Razgovor bez povoda

Nune Popović RSS / 01.04.2009. u 20:35

166896361949d37d9dd4bf8059441217.jpg 

Ovaj razgovor sa samim sobom je nastao kao spontana reakcija na izraženu želju uvažene osobe da, u skladu sa raspoloživim vremenom i inspiracijom, napišem tekst za blog.

Šta misliš?
- Trenutno ništa. Baš ništa.

O čemu bi mogao da misliš, ako bih te zamolio?
- O raznim stvarima, kao i o tome zašto, recimo, puno svega i svačega nazivamo stvarima. Evo, sada sam rekao da bih mogao da mislim o raznim stvarima, iz čega valjda proizilazi da su stvari i nematerijalne prirode, jer mi se čini da kao i mnogi drugi ljudi i ja najčešće kažem »razne stvari«, a mislim na nešto što, po definiciji, nije stvar. Međutim, ne mora da znači da je pogrešno ako se misli da su »stvari«, u stvari i emocije, prijateljstvo, posao, rodbina i slično. Očigledno je da mnogi ljudi imaju takav odnos do svega. Eto, mogao bih na primer da mislim o tome ali nešto me mrzi ili jednostavno nemam motiv.

Šta je tebi potrebno da bi počeo da misliš o nečemu?
- Sve zavisi čemu bi to mišljenje služilo. Prijatelj, draga osoba ili klijent su jak motiv, jer zbog odgovornosti koja je potrebna u tim slučajevima, moždane vijuge znaju moćno da prorade. Međutim, neki put ne nalazim dovoljan razlog da bih započeo da mislim, jer mislim da misliti znači grešiti i, možda, u tom grmu leži i moj razlog povremene mrzovolje prema mišljenju.

Da li možeš malo da pojasniš tezu »misliti znači grešiti«?
- To pitanje podrazumeva da bih opet morao da mislim i, verovatno, počnem da grešim, a ne znam da li bih to želeo u ovom trenutku i ovim povodom. Čini mi se da bar u razgovoru sa samim sobom ne moram nešto ako neću. Zar ne?

Ne, meni se čini da ništa ne mora da znači. Ko si uostalom ti da bi mislio o bilo čemu?
- Ko, je l' ja?

Da. Ti, ko si ti?
- Dobro, za taj odgovor ne treba da mislim, odmah ću reći - ne znam ko sam ja. Znam kako se zovem, gde sam rođen, ko su mi roditelji, najuža rodbina, prijatelji i, uprošćeno rečeno, znam šta volim na osnovu dosadašnjih afiniteta, saznanja i osećanja, kao i onoga šta ne volim. Ali, ne znam ko sam ja, ako to pitanje pretpostavlja više od toga što sam naveo. Kao što ne znam ni da li sam u pravu kada nešto mislim. Mene zanima, da mi ti kažeš, da li razgovor sa samim sobom, a koji ti vodiš samnom, podrazumeva da mogu da budem i psihički maltretiran?

Sve zavisi od toga šta je za tebe psihičko maltretiranje?
- Pa recimo sam život kao ovakav, sa većinom svog grozomornog sadržaja u interpretaciji Onih koji plasiraju sadržaj, tipa: nacija, tradicija, mentalitet, vaspitanje, obrazovanje, politika, plaćanje računa, plaćanje kazni za kašnjenje plaćanja računa, popunjavanje formulara, oholost, laž, bezobrazluk, svaka vrsta uzurpacije - od sebe samog, drugih običnih smrtnika do političara i vlastodržaca, preko sitnih i represivnih organa odnosno Države kao takve, koja je i osmišljena da bi maltretirala ljude i proizvodila ljude za maltretiranje ljudi.

Razgovor se na ovom mestu, sam od sebe, završio.



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 20:47 01.04.2009

Slikom na sliku

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:49 01.04.2009

Da

- Pa recimo sam život kao ovakav, sa većinom svog grozomornog sadržaja u interpretaciji Onih koji plasiraju sadržaj, tipa: nacija, tradicija, mentalitet, vaspitanje, obrazovanje, politika, plaćanje računa, plaćanje kazni za kašnjenje plaćanja računa, popunjavanje formulara, oholost, laž, bezobrazluk, svaka vrsta uzurpacije - od sebe samog, drugih običnih smrtnika do političara i vlastodržaca, preko sitnih i represivnih organa odnosno Države kao takve, koja je i osmišljena da bi maltretirala ljude i proizvodila ljude za maltretiranje ljudi.

Preporuka
Nune Popović Nune Popović 20:49 01.04.2009

Re: Slikom na sliku

Slika govori više od 1000 reči
ivana23 ivana23 20:53 01.04.2009

Re: Slikom na sliku

Nune Popović
Slika govori više od 1000 reči

Tacno.

drug.clan drug.clan 21:03 01.04.2009

Re: Da

- Pa recimo sam život kao ovakav, sa većinom svog grozomornog sadržaja u interpretaciji Onih koji plasiraju sadržaj, tipa: nacija, tradicija, mentalitet, vaspitanje, obrazovanje, politika, plaćanje računa, plaćanje kazni za kašnjenje plaćanja računa, popunjavanje formulara, oholost, laž, bezobrazluk, svaka vrsta uzurpacije - od sebe samog, drugih običnih smrtnika do političara i vlastodržaca, preko sitnih i represivnih organa odnosno Države kao takve, koja je i osmišljena da bi maltretirala ljude i proizvodila ljude za maltretiranje ljudi.



Transparenti na slikama sve kazu





plati, plati, plati, radi da bi imao da platis, plati, plati,.....
Nune Popović Nune Popović 21:05 01.04.2009

Re: Da

Hvala draga Jelice.

Nune Popović Nune Popović 21:09 01.04.2009

Re: Da

plati, plati, plati, radi da bi imao da platis, plati, plati,.....



ivana23 ivana23 21:13 01.04.2009

Re: Da

Najvise pogadja / boli...

Pa recimo sam život kao ovakav, sa većinom svog grozomornog sadržaja u interpretaciji... drugih običnih smrtnika...

Nune Popović Nune Popović 21:18 01.04.2009

Re: Da

ivana23 ivana23 21:31 01.04.2009

Re: Da

Kazezoze Kazezoze 21:46 01.04.2009

Re: Da



london danas



London Bridge Is falling down,
Falling down, Falling down.
London Bridge Is falling down,
My fair lady.

Poznata "dechja uspavanka" ovih bi dana mogla dobiti novo znachenje dok u Londonu rastu tenzije i protesti povodom novog globalnog sastanka "na vrhu".

The Independent
ivana23 ivana23 21:48 01.04.2009

Re: Da

Nune Popović Nune Popović 22:21 01.04.2009

Re: Da

Ovi tzv. štabovi za suzbijanje krize, kako na lokalnim nivoima, tako i globalno, očigledno imaju pogrešan naziv, jer im je, izgleda, funkcija da izazivaju i šire krizu. Kako krenu nešto da intervenišu, tako sutradan čitamo/vidimo nove katastrofalne posledice...

Živeo kapitalizam! Posebno liberalni!
ivana23 ivana23 22:23 01.04.2009

Re: Da

Nune Popović
Ovi tzv. štabovi za suzbijanje krize, kako na lokalnim nivoima, tako i globalno, očigledno imaju pogrešan naziv, jer im je, izgleda, funkcija da izazivaju i šire krizu. Kako krenu nešto da intervenišu, tako sutradan čitamo/vidimo nove katastrofalne posledice...
Živeo kapitalizam! Posebno liberalni!

Ovi?

Nune Popović Nune Popović 22:30 01.04.2009

Re: Da

Pa to je fin svet, sve humanisti, ekolozi, prosvećeni, stručni, hrabri, govore samo istinu, pošteni su iznad svega... Političari su, sva je prilika, po definiciji ljudski ološ. Ako se nešto ljudskog i nađe/zaluta među njima, brzo ga se reše na ovaj ili onaj način...
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 22:44 01.04.2009

Re: Da

Tamara Ćetković Tamara Ćetković 22:48 01.04.2009

Re: Da

ivana23 ivana23 23:26 01.04.2009

Re: Da


Some protesters got on to the roof of the Bank of England, while windows were broken at a nearby branch of RBS.
Nune Popović Nune Popović 23:32 01.04.2009

Re: Da

Ovaj što razbija je sigurno ubačeni agent-provokator, da predstavi nezadovoljni narod kao divljake. Kako god, nema ničeg simpatičnog i dobrog u nasilju i protiv sam toga.

A posebno me brinu ekipice koje se po BG svako malo nešto okupe da malo razbiju. Sada nose i grčke zastave, a video sam i zabrinjavajuće grafite u stilu: Juče Atina, sutra Beograd

ivana23 ivana23 23:34 01.04.2009

Re: Da

Nune Popović
Ovaj što razbija je sigurno ubačeni agent-provokator, da predstavi nezadovoljni narod kao divljake. Kako god, nema ničeg simpatičnog i dobrog u nasilju i protiv sam toga.

Slazem se, ali takvi se uvek nadju kada je destrukcija na delu.
Ponekog i savladaju...



Nune Popović Nune Popović 23:40 01.04.2009

Re: Da

Nasilje je uvek pogrešan metod. Prisutan je na obe strane. Prateći izveštaje oko protesta primetio sam mnoštvo ljudi koji su se obukli karnevalski. Na pitanje zašto su tako obučeni, odgovarali su da namerno izgledaju veselo, jer ne žele da ih više mediji, kao do sada, proglašavaju divljacima koji su se okupili da bi se tukli i lomili.
ivana23 ivana23 23:48 01.04.2009

Re: Da

Nune Popović
Nasilje je uvek pogrešan metod. Prisutan je na obe strane. Preteći izveštaje oko protesta primetio sam mnoštvo ljudi koji su se obukli karnevalski. Na pitanje zašto su tako obučeni, odgovarali su da namerno izgledaju veselo, jer ne žele da ih više mediji, kao do sada, proglašavaju divljacima koji su se okupili da bi se tukli i lomili.


Nune Popović Nune Popović 23:52 01.04.2009

Re: Da

To je prava slika!

ivana23 ivana23 00:03 02.04.2009

Re: Da

Evo cele galerije, pa pogledaj, malo je takvih "idilicnih" slika.

Telegraph - G 20 summit

Protests turn violent
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:20 02.04.2009

Re: Da

Tamara Ćetković


Mozda bi ostali gladni.
Neki od njih su koscati.
leopold_lady leopold_lady 22:29 01.04.2009

Mora da te je mnogo ....

potreslo to što se dešava - kad si sam sa sobom vodio jedan takav razgovor .....

Iskreno,u poslednje vreme me nije briga za svet,za razne stvari koje me okružuju.... Moram da se okrenem sebi,da mislim na sebe,da nađem posao,zaradim parče hleba,a o ostalom - čujem,vidim,ali nemam kada da mislim......Sebično?Možda,ali ja imam samo sebe i na sebe mogu da se oslonim......Neće meni lično ni MMF,a ni G20,ni bilo ko pomoći i dati mi šansu.... Sama moram sebi graditi život..... Tako da - na ovu temu to je to od mene....

Tebi bi rekla da isto to uradiš - još ako imaš ženu i decu,imaš na koga da misliš i o kome da brineš.....Naravno,to je samo moj predlog - ništa više (i mogla bi ga reći svim blogerima-da pišu o ovim stvarima o kojima si ti pisao sad).
Nune Popović Nune Popović 22:41 01.04.2009

Re: Mora da te je mnogo ....

Hvala za javljanje i predlog.

Mislim da te razumem kada pričaš da moraš da se okreneš sebi... To je skroz OK, svi živimo više-manje tako, takva je realnost - budala si ako se ponašaš drugačije. Ipak, ne mogu da se ne pitam da li je upravo zbog takvog (opšteg i sebičnog) pristupa životu sam život takav kakav je... I čini mi se da ne vodi u dobrom smeru i smislenom ishodu.
leopold_lady leopold_lady 22:52 01.04.2009

Re: Mora da te je mnogo ....

Ipak, ne mogu da se ne pitam da li je upravo zbog takvog (opšteg i sebičnog) pristupa životu sam život takav kakav je.


Možda i jeste.ali tome nismo mi krivi.... Nešto možda van teme,ali recimo da shvatiš moje mišljenje....Ja sam do 30.12 prošle godine radila u jednoj firmi (celih 29 dana bez dana pauze)....Ta firma sada postaje jaka,važna,mnogi se guraju da se zaposle tamo...Krenuli smo od nule nas 20-toro...I bila sam srećna.Radovala se kao malo dete,jer sa nekim stvaram nešto...Da bi se stvorili klanovi,da bi se radna mesta delila ovako,onako,a meni bilo ponuđeno najjgore radno mesto - za koje nisam konkurisala i koje nije postojalo,već je usput smišljeno...Druge su raspoređivali ovamo-onamo...Meni ponudili to što su ponudili.Ja dala otkaz.Možda sada,kada sve deluje kao savršenstvo svima koji ne znaju suštinu firme - ja ispadam glupa.Možda ja i jesam glupa,ali da li bi iko (pod uslovom da može-a ja mogu jer nisam udata i nemam malu decu-zato i mogu) pristao da radi posao koji je lošiji od onog na koji je primljen...Veruj mi - niko...Misliš da je neko okrenuo da pita šta je sa mnom,kako ću ja,da je ikoga briga? Niko i nikog ... I razumem ih.Većina se boji za svoja radna mesta..... Jer,živimo u takvom svetu koji ne prepoznajem,koji nisam želela,nisam birala - ali,to nas tera da budemo sebični ...
Nune Popović Nune Popović 22:57 01.04.2009

Re: Mora da te je mnogo ....

Pa to ti i ja pričam. Sve je u stilu:



Što nije razlog da ne postoji i
ivana23 ivana23 23:04 01.04.2009

Re: Mora da te je mnogo ....

Jer,živimo u takvom svetu koji ne prepoznajem,koji nisam želela,nisam birala - ali,to nas tera da budemo sebični ...

Ali i da se borimo.
Mozda ta borba i ne uspe, ali je jos teze kada jednog dana shvatis da nisi ni probala.
Zbog savesti prema sebi pre svega.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:14 01.04.2009

ŽELIM SAMO...

... Da te pozdravim, pa gde si care ?
Odavno nisam pročitao tvoj blog, drago mi je da si se vratio.
Kako si inače, hebeš ove istine one će biti i posle nas...

Naravno preporuka legla...
Nune Popović Nune Popović 23:24 01.04.2009

Re: ŽELIM SAMO...

Uzvraćam pozdrave Vidomire.

Hvala na pitanju, što bi rekao Vujica Tucić - niko se nasmejan nije rodio.

A istine = laži, to svakako
myredneckself myredneckself 23:45 01.04.2009

Čini se

da će biti socijalizam...in reverse tj.
orobljavaj do daske sirotinju & daj bogatima,
a G. Brown danas ko šerif od Notingema
Nune Popović Nune Popović 23:51 01.04.2009

Re: Čini se

To je tačno ta priča. Pa u Srbiji su pod idejom solidarnosti pokušali ili još pokušavaju da uvale porez kojim će se oduzimati 6% od onih koji nemaju, verovatno zato - da bi imali još manje...
I niko da im kaže da je solidarnost da oni koji imaju daju onima koji nemaju...
radojicic92 radojicic92 23:36 01.04.2009

...

Nune Popović Nune Popović 23:46 01.04.2009

Re: ...

meni neće link da prikaže video... pa evo još jedne opcije

myredneckself myredneckself 00:11 02.04.2009

Re: ...

evo još jedne opcije...



poželjno odgledati do samog kraja
49 41 49 41 00:17 02.04.2009

80% : 20%

Kad sam u nekom "ozbiljnom"-naucnom magazinu; kao 20-22-to godisnjak procitao:

Da, samo 20%-to smo mi licno! Nase skolovanje, radno iskustvo, zivotna filozofija, ... "borba za zivot".
KRATKO - upravljanje sopstvenim zivotom = 20 % !

Da; preostlih 80%; uopste nemamo kontrolu i mogucnost uticaja na to!

Kratko sam zakljicio: Glupost, glupost, glupost!

Kad se, "osvrnem"; razmislim, pogledam unazad?!? Gde sam i kako sam se cesto nasao - gde nisam ni sanjao da se tamo mogu naci i protiv svoje volje,...

Sebi kazem: Glupace, Glupace, glupace!
Nune Popović Nune Popović 10:38 02.04.2009

Re: 80% : 20%

Toliko, znači, o pravu i mogućnosti slobodnog izbora

Pozdrav
lajko_trinidad lajko_trinidad 17:24 02.04.2009

Re: 80% : 20%

Da, samo 20%-to smo mi licno! Nase skolovanje, radno iskustvo, zivotna filozofija, ... "borba za zivot".
KRATKO - upravljanje sopstvenim zivotom = 20 % !

Da; preostlih 80%; uopste nemamo kontrolu i mogucnost uticaja na to!


Ovo je jedna od najpametnijih stvari koje sam pročitao u poslednje vreme. Svi to znamo ali teško nam je da priznamo sebi. Kao u onoj epizodu South Park-a kad Spilberg i Lukas siluju Indijana Džonsa...
Kazezoze Kazezoze 17:46 02.04.2009

Re: 80% : 20%

lajko_trinidad
Da, samo 20%-to smo mi licno! Nase skolovanje, radno iskustvo, zivotna filozofija, ... "borba za zivot".
KRATKO - upravljanje sopstvenim zivotom = 20 % !

Da; preostlih 80%; uopste nemamo kontrolu i mogucnost uticaja na to!


Ovo je jedna od najpametnijih stvari koje sam pročitao u poslednje vreme. Svi to znamo ali teško nam je da priznamo sebi. Kao u onoj epizodu South Park-a kad Spilberg i Lukas siluju Indijana Džonsa...

to je odavno poznato, a kad toga postanesh svestan onda cesh, ako si pametan (a svi mi znamo da jesmo:))) pokushati da povecash kontrolu za josh koji procenat. samo, problem je shto onih 80% chine uglavnom navike koje se zhestoko bore protiv svake moguce vrste promene. ja sa svojim navikama vodim jedan pravi, pravcati rat
ivana23 ivana23 00:21 02.04.2009

NATO u Strazburu

STRAZBUR, 01.04.2009

Antiratni demonstranti spalili su danas zastavu NATO-a na mostu koji preko Rajne spaja Francusku i Nemačku u Strazburu i izveli podrugljivi prikaz vazdušnog napada uoči samita tog vojnog saveza.

Hiljade policajaca raspoređene su pred samit povodom 60. godišnjice osnivanja NATO-a koji se održava u četvrtak i petak u Strazburu i susednim nemačkim gradovima Kelu i Baden-Badenu.

Na samitu će učestvovati predsednik SAD Barak Obama i 25 svetskih lidera.

Hiljade ljudi pridružilo se demonstracijama protiv rata u Avganistanu i drugih misija NATO-a.

Francusko ministarstvo odbrane upozorilo je na mogućnost sukoba i ekstremističkih akata.

Demonstranti su se danas pravili mrtvi na trgu u Strazburu i puštali sirene za vazdušnu opasnost.

Policija je izbliza pratila oko 200 demonstranata koji su spalili zastavu NATO-a na mostu Evropa koja spaja Francusku i Nemačku preko reke Rajne. Oni su protestovali zbog zatvaranja kuhinje na otvorenom u kampu demonstranata.

Druga grupa aktivista, obučenih kao klovnovi, ismevala je policiju i snažne mere bezbednosti pred samit NATO-a.

Aktivista Ben Ročfort izjavio je da protestuje protiv "globalne bezbednosne arhitekture" i "vojne vizije pravde i građanskih sloboda".



BETA-AP
glimerbrother glimerbrother 06:18 02.04.2009

g 20

G20 Meltdown calls for the G20 ministers to own up to their mistakes and admit that their global dominance– the dominance of finance capitalism – is the problem, not the solution to the current economic, ecological and political meltdown. Of its nature, capitalism seeks short-term profits, looking for the fast buck. Logically, we cannot expect from it the vision needed for humanity today.
G20 ministers still resist nationalizing the banks, instead continuing to pour trillions into the black hole of bankers... Read More’ bad gambling debts. That money should be put into the hands of those who would spend it immediately on the high street – single mums, students, children in poverty – not on reequipping hedge fund managers’ million-dollar yachts. Those ministers should now make way for government by the people, for the people, of the people, across the planet. Let’s be patriots for the only country we have got: Planet Earth.
Only then can we adequately respond to the message of the climate scientists about the clear and present danger to our biosphere, investing in life for our grandchildren, not in death and oil wars. We call on President Obama to remove all US troops from both Iraq and Afghanistan with immediate effect. This will demonstrate his intention to cooperate in establishing a world under the rule of law.

to je chista utopija! da obama povuche trupe iz avgana...bush je imao deal sa war-lords da mu ne diraju naftni cevovod (pipe) koji ide iz rusije u persijski zaliv...na tome pipe se nalazi sedam ogromnih americkih baza koje ga chuvaju...u poslednje vreme oslobodilachke snage su pochele da rokaju amere i to je razlog pojachavanja the troops...20 do ... Read More30 'iljadi novih vojaka...
avgan je totalno haotichna zemlja i zaista ako se prichalo o terorizmu tu je mozda i trebala intervancija (opium fields etc.), ali iraq je bio uredjena zemlja i jedina mu je krivica bila shto je sadam nacionalizovao amerske naftne kompanije...to je zivotom platilo dvestotina hiljada ljudi i oko shest hiljada amera vojnika ... sada je tamo uspostavljen grip nad slavinom...
utopija je da se ameri odreknu nafte...sve bi stalo...ko je ikada bio u americi zna shta je najveca i jedina infrastruktura od koje zavisi celokupna privreda, to su putevi, auti, kamioni i avioni...
Kazezoze Kazezoze 11:07 02.04.2009

Razmishljanje s povodom...

Nune, nisam znao gde da ovo okachim, pa sam odluchio za tvoj blog.
Nekako mi najprikladniji, a i ti cesh, chini mi se, lakshe od ostalih shvatiti tok Harrisovih razmishljanja.
Dakle John Harris - It's an illusion
Nune Popović Nune Popović 14:05 02.04.2009

Re: Razmishljanje s povodom...

Pravo mesto, hvala Kaze. Jako je zanimljivo. Jedino mi smeta onaj podnaslov ili slogan u kome kaže Istina je jednostavna... Dobro zvuči, ali protiv sam zaklinjanja ili pozivanja na istinu, jer sve što smo civilizacijski uspeli da "dosegnemo" jeste sumnja. Sve totalitarno je zasnovano na Jednoj, Jedinoj, Isključivoj... Istini. Iza navodne Istine se kriju svi koji su nas doveli do katastrofe i sumraka civilizacije i ljudskosti: Crkve, Politike i njihovi propovednici za koje se nekako uvek otkrije da su, najblaže rečeno, lažovi.
Kazezoze Kazezoze 17:52 02.04.2009

Re: Razmishljanje s povodom...

ja to nisam shvatio kao neki generalni slogan istine, nego vishe kao:
- otvorite ochi i pogledajte na drugi nachin neshto shto celog zhivota gledate na nachin kako ste naucheni.
Nune Popović Nune Popović 18:14 02.04.2009

Re: Razmishljanje s povodom...

Pozdravljam interpretaciju!
ivana23 ivana23 16:54 02.04.2009

!?

Nune Popović Nune Popović 19:32 02.04.2009

Re: !?

Ivana,

Ne stigoh ranije, ali ova fotka je jako inspirativna za komentarisanje.

Recimo: Krajsler u zagrljaju Fiata i zadovoljno rusko tržište.

Ili: Ura! Pobedili smo svetsku ekonomsku krizu!

Da ne pričamo o tome kako je pre bratimljenja Fijat opleo po Krajsleru, onako rasno uvredljivo, fašistički 100%

Ali kriza je čudo, ne kaže Džoni Štulić za džabe: ljudi vole katastrofe, to ih zbližuje.
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 20:45 02.04.2009

Re: !?

shumska shumska 19:33 02.04.2009

Samo da te pozdravim

posle jedno....stotinu godina? Sjajan tekst+slika+interpretacije
a secas li se vremena Magneta? Secam se i tvojih kasnijih protesta, akcija...Pomislim, pa i nije se mnogo toga sustinski promenilo, i danas bi sve to opet moglo...da se primeni, pozdrav Svetlana K. ( "Piromanov gnevni iglo" - ne znam kako drugacije da te podsetim, a izvinjavam se i ostalima...)
Pisi cesce
Nune Popović Nune Popović 19:44 02.04.2009

Re: Samo da te pozdravim

E, hvala, baš mi je drago da ti je OK.
Šta da ti kažem, to vreme koje leti, a ne znamo kuda, veliko je čudo - može mnogo toga da promeni ali ne mora da znači

Ipak verujemo, šta nam drugo preostaje, otkotrljaće se i ovaj užas.

Pozdrav!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana