Sta treba da se ucini

jaksa scekic RSS / 12.10.2007. u 17:14

 

da se ovo vise ne desava.Ima li granica neukusa,ili je sve dozvoljeno.. 

(na sugestiju skinuo link,ali se radi o danasnjem broju Kurira)

da li je moguce da ne postoji bar minimum osecanja mere.Ja ovo jos nigde nisam video,bar sto se tice dnevne novime..

PS:Odgovore tipa "sad pitas dok se borimo za Kosovo" brisem :))

 

 



Komentari (136)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 01:59 13.10.2007

Re: Kurir

Gospodine Scekicu, i suvise ste ozbiljan covek za ovakav tekst, i suvise dobro poznajete medije da bi sebi i nama postavljali ovakva pitanja


/quote]
aj da ne uvredim domaćina, al stvarno - malo je zazvučao ko Hedi u nekim utopia postovima...
Mada, očigledno su mi zanimljiviji "čuvari morala" koji se ubiše od surfa po trešu a pljuju novine koje copy/paste taj isti treš

Unfuckable Unfuckable 00:09 13.10.2007

Aj da okrenemo, ako može..

..čak neću ni da započnem sa nekom od bljak-fraza tipa "nisam član ni jedne stranke" ; "glasao sam za.." ; "neću da branim Kurir"..etc - al moram da pitam zajapurenu ekipu :

Hoće li neko od kritičara Kurira prestati da koristi internet ?

S obzirom da se sve o čemu pričamo pojavilo na netu...pa tek onda u Kuriru (nemoj da kačim linkove !)

99% novina skida svoje članke / slike sa neta...niste znali ?
E, aj zabranimo internet ! ?

pošto nema Mungosa, na žalost...onda ću ja
Unfuckable The Dosledan
Unfuckable Unfuckable 01:17 13.10.2007

Re: Aj da okrenemo, ako može..

Aj da okrenemo, ako može.




Ovo stoji ovde preko sat vremena i niko da odgovori od zajapurenih ????



slatka je, zar ne ?
margos margos 01:30 13.10.2007

Re: Aj da okrenemo, ako može..

Unfuckable
Aj da okrenemo, ako može.
Ovo stoji ovde preko sat vremena i niko da odgovori od zajapurenih ????slatka je, zar ne ?

E, nisam od zajapurenih... al ne mogu da stignem da odgovorim... gledam VB-a... nap'lo se drustvo...

...i slatka je... kao da je iz Kuce Velikoga brata...
Unfuckable Unfuckable 01:53 13.10.2007

Re: Aj da okrenemo, ako može..

gledam VB-a.


/quote]

Ok, prenesi nam info ...ima li zlostavljanja tamo ?
Da se pobunimo protiv Matića što pušta propagiranje alkoholijade, etc ?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:46 13.10.2007

Eto ti ga sad ..!!



Kakav paradoks - da ne tumaram po Blogu B92, ne bih znao šta je na naslovnoj strani novina koje se zovu ... xxxx... ..!!





Unfuckable Unfuckable 01:50 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Kakav paradoks - da ne tumaram po Blogu B92


/quote]
..misliš ...da ne tumaraš po Internetu ?
Pa to je point ..poderimo rock, ukinimo sex, zabranimo Internet !
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:01 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!


Ne. To nije point.

Mislim, posetio sam blog B92 a da prethodno nisam tumarao po internetu. Došao sam pravo na blog B92, jer sam pri konektovanju imao baš tu nameru. Nisam dakle lutao po internetu i tome zahvaljujući naleteo na blog, tj. na našu već prokazanu informaciju da je na naslovnoj strani...!

Čemu tolika nervoza, frustracija..? To što je paradoks (gore pomenuti) takav kakav jeste, a jeste svojevrsni paradoks, ne znači da je samim tim poduprt zaključak da treba "poderati rock, ukinuti sex, zabraniti internet". Naprotiv.



Unfuckable Unfuckable 02:30 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Hoće li neko od kritičara Kurira prestati da koristi internet ?

S obzirom da se sve o čemu pričamo pojavilo na netu...pa tek onda u Kuriru (nemoj da kačim linkove !)


..ajd da boldujem, da bi se shvatilo šta sam hteo da kažem ...rečenicom :
..misliš ...da ne tumaraš po Internetu ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:45 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Unfuckable
Hoće li neko od kritičara Kurira prestati da koristi internet ?

S obzirom da se sve o čemu pričamo pojavilo na netu...pa tek onda u Kuriru (nemoj da kačim linkove !)

Druze, zar je toliko vazno gde se prvo pojavilo?
Ja mislim da uopste nije trebalo da se pojavi u dnevnim novinama, koliko sam shvatio i to bas na naslovnoj strani
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:48 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!



Ajmo još jednom:

"... posetio sam blog B92 a da prethodno nisam tumarao po internetu."

Takođe:

Izjavom da se radi o paradoksu nije poduprt zaključak da treba ukinuti internet.

Samo primećujem da je nešto paradoks, ali to opet ne znači da je taj paradoks nešto negativno, ili da je samim tim negativan internet (kojim do "paradoksa" dolazimo).







Unfuckable Unfuckable 03:24 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Druze, zar je toliko vazno gde se prvo pojavilo?





Druže...sve novine kopiraju sa neta..
neke manje - neke više
neke sport - neke filmove, modu i kuvanje
neke treš
So ?
Ako je na netu prvo objavljeno - a jeste - što je Kurir kriv ...samo su preuzeli freeware, somewhere...ko može da ih tereti što jure kintu ?
Ko može B92 da optuži zbog BB ? Isto jure kintu...ako je ne uzmu oni - apiće neko drugi
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:34 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!


Dobro to je ocigledno da jure kintu, ali mi nije jasan tvoj stav, jel' ti smatras opravdanim to sto je uradio Kurir u ovom konkretnom slucaju?
Unfuckable Unfuckable 03:40 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Bojan Zdravic

Dobro to je ocigledno da jure kintu, ali mi nije jasan tvoj stav, jel' ti smatras opravdanim to sto je uradio Kurir u ovom konkretnom slucaju?



Kurir je PRENEO nešto što postoji na netu već par dana, ako kritikujem njih - moram da se okrenem ka internetu, u stvari i tamo da tražim krivca.
Stvar je bila na mreži - mogli su da sprže cd i da ga dele uz novine, ladno - i, po meni, ne bi bili krivi - jel od Kurira očekujemo kulturu & moral ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:52 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Stvar je bila na mreži - mogli su da sprže cd i da ga dele uz novine, ladno - i, po meni, ne bi bili krivi - jel od Kurira očekujemo kulturu & moral ?

Pa ne ocekujemo samo od njih kulturu i moral, vec od svih dnevnih novina - i tako bi trebalo da bude. Kurir ima DB u zaledjini zato sve ovo i prolazi nekaznjeno. Sto mi se najmanje svidja, je da sve sto nije dobro u Srbiji - uvek je tu umesan DB. Ove pojave bi se lako mogle regulisati i spreciti, da nije DB-a.
Unfuckable Unfuckable 03:56 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Pa ne ocekujemo samo od njih kulturu i moral, vec od svih dnevnih novina


/quote]
..tako je i u US ..sve dnevne novine šljakaju moral & culture 120% ...tv stanice posebno ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:02 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!


Mislim da nema potrebe da uvlacimo ovde sad USA faktor, samo komplikujemo stvari i razvodnjavamo temu.
Unfuckable Unfuckable 04:12 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

Bojan Zdravic

Mislim da nema potrebe da uvlacimo ovde sad USA faktor, samo komplikujemo stvari i razvodnjavamo temu.




Možemo i trebamo da uvučemo ceo Svet u priču - ili Srbija nije Svet, nego specijalni slučaj.[/ ???? i] (gimmeabreakplz).. - novine se SVUDA štampaju, tv SVUDA isijava raznorazne bedastoće...so...pa ljudi žive i dalje, Paris Hilton [i]malo manje nego njen balkanishe pandan ovde lamentira zbog svojih klipova po netu ( proporcionalnost kuknjave opada sa porastom korisnika interneta) ..jer svi znaju da je sve ...dostupno
Zato se političari ubiše oko bloga ovde - a i šire --što bi Jerry rekao ...

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:20 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!


Pa dobro mozemo - ali napravicemo gresku u tom slucaju. Ne mozemo da poredimo Srbiju i US, to nije isti uzorak - Srbija i US su kao nebo i zemlja razliciti. Tako da ne mozemo da povucemo pravilnu paralelu, doci cemo u tom slucaju do pogresnog zakljucka.
Unfuckable Unfuckable 04:35 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

nije isti uzorak - Srbija i US su kao nebo i zemlja razliciti


quote]
i internet im je razlicit.
.. zato sve ovo i pišem celo veče i prepucavam se sa ljudima koji su za regulativu

..a ne vide šumu od drveća ...oćemo po Velji ? Voji? Borisku ?
Kurir nije kriv što je koristio globalnu mrežu - za lokalne ciljeve.
Ko ih proziva za savest ili moral liči mi na onog ko se ljuti na krokodila što hvata zebru na pojilu za lobanju..( ..pa, nagnula se...)
Opet dolazimo na ono od pre nedelju dana : nisu bili point mladenci - ko ih jebe, nek se šamaraju kako dolikuje - nego je target bio službenik AT .....
- .isto sada ... - samo još bleđe i bednije.... - al ipak nikom ne pada na pamet da zavapi : " Zaštitimo Suzi !" -
- IPAK ...niko nije toliko gloop
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:43 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

.isto sada ... - samo još bleđe i bednije.... - al ipak nikom ne pada na pamet da zavapi : " Zaštitimo Suzi !" -

:))))) Pa zato i ucestvujemo u ovoj diskusiji, da bismo zastitili zrtve, danas Suzi, sutra nekog drugog. Ostavi sad mladence, ta tema je zavrsena, a i ovu smo zavrsili koliko vidim sve je ok, mislim da svako ima svoj point, idi dremni malo, pa se cujemo sutra:))

Hvala na diskusiji

Laku noc
jaksa scekic jaksa scekic 07:52 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!


Na netu ima i snimaka kako ruski novokomponovani nacisti ubijaju ljude koji su druge boje koze,pa ni jedna novina nije stavila link ka toj strani ni fotografije kad se to u avgustu desilo i kad su oni to stavili na net.

Ovde su pometrene sve granice normale jos poodavno,kad je pocetkom devedesetih krenulo na ex yu televizijama "leson na les",pa su se svi utrkivali ko ce pokazati grozotnije slike na ekranima i veca zverstva,ne bi li tako vise mobilisali narod,e tu se vec izgubila granica normalnosti,ali danas je 2007 i ja sam se stvarno nadao da ce se ta normalnost vratiti u Srbiju,ali slaba vajda,i dalje je ono sto je u svetu normalno,ovde nenormalno i obrnuto..

Unfuckable Unfuckable 12:36 13.10.2007

Re: Eto ti ga sad ..!!

jaksa scekic

Na netu ima i snimaka kako ruski novokomponovani nacisti ubijaju ljude koji su druge boje koze,pa ni jedna novina nije stavila link ka toj strani ni fotografije kad se to u avgustu desilo i kad su oni to stavili na net.

Ovde su pometrene sve granice normale jos poodavno,kad je pocetkom devedesetih krenulo na ex yu televizijama "leson na les",pa su se svi utrkivali ko ce pokazati grozotnije slike na ekranima i veca zverstva,ne bi li tako vise mobilisali narod,e tu se vec izgubila granica normalnosti,ali danas je 2007 i ja sam se stvarno nadao da ce se ta normalnost vratiti u Srbiju,ali slaba vajda,i dalje je ono sto je u svetu normalno,ovde nenormalno i obrnuto..




Potpuno se slažem , mada - nisi trebao da pomeneš ovo za Ruje - eto nove naslovnice kurira ...(da se surovo našalim) ... ; ))))
- upravo je to poenta onoga što pokušavam da objasnim : odavno smo nenormalna zemlja, sa nikakvim ili lošim zakonima, sa nesprovođenjem zakona, sa poremećenim moralnim vrednostima...da ne nabrajam i da se ne ponavljam... - i onda mi je smešno kada optužujemo nekoga što koristi te okolnosti da bi zaradio pare.. - nemamo svi jednake moralne principe i ne zarađujemo svi novac na isti način (ne može svako da bude pilot ali ni prostitutka, jelte..) - i onda se u društvu koje je totalno odlepilo iščuđavamo kako je neko kvaran... - meni to liči malo na neko ignorisanje realnosti, ili tako nešto ...mada ne želim da budem shvaćen kako je ta realnost ok i poželjna
Napisao sam milion puta : moramo da se izborimo za dobar zakon. A onda za njegovo sprovođenje.
Dinkić je uspeo da ih dobije na sudu. Eto modela. Treba ih tužakati - angažovati stalnu ekipu pravnika koja im neće dati da uđu u redakciju (tj odu na konsultacije u BIA..) od sedenja u sudnici. . . . - ali treba znati za šta da se terete, a ne juriti slona praćkom (ovde mislim i na Tijanića. i na ostale medijske manipulatore...)
Ima politički aktivnih ovde, ima ljudi "sa kontaktima", ima nas "običnih " - dobri smo za potpisivanje peticije za neki novi, bolji zakon, bar.... - eto to je ono što ZAISTA možemo da uradimo..
Pa kad sledeći put objave onakvu bljuvotinu kao za Mirjanu Karanović....tras - tužba, tras pare. I tako jedno milion puta. pa da vidimo ... - napisao sam ovo i pre , ako neko ima neki bolji predlog, neka kaže. ...
Ali spaljivanjima, zabranama, etc nećemo postići ništa osim suprotnosti onoga za šta se borimo...tako smo na blogu imali prilike da vidimo paradox da se borci za pravo glasa kineskih panda zalažu za zabranu i ukidanje jednog total treš lista...malo nelogično, zar ne ...( a onda se ljute na mene kada im to nabijem na nos, al to je već druga priča..........)
Pri tom želim da napomenem da - bar meni - priča o MK nije ista kao priča o SM ...ako se razumemo...
Hvala na prostoru & strpljenju
fixer fixer 02:26 13.10.2007

eee, ne znate vi suzanu:.


plašim se da džabe ste krečili
kuki kuki 04:36 13.10.2007

Moralisti?

Jaksa, razumem tvoje zgrazavanje kao podrsku (pretpostavljam) poznanici. Za Suzano je ovo verovatno vrlo neprijatna afera. Mnogo pitanja tu moze da se postavi: kako to opet da "procuri" u javnost privatni snimak, ako je materijal ukraden, ko i kako ga je ukrao, itd. Ali sve to nije bitno osim za nju samu.

Za nas, bitan je Kurir. Objavio je informaciju, dao cak i link gde sa film moze skinuti i onda otisao u opisivanje detalja. Tu ja ne vidim nista strasno ni skandalozno: niti je Suzana radila nesto sto niko od nas nikad nije uradio (otuda i naslov mog posta), niti je Kurir, kao deklarisani zuti list, uradio ista drugo nego ono za sta i postoji - eksploatisao pikanterije poznatih.

Slazem se da bi bio sok da je pikanterije sa detaljima objavila Politika ili film pusten na Dnevniku. Sok, jer se od tih glasila tako nesto ne ocekuje, nije njihov nivo. Verovatno bi se samo zadrzali na: u javnosti se pojavio snimak Suzane Mancic u intimnoj situaciji..., ili tako nesto slicno.

Obrnuto, od glasila tipa Kurira, bio bi sok kada bi se zadrzao samo na toj recenici.

Nego, ono sto je zgrazavajuce, van granica bilo kakvog ukusa, politicki vrlo opasno, sa zadnjom (vrlo losom) namerom, su tekstovi tipa intervjua sa Legijom. To nema nikakve veze sa zutom stampom niti sa slobodom stampe. To stavlja Kurir u politicko glasilo. Ne zivim u Srbiji pa ne znam kome pripadaju ali moje nagadjanje se svodi na dve partije: SRS i DSS.

E, protiv toga se treba boriti svim sredstvima. Moj doprinos je sledeci: dugo vremena sam na Netu citao Glas javnosti (ugladjeni Kurir) iz vrlo jednostavnog razloga - imali su najbolji sajt. Graficki lepo uredjen, odlicno organizovan, izbor vesti pregledan. Nedavno su se pojavio clanak sa nebulozom o "trecem metku". Kad su sutradan nastavili da razvijaju teoriju, reko sam dosta. Ovo necu da citam. Posle par dana, racunajuci da su zavrsili, otvorim sajt i vidim "intervju" sa Legijom - jednostavno sam ih izbrisao iz bookmarks-a i nikad vise ih nisam posetio. Niti cu.

Poenta je da ne samo ne treba da ih (Kurir i Glas) kupujemo, nego ni da citamo. Da ih totalno ignorisemo. Da jednostavno ni ne znamo sta pisu. Setite se samo da je svojevremeno, u drugoj a slicnoj prilici, najefikasnija borba protiv Seselja bila njegovo totalno ignorisanje. Ili, kad smo vec kod partijskih listova, drugi primer: ko je ikad obracao paznju na pisanje Borbe osim naravno "drugova" koji su je citali da bi znali odakle vetar duva, koje su nove smernice i da izmedju redova procitaju sta ce ih snaci? Ko je van tog kruga uopste znao sta je tog dana Borba objavila?
jaksa scekic jaksa scekic 07:46 13.10.2007

Re: Moralisti?


U zivotu nisam sreo S.Mancic jer pripadamo potpuno razlicitim galaksijama,moja pitanje je bilo veoma jednostavno-dokle ce primitivizam imati u Srbiji odresene ruke,a tu je i intervju Legije,aluzije o M.Karanovic,rekoh aluzije sefa poslanicke grupe oko imena jedne stranke,pa kao onda ispadne duhovit(LDP-LSD) i smeje se sam sebi,od bahatih ministara,bahatih vozaca na ulici,....Osecam se ponizenim i uvredjenim sto je u Srbiji primitivizam postao nacin zivota.Eto,to je samo bila svrha mojih par recenica na pocetku bloga,nazalost navikli smo se na to,pa nam je sve normalno,a za mene je to najtuznije i sramno.

Ja zelim da DRZAVA radi svoj posao,kako je posao policije da juri lopove,tako je posao drzave da mi omoguci da zivim u civilizovanoj Srbiji.To sto je RRA klasifikovao program,apsolutno nemam nista protiv toga,ali hocu i da postoji neki propis i za novine.Kao sto pise zabranjeno je maloletnicima prodavati cigarete,tako hocu da dnevne novine budu bar na malo visem civilizacijskom nivou.Jer sutra ce se desiti nesto jos gore(ovo sa S.M. je samo epizoda i to minorna) i procice mirno.To Vam je slicno rezonu,demokratija,znaci "Davidovici "treba da gostuju na TV,novinama i da pricaju sve i svasta,navodno mora da se cuje i druga strana(sic).Ne,demokratija za "Davidoviceve" ne vazi,i tu se ja necu sa nekim ljudima nikad necu razumeti.Demokratija ne znaci anarhija,a da moze svako da lupeta kako i sta hoce.
Vlasta Vlasta 08:59 13.10.2007

Tako je Jakša!

Kasnim, nisam ništa čitala par dana, nervirala me ovde atmosfera koja je zaličila. I to nisam mislila samo ja, ljudi koji nisu na blogu, ali ga čitaju, više njih, pitalo me "Šta vi radite tamo, pretvorili ste se u Kurir"? Iako mislim da je poređenje preterano, ono pokazuje zapravo stav ljudi prema narečenoj novini, ona im je asocijacija na neprofesionalizam, bahatost, neetičnost. I neki novi stav o nama.
Ja, naravno, ne mislim da se blog pretvorio u Kurir, ali isto tako mislim i svaki medij, ako ne pazi, i bez obzira na to kakva je njegova forma, lako može da klizne u Kurir. Za to je dovoljan jedan tekst. Zato mi ovde, pored ostalog, treba da brinemo i o tome da ovakav stav ljudi o blogu ne postane trend i da se priupitamo zašto to misle. Pa kad pristanemo da priznamo da znamo, da pokušamo to nekako da rešimo. Svi znamo da su odavde neki otišli jer nisu želeli da pišu za nešto što se pretvara u Kurir. Najiskenije, meni zbog toga nije svejedno i mislim da treba da nam je stalo do dobrih ljudi, nekoliko dobrih ljudi...Šteta je zbog onih koji jesu dobri, koji su profesionalci u pravom smislu te reči i koji putem weba svetu šalju ozbiljnu poruku. Ne mislim samo na ozbiljne, jasne društveno-političke tekstove. To se čini i humorom i promovisanjem kulturnih sadržaja.
Ali ako ljudi budu dobili neki osećaj da smo loši, neće čitati ni dobre tekstove. A i nama će biti loše. Mislim se ja...

bata bata 10:27 13.10.2007

Re: Moralisti?

Žao mi je što to moram da kažem,ali mi Srbi smo najveći seljaci u Evropi. Nisam neko ko mrzi svoju zemlju i svoj narod,ali seljaci smo teški,i nisam srećan zbog toga...
kuki kuki 17:58 13.10.2007

Re: Moralisti?

Slazem se da drzava treba da radi svoj posao. Jedini problem je sto se to nece skoro desiti u Srbiji, a i ako se nesto ucini, to ce biti iz partijskih interesa. Upravo RRA je potvrda.

Ali zato MI mozemo da ucinimo nesto, sada. Odmah! Ne citati, ne komentarisati, ignorisati ih.
rayzippo rayzippo 06:12 13.10.2007

U cemu je problem !?

Valjda u zakonu postoji neki deo o zastiti autorskih prava ili cega vec...ako Manchicki smeta tuzice ih i mirna bosna.Sva ova naglabanja o moralu nisu nista drugo nego internet verzija kurira ali k'o fol na intelektualnom nivou.Vecina novina tipa kurira ima stavku koja se zove-placanje odstete....ljudi objave vest,ako ih neko tuzi plate,ako ne nikom nista...a prodaja ide.E to je trzisna ekonomija,a ne svetski dan zdravlja,higijene i ostalih "neinteresantnih" stvari.
ruza26 ruza26 10:12 13.10.2007

Sta treba da se cini

... mozda mi je promaklo ali niko ni da pomene strukovna udruzenja, novinarski kodeks, sud casti... Imaju li sami novinari nacina da nesto ucine? Naravno, ne da preseku vec da pocne da se formira sistem u kojem ce novinari imati nacina da se odupru zahtevima vlasnika za sto vecim tirazom, ako je u ovom i slicnim slucajevima samo to u pitanju.
Kako saznajem, uskoro cemo imati jos dva-tri dnevna tabloida, ekipe sto ih pripremaju kunu se da ce to biti tabloidi s merom... ali... Uz ovoliko TV, radio stanica, dnevnih i ostalih novina nije ni cudo sto je nivo u informativnoj oblasti tako nizak... Otkud Srbiji toliko novinara (a, bogami, i urednika) da toliku kolicinu medija "puni" svaki dan? I ko ima interes da toliki novac "pumpa" u tu oblast?
babic babic 18:03 14.10.2007

Re: Sta treba da se cini

Ne znam zašto se diže tolika prašina što jedan tabloid piše o porno-filmu iz kućne radinosti neke pevaljke-voditeljke.Tabloidi i treba da se bave takvom tematikom,tračevima iz šou-biznisa,a još ako ima i porno-film onda je to prava poslastica za sve tabloide širom sveta,a ne samo kod nas.

Ne treba plakati nad žalosnom sudbinom,"glumice" u ovom filmu,jer malo je čudno da baš njeni pornići iz kućne radinosti izlaze u javnost i to već drugi put
jaksa scekic jaksa scekic 19:53 14.10.2007

Re: Sta treba da se cini

Niko ovde ne place o tuznoj sudbini neke osobe,vec se mnogima smucio prostakluk koji vlada Srbijom,a ovo u Kuriru je samo povod,tropadezne serije na Pinku,pljuvanje po Skupstini,vredjanje na ulici. Ljudi se u Srbiji osecaju uvredjeni(tvrdi meni jedna osoba koju jako mnogo cenima) ,javna preduzeca se dele kao feudi,nema kulturnog dijaloga,to je Babicu tema,sto moze sutra da vas neko izudara na ulici i da svi gledaju smtrajuci da je to normalno,.na polsu mogu da kazu da se bitanga i Vi ste nemocni .Eto,stvar je mnogo sira od naslovne strane tabloida sa porno filmom,sutra ce neko objaviti film na kome se vidi ubistvo,pa sto ne bi onda pokazali film o silovanju,pa kako muz tuce zenu(priznanje smo vec imali).
sentinel26 sentinel26 21:07 14.10.2007

Re: Sta treba da se cini

babic
Ne znam zašto se diže tolika prašina što jedan tabloid piše o porno-filmu iz kućne radinosti neke pevaljke-voditeljke.Tabloidi i treba da se bave takvom tematikom,tračevima iz šou-biznisa,a još ako ima i porno-film onda je to prava poslastica za sve tabloide širom sveta,a ne samo kod nas.

Ne treba plakati nad žalosnom sudbinom,"glumice" u ovom filmu,jer malo je čudno da baš njeni pornići iz kućne radinosti izlaze u javnost i to već drugi put

Stvarno puno od jednog pravnika. Sve po PS-u.


babic babic 00:57 15.10.2007

Re: Sta treba da se cini

jaksa scekic
Niko ovde ne place o tuznoj sudbini neke osobe,vec se mnogima smucio prostakluk koji vlada Srbijom,a ovo u Kuriru je samo povod,tropadezne serije na Pinku,pljuvanje po Skupstini,vredjanje na ulici.

Zbog Kurira i Pinka zaključujete da "prostakluk vlada Srbijom"?Preterana generalizacija,jer Srbija nije samo Pink i Kurir.
jaksa scekic

Eto,stvar je mnogo sira od naslovne strane tabloida sa porno filmom,sutra ce neko objaviti film na kome se vidi ubistvo,pa sto ne bi onda pokazali film o silovanju,

Poredite pornografiju sa promovisanjem ubistva i silovanja,to uopšte nije ista ravan.Pornografija je manje-više u celom svetu dozvoljena,uz određene restrikcije,a samo u islamskim državama i komunističkim je zabranjena.


jaksa scekic

pa kako muz tuce zenu(priznanje smo vec imali).

Jedan od učesnika u toj emisiji je priznao da tuče devojku.Ona je odlučila da to zanemari i da postane njegova supruga.
Ukoliko neka žena pristaje da povremeno dobije šamar i batine,i ipak zaključuje brak sa takvim muškarcem,onda ona nije žrtva nego je dobrovoljno pristala na to.Čitava halabuka u javnosti je nastojanje da se ta žena proglasi žrtvom protiv njene volje .
Od silnih parova koji su prodefilovali kroz trash-reality na RTS-u,uopšte je verujem da je ovo jedini mladoženja koji tuče svoju devojku/buduću ženu.Ovaj je priznao to,a drugi nisu već su to krili.

ugly ugly 01:27 15.10.2007

Re: Sta treba da se cini

Zbog Kurira i Pinka zaključujete da "prostakluk vlada Srbijom"?Preterana generalizacija,jer Srbija nije samo Pink i Kurir.
itd.

Ako sam dobro razumeo duh komentara Jakse Scekica, mislim da je poenta u jadnom moralnom stanju nase nacije, a ne u detaljima koje disecirate. Za svakoga ko je iole upoznat sa elementarnim vrednostima bilo kog savremenog evropskog drustva i tradicije, nije tesko da razume da stanje u kome je Srbija danas nije nesto cime mozemo da se dicimo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana