Shalterusha

angie01 RSS / 23.04.2009. u 12:07

 

 fan2039954.jpg Najrasprostranjeniji oblik rada u srbijici je sluzbenik u administraciji-neko ko servisira potrebe gradjana, a za drzavu, shto se uzajamnih obligacija tiche,...barem bi tako trebalo da bude,... gde se jasno svojim specifikumom izdvojila udarna peshadijska jedinica-shalterska radnica.

A shto tako eksplicitno-zensko,...pa ovde su se dramatichno izborile u potrebno profilisanim skilsima, uredno prirodno modifikovanim i razvijenim do perfekcije zahteva radnog mesta - te nemoj da bi neko vishe prichao, kako nema situacija, gde su mushkarci skoro potpuno zatajili. (Imaju oni svoje specijalno polje-sekjuriti, shiroki dijapaznon razradjenih efikasnih sposobnosti, ali to je neka druga pricha).

Elem, hoce li neko neshto da papiroloshki zavrshi u dragoj nam domovini, mora da se naoruza ekstremnim znanjem i veshtinama paralenih puteva prolaska do cilja, odlichnim vezama na pravom mestu, ojachanim zivcima i neverovatnom kolichinom vremena, kako bi sve stalo,...a moze i kinta-al ovo nije pricha o tome.

Kako to izgleda!

D master of d junivers, barem na toj stolici ,a iza stakla, jer ako vam ne obavi zashto ste tu doshli, bez obzira shto joj je to pos'o za koji prima platu, mozete uredno da se slikate sa svime shto ste naumili, ima veoma odredjeni, iskustveno, ne tako teshko iznudjeni vizuelno-psiholoshki karakter.

Skoro obavezno blajhana-u kucnoj radinosti, sa karakteristichnim sprzenim krajevima i izrastkom od 2 cm, nadrdanog sivog lica, retushiranog ulichnom kozmetikom-sada dodushe postoji i mogucnost chajniz varijante, pa taj rad ne prijanja bash najbolje, ochupane obrve starosti oko mesec ipo, pa vire novi izdanci, opasan odluchan pogled ispod naochara, a iznad ljuto spushtenih usana, sprzenih od cigareta, al zamazanih sedefastim roze karminom, malo talasat podvaljak, bluza istambulskog porekla-sa onim grudvicama od tarenja, i robusne ruke-koje sluze za mlataranje, kao podrashka izdiranju na stranke, koje se pak svakako zavrshavaju, davno lakiranim noktima, sa bojom u tragovima, negde pri vrhu, kod zanotktica.

Osmeh-NIKAKO!

Ljubasnost-ZABRANJENA!

Osnovni zadatak-da neshto NE!

Nekoliko sati davanja uputstva deci oko ruchka i sl-OBAVEZNO!

Isto toliko razgovora sa prijateljicama oko lokalnih tracheva-NEOPHODNO sa mentalnu stabilnost.

Zakonom predvidjena pauza-spontano PORDUZENA, kolko je potrebno.

Zavrshavanje lichnih poslova  a u radno vreme-NEODVOJIVI deo u sluzbovanju.

A isped zamazanog stakla, beskonachni redovi, potpuno smorenih i izbezumljenih ljudi.

Obichno sve pochne na shalteru informacija-ako uopshte neko sedi tamo-Dobar dan/ Dobar dan,..izvinite , meni treba,..shalter 2,..hvala, dodjete tamo, odchekate neki satic, taman stignete-pauza,...nekako i to prodje, malo ste razmenili frustracije sa onima sapatnicima okolo, vratila se boginja,..Dobar dan/nishta,..izvinite, mene su poslali da,...a to ne moze, al kako, pishe ovde, ma nek pishe, idite u sobu 312/dobro,..1. sprat, 2. sprat, 3., soba 312-unutra petoro sluzbenika, niko ni da pomakne glavu sa igrica na kompu ili chlanka iz zute shtampe-vi se obratite bojazljivo prvom, jer shvatate da ometate neverovatni sklad, on vas oshine ljutim shtobashmene pogledom, jedva odslusha shto ste pitali i bez preradjene informacije, samo vam kaze broj neke druge sobe-tamo isti prizor i deshavanje i novi broj sobe- obidjete tako pola zgrade-jao koliko ljudi zna da igra igrice, dodju i do zavidnog nivoa, za koji vi nikada nemate vremena, a tek koliko je njih u toku sa kim sada cece & jece rade one stvari- stvarno neverovatno.

I onda nazad na pravnu pomoc- tamo vam posle sledecih nekoliko satica, kazu kako ste vi u stvari u potuno pogreshnoj zgradi. I operacija odbijanja uspeshno obavljena za taj dan, jer je iscurelo radno vreme, iako ste vi krenuli josh u 8.

Chudi me samo kako ona vojska od chekajucih ljudi, nema niakavu adekvatnu reakciju na ovakav tretman, sem uobichajenog bezvrednog gundjanja.

Posle vi nadjete vezu-i potpuno normalno poteche procedura-jer vi ste sada dobili obelezje izabranog. To shto je u pitanju najobichnija stvar, potrebna svima- to ne menja sushtinu tehnologije rada.

Pre nekog vremena, ja u sudu trazim prepis ugovora za moj stan, kaze mi sluzbenica shta mi treba i kako da napishem molbu- dodushe, jedva i kroz zube- shvatim ja nekako-vec sam vezbala i predam ja to-sa sve uplatom naravano, kada da dodjem, pa za jedno mesec- dva, a shto, pa gospodjo, jel znate vi koliko takvih molbi ima i sve one treba da se otkucaju, da pa,..pa ako nekog imate u daktilo birou-moze i brze,...aj' sachekam ja to neko vreme, dodjem po prepis na shalter-kaze meni loshe blajhana, pa dajte mo ovo, ono,...dam ja, ona meni, al ova molba nje dobro napisana, pa kako , tako mi je rekla vasha sluzbenice na onom drugom shalteru, al niste napisali zashto vam treba, a shta to vas briga-to je ugovor od mog stana, al morate da nepishete,..ja uzmem i dodam...zelim imati prepis,..ona gleda, gleda,..ustane,...kaze ide da objasni onoj drugoj kako treba, ja kazem, pa moze i posle, nek meni uruchi moj papir, pa nek objashnjava,. al ona ustade i ode, a koleginica pored, koja moram priznati, nije bila farbana, sa gnojnom facom ljuto kaze,-e danas svako vala hoce prepis chego god mu se prohte:)))).

Umori se vec kazaljka na satu, al dodje ona prva, ja reko', sad ce da mi da papirche, kad ona-e josh da uplatite ...pitam, a shto mi to odmah niste rekli, dok sam vas chekala, mogla sam da zavrshim, ona- pa sve ima svoj raspored,...vratim se ja sa uplatnicom, ona, e sad da uvedem u knjigu i da overim,..pa josh jedno pola sata drdanja-prosto joj bilo zao, shto smo stigli do kraja- vezala se emotivno za slushaj-odmah sam prepoznala. 'al eto i novi targeti za eksperimente, u beskonachnom redu iza mene-dodushe, ochigledno smorenog, al da ne sitnicharimo.

Ne znam da l da pominjem sluchajeve iz banke- to su mi omiljeni, josh iz devedestih, al verujem da imate onoliko iNdentichnog iskustva, a i potrajalo bi. 

Dovoljno je samo da naglasim, kao najsveziji doprinos profesiji-upravo organizovanu zabavu oko pravljenja novih pasosha i ostalih lichnoh dokumenata- pa ko ima zelju za iznurujucom igrankom, nek pokusha.

Ne znam shto su kompjuterizovali sistem josh onomad. Zar to nije bilo u cilju da u svakoj pustinji, samo sa lichnim brojem mozesh da obavish sve shto treba, bez ponavljanja one silne papirologije- pa nek naplate u komadu one takse, ako je zbog toga-samo ne zamajavaj vishe, 'al tu se gubi char igre, a i navikli smo, pa predstava traje, shta ih briga i onako mi placamo i plate inkriminisanim sluzbenicima.

 http://fliiby.com/file/30978/wrpx5ueva3.html



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

elastigirl elastigirl 16:06 23.04.2009

Podseti me na moje najduze putesestvije...

Rodjena sam u ono vreme kad su imali cudne ideje da dete bude upisano u knjigu drzavljana iskljucivo tamo gde je otac rodjen... I tako, ja rodjena u Bgd-u, ceo zivot tu provela, a upisana u knjigu drzavljana u Hrvatskoj... Doslo vreme da pocinjem da radim, drzava se raspala, a ja ne mogu da dobijem radnu knjizicu jer - nemam drzavljanstvo mladje od 6 meseci niti nacina da ga dobijem Ni ne secam se gde sam sve bila, recimo sve ovo: biro za zaposljavanje, opstina gde sam rodjena, opstina gde zivim, mup opstine na kojoj zivim, mup opstine gde sam rodjena; pa onda gradski, republicki, i cini mi se da je jos bio ziv savezni mup... Ko prezivi...
angie01 angie01 16:17 23.04.2009

Re: Podseti me na moje najduze putesestvije...

tamo gde je otac rodjen


e to je vala najludji crnjak,..srecom moji svi ovde,..al kad su kompjuterizovali sistem i imash onaj svoj jmb-shta vishe 'oce?

moje neke drugarice se ubishe od potragama za papirom od odakle je tata rodjen ili bio neke presudne godine.
elastigirl elastigirl 16:45 23.04.2009

Re: Podseti me na moje najduze putesestvije...

moje neke drugarice se ubishe od potragama za papirom od odakle je tata rodjen ili bio neke presudne godine.


Ma suluda ideja, komplikovala mi je zivot i kad sam vadila licnu kartu, a i pasos pre toga, ali ovo poslednje sa radnom knjizicom me zaista iscrpelo nacisto. Ne znam zaista zasto im stalno trebaju friski papiri, zar nije trebalo da se promeni, da nema vise tog famoznog 'ne starije od 6m'?

Doduse ni u Kanadi nije mnogo bolje sto se tice papira koji su potrebni - traze i oni npr. decje 'krstenice' na uvid kad im vadimo pasose (cerki je vec 3. po redu, sinu uskoro treba da predamo za drugi pasos), ali bar im uvek pokazujem jednu te istu krstenicu koju sam dobila par meseci nakon njihovog rodjenja. Ovde mi se svidja sto cesto mozes da zaobidjes saltere i da stvari odradis preko poste (ukljucujuci i apliciranje za pasos!), ali onda valjda moras da im posaljes original krstenice. Inace u svakom slucaju mora neko da garantuje da si to zaista ti, dakle garant mora da ti potpise fotografije i aplikaciju za pasos. U pocetku su samo osobe odredjenih zanimanja koje te poznaju mogle da ti budu garanti (npr. lekar) ali evo sada za nasu decu garant moze da bude i roditelj - jedan roditelj aplicira za decji pasos, a drugi je garant! Pojednostavili su proceduru maksimalno (bar za decje pasose) u poslednjih 5 godina...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:15 23.04.2009

Re: Podseti me na moje najduze putesestvij

Ne znam zaista zasto im stalno trebaju friski papiri, zar nije trebalo da se promeni, da nema vise tog famoznog 'ne starije od 6m'?

jer se placa, u tome je vitz, a mi imamo retko glomazan administrativan aparat, treba to sve platiti, pa porezi, pa doprinosi, zdravstveno...sta mislis, odako sve to? i onda da svi ti ljudi ostanu bez posla? ovako, svakih 6 meseci, dodjes, ona Radi a ti Platis
elastigirl elastigirl 21:16 23.04.2009

Re: Podseti me na moje najduze putesestvije...

Ni ne secam se gde sam sve bila

Znala sam da mora da je bilo jos nesto, trazili su mi i potvrdu iz maminog rodnog mesta (okolina Leskovca) da nisam tamo upisana u knjigu drzavljana

jer se placa, u tome je vitz

Pa izgleda da je to jedini razlog, mada se nesto kao secam da ti u taj noviji izvod iz maticne upisuju da li si se zenio/razvodio/menjao prezime, pa mozda to onda nekom nesto znaci...
noboole noboole 16:32 23.04.2009

BebaodLonca

Samo da prijavim da su moja iskustva vrlo slicna BOL prici. Doduse nista sredjivao nisam u Hamburgu, ali jesam u Berlinu. Odeljenje za strance - Q: mogu li na engleskom , A: ovo je nemacka institucija. Meni to nije bio problem, uzivao sam da na mom uzasnom nemackom maltretiram salterku.

U Bgd, gde god da odes, malo osecaja za psihologiju, uljudnost (+Mona Lizin osmeh) i pripremljenost omogucuju da prodjes kroz proces k'o fakir po uzarenom ugljevlju.

London, sorry BOL, ali tu se razilazimo. Meni se desavalo da se prema mom individualnom problemu forma savija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:12 23.04.2009

Re: BebaodLonca

London, sorry BOL, ali tu se razilazimo. Meni se desavalo da se prema mom individualnom problemu forma savija.

za london, mislila sam tu samo na sporost administracije, ne na ljubaznost. englezi su ljubazni for-no-reason, tek su takvi...
sto se tice tog nemackog kejsa, te iz auslanderbehorde su - najsladje toliko ti se obraduju kad te vide da ti odmah padne na pamet da se vratis odakle si dosao! mada, mogu malo i da ih razumem. koliko sam ranije citala, nemacka je u vrhu zemalja po kolicini trazenih azila i bpravista po raznoraznim osnovama...
a da tek vidis cehinje? stvarno slatka bica

ps. pre par meseci, sredjujemo neki papir na cukarici (opstinska zgrada) i kaze mi ljubazna mladja osoba da je bolje da napisemo tamonesto, pa da ne placam tu overu. tako je i napisala (stagodtobilo) i nisam nista platila
ima ih raznih. ali ubedljivo najgore administrativne radnice su po fakultetima. tu ce mnogo vode da prodje dok se nesto promeni, kako kod nas, tako i napolju.

miloradkakmar miloradkakmar 17:18 23.04.2009

Red


Pre neki dan u pošti red od vrata do najudaljenijeg šaltera. Prolazimo pored četiri u kojima šalteruše nešto rade, ali ne pozivaju da ga prekrate. Pitam jednu : zašto , odgovori : brojim novac, za danas sam završila. Pogledam na sat, do zatvaranja pošte još 45 minuta ?! Strplejnja imam , ali vreme leti. Dođoh , napokon , do cilja , da bih s druge strana stakla čuo : račun vam je blokiran ! Zahvalim se na informaciji i izgubljenih pola sata.
angie01 angie01 17:47 23.04.2009

Re: Red

moj najludji dogadjaj u ovom turnusu bi bio, kada sam sa drugaricom ishla u siz za zaposhljavanje-jel to josh postoji?, a na Banovom Brdu, neka nova zgrada, unutra i portir, novi open front desk, a ispred reeeed, kao i nekada, jadni ljudi zabadava dolaze za neke pechate i potvrde- a ta instiutcija u zivotu nije nikome posao nashla-prosto ne kapiram funkciju,..valjda za neku pomoc od drzave,..deru se uredno shalterushe na one muchenike- e nisi doneo ovo, e nisi ono, e ne moze- sve sa NE< NE, e da poludish, stoji zenica sa detetom, kaze-evo potvra da sam bila bolesna, valjda nije dodhla na vreme da se javi-ova namrgodjena, e ne moze, morala si tada, brishemo te iz evidencije, zena izbezumljena, verovatno joj je to jedini kontakt sa realnim svetom- kako to vec kod nas ide- ako nisi negde evidentiran-ko da te i nema,..napolju je to obichno bankovni rachun-to ti je glavni cv,..kad neka zena ugodno skockana, vadi knjizicu-sluzbenica bez rechi udari sharu, a teta vadi chokoladu, spushta na pult, a sluzbenica ni da trepne uzima, smeshak/smeshak i to bi scena. Pa jebte podmicivanje na shalteru u sizu za zaposhljavanje!!!
miloradkakmar miloradkakmar 22:01 23.04.2009

Re: Red

a teta vadi chokoladu, spushta na pult,

Šta će tek da pusti na pult kada dobije posao ?

Nego, u moju varošicu " stigao " prvi bankomat. Iz banke penzionerima rekli da sledeću penzije mogu da dignu na bankomatu. Došla penzija i od ranog jutra stvorio se dugačak red ispred bankomata. Onda im je službenica banke lepo objasnila da je nepotrebno da stvaraju red i započela sa obukom korišćenja aparata koji daje pare.
Brzo su naučili- nema reda ni u banci , ni ispred bankomata .
nimrod88 nimrod88 17:21 23.04.2009

Posebna vrsta

Potpuno zaboravio na specijalnu podvrstu salterskih sluzbenica i sluzbenika (jel sad politicki korektno?): vojni odsek - tj. civilna lica (c.l.) u sluzbi...................apsolutno najgora iskustva, neuporediva sa bilo kojom drugom sluzbom, jer u osnovi znaju da za njih zakoni ne vaze i da mogu da rade sta god hoce. Od izdavanja nekadasnjih "saglasnosti za pasos" (duzna saglasnosti zavisi od dnevnog rasapolozenja sluzbenice - od tamo negde 96 do 2000 sam izvadio 5 pasosa), do svega ostalog - uobicajeni nastup je "ti si ovde da sluzis nama" - do generalne nepismenosti i neljubaznosti - ako se stranka obraca nekome sa Vi, valjda se uzvraca isto tako a ne sa "ti decko".
Ostatak repertoara "ko je tebi dozvolio da menjas prebivaliste" (napomena: "Ustav Srbije" nije dobar odgovor, jer sledi "ti se sad pravis pametan a ja te lepo pitam", "pe jel vidis da radim, kako mozes da me pitas nesto"; "ne moze, pravimo zavrsni racun, ne radimo do sledece godine" (ovo negde oko 10 decembra - kakav zavrsni racun vojni odsek ima da pravi, sta ce im 20 dana za to, i odakle nekome ideja da javna ustanova moze da ne radi 20 dana, ne znam); "hoces sad da zovem portirnicu da it uzmu licnu kartu"; i ubedljivo najbolje: "kako nisi znao, pa jel ti neko u familiji cita Sluzbeni Glasnik"...............
angie01 angie01 17:38 23.04.2009

Re: Posebna vrsta

duzna saglasnosti zavisi od dnevnog rasapolozenja sluzbenice -


pa da -to im merana jedinica!
inagadadavida inagadadavida 18:08 23.04.2009

Re: Posebna vrsta

nimrod88
Potpuno zaboravio na specijalnu podvrstu salterskih sluzbenica i sluzbenika (jel sad politicki korektno?): vojni odsek - tj. civilna lica (c.l.) u sluzbi....


E, jos ovo moram da ispricam , kada me vec podseti na te shaltrerushe ( kako se kaze u muskom rodu??)......iz vojnih odseka.........

Naime, pre nekoliko meseci dobije mi klinac ono ......poziv za regrutaciju, pregled, evidenciju, sta li je......16 godina, pa kao , ajde valjda da ga upisu u knjgu..........i krenem ja sa njim , za svaki slucaj, da mi nesto ne prevare zlikovci dete............

Kad , ono, cudo nevidjeno..........baja na shalteru, kada sam mu pokazao poziv , i pitao sta da radimo.....mrtav ladan, onako , ko da smo prikani godinama :

"Ma idi , bre kuci , prijatelju........vodi dete, sto si se , bre maltretirao???"

Sad ja u cudu........ol me nesto radi ol me zajebava.......??

" Kako bre, da idem kuci??.......oces da upises negde da se decko javio??"

"Ma jok ,bre, nemoj da si lud ..........ajde, dodjite za 6 meseci , ako budete imali vremena......."

"Hvala, dovidjenja"

" Ma, uzivaj , burazeru........sve je u redu."

Sedosmo u kola, klinac me gleda zblanutog.........a ja vozim kuci u soku.......

Kasnije sam nesto prebirao po glavi.......sta , bre , ako je neki zaebant??.....sta ako je majstor svratio da popravi klimu, pa dok je shalterko ( jel to ispravno za muskarca na salteru??).....otisao da pisha, ovaj uzeo da se zaebava???>...........

Brzo sam zaboravio epizodu, sve do sada...........da'l da odem , bre , da proverim.....???
djole63 djole63 19:03 23.04.2009

Re: Posebna vrsta

Kakva prica !!
angie01 angie01 19:10 23.04.2009

Re: Posebna vrsta

da'l da odem , bre , da proverim


nemoj!!!

ne talasaj!

pravilo br 1.!
bocvena bocvena 17:46 23.04.2009

plavuša

Nemam iskustva sa inostranom administracijom, al sam ovu našu doktorirala. Od strpljivog čekanja, ljubaznog obraćanja, objašnjavanja, svađe do traženja šefa.
I onda došla do epohalnog otkrića: najbolje je da se pravim plavuša - ništa ne znam i jel možete vi umesto mene? Jeste, glupa sam i nemam sve papire, a jel možete vi da mi pomognete, jer ni drugi put neće biti bolje (smaraću te i na pauzi). Imam i specijalni osmeh - blago blentav i raširene okice. Za Oskara! I u 90% upali. Čak i kod žena.
Druga je priča što je to tužno i za njih i za mene.
Izgleda šašavo, ali mene glava više ne boli.
angie01 angie01 17:51 23.04.2009

Re: plavuša

Izgleda šašavo, ali mene glava više ne boli.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))), e a je l mora da se ofarbam?
mirelarado mirelarado 18:24 23.04.2009

Re: plavuša

angie01
Izgleda šašavo, ali mene glava više ne boli.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))), e a je l mora da se ofarbam?


Покушај, говорим из личног искуства . Није само због шалтера, и нема никакве везе с лепотом, возачи стају на прелазима и галантно показују руком да прођеш, не би ли глупа плавуша схватила, вратари придржавају врата, ма чак су и жене љубазније.
mirelarado mirelarado 17:51 23.04.2009

Полиција је то!

Никако не волим да се бакћем с администрацијом и то радим само у крајњој нужди. Некако је лакше у банкама, поштама, па чак и разним државним надлештвима, чим се од питоме смотуше претворим у развикану горопадницу и изговорим магичну реч шеф, сви се прену и ураде шта треба.
Али, ово вађење нових личних карата и пасоша је посебан безобразлук. Ем плаћамо све то, ем се вади у пандурацији. А тамо, мајковићу, нема губљења живаца, нити пуцања филма. Где смеш да писнеш, кад се около шетају униформисана лица и намргођени агенти у цивилу! Тамо људи у реду само реже једни на друге, а и то испотиха, да органи реда не примете.
Иако сам оптимиста по природи, не верујем да ћемо скоро упристојити нашу бирократију.
И када ће барем нешто од свега тога моћи да се обави од куће? Када ће електроника ући и у тај тамни вилајет звани бирократија?
angie01 angie01 17:58 23.04.2009

Re: Полиција је то!

Иако сам оптимиста по природи, не верујем да ћемо скоро упристојити нашу бирократију.


mene dojama stav tih sluzbenika-u smislu kako ti pokazuje da zavisih od njhove dobre volje i kao da je to neka ektra vazna pozicija, za koje eto on ima svo potrebno znanje i veshtine, koji su prilichno retki i teshko dokuchivi!
Mishaa Mishaa 18:09 23.04.2009

Tajni pravilnik šalterskih radnika....

Tajni pravilnik šalterskih radnika.... sa komentarom

Iako to verovatno ne bih smeo da vam kažem. Šalterski radnici imaju svoj tajni pravilnik o ponašanju. Taj pravilnik je stovren da sačuva psihičko zdavlje i naprslo psihotično jezgro svakog šalterskog radnika. Daću vam samo neke izvode i uputstva:

Direktiva 7 - pre nego što krenete na posao obavezno je uzeti 2 i po kašičiče stipse.
Komentar - ova akcija obezbeđuje da vam se skupe usta i usne tako da se nećete mučiti da pričate kroz zube.

Dirketiva 12
- obavezno se pre posla posvađajte sa mužem i kažite mu da je kreten.
Komentar - ova akcija obezbeđuje uobičajenu jutarnju "nadrnkanost" tako da će vam klijenti pristupati obazrivo.

Direktiva 27 - nikako ne čupajte obrve češće nego jednom mesecno.
Komentar - izgled koji ćete vremenom dobiti odgovaraće našem imidžu besnog psa!

Direktiva 47 - nikada se ne obraćajte klijentu ako se nije poklonio tako da mu usta dođu na šaltersku rupu.
Komentar - čisto da se zna ko je gazda.

Direktiva 86
- ako niste rasploženi za rad odite da nešto pitate šefa/šeficu.
Komentar - nije loše da klijent malo sačeka time se povećava šansa da se posvađate nakon čega možete da se ponašate još gore i neuslužnije.

Direktiva 156 - slobodno primite kafu od klijenta. Ako želite u ovom slučaju možete i da se osmehnete.
Kometar - normalno je da vam klijenti donose poklone. Pokloni su pokazatelj da se dobro držite ovog pravilnika.

Direktiva 215 - pauzu produžite za najmanje 17 minuta.
Komentar - isti kao i za direktivu 86.

Direktiva 573 - ako je došlo 14h a vi se još ni sa jednim klijentom niste posvađali sada je idealno vreme.
Komentar - ostanite u formi.

itd.


angie01 angie01 18:34 23.04.2009

Re: Tajni pravilnik šalterskih radnika....

Masho-majstore!!!
alex.gorki alex.gorki 18:33 23.04.2009

Carol Beer Little Britain

http://www.youtube.com/watch?v=HcHxiw9QIfc

:)
angie01 angie01 18:45 23.04.2009

Re: Carol Beer Little Britain



hvala alex-gorki!
djole63 djole63 18:57 23.04.2009

Curious case of myself

Cao NG !
Evo ja bih da pricam na istu temu, ali na drugu stranu - ja sam pak imao potpuno drugacije iskustvo, iako verujem da je tvoje autenticno i istinito - da se razumemo - ne oponiram.

Dodjoh na nedelju dana u otadzbinu. Pasos istice za tri meseca, sledeci put cu, ako moram da dodjem do BG, morati da se fatam za ovaj EU, a nekako navikoh da putujem sa srpskim, pa sta cu - reko da probam da izvadim nas, jer su mi u ambasadi rekli da ne gajim laznu nadu glede vadjenja istog "na gotovo".
I posto sam odbacio mogucnost posete zabitijim BGpopstinama, tipa Barajevo, Obrenovac, Lazarevac, ne bih li izbegao cekanje od 5 ujutru u redu za pasos, spadoh nekih slucajem na jednu od najvecih opstina u gradu. Mudro sam posalo zenu u izvidnicu koja ja proucila proceduru - u koju sobu ides ako ides po ubrzanoj proceduri, ...

Ponesem prethodnog dana ekspresno prikupljene dokumente (vadjenje izvoda i drzavljanstva je reda velicine max 10 minuta), utrcavam u zgradu oopstinskog SUP-a. Kako sam ustrcao uz stepenice, vice cuvar iz prizemlja (kako to da sam zaboravio njegovu ekselenciju)": Decko, STANI !! Ja stanem, doslo mi da izljubim coveka - coveku koji sitni petu banku, obraca se sa decko Doslo mi da ga pitam, sta pije, da mu donesem odmah.

Tu se ja izvinim, i produzim u sobu koja mi je objasnjena, kod navodno neke sefica. Ona kaze - jao pa vec je kasno (ono proslo vec 1 popodne), pozva koleginiicu - kaze ima jod jedan, jel ima mesta. Spusti sllusalicu i rece" Soba ta i ta, prozvace vas. Ja dosao, tamo jedno 10 ljudi, racunam do veceras cu da zavrsim. Posle 20 minuta proziva me neka zena. Ulazim u sobu, a pored ove sto proziva, jedna fina devojka, lepo izgleda, kulturno i odmereno mi se obrati i pozva me da sednem. Sve s'osmehem na licu, kaze sta treba da radim, vidi, da sam polusmoren od "situacije", zbunjen dobrim razvojem iste.

Kaze - jel ste za nesto slatko? i pruza mi punu kotaricu kojekakvih cokoladica. Izabrah Lindt sa lesnikom - Godiva mi je domaci proizvod pa sam je preskocio. Izvolite, kaze ona, ja udjoh, slikah se, onda prodje i ono davanje otisaka. I posle 10-tak minuta rece - prekosutra posle 2, salter u prizemlju - taj i taj ...
I dodjoh prekosutra, malo je bilo "napeto" - ko u busu za vreme sankcija, ali vec posle sat i po, dobih ja putovnicu (cini mi se onu oko koje se neko "utaliio" sa Svabama). Ali pamticu ono lepo. I to svima pricam, i pricacu ...

Inace, moram da primetim da je primetna promena u brzini rada "salterusa". Izvod i drzavljanstvo sam cekao po 10 minuta sa sve uplatama (susedni salte). Sredili su to, svaka im cast.
Nije tano da nije bolje. Jeste i to MNOGO, MNOGO bolje nego kad sam odlazio.

A za tebe NG jedan Hug
angie01 angie01 19:00 23.04.2009

Re: Curious case of myself

pa bogtemazo Djole i chokoladicu si fasov'o, pa stvaarnoo!:)))

Hug i tebi
djole63 djole63 19:06 23.04.2009

Re: Curious case of myself

Desava se. Al morao sam ovo da napisem.
Kad budem odlazio sledeci put u BG moracu chichi bocu pica, a njoj cvece i cokoladice, mislim cisto da moze nekog drugog da ponudi , cokoladicama, ne cvecem naravno
angie01 angie01 19:12 23.04.2009

Re: Curious case of myself

odrzavash korupciju bata djole! :))))
djole63 djole63 19:16 23.04.2009

Re: Curious case of myself

Jes vala, ali ne znam kako da se doticnima zahvalim za lepe trenutke - evo daj predlog.
angie01 angie01 19:23 23.04.2009

Re: Curious case of myself

za lepe trenutke


pazi nova kategorija u odnosu sa administracijom,..djole sreCho, pa ti si za verovali ili ne rubriku.


Domazet Domazet 19:30 23.04.2009

Ja bih, kad me pitaju...

...a kad bash onako ostarish, je l' cesh da se vracash u Beograd, odgovaro: Ma gde bre pa da opet placam struju na salteru Distribucije (to mi je ostalo zapamceno kao veca mora od one predDedine inflacije). Medjutim, kad god odem u Beograd, a kako su razne svadbe zaredjale to mi se deshava bar jednom godishnje, sve shto imam obavim svetlosnom brzinom. Da mi je samo znati kako te Shalterushe u meni odmah prepoznaju svog SrBo-Nacional-Fashistu??
angie01 angie01 20:18 23.04.2009

Re: Ja bih, kad me pitaju...

Domazete tzare za shalterushe!!!!
dunja73 dunja73 20:33 23.04.2009

sljaka

Ja nesto nikad nisam bas imala nekih primedbi na salterske
radnike
vise su me nervirali ovi kontra od saltera,sto se guraju , disu ti "za vratom"
nesto bi preko reda , smrde na beli luk i kaslju ..
U Nemackoj sam uvek imala poseban respekt prema
crvenoj strafti ispred svakog saltera ...
Ljubaznost kada uporedim Nemacku i Srbiju (bar moj grad )tu je to,samo
je razlika u profesionalnosti i brzini usluge..Mislim da ce tesko u Nemackoj metalo-glodac naprimer
da radi u opstini ili policiji na salteru..
I taj famozni "osmeh" da znaci puno-znaci ....
Moja prijateljica radi na salteru el-distribucije u Srbiji , i kaze da njoj bar 4-5 puta dnevno , neko j****mamu,pokazuje im lakat, naziva je lopovom i kako zena da se smeje ,jedino da popije neki " smesko prah "
Ubedljivo najgora usluga i najneljubaznije saltersko osoblje sam
upoznala u Bircaninovoj u BRD konzulatu ...
djole63 djole63 20:40 23.04.2009

Re: sljaka

smrde na beli luk i kaslju

A vozis li se ti prevozom ?

u BRD konzulatu

grozni nemacki policajci
dunja73 dunja73 21:05 23.04.2009

Re: sljaka

A vozis li se ti prevozom ?

ne ,ali mogu misliti


djole63 djole63 21:14 23.04.2009

Re: sljaka

Ja kad se vrnem u otadzbinu, samo se prevozom vozim - cisto zbog "opsteg preseka". Poucno je, mada pomalo zna i da bude mazohisticki - pogotovo kad su u pitanju posete oko Uskrsa i ona preko leta
noboole noboole 21:18 23.04.2009

Re: sljaka

Daa, Bircaninova, salter sluzba se bas pravi stroga. Ali razumem ja to, do sada su ih uglavnom trenirali ljudi svakakvih fela. Ipak ljudi koji sredjuju onaj red do 9 sati, ok-su, mozes da komuniciras. Ma sve ambasade su pravo smaranje zbog iscrpljivanja sa svim mogucim dokumentima i podacima. Jedna od najjacih stvari je engleski formular za vizu ('za nas ostale'), gde treba da das izjavu da nisi ratni zlocinac i da nisi terorista. Eeeeej!? Pa koje tocilo je to smislilo da stavi.
dunja73 dunja73 21:26 23.04.2009

Re: sljaka

Daa, Bircaninova, salter sluzba se bas pravi stroga.

Zato sto se nikad niko ne buni ,malo neko pisamce da napise konkretno
tom i tom...
Jednu moju prijateljicu vrate (posle onog silnooog stajanja i cekanja) jer nije znala
postanski broj moga grada u Nemackoj(tad nije bilo mobilnih jos
tesko salterusi bilo da "baci pogled" u komp...

Ipak ljudi koji sredjuju onaj red do 9 sati, ok-su, mozes da komuniciras

oni ,da ,uvek su i bili ok
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:41 23.04.2009

Eh...

sumnjam da će te to utešiti, ali i ovde je šalteruša - šalteruša...
angie01 angie01 23:17 23.04.2009

Re: Eh...

Jelica Greganović
sumnjam da će te to utešiti, ali i ovde je šalteruša - šalteruša...


:))))))))))))))))))))
angie01 angie01 23:23 23.04.2009

Re: sljaka

I taj famozni "osmeh" da znaci puno-znaci


pa samo treba da bude ljubazna i obavi ono zbog chega tu sedi , a ti doshao- nishta ni vishe ni manje.
angie01 angie01 23:26 23.04.2009

Re: sljaka

gde treba da das izjavu da nisi ratni zlocinac i da nisi terorista. Eeeeej!? Pa koje tocilo je to smislilo da stavi.



shta je tebi-ima i fora sa vojnim knjizicama- sve ti pregleda, pa ako si bio u nekim od ratova, sve imaju, ako je bilo pod komandom ovoga-dobro, ako je bilo pod komandom onoga-nema shanse.
skyspoter skyspoter 22:13 23.04.2009

jesu shalterushe

alii funkcionisu najbolje u sistemu u kojem su. Na opstini Savski Venac, jedna od ovih

Skoro obavezno blajhana-u kucnoj radinosti, sa karakteristichnim sprzenim krajevima i izrastkom od 2 cm, nadrdanog sivog lica, retushiranog ulichnom kozmetikom-sada dodushe postoji i mogucnost chajniz varijante, pa taj rad ne prijanja bash najbolje, ochupane obrve starosti oko mesec ipo, pa vire novi izdanci, opasan odluchan pogled ispod naochara, a iznad ljuto spushtenih usana, sprzenih od cigareta, al zamazanih sedefastim roze karminom, malo talasat podvaljak, bluza istambulskog porekla-sa onim grudvicama od tarenja, i robusne ruke-koje sluze za mlataranje, kao podrashka izdiranju na stranke, koje se pak svakako zavrshavaju, davno lakiranim noktima, sa bojom u tragovima, negde pri vrhu, kod zanotktica.


mi je izdala izvod iz Maticne Knjige Rodjenih u roku od deset minuta.

pasos sam dobila za nedelju dana - pogresan - yugoslovenski - ali krivim politicare koji idu okolo i obecavaju srpske od janurar ne precizirajuci godinu.
angie01 angie01 23:19 23.04.2009

Re: jesu shalterushe

mi je izdala izvod iz Maticne Knjige Rodjenih u roku od deset minuta.


pa to vec dugo funkcionishe ekspresno, mislim da mozesh da dobijesh i na kucnu adresu.
purenjak purenjak 11:01 24.04.2009

...

Radnu knjizicu u sake i srecan put. Kratko i jasno.Ako nece da radi i da se uljudi malo kad krene na posao, ima ko hoce.

Predlazem da se ispred drzavnijih institucija (Sup,EL. Distribucija,Opstine,Sudovi,Banke....itd) postavi nekoliko tus kabina sa obezbedjenjem koje fizicki primorava i klijente i zaposlene da se pre ulaska istusiraju. Ko odbija da se istusira i upristoji...onda sistem Tony Soprano. Base Ball-Bat.
Drugacije ne moze.
U svom zivotu sam bio na dosta izuzetno neprijatnih mesta ali salter za registraciju vozila u mom gradu je nesto posebno.
Naj gore mesto izmedju Pakla i Managve.Garant.Uz salterusu koja odgovara opisu iz texta,narod ili klijenti su bili cak i za nijansu gori.Unutra +30,smrad,zadah,100 ljudi,zatvoreni prozori zbog promaje.....Ma idi....
angie01 angie01 11:15 24.04.2009

Re: ...

Ma idi....


shto je najgore-nemash gde,..morash tu da zavrshish!
Unfuckable Unfuckable 11:24 24.04.2009

moje iskustvo

je raznoliko, i primećujem da se u neko skorije vreme menja ka - boljem.
Ima tu dosta stvari, i mi sami mnogo puta ulazimo negde pred šalter sa zubima iskeženim do kolena i spremni na fajt usled nagomilanih loših iskustava i još više - predubeđenja...i onda ume da nas zaprepasti kada iza tog stakla prepoznamo - samo jedno obično ljudsko biće
angie01 angie01 12:46 24.04.2009

Re: moje iskustvo

Unfuckable
je raznoliko, i primećujem da se u neko skorije vreme menja ka - boljem.Ima tu dosta stvari, i mi sami mnogo puta ulazimo negde pred šalter sa zubima iskeženim do kolena i spremni na fajt usled nagomilanih loših iskustava i još više - predubeđenja...i onda ume da nas zaprepasti kada iza tog stakla prepoznamo - samo jedno obično ljudsko biće



jbte, al si me raznezio,..suza samo shto nije kanula,....toliko su retki ti normalni-obichni ljuDSki a iza shaltera, da ih treba zashtiti zakonom....ovo bre sve nadrdane furje-sitne dushe, a treba im hrana malog choveka da pokaze da ima neku moc i vlas'..

e , a da,, vidi sluchaj u apateki,..bila mi drugar'ca iz vankuvera, pa kupovala neke silne lekove po spisku shto je dobila, a na istom i bromazepam-ona pojma nema shta je to i trazi, a gospoj'ca u belom-a preko shaltera suknu plamen od petaest minuta,..pa jeste l vi normalni, pa to moze samo na recept, o boze, o shta sve necu da chujem, kakvi ste vi to sve ljudi,.bla bla truc !@*%$$$*&&%$#@@#$,..moja druga, kaze, pa dobro, izvinte, nisam znala i objasni odakle je i za spisak-poooveci i teta isporuchi sve ostale lekove i kada je videla skor na kasi, kaze bez blama- a da vam ja ipak dam onaj bromazepam?
Unfuckable Unfuckable 13:07 24.04.2009

Re: moje iskustvo

heh, pazi
odavno je poznato da je veeeelika većina tih faca po apotekama sve go nesuđeni medicinar koji nije mogao da skupi petlju i želudac za anatomiju ili patologiju, pa se onda malo igra lekara onako - odokativno, iza šaltera

Ali ovo što sam spomenuo, zaista je vidljivo - ponegde - trude se, tačno se oseća da je Neko malo rešio da obrati pažnju na odnos prema klijentima, pa se negde to lakše a negde teže implementira.
Logično, najteže je sigurno u "memli javnih preduzeća", ali...sačekajmo
sybil sybil 17:31 24.04.2009

Re: moje iskustvo

e svasta. a sta su onda biohemicari? neostvareni patolozi i ginekolozi. nece biti tako druze. znas li koliko su hemije teske, mislim organska, neorganska, analiticka. ne znas naravno, to moze da kaze samo onaj ko nije provodio noci i ispitne rokove resavajuci sinteze od po 1000 strana.
dakle, farmacija, a i ovo moje biohemija imaju nesto sto medicina nema, a to su- hemije koje nisu nimalo lake iako ne mora da se ide u mrtvacnicu.
uostalom, zasto je moralno problematicno mrzeti hirurgiju i mrtvacnicu i nemati stomak za to. zar ne moze neko da voli primenjenu hemiju i iz tog razloga ode na farmaciju recimo. po tebi je odgovor ne, to su se kompleksasi i neostvareni hirurzi. ili da mozda hoce da se bavi marketingom za lekove, posao super, putovanja, promene, televizija.
Unfuckable Unfuckable 21:59 24.04.2009

Re: moje iskustvo

sybil, primila si se k'o penzija :
rekao sam to o apotekarima (hajde da ne generalizujem - NEKIM - ali većina na koje sam naleteo pate od ovog poremećaja)
zato što - čitaj sad polako, da ne bih morao naknadno da objašnjavam :

obožavaju da zabadaju svoje nosiće tamo gde im nije mesto

zato što daju sebi pravo da "prepisuju" tj preporučuju lekove, kao vidari u XIV veku ("uzmite ovo za kijavicu" - a ovo leči samo - besparicu apotekara)

zato što daju sebi za pravo da sugerišu doziranje leka

zato što daju sebi za pravo da komentarišu ili komparijaju terapeutske efekte lekova bez sekunde kliničkog iskustva

zato što slepo veruju samo u preskripcije lekova koje su naučili na pamet (videti prethodni navod)

znaš li ti šta je njihov posao, zaista ?
- da izdaju lek na osnovu recepta koji je lekar prepisao, da ga smešaju (ako treba) i označe tako da pacijent ume da razume kako da ga koristi
(misce! da! signa! ili čuveni m.d.s.)
- da na svako pitanje tipa "...a šta da uzmem za moj rak pluća u poodmakloj fazi?" ne posegnu za nekim bućkurišem "Kurton - farma" da bi ga etomalo - tapnuli
nego da staloženo, ali ljubazno i bez gneva zbog gubitka profita kažu
"Molim Vas, idite kod svog lekara, mi smo apoteka i ne preuzimamo odgovornost za lečenje pacijenata"
dunja73 dunja73 22:42 24.04.2009

Re: moje iskustvo

Molim Vas, idite kod svog lekara, mi smo apoteka i ne preuzimamo odgovornost za lečenje pacijenata"



Fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker ...(na svakom nemackom leku stoji-inace cuvena recenica sa reklame)

ovo se odnosi , na objasnjenje apotekara o leku kao artiklu ,a ne davanje saveta i prepis terapije(mada nije iskljuceno ,ako isti ima pojam-a uglavnom NEMA ,jel)
doduse u Nem i nema na slobodnoj prodaji kao kod nas ,
tako da bas nesto i ako te "posavetuje " je tako nesto kako slikovito napisa kArtonPfarma..
razlika je apotekar i farmaceut
ovaj prvi je samo trgovac...
Unfuckable Unfuckable 22:49 24.04.2009

Re: moje iskustvo

razlika je apotekar i farmaceut

naravno da razlika postoji
kod nas nema mnogo razlike, u tome je keč
pretvorili su se u najobičnije - valjatore
sybil sybil 09:13 25.04.2009

Re: moje iskustvo

ja zaista nemam pojma o toj farmaceutskoj dekadenciji kod nas, ali mi je cudna stereotipna generalizacija, svi farmaceuti su iskompleksirani i neostvareni lekari i valjatori sumnjive robe. to nije tacno.
obožavaju da zabadaju svoje nosiće tamo gde im nije mesto

zato što daju sebi pravo da "prepisuju" tj preporučuju lekove, kao vidari u XIV veku ("uzmite ovo za kijavicu" - a ovo leči samo - besparicu apotekara)
posao farmaceuta jeste da preporucuje tzv. non-prescription drugs, lekove koji se kupuju bez recepta. recimo, farmaceut mora da zna da je brufen bolji za pms od andola jer deluje specificno na receptore za kontrakciju materice. zbog toga su se skolovali i polagali silne anatomije, patologije i fiziologije i zbog toga nisu obicni trgovci kako se to u narodu misli. kuzis?
zato što daju sebi za pravo da sugerišu doziranje leka zato što daju sebi za pravo da komentarišu ili komparijaju terapeutske efekte lekova bez sekunde kliničkog iskustva
duznost farnmaceuta jeste da kontrolise doziranje koje je propisao lekar. Znaci, kada se dobije recept od lekara na kome pise: lanolini 10 g vaselini 10g zinci oxidi 10g clotrimazole 10g clindamicini 10g M. D.S. Spolja duznost je farmaceuta da prekontroise doziranje (preko Phramacopoea, to su opasne knjige u kojima pise ndd najveca dnevna doza i npd najveca pojedinacna doza i najveca koncentracija spolja i ako je to prekoraceno, farmaceut je po zakonu obavezan da prepravi recept i izda pravilnu dozu. Ako to ne uradi moze da bude krivicno odgovoran za pokusaj trovanja ili ubistva. Farmaceut mora da pazi i zna i ne sme da pogesi. Jedan je nehoticno napravio kapi za oci za metanolom umesto etanolom, pacijent je oslepeo, farmaceut je na robiji. E i zbog toga farmaceuti nisu trgovci.
zato što slepo veruju samo u preskripcije lekova koje su naučili na pamet (videti prethodni navod)
nije tacno. postoje Pharacopoea knjige recepata, lekova, hemikalija.
znaš li ti šta je njihov posao, zaista ?
- da izdaju lek na osnovu recepta koji je lekar prepisao, da ga smešaju (ako treba) i označe tako da pacijent ume da razume kako da ga koristi
(misce! da! signa! ili čuveni m.d.s.)
pogledaj prethodno, please.
pitanje tipa "...a šta da uzem za moj rak pluća u poodmakloj fazi?" ne posegnu za nekim bućkurišem "Kurton - farma" da bi ga etomalo - tapnuli
nego da staloženo, ali ljubazno i bez gneva zbog gubitka profita kažu
"Molim Vas, idite kod svog lekara, mi smo apoteka i ne preuzimamo odgovornost za lečenje pacijenata"
e za ovo si u pravu ako se tako nesto dogadja. duznost je farmaceuta da posalje pacijenta kod lekara, a ne da se upusta u dijgnozu i terapiju..
Unfuckable Unfuckable 11:57 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

rekao sam to o apotekarima (hajde da ne generalizujem - NEKIM - ali većina na koje sam naleteo pate od ovog poremećaja)
sybil sybil 12:09 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

a ja ti kazem da pola tvojih zamerki ne stoji. duznost farmaceuta je da proveri doze, (ti to zameras, tako si napisao) savetuje i pomogne oko non-prescription drugs (i to im zameras, a to im je posao) i uputi na lekara kod prescription drugs (ovo je ok sto im zameras ako ne rade kako treba). i cemu onda toliki prezir prema farmaceutkinjama? zar ti nisu beli mantili bez hirurgije i mrtvacnice seksi?
Unfuckable Unfuckable 14:44 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

nisam se polno opredelio, što se tog "prezira" tiče, ali razmisliću : def sam naletao više na žene - farmaceutkinje iz kojih je vrištalo "ja sam, u stvari, doktorka samo je došlo do neke greške u spelovanju"
btw - hirurgija ume biti veoma sexy, ako baš insistiraš
ali sve što sam gore naveo - stoji, provereno.
Nema farmaceut zašto da proverava fuckin' doze napisane na receptu i potpisane und pečatirane od strane Nekog Ko Zna zašto je baš takve doze tražio da se izdaju.
Još manje ima prava da ih komentariše ili menja, jer za ishod terapije odgovara lekar - onaj što se potpisao i pečatirao, a ne farmaceut iz tople bezbednosti svoje fabrike novca.
Oko non-prescription drugs - pa tu i uzimaju najveću kintu jer lože ljude da se grip - leči.
Sugestija je - čudo, ali pola ovog prigovora ide i na račun konzumenata tih sugestija koji su poslovično skloni mistifikaciji svega i svakoga ko nosi beli mantil, a farmaceuti ih nekako - obožavaju. Zanima me samo kako bi reagovali kada bi neko spomenuo imaginarnu mogućnost da im uniforme budu neke druge boje, a ne bele - mora da bi pičvajz nastao
sybil, dear
vidim da me kapiraš kao neuhranjenog jer mi pokušavaš turiti u usta sve što ti padne pod ruku, čist Sizifizam
Unfuckable The Ručao
sybil sybil 15:23 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

nisam se polno opredelio, što se tog "prezira" tiče, ali razmisliću : def sam naletao više na žene - farmaceutkinje iz kojih je vrištalo "ja sam, u stvari, doktorka samo je došlo do neke greške u spelovanju"


pa, 99.9% te profesije su zene i ne znam zasto bas tu profesiju
prezires ako su ti zene na srcu.
btw - hirurgija ume biti veoma sexy, ako baš insistiraš

mislis dzek trbosek je sexy. duso, ti spinujes. evo zasto
Nema farmaceut zašto da proverava fuckin' doze napisane na receptu i potpisane und pečatirane od strane Nekog Ko Zna zašto je baš takve doze tražio da se izdaju.
Još manje ima prava da ih komentariše ili menja, jer za ishod terapije odgovara lekar - onaj što se potpisao i pečatirao, a ne farmaceut iz tople bezbednosti svoje fabrike novca.
to im je posao, zato nisu trgovci, tako ih uce, zato su se skolovali, pobogu.
Oko non-prescription drugs - pa tu i uzimaju najveću kintu jer lože ljude da se grip - leči.
nema sta da se lozi bilo ko. non-prescription drugs lece na primer pms i glavobolju i farmaceut je tu da posavetuje sta i koliko pojedinacno i dnevno, zato se skoluju. ne prodaje se tu secer i mleko pa da moze 5 i 10 litara na dan.
Sugestija je - čudo, ali pola ovog prigovora ide i na račun konzumenata tih sugestija koji su poslovično skloni mistifikaciji svega i svakoga ko nosi beli mantil, a farmaceuti ih nekako - obožavaju. Zanima me samo kako bi reagovali kada bi neko spomenuo imaginarnu mogućnost da im uniforme budu neke druge boje, a ne bele - mora da bi pičvajz nastao
ti umisljas da je cela ta profesija zal za statusom i elitom, aman. nije tacno. znam mnoge PhD iz biohemije i sl. nose plavi mantil jer je prakticniji i lakse se pere. Ja nosim plavi mantil dok radim u laboratoriji, svi misle da sam cistacica. so, what is your point. ljudi koji su ostvareni nemaju potrebu za trivijalnim demonstracijama moci, tipa beli mantil i asistent da ide po burek, mogu da nose i sareno. a kompleksasa u belom mantilu ima u svakoj profesiji. vidi, duso, ne moras bas u svemu da budes najpametniji i da najbolje znas. oslobodi se vise tog niko niko kao ja. licis na beogradjanku koja kaze: necu valjda da imam jednog momka k'o provincijalke.
Unfuckable Unfuckable 18:13 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

sybil dear
opet mi puniš usta, a ja sit
ne prezirem profesiju, nego pojedine bolide unutar te profesije, na koje sam većinom naletao
tvoj misaoni tok glede sexy hirurgije ide ka Džeku Trboseku, moj negde drugde, soribatjebiga
Dakle, hajde za one sa poremećajem pažnje, ponoviću
posao farmaceuta u apoteci je da (osim što spravlja magistralne preparate po utvrđenim ili dobijenim recepturama) izdaje lekove na zahtev fuckin' lekara fuckin pacijentu i da ih, prema tom fuckin receptu obeleži (to ti je ono 3x dnevno po 2 kapsule posle jela, recimo)
da uzme za to novac i da kaže "Doviđenja"

Većina onih koje sam ja sretao OVDE (Srbija, 21. vek)
napravi neko "tićemikažeš" facu gledajući u recepat i onda krene sa tekstom tipa
"...pa što Palitreks, majkumu...."

Primer II
"Imate nešto za glavobolju?"
Pored Plivadona recimo, koji bi sasvim dobro išao pa makar i u onoj skromnoj alu foliji, uvaljuje ti 5x skuplji "Plavadon" recimo, u šarenoj kutiji, sa manje tableta, obogaćen ničime a u istoj koncentraciji uz spiku da ti obavezno treba bar tri pakovanja. Dakle ti pričaš iz vizure nekog inostranog standarda i mene začikavaš što ti opisujem kako stvari idu ovde, pa još ja lupetam....idi !
Kompleksaša ima, zaista u svakoj profesiji, tu se potpuno slažemo.
Ima i "kompleksaša u belim mantilima", kao i kompleksa "belog mantila"
Tako da, nije ovo nikakvo prodavanje pameti kako ti pohita da me namažeš
nego se priča o različitim podnebljima, standardima, procedurama i poslovnom moralu, kao i etici.

ps : uf sybil, ako ja krenem da opevavam na šta ti meni sve ponekad ličiš...gde će se, i kako, sve ovo onda završiti ?
sybil sybil 18:41 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

Tako da, nije ovo nikakvo prodavanje pameti kako ti pohita da me namažeš
nego se priča o različitim podnebljima, standardima, procedurama i poslovnom moralu, kao i etici.

ok, izvini, potpuno priznajem da si bolje upucen u farmaceutsko poslovanje kod nas, ja pricam iz neke vizure in an ideal world. what the hell i know, godinama napolju.
ps : uf sybil, ako ja krenem da opevavam na šta ti meni sve ponekad ličiš...gde će se, i kako, sve ovo onda završiti ?
uh, sta ti je, totalno sam se samo salila, kao i za dzeka trboseka, mislila sam da se to vidi iz aviona.
posao farmaceuta u apoteci je da (osim što spravlja magistralne preparate po utvrđenim ili dobijenim recepturama) izdaje lekove na zahtev fuckin' lekara fuckin pacijentu i da ih, prema tom fuckin receptu obeleži (to ti je ono 3x dnevno po 2 kapsule posle jela, recimo)
da uzme za to novac i da kaže "Doviđenja
slazem se, samo jos in an ideal world i da proveri doziranje pre izdavanja recepta. believe it or not, farmaceut kontrolise lekara, niko nije nepogresiv. a sve to znam zato sto imam 2 farmaceuta u porodici. eto.


Unfuckable Unfuckable 18:49 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

ok sve jasno
(i ja sam se šalio ono na šta mi ko liči, btw)
ali - rekoh -
ovo se dešava u Srbiji (21.vek)
sybil sybil 19:05 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

da, u potpunosti razumem, u srbiji je poslovni moral problem (cast izuzecima), sto bi apoteke bile bolje. btw. bayerov aspirin je najbolji, to je tehnologija stabilizacije koju nemaju sve fabrike.
angie01 angie01 19:10 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

vidim da me kapiraš kao neuhranjenog


ja te pak dear, kapiram kao nekog, ko zeli pokazati shta je sve ulozio u sebe- da se vidi raskosh-imas/moze se:)))
angie01 angie01 19:11 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

u srbiji je poslovni moral problem (cast izuzecima),


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sybil sybil 19:14 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

really, ja ga kapiram kao prirodno i bez napora fenomenalnog.
Unfuckable Unfuckable 19:22 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

really, ja ga kapiram kao prirodno i bez napora fenomenalnog.

sybil...
sybil sybil 19:32 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

tako je to
angie01 angie01 19:42 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

sybil
really, ja ga kapiram kao prirodno i bez napora fenomenalnog.


ono moje znachi, ako se nismo razumeli- da nije neuhranjen!:)))
angie01 angie01 19:43 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

Unfuckable
really, ja ga kapiram kao prirodno i bez napora fenomenalnog.sybil...


jbte- koj' preokret!!!!
sybil sybil 19:47 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

angie01

sybilreally, ja ga kapiram kao prirodno i bez napora fenomenalnog.ono moje znachi, ako se nismo razumeli- da nije neuhranjen!:)))

well, neuhranjen-uhranjen je bila simbolika anyway.
angie01 angie01 20:14 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

je bila simbolika anyway.


ma shavtila sam- al sam zloupotrebila
Unfuckable Unfuckable 20:47 25.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

ma kak'i preokret b'e ng
to ti je prirodni sled mojih blogoduela sa sybil
malo se išamaramo, pa se posle izljubimo
srbende to...
angie01 angie01 00:11 26.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

Unfuckable
ma kak'i preokret b'e ngto ti je prirodni sled mojih blogoduela sa sybilmalo se išamaramo, pa se posle izljubimo srbende to...


aaaaaaaaaaaaaaa, pa shto ne kazete 'oma, nego ja stavila hoklicu, kokice, kaficu...
sybil sybil 03:43 26.04.2009

Re: opet si sela na naočare :)))) ?

da, da takva je nasa blogo-interakcija prava spbska
roseblue roseblue 17:44 25.04.2009

Šalteruša

Evo, videh sad ovaj blog na temu šalteruša. Nešto i ja napisah danas na ovu temu. Ja sam bivša šalteruša :) Ali tamo gde sam ja radila, i još uvek radim, ali ne na tom radnom mestu ovakvo ponašanje nije dozvoljeno. Sećam se kada smo mi u uniformama, pod konac gledali prekoputa u šaltere Poreske uprave gde se jeo masan burek, radnice sedele u majicama na bretele i pušile, maltretirale ljude. Užas jedan ! Kod nas u banci je to nedopustivo + svaki klijent koji se osetio uvredjenim od strane šlužbenika može da napiše žalbu, pa ti vidi :) posle. A i ako dodjes neuredan na posao, idi kuci sredi se pa se vrati.


Kakva nam je država,takvi su nam i državni službenici !
angie01 angie01 19:09 25.04.2009

Re: Šalteruša

Sećam se kada smo mi u uniformama, pod konac gledali prekoputa u šaltere Poreske uprave gde se jeo masan burek, radnice sedele u majicama na bretele i pušile, maltretirale ljude. Užas jedan ! Kod nas u banci je to nedopustivo + svaki klijent koji se osetio uvredjenim od strane šlužbenika može da napiše žalbu, pa ti vidi :) posle. A i ako dodjes neuredan na posao, idi kuci sredi se pa se vrati.


pa samo je u tome trik- da neko povdede rachuna o tome-shef sluzbe npr i sve bi bilo u redu-pravila su na zalost neophodna i terach robova sa bichem:))))
acky acky 23:18 25.04.2009

Re: Šalteruša


Kakva nam je država,takvi su nam i državni službenici !


Upravo tako !
lozacpera1 lozacpera1 20:29 27.04.2009

Razna iskustva

Ja imam razlicita iskustva sa salterima. Kad dodjem u postu na B. Brdu (ne glavnu nego onu malu blizu benzinske pumpe) nije mi problem da sacekam red jer vidim da ljudi rade brzo i nikad se nisam zadrzao duze od 20 min. Nisam nervozan kad vidim da je red jer znam da cu zavrsiti najbrze sto je moguce, sluzbenici pricaju iza saltera, ponekad i kafu kuvaju,ali posao ne trpi. Kad menjaju smenu tu se malo stvori guzva, to je zbog procedure, brojanje para i slicno. Za njih pohvale.
Sa druge strane dva dana se psihicki spremam za odlazak u policijsku stanicu po licnu kartu, pasos (nove jos nisam vadio) ili da produzim registraciju. 30 minuta po jednoj registraciji !!! + odnos Cim si ti dosao u policiju mora da si nesto zgresio, pa hajde da proverimo jel ti neko u familiji osudjivan, mozda neko nije platio porez... Aman dosao sam da produzim dokumenta, da zavrsim neki posao ne da gubim vreme u redu. I sta ce uostalom svi ti papiri da se vade u policiji? Sto to ne moze da se zavrsi u opstini? Kakve veze imaju kriminalci i registracija vozila? Necu da pored mene vode uhapsene ljude dok cekam u redu.
A jednom sam se i uplasio malko. Zamislite gde u banci. Odem ja u Societe generale(valjda se tako pise) da dignem neke pare. Sve nasminkano, klima radi, vrata blindirana dupla da ne zbrise neko sa parama. Stanem u red, ispred mene troje ljudi. Cekam. Cekam. Cekam... Posle pola sata pogledam u sluzbenicu a ona zagledana negde kroz nas namesta kosu, pogled izgubljen u daljini kao u horor filmovima. Mislim se u sebi ova sad kad izvadi neku macetu pa pocne da nas vija po banci gotovi smo, sve ce nas pobiti. Cekam i dalje... I u tom cekanju mi prodje sat vremena, ej treci u redu a sat vremena cekam na red. Posle toga sam izbegavao tu banku, i to i dan da nas cinim.
angie01 angie01 21:58 27.04.2009

Re: Razna iskustva

Cekam. Cekam. Cekam...


:))))))))))))))))))))))))

moja drugarica za sluchaj sup-a za lichna dokumenta, ponese hoklicu i sudoku!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana