Matrix: put u provaliju

Nune Popović RSS / 04.04.2009. u 15:59

matrix_agent_smith-1.jpg 

Lova, biznis, ekonomija, politka - to je prava religija! Svaki dan je sve više Sledbenika i Propovednika - menadžera, ekonomista, biznismena, političara... Svuda su, uniformisani izgledom i ideologijom moći, novca i zarade, koja se objašnjava kao ne-ideologija, jer sve može i sve je dozvoljeno, a posebno ono što je zabranjeno.

Za njih religiozne, zarobljene u brojevima koji ne znače ništa više osim »bilansa stanja«, »dobitka« i »gubitka« zarade, sve ostalo je »tako - kako je«, sve se prihvata kao »realnost«. Na sve ljudsko i humano, zbog čega bi trebalo zastati, zamisliti se, učiniti nešto - oni jednostavno okreću glavu i nastavljaju dalje. Njih se »to«, šta god bilo izvan definicije »racionalnog« odnosno lične koristi (umetnost, kultura, rat, bolesti, glad...), jednostavno ne tiče i ne dotiče.

Eventualno negde »gurnu neki keš« ako procene da će im se time poboljšati »imidž«, jer oni su, naravno, »društveno odgovorni« dok njihova neodgovornost i nemoralnost pred očima celog sveta uništava ljudsku vrstu čiji su pripadnici i oni sami. A, možda je greška verovati da su Pravovernici današnjega vremena - ljudi!? Može biti i da je taj i takav čovek (nekada poznat kao emotivno biće) involuirao u robota samo to još nije zvanično objavljeno!? Ko će ga znati. Postoji i druga opcija, da treba sačekati da se pojave ljudi poreklom od ljudi, jer ovi ne podsećaju ni na majmune (misleći na njih u pozitivnom prenesenom značenju).

Kada se pogleda grupna slika bilo koje ekipe koja gospodari ljudima na planetarnom ili lokanom nivou, u njima se može videti samo jedna osoba. Slični su čak i fizički baš kao i mentalno. Svi kao da su pljuniti agent Smith iz filma Matrix...

I dok jure u nove katastrofe, nasmejani, sveže obrijani, namirisani, lepo obučeni i nadasve zaneseni ubeđenjem da znaju i mogu sve što su namerili u svom svetu (za koji neki misle da je naš, zajednički) - mladi i oni koji se mladima i pametnima osećaju, kažu: hoću i ja tako!

Pada mi na pamet pesma Vujice Rešin Tucića:

VI, KOJI STE MLADI

Vi, koji ste mladi, volite se.
imate, već odavno,
sve što vam treba:
uputstvo,
program,
preporuku.
Vas čudi misao,
ali i osećanje je lepo.
Biti slobodan?
Ne vidim razlog.
Svet svoje srce
neće dati.



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 16:09 04.04.2009

ako mene pitas

bankari, politicari i svi koji vape za rukovodecim mestima su nedojebani i polunesrecni ljudi. kompleksi koje vuku odmalena, krijuci dobro, da bi evoluirali u pohlepne azdahe ..samo zato sto ih je neko maltretirao u skoli dok su bili mali.

iskustvo sa bankarima: nemaju pojma pola sta pricaju... ali znam da taj osecaj kada su u odelu i iza kravata, budi njihov libido do besvesti....

a politicarima.....o ovim nasim..... zivuljke jedinstvene u ovom vrtu. em sto truju okolinu, em sebe. neverovatno!


ljubav je najvaznija na svetu
Nune Popović Nune Popović 16:16 04.04.2009

Re: ako mene pitas

a politicarima.....o ovim nasim..... zivuljke jedinstvene u ovom vrtu. em sto truju okolinu, em sebe. neverovatno!


ljubav je najvaznija na svetu


Da, slažem se, a razlika u ovim našim i "njihovim" političarima je u nekim nijansama, isti je to profil ljudi...

A što se ljubavi tiče, čisto da podsetim šta to znači
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 16:20 04.04.2009

Re: ako mene pitas

razlika izmedju nasih i zapadnih je sto zapadne ti mozes da ih gonis na sudu, kada mu se proceprka konto, i da dobije robiju....a ove nase.... kom sudu? nemas kome da se zalis.

Nune Popović Nune Popović 16:24 04.04.2009

Re: ako mene pitas

Stoji. Mada ne znam pre kojim sudom su to "njihovi" osuđeni. To je univerzalna sorta ljudi za koju mi kažemo "kadija te tuži, kadija ti sudi"...

Da dodam: Sto ne znači da je to OK, naprotiv. Čim se pokaže i dokaže, morali bi prvi da odgovaraju. A činjenica je da se kod nas "na oči" vide ti računi prepuni novca za koje se ne zna ni kako, ni odakle...
ivana23 ivana23 16:55 04.04.2009

***

Nune Popović Nune Popović 17:10 04.04.2009

Re: ***

Evo i Matrix procentića, nakupi se vremenom

ivana23 ivana23 17:21 04.04.2009

Re: ***

ervetor ervetor 20:52 04.04.2009

Re: ako mene pitas

A činjenica je da se kod nas "na oči" vide ti računi prepuni novca za koje se ne zna ni kako, ni odakle...


Vidis, ta prica: "ne zna se otkuda njima pare dok je okolo njih sve opljackano" je zapravo ista ona filozofija koja se uspostavi unutar prostorije kojom se siri smrad puvanjka ali u kojoj za ime boga sigurno niko nije prdnuo.
Nune Popović Nune Popović 22:41 04.04.2009

Re: ako mene pitas

Thats the point!

49 41 49 41 16:09 04.04.2009

Preporuka!

Komentar?!?
Da ne otvaram, "stara" i nova - bunjista.
Nune Popović Nune Popović 16:19 04.04.2009

Re: Preporuka!

Taman posla da otvaramo, tu smo da zatvaramo

Svaka čast i pozdrav!
Ribozom Ribozom 16:44 04.04.2009

MATRIX

Najbolji blog ikad napisan.
Mene si pogodio, i ja sam tako shvatio film.
Danas, u toku krize, neke su se karte otvorile.
Svi pojmovi (politika, ekonomija, demokratija, sloboda) su dobili drugu dimenziju.
Buducnost sta to bese.
Jedna velika PREPORUKA
Nune Popović Nune Popović 16:45 04.04.2009

Re: MATRIX

Hvala na tako velikoj pohvali!

mariopan mariopan 16:58 04.04.2009

Re: MATRIX

Odavno svet vidim na taj nacin samo sto si ti to tako lepo povezao i upakovao. Matrix je stvarno dobar za poredjenje. Grozim se tih misli i radije mislim o necemu lepom, jer covek je tako nezasticen i mali naspram njihove bahatosti i obesti da se lose osecam ako bih samo pokusala da zamislim sta sve mogu da nam urade , osim onoga sto su vec uradili ili rade sada. Nekako mislim da najgora varijanta jos negde u budzaku ceka svoj scenario za novi Matrix.

A nasi? Pa mislim da je to vrsta u nastajanju, greska u kloniranju sta li? To jos nema ime.


Prporuka
Nune Popović Nune Popović 17:07 04.04.2009

Re: MATRIX

Hvala mariopan.

Imam isto osećanje, tu groznu neljudsku osobinu da nešto osećaš u današnjem vremenu.

Ovo ti je super point:

A nasi? Pa mislim da je to vrsta u nastajanju, greska u kloniranju sta li? To jos nema ime.


Evo jedne ilustracije, sa greškom u kloniranju

mariopan mariopan 17:20 04.04.2009

Re: MATRIX

Super ilustracija
dragan17 dragan17 18:46 04.04.2009

Re: MATRIX

"Oni" i mi (tj. vi), cini mi se previse generalizovano :)
Mislim da ce se vama koji ovako iskreno razmisljate prikljuciti veliki broj onih koji trenutno nemaju priliku da naprave novac (isti oni koje su "mrzeli" profesori u skoli, a sada im je globalizacija i kapitalizam jedina prepreka ka uspehu)

Sto se uniformnosti u odevanju tice nju vise diriguju modni trendovi (nekada se na posao islo ogrnut krznom zaradjenim u prethodnom poslu, nekada u fraku i sa cilindrom, trenutno su to tamno odelo i kravata).
Odelo koje nosimo bi trebalo da nasim klijentima ulije dodatno poverenje ali je bas kroz razne medije odelo postalo sinonim mrskog establismenta i kontrole nad "obicnim" covekom.

"Guranje kesa" tamo gde je isplativo je mnogo bolje nego biti potpuno drustveno neodgovoran. Sa moje tacke gledista, povecanje svesti gradjanstva povecava stepen (i materijalnu vrednost) drustvene odgovornosti koju kompanije osecaju (kao isplativu). Sve se to odvaja zbog profita, zbog kog su kompanije i nastale. Iskreno, sa zadovoljstvom radim za visoko profitnu kompaniju jer profit je nas cilj i za to mi odredjene vrednosti i isporucujemo zauzvrat. Sa druge strane koliko je "neprofitnih" organizacija koje imaju mnogobrojne aktiviste "osvescivace" ljudi? Da li oni zive od vazduha? Koliko njih je iskreno u svojim aktivnostima? Od cega se placaju "projekti" ako ne od istog onog "guranja kesa" zarad drustvene odgovornosti ili poreza na profit? Iskljucite jednu stavku i krug se razbija.

Sto se vladara sveta tice to je vec tesko pitanje. Mislim da je u pitanju zena. Sa veliiikim grudima. Bar bih tako lakse podneo ovo ropstvo :)

A evo i ovi siromasni muzikanti pevaju nesto o parama i kolotecini
Nune Popović Nune Popović 19:11 04.04.2009

Re: MATRIX

Svaka cast

Uživao sam čitajući vaš komentar. Drago mi je da lepo zarađujete, nemam ništa protiv, a i kako bih kada kažete da za vrhunske usluge dobijate vrhunsko plaćanje. To je predivno čuti, tako treba da bude, pod pretpostavkom da ne proizvodite nešto nehumano.

Slažem se i sa pričom o aktivizmu, (ne)iskrenošću i sličnim, ali priča o "guranju keša" za imidž društvene odgovornosti je upravo jednaka licemernosti o kojoj govorite kada pričate o tzv. neprofitnom sektoru koji itekako radi za novac i, često, zbog novca. Slažem se da je bolje "nešto" dati nego ne dati uopšte i biti potpuno neodgovoran. No, to ne opravdava ni jednu stranu, a posebno ne umanjuje, u najvećem broju slučajeva, ružni, samoživi, sebični karakter, način razmišljanja i funkcionisanja Onih koji Imaju, dok pored njih ljudi umiru od izlečivih bolesti ili gladi, ili ostaju bez krova na glavom... Za to nema opravdanja niti izvlačenja u stilu, a što nešto ne uradi neko drugi.

U mom tekstu uopšte nije bilo podele na "vi" i "mi", tekst je samo o Njima, o onima koje sam opisao i koji me u svojoj univerzalnoj sličnosti podsećaju na mnoštvo mr. Smithova koji se sve brže i sve više umnožavaju, a što, po mojem mišljenju, nije nešto dobro, jer je pre svega nehumano i neljudski, jer prestaje da postoji Čovek. To je samo moj doživljaj.

Floyde obožavam
dragan17 dragan17 20:05 04.04.2009

Re: MATRIX

Razlika izmedju cene u proizvodnji i cene u radnjama definitvno postavlja celicne temelje vasem postu. Razlika se krece od 50 do 90% maloprodajne cene i naravno, uvek se(poprilicno lazno) opravdava troskovima research & development, od automobila, tehnike pa do lekova.

To medjutim nije nepresusni izvor prihoda, jer sto je veca konkurencija na trzistu, marza, tj zarada po proizvodu je manja Jeste floskula, ali trziste je zivo bice koje u toku ekonomske krize prolazi kroz svoje decije bolesti (ali svesno generisane, kao kad mama uvede dete kod drugara da dobije zauske). Doduse ovo sad je vise kao ozbiljna zutica, ali kad bude vreme postavice kofice sa dezinficijensom ispred skolske menze i kriza ce za par meseci biti "savladana". Niti je ovo kraj sveta niti nekome odgovara da svet ima 5,5 milijardi siromasnih ljudi i 10K bogatih. Ko ce onda da kupuje?


Mr Smithovi koje srecemo po bankama su nesrecnici koji rade po 15 sati sa pristojne ali ne bas neke basnoslovne plate. Takvima su u Londodnu za samit 20 podeljena uputstva za casual outfit (dakle bez tamnih odela) jer su im zivoti bili u opasnosti od demonstranata. Pravi Mr Smithovi su malobrojni i nevidljivi. Ja sam na lestvici jedne internacionalne kompanije na trecem nivou od vrha i jos uvek (posle 4 godine) nisam sreo naseg Mr Smitha :) Kolege u centrali firme (EUzemlja) mi kazu da su "culi da je jednom bio u firmi" :))
Jos veci problem su mi antiglobalisti to jest njihovi Mr Smithovi, Chavesi, Kustendorfi i sl.

Pre tri dana je ispred mene u avionu sedela jedna mlada mama sa sinom. Mama zabavlja sina sa oblacima i pokazuje mu oblike Vidi konj, vidi krava, vidi cvet, vidi kornjaca... Ja sve vreme blenem kroz prozor i prosto zavidim ženi koja vidi to u oblacima, ja vidim grafikone, znak Eura, strelice?! I dok mama sinu objasnjava gde da gleda kornjacu, mali je prekida, mama kojom se brzinom sad krecemo. Mama mu kaze, Pa ne znam, verovatno oko 500 Km na sat. Mali se zagleda kroz prozor i onako vise za sebe promrlja Brate ala pichi ova kornjacha....
E tad mi je bilo lakse, svako u oblacima vidi ono sto ga interesuje


Oduzio sam sa komentrom ali nisam imao prilike da vas upoznam devedesetih pa sad preterujem :)
Kazezoze Kazezoze 20:58 04.04.2009

Re: MATRIX

Jos veci problem su mi antiglobalisti...

shto su ti oni problem?
oni nisu nikoga opljachkali.
Nune Popović Nune Popović 21:01 04.04.2009

Re: MATRIX

Poštovani Dragane,

Imate moje puno razumevanje za svoju različitost doživljaja sveta, jer što bi rekli, Gens una sumus (jedan smo rod). Pri tome uopšte ne mislim na prvi pasus ("Razlika izmedju cene u proizvodnji i cene u radnjama", verujem vam, za to nije potrebno imati iQ 7 da bi bilo jasno

U vašim rečima i razmišljanju mogu da pronađem upravo ono na šta sam pokušao da sugerišem u svom tekstu: zaslepljenost, ograničenost, uniformnost (ne samo u oblačenju nego i u razmišljanju). Pazite, čudno je vreme, kada umetnik na slobodi dobronamerno sugeriše ekonomisti, menadžeru ili osobi iz neke druge branše povezane sa profitom, koji je vaša životna vodilja, ako sam dobro razumeo. Na žalost, vaše bratstvo jure i hoće da linčuju ljudi koji su unesrećeni u svetu profita, brojki, teorija i zaključaka koje i vi iznosite. Gadno je vreme. Evo večeras sam čuo na vestima da su trojica napadača napala predsednika uprave Gorenja. Strašno.

Ja nisam zlonameran, niti odobravam bilo kakvo nasilje ali nisam ni začuđen. Jasno je da je potrebno da mnogo ljudi odgovara zbog onog uzimanja i davanja enormnih kredita bez pokrića, uz zatvorene oči kontrolora - što je dovelo do ove, tek jedne u nizu, kriza u ljudskoj istoriji, koja ima tu nesreću da se sada već može izračunati za koliko vremena će koliko ljudi biti uništeno, što zbog gladi, što zbog nedostatka vode, što zbog globalnog zagrevanja...

Doživljaj sveta, koji reflektujete, po mom mišljenju nije svet koji ima veze sa ljudima kao ugroženom vrstom, jer je jako uzak - ne zamerite, na tim rečima, jer ne mislim ništa loše. Kao ambiciozan čovek, razumećete da vam samo govorim - pogledajte malo šire, oslobodite duh, dozvolite čoveku u vama (koji se snažno oseća iz vaših reči), da i sami vidite šta se sve krije u oblacima, a da to nisu strelice, grafikoni i evri. Samo to, vama i vašem profitnom bratstvu, može omogućiti komponentu da povežete svoj cilj sa životom.

A, ako ostanete i dalje bez duha, onda ma šta radili i ma koliko imali profita - isto vam je kao i da ste u konc. logoru. I čak da vama taj konc. logor odgovara, on ne odgovara ljudima i oni će vas proganjati kao crnog đavola, jer će vas, svakim danom sve više, smatrati za svog tiranina, za krivce svoje propasti kao i sve ostale pre vas: komuniste, fašiste, naciste...

Sve ovo vam pišem, jer me je dojmila vaša priča o oblacima. I ne zaboravite, to je samo moje mišljenje.

Pink Floyd: "Shine On You Crazy Diamond" Syd Barrett Tribute

dragan17 dragan17 21:05 04.04.2009

Re: MATRIX

Kazezoze
Jos veci problem su mi antiglobalisti... shto su ti oni problem?oni nisu nikoga opljachkali.


Generalno imam problem sa zastitnicima proizvodjaca kokaina (Chaves)
Kustendorf me je jednostavno antipatican
ivana23 ivana23 21:13 04.04.2009

Re: MATRIX

Kustendorf

Bio si na festivalu? Sto si isao, znao si sta mozes da ocekujes.
dragan17 dragan17 21:21 04.04.2009

Re: MATRIX

Razlicito dozivlajvamo i umetnost :)

Pre cetiri godine niko nije razmisljao o Balkanu (u mojoj kompaniji) Posle godinu dana rada (u tome veliku zaslugu imaju ljudi koji rade samnom) jedna Francuska (sa jako dugom tradicijom ove firme) je pruzela sve nase kampanje. Sada su svi svesni da Balkan ima 80 miliona ljudi i da ovde vise ne traje rat, da Srbi i Hrvati rade zajedno mnogo bolje nego su oni na zapadu sanjali i u najludjim snovima. To je neka moja umetnost i ja u tome uzivam.

Pare, da volim, ne kao simbol moci, vec uspeha. Radno vreme - nemam, i komentare pisem kao malo duzu pauzu u radu :) Da li mi to smeta, nikako, kad mi bude smetalo necu to raditi, jer imam izbora, imao sam ga i pre nego sam poceo da radim. Cinjenica je da su pre nesto vise od pola veka moji ostali na ulici (neki drugi Mr Smithovi su dosli). Cinjenica je i da su posle dvadeset godina ponovo imali skoro sve ono sto im je oduzeto. Covek koji voli ono sto radi ne moze da bude siromasan, bez obzira na platu. Ljudi o kojima vi pricate ne vole rad vec samo moc. To je vec bolest. Ali svet nije savrsen, nikad nije bio.
Za Srbiju vec da ne pricam, to je vec rekao jedan mnogo pametniji od mene:)


Pozdrav

Nune Popović Nune Popović 21:31 04.04.2009

Re: MATRIX

Pozdrav!



BEOGRAD, 04. 04. 2009.
Protest raseljenih Roma ispred Skupštine Beograda (FoNet)

jer

Kazezoze Kazezoze 21:38 04.04.2009

Re: MATRIX

mr. smith
Generalno imam problem sa zastitnicima proizvodjaca kokaina (Chaves)

totalno si polupao lonchice. zashtitnici proizvodjacha kokaina (kao opijata - droge) su pobornici globalne politike, jer je njihovo trzhishte najvece. znachi americhka imperija. englesko - americhki putevi opijumskim stazama su opshte poznati i zadnja akcija im je u avganistanu.
onaj kokain kojeg chavez shtiti ima sasvim drugu namenu - tradicionalno isceliteljsku.

dragan17 dragan17 22:21 04.04.2009

Re: MATRIX

ivana23
KustendorfBio si na festivalu? Sto si isao, znao si sta mozes da ocekujes.

Ma gde sam bio nego mi sladje da ga zovem Kustendorf nego Nemanja
dragan17 dragan17 22:21 04.04.2009

Re: MATRIX

Kazezoze

mr. smithGeneralno imam problem sa zastitnicima proizvodjaca kokaina (Chaves) totalno si polupao lonchice. zashtitnici proizvodjacha kokaina (kao opijata - droge) su pobornici globalne politike, jer je njihovo trzhishte najvece. znachi americhka imperija. englesko - americhki putevi opijumskim stazama su opshte poznati i zadnja akcija im je u avganistanu.onaj kokain kojeg chavez shtiti ima sasvim drugu namenu - tradicionalno isceliteljsku.


Važi
dexter92 dexter92 00:36 05.04.2009

Re: MATRIX

Oduvek sam smatrao da je Matrix film sa dubinom i nizom prenesenih znacenja spakovan o holivudski blokbaster.
gordanac gordanac 09:07 05.04.2009

sjajan dijalog....

...kao i uvek kad se sretnu ljudi koji dijalog - hoće...
Mislim da bih mogla s istim zanimanjem čitati kako Nune Popović i dragan17 razmenjuju svoje percepcije kroz sledećih par stotina komentara....
Hvala vam obojici, na prilici da vas čujem kako se slušate. Retka stvar među ljudima, oduvek.
Nune Popović Nune Popović 09:49 05.04.2009

Re: sjajan dijalog....

Hvala gordanac i veliki pozdrav
Nune Popović Nune Popović 12:34 05.04.2009

Re: MATRIX

dexter92
Oduvek sam smatrao da je Matrix film sa dubinom i nizom prenesenih znacenja spakovan o holivudski blokbaster.


Da, i jako je aplikativan
dragan17 dragan17 13:22 06.04.2009

Re: sjajan dijalog....

Pozdrav Gordancu i Nunetu ( i ostalima naravno ali Gordana me hvalila a Nune domacin))

Evo jos jedne price o mrskom Mr Smithu i nacinu na koji takav svet razmislja

"Mladi Chuck se odselio u Texas i za 100 dolara kupio magarca od farmera. Farmer je obećao isporuku idući dan.

Taj dan je farmer došao i rekao: "Žao mi je momče, magarac je crkao."

Chuck je rekao: "Dobro, vratite mi novac."

Farmer: "Žao mi je, ne mogu, već sam to potrošio."

Chuck kaže: "Onda mi donesite crknutog magarca."

Farmer: "Zašto?"

Chuck: "Raspisaću lutriju."

Farmer: "Ne možete to da uradite!"

Chuck: "Mogu, samo gledajte i nemojte nikome reći da je crkao."

Mesec dana kasnije farmer sretne Chucka i pita ga šta je bilo.

Chuck: "Raspisao sam lutriju. Tiket je bio 2 dolara, prodao sam ih 500 i zaradio 998 dolara."

Farmer: "Zar se niko nije žalio?"

Chuck: "Samo tip koji je dobio. Vratio sam mu 2 dolara."

Chuck sada radi u banci.

Problem uvek krene od nekog magarca, a banke samo rade svoj posao.... i eto krize..."
Kazezoze Kazezoze 17:21 04.04.2009

Strategija kuhane zhabe

dok jure u nove katastrofe, nasmejani, sveže obrijani, namirisani, lepo obučeni i nadasve zaneseni ubeđenjem da znaju i mogu sve što su namerili u svom svetu (za koji neki misle da je naš, zajednički) - mladi i oni koji se mladima i pametnima osećaju, kažu: hoću i ja tako!

A na obichnom narodu se primenjuje strategija kuhane zhabe.
Kazhu da su nauchnici (nisam ovo proveravao) primetili da kad se zhaba stavi u lonac s vodom, pa se onda polako podizhe temperatura vode, jedan po jedan stepen, zhaba u loncu se polako “navikava", te joj ne pada na pamet da iskache iz njega pre nego shto to bude kasno, tj. pre nego shto bude kuhana.

Ova ista strategija se primjenjuje na ljudsku populaciju od strane odredjenih entiteta (bankara, politichara, kraljeva) koji upravljaju zhivotom na ovoj planeti. Oni sada polako povecavaju “temperaturu” sve dok mi ne postanemo vareni i pecheni. Postavlja se pitanje: da li smo vec preshli onu tachku kada je za iskakanje iz lonca postalo kasno?!
Nune Popović Nune Popović 18:16 04.04.2009

Re: Strategija kuhane zhabe

Kaze, to je čuvena priča i metafora. I u ovom slučaju je adekvatna!

doriangrey87 doriangrey87 17:34 04.04.2009

Wake up, Neo

Mislim da je poredjenje sa Matrixom (nemoj da mi ga diras bespotrebno!) bez poente: on je (izmedju ostalog) kritika tehnologije i naucnog napretka, a ne kapitalizma i ekonomije.

i ako sada npr pogledas mocnike/politicare/ekonomiste koji su se, recimo, okupili na G20 u Londonu, videces da slika nije ni izdaleka slicna agentu Smithu. Ima tamo i crnih lica gde su nekad bila bela (Obama), azijata i europejaca.
Tako da generalizacija nece odvesti daleko. Sto neko rece, previse mesanja ubija boje.

DG87
Nune Popović Nune Popović 18:12 04.04.2009

Re: Wake up, Neo

OK za tvoj stav i mišljenje, imamo pravo na različite doživljaje i mišljenja, ali nemoj da se mešaš u moju komunikaciju sa drugim blogerima, jer nije lepo, pa te molim da izbrišeš ono što se onosi na drugu osobu i da ne nastavljaš priču na tu temu.
doriangrey87 doriangrey87 19:06 04.04.2009

Re: Wake up, Neo

Ok, obrisah. Nisam zeleo ni da se mesam niti da vredjam, niti da budem zlonameran, cisto nisam mogao da odolim a da "ne ugasim". Poz
Nune Popović Nune Popović 19:13 04.04.2009

Re: Wake up, Neo

Hvala!
shumska shumska 18:10 04.04.2009

O cekanju

Nacekacemo se na pojavu ljudi "koji vode poreklo od ljudi"....
Bas si lepo rekao.
Preporuka golema i pozdrav topli.
Nune Popović Nune Popović 18:13 04.04.2009

Re: O cekanju

Cao shumska

Drago mi je da si tu, uzvraćam pozdrav i hvala za preporuku!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:20 04.04.2009

Matrix, Reptile....?

Nune Popović Nune Popović 18:24 04.04.2009

Re: Matrix, Reptile....?



Nije da nije... ova je slika ipak iz 1999.
ivana23 ivana23 18:33 04.04.2009

Re: Matrix, Reptile....?

Nune Popović
Nije da nije... ova je slika ipak iz 1999.

Sjajno!
gorran2 gorran2 18:42 04.04.2009

Danas, kada postajem potrošač,

Dajem obećanje:
Da ću marljivo kupovati i trošiti,
Da ću biti veran točak Sistema,
Da ću bezuslovno verovati u brendove i pratiti trendove,
Da ću se maksimalno zaduživati i dizati kredite
Da bih oživeo privrednu aktivnost i tražnju,
Da ću rintati kao konj
Da bih što više zaradio
I što pre potrošio
Potpuno svestan da Sistem nema nikog drugog osim nas
Ako ne mi, ko drugi
Ako ne sad, kad drugo



(da parafraziram stare Feničane: živeti se ne mora, a trošiti se mora)
Lenjin je davno prevaziđen. Barak Obama, lider Slobodnog Sveta, dao je moto novog doba:

Trošiti, trošiti, i samo trošiti!



Jer, šta raditi u situaciji dužničke krize, kad nemogućnost plaćanja dospelih dugova preti da sruši sistem? Naravno - pronaći nove sheme za novo, još veće zaduživanje!


Nune Popović Nune Popović 18:46 04.04.2009

Re: Danas, kada postajem potrošač,

A je l' se prodaju tamo mr. Smithovi?

gorran2 gorran2 18:53 04.04.2009

Re: Danas, kada postajem potrošač,

Čuješ, prodaju?!
Kad je to prevaziđeno... Danas uđeš ovakav, kojekakav, i tamo staneš na traku, i očas posla mašina ti odvrne tvoju glavu, i prišrafi najnoviju glavu mr. Smith model 5.01. Vrlo povoljno (može i na rate - meni fali još samo levo uvo)!
Nune Popović Nune Popović 19:20 04.04.2009

Re: Danas, kada postajem potrošač,

Blagiš se tebi, i ja HOĆU.
dexter92 dexter92 18:52 04.04.2009

T.S. Eliot

“Most of the trouble in the world is caused by people wanting to be important.”
Nune Popović Nune Popović 19:27 04.04.2009

Re: T.S. Eliot

Stari dobri Eliot. Eto, ni on nije uspeo da ne bude important.
Nune Popović Nune Popović 19:16 04.04.2009

Re: *****

Hvala za link. Počeo sam da gledam i privuklo mi je pažnju, pogledaću ga.
Budimac Budimac 19:20 04.04.2009

Re: *****

Nune Popović
Hvala za link. Počeo sam da gledam i privuklo mi je pažnju, pogledaću ga.

Na žalost delovi na španskom nemaju titlove, ali to su manji delovi filma. Verujem/nadam se da će ti se dopasti.
Sofroniye Sofroniye 19:34 04.04.2009

Re: *****

Budimac
Film koji meni uliva (možda lažnu?) nadu...



Tesko. Fokusirajte se na sledecu recenicu...

"Same greed different color"

Sistem trenutno dozvoljava svake godine da se dno piramide moci siri. Ono sto zelim da kazem svake godine broj milionera je veci ali je relativni znacaj miliona manji. I tako cemo da idemo dok ne budemo imali jedan hard reset u vidu rata a onda ce mozda centri moci da se pomere iz Njujorka i Londona pa cemo mozda naftu kupovati u Moskvi, Pekingu i Nju Delhiju ali ce pravila ostati ista :)
Budimac Budimac 19:47 04.04.2009

Re: *****

Sistem trenutno dozvoljava svake godine da se dno piramide moci siri. Ono sto zelim da kazem svake godine broj milionera je veci ali je relativni znacaj miliona manji. I tako cemo da idemo dok ne budemo imali jedan hard reset u vidu rata a onda ce mozda centri moci da se pomere iz Njujorka i Londona pa cemo mozda naftu kupovati u Moskvi, Pekingu i Nju Delhiju ali ce pravila ostati ista :)

Sve to što pišeš (nadam se da mi ne persiraš) je logično, ali neka mi bude oprošteno što ću da citiram sam sebe:
Kada budem izgubio nadu da je bolji svet moguć, kada budem bio u stanju da na nepravdu samo slegnem ramenima i/ili okrenem glavu, da "mudro" zaključim "da je svet takav," znaću da sam ostario. Zapravo... ne, to nema veze sa starošću – znaću da sam umro, a da je činjenica da jedem, kenjam, šetam, pušim i sve kao "živ," samo puka formalnost i da sam "živ" koliko i svaki drugi zombi na ovoj planeti.
Nune Popović Nune Popović 19:53 04.04.2009

Re: *****

Lepo si to napisao Budimac, oprošteno ti je samocitiranje u ime viših interesa koji nemaju veze sa profitom
Sofroniye Sofroniye 20:14 04.04.2009

Re: *****

Budimac
Sistem trenutno dozvoljava svake godine da se dno piramide moci siri. Ono sto zelim da kazem svake godine broj milionera je veci ali je relativni znacaj miliona manji. I tako cemo da idemo dok ne budemo imali jedan hard reset u vidu rata a onda ce mozda centri moci da se pomere iz Njujorka i Londona pa cemo mozda naftu kupovati u Moskvi, Pekingu i Nju Delhiju ali ce pravila ostati ista :)

Sve to što pišeš (nadam se da mi ne persiraš) je logično, ali neka mi bude oprošteno što ću da citiram sam sebe:
Kada budem izgubio nadu da je bolji svet moguć, kada budem bio u stanju da na nepravdu samo slegnem ramenima i/ili okrenem glavu, da "mudro" zaključim "da je svet takav," znaću da sam ostario. Zapravo... ne, to nema veze sa starošću – znaću da sam umro, a da je činjenica da jedem, kenjam, šetam, pušim i sve kao "živ," samo puka formalnost i da sam "živ" koliko i svaki drugi zombi na ovoj planeti.


To je poetski jako nadahnuto medjutim ... ne zivi se od toga. Stvarnost je drugacija. Sve je to lepo kao obojeni detalj u crno belom filmu i inspirise dusu itd itd. Medjutim kad treba da kupis nesto da jedes stvarnost je drugacija. Poezija praznog stomaka je iznad svake druge poezije :)

Da bi neko promenio svet mora da ima moc. Da bi neko imao moc mora da pripada krugu mocnih. Da bi pripadao krugu mocnih moras biti isti kao i oni. Iliti sto bi odlazeci predsednik G.W.Bush rekao za Obamu nece on biti nista bolji od nas :)
Budimac Budimac 20:45 04.04.2009

Re: *****

To je poetski jako nadahnuto medjutim ... ne zivi se od toga. Stvarnost je drugacija. Sve je to lepo kao obojeni detalj u crno belom filmu i inspirise dusu itd itd. Medjutim kad treba da kupis nesto da jedes stvarnost je drugacija. Poezija praznog stomaka je iznad svake druge poezije :)

Hvala ti što mi objašnjavaš stvarnost, ali mislim da sam je barem malo iskusio sa evo jako uskoro će biti 50 godina života

Da je tako sve zakucano "munjom u kamenu" bili bi još uvek u (formalnom) robovlasništvu, a svet se (ipak) menja, a promene (one pozitivne) uvek idu od dole na gore, ne zato što se moćni smiluju nego zato što većina to zahteva i bori se za njih. Da Obmana neće biti bolji Buša sam znao i pre američkih izbora.
Sofroniye Sofroniye 22:05 04.04.2009

Re: *****

Budimac
To je poetski jako nadahnuto medjutim ... ne zivi se od toga. Stvarnost je drugacija. Sve je to lepo kao obojeni detalj u crno belom filmu i inspirise dusu itd itd. Medjutim kad treba da kupis nesto da jedes stvarnost je drugacija. Poezija praznog stomaka je iznad svake druge poezije :)

Hvala ti što mi objašnjavaš stvarnost, ali mislim da sam je barem malo iskusio sa evo jako uskoro će biti 50 godina života

Da je tako sve zakucano "munjom u kamenu" bili bi još uvek u (formalnom) robovlasništvu, a svet se (ipak) menja, a promene (one pozitivne) uvek idu od dole na gore, ne zato što se moćni smiluju nego zato što većina to zahteva i bori se za njih. Da Obmana neće biti bolji Buša sam znao i pre američkih izbora.


Hvala tebi sto mi pesnicki docaravas kako je bitno nadati, boriti, osecati itd da bi se zivelo. To su radili i Kahlil Gibran, i Rembo i Tuluz Lotrek i mnogi drugi i boemi i umetnici itd. Jako sam malo takvih stvari procitao sa evo uskoro 40 godina zivota :) Uzgred budi receno Ce Gevara (koji je osecao) nije preziveo a Kastro (koji je mislio) jeste. Doduse Ce Gevara ima za utehu da ga hiljade nosaju na majici dok Fidel pijucka (ne sada doduse zbog bolesti) svoje Chateau Latour vino i uziva :)


To sto ti pricas jeste tacno ali to je vazilo do (po meni) Francuske revolucije. Od tada je jako tesko pokrenuti mase na revoluciju na zapadu jer je sistem podesen tako:a) da su ljudi odvojeni jedni od drugih (a tako im i odgovara), b) prag tolerancije ljudi (opet po meni) je glad. Zato ces na zapadu uvek imati jako jeftine hrane (bez obzira skok recimo govedine i/ili pirinca) kako bi ljudi koji odu u radnju mogli za jako malo para da nakupuju punu korpu i da se osecaju dobro po pitanju sebe.

Dakle dragi moj Neo, Don Kihote itd. samo ti vodi bitku protiv iliti po srpski pi*aj uz vetar :)

maksa83 maksa83 22:10 04.04.2009

Re: *****

Da je tako sve zakucano "munjom u kamenu" bili bi još uvek u (formalnom) robovlasništvu, a svet se (ipak) menja, a promene (one pozitivne) uvek idu od dole na gore,

Postoji teza tj. opservacija da promene imaju tok takav da uvek mora da bude malo gore da bi posle bilo bolje, što je predstavljeno kao tzv. Satir Change Model:



Baka koja ga je formulisala (Virginia Satir) je bila family therapist, ali je model prilično univerzalan i primenjiv svuda gde treba nešto da se promeni, što je otpr. - svuda.

Stazis je smrt - za foton, čoveka, firmu, društvo, državu.

A oni na vrhu (opet bilo čega, u ovom slučaju finansijskog lanca ishrane) će uvek probati da održe status quo.
Sofroniye Sofroniye 22:31 04.04.2009

Re: *****

maksa83
Da je tako sve zakucano "munjom u kamenu" bili bi još uvek u (formalnom) robovlasništvu, a svet se (ipak) menja, a promene (one pozitivne) uvek idu od dole na gore,

Postoji teza tj. opservacija da promene imaju tok takav da uvek mora da bude malo gore da bi posle bilo bolje, što je predstavljeno kao tzv. Satir Change Model:



Baka koja ga je formulisala (Virginia Satir) je bila family therapist, ali je model prilično univerzalan i primenjiv svuda gde treba nešto da se promeni, što je otpr. - svuda.

Stazis je smrt - za foton, čoveka, firmu, društvo, državu.

A oni na vrhu (opet bilo čega, u ovom slučaju finansijskog lanca ishrane) će uvek probati da održe status quo.


Naravno to stoji :) Ko vlada njemu je u interesu da se stvari ne menjaju ali uvek neko kuca na vrata. Huni Rimljanima, Turci Vizantiji, Amerika Englezima (mada pristalice teorije zavere veruju da Engleska i dalje vlada :)) Moja poenta je da ti sto kucaju cak i kad razvale vrata opet uspostave slican sistem. Mislim da je se u XIX i XX veku psihologija masa izucila do savrsenstva i da se propusti tipa Francuske revolucije gde se sistem radikalno menja nece tako lako desiti. Moze samo da dodje do promene onih koji vladaju....

Po meni ljudi dozvoljavaju da budu jahani jer se nadaju da ce oni ili njihovi potomci zajahati nekoga. Mislim da vecina ne kapira da su uloge konja i jahaca odavno podeljene.

Nune Popović Nune Popović 22:58 04.04.2009

Re: *****

Zanimljiv grafikon, razmišljam koliki je protok vremena potreban za promenu faza. Ako dobro čitam, još se nije završio pad krivulje u Red zone...
ervetor ervetor 23:34 04.04.2009

Re: *****

Postoji teza tj. opservacija da promene imaju tok takav da uvek mora da bude malo gore da bi posle bilo bolje, što je predstavljeno kao tzv. Satir Change Model:


Eto vidis, recimo ja nikad cuo za doticnu, nikad cuo da vec postoji taj model, ali zato vec godinama objasnjavam ljudima da iz ovog sranja moze da nas izvuce samo vece sranje, ali niko me nije shvatao sta sam zeleo da kazem. Mozda sam trebao da nacrtam pa bi mozda ovaj model bio nazvan i po meni : ervetorov model lecenja sranja golemim sranjem !
U svakom slucaju, oduvek me fascinirala povezanost prirodnih i drustvenih nauka. Naime, ova kriva je u skladu sa zakonom o odrzanju energije i mase, leva povrsina dijagrama jednaka je desnoj...
ervetor ervetor 23:36 04.04.2009

Re: *****

Po meni ljudi dozvoljavaju da budu jahani jer se nadaju da ce oni ili njihovi potomci zajahati nekoga.


Zanimljivo. Mogao bih se sa ovim sloziti.
ervetor ervetor 08:38 05.04.2009

Re: *****

U svakom slucaju, oduvek me fascinirala povezanost prirodnih i drustvenih nauka. Naime, ova kriva je u skladu sa zakonom o odrzanju energije i mase, leva povrsina dijagrama jednaka je desnoj...


Izvinjavam se ali moram da repliciram sam sebi.
Dakle, ervetore nisi se precizno izrazio. Mozda u zurbi jer ti se spavalo, ali verovatno nisi hteo da kazes da su jednake leva i desna povrsina dijagrama posto je ocigledno da nisu jednake. Naime jednaki mogu biti samo smanjenje leve povrsine sa povecanjem desne povrsine. U tom smislu, svaki dobitak desava se na racun nekog gubitka. Uvek. U ekonomiji, fizici, hemiji, biologiji....
maksa83 maksa83 09:10 05.04.2009

Re: *****

Dakle, ervetore nisi se precizno izrazio. Mozda u zurbi jer ti se spavalo, ali verovatno nisi hteo da kazes da su jednake leva i desna povrsina dijagrama posto je ocigledno da nisu jednake

Mislim da same apsolutne veličine na dijagramu nisu bitne (to je arbitrarno, od slučaja do slučaja, nekad ni ne mora da se poboljša, može strelovito nadole dok ne probode X osu), koliko ta ravno-dole-gore dinamika bilo kakvog "poboljšanja".
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 19:53 04.04.2009

...

jer ovi ne podsećaju ni na majmune

Nune Popović Nune Popović 19:54 04.04.2009

Re: ...

noboole noboole 20:06 04.04.2009

Ne bas matriks

Mislim da je daleko bolji tretman problema o kome govoris dat u filmu Kocka. Sami pravimo svoj zatvor. Neko napravi sraf, neko skicu resetaka, neko placa TV pretplatu, svi samo radimo svoj posao ili izvrsavamo duznosti, dok gradimo ogroman zatvor.

Ili organizam, ili kosnicu...svejedno nestaje individua. Nestaje ljudskost (a to je i bes, ne samo ljubav).
Nune Popović Nune Popović 21:14 04.04.2009

Re: Ne bas matriks

Mogla bi i kocka da se uzme kao ilustracija, baš sam je nedavno ponovo gledao ali sam izabrao Matrix, tako mi je došlo, priča mi se složila kroz mr. Smitha
miloradkakmar miloradkakmar 21:30 04.04.2009

Na vreme se vratiti sebi


Koliko ih je među nama.? Da li smo mi jedni od njih ? Odakle su došli ? Vladaju li nama ili hoće da im mi budemo vladari ? Ko smo mi , a ko su oni ? Da li im je ovo usputna stanica ili se za stalno naseljavaju ?
Ne vredi se boriti, ne vredi im prići , vredi ući u njih , saznati tvorca i poreklo , tu saseći i na vreme se vratiti sebi.
Nune Popović Nune Popović 21:37 04.04.2009

Re: Na vreme se vratiti sebi

Mogu samo da se zapitam - šta je važnije, pitanje ili odgovor?
miloradkakmar miloradkakmar 23:59 04.04.2009

Re: Na vreme se vratiti sebi

Nune Popović
Mogu samo da se zapitam - šta je važnije, pitanje ili odgovor?

Uzaludnost traganja za odgovorom i pitanjem. Bitno je ne otići predaleko od sebe. Ne poistovetiti se sa njima.
Nune Popović Nune Popović 12:27 05.04.2009

Re: Na vreme se vratiti sebi

Obavezno pogledati ovu ohrabrujuću izvedbu mladih naraštaja na temu o kojoj govoriš

Partibrejkers - Hocu da znam



Zaista je genijalno
Inner Party Inner Party 22:50 04.04.2009

The Hungry Ghost



All the things we never know we need
Looks like we get them in the end
Measure time in leisure time and greed
And by the time we get to spend
A floating bed
A head of stone
A home plugged into every phone
Kimono coral floral print
Exclusive tint and cut reclusive

No it doesn't come for free
But it's the price
We pay for happiness

No don't talk about more to life than this
Dream a world maybe no one owns
No don't think about all the life we miss
Swallow doubt as the hunger grows
Make believe it's like no one knows
Even if we turn more to most
We'll never satisfy the hungry ghost

All the stuff we know we never want
Seems like we get it anyway
Safe to say it isn't really wrong
But when we know we only...
Yeah, throw it all away

Yeah, all of this we never know we want
It's like we get it anyway
Safe to say it isn't ever wrong
Better to get than to delay
A 3D screen
A cleaner pit
A bit pulled out of every hit
Addicted latest greatest piece
Design caprice and make the headline

No it doesn't come for free
But it's the price
We pay for happiness

No don't talk about more to life than this
Dream a world maybe no one owns
No don't think about all the life we miss
Swallow doubt as the hunger grows
Make believe it's like no one knows
Even if we turn more to most
We'll never satisfy the hungry ghost

And all of this
We know we never need
Well it's the price
We pay for happiness
Yeah
Nune Popović Nune Popović 23:01 04.04.2009

Re: The Hungry Ghost

Odlična pesma, i text i muzika
leopold_lady leopold_lady 23:18 04.04.2009

Matrix ....

Podseti me na film i na Neo-a
Nune Popović Nune Popović 23:30 04.04.2009

Re: Matrix ....

I mene podsetilo na Matrix
MightyNora MightyNora 02:23 05.04.2009

I ja se ponavljam, ali mi se mnogo svidja

„We will see how very important it is to bring about in the human mind the radical revolution. The crisis is the crisis in conscioussness, a crisis that cannot any more accept the old norms, the old patterns, the ancient traditions,... and considering what the world is now with all the misery, conflict, destructive brutality, aggresion and so on, man, he is still as he was, he is still brutal, violent, aggresive, acquisitive, competitive and he has built a society along these lines."

„It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti
Nune Popović Nune Popović 12:09 05.04.2009

Re: I ja se ponavljam, ali mi se mnogo svidja

Nedavno sam pominjao Krishnamurtija, jer jako cenim njegova mišljenja, kao i ceo životni put.

Da, vreme zahteva prevazilaženje starih matrica, ali "gospodari" izgleda da još uvek to ne shvataju dovoljno. Misle da teoretski, njihova priča - vera - religija - još uvek "pije vodu", ali mi se takođe čini da ih rezultati, obojeni crvenom bojom i sa minus predznakom, u pratnji zastrašujućih izliva besa prema njima, teraju da slušaju "neke ludake" i bar malo posumnjaju u svoju "savršenost".
49 41 49 41 02:34 05.04.2009

Lepi ti ovi momci na slici

Jel to neka Legija ili stranka ili...
Nune Popović Nune Popović 12:09 05.04.2009

Re: Lepi ti ovi momci na slici

... Religija, vernici... tako mi se čini
49 41 49 41 13:47 05.04.2009

Re: Lepi ti ovi momci na slici

Nune Popović
... Religija, vernici... tako mi se čini

Konacno smo se razumeli.
Stado.
Nune Popović Nune Popović 13:54 05.04.2009

Re: Lepi ti ovi momci na slici

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:56 05.04.2009

...

***
"share it fairly but don't take a slice of my pie..."
a,
može i: ovastara
paaa: the smell...the touch ...

We gotta install microwave ovens
Custom kitchen deliveries
We gotta move these refrigerators
We gotta move these colour TV's

"like to help you buddy but i haven't got the time"

take the money and...run

ali,
god bless the child

Every night before I go to sleep
Find a ticket, win a lottery,
Scoop the pearls up from the sea
Cash them in and buy you all the things you need.

ubi sa ovim linkovima,
al' moram još jedan...nešto sasvim drugačije.

"nasmejani, sveže obrijani, namirisani, lepo obučeni i nadasve zaneseniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
Nune Popović Nune Popović 12:21 05.04.2009

Re: ...

Super izbor. Sve sam pesme odslušao redom kako si ih navela i bas su mi "legle" tako žanrovski različite, a na jednu temu. Hvala.

A ilustracija je odlična:

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:01 05.04.2009

Re: ...

paaa,
kad si tako fin&:
: you are
Nune Popović Nune Popović 16:42 05.04.2009

Re: ...

Odličan font, izgleda da imaš jake ilustrativne resurse
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 11:42 05.04.2009

nemacki lek "die beste"

evolucija prijatelju.... psihicki jaci potiskuju emotivne

nema tu nista neprirodno, borba za opstanak i gazenje je jedina konstanta covecanstva...sve ostalo iluzija momenta...i ne zavaravaj se... emotivni su i oni , kad je za to vreme.... nesto kao teniski mec.... da ne ulazim u psihologiju genetike i nacija jer to na ovom sajtu nije "in" ...klishe je al anglosaksonci gaze prijatelju... druga fela...

uzdravlje
Nune Popović Nune Popović 12:17 05.04.2009

Re: nemacki lek "die beste"

U tekstu sam upotrebio termin koji označava smer suprotan evoluciji, jer mislim da su involuirali ti o kojima pišem. A to ko je psihički jači, to se ne ogleda u "sposobnosti" da si nečovečan i surov kao oni, da te se ne tiče i ne dotiče, jer kad ih jednom bude "dotaklo", biće i Oni odnešeni kao zrno peska.

Pozdrav!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:47 05.04.2009

Vreme je da se prikaže peti jahač

Nune Popović Nune Popović 15:12 05.04.2009

Re: Vreme je da se prikaže peti jahač

A četiri jahača odgovaraju novom članu:



49 41 49 41 14:49 05.04.2009

Bitchology



BITCHOLOGY


When I stand up for
myself and my beliefs,
they call me a
bitch.

When I stand up for
those I love,
they call me a
bitch.

When I speak my mind, think my own thoughts
or do things my own way, they call me a
bitch.

Being a bitch
means I won't compromise what's
in my heart.

It means I live my lifeMY way.
It means I won't allow anyone to step on me.

When I refuse to tolerate injustice and
speak against it, I am defined as a
bitch.

The same thing happens when I take time for myself instead of being everyone's maid, or when I act a little selfish.


It means I have the courage and strength to allow myself to be who I truly am and won't become anyone else's idea of what they think I 'should' be.

I am outspoken,
opinionated and determined. I want what I want and there is nothing wrong with that!

So try to stomp on me,
try to douse my inner flame, try to squash every ounce of beauty I hold within me.
You won't succeed.

And if that makes me a bitch , so be it.
I embrace the title and am proud to bear it.

B - Babe
I - In
T - Total
C - Control of
H - Herself

B = Beautiful
I = Intelligent
T = Talented
C = Charming
H = Hell of a Woman

B = Bold
I = Individual
T = That
C = Can
H = Handle anything
lutherblisset lutherblisset 19:48 05.04.2009

Religious

Lova, biznis, ekonomija, politka - to je prava religija!

I jedna varijacija na tu temu




Nune Popović Nune Popović 20:11 05.04.2009

Re: Religious

Odlična ilustracija. Hvala za prilog našoj veri
topcat topcat 20:14 05.04.2009

Knock, knock...

Da li je ovo blog o filmu, o materijalizmu, ljudima bez emocija ili spavanju u sistemu?
Ako je ovo zadnje...velika većina spava...ljuljuška se u ljepljivoj tekućini dok im "program" kroz one cijevi poručuje kako spavajući maltene spašavaju svijet.
Da iskoristim Morpheusa i njegovu mudrost: većina je toliko ovisna o sistemu da se i nije spremna probuditi.
Neki se malo trgnu i šokiraju istinom. Valjda su predugo sanjali, pa se kao Cypher pitaju "zašto dođavola nisu uzeli plavu pilulu" da se vrate u san u kojem će biti "someone important".

Wake up Neo, the Matrix has you
Kazezoze Kazezoze 20:34 05.04.2009

EPP

Plava pilula:
Garantuje brz i efikasan povratak u iluziju, a uz sve to je i - besplatna. Nek se posluzhi ko hoce…

topcat topcat 20:38 05.04.2009

Re: EPP

Kazezoze
Plava pilula:
Garantuje brz i efikasan povratak u iluziju, a uz sve to je i - besplatna. Nek se posluzhi ko hoce…

Hvala što misliš na nas, Kaz!
Nego ova crvena mi je nešto shebala želudac...pa se bojim od ove ne bude još gore.
Jesi li siguran da nema kontraindikacija?
Nune Popović Nune Popović 20:43 05.04.2009

Re: Knock, knock...

Sad da ti ja tumačim šta je tekst - to ne ide. Kako ti drago

Šokiranje istinom bih takođe izbegao, imaš u drugim komentarima/blogovima zašto, sumnjam u Istinu, koju god.
Kazezoze Kazezoze 20:58 05.04.2009

The red pill

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana