Mediji

Svet, čiji је то handy work ?

myredneckself RSS / 30.03.2009. u 13:29

Na  osnovu istraživanja, za istočni deo Engleske, ostatak zemlje misli da je najviše godless, i da nisu pristalice kreacionizma.

attenborough10c.jpg

Ali, isto tako, istraživanja kažu da 47% građana istočne Engleske veruje u teoriju kreacionizma, u evoluciju kao deo božijeg plana ili inteligentni dizajn, itd. uprkos državnoj politici, koja se upražnjava tim povodom, što  misle ispitanici. Nije li to jaw dropping figure ? Pogledajte ove mape !

creationism-002.jpgNeki dan sam pročitala da moj omiljeni Sir David Attenborough, čovek sa najlepšom i najboljom dikcijom koju sam ikad čula, prima hatemail-ove od kreacionista. Optužuju ga da se ne zahvaljuje bogu na lepoti sveta. (sic!)

Upitan zašto to ne čini Sir David je odgovorio:

"They always mean beautiful things like hummingbirds. I always reply by saying that I think of a little child in east Africa with a worm burrowing through his eyeball. The worm cannot live in any other way, except by burrowing through eyeballs. I find that hard to reconcile with the notion of a divine and benevolent creator."

 Pošto mi nijedna od ove dve teorije, evolucionizam i kreacionizam, nisu struka, ne bih o tome, ali... ne mogu da se otrgnem od pomisli kako bi ovaj svet bio sasvim pristojno mesto za život, kada bi mi SVI koji smo pozvani na žurku, bili svesni da svaka izgovorena reč, svaki učinjen potez, može izazvati nesagledive posledice, i pozitivne i negativne, u svakom času. Kad mi neko kaže - bog sve vidi...ja se začudim... mora da je u paklu neopisiva gužva,ha ?

216-3226351837_38b253df43_m.jpg.jpeg 

to be continued...who knows?

PS

Ovaj post bio mi je u draftu, i čekao. Dok sam cunjala po netu, opet sam naišla na nešto od ranije, a večito interesantno... čemu ne mogu da odolim, a ima neke veze sa celom pričom...mr Carl Sagan i ostali, i serijal od 13 epizoda, ali na ovom mestu to nije moguće videti, u kompletu ! Rezervisano za stanovnike Amerike!

(U slučaju da možemo da vidimo, morala bih da vam zakažem rendezvous za oko trinaest sati)

“We’re sorry, currently our video library can only be streamed within the United States”

World Wide Web FAIL! Probajte nešto na Youtube i na wikipedia !

 

 



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 14:06 30.03.2009

Bog = Život

kada bi mi SVI koji smo pozvani na žurku, bili svesni da svaka izgovorena reč, svaki učinjen potez, može izazvati nesagledive posledice, i pozitivne i negativne, u svakom času. Kad mi neko kaže - bog sve vidi...ja se začudim... mora da je u paklu neopisiva gužva,ha ?

Pakao ne postoji, izmislili su ga ljudi - a ako ipak postoji promil šanse da postoji - ne brigam, tamo su skoro svi moji prijatelji:)


I da - svaka misao, reč, osećanje ili delo - imaju uticaj na sve što postoji.

myredneckself myredneckself 14:34 30.03.2009

Re: Bog = Život

I da - svaka misao, reč, osećanje ili delo - imaju uticaj na sve što postoji.

ćao, margos!
vidi ovo...
sasvim je moguce da se "pozitivnim misljenjem" u asocijativnom smislu moze isprovocirati i realizacija uglavnom pozitivnih dogadaja i na taj nacin direktno uticati na sasvim drugaciji tok i zavrsetak nekih globalno mozda vec definisanih tendencija.

...o tim temama, pročitaj i ovo kad imaš vremena
margos margos 14:38 30.03.2009

Re: Bog = Život

E, ćao Boginjo!:)

Mislim, stvaramo, zar ne???

myredneckself myredneckself 14:51 30.03.2009

Re: Bog = Život

Mislim, stvaramo, zar ne???

evo...


niccolo niccolo 15:12 30.03.2009

Re: Bog = Život

Pakao ne postoji

Povuci reč!


taube taube 15:39 30.03.2009

Re: Bog = Život

myredneckself
Mislim, stvaramo, zar ne???evo...


baš mi se sviđaju ove sličice POSITIVE THINKING i FINDING YOUR PURPOSE
myredneckself myredneckself 15:47 30.03.2009

Re: Bog = Život

baš mi se sviđaju ove sličice POSITIVE THINKING i FINDING YOUR PURPOSE

neki ljudi nikad ne nauče da "ne bacaju kamenje na kuće od stakla"
niccolo niccolo 15:49 30.03.2009

Re: Bog = Život

neki ljudi nikad ne nauče da "ne bacaju kamenje na kuće od stakla"

a neki vuci nikad ne nauče da ne duvaju u kuću od cigala...
myredneckself myredneckself 15:55 30.03.2009

Re: Bog = Život

a neki vuci nikad ne nauče da ne duvaju u kuću od cigala...

i onda im je đavo kriv kad ih strefi srčka
crossover crossover 16:25 30.03.2009

Re: Bog = Život

myredneckself

sasvim je moguce da se "pozitivnim misljenjem" u asocijativnom smislu moze isprovocirati i realizacija uglavnom pozitivnih dogadaja i na taj nacin direktno uticati na sasvim drugaciji tok i zavrsetak nekih globalno mozda vec definisanih tendencija.

...o tim temama, pročitaj i ovo kad imaš vremena

"There were also the many logistical nightmares of travelling to remote places. On one occasion, for instance, Attenborough had to call upon all his considerable charm when a team of native porters in Borneo refused to go beyond their tribal boundary – they were worried about a tribe of cannibals in the next valley.

No sooner was Attenborough gently remonstrating with them than a band of about 70 men brandishing fearsome-looking weapons came charging out of nowhere. Any normal mortal would have panicked, but Attenborough strode purposefully towards the advancing horde with his right hand outstretched while shouting a cheery "Good afternoon!" The English charm paid off, and the "cannibals" agreed to accompany him and his camera crew deeper into their territory."

Ето, чак и људождери нису неосетљиви на топлу људску реч. Мада, неко би рекао да је он stiff ass Brit :))
Шалим се мало, недавно сам гледао овај интервју са сер Дејвидом и још је занимљивије кад се слуша како он препричава тај догађај. Ипак, био се уплашио, прилично.
Много волим његове емисије.
myredneckself myredneckself 17:08 30.03.2009

crossover,

Ето, чак и људождери нису неосетљиви на топлу људску реч.

...super su prošli, njima je svaka borba, borba za hranu
mirelarado mirelarado 18:15 30.03.2009

Re: сер Дејвид

reanimator reanimator 14:56 30.03.2009

...

Živo me zanima do kakvih bi se rezultata došlo kad bi se takva anketa radila kod nas, gde više uopšte ne znaš ko je ludji...da li tvrdokorni komunisti, ili probudjeni vernici (oni što dan danas pene...jaaa sam slavio slavu kad niko nije i te fore), ili profi nevernici, ili nevernici iz fazona...
myredneckself myredneckself 15:04 30.03.2009

Re: ...

Živo me zanima do kakvih bi se rezultata došlo kad bi se takva anketa radila kod nas, gde više uopšte ne znaš ko je ludji...da li tvrdokorni komunisti, ili probudjeni vernici (oni što dan danas pene...jaaa sam slavio slavu kad niko nije i te fore), ili profi nevernici, ili nevernici iz fazona...

Re, na ovu temu možemo i šaljivo... vid' šta sam ja našla

margos margos 15:07 30.03.2009

Re: ...

Hehe, ovo me podseti na jedno od mojih 'positive thinking'' - da negde u 83-oj, odem s ove Planete uz reči ''Oh, my God, I'm coming...' :)))))))))
niccolo niccolo 15:12 30.03.2009

Re: ...

Što baš u 83-oj?
margos margos 15:27 30.03.2009

Re: ...

niccolo
Što baš u 83-oj?

Tako mi palo na pamet.
Ali, nova varijanta, koja mi sad češće pada na pamet je 93-ća.... Pa. videćemo...:)))
niccolo niccolo 15:29 30.03.2009

Re: ...

Znači bitno je da bude treća...
myredneckself myredneckself 15:30 30.03.2009

Re: ...

Ali, nova varijanta, koja mi sad češće pada na pamet je 93-ća.... Pa. videćemo...:)))

margos, kad bolje razmislim...103-ća
margos margos 15:32 30.03.2009

Re: ...

niccolo
Znači bitno je da bude treća...

Ma jok, bre. Bitno je da sam otvorena za promene:))))
taube taube 15:42 30.03.2009

Re: ...

reanimator
Živo me zanima do kakvih bi se rezultata došlo kad bi se takva anketa radila kod nas, gde više uopšte ne znaš ko je ludji...da li tvrdokorni komunisti, ili probudjeni vernici (oni što dan danas pene...jaaa sam slavio slavu kad niko nije i te fore), ili profi nevernici, ili nevernici iz fazona...


baš duhovit komentar, i mene bi ta anketa živo zanimala i to baš kod nas ovakvih
myredneckself myredneckself 15:58 30.03.2009

Re: ...

Hehe, ovo me podseti na jedno od mojih 'positive thinking'' - da negde u 83-oj, odem s ove Planete uz reči ''Oh, my God, I'm coming...' :)))))))))


margos margos 16:23 30.03.2009

Re: ...

Biće tako - il' nikako!!

U suprotnom - odbijam da umrem!

taube taube 15:27 30.03.2009

-+-+-

odličan post
myredneckself myredneckself 15:36 30.03.2009

Re: -+-+-

taube
odličan post

hvala taube, ti o ovome pišeš mnogo stručnije i temeljnije. mene kao laika ponukali ovi hatemailovi sir Davidu.
teško mi kad se tako nešto dešava čoveku koji je maestralno uspostavio takve TV standarde, praveći emisije o prirodi, a da ga neko optuži da je ne voli i da joj se ne divi
taube taube 17:45 30.03.2009

Re: -+-+-

myredneckself

taubeodličan post hvala taube, ti o ovome pišeš mnogo stručnije i temeljnije. mene kao laika ponukali ovi hatemailovi sir Davidu.teško mi kad se tako nešto dešava čoveku koji je maestralno uspostavio takve TV standarde, praveći emisije o prirodi, a da ga neko optuži da je ne voli i da joj se ne divi


ne, nisam ja nešto posebno stručnija i temeljnija, možda sam pročitala koju knjigu više iz oblasti istorije religije, i to je sve a zanimali su me i životi naučnika koji su govorili na primer ovako: '' Što više proučavam prirodu, to više ostajem zapanjen i zadivljen pred delima Stvoritelja, ja se molim u toku svog rada u laboratoriji. ''- Luj Paster ili '' Naša nauka , otkrivajući nam čuda prirode treba da nas nadahne divljenjem prema onome ko ih je načinio. '' - Majkl Faradej
myredneckself myredneckself 18:00 30.03.2009

Re: -+-+-

a zanimali su me i životi naučnika koji su govorili na primer ovako: '' Što više proučavam prirodu, to više ostajem zapanjen i zadivljen pred delima Stvoritelja, ja se molim u toku svog rada u laboratoriji. ''- Luj Paster

i Sagana su "optuživali" da meša religiju i nauku
taube taube 18:02 30.03.2009

Re: -+-+-

myredneckself
a zanimali su me i životi naučnika koji su govorili na primer ovako: '' Što više proučavam prirodu, to više ostajem zapanjen i zadivljen pred delima Stvoritelja, ja se molim u toku svog rada u laboratoriji. ''- Luj Pasteri Sagana su "optuživali" da meša religiju i nauku

nisam znala, uglavnom mišljenja sam da dobra vera i dobra nauka moraju biti u slozi, to mi se čini ispravnim
dali76 dali76 16:26 30.03.2009

...

Vjerujem u individualnu slobodu svakog covjeka da vjeruje , ili ne. Kad neko nekog napadne da nije dovoljno __________________________________(staviti po zelji), to smatram zloupotrebom religije.
POZ i preporuka
myredneckself myredneckself 17:24 30.03.2009

Re: ...

Vjerujem u individualnu slobodu svakog covjeka da vjeruje , ili ne. Kad neko nekog napadne da nije dovoljno __________________________________(staviti po zelji), to smatram zloupotrebom religije.
POZ i preporuka

slažem se ! neka veruje ko šta hoće. ima ekstremnih stavova, s jedne i druge strane, u stalnom ostrašćenom sukobu.
kako i kome dati za pravo? na osnovu zaključaka tipa, svi su evolucionisti, (mahom ateisti,) po pravilu, recimo... komunisti, ili bla,bla..
dali76 dali76 17:33 30.03.2009

Re: ...

nisu sve koji vjeruju u evoluciju ateisti , evo ja prvi !!!
a te price tipa "nastali od majmuna"tvrde oni sto Darvina citali bas i nisu.
Ne volem agressivnost s koje god strane dolazila ..na "mom"raskrscu za njih je uvijek zuto na semaforu...tj prikoci malko derane i razmisli zera ....
myredneckself myredneckself 17:57 30.03.2009

Re: ...

nisu sve koji vjeruju u evoluciju ateisti , evo ja prvi !!!

ok, dali, kažem mahom i smejem se
mirelarado mirelarado 16:30 30.03.2009

Koсмос

ne mogu da se otrgnem od pomisli kako bi ovaj svet bio sasvim pristojno mesto za život, kada bi mi SVI koji smo pozvani na žurku, bili svesni da svaka izgovorena reč, svaki učinjen potez, može izazvati nesagledive posledice, i pozitivne i negativne, u svakom času.


Ово си баш лепо срочила, и потребно је да се, барем повремено, сетимо тога. Добро, можда не баш да непрекидно мислимо о томе, јер ланце узрочно-последичних веза не можемо увек да контролишемо, гранају се, умрежавају...

А када је реч о креационистима и еволуционистима, чини ми се да до међусобних трзавица долази управо због екстремиста и на једној и на другој страни. Чак смо и овде на блогу повремено сведоци њихових агресивних и увредљивих испада, а наши острашћени квазибранитељи науке, који би да искорене религију, чак су и гори од задртих верника. А цео сукоб је исфорсиран, непотребан и лажан.

Мени је само, онако људски, помало тужно што одговоре на она коначна питања: откуд наш универзум овде, чега је он део, никако не можемо сазнати.
margos margos 16:39 30.03.2009

Re: Koсмос

Мени је само, онако људски, помало тужно што одговоре на она коначна питања: откуд наш универзум овде, чега је он део, никако не можемо сазнати.

Verovatno i zbog toga što oni agresivci koje si pomenula toliko prave zaglušujuću buku, a možda je odgovor neki treći, peti, neki srednji, neki izmešani, Ja verujem da ćemo saznati i to, kad budemo sazreli za to znanje.
myredneckself myredneckself 16:51 30.03.2009

Re: Koсмос

Мени је само, онако људски, помало тужно што одговоре на она коначна питања: откуд наш универзум овде, чега је он део, никако не можемо сазнати.

O ovome isto mirelarado, mogu da kažem da je naše znanje kao ljudi, i dalje beznačajno u odnosu na neznanje.
Znamo doduše znatno više nego pre 3000god. i ne umiremo kao muve od raznih bolesti kao što su boginje i tuberkuloza, ali nam je znanje još uvek malo.Uopšte, smisao, dakle…smisao svega…i o svetu u kome živimo, ne znamo gotovo ništa, u kosmičkom smislu, i pored sve nauke.
mirelarado mirelarado 16:51 30.03.2009

Re: Koсмос

margos

Мени је само, онако људски, помало тужно што одговоре на она коначна питања: откуд наш универзум овде, чега је он део, никако не можемо сазнати.


Verovatno i zbog toga što oni agresivci koje si pomenula toliko prave zaglušujuću buku, a možda je odgovor neki treći, peti, neki srednji, neki izmešani, Ja verujem da ćemo saznati i to, kad budemo sazreli za to znanje.


:)) Мудро збориш, Маргос, као и увек. Волела бих да си у праву, да ћемо сазнати када будемо зрели за то.
А агресивци, ух... Само, опаметила сам се, чим се овде појаве у некој расправи, бежим одатле и не читам даље.
myredneckself myredneckself 16:57 30.03.2009

Re: Koсмос

a možda je odgovor neki treći, peti, neki srednji, neki izmešani,

ovo mi se sviđa margos, izmešani !
mirelarado mirelarado 17:02 30.03.2009

Re: Koсмос

myredneckself
Znamo doduše znatno više nego pre 3000god. i ne umiremo kao muve od raznih bolesti kao što su boginje i tuberkuloza, ali nam je znanje još uvek malo.


И због овога треба да будемо захвални науци и научницима. Кад само помислим колико се људски век продужио, није све ни тако црно, зар не?
Unfuckable Unfuckable 19:10 30.03.2009

Re: Koсмос

Znamo doduše znatno više nego pre 3000god.

e ovaj deo ....
ovo mi treba za ono što hoću da kažem :
gledam neko veče neki prilog iz Ekvadora na tv ....milina, visina, neki drugačiji ljudi koji žive svoj život i zabolllle ih za Krizu, neki klinci što se sigraju okolo, sve čisto...ali - papirića nema na pločniku u tom nekom seocetu na milijun milja nadmorske visine.....ali nije to bitno
lm : snima ih tako kamera, i snima ....i sve su to neka lica tih ljudi, potomaka koga već ...Maja, Inka (ne znam sada tačno, mada nije toliko ni bitno)
... i gledaju oni u snimatelja onako frendli, smeju se ili samo gledaju, nebitno - vidi se da je to neki skroman i pošten svet..i sve ok...ali - ja, gledajući u ta njihova lica, ne mogu da se otmem utisku da Oni jednostavno Nešto Znaju, ali da to još uvek neće da nam kažu.
Baš takav utisak sam stekao
taube taube 19:22 30.03.2009

Re: Koсмос

Unfuckable
Znamo doduše znatno više nego pre 3000god.e ovaj deo ....ovo mi treba za ono što hoću da kažem :gledam neko veče neki prilog iz Ekvadora na tv ....milina, visina, neki drugačiji ljudi koji žive svoj život i zabolllle ih za Krizu, neki klinci što se sigraju okolo, sve čisto...ali - papirića nema na pločniku u tom nekom seocetu na milijun milja nadmorske visine.....ali nije to bitnolm : snima ih tako kamera, i snima ....i sve su to neka lica tih ljudi, potomaka koga već ...Maja, Inka (ne znam sada tačno, mada nije toliko ni bitno)... i gledaju oni u snimatelja onako frendli, smeju se ili samo gledaju, nebitno - vidi se da je to neki skroman i pošten svet..i sve ok...ali - ja, gledajući u ta njihova lica, ne mogu da se otmem utisku da Oni jednostavno Nešto Znaju, ali da to još uvek neće da nam kažu.Baš takav utisak sam stekao


predivan komentar

i ja imam takav sličan utisak o njima
Unfuckable Unfuckable 19:39 30.03.2009

Re: Koсмос

ej...hvala...
malo me stra' bio da li će biti razumljivo to što sam hteo da kažem
hvala
taube taube 19:44 30.03.2009

Re: Koсмос

Unfuckable
ej...hvala...malo me stra' bio da li će biti razumljivo to što sam hteo da kažemhvala


ma, kakav strah, odlično sam razumela i isto mislim i takav utisak stičem o drevnim američkim civilizacijama, mudri su, premudri
mirelarado mirelarado 19:56 30.03.2009

Re: Koсмос

Људи у тим древним јужноамеричким пределима живе спокојно и слободно, у складу с природом, заиста су део ње, сигурна сам да је разумеју много боље од нас. А и сама природа тамо некако подсећа на прапочетке...

myredneckself myredneckself 20:01 30.03.2009

Re: Koсмос

Oni jednostavno Nešto Znaju, ali da to još uvek neće da nam kažu.
Baš takav utisak sam stekao

Unf, jel' moj utisak dobar?...hoćeš da kažeš da i pored svega što smo dobili od nauke, egzaktne nauke, u suštini nismo daleko odmakli, u duhovnom smislu?
'ajd sad, kad smo na tom popularnom polju, njihov kalendar i kaže da će sve biti drugačije od 23.12.2012. tj. od famoznog doomsdaya, ali ne onako kako se trivijalno zamišlja kraj sveta, boooom...tras, nego da nastupa era duhovnosti. gde je Ninoslav? on je bio он д фејс оф д плејс
Unfuckable Unfuckable 20:07 30.03.2009

Re: Koсмос

ne mislim na duhovnost...pre na "kapiranje Sveta", prirodnih pojava itakotoga...mislim da znaju daleko više od nas.
Ovaj doomsday je spomenuo čak i onaj Čiča ( Gerald Celente ) koji mu dođe ipak neka faca...
crossover crossover 20:48 30.03.2009

Re: Koсмос

myredneckself

hoćeš da kažeš da i pored svega što smo dobili od nauke, egzaktne nauke, u suštini nismo daleko odmakli, u duhovnom smislu?

Ја мислим да смо доста далеко одмакли, једино што смо морали да чекамо много еволутивних циклуса да добијемо оно што желимо.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:29 30.03.2009

Re: Koсмос

jedva sam docekala kraj ove reklame da vidim kako je sve pocelo. ni traga od kreacionizma.
myredneckself myredneckself 22:11 30.03.2009

Re: Koсмос

Ја мислим да смо доста далеко одмакли, једино што смо морали да чекамо много еволутивних циклуса да добијемо оно што желимо.

ha,ha...cross, daj sad jednu koja ide unapred molim te, pošto ja mislim da evolucija još uvek traje, šta ćemo biti?
myredneckself myredneckself 22:29 30.03.2009

Re: Koсмос

Ovaj doomsday je spomenuo čak i onaj Čiča ( Gerald Celente ) koji mu dođe ipak neka faca...

ne znam za Celente-a, jel' to neki njihov deda-Miloje?
myredneckself myredneckself 23:56 30.03.2009

Re: Koсмос

Људи у тим древним јужноамеричким пределима живе спокојно и слободно, у складу с природом, заиста су део ње, сигурна сам да је разумеју много боље од нас. А и сама природа тамо некако подсећа на прапочетке...

možda ih još jedino to spašava, ta veza sa prirodom. preživeti špansku kolonizaciju, i boriti se danas sa siromaštvom i diskriminacijom, nije lako

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:50 30.03.2009

kreacionizam

uskoro dolazi kod nas u skolama u texsasu. aj'd na zdravlje!
ja cu malo veselo na tu temu - moram
myredneckself myredneckself 16:55 30.03.2009

Re: kreacionizam

uskoro dolazi kod nas u skolama u texsasu. aj'd na zdravlje!
ja cu malo veselo na tu temu - moram

šta njanja, pritegli rednecks?
nasmejala sam se videu
dali76 dali76 17:17 30.03.2009

Re: kreacionizam

hej, izgleda da nisam "only Texan" ovdje?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:19 30.03.2009

Re: kreacionizam

dali76
hej, izgleda da nisam "only Texan" ovdje?

nisi, nisi ima nas nekoliko
dali76 dali76 17:35 30.03.2009

Re: kreacionizam

bogami oma da osnujemo blogersko udruzenje ,chapter texas !!!
mirelarado mirelarado 18:07 30.03.2009

Re: kreacionizam

njanja_de.manccini
uskoro dolazi kod nas u skolama u texsasu. aj'd na zdravlje!ja cu malo veselo na tu temu - moram


Њањо, видео ме је стварно развеселио.
taube taube 17:06 30.03.2009

-+-+-

možda je rešenje da na svaku svoju pomisao stavljamo upitnik da ne bismo na sve gledali loše.

i da se potrudimo da imamo dobre misli kako u svojim zaključcima ne bismo grešili.

stavimo li dva upitnika biće još bolje, a stavimo li i tri upitnika - to će već biti sasvim dobro.

u tom slučaju ne bi bilo ni hatemailova, niti osuđivanja, niti bilo čega lošeg. naravno, takvo smirenje je teško postići.

negde sam pročitala '' gledaj na đubre kao što gledaš na voće, jer đubre pomaže da voće rodi '' - postoji neki dublji smisao i u prirodi, i u svemu što nam se dešava, ništa nije slučajno i besmisleno.

i kako rekoh: stavljajmo i po tri upitnika na svaku našu pomisao jer nije baš uvek onako kako mi vidimo, bilo ko od nas...
myredneckself myredneckself 18:09 30.03.2009

Re: -+-+-

i kako rekoh: stavljajmo i po tri upitnika na svaku našu pomisao jer nije baš uvek onako kako mi vidimo, bilo ko od nas...


jel' ovo stvarno ili sam ja pijana?
taube taube 18:19 30.03.2009

Re: -+-+-

myredneckself
i kako rekoh: stavljajmo i po tri upitnika na svaku našu pomisao jer nije baš uvek onako kako mi vidimo, bilo ko od nas...jel' ovo stvarno ili sam ja pijana?

lepe sličice,
možda je i stvarno
više sam mislila na vid kao metaforu, ali dobro - duhovite slike
myredneckself myredneckself 19:10 30.03.2009

Re: -+-+-

lepe sličice,
možda je i stvarno
više sam mislila na vid kao metaforu, ali dobro - duhovite slike

ma sasvim sam te shvatila taube, ali se šalim
uvek se nasmejem onom iz vica o lali - pa dobro, jel' ti veruješ tvojim očima, il' mojim rečima?
eto, i videti nešto svojim očima je diskutabilno, oko istinitosti
margos margos 23:09 30.03.2009

Re: -+-+-

postoji neki dublji smisao i u prirodi, i u svemu što nam se dešava, ništa nije slučajno i besmisleno.

Taj dublji smisao je ustvari svrha ili svrsishodnost svega što postoji. Mi smo zaboravili na tu komponentu - čemu. zašto, zbog čega - i svesnosti o smislu mnogih ljudi, pojava, stvari, dešavanja - pa čim se ne uklapa u moje planove i ciljeve, optužim da je besmisleno. A nije.


PS. Lepo bre ovde, MRNS, Taube i ostali... jel da? Osećate li toplinu?
taube taube 23:37 30.03.2009

Re: -+-+-

margos
postoji neki dublji smisao i u prirodi, i u svemu što nam se dešava, ništa nije slučajno i besmisleno.Taj dublji smisao je ustvari svrha ili svrsishodnost svega što postoji. Mi smo zaboravili na tu komponentu - čemu. zašto, zbog čega - i svesnosti o smislu mnogih ljudi, pojava, stvari, dešavanja - pa čim se ne uklapa u moje planove i ciljeve, optužim da je besmisleno. A nije.PS. Lepo bre ovde, MRNS, Taube i ostali... jel da? Osećate li toplinu?

da, oseća se toplina, u pravu si
mirelarado mirelarado 23:40 30.03.2009

Re: -+-+-

margos
postoji neki dublji smisao i u prirodi, i u svemu što nam se dešava, ništa nije slučajno i besmisleno.Taj dublji smisao je ustvari svrha ili svrsishodnost svega što postoji. Mi smo zaboravili na tu komponentu - čemu. zašto, zbog čega - i svesnosti o smislu mnogih ljudi, pojava, stvari, dešavanja - pa čim se ne uklapa u moje planove i ciljeve, optužim da je besmisleno. A nije.PS. Lepo bre ovde, MRNS, Taube i ostali... jel da? Osećate li toplinu?



Осећамо, Маргос. Барем ја се увек осећам пријатно и опуштено код наше Мyredneckself.
margos margos 23:46 30.03.2009

Re: -+-+-

mirelarado
Осећамо, Маргос. Барем ја се увек осећам пријатно и опуштено код наше Мyredneckself.

taube
da, oseća se toplina, u pravu si

Da, uvek je ovde lepo i prijatno, ali prosto osetih toplinu - nema ekstrema, samo ljudi koji bi da spoznaju suštinu. a otvoreni su (smo).... Ta otvorenost kao da je dala toplinu. To je moj doživljaj.:)
myredneckself myredneckself 10:16 02.04.2009

Re: -+-+-

PS. Lepo bre ovde, MRNS, Taube i ostali... jel da? Osećate li toplinu?

pa, naravno, margos...
ne moramo uvek da vadimo noževe, i ostala hladna oružja kad hoćemo i na ovu temu nešto da kažemo i da se upitamo... kao neki

miloradkakmar miloradkakmar 18:31 30.03.2009

DVOJE

Od nečeg , odnekud i u neko vreme moralo je da počne, da se pokrene. Čak sam uverenja , da ljudski um i čula imaju negde u sebi nedokučivo, naravno, za našu svest taj prvi početak i da od JEDNOG nije moglo da se dogodi sve ovo što danas čovek spoznaje. Moralo je postojati DVOJE. Makar , dva NIŠTA , dve SVETLOSTI , dve TAME , dve KAPI VODE, dva ZRNA BILO ČEGA ..... dve RAZLIČITOSTI , ali u nekom nama nepojmljivom sadejstvu, ljubavnom činu ,sa namerom da se dalje stvara - uništava , svejedno.
Od nečeg, odnekud i u neko vreme moralo je da bude stvoreno i ono što je začelo početak.

Da ne zamaram , ovo je samo moje prvo razmišljanje na vrlo zanimljivo zadatu temu.

Preporuka !
myredneckself myredneckself 19:39 30.03.2009

Re: DVOJE

Od nečeg, odnekud i u neko vreme moralo je da bude stvoreno i ono što je začelo početak.

veoma zanimljivo milorade,
kad počnem da mislim o tome setim se Lajbnicovog pitanja, za početak..
Zašto je bolje nešto od ničega?
myredneckself myredneckself 20:11 30.03.2009

dobra familija,



Lord Richard Attenborough, britanski glumac i reditelj, Sir Davidov brat
darkonduty darkonduty 20:27 30.03.2009

.....

Tko god me stvorio, uh, al' se isti namučio oko mene!
dali76 dali76 20:55 30.03.2009

Re: .....

mozda se i namucio ali vredilo je truda jer sad imamo darkonduty!!
myredneckself myredneckself 22:16 30.03.2009

Re: .....

mozda se i namucio ali vredilo je truda jer sad imamo darkonduty!!


myredneckself myredneckself 22:25 30.03.2009

Re: .....

Tko god me stvorio, uh, al' se isti namučio oko mene!

ti si darkonduty baš neki anfan teribl, već dva tri dana imaš novu makinu, a još ništa nisi napisala !
moraću malo da se raspitam o tvom family tree kod TVOTR

darkonduty darkonduty 00:12 31.03.2009

Re: .....

već dva tri dana imaš novu makinu, a još ništa nisi napisala !

Jesam naravno, samo ne na blogu........ugnjavio me večeras fejs i mjenjanje fotki tako da ništa od pisanja u ovo kasno doba!
myredneckself myredneckself 00:51 31.03.2009

Re: .....

.ugnjavio me večeras fejs i mjenjanje fotki tako da ništa od pisanja u ovo kasno doba!

odoh da te vidim
a kad ću da spavam?
myredneckself myredneckself 01:05 31.03.2009

Re: .....

odoh da te vidim

darkonduty...fotke su


(da se držim teme, da ne trolujem rođeni post )
darkonduty darkonduty 11:45 31.03.2009

Re: .....


...fotke su


Thnx, svi ih hvale.

Ovaj Chris Rea i Road to hell vežu me za jedan poseban događaj.
U jesen '98 kad sam bila na operaciji slijepog crijeva, ležim gola na operacijskom stolu, lagano se tresem od hladnoće, doktori svi oko mene, priključuju elektrode po mojim prsima, anesteziolog polako pušta plin i uspavljuje me, a na radiju neko zavrti Road to hell.....................baš netom prije gubljenja svijesti, to je bilo posljednje što sam čula.
myredneckself myredneckself 12:16 31.03.2009

Re: .....

baš netom prije gubljenja svijesti, to je bilo posljednje što sam čula.

brrrrr..narkoza, operacija, i ova pesma...bilo je obeshrabrujuće, ha?
nekad su neki momenti toliko protkani simbolikom, da prosto ne veruješ da su slučajni, ili je to tako, za one koji te simbole traže i nađu, dok se neki ne obaziru na to,
darkonduty darkonduty 13:07 31.03.2009

Re: .....

bilo je obeshrabrujuće, ha?

Za mene ili doktore?

nekad su neki momenti toliko protkani simbolikom, da prosto ne veruješ da su slučajni, ili je to tako, za one koji te simbole traže i nađu, dok se neki ne obaziru na to,

Meni je to samo jedna u nizu šaljivih koincidencija, vidiš da još služim kaznu na ovom planetu .

myredneckself myredneckself 13:53 31.03.2009

Re: .....

Za mene ili doktore?

ja živa ne bih ostala da je meni u tom momentu zapevao Chris ovu pesmu, onesvestila bih se i bez narkoze
Unfuckable Unfuckable 20:01 01.04.2009

Re: .....

Meni je to samo jedna u nizu šaljivih koincidencija

poznato je da hirurzi i anesteziolozi uredno uzgajaju popriličan smisao za humor (ja lično sam čuo za verziju da se pušta "Put putujem" od Magazina ), i na to gledam krajnje pozitivno - gde je mnogo stresa i rizika, treba dosta humora da bi se "sažvakala" cela ta situacija, mada nalazim u tome i po malo "bajanja" protiv uroka
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:23 01.04.2009

Re: .....

poznato je da hirurzi i anesteziolozi uredno uzgajaju popriličan smisao za humor

živa istina! kako reče spira ili neko drugi: da mi prdne majka na roditlejskom ako lažem.
mene sramota da ispirčam neke dogodovštine od mog druga hirurga. to nije za blog života mi. istina je da je to vezano sa time da malo olabave živce. bar tako kaže ovaj moj drug. ja sam jednom rekla pa pobrisala da unf ima takav smisao za humor.
Unfuckable Unfuckable 05:29 02.04.2009

Re: .....

ja sam jednom rekla pa pobrisala da unf ima takav smisao za humor.

ma što pobrisala, b'e ?
jes' uvrnut malo...al' moj je
topcat topcat 05:52 02.04.2009

Re: .....

Ovaj Unf dolazi sve ranije i ranije...
myredneckself myredneckself 09:59 02.04.2009

Re: .....

poznato je da hirurzi i anesteziolozi uredno uzgajaju popriličan smisao za humor (ja lično sam čuo za verziju da se pušta "Put putujem" od Magazina ), i na to gledam krajnje pozitivno - gde je mnogo stresa i rizika, treba dosta humora da bi se "sažvakala" cela ta situacija, mada nalazim u tome i po malo "bajanja" protiv uroka

odlično je to sasvim unf, nego , šalim se sa nestašnom dod
ima tu raznih stresnih situacija koje kod mene izazivaju odbranu, na pr. tiho pevušenje od straha, više neko mrmljanje...
pa napad smeha, koji obično nastupa kad mu "vreme nije"...
ovo sa Put putujem je super, nisam znala :lol
Unfuckable Unfuckable 10:11 02.04.2009

Re: .....

pa da . to ti je onaj slučaj petogodišnjeg klinca kome su objasnili da je sve to što se dešava na nebu s proleća '99 samo sudaranje oblaka i grmljavina, pa ga zatekli kako pevuši (u sred nekog bembanja) onu staru :
"Grmi, seva..."
myredneckself myredneckself 10:23 02.04.2009

Re: .....

ja sam jednom rekla pa pobrisala da unf ima takav smisao za humor.

možda je unf hirurg? kaži unf...ah, što mrzim kad sam tako radoznala, ponekad volim što vas ne znam, a nekad pucam od želje da vas vidim ko ste i kakvi ste u životu...al' majke mi, unf, ne bih te ništa pitala o ramenu, please!

dali76 dali76 20:34 30.03.2009

...

Mi smo jedini stanovnici planete sposobni da promjenimo nasu okolinu.
Mnogo puta nesvjesni da unistavanjem prirode radimo protiv sebe.
Religija, koja je po meni imala zadatak da nas duhovno obogati , postade nesto drugo.
Umjesto da vjera promjeni nas , mi smo I nju prilagodili opet adaptirali je nasim potrebama.
Stoga smo uspijeli doci do paradoksa da ubijamo jedni druge , I to u ime onog ko kaze ne ubij.
Dali smo sebi za pravo da svojatamo istinu na onu pravu religiju koja je uvijek dakako kod nas.
miloradkakmar miloradkakmar 22:30 30.03.2009

Re: ...

Mi smo jedini stanovnici planete sposobni da promjenimo nasu okolinu.


S ovim se , uz dužno poštovanje , ne bih složio u potpunosti , iako je istina u negativnom smislu. To si ti potkrepio primerima.

Ostale vrste našu planetu menjaju u pozitivnom smislu. One poštuju zakone prirode, a mi ih svesno kršimo, zloupotrebljavamo... Uništavamo šume i ostalo rastinje , a oni nam daju kiseonik za život.. Druge vrste se razmnožavaju , a čovek ih nemilice uništava korišćenjem za lične životne potrebe , ali i sticanje profita, bogatstva.
I kada se priroda , ostale vrste , pobune na bilo koji način , mi to smatratmo katastrofom, a oni oslobađanjem od čoveka- ugnjetivača i uništivača.
dali76 dali76 22:39 30.03.2009

Re: ...

slazem se Milorade oko tvog stava koji je detaljnije obrazlozio ono sto sam ja generalnije napisao.
Za nas je civilizacija bijeg od prirode , ali i otvoreno suprostavljanje isttoj bez pokusaja koegzistencije.
Prosle godine kad je uragan ajk prosao mojim krajem osjetio sam svu nasu nemoc da se suprostavimo prirodi.
myredneckself myredneckself 23:29 30.03.2009

Miyazaki

Ostale vrste našu planetu menjaju u pozitivnom smislu. One poštuju zakone prirode, a mi ih svesno kršimo, zloupotrebljavamo... Uništavamo šume i ostalo rastinje , a oni nam daju kiseonik za život.. Druge vrste se razmnožavaju , a čovek ih nemilice uništava korišćenjem za lične životne potrebe , ali i sticanje profita, bogatstva.
I kada se priroda , ostale vrste , pobune na bilo koji način , mi to smatratmo katastrofom, a oni oslobađanjem od čoveka- ugnjetivača i uništivača.


u ovom video clipu možeš videti inserte iz nekoliko animiranih filmova japanskog autora Hayao Miyazaki-a u kojima on daje između ostalog atmosferu i kulturu japanskog poštovanja prirode i vraća i nas odrasle u vreme kad se više živelo sa prirodom i na jednostavniji način
myredneckself myredneckself 23:38 30.03.2009

opet Japan,

Za nas je civilizacija bijeg od prirode , ali i otvoreno suprostavljanje isttoj bez pokusaja koegzistencije.


ko bi rekao da se iza ugla, sa ulice prepune saobraćajne gužve, ulazi i može naći ovakav mir, kao u ovom dvorištu

možda su oni postali takvi genijalci zato što su prostorno skučeni ?
taube taube 21:07 30.03.2009

-+-+-

Bog nikad ne greši.
NNN NNN 00:18 31.03.2009

Kad god vidim mrns...

...
A što se tiče starog dobrog Davida, čini mi se da imam preko 50 GB njegovih (i BBC-jevih) dokumentaraca o prirodi
myredneckself myredneckself 00:50 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

A što se tiče starog dobrog Davida, čini mi se da imam preko 50 GB njegovih (i BBC-jevih) dokumentaraca o prirodi

blago tebi, čuvaj Stefanu
NNN NNN 02:36 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

Čuvam i uvećavam
myredneckself myredneckself 09:41 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

Čuvam i uvećavam

nezaboravne su mi njegove reportaže sa Galapagosa, o gorilama i čimpanzama, komodo dragon-ima, ma sve, o svetu ptica...njegov pristup mi se sviđa više nego onaj, hiper aktivni pok. Stiva Irvinga
NNN NNN 11:21 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

Voleo sam i Stiva (malo me nerviralo ono njegovo zaskakivanje životinja), jednom sam gledao kako spasava neka životinjice iz požara (uglanom guštere i sl.) i PLAČE!
A čak i što se Dejvida tiče, najviše uživm u njegovom gasu, i oduvek sam bio "čistunac" što se prirode tiče, pa me ne oduševljava kada gledam i ljude u kadru (tj. više volim da vidim samo prirodu, nego i "repotera" inkluded, osim ako nije Dejvid Belami , on mi je nekako simpatičan kad se valja po blatu, penje na drvo i sl.).
U svakom slučaju je prava uživancija i gledati i slušati
myredneckself myredneckself 12:10 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

osim ako nije Dejvid Belami , on mi je nekako simpatičan kad se valja po blatu, penje na drvo i sl.).
U svakom slučaju je prava uživancija i gledati i slušati

ehhh...hvala ti baš, što si podsetio na još jednu facu od čoveka, D.Belami, čuješ, ti Englezi su čudo od naturalista...
crossover crossover 14:05 31.03.2009

Re: Kad god vidim mrns...

"Don't Ask Me" with David Bellamy, Magnus Pyke and Miriam Stoppard, то је била једна од мојих омиљених емисија. Енглези су мајстори кад је у питању научни и документарни програм.

Да ли сте знали за ово: Bellamy says he doesn’t believe in man-made global warming.

Thomas Dolby (with Dr Magnus Pyke) - She Blinded Me With Science

mirelarado mirelarado 22:01 31.03.2009

Re: Дејвид Белами

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana