Ne znamo gde je Mladić !!! (updated)

Goran Miletic RSS / 10.06.2009. u 22:21

Večeras je na Federalnoj televiziji u emisiji "60 minuta" emitovano nekoliko snimaka sa raznih lokacija gde je Mladić provodio svoje penzionerske dane. Godine su 2003,2005 itd, lokacije sve u Srbiji, vojni objekti, Banovo brdo itd.

Poražavajuće je bilo kada se u program uključio Dušan Ignjatović, direktor Kancelarije Saveta za saradnju sa ICTY, koji je nastavio da priča da se u Srbiji ne zna gde je Mladić, a da je krunski dokaz da Srbija sarađuje, upravo činjenica da su dostavili pomenute kasete. A zašto ih onda nisu emitovali ???

Snimak sa youtube je samo 10 minuta, cela emisija se reprizira i FTV se može videti preko svih kablovskih operatera:

 

Update:

U međuvremenu su se pojavili delovi emisije sa snimcima:

 

 

 



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jesen92 jesen92 12:12 11.06.2009

Re: auuuuuuuuu

pa ti snimci ako se dokaze da nisu iz 2008 neka autor blog-a objasni na osnovu cega je zakljucio to. doduse ne pise u blog-u explicitno, ali se implicira da Ignjatovic zna gde je, sto valjda dokazuju ti snimci od ko zna kad
... to i ja mislim, napisala negde gore nesto slicno,...a ovi bosanci sa federalne televizije su bas smesni..narocito ambasador...Mladic je njihov drzavljanin pa doticni ambasador je mogao i sam da se pozabavi sa njim umesto da se setka po bg sa ambasadorskom platom u dzepu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:21 11.06.2009

Re: auuuuuuuuu

pa ti snimci ako se dokaze da nisu iz 2008 neka autor blog-a objasni na osnovu cega je zakljucio to. doduse ne pise u blog-u explicitno, ali se implicira da Ignjatovic zna gde je, sto valjda dokazuju ti snimci od ko zna kad

šta ima autor bloga da objašnjava.
i klipu 7 ili 8 kad se grudva čika mladić, kaže novinar da su verovatno iz 2009., to jest ove zime.
upadljivo je da na snimcima nema senatora.
možda je neki od njih i insajder.

osim toga, ko god da je znao, važno je da većina zna da se heroj nije krio u pećini. nego se lepo veselio
po srbiji i bosni.
dok je cela srbija talac istog heroja.
talac!

p.s. na nekim klipovima se vidi datum. piše 2002. godina.
čini mi se oktobar.
posle "revolucije".
i posle ubistva premijera.

p.p.s. takođe se znalo da su škorpioni "mračili" po svim ratištima.
al narod je poverovao tek kad je video snimak streljanja.
i ovde će svakako biti špekulacija da je montirano...
al kako lepo igra stoni tenis u kasarni vojske jugoslavije i vodi sa 7:1...
ivana23 ivana23 12:26 11.06.2009

Re: auuuuuuuuu

p.s. na nekim klipovima se vidi datum. piše 2002. godina.
čini mi se oktobar.
posle "revolucije".
i posle ubistva premijera.


Molim...?
sybil sybil 13:01 11.06.2009

Re: auuuuuuuuu

ne kazu posle ubistva premijera nego od 2000.-2003. ko je bio ministar odbrane, taj je sve znao?
ivana23 ivana23 13:49 11.06.2009

Re: auuuuuuuuu

sybil
ne kazu posle ubistva premijera nego od 2000.-2003. ko je bio ministar odbrane, taj je sve znao?

Ministar odbrane - Slobodan Krapovic (SNP) 2000.- 2002.
Ministar odbrane - Velimir Radojevic (SNP) 2002.-2003.

* Min. obrane u tom periodu je postojalo samo na saveznom nivou.
angie01 angie01 12:57 11.06.2009

...........

Inner Party Inner Party 13:08 11.06.2009

Soft news

A zašto ih onda nisu emitovali ???



Ne znamo gde je Mladic, ali evo imamo ovde neke snimke od pre pet godina, sa neke proslave, pogledajte, ... kako samo divno igra! A da se nija malo ugojio? Ah, a ta odeca je zaista po poslednjoj modi...



Hocu reci da ovi snimci imaju smisla samo kao podloga za bosnjacki i hrvatski narativ o Mladicu i Srbiji...
rayzippo rayzippo 13:19 11.06.2009

Re: Soft news

bingo !!!
sybil sybil 13:20 11.06.2009

Re: Soft news

ali cemu onda licemerje. neka kazu lepo- ne interesuje nas hag i evropa, cuvamo mladica i super. cemu licemerje nemamo pojma i uhapsicemo ga.
Inner Party Inner Party 13:36 11.06.2009

Re: Soft news

sybil
ali cemu onda licemerje. neka kazu lepo- ne interesuje nas hag i evropa, cuvamo mladica i super. cemu licemerje nemamo pojma i uhapsicemo ga.


Da, to jeste licemerje ali EU se prema Srbiji ponasa jos gore! Hrvatska je postala kandidat za EU sa Gotovinom na slobodi. Hag je oslobodio Orica a da EU nije ni zucnula o tome. Srbija je protivpravno isporucila svog ex-predsednika Milosevica a da Djindjicu EU cinovnici ni hvala nisu rekl,i iako su znali koliko je to za njega bilo opasno...

To je Kostunica lepo sabrao i poceo da taktizira sa isporukama. Moze neki general u Hag, ali da ide dobrovoljno i da mu se porodica finansijski obezbedi i da se trubaci dovedu na aerodrom... I zato je Kostunica imao najveci broj sasvim pristojnih "isporuka". Nema sa EU i Hagom "postenih" odnosa vec samo uz puno taktiziranja i sto vi rekoste (obostranog) licemerja.
sybil sybil 13:49 11.06.2009

Re: Soft news

ali EU se prema Srbiji ponasa jos gore!

srbija se tretira drugacije od hrvatske jer se smatra agresorom, hrvati nisu napali nis i novi sad, a srbi jesu dubrovnik i sarajevo plus genocid. granice avnoj-a su medjunarodno priznate (svidjalo se to srbima ili ne), srbi su resili da ih menjaju ratom i - izgubili.
eu dakle nije licemerna zato sto drugacije tretira agresiju i odbranu, kriterijumi su jasni.
srbija jeste licemerna jer laze.
na kraju, ratni zlocinci se ne predaju zbog viznih olaksica i da bi neko rekao hvala, to je tek tesko licemerje.
angie01 angie01 13:54 11.06.2009

Re: Soft news

Da, to jeste licemerje ali EU se prema Srbiji ponasa jos gore! Hrvatska je postala kandidat za EU sa Gotovinom na slobodi. Hag je oslobodio Orica a da EU nije ni zucnula o tome. Srbija je protivpravno isporucila svog ex-predsednika Milosevica a da Djindjicu EU cinovnici ni hvala nisu rekl,i iako su znali koliko je to za njega bilo opasno...

To je Kostunica lepo sabrao i poceo da taktizira sa isporukama. Moze neki general u Hag, ali da ide dobrovoljno i da mu se porodica finansijski obezbedi i da se trubaci dovedu na aerodrom... I zato je Kostunica imao najveci broj sasvim pristojnih "isporuka". Nema sa EU i Hagom "postenih" odnosa vec samo uz puno taktiziranja i sto vi rekoste (obostranog) licemerja.


koja katastrofa!!!!

je l ovde neko rachuna i zlodela inkriminisanih, onolike nevine zrtve,.... ili je dovoljno ovo besramno licitiranje?!!!

da l' da pomenem i posledice po celo stanovnishtvo srbije?...
Inner Party Inner Party 14:09 11.06.2009

Re: Soft news

sybil
ali EU se prema Srbiji ponasa jos gore!

srbija se tretira drugacije od hrvatske jer se smatra agresorom ...
na kraju, ratni zlocinci se ne predaju zbog viznih olaksica i da bi neko rekao hvala, to je tek tesko licemerje.


Pa sad, svasta se moze smatrati, ja na primer smatram da da je Srbija zaista izvrsila agresiju na Hrvatsku - Drago Kovacevic bi sada bio cenjeni politicar u Kninu a ne u cenjeni bloger u Beogradu. Cinjenica je da je RSK pala zato sto se Srbija nije htela angazovati na njenoj odbrani. Sa druge strane iako je hrvatska vojska bila angazovana u bosanskom ratu i tamo pocinila mnoge zlocine Hrvatima nikada nisu bile potrebne vize za zemlje EU (plus Hrvatska je jedna od retkih zemalja cijim gradjanima nisu potrebne vize za SAD.). Danas se na primer Gotovina brani tezom da je Oluja u stvari bila i spasavanje Bihaca (grada u BiH)...

To ti je cisto licemerje EU cinovnika! Eto na primer sta sve nece uraditi da uniste i ponize Makedonce a oni u ovim ex-YU desavanjima ni luk jeli ni luk mirisali... I u Hagu ih ima! To sto EU radi Makedoniji je monstruozno i Srbija ne sme sebi da dozvoli takav scenario!
sybil sybil 14:21 11.06.2009

Re: Soft news

ja na primer smatram da da je Srbija zaista izvrsila agresiju na Hrvatsku - Drago Kovacevic

ti i drago kovacevic niste medjunarodno pravo . mozes ti da mislis da je zemlja ravna ploca, i koga je to briga.
Inner Party Inner Party 14:36 11.06.2009

Re: Soft news

sybil
ja na primer smatram da da je Srbija zaista izvrsila agresiju na Hrvatsku - Drago Kovacevic

ti i drago kovacevic niste medjunarodno pravo . mozes ti da mislis da je zemlja ravna ploca, i koga je to briga.


Khm, pa po medjunarodnom pravu Srbija nija izvrsila agresiju na Hrvatsku. Ja ti medjutim govorim o odnosu EU prema drzavama na exYU prostoru. Iz svega vidjenog, zakljucak je da sto je Srbija kooperativnija to joj losije idu integracije i obratno...
palilula92 palilula92 14:40 11.06.2009

Re: Soft news

zakljucak je da sto je Srbija kooperativnija to joj losije idu integracije i obratno...


pogledaj opet ove snimke, lepo se vidi koliko je Srbija kooperativna.
sybil sybil 14:41 11.06.2009

Re: Soft news

Khm, pa po medjunarodnom pravu Srbija nija izvrsila agresiju na Hrvatsku.

po medjunarodnom zakonu srbija je izvrsila agresiju na hrvatsku zato sto su granice AVNOJ-a medjunarodno priznate.
a i bez AVNOJ-a, zdrava pamet treba,kakve veze ima dubrovnik sa srbijom? zasto su srbi napali dubrovnik?
sybil sybil 14:44 11.06.2009

Re: Soft news

zakljucak je da sto je Srbija kooperativnija to joj losije idu integracije i obratno...

nije tacno. srbija pod djindjicem je imala fantasticnu reputaciju, i sada nam gledaju kroz prste i guraju nas zbog djindjica.
po tvojoj logici radikali i kostunica bi nas zacas ubacili u EU. nece biti.
mariopan mariopan 14:57 11.06.2009

Re: Soft news

Dobro, ja pratim raspravu i sve cekam da ovi insajderi koji tacno znaju gde je Mladic, najzad nesto konkretno i urade, recimo da to jave gdetreba i da nam sengen ODMAH bude dostupan.

Meni treba do subote ako moze?

Hajde da bude i neke vajde od svega ovoga inace i vi cete biti optuzeni da ga skrivate. Tako mnogo znate a cutite? Nije lepo.
Inner Party Inner Party 16:26 11.06.2009

Re: Soft news

sybil
zakljucak je da sto je Srbija kooperativnija to joj losije idu integracije i obratno...

nije tacno. srbija pod djindjicem je imala fantasticnu reputaciju, i sada nam gledaju kroz prste i guraju nas zbog djindjica.
po tvojoj logici radikali i kostunica bi nas zacas ubacili u EU. nece biti.


Koliko ljudi je legalno i uz podrsku naroda isporucio Djindjic a koliko Kostunica?!

PS

Da, Srbiju ce u EU ubaciti oni koji prema EU imaju realistican stav a ne oni koji u EU vide raj na zemlji, cilj svih ciljeva, kraj istorije.
Inner Party Inner Party 16:32 11.06.2009

Re: Soft news

sybil

a i bez AVNOJ-a, zdrava pamet treba,kakve veze ima dubrovnik sa srbijom? zasto su srbi napali dubrovnik?


(Eto, stizes i do moje poente! Makar zaobilazno...)

Ne znam zasto su Srbi napali Dubrovnik, pitaj Djukanovica! On je nadgledao tu akciju. Ali vreme prolazi i danas je Djukanovic reformator koji ce evo uskoro uvesti svoju drzavu u EU...
rayzippo rayzippo 16:38 11.06.2009

Re: Soft news

sybil
Khm, pa po medjunarodnom pravu Srbija nija izvrsila agresiju na Hrvatsku.

po medjunarodnom zakonu srbija je izvrsila agresiju na hrvatsku zato sto su granice AVNOJ-a medjunarodno priznate.
a i bez AVNOJ-a, zdrava pamet treba,kakve veze ima dubrovnik sa srbijom? zasto su srbi napali dubrovnik?

zato da se napravi lepsi i noviji dubrovnik...nista vi ne znate
sybil sybil 16:45 11.06.2009

Re: Soft news

Da, Srbiju ce u EU ubaciti oni koji prema EU imaju realistican stav a ne oni koji u EU vide raj na zemlji, cilj svih ciljeva, kraj istorije.

da, da, samo da dodju na vlast radikali i kostunica. lupili bi nam sankcije, zato i ne dolaze na vlast iako mogu. amerika ih postroji i isprica im pricu sta ce da bude ako dodju na vlast pred svake izbore.
sybil sybil 16:46 11.06.2009

Re: Soft news

rayzippo

sybil
Khm, pa po medjunarodnom pravu Srbija nija izvrsila agresiju na Hrvatsku.po medjunarodnom zakonu srbija je izvrsila agresiju na hrvatsku zato sto su granice AVNOJ-a medjunarodno priznate.a i bez AVNOJ-a, zdrava pamet treba,kakve veze ima dubrovnik sa srbijom? zasto su srbi napali dubrovnik? zato da se napravi lepsi i noviji dubrovnik...nista vi ne znate

lepsi i stariji
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:26 12.06.2009

Re: Soft news

Ali vreme prolazi i danas je Djukanovic reformator koji ce evo uskoro uvesti svoju drzavu u EU...

vrhovni komandant je bio milošević.
a generali koji su komadovali operacijama su bili generali vojske jugoslavije.
malo je potpomogo i vučurević koji se proslavio izjavom da će napraviti lepši i stariji.
iz trebinja.
generali koji su komandovali (jokić i strugar) osuđeni su u hagu, ovom trećem, kovačeviću, se nije sudilo iz zdravstvenih razloga.
od kraja 1991, komandant 3. bataljona trebinjske brigade jugoslovenske narodne armije
p.s. jokić je priznao krivicu.
sve ima na sajtu icty ko hoće da čita.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:31 12.06.2009

Re: Soft news


lepsi i stariji


ovaj



zajedno smo jači


jesen92 jesen92 00:42 12.06.2009

Re: Soft news

...
lepsi i stariji
...lepo pise wikipedija da je covek bio logisticka podrska JNA. i da je bosanac bas kao i Mladic..Ja ne znam ni jednog vaznog Srbina iz Srbije koji je ucestvovao u agresiji na Dubrovnik....Srbija nije mogla da napadne Hrvatsku jer u to vreme nije ni postojala,pravno gledano....Operaciju Dubrovnik su najvise odradili crnogogorci koje niko u celoj prici ne pominje...Milo demokrata i svercer cigara uvodi CG u EU, Bulatovica niko vise i ne pominje a obojica su bili prvi saradnici SM...i slali vojsku na Dubrovnik....Pricao mi jedan kapetan,vojvodjanin makedonskog porekla, koji je ucestvovao u osvajanju Dubrovnika, da crnogorce nije mogao da obuzda kada su usli tamo...to je bilo pucanje bez ikakve veze, ludovanje u svakom pogledu...usli u kucu Tereze Kesovije, oblacili njene haljine i skakali u bazen, lupali namestaj po kuci , krali....ma svastanesto...Al Milo se sa Stipetom izljubio i objasnio da oni sa tim nemaju nikakve veze.......Mi (u Srbiji) smo u to vreme demonstrirali po ulicama, mlatila nas slobina milicija pokazivali neki otpor rezimu....U mom gradu, ljudi su krili decu da ne idu na ratista, mnogi koji su nasilno odvedeni nisu se nikada vratili...cela jedna jedinica je uspela da pobegne sa lica mesta(u vreme opsade vukovara)...zaboravila sam kako se ceo slucaj zavrsio....Hocu da kazem da su zvanicnici EU morali da znaju za sve to a ne ceo narod da kaznjavaju tolike godine sa sve slagom zvanim bombardovanje...i na kraju ostavili nama SM da se i dalje sa njim bakcemo...Ta ista medjunarodna zajednica prisutna je u bosni vise od 15 godina....pa sto oni ne uhvatise i Karadzica i Mladica...Karadzic im se setao ispred nosa, letovao u Hrvatskoj, jurio zenske, javno nastupao...ta CIA stvarno neozbiljna.....
sybil sybil 14:31 12.06.2009

Re: Soft news

Operaciju Dubrovnik su najvise odradili crnogogorci koje niko u celoj prici ne pominje...

a beograd nije sa tim imao nikakve veze nego samo crnogorci.


Milo demokrata i svercer cigara uvodi CG u EU

covek se odvojio od miloseviceve politike, vodi zemlju u nato i eu, to treba pozdraviti. da li se neko iz sps-a ili cak iz ds-a distancirao od politike stranke. ne, boze sacuvaj. kult jedne licnosti i poltronstvo.
nemojte samo kostunicu kao primer postenog politicara. <_< koji je to politicar sa balkana posten?
izmedju nepostenog koji vodi u eu i "postenog izolacioniste putinovca", biram ovog prvog.
lutherblisset lutherblisset 17:56 12.06.2009

Re: Soft news

Mi (u Srbiji) smo u to vreme demonstrirali po ulicama, mlatila nas slobina milicija pokazivali neki otpor rezimu....U mom gradu, ljudi su krili decu da ne idu na ratista, mnogi koji su nasilno odvedeni nisu se nikada vratili...cela jedna jedinica je uspela da pobegne sa lica mesta(u vreme opsade vukovara)...zaboravila sam kako se ceo slucaj zavrsio....Hocu da kazem da su zvanicnici EU morali da znaju za sve to a ne ceo narod da kaznjavaju tolike godine sa sve slagom zvanim bombardovanje...i na kraju ostavili nama SM da se i dalje sa njim bakcemo...Ta ista medjunarodna zajednica prisutna je u bosni vise od 15 godina....pa sto oni ne uhvatise i Karadzica i Mladica...Karadzic im se setao ispred nosa, letovao u Hrvatskoj, jurio zenske, javno nastupao...ta CIA stvarno neozbiljna.....



Apsolutno tačno.
angie01 angie01 19:28 12.06.2009

Re: Soft news

lutherblisset
Mi (u Srbiji) smo u to vreme demonstrirali po ulicama, mlatila nas slobina milicija pokazivali neki otpor rezimu....U mom gradu, ljudi su krili decu da ne idu na ratista, mnogi koji su nasilno odvedeni nisu se nikada vratili...cela jedna jedinica je uspela da pobegne sa lica mesta(u vreme opsade vukovara)...zaboravila sam kako se ceo slucaj zavrsio....Hocu da kazem da su zvanicnici EU morali da znaju za sve to a ne ceo narod da kaznjavaju tolike godine sa sve slagom zvanim bombardovanje...i na kraju ostavili nama SM da se i dalje sa njim bakcemo...Ta ista medjunarodna zajednica prisutna je u bosni vise od 15 godina....pa sto oni ne uhvatise i Karadzica i Mladica...Karadzic im se setao ispred nosa, letovao u Hrvatskoj, jurio zenske, javno nastupao...ta CIA stvarno neozbiljna..... Apsolutno tačno.


sem shto ti o kojima prichate-su bili u manjini!
jesen92 jesen92 23:01 12.06.2009

Re: Soft news

a beograd nije sa tim imao nikakve veze nego samo crnogorci
..ja to nisam rekla....samo mi je cudno da ucesce crnogorca u operaciji Dubrovnik niko ne pominje....
covek se odvojio od miloseviceve politike, vodi zemlju u nato i eu, to treba pozdraviti. da li se neko iz sps-a ili cak iz ds-a distancirao od politike stranke. ne, boze sacuvaj. kult jedne licnosti i poltronstvo.
nemojte samo kostunicu kao primer postenog politicara. <_< koji je to politicar sa balkana posten?
izmedju nepostenog koji vodi u eu i "postenog izolacioniste putinovca", biram ovog prvog.
...a kad se Milo odvojio? odvojio se onda kada su ratovi bili zavrseni i kada je resio da pravi svoju drzavu...zar nije trebalo i on malo da proseta do Haga ali ne kao svedok....Evo, i nas ce Dacic da uvede u evropsku uniju...prosto sam odusevljena....btw..ne razumem zasto pominjes Kostunicu i njegovo postenje...da je bio normalan i da nije minirao "5oktobar" on bi nas uveo u EU zajedno sa Djindjicem....ovako, nacekacemo se jos a neki od nas nece ni docekati...
jesen92 jesen92 23:52 12.06.2009

Re: Soft news

sem shto ti o kojima prichate-su bili u manjini!
i to je tacno, ali je ta manjina bila vidljiva i 5oktobra postala vecina...e sad, sto je neko zeznuo celu stvar to je vec druga prica....
sybil sybil 21:12 13.06.2009

Re: Soft news


a to nisam rekla....samo mi je cudno da ucesce crnogorca u operaciji Dubrovnik niko ne pominje....

istakla si crnogorce kao da su samo oni napali dubrovnik. crnogorci su samo bili izvodjaci radova, a sve je skuvano u milosevicevoj kuhinji.
a kad se Milo odvojio? odvojio se onda kada su ratovi bili zavrseni i kada je resio da pravi svoju drzavu...zar nije trebalo i on malo da proseta do Haga ali ne kao svedok....Evo, i nas ce Dacic da uvede u evropsku uniju...prosto sam odusevljena....btw..ne razumem zasto pominjes Kostunicu i njegovo postenje...da je bio normalan i da nije minirao "5oktobar" on bi nas uveo u EU zajedno sa Djindjicem....ovako, nacekacemo se jos a neki od nas nece ni docekati.

ako se neki politicar popravi, treba to pozdraviti. naravno, bilo bi dobro da je izvrsena lustracija odmah posle 5. oktobra, ali sta je tu je sada.
sybil sybil 21:13 13.06.2009

Re: Soft news

jesen92
sem shto ti o kojima prichate-su bili u manjini!i to je tacno, ali je ta manjina bila vidljiva i 5oktobra postala vecina...e sad, sto je neko zeznuo celu stvar to je vec druga prica....

u sustini, ne mozes da se obracunas sa njima bez vojske i policije.... djidjic bi to uradio, zato je ubijen.
rayzippo rayzippo 16:36 11.06.2009

dunave,dunave...

sta sve ovde ne ispliva na sami pomen imena mladica...neke ce i srcani strefi od uzbudjenja
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:16 11.06.2009

Re: dunave,dunave...

rayzippo
sta sve ovde ne ispliva na sami pomen imena mladica...neke ce i srcani strefi od uzbudjenja



neke strefilo... nema ih vise tako lep dan, nije za pecanje, jer je vruce, a predvece ima komaraca, jos ne zaprasuju,
... lovio sarane, ispracao brodove...Tozovac bese?
rayzippo rayzippo 09:02 12.06.2009

Re: dunave,dunave...

dusanovaiivanovamama
rayzippo
sta sve ovde ne ispliva na sami pomen imena mladica...neke ce i srcani strefi od uzbudjenja



neke strefilo... nema ih vise tako lep dan, nije za pecanje, jer je vruce, a predvece ima komaraca, jos ne zaprasuju,
... lovio sarane, ispracao brodove...Tozovac bese?


bice da je kao stvoreno za pivce na terasi...
Goran Vučković Goran Vučković 10:59 12.06.2009

Re: dunave,dunave...

... lovio sarane, ispracao brodove...Tozovac bese?

Tozovac pored Dunava? Teško - on je uglavnom o Moravi pevao :)

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:54 12.06.2009

Re: dunave,dunave...

Goran Vučković
... lovio sarane, ispracao brodove...Tozovac bese?

Tozovac pored Dunava? Teško - on je uglavnom o Moravi pevao :)






Nekako mi on pao na pamet. ali i Zvonko je iz Subotice, a tu Dunava tek neeema. Salim se, pokusala sam ali mi ne uspeva sa You tuba da stavim Tozovca, i AC DC Jeremija:


Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:54 11.06.2009

Jedan paradoks!

Hajde da pitamo Koštunicu: možda će on biti dobro (ne)obavešten o lokaciji Mladića!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana