Pametni ste k'o da vas ja učim!

taube RSS / 16.03.2009. u 03:31

Mučenje čoveka čovekom, i to u mnogo hvaljenom 20.veku nastavlja se i u 21.om.

Indusi svedoče, da kobra neće da ujede dete u kolevci. A jarosno napada na odraslog čoveka.

A nebo je sa užasom gledalo kako '' vitezi '' bez mane i straha u '' hrišćanskoj '' Evropi učiniše mnoga zverstva.

Mi raspravljamo o zakonu protiv diskriminacije, a niko ne pominje stradanje i ugrožavanje prava na život ljudi na Kosovu. Evropa nas tretira u stilu : ustaj, lezi, dig'se, lezi '' i mi to moramo da činimo da što pre uđemo tamo.

A kažite mi, nebo i zemljo/ kad već ljudi ne umeju i ne žele /, kakvom se dobru mogu nadati primitivni ( u smislu ) jednostavni narodi od takve Evrope, i takva Evropa od Boga?

Uživaj ЕНЏОЈ ЈОРСЕЛФ - pa to ne samo da nije jezik hrišćanskih naroda, nego to nije bio ni jezik boljih i otmenijih helenskih mudraca. Ni Sokrat, ni Platon, ni Aristotel nisu se usudili tako govoriti. Nego je to progovorio onaj koji predstavlja kukolj i bolest helenske filozofije - Epikur. On se usudio reći grozne reči - GRABI DAN. To je paganizam kome se sada savremeni svet privoleo.

Nikada Istok nije robovao telesnom oku. To mu se mora upisati u zaslugu. Time je on uzdigao dostojanstvo čoveka iznad vola. Učeni zapadnjak je postrojio svu kulu nauke na pesku, tj. na telesnom viđenju i mirisu i doticaju i ukusu. Na tome počiva vavilonska kula Zapada.

Srbija mora biti iznad Istoka i iznad Zapada jer Balkan nije ni Istok a nije ni Zapad, to je sad očigledno nego je- Iznad Istoka i Zapada

Nikad nijedan od azijskih mudraca nije moga podvlastiti Zapad. Jedini čovek ili bogočovek, rođen u Aziji, koji je podvlastio sav Zapad tj.svu Evropu i Ameriku jeste Gospod Isus Hristos. Jedini istočnjak koji je toliko uspeo na Zapadu. I nikad nijedan od zapadnih učitelja i ideologa nije mogao pridobiti Aziju. Samo jedan zapadnjak je uspeo u tome: Zapadnjak ne po plotskom rođenju nego po svojoj vlasti nad Zapadom. Opet Isus Hristos. I jalova će biti svaka '' borba '' protiv njega i to 2 000 godina posle njega!

A Srbija se našla između Istoka i Zapada, a najgore je biti između.

Slava je - biti iznad/ne bukvalno nego metaforički/

Iznad tuge istoka i truda zapada treba da se uzdiže pravoslavni balkan. Tuga istoka - to je filozofija istoka koja propoveda ništavilo/nirvanu/. Trud zapada je nauka zapada. Može li ptica da leti na jednom krilu, i to još bolesnom?

Moramo biti IZNAD.

Preterah sa ozbiljnošću, vreme je da malo odmorim i usporim.

Taube ne može zamisliti život bez Boga, a to većini blogera ne smeš ni pomenuti, ma ne zanima ih Bog, kakav Bog sad!

Ehhhhhhhh

Taube mora biti obazrivija u izboru tema. Ubuduće. Što napisah, napisah.

 



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

leopold_lady leopold_lady 08:06 16.03.2009

Ja sam uvek između....

Između Vojvodine i Šumadije... Između Srba i Hrvata.... Između ličo-lalinsko-slavonske-plemićke i seljačke srpske strane.... Znaš,kad sam se upoznala sa jednim bivšim dečkom - shvatila sam šta nas je vezivalo - ta sredina.... Ni tamo-ni ovamo.... I on je uspeo da se uklopi i venčao se,sad čeka i drugu bebaču.... Iskreno,jedini je od svih bivših sa kojim sam ostala u civilizovanim odnosima i kad čujem nešto vezano za njega ja se iskreno obradujem ili rastužim..... Jedini je koji kada bi u pola dana ili noći on ili njegovi tražio pomoć,koru hleba ili bilo šta - ne bi razmišljala ni sekunde da li ću mu otvoriti vrata ili pomoći .... Meni je žao što ih nema više,ali - to je život..... Ono što sam htela reći - da ja i svoj lični život živim večito u nekoj sredini i da sam se na to silom prilika navikla i dobro funkcionišem......
taube taube 14:27 16.03.2009

Re: Ja sam uvek između....

znači, uspela si da profunkcionišeš i između, odlično
aleksandarz92 aleksandarz92 12:19 16.03.2009

Ignore

Taube mora biti obazrivija u izboru tema. Ubuduće. Što napisah, napisah.

Ma piši slobodno (samo nam daj malo vremena da stignemo da čitamo ).
myredneckself myredneckself 12:35 16.03.2009

Re: Ignore

Ma piši slobodno (samo nam daj malo vremena da stignemo da čitamo ).


ne znam uopšte nemački, ali probaću...golubice !
aleksandarz92 aleksandarz92 12:44 16.03.2009

Re: Ignore

aleksandarz92
Taube mora biti obazrivija u izboru tema. Ubuduće. Što napisah, napisah.

Ma piši slobodno (samo nam daj malo vremena da stignemo da čitamo ).


U gornjem komentaru je trebalo da stoji i
Taube ne može zamisliti život bez Boga, a to većini blogera ne smeš ni pomenuti

Takve ignoriši ili banuj na svom blogu.


To već ima veze sa naslovom komentara, bez toga sam isp'o gloop
I još jednom
taube taube 14:25 16.03.2009

Re: Ignore

ok, pod uslovom da ste zainteresovani '' da me čitate ''
taube taube 14:28 16.03.2009

Re: Ignore

da vidiš čuda, ni taube ne zna nemački,, bar ne onoliko koliko bi se očekivalo
taube taube 14:30 16.03.2009

Re: Ignore

nisi isp'o gloop, ne brini,
samo razmišljaš i pišeš i činiš to na fin način
dunja73 dunja73 14:33 16.03.2009

Re: Ignore

Pa mi i jesmo "IZNAD " bas zato sto smo na raskrscu ..I jos da to znamo iskoristiti u prave svrhe , gde bi nam bio kraj...
Iznad mislim na neke stvari koje nam Bog rodjenjem daje ..
E sad , koliko cemo se usavrsiti , to je vec drugo nesto..
tu bih ja i Bosnu ukljucila , jer i tamo taj narod , ma koliko viceve pricali o njima
poseduje jednu vrstu genijalnosti i uklapa se u folklor na raskrscu ..
Koliko sam vec puta rekla , nas su samo
ubile 90-e .
taube taube 14:46 16.03.2009

Re: Ignore

slažem se, i ja mislim da narod u bosni poseduje genijalnost pa čak i inovativnost, a baš je na raskršću, možda bih mogla reći da nas je '' ubila '' i podela crkve 1054.godine na zapadnu i istočnu, a granica podele išla baš negde preko drine, maleri istorijski smo, pa to ti je
da, i jesmo IZNAD
nadajmo se da ćemo se oporaviti od tih 90-ih
taube taube 17:18 16.03.2009

Re: Ignore

ja vam nudim demokratiju na delu, nekoliko tekstova odjednom a vi birate, da li ćete čitati sve, ili po neki, ili nijedan
vi birate, a biram i ja kome ću odgovoriti, a odgovaram uglavnom svima
niccolo niccolo 14:35 16.03.2009

...

taube taube 14:47 16.03.2009

Re: ...

hvala, volim nirvanu da slušam iako je to ništavilo koje sam kritikovala :)
slušala sam nirvanu, i danas ponekad čujem neku pesmu, ali ne preporučujem primer odn. put koji je za okončanje svog života odabrao pevač :( žao mi ga je :(
come as you are :)
niccolo niccolo 14:53 16.03.2009

Re: ...

то јесте...шта ћеш...
radojicic92 radojicic92 14:59 16.03.2009

...

Moramo biti IZNAD

sto?
taube taube 15:02 16.03.2009

Re: ...

valjda da bi se spasili, ako je uopšte bitno spašavati se
radojicic92 radojicic92 15:43 16.03.2009

Re: ...

valjda da bi se spasili, ako je uopšte bitno spašavati se

a od cega da se spasavamo?
Iznad tuge istoka i truda zapada treba da se uzdiže pravoslavni balkan. Tuga istoka - to je filozofija istoka koja propoveda ništavilo/nirvanu/. Trud zapada je nauka zapada. Može li ptica da leti na jednom krilu, i to još bolesnom?

ipak smo svi mi samo ljudi, bez obzira gde se nalazimo i u kog boga verujemo.
Srbi kao nebeski narod ili bilo ko kao nebeski narod, nije nikad daleko odvelo
taube taube 15:53 16.03.2009

Re: ...

valjda da se spasavamo od zlih vetrova i loših primera zapada i istoka. da prihvatamo samo one dobre.
nebeski narod je samo metafora, i ne bih rekla da nas nije daleko odvela, svi nas znaju po tome,
srpski narod su prosvetlili svetitelji, a ne intelektualci, možda nas je upravo to NEBESKO i sačuvalo, to je naš MIT, ako izgubimo mit, gubimo i sebe, svoje sopstvo, i državu, ne bih ja tako lako odbacila pojam nebeskog u srpskoj kulturi što ne znači da mu se klanjam
nebesko nas oplemenjue, zemaljsko nas uglavnom prlja,
srpsku državu nisu osnovali ni pirati, ni razbojnici, niti kakvi vukodlaci, osnovali su je srpski sveci, time se ponosim, a vi kako hoćete
znam da smo svi samo ljudi, jedina razlika je ono: šta je čovek, a šta bi trebalo da bude čovek, o tome sam mislila
vracarac92 vracarac92 16:21 16.03.2009

Evropa???

Mi raspravljamo o zakonu protiv diskriminacije, a niko ne pominje stradanje i ugrožavanje prava na život ljudi na Kosovu. Evropa nas tretira u stilu : ustaj, lezi, dig'se, lezi '' i mi to moramo da činimo da što pre uđemo tamo.
mogu da primetim samo jedno, nas u Evropu niko i ne zove a mi se stalno palimo i trtimo, i trtimo, i trtimo tamo gde nas ocigledno ne zele!
da se ne lazemo, ni je se ne bih bunio da budemo clanovi EU ali ne po svaku cenu. Oprostite, ali ja bez Kosova ne zelim u EU. Slobodno recite da sam primitivan, zadrt, nikakav, lud, ali to je moje misljenje. U EU zelim celu Srbiju a ne parcice. Zelim ravnopravnu Srbiju a ne Srbiju izvor jeftine radne snage i deponiju. Zelim u EU postovanu Srbiju a ne Srbiju po kojoj (zahvaljujuci nasim "vrlim" politikantima) svaki stranac radi sta hoce. Necu u EU Srbiju koju svako moze da zapisava kako stigne zato sto su nasi politicari najobicniju korumpirani beskicmenjaci.

taube taube 17:15 16.03.2009

Re: Evropa???

vračarac, slažem se 100%
stalno pojačavaju kampanju evroentuzijazma. da srbija postane žuta zveezdica na plavom evropskom nebu,
i sigurno je da će se pojaviti evroskepticizam kao prirodna reakcija na nekritičku ljubav prema svemu što nam iz te europe dolazi a tu nekritičku ljubav nam ovde nameću kao da moramo da je imamo.
i sam si pisao o oslobađanju ejupija znači da se i od kosova pravi neka evropa koju treba čuvati od divlje i ozloglašene srbije, budi bog...
i ja želim celovitu i jaku srbiju u evropi a ne jadne i podeljene parčiće, ako je to ikako moguće
šta god da bude, sami ćemo biti krivi što se nismo složili oko najbitnijih pitanja, pobogu - valjda je važnije da raspravljamo o osnovnom pravu ljudi - pravu na život koje je srbima na kosovu ugroženo a tek posle o ugroženoj gej populaciji, tek posle, a ne pre, šta je važnije, zaboga miloga?
p.s. i da znaš da nas tamo očigledno ne žele, a ne želim ni ja njih takve!
dunja73 dunja73 01:27 17.03.2009

Re: Evropa???

trtimo, i trtimo, i trtimo


Kosova ne zelim u EU.

EU im dala drzavu da ih " skine" sa liste
ti hoces da ih natrtis u EU
taube taube 02:14 17.03.2009

Re: Evropa???

dunja, zanimljivo gledište, kao i uvek
miloradkakmar miloradkakmar 09:24 17.03.2009

Ситне душе

Taube ne može zamisliti život bez Boga,


Којег не би ваљало спомињати без разлога. Не кажем да си то ти учинила. Човеку је честа поштапалица Његово име, изговара га незнајући шта тиме чини, тражећи сламку спаса у тренутку немоћи и очаја несвестан да то није пут до Њега.

Iznad tuge istoka i truda zapada treba da se uzdiže pravoslavni balkan.

Слажем се , али је то понајмање зависило и зависи од нас. У духовном смислу да. Нажалост, и ту смо расцепкани , као ситне душе.
taube taube 10:49 17.03.2009

Re: Ситне душе

slažem se, na ovaj tekst me je '' ponukalo'' ( kako bi rekao brana crnčević ) ono ismejavanje i izrugivanje crkve koje čitam na blogovima, pa rekoh ako su oni sebi dali za pravo takvu drskost da napišem i ja ono što mislim. sigurno je da nisam od onih koji će zalud zazivati ime božje.
i za ovo drugo se slažem. jedan narod možda čak i ne čini zajednička vera, jezik i življenje u istoj državi, bitno je ''hteti jedno isto '' ijer to vezuje i strance a kamoli ljude koji su imali jednaku prošlost, jezik i veru, a imati razne težnje to utuđuje i decu od rođenog oca. dakle, bitne su zajedničke i istovetne težnje i htenja.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:56 19.03.2009

Iju boze

evo majke mi necu vise da se sadomazohisticki zabavljam citajuci tvoje tekstove. Nego rek'o daj da pogledam jos jedan, jer svideo mi se ranije onaj jedan o vuku sto si pisala.

ali sada stvarno poslednji put..majko moja, pa ovo je katastrofa.. zvuci kao da si se najela bunjika ili kao da imas mesijanske vizije.

Znam da neces zaliti sto ces me izgubiti kao citaoca ali ipak moram da komentarisem na ove tvoje tripove:

Nikada Istok nije robovao telesnom oku. To mu se mora upisati u zaslugu. Time je on uzdigao dostojanstvo čoveka iznad vola. Učeni zapadnjak je postrojio svu kulu nauke na pesku, tj. na telesnom viđenju i mirisu i doticaju i ukusu. Na tome počiva vavilonska kula Zapada.


Kako si majke ti dosla do ovog zakljucka? Kako pobogu mozes da obrazlozis ovo a da ne prenebregnes neosporno dugacku i bogatu filozofsku i kulturnu tradiciju zapada koja se prakticno ogleda u njihovim drustvenim uredjenjima koja garantuju slobodu svakome coveku? ( i tako treba biti i po onoj knjizi tvog Boga bez koga ne mozes)

Ako mislis na konzumerizam to je zapadni koncept onoliko koliko je to i ljubljeno ti hriscanstvo.... uopste koje ti kvalifikacije imas da seciras Istok i Zapad?

Kako neko moze da se predstavlja da je prosveceni hriscanin i biti toliko pun mrznje i predrasuda? Daj pusti da jos malo vode protece Dunavom i procitaj jos neku knjigu, sa razumevanjem, neka bude i Biblija, pre no sto se upustis u ovakve blogerske poduhvate.
taube taube 13:44 19.03.2009

Re: Iju boze

hvala na savetu, čitaću još neke knjige pored mase i gomile ovih koje sam do sad pročitala
i nemoj koristiti reči POBOGU ili iju, BOŽE a izražavati se pežorativno i o Bibliji, i o Bogu, i o svemu.
Ništa ja ne seciram, sami sebe svi seciraju, i čine to odlično.
i gde vidiš mržnju u mom tekstu, odista mi nije jasno, umišljaš da vidiš neku mržnju, predrasude i sl. a toga kod mene nema.
potraži mržnju malo kod nekih drugih blogera u i njihovim tekstovima, gde mene nađe ?, koja pišem o svetlosnicima ljubavi - mučenicima za hrišćanstvo
p.s. bunike neću komentarisati i spuštati se na tvoj nivo, niti zamišljti šta si ti mogao jesti ili piti kad ovako pišeš nakaradno!!!!! i još nešto, ja nigde ne videh težnju za konzumerizmom kod iskrenog hrišćanina.
i žao mi je što gubim čitaoca, eto, opet vidiš nešto što ja ne mislim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana