Društvo| Gost autor| Roditeljstvo| Život

Ima ovde nešto i da valja

NNN RSS / 20.03.2009. u 00:03

Takva sam ti ja.. Da mi čovek prst, ja odmah celu ruku... Pusti me malo da komentarišem sa njegovog naloga, a ja dohvatim da objavljujem svako malo po neki tekst.. Ko mu je kriv, kad mi je dao ruku (ili sam ja njemu?)..Elem, na ovom blogu opet piše: Biljana FN

Iskoristiću formulu gazda Milutina od pre par dana... Ovo nije blog o tenisu, ali tenisrekama mora da počne.

            Pre neki dan dve vesti sa Indian Wells-a: Jelena ispala, Ana prošla.. Komentara na prvu vest bilo je 78, na drugu 35, da bi do završetka ovog broja stiglo do 94 – 40. Kvantitet komentara implicirao bi da JJ ima više navijača od Ane, ali njihov kvalitet (ako se to tako može nazvati) otkriva nešto drugo. Ljudi ovde vole neuspeh! Vole da prokomentarišu kad nekome ide loše. Jer je njima još gore? Jer su zlonamerni? Jer prosto nemaju druga posla? Na ovo pitanje nemam odgovor, ali da je neuspeh uvek bolja tema za razgovor u Srbiji pokazuju brojni komentari pre svega na sportske teme.. Jedino još u sportu i imamo nekog uspeha pa je poređnje samo tu i moguće. Ljudi jedva dočekaju da Stojaković ima loše veče pa da se sete koliko je puta izdao nacionalni dres, kad vaterpolisti izgube odmah se jave poznavaoci ličnih prilika da nam objasne koliko su oni svi loši ljudi .. primera je bezbroj. Nekima ni Divac ne valja.. Ne mo'š biti prorok u svom selu. Zna narod!

            Pored neuspeha, čitanost podižu razne nesreće, katastrofe, zločini, crne hronike (i harmonike) sa sve krupno slikanim anatomskim detaljima na naslovnim stranama. No o tome bi se mogla napisati poduža socio-psihološka studija. A mislim i da je to generalna odlika perverznog ljudskog uma koji nalazi neku nasladu u nesreći, nezavisno od meridijana, jezika, obrazovanja, bilo čega..

            Ono što nas, čini mi se, odvaja od drugh naroda jeste ljubav prema kritici ili, pre, prema kritizerstvu. Osim što se ljudi lepe na priče o neuspehu uspešnih, posebno ih raduju razgovori na temu: šta je sve propalo; ko je šta pokrao; ko je koga prevario; ko je pogrešio u proceni; ko je ispao budala; ko ništa ne zna; ko radi, al' džabe mu i tako će sve da propadne i sl. No, ovo nije naglabanje o tome koje sve varijacije na temu da komšiji crkne krava postoje, već o tome da ima dobrih stvari. Ima dobrih ljudi. I o njima se piše, samo je pitanje ko to čita..

            Zato pišem o servisu Halo beba, da podelim svoje oduševljenje što tako nešto postoji kod nas. Oni koji nemaju decu verovatno nisu ni čuli za njih, a oni koji imaju verovatno su se već čuli sa njima.. Žmu i ja, roditelji po prvi put, našli smo se par puta u nedoumici.. A ne možeš baš da zoveš prijatelje koji imaju decu u ponoć... Ili bake, koje su divne, ali su dosta toga zaboravile, a i paniče oko unačadi mnogo više nego što su oko sopstvene dece. (Malo skretanje sa teme, ali prosto moram.. Moja mama, Stefanova baka, za ovih 8 i po meseci pitala je jedno dvesta puta da li je dobro obučen i da mu nije hladno. Pri tom, tetka koja me čuvala kao bebu kaže da su mene zimi donosili kod nje obučenu samo u benkicu i umotanu u ćebe, jer su večito kasnili na posao..) E sad, da ne zamaram detaljima i razlikama između bljuckanja i povraćanja, normalne i nešto crvene kože, vrste povrća koju sad smemo i sl.. Kad god da sam zvala, uvek mi se jave..

cute-baby-talking-on-phone.jpg 

Nekad bude zauzeto..Pa malo sačekam. Nekad sestra sa druge strane ljubazno kaže: -Sačekajte, molim Vas!,  pa čujem kako sa drugog telefona objašnjava nekoj uplašenoj mami kako da očisti zapušen nosić i u kom slučaju da se obrati lekaru. Uvek mirno i staloženo govore, uvek saslušaju pitanje, uvek ponove ako niste sve čuli/zapisali, uvek ljubazne... Njihovi odgovori i način na koji razgovaraju sa  ljudima trebalo bi da posluže kao udžbenički i praktični primer za medicinsko osoblje u Srbiji. Ja sam bila iznenađena kad su me po izlasku iz porodilišta zvali da provere podatke i da najave dolazak patronažne sestre. Kad sam ih prvi put zvala bila sam u najmanju ruku oduševljena.. Ali skepsa i pesimizam, koji su nam postali prirođeni, su ostavili sumnju da je to neki pojedinačni slučaj ljubaznosti... Svaki sledeći put bilo je isto. Nekoliko puta već dobili smo odgovore na naizgled beznačajna pitanja koja su nam u tome trenutku bila najvažnija na svetu.

            Eto, ima i kod nas ponešto da valja...  Jeste li primetili još nešto? A šta, šta?

 

 



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 00:06 20.03.2009

PRVI!

Evo, ja tek sad pročitah

(malčice više mi se svidela ova slika )
ivana23 ivana23 00:28 20.03.2009

A ova?

NNN NNN 01:26 20.03.2009

Re: A ova?

Sigurno je u flašici pivo (bezalkoholno)
ne.nevena ne.nevena 10:32 20.03.2009

Re: PRVI!

Ovo se desava u Beogradu? Ili je to servis za celu Srbiju?

Preporuka.
NNN NNN 11:36 20.03.2009

Re: PRVI!

Ovo se desava u Beogradu? Ili je to servis za celu Srbiju?
(011) 3237-357
(011) 3237-358
ima link
libkonz libkonz 00:28 20.03.2009

Rekao bih čiji su tekstovi bolji

ali neću da ti se muž uvredi

Veliki pozdrav i preporuka!
NNN NNN 00:36 20.03.2009

Re: Rekao bih čiji su tekstovi bolji

ali neću da ti se muž uvredi

Samo ti pravi razdor...
BFN
ps. al' on ima bolje komentare, mora se priznati
libkonz libkonz 00:37 20.03.2009

Re: Rekao bih čiji su tekstovi bolji

ps. al' on ima bolje komentare, mora se priznati

ajd, pa da baš ne izgubi samopouzdanje, ima, ima
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:03 20.03.2009

Re: Rekao bih čiji su tekstovi bolji

Jeli vi to imate dva kompjutera i jedan nalog, ili se prepirete oko tastature kao oko daljinskog?
NNN NNN 11:47 20.03.2009

Re: Rekao bih čiji su tekstovi bolji

Jok, imamo jedan kompjuter i dva naloga (ali koristimo jedan, žena zaturila šifru, a i da se ne logujemo po 100 puta).

A oko daljinskog se ne prepiremo pošto Stefan gleda isključivo bebe TV (što je još jedna stvar za pohvalu, ne mislim to što dete gleda satima televiziju (tatin sin) nego, što tako nešto postoji ko je izmisli), ustvari po nekad gleda i Ligu šampiona (ako igra Barsa, ovi bunkeraši su mu dosadni). Kad baš treba drugi tv onda gledamo preko kompjutera (al' onda ne moš da se bloguje).
niccolo niccolo 14:55 20.03.2009

Re: Rekao bih čiji su tekstovi bolji

Ligu šampiona

Кад рече Лига шампиона, поново се састају Ливерпул - Челзи...трећи пут за редом
NNN NNN 00:34 20.03.2009

Piši-briši

Ovde su blogovi počeli da nestaju.. A to nije baš da valja.. Što?
libkonz libkonz 00:36 20.03.2009

Re: Piši-briši

obrisao supermod. Jednoumlje, šta drugo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:38 20.03.2009

Re: Piši-briši

Није једноумље, супермод је супер.

Ради се о приватној преписци, а то се не сме објављивати на блогу. Дисклаимер тако каже, односно тако се интерпретира да каже.
NNN NNN 01:41 20.03.2009

Re: Piši-briši

супермод је супер.
Slažem se... onomad smo svi zajedno gledali Ful Monty i nameštali ogradu oko Victorie Secret..
BFN
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:46 20.03.2009

Re: Piši-briši

А богами си се и ти прешла са насловом. Сад ће контрола мисли и осећаја у покушају (КМОП) да дође да ти каже да то одмах промениш. Не може овде ништа да ваља. Је л' jaсно?
NNN NNN 01:58 20.03.2009

Re: Piši-briši

Је л' jaсно?

Jasno! Odmah sada idem da odsečem prst koji me naveo na zlo i kliknuo na enter. Btw. Žmu je kliknuo..znači ja sam se izvukla u ovom krugu samokažnjavanja.
BFN
constrictoria92 constrictoria92 04:22 20.03.2009

Re: Piši-briši

Ради се о приватној преписци, а то се не сме објављивати на блогу. Дисклаимер тако каже, односно тако се интерпретира да каже.

Disclaimer konkretno kaže:
Po članu 43 Zakona o javnom informisanju "lični pisani zapis (pismo, dnevnik, zabeleška, digitalni zapis i slično) ... ne može se objaviti bez pristanka lica čije reči ... sadrži, ako se pri objavljivanju može zaključiti koje je to lice".

Pošto se iz objavljenog teksta nije moglo zaključiti koje lice je autor/ka objavljene skaradne prepiske, s toga Disclaimer nije ni povređen.

marco_de.manccini marco_de.manccini 04:41 20.03.2009

Re: Piši-briši

Ствар интерпретације дела који гласи "ако се при објављивању може закључити које је то лице". Видиш, не каже да "објављивање може довести до закључка", него само да се "при објављивању може закључити".

Сама си рекла да су и други добили исту поруку. Дакле они, при објављивању, могу закључити о коме је реч.

Него, пусти то, има ННН лепшу тему за разговор.

Послали ми прву видео касету наше ћерке нашим родитељима негде 6-7 месеци по рођењу, и онда их звали телефоном да чујемо први утисак о унуци . Ништа "јао, што је слатка", ништа "јао, иста на тату", ништа "јао, пу-пу, нек је жива и здрава", него je прво што су нас питали било "јао, зашто не облачите то дете".
NNN NNN 04:47 20.03.2009

Re: Piši-briši

"јао, зашто не облачите то дете".

Matorci
NNN NNN 04:54 20.03.2009

Re: Piši-briši

не каже да "објављивање може довести до закључка", него само да се "при објављивању може закључити".

3 profesora po iskrcavanju na neko ostrvo vide ovcu...
Profesor fizike: "Na ovom ostrvu ovce su crne!"
Profesor matematike:"Ne kolega, na ovom ostrvu barem jedna ovca je crna!"
Profesor teorijske matematike:"Ne kolega, na ovom ostrvu barem jedna ovca je crna sa jedne strane!"
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:56 20.03.2009

Re: Piši-briši

Барем једна овца је црна са барем једне стране.
Unfuckable Unfuckable 06:33 20.03.2009

Re: Piši-briši

Ovde su blogovi počeli da nestaju.. A to nije baš da valja.. Što?

opet sam nešto propustio...avaj !?
ako neka ljubazna duša može da mi pojasni (može i na pp, da se ne lože drugari)
libkonz libkonz 08:12 20.03.2009

Re: Piši-briši

супермод је супер.

Marko se promenio od kad je bio na prevaspitavanju. Gde su te vodili, smeš li da kažeš?
A i Đuri si oprostio što te je tukao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:45 20.03.2009

Re: Piši-briši

Није било туче. Сам брисао, сам вратио. Поразговарали са уредницом и још неким људима и разумели се. Препоручујем људима да пробају (не да бришу, него да разговарају).

А сад кад сам већ једном умро а нисам умро, кад сам већ видео анђеле и харфе, а на тренутак, чини ми се, и супермода, нема више смрти за мене. КМОП могу да ми свирају под прозор.
libkonz libkonz 08:51 20.03.2009

Re: Piši-briši

а на тренутак, чини ми се, и супермода,

vau!
A VIP ti nije vraćen? Ili ga nisi ni imao?
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:00 20.03.2009

Re: Piši-briši

Нисам ни имао. Све је, мање више, како је и било, осим стеченог имунитета на вашке и сличне штеточине и напасти.

Него, хајдемо поново на ННН тему.

Ми смо овде прошли супер. Није било ниједне бабе или тетке да нам квари децу. Сами смо их подизали, поправљали и кварили како смо знали и умели, каква су, наша су, дивна су.
NNN NNN 10:05 20.03.2009

Re: Piši-briši

marco_de.manccini
Барем једна овца је црна са барем једне стране.
Da! barem s jedne strane (u brzini sam kucao u 5 ujutro).

Ми смо овде прошли супер. Није било ниједне бабе или тетке да нам квари децу. Сами смо их подизали, поправљали и кварили како смо знали и умели, каква су, наша су, дивна су.
Mi za sad (više od 8 i po meseci) potpuno sami se igramo roditelja s našim sinčićem, i može da se kaže da je pravo uživanje (za svaku preporuku). E sad kad prođe porodiljsko, videćemo...
NNN NNN 12:06 20.03.2009

Re: Piši-briši

"јао, зашто не облачите то дете".

Posle ovih doživljaja počinjem da verujem da sve ono sa babama i sedenjem na 'ladnom betonu i nisu vicevi..
BFN
Puerta Puerta 00:37 20.03.2009

standardna pojava

Ljudi ovde vole neuspeh! Vole da prokomentarišu kad nekome ide loše. Jer je njima još gore? Jer su zlonamerni? Jer prosto nemaju druga posla

Ima i gorih stvari, najvise komentara na b92 od kako ja pratim, imali su neuspesi, recimo SCG na mundijalu u Nemackoj jedna vest imala je blizu 2000 komentara. Nijedna pobeda nije toliko bila propracena.
Na zvezdine pobede u basketu javlja se od 50 do 100 koemnatara, na poraz od 100-200 mahom gorbarskih ... stalno prepucavanje...
Ljudi u stvari ne znaju nista sami da urade pa kritikuju one koji rade nesto pa im nekad ne ide ... koga to briga, ja sam prestaoda citam te komentare ... a posebno treba uzeti u obzir prosek godina komentatora...
NNN NNN 00:47 20.03.2009

Re: standardna pojava

Kad je Zvezda izgubila od Hemofarma u prva 23 (dvadeset tri) komentara komentatori su likovali (a nisu navijali za Hemofarm)!
simkke simkke 01:00 20.03.2009

Re: standardna pojava

pa, kad se pobedi onda si srećan, nema šta tu da se mnogo komentariše...ali, kad se izgubi, onda se valja nekako smiriti...jes da pljuvačina nije baš lep način da se smiriš, ali je delotvoran...kad se smire, svi su ko dečica...

nemojte od toga praviti "srpski specijalitet", kad nije.

evo jednog flagrantnog primera zloupotrebe bloga: pravda za narcotics riot!
NNN NNN 01:29 20.03.2009

Re: standardna pojava

ne kontam (ovo na kraju)
NNN NNN 02:16 20.03.2009

Re: standardna pojava

Ljudi u stvari ne znaju nista sami da urade pa kritikuju one koji rade nesto pa im nekad ne ide ... koga to briga, ja sam prestaoda citam te komentare ... a posebno treba uzeti u obzir prosek godina komentatora...

Ja sam pokušavao, ali se zeznem pa pročitam!
simkke simkke 02:38 20.03.2009

Re: standardna pojava

NNN
ne kontam (ovo na kraju)


blog sa anagramima - constrictoria/narcotics riot
NNN NNN 02:40 20.03.2009

Re: standardna pojava


Ispali smo glupi u društvu!
constrictoria92 constrictoria92 02:43 20.03.2009

Re: standardna pojava

NNN

Ispali smo glupi u društvu!

Niste jedini.
I ja sam...
Al' to se i očekuje od nekog mog profila...
constrictoria92 constrictoria92 01:57 20.03.2009

Valja još ponešto...

Recimo da tutiš...
NNN NNN 02:00 20.03.2009

Re: Valja još ponešto...

constrictoria92
Recimo da tutiš...

Taj predmet na blogu smo učili kod Margos , pa kako smo učili, tako i tutimo...
BFN
acky acky 05:46 20.03.2009

kritike & pohvale

pre svega pohvala za text sa pohvalom!
stvarno , taj Halo beba, super su, ja sam zvala jednom , za drugaricu koja mi je s letovanja iz Grčke slala sms-om situaciju,
tako pažljivo slušaju, smireno odgovaraju, mislim, ne znam kako je roditeljima, al kontam da i taj pristup sigurno odnese bar malo panike
ja imam skoro pa fobiju od zvanja bilo kakve službe,uvek poturim drugog i za info kad ima bus, i sl
ako ne nađem na netu, radije odem na lično-tu ne mogu da mi zbrzaju nešto nerazumnjivo & spuste slušalicu

tako da me iskustvo sa halo beba držalo par dana u oduševljenoj začuđenosti:i to postoji!!!

Ljudima (počevši od kad su deca ) kritike i pohvale služe kao informacije o sebi-kakav sam, kakav treba da budem, kako da se ponašam...
I stvarno ne znam kako su pohvale tako zapostavljene kad imaju mnogo više prednosti:
-pohvalom dobijamo odobravanje za ono što jesmo/radimo,osećaj da smo prihvaćeni,razvijamo veru u sebe i svoje sposobnosti... a u dobrom raspoloženju svi bolje funkcionišemo, i spremniji smo za saradnju
-pohvale daju više informacija, saznajemo šta je ok, dok sa kritikom, sve i da hoćemo da se menjamo i dalje možemo grešiti-obično je dobrih rešenja jedno ili dvaa, a pogrešnih mnogo veći izbor :) (sem ako nije konstruktivna kritika, ali takva je već sama po sebi delimično pohvala jer pretpostavlja da možemo samo ne znamo kako)
-svakako je bolje kad se poistovetimo sa pohvalama o sebi, nego sa kritikama o sebi (a to je teško ako slušamo pretežno kritike)


E sad, hoću i ja da se pridružim, i da nešto pohvalim, ali....
prebiram po sećanju, i primeri koje nalazim su samo pojedinačni slučaj
-npr-doktorka na očnom, šalje me u neki hodnik, jer će dok mi deluju te kapi što je stavila, pregledati drugog pacijenta, i opominje me da obučem jaknu,tamo je hladnije-da se ne prehladim!
(a ovo je primer gde je dotična otišla dalje od onog očekivanog-da "normalno" uradi stvari zbog kojih sam došla)

Nesreća je što smo(su nas?) toliko navikli da stvari ne budu kako treba da se prosto iznenadimo kad neko odradi dobro i to "normalno"
evo ovo:kad nam se pokvario fridž , od trenutka kad smo zvali ovlašćeni servis, do trenutka kad je majstor bio na vratima prošlo je manje od sat i po vremena-toliko sam bila tim iznenađena da sam propustila da flipnem zbog kvara:4 meseca "star"i skupo plaćen fridž; deo(motor!)je morao da se naruči, pa je ugrađen prekosutra, da je bilo moguće bio bi popravljen odmah.Odličan primer ažurnosti i efikasnosti, ali usamljen
U većini slučajeva-ignorisanje,odugovalačenje & zavlačenje

Nešto se sad pitam....da li bismo mogli uticati!?

NNN NNN 12:10 20.03.2009

Re: kritike & pohvale

iskustvo sa halo beba držalo par dana u oduševljenoj začuđenosti:i to postoji!!!
Upravo!
I stvarno ne znam kako su pohvale tako zapostavljene kad imaju mnogo više prednosti
Verovatno zato što da bismo nešto zaista pohvalili treba nešto o tome i suštinski da znamo (bilo da je u pitanju osoba, pojava, mišljenje). Kritika, tj. u stvari kritizerstvo koje je ovde najzastupljenije, podrazumeva sam paušalne i bombastične fraze... Da je bar argumentovane kritike i to bi bilo nešto.
BFN
Blade Runner Blade Runner 06:29 20.03.2009

Servis

Mi smo se vise pouzdali u servis Halo baba. Bio je besplatan i lako dostupan.

Unfuckable Unfuckable 06:36 20.03.2009

valjaju

besplatne dnevne novine 24 časa
mada pošizim kad vidim nekog čiču kako ipak bistri Kurir, sve oblizujući se
NNN NNN 11:30 20.03.2009

Re: valjaju

I ja, kad rešim da se malo počastim, kupim 24 časa (tamo ima razni' ), nego ima jedan čiča, koji dođe s torbom i pokupi skoro sve primerke (da l' ih deli po komšiluku il' je neki fetiš nemam pojma).
Unfuckable Unfuckable 11:59 20.03.2009

Re: valjaju

, kupim 24 časa

pa ne kupuju se, helou
besplatne su, zato taj Čiča uzme 2 kile novina...
Ima i ovde tih Čiča ...i ja kad ga pitam
"...a što Ćale sve novine uzmete, šta mi nindže da čitamo?"
on mi kaže da je to za celu zgradu....
društveno - koristan neki Čiča, šta li..?
NNN NNN 12:04 20.03.2009

Re: valjaju

pa ne kupuju se, helou

A mi se zahebali svaki put...
pošizim kad vidim nekog čiču kako ipak bistri Kurir

A gde on čovek da vidi ko je najnoviji lažov/lopov/pekar/lekar ili u krupnom planu modrice, blago zamagljene polne organe i sl.?
BFN
srki92 srki92 06:42 20.03.2009

ima tu

Jos stosta da valja, samo se zagubilo u moru sranja i problema. Fino je ovo, sasvim civilizovano.

E, a ima i kod nas ponesto da valja. Evo ovo sam nasao oblepljeno po kampusu juce:



Umemo i mi da implementiramo ponesto dobro od juznih suseda, umesto da ih optuzujemo za ilegalnu imigraciju i kinjimo sto slabo govore engleski.

mariopan mariopan 08:58 20.03.2009

Re: ima tu

Ima i ovde nesto dobro pa da javim

Ova godina je bila rodna i bericetna, u mojoj ulici sve beba do bebe , jedna drugu sustuzu.......ili bar cujem da je neko od mladih koje poznajem na putu da postane roditelj. To je tako divno da moram da napisem.

Jedno vreme vrsnjaci moje dece nista nisu radili po pitanju stvaranja porodice i vec sam se zabrinula, to su tako vredni i divni mladi ljudi...pa sta cekaju? Blizili se neki i 40 - tim godinama...mislim ako cekaju da im bude bolje na bilo koji nacin onda to nece docekati, i nama su bila "teska vremena" pa smo imali svoje porodice da nam bas ta radost zasladi onaj tezak zivot. I evo krenulo

Srecna vam bila ta radost sa bebicama i dobro zdravlje svima
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:20 20.03.2009

Nisam bila od jesenas,

tako da mi je oslabila memorija sećanja. Uprkos Žmuovom kokerskom pogledu, sutra krećem. Eto mene da lično i personalno proverim šta kod nas valja. Jeeedva čekam!!!
Inače, ovde kod tebe na blogu tako lepo miriše na bebe, čudo jedno...Da dodam i ja jednu

ivana23 ivana23 10:14 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

Jelica Greganović
tako da mi je oslabila memorija sećanja. Uprkos Žmuovom kokerskom pogledu, sutra krećem. Eto mene da lično i personalno proverim šta kod nas valja. Jeeedva čekam!!!Inače, ovde kod tebe na blogu tako lepo miriše na bebe, čudo jedno...Da dodam i ja jednu

Hoce li to Jelica biti prvi gost kod Gorice u emisiji!?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:22 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

Mislim da drugi U stvari ni ne znam kad je prva emisija, samo znam da mi je rečeno da idućeg petka ima da stojim na mirno...baš gledam šta li bi trebalo sobom poneti za obući i šta li se za tamo uopšte oblači...ne staj mi na muku...
NNN izvinjavaj

ivana23 ivana23 10:28 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

Jelica Greganović
Mislim da drugi U stvari ni ne znam kad je prva emisija, samo znam da mi je rečeno da idućeg petka ima da stojim na mirno...baš gledam šta li bi trebalo sobom poneti za obući i šta li se za tamo uopšte oblači...ne staj mi na muku...NNN izvinjavaj

Od nedelje, 22. marta, počinje emitovanje nove emisije na TV B92 "Priči nikad kraja". Svake nedelje od 20 časova, gledaoce, ali i brojne goste, u toploj kućnoj atmosferi, dočekuje lepša polovina najpopularnijeg
voditeljskog para radija B92 Gorica Nešović.


B92

BFN izvinjavaj.

NNN NNN 12:15 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

NNN izvinjavaj

BFN izvinjavaj.

Nemoj bre da ste smešne! Pa da nije bilo Jelicinog bloga, nikad ja ne bih to (blogOvi) počela da čitam (umorila sam se bila malo od čitanja, a slabo je šta lepo bilo da se čita na netu), niti bih se registrovala, ni muža navukla, ni počela da pišem, niti mi se vi ovde izvinjavali...
BFN
NNN NNN 12:25 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

šta li bi trebalo sobom poneti za obući i šta li se za tamo uopšte oblači

Kako šta? Ništa..Pitaj Strongmena da ti objasni. Nemaš šta da obučeš..nikad... Znači moraš da kupiš.. Žmu će da počne da gleda kao doberman umesto kao koker, ali karte su u tvojim rukama (ostavljaš ga s' troje dece ludo, tako da ima da cvrkuće svakako kad se vratiš, makar i sa koferom viška). A oblači se..brrrrrrrrrrr...košava razbija..
BFN
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:55 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

Već je počeo da ubacuje verbalnu podlogu pogledu ("Ti mene ostavljaš" ?!?)...nego, upravo sam se vratila iz pokušaja štete, užas! Ništa mi se ne sviđa, sve neke providne zavese od suknji za jazavičare i tunike što se po patosu vuku...uopšte ni ne sanjam kako su oni zamislili da tamo izgledam, samo znam da ma šta mi gore navukli, ako ne budem smela sama da biram, dole imam kaubojske čizme...imam za u sredini suknju kariranu na sitnež, smešnu, ali gore mi je problem...našla sam mnogo slatko bluzence, ima sve karnerić naokolo...jedino što između karnerića duplog ima perje ?!? i sad gledam kako da očupetam to perje da ne bih izgledala kao vlasnica bordela...
Kod nas jutros naletavao sneg, u Celju ga ima 15 cm...rekla mi Najbolja drugarica da se obučem ko mečka...
NNN NNN 14:25 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

jedino što između karnerića duplog ima perje ?!? i sad gledam kako da očupetam to perje da ne bih izgledala kao vlasnica bordela...
Ma šta te briga, sve je to šou bizmis Sad ću nedelju dana da te zamišljm kako izviruješ iz gomile perja
rekla mi Najbolja drugarica da se obučem ko mečka...
...mada mečka nema perje
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:16 20.03.2009

Re: Nisam bila od jesenas,

...mada mečka nema perje


Pa, to ti kažem...kom idiotu je uopšte palo na pamet da to perje i turi tamo...ono tanušno, prati ti disanje, kad udahneš vazduh, a ceo dekolte ti krene ka nosu, izdahneš - a perje odmah ide nazad, ko morska alga...sačuvaisaklonibože...
NNN NNN 15:23 20.03.2009

Trol trolujem...

da se obučem ko mečka...
Davno ispred nekog kafića skupila se ekipa da lupeta...I smislio moj Žmu da bi mogao da se zaposli kao mečka...Npr. elektrodistribucija krene da seče neredovne platiše, a on u kostimu mečke ide kao prethodnica da zaigra pred kućom...
BFN
ps. a da daš bluzu mačoru pa da on reši problem perja?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:46 20.03.2009

Re: Trol trolujem...

a da daš bluzu mačoru pa da on reši problem perja?


Jeste, pa da se tamo pojavim obučena u rupe povezane tu i tamo nekim koncem...znaš kad bi me Žmu ponovo pustio u Bgd...
bocvena bocvena 09:17 20.03.2009

Da pohvalim

porodicu NNN, sa sve načitanim potomkom (ljubi ga teta bocvena bibliotekarka).

U proteklih 20 godina razvila sam tehniku za preživljavanje - nikada, ali nikada ne komentariši tuđe političko opredeljenje; pomozi kad god možeš i ne traži ništa za uzvrat; bavi se sobom i svojom porodicom i prijateljima - spasavanje sveta će doći samo od sebe; ne gubi energiju na mržnju, ironija je sasvim dovoljna; zasmejavaj sebe i sve oko sebe; osmehuj se slučajnim prolaznicima (čak i po cenu da misle da si luda i da ih startuješ); hvali ono dobro u ljudima što više, loše će im se ionako obiti o glavu. Nisam ni vernik ni svetica, samo više nemam vremena za tuđe gluposti.
E, takve iste prepoznajem na kilometar. I ne čudim im se, raduju me. One druge puštam da se pokolju međusobno, a ujedam kad se previše približe. Govori tiho i nosi psa sa sobom.

NNN NNN 11:10 20.03.2009

Re: Da pohvalim

Evo

Ljubi ga mama (valjda će tu da bude na mamu, a ne...)
ivana23 ivana23 11:48 20.03.2009

Re: Da pohvalim

NNN
EvoLjubi ga mama
(veljda će tu da bude na mamu, a ne...)


Jelica Greganović Jelica Greganović 13:57 20.03.2009

Vidi ga medenjaka jednog,

vidi kako mu vise obraščići od koncentracije
myredneckself myredneckself 22:09 20.03.2009

Re: Da pohvalim

Ljubi ga mama (valjda će tu da bude na mamu, a ne...)

ма, он је једна јабука слаткача без речи сам, колико је сладак
NNN NNN 22:20 20.03.2009

Re: Da pohvalim


он је једна јабука

Hvala, hvala! Mi ga ponekad zovemo jabukica, samo da znaš..
BFN
teodorakaze teodorakaze 10:40 20.03.2009

ima ima

Preporuka za tekst. Citam sve, al sam lenja za komentare. Cim se odlenjim - eto mene. A posto sam sveza dijaspora, svasta mi u Srbiji valja
NNN NNN 12:18 20.03.2009

Re: ima ima

svasta mi u Srbiji valja

Zašto imam utisak da to ima veze sa hranom? Bliži se tradicionalni roštilj? I ko će sad da bude glavna majstorica? šmrc...šmrc..
BFN
teodorakaze teodorakaze 13:14 20.03.2009

Re: ima ima

Zašto imam utisak da to ima veze sa hranom? Bliži se tradicionalni roštilj? I ko će sad da bude glavna majstorica? šmrc...šmrc..
BFN

I sa hranom, al vise sa drugarima! Danas prvi dan proleca, i bas pominjem rostilj ovde za vikend - al' nije to to! Ne mogu ni da se razgacim posteno! Sad cu da idem da placem malo
NNN NNN 13:22 20.03.2009

Re: ima ima

Ne mogu ni da se razgacim posteno!

Pa bar tamo je sloboda.. Standard, al' ladno! Jbg!
BFN
NNN NNN 13:48 20.03.2009

Re: ima ima

bas pominjem rostilj ovde za vikend - al' nije to to!
Dovodiš me u iskušenje da okačim neku sliku od 1. maja prošle godine (da pokažemo ljudima šta je roštilj)
teodorakaze teodorakaze 14:28 20.03.2009

Re: ima ima

Dovodiš me u iskušenje da okačim neku sliku od 1. maja prošle godine (da pokažemo ljudima šta je roštilj)

Pa bar tamo je sloboda.. Standard, al' ladno! Jbg!


Ma kaci! A sto ja ovde placem vas bas briga.

Nego ja, kao glavni sun-bringer, samo da obavestim da ovde sunce sija naveliko, i bas je lepo vreme - al' nema mi drugari, pa da ga iskoristim
NNN NNN 14:53 20.03.2009

Re: ima ima

Ma kaci!
Nemoj dvaput da kažeš
Da znaš da ni taj roštilj (mada ne znamo ko bi to uopšte mogao lepo da organizuje) više ne može da bude ko što je nekad bio (da ne pominjimo "čokoladni preliv", koji na sreću izbegosmo )
Nego, nisi valjda (opet) na dail up-u (mislili smo da toga u Jevropu nema)
Btw. šta je to nešto što ovde ima da valja, a nema tamo (a nismo mi)?
teodorakaze teodorakaze 15:51 20.03.2009

Re: ima ima

Btw. šta je to nešto što ovde ima da valja, a nema tamo (a nismo mi)?

Iskreno, mada ce mozda zvucati kao klasicna gastoska fraza, odnos medju ljudima, t.j. nacin zivljenja. Ja bre mlogo volem "kafenisanje", mozda je do toga. To je svakako prvo sto mi je palo na pamet.

Druga stvar je sto su, za razliku od ovdasnjih, ljudi u Srbiji svesni postojanja drugih ljudi (ovde mislim i na najbanalnije mimoilazenje na ulici).

I da ne zaboravim - pecenje!
teodorakaze teodorakaze 15:52 20.03.2009

Re: ima ima

Nego, nisi valjda (opet) na dail up-u (mislili smo da toga u Jevropu nema)

Ma ne, na brzim mrezama wireless-a. Sto? Nego ne sedim za kompom stalno, samo mi je ukljucen non-stop, pa kad stignem ja bacim pogled.
vishnja92 vishnja92 10:49 20.03.2009

vrtici valjaju

a jos vise vaspitacice u njima.
(pisalo se o tome jednom, al da ponovim - potpuno je neverovatna kolicina entuzijazma i ljubavi koju te zene ispoljavaju u onakvim uslovima)

ali najvise valja vaspitac Aca - on je cudo jedno nad cudima, i ja mogu samo da
tika place ko kisa kad ne moze u skolicu....

(sad - zasto za osnovne skole vazi sve obrnuto, nije mi jasno. a i nije ovde tema)

e! i valja sto su povezali beogradske opstine konacno, pa ti za vadjenje izvoda iz maticne knjige treba ciglo pet minuta, i mozes komotno pritom i da ne znas u kojoj si opstini zaveden (moj slucaj). al gle vraga - taman te navuku a onda zakonom produze vazenje izvoda sa sest meseci na valjda beskonacno. nepravda jedna. ja zelim da radim tu stvar opet i opet i opet.
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:54 20.03.2009

Re: vrtici valjaju

Па нико ти не брани да поново тражиш извод. Само не мораш.

(Подсећа ме на оно кад сме се регистровали у знак протеста против регистрације).
NNN NNN 12:29 20.03.2009

Re: vrtici valjaju

a jos vise vaspitacice u njima

To me raduje, pošto je to sledeća najbitnija stvar..
potpuno je neverovatna kolicina entuzijazma i ljubavi koju te zene ispoljavaju u onakvim uslovima
Mislim da je to zato što te žene (i muškarci, vi'š ) uglavnom biraju da budu vaspitači jer to vole, stvarno. Bar oni koje ja znam.
BFN
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:56 20.03.2009

Krugolina evocira uspomene

Kad sam onomad, trinaesti dan po porođaju, u 2 ujutro ustala da podojim dete, pa primetila neki plik na grudima, zvala sam upravo Halo Bebu. Mislim, koga da cimaš u 2 ujutro??? I lepo mi žena, na osnovu mog opisa plika, reče: "Meni to liči na ovčije boginje, idite ujutro kod lekara." Dakle, telefonski mi postavili dijagnozu, svaka čast. Jedino im zameram što mi ne rekoše da odvedem dete u roku od 72 sata da primi zaštitu, da i ono ne dobije ovčije boginje. Ali, s druge strane, na Halo Beba rade sestre i babice, a ne lekari, koliko ja znam, pa oni tu informaciju možda i nemaju. Mada mislim da bi trebalo da je imaju. Za ubuduće.
NNN NNN 13:04 20.03.2009

Re: Krugolina evocira uspomene

Pa verovatno je očekivala žena da će ti to reći doktor kad odeš ujutru... Ne mislim da su sveznajući, al' da su ljubazni i staloženi, to je sigurno.
BFN
rapunzel rapunzel 14:51 20.03.2009

Da

pohvalim i ja Halo bebu pošto su genijalci za medalju!
I to mi je trenutno utisak ove nedelje, jer mi
je sestra pomogla u par minuta razgovora.
Pozitivna je i divna teta koja čuva moju bebanu i ima od
mene doživotnu preporuku! (tri puta hura)
Pohvalila bih i knjige za bebe (vidim da i Stefan čita)
iz edicije "Dodirni i oseti" (imamo sve četiri).
NNN NNN 15:12 20.03.2009

Re: Da

Pohvalila bih i knjige za bebe (vidim da i Stefan čita)
iz edicije "Dodirni i oseti" (imamo sve četiri).
Mi imamo jednu - Brojevi, ali je Stefan oštetio ono "e" na naslovnoj, pa sad piše Brojovi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:20 20.03.2009

Re: Da

Anegdota povodom BrojOva...Prestolonaslednik savladavao ćirilicu, imao oko 7 godina, pa da nam dete ne ostane samo sa latinicom (ko prestolonaslednik onaj bucmastiji)...i dođemo mi u Bgd i u Zoološki vrt, dođ'omo do zmija, kažem ja Prestolonasledniku, aj' pročitaj šta tu piše na ćirilici...preznoji se dete i samouvereno: "ZmUje".
NNN NNN 15:29 20.03.2009

Re: Da

preznoji se dete

Pre neku godinu, posle mnogo godina, došla mi je sestra iz Zagreba... Učila i ona nešto malo ćirilicu i taman kad je dete stiglo do pola, zaratilo se... Odveli je mi u Skadarliju, pošto nije više dete, je l'.. kmh..kmhh.. Onaj natpis na kući Đure Jakšića jedva istolikovasmo..
BFN
sladjamk sladjamk 18:29 26.03.2009

Re: Da

Kada je moj sin naucio da cita, odemo u zoloski vrt i on stalno pita: Sta je ovo , a sta ovo....
Meni se dosadilo pa mu kazem citaj sam, pise. Nakon kratkog vremena on dotrci i vice: Mama mama, vidi onu zivotinju nebacajtedjibre!

Jelice odlican tekst za prestolonaslednika!

Uzivala i preporucila i stavila u VIP listu nakon sto sam procitala i ostale tekstove. E bas ste me vi mame vratile u mladost i u doba kad su mi deca bila mala - Najlepse doba!
P.S.
Citiram moju nanu:"Budite sretne dok su mala i jedu cokolade, kad porastu jedu ti djigerice! "

Da ali ti opet i daju toliko ljubavi i zadovoljstva.
anabras anabras 12:30 21.03.2009

pridružujem se pohvalama

moj,sada već bivši muž, zvao Halo beba uvek kad bi imali neku nedoumicu. Da li se tad tako zvao taj servis, valjda, bilo je to pre 5 godina. Uvek su bili vrlo ljubazni. Moraš da budeš malo uporniji dok ne dobiješ vezu, ali dobiješ ih.
Pohvale
NNN NNN 00:45 25.03.2009

Ima još!

sladjamk sladjamk 18:24 26.03.2009

Draga mlada mama,

Uzivala sam i sa tvojim tekstom Sve sto sam danas porocitala je za preporuku i svakako preporuceno.
NIsam imala pojima za ovaj servis. Imam 51 god. i kad bih i mogla da znam, da imam unuke ( neke moje prijateljice imaju !) ali sacekacu jos neko vreme !

Tekst odlican i zbog informacije drugim mamama!

Kod nas ( u Makedoniji jos nema tako nesto , vredno za preporuku!)

Dobro dosla u listu odabranih!
NNN NNN 19:58 26.03.2009

Re: Draga mlada mama,

Za preporuku je i site www.bebac.com... vidim da dosta mama iz Makedonije tamo ostavlja komentare.. Loše vesti se brzo šire, ali dobre valjda duže traju.
BFN

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana