Javni servise, oprosti se od erotike

Jelena Krajšić RSS / 19.09.2007. u 23:00

Prebacujem programe večeras i nešto mislim – nije Grand parada toliko loša. Nemojte odmah da me napadate molim vas. Prvo prebacite na Dugu. Ako ne možete da prebacite evo prepričaću vam – uglavnom puštaju muziku, u levom gornjem ćošku znak Duge, u desnom donjem fotografija nekog čike, još ispod neki logo, u dnu sms poruke, nasred ekrana podaci o tarotologu, whatever, i u pozadini bend, e ne mogu da se setim kako se zove bend, ali pevaju četiri naočita momka od jedno sedamdesetak godinica, pesma se zove Frižider, brdsko planinski stil, a reči su: Neću hladne vode iz frižidera, hoću one s Plitvičkih jezera. Pa momci, je l ta pesma nije mogla nekako drugačije da se zove? Recimo Plitvička jezera? Ili hladna voda? Kao da nema drugih reči u pesmi osim reči frižider. I brate mili idi pa se napi vode sa Plitvičkih jezera, ko ti brani.

Posle ovog spota jarkih boja prstima jedne ruke naguravam očne jabučice nazad u očnu duplju, dok drugom rukom brišem suze. Dakle, posle ovog u svakom smislu naprednog spota ide svirka pod nazivom Dugino poselo i pesma Srpska se truba s Kosova čuje...

Da ne objašnjavam dalje, evo par linkova:

švalerčine

neka druga četvorica

spot

rodna gruda

emisija

a gde je narodna milicija? sa narodom, naravno.

Izvinite, Lepa Brena je vrh.

Ne znam, iskreno da vam kažem, da li se TV Duga prijavila na konkurs za dodelu frekvencija, ali znam da čak i moji prijatelji u Podgorici imaju mogućnost da gledaju ovaj fenomenalan program. Zašto fenomenalan? Objasniću na mom primeru. Imam mogućnost da gledam sedamdeset kanala. Memorisala sam trideset koje gledam i dalje od tridesetog nikada ne prebacujem. Znala sam za ovaj kanal onako kroz maglu dok mi drugarica nije otvorila oči. Sada posle ovog otkrovenja mislim da nije dobro za građane ove države da ne znaju za Dugu, jer bi mogli zaboraviti gde žive. Zato apelujem da se TV Dugi odobri nacionalna frekvencija i da se svi građani obavežu da svakog dana makar sat vremena bez prekida prate program ove televizije. Da ne zaboravimo gde živimo.

E sad, dok sa nestrpljenjem čekam da vidim ko će sve u Novom Sadu dobiti dozvolu za lokalnu frekvenciju, izbore i odluku policije o neonacističkom skupu u Novom Sadu, ribam gumene čizme koje će mi trebati za klanje svinja i kišeljenje kupusa pred predstojeće praznike i visim na internetu. Tako nešto prelistavam sajt u izradi radiodifuzne agencije i mislim kako to da nema nikog ko bi mogao da napravi ovim ljudima sajt na kom bi sa ponosom mogli da objave recimo da su nacionalnu frekvenciju dodelili narru televiziji, šta god to značilo. U času mog vaskolikog veselja nad našom medijskom slikom, otvaram opšte obavezujuće uputstvo о ponašanju emitera i shvatam da nema više Švarcenegera, Stalonea i Van Dama pre ponoći. Dalje, nema više emitovanja materijala koji može higijenski štetno delovati. Nema više seksa ni razgovora o seksu pre ponoći. Pornografija isključivo skremblovano, a erotski program posle ponoći. Šeron Stoun može, ali treba biti oprezan. Ko joj je kriv što dobro glumi seks. U slučaju da emiteri ne znaju šta je pornografija, a šta erotski program radiodifuzna agencija objašnjava:

"Емитовање порнографије се регулише на следећи начин:

а) порнографија, која се дефинише као експлицитно приказивање полног чина без икаквих уметничких или научних претензија представља легалну комерцијалну делатност. Емитовање ових садржаја забрањено је у некодираној („отвореној“) радиодифузији у свим терминима. Емитовање ових садржаја дозвољено је искључиво као посебан кодирани сервис кабловских, сателитских и сличних оператора (тзв. pay TV).

б) еротски програм је приказивање нагих људских тела у полном чину или самих нагих тела, без експлицитних сцена самог сексуалног акта (пенетрације, оралног секса, мастурбације и сл.), али у контексту реализације сексуалне активности (додир, пољубац, стриптиз и сл.). Ову врсту програма изузетно је, уз експлицитну одговорност уредништва телевизије, дозвољено емитовати од 24 до 06 часова. Установе јавног радиодифузног сервиса не смеју да емитују ову врсту програма."

Dakle, javni servise oprosti se od erotike.

Iz општег обавезујућег упутства о понашању емитера izdvajam još:

"Правила облачења. Телевизијске станице дужне су да воде рачуна о избегавању непристојног облачења. Под непристојним облачењем се подразумева појављивање водитеља и других учесника у програму у одећи или обући са претежно обнаженим деловима тела или еротском конотацијом. Облачење у емисијама забавног програма може бити мање формално, али и тада треба водити рачуна о границама пристојности.

Примереност одеће врсти програма. Телевизијске станице имају обавезу да се страју да водитељке и водитељи, спикери и новинари буду обучени у складу са захтевима програма у којима се појављују. Нарочито информативне, дечје, образовне и научне емисије захтевају поштовање класичних правила облачења."

Samo da znate ni vi koji nemate veze sa elektronskim medijima niste oslobođeni navedenih obaveza u vezi sa ovim uputstvom, i to u dobroj veri, šta god sad to značilo:

"Савет РРА сматра да је обавеза емитера, контролних тела, институција цивилног друштва и свих грађана да у доброј вери раде на усавршавању, поштовању и примени Кодекса."

I na samom kraju uputstva, obavezujućeg, u dobroj veri, autori se pozivaju na slična uputstva, recimo Ofcom Broadcastиng Code. Ja lepo klik-klik, shift left, copy, paste u pretraživač, kad nema ništa. Kako nema? Pa nema zato što nema „и“ u engleskom.

Anyway, ima bata bubrege, prepravim „и“ u „i“ i pronađem uputstvo za elektronske medije u Velikoj Britaniji. Tako da, ako ste već pripremili čizme za blato, pa imate vremena, bacite pogled na ova dva uputstva.

Оpšte obavezujuće uputstvo о ponašanju emiterа

The Ofcom Broadcasting Code



Komentari (111)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

jaksa scekic jaksa scekic 23:28 19.09.2007

Bedak

"Установе јавног радиодифузног сервиса не смеју да емитују програм који је искључиво или доминантно заснован на телефонском гласању, СМС, e-mail и сличним порукама. Емитовање СМС, e-mail и сличних порука са садржајима који не крше законске и етичке норме понашања у јавном простору, дозвољено је уколико се поруке емитују путем трчећих слова (кајроном) као додатни садржај програма, односно као реакција гледалаца на емитовани садржај."

Propade ideja da se voditelji Eurosonga biraju preko SMS-a,koliko ja vidim ovo javni servis ne moze :)))

BTW il TV Duga samo na kablu ili fercera i po etru?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:33 19.09.2007

Re: Bedak

Maločas sam se raspitivala, bogami fercera po etru, kažu ljudi.
Ne mogu da pronađem podatke na sajtu u izradi radiodifuzne agencije, a nema ni na njihovom sajtu.
nsarski nsarski 23:41 19.09.2007

Re: Bedak

Cekaj, a u cemu bi bio problem ako bi se ovi pevajuci medjedi poskidali goli i tako se predstavili? Mislim, tako bi se, valjda, najzad smucili svakome ko ima mozga vise od onoga sto sam ja jutros oribao iz ustajalog tanjira.

U svakom slucaju, hvala ti do neba na linkovima, Jelena! Ja ove stvari nikad nisam video, i ne znam kako da ih trazim po internetu. Ovo je kao poseta drugoj planeti, samo sto svi pricaju srpski umesto engleski:))
jaksa scekic jaksa scekic 23:43 19.09.2007

Re: Bedak

Sad sam pogledao malo u svoje citabe,ne da fercera nego fercera i sa satelita,zato i moze da se gleda u CG

a ko nema sokocalo da okrece evo ima i na web-u pa moze da gleda

http://webtv.rtvduga.com (probao ali izgleda ne radi)

nema tehnika je cudo
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:44 19.09.2007

Re: Bedak

Kako god, vidim da ovih dvoje uopšte nisu skremblovani :)))
Pa evo sad ja kao građanka u dobroj veri objavljujem to.
jaksa scekic jaksa scekic 23:45 19.09.2007

Re: Bedak

Ima jos Ti cuda da se nagledas,samo se vrati :)),ovde je TV cudo nevidjeno
jaksa scekic jaksa scekic 23:46 19.09.2007

Re: Bedak

Koje dvoje?
nsarski nsarski 23:48 19.09.2007

Re: Bedak

Ne samo to, Jaksa, nego imam i odlicnog vodica kroz Wanderland!
(A ona baraba ode danas u mexico da gleda amor de mi vida na njihovom teveju:))
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:48 19.09.2007

Re: Bedak

pevajuci medjedi

:))))) đeđe međeđe
A vidi ovo.
nsarski nsarski 23:50 19.09.2007

Re: Bedak

Cekaj bre, jel ovo stvarno "pusCaju" ili je samo sLimljeno?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:50 19.09.2007

Re: Bedak

Koje dvoje?

Pa nekih dvoje приказаних експлицитно у полном чину без икаквих уметничких или научних претензија, а који представља легалну комерцијалну делатност.
jaksa scekic jaksa scekic 23:51 19.09.2007

Re: Bedak

Ajd dok samo mi caskamo dok ne dodje drustvo,neko mi rece da Tarot moze,kao to nije magija i okultizam
jaksa scekic jaksa scekic 23:53 19.09.2007

Re: Bedak


Re: Bedak #LinkKoje dvoje?Pa nekih dvoje приказаних експлицитно у полном чину без икаквих уметничких или научних претензија, а који представља легалну комерцијалну делатност.

Izvini Jelena kaze drug Cekic :". Ван овог периода секс се може приказивати и описивати само у контексту едукативних потреба или уметности (филмови и играни програми, радио драме), али и тада се препоручује опрезност.", Znaci to je sad za polaznike Vecernje skole
nsarski nsarski 23:56 19.09.2007

Re: Bedak

Cekaj, time je implicitno receno da je gornja muzika bolja od seksa, zar ne? Pa, zato Srbi izumiru, choveche! Sta kaze drzava, nadlezno ministrastvo, Crkva?

P.S. I, jos nesto: to sa Plitvickim Jezerima, zar to nisu neke teritorijalne pretenzije?
jaksa scekic jaksa scekic 23:58 19.09.2007

Re: Bedak

Nista Vi to tamo nemate,ovde je TV zivot,obrnu karte i lepo znas sta te sutra ceka,il da ides na posao il ne,dal' te sef voli il ne voli..sve karte znaju..a mene ucilo da gledam u pasulj,mozda bi i ja tako mogao,cetiri gomilice po..
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:59 19.09.2007

Re: Bedak

Ne spominje tarot, ali kaže:

"Прорицање судбине, тумачење хороскопа и слични садржаји. Забрањено је емитовање програма заснованих на прорицању судбине, тумачењу хороскопа и сличним садржајима који се не могу категорисати у предвиђену и законом нормирану делатност. Будући да постоје основане индиције да се ова врста програма заснива на злоупотреби лаковерности гледалаца и на одређеној врсти финансијске злоупотребе настале због необавештености гледалаца емитовање ове врсте програма није дозвољено."

Kaže i da je zabranjeno promovisanje kockanja. Ovi na Eurosportu što prenose takmičenje u pokeru bi se loše proveli sa našom radiodifuznom agencijom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:02 20.09.2007

Re: Bedak

Cekaj, time je implicitno receno da je gornja muzika bolja od seksa, zar ne

e nsarski, sto si naivan. pa zar nisu engleskinje jos onomad dale prednost cokoladi i shoppingu? ;-)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:09 20.09.2007

Re: Bedak

a nsarski gleda li gleda i ne veruje.
o tome ja pricam, treba svi da gledaju da ne zaborave.
nsarski nsarski 00:09 20.09.2007

Re: Bedak

Mozda su rekle (dale pednost). Ali, to je statisticki. Pojedinacno - e, tu situlacija izgleda sasma drukse:) Sta kazu sremice, btw?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:24 20.09.2007

Re: Bedak

Nenade, ona cetvorica goli? Mm? Ne bi valjalo:)
Ali onaj Spot sa onom pesmom koju smo kao klinci pevali: Oj drugovi jel vam zao...rastanak se primakao....na Tjentistu, kao mladi pioniri, pa svi zajedno,u horu, citava Jugoslavija, je dno, dna.... Kako mi je muka od svih njih. Pa, to narod voli, zato i gleda. Da li su pojedine stanice dobile frekvencije, ili ne, ko te pita. Samo i ovde kod nas, tebe i mene, ima raznih Jery Springera, Mori Povica i tako, toga....Srozali se standardi. Strmeknuli se u provaliju. Sada nam ostaje da sacekamo meteorsku kisu, pa ko prezivi.
A sada ozbiljno. Podelili smo se generalno na vanzemaljce i one druge.
nsarski nsarski 00:30 20.09.2007

Re: Bedak

Pa, jbga, Helena Pavlovich, meni drugar iz N. Zelanda (zna ga Jaksa) poslao zehebancije radi pesmu nekih takvih zabavljacha:
"Oj, medjedeeee, gorska zhivotinjo/ ko te cheshlja, ko li te umiva?
Mene cheshlja gora vilovitaaaa/ i umiva rosa jutarnjaaaa...!
Ooooooooooooooooj!"

Ja mislim, zezhau se - al nisam bio u pravu, kako vidim.

P.S. Zainteresovanima siljem or'ginal slimak.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:47 20.09.2007

Re: Bedak

Jao, posalji nam Medjeda, molim te! Ovo je fenomenalno. Neko ce morati da se pozabavi,ali ozbiljno, da naucno dokaze da kod nas ipak manjka nesto u genetskom kodu, opstem. Genska supa se ohladila:(
jass jass 08:14 20.09.2007

Re: Bedak

i u etru, i u etru....

U Banatskom Novom Selu (prvo mesto kada se krene iz Pančeva za Vršac), tamo mi živi deda, B92 šušti sa snegom, ali zato duga čista ko suza. Mislite o tme ;-)
nikson nikson 23:49 19.09.2007

o

jel pio neko vodu sa plitvickih jezera? nije, dobro, ajmo dalje - neznanje je ovde uobicajeno...

jelena, ne znam gde si bas nasla dugu, preporucujem most ) ali gde toliko takvih stanica u novom sadu? pogledajte ovde oko krusevca...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:56 19.09.2007

Pornografija

Vratite nam Cicolinu:)
Manja steta.
dok mi drugarica nije otvorila oči.

A rekoh ti da ne otvaras:)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:05 20.09.2007

Re: Pornografija

To je ta ista drugarica! Provalio si.
Nije ni čudo šta sve gleda kad voli da joj ventilator duva u glavu :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:59 19.09.2007

duga=sps?

ta duga? sto je nocu prokazivala pornice?
Izvinite, Lepa Brena je vrh.

Draga Jelena, da nije bilo Fahrete Jahic i Minimaxa/Rake, ne bi ni ovi ostali postojali (tako lako). ona im je i otvorila vrata i potrudila se da je slusa mnogo mladih ljudi. ona je problem. da je moj blog, ja bih je spalila ko vesticu, ali nije moj blog (pa je spali ti
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:03 20.09.2007

Re: duga=sps?

Duga i sada trenutno prikazuje neko dvoje... ma da ti ne pričam šta rade...
A za Fahretu se potpuno slažem.
jaksa scekic jaksa scekic 00:09 20.09.2007

Re: duga=sps?

Jelena Krajšić
Duga i sada trenutno prikazuje neko dvoje... ma da ti ne pričam šta rade...A za Fahretu se potpuno slažem.


Vi i ne znate,negde sedamdesetih godina fotoreporter Novosti Velimir Meda je slikao doticnu F.Jahic na Novosadskom strandu...ja bio u V.Novostim i pomagao tadasnjem uredniku srednjih strana legendarnom Branku Bosicu da pisemo textove.Slikao je Meda u nekom bikincu ili tako nesto,a BTW prvi ju je lansirao Cvetkovic iz C.Zvezde.pevala u Hotelu Tas,.e onda ju je uzeo MiniMax i postade zvezda..Mislim da negde kod mojih jos imam te srednje strane

PS:Il ono dvoje jos vedzbaju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 20.09.2007

Re: duga=sps?

Vi i ne znate

Zna se, zna se:))
Mislim da je bio toples, il nesto skroz prozirmo...
A nije bilo sta lepo da se vidi:(
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:15 20.09.2007

Re: duga=sps?

Sad je već gomila :)
Ju, ju, ju, gospodine Cekiću, pa je l kontroliše to neko?
angie angie 00:22 20.09.2007

Re: duga=sps?

jbte jelena, ko su bre ovi ljudi, to ko da je neko povatao po prigardskim dvorishtima, shta je brate ovo, je su l to profesionalni pevachi, snimatelji reziseri, urednici-mislim, prosto je fantastichno!
nsarski nsarski 00:23 20.09.2007

Re: duga=sps?

Pa, to i ja pitam, angie. Mislim, jel TO ono sto vidis kad uljucis tevej u Srbiji? Mislim, bila si tamo do otoic, valjda si videla:)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:28 20.09.2007

Re: duga=sps?

jel TO ono sto vidis kad uljucis tevej u Srbiji?

Da, nsarski, TO vidiš, sa običnom sobnom antenom. Eto. I tako po ceo dan.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:28 20.09.2007

Re: duga=sps?

Jelena, u Americi ima pedeset miliona programa od kojih sam, licno, gledala dva, tri. Posto sam uglavnom vreme pred TV-om provodila flipujuci kanale do momenta kada vise nisam znala koji kraj od kog filma gledam, resila sam da downloadujem program. Sada je u kuci moguce videti desetak kanala, plus HBO. Od sada kada gledam film, odgledam ga bez prekida.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:34 20.09.2007

Re: duga=sps?

pa i ja tako nekako. nekoliko naših "velikih", nekoliko hrvatskih, jedan bosanski, par muzičkih, deset sportskih (to se ja ne pitam), history, discovery, national geographic, bbc, cnn, bbc prime i to je to.
nsarski nsarski 00:35 20.09.2007

Re: duga=sps?

OK, kad je tako, samo da upamtim.
Bio neki nas drugar u razredu (gimnazija), ja zapalio sa casa, pa se vratim negde u sred, i vidim ga na ulici. Pitam: "Sta je, sto nisi na casu?". On kaze: "Izbacila me (nastavnica, naravno)". Pitam: "sto te izbacila?" On kaze: "Zgranjavao sam se".
Znaci, da se ne zgranjavam, da ne budem izbacen. Hvala jos jednom, u svakom slucaju:)))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:49 20.09.2007

Re: duga=sps?

Ocisti svoje programe i gledaj filmove ko ja. Jel moze to kod nas?
AlexDunja AlexDunja 00:56 20.09.2007

da se ne zgranjavas

nego sta!
pa vi ljudi kao da ne zivite u srbiji(lol):)))
a ima vas.
gde god se okrenete je duga, ne samo na tv-u.
pogledajte vlastin blog.

ponekad imam utisak da na srbiju(koju toliko volite)
gledate kao na egzoticnu razbibrigu.eto.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:44 20.09.2007

Re: da se ne zgranjavas

Ma ne kao na razbibrigu vec kao na muku. Egzoticnu:))
angie angie 03:07 20.09.2007

Re: duga=sps?

E sharski ja ovko neshto nisam videla, dodusha, slabo sam konzumirala teveja, vishe sam londrala, tako da nisam merodavna, ali sam u tom londranju, videla gomilu ovakvih po bgdu, ono promenio se milje potpuno, chak su i neka zshticena mesta pala, sad samo josh Mlava, Sokolac itaj rad imaju one stare goste-ko je preziveo sa sve osobljem. Videcesh uostalom-jedva chekam prenerazene utiske:))))
Radojicic Radojicic 00:48 20.09.2007

ljudi dobre volje

Nsarski dok se ne vratis evo daju i za nas opciju i to iskljucivo ako smo dobre volje

RTV DUGA KONAČNO NA SATELITU!
Poštovani posetioci našeg sajta, dragi gledaoci, i svi ljudi dobre volje širom Evrope i sveta!
Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da je RTV Duga konačno krenula da emituje i svoj satelitski program!
Tehnički podaci su:
satelit EUTELSAT W2 @ 16,0 East
frekvencija 12728 MHz
symbol rate 26050
polarizacija Vertikalna

i kviz majko mila, kad se setim Mlakara samo
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:19 20.09.2007

To mi reci,

pa samo mi je još to falilo u životu mom dijasporskom...al' će da se obraduju ovdašnji pripadnici manjine,koja to nije, ihaaaj!
kuki kuki 00:53 20.09.2007

Mica

Mica Trofrtaljki je oduvek bilo a i bice. Problem je sto je to postalo mainstream.

A sto se tice Agencije, pa i to je mainstream: pravoslavni talibanizam!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 01:09 20.09.2007

Re: Mica

Ja da sam emiter, zahtevala bih da preciziraju šta znači "i sl." u uputstvu:

(пенетрације, оралног секса, мастурбације и сл.)
(додир, пољубац, стриптиз и сл.)

Kao i da preciziraju koja konkretno obuća! i odeća može:

у одећи или обући са претежно обнаженим деловима тела или еротском конотацијом


Možda deluje kao preterivanje, ali smo imali devedesetih priliku da vidimo totalni medijski mrak, pa me ne bi začudilo da počnu kad im zatreba da progone nepodobne na osnovu ovih nedefinisanih pravila. Ko se jednom opeče...
AlexDunja AlexDunja 01:42 20.09.2007

Re: Mica

obuca sa pretezno obnazenim delovima tela ili erotskom konotacijom????
ne znam sta je to:))
mozda
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:45 20.09.2007

Re: Mica

Pa mogu ljupke glass slippers, zasto da ne. Ne vide se ispod stola.
Queeria Queeria 01:57 20.09.2007

Živela TV Duga

Sve mi diraj samo mi Neđu Kostića ne diraj...

Ljute pederdžije: Uzdasi sa Zmijanja

Ja sam se mnooooogo dobro zabavljao uz Neđu i Dugino poselo...

Ako neko 'oće da idemo zajedno na Dugino poselo, nek se javi :))

A sada jedan ultra mega giga hit Jurica Blažević "Narkotici"

Samo za Jelenu i društvo s bloga :))

pidola pidola 02:21 20.09.2007

Re: Živela TV Duga

ih bre,pa gde nadje sada ovo da stavis,u ove kasne sate.
toliko umoran,al noga sama radi u ritmu,evo poce i druga,ruke odose gore,gotovo... :)
pidola pidola 02:35 20.09.2007

au

dobro jelena,
pa sto nisi stavila neko upozorenje.
da svako gleda na svoju odgovornost.
za one sa slabijim stomakom,
zabranjeno za mladje,na primer sezdeset godina(posto ni neko od trideset,cetrdeset ne moze bas tako lako da podnese),barem nesto. :)

bas mi lepo bilo dok nisam znao.
i posle zasto je nama ovako,nikako.
kako moze da bude bolje,kada ovoga(ne znam sta je),ovakvih stvari(i dalje ne znam sta je),ima mali milion.
milos.urosevic milos.urosevic 02:57 20.09.2007

Ma da je sljam samo na televiziji bili bis

Pazi situaciju sa puta po Italiji - sedim sa devojkom u nekom restoranu brze hrane u Rimu, i ulazi horda polugolih devojaka koje nakon sto su uzele hranu krecu ka delu u kome smo. I meni izleti "pazi ove glupace - ko u Strahinjica Bana", i onda cujem njihovo kokodakanje na srpskom naravno: "Jesi videla onog tipa kako nas je gledao?" i sl.
Jadnice, nisu skapirale da ih ljudi gledaju jer ne vidjaju cesto devojcice uzrasta srednje skole obucene kao kurve, narocito ne u po bela dana i ne na potezu izmedju Panteona i Crkve Sv.Petra.
Ja, jadnik, nisam shvatio da samo nase "ribe" (ok, plus Crnogorkama i Bosankama) mogu da se vide u takvom izdanju na zapadu... Uveli smo i pravilo cak, nakon nekoliko puta ponovljenog iskustva, - "ili su 'nase' ili su na poslu..."

e to je nazalost proizvod ne eksplicitnog sadrzaja nego onog kog verovatno podvode pod umetnicki izraz tipa Karleuse, Goge, Ksenije Pajcin i sl.

Pritom evo i primera koji posle klinke slede bez pogovora i to u skoli, na ulici, na putu pogotovu...

Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 18:37 20.09.2007

Re: Ma da je sljam samo na televiziji bili

Super je sto se svi uhvate za gole pevacice i kako je to los primer za klinke, a niko da se uhvati za muske kretene, sportiste sa tetovazama i milione koje su potrosili na kurve i mankenke, mafijase, dizelase, opake muskarcine i ostala macho sranja, kako sve to lose utice na decake!!!
tuzlanac tuzlanac 03:04 20.09.2007

duga

hajd' idemo, nedjo brale,
da branimo pravoslavlje.
da branimo mjesta nasa,
od balija i ustasa.

onda ide u spotu deset godina od "oslobodjenja" srebrenice...
Vlasta Vlasta 07:57 20.09.2007

Đe me nađe...:-)))

Znaš da jedva smirim očni živac, što mi to radiš? Jednom me drug nazvao i kroz suze rekao da prebacim da vidim na DuZi nekog čarobnjaka sa plaštom, koji ženama predviđa budućnost (udaja). Ovako je to zvučalo, otprilike:

- Jel možete možete da mi kažete nešto za udaju..
- Udaćete se 8.maja za Džona Smita iz Njujorka......
- Za doktora Petra Petrovića iz Beograda, za mesec dana, tačno...
- Tačno za pet dana pronaćićete puno para (hiljade evra) na ulici, nemojte ništa više da radite...

A one su sve sretne rekle:
- Aha, dobro, hvala vam!

Nisam čula da se žene žale. Jel to znači da su se udale za Džona Smita ili šta?

A što se kodeksa tiče, to samo tako piše na papiru. Neće biti pornografije stranih produkcija, ali pornografije nad narodom hoće. I kao važno nam je da li prezenterke sunčaju poprsje pod reklektorima, a nije to šta se priča...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:04 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

Pogledaj ovo, nisam čula ni da se žalio čika koji je verovatno stavio sav novac na Dortmund. Ako je zvao da pita za savet, najverovatnije je i poslušao savet.
Vlasta Vlasta 09:15 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

Dok ima ovaca treba ih i šišati.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:36 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

Dok ima ovaca treba ih i šišati.

Ima u tome nešto, ali ipak mislim da je normalno da građani budu zaštićeni od ovakvih prevara. On im ove laži naplaćuje. Prevara je prevara. Na kraju, tako piše i u uputstvu radiodifuzne agencije, samo ja ne znam da li program ovog Berluskonijevog drugara ide u etar i od kada je dato uputstvo. Mada, opet, mislim da su i pre ovog urnebesnog uputstva postojali neki zakoni, propisi, šta god, bar što se ovih gledača u pasulj tiče.

Nego, moram da naglasim, možda u tekstu gore nije dovoljno jasno: u uputstvu piše da je zabranjeno emitovanje materijala koji može higijenski štetno da deluje. 'Ajd sad da te čujem, ovo da mi objasniš :))
jaksa scekic jaksa scekic 09:40 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))


Sedim Ti ja tako na aerodromu u Ljubljani i vidim dvoje,ona odlazi on ostaje...i on njoj kaze:"Jao sto si mi danas lepa,kao da si sisla sa Pinka"
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:11 20.09.2007

Jao Jakša,

ne staj mi na muku...lepo mi je zlo od tog kriterijuma lepote, koji je ovde zarazio toliko sveta, da bi komotno mogli da proglase epidemiju i počnu da ih pelcuju protiv gluposti.
Milena Mitic Milena Mitic 10:13 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

jaksa scekic

Sedim Ti ja tako na aerodromu u Ljubljani i vidim dvoje,ona odlazi on ostaje...i on njoj kaze:"Jao sto si mi danas lepa,kao da si sisla sa Pinka"


jel odlazi da mu se vise ne vrati?... (hocu reci: nadam se) :))))))
Vlasta Vlasta 10:14 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

Turićemo mi tebe tamo Jakšo, da se podmladiš i prolepšaš, ipak si javna ličnost. A ovo za hidžijenu neće zdrav razum da objasni. Higijena duha možda?
jaksa scekic jaksa scekic 10:19 20.09.2007

Re: Jao Jakša,



Imam dodatak za Tebe,

1.jedne godine odvedemo mi dete u Sloveniju "Tragom bratstva i jedinstva",da vidi Ljubljanu,Bled,Bohinj,Portoroz,izvor Savice,i ujutru u Ljubljani dok smo se setali po Tromostovlju i pokazivali mu znamenitosti kaze on meni"Ajdmo da kupimo novosadski Svet".Ja padnem u nesvest i velim,ma sta ces ovde to da kupujes,toga ovde nema".Sta ces,slab na dete odemo do novinarnice,pitamo smerno da li ima Svet i zena odgovori"Ima samo jos jedan komad,to se prvo rasproda".Nisam mogao da zivim od njega

2.Setam ja tako Koprom,cekam da mi poprave auto u servisu i natrcim na neku diskoteku.Glavna reklama je bila za "Balkansku noc",gosti Mile Kitic i kompanija...

3.Piran,divan grad,setnja,restoran kod Ive(najbolja stvar brancin na povrcu",stize "bembara" sa otvorenim krovom a iz ozvucenja 4X70 wati tresti Ceca do daske..i tako ceo dan
RumuUn RumuUn 10:44 20.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

Jel možete možete da mi kažete nešto za udaju..
- Udaćete se 8.maja za Džona Smita iz Njujorka......
- Za doktora Petra Petrovića iz Beograda, za mesec dana, tačno...
- Tačno za pet dana pronaćićete puno para (hiljade evra) na ulici, nemojte ništa više da radite...

Pa ovo zvuči kao Milan Radonjić, definitivno najveća faca na tarot nebu :)

-Da li imam zakopano blago u kući?
-Imate, zakopala vojska armagedona pre 9 milijardi godina, samo kopajte

-Kad ćemo ja i moj muž da prestanemo da budemo podstanari?
-Kad kupite stan

- Da l' će sin dobiti vizu?
- Vaš sin mora da se prijavi za projekat lansirne rampe za Mars, tako će dobiti vizu.

Ili kad se predstavlja
- Milan gospođo, ne Inter, Milan... :)

etc etc

I preporuka za BN televiziju duga i palma plus su nula, dok ne vidite kleopatru u talk showu ili njigovu muzičku produkciju :)

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:53 20.09.2007

Ja to govorim

sve vreme i svi kao "preteruješ"...to ovde tutnji na sve strane, ko na Ibarskoj magistrali (koja je, ruku na srce, u poređenju sa ovim likovima, ko stara aristokratija), svi klinci Slovenci to slušaju, a moja deca su rogata, jer svi znaju da im je majka Srpkinja, a oni ne slušaju tu muziku - samo čekam da im neko da uput za pregled kod specijaliste...to su plakati na sve strane, od likova koje nikad pre videla nisam, niti mogu imena da im zapamtim, a koji sviraju ili pevaju po svemu što ima više od 8 stolica i 2 stola, pa sve do poslednje posete krimo-udovice, koja kerebečila sa svake ograde i zida, sa sve reklamom za kurtone, sponzorske firme...na mozak su mi se svi popeli, da živim u Požarevcu, manje bi me zagluvljivali ovim napastima...a novine...sva bombaj štampa, sise napred, dupe pozadi, ima ovde da se kupi i normalno, razgrabljena...eno ima i u dragstoru u mojoj zgradi, koji je velik kao telefonska govornica...lepo me muka vata.
Milena Mitic Milena Mitic 07:15 21.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

RumuUn

Pa ovo zvuči kao Milan Radonjić, definitivno najveća faca na tarot nebu :)

-Da li imam zakopano blago u kući?
-Imate, zakopala vojska armagedona pre 9 milijardi godina, samo kopajte

-Kad ćemo ja i moj muž da prestanemo da budemo podstanari?
-Kad kupite stan

- Da l' će sin dobiti vizu?
- Vaš sin mora da se prijavi za projekat lansirne rampe za Mars, tako će dobiti vizu.

Ili kad se predstavlja
- Milan gospođo, ne Inter, Milan... :)

ako je ovo autenticno pocecu da sumnjam da je covek "ubacen" da ismeva i celu "TV tarot prorocice" pricu i lakovernost naroda.... :)
RumuUn RumuUn 12:30 21.09.2007

Re: Đe me nađe...:-)))

ako je ovo autenticno pocecu da sumnjam da je covek "ubacen" da ismeva i celu "TV tarot prorocice" pricu i lakovernost naroda.... :)

Čuo ušima svojim :)

A da ne pominjem izjave, nažalost neshvaćene od tih koji se javljaju, parafraziram:
-Nemojte slučajno da idete kod lekara ili da učite da bi položili istpit, tarot je lek za sve...
-Ovo nije humoristička emisija, ovde se javljaju ozbiljni ljudi...

Nego da se ne udaljavam od teme bloga...
milosib milosib 10:59 20.09.2007

Svet je svuda slican

Pre neki dan sam opasno poblesavio kada sam shvatio da moja deca, izuzimajuci najmladje, znaju pesme ovih trofrtaljki samo tako. Krene objasnjavanje i sve u svemu odgovor je da neznanje povlaci odstranjivanje iz drustva i sl.
Jesu one male, al' nedostaju mi argumenti. Sve one znaju i da je klasika lepsa i rock je odlican , ali drustvo to slabo slusa. Zakljucim da jedino mogu da pribavim jos vise one muzike koju ja smatram dobrom no zabrana nema.

Na moje teze da su to mahom drolje ( koristio sam teske izraze u stanju visoke dusevne razdrazenosti) one pitaju po cemu su Madona, Shakira i njima slicne bolje. Ono sto jes' jes'. Sve one nesto pevaju, ali glavno je igranje , da ne kazem eksplicitno seksualno uvijanje tela.

Ovde se povede rasprava o pocecima ove lobotomije, pa neko pomenu Fahretu i sl. Sve to stoji, ali me deca ubedise da nam je to uvezeno. Glavni problem je sto se ovde to namece kao obrazac ponasanja i to me nervira i brine. Slabo stojim sa evropskom omladinom i ne znam da li se njima ovo servira kao uzor, ali nesto tu opasno ne valja.
ivana23 ivana23 11:18 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

milosib
Pre neki dan sam opasno poblesavio kada sam shvatio da moja deca, izuzimajuci najmladje, znaju pesme ovih trofrtaljki samo tako. Krene objasnjavanje i sve u svemu odgovor je da neznanje povlaci odstranjivanje iz drustva i sl.Jesu one male, al' nedostaju mi argumenti. Sve one znaju i da je klasika lepsa i rock je odlican , ali drustvo to slabo slusa. Zakljucim da jedino mogu da pribavim jos vise one muzike koju ja smatram dobrom no zabrana nema.Na moje teze da su to mahom drolje ( koristio sam teske izraze u stanju visoke dusevne razdrazenosti) one pitaju po cemu su Madona, Shakira i njima slicne bolje. Ono sto jes' jes'. Sve one nesto pevaju, ali glavno je igranje , da ne kazem eksplicitno seksualno uvijanje tela.Ovde se povede rasprava o pocecima ove lobotomije, pa neko pomenu Fahretu i sl. Sve to stoji, ali me deca ubedise da nam je to uvezeno. Glavni problem je sto se ovde to namece kao obrazac ponasanja i to me nervira i brine. Slabo stojim sa evropskom omladinom i ne znam da li se njima ovo servira kao uzor, ali nesto tu opasno ne valja.

Dobro je dok im nije ''uzor'' Britni Spirs!
milosib milosib 11:22 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

Uh, nju je trebalo posebno navesti.
RumuUn RumuUn 11:32 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

po cemu su Madona, Shakira i njima slicne bolje

Porediti madonu i seku aleksić je ipak glupo.

i sve u svemu odgovor je da neznanje povlaci odstranjivanje iz drustva i sl.

tužno je to društvo.
Populacija koja u srbiji sluša ne znam billy idol-a ili wes montgomery-a ili mariju dolores praderu.... ili bilo šta što nije seka aleksić koja potura skidanje gaćica pred svakim ko ima dovoljno keša kao obrazac ponašanja je mala ali ipak postoji.

društvo treba birati među tim ljudima (nije da ih idealizujem)
cassiopeia cassiopeia 11:36 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

milosib
Glavni problem je sto se ovde to namece kao obrazac ponasanja i to me nervira i brine. Slabo stojim sa evropskom omladinom i ne znam da li se njima ovo servira kao uzor, ali nesto tu opasno ne valja.


Da ne valja, ne valja. A da je svuda slican, nisam sigurna.
Imala sam prilike da vidim evropsku omladinu u vise gradova Evrope i mogu vam reci da ovoliko golotinje i jednog, kloniranog prostackog stila u oblacenju ne videh nigde. U Amsterdamu devojku u mrezastim carapama i minicu - sto je ovde deo skolske uniforme - mozete videti samo kvartu crvenih fenjera. Mladi su nekako manje uniformisani nego kod nas, vise slobode i stila u odevanju imaju. Kad vidim ove klonirane srednjoskolke sa dekolteom do pupka, golih stomaka u sred zime ja se samo zapitam videse li ih roditelji kakve iz kuce izlaze. Kod nas nema razlike u odevanju kad se ide u skolu, kad se ide u provod, sto kila sminke mozete videti u 8 ujutro. Pinkizacija traje vec poduze i kraj se ne nazire. Sto vise razmisljam o tome sta se nudi na tv-u, kakvi se modeli serviraju sve sam bliza resenju da cu kad dobijem dete televizor izbaciti iz kuce.
milosib milosib 11:44 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

Porediti madonu i seku aleksić je ipak glupo.

Moja deca ne trpe takve odgovore. Pomozite mi molim vas da smislim argumente. Meni odmah pada na pamet da je Madona slavu i stekla provokativnim tekstovima prepunim seksa, a uz to je islo i oblacenje i nacin igranja.
Inace slazem se da je kod nas to dovedeno do krajnjih granica.
Sto se tice skidanja gacica svakom ko ima kesa, podsecam na izjavu Merlinke, posle svog prvog velikog filmskog hita " nadam se da je ovo poslednji k...c koji sam morala da p....im za ulogu". Nadam se da nisam bio previse vulgaran.
RumuUn RumuUn 12:24 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

Nijeste bili previše vulgarni shvatio sam šta želite da kažete.

Ne znam kolika su vam djeca, vjerovatno će i sama brzo shvatiti.
Za sebe znam da jesam shvatio. (potičem iz provincije, grand je bio jedina ponuđena opcija, nema izbora).

Ne znam, teško mi da branim madonu ne slušam je previše, al eto npr glasovne mogućnosti su svakako razlika, a i za madonu znam da ima barem jednu pjesmu (a ima ih naravno više) gdje se ne pominju sise, pare, porsche, whiskey i šta već seka glorifikuje.

Nikako ne kažem da je madona idealna, ali ajde recimo da je pošteno reći da je ono što me zanima od pjevača glas (seka kaska za madonom sigurno), scenski nastup (neko će ih tu izjednačiti), a od pjesme muzika (sintisajzeri sa granda svakako nijesu na nivou madone) i tekst (i ovdje se ponekad mogu izjednačiti). Svakako je više pluseva na strani madone.

Zakomplikovao sam, najbolji argument protiv seke je da djeci pokažete slike ljudi sa njenih koncerata, a razgovor o bilo čemu normalnom (ne sumnjam da su vaša djeca obrazovana) će ih brzo udaljiti od tih ljudi.
Kod mene je uspjelo.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:47 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

od pjevača glas (seka kaska za madonom sigurno), scenski nastup (neko će ih tu izjednačiti), a od pjesme muzika (sintisajzeri sa granda svakako nijesu na nivou madone) i tekst (i ovdje se ponekad mogu izjednačiti). Svakako je više pluseva na strani madone.

Pa sad, ja bih rekla da je obrnuto - da se Madona i Seka mogu pre izjednačiti po glasovnim mogućnostima i kvalitetu muzike nego po scenskom nastupu i tekstovima. Kako god, Madona je pre svega radnica, to se vidi i čuje, Madona sigurno radi po ceo dan. Ne bi bila to što jeste da nije tako.
No, to sve nije važno, Madonine vrednosti su diskutabilne, Sekine nisu, to je osnovna razlika.

Da dodam, ja nemam ništa protiv oskudnog oblačenja, nemam ništa ni protiv izazovnog ponašanja, igranja, razgovora ili kako piše u uputstvu RRA oblačenja "са претежно обнаженим деловима тела или еротском конотацијом". Nemam decu, pa možda zbog toga, ali za mene je oskudno oblačenje najmanji problem. Te u tom smislu i ne bih da poredim Madonu i Seku. Smatram da je u redu da obe imaju publiku, onoliko koliko se potrude toliko publike će i imati.

Problem je Duga zbog muzike i celog programa protkanog izrazito nacionalističkim tekstovima, problem je krađa novca putem sms poruka i gledanja u pasulj, a najveći problem su oni koji bi trebalo da sprovode zakone i koji ovo ne bi smeli da dozvole, dakle RRA, a koji dozvoljavaju. Kada vidimo kakvo je uputstvo emiterima izdala ova agencija, samo po sebi u nekim tačkama suludo, i šta rade emiteri, recimo Duga, e onda dolazimo do još nekoliko novih problema. Jeftine i bezvezne muzike i golišavih teta ima svuda u svetu, ali nema svuda u svetu vlasti koja dozvoljava širenje mržnje, prevare, krađe, nepismene ljude koji propisuju nedorečena i nedefinisana pravila, ali sebi dozvoljavaju da objašnjavaju šta je erotika, i koji još posle ne sprovode ta svoja nepismena pravila.
RumuUn RumuUn 14:00 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

Da, rekoh da sam se zapleo u seku i madonu, ne slušam baš ni jednu ni drugu, tako da sam vjerovatno omašio.
A i milosib i ja smo se svakako udaljili od teme bloga.

A za ovo ostalo što ste napisali preporuka od mene.

Mada je, po meni, Duga manji problem, upravo zbog eksplicitnosti u nacionalizmu, varanju, pasulju.
(ne opravdavam, mislim da se s time lakše izboriti)
Po meni su veći problem nacionalizam, varanje, pasulj, skriveni u raznorazne šarene oblande a upravo je to ovo pravilo RRA.

pnbb pnbb 17:59 20.09.2007

Re: Svet je svuda slican

Kad vidim ove klonirane srednjoskolke sa dekolteom do pupka, golih stomaka u sred zime


pa sta, u bg jedva da dobaci do -10 , a ovde iste takve stoje i na -40

to kloniranje, to ti je globalna pojava...

eventualno da povatas neku izolovanu, alternativnu omladinu, al i oni su klonirani, samo na svoj nacin
ElectricDreams ElectricDreams 11:34 20.09.2007

Prokleti puritanci

Misliiim šta reeeeći?
Goran Nikolić Goran Nikolić 11:52 20.09.2007

duga

E pa moram naci taj kanal
malo mi je BN, Most, Palma plus........
ruza26 ruza26 12:07 20.09.2007

Javni servise, oprosti se od pornografije

Sta hocete! .Uma je super! Barem covek moze da se nasmeje! Takav program emituju brojni vlasnici frekvencija, pa i nacionalnih. SOS kanal, Pink, Palma, TV Most... uglavnom ga vode neke "slatke" devojke koje ponavljaju jednu ili dve recenice i po pola sata... cesto gramaticki potpuno krivo srocene... Ovaj barem skakuce kao davni predak, pa je sve jasno.
Vec sam dugo u fazi da TV mogu gledati jedino ukoliko mi je daljinski u ruci (cini mi se da bih bez ekrana i mogla) i najcesce prebacujem kanale... Ovi ozbiljni emiteri, gde se ponekad i nadje nesto dobro, udavise s reklamama.
Najvise me, ipak, izludjuje skremblovanje. Kablovski operater nam je IKOM, placamo pretplatu. Javni servis nam je RTS, placamo pretplatu. I, najcesce na zahtev RTS-a IKOM skrembluje kanale koji prenose sportske dogadjaje koje je, kao, RTS platio da emituje. Nema veze sto tog trenutka, dok se skrembluje HTV-2 ili OBN ili Eurosport RTS ima nesto sasma drugo (skupstina, 48 sati svadba, reprizne serije - to je okosnica programske sheme naseg javnog servisa) ali ne dozvoljava da gledamo fudbal (to mi i nije toliko zao), odbojku, kosarku, tenis... Za sada ostaju samo na sportu... sve se plasim da ce jednog dana prosiriti te zahteve i na druge vrste programa...
U ugovoru kojeg smo potpisali sa IKOM-om nigde nema reci o skremblovanju nekih programa na zahtev drugih emitera, sve sto sam od njih mogla saznati jeste drska recenica: Uvek cemo to raditi kad RTS to od nas zatrazi!
Ne znam mnogo o propisima kojima se regulise rad kablovskih operatera ali sam sigurna da mnogo toga ili nije regulisano ili oni krse propise. Ne verujem da im je dozvoljeno postavljanje kablova na zgrade, pa prebacivanje istih s jedne na drugu... znam da je KDS PTT-a sporo sirio svoju mrezu jer su to radili po propisima... a ovi se razgranase brzinom munje. Znam da su i drugi slicni ali iz napasti hteli smo da promenimo operatera ali oni imaju dzentlmenski sporazum - valjda su podelili interesne sfere...
A nas javni servis? Ma koliko razmisljala, osim emisije Oko - oba voditelja rade dobro, nema niti jedne informativne emisije koju bi covek mogao odgledati od pocetka do kraja. A ta je emisija isla u vreme kad vecina ljudi i ne gleda TV. Tuzno je reci ali zaostaju za HTV-om sto godina. Govorim o inventivnosti u osmisljavanju i realizaciji programa... Jasno mi je i da je u Hrvatskoj situacija od pocetka 90.ih bila drugacija, da oni godinama ubiru veliku pretplatu, da su zbog toga sila po sebi, da su ovi nasi daleko siromasniji ali ne vidi se da poduzimaju ista kako bi stvarno i postali javni servis.
Ne verujem da ce se u dogledno vreme nesto promeniti. Spas je daljinski - dok odvrtim 40-ak programa ili me prodje volja za gledanjem TV-a il' naletim na kraj nekog filma koji nisam odgledala prosle sedmice na nekom drugom kanalu il' naletim na Dr Rosu na TV Avala, na brata R. Karadzica na TV Most., na Seku Aleksic, nemam tu Dugu ali imam TV Svet ili nekako slicno... blago nama. I jos se zalimo.
jaksa scekic jaksa scekic 13:10 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije

Najvise me, ipak, izludjuje skremblovanje. Kablovski operater nam je IKOM, placamo pretplatu. Javni servis nam je RTS, placamo pretplatu. I, najcesce na zahtev RTS-a IKOM skrembluje kanale koji prenose sportske dogadjaje koje je, kao, RTS platio da emituje. Nema veze sto tog trenutka, dok se skrembluje HTV-2 ili OBN ili Eurosport RTS ima nesto sasma drugo
Tu je problem sportskih TV prava.Kao prvo HRT je nelegalno u kablovskim kanalima u Srbiji jer HRT ne daje odnosno ne potpisuje ugovore za kablovsku distribuciju,samo potpisuje ugovore za individualne vlasnike sat antena,i oni dobiju kartice za pracenje kad je program skremblovan.Mislim da je slicno i za OBN.Drugo,kad HRT ili OBN plati sportska TV prava oni plate samo za teritoriju svoje drzave,a za satelitsku distribuciju,ali samo na broj prodatih kartica za pracenje programa.
OBN ima utakmice,ali nisam siguran da su platili i za emitovanje na njihovom satelitskom programu,tako da domaci emiteri imaju pravo da traze da se ekran zatamni.Tako je recimo na trazenje Centar filma,koji je vlasnik prava italijanske serije Opcinjeni za Srbiju trazio od SBB da zatamni HRT dok je ta serija bila na programu.Eurosport ima tkz pan-evropska prava za sport i za kablovsku distribuciju
ivana23 ivana23 13:29 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije

jaksa scekic
Najvise me, ipak, izludjuje skremblovanje. Kablovski operater nam je IKOM, placamo pretplatu. Javni servis nam je RTS, placamo pretplatu. I, najcesce na zahtev RTS-a IKOM skrembluje kanale koji prenose sportske dogadjaje koje je, kao, RTS platio da emituje. Nema veze sto tog trenutka, dok se skrembluje HTV-2 ili OBN ili Eurosport RTS ima nesto sasma drugo Tu je problem sportskih TV prava.Kao prvo HRT je nelegalno u kablovskim kanalima u Srbiji jer HRT ne daje odnosno ne potpisuje ugovore za kablovsku distribuciju,samo potpisuje ugovore za individualne vlasnike sat antena,i oni dobiju kartice za pracenje kad je program skremblovan.Mislim da je slicno i za OBN.Drugo,kad HRT ili OBN plati sportska TV prava oni plate samo za teritoriju svoje drzave,a za satelitsku distribuciju,ali samo na broj prodatih kartica za pracenje programa.OBN ima utakmice,ali nisam siguran da su platili i za emitovanje na njihovom satelitskom programu,tako da domaci emiteri imaju pravo da traze da se ekran zatamni.Tako je recimo na trazenje Centar filma,koji je vlasnik prava italijanske serije Opcinjeni za Srbiju trazio od SBB da zatamni HRT dok je ta serija bila na programu.Eurosport ima tkz pan-evropska prava za sport i za kablovsku distribuciju

Mi ne gledamo satelitski, vec redovni program HRT-a. Mozete se informisati na njihovom sajtu i registrovati
se za dobijanje nedeljnog programa 1. i 2. kanala (salju ga cetvrtkom), posto u nasim novinama ne daju uvek
prave informacije sta je na programu.
Program, za koji neka TV otkupi prava od druge TV, ne moze da se reemituje preko satelita. Tako da emiteri
sami iskljucuju ''satelit'' ukoliko preko njega emituju redovni program (RAI npr.).
jaksa scekic jaksa scekic 13:33 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije


Kablovski operateri u Srbiji "piratski" kupuju kartice za HRT,koji emituje svoj prvi i drugi program preko satelita.Kad imaju neku emisiju stranog porekla onda skrembluju program.Rai takodje ako ima nesto onda zacrni.Ovo ne vazi za one koji HRT prate preko normalne antene,odnosno ako zive u pogranicnom podruciju.
ivana23 ivana23 13:43 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije

jaksa scekic
Kablovski operateri u Srbiji "piratski" kupuju kartice za HRT,koji emituje svoj prvi i drugi program preko satelita.Kad imaju neku emisiju stranog porekla onda skrembluju program.Rai takodje ako ima nesto onda zacrni.Ovo ne vazi za one koji HRT prate preko normalne antene,odnosno ako zive u pogranicnom podruciju.

Zasto prvo ne proverite? Evo. sad u 15,05h pogledajte ima li filma na HRT 1, jer ukoliko je preko satelita, onda
je kodiran, kao sto pise:
http://www.hrt.hr/raspored/?raspored=2&datum=2007-09-20
ruza26 ruza26 13:59 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije

Tu je problem sportskih TV prava.Kao prvo HRT je nelegalno u kablovskim kanalima u Srbiji jer HRT ne daje odnosno ne potpisuje ugovore za kablovsku distribuciju,samo potpisuje ugovore za individualne vlasnike sat antena,i oni dobiju kartice za pracenje kad je program skremblovan.Mislim da je slicno i za OBN.Drugo,kad HRT ili OBN plati sportska TV prava oni plate samo za teritoriju svoje drzave,a za satelitsku distribuciju,ali samo na broj prodatih kartica za pracenje programa.
OBN ima utakmice,ali nisam siguran da su platili i za emitovanje na njihovom satelitskom programu,tako da domaci emiteri imaju pravo da traze da se ekran zatamni.Tako je recimo na trazenje Centar filma,koji je vlasnik prava italijanske serije Opcinjeni za Srbiju trazio od SBB da zatamni HRT dok je ta serija bila na programu.Eurosport ima tkz pan-evropska prava za sport i za kablovsku distribuciju

Citala sam da je SBB imao taj problem ali mi IKOM-ovi smo bez tih problema mogli pratiti Incantesimo sve dok su je i Hrvati emitovali...mislim na ovu, najnoviju valjda 9. sezonu.
Ne bih imala nista protiv da nemamo kablovsku, da nemamo HRT, OBN... da se zatamnjuje neki program ali da znam ZASTO, odnosno da mogu saznati zasto je to tako! Kako to da kablovski operateri mogu imati nelegalno neke kanale u ponudi? Valjda bi, i u ovoj situaciji, trebalo da se postuju neka pravila. Da se, ako nista, radi doslednije. Da sadrzaj programa ne ovisi o tome da li ce RTS zatraziti zatamnjenje ili ne. (HRT-2 prenosi atletske mitinge - B. Vlasic je ove godine u formi - to mozemo gledati...)
ivana23 ivana23 14:16 20.09.2007

Re: HRT

Poceo film, nije kodiran...
jaksa scekic jaksa scekic 14:16 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornografije

ivana23

jaksa scekicKablovski operateri u Srbiji "piratski" kupuju kartice za HRT,koji emituje svoj prvi i drugi program preko satelita.Kad imaju neku emisiju stranog porekla onda skrembluju program.Rai takodje ako ima nesto onda zacrni.Ovo ne vazi za one koji HRT prate preko normalne antene,odnosno ako zive u pogranicnom podruciju.Zasto prvo ne proverite? Evo. sad u 15,05h pogledajte ima li filma na HRT 1, jer ukoliko je preko satelita, ondaje kodiran, kao sto pise:http://www.hrt.hr/raspored/?raspored=2&datum=2007-09-20


Mislim da se ne razumemo,jeste da na HRT web sajtu pise da je skremblovan,ali ja taj film gledam na mom kabl-operateru,znaci formalno-pravno nelegalno,ako gledam HRT preko satelitske antene,a nema karticu onda je ekran crn

J
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:26 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornograf

B. Vlasic je ove godine u formi - to mozemo gledati

:)))
I ja navijam za Blanku.
ivana23 ivana23 15:01 20.09.2007

Re: HRT

Satelitsko emitiranje
Zašto se satelitski program HRT-a kodira?
Najjednostavnije rečeno: zbog autorskih prava. Ako je riječ o nekoj emisiji koju nije proizveo HRT, licencija za emitiranje koju moramo kupiti gotovo nikad ne uključuje slobodno satelitsko emitiranje. Čak ako bismo i željeli kupiti licenciju koja bi takvo što uključivala (što bi onda povuklo pitanje: zašto trošiti novac od pristojbe za nešto što onda odašiljemo i za gledatelje koji izvan Hrvatske ne sudjeluju u financiranju HRT-a), ona najčešće ne bi uopće bila dostupna. S druge strane, HRT za gotovo cijeli svijet emitira i nekodirani satelitski program "Slika Hrvatske" (naravno, ne s novcem iz pristojbe): na tom se programu također emitiraju samo one emisije za koje imamo pravo na to.
Zašto su kodirani "Milijunaš" i "Najslabija karika"?
Te se emisije, istina, proizvode na HRT-u, ali također prema licenciji otkupljenoj od vlasnika autorskih prava. U licenciji vlasnik prava izrijekom ne dopusta slobodno (nekodirano) satelitsko emitiranje.
- Zasto ne kazu da se moze gledati ukoliko posedujete kartcu?
http://www.hrt.hr/info/faq.php#satelitsko
jaksa scekic jaksa scekic 15:09 20.09.2007

Re: HRT

Idite na web stranu HRT TV http://www.hrt.hr/hrtsat/europa.php

u tu su informacije o kodiranju i kako se nabavlja kartica

J
ivana23 ivana23 15:38 20.09.2007

Re: HRT

jaksa scekic
Idite na web stranu HRT TV http://www.hrt.hr/hrtsat/europa.phpu tu su informacije o kodiranju i kako se nabavlja karticaJ

Stvarno sam bila tvrdoglava, a nisam bila u pravu.
Zao mi je zbog toga.
Mada, i dalje mislim da bi HRT vec tuzio kablovske operatere da nema nekog sporazuma...
jaksa scekic jaksa scekic 15:47 20.09.2007

Re: HRT


HRT ne moze da tuzi,a drugo u interesu mu je da se ovde vidi iz hiljadu i jednog razloga,ali mogu da tuze vlasnici programa,odnosno vlasnici filmova
AlexDunja AlexDunja 20:31 20.09.2007

Re: Javni servise, oprosti se od pornograf

Jelena Krajšić
B. Vlasic je ove godine u formi - to mozemo gledati

:)))
I ja navijam za Blanku.

ija:)))
jasnaz jasnaz 12:55 20.09.2007

. OVO smo gledali

mariopan mariopan 14:21 20.09.2007

Re: . OVO smo gledali

Ne fatam Dugu ali Fatam neke nase lokalne tv u kojima 24 h ima vracara koja za 'male' pare sve moze da vam kaze,pa koliko ste ,bre,pitanja postavili pozovite nju ili onog okicenog sa linka,onaj sto gleda u tarot. I ,eto,sve cete saznati,dzabeee.
DUNADAN DUNADAN 16:35 20.09.2007

o TV Dugi, s ljubavlju

Zato apelujem da se TV Dugi odobri nacionalna frekvencija i da se svi građani obavežu da svakog dana makar sat vremena bez prekida prate program ove televizije. Da ne zaboravimo gde živimo.

so true.

postojanje jedne takve TV stanice na planeti Zemlji u 21. veku je ekvivalentno postojanju josh uvek fertilne zajednice neandertalaca na Tibetu (for further information see Marti Misterija, sveska 17 "Sablasni Grad".

ali ne budimo toliko surovi.

ko prevazidje inicijalni momenat gadjenja (podjednak onom kad zgazi ogromnog crnog zohara pa chuje i oseti kako kutikula krcka pod djonom) bice nagradjen lepezom najrazlichitijih sitkoma takve kakvoce, da im ni celokupan opus Pajtonovske druzine ne moze ni primaci.
zashto posmatrati TV Dugu iskljuchivo kao chir na inache besprekornom tenu nashih Vrlih Televizija?

chinjenice kojih ne bi bili svesni da nema TV Duge:
1. Karike Koje Nedostaju zapravo ne nedostaju
2. Tarot je nauchna disciplina, kako nas je uverio Milan Tarotolog koji je poslat na privremen rad u Alfa Kvadrant
3. Nedja je Cylon
4. gledanje Duginog programa chini srecnom celu naciju
5. gledanje Duginih "pornica" znachajno umanjuje rizik od kachenja STDs

1. u Balkanskom refugijumu, protivno svakoj logici konzervacije vrsta, uspeli su da se odrze primerci koji bi po egzotichnosti i Martinog Javu bacili u senku. ne samo da su se odrzali vec su i procvetali. fenotipski su do te mere slichni, da se namece nauchno fantastichni scenario vishevekovnog koniranja. iako medju svim primatima najvishe sliche neandertalcima, ipak pokazuju inteligenciju koja je daleko od rudimentarne.
- pokushavaju da pevaju, organizuju se u klape na kojima bi im pozavideli i najtalentovaniji Dalmatinci, a Zenka iz linka Rodna Gruda je pored izuzetnih pevachkih sposobnosti u isto vreme i vrsna kuvarica i mogu staviti levu ruku u vatru da pravi jebeno dobro slatko od lubenica.
- u toku svog neometanog razvoja u balkanskim vrletima stekli su smisao za ritam kojim bi postideli i Majkla Dzeksona, a patentirali su i puckanje prstima i Ritam iz Lakta
- prvi su izumeli sintetiku i sharene dezene

all in all, njihov izlazak u javnost nije posledica njihove potrebe da svoje kvalitete po svaku cenu podele sa ostatkom balkanske populacije vec pre straha da ce izumreti usled vishemilenijumskog inbridinga.

2. ako neko do Milana i nije znao shta je Tarot, sad ne samo da zna vec u njegovu istinitost veruje svim srcem. Milan nije Nostradamus koji pokushava da zanese mase prichama o Armagedonu, velikim ljudima i pronalascima. ne, Milan je Nauku Tarota plasirao preko Malog Choveka, njegovih problema i aspiracija. zato je i postao toliko popularan. narod ga voli, za svakog Milorada ce se naci poneka Sladja, za svaku Mirjanu poneki Dragoljub. i svi srecni, svi zadovoljni. Pera ce prodati kucu, Goca ce se triput udavati, al svaki put srecno, pare od pokojnog babe su u dunji na tavanu, stari orah medj svojim korenima chuva blago konkvistadora, autoput ce se izgraditi bash kroz selo Prdojevo (iz kog zove gledalac) i time doprineti prosperitetu i magiji seoskog turizma. Stanislava ce zatrudneti u 2:14h, 15. oktobra dok napolju bude padala kisha
itd.
pa kako da ne verujesh onda?

3. Nedja.
dok nisam odgledala Battlestar Galactica, nisam ni imala pojma zashto mi je njegovo ponashanje toliko poznato. Cylon, glavom i bradom.
ko nije video Nedju kako iz sitkoma u sitkom skache i melje melje melje, taj ne zna shta je prava navlaka na shecer i kofein.
chovek u sebi ima ugradjen fisioni reaktor.
ne spava. pretvara se da muku muchi sa alopecijom iako je to samo maska da bi se bolje uklopio medj' homosapiensima. od Nenedostajucih Karika je pokupio igrachke pokrete, a upload svakog postojeceg talk show-a ga je osposobio da vodi "kvizove" "emisije" "sabore".
Multitasking if I ever saw one.

respect

4. ako npr. dodjesh kuci sa dzigericom nagrizenom veshcu o Ilicevoj kandidaturi, dovoljno je da uradish upload na Sharene Talase.
nema te tuge koja je jacha od onog stepena retardacije i operisanosti od bilo kakve civilizacijske tekovine.
pa kako posle da budesh tuzan? Velja Ilic ce, posle TV Duge i Kromanjonskih Klapi, u najmanju ruku delovati kao direktor Karolinska Instituta i, indeed, dobar kandidat na predstojecim izborima.

5. last but not least, Dugini "pornici"
mogu slobodno reci da onaj ko nije gledao pornic na TV Duga ne zna shta je patnja.
nakon odgledanog makar jednog segmenta, rech Onanija ce vechno biti prognana iz vokabulara i najzagrizenijih nimfomana, a izgled "aktera" ce zauvek prognati zelju za probanjem sexualnog china sa bilo chim shto ima dve noge i aparat u sredini.

i shta dobijemo na kraju?
retardirano srecnu, asexualnu naciju pod vodjstvom Sajlona.

Filip2412 Filip2412 19:13 20.09.2007

FRIZIDER

Neću hladne vode iz frižidera, hoću one s Plitvičkih jezera...


Pa morate priznati da je simpaticno :)

Ima momenata gde se primitivizam i kultura dodiruju, ovo je simpa jer je ekstremno.
A ekstremizam ako ode zaista daleko pocinje da se priblizava svojoj suprotnosti.

Ja se i danas secam recimo Mitra Mirica u kratkoj zarko crvenoj koznoj jakni kako gestikulira.... jednistveno i neponovljivo.
G r o f G r o f 22:55 20.09.2007

Zabavno????????????????

Hm...Ne znam zašto imam utisak da se zabavljate uz taj program?
pidola pidola 23:43 20.09.2007

pogledajte ovo

fenomenalno

sto kaze moja drugarica "ovi englezi su bas englezi".
angie angie 01:03 21.09.2007

Re: pogledajte ovo

da, pidola, ovo mi je omiljeni video-klip, prosto je fenomenalno, a kada to tako sa smeshkom i uz pljesak kaze Sajmon Kaul, najstroziji i najobjektivniji sudija talenata u najvecim svetskim show programima ovakeve vrste, to je onda i vishe od toga.
pidola pidola 03:56 21.09.2007

Re: pogledajte ovo

kako su ga s nevericom gledali,zato kada je poceo,ne znas ko se vise odusevio.
odlicno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana