nominacije

Dule Nedeljković RSS / 04.10.2007. u 12:41

Top lista najomrazenijih pojava dana danasnjeg:

1.Taksisti-razulareno divlje, primitivno, pleme na cetiri tocka terorise prestonicu.

2.Zdravstvena insepkcija Ministarstva zdravlja-izdala rešenje kojim se zabranjuje primena epiduralne anestezije za bezbolan porodjaj. Zato sto je neko presekao lanac srece u kome su svi bili dobri i zaradjivali bez fiskalnog racuna, inspekcija se naljutila i osudila porodilje na porodjajne muke.

3.Gradjevinski narko bosovi-svi znaju ko su najveci kriminalci, policija nista ne radi na tome, nego beze kada se pripuca na ulicama u sred belog dana.

4.Genexova lopovska ekipa-uhapseni misevi, najveci igraci zaobidjeni.

5.Mila Jovovic-ugojila se u trudnoci 30 kilograma cime je direktno ugrozila moju estetiku posto mi je Bo odlucno saopstila da od danas jede, posto se ona u nasoj trudnoci ugojila samo 9 kilograma. 

ps. iniciram demokratiju na ovom Blogu i u komentarima mozete nominovati kojeg VIP ukucanina(VIP Blogera) zelite da vidite van Bloga i zasto. Samo iskreno i razlozno. Ovo Vam je jedinstvena prilika.

Ocekujte-ocekivano:))

 



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milos.urosevic milos.urosevic 00:40 05.10.2007

Taksisti - Policija

Mislim da je krajnje vreme da se kaze da nisu taksisti jedini koji su bahati... sto ih naravno ne opravdava

Samo poslednjom voznjom od pola sata sam prosao pored 4 nepropisno parkirana policijska automobila, video jedan bez zadnjeg levog pozicionog i jednog koji je mrtav hladan obisao bus preko pune bez ikakve frke (rotacije ili ne daj boze sirene)

nosim se mislju da pocnem da nosim fotoaparat sa sobom i da pravim kolekciju, pa da posle napravim jedan lep rezime recimo na dan policije...

kad poredim taksiste sa njima, pa logicno je da su takvi kakvi jesu
Krugolina Borup Krugolina Borup 03:04 05.10.2007

ko o čemu, baba o uštipcima

Dobro, majku mu, kako uvek ubodete temu koja me zanima i o kojoj bih da laprdam baš kad moram na put? Krenula na 19 komentara, na odredište stigla s 92. A ne znam šta bih prvo prokomentarisala, pa da objedinim:

Srđane Fucks, kondicija ili ne, činjenica je da se u trudnoći težina povećava neverovatnom brzinom. To je opterećenje za organizam, ali se on, kao, polako privikava tokom tih 9 meseci. Porodjaj je, medjutim, totalna trauma, jer preko noći nestaje mnogo kilograma. Kičma-leđa navikli na jednu težinu, a sad imaju drugu. Ja sam u trudnoću ušla s 45 kila, ugojila se 23, tj. došla na Krugolinu i po. I onda ono "i po" nesta netragom. Pa, normalno da će da boli! Mada, da priznam, lično to nisam doživela kao neki prejaki bol, više kao nelagodnost. Druge muke su bile mnogo gore.

Drinka Pavlovic: pa, gde nađe UK kao primer, njima je celokupno zdravstvo u totalnom haosu i stanju raspadanja. Mislim, za standarde zapadnih zemalja, naravno, ne u odnosu na ove naše. A proces davanja epiduralne anestezije nije rizik, i ne bi trebalo da je rizik - pod uslovom da onaj ko je daje zna šta radi. E, sad, što je kod nas tako kako jeste, šta da se radi...

dmaxis: znači, to što je zabrana samo za Višegradsku, znači u redu je? U Višegradskoj se ne dešava i nije se dešavalo ništa što se ne dešava i u SVIM OSTALIM porodilištima. Zabraniti epidural tamo, a ostaviti ga u drugim porodilištima samo je još jedan dokaz totalne gluposti onoga koji stoji iza svega. Dalje, to oko žena koje su se porađale i 'vako i 'nako: imam drugaricu koja se u prvoj trudnoći porodila s epiduralom, a kako su je onda u porodilištu ubedili da je ona od onih "ekspres" porodilja, i sve to ima i drugi put da završi čas posla, ona drugi put krene prirodno... psovala je posle tako žestoko, da me prosto sramota da pomislim da to ovde ponovim. Što se tiče onoga da se žena mora drati da bi čika beli mantili mogli znati dokle je porodjaj stigao... ti si muško, jel'? (mislim, da ne pogrešim opet ko kod bravarice) Ne oslanjaju se oni na dranje. Imaju druge metode, a nisam sasvim sigurna da bi voleo da čuješ koje.

I za kraj, Dule:

jeste, i sama često dobijem poriv da, možda ne baš bijem, ali bar bijuckam čika bele mantile. Onako, šamarčić tu, šamarčić tamo... Činjenica da u ljudima koji su protiv nasilja neko može da izazove takav poriv, samo govori o količini nemoći koju osoba u odnosu na te ljude oseća. Ne možeš im ništa. Ništa. Tek šamarčić tu i tamo. Ili bar to što se obradujem kad čujem na vestima da je neko negde prebio nekog lekara. Ama, ne mogu a da ne pomislim: "sigurno je zaslužio", mada je to osuda bez suda i porote. A, ako je tebi sad kratak fitilj... kako ono reče Snežana Mihajlović... blago tebi, ne znaš šta sve može da se desi. I bolje da ne znaš. Ako, pak, hoćeš da znaš, eno imaš moje iskustvo u arhivi na blogu Jamesa Lyona o porodjajima. Ali, bolje nemoj sad. Bolje posle... Ili, ako čitaš ti, nikako nedaj Bo!

Što se tiče pušenja - puši slobodno. Te gluposti oko pasivnog pušenja lansirali su zlonamerni. Američka propaganda. Naučno dokazano. Idi na vebsajt "British Medical Journal" i traži studiju o "passive smoking". Praćen ogroman uzorak nekih 20 do 30 godina, i rezultat negativan. BMJ objavio studiju. Gomila nadobudnih i nabedjenih "stručnjaka" napala BMJ (i ti komentari mogu da se pročitaju). A onda BMJ editorial dao svoj odgovor na napade. E, taj editorial OBAVEZNO PROČITATI. I nemoj samo neko da mi kaže da BMJ nije autoritet!!

A o štetnosti pušenja uopšte i o hajci na nas nesrećnike mogla bih ohohoooooj da zborim. Ama, nema smisla da pišem blog bez blogovskog statusa.

Pušenje u trudnoći - ako ne može da se ostavi cigareta, bolje je pušiti umereno, nego: a) biti pod stresom što hoćeš da umreš da zapališ, pa ne zapališ; b) pokušaš, pa ne izdržiš, pa te grize savest kad zapališ. To rađa neurotičnu trudnicu. Štetne supstance su svuda oko nas: u vazduhu od izduvnih gasova, u hrani zagađenoj kojekakvim hemikalijama, itd, itd. Svaljivati krivicu za sve šeteno što u organizam dospe samo na cigaretu, to mogu samo nadobudni i nabedjeni, i neobavešteni "stručnjaci". Moje je iskustvo ko ono kod dunjicine drugarice što je pušila u trudnoći: da trudnice koje puše radjaju decu IZNAD prosečne težine.

Unfuckable: svaka ti se pozlatila.

Bonner D: nije sve što je na internetu automatski i tačno. Eno, na našem YUMAMA sajtu piše doktorka (lepo se potpisala imenom i prezimenom) da ovčije boginje ne mogu da se dobiju drugi put, ako se jednom preleže. Pojma žena nema!!

Unfuckable Unfuckable 05:44 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

@ Bonner D

UTA - TA !!!!!

a sad ozbiljno : bolje ovo da pročitaš nego da ti ja pišem odgovor...
Vrh lupetanja - apsolutni peak - ti je ono o natečenoj bebi...na to sam mislio kada sam rekao da govoriš totalno neutemeljeno.
Sledeće : knjiško znanje ne znači mnogo ako ne može da se primeni ili potvrdi u praksi.
Čitaj bolje nešto drugo, a medicine & medicinskih "saveta" & mog "iskustva" se mani
dmaxims dmaxims 08:16 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Krugolina Borup
...dmaxis: znači, to što je zabrana samo za Višegradsku, znači u redu je? U Višegradskoj se ne dešava i nije se dešavalo ništa što se ne dešava i u SVIM OSTALIM porodilištima. Zabraniti epidural tamo, a ostaviti ga u drugim porodilištima samo je još jedan dokaz totalne gluposti onoga koji stoji iza svega.


Moj komentar se odnosio na nepreciznost u prenetoj informaciji - mogla je da se protumaci kao da je epidural zabranjen u celoj Srbiji - zbog toga je i naslov mog komentara ("Beograd je svet, ali ne ceo" bio malo sarkastican i upucen "beocentricnosti" komentara.

Krugolina Borup
Dalje, to oko žena koje su se porađale i 'vako i 'nako: imam drugaricu koja se u prvoj trudnoći porodila s epiduralom, a kako su je onda u porodilištu ubedili da je ona od onih "ekspres" porodilja, i sve to ima i drugi put da završi čas posla, ona drugi put krene prirodno... psovala je posle tako žestoko, da me prosto sramota da pomislim da to ovde ponovim.



Naravno da nemam licna iskustva, ali moja posredno iskustvo je sledece: moja supruga (koja je inace anesteziolog) se 3 puta poradjala - prvi put "prirodno", a druga dva sa epiduralom.
Ne znam nikoga ko je veci zagovornik epidurala od nje.

Krugolina Borup
... Ne oslanjaju se oni na dranje. Imaju druge metode, a nisam sasvim sigurna da bi voleo da čuješ koje.


Na zalost, znam i za druge metode ;(. Cesto se, kod nas u kuci, nadje vise lekara na jednom mestu - to znaci da se najveci deo vremena potrosi na razne analize slucaja, primenjenih metoda lecenja i ogovaranje. Tako da sam, protiv svoje volje, upoznat sa raznim tehnikama i metodama pristupa pacijentima, a posebno porodiljama (tzv. "veterinarski" pristup). ;(
Bonner D Bonner D 09:07 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Krugolina Borup

... Ja sam u trudnoću ušla s 45 kila, ugojila se 23, tj. došla na Krugolinu i po. ...


Fiziološki, žena u trudnoći trebalo bi da se ugoji oko 10-12 kg (u nekoj literaturi stoji i do 14 kg). Sve ostalo je višak!

Krugolina Borup

...Što se tiče pušenja - puši slobodno. Te gluposti oko pasivnog pušenja lansirali su zlonamerni. Američka propaganda. ...


Krugolina, ovde ste me zaista ostavili bez teksta, jednostavno sam paf! Ali u zemlji u kojoj je pušenje način, stil i vrhunac života i življenja, ništa drugo ne može ni da se očekuje. Ništa, punite džepove duvanskim lobistima, industrijalcima i mafiozima (treba ljudima i njihovim bližnjima za vile, kola, jahte, putovanja i provode) i sistemski uništavajte sebe, svoju decu i okolinu! Do kraja! Svako od nas, na sreću, sam odabira kako i šta, sem na žalost dece, ona veoma često nemaju mogućnost izbora.

O raku pluća i kardiovaskularnim obolenjima u Srbiji, i brojkama prevalencije, morbiditeta i letaliteta ne bi da govorim ovde. Ne poznajem ih detaljno ali znam da su katastrofalne. O troškovima za zdravstveni sistem koji usled toga nastaju i ko treba da ih snosi, takodje neću pričati, sem da ih pomenem, možda se neko i zapita i zamisli.

Krugolina Borup

...Pušenje u trudnoći - ako ne može da se ostavi cigareta, bolje je pušiti umereno, nego: a) biti pod stresom što hoćeš da umreš da zapališ, pa ne zapališ; b) pokušaš, pa ne izdržiš, pa te grize savest kad zapališ. To rađa neurotičnu trudnicu. ... Moje je iskustvo ko ono kod dunjicine drugarice što je pušila u trudnoći: da trudnice koje puše radjaju decu IZNAD prosečne težine....


Svako novorodjenče trudnice koja je pušila u trudnoći, a time i samo kao aktivni pušač, nakon porodjaja i prestankom dotoka nikotina u organizam, prolazi kroz apstinencijalnu krizu koja se kao i kod odraslih različito ispoljava kroz različite simptome.

Najčešće, jer trudnice ne saopštavaju babicama i lekarima da su pušile, ali i iz razloga što mnoge babice i lekari ne umeju da prepoznaju ove simptome pa i da ih prepoznaju kao takve se ne preduzima ništa i novorodjenčad jednostavno sama prolazi kroz neretko tešku apstinencijalnu krizu. A ne mogu sama da zatraže pomoć!

Da bi kroz nekoliko dana, po izlasku iz porodilišta, ulazili u zadimljene sobe, kupatila, kujne i nastavljali karijeru pušača, sada kao pasivni pušač, sve dok jednog dana i sami ne zapale prvu cigaretu, što se neretko dešava i pre navršene nepune decenije, dakle i pre 10 godina starosti!

Bonner D Bonner D 09:13 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Unfuckable
@
...Vrh lupetanja - apsolutni peak - ti je ono o natečenoj bebi...na to sam mislio kada sam rekao da govoriš totalno neutemeljeno....Čitaj bolje nešto drugo, a medicine & medicinskih "saveta" & mog "iskustva" se mani



A šta ti tu nije jasno? O tome nema u "Bazaru", šta da ti radim, googlaj...

Unfuckable
@
...Čitaj bolje nešto drugo, a medicine & medicinskih "saveta" & mog "iskustva" se mani


Kakvu i koju literaturu trenutno preporučuješ? Ajd' obori me, molim te...


Unfuckable Unfuckable 09:57 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Kakvu i koju literaturu trenutno preporučuješ? Ajd' obori me, molim te...




Literaturu koju bih ti preporučio možeš naći u skriptarnici svakog fakulteta koji ima dodirne tačke sa medicinom.
Google - nikako
Ali - trebaće ti - u najboljem slučaju 6-7 godina da to pročitaš, i da neko verifikuje da si ti to pročitao kako valja ..
Ni to ne može Google
Onda još par godina provere toga u praksi. Čisto da vidiš da li je sve napisano zaista bilo baš tako...
Google - ? Za one koji bi da budu kalif umesto kalifa & zanimljivi u društvu....ali - kada pretenduješ da budeš zanimljiv u društvu i deliš savete iz rukava - to povlači za sobom i određene konotacije...Zato ti velim da se maneš "bavljenja" medicinom....ili jesi - ili nisi.
Da ne dužim...Krugolina je lepo observirala temu
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:07 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Bonner D:
Fiziološki, žena u trudnoći trebalo bi da se ugoji oko 10-12 kg (u nekoj literaturi stoji i do 14 kg). Sve ostalo je višak!


Kaže... ko? Medicina? Knjige? Statistika?
Biće da je statistika tu ključna, pa svi trube na osnovu nje.
A, znaš onu narodnu... laž, velika laž, statistika.

Istina glasi: sve zavisi od osobe do osobe. Osnovni problem moderne medicine i nauke uopšte jeste što sve hoće da uravnilovi, da uproseči, da razvrsta po kutijama.
Nemoguće.
Svako je osoba za sebe. Svako na istu bolest ili (drugo) stanje reaguje drugačije. Zato što smo svi drugačiji!
Kad moderna medicina to bude shvatila doživeće kvantni skok.

S druge strane, kad malo bolje razmislim, verovatno tu nije medicina kriva.
Verovatno su tu ključni faktor medicinari, a ne medicina.
Svako ko je ikada makar ovlaš otvorio udžbenik fiziologije za studente medicine, morao je da primeti da svaka rečenica počinje sa: "Pretpostavlja se da...", "Smatra se da...", "Najverovatnije je da..."
Ma, medicina još ne zna ni zašto kijamo ni zašto štucamo! I, sad će da mi kaže da je sve preko 14 kg u trudnoći višak?
Bah!!


Bonner D:
Ništa, punite džepove duvanskim lobistima, industrijalcima i mafiozima (treba ljudima i njihovim bližnjima za vile, kola, jahte, putovanja i provode) i sistemski uništavajte sebe, svoju decu i okolinu!


Radije ću punim džepove duvanskim, nego alkoholnim lobistima, ili pak narko-mafiji.
Ja pušenjem nikad neću da oplavim oko nekome iz svoje okoline, ma neće padne ni šamarčić!
A to su ti vidljivo-dokazane posledice pasivnog alkoholisanja.
Bolje, ljudi, pušite, nego da pijete.


Bonner D:
Svako od nas, na sreću, sam odabira kako i šta, sem na žalost dece, ona veoma često nemaju mogućnost izbora.


Ma, bilo bi lepo da je tako. Ali, nije.
Ja bih, evo, izmedju finansiranja lekarske i duvanske mafije, vazda duvansku preferirala.
Pošteniji su, brate. Ako hoćeš duvana, kupiš cigare. Ako nećeš, ne moraš.
A kod lekara, moraš da platiš, lečio se ne lečio.
Ne mož' da biraš privatnu praksu kako ti hoćeš. Npr. ne možeš da se porodiš u privatnoj klinici. To MORA državno.
I onda moraš da platiš i drugi put, ovaj put u kešu.
E, to je brale moj, epitom reči "lobi" i "mafija".
A ne siroma duvanski industrijalci.

Dalje, nije tačno ni da pušači više imaju mogućnost izbora, bar ne u EU, a izgleda mi da i nas čeka ista sudbina u budućnosti, s obzirom da istoj težimo.
Veliki Roditelj je preuzeo stvari u svoje ruke. Veliki Roditelj ti više ne da da pušiš po restoranima. Nema tu više slobodne volje i mogućnosti izbora.
Veliki Roditelj rules!
A isti je izdanak lekarske i farmaceutske mafije svetskih razmera, za koju je ova naša tek sitna boranija.


Bonner D:
Svako novorodjenče trudnice koja je pušila u trudnoći, a time i samo kao aktivni pušač, nakon porodjaja i prestankom dotoka nikotina u organizam, prolazi kroz apstinencijalnu krizu koja se kao i kod odraslih različito ispoljava kroz različite simptome.


Kaže... ko?


Bonner D:
trudnice ne saopštavaju babicama i lekarima da su pušile, ali i iz razloga što mnoge babice i lekari ne umeju da prepoznaju ove simptome pa i da ih prepoznaju kao takve se ne preduzima ništa i novorodjenčad jednostavno sama prolazi kroz neretko tešku apstinencijalnu krizu. A ne mogu sama da zatraže pomoć!


A ti imaš posebnu moć komunikacije s novorođenčadima, pa znaš da kad plače, to nije ni što je gladan, ni što je žedan, ni što se upiškio, ni što se ukakio, ni što ima grčeve nego... ako se ne zna šta je, mora da je apstinencijalna kriza.
Jao, što vas volim tako uverene u jednu jedinu istinu...

Da rezimiram:
Medicina nije ni približno sigurna u masu stvari koje servira kao "istinu". Na svako istraživanje o korisnosti uzimanja veće količine vitamina C, dolazi po jedna o štetnosti istog.
Lekar koji ti kaže "ne znam, zavisi... drugačije je od žene do žene... od slučaja do slučaja" jeste lekar kome se može pokloniti poverenje.
Lekar koji ti kaže "Ovako je kako ja kažem, i nikako drugačije" definitivno je - bolid.

vesna75 vesna75 10:10 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Svi segmenti života se menjaju neverovatnom brzinom, samo se žene porađaju kao hiljadama godina unazad. Pa ni zube više niko ne popravlja bez anestezije. Što se tiče pušenja, čini mi se da nije baš tako opasno k'o što nam mediji nameću. Mislim, sve je zatrovano, i voda, i vazduh, i hrana, još malo katrana i nikotina, ništa nam neće bit. Stres(bez cigara) je mnogo gori.
vesna75 vesna75 10:21 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Krugolina
Dalje, nije tačno ni da pušači više imaju mogućnost izbora, bar ne u EU, a izgleda mi da i nas čeka ista sudbina u budućnosti, s obzirom da istoj težimo.
Veliki Roditelj je preuzeo stvari u svoje ruke. Veliki Roditelj ti više ne da da pušiš po restoranima. Nema tu više slobodne volje i mogućnosti izbora.
Veliki Roditelj rules!
A isti je izdanak lekarske i farmaceutske mafije svetskih razmera, za koju je ova naša tek sitna boranija.

2005 bila u Austriji, u svim kafićima u koje sam ušla dozvoljeno pušenje, eventualno odeljak za nepušače. Posle par meseci u Italiji, nigde ne smeš zapaliti, sve nešto, krišom po terasama. Sve vreme ili kafa ili cigara, nikad zajedno. Popizdela sam.
Bonner D Bonner D 10:41 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Unfuckable

Literaturu koju bih ti preporučio možeš naći u skriptarnici svakog fakulteta koji ima dodirne tačke sa medicinom.Google - nikako. ...


Učenje iz skripti nije baš za pohvalu. Ozbiljne i dobre knjige su nešto što treba da se čita i iz čega treba da se uči.

Na googlu može da se izgugla podosta ozbiljne i dobre literature i raznih drugih verodostojnih izvora informacija. Treba samo umeti raspoznati dobro i korisno od lošeg i štetnog, što i nije toliko teško. Internet je jedan nov i moderan a jako moćan, koristan i veoma efikasan medij, veruj mi, ne treba toliko da ga se plašiš.


Krugolina Borup Krugolina Borup 10:45 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

vesna75:
2005 bila u Austriji, u svim kafićima u koje sam ušla dozvoljeno pušenje, eventualno odeljak za nepušače. Posle par meseci u Italiji, nigde ne smeš zapaliti, sve nešto, krišom po terasama. Sve vreme ili kafa ili cigara, nikad zajedno. Popizdela sam.


A ja u septembru 2001. pušila u avionu JATa na putu ka Londonu. Poslednji put...

Situacija je daleko gora u ovom trenutku nego što je bila 2005.
Letos je pušenje zabranjeno u kafićima u UK, kao i u Danskoj.
Za poslednjih par meseci ove godineplanirano je isto i za Nemačku.

U UK vlasnici restorana imaju korpe s kišobranima ispred kafića/restorana, uz natpis: "For our guests-smokers". Da bar ne kisnu dok puše, jel.
U Danskoj kafići manji od 40 m2 mogu, ako žele, da dozvole pušenje. Ali, nema pušenja gde se služi i kad se služi jelo. (Kaže vlasnik jednog restorana veličine 41 m2 - ima da spiči ogroman stub u sredini kafića, da smanji površinu na 40m2).
U Nemačkoj se, kao, nešto organizuju vlasnici kafića da pretvore iste u "smoking clubs". Biće dobro ako uspe (mada sumnjam). Biće skoro ko promocija pušenja.

O Americi bolje da ne pričamo. U Kaliforniji zabranjeno da pomisliš na cigaru. Ne može ni napolju da se zapali.

I niko, apsolutno niko to ne smatra diskriminacijom i kršenjem ljudskih prava.
To se Veliki Roditelj brine za moje zdravlje. To me Veliki Roditelj prevaspitava, za moje dobro.
Nije nego.
rica. agnes rica. agnes 10:46 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Bonnere, zdravo i bravo. :)
Lionsgate Lionsgate 10:54 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Povodom "pametnih" saveta o neophodnosti da se koristi nikotin ako je trudnica malo neurozna evo linka koji govori o stetnosti pusenja u toku trudnoce (da ne zalazimo u isto za odrasle ljude), zanimljivo je da je iz istog casopisa, BMJ na isto tako naucnom nivou. Mozda jos jedna od anglo-saksonskih zavera?

vesna75 vesna75 10:55 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

I niko, apsolutno niko to ne smatra diskriminacijom i kršenjem ljudskih prava.

E baš to me najviše nervira, sve neko više brine za moje zdravlje od mene. Svašta je u životu opasno,pa nije tako prokaženo. Toliki ljudi ginu u saobraćajnim nesrećama, što ne zabrane automobile. O masnoj hrani da ne govorim a nešto nisam na slanini primetila boldovane natpise o štetnosti.
Unfuckable Unfuckable 10:57 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Internet je jedan nov i moderan a jako moćan, koristan i veoma efikasan medij, veruj mi, ne treba toliko da ga se plašiš.




Ne plašim se ja interneta, već neprincipijelne, površne i neselektivne upotrebe istog u ovako ozbiljne svrhe.
U vreme kada sam ja učio neke stvari - interneta, na žalost nije bilo.
Ali i tada je bilo mnogo onih koji su mislili da se žene lože na doktore / veterinare / stomatologe...
Učenje iz skripti niko nije pominjao. pominjao sam skriptarnice. A tamo ima i udžbenika i skripti i ozbiljnih i neozbiljnih knjiga ..i praktikuma....atlasa...ma svega ima... !
Znao bi to da si bar jednom u životu ušao u neku skriptarnicu.
Zato - aj da se više ne prepiremo, please.
Sigurno postoji neko područje u kom možeš pružiti daleko bolje i kompetentnije informacije i tako zaista koristiti blogerima ovde.
Atomski mrav Atomski mrav 11:00 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

I niko, apsolutno niko to ne smatra diskriminacijom i kršenjem ljudskih prava.

E baš to me najviše nervira, sve neko više brine za moje zdravlje od mene. Svašta je u životu opasno,pa nije tako prokaženo. Toliki ljudi ginu u saobraćajnim nesrećama, što ne zabrane automobile. O masnoj hrani da ne govorim a nešto nisam na slanini primetila boldovane natpise o štetnosti.


Jbt, sve čitam i ne mogu da verujem kako ljudi mogu biti sebični. Vesna, meni je sasvim svejedno da li želiš da pušiš i da se truješ, to je tvoja stvar. Ali mi i te kako smeta ako pušiš u mom prisustvu, pošto mi duvanski dim smeta i to na javnom mestu. U svojoj kući puši do mile volje, ali na javnom mestu su nepušači u prednosti. Tvoja sloboda izbora da truješ sebe i mene ne može biti jača od moje slobode izbora da me ne truju nesavesni pušači.
Atomski mrav Atomski mrav 11:02 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Ako jedeš slaninu, možeš da dobiješ povišen holesterol ili trigliceride u krvi - tvoja stvar. Ali to ne utiče ni na koga iz tvog okruženja, ko i sam ne jede slaninu.... ne znam kako to možeš da porediš sa pušenjem?
Bonner D Bonner D 11:16 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Krugolina Borup

Kaže... ko? Medicina? Knjige? Statistika?Biće da je statistika tu ključna, pa svi trube na osnovu nje.A, znaš onu narodnu... laž, velika laž, statistika.Istina glasi: sve zavisi od osobe do osobe. Osnovni problem moderne medicine i nauke uopšte jeste što sve hoće da uravnilovi, da uproseči, da razvrsta po kutijama.Nemoguće.Svako je osoba za sebe. Svako na istu bolest ili (drugo) stanje reaguje drugačije. Zato što smo svi drugačiji!Kad moderna medicina to bude shvatila doživeće kvantni skok.S druge strane, kad malo bolje razmislim, verovatno tu nije medicina kriva.Verovatno su tu ključni faktor medicinari, a ne medicina.Svako ko je ikada makar ovlaš otvorio udžbenik fiziologije za studente medicine, morao je da primeti da svaka rečenica počinje sa: "Pretpostavlja se da...", "Smatra se da...", "Najverovatnije je da..."Ma, medicina još ne zna ni zašto kijamo ni zašto štucamo! I, sad će da mi kaže da je sve preko 14 kg u trudnoći višak?Bah!!


Krugolina, zapadna medicina jeste zaista nauka u kojoj ništa nije apsolutno. Sumnjati u sve i preispitivati sve je zaista dobro, pohvalno i poželjno. Tu se potpuno slažem sa Vama. Ali postoje stvari koje se temelje na brojnim činjenicama spoznatih brojnim sumnjama i preispitivanjima, one su jednostavno takve kakve jesu i naša samo skeptičnost ne može nikako da ih promeni, dok eventualno ne dokaže suprotno. O verodostojnosti, namerama i ciljevima onih koji sumnjaju, ne bi ovaj put, tema je jednostavno preopširna.

Krugolina Borup

...Radije ću punim džepove duvanskim, nego alkoholnim lobistima, ili pak narko-mafiji. Ja pušenjem nikad neću da oplavim oko nekome iz svoje okoline, ma neće padne ni šamarčić!A to su ti vidljivo-dokazane posledice pasivnog alkoholisanja.Bolje, ljudi, pušite, nego da pijete. ...


Zar ne mislite da je najbolje da ne punite džepove ni jednima, ni drugima, ni trećima?!

Krugolina Borup

...Ma, bilo bi lepo da je tako. Ali, nije.Ja bih, evo, izmedju finansiranja lekarske i duvanske mafije, vazda duvansku preferirala.Pošteniji su, brate. Ako hoćeš duvana, kupiš cigare. Ako nećeš, ne moraš.A kod lekara, moraš da platiš, lečio se ne lečio. Ne mož' da biraš privatnu praksu kako ti hoćeš. Npr. ne možeš da se porodiš u privatnoj klinici. To MORA državno.I onda moraš da platiš i drugi put, ovaj put u kešu.E, to je brale moj, epitom reči "lobi" i "mafija".A ne siroma duvanski industrijalci.Dalje, nije tačno ni da pušači više imaju mogućnost izbora, bar ne u EU, a izgleda mi da i nas čeka ista sudbina u budućnosti, s obzirom da istoj težimo.Veliki Roditelj je preuzeo stvari u svoje ruke. Veliki Roditelj ti više ne da da pušiš po restoranima. Nema tu više slobodne volje i mogućnosti izbora.Veliki Roditelj rules!A isti je izdanak lekarske i farmaceutske mafije svetskih razmera, za koju je ova naša tek sitna boranija.


Ovde ste zaista sve onako na gomilu i duvansku mafiju i lekarsku i farmaceutsku mafiju i socijalni i zdravstveni sistem koji počiva na solidarnosti i zabranu pušenja na zatvorenim javnim mestima. Previše tema i dosta konfuzno.

Samo o zabrani pušenja, pušači zaista i dalje imaju mogućnosti da puše, niko im to nije zabranio. To što to ne mogu da čine na mestima na kojima bi mogli time da ugrožavaju druge, tj. nepušače, pa makar to bilo samo zbog neprijatnog mirisa duvanskog dima, to dakle ima veze sa time da tvoja sloboda može da ide samo dotle dok ne ugrožava i narušava slobodu nekog drugog pojedinca. As simple as that.

Krugolina Borup

A ti imaš posebnu moć komunikacije s novorođenčadima, pa znaš da kad plače, to nije ni što je gladan, ni što je žedan, ni što se upiškio, ni što se ukakio, ni što ima grčeve nego... ako se ne zna šta je, mora da je apstinencijalna kriza.Jao, što vas volim tako uverene u jednu jedinu istinu...Da rezimiram:Medicina nije ni približno sigurna u masu stvari koje servira kao "istinu". Na svako istraživanje o korisnosti uzimanja veće količine vitamina C, dolazi po jedna o štetnosti istog.Lekar koji ti kaže "ne znam, zavisi... drugačije je od žene do žene... od slučaja do slučaja" jeste lekar kome se može pokloniti poverenje.Lekar koji ti kaže "Ovako je kako ja kažem, i nikako drugačije" definitivno je - bolid.


Ovde ste opet dosta stvari pomešali. Ponavljam, zapadna medicina jeste zaista nauka u kojoj ništa nije apsolutno. Sumnjati u sve i preispitivati sve je zaista dobro, pohvalno i poželjno ali postoje činjenice koje su činjenice i njih moramo da prihvatimo kao takve, hteli mi to ili ne hteli, sve dok se ozbiljnim analizama i preispitivanjima ne dokaže suprotno.

Lionsgate Lionsgate 11:19 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

O Americi bolje da ne pričamo. U Kaliforniji zabranjeno da pomisliš na cigaru. Ne može ni napolju da se zapali.

I niko, apsolutno niko to ne smatra diskriminacijom i kršenjem ljudskih prava.
To se Veliki Roditelj brine za moje zdravlje. To me Veliki Roditelj prevaspitava, za moje dobro.
Nije nego.


U Kaliforniji je dozvoljeno pusenje napolju sem u par ulica u Snt.Monici. Opet proizvoljno pisanje... znaci, mozete napolju da pusite koliko hocete ali u zatvorenim (javnim) prostorijama ne. Veliki Roditelj se ne brine za vase zdravlje i za vase prevaspitavanje vec se brine za zdravlje vasih sugradjana koji ne puse, znaci zeli da zastiti vase sugradjane od vas koji ne obracate paznju na njih. Jednostavno ali nekima je izgleda to tesko utuviti u glavu.

Svojevremeno je (u USA/Can) cak postojala inicijativa da se majke/roditelji koje puse u toku trudnoce sankcionisu jer zdravstveno osiguranje cesca oboljenja kod takve dece dotiraju velikim novcem. Isto tako, svako osiguranje (dodatno zdravstveno, zivotno) su za pusaca poprilicno skuplja nego za nepusaca... osiguravajuce kuce se vode samo surovim statistickim podacima a oni su neumoljivi.
Bonner D Bonner D 11:32 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Unfuckable

Zato - aj da se više ne prepiremo, please.


*smeh*

Ajd' ok, peace.


Na ovom polju sam zaista najkompetentniji, veruj mi, al' ne bi o detaljima.


Unfuckable Unfuckable 11:42 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Na ovom polju sam zaista najkompetentniji, veruj mi, al' ne bi o detaljima.



..ne bih ni ja.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:54 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Lionsgate:
Povodom "pametnih" saveta o neophodnosti da se koristi nikotin ako je trudnica malo neurozna evo linka koji govori o stetnosti pusenja u toku trudnoce (da ne zalazimo u isto za odrasle ljude), zanimljivo je da je iz istog casopisa, BMJ na isto tako naucnom nivou. Mozda jos jedna od anglo-saksonskih zavera?


Zahvaljujem za link. Evo, čitala i pročitala:

Od 11.359 ispitanika čije su majke pušile u trudnoći, 33 godine kasnije njih 28oro pati od dijabetesa tip 2. Dakle, pušenje majki u trudnoći nije izazvalo dijabetes kod 11.331 ispitanika.
I, na osnovu toga - što oni zovu statistički relevantan rezultat - mediji udare na sva zvona da "pušenje u trudnoći izaziva dijabetes".

A, da mi je samo znati, kako su gospoda ispitivači odvojili štetnost pušenja od drugih štetnih rizika za dobijanje dijabetesa, u istoj grupi? Oli to nijesu ni ispitivali?

Opet, mora im se odati priznanje za poštenje. U zaključku lepo kažu:

In utero exposures due to smoking during pregnancy MAY increase the risk of both diabetes and obesity through programming, resulting in lifelong metabolic dysregulation, POSSIBLY due to fetal malnutrition or toxicity. The odds ratios for obesity without type 2 diabetes are more modest than those for diabetes and the scope for confounding may be greater. Smoking during pregnancy MAY represent another important determinant of metabolic dysregulation and type 2 diabetes in offspring.

Kako se od "pušenje u trudnoći može uvećati rizik za dobijanje dijabetesa" to posle pretvori u "pušenje u trudnoći uvećava rizik za dobijanje dijabetesa" ili, još gore "pušenje u trudnoći izaziva dijabetes" (a to je ono što mi, kao krajnji korisnici, čujemo) - teška misterija.

Dakle, MOŽE. A ne mora. I to ne izazvati, nego tek uvećati rizik.
Mnogo poštenije nego kad mi ovde na kutiji cigara napišu: PUŠENJE UBIJA!
Lažu!
Danci su pošteniji. Danci kažu "Rygning kan draebe". Pušenje MOŽE da ubije. A ne mora, naravno. Mada je i to daleko od istine.


Unfuckable Unfuckable 12:01 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Pušenje MOŽE da ubije.



...kao i automobil - ali ni na jednom to ne piše...
antioksidant antioksidant 12:01 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Bonner D

UnfuckableZato - aj da se više ne prepiremo, please. *smeh*Ajd' ok, peace. Na ovom polju sam zaista najkompetentniji, veruj mi, al' ne bi o detaljima.

jbte
tomica milosavljevic
misli da sve zna a mrzi pusenje
ps- podrzavam kampanju za zabranu pusenja na javnim mestima (a pusac sam)- samo komentarisem ovo - ja sam naj...., ali veruj mi
vesna75 vesna75 12:10 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav
I niko, apsolutno niko to ne smatra diskriminacijom i kršenjem ljudskih prava.E baš to me najviše nervira, sve neko više brine za moje zdravlje od mene. Svašta je u životu opasno,pa nije tako prokaženo. Toliki ljudi ginu u saobraćajnim nesrećama, što ne zabrane automobile. O masnoj hrani da ne govorim a nešto nisam na slanini primetila boldovane natpise o štetnosti. Jbt, sve čitam i ne mogu da verujem kako ljudi mogu biti sebični. Vesna, meni je sasvim svejedno da li želiš da pušiš i da se truješ, to je tvoja stvar. Ali mi i te kako smeta ako pušiš u mom prisustvu, pošto mi duvanski dim smeta i to na javnom mestu. U svojoj kući puši do mile volje, ali na javnom mestu su nepušači u prednosti. Tvoja sloboda izbora da truješ sebe i mene ne može biti jača od moje slobode izbora da me ne truju nesavesni pušači.

A što bi nepušači trebali da budu u prednosti, zar ne misliš da bi trebali da budu ravnoprevni? Ako postoje kafići za nepušače onda treba da postoje i oni za pušače, ili u jednom kafiću odeljci sa dimom i bez.
Unfuckable Unfuckable 12:12 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

jbte
tomica milosavljevic




Pogrešno si citirao ...ispada da sam ja napisao sve....obrati malo pažnju
Ja jesam pušač, ali ne podržavam pušački teror koji ponekad sprovode na nepušačima. Iz takta me izbaci kada neko zapali cigaretu za stolom za kojim neko drugi još nije završio jelo ...
Takođe sam protiv "lova na veštice" tj hajke na pušače....mislim, ipak - to je stvar izbora (ako ne ugrožavaju prisutne)...kao i abortus sto je stvar izbora
Bonner D Bonner D 12:17 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

antioksidant

Bonner DUnfuckableZato - aj da se više ne prepiremo, please. *smeh*Ajd' ok, peace. Na ovom polju sam zaista najkompetentniji, veruj mi, al' ne bi o detaljima.jbtetomica milosavljevicmisli da sve zna a mrzi pusenjeps- podrzavam kampanju za zabranu pusenja na javnim mestima (a pusac sam)- samo komentarisem ovo - ja sam naj...., ali veruj mi


*smeh*

Pogrešno si razumeo antioksidante. Na ovom polju sam najkompetentniji u odnosu na druga polja mog interesovanja , ne u odnosu na druge ljude, iako sam sigurno kompetentniji i od mnogih čije je to polje predmet interesovanja takodje.


*smeh*
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:36 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav:
Jbt, sve čitam i ne mogu da verujem kako ljudi mogu biti sebični. Vesna, meni je sasvim svejedno da li želiš da pušiš i da se truješ, to je tvoja stvar. Ali mi i te kako smeta ako pušiš u mom prisustvu, pošto mi duvanski dim smeta i to na javnom mestu. U svojoj kući puši do mile volje, ali na javnom mestu su nepušači u prednosti. Tvoja sloboda izbora da truješ sebe i mene ne može biti jača od moje slobode izbora da me ne truju nesavesni pušači.

Bonner D:
Samo o zabrani pušenja, pušači zaista i dalje imaju mogućnosti da puše, niko im to nije zabranio. To što to ne mogu da čine na mestima na kojima bi mogli time da ugrožavaju druge, tj. nepušače, pa makar to bilo samo zbog neprijatnog mirisa duvanskog dima, to dakle ima veze sa time da tvoja sloboda može da ide samo dotle dok ne ugrožava i narušava slobodu nekog drugog pojedinca. As simple as that.

Lionsgate:
Veliki Roditelj se ne brine za vase zdravlje i za vase prevaspitavanje vec se brine za zdravlje vasih sugradjana koji ne puse, znaci zeli da zastiti vase sugradjane od vas koji ne obracate paznju na njih. Jednostavno ali nekima je izgleda to tesko utuviti u glavu.


Nije uopšte problem u tome što nepušači treba da ostvare svoja prava. To je u redu, to podržavam iz petnih žila.
Problem je što se prava nepušača ostvaruju UKIDANJEM prava pušača.
Da nema drugog načina, pa i da razumem. Ali ima. Nego, neće se! Zašto, ko će ga znati...
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:41 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

vesna75
E baš to me najviše nervira, sve neko više brine za moje zdravlje od mene. Svašta je u životu opasno,pa nije tako prokaženo. Toliki ljudi ginu u saobraćajnim nesrećama, što ne zabrane automobile. O masnoj hrani da ne govorim a nešto nisam na slanini primetila boldovane natpise o štetnosti.


Atomski mrav:
Ako jedeš slaninu, možeš da dobiješ povišen holesterol ili trigliceride u krvi - tvoja stvar. Ali to ne utiče ni na koga iz tvog okruženja, ko i sam ne jede slaninu.... ne znam kako to možeš da porediš sa pušenjem?


Čak ni nerodjeno dete u majčinoj utrobi?
Dalje, kao što je - utvrdismo to, valjda - naučno dokazano, pušenje ne ugrožava one u okolini, i opasnosti od pasivnog pušenja su izmišljene. Te je stoga uticaj konzumiranja slanine i pušenja na one oko nas - isti.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:47 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Bonner D:
Krugolina, zapadna medicina jeste zaista nauka u kojoj ništa nije apsolutno. Sumnjati u sve i preispitivati sve je zaista dobro, pohvalno i poželjno. Tu se potpuno slažem sa Vama. Ali postoje stvari koje se temelje na brojnim činjenicama spoznatih brojnim sumnjama i preispitivanjima, one su jednostavno takve kakve jesu i naša samo skeptičnost ne može nikako da ih promeni, dok eventualno ne dokaže suprotno.


Drago mi je da se slažemo oko toga koji je zdrav način gledanja na mnoge naučne rezultate.
Moje pitanje glasi: a što niko ne ulaže pare u to da se naučim studijama proveri da li je suprotno tačno, kad je pušenje u pitanju?

Bonner D:
Zar ne mislite da je najbolje da ne punite džepove ni jednima, ni drugima, ni trećima?!


Ako neko može da mi objasni kako mogu da izbegnem da ne punim džepove lekarskoj mafiji, evo ja ću da ostavim pušenje, pa neću da finansiram ni duvanske industrijalce. Narko-mafija od mene dobila apsolutno 0 bilo čega ikad. Alkoholna mafija se slabo vajdi od mene, vrlo mršavo. Dakle, samo duvanskoj punim džepove - dobrovoljno. I lekarskoj - na silu. Da ne kažem - otimaju.
vesna75 vesna75 12:53 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Ako neko može da mi objasni kako mogu da izbegnem da ne punim džepove lekarskoj mafiji, evo ja ću da ostavim pušenje, pa neću da finansiram ni duvanske industrijalce. Narko-mafija od mene dobila apsolutno 0 bilo čega ikad. Alkoholna mafija se slabo vajdi od mene, vrlo mršavo. Dakle, samo duvanskoj punim džepove - dobrovoljno. I lekarskoj - na silu. Da ne kažem - otimaju.
Najgora mi je ova tekstilno-obućarsko-kozmetička mafija. Od njih kad bi se otkačila, lako bi sa duvanskom.
Unfuckable Unfuckable 12:57 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Najgora mi je ova tekstilno-obućarsko-kozmetička mafija. Od njih kad bi se otkačila, lako bi sa duvanskom.



it s so easy ... ; )))))) em ces obradovati svoju "goru" polovinu - "budžetski"...(mozda i rastuziti ili uciniti ljubomornom..?) ...............ali okolinu ces sigurno razveseliti...
Bonner D Bonner D 13:00 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Krugolina Borup

Ako neko može da mi objasni kako mogu da izbegnem da ne punim džepove lekarskoj mafiji, evo ja ću da ostavim pušenje, pa neću da finansiram ni duvanske industrijalce. ...


Pokušajte za početak da prijavite nezakonite radnje kojima se bave nadležnim službama, ukoliko imate saznanja o njima. Znam da nije lako i jednostavno ali od nečega mora da se krene. Time ste odradili Vaš deo posla kao svaka savesna gradjanka/nin.

Pozdrav
Bonner D Bonner D 13:02 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

rica. agnes
Bonnere, zdravo i bravo. :)



Hvala i pozdrav!

vesna75 vesna75 13:04 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

it s so easy ... ; )))))) em ces obradovati svoju "goru" polovinu - "budžetski"...(mozda i rastuziti ili uciniti ljubomornom..?) ...............ali okolinu ces sigurno razveseliti...

Nije, mnogo je teško:(( A okolina je vesela sad, kad me ova T-O-K mafija drži čvrsto u svojim kandžama. Budžet je malo tužan, šta da mu radim...
Unfuckable Unfuckable 13:09 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

A okolina je vesela sad, kad me ova T-O-K mafija drži čvrsto u svojim kandžama.

/quote]

pa to ti velim....bila bi još veselija da zbaciš okove tj artikle T-O-K mafije sa sebe !!!!! : )))))))))))))))))))))))))))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:14 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Iako gajim beskrajno mnogo simpatija, pa cak i sazaljenje, prema pusacima koji, kao kuzni, puse napolju, sve cuceci i kao krisom, moram da primetim da je ova rasprava o stetnosti pusenja za bebu cija majka pusi u trudnoci, zaista bezvezna. Sigurno da duvanski dim, kao i zagadjenje, od koga, na zalost, nije moguce zastiti se, stete i smetaju, kako bebi, tako i trudnici. Poradjati se, koliko god to bilo kratko, dugo, sa, ili bez anestetika, nije najjednostavnije. Moze svasta da se desi i zato se porodilja i njena beba,monitorujju, odnosno meri im se pritisak, posmatra disanje, meri se rad srca itd. Prema tome, ona zena koja u trudnoci nastavi da pusi istim tempom kao i pre, ili cak malko smanji, ne samo da dovodi u pitanje opstanak bebe, nego, prvenstveno, svoj. Ja znam da nepusaci mogu uzasno da idu na nerve pusacima, ali u ovom slucaju bi trebalo da proradi zdrav razum.
antioksidant antioksidant 13:39 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Unfuckable
jbtetomica milosavljevic
Pogrešno si citirao ...ispada da sam ja napisao sve....obrati malo pažnjuJa jesam pušač, ali ne podržavam pušački teror koji ponekad sprovode na nepušačima. Iz takta me izbaci kada neko zapali cigaretu za stolom za kojim neko drugi još nije završio jelo ...Takođe sam protiv "lova na veštice" tj hajke na pušače....mislim, ipak - to je stvar izbora (ako ne ugrožavaju prisutne)...kao i abortus sto je stvar izbora

lepo pise Boner D na vrhu citata
vesna75 vesna75 13:39 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Unfuckable
pa to ti velim....bila bi još veselija da zbaciš okove tj artikle T-O-K mafije sa sebe !!!!! : )))))))))))))))))))))))))))

Ništa šminka, cipelice, manikir, pedikir, frizer, kozmetičar......? Neeeeeeeeeeeeeeeee
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:43 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Bonner D:
Pokušajte za početak da prijavite nezakonite radnje kojima se bave nadležnim službama, ukoliko imate saznanja o njima. Znam da nije lako i jednostavno ali od nečega mora da se krene. Time ste odradili Vaš deo posla kao svaka savesna gradjanka/nin.

Taj predlog nije rešenje problema iz dva razloga. Prvi: i dalje moram da im plaćam kroz redovno zdravstveno osiguranje. Nema šanse da se to ukine.
Drugo, mnogo važnije, to oko prijavljivanja nezakonitih radnji...
Ja sa stomakom do zuba stvarno ne mogu sebi da priuštim odlazak u policiju ili inspekciju. Ranjiva sam u tom periodu, više nego u bilo kom drugom. I troma sam, i uplašena, i koncentrisana na porodjaj. Nemam vremena da idem okolo po institucijama i popunjava formulare. I plašim se, o, kako se samo mnogo plašim, da će posle da mi se svete na porodjaju. Jer, svi se oni medjusobno znaju - mafija je to.
Posle porodjaja, curim na sve strane - krvarenje, mleko, plač. Beba je prioritet, traži svoje. Nemaš se kad naspavati, a kamoli odlaziti u policiju ili inspekciju. I plašiš se, o, kako se samo plašiš, da bebi može da se desi nešto, pa će ti trebati lekar, a oni će onda da ti se svete, jer se svi poznaju - mafija je to.

Nije moje da jurim lopove po državnim ustanovama. To je posao države.
Ili nek prione na posao, ili nek prestane da trubi o beloj kugi i odumiranju nacije.

Atomski mrav Atomski mrav 13:55 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

A što bi nepušači trebali da budu u prednosti, zar ne misliš da bi trebali da budu ravnoprevni? Ako postoje kafići za nepušače onda treba da postoje i oni za pušače, ili u jednom kafiću odeljci sa dimom i bez.

Nepušači bi trebalo da budu u prednosti zbog zaštite zdravlja, u smislu da im pušači ne bi smeli ugrožavati zdravlje... Nisam uopšte protiv kafića za pušače, dok bi odeljci sa dimom i bez dima bili mogući samo ako su hermetički odvojeni :) Ne znam jesi li skontala kako izgledaju nekadašnji "smoking" i "no-smoking section" u JAT-ovim avionima - jednostavno prvih nekoliko redova sedišta proglase pušačkom zonom a dim se naravno širi kroz čitavu kabinu i ja kao nepušač moram da trpim taj smrad. Srećom pa su ukinuli pušenje u avionima a što se kafića tiče, u Srbiji se puši u svakom pa kad dođem kući em mi je začepljen nos em odeću skidam i odmah bacam u korpu za prljave stvari jer smrde na dim neviđeno...
vesna75 vesna75 14:03 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

ja kao nepušač moram da trpim taj smrad.
Sto puta mi svašta na javnom mestu smrdi, đubre, izduvni gasovi iz automobila, znojavi ljudi, etc. Pa šta da radim, to je javno mesto, ne možemo postavljati table " samo za istuširane u poslednjih 2 sata". I nemoj mi reći da tvom zdravlju škodi što neko puši 10m od tebe.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:09 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav:
Nepušači bi trebalo da budu u prednosti zbog zaštite zdravlja, u smislu da im pušači ne bi smeli ugrožavati zdravlje...


Ama, čoveče, ne ugrožavaju! Opasnost pasivnog pušenja = mit. Naučno dokazano!

Atomski mrav:
kad dođem kući em mi je začepljen nos em odeću skidam i odmah bacam u korpu za prljave stvari jer smrde na dim neviđeno...


Aha! U tom grmu, dakle, leži zec. Nije zdravstveno opasno, ali - smrdi.
Znaš šta, smrde meni i oni koji se ne kupaju, pa ih ipak puštaju u restorane.
Meni i parfemi smetaju, odmah počne da mi curi nos, kijam, kašljem, sloši mi se.
A da zabranimo parfeme, onda? Ili parfemisanima da ulaze u restorane i kafiće? O avionima da ne pričam.
Atomski mrav Atomski mrav 14:13 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Vidim ja u čemu je problem - pušači su toliko nervozni, da na sam pomen štetnosti pušenja pizde.
MENI SIGURNO SMETA PUŠENJE POŠTO IMAM ASTMU! TAČKA.
Vi slobodno pušite koliko god želite, ali imajte obzira i prema onima kojima to smeta. Isto tako i oni što stavljaju jake mirise, što se ne kupaju, što razbacuju đubre bi trebalo da imaju obzira. Ako prihvatate njihov način razmišljanja i njihovu logiku, to je vaš problem.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:21 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav:
MENI SIGURNO SMETA PUŠENJE POŠTO IMAM ASTMU! TAČKA


Ok, sorry. Tačka, slažem se.

Ali, da stavimo na stranu i to da li pasivno pušenje šteti ili ne, opet ostaje pitanje: što se ukida pušenje SVUDA. Može se kafić ili restoran podeliti na dva odvojena dela. Može se čak i vlasnicima kafića ili restorana ostaviti da sami odluče da li će biti totalno pušački ili nepušački. Pa da se razvrstamo, ko ljudi, bez svađe.

Opet ponavljam, zaštita prava nepušača ukidanjem prava pušačima, nije rešenje.
To je teror pušača.
A nema potrebe za tim, stvarno nema.
Sve se da rešiti tako da i jedni i drugi budu srećni.
Unfuckable Unfuckable 14:25 05.10.2007

Re: ko o čemu... o ovisnosti

Ništa šminka, cipelice, manikir, pedikir, frizer, kozmetičar......? Neeeeeeeeeeeeeeeee




Ništa.
...al...BUDŽET ...
( u stilu : " ...hladno kod Vas tamo u Švedskoj...hladno, ha .... - al, STANDARD, jebiga.."
Atomski mrav Atomski mrav 14:55 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

To je teror pušača.

Verovatno misliš "teror nad pušačima".... a u isto vreme te baš briga što pušači vrše teror nad nepušačima ako puše u zatvorenim prostorijama. Dakle, pušenje samo u odvojenim prostorijama, a ne totalno zabranjivanje pušenja jer pušenje nije protivzakonito.
I budi iskrena, da li ti se sviđalo to što neko puši pored tebe dok i sama nisi postala pušač? Da li ti se svidela prva cigareta ili ti je bilo muka od nje?
ivana23 ivana23 17:44 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Krugolina Borup
Atomski mrav:Nepušači bi trebalo da budu u prednosti zbog zaštite zdravlja, u smislu da im pušači ne bi smeli ugrožavati zdravlje... Ama, čoveče, ne ugrožavaju! Opasnost pasivnog pušenja = mit. Naučno dokazano!
Atomski mrav:kad dođem kući em mi je začepljen nos em odeću skidam i odmah bacam u korpu za prljave stvari jer smrde na dim neviđeno...Aha! U tom grmu, dakle, leži zec. Nije zdravstveno opasno, ali - smrdi.Znaš šta, smrde meni i oni koji se ne kupaju, pa ih ipak puštaju u restorane. Meni i parfemi smetaju, odmah počne da mi curi nos, kijam, kašljem, sloši mi se.A da zabranimo parfeme, onda? Ili parfemisanima da ulaze u restorane i kafiće? O avionima da ne pričam.

Mogli bi i polen da zabrane, znas li koliko je ljudi alergicno, zar ne?
Atomski mrav Atomski mrav 17:54 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Kad me budeš videla sa buketom ambrozije kako ga poturam ljudima pod nos, onda izvoli pa se pravi pametna.
ivana23 ivana23 19:30 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav
Kad me budeš videla sa buketom ambrozije kako ga poturam ljudima pod nos, onda izvoli pa se pravi pametna.

Ova opaska o alegiji nije bila cinizam na tvoj racun i zao mi je ako si tako shvatio.
Htela sam bas naprotiv da te podrzim u tvojoj konstataciji sa svima nama ponesto (cak i vrlo ozbiljno) smeta.
Moja cerka ima alergiju i krivo mi je sto se samo apeluje da se unistava ambrozija, a nista se ne radi konkretno.

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:02 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Atomski mrav:
Verovatno misliš "teror nad pušačima"

Da, to sam mislila. Moja greška. Hvala za ispravku.


Atomski mrav:
.... a u isto vreme te baš briga što pušači vrše teror nad nepušačima ako puše u zatvorenim prostorijama.

Kad sam ja to rekla?
Ajd' nazad, pa lepo pročitaj ponovo šta sam rekla.

Atomski mrav:
Dakle, pušenje samo u odvojenim prostorijama, a ne totalno zabranjivanje pušenja jer pušenje nije protivzakonito.

Tako je.
I svi vuci siti, i sve ovce na broju.

Atomski mrav:
I budi iskrena, da li ti se sviđalo to što neko puši pored tebe dok i sama nisi postala pušač?

Nisam marila ni za ni protiv.

Atomski mrav:
Da li ti se svidela prva cigareta ili ti je bilo muka od nje?

Ne sećam se. Bila sam pijana.

A jesi ti pušio nekad?

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:04 05.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

ivana23:
Mogli bi i polen da zabrane, znas li koliko je ljudi alergicno, zar ne?


Mogli bi i alkohol da zabrane, znaš koliko ljudi strada zbog pijanih, zar ne?
Atomski mrav Atomski mrav 12:53 06.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Ne sećam se. Bila sam pijana.

Mogli bi i alkohol da zabrane, znaš koliko ljudi strada zbog pijanih, zar ne?

Krugolina Borup Krugolina Borup 17:25 06.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

To što sam bila pijana par puta sa šesnaest, ne znači da pijem sad, u zrelim godinama.

Stvarno bih volela da znam postoji li iko ko nije bio pijan bar jednom tokom tinejdzerskih godina.

Možda Atomski mrav, ah?
Atomski mrav Atomski mrav 20:00 06.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Bože sačuvaj, ali eto da su zabranili alkohol kad si ti imala šesnaest, možda ne bi ni počela da pušiš... :)
Unfuckable Unfuckable 01:02 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

ali eto da su zabranili alkohol kad si ti imala šesnaest,


,

a) probala bi nešto drugo
b) sad bi imala cirozu jetre (od ilegalnog alkohola)
c) nastao bi Novi Srpski Ustanak

a da su zabranili automobile - ne bi bilo toliko poginulih po autoputevima i ulicama
a tek avione da su zabranili ....(bili bi smo bombardovani ručnim bombama, što je ipak podnošljivije ...)
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:51 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

))))

E, razveseliste me obojica od jutros, i Atomski mrav i Unfuckable.

Ne reče mi, Atom-mrav, a jesi li ti ikad pušio? Nemoj da izbegavaš vamo-tamo odgovore na pitanja. Nijesam ni ja vrdala, nego rekla kako si tražio - iskreno.
Unfuckable Unfuckable 11:08 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

E, razveseliste me



] ]
Unfuckable Unfuckable 11:16 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Ne reče mi, Atom-mrav, a jesi li ti ikad pušio?




mislim da je čovek negde napomenuo kako ima astmu, i kako luftira garderobu od duvanskog dima...stoga sledi moj dubokomisaoni zaključak da naš atomrav deli Planetu na "pušače" i "ljude"
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:54 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Unfuckable:
mislim da je čovek negde napomenuo kako ima astmu, i kako luftira garderobu od duvanskog dima...stoga sledi moj dubokomisaoni zaključak da naš atomrav deli Planetu na "pušače" i "ljude"


A, ništa to ne mora da znači.
To što sad ne puši i gadi se pušača samo uvećava šanse da je i sam nekad pušio.
Moje iskustvo je da su bivši pušači mnogo netolerantniji od onih koji nikad nisu pušili.
Unfuckable Unfuckable 17:01 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Moje iskustvo je da su bivši pušači mnogo netolerantniji od onih koji nikad nisu pušili.




..pa jes ...ono : "Poturice gore od turaka..."

]
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:06 07.10.2007

Re: ko o čemu, baba o uštipcima

Jeste, tako nekako...

Nego, Unfuckable... nema ovdi vise nikog, cini mi se.
Pa da mi popijemo po jednu, padidemo...
Mungos Mungos 07:41 05.10.2007

Dule, u pravu si!

Dule
2.Zdravstvena insepkcija Ministarstva zdravlja-izdala rešenje kojim se zabranjuje primena epiduralne anestezije za bezbolan porodjaj. Zato sto je neko presekao lanac srece u kome su svi bili dobri i zaradjivali bez fiskalnog racuna, inspekcija se naljutila i osudila porodilje na porodjajne muke.


Ono, jes' da ni ti verovatno, nisi dobio "epiduralnu", dok si stvarao potomka, ali s obzirom, da te zovu "Glavonja", cenim da ce Bo bas biti na mukama bez iste... Ja bih zahtevao od nadleznih da u TVOM slucaju, odobre "olaksavajuce okolnosti" za Bo. T(v)oj(oj) zeni stvarno nije lako! (Bo, drz' se!)

Dule
5.Mila Jovovic-ugojila se u trudnoci 30 kilograma


Bas nemam srece u zivotu svome... Vidim ja da cu staros' docekati sam...:(

Dule
ps. iniciram demokratiju na ovom Blogu i u komentarima mozete nominovati kojeg VIP ukucanina(VIP Blogera) zelite da vidite van Bloga i zasto.


Onog Mungosa treba najuriti, pod hitno! To djubre ne zelim da vidim vise ovde! Stalno se nesto protivi mainstream-u; drzi lekcije drugima; kao on sve zna; tu se prepire, bre, sa intelektualcima & elitom, 'ebo te! E, bas mi je drago sto mu je cak i Bauer skoro rekao, otvoreno, pravo u monitor, da je "smor, the realtiviziujuci" Uh, sto mi je drago sto mu je tako "skresao"! Eeee, Mungos, Mungose, zmije te izujedale, da-Bog-da!

Mungos, The Za Najuriti


Unfuckable Unfuckable 08:59 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

E, bas mi je drago sto mu je cak i Bauer skoro rekao, otvoreno, pravo u monitor, da je "smor, the realtiviziujuci"




to beše onaj bauer the alkotester ?
Mungos Mungos 09:22 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

Unfuckable
E, bas mi je drago sto mu je cak i Bauer skoro rekao, otvoreno, pravo u monitor, da je "smor, the realtiviziujuci"




to beše onaj bauer the alkotester ?


Ta, ne znam! Za mene je Bauer najbolji brand klizaljki & opreme za sport na ledu. A ako se "prodaje" kao on-line alkotester, to mi vec lici na ono "muda za bubrege" & sl....:)))

Mungos, The Snalazljiv Na Ledu
Spiridon Spiridon 09:30 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

Onog Mungosa treba najuriti, pod hitno! To djubre ne zelim da vidim vise ovde! Stalno se nesto protivi mainstream-u; drzi lekcije drugima; kao on sve zna; tu se prepire, bre, sa intelektualcima & elitom, 'ebo te! E, bas mi je drago sto mu je cak i Bauer skoro rekao, otvoreno, pravo u monitor, da je "smor, the realtiviziujuci" Uh, sto mi je drago sto mu je tako "skresao"! Eeee, Mungos, Mungose, zmije te izujedale, da-Bog-da!

Mungos, The Za Najuriti


Ja kada sam to govorio i upozoravao na njega hteli su oci da mi izvade. Te nemoj, te nije los decko, ne misli on tako...

"Ko voli pravdu, pravedan je, ali je onaj ko se zdruzuje s vezicom crnog luka uvrnut"
Unfuckable Unfuckable 09:36 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

A ako se "prodaje" kao on-line alkotester, to mi vec lici na ono "muda za bubrege" & sl....:)))



pa svakome sa kim se ne slaže pripiše odmah par promila ...
al izveštio se čoek...pogadja i vrstu pića ...očekujem skori napredak do nivoa da ubode i brand ...
Mungos Mungos 09:50 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

Spiridon
Onog Mungosa treba najuriti, pod hitno! To djubre ne zelim da vidim vise ovde! Stalno se nesto protivi mainstream-u; drzi lekcije drugima; kao on sve zna; tu se prepire, bre, sa intelektualcima & elitom, 'ebo te! E, bas mi je drago sto mu je cak i Bauer skoro rekao, otvoreno, pravo u monitor, da je "smor, the realtiviziujuci" Uh, sto mi je drago sto mu je tako "skresao"! Eeee, Mungos, Mungose, zmije te izujedale, da-Bog-da!

Mungos, The Za Najuriti


Ja kada sam to govorio i upozoravao na njega hteli su oci da mi izvade. Te nemoj, te nije los decko, ne misli on tako...

"Ko voli pravdu, pravedan je, ali je onaj ko se zdruzuje s vezicom crnog luka uvrnut"


A s' vezu od beli lukac?

Mungos, The Za Najuriti
Mungos Mungos 09:52 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

Unfuckable
A ako se "prodaje" kao on-line alkotester, to mi vec lici na ono "muda za bubrege" & sl....:)))



pa svakome sa kim se ne slaže pripiše odmah par promila ...
al izveštio se čoek...pogadja i vrstu pića ...očekujem skori napredak do nivoa da ubode i brand ...


:)))))))))

Mungos, The Jasno Mu
Unfuckable Unfuckable 10:02 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

Mungos, The Jasno Mu




...to ti velim...taj rad... : )))))))))))))))
bauer bauer 17:08 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

ej drugari, ziveli!
Unfuckable Unfuckable 21:16 05.10.2007

Re: Dule, u pravu si!

ej drugari, ziveli!





Živeo i ti nama, Bauere !

Atomski mrav Atomski mrav 11:04 05.10.2007

NO SMOKING on this blog :)

Kazezoze Kazezoze 14:33 05.10.2007

Re: NO SMOKING on this blog :)

margos margos 16:05 05.10.2007

Re: NO SMOKING on this blog :)


UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ne slazem se... 'ajde da glasamo...
angie angie 16:10 05.10.2007

Re: NO SMOKING on this blog :)

margos-ne slazem se ni ja!
Dovoljno je shto sam u zemlji gde mogu da duvam, al jedva u sopstvaenoj klonji.
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 05.10.2007

Za Duleta i ostale buduće tate...

...jedan zanimljiv matematički problem:

Danas je majka 21 godinu starija od svog deteta.
Za 6 godina, majka će biti 5 puta starija od svog deteta.
Pitanje: gde je otac tog deteta sada?

Da vidimo zna li neko da reši sistem od dve jednačine sa dve nepoznate... :)
antioksidant antioksidant 14:07 05.10.2007

Re: Za Duleta i ostale buduće tate...

tu negde oko mame (zavisi od afiniteta, da li je na, ispod, pored....)
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 05.10.2007

Re: Za Duleta i ostale buduće tate...

:)
Brzo računaš :)
tom tom 14:26 05.10.2007

porodjaj

Ej, ljudi, moja žena kad se porodila, to da vidite cirkus...

U porodilištu na WC i kupatilu nema prozora, (a bio januar) nema tople vode u kupatilu, uopšte, a žena kad se porodi ona se sva umaže...Žena se bacila u depresiju, sestre viču na žene, na kraju smo je jedva izvukli na sopstveni zahtev, oni hteli još da ih ostave u bolnici...zona sumraka...
oldtajmer oldtajmer 15:01 05.10.2007

Dule!

Gde si na snezaninom blogu?? Tebi bliska tema...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana