Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju

Aleksandar Stosic RSS / 20.05.2009. u 12:14

Sta bi ste uradili kada doktor ne bi hteo da vas pregleda samo zato sto ste druge vere ili nacije, kao sto to nije hteo da uradi doktor Igor Teodosijevic, iz Urgentnog centra. Ovom nacistoidnom coveku nisu se svidela dva imena - Mensura i Sanela, sto je bilo dovoljno da opere svoje upraljane srpske ruke i okrene svoja ledja zenama kojima je bila potrebna urgentna pomoc, ali koje od njega nisu mogle da je dobiju jer nema cista krvna zrnca koja odgovaraju njegovom sentimentu.

"Šta je ovo danas... Mensura, Sanela... u kojem gradu ja živim... da li je ovo Beograd ili Teheran", zaurlao je Teodosijević naočigled svih prisutnih pacijenata i medicinskog osoblja, prenose E-Novine (koje u ovom slucaju nisu tema za komentarisanje, pa molim mlade srpske klerofasiste i sto bi rekao moj dobri drug "salonske cetnike" s bloga da se uzdrze u tom smeru.

Web dnevnik prenosi da je Mensura cekala dva i po sata da bude primeljena, a onda dozivela neprijatnosti da joj doktor ocitava da Urgentni nije mesto gde je trebalo da ode vec VMA. Navodno, u UC dolaze samo povredjeni iz saobracajnih nesreca. Na njeno pitanje zašto odbija da ukaže pomoć pacijentkinji koja je duže od dva sata čekala i koja oseća jake bolove zbog preloma, Teodosijević je od nje zatražio da napusti njegovu ordinaciju i pozvao da uđe sledeći pacijent na pregled. Tada ga je sestra obavestila da je sledeća pacijentkinja mlada Romkinja sa bebom koja se zove Sanela, a Teodosijevic je izgovorio sada vec cuvenu recenicu u kojoj pominje Beograc i Teheran.

„Nakon incidenta sam odlučila da, bez obzira na jak bol koji sam osećala, ostanem u Urgentnom centru sve dok ne dobijem pismenu potvrdu da odbijaju da mi pruže lekarsku pomoć. Tada me je više od preloma zabolelo to što sam povređena kao čovek, kao građanka Beograda, u kojem živim preko 40 godina", kaže Mensura, a prenose EN.

Ona objašnjava da je nakon razgovora sa glavnim dežurnim lekarom u Centru i posle više puta ponovljenog zahteva dobila bled, bez trake otkucan izveštaj, na kome se hrabri Teodosijević nije smeo čak ni potpisati. Na zahtev naše sagovornice da joj kažu kako se zove dežurni lekar, medicinske sestre su se pravdale da ne smeju da daju takve informacije.

Ovaj dogadjaj je od prosle subote. Cetvrti dan je prosao a gotovo da se niko nije oglasio tim povodom. Niko, pa ni mediji nisu o tome pisali. Zasto, zato sto je ima Mensura dovoljno da okrenemo ledja. Dokle ce ljudi u ovoj zemlji da seju mrznju, nacionalisticku, sovinisticku,rasisticku propagandu i da budu nagradjivani za to. Da li ce ovaj covek da odgovora zbog svog nacistickog stava. Da li bi dozvolili da vas takav covek sutra pregleda?



Komentari (101)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

vracarac92 vracarac92 12:17 20.05.2009

za Igora...

...je jedino resenje APS!


P.S. Zasto se brisu komentari koji ne sadrze nikakvo vredjanje ili relativizovanje?
vracarac92 vracarac92 12:18 20.05.2009

Re: za Igora...

a sto se sejaca mrznje tice, tu je spisak malo duzi...
purenjak purenjak 12:48 20.05.2009

Re: za Igora...

Aps nego sta!!!

samo tri stvari....

1. Nema potrebe da odmah po pomenu E-novina stajete u gard.Neka se sami brane ako ih neko dira.

2.Naslov nije bas odgovarajuci jer se stice utisak da Beogradom marsiraju kolone fasista i nacista kao u Berlinu pre drugog rata.Mislim da nije bas tako.

3.Moji omiljeni neprijatelji su korumpirani,samovoljni i nedodirljivi doktori.Ako se ne moze navedeni naci doktor strpati u mardelj zbog navedenog dogadjaja,moze mu se dati radna knjizica u ruke i dovidjenja.Naravno zabrana obavljanja lekarskog poziva je trajna.
HAUG!!
vracarac92 vracarac92 12:51 20.05.2009

Re: za Igora...

Zasto je palo brisanje komentara u kome se zalazem za to da se ipak cuje i druga strana kao sto je shweppes predlozio?
Ko je brisao?
Da li je na delu cenzura?
schweppes92 schweppes92 13:01 20.05.2009

Re: za Igora...

vracarac92
Zasto je palo brisanje komentara u kome se zalazem za to da se ipak cuje i druga strana kao sto je shweppes predlozio?Ko je brisao?Da li je na delu cenzura?


To gosn Stošić demonstrira kalibar svoje intelektualne širine...
I ja sam kreten, koji đavo dangubim sa napaljenim polusvetom...

Zbogom Stošiću...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:04 20.05.2009

Re: za Igora...

Zbogom Stošiću...

i ne vracaj se
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:09 20.05.2009

Re: za Igora...

Neka se sami brane ako ih neko dira.

1. pa branimo se
2. pa ja vise upozoravam da bi to moglo a se desi, sigurno ste dovoljno bistri da ste to mogli da shvatite...
3. slazem se...
haug
purenjak purenjak 13:11 20.05.2009

Re: za Igora...

1. pa branimo se
2. pa ja vise upozoravam da bi to moglo a se desi, sigurno ste dovoljno bistri da ste to mogli da shvatite...
3. slazem se...
haug


Niko Vas( e-novine) nije ni napao!?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:32 20.05.2009

Re: za Igora...

Cim sam video ovo Vracarcevo "za Igora je jedino resenje APS" lupio sam preporuku bez namere da uopste bilo sta komentarisem. I pomislio da ce to verovatno uraditi vecina ostalih ljudi ... posto sam cvrsto ubedjen da na ovom blogu nema ni jednog jedinog coveka koji bi imao trunku razumevanja za Igora. Sam tekst nisam detaljno ni citao ...

A posle kretose jos nekoliko komentara (u medjuvremenu nestalih) posle kojih mi postade jasno: ovo je najbolji primer ZASTO je ono sto radi i domacin bloga a i njegov obozavani pescanik KONTRAPRODUKTIVNO. Jednostavno oni u svemu preteruju (iliti: idu u EKSTREMIZAM). Umesto kratke i objektivne informacije koju bi podrzala ogromna vecina ljudi on je sve tako uradio da sve vise izgleda kao zastupanje poznate politike i nacina koje mnogi od nas ovde kritikujemo: govori o "uprljanim srpskim rukama", formulise naslov tako da zvuci kao da je BGD pun nacista/fasista i naravno izostavlja onaj deo teksta u kome i sama Mensura izricito kaze da je sve ostalo osoblje bilo vrlo ljubazno prema njoj i da joj se izvinjavalo - drugim recima "zaboravlja" da kaze kako je jasno da se radi o pojedincu i pojedinacnom aktu koji je NEDVOSMISLENO za svaku osudu (i odgovrajucu zakonsku kaznu) ...

Jel kapiras SADA ti Aleksandre u cemu gresis? I ako hoces da pokazes svoje dobre namere, aj' lepo izvini se svima nama sto si nam oduzimao vreme ... obrisi tvoj blog pa napisi ispocetka sa korekturama greski koje sam ti naveo. I onda nema nikakve prepirke, brisanja, svadje ali i NIJEDNOG blogera kome bi mogao da prebacis da je "nacos".
antonacci antonacci 13:41 20.05.2009

Re: za Igora...

drugim recima "zaboravlja" da kaze kako je jasno da se radi o pojedincu i pojedinacnom aktu koji je NEDVOSMISLENO za svaku osudu (i odgovrajucu zakonsku kaznu) ...


Нисам баш сасвим сигуран. То што сви ћуте, може бити да значи да немају ништа против таквог понашања.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:03 20.05.2009

Re: za Igora...

antonacci

Нисам баш сасвим сигуран. То што сви ћуте, може бити да значи да немају ништа против таквог понашања.


Pa koji su to svi koji cute? Evo siguran sam da bi smo mi svi ovde pobunili protiv toga... Jesu li se kolege i osoblje izvinjavali zeni? Evo i e-novine su to objavile tek sa nedelju dana zakasnjenja - znaci nisu znale ranije. Necemo im valjda prebacivati da su cutale? Pa ako dozvoljavamo njima da nisu znale zasto ne bi smo i drugima?

zar nije bilo pametnije da je i Aleksandar IZNEO tu informaciju i prepustio nama/blogerskoj javnosti da se izjasnimo o tome. Pa tek onda da nam prebaci "da svi cute" ako nema nikakvih reakcija? Ili ako mi reagujemo a niko drugi u javnosti (i nadleznim organima) ne reaguje da se opet prebaci toj istoj javnosti.

A ovako je on sve pretvorio u poznatu politikantsku kampanju u kojoj je presuda unapred pozanata: nacizam/fasizam marsira Srbijom. Sto je odvratna i neistinita inisinuacija.

E sad naravno svi znamo da se u obicnom zivotu (na pijaci, ulici ili busu) cuje nesto na racun nekog drugog (ali i srpokog) naroda sto nije politicki korektno ... nece se ljudi svi odmah skociti i buniti se. Niti ce ici u policiju da to prijave. Ali to je daleko od "fasizma/nacizma" - nego samo jedan nacionalisticki ispad kojih ima u svim mesovitim sredinama (STO JE OPET ZA OSUDU). Ovaj lekar je medjutim sluzbeno lice pa bi ovakav postupak morao da ima i teze reperkusije ...
antonacci antonacci 14:13 20.05.2009

Re: za Igora...

Ko ćuti?

- Klinički centar Srbije

- Ministarstvo zdravlja

- Lekarska komora Srbije

- Gospodin Rasista lično

To što se osoblje izvinjavalo ne vredi ni pišljiva boba.

Niko ovde ne traži izvinjenje. Traži se kazna za rasistu.

Lekar nije prodavac lubenica i rotkvica na pijaci. A čak ni taj što prodaje lubenice ne sme da vređa nekog na nacionalnoj osnovi, a kamoli lekar.
pix3lchick pix3lchick 14:17 20.05.2009

Re: za Igora...

Virtuelni Vasilije
E sad naravno svi znamo da se u obicnom zivotu (na pijaci, ulici ili busu) cuje nesto na racun nekog drugog (ali i srpokog) naroda sto nije politicki korektno ... nece se ljudi svi odmah skociti i buniti se. Niti ce ici u policiju da to prijave. Ali to je daleko od "fasizma/nacizma" - nego samo jedan nacionalisticki ispad kojih ima u svim mesovitim sredinama (STO JE OPET ZA OSUDU). Ovaj lekar je medjutim sluzbeno lice pa bi ovakav postupak morao da ima i teze reperkusije ...

Relativizacija, po običaju, Vaso.

Ovakvi ispadi su nekako uvek, majkumu, pojedinačni i izolovani.
I kada prisutni ćute i dozvoljavaju da se neko vređa po nacionalnoj osnovi (a poznato je da je srpski narod najugroženiji, eto meni na pijaci svako malo neko opsuje majku srpsku) za to treba imati razumevanja.

Ali zato - Novak, to smo svi mi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:28 20.05.2009

Re: za Igora...

antonacci
Ko ćuti?


Pa otkud znamo da CE CUTATI. Ne mozemo ocekivati da svi citaju e novine, valjda? Da li oni nabrojani uopste znaju? Zar nije normalnije da svi podignemo glas i da sve uradimo da informacija dospe u NAJSIRU javnost (to nije cak ni ovaj blog). I da onda procenimo reakciju ... Ono sto smo videli u svakom slucaju je da su kolege koje su bile na licu mesta odmah reagovale, da su se izvninjavale i samim tim osudile postupak. A ta prva stepenica je obicno i najkriticnija u takvim situacijama zato sto su ljudi skloni da "svojima" (kolegama, poznanicima, prijateljima) "progledaju kroz prste" ...

Zasto bi neko od nas sumnjao UNAPRED da ce bilo ko drugi od pomenutih instanci misliti/reagovati drugacije prema necemu sto im rusi ugled profesije?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:33 20.05.2009

Re: za Igora...

Chick(en)
Ovakvi ispadi su nekako uvek, majkumu, pojedinačni i izolovani.


pa nisu, majkumu ... ima ih i grupnih, al' ovaj OCIGLEDNO nije. I sto bi tebi (Aleksandru, Pescaniku etc.) etc stalo da bude grupni?

Pilence

I kada prisutni ćute i dozvoljavaju da se neko vređa po nacionalnoj osnovi (a poznato je da je srpski narod najugroženiji, eto meni na pijaci svako malo neko opsuje majku srpsku) za to treba imati razumevanja.

Ali zato - Novak, to smo svi mi.


ja se ekstra proderem (STO JE OPET ZA OSUDU) ali ti ne cujes pa prebacujes ("treba imati razumevanja" ) ... sto bi cula kad se ne uklapa u tvoju "pescanu" sliku Srbije ... jer - Pescanik, to smo svi mi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:44 20.05.2009

"Novak, to smo svi mi"

E, nismo ni Novaci ni fašisti svi đuture, ma koliko to paradno zvučalo. Ja nisam i odbijam da me iko kiti kolektivnom krivicom, kao što ne prisvajam ni tuđe uspehe, kao što nisam namerna ni da se smatram odgovornom za one koji to rade.
Mom sinu su, nedavno, u vojvođanskom selu, Ljukovu, psovali mater slovenačku. Tj. mene, lično prisutnu. I sad bi ja trebalo da napišem da je Vojvodina nacisoidna? Da su tamo svi...šta?! Takav ispad je, po mom mišljenju, pojedinačan i samo kao takvog mogu da ga vidim. U suprotnom bih bila ništa bolja od takvih likova. Naravno, da prema takvima nemam razumevanja, ali to ne znači da ih poistovećujem sa svima ostalima koji, ni u snu, tako nešto ne bi rekli.
Dakle, dotični lekar je navedenim ponašanjem milo rečeno prekršio lekarsku zakletvu koju je dao, da ne govorimo o kršenju ustava i krivičnog zakona. Shodno tome bih očekivala da, nakon što je to objavljeno u pomenutom mediju, reaguju nadležni.
Inače,
pa molim mlade srpske klerofasiste i sto bi rekao moj dobri drug "salonske cetnike" s bloga

ovo zaista smatram nepotrebnom uvredom VIP bloga B92.
adam weisphaut adam weisphaut 14:50 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"

I sad bi ja trebalo da napišem da je Vojvodina nacisoidna?

A da li Stošić u tekstu napisao da je Srbija fašistoidna i tačno gde?
Molim citat.

ovo zaista smatram nepotrebnom uvredom VIP bloga B92.

Koliko vidim nije to upućeno VIP blogu, nego gorerečenima-svi znamo ko su.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:59 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"

Jelica
Takav ispad je, po mom mišljenju, pojedinačan i samo kao takvog mogu da ga vidim. U suprotnom bih bila ništa bolja od takvih likova.


Svaka cast Jelice za ovo!

Jedna od osnovnih karakteristika sovinizma je to uopstavanje/generalziacija, odnosno prenosenje negativnih karakteristika pojedinca na celu jednu grupu/narod. Apsurdno je da i ovi oko pescanika koji se protiv tog sovinizma bore ( predvodjeni blog domacinom) koriste ISTU metodologiju: stalno vade pojedinacne primere i pokusavaju da optuze ceo narod za to. Dobar primer je i ovaj njihov Samardzic koji sad (videsmo na mom blogu) karakterise Srbe kao "bioloski otpad" ... a pocetkom 90-ih je isto/slicno tvrdio za druge narode u okruzenju. Promenio covek tabor ... ali metodologiju nije. Kad mu sledeci put "klikne" u glavi i okrene "curak naopako" mozda ce to tvrditi i za sadasnje slusaoce pescanika koji ga sada obozavaju ... a mi cemo morati da ih branimo

pozz

ps. Ako ti se desi negde na ulici da se dva coveka posvadjaju direktno ispred tebe: to smo Sandic i ja - ne mozemo da se dogovorimo ko ce prvi da ti trazi autogram ...

pps-edit. A ovi skojevci i skojevke naravno ne kolektivizuju samo ovakve ispade ... nego, sto je jos gore, i zlocine. Sta da se radi, kolektivizacija je tako bliska skojevcima ...
Atomski mrav Atomski mrav 15:00 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"


A da li Stošić u tekstu napisao da je Srbija fašistoidna i tačno gde?
Molim citat.

Uh, što se praviš naivan...


Koliko vidim nije to upućeno VIP blogu, nego gorerečenima-svi znamo ko su.

Jeste li napravili spisak?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:04 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"

Relativizacija, po običaju, Vaso.

Ovakvi ispadi su nekako uvek, majkumu, pojedinačni i izolovani.
I kada prisutni ćute i dozvoljavaju da se neko vređa po nacionalnoj osnovi (a poznato je da je srpski narod najugroženiji, eto meni na pijaci svako malo neko opsuje majku srpsku) za to treba imati razumevanja.

Ali zato - Novak, to smo svi mi.


Ovo je komentar na koji sam reagovala.
Mada, ovakav naslov bloga
Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju

zbog konkretnog, jednog lekara, je takođe razlog za moju reakciju. U Ljubljani su nedavno mladi nacisti, koji su se tom prilikom jasno tako i predstavili, prekinuli nasilno, fizički okrugli sto o toleranciji. Znači, nacisti osvajaju Ljubljanu, Sloveniju? S obzirom na Hajderovu političku opciju, da li je Austrija već osvojena? Kako je sa Italijom? Mađarskom? Francuskom?

To da se insinuira da na ovom blogu ordiniraju klerofašisti i salonski četnici (i to, očito, samo zato što bi mogle da im se ne dopadnu E-novine) je uvreda.
adam weisphaut adam weisphaut 15:18 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"


To da se insinuira da na ovom blogu ordiniraju klerofašisti i salonski četnici (i to, očito, samo zato što bi mogle da im se ne dopadnu E-novine) je uvreda.

Pa Jelice ovde se koristi diskvalifikacija SKOJ-evci toliko dugo nisam čuo ni jednom da si reč rekla o tome?
Takođe ne shvatam u čemu se ogleda uvreda za b92 u tome? Da li npr. Čovek u Belom ne potpada pod taj pojam i čitav niz nickova koji su nemetano širili uvrede na nac. osnovi ili se zalagali za rehabilitaciju četništva i sl?
Razjasni mi, odlazim do zubara pa imaš dovoljno vremena, baš me intersuje odgovor...
P.S.
Nadam se da thread nećen nestati volšebno dok nisam tu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:38 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"

Pa Jelice ovde se koristi diskvalifikacija SKOJ-evci toliko dugo nisam čuo ni jednom da si reč rekla o tome?

Pa Adame, u pravu si. SKOJ-evci bi mogli da se uvrede, to stvarno nije u redu.
Da li npr. Čovek u Belom ne potpada pod taj pojam i čitav niz nickova koji su nemetano širili uvrede na nac. osnovi ili se zalagali za rehabilitaciju četništva i sl?

Tvojom metodom - citat molim.
Takođe ne shvatam u čemu se ogleda uvreda za b92 u tome?

Zato jer se ovdašnja urednica i moderatori zaista trude da ovde bude što manje takvih ispada. Zato insinuirati da samo pominjanje E-novina pretpostavlja pojavljivanje pomenutih grupa je uvreda. Ovo je sajt B92, ako mislite da na njemu haraju klerofašisti i salonski četnici, šta radite ovde? Zašto se onda ne držite portala E-novina i tamo, bezbedno, vodite ovakve diskusije, uprkos manjoj čitanosti od ovdašnje.
odlazim do zubara pa imaš dovoljno vremena, baš me intersuje odgovor..

Mnogo ti hvala što mi daješ dovoljno vremena, mada me uopšte ne zanima kuda ti ideš, niti to ikakve veze ima sa trenutnom diskusijom. Ili ima? Boli te zub? Nervozan si?
Covek u belom Covek u belom 15:39 20.05.2009

Re: "Novak, to smo svi mi"

adam weisphaut
Pa Jelice ovde se koristi diskvalifikacija SKOJ-evci toliko dugo nisam čuo ni jednom da si reč rekla o tome?
A ja mislio SKOJ-evci nesto lepo i uzviseno, spoj mladosti i ideala...a ti tako osetio se uvredjenim...cccc...sta li bi pravi skojevci rekli na to sto im blatis lik i delo, mora da bi te nazvali cetnikom.

Da li npr. Čovek u Belom ne potpada pod taj pojam i čitav niz nickova koji su nemetano širili uvrede na nac. osnovi ili se zalagali za rehabilitaciju četništva i sl?
Jel te puno boli, kazi cika doci?

Razjasni mi, odlazim do zubara pa imaš dovoljno vremena, baš me intersuje odgovor...
Imas streptomicin i ovde na blogu, ne moras kod cika zube...

Milutin Milošević Milutin Milošević 12:43 20.05.2009

Komentar

Tužno je da se ovakve stvari događaju, danas u 21. veku.

Nesreća je da se dešavaju kod nas, u Beogradu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:11 20.05.2009

Re: Komentar

užno je da se ovakve stvari događaju, danas u 21. veku.

Nesreća je da se dešavaju kod nas, u Beogradu.

nemam sta drugo da dodam... covek se pita, dokle vise?
wukadin wukadin 12:45 20.05.2009

Očekujem... i dobro je Stošiću

Očekujem da skotu oduzmu licencu ili kako se zove to pravo na rad u medicini. Prekršio je Hipokratovu zakletvu, recimo i da su mu došle povređene ubice Đinđić dr Zorana, morao bi da ih leči. Sudska odgovornost je posebno pitanje, verujem da je prekršio nekoliko zakona, pa očekujem da krivično odgovara. Toliko što se tiče "doktora"... I Mengele je bio doktor.
A Mengele je bio i nacista, inače član partaja koji je demokratskim putem došao na vlast u tadašnjoj Nemačkoj, što će reći izborima, popularnošću u narodu, plus koalicionim potencijalom tadašnje NSDAP. Ideje odbijanja lečenja "podljudima" inače nisu ništa čudno na Zapadu, ne verujem da su se američki lekari ubijali od želje da pomognu crvenokošcima, neki "humanisti" su tražili prvo da se pokrste, etc... Uostalom, nacizam je deo zapadnog sistema misli, kao i svaki -izam. Van Zapada ljudi i ne misle ideološki, osim kad je to sa strane nametnuto.
LM, taj navedeni doktor, osim što je stekao popularnost u Lukovićevim E-novinama, i tamo postao reprezent Srbije, koliko je "jak" pa da može da "osvoji Srbiju"?
A znam zašto se niko nije oglasio. Dolazi nam američki potprecednik, pa je cela Srbija stala. Barem Beograd. Ne može sad neko da radi tako trivijalne stvari kao da se bavi svojim poslom.
Dobro je Stošiću, ovaj doktor je krunski dokaz da se sprema kristalna noć u Srbiji, Dunav se uliva u Savu, i zato smo za ceo svet parije.
Sve je jasno
doriangrey87 doriangrey87 13:12 20.05.2009

Re: Očekujem... i dobro je Stošiću

wukadin

Dobro je Stošiću, ovaj doktor je krunski dokaz da se sprema kristalna noć u Srbiji, Dunav se uliva u Savu, i zato smo za ceo svet parije.

Ali stvarno ne vidim razlog da coveka prozivas sada za neke blogove, pola godine nakon njihovog oblavljivanja. To sto je imalo da se kaze, receno je bilo tada. Svi su popljuvali i autora i jadnu Justine.

Ono sto sam ja primetio, i ovde u tekstu kao i u e-novinama, jeste previse lako upotrebljavanje termina fasista, ksenofob, nacista, nacisoid, rasista. I to sve govoreci o jednom coveku i jednom incidentu, bez trunke kriticnosti. Ovakvo etiketiranje ce samo dovesti do razvodnjavanja ovih pojmova i oni ce izgubiti na svome znacaju. Jer, ako svako malo nekoga etikrtiramo kao nacistu, onda izgleda kao da to i nije previse strasno jer ima ih, jelte, svuda.

Inace, postupak ovoga lekara je za svaku osudu. Nadam se i za pravosnaznu, sudsku. Ili makar onu lekarske komore.
thebee269 thebee269 12:48 20.05.2009

da li ...


si siguran da je Igor Teodosijevic Srbin, kada tvrdis da ima ,, uprljane srpske ruke,,
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:59 20.05.2009

Re: da li ...

thebee269

si siguran da je Igor Teodosijevic Srbin, kada tvrdis da ima ,, uprljane srpske ruke,,

a da li smo proveravali da li je Mladic Srbin, ili Karadzic, mozda velicamo muslimane, ned'o bog....A sta cemo s Hitlerom, mozda on i nije bio Nemac?
Atomski mrav Atomski mrav 13:15 20.05.2009

Re: da li ...

Pa i nije bio Nemac... već Austrijanac.
alselone alselone 13:37 20.05.2009

Re: da li ...

Atomski mrav
Pa i nije bio Nemac... već Austrijanac.

Stole!

necudavamkazem necudavamkazem 15:08 20.05.2009

Re: da li ...

http://i44.tinypic.com/in6eyw.jpg

Morao sam, jače od mene.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:51 20.05.2009

Ala je ovde već bilo brisanja...

vracarac92 vracarac92 12:58 20.05.2009

Re: Ala je ovde već bilo brisanja...

Ala je ovde već bilo brisanja...

iako nije izgovorena niti jedna rec koja pravda ili relativizuje postupak doticnog lekara.
Sramota.
Ovo je klasican uvod u zabranu slobode govora i cenzuru!
Spiridon Spiridon 14:44 20.05.2009

Re: Ala je ovde već bilo brisanja...

Ovo je klasican uvod u zabranu slobode govora i cenzuru!


nema druge nego da se blokira Gazela
vracarac92 vracarac92 12:56 20.05.2009

Dokle vise...

...ove cenzure.
Neka se jednom jasno i glasno kaze KO i ZBOG CEGA brise komentare koji apsolutno ne sadrze ni vulgarnosti i koji ni jednom recju ne opravdavaju eventualni nemoralni postupak doticnog doktora.
Nemojte se kriti iza anonimnosti, kazite ko i zasto brise!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:58 20.05.2009

cut cut cut...

Obrisao sam sve komentare koji idu u suprotnom pravcu od teme i to cu i ubuduce raditi. I ne moze da se u prvom pasusu drzite teme, a onda u drugom da krecete dsikreditacijom autora... to necu tolerisati, pa ako necete da zatvorim blog za komentarisanje, probajte konstruktivno....
zaobidjite svetske parije, i ostale floskule koje su vam omiljene, pliz
d_sandic d_sandic 13:01 20.05.2009

Re: cut cut cut...

Aleksandar Stosic
Obrisao sam sve komentare koji idu u suprotnom pravcu od teme i to cu i ubuduce raditi. I ne moze da se u prvom pasusu drzite teme, a onda u drugom da krecete dsikreditacijom autora... to necu tolerisati, pa ako necete da zatvorim blog za komentarisanje, probajte konstruktivno....zaobidjite svetske parije, i ostale floskule koje su vam omiljene, pliz


Koje svetske parije?

Ja sam rekao da je doktor odbio da leči. Nime treba da se bave sudski organi.
Autor u svemu vidi ' uprljane srpske ruke'. Njime treba da se bavi moderacija.

Tu svetskih 'parija' nema. Ovo je izazov i moderatoru i tebi.

Izvol'te. Kod vas je gumica...
mostarac mostarac 13:05 20.05.2009

Re: cut cut cut...

To se zove demokraticnost.
Bravo!
Sve koji se ne podudaraju sa tvojim misljenjem trebalo bi, ne obrisati, vec eliminisati.
I koja je razlika izmedju tebe i tog Dr Igora?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:05 20.05.2009

Re: cut cut cut...

d_sandic
Aleksandar Stosic
Obrisao sam sve komentare koji idu u suprotnom pravcu od teme i to cu i ubuduce raditi. I ne moze da se u prvom pasusu drzite teme, a onda u drugom da krecete dsikreditacijom autora... to necu tolerisati, pa ako necete da zatvorim blog za komentarisanje, probajte konstruktivno....zaobidjite svetske parije, i ostale floskule koje su vam omiljene, pliz


Koje svetske parije?

Ja sam rekao da je doktor odbio da leči. Nime treba da se bave sudski organi.
Autor u svemu vidi ' uprljane srpske ruke'. Njime treba da se bavi moderacija.

Tu svetskih 'parija' nema. Ovo je izazov i moderatoru i tebi.

Izvol'te. Kod vas je gumica...

nisi ti bio sandicu u vezi parija...
d_sandic d_sandic 13:06 20.05.2009

Re: cut cut cut...

mostarac
To se zove demokraticnost.Bravo!Sve koji se ne podudaraju sa tvojim misljenjem trebalo bi, ne obrisati, vec eliminisati.I koja je razlika izmedju tebe i tog Dr Igora?


Ajde da malo testiramo moderatora. Tražimo da se ukloni ova bljuvotina!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:07 20.05.2009

Re: cut cut cut...

ve koji se ne podudaraju sa tvojim misljenjem trebalo bi, ne obrisati, vec eliminisati.

ne nego oni koji umesto da pricju o ikriminisanom dogadjaju, pricaju o meni, e novinama, lukovicu, i ostalim zaverama. To ne moze... napisite lepo sta mislite o tome pa da pricamo....ne zanima me u ovom slucaju za koga mislite da je izdajnik, ko lupeta, ko je glup...stick to the subject
d_sandic d_sandic 13:07 20.05.2009

Re: cut cut cut...

Pa što me obrisa?
Spiridon Spiridon 14:48 20.05.2009

Re: cut cut cut...

Pa što me obrisa?


Ma ne brise Stosic zaboga! Vec smo o ovome pricali. Softver na blogu podesen je da 1% najglupljih komentara uklanja automatski.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:59 20.05.2009

Zgrožena Krugolina.

Šta radi ta Lekarska komora, pobogu?
Zašto se ne oglašavaju ovim povodom?
Kamo etički komiteti, kamo inspekcija, kamo stručne službe?

Bravo za Mensuru, koja je rešila da čeka pismenu potvrdu da joj je uskraćena pomoć.
A ovo:

Ona objašnjava da je nakon razgovora sa glavnim dežurnim lekarom u Centru i posle više puta ponovljenog zahteva dobila bled, bez trake otkucan izveštaj, na kome se hrabri Teodosijević nije smeo čak ni potpisati. Na zahtev naše sagovornice da joj kažu kako se zove dežurni lekar, medicinske sestre su se pravdale da ne smeju da daju takve informacije.


... e, to je naš najveći problem. Lažna solidarnost medicinskog osoblja. I onda mi kažu: nisu svi isti, ima i dobrih. Nema, bre, dobrih! Dokle god oni koji su navodno dobri čuvaju leđa ovima koji ne valjaju - NIKO, BRE, OD NJIH NE VALJA!
radjeni radjeni 13:43 20.05.2009

Re: Zgrožena Krugolina.

Slazem se! Dokle kod postoji takav odnos prema pacijentima koji je u suprotnosti sa med. naukom "niko,bre, od njih ne valja", lekari nikom ne mogu produziti zivot, ali ga mogu skratiti nepruzanjem pomoci...
antonacci antonacci 13:43 20.05.2009

Re: Zgrožena Krugolina.

Bravo za Mensuru, koja je rešila da čeka pismenu potvrdu da joj je uskraćena pomoć.


Свака јој част, слажем се.

Већина људи то не би пријавила. А уверен сам да оваквих испада има још много много...
sentinel26 sentinel26 13:08 20.05.2009

Iznenadjenje ?

Bonis nocet, qui malis parcit !

(Seneca, De moribus, 114 )

Ko lošima oprašta, dobrima škodi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:08 20.05.2009

zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

"Za razliku od dežurnog ortopeda, glavni dežurni načelnik i ostalo osoblje Urgentnog centra bilo je ljubazno i iskreno se izvinjavalo za ispad i postupke doktora Teodosijevića”, rekla nam je Mensura Mikijelj.
čisto istine radi.
mostarac mostarac 13:11 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

To sam ja prenio, pa me obrisa covek
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:13 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

Srđan Mitrović
"Za razliku od dežurnog ortopeda, glavni dežurni načelnik i ostalo osoblje Urgentnog centra bilo je ljubazno i iskreno se izvinjavalo za ispad i postupke doktora Teodosijevića”, rekla nam je Mensura Mikijelj.
čisto istine radi.

zato sto je ono moj komentar. A Srdjane, budi sikren pa priznaj da sam stavio link citavog teksta..:)
a nije me zanimalo to vec samo idijotiski cin ovog doktora, eto zato
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:22 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

zato sto je ono moj komentar. A Srdjane, budi sikren pa priznaj da sam stavio link citavog teksta..:)
a nije me zanimalo to vec samo idijotiski cin ovog doktora, eto zato

nemam ja ništa protiv, samo pitam. tačno je da si stavio link, tako sam i video vest.
niko normalan ne može da kaže ijednu lepu reč o dotičnom doktoru. i nadam se da će snositi posledice.
mene više brine generalizacija tipa
Dokle ce ljudi u ovoj zemlji da seju mrznju, nacionalisticku, sovinisticku,rasisticku propagandu i da budu nagradjivani za to.

kad su ovakve osetljive teme jako je poželjno čuti ne dve strane, nego sve.
i apsolutno se neslažem sa tvojim naslovom posta Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju
budala ima svuda i nažalost biće ih i dalje.
adam weisphaut adam weisphaut 13:23 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

Ona objašnjava da je nakon razgovora sa glavnim dežurnim lekarom u Centru i posle više puta ponovljenog zahteva dobila bled, bez trake otkucan izveštaj, na kome se hrabri Teodosijević nije smeo čak ni potpisati. Na zahtev naše sagovornice da joj kažu kako se zove dežurni lekar, medicinske sestre su se pravdale da ne smeju da daju takve informacije
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:25 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

kad su ovakve osetljive teme jako je poželjno čuti ne dve strane, nego sve.
i apsolutno se neslažem sa tvojim naslovom posta Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju
budala ima svuda i nažalost biće ih i dalje.

ok je ne slagati se. ja nisam izneo cinjenicno stanje, vec vise kao upozorenje sta nam se desava i kako talas ovih rigidnih pojava nas sve vise zapljuskuje...
pozdrav i hvala na kvalitetnoj diskusiji
medjutim92 medjutim92 13:25 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

Srđan Mitrović
"Za razliku od dežurnog ortopeda, glavni dežurni načelnik i ostalo osoblje Urgentnog centra bilo je ljubazno i iskreno se izvinjavalo za ispad i postupke doktora Teodosijevića”, rekla nam je Mensura Mikijelj.
čisto istine radi.


Zna li ko da li ce dezurni nacelnik nesto da preduzme po pitanju ispada, ili racuna da je izvinjenje dovoljno?

Nije srpski problem to sto je doktor Teoddosijevic rekao. Verujem da bi pola Minhena, kolevke nacizma sa cetvrtinom doseljenickog stanovnistva pomislilo isto ono sto je rekao doktor Teodosijevic.

Problem je sto bi ona polovina Minhena koja uradi tako nesto odgovarala za svoje postupke, dok bi polovina Beograda koja to uradi prosla nekaznjeno. Videcemo hoce li i ovde neko da odgovara.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:31 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

ok je ne slagati se. ja nisam izneo cinjenicno stanje, vec vise kao upozorenje sta nam se desava i kako talas ovih rigidnih pojava nas sve vise zapljuskuje...
pozdrav i hvala na kvalitetnoj diskusiji

jasno je meni šta si ti hteo, ali tema je suviše zapaljiva da bi se na takav senzacionalistički način predstavila. lično mislim da bi drugačiji pristup imao više efekata.
kao što rekoh, niko normalan ne brani doktora, ali meni je takođe zasmetalo
upraljane srpske ruke

da bi neko bio idiot nije mu potrebna nacionalnost.
natasavb natasavb 13:40 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

da bi neko bio idiot nije mu potrebna nacionalnost.

Njemu nije, ali jeste ovima koji pokusavajau da dokazu da su svi Srbi nacisti.
Pardon, ne svi 99%, njih 1 % ne spadaju tu.
Postupak doktora Igora je za svaku osudu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:24 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

"Za razliku od dežurnog ortopeda, glavni dežurni načelnik i ostalo osoblje Urgentnog centra bilo je ljubazno i iskreno se izvinjavalo za ispad i postupke doktora Teodosijevića”, rekla nam je Mensura Mikijelj.
čisto istine radi.


A taj glavni načelnik, što se izvinjavao - jel suspendovao onu budalu?
Nije?
E, pa onda mu nije iskreno žao, i njegova izvinjavanja nisu bila iskrena.
antonacci antonacci 14:27 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?


A taj glavni načelnik, što se izvinjavao - jel suspendovao onu budalu?
Nije?
E, pa onda mu nije iskreno žao, i njegova izvinjavanja nisu bila iskrena


Upravo tako!

Od ''izvini'' nema nikakve vajde.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:36 20.05.2009

Re: zašto nisi preneo i ovaj deo sa tog sajta?

A taj glavni načelnik, što se izvinjavao - jel suspendovao onu budalu?
Nije?
E, pa onda mu nije iskreno žao, i njegova izvinjavanja nisu bila iskrena.

kako da ja znam da li je suspendovao budali. možda bi oni koji su napisali ovu vest mogli malo da se pozabave i istraživačkim novinarstvom i daju malo više informacija.
a otkud ti znaš da li mu je iskreno žao ili nije. kakve veze ima suspenzija sa izvinjenjem.

purenjak purenjak 13:09 20.05.2009

...

"upraljane srpske ruke" !?!?

Zasto tolika mrznja g-dine??
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:14 20.05.2009

Re: ...

purenjak
"upraljane srpske ruke" !?!?

Zasto tolika mrznja g-dine??

moje ili doktorove, on nije hteo da uprlja svoje srpske ruke, nekom tamo muslimankom, sta ja tu lazem
d_sandic d_sandic 13:18 20.05.2009

Re: ...

moje ili doktorove, on nije hteo da uprlja svoje srpske ruke, nekom tamo muslimankom, sta ja tu lazem


Doktorove ( ne srpske) su prljave jer nisu htele da LEČE. Tvoje su prljave jer za to kriviš ceo jedan narod.
baroniknez baroniknez 13:42 20.05.2009

Re: ...

a sto se svi vi toliko uzbudjujete zbog piskaranja raznih? jaka stvar sto je ovaj ili onaj rekao da su svi nacisti, pa ko da svaki dan slusamo samo pametne stvari pa nas je ovo sada uzbudilo jako puno
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:55 20.05.2009

Re: ...

Aleksandre i ja imam srpske ruke. I? Njegove ruke nisu, u ovom slučaju ni srpske, ni lekarske, to su ruke konkretnog dr. Igora Teodosijevića.
Verujem da nikoga nacionalna pripadnost nije učinila pametnijim ili boljim čovekom. Svaki narod ima svoje budale i zlotvore. I na osnovu njih se ne sme kvalifikovati ceo narod.
Isto tako, nisu ni svi lekari takvi, niti im se to može natovariti zbog sramotnog ponašanja ovog konkretnog lekara, koji ima ime i prezime i kome bi još i najviše odgovaralo kad bi se isto, u osudi ponašanja, utopilo u nacionalnoj, profesionalnoj ili bilo kojoj drugoj pripadnosti. Upravo zato, ne treba mu davati epitete pripadnosti koji mu pomažu u tome da iza svog sramnog ponašanja ne stane svojim imenom i prezimenom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:12 20.05.2009

Re: ...

Jelica Greganović
Aleksandre i ja imam srpske ruke. I? Njegove ruke nisu, u ovom slučaju ni srpske, ni lekarske, to su ruke konkretnog dr. Igora Teodosijevića.
Verujem da nikoga nacionalna pripadnost nije učinila pametnijim ili boljim čovekom. Svaki narod ima svoje budale i zlotvore. I na osnovu njih se ne sme kvalifikovati ceo narod.
Isto tako, nisu ni svi lekari takvi, niti im se to može natovariti zbog sramotnog ponašanja ovog konkretnog lekara, koji ima ime i prezime i kome bi još i najviše odgovaralo kad bi se isto, u osudi ponašanja, utopilo u nacionalnoj, profesionalnoj ili bilo kojoj drugoj pripadnosti. Upravo zato, ne treba mu davati epitete pripadnosti koji mu pomažu u tome da iza svog sramnog ponašanja ne stane svojim imenom i prezimenom.

Jelice, ajde da se pravimo toshe. Pa sta ako imas ti srpske ruke. Imam ih i ja. Nisam mislio na sve srpske ruke (njih 16 miliona otprilike) nego na coveka koji je Srbin i koji nece da leci MUSLIMANKU. I ajde bre vise ne kazcite se ljudi na svako slovo. Ko je bre Jelice tebe ptuzio za bilo sta. Pa jer Slobie ruke nisu srpske, jer Arkanove ruke nisu srpske, cije su ruku - marsovske.... Sta ste bre toliko osetljivi na naciju odjednom. Bilo bi bolje da se pogledamo u igledalo i zapitamo zasto iamo toliko gamadi medju nama Srbima...
On je u ovom slucaju diskreditovao sve nas, i mene i tebe pred ocima sveta jer ce sutra reci :jel istina da jeddan srpski doktor nije hteo da leci muslimanku. ili mislis da ce moj irski prijatelj, ili tvoja slovenacka prijateljica da nas pitaju: " jel istina da je dr. Teodosijevic odbio da leci Mensuru". To je poenta mog stava o srpskim rukama.
necudavamkazem necudavamkazem 13:14 20.05.2009

Ne preteruj. Jedna lasta ne čini proleće..

Ovaj grad? Ovu zemlju?

Ovo je reprezentativni primerak koji treba da predstavlja sve doktore u ovom gradu i ovoj zemlji?

Našao si jednog "pacijenta" od doktora koji je verovatno bio razočaran što neće primiti mito kad je ugledao Romkinju, koje su obično tanjeg materijalnog stanja, i kojeg naravno treba propisno kazniti u svakom slučaju... i ako je u pitanju korupcija (kako se meni čini) i ako je rasizam (po tebi), ali nipošto ne treba da trpimo svi kolektivnu krivicu zbog jednog skota.
Biraj malo reči.

A sa druge strane...

Ja sam vojni osiguranik i za ljude na VMA imam samo reči hvale. Naravno ima nedostataka ali mnogo više prednosti i kad se sve sabere i oduzme i podvuče crta... samo reči hvale.


Edit: I da.... nemam nikog bližnjeg u zdravstvu... samo sam objektivan i iskren.
Edit2: Nisam čitao ostale komentare pre nego što sam napisao ovo ali sad tek vidim da i drugi ljudi imaju isti problem sa ovim tekstom.
antonacci antonacci 13:19 20.05.2009

Nema druge strane!

Doktora otpustiti i zabraniti mu da se bavi medicinom.

Vidim da se pominje tu okolo da treba čuti i drugu stranu. Mislim da ne treba. Tom svojom rečenicom je već dovoljno rekao, ona se ne može protumačiti na dva načina.

Ne znam zašto se ministarstvo nije oglasilo do sada?
Biće da je njihovo ćutanje možda najveća sramota u celoj ovoj stvari - ne uzimajući stranu, oni pokazuju svoj stav: OK je biti rasista i biti lekar.

S-R-A-M-O-T-A!
d_sandic d_sandic 13:23 20.05.2009

Pitanje

Zašto si banovao Vračarca?

Čime te je uvredio?

Ajde, sada banuj i mene umesto da me na sitno brišeš.
Budi muško!
natasavb natasavb 13:25 20.05.2009

Pitanje

Vracarac me zamolio da te pitam zasto je banovan.
Nije mu jasno, jer tebe nije vredjao, a nije ni branio doktora Igora.
Ako moze odgovor ovde , da svi vidimo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:26 20.05.2009

Re: Pitanje

natasavb
Vracarac me zamolio da te pitam zasto je banovan.
Nije mu jasno, jer tebe nije vredjao, a nije ni branio doktora Igora.
Ako moze odgovor ovde , da svi vidimo.

zat sto je po stoti put trolovao moj blog, zato sto se ne drzi teme i zato sto je po stoti put pomenuo da sam ja trazio da nekog banuju. zato sto je lazov nad lazovima...
baroniknez baroniknez 13:25 20.05.2009

nacist, nacisti...

juce ovaj lekar, danas Bajden, sta je sledece!?
astrid92 astrid92 15:20 20.05.2009

Re: nacist, nacisti...

baroniknez
juce ovaj lekar, danas Bajden, sta je sledece!?
Ti se to šališ na sopstveni račun?

Predlažem da bude Rolf Dieter Kluge, to je onaj koga si TI neoprezno prozvao neprijateljem srpskog naroda i nacistom, citirajući tekst sa stormfronta i dveri, a on je počasni član SANU, zajedno sa (pokojnim) Pinterom.

Koga ti predlažeš? Sigurno imaš dosta kandidata.
d_sandic d_sandic 13:35 20.05.2009

Poziv moderaciji

Disclaimer
Komentari koji sadrže uvrede, pretnje, psovke, pornografiju, vulgarne izraze, klevete, pozive na nasilje, nazivanje pripadnika drugih nacionalnosti pogrdnim imenima, neće biti tolerisani. Ovo uključuje, ali se na to ne ograničava, i sve oblike nacionalne, rasne, verske, seksualne i bilo kakve druge mržnje. Sagovornicima se suprotstavjajte argumentima i činjenicama, a ne diskvalifikacijama na ličnoj ili nacionalnoj osnovi.



Autor
Ovom nacistoidnom coveku nisu se svidela dva imena - Mensura i Sanela, sto je bilo dovoljno da opere svoje upraljane srpske ruke i okrene svoja ledja zenama kojima je bila potrebna urgentna pomoc, ali koje od njega nisu mogle da je dobiju jer nema cista krvna zrnca koja odgovaraju njegovom sentimentu.
adam weisphaut adam weisphaut 13:41 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

Malo teže će da vam prođe ovaj spin hermeneutičari, "srpske ruke" su ovde ironičan odnos prema "rasnom čistuncu" Teodosijeviću-ne postoje srpske niti ruke bilo koje druge nacionalnosti. No sve da i nije slučaj ne možeš optužiti Stošića za autorasizam, dvostruki ćorak, bolje smišljajte svoje pričice...




d_sandic d_sandic 13:46 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

adam weisphaut
Malo teže će da vam prođe ovaj spin hermeneutičari, "srpske ruke" su ovde ironičan odnos prema "rasnom čistuncu" Teodosijeviću-ne postoje srpske niti ruke bilo koje druge nacionalnosti. No sve da i nije slučaj ne možeš optužiti Stošića za autorasizam, dvostruki ćorak, bolje smišljajte svoje pričice...


Srbi , srpske ruke
Srbin, srbinove ruke su...
baroniknez baroniknez 13:49 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

adam weisphaut
Malo teže će da vam prođe ovaj spin hermeneutičari, "srpske ruke" su ovde ironičan odnos prema "rasnom čistuncu" Teodosijeviću-ne postoje srpske niti ruke bilo koje druge nacionalnosti. No sve da i nije slučaj ne možeš optužiti Stošića za autorasizam, dvostruki ćorak, bolje smišljajte svoje pričice...


nije to autorasizam (kakav bezvezan pojam inace!) nego ideoloska legitimacija
adam weisphaut adam weisphaut 13:50 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji


Srbi , srpske ruke
Srbin, srbinove ruke su...

Kako se razlikuju od Hrvatovih ili Bošnjakovih ili Albančevih?
Neka fizička osobina posebna, nauci nepoznata? Sadrži posebnu DNK?
Onda je naglašavanje "srpskih ruku" čista ironija, kao što rekoh prema nekom ko "vežba rasnu čistoću"...
d_sandic d_sandic 13:51 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

Kako se razlikuju od Hrvatovih ili Bošnjakovih ili Albančevih?
Neka fizička osobina posebna, nauci nepoznata? Sadrži posebnu DNK?
Onda je naglašavanje "srpskih ruku" čista ironija, kao što rekoh prema nekom ko "vežba rasnu čistoću"...


Izvini, kakve veze navedeni imaju sa ovim tekstom?
adam weisphaut adam weisphaut 13:52 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

ideoloska legitimacija

Kad već govorimo o bezveznim pojmovima
necudavamkazem necudavamkazem 13:56 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

autorasizam?

Je l' to ono kad crnac u Americi vrišti na sav glas da nije primljen na konkursu za posao jer je crn a ne zato što je... moš misliti... prosto i jednostavno nesposoban za taj posao?
I samim tim postane veći rasista nego neki koji to otvoreno tvrde za sebe?

Bar ja tako kapiram...
adam weisphaut adam weisphaut 13:56 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji


Izvini, kakve veze navedeni imaju sa ovim tekstom?

Pa jasno je da doktor koji bi trebalo da bude čovek od nauke diskriminiše po nacionalnoj osnovi, a ništa do nauke kojom se on bavi ne pokazuje punu apsurdnost te pojave...
d_sandic d_sandic 13:57 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

adam weisphaut
Izvini, kakve veze navedeni imaju sa ovim tekstom?Pa jasno je da doktor koji bi trebalo da bude čovek od nauke diskriminiše po nacionalnoj osnovi, a ništa do nauke kojom se on bavi ne pokazuje punu apsurdnost te pojave...


Sam si dao odgovor. Doktor diskriminiše, ne Srbi.
adam weisphaut adam weisphaut 14:00 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

I samim tim postane veći rasista nego neki koji to otvoreno tvrde za sebe?

To bi bila reversed affirmative action.
Ovo (autorasizam) bi bilo kada jedan crnac kaže drugom pc off "you nigga ass" pc on.
rayzippo rayzippo 14:01 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

posle vasilijevog bloga bilo je samo pitanje vremena kada ce da osvane blog nasega domacina...a da mu dogadjaji idu na ruku;bogami idu...
doticni doktor je budala samo ne razumem zasto to stalno prozivanje nacistima,cetnicima,fasistima i inima...
antonacci antonacci 14:02 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

doticni doktor je budala samo ne razumem zasto to stalno prozivanje nacistima,cetnicima,fasistima i inima...


Зато што су то све речи којима се описују монструми попут тог доктора.
adam weisphaut adam weisphaut 14:06 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

Sam si dao odgovor. Doktor diskriminiše, ne Srbi.

Pa to kaže i tekst:
Dokle ce ljudi u ovoj zemlji da seju mrznju, nacionalisticku, sovinisticku,rasisticku propagandu i da budu nagradjivani za to.

jasno da se ne misli na sve ljude, već na one koji seju mržnju. On (autor) samo postavlja pitanje zašto se to toleriše? Ovde se non stop u tekstu čita ono čega nema.
rayzippo rayzippo 14:09 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

antonacci
doticni doktor je budala samo ne razumem zasto to stalno prozivanje nacistima,cetnicima,fasistima i inima...


Зато што су то све речи којима се описују монструми попут тог доктора.


monstrum=cetnik,nacista,fasista..to si hteo da kazes !?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:57 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

Kad već govorimo o bezveznim pojmovima

Tačno tako, pa to ljudi i pišu, pojam "srpske ruke" je bezvezan. Dakle, slažeš se.
adam weisphaut adam weisphaut 15:01 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji


Tačno tako, pa to ljudi i pišu, pojam "srpske ruke" je bezvezan. Dakle, slažeš se.

Nije ako je ironičan, kao što sam već naglasio.
"Srpske ruke" ne postoje, ne postoji ni "srpska medicina" postoje budale kao onaj doktor i postoji tiha većina koja sleže ramenima, kao i institucije koje ne deluju kad bi trebalo. Ono što je interesantno da se ovde perifernim detaljem- stilskom figurom želi skrenuti pažnja od glavnog problema...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:12 20.05.2009

Re: Poziv moderaciji

Ako je tako, onda bi bilo dobro da se stilskim figurama (!?) ne skreće tema. Samo još da utvrdimo šta je ironično, šta stilska figura, a šta periferni detalj...ako neko prebaci doktoru širenje nacionalne mržnje, a onda napiše da taj doktor ima srpske ruke, ne bih rekla da je to išta od navedenog. To je baš ono što i jeste problem u ponašanju dr. Igora Teodosijevića - širenje nacionalne mržnje. Shodno tome bi bilo fino kad bi se, pogotovu na ovakve teme, pripazilo na reči, znaju da budu teže od đuladi. I da otkriju mnogo toga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:58 20.05.2009

stoka

nemam bolju reč. imam goru, ali neću da se spuštam na njegov nivo.

STOKA, ako neko nije video ili dobro pročitao.
mostarac mostarac 14:02 20.05.2009

Re: stoka

Jel ovo STOKA se odnosi na sve Srbe ili samo na Dr Igora?
astrid92 astrid92 14:11 20.05.2009

Re: stoka

mostarac
Jel ovo STOKA se odnosi na sve Srbe ili samo na Dr Igora?

A jel su svi Mostarci tako duhoviti?
mostarac mostarac 14:17 20.05.2009

Re: stoka

Uglavnom.
A sto pitas?
sentinel26 sentinel26 14:27 20.05.2009

Re: stoka

Šta to nije jasno ?
BebaOdLonchara
nemam bolju reč. imam goru, ali neću da se spuštam na njegov nivo.
Lijepo je napisala ".. njegov nivo".
mostarac
Jel ovo STOKA se odnosi na sve Srbe ili samo na Dr Igora?

To je tvoj nivo.
rayzippo rayzippo 14:34 20.05.2009

Re: stoka

samo da se jos pojavi uvazeni bivsi gradonacelnik pa da pojasni da je to sve maslo predsednika tadica i Ds-a..
a doktor je verovatno clan,sta clan,osnivac Ds-a i da je to sve po partijskoj liniji
alselone alselone 14:39 20.05.2009

Re: stoka

rayzippo
samo da se jos pojavi uvazeni bivsi gradonacelnik pa da pojasni da je to sve maslo predsednika tadica i Ds-a..
a doktor je verovatno clan,sta clan,osnivac Ds-a i da je to sve po partijskoj liniji


Ko je to?

'El to onaj sto je sa Slobom tikve sadio pa postao liberal k'o, bozemeprosti, Brzezinski?
drug.clan drug.clan 14:48 20.05.2009

Re: stoka

rayzippo
samo da se jos pojavi uvazeni bivsi gradonacelnik pa da pojasni da je to sve maslo predsednika tadica i Ds-a..
a doktor je verovatno clan,sta clan,osnivac Ds-a i da je to sve po partijskoj liniji



Ne treba vam ratni gradonacelnik za to pojasnjenje.

Naravno da je predsednik kriv posto on samostalno vlada Srbijom. Preuzeo je sve funkcije u drzavi pa i odgovornost koja ide uz to! Nije ni pokusao za toliko godina koliko vlada da nesto uradi po tom pitanju.

Nije valjda Tito kriv za to?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:02 20.05.2009

Re: stoka

nemam bolju reč. imam goru, ali neću da se spuštam na njegov nivo.

da, na Njegov (Dr. Teodosijevic) i 'nacisti' (iz naslova posta), Njihov.

ja sam srpkinja pa nisam nacista, te ne mislim da svi srbi nacisti. a ima ih i medju srbima koliko i medju mnogim drugim narodima.

sta nije jasno?! ili trazite kavgu samo radi kavge...?!
samnom je necete imati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana