Ne brini Minja, platićemo novcem drugih kriminalaca..

Drago Kovacevic RSS / 02.04.2009. u 23:06

Slobodan Homen je istinski šampion čudesno tupavih objašnjenja. No ovo današnje, nakon što je "skinut" pečat tajnosti sa slučaja Kovačević za koplje je iznad svega što je do sada izgovorio.

Najpre, tu nikakve tajnosti nije ni bilo. Sve što je "Borba" napisala onomad kad su tamo poslali policiju sad je i on saopštio. Naravno uz vrlo "inovativna" objašnjenja.

I kaže Homen ovako... Vlada je 11. marta uplatila 900 hiljada dolara na račun porodice Brajana Štajnauera.

Da je tu stao, sve bi bilo mnogo lakše. Već je pre toga predsednik Tadić onako prigodno ozbiljan kazao kako je tom nagodom Srbija skinula neki težak teret, a i javnost je već danima bila pripremljena za saopšteni ishod. Ali Homen hoće da izvuče maksimum iz cele štete koja je napravljena i izrazom, stilom i načinom koji se valjda uči u onoj organizaciji za političku izuzetnost i koju nemilosrdno rabe svi mlađi DS-ovi kadrovi - nastavlja, pa kaže..Ali, građane Srbije ovo neće koštati ni jednog dinara jer ćemo to platiti od imovine oduzete osobama koje se bave organizovanim kriminalom.

Bem ti život..Jedna, jedina rečenica a u njoj gomila ludosti, nelogičnosti i suve laži.

a) kako će platiti iz imovine kriminalaca kad je već platio. Lepo je sam kazao da je Vlada 11. marta uplatila 900 hiljada dolara porodici Štajnauer.

b) Zaplenjena imovina od kriminalaca ide također u državni budžet i tako se vraća zajednici odnosno građanima jer je od njih i oteta. Kad recimo država zapleni prvi milion dolara i vrati ih u budžet neće na njima valjda pisati, e ovo je za Štajnauere.

c) Znači li ovo da će sada svaki građanin Srbije moći negde van zemlje da pravi štetu do milion dolara, vrati se ovde i Homenu ispostavi račun da to plati iz imovine zaplenjene od organizovanoga kriminala. Naravno, pozvaće se na jednakost pred zakonom. Što je Miladin bolji i zaslužniji od tamo neke druge štetočine.

d) Pleni li se to imovina osuđenima za organizovani kriminal zato da bi se naplaćivale slične štete i ako je to tako gde to piše da se ta sredstva troše za tu namenu..

e) Hoće li Miladin, njegova majka koja mu je pomagala u bekstvu te državni službenici imati neku obavezu prema državi zato što su joj naneli štetu od milion dolara ili to Homen, Jeremić i društvo časte sa miliončetom zelembaća iz državne kese. 

Eto, neću više, nešto morate i vi...



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 23:12 02.04.2009

atak na inteligenciju

b) Zaplenjena imovina od kriminalaca ide također u državni budžet i tako se vraća zajednici odnosno građanima jer je od njih i oteta. Kad recimo država zapleni prvi milion dolara i vrati ih u budžet neće na njima valjda pisati, e ovo je za Štajnauere


ovo je dosad najotvoreniji udarac na inteligenciju ovog naroda.
Hansel Hansel 00:03 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Oooo, tu je konkurencija žestoka...

Obično se pomalo razilazim s Dragom, ali sada... napisao je ono što sam večeras i ja pomislio, i više od toga.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:13 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

ovo je dosad najotvoreniji udarac na inteligenciju ovog naroda.

da, apsolutno.

pre dve nedelje, otprilike, pročitala sam da je direktor firme optimističkog naziva "budućnost" suspendovao radnika
koji je umesto 2 uzeo 3 hleba.
inače, narečena firma ne isplaćuje plate radnicima mesecima al zato svako ima pravo da odnese
dnevno dva hleba.
naša je neki podobni i prijavio ovog jadnika da je uzeo tri komada.
jadnik je samohrani otac troje dece, supruga umrla pre godinu dana.
svaki dan pešači po 7 + 7 kilometara za ta dva hleba.
i da stvar bude još luđa, direktor meri radnicima na izlazu hleb, jer sumnja da u svoj
turaju više brašna.
mislim da sam već pisala o tome i da sam molila nekog sa bloga da napiše upravo to.
pa da poredimo sa kovačevićem ili onim dangubama u skupštini.
a naročito da malo vidimo kako brinu o nekim drugim građanima koji nisu gulanferi.

Direktor zemljoradničke zadruge „Budućnost” iz Kuršumlije Dragan Gvozdenović suspendovao je radnika iz pekare te zadruge zato što je ukrao jedan hleb.


mikimedic mikimedic 02:02 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

naša je neki podobni i prijavio ovog jadnika da je uzeo tri komada.
jadnik je samohrani otac troje dece, supruga umrla pre godinu dana.
svaki dan pešači po 7 + 7 kilometara za ta dva hleba.
i da stvar bude još luđa, direktor meri radnicima na izlazu hleb, jer sumnja da u svoj
turaju više brašna.


exitus, da se ti i ja slozimo dvesta posto.
ovo je dno dna.
Jelena Milić Jelena Milić 10:10 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

i ja se slazem miki
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:22 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

exitus, da se ti i ja slozimo dvesta posto.
ovo je dno dna.

što bre da se ne složiš. nisu ovo one teme.
ovo je goli život.
eno dole piše cagić, novinar, da li će "borba" biti pozvana na odgovornost'
jer je ugorzila interese države.
zbog "tričavih" 900 soma dolara. njegova reč, to tričavih.
hat međutim, isti cagić nema pojma da je ovaj otpušteni radnik radi(o) ceo
mesec za tričavih dva i po soma dinara (u lebu).
30 x 40 x 2 = plata.
a teo je neovlašćeno da je poveća da 40 dinara.

ma živa sramota.
mislim ta briga za naše ljude koji se, jelte, naše najveće bogatstvo.

i znaš šta mediću, ja pokušala da dođem do tog đukca od direktora i do imena
otpuštenog radnika, al bez uspeha.
a veruj mi, mada znam da nije jedini, toliko me pogodilo da danima nisam mirna.
dubogdanovic dubogdanovic 14:47 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Abortirani otporaš Homen kaže da u tom misterioznom fondu "Od kriminalaca za kriminalce" već ima više od 900.000 koje će nebeski Srblji položiti na oltar ljubavi prema Miladinu Nejakom Kovačeviću.
Pola sata kasnije, njegova šefica Snežana "ministrica u pokušaju" Malović kaže da u tom fondu (ako isti uopšte postoji) nema ni pišljivog boba.
Stoga predlažem da se organizuje akcija prikupljanja dobrovoljnih priloga, kako bi se tih 900.000 što pre vratilo u zajedničku kasu.
Biću konkretan: pošto se dobrovoljni prilozi najuspešnije prikupljaju tamo gde se stanovnisštvo masovno okuplja, najbolje je da se aktivisti rasporede pred narodnim kuhinjama.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:01 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Homen kaže da u tom misterioznom fondu "Od kriminalaca za kriminalce"


Ovo mi se sviđa...
Pola sata kasnije, njegova šefica Snežana "ministrica u pokušaju" Malović

Zar ti se ne čini da su bili na političkoj obuci u onoj firmi za "političku izuzetnost"...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:04 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Abortirani otporaš Homen kaže da u tom misterioznom fondu "Od kriminalaca za kriminalce" već ima više od 900.000 koje će nebeski Srblji položiti na oltar ljubavi prema Miladinu Nejakom Kovačeviću.

a kako je stečena ta imovina koja će (možda) biti oduzeta kriminalcima?
malo... moj te tera oko skvera... opet od građana.
nije šija nego vrat...
mrvicak mrvicak 15:44 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Joj muko moja...
Logika: oteli ti, al mi kao "neutralni" tj. država ti, ne brigaj, nećemo ti oteti još, već ćemo to što ti je oteto dati drugom otimaču/nasilniku/optuženom za prvo ili drugo.
Mislim, ta kriminalno stečena imovina valjda se tako i naziva jer je oteta građanima!!! Baš nije šija neg je vrat!

Politička izuzetnost, doista!
dubogdanovic dubogdanovic 16:15 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Drago Kovacevic
Homen kaže da u tom misterioznom fondu "Od kriminalaca za kriminalce"


Ovo mi se sviđa...
Pola sata kasnije, njegova šefica Snežana "ministrica u pokušaju" Malović

Zar ti se ne čini da su bili na političkoj obuci u onoj firmi za "političku izuzetnost"...


Izgleda da je to razvojni put modernih Bora "šio mi ga Djura" šnajdera: red "Otpora", red podrepašenja Tvorcu svih naših (po)beda, pa hop, u ministarsku fotelju!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:08 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Izgleda da je to razvojni put modernih Bora

Misliš "vanbračne dece" oca nacije...
dubogdanovic dubogdanovic 17:40 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju

Drago Kovacevic
Izgleda da je to razvojni put modernih Bora

Misliš "vanbračne dece" oca nacije...


A šta drugo bi moglo da se rodi iz ljubavnog trougla kalemara iz Velike Drenove, "ja-kao-predsednika" i izuzetne predsednice svih odbora?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:49 03.04.2009

Re: atak na inteligenciju


dubogdanovic
Drago Kovacevic
Izgleda da je to razvojni put modernih Bora

Misliš "vanbračne dece" oca nacije...


A šta drugo bi moglo da se rodi iz ljubavnog trougla kalemara iz Velike Drenove, "ja-kao-predsednika" i izuzetne predsednice svih odbora?

Kad se govori o pojavi onda može da se rodi ovo što sada živimo, a kad bi to kokretizovali kroz neki lik, onda Vuk Jeremić...
angie01 angie01 23:14 02.04.2009

koji

paceri!!!

I oni shto upravljaju i narod shto ih takve trpi!

Oni daju ovakve izjave, rade shta hoce, a mi se onda ovde istutnjimo i nikom nishta!!!

Teshki amaterizam!
libkonz libkonz 23:26 02.04.2009

Re: koji

ovo je velika diplomatska pobeda posle grube greške u konzulatu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:29 02.04.2009

Re: koji

ovo je velika diplomatska pobeda posle grube greške u konzulatu.

Ovo je jad i beda moj zemljače. I od kada kriminal nazivaš grubom greškom..
Ako ovo zoveš pobedom šta je onda poraz...
Nego, da te pitam..Da si ti kojom nesrećom uradio isto šta misliš ko bi ti platio štetu...
libkonz libkonz 23:35 02.04.2009

Re: koji

Da si ti kojom nesrećom uradio isto šta misliš ko bi ti platio štetu...

Poslali bi me upakovanog sa sve leptir mašnom.
A verovao ti meni ili ne, da sam nekog poslao u komu, ne bih pobegao i nadao se da ću proći bez kazne, već bih platio šta sam dužan.
fireworks fireworks 09:10 03.04.2009

Re: koji

libkonz
ovo je velika diplomatska pobeda posle grube greške u konzulatu.

Ово није никаква дипломатска победа, него прикривање злочина радника конзулата и њихових налогодаваца. У свакој нормалној земљи би због овога министар ИП поднео оставку.
miloradkakmar miloradkakmar 09:38 03.04.2009

Re: koji

A verovao ti meni ili ne, da sam nekog poslao u komu, ne bih pobegao i nadao se da ću proći bez kazne, već bih platio šta sam dužan.


Imaš ti krvi iz onog kamena.
treger92 treger92 11:11 03.04.2009

Re: koji

A ja mislio da si ti patriota.
libkonz libkonz 20:00 03.04.2009

Re: koji

A ja mislio da si ti patriota.

verujem da jesam
Dr M Dr M 23:31 02.04.2009

Homen est omen

..Ali, građane Srbije ovo neće koštati ni jednog dinara jer ćemo to platiti od imovine oduzete osobama koje se bave organizovanim kriminalom

Ja sam tu cuo jos jednu rec, u citatu nedostaje, od PRIVREMENO oduzete imovine.
Sta ce biti ako se ova, privremeno oduzeta imovina, u sudskom postupku vrati?
Najobicnije zamazivanje ociju.

Ova vlada ne govori pod dejstvom adrenalina, oni su pod dejstvom NADREALINA.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:38 02.04.2009

Re: Homen est omen

Ova vlada ne govori pod dejstvom adrenalina, oni su pod dejstvom NADREALINA.

Sa ovakvim visokim funkcionerima...tu ni bog ne pomaže..
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:57 03.04.2009

Re: Homen est omen

..Ali, građane Srbije ovo neće koštati ni jednog dinara jer ćemo to platiti od imovine oduzete osobama koje se bave organizovanim kriminalom

Da li to znaci da ta , eventualno, oduzeta imovina inace ide nekom drugom a ne u budžet pa se yato ne dotice gražana . To i jeste imovina nastala pljačkom građana.
mile.drapsin mile.drapsin 23:33 02.04.2009

Verovali ili ne

U to vreme /kraj 70-tih/ sam bio činovnik u državnoj upravi. Dodjem jedan dan na posao, nema mi kolege. Gde je? Najuren s posla. Zašto? Stiglo sa granice da je pokušao da prošvercuje iz Italije neki malo veći tranzistor.

Posle sklopim sliku. Došo nesretnik na posao, obezbedjenje ga zaustavilo na vratima, predalo mu radnu knjižicu i rešenje. "A moje privatne stvari" pita. "Dobićeš poštom" odgovaraju.

Za 900 soma?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:39 02.04.2009

Re: Verovali ili ne

mile.drapsin
U to vreme /kraj 70-tih/ sam bio činovnik u državnoj upravi. Dodjem jedan dan na posao, nema mi kolege. Gde je? Najuren s posla. Zašto? Stiglo sa granice da je pokušao da prošvercuje iz Italije neki malo veći tranzistor.

Posle sklopim sliku. Došo nesretnik na posao, obezbedjenje ga zaustavilo na vratima, predalo mu radnu knjižicu i rešenje. "A moje privatne stvari" pita. "Dobićeš poštom" odgovaraju.

Za 900 soma?


Ono je bila ozbiljna država...autokratska da...ali ozbiljna.
mile.drapsin mile.drapsin 23:56 02.04.2009

Re: Verovali ili ne

Ono je bila ozbiljna država...autokratska da...ali ozbiljna.

Možda bih se usudio i oko takve ocene da se sporim. Mora se sve staviti u kontekst. Pa u zemlji u kojoj se rodila demokratija /USA/ su za ništa pržili političke protivnike na stolici. Kod nas od 1946. godine nije izrečena ni jedna smrtna kazna. Naravno, ne mislim na izvršioce klasičnih kriminalnih razbojništava, ili Bugojansku grupu. Čak ni Hrkać nije popio streljački vod.

No, da nastavim sa Verovali ili ne.

Sećam se da mi je jedan prijatelj, takodje činovnik, ali u SSUP-u, u vreme kada mu je ministar bio Stane Dolanc, pričao vic s posla. Verovatno ga se svi sećaju.

Vraća se Dolanc sa nekog službenog putovanja, vozač prebrzo vozi, ovaj viče sporije ubićeš nekoga, vozač zgazi i ubije svinju, Dolanc ga natera da ode u selo i plati seljaku svinju, ovaj ode i zadrži se 2 sata, vraća se pijan, Dolanc besan pita gde si bio, ovaj kaže, bio kod seljaka, reko: ja sam vozač Staneta Dolanca, ubio sam svinju, kad oni iznesoše da se jede i pije, do malopre me nisu pustili da odem.

Eto taj vic potiče iz SSUP-a, a datira iz "mračnih" vremena

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:04 03.04.2009

Re: Verovali ili ne

mile.drapsin
Ono je bila ozbiljna država...autokratska da...ali ozbiljna.

Možda bih se usudio i oko takve ocene da se sporim. Mora se sve staviti u kontekst. Pa u zemlji u kojoj se rodila demokratija /USA/ su za ništa pržili političke protivnike na stolici. Kod nas od 1946. godine nije izrečena ni jedna smrtna kazna. Naravno, ne mislim na izvršioce klasičnih kriminalnih razbojništava, ili Bugojansku grupu. Čak ni Hrkać nije popio streljački vod.

No, da nastavim sa Verovali ili ne.

Sećam se da mi je jedan prijatelj, takodje činovnik, ali u SSUP-u, u vreme kada mu je ministar bio Stane Dolanc, pričao vic s posla. Verovatno ga se svi sećaju.

Vraća se Dolanc sa nekog službenog putovanja, vozač prebrzo vozi, ovaj viče sporije ubićeš nekoga, vozač zgazi i ubije svinju, Dolanc ga natera da ode u selo i plati seljaku svinju, ovaj ode i zadrži se 2 sata, vraća se pijan, Dolanc besan pita gde si bio, ovaj kaže, bio kod seljaka, reko: ja sam vozač Staneta Dolanca, ubio sam svinju, kad oni iznesoše da se jede i pije, do malopre me nisu pustili da odem.

Eto taj vic potiče iz SSUP-a, a datira iz "mračnih" vremena


Naravno da je potreban kontekst..No mogao bih ti ja nabrajti i neke kontraprimere...ali nije to tema.
No ostajem pri oceni da je bila ozbiljna država i da su ljudi imali ono što je ona garantovala...
drug.clan drug.clan 12:54 03.04.2009

Re: Verovali ili ne

Za ovu sadasnju vladu (a i za druge svetske vlade iz sedamdestih) oni nasi koji su vladali sedamdesetih su bili med i mleko.
Ma menjao bi ih za sve nase posle toga ali i za skoro kompletno rukovodstvo EU i rusije i americke administracije u prethodnih 50 godina.
sentinel26 sentinel26 23:43 02.04.2009

Ta izjava

jeste besmislena i vrijedja ljudski um, naročito sve one koji mogu ili pokušavaju da misle svojom glavom.

Medjutrim, ja mislim da je ta izjava veoma nespretna konstrukcija jedne veoma prepoznatljive poruke.
Nijesu oni mislili na te "kriminalce", već na neke druge.

Tek na isteku posljednjeg minuta od 6 mjeseci podnijeta je optužnica protiv zrenjaninskog gradonačelnika iako nijesu uspjeli da nadju nikakve dokaze protiv njega, a sve da bi on i dalje ostao u pritvoru iako su istekli svi zakonski rokovi..

Državni sekretar Homen, je zaslužio da mu se oduzme diploma pravnika, jer je u više navrata, sa pozicije državnog sekretara u ministarstvu pravde, osramotio i struku i svoj fakultet.
fantasticblueberry fantasticblueberry 23:49 02.04.2009

Slucaj smo mi a ne Kovacevic

Slucaj Kovacevic - kriminal se isplati, kao i uvek
Slucaj Homen - isplati se i ljigavost
Slucaj Jeremic - poltronstvo je uvek nadomestalo nesposobnost, pogotovo kada treba zataskati kriminal
Slucaj Tadic - Sloba umesto Slobe
Slucaj Srbija - ima jos vune, bice dzempera
drug.clan drug.clan 13:01 03.04.2009

Re: Slucaj smo mi a ne Kovacevic

fantasticblueberry
Slucaj Kovacevic - kriminal se isplati, kao i uvek
Slucaj Homen - isplati se i ljigavost
Slucaj Jeremic - poltronstvo je uvek nadomestalo nesposobnost, pogotovo kada treba zataskati kriminal
Slucaj Tadic - Sloba umesto Slobe
Slucaj Srbija - ima jos vune, bice dzempera


Domazet Domazet 21:44 04.04.2009

Sta bi ovo Drago...

fantasticblueberry
Slucaj Kovacevic - kriminal se isplati, kao i uvek
Slucaj Homen - isplati se i ljigavost
Slucaj Jeremic - poltronstvo je uvek nadomestalo nesposobnost, pogotovo kada treba zataskati kriminal
Slucaj Tadic - Sloba umesto Slobe
Slucaj Srbija - ima jos vune, bice dzempera
...0vaj te optuzi za kriminal!? Bice da je pobrkao uloge na listi...
eizo eizo 00:03 03.04.2009

...

bilo bi lepo da padne neka krvava revolucija...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:07 03.04.2009

Re: ...

eizo
bilo bi lepo da padne neka krvava revolucija...

Ne...ovde je bilo previše revolucija...To bi bio nastavak neprekinute spirale zla.
Bilo bi lepo da za početak dobijemo savremen školski sistem, recimo, pa da za 20 - 30 godina vidimo neke rezultate.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:51 03.04.2009

Re: ...

bilo bi lepo da padne neka krvava revolucija...

ne, bilo bi lepo da nas ne prave blesavima.
da sprovode zakone.
da kovačevićima oduzmu imovinu.
da osude ovog rmpaliju i slične rmpalije.
BigBadWolf BigBadWolf 07:46 03.04.2009

Re: ...

Drago Kovacevic

Ne...ovde je bilo previše revolucija...To bi bio nastavak neprekinute spirale zla.
Bilo bi lepo da za početak dobijemo savremen školski sistem, recimo, pa da za 20 - 30 godina vidimo neke rezultate.


Da, bilo bi lepo, ali kako? Bre, kad god pomislis da ne moze nista gluplje i gore da se uradi, oni majstori te demantuju u sekundi. OK, Sloba nas je naucio da uvek moze gore, ali ovo postaje smesno...
angie01 angie01 07:57 03.04.2009

Re: ...

Sloba nas je naucio da uvek moze gore, ali ovo postaje smesno...


pa to su njegovi uchenici!

videli su kako tehnologija funkcionishe i prolazi-pa shto bi drugachije, samo su promenili ime firme.
drug.clan drug.clan 13:05 03.04.2009

Re: ...

Drago Kovacevic
eizo
bilo bi lepo da padne neka krvava revolucija...

Ne...ovde je bilo previše revolucija...To bi bio nastavak neprekinute spirale zla.
Bilo bi lepo da za početak dobijemo savremen školski sistem, recimo, pa da za 20 - 30 godina vidimo neke rezultate.



"Savremeni skolski sistemi" (od Dewey-a naovamo) stvaraju poslusnike bez mozga, pcele radilice tako da od takvog obrazovanja ne mozemo imati nikakve dobre rezultate osim ukoliko nismo trutovi ili kraljice koji ih izrabljuju.

Obrazovanje koje imamo je uzasno lose ali preklinjem vas vas ne dirajte ga nacinicete ga jos gorim!

EDIT: stvari mogu da se menjaju i mirnim evolucijama samo sto ni mi a ni nasa deca nemaju vremena za tako nesto!
pix3lchick pix3lchick 00:08 03.04.2009

Duboko si me razočarala, Kristina...

Umesto da ti bude drago, Drago, da se ova država konačno brine o svojim građanima, o mladima koji su se našli u nevolji u tuđini, ti osu paljbu po državi koja konačno radi svoj posao. Ovamo, neprestano neke kritike na račun Srbije, pa kao da smo najgori, majku mu, stalno pljuvanje po našoj državi kako se ne brine o svojima. Stalno neke tragične priče o našima koji su se našli u nekoj nevolji u inostranstvu, a tamo nikoga da im pomogne - sada kada Srbija konačno štiti svoju mladost, umesto pohvala - najgore pljuvanje!

Pa šta ako se uzima od kriminalaca, ako je! Jesu krali? Jesu! Jesu ojadili državu? Jesu! I treba da se uzima od njih, šta inače raditi sa imovinom stečenom na nepošten način?

A šta znamo o optužbama protiv Miladina? Otkud mi znamo da su osnovane, kao da nije poznato da je stranac u Americi idealno žrtveno jagnje, primeri su više nego brojni! To važi i za svaku drugu optužbu protiv bilo kog našeg građana, jer mi jednostavno ne možemo biti sigurni da su te optužbe utemeljene na istini. Neka oni lepo dostave dokaze, pa ćemo mi suditi našima ovde. Sve velike nacije ne izručuju svoje građane, pa što bismo i mi!

E, ne mogu više... ma, za*bavam malo, jače je od mene.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:23 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

A šta znamo o optužbama protiv Miladina? Otkud mi znamo da su osnovane, kao da nije poznato da je stranac u Americi idealno žrtveno jagnje, primeri su više nego brojni! To važi i za svaku drugu optužbu protiv bilo kog našeg građana, jer mi jednostavno ne možemo biti sigurni da su te optužbe utemeljene na istini. Neka oni lepo dostave dokaze, pa ćemo mi suditi našima ovde. Sve velike nacije ne izručuju svoje građane, pa što bismo i mi!

E, ne mogu više... ma, za*bavam malo, jače je od mene.

Eh, gorka šala...
Ali, rekao je Homen još jednu stvar..Kako je američko tužilaštvo nudilo nagodbu, 10 - 12 godina, pa Miladinova odbrana nije pristala..Znaš kako ja to prevodim, naročito kad su pristali na suđenje ovde..Da, može, ali ako ga osudite na manje, tražićemo ga opet..Sad bih se smeo kladiti da manje od 10 dobiti neće...
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:46 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

Drago Kovacevic
...
Ali, rekao je Homen još jednu stvar..Kako je američko tužilaštvo nudilo nagodbu, 10 - 12 godina, pa Miladinova odbrana nije pristala..Znaš kako ja to prevodim, naročito kad su pristali na suđenje ovde..Da, može, ali ako ga osudite na manje, tražićemo ga opet..Sad bih se smeo kladiti da manje od 10 dobiti neće...


Živi bili, ti, ja svi mi, pa videli, ovaj omladinac videti zatvora neće... Čuj, Ustav ne dozvoljava izručenje! A koji to ustav, zakon, norma, uredba dozvoljava budžet da isplaćuje odštete amerima? Onima koji su mučki i nepravedno, bez dozvole Saveta bezbednosti bombardovali... znaš nastavak. A mogli su da budu kreativni, recimo da Miladina saslušava istražni sudija u Prizrenu, što je teritorija Srbije, po Ustavu. A tamo se nađe patrola iz Bondstila koja privede omladinca/begunca i spakuje ga tamo gde je hteo da studira i ubacuje loptu u obruč. I onda nije isporučen samo je priveden. I sve je po Ustavu moglo da bude gotovo za 24 časa, a ne kao Ustav za 48. I onda svi zadovoljni, Ustav jer ga je konačno neko ispoštovao (omladinac/begunac razume ovakve izraze, ajde da mu bude čitljivije), dalje Jeremić zadovoljan jer MIP nema ništa sa slučajem, za KiM ima ministarstvo, Klinktonka zadovoljna, a dobro je da ona bude zadovoljna, inače crno nam se piše. Valjda samo Drago i ja ne bi bili zadovoljni jer bi morali da se bavimo nekom drugom temom, a na ovoj se lako poentira.
Doduše ni Homen nije kreativan, ništa nije naučio dok je bio sa ekipom u Otporu.
Cobe, samo te gledamo!


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:50 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

Ja mislim Uroše da je visina kazne deo dila...Nije se sa njima zajebavati...
A ovo za Prizren ti je dobra ideja...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:56 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

Ali, rekao je Homen još jednu stvar..Kako je američko tužilaštvo nudilo nagodbu, 10 - 12 godina, pa Miladinova odbrana nije pristala..

jes bilo cenkanja ko na buvljaku.
daj 5 i po miliona.
nemam.
dobro, daj milion i po.
nemam.
daj ruku na 900 soma.
dil!
dil!

odvratno. i ameri su ispali, da ne psujem...
srki92 srki92 04:07 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

pix3lchick


A šta znamo o optužbama protiv Miladina? Otkud mi znamo da su osnovane, kao da nije poznato da je stranac u Americi idealno žrtveno jagnje, primeri su više nego brojni! To važi i za svaku drugu optužbu protiv bilo kog našeg građana, jer mi jednostavno ne možemo biti sigurni da su te optužbe utemeljene na istini. Neka oni lepo dostave dokaze, pa ćemo mi suditi našima ovde. Sve velike nacije ne izručuju svoje građane, pa što bismo i mi!

E, ne mogu više... ma, za*bavam malo, jače je od mene.


Jeste, tako je, mislim ovo oko jaganjaca. Zrtvuju nas strance na svakom cosku! Mi samo idemo mirno i pas... hocu reci gledamo svoja posla, a oni idu za nama i kolju nas velikim nozevima! Pravda za Miladina!

Samo, jel' tebi ovaj Miladin Ljubigamajka zaista lici na jagnjesce, a ne na bivola kukavicu koji se sakrio iza nas da ne bi morao da "ga sipu mami" u americkoj prdekani, mislim na onaj stari vic ako ga znas?




angie01 angie01 07:39 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

E, ne mogu više


doobro, sve si uvezbala- sad si spremna za vladu!
Jelena Milić Jelena Milić 10:08 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

ako minja i pre sudjenja uskoro ne osvane u nekom kazahstanu ili tako negde pre sudjenja uopste...meni je i to palo na pamet....
treger92 treger92 11:22 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

A odakle vi znate da je Homen rekao istinu.Vreme će pokazati o čemu se radi. Kad malo bolje razmislim sve oko ove tajne imalo je nameru da javnost drži što dalje od istine. Zato su bile onako blage reakcije na novinare Borbe. Sve je to bio deo njihove taktike.
pix3lchick pix3lchick 13:54 03.04.2009

Re: Duboko si me razočarala, Kristina...

srki92
Jeste, tako je, mislim ovo oko jaganjaca. Zrtvuju nas strance na svakom cosku! Mi samo idemo mirno i pas... hocu reci gledamo svoja posla, a oni idu za nama i kolju nas velikim nozevima! Pravda za Miladina!

A kako ti misliš da jeste? Izvini, u njihovo "milosrđe" smo već imali prilike da se uverimo. Tako su nas i bombardovali, da bi Klinton skrenuo pažnju sa sopstvenog bluda i nemorala, šta smo mi tada kome skrivili? Nego im je tada trebalo žrtveno jagnje, a i bilo je tada nagovora od šiptarskog lobija koji je vrlo jak u Vošingtonu, i sve se lepo sklopilo. Nama oteli Kosovo, a i Klinton se izvukao. Šta je to ako ne primer žrtvovanja jednog malog i miroljubivog naroda?

Samo, jel' tebi ovaj Miladin Ljubigamajka zaista lici na jagnjesce, a ne na bivola kukavicu koji se sakrio iza nas da ne bi morao da "ga sipu mami" u americkoj prdekani, mislim na onaj stari vic ako ga znas?

Kako ti znaš šta se tamo zaista dogodilo? Jesi li bio tamo? Da li poznaješ tog Brajana? Da li poznaješ Miladina? Da li si razgovarao sa nekim od svedoka? Kako onda možeš da znaš šta je bilo tamo i da donosiš svoj sud o tome?

Hehe, pa ovo je mnogo zabavno, sad razumem zašto bi neko hteo da bude radikalski poslanik - em ti debelo plaćaju, em možeš da se za*bavaš do mile volje
Domazet Domazet 21:47 04.04.2009

Boga mi si...

pix3lchick
Umesto da ti bude drago, Drago, da se ova država konačno brine o svojim građanima, o mladima koji su se našli u nevolji u tuđini, ti osu paljbu po državi koja konačno radi svoj posao. Ovamo, neprestano neke kritike na račun Srbije, pa kao da smo najgori, majku mu, stalno pljuvanje po našoj državi kako se ne brine o svojima. Stalno neke tragične priče o našima koji su se našli u nekoj nevolji u inostranstvu, a tamo nikoga da im pomogne - sada kada Srbija konačno štiti svoju mladost, umesto pohvala - najgore pljuvanje!

Pa šta ako se uzima od kriminalaca, ako je! Jesu krali? Jesu! Jesu ojadili državu? Jesu! I treba da se uzima od njih, šta inače raditi sa imovinom stečenom na nepošten način?

A šta znamo o optužbama protiv Miladina? Otkud mi znamo da su osnovane, kao da nije poznato da je stranac u Americi idealno žrtveno jagnje, primeri su više nego brojni! To važi i za svaku drugu optužbu protiv bilo kog našeg građana, jer mi jednostavno ne možemo biti sigurni da su te optužbe utemeljene na istini. Neka oni lepo dostave dokaze, pa ćemo mi suditi našima ovde. Sve velike nacije ne izručuju svoje građane, pa što bismo i mi!

E, ne mogu više... ma, za*bavam malo, jače je od mene.
...presekla mnoge ovde. Ucinilo im se da si ozbiljna...
Inner Party Inner Party 00:17 03.04.2009

Sve u svemu...

... odlicno odradjen posao.
Mnogo buke ni oko cega.
Nadajmo se da ce MSP i ubuduce znati kako treba u pregovorima...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:43 03.04.2009

Re: Sve u svemu...

Inner Party
... odlicno odradjen posao.
Mnogo buke ni oko cega.
Nadajmo se da ce MSP i ubuduce znati kako treba u pregovorima...


Kuku, šta ti nazivaš odličnim. Naša država od kafanske tuče napravi sebi stravičan problem. Onda štetu od te tuče plati milion dolara...
I šta je najstrašnije, nađe se uvek dovoljno takvih koji će reći - sjajno-
Evo, kako bi to izgledalo na nekom prostijem primeru...Recimo, ćale ti da pare da odeš kupiti auto na Bubanj potok. Imaš novac i znaš da za taj novac možeš kupiti solidan auto. Dođeš na pijacu, sedneš u auto da ga probaš i zbrišeš računajući kako bi bilo dobro da ga uopšte ne platiš. Da imaš i pare i auto..Usput ga razbiješ, ostaviš uz cestu i odeš kući. No prodavac je bio neki mnogo zajeban tip. Dođe ti na kapiju, zazvoni, izađe ćale a on traži tebe. No ćale vidi da je ovaj zajeban i da mu ne smeš dopasti šaka i upita šta ćeš mu. Ovaj mu ispriča šta si uradio i gadno pripreti i tebi i ćaletu. Ćale vidi da je opasno i ponudi neku kompenzaciju. No prodavac ga belo gleda, vidi da se uplašio i da je u buli pa kaže...a ne...sad će morati desetorostruko da plati, inače..... Ćale pristane, i dogovore se da ovaj svrati sutra, dok on prikupi pare. Opasni prodavac dođe sutra, oni sednu i ćale nekako iskamči od prodavca da ne plati desetorostruko više nego samo devetorostruko, i naravno da nema za tebe posledica....Načine takav ugovor..i ti se oduševiš...joj divno, ovo je uspeh i šta ti ja znam...
Da, divno je za tebe, ali za sve druge ukućane nije...

Snjura2001 Snjura2001 09:05 03.04.2009

Re: Sve u svemu...

jel' se i ti zezas, kao i pix3lchick?
Inner Party Inner Party 18:52 04.04.2009

Re: Sve u svemu...

Drago Kovacevic

Kuku, šta ti nazivaš odličnim. Naša država od kafanske tuče napravi sebi stravičan problem. Onda štetu od te tuče plati milion dolara...


Moj komentar se odnosio na hendlovanje problema, ne na problem.
Ja nisam pohvalio ni nasilnika, ni konzula - oni jesu problem.
Ja sam pohvalio resenje kojim svi zadovoljeni. Nasilniku i konzulu ce se suditi (u Srbiji). Medicinski troskovi zrtve su placeni. Vecih skandala nije bilo, sem na stranicama Borbe.

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:10 05.04.2009

Re: Sve u svemu...

Moj komentar se odnosio na hendlovanje problema, ne na problem.
Ja nisam pohvalio ni nasilnika, ni konzula - oni jesu problem.
Ja sam pohvalio resenje kojim svi zadovoljeni. Nasilniku i konzulu ce se suditi (u Srbiji). Medicinski troskovi zrtve su placeni. Vecih skandala nije bilo, sem na stranicama Borbe.

koji su svi to zadovoljni?
ti očigledno malo s kim pričaš.
niko nije zadovoljan od građana. sem ako u svi ne računaš vladu.
a mi ostali ne spadamo tamo.
na primer, ovi romi što su im sravnili mesto stanovanja bagerima zorom.
za te pare moglo se pazariti nešto za njih.
moglo je da se kupi oko 70 napustenih seoskih domacinstava.
moglo je neznamkoliko mrzi me da računam stanova po unutrašnjosti.
neznamkolikoviikendica...
a sasvim inaf kamp kućica i kontejnera.

osim toga, ja nisam zadovoljna.
mene baš briga šta će da bude sa kovačevićem il s ovakvom vladom.
dali su i neke moje pare.
i da mi ne sole pamet da je to od kriminalaca.
koji su takođe uzeli neke naše pare.
što mu dođe na isto.
Inner Party Inner Party 16:03 05.04.2009

Re: Sve u svemu...

niko nije zadovoljan od građana. sem ako u svi ne računaš vladu.
a mi ostali ne spadamo tamo.


Kazem ti da moras da razdvojis problem od resenja. Ni ja nisam srecan sto je skoro milion otisao na takvu glupost, ali nas zakon ne dozvoljava izrucenja i Kovacevica se nakon njegovog ilegalnog dolaska (bega) u Srbiju vise nije moglo izruciti nazad. Sve u svemu, mi smo dosta dobro prosli...
mikimedic mikimedic 00:35 03.04.2009

Sta je pravni osnov?

Pa, rece Malovicka or whatever her name is na onom detektoru lazi, pravni osnov je naknada stete koju je nas drzavljanin naneo amercikom drzavljaninu.

ima tu malo mjp, pa mpp, pa red obligacija...samo jos fali da se pozovemo na ustav koji predvidja naknadu stete stranim drzavljanima....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:46 03.04.2009

Re: Sta je pravni osnov?

ma tu malo mjp, pa mpp, pa red obligacija...samo jos fali da se pozovemo na ustav koji predvidja naknadu stete stranim drzavljanima....

Ne, mene baš zanima kako izgleda taj akt o isplati...šta su unutra stavili kao osnov..
mikimedic mikimedic 02:04 03.04.2009

Re: Sta je pravni osnov?

Ne, mene baš zanima kako izgleda taj akt o isplati...šta su unutra stavili kao osnov..


mislis da akt postoji?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:01 03.04.2009

Re: Sta je pravni osnov?

mikimedic
Ne, mene baš zanima kako izgleda taj akt o isplati...šta su unutra stavili kao osnov..


mislis da akt postoji?

E, stvarno...veće su šanse da ne postoji...
Kad nema završnoga računa godinama zašto bi postojala "tričarija" kojom se baca milion evra..
Domazet Domazet 21:56 04.04.2009

Stani malo bata Drago...

Drago Kovacevic
mikimedic
Ne, mene baš zanima kako izgleda taj akt o isplati...šta su unutra stavili kao osnov..


mislis da akt postoji?

E, stvarno...veće su šanse da ne postoji...
Kad nema završnoga računa godinama zašto bi postojala "tričarija" kojom se baca milion evra..
...je l' ti ovde hoces da kazes da State Department prima pare onako ispod stola? A ja se cudio ono kad ste hteli da im podmetnete falsifikat...
talicni talicni 01:03 03.04.2009

Kljucno pitanje

e) Hoće li Miladin, njegova majka koja mu je pomagala u bekstvu te državni službenici imati neku obavezu prema državi zato što su joj naneli štetu od milion dolara ili to Homen, Jeremić i društvo časte sa miliončetom zelembaća iz državne kese.


Sluzbenike ambasade bi trebalo tuziti za nadoknadu stete koju je drzava Srbija pretrpila. Simple as that.
Filip2412 Filip2412 02:44 03.04.2009

...

ej umro sam od smeha kad sam procitao..."novac ce dati klriminalci"
treba taj Homen da dobije medalju za demagogiju, mislim treba zvati Ginisovu knjigu pod hi-tno!
Dakle, ispada da je posao Vlade Srbije upravljanje i preraspodela novca medju kriminalcima, uzme malo od jednih pa da drugima.

Ovako ide ceo biznis proces:

1. Kriminalci otmu od naroda.
2. Vlada otme od kriminalaca.
3. Vlada prosledi to drugim kriminalcima i objavi diplomatski uspeh
4.

Dakle nema zajebancije kod nas. Od sad kriminalci moraju sve preko vlade, nema direktno, mora vlada da se ugradi

palilula92 palilula92 03:12 03.04.2009

Re: ...



1. Kriminalci otmu od naroda.
2. Vlada otme od kriminalaca.
3. Vlada prosledi to drugim kriminalcima i objavi diplomatski uspeh
4.



sve si rekao, nista nema da se doda, preporuka
srki92 srki92 04:32 03.04.2009

Re: ...

palilula92


1. Kriminalci otmu od naroda.
2. Vlada otme od kriminalaca.
3. Vlada prosledi to drugim kriminalcima i objavi diplomatski uspeh
4.



sve si rekao, nista nema da se doda, preporuka


Hebo te, ova vlada je toliko imbecilno kretenska da uspeva da ujedini u stavu ljude ne ovom blogu koji inace oci jedni drugima vade po svakom pitanju. Ko je njih poznavao, ni pakao mu nece tesko pasti. Ja mislim da sutra ujutro dodju vanzemaljci i pokupe ih sve onako djuture kao uzorke, niko to ne bi primetio a kamo li osetio.

Nego ja se opet pitam gde nam je Vasa, da pridrzi, pomogne, podupre vladu botu i popljuje barem nas sa ekstremistickim stavom o svemu. Jel' opet otiso da da tetki lek?




mickonsb92 mickonsb92 07:44 03.04.2009

Re: ...

1. Kriminalci otmu od naroda.
2. Vlada otme od kriminalaca.
3. Vlada prosledi to drugim kriminalcima i objavi diplomatski uspeh
4.


Ovakav rasplet ne postoji ni u Alan Fordu.
Tamo je Superhik (robinhudovski) uzimao
od siromašnih da bi dao bogatim.
Naš superheroj Vlada je otišao nekoliko
koraka dalje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:11 05.04.2009

Re: ...

1. Kriminalci otmu od naroda.
2. Vlada otme od kriminalaca.
3. Vlada prosledi to drugim kriminalcima i objavi diplomatski uspeh

što bi se reklo - savršen krug!
dusanm92 dusanm92 07:46 03.04.2009

logika

Dodao bih jos jednu nebulozu: Kazu da smo tako izbegli pogorsanje odnosa zbog jedne tuce gde je dobio batine amerikanac koji je pijan spopadao neku devojku a sa druge strane amerikanci su pobili stotine nasih gradjana, porusili mostove, fabrike, priznali deo teritorije kao nezavisnu drzavu a to nije bitno.
Beingness Beingness 11:45 03.04.2009

Re: logika

dusanm92
Dodao bih jos jednu nebulozu: Kazu da smo tako izbegli pogorsanje odnosa zbog jedne tuce gde je dobio batine amerikanac koji je pijan spopadao neku devojku a sa druge strane amerikanci su pobili stotine nasih gradjana, porusili mostove, fabrike, priznali deo teritorije kao nezavisnu drzavu a to nije bitno.



Ummmm, šarmantniji su?

Šarm te može daleko dogurati danas...
anahron anahron 07:58 03.04.2009

Eufemizam

Kakav eufemizam, slusaj ti ... ... ,, osobe koje se bave organizovanim kriminalom...'' ''OSOBE'', HAHAHAHAHA HAHAHAHA.

Pa bre gde ih nauce svim tim izrazima, bog te... ...
mile.drapsin mile.drapsin 09:38 03.04.2009

Re: Eufemizam

Nisi uočio napredak. Mogli su da kažu Gospoda Osobe
G r o f G r o f 10:10 03.04.2009

Raj za homene..

Homena ima svuda ali narod koji ih trpi teško je naći.
angie01 angie01 11:14 03.04.2009

Re: Raj za homene..

G r o f
Homena ima svuda ali narod koji ih trpi teško je naći.


grofe sreCho, to ti pricham!
mrvicak mrvicak 15:51 03.04.2009

Re: Raj za homene..

G r o f
Homena ima svuda ali narod koji ih trpi teško je naći.


Jipiii, znači svi smo (politički) izuzetni! sve sa fondom za istu i predsednicom mu..
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:19 03.04.2009

pod a) b) c) d) e)...

Evo mog skromnog doprinosa, u vidu odgovora na tvoja pitanja... preciznije, u vidu mog razmišljanja na te teme:

a) kako će platiti iz imovine kriminalaca kad je već platio. Lepo je sam kazao da je Vlada 11. marta uplatila 900 hiljada dolara porodici Štajnauer.
* Lepo, refundiraće se novcem zaplenjenim od kriminalaca. Može da se naplati i Igoru Miloševiću koji je direktno prouzrokovao tu materijalnu štetu Republici Srbiji.

b) Zaplenjena imovina od kriminalaca ide također u državni budžet i tako se vraća zajednici odnosno građanima jer je od njih i oteta. Kad recimo država zapleni prvi milion dolara i vrati ih u budžet neće na njima valjda pisati, e ovo je za Štajnauere.
* Objašnjeno u prethodnom odgovoru. A u čemu je problem? U tome što je država platila iz tekućih sredstava pošto u momentu isplate nije imala fond u kome su pare oduzete od kriminalaca? Hajde, molim te, Drago...

c) Znači li ovo da će sada svaki građanin Srbije moći negde van zemlje da pravi štetu do milion dolara, vrati se ovde i Homenu ispostavi račun da to plati iz imovine zaplenjene od organizovanoga kriminala. Naravno, pozvaće se na jednakost pred zakonom. Što je Miladin bolji i zaslužniji od tamo neke druge štetočine.
* Naravno da ne znači, izuzev u zlonamernom tumačenju kakvih je do sada u blogovima i blogokomentarima na ovu temu bilo koliko ti srce poželi.

d) Pleni li se to imovina osuđenima za organizovani kriminal zato da bi se naplaćivale slične štete i ako je to tako gde to piše da se ta sredstva troše za tu namenu..
* Naravno da ne, nego zato što je nezakonito stečena.

e) Hoće li Miladin, njegova majka koja mu je pomagala u bekstvu te državni službenici imati neku obavezu prema državi zato što su joj naneli štetu od milion dolara ili to Homen, Jeremić i društvo časte sa miliončetom zelembaća iz državne kese.
* Imaće, ako država bude pametna pa im naplati štetu.

Baš me zanima zbog čega ovakvim pitanjima potpaljuješ vatru i podstičeš istomišljenike i sličnomišljenike da i dalje zbog ove iste stvari pljuckaju po vladi i po nesrećnom Homenu. O ovoj stvari (M. Kovačević) sam ranije već rekao šta mislim i ostajem pri tome da je vlada uradila koristan posao time što je za manje od milion dolara popravila štetu koja je mogla da proistekne iz gluposti koju je pričinio njen službenik Igor Milošević. Sve druge verzije tog događaja (izvlačenja M. Kovačevića iz Amerike) meni su jednostavno paranoične i, kao takve, dobrodošle svakome ko je apriori protivan ovoj (i svakoj drugoj) vladi malene nam Srbije. Svaka vlada bi to rešila na ovakav način. Hajde da se bavimo sada pametnijim i važnijim stvarima od naklapanja povodom "Minje" (kako mu, s ljubavlju, tepaš).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:29 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Slobodan Cagic
Evo mog skromnog doprinosa, u vidu odgovora na tvoja pitanja... preciznije, u vidu mog razmišljanja na te teme:

a) kako će platiti iz imovine kriminalaca kad je već platio. Lepo je sam kazao da je Vlada 11. marta uplatila 900 hiljada dolara porodici Štajnauer.
* Lepo, refundiraće se novcem zaplenjenim od kriminalaca. Može da se naplati i Igoru Miloševiću koji je direktno prouzrokovao tu materijalnu štetu Republici Srbiji.

b) Zaplenjena imovina od kriminalaca ide također u državni budžet i tako se vraća zajednici odnosno građanima jer je od njih i oteta. Kad recimo država zapleni prvi milion dolara i vrati ih u budžet neće na njima valjda pisati, e ovo je za Štajnauere.
* Objašnjeno u prethodnom odgovoru. A u čemu je problem? U tome što je država platila iz tekućih sredstava pošto u momentu isplate nije imala fond u kome su pare oduzete od kriminalaca? Hajde, molim te, Drago...

c) Znači li ovo da će sada svaki građanin Srbije moći negde van zemlje da pravi štetu do milion dolara, vrati se ovde i Homenu ispostavi račun da to plati iz imovine zaplenjene od organizovanoga kriminala. Naravno, pozvaće se na jednakost pred zakonom. Što je Miladin bolji i zaslužniji od tamo neke druge štetočine.
* Naravno da ne znači, izuzev u zlonamernom tumačenju kakvih je do sada u blogovima i blogokomentarima na ovu temu bilo koliko ti srce poželi.

d) Pleni li se to imovina osuđenima za organizovani kriminal zato da bi se naplaćivale slične štete i ako je to tako gde to piše da se ta sredstva troše za tu namenu..
* Naravno da ne, nego zato što je nezakonito stečena.

e) Hoće li Miladin, njegova majka koja mu je pomagala u bekstvu te državni službenici imati neku obavezu prema državi zato što su joj naneli štetu od milion dolara ili to Homen, Jeremić i društvo časte sa miliončetom zelembaća iz državne kese.
* Imaće, ako država bude pametna pa im naplati štetu.

Baš me zanima zbog čega ovakvim pitanjima potpaljuješ vatru i podstičeš istomišljenike i sličnomišljenike da i dalje zbog ove iste stvari pljuckaju po vladi i po nesrećnom Homenu. O ovoj stvari (M. Kovačević) sam ranije već rekao šta mislim i ostajem pri tome da je vlada uradila koristan posao time što je za manje od milion dolara popravila štetu koja je mogla da proistekne iz gluposti koju je pričinio njen službenik Igor Milošević. Sve druge verzije tog događaja (izvlačenja M. Kovačevića iz Amerike) meni su jednostavno paranoične i, kao takve, dobrodošle svakome ko je apriori protivan ovoj (i svakoj drugoj) vladi malene nam Srbije. Svaka vlada bi to rešila na ovakav način. Hajde da se bavimo sada pametnijim i važnijim stvarima od naklapanja povodom "Minje" (kako mu, s ljubavlju, tepaš).

Cagiću, evo na šta meni liče ovi tvoji odgovori...uporediću današnji događaj..
Moj kolega ostavi auto na mestu gde ne sme parkirati. Zna da rizikuje da mu ga pauk odnese. Garaža je odatle na 50 metara. Naiđem i vidim policiju i pauka te mu odmah javim mobilnim šta se događa. On istrči i spasi da mu auto odnesu. Plati 2.500 dinara kazne i sav srećan kaže meni, idemo na piće spasio si mi 6.000 din. On računa da nije izgubio 2.500 nepromišljenim ponašanjem nego da je dobio 6.000 zbog toga što mu auto nije odvezen...
Razumeš li ti ovu analogiju Cagiću..
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:43 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Razumem ja tvoju priču o pauku, ali ne vidim da ima veze s ovim slučajem.
Naime, "Minja" je nekoga pretukao u Njujorku, pa je zato u Njujorku uhapšen, okrivljen i pušten da se, uz kauciju, brani sa slobode.
Uz pomoć vladinog službenika (a, po mom dubokom uverenju, bez znanja te vlade), "Minja" beži iz Amerike u Srbiju i prouzrokuje međudržavni skandal koji, uzgred budi rečeno, može da košta Srbiju nekih 60 i kusur miliona američke finansijske pomoći.
Država, sasvim opravdano, povlači svog službenika iz Nujorka, otpušta ga i pokreće protiv njega krivični postupak.
Pošto je vrag odneo šalu, vlada uspešno ispregovara s Amerikancima da srpski državljanin "Minja" odgovara za učinjeno delo pred srpskim sudom (koji, imao ti u srpski sud poverenje ili ne, mora da sudi po zakonu), obeštećuje oštećenu stranu sa smešnih 900.000 dolara koje će nekako već da naplati, i - što je najbitnije - stavlja tačku na skandal koji je izazvao njen službenik i zadržava pomenutu američku finansijsku pomoć (kolika je - tolika je, korisna je).
Ja u svemu tome ne vidim ništa loše, naravno pod pretpostavkom da se "Minja" i eks-vicekonzul ne izvuku nekažnjeno. Kako verujem sudu sve dok se ne dokaže suprotno, ne očekujem da će proći nekažnjeno. Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.
Ako je suditi po Homenovim rečima, "Borba" je svojim objavljivanjem "državne tajne" samo naštetila ovom vladinom poslu sa Amerikancima i skoro uspela da ga ugrozi. Zašto niko ne postavi pitanje odgovornosti "Borbe"? Volite da je vlada 100% kriva, po defaultu? I mislite da je "Borba" 100% prava, po defaultu?
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:03 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

) Znači li ovo da će sada svaki građanin Srbije moći negde van zemlje da pravi štetu do milion dolara, vrati se ovde i Homenu ispostavi račun da to plati iz imovine zaplenjene od organizovanoga kriminala. Naravno, pozvaće se na jednakost pred zakonom. Što je Miladin bolji i zaslužniji od tamo neke druge štetočine.
* Naravno da ne znači, izuzev u zlonamernom tumačenju kakvih je do sada u blogovima i blogokomentarima na ovu temu bilo koliko ti srce poželi.



Izuzetno bi voleo da mi neko objasni iz kog razloga slučaj omladinca/begunca nije pravni presedan? Ukoliko se ispostavi da je različit isključivo zato što su u pitanju USA i lična zainteresovanost gospođe Klinton, onda branitelji vlade to treba jasno da kažu, i da se slože sa Tadićem. Nije teško priznati, kažeš pritisak je neizdrživ, moralo se. Posredno, između redova to kažu svi koji javno nešto izjavljuju na tu temu. Međutim, kada se ovako olako pređe preko tog pitanja, kao u postu koji navodim, onda to postaje uvreda za razum; čuj neće moći da se pozove na jednakost pred zakonom, ti si zlonameran...
Zato molim da se to malo pojasni, da damo priliku kolegi blogeru da nam objasni nešto, što mi zaslepljeni mržnjom ne vidimo. Ako mu nije teško.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:10 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

uros_vozdovac
) Znači li ovo da će sada svaki građanin Srbije moći negde van zemlje da pravi štetu do milion dolara, vrati se ovde i Homenu ispostavi račun da to plati iz imovine zaplenjene od organizovanoga kriminala. Naravno, pozvaće se na jednakost pred zakonom. Što je Miladin bolji i zaslužniji od tamo neke druge štetočine.
* Naravno da ne znači, izuzev u zlonamernom tumačenju kakvih je do sada u blogovima i blogokomentarima na ovu temu bilo koliko ti srce poželi.



Izuzetno bi voleo da mi neko objasni iz kog razloga slučaj omladinca/begunca nije pravni presedan? Ukoliko se ispostavi da je različit isključivo zato što su u pitanju USA i lična zainteresovanost gospođe Klinton, onda branitelji vlade to treba jasno da kažu, i da se slože sa Tadićem. Nije teško priznati, kažeš pritisak je neizdrživ, moralo se. Posredno, između redova to kažu svi koji javno nešto izjavljuju na tu temu. Međutim, kada se ovako olako pređe preko tog pitanja, kao u postu koji navodim, onda to postaje uvreda za razum; čuj neće moći da se pozove na jednakost pred zakonom, ti si zlonameran...
Zato molim da se to malo pojasni, da damo priliku kolegi blogeru da nam objasni nešto, što mi zaslepljeni mržnjom ne vidimo. Ako mu nije teško.


Nije mi teško. Da, ja mislim da je postojao jak pritisak s američke strane da "Minja" bude priveden pred lice pravde i da je naša vlada bila prinuđena da, pod tim pritiskom, izboksuje rešenje koje će biti najmanje bolno za interese države. Razumem da mnogim kolegama smeta to što je vlada platila 900.000 dolara i da bi, kao borci za pravdu, voleli da je njihov sunarodnik (koji nije ratni zločinac nego običan tabadžija) promptno izručen Amerikancima. Ali ne razumem zlonamerno tumačenje "država štiti siledžiju". Država nije prihvatila da ga izruči, nego našla rešenje za to da mu se sudi ovde. Nisam sklon verovanju da bi uradila drukčije ni u slučaju da nije bilo pritiska tipa Klintonove.

inagadadavida inagadadavida 12:35 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Slobodan Cagic


Nije mi teško. Da, ja mislim da je postojao jak pritisak s američke strane da "Minja" bude priveden pred lice pravde i da je naša vlada bila prinuđena da, pod tim pritiskom, izboksuje rešenje koje će biti najmanje bolno za interese države. Razumem da mnogim kolegama smeta to što je vlada platila 900.000 dolara i da bi, kao borci za pravdu, voleli da je njihov sunarodnik (koji nije ratni zločinac nego običan tabadžija) promptno izručen Amerikancima. Ali ne razumem zlonamerno tumačenje "država štiti siledžiju". Država nije prihvatila da ga izruči, nego našla rešenje za to da mu se sudi ovde. Nisam sklon verovanju da bi uradila drukčije ni u slučaju da nije bilo pritiska tipa Klintonove.



Naravno da je postojao pritisak SAD da se "Minja???"......bude priveden tamo odakle je zapalio , a to je americki sud...........

Kapiram ja, da su ga crnci maltretirali "na nacionalnoj osnovi" kako "Minja???" kaze......pa nije tajna da crni narkodileri iz Bronxa ili Harlema, mrze srbe.............ma cujes mrze.........ubijaju cim ih vide, onako zadojeni recnikom mrznje koji svakodnevno konzumiraju iz "TImesa"......Dobar gang member se i prima u bandu , tako sto rokne srbina..........to im je opsesija.......mrze srbe vise nego "Kripse"

Pritisak je postojao, a resenje je bilo jednostavno.........poslati "Minju??" u Madjarsku po kobasice i vajkrem, gde ce ga "slucajno" legitimisati madjarski panduri , i po proceduri poslati tamo odakle je i pobegao.......

Izbegli bi ovu blamazu, smejuriju u kojoj bi trebalo da nas neko ubedi kako drzava " vodi racuna o svakom svom gradjanu"???

Kao, shatro, kada padne neki ciganin iz Marinkove bare, na dzeparenju u Palermu, digne se ceo drzavni aparat da doticnom pomogne , dovede ga u zemlju, i odvoji 900 000 ne bi li se istom sudilo ovde........ma keve ti???

Kada su vec pojeli , kako se kaze , ono sto se ne jede.......onda neka za tih 900 000 zalegne cela ekipa koja je ucestovala u tom delu.........od konzula , do roditelja.........racunajuci i "Minju??" ima ih dovljno da potpadnu pod "organizovani kriminal"..........i resen problem...

Odradili su krivicno delo, organizovali ga, ima ih vise od 5 , i ispunili sve uslove da plate "Minji kosotolomcu" 900 000 za "pravedno sudjenje"........
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:40 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Hvala na odgovoru, doduše nejasno mi je zašto ovo nije pravni presedan, i zašto neko drugi ne može da se pozove na jednkost pred zakonom, ukoliko nije zlonameran, uprkos elokventno napisanom odgovoru. To mi bode oči, mislim da ovo jeste presedan.
Lično, sebe radije vidin kao borca protiv nepravde, a ne kao borca za pravdu, ali na okolini je da presudi po mom ponašanju, a ne po namerama...
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:45 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

inagadadavida



"Minja???"
- Tako ga naziva autor bloga, zato je kod mene pod navodnicima.

Pritisak je postojao, a resenje je bilo jednostavno.........poslati "Minju??" u Madjarsku po kobasice i vajkrem, gde ce ga "slucajno" legitimisati madjarski panduri , i po proceduri poslati tamo odakle je i pobegao.......
- Ne misliš li da je takvo "rešenje" možda protivzakonito? Kako bi se osećao kad bi tebe neko "poslao u Mađarsku po kobasice"?

Izbegli bi ovu blamazu, smejuriju u kojoj bi trebalo da nas neko ubedi kako drzava " vodi racuna o svakom svom gradjanu"???
- Ne, nego zato da se izvuku iz skandala koji je pričinio njihov službenik vicekonzul u Njujorku.

Kao, shatro, kada padne neki ciganin iz Marinkove bare, na dzeparenju u Palermu, digne se ceo drzavni aparat da doticnom pomogne , dovede ga u zemlju, i odvoji 900 000 ne bi li se istom sudilo ovde........ma keve ti???
- Dakle, kako rekoh, uradili su to zato da reše skandal koji je napravio njihov službenik.

Kada su vec pojeli , kako se kaze , ono sto se ne jede.......onda neka za tih 900 000 zalegne cela ekipa koja je ucestovala u tom delu.........od konzula , do roditelja.........racunajuci i "Minju??" ima ih dovljno da potpadnu pod "organizovani kriminal"..........i resen problem... Odradili su krivicno delo, organizovali ga, ima ih vise od 5 , i ispunili sve uslove da plate "Minji kosotolomcu" 900 000 za "pravedno sudjenje"........
- Da si čitao šta sam napisao, video bih da se i ja veoma nadam da će država naplatiti taj novac upravo od tih ljudi: Kovačevića i g. vicekonzula.


Izvinjavam se što se ne snalazim s ovim citiranjem, pa sam stavio komentare tamo gde im je mesto u tekstu.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:55 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

uros_vozdovac
Hvala na odgovoru, doduše nejasno mi je zašto ovo nije pravni presedan, i zašto neko drugi ne može da se pozove na jednkost pred zakonom, ukoliko nije zlonameran, uprkos elokventno napisanom odgovoru. To mi bode oči, mislim da ovo jeste presedan.
Lično, sebe radije vidin kao borca protiv nepravde, a ne kao borca za pravdu, ali na okolini je da presudi po mom ponašanju, a ne po namerama...


Nije presedan u tome što država pruža pravnu pomoć svom građaninu. Država u principu štiti svoje građane, glavni posao konzula i vicekonzula i jeste upravo to da štite prava građana Srbije kad se nalaze u inostranstvu. Nije ovo prvi put da je naš državljanin pritvoren u inostranstvu. Svako ko se nađe u tom položaju ima, po međunarodnim konvencijama, pravo na pomoć svog konzulata. Naši konzulati svakodnevno pružaju pomoć našim građanima, baš kao i svi drugi konzulati svojim građanima.
Ovde je presedan jedino u tome što je vicekonzul pri tome učinio krivično delo (pomogao Kovačeviću da pobegne iz Amerike) i što se oko toga (sasvim logično) digla međudržavna frka. Da nije toga, naša javnost ne bi ni saznala da je neki tamo "Minja" pretukao nekog klinca u baru pa zatim zbog toga otišao u zatvor.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:11 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Uz pomoć vladinog službenika (a, po mom dubokom uverenju, bez znanja te vlade)

uverenje na osnvu nečega što ne znamo il samo onako, instink ti kaže?
Pošto je vrag odneo šalu, vlada uspešno ispregovara s Amerikancima da srpski državljanin "Minja" odgovara za učinjeno delo pred srpskim sudom (koji, imao ti u srpski sud poverenje ili ne, mora da sudi po zakonu), obeštećuje oštećenu stranu sa smešnih 900.000 dolara koje će nekako već da naplati, i - što je najbitnije - stavlja tačku na skandal koji je izazvao njen službenik i zadržava pomenutu američku finansijsku pomoć (kolika je - tolika je, korisna je).

koliko puta si se zadužio za smešnih 100 maraka/eura/čega god?
jel ti gađaš neko mesto u vladi?
Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.

samo si ti dobronameran.
vidim da obožavaš vladu.
Zašto niko ne postavi pitanje odgovornosti "Borbe"

ti više nisi novinar?
il se zalažeš za vučićev zakon o informisanju?
zatvaranje novina u roku od 48 sati (možda i doživotni zatvor za novinare)

p.s. si vido da je za tričavi jedan (ukradeni) lebac samohrani otac troje dece otpušten s posla.
jer mu sleduju dva.
kao plata.
30 x 2 leba je bila plata ovog jadnika (dva i po soma dinara) - tričavih dakako.
niko ni prstom nije mrdnuo.
ni novinari istraživački a naročito ovi koji obožavaju vladu i miladina kovačevića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:23 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Volite da je vlada 100% kriva, po defaultu? I mislite da je "Borba" 100% prava, po defaultu?

Mislim da je Vlada odgovorna...a mislim da je "Borba" sto posto radila svoj posao...
Uz pomoć vladinog službenika (a, po mom dubokom uverenju, bez znanja te vlade),

E, sad ti imaš samo uverenje o ovoj stvari što je zamena za razložnu analizu argumenata. Hajde da te pitam. Utiče li na tvoje uverenje it malo činjenica da je diplomatija hijerarhijski ustrojena. Da recimo tim tamo ljudima mnogo više od privatnoga uverenja znači šta će kazati nadređeni. Jesi li ikada čuo da je o toj stvari provedena istraga osim one istrage koju je "interno" za MIP proveo kum toga vicekonzula...
Smatraš li da u hijerhijski organizovanim državnim institucijama postoji objektivna odgovornost - recimo, smatraš li da za postupke tog Igora Miloševića koga ti nazivaš "državni službenik" ikakvu odgovornost snosi Vuk Jeremić koji ga je imenovao na tu poziciju...
Osim toga smatraš li da, čak kad bi tvoje uverenje koje više liči na veru nego uverenje, bilo istinito, ovde treba povesti zajednički krivični postupak i istragu za više krivičnih dela u kojoj bi bila odgovorna grupa za "zločinačko udruživanje"...Od Miladina, preko mame pa do državnih činovnika kako ih ti zoveš...Pa onda zapleniti imovinu svima i naplatiti štetu.

rastinjak rastinjak 13:30 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

preciznije, u vidu mog razmišljanja na te teme:


Molim te da ne razmišljaš pod temperaturom
drug.clan drug.clan 13:30 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Ovde je presedan jedino u tome što je vicekonzul pri tome učinio krivično delo (pomogao Kovačeviću da pobegne iz Amerike) i što se oko toga (sasvim logično) digla međudržavna frka. Da nije toga, naša javnost ne bi ni saznala da je neki tamo "Minja" pretukao nekog klinca u baru pa zatim zbog toga otišao u zatvor.


Da ispravim pravno gledano Kovacevic nije pobegao iz Amerike vec iz zatvora zato sto se neodazivanje sudu posle izlaska uz kauciju tretira kao beg iz zatvora te se nadam da ce mu u Srbiji suditi pored tuce i za beg iz zatvora a konzulu za organizovanje bega.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:33 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Slobodan Cagic
.
Ovde je presedan jedino u tome što je vicekonzul pri tome učinio krivično delo (pomogao Kovačeviću da pobegne iz Amerike) i što se oko toga (sasvim logično) digla međudržavna frka. Da nije toga, naša javnost ne bi ni saznala da je neki tamo "Minja" pretukao nekog klinca u baru pa zatim zbog toga otišao u zatvor.


Ok razumem gledište, razumem ali ne opravdavam. Ipak se slažem da bi bilo bolje da je vlada nekako diskretno rešila problem, ali onda zalazimo na teren sposobnosti vlade da sačuva nešto od javnosti, pogotovo kada je u pitanju stvar koja ozbiljno kvari ugled vlade i dovodi u pitanje izvesna moralna načela i sposobnost za rešavanje problema. Dakle, moglo je diskretno i ne bi bilo presedana, a znamo svi, države ponekad pribegavaju diskretnom rešavanju komplikovanih problema. Za to valjda postoje tajne službe i službe bezbednosti, da diskretno i efikasno reše problem, pogotovo ovakav, sa kriminalnom pozadinom, e sad, što vlada nije u stanju da kontroliše svoje službe i institucije pa niskotiražne novine provale stvar, to može da bude samo minus na račun vlade i ljudi koji su trebali ovo da reše.

Razumem ja i potrebu ljudi da brane vladu, ipak je većina glasača glasala za ovo, a onom svesnijem delu te većine nije lako da kaže - pogrešili smo. Ali red je priznati kada je očigledno, kada ostanem bez argumenta, kada protivnici lako poentiraju. Pristojnosti radi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:39 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Kako verujem sudu sve dok se ne dokaže suprotno, ne očekujem da će proći nekažnjeno. Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.

Pa evo...Šta kažeš na činjenicu da sud nije dokazao a ovi naši dali milion dolara...
Kad si takav legalista to bi trebalo da ti smeta...
I jo nešto..Nije meni problem da ti veruješ u to što veruješ..Meni je problem ovo zamajavanje koje nam rade. A tvoja vera mi se ne dopada ali ona nikoga ne ugrožava..
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:40 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Drago Kovacevic
Volite da je vlada 100% kriva, po defaultu? I mislite da je "Borba" 100% prava, po defaultu?

Mislim da je Vlada odgovorna...a mislim da je "Borba" sto posto radila svoj posao...
Uz pomoć vladinog službenika (a, po mom dubokom uverenju, bez znanja te vlade),

E, sad ti imaš samo uverenje o ovoj stvari što je zamena za razložnu analizu argumenata. Hajde da te pitam. Utiče li na tvoje uverenje it malo činjenica da je diplomatija hijerarhijski ustrojena. Da recimo tim tamo ljudima mnogo više od privatnoga uverenja znači šta će kazati nadređeni. Jesi li ikada čuo da je o toj stvari provedena istraga osim one istrage koju je "interno" za MIP proveo kum toga vicekonzula...
Smatraš li da u hijerhijski organizovanim državnim institucijama postoji objektivna odgovornost - recimo, smatraš li da za postupke tog Igora Miloševića koga ti nazivaš "državni službenik" ikakvu odgovornost snosi Vuk Jeremić koji ga je imenovao na tu poziciju...
Osim toga smatraš li da, čak kad bi tvoje uverenje koje više liči na veru nego uverenje, bilo istinito, ovde treba povesti zajednički krivični postupak i istragu za više krivičnih dela u kojoj bi bila odgovorna grupa za "zločinačko udruživanje"...Od Miladina, preko mame pa do državnih činovnika kako ih ti zoveš...Pa onda zapleniti imovinu svima i naplatiti štetu.



Apsolutno. Vlada je odgovorna za ono što radi. Vlada je prihvatila odgovornost za ono što je njen činovnik (on to jeste, ne kažem ja tako nego je tako) skrivio. Ne hvalim vladu, kako mi se spočitava. Mislim da nije imala bolji izbor od ovoga.
Naravno da je državni aparat hijerarhijski ustrojen, ali to ne znači da ministar u svakom trenutku zna šta radi svaki njegov službenik. O tome smo već raspravljali nekom ranijom prilikom, povodom istog ovog slučaja.
Protiv Igora Miloševića se vodi krivični postupak. Bilo u vestima. Odavno.
Da, verujem da tih 900.000 treba naplatiti od ovih koji su prouzrokovali celu frtutmu - Kovačevića, Miloševića itd.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:43 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Drago Kovacevic
Kako verujem sudu sve dok se ne dokaže suprotno, ne očekujem da će proći nekažnjeno. Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.

Pa evo...Šta kažeš na činjenicu da sud nije dokazao a ovi naši dali milion dolara...
Kad si takav legalista to bi trebalo da ti smeta...
I jo nešto..Nije meni problem da ti veruješ u to što veruješ..Meni je problem ovo zamajavanje koje nam rade. A tvoja vera mi se ne dopada ali ona nikoga ne ugrožava..


Naši su dali 900.000 na osnovu dogovora s porodicom oštećenog. To nema veze sa sudom.
A šta će biti na sudu - videće se. Za sada možemo samo da verujemo da će suditi po zakonu ili da neće.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:44 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

drug.clan
Ovde je presedan jedino u tome što je vicekonzul pri tome učinio krivično delo (pomogao Kovačeviću da pobegne iz Amerike) i što se oko toga (sasvim logično) digla međudržavna frka. Da nije toga, naša javnost ne bi ni saznala da je neki tamo "Minja" pretukao nekog klinca u baru pa zatim zbog toga otišao u zatvor.


Da ispravim pravno gledano Kovacevic nije pobegao iz Amerike vec iz zatvora zato sto se neodazivanje sudu posle izlaska uz kauciju tretira kao beg iz zatvora te se nadam da ce mu u Srbiji suditi pored tuce i za beg iz zatvora a konzulu za organizovanje bega.


Nadam se istome.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:48 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

uros_vozdovac
Slobodan Cagic
.
Ovde je presedan jedino u tome što je vicekonzul pri tome učinio krivično delo (pomogao Kovačeviću da pobegne iz Amerike) i što se oko toga (sasvim logično) digla međudržavna frka. Da nije toga, naša javnost ne bi ni saznala da je neki tamo "Minja" pretukao nekog klinca u baru pa zatim zbog toga otišao u zatvor.


Ok razumem gledište, razumem ali ne opravdavam. Ipak se slažem da bi bilo bolje da je vlada nekako diskretno rešila problem, ali onda zalazimo na teren sposobnosti vlade da sačuva nešto od javnosti, pogotovo kada je u pitanju stvar koja ozbiljno kvari ugled vlade i dovodi u pitanje izvesna moralna načela i sposobnost za rešavanje problema. Dakle, moglo je diskretno i ne bi bilo presedana, a znamo svi, države ponekad pribegavaju diskretnom rešavanju komplikovanih problema. Za to valjda postoje tajne službe i službe bezbednosti, da diskretno i efikasno reše problem, pogotovo ovakav, sa kriminalnom pozadinom, e sad, što vlada nije u stanju da kontroliše svoje službe i institucije pa niskotiražne novine provale stvar, to može da bude samo minus na račun vlade i ljudi koji su trebali ovo da reše.

Razumem ja i potrebu ljudi da brane vladu, ipak je većina glasača glasala za ovo, a onom svesnijem delu te većine nije lako da kaže - pogrešili smo. Ali red je priznati kada je očigledno, kada ostanem bez argumenta, kada protivnici lako poentiraju. Pristojnosti radi.


Ispod ovoga što ste napisali mogu da se potpišem.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:49 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

rastinjak
preciznije, u vidu mog razmišljanja na te teme:


Molim te da ne razmišljaš pod temperaturom


Temperatura od 20-tak stepeni je idealna za razmišljanje, Doviđenja, rastinjak.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:50 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Mislim da nije imala bolji izbor od ovoga.

Ne misliš valjda da nije imala boljega izbora nego da omogući bekstvo Miladinu Kovačeviću..

Naravno da je državni aparat hijerarhijski ustrojen, ali to ne znači da ministar u svakom trenutku zna šta radi svaki njegov službenik.

Ti ili znaš potpuno da ministar nije odgovoran, ili beskrajno veruješ ministru...Kako znaš da ministar nije odgovoran? Da Milošević nije možda u pritvoru, ili da možda nije neko saslušao Miladinovu majku...znaš li možda nešto o načinu na koji je vođena istraga i šta je tačno istraživano..
Da, verujem da tih 900.000 treba naplatiti od ovih koji su prouzrokovali celu frtutmu - Kovačevića, Miloševića itd.

Dobro, ovo je OK...ali jesi li čuo to u Homenovom obrazloženju. On kaže da će to platiti "organizovani kriminal", zar ne...
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 14:09 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Drago Kovacevic
Mislim da nije imala bolji izbor od ovoga.

Ne misliš valjda da nije imala boljega izbora nego da omogući bekstvo Miladinu Kovačeviću..

Naravno da je državni aparat hijerarhijski ustrojen, ali to ne znači da ministar u svakom trenutku zna šta radi svaki njegov službenik.

Ti ili znaš potpuno da ministar nije odgovoran, ili beskrajno veruješ ministru...Kako znaš da ministar nije odgovoran? Da Milošević nije možda u pritvoru, ili da možda nije neko saslušao Miladinovu majku...znaš li možda nešto o načinu na koji je vođena istraga i šta je tačno istraživano..
Da, verujem da tih 900.000 treba naplatiti od ovih koji su prouzrokovali celu frtutmu - Kovačevića, Miloševića itd.

Dobro, ovo je OK...ali jesi li čuo to u Homenovom obrazloženju. On kaže da će to platiti "organizovani kriminal", zar ne...


I posle se čudiš što kritike vlade koje dolaze od tvojih političkih istomišljenika nazivam zlonamernim? Gde si pročitao da sam rekao da "vlada nije imala bolji izbor od toga da omogući bekstvo MK"? Rekao sam da je morala da reši skandal i da mislim da je ovo bio najbolji način.
Ne znam šta je istraživano. U vestima je pisalo da se protiv tog Miloševića vodi krivični postupak.
Ministar? Šta me briga za ministra? Nekome je važno da viče kako treba odmah rušiti vladu, meni to nije opsesija. Imaćemo izbore, pa će biti izabrani isti ovi, osim ako se do sledećih izbora ne dogodi nešto drastično. Znamo to i ti i ja.
Meni je, da prostiš, dosadilo da se natežem oko nekakvog Miladina Kovačevića.
drug.clan drug.clan 14:17 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Slobodan Cagic
Drago Kovacevic
Kako verujem sudu sve dok se ne dokaže suprotno, ne očekujem da će proći nekažnjeno. Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.

Pa evo...Šta kažeš na činjenicu da sud nije dokazao a ovi naši dali milion dolara...
Kad si takav legalista to bi trebalo da ti smeta...
I jo nešto..Nije meni problem da ti veruješ u to što veruješ..Meni je problem ovo zamajavanje koje nam rade. A tvoja vera mi se ne dopada ali ona nikoga ne ugrožava..


Naši su dali 900.000 na osnovu dogovora s porodicom oštećenog. To nema veze sa sudom.
A šta će biti na sudu - videće se. Za sada možemo samo da verujemo da će suditi po zakonu ili da neće.



Ali zasto bi dali ostecenom pare ako ga kako ti kazes Kovacevic nije napao i tako poslao u komu. Mozda kao socijalnu pomoc bogatom amerikancu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:18 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Ministar? Šta me briga za ministra?

Pa da te nije briga ne bi sve odmah i bez priziva svalio na najnižega činovnika..Čak kazao da si u to potpuno uveren..

Meni je, da prostiš, dosadilo da se natežem oko nekakvog Miladina Kovačevića.
*n

Pa šta se 0onda "natežeš"...
I posle se čudiš što kritike vlade koje dolaze od tvojih političkih istomišljenika nazivam zlonamernim?

Otkud ti znaš ko su moji politički istomišljenici...I šta ima "zlonamerno" u oceni da je pomoć u bekstvu jednoga siledžije od pravde kriminalni akt koji je uradila država te da su sve posledice koje su potom nastupile prvenstvo odgovornost države...

Nekome je važno da viče kako treba odmah rušiti vladu

Ja to nigde nisam napisao, ali mislim da vlada ruši samu sebe i da svakoga dana napravi bar jedan vidljivi potez koji je na rubu pameti...a da je postojeći ministar spoljnih poslova, državni sekretar za pravosuđe i još neki tipovi, bruka za državu, to stvarno mislim..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:34 03.04.2009

Re: pod a) b) c) d) e)...

Slobodan Cagic
Drago Kovacevic
Kako verujem sudu sve dok se ne dokaže suprotno, ne očekujem da će proći nekažnjeno. Sve ostalo je u domenu pretpostavki, najčešće zlonamernih.

Pa evo...Šta kažeš na činjenicu da sud nije dokazao a ovi naši dali milion dolara...
Kad si takav legalista to bi trebalo da ti smeta...
I jo nešto..Nije meni problem da ti veruješ u to što veruješ..Meni je problem ovo zamajavanje koje nam rade. A tvoja vera mi se ne dopada ali ona nikoga ne ugrožava..


Naši su dali 900.000 na osnovu dogovora s porodicom oštećenog. To nema veze sa sudom.
A šta će biti na sudu - videće se. Za sada možemo samo da verujemo da će suditi po zakonu ili da neće.

Pa ako nije krivb šta su plaćali..Što prejudiciraju...
Jesi se to upitao..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana