Idemo ispočetka

Ivan Marović RSS / 01.10.2007. u 21:48

dc-930x911.jpgEto mene, sedim u kancu, prvi dan na poslu, ponedeljak, pa još i početak poslednjeg kvartala iliti tromesečja ove godine. Još malo pa idem domu svome u koji sam se sveže uselio. Najbolje bi bilo da ovaj novi serijal postova otvorim jednom pesmicom. Ali pre toga da pojasnim kako je pesmica nastala. Elem pre jedno tri godine vozimo se mi kroz Bosnu na putu za Tuzlu. Šiki vozi, a Beli i ja pravimo internacionalne verzije domaćih patriotskih i lokalpatriotskih pesama.

Kako se to radi?

Evo ovako: uzmeš melodiju, npr. "Sa Ovčara i Kablara" i internacionalizuješ, pa dobiješ nešto ovako:

Sa planina Himalaja
Tibetanska kuka raja:
Dalaj Lamo, dođi smesta
Mi smo ispod Everesta

itakodaljeitakobliže. Mislim ima ovih pesmica popriličan broj, ali za sada sam mislio da ovde nabacim pesmicu kojom ću nagovestiti svoj blogovski doprinos u nadolazećem poslednjem kvartalu ove kalendarske godine. Melodija je dobro poznata, to je ono "Beograde" od Đorđa Marjanovića, ali ide ovako:

Vašingtone, Vašingtone,
Na ušću Potomaka kraj Belekuće.
Vašingtone, Vašingtone,
Ti godinama čuvaš svetski mir.

itakodaljeitakobliže...



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dejan Stanković Dejan Stanković 21:52 01.10.2007

De se, bre, Ivane

uzelele te se narodne mase!

PS. Usput, zesce sam polaskan posto sam otkrio da sam na tvojoj VIP listi.
Queeria Queeria 23:56 01.10.2007

Re: De se, bre, Ivane

Dejane, tebe je baš lako usrećiti...
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:43 02.10.2007

Re: De se, bre, Ivane

sta ces, takav sam, pros' covek. malo mi treba.

A sto me ne pustis da malo na miru komplimentiram Ivana?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:59 01.10.2007

konacno

desibre?
dobar ti song.

evo jos jedan ali nije politicki
'podprozoromsvojedraaageeeeeeee
mooomcepravi....gooooo-mi-luuuuuuu.
ceznjivpogledgorebacaaaaaaaa,
oooo-ce-ku-je....haaaarrrrrtijuuuuuuu!'


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:03 01.10.2007

burmese lament

imash neku takvu tugaljivu pesmu...

murija bash leshi ljude tamo...

Dear friends,

Burma's generals have brought their brutal iron hand down on peaceful monks and protesters -- but in response, a massive global outcry is gathering pace. The roar of global public opinion is being heard in hundreds of protests outside Chinese and Burmese embassies, people round the world wearing the monks' color red, and on the internet-- where our petition has exploded to over 200,000 signers in just 72 hours.

People power can win this. Burma's powerful sponsor China can halt the crackdown, if it believes that its international reputation and the 2008 Olympics in Beijing depend on it. To convince the Chinese government and other key countries, Avaaz is launching a major global and Asian ad campaign on Wednesday, including full page ads in the Financial Times and other newspapers, that will deliver our message and the number of signers. We need 1 million voices to be the global roar that will get China's attention. If every one of us forwards this email to just 20 friends, we'll reach our target in the next 72 hours. Please sign the petition at the link below -if you haven't already- and forward this email to everyone you care about:

peticija za pomoć narodu burme

The pressure is working - already, there are signs of splits in the Burmese Army, as some soldiers refuse to attack their own people. The brutal top General, Than Shwe, has reportedly moved his family out of the country – he must fear his rule may crumble.

The Burmese people are showing incredible courage in the face of horror. We're broadcasting updates on our effort over the radio into Burma itself – telling the people that growing numbers of us stand with them. Let's do everything we can to help them – we have hours, not days, to do it. Please sign the petition and forward this email to at least 20 friends right now. Scroll down our petition page for details of times and events to join in the massive wave of demonstrations happening around the world at Burmese and Chinese embassies.

With hope and determination,

Ricken, Paul, Pascal, Graziela, Galit, Ben, Milena and the whole Avaaz Team
courtesy of Vanja M.L.
Ivan Marović Ivan Marović 22:07 01.10.2007

Re: burmese lament

Pisacu o tome ovih dana. Bas pratim Burmu i mogu da ti kazem da sam optimista. Ali umereni.
Kazezoze Kazezoze 22:16 01.10.2007

Re: burmese lament

to srdjane, mislim da je vazhno da shto vishe ljudi potpishe peticiju.
ja sam vec prosledio link svim svojim poznanicima.
Urosh Urosh 22:53 01.10.2007

Re: burmese lament

Kazezoze
to srdjane, mislim da je vazhno da shto vishe ljudi potpishe peticiju.ja sam vec prosledio link svim svojim poznanicima.

I ja isto.:)
U Burmu ce uskoro doci demokratija.:)
Optimista sam kao Ivan, ali nisam umereni, vec potpuni.
Ovo su poslednji trzaji ocajnika.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:01 02.10.2007

Re: burmese lament

Urosh

Optimista sam kao Ivan, ali nisam umereni, vec potpuni.



pa-a, ti si čuven po svojim totalnim stavovima, a ivan po umerenim, tako da ne čudi ovo razilaženje u nivou optimizma kod vas.

inače, pošto mi prebacuješ da se radujem samo sportskim a ne i profesionalnim uspesima, evo svečano objavljujem da se radujem ivy-jevom uspehu skoro isto kao uspesima odbojkašica, noleta, jelene i ane! i to čak iako je ivy albansko-ilirskog porekla!
uskurativna uskurativna 12:57 02.10.2007

Re: burmese lament

Urosh

Kazezozeto srdjane, mislim da je vazhno da shto vishe ljudi potpishe peticiju.ja sam vec prosledio link svim svojim poznanicima.I ja isto.:)U Burmu ce uskoro doci demokratija.:)Optimista sam kao Ivan, ali nisam umereni, vec potpuni.Ovo su poslednji trzaji ocajnika.


хоће, него шта ће. онда ћемо заједно да заплачемо ко ономад кад је стигла демокрација и у киргистан.
igipop igipop 22:08 01.10.2007

Pozdrav Marovicu

Dugo te nema.

I dalje producent ili si se vratio?

Ivan Marović Ivan Marović 22:09 01.10.2007

Re: Pozdrav Marovicu

antioksidant antioksidant 22:11 01.10.2007

prvi dan na poslu

Eto mene, sedim u kancu, prvi dan na poslu, ponedeljak, pa još i početak poslednjeg kvartala iliti tromesečja ove godine.


prvi dan na poslu i vec si poceo da zabusavas pa blogujes???
moz' isterati marovica iz Srbije ali srpske navike iz marovica - nikada.
ajd' pisacu ti sutra vise kad ja odem u kancelariju. necu sad da trosim svoje vreme

za sad samo pozdrav
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:35 01.10.2007

MOGU TI ...

...Dobre teme, nisu naporne, lagano opustajuce ploveci u proslost . I TO LEEEEPUUU

Nas slog je bio:
pivo piju nane pivo piju nane
na nasipu nane na nasipu nane
pokraj reke save
sluzio ih nane sluzio ih nane
duca zvani dragstor...

Duca je bio naj alkos vecito pio pivo ispred nekadasnjeg dragstora...

Sta da ti kazem opet hvala za "PLOVIDBU..."
Mungos Mungos 05:35 02.10.2007

Marovice, komsijo...

... dobro nam dos'o u area-u!

Mungos, The Her Wilkomen
Mungos Mungos 06:01 02.10.2007

Re: Marovice, komsijo...

Neeego. zaboravih das te pitam:

Gledajuci ovu sat-fotku Vasingtona & blizeg okolisa,, nesto mi se mnogo, s oprostenjem, crveni oko Anancostia & Potomac Rivercadi... Sto li je to tako, misa mu grebem?

Mungos, The Nejasan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:04 02.10.2007

Re: Marovice, komsijo...

Mungos
zaboravih das te pitam:Gledajuci ovu sat-fotku Vasingtona & blizeg okolisa


ha! pa to je slika vashingtona?! ja bio ubedjen, poverovao da je na slici kakvo meme- ili lsd-drvo...
Unfuckable Unfuckable 08:03 02.10.2007

nastavak....na istu melodiju

Sa planina Himalaja
Tibetanska kuka raja:
Dalaj Lamo, dođi smesta
Mi smo ispod Everesta


Dzordze Bushe
cudna lika
pita tebe Amerika...:
Kad ces krenut
do Burmice
i povesti jedinice....?
najgori najgori 11:05 02.10.2007

"gigantski" korak

Od "Samo vas gledamo"* do "Samo vam pevamo". Sta je sledece?
* potpuno "genijalna" parola - abortus u 3 reci
Jelena Milić Jelena Milić 11:22 02.10.2007

retro ciao

amerika i enegleskaaaa
bice zemlja proleterskaaaa
a kandaaaa
bice zemlja udruzenog radaaa
Vlasta Vlasta 13:06 02.10.2007

Internacionala

Oh, wire, wire,wire
my raincoat is shaking
Mirangel Mirangel 13:25 02.10.2007

plisano blejanje

Dakle, samo mi se ucinilo, da sam video Ivana osisanog do glave i zaogrnutog narandzastim kimonom u Mijanmaru. Kad ono, on sedi u udobnom "ofisu" i bleji. Iskreno, ocekivao sam vise od naseg "tekstilca" koji se specijalizovao za izvoz "plisa". Otkako se desio onaj debakl sa izvozom u Belorusiju, izgleda da mu je proizvodnja plisa posustala, pa samim tim i njegov izvoz.
Unfuckable Unfuckable 13:52 02.10.2007

Re: plisano blejanje

Otkako se desio onaj debakl sa izvozom u Belorusiju, izgleda da mu je proizvodnja plisa posustala, pa samim tim i njegov izvoz.



..a tebi, vidim, ..bash krivo
Sa tim plishom malo cudna stvar : mozes ti da nudish , ali treba neko to i da kupi...i da obuche...

Kad ono, on sedi u udobnom "ofisu" i bleji.

ocigledno - ti bi ga smestio u neki drugi "ofis"...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:04 02.10.2007

Re: plisano blejanje



bozhe, koliko nashi ljudi umeju da budu zavidni? zar je toliko teshko radovati se tudjem uspehu? meni je super shto ivy sedi u nekom gotiva ofisu, kó sám da sam tamo!
a plishana revolucija se nija primila u belorusiji i libanu jer tamo, pored svih problema, zhive i totalni mentoli koji sprechavaju da normalnost prodre u njihove sredine, sa tim vechnim "objashnjenjem" da "nemaju tamo ljudi mentalitet za demokratiju". chini mi se da je slichno i sa burmom, i zato nisam siguran koliko ima mesta za optimizam. ipak, ako se ostvari ivy-jevo predvidjanje ima pivo od mene!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:30 02.10.2007

Re: plisano blejanje

Srđan Fuchs


bozhe, koliko nashi ljudi umeju da budu zavidni? zar je toliko teshko radovati se tudjem uspehu? meni je super shto ivy sedi u nekom gotiva ofisu, kó sám da sam tamo!
a plishana revolucija se nija primila u belorusiji i libanu jer tamo, pored svih problema, zhive i totalni mentoli koji sprechavaju da normalnost prodre u njihove sredine, sa tim vechnim "objashnjenjem" da "nemaju tamo ljudi mentalitet za demokratiju". chini mi se da je slichno i sa burmom, i zato nisam siguran koliko ima mesta za optimizam. ipak, ako se ostvari ivy-jevo predvidjanje ima pivo od mene!


skrs, majstore.
ps. kako uspes tako sve da kazes a da se ne dernjas? ))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:34 02.10.2007

Re: burma

Dear friends,

Our emergency petition to stop the crackdown on peaceful protesters in Burma is exploding, with nearly 500,000 signers from every nation of the world. But the situation in Burma remains desperate, with reports of hundreds of monks being massacred and tortured. Burma's rulers have also killed and expelled international journalists, cutting off global media coverage of their cruelty.

China is still the key - the country with the most power to halt the Burmese generals' reign of terror. We're delivering our message this week with a massive ad campaign in major newspapers, beginning with a full page ad in the Financial Times worldwide tomorrow, and in the South China Morning Post on Thursday. The strength of the ad comes from the number of petition signers listed – can we reach our goal of 1 million signatures this week? The link to sign the petition and view the ad is below, forward this email to all your friends and family!

http://www.avaaz.org/en/stand_with_burma/u.php

China continues to provide key economic and military support to Burma's dictatorship, but it has been openly critical of the crackdown. Now we need the government to match words with actions. Our ad paints a powerful moment of choice for China in its relationship with the world – will it be a responsible and respected member of the global community, or will it be associated with tyranny and oppression?

People power, on the streets of Burma, and around the world, can triumph over tyranny. Our strength is in our numbers, spread the word!

With hope and determination,

Ricken, Paul, Ben, Graziela, Pascal, Galit and the whole Avaaz team.

For the best local reporting on the situation in Burma, try these links:

http://www.irrawaddy.org

http://www.mizzima.com


bedak, brate-sestro, jadni ljudi. :(
Mirangel Mirangel 09:23 03.10.2007

Iver i klada

I nije Ivan neka ekskluziva nasih prostora, niti je vlasnik licence za izvoz “tekstilnih” revolucija. Daleko pre njega stvar su patentirali “spanski borci”. Komunisti su doduse krcmili coju koja je malo grublji materijal od plisa. No danasnji potomci ondasnjih internacionalaca u svemu su meksi, pa im je i tekstil finiji. Bilo kako bilo i jedni i drugi su doziveli fijasko: komunisti od Franka, a otporasi od Lukasenka. U sudaru plisa sa Lukasenkovom smirglom neki su dobro odrali svoje nezne guze. Franko se Srbima za zasluge njihovih komunista osvetio preko njegovih kasnijih emisara Hoze Asnara i Havijera Solane. Kakva ce nas osveta stici od Lukasenka za otporaske zasluge osetice nasi potomci. Sve tece, sve se menja, samo iver tvrdoglavo uvek pada pored svoje klade.
Unfuckable Unfuckable 09:37 03.10.2007

Re: Iver i klada

Kakva ce nas osveta stici od Lukasenka za otporaske zasluge osetice nasi potomci


...pravo zborish...evo ja se sav stresao...huh...da ne poremetimo savez sa rusijom, Belorusijom i Ukrajinom jbt ...gde će nam duša ondak ?!?!?!
Mirangel Mirangel 10:07 03.10.2007

Re: Iver i klada

Nezajebivi, imas problem sa kefalom? Pomocicu ti: poenta je u iveru i kladi. Lukasenko je tu samo stilska figura. Kapiras?
Unfuckable Unfuckable 10:25 03.10.2007

Re: Iver i klada

Kapiras?



..ne kapiram.
..al cenim da postoji vec neko dubokomisaon koj ce mi objasni šta predstavlja "stilska figura Lukašenka"...
a ono sa Frankom ti je jako do bola ...koja "hladna osveta" choveche !!! Provalio si ga u celini & celosti
...samo mi fali nešto u celoj "analizi" ...hm ? a da - a gde ti je Kominterna i katolički kler ...to si ispustio...
p.s. : imaš problem sa nervozom ? Shtresss ?
Mirangel Mirangel 11:13 03.10.2007

Re: Iver i klada

Nedoj.... ni, Ivan bi ti mogao bolje od mene elaborirati o Kominterni. Jeste da je on danas pripadnik Kapinterne (kapitalisticke internacionale), ali kao sto vec rekoh, iver ne pada daleko od klade, ni kad promeni ideologiju.
Unfuckable Unfuckable 11:26 03.10.2007

Re: Iver i klada

Nedoj.... ni


ocigledno lose stojish sa engleskim...sto je i razumljivo iz svega sto pises ...vera ti brani, jasno....

ok, keep the faith, mozda se jednog zelenog dana tenkovi slavne Crvene armije zaista popnu bulevarom JNA i dovedu stvari u red...dotle - snadji se da ti neko prevede prvi deo recenice a mene zaobidji - kad mi zatreba komunizam, ja pogledam Otpisane

Vidim da ti je svako ko je u bilo kom smislu bolji, poznatji, drugaciji ili uspesniji od tebe problematican.
Sta da ti kazem - osim da ponovim - koliko nickova sa sve istim "mentalnim opisom" - na zoxterovom blogu ces verovatno pronaci svoje drugo ja.
Odaziva se na Igor Novikov. Vas dvojica ste ko Jin & Jang
Unfuckable Unfuckable 12:39 03.10.2007

Re: Iver i klada

Nije tako lako kao kad u polemici svi duvate u istu tikvu


,,,koji to svi mi, kamarade pogubljeni....?!?!?...da si samo malo chitucnuo po blogu - a izgleda da nisi stigao od silne zurbe da zapljucnes I.M. -video bi da sam ja poprilican solo pevac ...dakle, nista kolektiv, hor....etc...ali "bljutz instinkt" te malko omeo u posmatranju, analizi & sintezi ...nista novo ...adrenalin, sto bi ti reko...ja bi reko : saliva
pa zar je ova mala polemika bila tako naporna za tvoj napaceni ...hajmoreci..intelekt

Za Ivanovo "uvodno blejanje" pozali se Ivanu, please...

I meni je drago sto si mi omogucio (verovatno, ne samo meni..) malo radosti & veselja u ovo suncano popodne...bez takvih kao sto si ti (ovde na blogetu) - verovatno ni ja ne bi postojao ...ili bih bio neki pasivan citalac iz coska, ko ce ga znati...u svakom slucaju : kako danas branim pravo I.M. da sedi u udobnom ofisu i mašta o odlasku svom novom domu, tako cu sutra - bez da te pitam, sorr..- braniti i tvoje pravo da lupetas gluposti bez pokrica ( naravno - branicu i svoje pravo da te klepnem zbog lupetanja istih..) i shizish na ceo svet sto nisi veci, brzi, bolji, pametniji, lepsi - ...whatever
Hvala ti sto postojis.

p.s. : ovo bas nije bila neka prilka da naprezem vijuge, al aj - ako ce te ciniti srecnijim....ubih se od razmisljanja...
Mirangel Mirangel 08:49 04.10.2007

Re: Iver i klada

" tako cu sutra - bez da te pitam, sorr..- braniti i tvoje pravo da lupetas gluposti bez pokrica ( naravno - branicu i svoje pravo da te klepnem zbog lupetanja istih..) "
Ne...vi, kao sto vidis VELIKI BRAT Ivan obrisa moju repliku tebi u kojoj vasoj malobrojnoj druzini spocitah "duvanje u istu tikvu", a njega ukorih zbog uvodnog blejanja. Ali ostade trag o tome u tvojoj replici. Hoces li postupiti po svom obecanju datom u gore citiranoj tvojoj recenici ili pustiti da Ivan i tebe obrise radi unistenja nezgodnih tragova.? ZATRIMO TRAG SVAKOJ KRITICI - ZA TO SMO SE BORILI!?

P.S.: Zar je Ivan postavljajuci ovo blog-ogledalo mislio da ce u njemu videti samo omiljenog sebe? ZIVELA CENZURA protiv koje se Ivan istrajno borase sve dok se ne dokopa ofisa 2x2 m2!! Uzgred, ovde su ofisi daleko komotniji. Pitam se, kako je takva velicina poput njega uopste mogla stati u tako malo kvadrata?
Artur Dent Artur Dent 09:11 04.10.2007

Re: Iver i klada

Mirangel
Franko se Srbima za zasluge njihovih komunista osvetio preko njegovih kasnijih emisara Hoze Asnara i Havijera Solane.

Solana se aktivno borio protiv Frankove diktature, toliko o faktografskom nivou. Metaforicki ne bih da komentarisem, prejeftin je.
Mirangel Mirangel 09:48 04.10.2007

Re: Iver i klada

@Artur Dent:

Vikipedija: "Fransisko Franko (Generalissimo Francisco Franco), puno ime: Francisco Paulino Hermenegildo Teódulo Franco y Bahamonde (rođen 4. decembra 1892, umro 20. novembra 1975.) je bio diktator i šef španske države (u nekim delovima Španije od 1936, a na celoj teritoriji od 1939.) sve do smrti 1975. godine. Poznat pod nadimkom Lider Španije (Caudillo de España), službeno: Lider Španije po milosti Božijoj (Caudillo de España por la gracia de Dios), predsedavao je autoritarnom vladom Španije posle Španskog građanskog rata."

Dakle, i pored zestoke Havijerove borbe protiv velikog diktatora, covek je sprovodio diktaturu i fasizam sve do svoje prirodne smrti. Ej, u slobodnoj Evropi covek upraznjavao fasizam citavih 30 godina (1945-1975) nakon pobede nad istim. Havi se ocito "zesce" borio kao uostalom i Evropa.
No, da se i ja pridruzim stihoklepcima:

To je njima njina borba dala,
da imaju Havija za NATO marsala.


Sto se jeftinih metafora tice: na buvljaku se i ne ocekuje da metafore budu skupe.
Artur Dent Artur Dent 10:03 04.10.2007

Re: Iver i klada

Mirangel

Dakle, i pored zestoke Havijerove borbe protiv velikog diktatora,

Drago mi je da vidim da si uvazio primedbu.
Unfuckable Unfuckable 10:09 04.10.2007

Re: Iver i klada

Hoces li postupiti po svom obecanju datom u gore citiranoj tvojoj recenici ili pustiti da Ivan i tebe obrise radi unistenja nezgodnih tragova.? ZATRIMO TRAG SVAKOJ KRITICI - ZA TO SMO SE BORILI!?


/quote]
prvo...nismo se borili..ja se nesto ne secam da smo se mi zajedno za nesto borili....al ajd da se ne preganjam vise, zvucis ko neki prvoborac koji nije uspeo da mazne balerinu, pa se sad jedi na ove okolo sto kreshu...
drugo ...protiv sam svakog brisanja - osim ako nije zestoko licno vredjanje koje ukljucuje i neke privatnosti
trece...opet si pod stressom - ne citas nista...podseticu te sta sam dole napisao :

Beba od Lonchara:
ps. sto neko ne brise ovog lika?!
Unfuckable:
..NE ! pa sta ja onda da radim...? Kamo radost, sport & razonoda ?
Odma bi ti da ..brishesh ....!!!!! Nije bre ovo shkola ... ; ))))))


citaj malo bolje, plz
lupaj malo manje,plz
Ivan Marović Ivan Marović 14:42 04.10.2007

Re: Iver i klada

Unfuckable
...protiv sam svakog brisanja - osim ako nije zestoko licno vredjanje koje ukljucuje i neke privatnosti
Bilo je upravo to - vređanje, a i privatnosti.
Unfuckable Unfuckable 05:49 05.10.2007

Re: Iver i klada

Bilo je upravo to - vređanje, a i privatnosti.


ok Ivane.
Ne znam sta je "goloruki" napisao, al mogu da predpostavim....
Ionako, ovo je tvoja ulica ....ti odredjujes pravila
Pozzz
Mirangel Mirangel 09:14 05.10.2007

Re: Iver i klada

Unfuckable
11:26 03.10.2007

ocigledno lose stojish sa engleskim...sto je i razumljivo iz svega sto pises ...vera ti brani, jasno....


Gospodine Unfuckable, kratko ti nesto pamcenje. Zato te potsecam na tvoju provokaciju upucenu meni zasnovanu na verskoj mrznji. To je glatko proslo na ovom Ivanovom altruistickom bulevaru . I ne samo da je proslo, nego jos uvek stoji. Ali je zato ukinut moj odgovor na tvoju aluziju koji je glasio krajnje benigno:

" Ako postoji neko ko moze nesto da mi brani, to je moja Vesna. Veru ne poznajem".

Doduse bilo je tu jos ponesto o bukvama, duvanju u istu tikvu, uvodnom blejanju, naprezanju vijuga i adrenalinskom soku kad treba nadj...ti neocekivanog oponenta koji iskace iz vase istomisljenicke kakofonije.
A i preporucio sam ti da malo bolje savladas srpski.

Ako je nekoga uvredilo to sto sam rekao da u osnovi reci bukvalist stoji rec bukva, koja je u nasim sumama veoma rasprostranjeno i kvalitetno drvo, onda se onima koji su se prepoznali iskreno izvinjavam.
Unfuckable Unfuckable 09:27 05.10.2007

Re: Iver i klada

Zato te potsecam na tvoju provokaciju upucenu meni zasnovanu na verskoj mrznji.


..ti si apsolutni genije...da te nema trebalo bi te izmisliti !
...piši, kamarade, što više !
Javljaj se redovno.
Grehota je propustiti ovako dobru zabavu !
Mirangel Mirangel 19:23 05.10.2007

Re: Iver i klada

Unfuckable

..ti si apsolutni genije...da te nema trebalo bi te izmisliti !...



He, he! Ja i jesam izmisljen. Izmislio me je Ivan.

Pogledaj: Mirangel, 11:34 04.10.2007
Re: Ivan III (treci)
Unfuckable Unfuckable 04:35 06.10.2007

Re: Iver i klada

He, he! Ja i jesam izmisljen. Izmislio me je Ivan.




hehe ...ti si malo PUKO
pa ..pozdravi Ivana..posalji mu pm ako treba ...idi mu na VRATA ...gaybu, missim porazgovorite se
al ne davi više mene, PUKOvniče , please
sajmon sajmon 10:01 03.10.2007

Baš mi je krivo...

... što ne mogah da prisustvujem žurci!!!
Ti i ja se nekako stalno promašimo sa proslavama, ali smo uvek na vrućim događajima zajedno ;-).
Sa druge strane, baš mi je drago da ti prvi radni dan u Americi protiče u evociranju uspomena a ne u krvavom radu u trulom kapitalizmu.
Nadam se da se skoro vidimo.
Mirangel Mirangel 10:50 03.10.2007

Ivan III (treci)

A kao sto vidim Ivane i u Ukrajini ste "dzaba krecili"? Zeznuli ste ih izgleda losim kvalitetom, pa se plis ofucao. `Oce te l` vratiti pare? I sta sad cekas? Sto ne aktiviras proizvodnju i doturis novu kolicinu kvalitetnijeg plisa!! Eto prilike za jos jednu brzu a laku zaradu. Vadi koplje iz trnja i zajebi sedenje u luksuznom ofisu. Jako je, kao sto vidis, dosadno to blejanje. Ili se ipak drzis one Radmilovicevog Radovana III: BOOOLLLEEEE MEEEE UVO!
Unfuckable Unfuckable 11:08 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Vadi koplje iz trnja i zajebi sedenje u luksuznom ofisu.

.

..u tom zecu chuchi grma ...
Narodu je potreban VODJA ! ...il volodja kolko iz rukopisa vidim...sta bre ti imas da sedis u lux office kad ja ne sedim ?!?!?!
Os i ti ko stanoviti Novikov da povadish "poverljive podatke" o pokradenim parama, mitu & korupciji...kolko Vas to ima sa razlicitim nickovima, a istom dijagnozom ?
Mirangel Mirangel 11:25 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Nedoj...ni, definitivno ti kefalu nesto fali. Stalno se fokusiras na periferne stvari. Kakav te vodja spopao? Opusti se, aktiviraj kefalo i oslobodi se laznog idola. Ne zasluzuje Ivan toliku zrtvu od tebe. Upotrebi svoj razum za sebe, covece!
Unfuckable Unfuckable 11:39 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

i oslobodi se laznog idola



Ja problem nemam - ni sa idolima ni sa laznim idolima. Ne secam se da sam prozivao - razocarano - nekoga da izvadi koplje iz trnja i vrati se na bojiste - sto je tako svojstveno nekome ko je prvo bio ocharan, a sada je - evidentno razocharan i gnevan....i ko misli da sve zavisi samo od jednog coveka ..al tebe su to naucili i Titek i Sloboleon i ti se drzis pristupa "one man show" - ja branim princip, a ne I.M. - ne vidim poentu da se neko pljuje zato sto sedi udobno zavaljenu ofisu. Jel to greh ? Ti si kao sad na njivi, vadish repu, tesko zivis i kuckas po laptopu ove shlajmove, jer te ovaj konformista nervira ? Ili sam sebe nerviras, al ti je lakse da projektujes na nekog drugog...hm
Tako svojstveno nasem narodu - prvo neopravdano kujemo nekoga u zvezde - i ocekujemo nemoguce (ko da bi Otpor propao bez I.M. tj kao, propao je jer je I.M. otisao ...pa jebo pokret koji od jednog coveka zavisi...), a posle ga valjamo po blatu & fekaliji....kao sto se ti bezuspesno trudis ovde
Tako da ja nemam od koga / cega da se oslobadjam, taj mukotrpan i neizvestan posao ostaje tebi . Kao i da aktiviras kefalo...sto ce biti jos teze
Mirangel Mirangel 12:43 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Ne....ni , okani se covece vise dodvoravanja svome svecu Svetom Ivanu III. Nisu njemu potrebni drveni advokati. Para bar ima za prave. Zaradio na tekstilu. Pusti njega da nesto kaze. Ako ima? Ovoliko rukavica u lice tesko je otrpeti, sem ako lice nije kao djon? Prema tome, sa tobom sam zavrsio! Ne zaplici se vise! Njega cekam na crtu!
Unfuckable Unfuckable 12:52 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Ovoliko rukavica u lice tesko je otrpeti, sem ako lice nije kao djon? Prema tome, sa tobom sam zavrsio! Ne zaplici se vise! Njega cekam na crtu!




ou je..al si opasan....???
Jel sa shtanglom cekash coveka ( da dodjemo da gledamo ) ili ces da ga razbijes onim u cemu si najinferiorniji....
....pa reko ti ja odmah da si pod shtressom...morash to da naucish malo da kontrolishesh ...taj bes...adrenalin & emotions ...
...btw ...sorry, ali napisah - mada vidim da ne citas : sto ti vise budesh loopetao, ja cu se vise zaplitati - tako ti to ide, shta da radim ...
i..naravno da nece biti horskog pevanja - kada ti, i ako, prozvani izadje na crtu ....za razliku od ovoga sto pocinje da se desava ovde...
Mirangel Mirangel 13:47 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Ne...ni, tupo oruzje je ipak vise Ivanova specijala. Narocito ona palica sto "oslobadja od bola" (da i ja budem malo bukvalan sa namerom, za razliku od tebe). On i njegovi su je obilato koristili prilikom osvajanja uspesnih srpskih firmi ukljuciv i Narodnu banku. A ja ga cekam goloruk. Kefalo mi je najjace oruzje. Ti opet manifestujes svojstvo BUKVE. Na virtuelnoj crti za sada ni teoretski nije moguc fizicki obracun. Kapiras?
Unfuckable Unfuckable 14:03 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

A ja ga cekam goloruk.



dakle ...goloruki Mirangel zestoko je uzvratio...
...e : sto vise pishesh ...sve si zabavniji, znash ?

Samo , osim "krivih novina" ocigledno si kao mali upijao i pogresne filmove

..jbt, mora da ti je covek nesto zesce skrivio..cim si tako osvetnicki- ali - pravedno gnevan...

Ti opet manifestujes svojstvo BUKVE. Na virtuelnoj crti za sada ni teoretski nije moguc fizicki obracun. Kapiras?

,,,VRH tebra, vrh...daj nam josh malo tih... smeshnijeh napisa, plz !!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:12 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

A ja ga cekam goloruk. Kefalo mi je najjace oruzje.

sumnjam srce da ti je kefalo najjace oruzje. mozda kefir? ne znam cemu bes? da ti nije krivo mozda sto te nisu zvali u osvajanje uspesnih srpskih firmi? jelutomeproblem? ti si se goloruk bacao a oni pokupili kajmak? tebi ostao...talog? ili serpa da je operes? cak i da je tako, dear Mirangel, to je zbog tvog kefala kao najjaceg oruzja. ti si srce najjaci kad napadas ovako iz zasede, sakriven pod nick-maskom. zato tvoja pakost nema granica. pakost looooozera! )))
;-)
ps. sto neko ne brise ovog lika?!
Unfuckable Unfuckable 15:20 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

ps. sto neko ne brise ovog lika?!





..NE ! pa sta ja onda da radim...? Kamo radost, sport & razonoda ?
Odma bi ti da ..brishesh ....!!!!! Nije bre ovo shkola ... ; ))))))
Ivan Marović Ivan Marović 15:51 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

ps. sto neko ne brise ovog lika?!

Ne smem da ga brišem, poremetiću kosmičku ravnotežu Jin & Jang.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:51 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Unfuckable
ps. sto neko ne brise ovog lika?!
..NE ! pa sta ja onda da radim...? Kamo radost, sport & razonoda ?Odma bi ti da ..brishesh ....!!!!! Nije bre ovo shkola ... ; ))))))


a lik je gotiva. podseca malo na vuchiceve ili dachiceve opaske u parlamentu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:57 03.10.2007

Re: Ivan III (treci)

a lik je gotiva. podseca malo na vuchiceve ili dachiceve opaske u parlamentu.

))) da, dobacuje iz bezbedne daljine.
Mirangel Mirangel 10:06 04.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Unfuckable
Samo , osim "krivih novina" ocigledno si kao mali upijao i pogresne filmove..jbt,


Donekle si u pravu. Preferirao sam filmove prljavog Harija. Umeo je efikasno sa gnjidama. Iz do sada prilozenog se da videti da je Zapad i na mene izvrsio kakav takav uticaj. Sto bi samo Ivan imao ekskluzivu?
Mirangel Mirangel 10:40 04.10.2007

Re: Ivan III (treci)

BebaOdLonchara
ti si srce najjaci kad napadas ovako iz zasede, sakriven pod nick-maskom. zato tvoja pakost nema granica. pakost looooozera! )));-)ps. sto neko ne brise ovog lika?!


Ako si verna kopija originalne Bebe, skidam kapu! Zasto bih se na balu pod maskama, na kome se zapaza i tvoja prelepa maska, razlikovao od ostalih? Samo da znas, maska i obavezuje. Narocito tvoja. Ocekujem dokaz da uz lepotu ide i pamet.

Sto se brisanja moga lika tice: valjda ti je poznato da kad noj zarije glavu u pesak, guza mu ipak ostaje van, nezasticena i izlozena kojekakvim rizicima. Da li je to resenje za tebe i Ivana. Glavu gore i argumente na videlo! A i blog bi mu bez mene bio prilicno monoton.
Mirangel Mirangel 11:34 04.10.2007

Re: Ivan III (treci)

Ivan Marović
ps. sto neko ne brise ovog lika?!Ne smem da ga brišem, poremetiću kosmičku ravnotežu Jin & Jang.


He, he, netalentovani i nekreativni bukvalisti, ovo vas Ivan samo zeki. Kako vam nije dosad sinulo, da covek sam sve ovo napisa protiv sebe. Doslo mu, a i moze mu se. Zazeleo se covek promaje. Pa otvori prozore svoje zagusljive krletke od 4 m2 da udahne malo svezeg zraka, a i da baci pogled na Vasington. I tad mu sinu ideja. A i necista savest tu malo ucini svoje. I kako sada da brise samog sebe? Nije red. A reda u kosmosu mora da bude.
lilit lilit 12:14 03.10.2007

idemo ispocetka da pricamo pricu o OTPOR-u


G.dine Marovicu,
jednom sam vam se vec obratila. Obracam vam se ponovo, i molim vas, ako hocete, da nam ispricate ispocetka pricu o OTPOR-u, dakle onu pravu.
Verovatno ste videli optuzbe koje sam vam uputila na blogu Jelene Krajsic, te vas molim da nama koji bismo zeleli da znamo sa zivora deo nase istorije (ne onako kako to radite po sablonu, za novinare, nego kao kad caskate sa Gigom Bekarijom, na primer), ispricate istorijat vaseg nastajanja, organizovanja i njegovu genezu.
Sto se tice skorasnje situacije:

Dakle, da li je istina da imate kancelarije u Libanu i da ste pokusavali da ojacate anti-sirijsku frakciju?
Da li je sitina da ste zeleli da idete i na Kubu ali da ste procenili da Kastro ima isuvise veliku podrsku u narodu te da ne bi bilo od koristi?
Da li ste umesani sa dogadjajima u Burmi i sa glavnim stabom burmanske opozicije u US?
Da li pokusavate da udjete i u Iraq i tako naucite Iracane da su im Amerikanci prijatelji i da su ih oslobodili satrapa i doneli im demokratiju kao sto nas ucite da smo nacisti, fasisti i da treba da predamo Kosovo?
I konacno, odakle hrabrost da se mesate u sudbine citavih naroda braneci interese vasih mentora (US) i tako falsifikujete demokratiju koju tvrdite da promovisete?
Zar mislite da narodi nemaju pravo da se sami izbore, svojim tempom i na svoj nacin za sopstvenu demokratiju?
Otkuda nekome pravo da na globalnom nivou odredjuje sudbine citavih naroda, cekajte, pa jedan je to radio u Nemackoj ne tako davno pa upropasti citav svet?
Iraq je najgnusnija humanitarna katastrofa koju vasi mentori uporno dohranjuju umesto da se odmah povuku sa terena i ostave mesto UN i plavim slemovima, kako mozete to da podrzavate?
Kako mozete da zloupotrebljavate Gandijevu borbu, nenasilnu borbu kao veoma stari i plemenit oblik otpora prema vlasti zarad interesa Us-a?
Da li znate da se vase ime provlaci po alterglobalistickom zapadnom svetu (i levici uopste) kao ljaga i ponovo se povezuje za Srbiju kao naciju?
Molim vas, ako vam je moguce, da ovo ne shvatite kao polemiku, vec kao pitanje koje kao Damokleova ostrica stoji iznad citavog covecanstva i vapi za odgovorom, objasnite nam molim vas vas stav.


sajmon sajmon 14:28 03.10.2007

Ja bih dodado još par pitanja...

Da li je istina da imate kancelarije u Duškovcu i da pokušavae da ojačate anti-USA frakciju?
Da li je istina da ste želeli da odete u Ameriku ali da ste procenili da je Bush imao isuviše veliku podršku naroda u narodu te da ne bi bilo od koristi?
Da li ste umešani u događaje u Čačku i sa glavnim štabom Velje Ilića u US?
Da li pokušavate da uđete i u belu kuću i tako naučite Amerikance imaju prijatelje širom sveta i da ih oslobodite satrapa i donesete im demokratiju, umesto da budu nacisti i fašisti, a i da treba da predaju Teksas?
I konacno, odakle hrabrost da se mesate u sudbine citavih naroda braneci interese vasih mentora iz Čačka i tako falsifikujete demokratiju koju tvrdite da promovisete?
Zar mislite da narodi nemaju pravo da se sami izbore, svojim tempom i na svoj nacin za sopstvenu demokratiju?
Otkuda nekome pravo da na globalnom nivou odredjuje sudbine citavih naroda, cekajte, pa jedan je to radio u Nemackoj ne tako davno pa upropasti citav svet?
Iraq je najgnusnija humanitarna katastrofa koju vasi mentori uporno dohranjuju umesto da se odmah povuku sa terena i ostave mesto UN i plavim slemovima, kako mozete to da podrzavate?
Kako mozete da zloupotrebljavate Gandijevu borbu, nenasilnu borbu kao veoma stari i plemenit oblik otpora prema vlasti zarad interesa Čačka?
Da li znate da se vase ime provlaci po alterglobalistickom zapadnom svetu (i levici uopste) kao ljaga i ponovo se povezuje za Srbiju kao naciju?
Molim vas, ako vam je moguce, da ovo ne shvatite kao polemiku, vec kao pitanje koje kao Damokleova ostrica stoji iznad citavog covecanstva i vapi za odgovorom, objasnite nam molim vas vas stav.


HAHAHAHAHHHAHHAHHHHAHHAAAHHHAHHHA
koji frik
Ivan Marović Ivan Marović 14:36 03.10.2007

Re: idemo ispocetka da pricamo pricu o OTPOR-u

Draga Lilit,
Jednom ću to i uraditi, ali za to je potrebno nešto vremena.

Što se skorašnje situacije tiče:

Dakle, da li je istina da imate kancelarije u Libanu i da ste pokusavali da ojacate anti-sirijsku frakciju?
Ne i da i ne shvatam šta Sirija ima da traži u Libanu.
Da li je sitina da ste zeleli da idete i na Kubu ali da ste procenili da Kastro ima isuvise veliku podrsku u narodu te da ne bi bilo od koristi?
Ne. Braću komuniste ne diram iz principa.
Da li ste umesani sa dogadjajima u Burmi i sa glavnim stabom burmanske opozicije u US?
Nisam. Glavni štab burmanske opozicije nije u SAD.
Da li pokusavate da udjete i u Iraq i tako naucite Iracane da su im Amerikanci prijatelji i da su ih oslobodili satrapa i doneli im demokratiju kao sto nas ucite da smo nacisti, fasisti i da treba da predamo Kosovo?
Ovo nije pitanje, ali ne pokušavam.
I konacno, odakle hrabrost da se mesate u sudbine citavih naroda braneci interese vasih mentora (US) i tako falsifikujete demokratiju koju tvrdite da promovisete?
'Ajmo pitanja za promenu.
Zar mislite da narodi nemaju pravo da se sami izbore, svojim tempom i na svoj nacin za sopstvenu demokratiju?
Mislimo da imaju pravo i pomažemo im da razviju svoje strategije da dođu do demokratije.
Otkuda nekome pravo da na globalnom nivou odredjuje sudbine citavih naroda, cekajte, pa jedan je to radio u Nemackoj ne tako davno pa upropasti citav svet?
Ne vidim vezu između Hitlera i sebe.
Iraq je najgnusnija humanitarna katastrofa koju vasi mentori uporno dohranjuju umesto da se odmah povuku sa terena i ostave mesto UN i plavim slemovima, kako mozete to da podrzavate?
Ko kaže da to podržavam? Ja sam protiv rata.
Kako mozete da zloupotrebljavate Gandijevu borbu, nenasilnu borbu kao veoma stari i plemenit oblik otpora prema vlasti zarad interesa Us-a
Ne zloupotrebljavam.
Da li znate da se vase ime provlaci po alterglobalistickom zapadnom svetu (i levici uopste) kao ljaga i ponovo se povezuje za Srbiju kao naciju?
Znam i bolje bi im bilo da me pozovu da im održim neki trening - možda bi od njih nešto i ispalo.
Molim vas, ako vam je moguce, da ovo ne shvatite kao polemiku, vec kao pitanje koje kao Damokleova ostrica stoji iznad citavog covecanstva i vapi za odgovorom, objasnite nam molim vas vas stav.
E konačno da objasnim svoj stav - ja neke stvari znam, jer sam bio u Otporu pa stoga imam nekog iskustva. U nekim zemljama ljudi žele da promene svoju vlast, pa pitaju kako je to kod nas bilo. I spreman sam to da ispričam i alterglobalistima, ali njima je važnije da kukaju na američku zaveru, nego da nešto urade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:49 03.10.2007

Re: idemo ispocetka da pricamo pricu o OTPOR-u

Ivan Marović
'Ajmo pitanja za promenu.


a kako ti izgleda ofis, Ivo? je l' u nekoj staroj viktorijanskoj zgradi, il' u nekoj njuejdzerskoj zgradurini na 70.spratu?


chuvaj se od smaracha, i ne komentarishi svashta o komunistima jer ne vole ameri te radove i plashe se od komunizma kó od crnog djavla. nasha nadanja i misli su s tobom, i tvoj uspeh je i uspeh srbije i ilirije.

novak, ana, jelena, odbojkashice, vaterpolisti, lidiaz i ti! :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:59 03.10.2007

Re: idemo ispocetka da pricamo pricu o OTPOR-u

novak, ana, jelena, odbojkashice, vaterpolisti, lidiaz i ti! :)

e, bas to.
nego, skinem ja ivanovu igricu na torrentu (...jbga) i posaljem koment da poznajem autora i da je kul lik...kroz dva dana, nema vise tog torrenta )))
Ivan Marović Ivan Marović 16:00 03.10.2007

Re: idemo ispocetka da pricamo pricu o OTPOR-u

Ma kakva viktorijanska zgrada. Ali nije visoka, ovde u Vašingtonu nema visokijeh zgrada. Izgleda ovako:



Ja sam na poslednjem spratu. Ofis je inače dva sa dva, al' bar nije kjubikl, imam čak i prozor koji gleda na Sivies Farmasi i Starbaks Kofi.
Goran Nikolić Goran Nikolić 13:07 03.10.2007

potomci

dobre su te kombinacije
posebno sa Potomkom
i potomcima

pozdrav
jasnaz jasnaz 15:27 03.10.2007

. junački .

Uz Velikog lika, junačkoga nika

Nas neće ni pakao smest

Mi dižemo čelo

Mi kročimo smelo i
čvrsto mi stiskamo svest


Rod prastari svi smo: a koji-smo-di-smo
Slavenstva smo drevnoga čest

Ko drukčije slaže
istinu nam kaže

Našu-će-o se tit-nesvest


SVE prste na ruci, pa uvo povuci
Da, uh, la lala lalaaaaaaaaaa,

Šta-nam-bre-još-treba, do sunca
Do neba

Visoko mi dižemo ....eeeeest
Mirangel Mirangel 11:47 04.10.2007

Re: . junački .

jasnaz
i čvrsto mi stiskamo svest


Ustreptaloj otporasici vracam jedan forhend u Djokovicevom stilu:

Stisnuta otporaska crna pest,
hoce da zauzda slobodnu svest,
ipak imam dobru vest,
ne da se svest u nesvest.


Belius Belius 21:33 03.10.2007

Sluzba Strikes Back (SSB)

Brate lilit, al' stvarno...

Mozda nije Vasa greska... Znate, Tito je odavno umro, gotov je hladni rat, pukli smo u kosarci i tako to. Mozda je najvaznije sto ste propustili to da je jedna generacija iskrvarila da bi Vi sad citali Kurir, Scandal i NIN.

Ako vas za poruku nisu nagradili barem vikendom u Banji Vrujci, dzaba trud...

Ipak hvala. Da nije bilo Vase poruke, ne bi danas konacno instalirao Java script i registrovao se na B92.
Ili ona nasa stara: sto je jaca represija, jaci je i OTPOR. U ovom slucaju vazi i sledece (mislim da je Ajnstajn): "Dve su stvari beskonacne: svemir i ljudska glupost. Mada za ovo prvo nisam siguran".

Za sve heroje revolucije, stisnuta pesnica da se ne zaboravi!

U potpisu,
jedan od autora internacionalnih verzija domaćih patriotskih i lokalpatriotskih pesama

------------------------------------------------
Marovicu hrabri sine,
ti si dika sviju nas.
Samo tako sivi ticu,
mi smo s' tobom - OJ IVANE MAROVICU!
------------------------------------------------
pogotovo ako opet zoves na brod kad se vratis...
bradonja bradonja 23:38 03.10.2007

Re: Sluzba Strikes Back (SSB)

BRAVO!!! MAROVICU
BRAVO!!! BELI
Neka se vidi da kreativnost dolazi od OTPORA!
sajmon sajmon 09:00 04.10.2007

Re: Sluzba Strikes Back (SSB)

TITO UMRO(?!?), pa ti si Beliuse baš neinformisan.
Tito je živ i preuzeo je pećinu od Elvisa, pa je sakrivao Mladića i Karadžića, ali je zanemoćao pa je sad upravnik pećine Radovan. Radovan potom skriva Velju Ilića koji je danas šef anti-američkog lobija za koga Marović radi. Drug Kardelj je uvek bio uz Tita, a i sam Marović priznaje da ne dira komuniste iz principa.

Baš, baš mi je krivo što nisam bio na brodu ali šta ćeš OBAVEZE prema exs KGB tj. FSB koja je okosnica anti-američke struje. Družba je družba, ali Služba je Služba .

Ajde, ajde možete ti i bradonja mnogo bolje. Svašta sam čuo od vas.
Eh, i meni bi trebala jedna Banja Vrujci.


bradonja bradonja 00:05 04.10.2007

Idemo ispočetka



AMERIKA I ENGLESKA VEĆ SU ZEMLJE PROLETERSKE!
Svi su proleteri ili tamo ili tamo žele

Evo mog skromnog doprinosa narodnoj umetnosti:


Melodiju cete lako naci:

Živ je Mao, umro nije

Iz Pekinga vila kliče
Dosta nam je ove siće

Živ je Mao, umro nije
Tek ce bitka da se bije

Svi mladići jedne Kine
Čekaju da sunce sine

Gradićemo nove bine
Samo da se Mao u nebesa vine

Živ je Mao, umro nije
Ne slusajte lazi CIJE

Jedna Kina, dva sistema
Tako braćo, dok Džin drema

Sve vrapcove, zlobne tice
Zbrisaćemo s zemlje lice
Biće Kina do Ibice

Živ je Mao, umro nije
Nas ce barjak da se vije
Mirangel Mirangel 10:04 05.10.2007

Rejting

Ako Ameri kojim slucajem procitaju ove ingeniozne misaone tvorevine Ivanovih prijatelja, jos vise ce mu skociti rejting. Zato dajmo sve od sebe da ovi biseri ljudskog uma stignu do njihovih ociju. Genijalcima preporucujem da u svoju umetnicku vizuru uhvate malo i Zapad. Ono jeste da se na istoku radja sunce, a ima i ona "budi se istok i zapad". Ali cista je steta propustiti priliku, a ne turiti u jednu dobru pesmu onog zapadnog velikana, koji je svojevremeno pobegao sa casa na kome se radio test inteligencije. Pa, stihoklepci na posao! Ucinite to za svoga Svetog Ivana III. Podignite mu rejting!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana