, pa jes' vala zlocesta ta Lilit pa te iz vjere ocjera u nevjeru!
Ta nam se Adam Weisphaut iz zlatnog primera gradjanskoga drustvanceta pretvori ni manje ni vise nego u o bicnog srpskog prostaka.
Ajd' sad, gubi mi se s' ociju, prostacino.
adam weisphaut adam weisphaut 17:52 14.09.2007

Re: nick lilit ti se dakle svidja?

Ajd' sad, gubi mi se s' ociju, prostacino.

Ah you speak like a true Lilit
Domazet Domazet 23:13 12.09.2007

Mada...

...posle ovoga:

Antisrpske partije traže da Crna Gora ne nazove jezik po svom imenu


i dela teksta iz koga je izvucen naslov mogu samo da zakljucim da ili ga je intervjuisao neki Dukljanski Analfabeta ili Milo stvarno nema vise pojma sta prica.

A i ovo je primer dosta egzoticne logike:

Priče da je Crna Gora podijeljena je opasna podvala. Tačno je da je Crna Gora podijeljena...


Jeste tacno ali je podvala...

Dakle, ili je je novinar koji ga je intervjuisao potpuno nepismen (uz mogucnost da nepismenost moze poteci i od Danasa, ako je intervju sljampavo prenet) ili Milu toliko gori pod nogama da je poceo da blebece svasta...
patriot patriot 23:40 12.09.2007

Milo Djukanovic....

Kakav je on primer neprincipijelnosti, lazljivosti, nemorala, lopovluka, prevrtljivosti, izdajnika... kao da je Titov vanbracni sin...

A mozda i jeste? Jest da fizicki ne lice ali karakterno.... kao jaje, jajetu.

Sta vi mislite, da li je Milo vanbracno dete Brozovo?
Urosh Urosh 23:42 12.09.2007

Re: Milo Djukanovic....

patriot
.Sta vi mislite, da li je Milo vanbracno dete Brozovo?

Mislim da ti treba da se depfizujes.
Jelena Milić Jelena Milić 12:42 13.09.2007

Re: Milo Djukanovic....

imate li neki suvisliji kontrargument?
sentinel26 sentinel26 00:39 13.09.2007

Look who's ask ?

Uncrowned "Kings of truth" give lectures.

Smb's eyes are bigger than ther stomach.

Kakva epidemija neobavestenitisa. Svetska zdravstvena organizacija uvrstila je ovu novu (i staru) velikosrpsku bolest u spisak opasnih i zaraznih bolesti.

Kako je neprijatno, a nikako milo čovjeku, kada vidi neke siročiće koji se udvaraju SB Srbije a ona se pravi gluva i slijepa pa nikako da im udijeli zasluženu platu.
Ništa preporuke i pisma.

Oni bi platu a ne mogu da identifikuju vlasnike "Identiteta", urednike - jok more, novinare još teže... ali hoće platu.
Nijesu bili na času kada je češnjejši držao kurseve parapolitičkim organizacijama .
A odijelo i ne znaju što je, jer na televiziji koju obožavaju nastupa uglavnom neka sirotinja bez odijela.

P.S. Maloprije Radio Tirana "javio vijest" da je vlasnik jedne veoma poznate TV kuće iz Beograda pretučen od nekih maskiranih mangupa i da je on dao odmah izjavu policiji da je za napad odgovorna "kriminalna biloška porodica gospodina predsednika" zbog toga što se on (vlasnik TV) bori protiv korupcije i nezakonitog bogaćenja u Beogradu.
Osim Televizije, gospodin je inače vlasnik i glavni urednik jedne novine, jedne štamparije i jednog fonda na Devičanskim ostrvima. To je sve stekao poštenim radom.


nsarski nsarski 01:26 13.09.2007

Re: Look who's ask ?

Postovani sentinel26,
pored svih napora da nadjem podatak koji gore navodite u WHO (World Health Oragnization) biltenima, ukljucujuci i privatne kontakte sa ljudima na vrhu, nisam uspeo da pronadjem da je "neobavestenitis" uvrscen u novu i zaraznu bolest.
Ja sistematski pratim medicinsku literaturu (to mi je deo posla), ali nista nalik ovome nisam nasao.
S druge strane, mozda je u pitanju stamparska (ili neka druga) greska, buduci da simptomi koji se u nomenklaturi zavrsavaju na "itis" (gastritis, meningitis, apendicitis) se odnose na zapaljenja, a ona, koliko se zna, nisu zarazne bolesti. Dakle, nisu ni opasne, osim po osobu koja oboljenje ima.
Time je moja sumnja jos veca.
Bio bih zahvalan na razjasnjenu. Ustedelo bi mi mnogo pretrazivackog vremena:)

P.S. Pomalo odocnelo (mada "Nikad nije kasno!" - kazu neki narodi) se zahvaljujem na nedoumicama u vezi sa nekim pravnim terminima koje sam imao, a koje ste mi, hvala vam, razjasnili.
lilit lilit 07:35 13.09.2007

Re: Look who's ask ?

sentinel26
Uncrowned "Kings of truth" give lectures.Smb's eyes are bigger than ther stomach.Kakva epidemija neobavestenitisa. Svetska zdravstvena organizacija uvrstila je ovu novu (i staru) velikosrpsku bolest u spisak opasnih i zaraznih bolesti.Kako je neprijatno, a nikako milo čovjeku, kada vidi neke siročiće koji se udvaraju SB Srbije a ona se pravi gluva i slijepa pa nikako da im udijeli zasluženu platu.Ništa preporuke i pisma.Oni bi platu a ne mogu da identifikuju vlasnike "Identiteta", urednike - jok more, novinare još teže... ali hoće platu.

Eto i sirocica iz sudstva u Bariju, i oni hoce platu iz SB Srbije.
Strasno kako im se popeo rejting kako u zemlji tako i u svetu. Svi hoce u DB Srbije.
Infenktivno i letalno, da prostis.
sentinel26 sentinel26 08:00 13.09.2007

Re: Look who's ask ?

nsarski
Postovani sentinel26,
Ja sistematski pratim medicinsku literaturu (to mi je deo posla), ali nista nalik ovome nisam nasao.
S druge strane, mozda je u pitanju stamparska (ili neka druga) greska, buduci da simptomi koji se u nomenklaturi zavrsavaju na "itis" (gastritis, meningitis, apendicitis) se odnose na zapaljenja, a ona, koliko se zna, nisu zarazne bolesti. Dakle, nisu ni opasne, osim po osobu koja oboljenje ima.
Time je moja sumnja jos veca.
Bio bih zahvalan na razjasnjenu. Ustedelo bi mi mnogo pretrazivackog vremena:)

P.S. Pomalo odocnelo (mada "Nikad nije kasno!" - kazu neki narodi) se zahvaljujem na nedoumicama u vezi sa nekim pravnim terminima koje sam imao, a koje ste mi, hvala vam, razjasnili.

Poštovani gospodine NSarski,
Ja se vama izvinjavam što sam vam pričinio poteškoće.
Eto u želji da malo skratim tekst ja sam požurio i zaboravio da napišem da je to samo predlog koji još nije ali će sigurno biti usvojen. Ovdje svi u to vjeruju.

Ja nijesam autor naziva te bolesti i možda onaj doktor koji je otkrio bolest nije znao za ta pravila (Apendicitis acuta i sl.). A možda je doktor pomislio da je latinski jezik oživeo.

Predlog zastupaju poznati doktori eksperti virusologije, dr. Betoven Palmolikov i dr. Vulgaris Koncesijanikis.
Ovaj prvi doktor pozvao je ovog drugog da dodje do njegove ordinacije kako bi mu uručio zahvalnicu za naučni doprinos narodnom zdravlju i diplomu počasnog doktura njegove ordinacije.

Poslije uručenja zahvalnice i diplome biće svečana večera (Vuk neće doći a nije ni pozvan) na kojoj će lično prof. Šuman svirati u gajde za narod i u diple specijalnim gostima na uvce.

Naučni skup na kome će i zvanično biti usvojen ovaj predlog za SZO (iliti WHO) održaće se u hotelu "Vladičina poljana" koji se ubrzano gradi. Teren je inače prvo poškropljen i proglašen "svetom zemljom".

Vjerovatno će ova naša Javna TV kuća ("servis" uskoro objaviti pozive dijaspori za prikupljanje donacija, pa ako imate satelitsku sve ćete doznati.


sentinel26 sentinel26 20:27 14.09.2007

Re: Look who's ask ?

lilit
sentinel26
....................................................................................................................
......................................................................................................................
Eto i sirocica iz sudstva u Bariju, i oni hoce platu iz SB Srbije.
Strasno kako im se popeo rejting kako u zemlji tako i u svetu. Svi hoce u DB Srbije.
Infenktivno i letalno, da prostis.

Gospodjo - Komesare Lilit

Nemam običaj da repliciram na ovakve tekstove ali da vas upozorim da ste upravo "komesarski" vaše riječi stavili u navodnice i predstavili ih kao moj tekst.

Nijesam posjećivao siročiće u Bariju a i da jesam ne bi oni meni predavali svoje molbe.
Imaju oni tačan spisak posjetilaca i onih sa novcem i onih sa papirima.

Moja molba se sastoji samo u tome da vaša saznanja ubuduće ne predstavljate kao moja.
Imam pravo da od moderatora zatražim momentalno brisanje takvog novog pokušaja.
poz
lilit lilit 22:02 14.09.2007

Re: Look who's ask ?

sentinel26

lilit

sentinel26.......................................................................................................................................................................................................................................... Eto i sirocica iz sudstva u Bariju, i oni hoce platu iz SB Srbije.Strasno kako im se popeo rejting kako u zemlji tako i u svetu. Svi hoce u DB Srbije.Infenktivno i letalno, da prostis.Gospodjo - Komesare LilitNemam običaj da repliciram na ovakve tekstove ali da vas upozorim da ste upravo "komesarski" vaše riječi stavili u navodnice i predstavili ih kao moj tekst.Nijesam posjećivao siročiće u Bariju a i da jesam ne bi oni meni predavali svoje molbe.Imaju oni tačan spisak posjetilaca i onih sa novcem i onih sa papirima.Moja molba se sastoji samo u tome da vaša saznanja ubuduće ne predstavljate kao moja.Imam pravo da od moderatora zatražim momentalno brisanje takvog novog pokušaja.poz


Druze Strazaru26,
izvinjavam se, nije mi bila namera.
Nisam bas vicna tehnologijama te je ova greska ucinjena iz nehata.
A ako zelite da brisete, brisite pa ponovo pisite.
izbrisaste vala celu istoriju pa je ponovo napisaste pa mozete i ovaj moj post.
pozdrav

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 13.09.2007

vidim da nema ko nije

pomislio na mila đukanovića.
samo me baš zanima zašto je on predmet nečijeg interesovanja u zemlji
gde ima svakakvih čudesa svaki dan po 200.

evo jočić - ne ide se na igranku kad je operacija il tako nešto
pa savetnik simić
pa ministar obrazovanja
pa velja
pa koštunica
pa radulović

pa ljudi, jel to normalno
ima ko u cg da kritikuje mila đukanovića
šta ćemo mi s ovim našima
šta bi s onim koferom od 100 iljada evra
šta bi sa satelitom i davinićem
šta s onim što pravi uniforme i pancire

svako čudo za tri dana. tema pun kofer
a mi o đukanoviću

totalni promašaj il pisanje zbog pisanja.
oću da kažem, ne vidim poentu
il da je milo gori od naših
ma hajte molim vas!
smejurija
strava strava 02:13 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

Da u pravoj zemlji ima cudesa, ali u CG kad ih nema vlast ih izmisli. Pa cirkus na granici sa Vladikom, ne bi li neko dao neku paru Vladi CG, ali para nema pa nema, nema ni Srbije vise da plaća vojsku i silne crnogorske ambasadore otanjili i fondovi, pa para niotkuda. Da bi se narod nekako umirio hajd sada samo teraj nekakav cirkus ali za taj cirkus oni koji imaju para nazalost ne haju. Nek smo se mi vas rešili i bog nek vam je u pomoći.
lilit lilit 07:38 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

Exitus Letalis
pomislio na mila đukanovića.samo me baš zanima zašto je on predmet nečijeg interesovanja u zemljigde ima svakakvih čudesa svaki dan po 200.evo jočić - ne ide se na igranku kad je operacija il tako neštopa savetnik simićpa ministar obrazovanjapa veljapa koštunicapa radulovićpa ljudi, jel to normalnoima ko u cg da kritikuje mila đukanovićašta ćemo mi s ovim našimašta bi s onim koferom od 100 iljada evrašta bi sa satelitom i davinićemšta s onim što pravi uniforme i panciresvako čudo za tri dana. tema pun kofer a mi o đukanovićutotalni promašaj il pisanje zbog pisanja.oću da kažem, ne vidim poentuil da je milo gori od našihma hajte molim vas!smejurija



A lepo je ovo,
sve u desetercu.
Pa da ti odgovorim: tu je sentinel26 da nam bratski pomaze.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:02 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

strava
Da u pravoj zemlji ima cudesa, ali u CG kad ih nema vlast ih izmisli. Pa cirkus na granici sa Vladikom, ne bi li neko dao neku paru Vladi CG, ali para nema pa nema, nema ni Srbije vise da plaća vojsku i silne crnogorske ambasadore otanjili i fondovi, pa para niotkuda. Da bi se narod nekako umirio hajd sada samo teraj nekakav cirkus ali za taj cirkus oni koji imaju para nazalost ne haju. Nek smo se mi vas rešili i bog nek vam je u pomoći.



ko se koga rešio? da nije obrnuto?
svi su se nas rešili. svi.
e sad, mogao bi da se pitaš zašto?
al srbi se nikad ne pitaju zašto su se njih "rešili" svi,
pa i makedonci. zar nisu?

o filaretu ne bih. nije bio cirkus.
seti se ko je vladika filaret?
ja nekako ne mogu da zaboravim kad se slikao
po ratištima sa mitraljezom. možda je to u najboljoj
pravoslavnoj tradiciji da popovi nose oružje. ne znam.
nisam vernik.

ali sad.razummem lepo si objasnio, hvala ti, pošto je srbija uređena država i nema problema
ajde navali na crnu goru. koje smo se, jelte, rešili, i koja je kvazi država.
mada ako ako smo je se rešili, šta nas briga.

ove godine je bilo pola miliona građana srbije u kvazi dravi na letovanju. što li?



Exitus Letalis Exitus Letalis 09:04 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

lilit
Exitus Letalis
pomislio na mila đukanovića.samo me baš zanima zašto je on predmet nečijeg interesovanja u zemljigde ima svakakvih čudesa svaki dan po 200.evo jočić - ne ide se na igranku kad je operacija il tako neštopa savetnik simićpa ministar obrazovanjapa veljapa koštunicapa radulovićpa ljudi, jel to normalnoima ko u cg da kritikuje mila đukanovićašta ćemo mi s ovim našimašta bi s onim koferom od 100 iljada evrašta bi sa satelitom i davinićemšta s onim što pravi uniforme i panciresvako čudo za tri dana. tema pun kofer a mi o đukanovićutotalni promašaj il pisanje zbog pisanja.oću da kažem, ne vidim poentuil da je milo gori od našihma hajte molim vas!smejurija



A lepo je ovo,
sve u desetercu.
Pa da ti odgovorim: tu je sentinel26 da nam bratski pomaze.


smrzla sam se od odgovora.
može i haiku ako bolje razumeš.
lilit lilit 13:25 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

Exitus Letalis

lilit

Exitus Letalispomislio na mila đukanovića.samo me baš zanima zašto je on predmet nečijeg interesovanja u zemljigde ima svakakvih čudesa svaki dan po 200.evo jočić - ne ide se na igranku kad je operacija il tako neštopa savetnik simićpa ministar obrazovanjapa veljapa koštunicapa radulovićpa ljudi, jel to normalnoima ko u cg da kritikuje mila đukanovićašta ćemo mi s ovim našimašta bi s onim koferom od 100 iljada evrašta bi sa satelitom i davinićemšta s onim što pravi uniforme i panciresvako čudo za tri dana. tema pun kofer a mi o đukanovićutotalni promašaj il pisanje zbog pisanja.oću da kažem, ne vidim poentuil da je milo gori od našihma hajte molim vas!smejurijaA lepo je ovo,sve u desetercu.Pa da ti odgovorim: tu je sentinel26 da nam bratski pomaze.smrzla sam se od odgovora.može i haiku ako bolje razumeš.


Moze haiku. Bar je krace.
lilit lilit 13:30 13.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

ko se koga rešio? da nije obrnuto?
svi su se nas rešili. svi.
e sad, mogao bi da se pitaš zašto?
al srbi se nikad ne pitaju zašto su se njih "rešili" svi,
pa i makedonci. zar nisu?


A dace bog pa cempo se i tebe resiti.

Exitus Letalis:
"ove godine je bilo pola miliona građana srbije u kvazi dravi na letovanju. što li?"

Pa kakve veze ima bratski nam narod CG sa onom protuvom od Mila Djukanovica?
I je l' ti to nas mozda ucis da ne treba da idemo u bratsku nam kvazidrzavu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:04 14.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

A dace bog pa cempo se i tebe resiti.


bog je pokazao šta može ajd sad ti?

I je l' ti to nas mozda ucis da ne treba da idemo u bratsku nam kvazidrzavu?


kakvi. naprotiv. ajd i ti naiđi! čim prije.
lilit lilit 14:59 14.09.2007

Re: vidim da nema ko nije

kakvi. naprotiv. ajd i ti naiđi! čim prije.


Bila vala pola avgusta u Boki Kotorskoj.
A na mulo grafit ko kuca: "Nije ovo Montenegro, ovo je Srbija".
Ja se vala zacudi, no bese mi toplo oko srca.
A i da nije pisalo, volem ja tu Crnu Goru vise nego ista.


Jelena Milić Jelena Milić 08:49 13.09.2007

Flaster utjehe od milion eura

DRUšTVO

MILO ĐUKANOVIĆ TUŽIO "VIJESTI" I DIREKTORA ŽELJKA IVANOVIĆA

Flaster utjehe od milion eura

Podgorica - Predsjednik Demokratske partije socijalista Milo Đukanović tužio je direktora "Vijesti" Željka Ivanovića zbog izjava u kojima je optužio bivšeg premijera da stoji iza napada na njega, tražeći obeštećenje od milion eura.
Đukanović je tužbu podnio i protiv glavnog i odgovornog urednika "Vijesti " Ljubiše Mitrovića, kao i protiv preduzeća "Dejli pres" kao izdavača lista.
U tužbi predatoj podgoričkom Osnovnom sudu 6. septembra Đukanović je zatražio da mu na ime duševnih bolova, zbog povrede časti i ugleda, Ivanović, Mitrović i "Dejli pres" solidarno isplate milion eura.
"Ovo nije procjena povrede njegove časti i ugleda, niti njegove porodice, jer nema novca koji to može nadoknaditi, već se pretrpljeni duševni bolovi ovom naknadom plaćaju, ali ne i nadoknađuju. Ovo je samo neophodan flaster utjehe za tužioca" - obrazlaže se u tužbi.
Jedan od tekstova zbog kojih je Đukanoviću, kako se tvrdi u tužbi, povrijeđen ugled i nanijet duševni bol naslovljen je "Palica od Đukanovića i familije". U tekstu je objavljena Ivanovićeva izjava da je "Milo Đukanović poslao svoje kerbere da ga pretuku".
Direktor "Vijesti" je tu izjavu dao nakon što su ga trojica napadača, još uvijek nepozatih policiji, brutalno pretukla metalnim šipkama pošto je 1. septembra napustio restoran "Ribnica", gdje je proslavljena desetogodišnjica "Vijesti".
Bivši premijer se poziva i na djelove izjave u kojima Ivanović navodi da je napad na njega "čestitka od onih koji vladaju Crnom Gorom, a to je Milo Đukanović i njegova familija, bilo biološka ili kriminalna.
Podjeća se i na poruku direktora "Vijesti" Đukanoviću "da ne šalje svoje ljude iz zasjede i mraka, nego da sam izađe na crtu, umjesto što u takvim situacijama spušta pogled".
"On smatra da je "Vijestima" ovim poručeno da polože oružje, kao i da se pokušavaju potopiti i mala ostrva slobode u Crnoj Gori, zbog kojih je Đukanović nervozan", navode se Ivanovićeve riječi u tužbi.
Pravni zastupnik čelnika DPS-a, advokat Dragoljub Đukanović rekao je sinoć "Vijestima" da nema informaciju da li je njegov klijent podnio i tužbu za klevetu.
Za lidera DPS-a je, kako se navodi u tužbi, "neargumentovan i tendenciozan i tekst "I vrapci znaju da je kapo", za koji se tvrdi da je napisan kako bi se "kompromitovala i narušila lična dobra Đukanovića i njegove porodice".
Kao dokaz navode se Ivanovićeve izjave:
"Čovjek na čijoj su savjesti četiri rata vođena na prostoru bivše Jugoslavije, saučesnik u politici koja je porušila jednu zemlju, pobila stotine hiljada i raselila milione ljudi, osoba koja se pred relevantnim istražnim organima evropskih zemalja tereti za organizovani kriminal i zločinačka udruživanja, gazda koji je razvio kriminalno-finansijsku hobotnicu koja drži za vrat Crnu Goru - ta moralna gromada nalazi se pogođeno, njegova čast narušenom, a duševni bol toliki je da ga jedino sud može sanirati."
"Spreman sam za svaki sud pa i ovaj Đukanovićev, jer ne vidim šta ima novo i prekršajno u nečemu što sam rekao, a što i vrapci znaju - da je on šef familije, bilo biološke ili kriminalne, koja vlada Crnom Gorom i odlučuje o svemu, pa i onom najvrednijem, ljudskom životu. Pozivam ga da sasluša svoju istinu i odbranu da dokaže na javnoj sceni, a ne preko svojih sudova, tužilaca, kriminalaca i portparola. Jer, Đukanović treba da zna da ničija nije gorjela do zore.
Moja majka i ja njegovom djetetu želimo sve najbolje. Želimo mu da sjutra, kao pošten i častan građanin, uživa i bude slobodan i siguran u pravednom i pravnom društvu, uvjereni da sistem zla i nepravde koji je njegov otac porodio i instalirao po Crnoj Gori - zbog čega ovih dana trpimo i ja i, mnogo više, moja majka - mora otići na smetilište istorije."
U tužbi se ocjenjuje da se "teške riječi i optužbe, kojima je direktno ugrožena moralna sfera Đukanovićeve ličnosti, nastavljaju i tekstom naslovoljenim "Raznovrstan repertoar pritisaka".
Ivanović je tada rekao da su pritisci na "Vijesti" dolazili iz okrilja državnog vrha, da su članovi porodica uredništva novina dobijali prijeteće anoninmne pozive, a u kompaniju upućivane razne inspekcije.
"Na kraju, pokušali su da otmu većinski vlasnički paket kako bi novina mogla da se uređuje onako kako odgovara g. Đukanoviću. Kada sve to nije uspjelo, prešlo se na tradicionalne metode", kazao je direktor "Vijesti".
Bivši premijer pogođen je i redakcijskim komentarom "Neće nas uplašiti", u kome se navodi da je motiv napada da se ućutkaju "Vijesti", kao "i svi oni, nažalost još malobrojni, koji odbijaju da u tranzicijskom kalu i kriminalu prepoznaju najbolje od svih društava. Da se zaplaše svi koji ne žele da žive u državi gdje je mafija i vlast isprepletana do neprepoznatljivosti, gdje su politički vrh i mafijaško dno često na istoj koti, gdje je šverc okosnica sistema vrijednosti, a pošten rad i pravednost se ismijavaju po grandioznim kafićima. Namjera je da se još jednom upozore oni koji se sa ovim ne mire da spisak neriješenih zločina može sezati u nedogled", stoji u redakcijskom komentaru. Za objavljivanje tog teksta, kao i nekih koji su potpisani inicijalima, tužilac je odgovornost adresirao na glavnog i odgovornog urednika "Vijesti" Ljubišu Mitrovića.
Brzina procesuiranja Đukanovićeve tužbe je jedan od rijetkih svijetlih primjera sudske ažurnosti, nasuprot svakodnevnim optužbama da pojedini predmeti stoje mjesecima i godinama u sudskim fiokama.
Nedjelju dana nakon što je pristigla u sud, tužba je zavedena kroz pisarnicu i proslijeđena sudiji Nenadu Otaševiću, koji će suditi spor. U istom roku ona je dostavljena i tuženima, uz obavještenje da imaju rok od mjesec dana da se izjasne o tužbi.



Atomski mrav Atomski mrav 09:27 13.09.2007

Re: Flaster utjehe od milion eura

Đura će mu oprostiti što ga je tukao za milionče ojra...
d j o l e d j o l e 09:16 13.09.2007

Covek se uci na tudjim greskama

Sta uopste moze da se desi da bi se CG oslobodila Djukanovica ... kada je i poslednju teoretsku mogucnost da se izlozi sudu javnosti uklonio ... formalnim povlacenjem sa bilo kakve javne izborne funkcije ... Naucio se na gresci SM-a ... da je izlazio na izbore koje je izgubio.

Sta fali veterinarskim organizacijama i sluzbama iz Srbije?
Doctor Wu Doctor Wu 11:13 13.09.2007

Jelena, Ok, sve je jasno

ali nije jasno, u svetlu ovih a i drugih dogadjaja, zasto Montgomeri (koji sigurno nije neobavesten) prosle nedelje Djukanovica naziva najtalentovanijim politicarem na Balkanu, sa velikom buducnoscu ispred sebe? Slicne hvalospeve mu je priredjivao i Solana uoci i nakon proslogodisnjeg referenduma.
Jelena Milić Jelena Milić 12:56 13.09.2007

montgomeri, solana and co and milo

postavio si pravo pitanje. ne znam sta da ti kazem u kratkom odgovoru --zasluzuje veci post--osim da je po toj logici i bogoljub karic uspesan biznismen jer je nesumnjivo bogat ko brod. a ako, i da li se i to vrednuje pri rangiranju, kod mene i montgomerija su ocito razliciti kriteriji.

medjunarodna zajednica neretko pursue its own goals koji ne moraju da se poklapaju ili mogu da imaju opake kolateralne posledice po proces unutrasnjopolitickih reformi i demkratizacije zemlje. slicno i na blakanu. treba u tome umeti plivati. kad je odredjeni izazov na vidiku, partner je onaj ko moze da deliver, pocne da mu se pregledava kroz prste. tako bilo i sa osamostaljivanjem cg. milo jeste taj proces sproveo mirno. to jeste nesto, ali cena unutrasnje demokratizacije CG je drugo pitanje. preskupo. seti se samo sta su sve progledali oko ustavnog refernduma kod nas.

ako mene pitas, sta je pa kostunica? on moze da prica sta hoce, ali njega su izvukle SAD iz istrazivanja ljiljane bacevic, sad pomogli da ga dovedemo na vlast, od dva zla manje 1999-2000. pa stalno tako.

da ponovim, treba u tome umeti plivati, ali ne i bezati iz toga! ja i dalje mislim da nam je mesto u zapadnoj medjunarodnoj zajednici.
lilit lilit 13:50 13.09.2007

Re: Jelena, Ok, sve je jasno

Doctor Wu
ali nije jasno, u svetlu ovih a i drugih dogadjaja, zasto Montgomeri (koji sigurno nije neobavesten) prosle nedelje Djukanovica naziva najtalentovanijim politicarem na Balkanu, sa velikom buducnoscu ispred sebe? Slicne hvalospeve mu je priredjivao i Solana uoci i nakon proslogodisnjeg referenduma.


A sta mislis, ko je dao odrednice Milu da se odrekne vernog mu ucitelja Slobe i krene put nezavisnosti izmisljajuci antropolosko-istorijsku podlogu a pogotovu u ovakvom srecnom trenutku za region?
Nije on toliko glup i naivan kao Umberto Bossi koji se poziva na cistu "padansku rasu", a i alav je vala pa im je olaksao posao.
Nego mene cudi Montgomeri sto mora da se toliko valja u blatu i toliko javno. Mislis da si najgore vec video a ono uvek ima gorega. Strasno!
lilit lilit 14:20 13.09.2007

Re: montgomeri, solana and co and milo

Jelena Milić
postavio si pravo pitanje. ne znam sta da ti kazem u kratkom odgovoru --zasluzuje veci post--osim da je po toj logici i bogoljub karic uspesan biznismen jer je nesumnjivo bogat ko brod. a ako, i da li se i to vrednuje pri rangiranju, kod mene i montgomerija su ocito razliciti kriteriji. medjunarodna zajednica neretko pursue its own goals koji ne moraju da se poklapaju ili mogu da imaju opake kolateralne posledice po proces unutrasnjopolitickih reformi i demkratizacije zemlje. slicno i na blakanu. treba u tome umeti plivati. kad je odredjeni izazov na vidiku, partner je onaj ko moze da deliver, pocne da mu se pregledava kroz prste. tako bilo i sa osamostaljivanjem cg. milo jeste taj proces sproveo mirno. to jeste nesto, ali cena unutrasnje demokratizacije CG je drugo pitanje. preskupo. seti se samo sta su sve progledali oko ustavnog refernduma kod nas. ako mene pitas, sta je pa kostunica? on moze da prica sta hoce, ali njega su izvukle SAD iz istrazivanja ljiljane bacevic, sad pomogli da ga dovedemo na vlast, od dva zla manje 1999-2000. pa stalno tako. da ponovim, treba u tome umeti plivati, ali ne i bezati iz toga! ja i dalje mislim da nam je mesto u zapadnoj medjunarodnoj zajednici.


Jelena,
da ne citiram Svetog Savu, znas ti sigurno veoma dobro ono o istoku i zapadu i to je valjda vecno.
Nismo mi ni istok ni zapad a istovremeno smo i jedno i drugo a opet samo sebi svojstveni.
Privoleti se jednome carstvu moze i te kako biti gore nego biti ono sto se jeste.
Pogledaj Poljsku, Cesku, ubise se da dokazu kako su veci Amerikanci od njih samih. Sta ce to nama?
Ako vec moramo (licno smatram da i ne moramo) da prihvatimo trzisnu ekonomiju, ne moramo prihvatiti vrednosti koje to nisu i plasirati ih kao da jesu. Dakle, mi cak mozemo reci da je Djukanovic najtalentovaniji politicar na Balkanu ako se "politicar" shvati pezorativno. Ali ja zaista nikada ne mogu reci da je to uzor kojemu treba teziti, taj vrednosni sistem smo valjda bacili na bunjiste istorije. Pa cak ako obratno tvrde Montgomeri i Solana.
Sto se tice buducnosti, moj se stav podosta razlikuje od Montgomerijevog. Licno smatram da se Djukanovicev kalibar tesko dokobelja do smrti od starosti. I molim da se ne zloupotebi ova moja izjava.
Slazem se da tu treba znati plivati, ali negde izmedju, nema alternative.
Atomski mrav Atomski mrav 15:24 13.09.2007

Re: montgomeri, solana and co and milo

medjunarodna zajednica neretko pursue its own goals koji ne moraju da se poklapaju ili mogu da imaju opake kolateralne posledice po proces unutrasnjopolitickih reformi i demkratizacije zemlje. slicno i na blakanu. treba u tome umeti plivati. kad je odredjeni izazov na vidiku, partner je onaj ko moze da deliver, pocne da mu se pregledava kroz prste.

Slažem se. Upravo tako.

ako mene pitas, sta je pa kostunica? on moze da prica sta hoce, ali njega su izvukle SAD iz istrazivanja ljiljane bacevic, sad pomogli da ga dovedemo na vlast, od dva zla manje 1999-2000. pa stalno tako.

I sa ovim se slažem. Jelena, obećala si jedan post na ovu temu (zapravo na temu zašto je MZ popustljivija prema vlastima u Srbiji nakon izbora 2003. nego u periodu od 5. oktobra do ubistva Zorana Đinđića...). Jedva čekam.
Doctor Wu Doctor Wu 16:01 13.09.2007

Tu skoro sam procitao

Brajin dopis u kome je on izneo tezu da Zapad, u principu, nema nista protiv Srba & Srbije ali da je nama, u toj raspodeli uloga, jednostavno dodeljena uloga outcasta, parija (a ja bih upotrebio i tezu rec). Posle godina provedenih na zapadu nekako postajem sve skloniji verovanju u tu verziju stvarnosti.

Zasto? Pa, jednostavno, zato sto im tako, kroz raznorazne mehanizme- da ne obrazlazem- donosimo (ili ostavaljamo) vise para.

Ne bih voleo da zvucim defetisticki ali se bojim da je odgovor na tvoju zelju: mozda mi njih hocemo ali oni, izvesno je, nece nas.
Domazet Domazet 19:58 13.09.2007

Plivanje izmedju na jednu generaciju...

Znas sta Lilit,

...meni se cini da je ta dilema 'Istok ili Zapad' bas onako (da budem unproper) zahebata. I to zbog toga sto Istok, onako kako ga zamisljaju njegovi proponenti, odavno vise ne postoji (ako je ikada takav i postojao). A Zapad nas iz raznoraznih razloga nece, bar ne u skoroj buducnosti. Tako da je onaj zahebani deo, kako ga ja vidim, kako plivati izmedju ako su ti obale nedefinisane?

Da sam makijavelijanski nastojen, jos bih pomislio da bi najbolje resenje bilo naglo okretanje Rusiji nebi li se (barem) Evropa prepala pukotine u izolacionom sloju prema Medvedu. Nesto mi govori da bi neko talentovan poput Tita uradio neku promucurnu varijantu pomenutog.

Ali da ne sirim dalje, em ja nisam makijavelijanski nastrojen pa ne verujem da sam bas nesto prevest u makijavelijanstini, 'em Tita na ovom blogu nije pametno spominjati, ocas se diskusija pretvori u fudbalsko navijanje.

Ona moja dilema, na zalost, mislim da ostaje da stoji...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:38 13.09.2007

Re: Plivanje izmedju na jednu generaciju..

Domazet
Znas sta Lilit,

...meni se cini da je ta dilema 'Istok ili Zapad' bas onako (da budem unproper) zahebata. I to zbog toga sto Istok, onako kako ga zamisljaju njegovi proponenti, odavno vise ne postoji (ako je ikada takav i postojao). A Zapad nas iz raznoraznih razloga nece, bar ne u skoroj buducnosti. Tako da je onaj zahebani deo, kako ga ja vidim, kako plivati izmedju ako su ti obale nedefinisane?

Da sam makijavelijanski nastojen, jos bih pomislio da bi najbolje resenje bilo naglo okretanje Rusiji nebi li se (barem) Evropa prepala pukotine u izolacionom sloju prema Medvedu. Nesto mi govori da bi neko talentovan poput Tita uradio neku promucurnu varijantu pomenutog.

Ali da ne sirim dalje, em ja nisam makijavelijanski nastrojen pa ne verujem da sam bas nesto prevest u makijavelijanstini, 'em Tita na ovom blogu nije pametno spominjati, ocas se diskusija pretvori u fudbalsko navijanje.

Ona moja dilema, na zalost, mislim da ostaje da stoji...

Hahaha....divnoga li razgovora...o)))
Bez šale Brajo, ovu spiku sam slušao od Vese Đuretića pre jedno 4 - 5 godina. Od reči do reči, i ovo "plivati između" i ovo uplašiti Evropu Rusijom, i neke druge gluposti...
To je zapravo sadržaj one "čuvene promemorije" ( sad nije Memorandum), koju je grupa akademika poslala Koštunici dok je bio predednik Jugoslavije. Eto, akademici i ti - identične ideje, kao preslikano...o))
I to je danas politika Srbije (ako se to može zvati politikom) zbog koje ćemo ispaštati još godinama.
Takvu politiku ne može danas voditi jedna Indija ili Japan, a vi bi da je vodi Srbija...da zabaci kapu na zatiljak, stane u blok čitavoj Evropi, svađa se i živi u neprijateljstvu sa svim komšijama....
Ne valja to Brajane...ne valja nikako.
lilit lilit 21:58 13.09.2007

Re: Plivanje izmedju na jednu generaciju...



Elem, belem, belmbarise,
majstori kucu nacinise.
Nema majstora, moj Doma(zete), nego da se ti ja prijateljimo, sta mislis?
Imam mlogo lepu sestricu, mladju i sladju. A ti mi se bas svidjas a ako si jos i izgledan kao sto si pametan, ima deca da budu lepa ki moja. A ona u Rim zivi, preko puta Vatikana te mozes lepo (dusmani kazu sluzbu) da obavljas, sta ti mislis, da spojimo lepo sa korisnim?

Da sam makijavelijanski nastojen, jos bih pomislio da bi najbolje resenje bilo naglo okretanje Rusiji nebi li se (barem) Evropa prepala pukotine u izolacionom sloju prema Medvedu. Nesto mi govori da bi neko talentovan poput Tita uradio neku promucurnu varijantu pomenutog.


Sasvim se slazem sa tobom iako ni ja nisam makijavelijanski nastrojena (ah). Bar sto se tice trenutacne situacije, naravno da se treba okrenuti Rusiji i to se i cini. Tako bar shvatam jednu generaciju.
Ja sam govorila na malo duze staze, pa samim tim i teza oko plivanja izmedju bas potvrdjuje tu Tiletovu varijantu. On nista drugo i nije radio vec plivao izmedju jedno 5 decenija, ta valjda nam je nesto dobro u amanet ostavio i izucio nas zanatu. Ko zna, mozda se reinkarnira u nekoga...ne smem da kazem...mnogo je dusmana...

Upravo je o nedefinisanosti govorio i Sveti Sava, procackacu pa cu ti poslati to pismo ocu Irineju.

Nego je meni (znas vec te levicarske ideale) doista stalo da se sto vise plasira ideja geografske evropske unije, ne samo politicke i monetarne. Odnosno, prikljucivanje i same Rusije evropskoj uniji. E, gde bi nam ondak bio kraj...Nego nece zapad Slovene nikada tretirati sebi ravnima (ne samo Srbe, stavise, na neki cudan nacin nas i postuju vise od ostalih varvara). Govorim ti o Italijanima i svom utisku, koji naravno nikako nije i ne moze biti merodavan.
Kaze Dostojevski:
"Sto smo mi vise prezirali svoj narod, da bismo njima ugodili, to su nas oni vise prezirali. Umiljavali smo se oko njih, strasno im ispovedali svoje "evropske" poglede i ubedjenja, a oni nas, s visine, nisu ni slusali, ili su s uctivim osmehom, zeleci da nas se sto pre otarase, dodavali - da ih nismo dobro razumeli."

"A, ako je taj njihov univerzalni ideal stvoren samo na Zapadu, treba li ga smatrati toliko savrsenim da se svaki narod odrekne svog doprinosa stvaranju opsteljudskog ideala i da se preda pasivnom usvajanju takvog ideala po zapadnjackim brosurama i knjigama? Ne, samo onda ce covecanstvo ziveti punim zivotom kada se svaki narod bude razvio i kada bude svoja usavrsena nacela uneo u riznicu svih naroda - kada bude ponudio svoju najbolju stranu. Mozda se tek tada moze mastati o opstem ljudskom idealu."

Pusti ideali...
a ona tvoja dilema to u stvari i nije ako malo bolje razmislis. Kako god da okrenes jedna je generacija perduta.

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:11 14.09.2007

Re: montgomeri, solana and co and milo

Pogledaj Poljsku, Cesku, ubise se da dokazu kako su veci Amerikanci od njih samih. Sta ce to nama?


jašta, ubiše se. da nije kiselo je grožđe?

Ako vec moramo (licno smatram da i ne moramo) da prihvatimo trzisnu ekonomiju, ne moramo prihvatiti vrednosti koje to nisu i plasirati ih kao da jesu.


ne moramo, kakvi.
menjam orman za dve kokoške ili za prase po mogućstvu iz gepeka.
Jelena Milić Jelena Milić 11:50 14.09.2007

da li nas eu i co hoce


ulogu smo big time sami stekli. na zalost. i nastavljamo, umesto da napravimo radikalan rez sa nasledjem te vrste--ne sa stvarnom istorijom celom i tradicijom da smo u dva veliak rata bili sa saveznicima.

ja nisam sklona i ne verujem u to da neko negde sedi i kaze ove mrzimo ove ne tek tako, ovi mogu ovi ne. a i nemamo prirodne resurse, da bi bili toliko vazni.

zasto bi eu htela hrvatsku u kojoj jos ima srba, bosnu, a ne nas? nije argument.

samo postoje uslovi. pravila. i naravno, postoje male pozadinske stvari, ali sam ubedjena da nisu u razmerama i argumentima koje ti vidis.

ja ipak to gledam i kao neko kome je priroda posla te integracije, i znam koliko se napora i volje ulaze, a i sredstava. velika sredstva. mislim da sam upravo tebi jos davno ubjasnjavala da preventivna diplomatija i donatorstvo ne moraju da imaju neku hidenagendu vec da jednostavno budu mera stabilizacije neceg sto ti je npr u susedstvu, zarad sebe samog. obostrana korist.



Doctor Wu Doctor Wu 13:14 14.09.2007

Re: da li nas eu i co hoce

ja nisam sklona i ne verujem u to da neko negde sedi i kaze ove mrzimo ove ne tek tako, ovi mogu ovi ne. a i nemamo prirodne resurse, da bi bili toliko vazni.

Ma ne, ko je to rekao? Nego, jednostavno, cela stvar ima vise aspekata: medijski (tj reklamni sto, automatski znaci i novcani), ekonomsko-humanitarni (raznorazni Oxfami, RedR-ovi, NGO of all sorts), vojno-logisticki (prodaja oruzja, ispraznjavanje magacina municije i zastarele vojne opreme), pa i tehnoloski (uvaljivanje zastarelih ili promasenih tehnologija) i svaki od njih donosi nesto (u cisto materijalnom smislu). U celoj toj perfidnoj igri nikako ne treba gubiti iz vida da price kako na Balkanu gore kuce, automatski znaci slabiji rating Balkana u trci za svetski kapital.
Cak i ova situacija u kojoj je zemlja pretvorena u konc-logor i u kojoj se ljudima onemogucava sloboda kretanja (po povelji UN jedno od osnovnih ljudskih prava!) otvara prostor za maznjavanje extra-profita kroz ogranicavanje ili potpunu eliminaciju konkurencije na srpskom trzistu (sto, mozda, donekle, objasnjava podrsku pseudo-rezimu pseudo-premijera).
zasto bi eu htela hrvatsku u kojoj jos ima srba, bosnu, a ne nas? nije argument.

Zbog mora. Hrvatska ima, tako da kazem, immediate potencijal, zbog nekretnina, turizma... Bosna im ne treba. Odnosno, treba im za isto ono za sta i Srbija.

Sto se ovog ostalog tice zelim ti puno srece & snage. Voleo bih (mnogo) da si ti u pravu a ja u krivu.
lilit lilit 15:30 14.09.2007

Re: montgomeri, solana and co and milo

Pogledaj Poljsku, Cesku, ubise se da dokazu kako su veci Amerikanci od njih samih. Sta ce to nama?

jašta, ubiše se. da nije kiselo je grožđe?


Bogami je i prekiselo onoj poljskoj majci sto joj sin ostavi kosti u Iraku zarad americke demokracije za izvoz.
Mi nemamo topovsko meso za izvoz, mlogo smo ga kod nas potroslili pa moramo da stedimo.

Ako vec moramo (licno smatram da i ne moramo) da prihvatimo trzisnu ekonomiju, ne moramo prihvatiti vrednosti koje to nisu i plasirati ih kao da jesu.

ne moramo, kakvi.
menjam orman za dve kokoške ili za prase po mogućstvu iz gepeka.


Pogledaj poslednji film, ako mozes, od italijanskog rezisera Ermanna Olmija: "Cento chiodi" (Sto eksera bi znacilo u prevodu, ne znam kako se kod nas prevelo i da li je film stigao). Pominje se i Jaspers, mislim da ce ti se dopasti.


sentinel26 sentinel26 11:35 13.09.2007

Počela nova "Podgorička skupština"

Dnevni red:

1. Milo Djukanović,
2.Organizacija noćnih izbora za novu dremokratsku vlast,
3. Imenovanje razvodnika i desetara vojne policije za članove biračkih odbora,
4. Dodela helikoptera šefu posmatračke misije,
5. Odredjivanje žandarske trojke koja će spaliti Milovu kuću,
6. Proglašenje Fonda sa Devičanskih ostrva za novu Centralnu banku CG,
7. Otvaranje isturenih odeljenja univerziteta iz Lelića i Mileševe,
8. Polaganje zakletve nad ikonom Svetoga Mace i činodejstvovanje novog vjerskog poglavara, njegove visokopreosetljivosti prepadobnog gospodina Vulgarisa Koncesijanovića.

9. Razno - slučaj putnice koja se u ministarskom fijakeru kreće od Ralje prema Beogradu. (Sve je bliže i bliže.
Kažu da je izrazila želju, da kad stigne na Terazije bude gusta magla zato što je jako stidljiva
).
Ova tačka se neće razmatrati ukoliko ne bude TV prenosa na CNN-u.

+++++++++++++
Što mi je milo em drago kada vidim ovoliko divnih narodnih zastupnika i ljudi na jednom mjestu.

Posebno mi je milo što sam na vrijeme, sam i bez ičije pomoči, obezbedio svojoj djeci da mogu da biraju tačku na zemaljskoj kugli dje će dočekati svanuće.

Izuzetno mi je milo em drago što ovi narodni zastupnici (poslanici) neće moći odredjivati mojoj djeci do koje zore će njihova gorjeti.

Jelena Milić Jelena Milić 12:56 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

molim vas, ili krace i jasnije, ili cu brisati.

hvala na razumevanju.

jm
Covek u belom Covek u belom 16:34 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

Ne uzbudjuj se Jelena, mislim da smo konacno dobili jasnu potvrdu gde nam nestade Kusovac :))))).
sentinel26 sentinel26 16:42 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

Jelena Milić
molim vas, ili krace i jasnije, ili cu brisati.
hvala na razumevanju.
jm

Gospodjo Milić,
Kada je dužina teksta u pitanju na ovom vašem blogu ima najmanje 6 tekstova dužih od ovog mojeg posljednjeg.
(Ne računate valjda i prorede).

Kad je jasnoća u pitanju mogli ste obeležiti bar neki dio.
Ne isključujem mogućnost da je neki deo teksta nejasan, ali to mi nije bila namjera, možete (a ne morate) vjerovati.

Hvala na upozorenju.
Poz
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:47 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

sentinel26
Dnevni red:

1. Milo Djukanović,
2.Organizacija noćnih izbora za novu dremokratsku vlast,
3. Imenovanje razvodnika i desetara vojne policije za članove biračkih odbora,
4. Dodela helikoptera šefu posmatračke misije,
5. Odredjivanje žandarske trojke koja će spaliti Milovu kuću,
6. Proglašenje Fonda sa Devičanskih ostrva za novu Centralnu banku CG,
7. Otvaranje isturenih odeljenja univerziteta iz Lelića i Mileševe,
8. Polaganje zakletve nad ikonom Svetoga Mace i činodejstvovanje novog vjerskog poglavara, njegove visokopreosetljivosti prepadobnog gospodina Vulgarisa Koncesijanovića.

9. Razno - slučaj putnice koja se u ministarskom fijakeru kreće od Ralje prema Beogradu. (Sve je bliže i bliže.
Kažu da je izrazila želju, da kad stigne na Terazije bude gusta magla zato što je jako stidljiva).
Ova tačka se neće razmatrati ukoliko ne bude TV prenosa na CNN-u.


+++++++++++++
Što mi je milo em drago kada vidim ovoliko divnih narodnih zastupnika i ljudi na jednom mjestu.

Posebno mi je milo što sam na vrijeme, sam i bez ičije pomoči, obezbedio svojoj djeci da mogu da biraju tačku na zemaljskoj kugli dje će dočekati svanuće.

Izuzetno mi je milo em drago što ovi narodni zastupnici (poslanici) neće moći odredjivati mojoj djeci do koje zore će njihova gorjeti.



Ne mogu se sada sjetiti autora ali sam čitao jednu knjigu o nacionalizmu malih naroda. Malih brojčano g. Sentinel, a ne što drugo, nedao bog...o)))
I ne bi bilo loše da to pročitate. Radi se o istočnoevropskim narodima koji su bili pod ruskom dominacijom.
Tačno kako se taj njihov nacionalizam ispoljava prema Rusiji, onako povremeno, ne uvek, u vašim tekstovima prepoznajem vaš prema Srbima....
Negiraćete naravno, ali treba reći. Poštenije je nego ćutati...
sentinel26 sentinel26 20:52 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

Covek u belom
Ne uzbudjuj se Jelena, mislim da smo konacno dobili jasnu potvrdu gde nam nestade Kusovac :))))).

Crni čovječe u bijelom zašto vi kasnite na skupštinu. Ostaćete bez funkcije.

I vama se prividja Kusovac.
Ne znam kome je ovo bio kompliment, meni ili njemu, ali posto me nije ovlastio da govorim u njegovo ime uzdržaću se od daljeg komentara.
sentinel26 sentinel26 21:13 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

Drago Kovacevic
Ne mogu se sada sjetiti autora ali sam čitao jednu knjigu o nacionalizmu malih naroda. Malih brojčano g. Sentinel, a ne što drugo, nedao bog...o)))
I ne bi bilo loše da to pročitate. Radi se o istočnoevropskim narodima koji su bili pod ruskom dominacijom.
Tačno kako se taj njihov nacionalizam ispoljava prema Rusiji, onako povremeno, ne uvek, u vašim tekstovima prepoznajem vaš prema Srbima....
Negiraćete naravno, ali treba reći. Poštenije je nego ćutati...

Ma to se vama samo prividja u mojem tekstu gospodine Kovačeviću.
Ako bih pročitao tu knjigu da li mislite da bih promijenio svoj stav da se istina ne može dugo skrivati.
Porodično iskustvo gos'n Kovačeviću nije za potcenjivanje.

Ili hoćete da kažete, da kada bi vojvode Nikolić, Mandić i Koncesijanović mogli da zasjednu u Podgorici da bi dnevni red bio drugačiji. Možda samo redosled tačaka.

Moguće jedino što se tiče one putnice iz otrovne Sitnice što se približava Terazijama, da bi poslali kakvog bradonju s mitraljezom umjesto magle koju ona voli. Jako je krastava a nije obaveštena ko je taj dasa koji treba da je proguta pa se sirotica stidi. Nije ni njezi lako.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:00 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

sentinel26
Drago Kovacevic
Ne mogu se sada sjetiti autora ali sam čitao jednu knjigu o nacionalizmu malih naroda. Malih brojčano g. Sentinel, a ne što drugo, nedao bog...o)))
I ne bi bilo loše da to pročitate. Radi se o istočnoevropskim narodima koji su bili pod ruskom dominacijom.
Tačno kako se taj njihov nacionalizam ispoljava prema Rusiji, onako povremeno, ne uvek, u vašim tekstovima prepoznajem vaš prema Srbima....
Negiraćete naravno, ali treba reći. Poštenije je nego ćutati...

Ma to se vama samo prividja u mojem tekstu gospodine Kovačeviću.
Ako bih pročitao tu knjigu da li mislite da bih promijenio svoj stav da se istina ne može dugo skrivati.
Porodično iskustvo gos'n Kovačeviću nije za potcenjivanje.

Ili hoćete da kažete, da kada bi vojvode Nikolić, Mandić i Koncesijanović mogli da zasjednu u Podgorici da bi dnevni red bio drugačiji. Možda samo redosled tačaka.

Moguće jedino što se tiče one putnice iz otrovne Sitnice što se približava Terazijama, da bi poslali kakvog bradonju s mitraljezom umjesto magle koju ona voli. Jako je krastava a nije obaveštena ko je taj dasa koji treba da je proguta pa se sirotica stidi. Nije ni njezi lako.





Ma 90 godina je prošlo od Podgoričke skupštine i "nije vino ka šta nekad bješe". Po ničemu. Referendum je to pokazao najbolje. Crna Gora je sada nezavisna u punom kapacitetu, ide ka Evropi, nema je više ko ometati.
U NATO će sigurno pre Srbije, možda i u EU.
Pošteno reći, na Podgoričkoj skupštini su sedeli Crnogorci...nije tamo bilo Srbijanaca..
I naučilo se iz toga nešto. I sada ovih 30 posto što vam nije po volji nisu Šumadinci, nego rođena braća onih dugih 30 posto...I dozoroće to...
sentinel26 sentinel26 22:51 13.09.2007

Re: Počela nova "Podgorička skupština"

Drago Kovacevic

I sada ovih 30 posto što vam nije po volji nisu Šumadinci, nego rođena braća onih dugih 30 posto...I dozoroće to...

Ma nije sporno to što ste napisali.
U svakoj državi postoji manjina koja nije po volji većine.
Istina u Srbiji počinje obračun sa tom manjinom po već prepoznatljivom obrascu.

Reakcije Srbije pokazuju da su zvanični organi veoma nezadovoljni radom i rezultatima te "manjine" u CG koja se organizovala isključivo na nacionalnoj osnovi, misleći da će vrednosni kriterijumi iz Srbije proći.

Sada im se umjesto "apanaže" nudi dvojno kao neka zaloga za budućnost.
I jednima i drugima je jasno da od pravljenja neke SAO u Cg nema ništa.

Ovo su samo očajnički i osvetnički potezi sračunati na učešće u kampanji na srbijanskim izborima a zna se i u čiju korist, bolje reći na čiju štetu.

Goran Nikolić Goran Nikolić 12:35 13.09.2007

pitanje

nije mi bash jasno
sta ovo znaci
Domazet Domazet 19:42 13.09.2007

Jelena, imam molbu za tebe...

Na Biljaninom threadu 'O jabukama i plotu (ili tako nekako)' mi je Kamicak uputila tekst:

Kamicak
Domazet

Vidim da je vise blogera utvrdilo po kojim se sve osnovima gos'n Tibotov Slucaj i gos'n Jelenkov slucaj razlikuju (pocevsi sa Dvaes'trecom Jelenom pa sve do PoshSpicea). A gos'n Tibor bi hteo da se njihovi razliciti slucaji jednako tretiraju.


tuzno je, domazete, sto ovde nema ko da ti odgovori,
sto oni koji bi trebalo s ovom tvojom perfidnoscu da izadju na kraj prosto ne znaju dovoljno.
ovde se tvoje reci cuju kao "blaaa blaaa blaaa"
i svi nekako intuitivno znaju da to tvoje "blaaa blaaa blaaa" nije tacno.
bedak je samo sto se su intuicija i naslucivanje jedino s cim ces ovde imati da ratujes.

sad, da ima ko da krene od toga sto odsustvo analogije izmedju dva primera (za CG ne treba, a za norvesku treba viza) ne znaci po sebi da na tiborovoj strani nema drugih argumenata koji bi opravdali njegov sarkazam.
tibor je, recimo, mogao da hipotetise o situaciji u kojoj on (koji NIJE vladika) pokusava da udje u neku zemlju za koju mu ne treba viza, pa mu kao ne dozvoljavaju, pa on kao trazi pomoc od jeremica.
i u takvoj konstrukciji, na tiborovoj strani bi bilo ozbiljnih argumenata, al' bih se ja kladila da ih se ovde ne zna.
izgleda da dobijas na kvarno.

nego, je l' istina da je ovaj jeremic veci otporash od tebe?
vidim, u svakoj biografiji na engleskom mu stoji da je bio clan otpora i veoma aktivan u istom.
ko bi rekao ...


Kamicak je, uz sva moja neslaganja sa njom, promucurna osoba. I neko ko, cini mi se, ima malo kompleksniji sistem vrednosti od onog 'Moji su u pravu a tvoji su mrak'. Pa sam hteo da joj odgovorim. A vidim da je Biljana isklucila mogucnost dodavanja komentara.

Dakle, ako to ne komplikuje previse situaciju, da li imas nesto protiv da joj na tvom threadu odgovorim posto mislim da ima veze sa onim o cemu ja ovde (i ne samo na ovom threadu) pisem? Ako je komplikovano iz bilo kog razlkoga (ne moras da objasnjavas) kazi pa necu...
Jelena Milić Jelena Milić 11:54 14.09.2007

Re: Jelena, imam molbu za tebe...

mislim da bs zatvori blog uvece, da je sad otovren, proveri.

ako nije, ok sto se mene tice, nadam se i sto se nje tice.
Jelena Milić Jelena Milić 12:24 14.09.2007

milan popovic-kultura bezakonja


ARS HUMANA: VIŠE OD SUMNJE (1)
Kultura bezakonja



Iz dana u dan se potvrđuje, i sada to mogu da ne vide, samo oni koji to ne žele: glavni problem današnje Crne Gore, jeste ekstraustavna moć njenog najmoćnijeg čoveka, Mila Đukanovića i njegovog klana. Još bolje, sistem koji stoji iza ove persone (klana): inferiorni, polumodernizovani, kvazifeudalni, ultramonopolistički sistem turbokapitalističkog kartela.

A najmučniji deo ovog superkompleksnog sistema-problema, jeste sve duža lista najtežih (krivičnopravnih) sumnji i optužbi na adresu Primusa, koje, međutim, po pravilu, ostaju bez neophodnog (pravnog) odgovora, zbog toga što su upravo one institucije koje bi ovaj odgovor morale da pruže – zarobljene, blokirane, onemogućene od strane kartela. Pa zato sve pada u neku vrstu «loše beskonačnosti», onaj naš sistem-problem u neku vrstu «kvadrature kruga», a čitavo društvo u najtežu depresiju, nepodnošljiv osećaj, izuzetosti Primusa i svih njegovih, od svakog zakona i obzira.

Lista o kojoj je reč više je nego impresivna. Nekome ko bi i za to imao dovoljno vremena, lakše bi bilo da sastavi listu najtežih sumnji i optužbi u kojima našeg Primusa i njegovih nikako nema, nego onu drugu, u kojoj, naprotiv, sve vrvi od njihovog prisustva. U tom smislu, sledi tek podsećanje na nekoliko najpoznatijih slučajeva: premijerska odgovornost za deportacije Muslimana/Bošnjaka iz Herceg Novog i Crne Gore u proleće 1992, sumnje i optužbe iz Italije za «šverc duvana» i «mafijaško udruživanje», zatim slučaj «Jugopetrol», pa mračni crnogorsko-rusko-devičanski kompleks KAP-a, kao i ništa manje mračni, porodično-kumovsko-prijateljski «biznis» (kartel), koji ide od slavnog «britanskog» Beplera, preko novog privatnog univerziteta, pa sve do Prve banke «osnovane 1901», najzad i niz «konekcija», koje Primusa i njegove, povezuju sa nekim od najbrutalnijih zločina nove, postmiloševićevske Crne Gore, kao što su danas već skoro zaboravljeni slučaj S. Č., pa ne tako davno ubistvo Srđana Vojičića, te najskoriji mučki napad na Željka Ivanovića.

Višestruki Magnum Crimen: ovako bi mogao da glasi, najkraći, najsažetiji, ali i najprecizniji pravni opis, kvalifikacija, jednog sasvim novog i atipičnog, posthladnoratovskog, superkompleksnog i superproduženog dela (delikta), kojeg gornja lista indicira. Kada za to delo kažete «organizovani kriminal», pa i «mafijaško udruživanje», tada grešite, ali ne na štetu, nego u korist osumnjičenih (optuženih): uprkos svim teškim, pa i najtežim pravnim kvalifikacijama, «organizovani kriminal» i «mafijaško udruživanje» ostaju socijalna odstupanja, devijacije od vladajuće norme i sistema, dok je ovde sasvim obrnuto, sam indicirani (super)kriminal je vladajuća norma i sistem, a borba protiv njega odstupanje, devijacija, i u tome je još jedna otežavajuća, čak veoma otežavajuća okolnost našeg slučaja i problema.

Serija koja sledi, posvećena je upravo analizi, razumevanju i rešavanju ovog veoma teškog slučaja i problema. Serija se sastoji od četiri teksta. U ovom, odnosno prvom tekstu serije, nakon uvodnog predstavljanja problema, sledi još samo jedno važno, svetsko-sistemsko i istorijsko upozorenje. U drugom nastavku, posvećenom hipotezi nevinosti, videćemo kako kartel može da zarobi i zloupotrebi, čak i jednu ovakvu, najsloženiju, najvišu i najrafiniraniju (krivično)pravnu hipotezu, vrednost i ustanovu. Treći nastavak fokusiraće se na sam mehanizam zarobljavanja (države, zakona, parlamenta, vlade, suda, tužilaštva, policije, celokupnog društva), koji je, zapravo, najvažniji za razumevanje, ali i za rešavanje našeg slučaja i problema. Najzad, četvrti, poslednji i zaključni tekst serije, u celini će se usredrediti na ovo potonje, rešavanje našeg teškog slučaja i problema, putem izuzetne i složene politike i prava retroaktivnosti.

Zbog čega je završni deo ovog teksta gore najavljen kao važno svetsko-sistemsko i istorijsko upozorenje? Najkraće, zbog toga što najveći pa i najbolji deo crnogorske parlamentarne i vanparlamentarne opozicije i alternative, usled velikog i hroničnog deficita kritičke svesti, još uvek fatalno potcenjuje svu širinu i dubinu našeg problema. Što naivno misli, da je kvazifeudalni sistem privilegija, arbitrernosti, sile i neprava, koji je u ovom tekstu ukratko opisan, samo naš, balkanski, crnogorski, i samo konjunkturan, kratkovek, (brzo) prolazan «endem».

A naprotiv, reč je o sistemu-problemu, koji je najširi, svetski, globalan, uz to još i istorijski, strukturalan, dugotrajan. Ovakav karakter našeg sistema-problema, potvrđuju i dve autoritativne teorijske i naučne dijagnoze. Prva od ove dve dijagnoze, «kultura bezakonja», pozajmljena je i za sam naslov našeg teksta. Njen autor je Tomaž Mastnak, jedan od najkreativnijih, najprodornijih i najznačajnijih slovenačkih intelektualaca srednje generacije. Ovu dijagnozu on je izložio u tekstu «Hostes Humani Generis?», objavljenom u zborniku Discussing Transatlantic Gap: The Future of Euro-American Relations (Mirovni inštitut, Ljubljana, 2005). Samo što Tomaž Mastnak, za razliku od najvećeg broja crnogorskih intelektualaca, koji ne vide dalje od sopstvenog «dvorišta», «kulturu bezakonja», «apoteozu sile i nasilja», pa i «neprijateljstvo spram ljudske vrste» kao takve, vidi najpre i najviše, u liku aktuelne SAD administracije, pa tek onda redom dalje.

Autor druge od one dve dijagnoze, jeste Pitirim Sorokin, jedan od klasika ruske, američke i svetske sociologije i društvene nauke XX veka. U svojoj kapitalnoj Društvenoj i kulturnoj dinamici (CID, Podgorica, Službeni list SRJ, Beograd, 2002, posebno na stranicama 526-540, i 614-618), on je ne samo teorijski, nego i empirijski, egzaktno, statistički, uverljivo pokazao i dokazao, kako je naše istorijsko vreme – vreme velike, dugotrajne i strukturne krize, opadanja, poremećaja, dekadencije, sile i neprava.

Na kraju, još samo jedno malo preciziranje, radi izbegavanja eventualne konfuzije. Svrha gornjeg, svetsko-sistemskog i istorijskog upozorenja, nije bila da uplaši, obeshrabri i odvrati, nego upravo obrnuto, da pripremi, ohrabri i uputi. Zato što kvalitetan, istrajan i delotvoran otpor, lokalnim sistemima sile i neprava, mogu da pruže samo oni, koji, pored ostalog, znaju i za tajnu «glokalnog», globalnog i lokalnog, bespravlja, i otpora bespravlju.
sentinel26 sentinel26 20:47 14.09.2007

Re: kultura bezakonja - Magnum Crimen

ODGOVOR PROF. DR MIODRAGU PEROVIĆU NA TEKST "SKLONIJI ŠIPKAMA NEGO REFORMAMA"

Recite sve što znate o mom profiterstvu
....................................................................
Nije demokratski, ni evropski, niti u skladu sa moralnim principima i etičkim i profesionalnim novinarskim kodeksom, profesore Peroviću, da svoje stavove agresivno promovišete u medijima čiji ste vlasnik. To je zloupotreba medija u svrhe lične i političke promocije, profesore Peroviću.
Nije "poštovanje prava na slobodu govora svake individue" onemogućavati odgovore na komentare u Vašoj novini, uz cinično obrazloženje da nije u skladu sa uređivačkom politikom Vašeg medija da se sa komentatorima polemiše...
.................................................
Ne mogu da vjerujem! Baš Vi pokušavate da me označite kao nekoga ko Vam je prijetio i ko Vam prijeti! I, to, kazamatom, bombom, šipkom, profesore Peroviću?!
Valjda Vam je još u sjećanju da sam upravo ja, zajedno sa direktorom Agencije za nacionalnu bezbjednost, Duškom Markovićem, spasavao Vašu glavu onda kada su i naše bile ugrožene. Sjećate se, siguran sam, i Vaših suza i straha dok smo organizovali Vaše prebacivanje preko Dubrovnika za Rim. Odande ste, istina sa bezbjedne distance, učestvovali u jednoj važnoj i teškoj fazi nastanka slobodne i nezavisne Crne Gore. Toliko o miljenicima obavještajnih službi i borcima protiv ratnih režima, profesore Peroviću.
.............................................................
No, šalu na stranu, ponavljam, a kazao sam to nebrojeno puta, svaka čast i moje poštovanje političkoj avangardi ideje nezavisnosti Crne Gore. I, vođama i pristalicama jednako. Moj politički stav, ponavljam i to, bio je da je proces sticanja nezavisnosti morao imati zakonomjeran, evolutivan tok, da je svako ubrzavanje i prenagljivanje značilo rat sa Miloševićem i kao epilog neizbježno zatiranje ideje obnove državnosti i nezavisnosti Crne Gore.
..................................................
Ma, budite nedosljedni koliko god hoćete, ali molim Vas lijepo ne budite smiješni, profesore. Mislim, naravno, na Vaš naum da me preobraćate. Zaludna je to rabota preobraćati pobjednika u gubitnika, pravoga u krivoga, snažnoga u slaboga ... Ne isplati se zamjenjivati istinu za prijetvornu laž.
I, ne podmećite meni kvalifikaciju javnosti da ste bogat čovjek ili antiratni profiter. Posebno, nemojte ni pokušati da me uplašite tako što ćete maštu znatiželjne javnosti golicati misterioznom natuknicom o mom, navodnom, ratnom profitu. Izvolite, profesore Peroviću, kao odgovoran poslenik javne riječi, apostol demokratije, nepotkupljivi kritičar režima, saopštite crnogorskoj javnosti sve što znate o mom profiterstvu. Ratnom i antiratnom.
............................................................
Možda se bojite da bih kao jedan od osnivača "Vijesti", s vrlo konkretnim doprinosom, mogao doći na ideju da konkurišem za vlasnička prava u Vašoj novini. Ne plašite se. Moja podrška osnivanju "Vijesti" nije bila motivisana zaradom na medijskom tržištu, profesore Peroviću. Osnažio sam ideju da se konkurencijom na tržištu štampanih medija pospješi proces demokratizacije Crne Gore. I, ne žalim zbog toga. Iako nijesam slutio da se, uz galamu o slobodi štampe, jedna nezavisna novina može preobratiti u oglasnu tablu nečijih nerealnih ambicija i tribinu za satanizovanje neistomišljenika.

Milo ĐUKANOVIĆ, predsjednik Demokratske partije socijalista Crne Gore

Izvor:
http://www.vijesti.cg.yu/naslovna.php?akcija=vijesti&id=247374

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana