Deca se ubijaju nežno

Queeria RSS / 20.09.2007. u 15:31

Piše: Boban Stojanović  

15.1018.jpg

Ma, ko još može da u Srbiji govori o moralu!?

Neki će svoju političku moć potvrditi pljuvanjem po pederima, drugi će ćutati o mržnji prema Ciganima.

Neki će ići u crkvu svakom prigodnom zgodom da bi se pokazali bogougodni, drugi idu na sve utakmice kako bi pokazali da zaista vole sve što je srpsko.

Među to sve srpsko, posebno spadaju SRPSKA DECA, i to ne sva, nego srpska.

Hijerarhija po pitanju dece je nevidljiva, o njoj se ne govori i ona predstavlja tabu.

Ali....možda je temu potrebno otvoriti.

Recimo, činjenicom da u našoj voljenoj zemlji žive srpska i ostala deca....

Priča o deci je priča u kojoj nema nevinih!

Tema može manje ili više biti teška, škatljiva, nepristojna, mada je ona u suštini nedodirljiva.
DECA.....

Slike po defaultu...deca se smeju, deca trče, majka i dete, deca u Africi....

Au, a tek bela kuga...koliko je to strašno.

Deca bez roditelja, bolesna deca....kome to ne izaziva sažaljenje.

Sve je lepo dok je vidljivo i dok je na površini.

Ali, uvek postoji neko ali....

Da li su sva deca jednaka?

Ne samo u pisanim pravima i klauzulama, već u našoj percepciji i opštem ophođenju.

Pa, naravno da nisu.

Posebno ne ovde, kod nas, gde sve pliva u različitim vrstama mržnje, nasilja, netrpeljivosti, selekcije, malograđanštine...

Ali, kako mogu da zaključim, Srbi su tradicionalno dobri roditelji, i ako nisu roditelji oni su roditelji, te stoga lišimo naše društvo svake sumnje i odgovornosti prema deci.

Godine su bile potrebne da se u zakonima i javnosti prepozna nasilje u porodici, nasilje nad decom...

Sada, kao, o tome govorimo i sprečavamo ovakve pojave...

I onda se pola naše političke elite slika sa nekim cigančićima, joj, pardon, malim Romima, i to je super...Hajde, Cigani, dajte nam glasove, a mi ćemo vama naše slike sa vašom decom...

Ah, šta je jedna bombona za nekoliko hiljada moje dnevnice...

To je zanimljivo, jer nikada nisam čuo da se svi ti pozeri zaista zalažu za tu cigansku decu. Samo govore o srpskoj deci. O srpskoj deci sa Kosova. Kada govore o problemima izbeglica, opet su tu srpska deca. Ivana Žigon stalno maklja neku decu sa sobom i potencira na tome da su to baš srpska deca. A gde su druga deca? Gde su deca tog drugog, ne-albanskog stanovništva sa Kosova! Ako su deca - deca, nevina i čista, gde su ta deca...

E, tu meni nešto škripi.

Sećam se osamdesetih godina, rađanja nacionalizma u Srbiji i bespoštednog korišćenja slika kosovskih Albanaca, njihovih protesta i dece u prvim redovima. O tome se puno pisalo i govorilo.

Međutim, kada smo mi to počeli da radimo, deca više nisu bila to što su bila.

Odmah su stavljena na nivo svetinje, nedodirljivosti i o manipulaciji decom u Srbiji nije moglo (niti sme) da se govori.

Jer, kako god okreneš, napadaju se deca, a to nije lepo.

U silnim slučajevima seksualnog zlostavljanja dece od strane popova, ovde se bavimo popovima, a ne decom. Kao, Božija pravda, ma bole me dupe...ja želim da se odredim prema nečijem bolu, a ne Božijoj pravdi.

Siluješ dete, lepo buraz, malo moli rešetke da se šire na tvoju radost...a ne da si na slobodi.

Ali, nama je Crkva opet važnija nego nevine žrtve.

Privilegije...pa i prema deci.

Eto, kaže Aleksandar Vučić da su kazne za huliganstvo preoštre. Kao, neko utrči na stadion, kaže Ustaše, i ode 10 godina na robiju...Pa, čim bi nekog uhvatili a da ima do 25 godina, bila bi to naša, SRPSKA deca....

Kao što su i DECA u rasponu od 15 do 35 godina tukla ljude na Gej paradi 2001, pa je Žarko Gavrilović govorio kako treba razumetio bes srpske dece...

Kao što su popovi govorili i kada su paljene džamije u Beogradu i Nišu...

I tu je glavna caka....u srpskoj deci...

Ta proklamovana srpska deca mogu a i mogla su sve: da truju, pljuju, ruše, siluju, tuku, ubijaju....sve samo zato što su besna i što im je dirnuta zemlja. Ta ista srpska deca su najavila neonacistički marš i nikome ništa....

Hm, kada se npr, Mađarska deca pobune, to se onda zove separatizam, jel’tako beše!?

Ima malo razlike u tome kada, npr, usred belog Beograda, ciganska deca žele da žive malo bolje. Onda se lepe, bele mame i tate okupe da zaštite svoju srpsku decu od lopovluka, bolesti, laži kojima su sklona ciganska deca...

Kada neka deca hoce da naprave Gej paradu, opet se skupe roditelji koji čuvaju svoju decu od nečastivog...

Licemreni smo....kao i valjda svako društvo, ali je važno da znamo da smo i MI ti koji su licemerni.

Kao što sam napisao na početku, u ovoj priči nema nevinih.

Ni jedna organizacija za prava deteta se nije oglasila povodom manipulacije Milicom Rakić koja je stradala od NATO bombardovanja, i koja je proglašena za novomučenicu... Zar to nije manipulacija od strane Crkve...i niko ništa.

Žao mi je što nijedna nevladina organizacija, posebno one čija se imena provlače kroz novine zbog izmišljenih skandala, neće imati hrabrosti da javnosti kaže ko je konstruisao skandal o lezbejskoj psihološkinji iz Incest trauma centra. Nekada je reći istinu, ma koliko ona ne fer i van naših ličnih politika bila, veoma važan korak napred. Ovako, stvaraće se još dugo slika o njima i nama, o dobrima i lošima, o domaćim i stranim plaćenicima....i tako....sve dok sopstvenu decu ne nau;imo da budu dovoljno za[ti’ena od drugih i veruju svojima...makar ubijala tu]u decu....

I da....namerno nisam bio fin, tj politički korektan. Reći gejevi ili Romi ne znači ništa ako pojmovi staju kontaminirani mržnjom i nerazumevanjem!

Pozz,

Boban Stojanović

Atačmenti

  • 15.jpg / 33.73 / KB image/jpeg


Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 16:01 20.09.2007

nepravda

prema deci ...e moglo bi se reci da me to jedino ubija bas u pojam ....jer deca su nase blago..mali seceri, neiskvarene duse dok ih roditelji i drustvo ne pocnu oblikovati

sta htedoh reci......
a da,....hijerarhija je svuda, interesi svuda, prema tome neko ce manje neko vise da se trudi da promeni svet oko sebe. izbor postoji.....pitanje stoji kolika je volja.

ali secam se, ne vezano sad za ove matore hijerarhije, da je izuzetno jako bilo ko je ko u prvom razredu osnovne skole. i zato sto jedan nenad nije imao nove stvari kao mi, bio je stalno maltretiran od ostalih. i jos par djaka koji su zbog svog vidljivog ekonomskog statusa bili u 'podredjenom polozaju'...




andjelija andjelija 16:08 20.09.2007

Re: nepravda

mada je tvoja prica bobane konkretnija, odnosi se na decu u nasoj drzavi......tu najvecu krivicu treba da snose mediji i licnosti koje podcenjuju To dete.
Taska Dana Taska Dana 16:28 20.09.2007

Re: nepravda

Nepravda i to velika. Covek se stvarno najezi kad misli na sve ovo. Jos kad pomisli covek koliko se para daje na dizanje crkvi i pomaganje Hilandaru a decje bolnice dobiju ...ako dobiju ...samo za krecenje soba i ordinacija u kojima rade slabo placeni lekari i sestre...Horor! Em tu decu lazu em ih lagano ubijaju , stvarno.
margos margos 16:20 20.09.2007

Hvala!

I da....namerno nisam bio fin, tj politički korektan. Reći gejevi ili Romi ne znači ništa ako pojmovi staju kontaminirani mržnjom i nerazumevanjem!

Hvala ti Bobane što otvaraš još jednu tabu temu, a posebno ti hvala što nisi bio politički korektan u pisanju, ali u nameri - jesi.

Kad je krenulo sa 'mene posebno užasava' da nastavim i ja...
Mene posebno užasava taj politički korektan govor pun mržnje... Kad mi neko npr. viče 'ja te volim' a ja osećam da voli da me maltretira, najviše na svetu...

Bojana se na svom blogu bavi decom na dobar način.
(Tolicko za sad... vratiću se... žurim, ali nisam mogla da odolim da ti se zahvalim.)
Queeria Queeria 16:22 20.09.2007

Ja nisam Bojana Maljevic!


samo toliko...
luv,
Boban

Bojana se na svom blogu bavi decom na dobar način.

margos margos 16:23 20.09.2007

Re: Hvala!

margos
I da....namerno nisam bio fin, tj politički korektan. Reći gejevi ili Romi ne znači ništa ako pojmovi staju kontaminirani mržnjom i nerazumevanjem!


ovo je bio Bobanov citat koji sam zaboravila da boldiram:(
margos margos 16:26 20.09.2007

Re: Ja nisam Bojana Maljevic!

Queeria
samo toliko...luv,Boban
Bojana se na svom blogu bavi decom na dobar način.


Izvini, ne znam gde sam pogrešila.
Izvini
mariopan mariopan 16:41 20.09.2007

Re: Hvala!

Pitate sta su radili popovi dok su gorele dzamije u Beogradu i Nisu.

Gledala sam snimak tog divljanja i videla naseg popa koji izbezumljeno vice " NEMOJTE DECO<NEMOJTE DECO..." dok je policija mlako gledala da ne spreci i da ne pomogne da se to zlo ne desi. Dakle,nisu popovi pujdali narod da pali..Kada govorrite o "popovima" molim vas da govorite o odredjenom coveku jer i popovi su ljudi i gresni su. U konkretnom slucaju ne znam kako se zvao svestenik koji je to sve pokusavao da spreci i koji je sutra dosao da svom kolegi Jusufspahicu protekne u pomoc oko obnove dzamije ,kad vec nije mogao da spreci njeno paljenje.

Za svaku osudu je sto NEKI popovi ne dobiju zasluzenu kaznu za zlostavljanje dece i to je bila tema nekih drugih blogera gde nema ko ih nije osudio. Uopstavanje nije nacin da kazete nesto.Kazite konkretno Ko?

Stiteci prava neke druge dece,sto vam svakako sluzi na cast,bacili ste se blatom na drugu SRPSKU decu,sto nikako nije u redu. Tu decu samo na recima zloupotrebljavaju odrasli,lepo ste naveli i politicare i glumce i javne licnosti pa njih i treba da oblatite sto to rade A NE DECU.

Podelili ste ih na nase i njihove a deca se ne dele,deca su sva nasa i ista.Treba da se trudimo da im svima omogucimo ISTA prava.Ako se i spominju deca sa Kosova,ona su danas najugrozenija samim tim sto ih tamo ubijaju i sto nestaju i niko za to ne mari. Da li vam smeta sto se o njima govori malo vise nego o drugoj deci? Pa da je samo jedno dete nestalo trebalo bi i nebo i zemlju da prevrnemo da ga nadjemo a tamo su citavi spiskovi dece nestale i pogubljene i niko ih nije podelio na nase i njihove tj romske goranske srpske ili ne znam cije. To su samo deca.
Queeria Queeria 16:46 20.09.2007

Re: Ja nisam Bojana Maljevic!

Ma, mala sala...
Nisam fan Bojane Malejvic, samo toliko...
he he kiss
Boban
Queeria Queeria 16:51 20.09.2007

Re: Hvala!

Ako se i spominju deca sa Kosova,ona su danas najugrozenija


Slazem se, ali i u drugim zemljama deca su takodje pogodjena ratnim sukobima, bolestima i gladju. O tome sam i pisao i upravo je tu caka....ako su istaknuta samo jedna a druga nevidljiva, onda nema pravde. Mislim da ne gresim ako kazem da verujem da npr Ivana Zigon nikada ne bi otisla u Albaniju i rekla ista u korist albanske dece... Ja se ne dam od svojih prevariti.

Luv
Boban
mariopan mariopan 17:20 20.09.2007

Re: Hvala!

A ja kad kazem SRPSKA DECA mislim na svu decu koja zive u srbiji. Oni su najvece zrtve ove lopovske tranzicije i GLADNA su nam sva deca. Kada se pise o siromastvu u Srbiji odmah znam da su deca svih inih radnika i jadnika koji su "ispod crte " sa plaotm gladna. To su sve nasa deca. Ja ih ne delim na bele,crne i sarene,najcesce pisem o deci iz domova koji nemaju nikoga i zavrsavaju na ulici, i tamo ih ne delim niti sam cula da neko to radi. Dakle izraz "srpska deca" mora da se koristi za svu decu koja zive ovde i dele nase siromastvo. Ona su najugrozenija. Sva deca.
Black Adder Black Adder 17:25 20.09.2007

Re: Hvala!

Onda kaži "deca u Srbiji". Ono "srpska" ipak ne može da znači isto.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:25 20.09.2007

Re: Hvala!

Mislim da jedan deo SRPSKE DECE ne želi da im se neko tako obraća, već sa DECA IZ SRBIJE.
Queeria Queeria 18:05 20.09.2007

Re: Hvala!

izraz "srpska deca"


A da li bi moglo da se kaze deca u Srbiji, jer u Srbiji zive i deca koja nisu nuzno srpska
Luv,
Boban
sentinel26 sentinel26 19:48 20.09.2007

Re: Hvala!

mariopan
Kraljica Kleopatra
Mislim da jedan deo SRPSKE DECE ne želi da im se neko tako obraća, već sa DECA IZ SRBIJE.

E Kraljice,tu decu treba dobro po onim usijanim glavama potkaciti. U pravu si...ali ima i za njih leka. Dooobra batina jeste iz raja izasla.


Eto, moje dijete nije "srpče" i ne želi da ga nazivate "srpsko dete". Ne želim ni ja da ga tako zovete.

Pojasnite milim vas:

Na koji način ste na njegovoj glavi vidjeli usijanje ?

Odakle vam pravo da ga potkačite ? Koji je to lek koji ste im namijenili?!

Šta to želite da postignete tim "pokačinjanjem"?

Šta je sledeće, pošto ga potkačite ?

Ona samo ne žele da ih tako zovete ! Je li to tako mnogo ?

I pored toga što ona ne mogu da vas sprečavaju u vašim namjerama vi ipak hoćete da ih potkačite.



Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 20:13 20.09.2007

Re: Hvala!

Bas lepo od tebe sto si uzeo primer kanadska deca...
Bas me zanima kada neko kaze NEMACKA DECA, da li podrazumeva i TURSKU DECU, SRPSKU GASTARBAJTERSKU DECU... ili samo original nemacku decicu...
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 20:25 20.09.2007

Re: Hvala!

Pa hajde ja opet. Ne verujem da ljudi kada kazu francuska deca misle na onu decu koja su se s pravom bunila, jer zive u getu i koja su palila kontejnere, automobile i dizala revoluciju...
andjelija andjelija 20:26 20.09.2007

Re: Hvala!

hoochie coochie man

Onog dana kad pridev srpski, ne bude sa sobom nosio negativan prizvuk koji je za sada prva asocijacija, nece biti vazno kako se nazivaju deca rodjena u Srbiji.



pravo u poentu. i to je problem svakog gradjanina srbije.

ja bre, ne provalim da sam pricala sa crncem niti gejovcem niti ovim, onim dok god mi karakteristike (generalizovane) ne masu ispred ociju.


Filip2412 Filip2412 20:28 20.09.2007

Re: Hvala!

Strani izvestaci nase fudbalere oslovljavaju sa "SRBI"... to htedoh reci
Filip2412 Filip2412 20:31 20.09.2007

Re: Hvala!

Slazem se, a pridev nosi onakvo znacenje kakvo mu sami date. Ja ne dozvoljavam da mi znacenje tog prideva odredjuje dnevna politika vec se trudim da ga shvatam neutralno.

Kao sto vec rekoh, poslusajte Eurosport ili bilo koji strani prenos kada igra nasa ekipa i videce te da nas oslovljavaju sa Srbi.

Pa nece valjda covek sad da radi analizu DNK svakoga ovde pa da ne bi nikoga uvredio koristi kojekakve nazive
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 20.09.2007

Re: Hvala!

Kraljica Kleopatra
Pa hajde ja opet. Ne verujem da ljudi kada kazu francuska deca misle na onu decu koja su se s pravom bunila, jer zive u getu i koja su palila kontejnere, automobile i dizala revoluciju...

Kralice,
Ako nam je cilj da trazimo detalje koji ce potvrditi nas stav, uvek ih mozemo naci. Problem je sto kod izraza srpski nije potrebno traziti nikakve detalje, skoro jedina asocijacija je negativna. To treba menjati.
Razumem zelju da se deca zastite od te asocijacije. Ni ja ne bih voleo kad bi neko za moje kcerke rekao srpkinje i nista vise, ali one jesu i to.
Dakle, problem je u tome sto je "srpstvo" na losem glasu. To se moze pokusati popraviti ili odbaciti, stvar izbora.
Ja bih da popravljam:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:59 20.09.2007

Re: Hvala!

Novaka Djokovica nije sramota da kaze da je Srbin

Da, ali Novak Djokovic je ipak izuzetak. "Srbin" uz njegovo ime nema onu asocijaciju, ili ako je i ima daleko je slabija od njegove licne.
Mozda je i to resenje, da svi postanemo Djokovici ili Jelene:)))
A sto se kompkeksa tice, mozda, ali ni on nije bez razloga.
Filip2412 Filip2412 21:07 20.09.2007

Re: Hvala!

Da, ali Novak Djokovic je ipak izuzetak. "Srbin" uz njegovo ime nema onu asocijaciju, ili ako je i ima daleko je slabija od njegove licne.


A zasto bi uz tvoje ili moje ime rec srbin imala drugaciju asocijaciju?
Ne treba se osecati krivim za nesto sto je radio neko drugi. Kraj price.
jacHa. jacHa. 21:09 20.09.2007

Re: Hvala!

Srpska deca - deca koja zive u Srbiji
Kanadska deca - deca koja zive u Kanadi
To je u modernom svetu jedno te isto.

Ali kod nas nije isto. Kad Srbin siluje, ne ide u medije i prefiks imena i prezimena: mladić srpske nacionalnosti, ali pre neki dan se čulo da je neko romske nacionalnosti uradio to i to...
Kod nas se to pusto "srpsko" toliko koristi u promociji nekih pogrešnih stvari da mi se ogadilo. Zvuči ofucano, vuče mi na popove u masnim mantijama, na narodnjake, na bedu i ratove devedesetih, na prosjake po ulici, na kartonske prodavnice oko zelenjaka, na pijane i zapuštene starce, na neljubaznost i smrad u autobusu. Srpsko srbovanje je neukusno, prosto da ne voliš ni gibanicu koja ti je omiljena zgužvotka u tepsiji. Tako je kod nas. U Srbiji.
Tek poneko nije takav Srbin. Tek poneko je prvo čovek, pa onda pripadnik nacije. Nacije koja se ograđuje od manjina. Ja se osećam loše kad razmišljam o tome.
Ova Bobanova priča je bolno istinita.
Filip2412 Filip2412 21:15 20.09.2007

Re: Hvala!

pa sad... sta cemo nego da to polako menjamo, nema druge

a to se radi tako sto upravo ovi najgradjanskije orjentisani treba da daju primer upravo koriscenjem prideva sto cesce i tako ga otmu iz usta ovim manijacima tipa SRS
sentinel26 sentinel26 21:22 20.09.2007

Re: Hvala!

ivana23
................
.. Novaka Djokovica nije sramota da kaze da je Srbin. I uprkos
tome
, videli smo sad na US Open-u, dobija snaznu podrsku i tamosnjih medija i publike.
Ima nekog kompleksa i u nasim glavama.


Kakve veze ima ovo što ste napisali sa pravima djece?

Boban je otvorio blog o pravima djece a ne o nacionalnim pravima.

U Srbiji postoje (a vjerujem) i postojaće djeca koja samo ne žele da ih nazivate "srpska deca".

Zašto to vama ili nekome drugom smeta ? Zašto neki hoće da ih potkače?

Ko vama osporava da kažete da ste Srbin (Srpkinja), Super Srbin ?

Da li kompleks u glavama koji pominjete po vama imaju samo Srbi, samo ne-Srbi ili svi gradjani Srbije?


Filip2412 Filip2412 21:25 20.09.2007

Re: Hvala!

U Srbiji postoje (a vjerujem) i postojaće djeca koja samo ne žele da ih nazivate "srpska deca".


Pa takvi neka tuze Evropskom sudu voditelje Eurosporta, CNN-a itd.

Jer oni non stop nase fudbalere nazivaju SRBI.

Imate poremecen sistem vrednosti, u modernom svetu srpska deca znaci DRZAVLJANI SRBIJE
Filip2412 Filip2412 21:28 20.09.2007

Re: Hvala!

I jos nesto, deca ne zele nista jer su mala, nemaju pojma i bas ih briga kako ih ko zove.
Tako da mi nije jasna vasa tvrdja odeci koja ne zele bla bla

Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 22:03 20.09.2007

Re: Hvala!

Ono sto sam ja zelela da istakne jeste da kada nasi politicari (Velja Ilic, Kostunica, Jocic i ostala banda) kazu SRPSKA DECA, oni ne misle na svu decu... kada nasi popovi kazu SRPSKA DECA oni ne misli na svu decu... kada Sarkozi kaze FRANCUSKA DECA on ne misli na one gradjane drugog reda... kada Putin kaze RUSKA DECA on ne misli na svu decu... kada Angela Merkel kaze NEMACKA DECA ona ne mislim na svu decu, narocito ne na tursku decu koja su rodjena u Nemackoj i kojoj ne zeli da da drzavljanstvo...
Filip2412 Filip2412 22:16 20.09.2007

Re: Hvala!

Verovatno si upravu si Kleopatra. Ali kad ja to kazem ja mislim "deca rodjena i zive u Srbiji" i to je moje pravo.

A nisam usamljen jer svi ljudi koji su iz inostranstva i ne zna puno o Srbiji (u prevodu skoro svi osim ex-yu stanovnika) imaju upravo isto shvatanje pojma kao i ja.
Filip2412 Filip2412 22:30 20.09.2007

Re: Hvala!

Tacno Novak je iz mesovitog braka i kaze da je srbin. A sta drugo da kaze.

Neki ovde smatraju da bi na to pitanje trebao da pocne da prica o od kulina bana o istoriji svoje familije od pre 500 godina kako bi tamo nekom amerikancu objasnio do detalja svoj genetski sadrzaj.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 20.09.2007

Re: Hvala!

A sta drugo da kaze

Neka kaze sta hoce. On moze. Nije o njemu rec.
Rec je o deci koja rodjenjem dobijaju negativnu karakteristiku, pa se postavlja pitanje da li ih zvati srpska deca , deca iz srbije, ili neki treci nacin.
A kako zivimo u drustvu gde se smatra normalnim pokazati politicku pripadnost i tako, sto cemo svom detetu natakariti kokardu ili ono nesrecno TARGET, na celo i time ga zloupotrebiti, postavlja se pitanje kako to drustvo menjati.
Sto se mene tice, ma kako banalno zvucalo, izbori su jedini nacin.
sentinel26 sentinel26 23:22 20.09.2007

A zašto vi pitate ?

ivana23
sentinel26

.Kakve veze ima ovo što ste napisali sa pravima djece?Boban je otvorio blog o pravima djece a ne o nacionalnim pravima.U Srbiji postoje (a vjerujem) i postojaće djeca koja samo ne žele da ih nazivate "srpska deca".Zašto to vama ili nekome drugom smeta ? Zašto neki hoće da ih potkače?Ko vama osporava da kažete da ste Srbin (Srpkinja), Super Srbin ?Da li kompleks u glavama koji pominjete po vama imaju samo Srbi, samo ne-Srbi ili svi gradjani Srbije?

A sto se vi uzbudjujete?
Nadovezala sam se na post = hoochie coochie man 21:42 20.09.2007

I on je pisao o pravima djece.
Vi ste pisali o nacionalnim osjećanjima N.Djokovića.

Ja sam vama postavio neka pitanja u vezi nekih prava djece. O tome je tema.

Pošto nemate obavezu da odgovorite, vi ste iskoristili pravo da meni postavite "značajno" kontra-pitanje.

Odgovor na vaše pitanje glasi:
- Nemam pojma zašto se uzbudjujem, eto nijesam mogao ni kahvu sebi da skuvam.

Pošto vam nacionalna prava bolje leže od prava djece za vas specijalni dodatak:
- Nijedno od moje djece se namjerno ne zove Srbin.
- Nijedno se namjerno ne preziva Srpskić.
- Nijedno nije i ne osjeća se kao Srbin (Srpkinja).
- Nijedno ne želi da ga nazivate "srpsko dete". (Ovo je možda moguće ako oživite Miloša Obrenovića).
- Nijedno ne može i ne želi da vam zabrani da to činite.

- Nijednome ne možete (još uvijek) zabraniti da vam to saopšti javno.

P.S. Poznajem mnogo djece i njihovih roditelja (u Srbiji) koji su životno zainteresovani za neka druga prava djece a nacionalna ih uopšte ne zanimaju.

Jadna je država dje se ljudska prava crpe iz nacionalnih !



Misionar Misionar 06:05 21.09.2007

Koliko mržnje, koliko prepotencije.....

Pročitah ceo post.
Ja sam ovde nov i mislim da imam pravo da iznesem svoje mišljenje, na temu koja je gore pokrenuta.
Sa delom posta se slažem, ali ogroman deo blago rečeno ne odgovara istini, ili je pun ironije , da ne upotrebim neku težu reč.
Samo onaj momenat gde se spominje pokojna devojčica koja je poginula za vreme bombardovanja, izaziva u meni gnev.
To si i ti sad iskoristio ovde i verovatno ne namerno naneo bol mnogima koji će ovo pročitati.
Isto tako je čista laž govoriti i karikirati popove kada su paljene džamije.
Prvo treba pratiti ceo kontekst, pa onda reći celu istinu. Onaj ko nije upućen pomisliće da je ovo sve istina!!!!
Nije istina.
Čini mi se da je upravo Episkop Amfilohije Radović pokušavao da spreči decu da dalje pale džamiju u Beogradu, dok je policija zaista ćutala sa strane a vatrogasci isto nisu smeli da pridju...
Dakle, ne pop već Episkop ili sada Vladika (izvinjavam se umoran sam) Amfilohije Radović je upravo taj koji je pokušao da spreči paljenje i dalje devastiranje džamije...
LJUDI ISTINU GOVORITE,. .Celu istinu , ne parče istine.
Naravno da osudjujem što ti kažeš popove one koji su seksualno zlostavljali decu. Naravno, ali treba reći ime i prezime, a ne reći popovi, ili Srpska Pravoslavna Crkva... Imenuj krivca, a ne ceo narod, ne celu crkvu, ne sve nas.Isto tako svo vreme govoriš Cigani , Cigani, Cigani!!!
Zašto nisi koristio termin Rom , koji si tek pri kraju počeo da koristiš?
Ideš iz krajnosti u krajnost, znam naravno koji je cilj toga, ali budi dosledan sebi i onda Cigane nazivaj Romima.
Dalje, govoriš Srpska deca, pa pobogu da li je ovo Srbija??
Da li je ovo zemlja u kojij žive Srbi i naravno srpska deca??
Da li je ovo naša jedina država, jedina zemlja - Srbija??
Naravno da jeste, zato se i kaže Srpska deca, jer se radi o Srbiji.
Da je reč o Francuskoj, rekli bi francuska deca.
Da je reč o Nigeriji, rekli bi nigerijska deca.

Pa to je bar logično!!!!
A to što ti ovako pišeš iz tebi poznatih razloga, to je tvoj stav.
Ovo je lično moj stav, i moje razmišljanje.
Dakle, jeste deca se zloupotrebljavaju u svakojake svrhe.
Ali to se svugde radi, nije Srbija izuzetak.
Koliko je katoličkih i protestantskih popova osudjeno zbog pedofilije, pa se ne diže tolika galama.
Niko ne ruši zbog toga papu .......................

U pamet se ljudi. Nemojte govoriti sa predrasudama. Ako je neko kriv , treba ga imenovati i kazati taj i taj je kriv za to i to, a ne generalizovati stvari.
Toliko i nadam se da neću na sebe svaliti gnev , jer iznosim svoj lični stav. Ako neko misli da nisam u pravu, neka mi to argumentuje.
Takodje se nadam da će ovaj moj komentar ostati , da se neće obrisati.
Želim konstruktivno da učestvujem u diskusiji na razne teme na ovom cenjenom sajtu.
Toliko za sad i hvala.......
Lektorka Lektorka 07:25 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije....

Misionar
Pročitah ceo post. ......
Toliko za sad i hvala.......

procitah i ja bogami ceo tvoj komentar, simptomaticnu gomilu relativizacija kao odgovor na, kako kazes, "generalizovanje stvari". mogao si samo na to neukusno odmahivanje rukom na sve probleme o kojima boban pise da utrosis malo manje vremena i prostora, zaista.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:44 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije...

Misionar,
Ti bi malo da misionaris? Dobro, al moras i da znas za koga to radis.
ali treba reći ime i prezime, a ne reći popovi, ili Srpska Pravoslavna Crkva

A jesu li popovi (dobro, ima i vladika)? Sto bih ja morao da znam tu njihovu hijerarhiju?
I vaznije, sta je ta crkva uradila kad se to saznalo, osim sto je pahomija delegirala da prestavlja drzavu.
Koliko je katoličkih i protestantskih popova osudjeno zbog pedofilije, pa se ne diže tolika galama.

Sto znaci silujte slobodno, to i katolici rade, jel? Nesto mi poznat nacin razmisljanja.
Niko ne ruši zbog toga papu

A ko ovde koga rusi? Kaze se da kaludjerstine siluju decu i za to ne odgovaraju. Samo to.
Ako je neko kriv , treba ga imenovati i kazati taj i taj je kriv za to i to

Receno, imenovano, i? Nista!
Samo zato sto nosi mantiju.
ivana23 ivana23 08:46 21.09.2007

Re: A zašto vi pitate ?

sentinel26


Vi ste pisali o nacionalnim osjećanjima N.Djokovića.Ja sam vama postavio neka pitanja u vezi nekih prava djece. O tome je tema. Pošto nemate obavezu da odgovorite, vi ste iskoristili pravo da meni postavite "značajno" kontra-pitanje.Odgovor na vaše pitanje glasi:- Nemam pojma zašto se uzbudjujem, eto nijesam mogao ni kahvu sebi da skuvam.Pošto vam nacionalna prava bolje leže od prava djece za vas specijalni dodatak:- Nijedno od moje djece se namjerno ne zove Srbin.- Nijedno se namjerno ne preziva Srpskić.- Nijedno nije i ne osjeća se kao Srbin (Srpkinja).- Nijedno ne želi da ga nazivate "srpsko dete". (Ovo je možda moguće ako oživite Miloša Obrenovića).- Nijedno ne može i ne želi da vam zabrani da to činite.- Nijednome ne možete (još uvijek) zabraniti da vam to saopšti javno.P.S. Poznajem mnogo djece i njihovih roditelja (u Srbiji) koji su životno zainteresovani za neka druga prava djece a nacionalna ih uopšte ne zanimaju.Jadna je država dje se ljudska prava crpe iz nacionalnih !

Apsolutno nije bila poenta o nacionalnom osecanju N.Dj. to je bio samo primer da prefiks Srbin, srpski...
ne mora, ne moze i nema uvek negativnu konotaciju. Stalozeno sam vam navela na koji post sam se nadovezala
A sto se tice toga da mi nacionalna prava ''bolje leze'', pa sad, ne znam. Ja sam iz mesovitog braka, i moji roditelji (rodjeni pre II WW) su takodje bili iz mesovitih brakova - 4 nacionalnosti je tu znaci, s tim da je moje devojacko prezime .... najcesce u Japanu (najozbiljnije!) i ne znam otkud nam. Ali rodjena sam ovde, i zaista ne zelim da moja deca nose kompleks zbog srpskog pasosa, prezimena na ić, koja nose po ocu.
Uostalom, uvodni tekst Queerije se bas bavi nacionalnim, spominju se romska, albanska, madjaska i srpska
deca. Bolesna, siromasna, ugrozena nasiljem, spominju se tek uzgred.



sentinel26 sentinel26 10:59 21.09.2007

Re: A zašto vi pitate ?

ivana23
sentinel26
... Pošto nemate obavezu da odgovorite, vi ste iskoristili pravo da meni postavite "značajno" kontra-pitanje. !

Uostalom, uvodni tekst Queerije se bas bavi nacionalnim, spominju se romska, albanska, madjaska i srpska
deca. Bolesna, siromasna, ugrozena nasiljem, spominju se tek uzgred.


Sve ovo što ste napisali nijesam nijednom osporavao niti imam namjeru, to nije bio predmet mojeg pisanja.

Ja ne osporavam nikome pa ni vama pravo da svu djecu koja žive u Srbiji ili samo dodju na gostovanje u Srbiju, nazivate SRPSKA DECA.

Pitao sam vas i još neke da li djeca koja ne žele da ih tako nazivaju (a koja nemaju apsolutno nikakvih mogućnosti da vas u tome spriječe) imaju pravo da javno kažu šta misle o tome, odnosno da javno izraze neslaganje a da zbog toga ne budu javno omalovažavana?!

Vama sam replicirao samo iz razloga što nijeste razumjeli moj tekst a ne zbog nečeg drugog. Vi nijerste prijetili batinama nikome. Nema nikakve potrebe da navodite porodične podatke.

ivana23 ivana23 12:05 21.09.2007

Re: A zašto vi pitate ?

sentinel26

ivana23

sentinel26... Pošto nemate obavezu da odgovorite, vi ste iskoristili pravo da meni postavite "značajno" kontra-pitanje. !Uostalom, uvodni tekst Queerije se bas bavi nacionalnim, spominju se romska, albanska, madjaska i srpskadeca. Bolesna, siromasna, ugrozena nasiljem, spominju se tek uzgred.Sve ovo što ste napisali nijesam nijednom osporavao niti imam namjeru, to nije bio predmet mojeg pisanja.Ja ne osporavam nikome pa ni vama pravo da svu djecu koja žive u Srbiji ili samo dodju na gostovanje u Srbiju, nazivate SRPSKA DECA. Pitao sam vas i još neke da li djeca koja ne žele da ih tako nazivaju (a koja nemaju apsolutno nikakvih mogućnosti da vas u tome spriječe) imaju pravo da javno kažu šta misle o tome, odnosno da javno izraze neslaganje a da zbog toga ne budu javno omalovažavana?!Vama sam replicirao samo iz razloga što nijeste razumjeli moj tekst a ne zbog nečeg drugog. Vi nijerste prijetili batinama nikome. Nema nikakve potrebe da navodite porodične podatke.

Ne mogu vise polemisati sa vama jer stalno izvrcete ono sto napisem. Kada sam upotrebila izraz SRPSKA DECA i na osnovu cega ste doneli zakljucak: ''Pošto vam nacionalna prava bolje leže od prava djece''!? Svasta.
Lektorka Lektorka 12:46 21.09.2007

Re: Re:off topic

dragan7557
kako kazes, "generalizovanje stvari". mogao si samo na to neukusno odmahivanje rukom na sve problem


Lektorka,

makar od tebe je bilo za očekivati da primetiš da ovo nije "generalizacija" već kategorizacija, ako to drugi neće da primete.7557

dragane, ma, druge stvari u tom komentaru su mi ipak daleko vise zasmetale, razumes.
sentinel26 sentinel26 16:02 21.09.2007

A zašto vi ne čitate kako je napisano?

Filip2412
Pitao sam vas i još neke da li djeca koja ne žele da ih tako nazivaju (a koja nemaju apsolutno nikakvih mogućnosti da vas u tome spriječe) imaju pravo da javno kažu šta misle o tome,

O cemu ti govoris?
Deca da javno kazu??!!
Nemoj da se sakrivas iza dece, deca su mala i nece izaci da javno kazu nista i njima sigurno ne smeta kako god ih ko zove jer nemaju pojam o cemu se radi.

Deca ne znaju nista o ovome i bas njih briga kako ih zovemo. Ovde odrasli razgovaraju. Prema tome ne mozes ti jedino znati kako dece zele dah zovemo i sta zele pobogu!

A kazem tebi kao ODRASLOM smeta kako neko zove neku decu, pa najbolje da krenes od voditelja recimo Eurosporta koji naziva sve nase sportiste SRBI
.

Filipe
Kada se već javljate da odgovarate na tudja pitanja, naučite prvo da ih pročitate a ne da podmećete kukavičja jaja i odgovarate na pitanje koje nije postavljeno.

Za mene su djeca sva ona koja nijesu napunila 18 godina, sve dok je neko drugi (po zakonu) obavezan da brine o njima.

Eto poznajem dijete od 14 godina, koje zamislite umije da kaže šta želi a šta ne želi, hoće onom vašem novinaru - "voditelju" Eurosporta da kaže - "Ne seri"! (To su njegove riječi nijesu moje).

Šta ćete vi i taj voditelj da mu uradite? Hoćete li da ga potkačite batinom (kako predloži jedna dama) ili nečim drugim? Ili ćete možda da mu date neki lijek kako napisa isti predlagač?

Da nije bilo predloga (na početku diskusije) za upotrebu batine ja se ne bih ni uključivao u ovu raspravu.

A vi pošto nemate iskustva nijeste primjetili kako su skretničari velemajstorki izbegli raspravu o predloženim batinama. I umjesto odgovora odakle im pravo na upotrebu batina ponudili odgovore na nešto drugo.....

Ja vas ne prozivam da odgovorite, ali nemojte i vi (kao neki) umjesto odgovora postavljati nova "kukavičja" pitanja.

+++++++++++++++++++
P.S. 1:
Nijesam Duljajev advokat. Pitajte ga ako vas interesuje njegovo mišljenje, možda će vas da angažuje, na osnovu iskustva sa bloga (dje ste uspešno branili nešto što niko nije ni napadao).

P.S.2:
Svi oni koji su (bez odgovora) protestovali protivu mojeg pitanja su se jasno opredelili za upotrebu batine samo ne žele da objasne gde su nabavili to pravo. Mogla bi, ne daj Bože i druga strana da ode na tu pijacu te da i ona kupi štogodj ako nije već sve rasprodato.

Baš bih se radovao ako utvrdim da se ovaj moj zaključak ne odnosi na vas.





Filip2412 Filip2412 16:20 21.09.2007

Re: A zašto vi ne čitate kako je napisano?


mariopan:

Pomislila sam da mislite na onu decu sto su obrijala glave i zele cistu rasu ,sto hoce da marsiraju po Novom Sadu. I to su necija deca. Za njih sam rekla da im treba dooobra batina. Oni bi tako delilsebe da su bolji a drugi da su gori. Ako sam pogresno razumela koja to decca ne zele da ih zovemo srpska to jest da ih pomesamo sa malom Romima da se oni,tako cisti i beli ne zagade. Drzala sam u glavi uvodni tekst gde bas tako pise i to je jedna gorka istina o nasem drustvu.


evo ti isecak, ako nisi otisao na pijacu po motku posto vidim da si zagrejan za to:
"Svi oni koji su (bez odgovora) protestovali protivu mojeg pitanja su se jasno opredelili za upotrebu batine"
Misionar Misionar 17:46 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije...

hoochie coochie man
Misionar,Ti bi malo da misionaris? Dobro, al moras i da znas za koga to radis.
ali treba reći ime i prezime, a ne reći popovi, ili Srpska Pravoslavna CrkvaA jesu li popovi (dobro, ima i vladika)? Sto bih ja morao da znam tu njihovu hijerarhiju?I vaznije, sta je ta crkva uradila kad se to saznalo, osim sto je pahomija delegirala da prestavlja drzavu.
Koliko je katoličkih i protestantskih popova osudjeno zbog pedofilije, pa se ne diže tolika galama.Sto znaci silujte slobodno, to i katolici rade, jel? Nesto mi poznat nacin razmisljanja.
Niko ne ruši zbog toga papu A ko ovde koga rusi? Kaze se da kaludjerstine siluju decu i za to ne odgovaraju. Samo to.
Ako je neko kriv , treba ga imenovati i kazati taj i taj je kriv za to i toReceno, imenovano, i? Nista!Samo zato sto nosi mantiju.

Ne znam zašto, ali je moj komentar zalutao negde u sredinu pa nije bio toliko primećen, ali drago mi je da je neko odgovorio.
Pre svega izvinjavam se kolegi koji je rekao da sam mogao mnogo manje da napišem.
Izvinjavam se što sam obrazovan, što sam elokventan, što imam šta da kažem i što umem to da kažem.
A takodje se izvinjavam što znam tehniku slepog kucanja pa to što hoću da kažem, jako brzo i ukucam...
Elem, opet je napravljena konstrukcija kako kome odgovara, izvučeno iz konteksta i odmah sam žigosan po si sistemu crno- belo...
Moj komentar je iseckan i krivo protumačen.
Pre svega Misionarim u ime pravde, mada je kažu pravda spora ali dostižna. Ne misionarim ni u čije ime, osim mog. Nisam član ni jedne stranke, tako da iza svake reči i slova stojim JA.
Dalje, kako je užasno napravljena konstrukcija kada sam rekao da su osudjeni pedofili iz katoličke i protestantske crkve?????
Sve pedofile, kada se dokaže da su to , treba na vešala. Užasno je ovo što je kolega napravio konstrukciju, i protumačio moj tekst na način koji njemu odgovara, ili me zaista nije dobro shvatio... Dakle, svi pedofili na vešala!!!
Poenta je bila da zbog pedofilije u rimokatoličkoj crkvi, niko nije osudjivao papu, a kod nas se ide do kraja, pa kad čitam neke komentare, izgleda kao da bi sve sveštenike srpske pravoslavne crkve trebalo poubijati zbog nekog ko je zgrešio , a član je te crkve!!!
Dakle poenta je u različitim aršinima, i vidim kako je neko lepo postavio sliku sa nogom koja gazi krst!!! Pa zar to nije za osudu??? Upravo o tome dakle pričam. Zbog jednog pedofila, ne trebaju da svi odgovaraju, već on glavom i bradom da snosni najgore posledice....
Elem, the point is PEDOFILE NA VEŠALA.
Sve koji zloupotrebaljavaju decu u bilo koje svrhe, strogo kazniti.
Sve koji manipulišu decom u bilo kom smislu , adekvatno kazniti, imenom i prezimenom, i naravno pooštriti kazne, da se ne desi kao što je ovaj tek što je izašao iz zatvora , ponovo silovao po Beogradu...

Dakle, poštovani naša misija je PRAVDA. Svi mi imamo neku misiju. Nečija je časna, nečija nije. Ali svako ima pravo na svoje mišljenje , sve dotle dok tim ne ugrožava nekog ili nešto...
Hvala.
sentinel26 sentinel26 17:59 21.09.2007

A zašto vi ne čitate kako je napisano?

Filip2412
...Ne citas nista pazljivo... ta osoba koja je rekla potkacite je mislila upravo na extremne nacinaliste i skinse a ne na tebe i takve kao ti, osim ako se nisi prepoznao.

Druga stavr, ta ista osoba je cak i napisala odgovor u kome se izvinjava i objasnjava ovo sto ti ja sad ponovo kucam pogledaj na blogu pa ces videti..

Gospon Filipe ovo nije bilo na televizoru pa pročitajte pažljivo:

mariopan
Kraljica Kleopatra
Mislim da jedan deo SRPSKE DECE ne želi da im se neko tako obraća, već sa DECA IZ SRBIJE.

E Kraljice,tu decu treba dobro po onim usijanim glavama potkaciti. U pravu si...ali ima i za njih leka. Dooobra batina jeste iz raja izasla.

Gde ste vi ovde vidjeli ekstremizam?

Ja ne znam i ne želim da znam šta je gospodja mislila, ali ovo što je napisala nema nikakve veze sa ekstremizmom koji spominjete niti sa vašim komentarom - odbranom.

Pa novosadski ekstremisti i ne primaju u svoje redove te koji kažu da nijesu nego one koji kažu da jesu "SRPSKA DECA". Opet ste promašili.

Zašto joj vi sada imputirate da nije mislila na mene i na osobe kao što sam ja kada ona o tome nije ništa pisala, niti sam je ja zbog toga prozivao?
Odakle vama i šta znači to saznanje?

Na kraju ako ona i nije mislila na mene i osobe kao što sam ja, nego na ekstremiste, odakle njezi pravo da ona uzima batine i da nekoga potkači?

Filip2412
...... ta osoba...... je mislila upravo na extremne...... a ne na tebe i takve kao ti, osim ako se nisi prepoznao.


A ako ste ovime hteli neku poruku da pošaljete uzalud ste se trudili, možete da pokupite vaš odbor za slanje poruka.




Queeria Queeria 18:19 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije....

[quote]Amfilohije Radović pokušavao da spreči decu da dalje pale džamiju

Vala jeste, sve po principu - dam ti sibicu, a posle trazim kofu sa vodom...Nista ja popovima ne verujem, da si malo citao i slusao sta taj Amfilohije govori, shvatio bi kolika je njegova odgovornost za taj dogadjaj. A i ako je Amfilohije neko mudo, zasto deca nisu prestala...

Imenuj krivca, a ne ceo narod, ne celu crkvu, ne sve nas.

Kada neko pljuje crkvu ili narod ja se ne osecam prozvanim. Zasto imas problema ako neko proziva kolektiv, ako si savestan, cist i nevin?

Zašto nisi koristio termin Rom , koji si tek pri kraju počeo da koristiš?

Da si citao ceo post, shvatio bi...Naznaceno je :)


[quote]Da li je ovo zemlja u kojij žive Srbi i naravno srpska deca??

Biiiiiiiiiip, pa to i jeste poenta bloga.

Ako je neko kriv , treba ga imenovati i kazati taj i taj je kriv za to i to, a ne generalizovati stvari.

A kada ces tio krenuti da ih prozivas? Zasto nesto ne uradis za one za koje znamo da su krivi?

Pozz,
Boban
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije...

Elem, the point is PEDOFILE NA VEŠALA.

Evo jos jednog primera demagogije. Klasican. Znamo da niko nece na vesala, pa nam je jeftino da vicemo. Najbolje nekoliko puta. Nece se ispuniti, a mi kao ljuti i uz to humani.
Ajde sokole, malo konkretnije. Sta mislis, zasto patrijarh Pavle nije reagovao kad se saznalo da su vladika i iguman SPC pedofili. To sto nisu u zatvoru krivicemo drzavu, a sto nisu trpeli sankcije crkve, koga da krivimo?
I, ja sam postavio sliku gde se gazi krst. Slika je sa jednog anarhistickog sajta, oni tako izrazavaju svoj stav prema religiji. Kako nemam nista protiv religije, nemam nista ni protiv anarhije.
A
što sam obrazovan, što sam elokventan

onda znas sta anarhija podrazumeva.
I za podsecanje, oni imaju imaju i ovaj stav

imas li nesto protiv njega?
ervetor ervetor 22:39 21.09.2007

Re: Hvala!

Queeria
izraz "srpska deca" A da li bi moglo da se kaze deca u Srbiji, jer u Srbiji zive i deca koja nisu nuzno srpskaLuv,Boban


Jeste, zive i neka druga deca. U Beogradu na semaforima i niko ih ne konstatuje. Bas niko.
I kad ih zgazi neki kamion, odmah nam padne kamen sa srca jer to ipak nije srpsko dete...
... i sta se onda desi, onda nas posle par godina ta nasa nezainteresovanost i pravljenje blesavih zaskoci u vidu manijaka koji siluje po buticima!

Normalno je sad braniti se, ali cuditi se toj pojavi je vrhunac licemerja.

Ja poznajem ljude koji su se 1999 za vreme bombardovanja u sklonistima poceli raspitivati: " E a sta je to bilo u Sarajevu", "Jel moguce, cuo sam pre neki dan da je 3 godine bilo pod opsadom i granatirano"...
margos margos 23:01 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije...

Misionar

Izvinjavam se što sam obrazovan, što sam elokventan, što imam šta da kažem i što umem to da kažem.A takodje se izvinjavam što znam tehniku slepog kucanja pa to što hoću da kažem, jako brzo i ukucam...

... Dakle, svi pedofili na vešala!!!Poenta je bila da zbog pedofilije u rimokatoličkoj crkvi, niko nije osudjivao papu, a kod nas se ide do kraja, pa kad čitam neke komentare, izgleda kao da bi sve sveštenike srpske pravoslavne crkve trebalo poubijati zbog nekog ko je zgrešio , a član je te crkve!!!Dakle poenta je u različitim aršinima, i vidim kako je neko lepo postavio sliku sa nogom koja gazi krst!!! Pa zar to nije za osudu???

Misionar, najpre, skromno si se izreklamirao, al verujem ti na reč.

Drugo, ako rimokatolički sveštenik napravi krivično delo u nekoj zemlji - javnost burno reaguje do vrha crkve u toj zemlji. Kada pravoslavni sveštenik napravi (ne)delo u Srbiji, naravno da javnost traži reakciju Patrijarha koji je, takođe u Srbiji.

Treće, pre nego što je dato objašnjenje za anarhistički simbol gaženja krsta . ja sam pomislila kako je taj simbol stavljen na blog kao ilustracija 'gaženja krsta' od strane pomenutih sveštenika, Ilariona, Filareta, Pahomija i onih koji ih kriju i brane.

I četvrto, plašiš me tim vešalima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 21.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije...

taj simbol stavljen na blog kao ilustracija 'gaženja krsta' od strane pomenutih sveštenika, Ilariona, Filareta, Pahomija i onih koji ih kriju i brane.

I ta simbolika je bas u redu.
Ovde je to pozdrav za urbanosaurusa koji je anarhista i ciji sam deo posta citirao.
Zanimljvo je uporediti misljenja anarhiste i misionara o pravima dece,
SMT SMT 00:00 22.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije.....

Koliko je katoličkih i protestantskih popova osudjeno zbog pedofilije, pa se ne diže tolika galama.


Niti im se prodaje imovina radi isplate odštete... A nema ni filmova na tu temu...

Ovde jedino (i verovatno u još ponekim džamahirijama) pisanje na blogu je "podizanje tolike galame". SPC (imenujem) je kriva za vrlo perfidnu politiku skrivanja ludaka i manijaka u svojim redovima, pa čak i promovisanja istih. Voleo bih da me uputite na neku izjavu SPC kojom je osudila ponašanje svojih episkopa ili čega već, pa ću krivicu preinačiti u namerno zakasnelu i preblagu reakciju. Da ne idemo dublje u krivicu SPC-a, trajalo bi...


Black Adder Black Adder 07:34 22.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije.....

SMT
Koliko je katoličkih i protestantskih popova osudjeno zbog pedofilije, pa se ne diže tolika galama.

Niti im se prodaje imovina radi isplate odštete... A nema ni filmova na tu temu...



Kako se ne podiže galama? Možda ne pratite dovoljno, ali to su uvek veliki skandali. Raspitajte se samo o pedofiliji medju svestenicima u Austriji. Leteli su biskupi! A nedavno u Kaliforniji su ih novcano odrali. Ceo svet je to gledao. Pa i pravoslavnoj Grckoj postoji pedofilija medju episkopima i svestenicima i oni itekako podizu galamu i prozivaju ih zbog toga. Pa zašto bi mi ćutali?
A što se tiče filmova na tu temu, eto pade mi na pamet Almodovarov "Specijalno vaspitanje".
SMT SMT 10:12 22.09.2007

Re: Koliko mržnje, koliko prepotencije.....

Nisi me razumeo ...

Ovo : "Niti im se prodaje imovina radi isplate odštete... A nema ni filmova na tu temu..." je bio cinizam ,
mada bi lektorka mogla da me ispravi, možda postoji i neki drugi izraz za to...
bravar bravar 16:38 20.09.2007

Bez naslova

Bobane,
slazem se da u nasem drustvu odnos prema deci treba da se promeni. Cinjenica je da smo mi odrasli odgovorni za ponasanje sopstvene dece i za njihov kasniji odnos prema drugim narodima i manjinama.
Ucila sam decu romske pripadnosti u skoli i nisam imala problema sa njihovim odnosom sa vrsnjacima. Izuzetaka je, naravno, bilo. Ali, bilo je i problema sa decom srpske nacionalnosti. To, prosto, nije bila neka odrednica u mom radu. I to se prenelo i na decu.
Ima nas drugacijih i to je dobro. Dok delamo u svojoj okolini postoji mogucnost da se nesto promeni. Od politicara niko na tu temu nije video vajde. Sigurna sam da smo od nas, malih i neprimetnih zavisi buducnost dece u smislu da svojim pravilnim stavom uticemo na njihove.
Stidim se kada cujem da je neko dete tlaceno samo zato sto je Rom ili Madjar ili Rusin ili...
Kako je nebitno kom narodu pripadamo i kako je jako bitno kakvi smo u dusi.
I sve to je jos bitnije kada su deca u pitanju.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 17:05 20.09.2007

podsetnik

nataša miljković:
- emisija u koju je dovela decu iz srpskih enklava sa kosova, umesto decu sa kosova. pa ih još dovela do suza i do nervnog sloma pred kamerama.
- emisija sa nazivom "kome smetaju mali srbi?", a tema trudnoća, porođaj, novorođenčad.
to sve valjda od silne brige za decu.
mariopan mariopan 17:42 20.09.2007

Re: podsetnik

Zar ne postoji neki zakon protiv zloupotreba dece? Ako ne postoji zasto ga ne donesu? Ako treba pritisak javnosti hajde da mi budemo ta javnost. Evo na drugoj temi o silovanoj deci gde krvnik dobije dve tri godine zatvora,utroba mi se prevrnula. Kako je lepo sto su izgradjene sigurne kuce za zene i decu zrtve zlostavljanja i to je medijskom akcijom B92 uradjeno. Evo ja skoro nasla u novinama da u Beogradu postoji samo jedan smestaj za decu sa ulice otvorenog tipa gde deca mogu da dodju i da se naspavaju,da jedu,da se okupaju i da odu kad zele. Da ih niko ne tuce i da ih ne pitaju ona cemerna pitanja zasto su na ulici. Tu je najvise Romske dece i ovo nekima zivot spasava.

Pa zasto nesto ne preduzmemo? Ja sam u sali predlozila , kao odgovor na izgradnju Filaretove crkve,pa podrugljivo na tu temu ali rekoh i ja mogu da gladujem nedelju dana kao on pa da za tu decu smestaj izgradimo pre nego nekavu crkvu. I to u Beogradu jer je te dece najvise u BG. Mislim da decu treba konkretno,nekim akcijama podrzavati,pruzati im ono sto im treba. Ovo im treba. Pa ako neka akcija bude,nadam se da ce ovde nesto o tome moci da se nadje. Pozdrav.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:28 20.09.2007

Sveta novomučenica od NATO Milica dete



NO COMMENT
andjelija andjelija 17:32 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

ja se izvinjavam, ali sta je ovo?
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:46 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

Ni jedna organizacija za prava deteta se nije oglasila povodom manipulacije Milicom Rakić koja je stradala od NATO bombardovanja, i koja je proglašena za novomučenicu... Zar to nije manipulacija od strane Crkve...i niko ništa.
andjelija andjelija 17:49 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

to je ono malo dete sto je poginulo na noshi?
odakle crkvi pravo da to rade? a roditelji? strasno!
urbanosaurus urbanosaurus 17:57 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

andjelija
odakle crkvi pravo da to rade?


mora da se shalish...
crkva ima sva prava na eksploataciji kako zivih tako i mrtvih...
i vernika, a narochito nevernika...

crkva bre shta ti je...
crkva moze...
crkva sme...
crkva ne polaze rachune...

crkva ume i zna...
a o crkvi i vladikama se ne raspravlja...



Black Adder Black Adder 18:08 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

Muka mi je...
Bas me zanima u kojoj je ovo crkvi naslikano. Zna li neko?
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 18:31 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

Ako neko zna ruski neka prevede:

На фреске надпись: "Св. н. муч. от NATO. Милица дете." ("Святая новомученица, убитая НАТО. Дитя Милица". Фреску написал дьякон Никола Лубардич из Белграда. А епископ Захолмско-Герцеговинский и Приморский Григорий вместе с владыкой Афанасием (Евтичем) из монастыря Тврдош выступили с инициативой канонизации маленькой девочки, чтобы причислить ее к лику святых в качестве новомученицы. Милица - невинная жертва, символ страданий, которые пришлось вынести сербам в последнюю весну уходящего тысячелетия.

http://www.srpska.ru/article.php?nid=1499&sq=19,297&crypt=
Black Adder Black Adder 18:49 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

Ako neko zna ruski neka prevede:


Evo ja ću probati:

Na fresci je natpis: "Sv.n.muč. od NATO. Milica dete" (Sveta novomučenica, ubijena od strane NATO. Dete Milica). Fresku je naslikao djakon Nikola Lubardić iz Beograda. A episkop Zahumsko-hercegovački i Primorski Grigorije zajedno sa vladikom Atanasijem Jeftićem iz manastira Tvrdoš su pokrenuli inicijativu za kanonizaciju male devojčice, kako bi je proglasili sveticom u vidu novomučenice. Milica - nevina žrtva, simbol stradanja koje je zadesilo srbe u zadnjem proleću prošlog veka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 20.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

a o crkvi i vladikama se ne raspravlja...

"Rek'o patrijarh, sta tu ima vise da se misli"


dragan7557 dragan7557 12:07 21.09.2007

Re: Sveta novomučenica od NATO Milica dete

urbanosaurus
andjelija
odakle crkvi pravo da to rade?


mora da se shalish...
crkva ima sva prava na eksploataciji kako zivih tako i mrtvih...
i vernika, a narochito nevernika...

crkva bre shta ti je...
crkva moze...
crkva sme...
crkva ne polaze rachune...

crkva ume i zna...
a o crkvi i vladikama se ne raspravlja...





Čini mi se da ovde fali i pravo crkve na zloupotrebu Boga.
Black Adder Black Adder 17:32 20.09.2007

Pogledajte ovaj horor

Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 17:52 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

jel to neka nova srbska vojska ili su to neki pravoslavni srpski anarhisti?
urbanosaurus urbanosaurus 18:00 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

KK
jel to neka nova srbska vojska ili su to neki pravoslavni srpski anarhisti?


pravoslavni srpski anarhisti...???!

daleko bilo...
btw veoma nesretno-nespretna konstrukcija...
Black Adder Black Adder 18:06 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Pa valjda su to ta srpska deca sa Kosova. Ona se uče militarizmu od malih nogu.
urbanosaurus urbanosaurus 18:09 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Black Adder
Ona se uče militarizmu od malih nogu.



mariopan mariopan 19:16 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Nemojte biti odvratni Black Adder, Zasto vama bas ta deca sa Kova toliko smetaju? Nemate nigde sliku one dece sa Kosova koja pale srpske kuce i manastire i ubijaju usput koga stignu? Mislim na 17-mart. Ako bolje pogl;edate to rade deca oko 16 -17 godina,mladi Albanci. Zloupottrebu dece oni su usavrsili pa se na to ni ne obazirete? Samo vam deca sa Kosova smetaju. Ako je ovo upereno protiv njih ja odoh ,ne mogu da mrzim decu a ovde ima takvih komentara.
Black Adder Black Adder 19:24 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Bas sam to malopre trazio.
Evo i tog horora. A moj komentar o militarizmu na Kosovu moze da se primeni na svu decu koja odrastaju na Kosovu.

Filip2412 Filip2412 19:29 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

mariopan
Samo vam deca sa Kosova smetaju...



Mariopan, to je zato sto sto extremni gradjanski orjentisani pojedinci i zanosu sukoba sa neandertalskim patriotama zaboravljaju da budu OBJEKTIVNI

Iz istog razloga mi se LDP recmio ne dopada, jer su jednostrani. Gradjanski savez nije bio tako extremisticki orjentisan
mariopan mariopan 19:33 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Ekstremi svake vrste su BOLEST pa ja na to tako i gledam. Tesko je biti objektivan pa hajde da se potrudimo bar ili ce i ova rasprava da se pretvori u pljuvanje i to po deci sa Kosova. Usvari po malim Srbima samo svi drugi su ovde izostavljeni jer vidim da ih niko ne spominje . Ako ih ja recimo spomenem odmah ce da mi prikace ekstremizam i neznamtijasta.
mariopan mariopan 19:40 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Black Adder razumemo se? Eto ispravio si gresku pa da se lepo razumemo nadalje? )

Nisi morao da pustis taj film znam ga napamet i ne mogu ni da gledam u onoga na vrhu crkve sto ljulja krst,pa najezim se da ce pasti. Srecom nije...ali sta mrznja radi ljudima to se lepo vidi. To su decu ucili i to deca rade. Jednog dana ce im podeliti oruzje u7 rukwe i oni ce ga upotrebiti. To je greh odraslih prema deci.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:21 20.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Nije to mrznja . To je jednostavna manipulacija javnog mnjenja. Deca su orudje u rukama vladajuce klike koja za pare pomaze da se izvedu veci projekti.
Black Adder Black Adder 09:56 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Strašno je zamisliti budućnost Kosova u kojoj se deca od malih nogu uče da mrze.
To je istina kojoj niko ne može da pogleda u oči.
dragan7557 dragan7557 11:44 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

pravoslavni srpski anarhisti...???!

daleko bilo...
btw veoma nesretno-nespretna konstrukcija.


Taman htedoh da reagujem , kad vidoh tvoj post.
dragan7557 dragan7557 12:03 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor x 2

Oba horora su delo "razumnih" i "racionalnih" bića koja se eto po tome razlikuju od životmja: homo sapiens sapiens.
??????????
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 12:11 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

dragan7557
pravoslavni srpski anarhisti...???!

daleko bilo...
btw veoma nesretno-nespretna konstrukcija.


Taman htedoh da reagujem , kad vidoh tvoj post.


Što nespretna konstrukcija?
Zar stvarno mislite da je to u Srbiji nemoguće?
Pa pogledajte kakvi su nam "socijalisti", pa što ne bi imali i srpske pravoslavne anarhiste nacionaliste?!
dragan7557 dragan7557 15:56 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

@ Kraljica Kleopatra

Pimedba se odnosi na dijalog iz bloga "No Pasaran" sa urbanosaurus-om 15-09-2007 o terminu anarhija i anomija.

Nije mi jasno o kojim socijalistima pišete. Ako mislite na SPS ja njih ne vidim kao socijaliste. Što se socijalističke internacionale tiče DS ponaosob O.Dulić ističe njihovo prisustvo na kongresima SI kao neku opredeljenost ove partije. Valjad zbog opravdanja troškova ili sl.

Anarhisti su protiv bilo kakve vrste autoriteta pa bi konstrukcija značila da su protiv autoriteta crkve a to bi ih činilo
jereticima. Zbog toga je konstrukcija 'nesretno-nespretna.

7557
Queeria Queeria 18:25 21.09.2007

Re: Pogledajte ovaj horor

Zloupottrebu dece oni su usavrsili pa se na to ni ne obazirete?


Ok, hajde sada ovo sto ste napisali stavite u kontekst "srpska deca"
Boban
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:19 20.09.2007

malo o svemu...

- ja sam jednim svojim postom na svom blogu postavljala neka pitanja o tome kako romi tretiraju svoju decu i kako mi reagujemo s tim u vezi, ali je mnogo bivsih blogera to nazalost pogresno shvatilo, te sam temu bila zatvorila. mozda je vreme da je ponovim.

- nigde ne postoji jednakost. uvek su neka deca jednakija od drugih. belo i obojeno dete u usa nisu jednaki. deca siromasnih roditelja i bogatih nisu jednaka i retko se druze. i tako ce i biti jer je 'ljudski', sta god to znacilo.

Mislim da ne gresim ako kazem da verujem da npr Ivana Zigon nikada ne bi otisla u Albaniju i rekla ista u korist albanske dece... Ja se ne dam od svojih prevariti.

mozda bi i otisla ali bi to onda upravo bilo to o cemu pricas i cega se gadis: ona bi otisla, pustila koju glumacku suzu i to je sve. manipulacija, nista manje. samo da su joj ponudili vise...

- u novom sadu ce paraditati 7. oktobra srpska deca. ona su samo deca srpskih roditelja.

- peder je za mene pogrdna rec jer (po meni) oznacava karakternu osobinu a ne sexualno opredeljenje. ja sve moje gay drugare zovem 'tetke' i da, volim ih jako, sve njih. i znas sta? nisu ni svi srbi kad bolje razmislim. zabole me. isto toliko volim i svoje hetero prijatelje...u stvari, svejedno mi je dali su tetke ili nisu. zabole me.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:35 20.09.2007

Re: malo o svemu...


- nigde ne postoji jednakost. uvek su neka deca jednakija od drugih. belo i obojeno dete u usa nisu jednaki. deca siromasnih roditelja i bogatih nisu jednaka i retko se druze. i tako ce i biti jer je 'ljudski', sta god to znacilo.-

U USA, a verovatno i u drugim zemljama jedina vrednost su broj nula na bankovnom racunu. Svet je podeljen na bogate, manje bogate i siromasne. U USA-u beskucnici su crni, beli i zuti...Na Beverli Hilsu zive i crni i beli...Nije stos u rasi, vec u novcaniku.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:30 20.09.2007

Re: malo o svemu...

ako imamo crno dete bogatih roditelja i belo dete bogatih roditelja u USA, sta mislis, koje dete je Jednakije? pored klasnih razlika i diskriminacije postoji i rasna, u USA pogotovo.
moj prijatelj se skoro ozenio crnkinjom (on je jako bogat, ona jos bogatija), ali pre nego sto su krenuli da prave decu ona je insistirala da odu kod savetnika za mesovite/dvorasne brakove. on je odbio na pocetku pravdajuci se da ce oni voleti dete bez obzira na sve. njen odgovor je bio: 'ti to ne razumes. ti ne znas kako je biti crn u USA'. nije stos Samo u novcaniku. ima nesto i u boji koze. koliko predsednika USA je bilo obojeno? koliko je predsednika USA bilo latinoamerikanaca? koliko oskara u holivudu osvajaju crnci? i zasto je najveca stopa kriminala medju crncima?!

postoje i bogati romi. i? da li se srpska deca druze sa njima? nisam nesto primetila. ipak, i dalje mislim da su za tako tezak polozaj, romi sami najvise odgovorni. ovako kako zive kod nas, zive i u italiji, bugarskoj, madjarskoj, rumuniji...takodje se mladi romi koji su izbegli sa nasih prostora u nemacku, najteze integrisu. samo cekam da vidim koliko ce ih biti u najavljenoj readmisiji od 100.000 ljudi.
ivana23 ivana23 22:42 20.09.2007

Re: malo o svemu...

BebaOdLonchara
ti ne znas kako je biti crn u USA'. nije stos Samo u novcaniku. ima nesto i u boji koze.

A koliko ''belih'' Amerikanaca bi odbilo da se druzi sa:
http://www.tigerwoods.com/defaultflash.sps
sintetika sintetika 22:45 20.09.2007

Re: malo o svemu...

Znaci belac je dovoljno da bude belo, a crnac mora da bude Tajger Vuds ili milioner da bi bio prihvacen?!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:08 20.09.2007

Re: malo o svemu...

Ja ne sumnjam da ima razno-raznih ljudi, ali u globalu, na zalost, vrednost se meri debljinom budjelara. Ko ti kaze da je najveca stopa kriminala medju CRNCIMA? Kriminal je u direktno proporcionalnoj vezi sa ekonomskim statusom. Ima izuzetaka. Ima i bogatih kriminalaca. A da li bi se srpsko dete druzilo sa bogatiom romskom decom zavisi od srpskih, odnosno romskih roditelja kao sto od mene zavisi s kim ce da se druzi moje dete, pa i to do odredjenih godina. Sto se bavljenja politikom tice, covek koji ima "rupe na dzepovima" sigurno nema sanse da se kandiduje, kao ni da postane predsednik pogotovo jedne Amerike, a mislim ni predsednik opstine jednog Paracina. Izvinjavam se ljudima iz Paracina, ali taj grad mi je pao na pamet. Kada bi za politiku bio potreban samo "stomak", onda bi najzdravija populacija bila iz struke politicara. Samo, za politiku su potrebni dobri dzepovi i bankovni racuni. Ne, nije Amerika imala crnca za predsednika, kao ni zenu na celu drzave. A sto se Roma tice i njihovog integrisanja, ili neintegrisanja u drustvo, to je malo komplikovanije od crno-bele predstave koja se o njima ima pa ih neko vidi kao totalno neprilagodljivima. Opet se vrtimo oko socijalnog polozaja.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:11 20.09.2007

Re: malo o svemu...

Ja ne sumnjam da ima razno-raznih ljudi, ali u globalu, na zalost, vrednost se meri debljinom budjelara. Ko ti kaze da je najveca stopa kriminala medju CRNCIMA? Kriminal je u direktno proporcionalnoj vezi sa ekonomskim statusom. Ima izuzetaka. Ima i bogatih kriminalaca. A da li bi se srpsko dete druzilo sa bogatiom romskom decom zavisi od srpskih, odnosno romskih roditelja kao sto od mene zavisi s kim ce da se druzi moje dete, pa i to do odredjenih godina. Sto se bavljenja politikom tice, covek koji ima "rupe na dzepovima" sigurno nema sanse da se kandiduje, kao ni da postane predsednik pogotovo jedne Amerike, a mislim ni predsednik opstine jednog Paracina. Izvinjavam se ljudima iz Paracina, ali taj grad mi je pao na pamet. Kada bi za politiku bio potreban samo "stomak", onda bi najzdravija populacija bila iz struke politicara. Samo, za politiku su potrebni dobri dzepovi i bankovni racuni. Ne, nije Amerika imala crnca za predsednika, kao ni zenu na celu drzave. A sto se Roma tice i njihovog integrisanja, ili neintegrisanja u drustvo, to je malo komplikovanije od crno-bele predstave koja se o njima ima pa ih neko vidi kao totalno neprilagodljivima. Opet se vrtimo oko socijalnog polozaja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:26 21.09.2007

Re: malo o svemu...

pa ni jedan ne bi odbio, recimo tako, ali poredjenje nije sasvim adekvatno. govorila sam od jednako bogatom belom i crnom detetu. recimo, da li bi se druzili (ako zanemarimo IQ) dejvid bekam i tajger vuds? ili, njihova deca?
ono sto je najvaznije, deca su samo Deca svojih roditelja. kako se ponasaju, zavisi od roditelja i necijih tudjih roditelja u vidu uciteljice, komsinice...tv novinarke? a manipulacija i zlostavljanje je najlakse (i nekako, najizazovnije?!) nad nejakim, stimuvezi toliko zlostavljanja invalida i hendikepiranih po bolnicama...ooo, da!
skyspoter skyspoter 20:37 20.09.2007

cini mi se

da u srbiji postoji jedan dublji problem - odnos roditelja prema muskom detetu gde musko dete predstavlja snagu, kontinuitet, uspeh, nastavljac tradicije, imena, vojnik, pop, itd.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:47 20.09.2007

FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL

Opet sam se setio ove americke pesmice o pederima "FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL" .
Smejem se uvek kada vidim da pederi govore o deci, pa onda optuzuju popove SPC kako napastvuju decu... Pa i medju popovima ima ljudi sa pederskim sklonostima, zasto VAS to cudi!
Decu treba cuvati daleko od pedera, poznato je da ni u zapadnim zemljama, gde su pederi ostvarili velika prava (premda ih povremeno mlati kako ko stigne), cak i da sklapaju nekakvu zajednicu (to nije brak), ne dozvoljavaju da pederi usvajaju decu, jer se smatra da decu treba cuvati daleko od pedera. A onda neki kvir Boban nadje za shodno da brine brigu i naklapa o tzv. srpskoj deci i o Cigancicima.
Bolje je da cutite. Pricajte o neophodnosti vasih osnovnih prava u Srbiji, ali decu ne pominjite.
margos margos 21:57 20.09.2007

Re: FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL

vladimir petrovic
Opet sam se setio ove americke pesmice o pederima "FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL" .Smejem se uvek kada vidim da pederi govore o deci, pa onda optuzuju popove SPC kako napastvuju decu... Pa i medju popovima ima ljudi sa pederskim sklonostima, zasto VAS to cudi! Decu treba cuvati daleko od pedera, poznato je da ni u zapadnim zemljama, gde su pederi ostvarili velika prava (premda ih povremeno mlati kako ko stigne), cak i da sklapaju nekakvu zajednicu (to nije brak), ne dozvoljavaju da pederi usvajaju decu, jer se smatra da decu treba cuvati daleko od pedera. A onda neki kvir Boban nadje za shodno da brine brigu i naklapa o tzv. srpskoj deci i o Cigancicima. Bolje je da cutite. Pricajte o neophodnosti vasih osnovnih prava u Srbiji, ali decu ne pominjite.

Oprostite, KO IMA PRAVO da govori (pominje) decu?
Unapred zahvalna na odgovoru.
sintetika sintetika 22:06 20.09.2007

Re: FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL

Evo ja sam kao lezbejka rodila dete... I mozete svi da mi pljunete pod prozor...
Srpski kapitalista Srpski kapitalista 22:11 20.09.2007

Re: FAGGOTS, YOU'RE GONNA ROT IN HELL

Vladimire, o kojim ti to "zapadnim" zemljama zboris? Evo recimo u Ujedinjenom Kraljevstvu (iliti Engleskoj, ako ti je to lakse mentalno locirati), agencije za usvajanje dece koje odbiju da sluze gej parove bivaju kaznjene. Razumes?
grofisneki grofisneki 03:19 21.09.2007

Ja sam dete sa druge planete

Joj zar dete uvek nije samo dete. I ono rodjeno u zlatu, svili i kadifi, i ono pod mostom?

Shvatam Bobane da si hteo naglasiti, kako se deci od malih nogu usadjuju predrasude i diskriminacija, ali kao sto neko rece, treba roditelje vaspitati, a decu pustiti da odrastu. Cija su, odakle su i ko su ta deca, nije ni bitno. Pa ni u neke osnovne skole ne mogu da se ukljuce deca sa hendikepom, jer Boze moj, to su elitne skole, a pazi majku mu, i jedna i druga su "srpska".

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:17 21.09.2007

...

Bobane, odličan tekst
kao i obično...pravo u sridu
mariopan mariopan 09:24 21.09.2007

Re: ...Roditelje treba vaspitati

U pravu ste Grofisneki da roditelje treba vaspitati, eto javio se jedan roditelj koji ni "pod razno" ne zeli da njegovo dete neko podvede pod SRPCE kako se gadljivo izrazio.Nije niko ni imao nameru da njegovu decu podvede pod bilo sta ali eto,u jednoj naoko bezazlenoj i za mene normalnoj konstataciji da se deca koja zive u Srbiji zovu srpska ( u smislu da drzava Srbija treba o njima da brine kao o "svojoj deci" samim tim sto ovde zive,panicno nam predocio svoje gadjenje na samu pomisao da ce neko njegovo dete pomesati sa SRPCADI.

Eto vec imamo nekoga ko misli da je bolji i gadi se gorih,to jest nas i nase dece. Imamo i mi onih koji misle da su bolji i gade se neke druge dece a i svih nas,pa nije im dosta sto se samo gade nego moraju to javno da pokaze,evo marsirace tamo po Novom Sadu da nam svima pokazu koliko su bolji i belji od nas i nase dece.Tako smo dobili dva ekstrema na dve strane. A ja sam se stalno pitala gde rastu takva deca koja misle da su bolja od druge dece i znala sam da su to morali u kuci da nauce,od roditelja,kako nasi tako i njihovi,jer nema naroda sa ovih prostora koji nema svoje ekstreme. Ujedno nema naroda sa ovih prostora koji moze da nas pljune i da kaze da nas pljuje jer je njihov obraz cist,nema cistih obraza ako se osvrnemo na proteklo vreme i na rat,niko nije nevin kroz to prosao,ne znam koji narod to nije imao zlocince u svojim redovima i koji to narod sebe naziva boljima od nas? Ako neko zna koji je to tako nevin da moze sve nas da pljune neka to kaze,ja bih volela da znam. Pa da razumem zasto svoje dete uci da je bolje od SRPCADI i da se ne mesa sa nama i nasom decom ni u kontekstu neke rasprave a kamoli u zivotu.

Tako daca jos u roditeljskoj kuci nauce da su bolji od neke druge dece,stosamoj deci nikad ne bi ni palo napamet,pa jednog dana i ako ne obrije glavu pa da krene da marsira,ono ce prici ekstremistima iz svojih redova. I tamo ce mu uvaliti pusku u ruke i reci da ide i da ospe rafal po deci koja se kupaju u reci jer to i nisu deca,to su samo SRPCAD. Ili ce mu reci da zapali neku kucu gde spavaju omarzena SRPCAD Njega ce najlakse svaki ekstremista da iskoristi za svoje ciljeve,jer dete je od detinjstva ubedjivano da je bolje od tamo neke SRPCADI.

Ne pitam se vise gde rastu oni obrijanih glava,za koje rekoh da im treba ona batina sto je iz raja izasla,ta deca rastu u istim takvim kucama gde njihovi roditelji ,tako sa gadjenjem govore o drugoj deci da su CIGANCAD, pa su ovi uobrazili da su bolji.Treba roditelje vaspitati,ne decu,deca po prirodi stvari sve to ne znaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana