Smeju li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?

Vesna Knežević Ćosić RSS / 01.05.2009. u 13:19

- Treba da napravis grupu na Fejsbuku «Srpski domacin u raljama sexa» i objavis da knjige ima i na kioscima Future Plus - savetovao me je Boban Stojanovic.

- Okači neke delove knjige, sta se zezas - dodao je Adam, dok smo srkutali hladan nes u kafeu.

- Nemam vremena, ne otvara me u faci da se bavim marketingom za svoju stvar, lakse bih za drugog - gundjala sam.

- Smisli, snadji se, nadji vreme, ne izvodi, majke ti - nisu odustajali u prijateljskom ubedjivanju.

I ja smislim, naravno, al po sistemu - brigo moja predji na drugoga. Napisem kcerki email, jer je pred prvomajske praznike zapalila u Holandiju i zamolim je da mi napravi na Fejsu grupu «Srpski domacin u raljama sexa».

Marijana
Marijana
Marijana savesna, ljubi je majka, napravi odmah. I okaci iz uvoda citat o devojackom promiskuitetu na beogradskoj likovnoj akademiji. Inace, taj deo je malo klizav, pa sam pitala moju drugaricu Majdu jel oce pod imenom ili jok, kaze, no problem, pod imenom bre, na sta ti ja licim!

Huh! Evo tog dela:

- Dok sam studirala na beogradskoj akademiji slikarstvo, mnoge koleginice sa klase i ja, vodile smo naizmenično ljubav sa jednim kolegom sa vajarstva- uz smeh mi je poverila moja prijateljica, slikarka Majda Vojniković Štimac.
- Bio je dobar u krevetu i išao je od jedne od druge, po preporuci. I sve je bilo super dok nije provalio da ga jedna drugoj nabacujemo, pa se užasno uvredio. Valjda je o sebi mislio da je veliki osvajač, a bio je samo savršena seks mašina. Ne znam zašto, ali to ga je dotuklo, iako ga se sve rado sećamo.
Majda vec dugo živi u Holandiji i priče o beogradskom vajaru R. jedno vreme su začinjavale naše večernje šetnje duž mnogobrojnih amsterdamskih kanala.
- "R" je bio strašan jebač, ali onako, sladak sa šlagom, mirisan, osetljiv, sve - i usta i prsti i koža i ritam i priča. I ono što se podrazumeva kod slikara - oči! - objašnjavala mi je prijateljica, uz izričitu tvrdnju:
- Zato su slikari dobri jebači, uglavnom, ako jebu, mada ima i onih koji to ne rade, uopšte. Dobri su, jer nisu slepci kao većina muškaraca, koji vide plen na daljinu ali ga ne vide posle ulova - ne u detalj. Pa tako po principu - u carstvu jednookih... "R" je bio - savršen!
Dok mi je tako pričala, mogla sam bez muke da zamislim i studio i peć na drva i živu vatru koju vajar potpaljuje crtežima.
- Dodaj tome vino i hleb i kestenje i jagnjeću kožu preko koje se baca čaršav iz predostronosti, jer ko zna kakve sve picajzle gmižu kroz krzno... - dopunila je Majda ljubavnu sliku, smejući se.
I naravno da sam bila neopevano radoznala šta se dogodilo sa tom srpskom ljubavnom mašinom i koja ga je srećnica trajno osvojila.
Majda je samo odmahnula glavom. Pogledala sam je upitno, ništa mi nije bilo jasno, mislim, čemu skepsa!? A onda mi je objasnila:
- Znaš, u isto vreme kao frajer je bio neupotrebljiv, na prvi dijalog, jasno - pa koja se navuče, zbog seksa, pa pravi na primer život, ili karijeru ili decu sa njim i očekuje nešto u tom smislu - tako joj i treba...
- Hmm! - sada sam ja odmahivala glavom: - Šteta!
- Tjah, kako se uzme. Jer, njega inače ima za šest riba odjednom. I viška da ostane, i šteta je da se ne deli kad ga toliko ima... Za godinu dana na akademiji - pročuo se. I ispade da nije ni znao, da je popularan na preporuke. A kako kod nas važi pravilo - ako ne popušiš cigaru i ne ispričaš, ko i da nisi, a akademija mala - stiže i do njega aber.
- Kakva je bila reakcija - pitam.
- Heh, reakcija je bila neočekivana. Uvek misliš svaki bi se otkinuo i desnicu svoju dao za takav glas, ali vidiš, on se osetio ko žrtva iz policijskog izveštaja o masovnom silovanju.
Majdina priča o potentnom beogradskom vajaru, uz veselu opasku da ga se "rado seća", te da postoji veliki buket radosećajućih dama, toliki da bi lako mogao da se oformi fan klub i udruženje za širenje dobrog glasa o seksualnim moćima ovog srpskog pastuva - uopšte nije retkost.

I pogledam ja to i vidim omah posle citata dijalog moje kcerke Marijane i Majdinog sina Vida. Evo sta kazu mladunci, tj kako se zezaju:

Vid Štimac schreef:
...thé f*ck?!?!
...svidja mi se sto je 'R' pod anonimom, a moja keva sa sve devojackim i prvobracnim prezimenom....
...e ovo kompromitiranje na bukafejsu cu da eksploitisem gore nego onaj put kad sam je uhvatio da krije joint... hmmmm... *okrece pogled na gomilu od nekih dvadesetak neispeglanih kosulja...*

Marijana Cosic schreef:
ahahahhahahahha, al' ne moz' reci da ti majka nije fatalnica :).
mojne si surov sa 'shuljama :p. zafrljachice mi stafelaj u glavu kad me bude videla. ::)


E sad, ovo dvoje su mangupi lajavi, sa smislom za humor i zezanje i dusom dovoljno sirokom da kapiraju svoje mame, a i kad se uskopiste, padaju na jeftin stos u vidu finog rucka i dobre price, pa oce i da zazmure na ono sto im bas nije po cefu.

Ali, sta da radi mama cija deca, iako odrasla, misle da im roditeljka ima andjeoska krila i 12 oreola i zahtevaju odgovarajuce leprsanje i permanentno svetlucanje?

Evo sta hocu da kazem.

Zove mene jedna stara prijateljica, ljuta. Kaze, jel si ti bre normalna, sto si me turila u knjigu?

Kazem, nisam bre, majke mi! I stvarno nisam.

Kaze, jesi bre, ludaco, priznaj, prepoznala sam se.

Iju, kazem, nema te bre, mogu se zakunem.

Kaže, ima ima ima!

Ma gde bre ima!

Tamo u poglavlju "Kancelarijska seva".

Kazem, jebote, si normalna, gde se bas tu nadje!?

Kaže, pa znas da imam ljubavnika i da se vidjamo kod njega u ofisu i to si napisala.

Kazem, jebote, pa samo pise "ofis", to je opste mesto, alo! Prepoznala si se u opstem mestu bre!

Ne znam nista, mrak mi pao na oci, sta ako deca procitaju!?

Kazem, nece bre, boli ih dupe da citaju moje knjige, a i to je bre opste mesto, alo alo, luda glavo!

Kaze, al poznace me, napisala si i da "ona" strika od nervoze, a svi znaju da ja volim ručne radove, ako me deca provale, ne znam sta cu....

Dijalog je bio jos ludji, ma, neprepricljiv.

I sad, pitam ja vas, smeju li mame da puse dzoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks, ili to nikako ne valja za njihov imidz, pa bi ipak morale da budu kao iz citanke, smerne i pozrtvovane i nista nista drugo?

Atačmenti



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 13:37 01.05.2009

simetrija

gorran2 gorran2 13:47 01.05.2009

Možda je trolll

ervetor ervetor 13:38 01.05.2009

DZOINT

Najdobronamernije... ipak mislim da se pise dzoint a ne djoint.
Kazezoze Kazezoze 14:17 01.05.2009

Re: DZOINT

ervetor
Najdobronamernije... ipak mislim da se pise dzoint a ne djoint.

najdobronamernije... joint se ne pishe on se pushi
u 'olandiji sve mame, ako zhele, duvaju...glupo je sakrivati.
ista stvar je i sa seksom.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:29 01.05.2009

Re: DZOINT

ervetor, fala ti ko bratu, ispravila, ima jos greskica, al boze moj:)

kaze, kazi im bre! s'izvora poldera:)p
urbanosaurus2 urbanosaurus2 17:25 01.05.2009

Re: DZOINT

smeju li mame da puse dzoint


Kazezoze Kazezoze 21:48 01.05.2009

Re: DZOINT

urbanosaurus2
smeju li mame da puse dzoint



djes' urbi' care, jel' produvala baby-anarhist?
josh je rano, jel' tako- tako je!

ervetor ervetor 17:16 02.05.2009

Re: DZOINT

u 'olandiji sve mame, ako zhele, duvaju...glupo je sakrivati.
ista stvar je i sa seksom.


Nemam nista protiv <_<
Ali nemam ni slobodu kretanja
i.cvorovic i.cvorovic 13:50 01.05.2009

Nadam se da ne zivite od pisanja knjiga...

...inace cete umreti od gladi. Najdobronamernije vas savetujem da ako mislite da prodate koji primerak, ne objavljujte ni delic na internetu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:34 01.05.2009

Re: Nadam se da ne zivite od pisanja knjiga...

Nadam se da ne zivite od pisanja knjiga... #Link Replika: 0...inace cete umreti od gladi. Najdobronamernije vas savetujem da ako mislite da prodate koji primerak, ne objavljujte ni delic na internetu.


leleee, gos'n cvorovicu, nek' ste mi rekli!

:)p
rumtitituki rumtitituki 08:24 02.05.2009

Re: Nadam se da ne zivite od pisanja knjig

i.cvorovic
...inace cete umreti od gladi. Najdobronamernije vas savetujem da ako mislite da prodate koji primerak, ne objavljujte ni delic na internetu.


Knjiga je smesna, na nivou Grabljivice ili vec cega takvog sa trafike. Sa terminom "knjiga" ima vise dodira po formi nego po sadrzini. Prati je "bombastican" naslov i provokativne korice i to je najveca uzdanica u materijalni dobitak.

Ali, sve ima svoju publiku i ne bi me cudilo kada bi se dobro prodavala.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:22 07.05.2009

Re: Nadam se da ne zivite od pisanja knjiga...

Ala kasnim...izvinjavaj...nego ovo sa objavljivanjem delova knjige na netu, ja se izvinjavam, ali ne bih se složila. Sve moje priče i još poneka Goričina, iz Priči nikad kraja, su objavljene na netu, pa šta? Evo ga već peto izdanje knjige od oktobra, pa računaj...net je kao što su nekada bile novine, u kojima su se prvo knjige objavljivale u delovima.
sybil sybil 14:01 01.05.2009

tako to biva

cim neko pokrene temu o zenama koje se ponasaju kao muskarci nastupa prava muska frututma.

ilustracija: samanta jones u suzama. james has a small dick.
sybil sybil 17:47 01.05.2009

Re: tako to biva

sad se setih. pricamo pre neki dan na poslu i muskarci pocnu temu u stilu prosecne amerikanke idu na male strip show subotom uvece, strasno popularna zabava za zene. i uz zgrazvanje konstatuju da su za sve krive trash serije tipa sex and the city. mi zene jedva se uzdrzavamo da ne puknemo od smeha, da, da serije su krive.

sex and the city

ElectricDreams ElectricDreams 19:53 01.05.2009

Re: tako to biva

sybil
cim neko pokrene temu o zenama koje se ponasaju kao muskarci nastupa prava muska frututma.

ilustracija: samanta jones u suzama. james has a small dick.


Carice!!!
To mi je omiljena epizoda...
Mada je još bolja kad se žali da onaj lik ima preveliki Pa je Keri pita: ko si ti? Goldiecocks?
palilula92 palilula92 22:49 01.05.2009

Re: tako to biva

a kad joj se pokvario vibrator pa isla u radnju da kupi novi
sybil sybil 11:42 02.05.2009

Re: tako to biva

meni je small dick legendarna. zaplet ide: samanta nece odmah, nego ce da ceka kao sto se to radi u relationshipu. posle nekoliko nedelja se baca na krevet, sad odmah, ne mogu vise da cekam. i sledeca scena je njeno zacudjeno-razocarano lice, nije valjda to to, nista se ne oseca. kulmanacija je kad se rasplace pred drugaricama, a one je tese, mozda je dobar na jeziku.
dobra je i ona na svadbi kad se keri ukoci zbog rabbit seksa.
dexter92 dexter92 22:26 02.05.2009

Re: tako to biva

Mislite da je ceo 'tradicionalni moral' izmisljotina tipova sa malim kitama?
sybil sybil 04:57 03.05.2009

Re: tako to biva

jasta.

sad se setih i epizode zvane Mr. Pussy. "He is known for going down on women. Enjoy!" "Hang on, honey, you do not fall in love with Mr. Pussy, you enjoy him and then set him free!" Sarlota htela da zapocne relationship i pozove ga na egzoticno voce i pricu. A Mr. Pussy ne zna nista da prica, samo zamislja da je passionfruit pussy, tzv. glupi pussy worker.
dexter92 dexter92 22:34 03.05.2009

Re: tako to biva

Znas kako ja to posmatram.
Sa prodorom zenske emancipacije doslo je do toga da zena ne zavisi vise od muskarca. Posto su namirene osnovne zivotne potrebe (hrana , stanovanje, odeca) moglo bi da se predje i na 'zabavu'. Odatle ceo S&C fenomen. U seriji se eksploatisu 'laki i glupi(i naravno zgodni)' muskarci. Slican trend ('eksploatacije') je bio 80ih pri cemu su u fokusu bile recimo sisate plavuse.
Ipak , zenski san je i dalje bogati baja (Mr.Big) sto odstupa od ideala zenske emancipacije. Ali ok, sva 4 karaktera su razlicita...
sybil sybil 02:02 04.05.2009

Re: tako to biva

ne, pazi, postoji ona prica o reproduktivnom benefitu. genetika debatuje musko-zenske odnose, ljubav, seks, sve u kontekstu opstanka potomstva i reproduktivnog benefita. liberali, sa druge strane kazu, nature, how do you mean nature, nature is change.
genetski koncept musko-zenskih odnosa podrazumeva univerzalnu i konstantnu ljudsku prirodu. ako je siroko genetsko nasledje isto za sve ljude da li su i musko-zenski odnosi isti? ne, naravno. liberalizam kaze-to su konvencije, a konvencijama treba stati na crtu i menjati ih, u protivnom nema progresa. geneticari nisu impresionirani. mozes da menjas konvencije, ali ljudsku prirodu ne. koji je ispravan pristup od ova dva?
da li su musko-zenski odnosi genetski fenomen ili fenomen kulture?
I jedno i drugo.

dexter92 dexter92 10:18 04.05.2009

Re: tako to biva

Mislim da su pre fenomen kulture ako se tako moze reci. Vremenski period od par decenija je suvise mali za neku masovnu genetsku promenu.
U sustini, sa prelaskom na robno-novcanu privredu svet se vrti oko novca. Danas ga (u nekim sredinama) poseduju zene u dovoljnim kolicinama , pa mogu da kreiraju lifestyle.
Ja i u Beogradu primecujem promenu. U vecernjem izlasku je sve vise zena, cini mi se da ih ima cak i vise nego muskraca dok je pre recimo 10ak godina taj odnos bio 60:40 u korist ,to jest na shtetu :) , muskaraca.
Izlaze u vecim grupama, piju alkohol, voze dobra kola, imaju touch-screen telefone...dakle usvojile su neki koncept zabave koji je ranije bio svojstven muskarcima.
Druga stvar. Kada zena trazi muskarca ona u svoju jednacinu 'pozeljnog muskarca' ubacuje i vlastiti status. Ako je solventna onda moze i da se 'provodi' , ako nije onda bi pre da 'se uda' po mogucstvu za solventnog partnera.
sybil sybil 13:52 04.05.2009

Re: tako to biva

samanta: zene danas imaju komfor i luksuz da tretiraju muskarce kao robu. evo ja pre neku noc. hej, babe gota go, catch you later.

sarlota: jesi sigurna da to nije zbog toga sto te nije posle zvao.
Milan Novković Milan Novković 13:56 04.05.2009

Re: tako to biva

cini mi se da ih ima cak i vise nego muskraca

Onomad su jedne novine ovde u Londonu prenele vest kako u Centralnom Londonu ima 20,000 više žena nego muškaraca starosti 20-30 godina.

Tako, mora da su i muškarci što beže prema periferiji odgovorni za skoro duplo brži rast cena nekretnina na periferiji nego u centru :)
rembo rembo 14:03 01.05.2009

Hvala!

Hvala!Ratko Vul.
palilula92 palilula92 14:09 01.05.2009

hm

smerne i pozrtvovane


ali ne iskljucuje da u isto vreme mogu i

I da puse djoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks



pa mi smo super mame, sve radnje radimo
dunjica dunjica 14:19 01.05.2009

prioriteti

I sad, pitam ja vas, smeju li mame da puse djoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks, ili to nikako ne valja za njihov imidz, pa bi ipak morale da budu kao iz citanke, smerne i pozrtvovane i nista nista drugo?


Mame treba da budu slobodne, samosvijesne i svojih života gospodarice da bi bile majke kojima se djeca ponose i s kojima se rado identificiraju. E sad, to s džointom, pijankama i neodlučnošću s kim bi da se krešu mož značit i ovo i ono.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:47 01.05.2009

Re: prioriteti

Mame treba da budu slobodne, samosvijesne i svojih života gospodarice da bi bile majke kojima se djeca ponose i s kojima se rado identificiraju. E sad, to s džointom, pijankama i neodlučnošku s kim bi da se krešu mož značit i ovo i ono.


da da da da! u pravu si dunjice, to je to slobodno, a samosvesno.

ja od kad imam decu, ko imanuel kant, uvek se pitam da li je nesto ok, ili nije, i iz njihovog ugla, a bogami, i njih, tj decu, pitam:) ja sam kooperativna kewa:)p


dunjica dunjica 15:21 01.05.2009

Re: prioriteti

i iz njihovog ugla, a bogami, i njih, tj decu, pitam:) ja sam kooperativna kewa:)p


ta sam, pa mi drago čuti da nas takvih ima i kod nas/vas, jer me nagrdiše na pasja kola moji balkanezerski prijatelji da sam preliberalna mama što pitam i podmladak, na kojem svijet ostaje, za mišljenje ;-P
zeks92 zeks92 14:22 01.05.2009

Zelena je travica ...

...vesela mi glavica!

jesen92 jesen92 14:27 01.05.2009

Hej..

..Vesna, ne znam kako si ranije radila u vezi prodaje knjiga ali sa ovom si bas zakazala...Ja sam ti trazila jos zimus...i ti rece sad ce izdavac ovo ono....ovde kod mene, u dve/tri knjizare koje nesto vrede, nema knjige....Nije Beograd Srbija...btw...dobronamerno te podsecam da si citat o ovom baji vec prilozila na blogu o knjizi i da su se cak javljale neke blogerke koje su ga takodje "poznavale"...

...a to, za mame....mislim da nema pravila mada vecina dece zeli da misli da su mame andjelcici al dal stvarno tako misle to je druga stvar...
sybil sybil 14:33 01.05.2009

Re: Hej..

kad rece ovo za mame, andjele i knjige.

ima u jednom romanu naseg pisca opis na temu mame i seks..... da ti se zivot smuci, da se momentalno ispovracas, bacis knjigu u bunar ili mutnu savu i odgledas dvodnevni bergmanov filmski maraton.
s tim u vezi, vesna je pravo osvezenje. go, vesna, go.
kako se narucuje knjiga? jel moze preko interneta ili mora da se kupi?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:37 01.05.2009

Re: Hej..

ma znam jesen92, da sam zakazala, huh, al nema veze, igramo se:)p
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:45 01.05.2009

pvice za zivce

e sad cu se zavalim, otvorim ginis i citam komentare... ajmo zene, ajmo zene...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:51 01.05.2009

Re: pvice za zivce

stosicu, zene se obicno stisnu kad su 'vake teme:) a kad progovore, ondaK se stisnu mushkarci, pa ti vidi:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:02 01.05.2009

Re: pvice za zivce

vesna, bogami ja stiso limenku bud lighta pa ne pustam, i ceka zene da progovore...
Spiridon Spiridon 15:12 01.05.2009

Re: pvice za zivce

zene se obicno stisnu kad su 'vake teme


ove nase djevojcice sabloga bogumi se ne stiskaju. Eno imas i blog dje se jedna nasa blogerka pobila u kafanu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:14 01.05.2009

Re: pvice za zivce

ove nase djevojcice sabloga bogumi se ne stiskaju

oh, gde si najveci svaleru medj blogerima, i najveci blogeru medju svalerima...
nego, na koje konkretno mislis,
Spiridon Spiridon 15:19 01.05.2009

Re: pvice za zivce

oh, gde si najveci svaleru medj blogerima, i najveci blogeru medju svalerima...


da mi je to napisao Strongmen pa i da se zamislim, a ovako ...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:21 01.05.2009

Re: pvice za zivce

Spiridon
oh, gde si najveci svaleru medj blogerima, i najveci blogeru medju svalerima...


da mi je to napisao Strongmen pa i da se zamislim, a ovako ...

pazi, strongmen u poslednje vreme pravi previse slovnih gresaka, pa mu zene to zameraju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:12 01.05.2009

Re: pvice za zivce

stosicu, zene se obicno stisnu kad su 'vake teme:)

tako je, jer onaj koji prica - ne radi.
muskarci su poznati po 'vakim temama (da ne kazem, lovackim pricama)
te stimuvezi, toliko o (njihovom) - radu.
Unfuckable Unfuckable 22:34 01.05.2009

Re: pvice za zivce

. Eno imas i blog dje se jedna nasa blogerka pobila u kafanu.

kaj sam propustio ?
gdi je šorka u kafani?
daj neki link, hint, opis svojim rečima ....nešto ?

Vesna : mame ne da smeju, nego treba da puše džoju, piju ginis i imaju ljubavnike
zeks92 zeks92 23:01 01.05.2009

Trebe

Unf ... daj i meni jedno trebovanje
Spiridon Spiridon 00:00 02.05.2009

Re: pvice za zivce

kaj sam propustio ?
gdi je šorka u kafani?
daj neki link, hint, opis svojim rečima ....nešto ?


pa u Novom Sadu u nekom kaficu, ispred klonje, bile su 3 blogerkeeeeeee ...

mislim da je Vlasta nabola neku ribu. Secam se samo da bi i ja isto reagovao da sam bio na njenom mestu. Ma mora da se secas, kacili smo slike nindzi, kung fu pande, kapetana mikija ...
Unfuckable Unfuckable 00:09 02.05.2009

Re: pvice za zivce

aaa, pa to je history
ja rek'o ima neki apdejt
sentinel26 sentinel26 14:59 01.05.2009

Ja mislio

da je ta tvoja knjiga već rasprodata, ... kad ono ...

A što pitaš samo za mame ?
Da li to znači da stavovima djece daješ malo veći značaj u odnosu na okolinu ?

A što ne bi smele

Džoint pušit zdravlje rušit,
I cigare za velike pare
Piti ginis to je in
I ljubiti muško nešto
Sakriti se pritom vešto
Bolje imat' dobar seks
Nego jesti rdjav keks
A štrikeraj u ofisu
Ispravan je po propisu
Kakav imidž i bakrači
Slikari su sad najjači

S.26. 01.05.2009.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:16 01.05.2009

Re: Ja mislio

A što pitaš samo za mame ?


zato sto se tate qrche s ovakvim stvarima (droga, pice, zene i sav taj rokenrol), klasik, al mame, heh, mame, to je onda klizavooo i ko sto rece moja drugarica - zamisli da me provale deca, a deca konji veliki, al dobro, njena frka ko planina, nece kvari sliku tvoju ljubim mama fazon valjda:)

shumska shumska 22:56 01.05.2009

Re: Ja mislio

E, izvinjavam se ako previše otvoreno pitam, a kako je to vaša kćerka uspela da "zapali malo u Holandiju za vreme prvomajskih praznika"?
Mislim i ja bih, ali nikako da provalim KAKO, pa ako biste mi šapnuli na koju foru, baš bi me obradovalo...
ipsi ipsi 00:20 02.05.2009

Re: Ja mislio

shumska
E, izvinjavam se ako previše otvoreno pitam, a kako je to vaša kćerka uspela da "zapali malo u Holandiju za vreme prvomajskih praznika"?
Mislim i ja bih, ali nikako da provalim KAKO, pa ako biste mi šapnuli na koju foru, baš bi me obradovalo...


Pa, opozicija....
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:07 02.05.2009

Re: Ja mislio

E, izvinjavam se ako previše otvoreno pitam, a kako je to vaša kćerka uspela da "zapali malo u Holandiju za vreme prvomajskih praznika"?
Mislim i ja bih, ali nikako da provalim KAKO, pa ako biste mi šapnuli na koju foru, baš bi me obradovalo...


nema fore, samo rad, u doticnom slucaju prosek preko 9 i poziv na neki skup talentovanih studenata drame. zadovoljni?

mislim, to ako vas zanima razlog, a ako vas zanimaju finansije, ima za dz avionskih kompanija, jeftinije do Eindhovena nego do Lajkovca.

e da, kad sam ja bila student, imala sam losiji uspeh, al sam mogla da putujem gde ocu, ocu kazem nisam morala ovo i ono, samo odem, tako da, prozivka normalnog sveta koji se malo mikne iz grotla ne valja se, prozivaj one koji su nas u grotlo uvalili.

:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:46 02.05.2009

Re: Ja mislio

A što pitaš samo za mame ?
Da li to znači da stavovima djece daješ malo veći značaj u odnosu na okolinu ?


o, da, decji stav je najbitiniji, bar meni. ostalo me zabole...
:)
shumska shumska 17:06 02.05.2009

Re: Ja mislio

prozivka normalnog sveta koji se malo mikne iz grotla


Ja nikog ne prozivam, pristojno sam pitala.
loader loader 15:06 01.05.2009

Mama-tata, tata-mama..!

Smeju li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?
Smeju,
ako im tate dozvole ! :)





Spiridon Spiridon 15:35 01.05.2009

ja bih promenio naslov u

Stižu li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?

puno mi je prirodnije ...
dunjica dunjica 15:39 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

Spiridon
Stižu li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?

puno mi je prirodnije ...


Baš tako, to je pravo pitanje!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:48 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

Stižu li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?

puno mi je prirodnije ...


njushim eskivazhu odgovora na pitanje iz naslova, s ovim "stizhu li", mis'im, aj se vadimo na zauzetost:)p

mozemo i silogizam da napravimo, ni jedna mama nema vremena bla bla bla, al opet, zamisli, petak vece,deca kod bake, il na eskurziji, il u skitnji, a mama, jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?
Spiridon Spiridon 15:55 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?


sve si bobrkala =)

postene su valjda ove koje puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika (a stizu i da opeglaju). Pa neces valjda da peglas u petak uvece ako vec imas toliki manevarski prostor?

mozda gresim ali zaista u ovo verujem
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:23 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u



postene su valjda ove koje puse dzoint, piju ginis...(a stizu i da opeglaju). Pa neces valjda da peglas u petak uvece ako vec imas toliki manevarski prostor?







Pazi, kad me mrzi da peglam.
gorio92 gorio92 16:45 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

al opet, zamisli, petak vece,deca kod bake, il na eskurziji, il u skitnji, a mama, jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?

Ma i ako nije petak, šteta takve okolnosti straćiti u peglanje ;-)
dunjica dunjica 17:00 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

njushim eskivazhu odgovora na pitanje iz naslova, s ovim "stizhu li", mis'im, aj se vadimo na zauzetost:)p


Što se tiče zauzetosti, to je majkama na Balkanu često teško razumjeti, jer im je baka/tetka/komšinica-servis najnormalniji resurs u podizanju djece, a nekima i glavni (znam dovoljno majki koju vlastitu djecu viđaju samo kada "imaju vremena", što nije prečesto, dok djecu podižu gorepomenuti "servisi" ).

Elem, moja realnost je da su majke preopterećene svojim multipraktik ulogom: profesija, kuća, djeca, uz evtl. pomoć emancipiranih očeva i zato Spiridonovo gornje pitanje smatram Pitanjem svih Pitanja u ovom kontekstu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

Spiridon
jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?


sve si bobrkala =)

postene su valjda ove koje puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika (a stizu i da opeglaju). Pa neces valjda da peglas u petak uvece ako vec imas toliki manevarski prostor?

mozda gresim ali zaista u ovo verujem

ne, postene su one koje puse dzoint, piju ginis i imaju ljubavnika (dok muzevi peglaju).
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:54 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

mozda gresim ali zaista u ovo verujem

da znas da se slazem s tobom, ne znam zasto ali uvek se slazem
nsarski nsarski 20:48 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

a mama, jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?

Petak je popodne

Petak je popodne a ti umorna k'o pas
muz ti je na sastanku a kcerka ima cas
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Muz ce doci oko sedam umoran i ljut
vecerace cutke pa ce s drustvom u sah klub
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Sutra ce na pecanje a kcerka na matine
opet bices sama kao mnogo put pre
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Stojis pred ogledalom na usne stavljas ruz
koji ti je jos odavno poklonio muz
a onda ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Sutra ti je rodjendan a samo ti to znas
setice se tek za ruckom kad im tortu das
a muz ce te poljubiti i reci "nisam kriv
jer koliko briga na glavi nosim dobro je da sam ziv."
jesen92 jesen92 22:48 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

njushim eskivazhu odgovora na pitanje iz naslova, s ovim "stizhu li", mis'im, aj se vadimo na zauzetost:)p
...za pivo i dzoint svaka mama moze da nadje vremena a za ljubavnika mora da bude dobro organizovana.... i da nema drugarice koje ce da je ture u knjigu pa da citaju i deca i komsiluk....
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:56 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

nsarski
a mama, jel sme onda mama sav taj rokenrol, il treba ko poshtena zena da pegla?

Petak je "



miloradkakmar miloradkakmar 23:12 01.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u

Spiridon
Stižu li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?

puno mi je prirodnije ...

Spiridone , imam predlog , da se se ispred " puše " , " piju " , " imaju " doda " po ".

PS Da se ne shvatim pogrešno , to predlažem zbog njihovih prevelikih obaveza.
Spiridon Spiridon 00:02 02.05.2009

Re: ja bih promenio naslov u


da znas da se slazem s tobom, ne znam zasto ali uvek se slazem


mozda zato sto si potajno zaljubljen u mene pa me navlacis na tanak led
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:20 02.05.2009

j.j.cale

jao bre, nsarski, ge me nadje s j.j. cale uhhh, ja ginem za tihuanom, lelee...
:)
adam weisphaut adam weisphaut 15:52 01.05.2009

Mislim da da,

I sad, pitam ja vas, smeju li mame da puse dzoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks,

samo je poželjno ne baš pred decom...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:05 01.05.2009

Re: Mislim da da,

samo je poželjno ne baš pred decom...


nish pre decom, si lud adame, samo ilegala! tj za ilegalu pitam, kakav je stav:)p
urbanosaurus2 urbanosaurus2 17:27 01.05.2009

Re: Mislim da da,

ma opushteno... :]
bolje dzoint pred decom, nego alkohol...

adam weisphaut adam weisphaut 17:30 01.05.2009

Re: Mislim da da,

tj za ilegalu pitam, kakav je stav:)p

Pa ja cenim da stariji mladunci već kapiraju da su im mame živa bića
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:37 01.05.2009

Re: Mislim da da,

Pa ja cenim da stariji mladunci već kapiraju da su im mame živa bića


svidZa mi se ovo - "ziva bica":)

dunjica dunjica 18:21 01.05.2009

Re: Mislim da da,

ziva bica


kada sam, dok je moja Dunja još bila mala, u očaju znala reći: "I ja sam živo biće!", njoj je to očigledno zvučalo strašno, jer bi briznula u plač i rekla: "Nisi ti nikakvo Biće!"
Milan Novković Milan Novković 16:24 01.05.2009

Ovom čoveku bi...

...Uvek misliš svaki bi se otkinuo i desnicu svoju dao za takav glas, ali vidiš, on se osetio ko žrtva iz policijskog izveštaja o masovnom silovanju....

...znači, trebalo dati beneficirani radni staž po više osnova :)

(cenim da na jesen neće biti manjka kandidata na vajarstvu :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:30 01.05.2009

Re: Ovom čoveku bi...

...znači, trebalo dati beneficirani radni staž po više osnova :)


hehe, i oshtetu i spomenik krajputash i ulicu:)p
4krofnica 4krofnica 16:33 01.05.2009

mogu li?

naravno.
ako je mogla moja mama...cek -neznam za ovo trece...
samo treba mi vremena , dok odrastu klinci pa cu da vidim kako cu se postaviti, za sad nemaju pojma nic.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:08 01.05.2009

Sve može...

Sve to Vesna može, a naroćito džoint....
Dajem mu prednost nad "Turčinom ludakom"...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:22 01.05.2009

Re: Sve može...

Sve to Vesna može, a naroćito džoint....
Dajem mu prednost nad "Turčinom ludakom"...


E, Drago, sta je "Turcin ludak"?

:)
zeks92 zeks92 17:24 01.05.2009

Re: Sve može...

Vidi ti Drageca....nosi clansku knjizicu....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:16 01.05.2009

Re: Sve može...

Vesna Knežević Ćosić
Sve to Vesna može, a naroćito džoint....
Dajem mu prednost nad "Turčinom ludakom"...


E, Drago, sta je "Turcin ludak"?

:)

E, to je opijat....
Dolazi iz Turske...vrsta haša...
To je blogovsko zezanje....Beba zna...
adam weisphaut adam weisphaut 18:35 01.05.2009

Re: Sve može...

E, to je opijat....
Dolazi iz Turske...vrsta haša...

Iju...kakav primer mladžim blogerima...ovaj...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:40 01.05.2009

Re: Sve može...

znachi "turchin ludak" je hashish.
lepo.
molim da se i taj ludak stavi u niz "mogu li mame...?"
rumtitituki rumtitituki 19:02 01.05.2009

Re: Sve može...

Drago Kovacevic
Sve to Vesna može, a naroćito džoint....



Dragec sa dzojom - zamislio sam scenu i ne mogu da prestanem da se smejem!
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:29 01.05.2009

Poroci

I sad, pitam ja vas, smeju li mame da puse dzoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks, ili to nikako ne valja za njihov imidz, pa bi ipak morale da budu kao iz citanke, smerne i pozrtvovane i nista nista drugo?

Odgovor tipičnog Balkanca bio bi: Mogu sve osim moje majke. I moje žene. I moje kćerke

Odgovor malo naprednijeg Balkanca bio bi: mogu sve ono sve, osim džointa.

Nego, ima ona pesmica Novih Fosila (au sad će me napredne žeMske okrpiti šta slušam):

Dobre devojke one idu u raj baš sve
Loše devojke idu kud god zažele
bindu bindu 18:38 01.05.2009

.

moja mama pusi vako
angie01 angie01 19:15 01.05.2009

ma sve je to zavera,

to su mushki tako nametnuli, kao i da su oni glavni:)))),..pa se sad vadi iz svih tih gluposti kako znash i umesh.
To ti je ko vera-...pa ti budi nevernik ako smesh, a u vreme inkvizicije:))) isti mehanizam.

mada u kenjadi npr,.keve ladno, (singl peretnt), prichaju u parkicu, kako dejtuju,..ulogovale se na sjat za dejtovanje i fino probaju sve shto im se svidja,..ne vidim da su opterecene da im neko hrche pored glave, da peru charape, kuvaju ruchak i budu smerne domacice,...samo lova i fan,..naravno svako placa svoje, chist rachun-nishta od ljubavi,..pojma nemam,..nije ni ta krajnost neshto obecavajuca- nekako mi deluju usamljeno, mada one ni ne primecuju, one navikle na taj fazon.
ElectricDreams ElectricDreams 20:02 01.05.2009

Re: ma sve je to zavera,

angie01
to su mushki tako nametnuli, kao i da su oni glavni:)))),..pa se sad vadi iz svih tih gluposti kako znash i umesh.
To ti je ko vera-...pa ti budi nevernik ako smesh, a u vreme inkvizicije:))) isti mehanizam.

mada u kenjadi npr,.keve ladno, (singl peretnt), prichaju u parkicu, kako dejtuju,..ulogovale se na sjat za dejtovanje i fino probaju sve shto im se svidja,..ne vidim da su opterecene da im neko hrche pored glave, da peru charape, kuvaju ruchak i budu smerne domacice,...samo lova i fan,..naravno svako placa svoje, chist rachun-nishta od ljubavi,..pojma nemam,..nije ni ta krajnost neshto obecavajuca- nekako mi deluju usamljeno, mada one ni ne primecuju, one navikle na taj fazon.


Ej, bar su iskrene prema sebi! Ja to poštujem i cenim najstrašnije. Treba imati hrabrosti pa slediti svoje snove uprkos patrijarhalnoj sredini, lažnim moralnim normama i malograđanštini...
A da su usamljene - ma kakvi... to je recept za dugovečnost :) Doslednost prema samom sebi... glavna fora koja se retko sreće na ovim prostorima...
angie01 angie01 20:40 01.05.2009

Re: ma sve je to zavera,

Treba imati hrabrosti pa slediti svoje snove uprkos patrijarhalnoj sredini, lažnim moralnim normama i malograđanštini...


pa nije bash da je takva sredina, zato i mogu da imaju svest o sebi na taj nachin- niko im ne zamera, normalno je da svako radi ono shto mu odgovara, ako time ne ugrozava druge-shto bi bio pravi recept, da sa druge strane nisu sushtinski usamljeni, a da ne kapiraju da se o tome radi, jer ne znaju za drugachiji fazon,..kada sam proshli put dolazila za bgd, sretnem komshinicu, pita, shta ima, ja kazem idem sutra u srbiju i u dve rechenice, krajnje shturo kazem, kako jedva chekam da vidim familiju drushtvo,..ona se zaplache, ja pitam shta je bilo, ona kaze, pa nisam ja nishta specijalno rekla, al se vidi kako sijam i da sam stvarno bliska sa tim ljudima tamo, a ona koja je ovde rodjena, sestru i majku vidja samo za Bozic , a u istom su gradu, a za prijatelje nije tako vezana i nema previshe vremena.

nekako suvishe lako postanu par, a josh lakshe opet singl, akomerazumesh.
dragan17 dragan17 21:00 01.05.2009

Sve smeju

Mame, dok ne znaju deca... i tate
edi-va edi-va 21:49 01.05.2009

Mame

smeju sve sto i tate.

(Samo sto tate imaju bolje predispozicije)
nimulid nimulid 22:18 01.05.2009

Re: Mame

edi-va
smeju sve sto i tate.

(Samo sto tate imaju bolje predispozicije)



Sve je stvar oraganizacije.

Savrseno organizovana mama
Jelena Gall Jelena Gall 21:50 01.05.2009

imidz

smeju li mame da puse dzoint, cigare, piju ginis, imaju ljubavnika, uopste imaju seks, ili to nikako ne valja za njihov imidz, pa bi ipak morale da budu kao iz citanke

ja sam kao iz citanke.
i nikad ne lazem - a tu stavku si zaboravila, iako je odlucujuca za seks. mislim, imidz, pardon
Kazezoze Kazezoze 22:09 01.05.2009

Re: imidz

jelena gall
ja sam kao iz citanke

ti morash biti, ti si lektorka
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:56 02.05.2009

Re: imidz

ja sam kao iz citanke.


jao jec, ne znam dal si videla rodno istrazivanje udzbenika u srbiji... leleee, da se smrznes, muskarci su inzenjeri, moreplovci, drzavnici itd, zanimaju se za politiku, nauku, sport itd, a zene, heh, one su pastirice, domacice i tako to, interesuje ih porodica, basta i rucni radovi...

tako, nisi sestro iz citanke, bar ne domace, tamo zene ni ne sedaju za sto kad se jede, nego stoje s maramcetom na glavi sa strane i opsluzuju ukucane

kiss:)))
iris.davidovich iris.davidovich 22:40 01.05.2009

Čekaj

da ti opišem dupli standard koji se javljao kod mene, iako nisam bila mala, bila sam na faksu. dakle, drugarica ima majku koja se razvela i našla novog dečka (mene bio blam kad se spomene reč, pride, čuj, dečko, čilager bre), ona i brat jedu majonez i lebac, i goje se, keva noći kod dečka, pojavljuje se sporadično u kući, a kuva samo kad ovaj treba da dodje. ja se mislim bože hvala ti na mojoj majkici miloj koja nam kuva sprema voli tatu i takoto. u isto vreme, od druga majka, samohrana od starta, nije imala momke, ili se bar nije javno eksponirala, ovaj se povremeno kao brinuo, e, ona imala to neko svoje društvance, išli zajedno na odmore, i voleli da puše džointe. to mi je, bilo kao, ok, kul, što da ne, nek živi žena.
a sad ja majka, (da se ne daj bože, pupu razvedem ), ne znam šta bih radila.
nsarski nsarski 22:54 01.05.2009

Odgovor na pitanje

Smeju li mame da puse dzoint, piju ginis, imaju ljubavnika?


je:
ne samo da smeju nego je pozeljno.

(Samo te posmatram - od pustog dzointa, ginisa i svalera ne stizes ni da pises!). A to sto si zapostavila tvoje najblize - nas blogere - necu ni da pominjem.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:28 02.05.2009

Re: Odgovor na pitanje

(Samo te posmatram - od pustog dzointa, ginisa i svalera ne stizes ni da pises!). A to sto si zapostavila tvoje najblize - nas blogere - necu ni da pominjem.


jao nsarski, iz tvojih usta u bozje ushi, ja to bre samo teorijski leleee
:)
mighty-padre mighty-padre 00:10 02.05.2009

Naravski

Magu da rade sta god 'oce.
bindu bindu 00:10 02.05.2009

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana