Politika

Старе вести

Biljana Cincarević RSS / 15.10.2007. u 18:19

стари текст

 

 



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 23:53 15.10.2007

Re: Resenje

Uvaženi Dr M
Mnogi se trude da sruše ugled Borisa Tadića. Ali ako je verovati istraživanjima javnog mnjenja, njegov ugled raste i trenutno je on bez ikakve kampanje i pored napada sa svih strana političar od najvećeg poverenja u Srbiji. Izgleda da u Srbiji živi mnogo plemenitih ljudi koji su na strani poniženih i uvredjenih. :)))









Exitus Letalis Exitus Letalis 23:56 15.10.2007

Re: Resenje

dracena
"Dobronamjerni" koristim više kao zbirnu imenicu za sve "dobronamerne" ovog sveta.
A? Imponuje ti da te zovu Šekspir. Pa jeste, lepo je ime. :)))


nemoj sad da se vadiš.
si onolko plakala što ti tus uzo avijone.
voleš vojsku pa šta.
i sad je dobronamjerni zbirna imenica.
xaxaxaxa
zarkov zarkov 00:13 16.10.2007

Re: Resenje

dracena
kukiSvakako da postoji resenje. I to vrlo jednostavno - ne glasajte za B.T. na izborima, ma kada se oni odrzali.Naravno, Tomislav Nikolić je odlična alternativa Tadiću. :)))))))))Uostalom, još nismo probali da dovedemo radikala na mesto predsednika države. Samo na mesto predsednika skupštine. :)))) Bilo je to petnaest nezaboravnih dana odmora od svega. :))))))


e, sad ce i velja za predsednika, on je mnogo zesca konkurencija:)))

preduzetnik, domacin, moze da pojede, da popije. pravi covek za ovu drzavu. vec mogu da ga zamislim za govornicom u UN kako, osamucenim pogledom, strelja po praznoj sali i pozira novinarima iz Srbije
Treger Treger 00:39 16.10.2007

Re: Resenje

Ako neko uporno radi da se gradjani opredeljuju za drugog kandidata i ako sam urušava svoj ugled onda za to nisu krivi birači.U ostalom svakomsa malo mozga je uočljivo da se sa nama igraju neke igre. Setite se da je Šešelj pobedio Lilića i Milutinovića u oba kruga i nije bio prdsadnik. Tako je i DS imala najviše glasova od svih u vladi a opet je ostala bez premijera iako je bila kategorična da Djelić bude premijer. Koštunica kao Sloba vlada i kada izgubi izbore. Sada neće da napravi istu grešku kao Sloba pa krši svoj ustav i sve zakone kao i njegovi ministri a izbori nam ne trebaju sada kada imamo velikog naslednika SM.
angie angie 00:52 16.10.2007

Re: Resenje

[quotea izbori nam ne trebaju sada kada imamo velikog naslednika SM.]


pa to je zbog kontinuiteta.
skamenkovic skamenkovic 07:46 16.10.2007

Re: Resenje

kuki

dracena

kukiOpet ponavljam: ne glasaj protiv T.N. tako sto ces glasati za B.T. Imas opcije:1. Glasaj za nekoga za koga se nadas da ce biti bolji od B.T.2. Ne glasaj uopste3. Glasaj neispravnim listicemDa li treba da objasnjavam posledice svake opcije?Ne, Kuki, ne treba da mi objašnjavaš ništa. Sve znam i baš zato ću glasati zaTadića. On je jedini kandidat koji trenutno nudi perspektivu za Srbiju i njene gradjane. Pravi čovek na pravom mestu. Dosad nije napravio ni jednu krupniju političku grešku i ničim nije naškodio Srbiji. Doneo joj je samo dobro. Ako je nekad nešto i pogrešio, to je bilo isključivo na njegovu ličnu štetu i na štetu DS-a, a za dobro Srbije. Zato mi svako rušenje Tadićevog ugleda liči na "čačkanje mečke". To ozbiljni ljudi ne rade. S druge strane, svaka vrsta apstinencije, bojkota itd. izbora je zapravo glasanje za Nikolića. OK. Ocigledno je da ces glasati za B.T. I to srcem, a kada je srce u pitanju, nikakvo objasnjavanje, ubedjivanje i "otvaranje ociju" ne pomaze. Neka tvoja posestrima ce isto tako srcem da glasa za T.N. Kako cujem, i Velja ce da se kandiduje. Tek ce tu srca da rade. I za Zlobu su mnogi glasali srcem.Zajednicko za sve je da kasnije pate vise. Patnje zbog slomljenog srca zu mnogo teze.


Sta reci, ljubav je slepa :)) Ali je lakse patiti u drustvu :)) Ovo "srca da rade" me podseti kako su srca radila braneci mostove 99god. - uh najezi se :))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:03 16.10.2007

Re: Resenje

Srđan Fuchs
Vesna Pešić!


Spadam u velike postovaoce Vesne Pesic i mislim da je steta sto ona nema sanse ni da se kandiduje ja predsednicu Srbije (koliko vidim Cedica je toliko nerealan da misli da bi za njega u Srbiji neko glasao ... osim clanova LDPetc). Zbog toga sto se nalazi u "pogresnoj" politickoj opciji sigurno da ni Vesna ne bi imala ozbiljne sanse na izborima iako bi sigurno dobila mnogo vise glasova od Cede ...

Ali ja licno bih rado glasao za nju pod uslovom da:

1) se distancira od Cede i Canka zbog njihove, u proslosti, preterane bliskosti sa predstavnicima organizovanog kriminala ... sto je nezamislivo i nedopustivo za bilo koju modernu demokratiju ...

2) obeca da ce se pre svega, baviti sadasnjoscu i budusnoscu Srbije, a ne prosloscu

3) u vezi Kosova, ne mora da menja stav sto se tice buduceg statusa, ali da insistira da svako pominjanje nezavisnosti bude nedopustivo dok se svi proterani nealbanci ne vrate na Kosovo i dok svi oni ne budu mirno i slobodno mogli da se setaju po njemu i uzivaju svoja ljduska i gradjanska prava ...
adam weisphaut adam weisphaut 08:10 16.10.2007

Re: Resenje

Vasa Kurir
1) se distancira od Cede i Canka zbog njihove, u proslosti, preterane bliskosti sa predstavnicima organizovanog kriminala ... sto je nezamislivo i nedopustivo za bilo koju modernu demokratiju ...

Jelte Vaso, znas za presudu u slucaju one dvojice cuvara koji su tuzili Cedu za klevetu sto je rekao da su kriminalci, e pa po sudu nije lagao. Btw. nesto se ne oglasavas u slucaju kriminalaca koji grade privatne klinike
jananderson jananderson 08:18 16.10.2007

Re: Resenje

Virtuelni Vasilije
Srđan Fuchs
Vesna Pešić!


Spadam u velike postovaoce Vesne Pesic i mislim da...


Izvinjavam se Doktoru Wuu. Moj komentar namenjen njemu mnogo bolje stoji ispod Vasinog:

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:20 16.10.2007

Re: Resenje

Ali ja licno bih rado glasao za nju pod uslovom da:se distancira od Cede i Canka zbog njihove, u proslosti, preterane bliskosti sa predstavnicima organizovanog kriminala ... sto je nezamislivo i nedopustivo za bilo koju modernu demokratiju ...

2) obeca da ce se pre svega, baviti sadasnjoscu i budusnoscu Srbije, a ne prosloscu

3) u vezi Kosova, ne mora da menja stav sto se tice buduceg statusa, ali da insistira da svako pominjanje nezavisnosti bude nedopustivo dok se svi proterani nealbanci ne vrate na Kosovo i dok svi oni ne budu mirno i slobodno mogli da se setaju po njemu i uzivaju svoja ljduska i gradjanska prava ...

Vasilije, hajde malo orginalnije. Ovo je vec vidjeno.
Znas ono kad se DS prociscavala a cistaci bili Jocic i ortaci...
I kriterijum bio slican
adam weisphaut adam weisphaut 08:29 16.10.2007

Re: Resenje

a cistaci bili Jocic i ortaci...

Mislis zagadjivaci
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:30 16.10.2007

Re: Resenje

Mislis zagadjivaci

Mislim ja, a sta li kaze Vasilije:))
adam weisphaut adam weisphaut 08:33 16.10.2007

Re: Resenje

hoochie coochie man
Mislis zagadjivaci

Mislim ja, a sta li kaze Vasilije:))

Vasa misli sto je procitao u Kuriru
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:39 16.10.2007

Re: Resenje

adam weisphaut

Vasa Kurir


E pa Adi, ako si vec hteo da mi das "nadimak" po izvoru informacija onda je trebalo da bude Vasa Beba Posto je g. Popovic u svom svedocenju potvrdio Cedine veze sa zemunskim klanom ... on je doduse tamo pokusao da to opravda (vrlo neubedljivo) kao njegov "radni zadatak" (odrzavanje kontakata sa zemunskim klanom ... posto sto je covek vec stanovao u Surcinu). Ali iskreno receno, posle 5. oktobra nikakvo odrzavanje kontakata (a pogotovo ne u formi druzenja) se ne moze opravdati. Zadnje sto treba Srbiji je takav politicar a a posebno ne predsednik (sa "prljavim rukama i cistom savescu"???)
adam weisphaut adam weisphaut 08:48 16.10.2007

Re: Resenje

on je doduse tamo pokusao da to opravda (vrlo neubedljivo) kao njegov "radni zadatak" (odrzavanje kontakata sa zemunskim klanom ... posto sto je covek vec stanovao u Surcinu). Ali iskreno receno, posle 5. oktobra nikakvo odrzavanje kontakata (a pogotovo ne u formi druzenja) se ne moze opravdati. Zadnje sto treba Srbiji je takav politicar a a posebno ne predsednik (sa "prljavim rukama i cistom savescu"???)

Gle cuda Vasi neuverljivo, a Spec. sudu i Spec. tuzilastvu uverljivo.
Da li Srbiji treba premijer koji je dao javnu podrsku poludrzavnom udaru koji su sproveli kriminalci (i predsednik koji ga podrzava) ?
Btw. ne odgovori ti nama da li ti smetaju kriminalci u vlasti koji grade privatne klinike, uvoz lokomotive preko butika i
kraduckaju pomocu kartica po naplatnim rampama ?
jananderson jananderson 08:52 16.10.2007

Re: Resenje

Virtuelni Vasilije
adam weisphaut

Vasa Kurir


E pa Adi, ako si vec hteo da mi das "nadimak" po izvoru informacija onda je trebalo da bude Vasa Beba Posto je g. Popovic u svom svedocenju potvrdio Cedine veze sa zemunskim klanom ... on je doduse tamo pokusao da to opravda (vrlo neubedljivo) kao njegov "radni zadatak" (odrzavanje kontakata sa zemunskim klanom ... posto sto je covek vec stanovao u Surcinu). Ali iskreno receno, posle 5. oktobra nikakvo odrzavanje kontakata (a pogotovo ne u formi druzenja) se ne moze opravdati. Zadnje sto treba Srbiji je takav politicar a a posebno ne predsednik (sa "prljavim rukama i cistom savescu"???)


Izgleda mi da je ovo univerzalni komentar na sve Vasine umotvorine
balonko iz elektrodistribucije-dnevna smena
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:59 16.10.2007

Re: Resenje

adam weisphaut
Gle cuda Vasi neuverljivo, a Spec. sudu i Spec. tuzilastvu uverljivo


Ovo o "uverljivosti" se odnosi na poverenje gradjana u politicara koji se je bio blizak sa kriminalcima. Ta bliskost sama po sebi nije kaznjiva, inace, kako vec negde napisah, bi i sva rodbina, prijatelji, komsije i poznanici kriminalaca morali zajedno sa njima da odgovaraju. Sto naravno nije slucaj - odgovara se samo za kriminalna dela, a je ovde nisam rekao (niti mislim) da je Ceda bio umesan u nesto tako ... Ali za prestanak bavljenja politikom je to sve vise nego dovoljno ...

pozz

ps. Mrzi me da skrecem sad i na druge teme (osim ako se nisi slozio sa mnom po ovom pitanju ... naravno da ova dvojica koje sam ja pomenuo nisu jedini koji bi zarad napretka demokratije u Srbiji trebalo da napuste bavljenje politikom. Sto se mene tice, njima mozes slobdno da prikljucis i tvog miljenika Velju
adam weisphaut adam weisphaut 09:14 16.10.2007

Re: Resenje

Ovo o "uverljivosti" se odnosi na poverenje gradjana u politicara koji se je bio blizak sa kriminalcima.

Vaso ti izvrces li izvrces. Po cemu je CJ bio blizak kriminalcima, po tome sto je obavljao zadatak kao sto je vec n puta objasnjeno a samo oni koji odbijaju da to prihavt jos mantraju o tome po onom da mnogo puta ponovljena laz postaje istina ? Ne spominjes presudu onoj dvojici cuvara, da ne bi hteo da se preskoci u sudu dokazan istina? Inace poverenje sudeci po poslednjim izstrazinvanjima raste li raste
Ali za prestanak bavljenja politikom je to sve vise nego dovoljno ...

Slazem se dovoljno je dokaza o korupciji, kontakta sa kriminalcima i izvrsiteljima atentata na premijera za prestanak bavljenja politikom VK i njegovih saucesnika , ovaj koalicionih patrnera
pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:35 16.10.2007

Re: Resenje

Ma Adi, ti si ocigledno zaludan, pa bi ceo dan filozofirao (hehe opet ti ja izricem kompliment ... nista ja ne izvrcem (za razliku od tebe. Informacija o Cedi i njegovom "radnom zadatku" ima dosta i sa najrazlicitijih strana. Za mene su one (vise nego) dovoljne da mu ne verujem ... A rekao bih da je to slucaj i sa ogromnom vecinom gradjana u Srbiji ...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 09:40 16.10.2007

Re: Resenje

Virtuelni Vasilije
Ma Adi, ti si ocigledno zaludan, pa bi ceo dan filozofirao (hehe opet ti ja izricem kompliment ... nista ja ne izvrcem (za razliku od tebe. Informacija o Cedi i njegovom "radnom zadatku" ima dosta i sa najrazlicitijih strana. Za mene su one (vise nego) dovoljne da mu ne verujem ... A rekao bih da je to slucaj i sa ogromnom vecinom gradjana u Srbiji ...

pozz

Ma Vaso mnogo ti slazes lepo informacije nesto uzimas u vid a nesto preskaces, ipak si ti ekspert za filozofiranje, uzvracam kompliment
pozz
NoSurrender NoSurrender 10:14 16.10.2007

Re: Resenje

Samo još da utvrdimo razliku u trenutnoj politici Tadića i Nikolića...
E, da. Nikolić sa onoliko mandata ne bi dao Koštunici da bude premijer..U tome je razlika...o)))

Ha, ha, ha...trica!!!
oscarkliper oscarkliper 11:23 16.10.2007

Re: Resenje

ŠTA? Pa ne samo srcima da smo mostove branili, nego smo i mete na njih kačili :)))
B.T., V.K., T.N. Grobljanski, V.I. od Čačka, M.D. fon Dinar, svi su oni "ki lutke upisani".
blackbox blackbox 12:08 16.10.2007

Re: Resenje

Nema razlike

Već sam negde napisao da bi svakoj partiji mirno mogli dodati prefiks pravoslavna, jer su sve, ne znam baš da li i LDP, okrenute Crkvi, slave slave stranke, postali su pobošniji nego njihovi pradedovi, sve vrvi od pomodarskih vernika.
Evo,pročitah da je ovih dana Novi Beograd proslavio svoju slavu.Kada i ko je uspostavi, na kojoj tradiciji osim pomodarskoj. Međutim ne nađu za shodno da se na dostojanstven način sete onih koji su posle 2.sv.rata gradili Novi Beograd, koji pre toga nije ni postojao.
Da ne bude zabune nisam učestvovao na radnim akcijama ali pričaju isti oni kojima su ukinuli Bulevar AVNOJ-a, pa što ne dadoše Krunskoj ime Zorana Đinđića, koji sigurno zaslužuje da neka ulica nosi njegovo ime.
E sada, ima li razlike?
Pa evo šta Boris Tadić kaže u intervjuu časopisu Odbrana:
"Zašto je Jugoslavija bila po-
štovana? Zato što je preuzimala
odgovornost. Mi smo bili u mirovnim
misijama širom sveta,
imali smo komandne funkcije, bili
smo jedni od osnivača Ujedinjenih
nacija, imali ozbiljnu ulogu u
Pokretu nesvrstanih, naša spoljnopolitička pozicija bila je neuporedivo
bolja nego što je to danas. Da budem potpuno iskren, ja
se u spoljnopolitičkom smislu naslanjam na te dobre talase, nemam
neke druge. Ne mogu da se naslonim na Miloševićevu politiku.
Kada bih se oslonio na politiku Srbije devedesetih godina,
ušao bih u živo blato. Kada se oslonim na politiku Jugoslavije do
devedesetih, to je čvrst temelj. Tokom mog boravka u Ujedinjenim nacijama
skoro da ne postoji niko ko se nije podsetio Beograda, glavnog
grada Jugoslavije, koji su svi voleli i u njega rado dolazili."
Verovatno se ovaj stav mnogima neće svideti, ali čovek je rekao istinu i priznao.
Koliko znam Koštunica se grozi svega što je bilo od 1945. do 1990.
"Rat nikom ne donosi dobro. Re-
ći ću to i jasnije: rat bi bio siguran način da
izgubimo Kosovo. Jer bismo u novom ratu za Kosovo,
ponovo sa međunarodnom zajednicom, bili
sigurno poraženi. Poražena strana sigurno gubi
Kosovo i Metohiju. Nećemo povlačiti poteze
sa kojima sigurno gubimo, ma kako oni bili pri-
željkivani od ekstremista sa obe strane. Hoćemo
mirno, integrativno rešenje, koje ne uspostavlja
nestabilnost, koje vodi ka prosperitetu"
Koštunica i njegovi ministri kažu da ni pod kakvim uslovima neće dati Kosovo i da će" štetom odgovoriti na štetu".
Dakle, razlike očito postoje, barem u deklarativnom.
Pitanje je samo ko je dosledniji u onome što govori, a čini mi se da je Koštu
pufna pufna 13:49 16.10.2007

Re: Resenje

On je jedini kandidat koji trenutno nudi perspektivu za Srbiju i njene gradjane. Pravi čovek na pravom mestu. Dosad nije napravio ni jednu krupniju političku grešku i ničim nije naškodio Srbiji. Doneo joj je samo dobro. Ako je nekad nešto i pogrešio, to je bilo isključivo na njegovu ličnu štetu i na štetu DS-a, a za dobro Srbije. Zato mi svako rušenje Tadićevog ugleda liči na "čačkanje mečke". To ozbiljni ljudi ne rade.

Ozbiljni ljudi gledaju ovaj cirkus od vlade?Vlada koja je koncipirana na 6. principu?! na celu BIA- e nestranacka licnost? pre ce biti da je i Tadicu odgovarala farsa sa radikalima da ne bi morao da poklekne pritiscima iz ds da se udruzi sa ldp-om. A posto je onakav ustav napravio neka ga sad kusa sam.
p.s. da li se iko zapitao zasto nije odmah ustupio radikalima da sami formiraju stranku?
milos g. milos g. 22:00 16.10.2007

Re: Resenje

@dracena
"A istina je da Kostunica sprovodi barsunasti drzavni udar a B.T mu " zanosi na krivini".
Kostunica sprovodi...!? Kostunica je sproveo drzavni udar,a BT mu je zanosio na krivini.
molim pravilno se izrazavajte u pogledu proslog,sadasnjeg i eventualno buduceg(koje nam nije jaca strana)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:29 15.10.2007

Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Tadićeva uloga nije da vlada. On treba da obmanjuje biračko telo, da iskazuje optimizam i nadu i da se nađe Koštunici kad zatreba.
No, što bi rekao i njegov i Koštuničin duhovni otac -"Strepnja mi je dublja od nade da će to moći dugo"..o)))
nikson nikson 19:31 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

mislite na onog sto je konsultovao jos jednog naseg premijera? ili je to bila sonja biserko, ne secam se....)
NoSurrender NoSurrender 19:56 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Ova tragikomična farsa čiji poslednji čin upravo gledamo, je samo pokušaj instaliranja "tatine" stare ideje o "jedinstvu nacional-demokratskih snaga" koja predstavlja fingiranje pluralizma i višepartijskog sistema.Upravo to na šta Drago ukazuje.Svi glume kaobajagi političku borbu, a u stvari.... ustav,Kosovo,vlada,izbori....pokazuju da su svi izašli iz istog šinjela, a zna se i čijeg.Nama građanima su namenili ulogu publike, nemih posmatrača čiji je zadatak da klima glavom i glasa kako mu se kaže.E, pa pogrešna vam je računica rođaci.Uskoro i vi i Tata Nacionale idete u penziju.Krajnje je vreme...
Lektorka Lektorka 20:43 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

on samo odigrava svoju rolnu...


draagoo, misliš valjda odmotava! :)))
ivana23 ivana23 20:45 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Lektorka
on samo odigrava svoju rolnu...draagoo, misliš valjda odmotava! :)))

Ili rolu (glumacku)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:47 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Lektorka
on samo odigrava svoju rolnu...


draagoo, misliš valjda odmotava! :)))

Ma "odmotava" prijateljice....kupljeno sa sve oklagijom..o)))
Lektorka Lektorka 20:56 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Drago Kovacevic
Lektorka
on samo odigrava svoju rolnu...


draagoo, misliš valjda odmotava! :)))

Ma "odmotava" prijateljice....kupljeno sa sve oklagijom..o)))

to mu je rola :)
(ivana23, da, pa zato se i zezam, zna drago)
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:33 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

nikson
mislite na onog sto je konsultovao jos jednog naseg premijera? ili je to bila sonja biserko, ne secam se....)


ti čim se nečega ne setiš, oma ti na oči izađe sonja biserko.
probaj s natašom kandić?
možda je ona.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:36 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Exitus Letalis
nikson
mislite na onog sto je konsultovao jos jednog naseg premijera? ili je to bila sonja biserko, ne secam se....)


ti čim se nečega ne setiš, oma ti na oči izađe sonja biserko.
probaj s natašom kandić?
možda je ona.

A možda i Biljana Kovačević - Vučo..o)))
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

mislite na onog sto je konsultovao jos jednog naseg premijera

Niksone, ja mislim da je u pitanju onaj polj. tehnicar iz Drenove, sto je voleo galebove.
A druzi se sa tatom.
A ti?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:49 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

hoochie coochie man
mislite na onog sto je konsultovao jos jednog naseg premijera

Niksone, ja mislim da je u pitanju onaj polj. tehnicar iz Drenove, sto je voleo galebove.
A druzi se sa tatom.
A ti?

Ma zna Nikson..To mu je uz Kostu Čavoškoga, idol..o)))
nikson nikson 22:56 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

voleo bih da sam video ne niksone nije tacno, bilo je tako i tako... ali toga nema...
nikson nikson 22:58 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

probaj s natašom kandić?
možda je ona.


koju izuzetno cenim i postujem, najozbiljnije. ona se stvarno bavi ozbiljnim stvarima i to treba postovati. nisu svi oni isti kos drago
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 15.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

voleo bih da sam video ne niksone nije tacno

Sta nije tacno da je polj. teh. ili da je iz Drenove? Nemoj ovo sa savetovanjem previse je neukusno.
marumi marumi 06:37 16.10.2007

Re: Ne, on samo odigrava svoju rolnu...

Drago Kovacevic
Tadićeva uloga nije da vlada. On treba da obmanjuje biračko telo, da iskazuje optimizam i nadu i da se nađe Koštunici kad zatreba.No, što bi rekao i njegov i Koštuničin duhovni otac -"Strepnja mi je dublja od nade da će to moći dugo"..o)))

Ljubin sin Boris je decko potrcko Voje Kalasnjikova alias Slobodana M. u fraku.
igipop igipop 19:32 15.10.2007

??????

Ne kontam.

Ispade ne neko radi nesto nemoralno sto se toga tice. Izbori moraju da budu raspisani do 31 12 2007 ali ne i odrzani do tada. Napisah pre nekog vremena tekst na tu temu.

Dakle ne radi se ni o cemu nezakonitom, nelegalnom a je ne vidim ni gde je to Boris sada zbog toga ponizen ili sta slicno. Upravo naprotiv. Rekao bih da se DS to se tog pitanja tice drzi dobro i ispravno: Dogovor moze ali u okviru zakona.

E sad da li ce izbori biti pre ili posle nove godine to je stvar razgovora i politickog dogovora koji je da budemo posteni kao i svako politicko nadmudrivanje ruzan. Ali boze moj to je pollitika. Bavis se istom pa kontam da ti je sve to dovoljno blisko.

Ovo pomalo lici na onu kritiku DS od pre nekih nedelju dve kako ce DS prepustiti mesto gradonacelnika DSS-u.

A eto na kraju se desilo da je postavljen covek iz DS.

Sad ponovo.

Ako dozvolite vi drugari iz LDP-a jedan savet: Ako hocete da kritikujete DS krtikujte argumentovano. Prostora ima koliko hocete. U toj kritici cu vam se rado priduziti jer od nje stete nema: Ili ce DS da bude kako treba ili ce da izgubi glasace. To je dobro za sve. I konstruktivno. Eno teksta koji je Sasa pre par dana napisao. Kritika sasvim na mestu. A ovo sto radite ne valja. Ni za vas ni za DS.

vucko vucko 19:35 15.10.2007

So na ranu

Au, nemoj ovako, Igi, sad će da je bude sramota što nije bila argumentovana - a taman si je utešio prvom polovinom tvog posta :)
ivana23 ivana23 19:38 15.10.2007

Re: ??????

igipop
Rekao bih da se DS to se tog pitanja tice drzi dobro i ispravno: Dogovor moze ali u okviru zakona.E sad da li ce izbori biti pre ili posle nove godine to je stvar razgovora i politickog dogovora koji je da budemo posteni kao i svako politicko nadmudrivanje ruzan. Ali boze moj to je pollitika.

Uostalom, ne kaze se bez razloga - tiha voda breg roni.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:44 15.10.2007

Re: Igi, Igi...o)))

Kanda ne voliš kad neko kritikuje DS..o)))
Raspodelom UO sve je završeno. Sad izbori mogu čekati jesen...o)))
Hajde, leba ti, da vidim kako ti kritikuješ DS....da vidimo na šta to liči...o)))
adam weisphaut adam weisphaut 19:49 15.10.2007

Re: Igi, Igi...o)))

Drago Kovacevic
Kanda ne voliš kad neko kritikuje DS..o)))
Raspodelom UO sve je završeno. Sad izbori mogu čekati jesen...o)))

Naravno kada je spremljena "zimnica"
Hajde, leba ti, da vidim kako ti kritikuješ DS....da vidimo na šta to liči...o)))

Garant ne boli
igipop igipop 19:51 15.10.2007

Re: Igi, Igi...o)))

:)

pogledaj tekst o PKB-u
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:55 15.10.2007

Re: Igi, Igi...o)))

igipop
:)

pogledaj tekst o PKB-u

Aaaa...stvarno...o))
To je bilo više onako iz "higijenskih" razloga...o))) Jer se takva glupost teško mogla preskočiti....glupost u rangu one Čolićkine o Darvinovoj teoriji..o)))
Nego, hajde, daj još nešto...o)))
Dr M Dr M 20:05 15.10.2007

Re: ??????

@ igipop
Tek sad sam shvatio zasto je Kostunicin omiljeni pevac Igipop, ja mislio da je on to rekao tek da nesto kaze.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 20:09 15.10.2007

Re: ??????

igipop
E sad da li ce izbori biti pre ili posle nove godine to je stvar razgovora i politickog dogovora koji je da budemo posteni kao i svako politicko nadmudrivanje ruzan. Ali boze moj to je pollitika.


to ce biti politika sve dok postoje ljudi koji ce je kao takvu bespogovorno prihvatati.
sve je to pitanje percepcije.
vasa je za moj ukus pomalo suzena.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:16 16.10.2007

Re: ??????

Igipop
Ako dozvolite vi drugari iz LDP-a jedan savet: Ako hocete da kritikujete DS krtikujte argumentovano. Prostora ima koliko hocete. U toj kritici cu vam se rado priduziti jer od nje stete nema: Ili ce DS da bude kako treba ili ce da izgubi glasace. To je dobro za sve. I konstruktivno. Eno teksta koji je Sasa pre par dana napisao. Kritika sasvim na mestu. A ovo sto radite ne valja. Ni za vas ni za DS.


Igi,

posto je post moguce preporuciti samo jednom, evo izdvojio sam jos jednom i boldovao ovaj deo koji mi se najvise svidja. Iskreno receno, mislim da za ovih godina dana nisam procitao jos ni jednu argumetnovanu kritiku na racun DS od ovih blogovskih LDP-oovaca. Iako su objavili bezbroj politickih pamafleta ovde ... sumnjam da bi i jedan prosao elermentarni test iz logike. Pa to vazi i za ovaj (kako si ti lepo pokazao)...

A zbog necega im je opsesija DS??? Neuporedivo redje kritikuju SRS, pa ima covek utisak da im ona ne smeta i da se ne bore protiv nje uopste. Nego uglavnom protiv stranke sa kojom jedino mogu da udju u potencijalnu koaliciju ... Ne znam, ali ja ne vidim drugog objasnjenja osim da je u pitanju povredjena sujeta i licna isfrustriranost onih koji su izbaceni iz DS...

pozz


Dr M Dr M 12:12 16.10.2007

Re: ??????

Postovani V V,
Nisam u stanju da sveobuhvatno odgovorim na Vase pitanje-zbog cega LDP redje kritikuje SRS od DS-a ali mi se cini da je to zato sto SRS ima jasnu politiku koju ne skriva. Suprotno tome, DS vara svoje birace i celu javnost masuci evropskom orijentacijom dok kohabitira i kolaborira sa potpuno suprotnom opcijom.

Izgleda mi da su u LDP procenili da ce lakse da pobede protivnika ako prvo demaskiraju prevaranta.

U nadi da sam Vam makar malo pomogao,
iskreno Vas, Dr M
milos g. milos g. 22:14 16.10.2007

Re: ??????



to ce biti politika sve dok postoje ljudi koji ce je kao takvu bespogovorno prihvatati.
sve je to pitanje percepcije.
vasa je za moj ukus pomalo suzena.

e sve vreme Tebe jurim da ti ,ne zahvalim,mozda pohvalim,na prostoj cinjenici koju si napisala.
NAS JE SRAMOTA UMESTO NJIH !!! i to je to.I ta nasa sramota njihove traje i traje...od marta2003-ce.
(kako ih nije sramota : ) i ?
liberalac55 liberalac55 20:36 15.10.2007

Kohabitacija.kolaboracija............

...........pa ostaje samo kolabiranje i građana i Srba i Srbije.Nema nam spasa.Nepodnošljiva lakoća postojanja uz tzv DSS.Nema Evropa/NO NATO,NO PASSARAN/ NO EUROPA,yes Putin tovaršč,brat...........
E jadna nam majka sa ovakvima.
Ma nije problem DSS već DS.
To je karastrofa.
E da pitam,a šta je sa onim što je onaj pod lipom radio,paspusti skupštinu,to ne važi?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:51 15.10.2007

Re: Kohabitacija.kolaboracija............

liberalac55
...........pa ostaje samo kolabiranje i građana i Srba i Srbije.Nema nam spasa.Nepodnošljiva lakoća postojanja uz tzv DSS.Nema Evropa/NO NATO,NO PASSARAN/ NO EUROPA,yes Putin tovaršč,brat...........
E jadna nam majka sa ovakvima.
Ma nije problem DSS već DS.
To je karastrofa.
E da pitam,a šta je sa onim što je onaj pod lipom radio,paspusti skupštinu,to ne važi?

Super su mi zaklinjanja DSS-a i radikala da će sa kriminalom rasčistiti kao Putin u Rusiji.
Kad danas podaci iz Saveta Evrope, ono Rusija jedna od retkih zemalja koja je po stepenu korupcije ispred nas..o)))
Znači, za njih je ovaj kriminal ovde blag, pa bi trebalo to dovesti na ruski nivo..o)))
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 22:07 15.10.2007

KOŠTUNICA DLAKU MENJA,ĆUD NIKAD

Koštunica je uvek bio neobavešteni prepredenjak. On i njegova stranka su za vreme demonstracija 1996/97. pisali saopštenja i ništa drugo. Kad postao predsednik SRJ pokušavao je na sve načine da sabotira DOS-ovu vladu, ali Đinđić se nije dao. Kad je Đinđić ubijen, onda je krenuo da gazi po DS-u, postavio kerbera Dinkića da izmišlja raznorazne afere i ruši vladu. Onda Koštunjavi postaje premijer i do dana danas to ostaje i ovim postupcima on i njegovi puleni samo "nameštaju" demokrate. Dakle, time što ponižava Tadića i DS, Koštunica se sveti opciji koja ga podseća na Đinđića koga je iz dna duše mrzeo, koga mrzi i koga će za vjeke vjekov mrzeti.
dracena dracena 22:28 15.10.2007

Re: KOŠTUNICA DLAKU MENJA,ĆUD NIKAD

U mnogo čemu se slažem sa ovim tvojim komentarom, Luka. Jedino mislim da zaboravljaš realni odnos snaga i dugoročne interese Srbije. Tebi se može, ali Borisu Tadiću ne. Zato će, kao što to obično kod nas biva, njegove zasluge i kvaliteti biti priznati tek kad ode u penziju.
pidola pidola 22:31 15.10.2007

Re: KOŠTUNICA DLAKU MENJA,ĆUD NIKAD


Zato će, kao što to obično kod nas biva, njegove zasluge i kvaliteti biti priznati tek kad ode u penziju.

zasluge zato sto je otisao u penziju ili? :)))
negros negros 22:32 15.10.2007

Re: KOŠTUNICA DLAKU MENJA,ĆUD NIKAD

okomotio se vaterpolista u kanalizaciji...
u pocetku mu bilo kao malo neugodno.
sada mu vise i ne smrdi...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:31 16.10.2007

Re: KOŠTUNICA DLAKU MENJA,ĆUD NIKAD

dracena
U mnogo čemu se slažem sa ovim tvojim komentarom, Luka. Jedino mislim da zaboravljaš realni odnos snaga i dugoročne interese Srbije. Tebi se može, ali Borisu Tadiću ne. Zato će, kao što to obično kod nas biva, njegove zasluge i kvaliteti biti priznati tek kad ode u penziju.

Ok, ne osporavam ništa što si rekla i da Tadić ništa drugo nije mogao da uradi. Ali ne zaboravimo da je DS na ovim poslednjim izborima imao više glasova od DSS-a. Tačno je da je Koštunica ucenjivao radikalima i Tadić i DS su morali da pristanu na te njegove ucene samo da izbegnu radikale, jer je bio spreman da sanjima uđe u koaliciju.
Još jednom, slažem se sa tobom.
Pozdrav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:32 15.10.2007

Nego...

Zna li neko jeli konačno RTS objavio da je Crna Gora potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU.
I jeli Tadić čestitao Vujanoviću taj čin....
Koštunica sigurno već jest...o)))
P.S. Ovo za RTS me zanima jer Domazet samo njima veruje, pa da ne živi u neznanju..o)))
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 22:38 15.10.2007

Re: Nego...

Zna li neko jeli konačno RTS objavio da je Crna Gora potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU.

Nije.
Ali zato sve televizije zaluđuju narod čitav današnji dan kako ćemo biti na beloj šengenskoj listi do kraja sledeće godine.
Jer je tako saopšteno iz Đelićevog kabineta.
Koji prepričava šta mu je neko iz Francuskog ino-ministarstva: rekao/nagovestio/spomenuo/nagovestio-kao-mogućnost/dopiši-dalje....
Mediji su nam oš veći mrak od vlade.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:47 15.10.2007

Re: Nego...

Drinka Pavlović
Zna li neko jeli konačno RTS objavio da je Crna Gora potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU.

Nije.
Ali zato sve televizije zaluđuju narod čitav današnji dan kako ćemo biti na beloj šengenskoj listi do kraja sledeće godine.
Jer je tako saopšteno iz Đelićevog kabineta.
Koji prepričava šta mu je neko iz Francuskog ino-ministarstva: rekao/nagovestio/spomenuo/nagovestio-kao-mogućnost/dopiši-dalje....
Mediji su nam oš veći mrak od vlade.

Đelić se potpuno uživeo u ulogu "dvorskog zabavljača"..Od momenta kad se morao ponovo aktivirati..Mislim da mu nije lako...o)))
A kako to "kvazidržava" potpisa sporazum a prava država ga ne može ni "parafirati" nego mora slati sutra Rasima Ljajića da šarmira Karlu...
I to parafiranje je teški geg....o))))
No, nešto mislim da će nastati prilična trka ovoga proleća. Dođe Crna Gora na beli šengen što je realno. Kako li će se samo iz Srbije tražiti pasoši po Žabljaku, Pljevljima, Plužinama, Kolašinu, Beranama i Mojkovcu...o)))
Džaba ti novi zakon o državljanstvu..o)))
Dr M Dr M 22:49 15.10.2007

Re: Nego...

Izvinite Drinka,
meni je malo tesko da zamislim veci mrak od vlade.
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 22:54 15.10.2007

Re: Nego...

meni je malo tesko da zamislim veci mrak od vlade.

Doktore,
jes' da je teško, ali samo se malo treba napregnuti - npr, eto, zamislite Skupštinu (sa ili bez tunela).
Dr M Dr M 22:58 15.10.2007

Re: Nego...

@ Drago
Ovo nije mesto za oglase ali evo, dozvolite samo ovog puta:
"Menjam plac i kucu blizu Belanovice, u odlicnom stanju, za polovnu babu iz Montenegra. Javiti na sifru " Pasos-beli Sengen".
sentinel26 sentinel26 22:58 15.10.2007

Re: Nego...

Drinka Pavlović
Zna li neko jeli konačno RTS objavio da je Crna Gora potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU.
Nije.
Ali zato sve televizije zaluđuju narod čitav današnji dan kako ćemo biti na beloj šengenskoj listi do kraja sledeće godine.
Jer je tako saopšteno iz Đelićevog kabineta.
Koji prepričava šta mu je neko iz Francuskog ino-ministarstva: rekao/nagovestio/spomenuo/nagovestio-kao-mogućnost/dopiši-dalje....
Mediji su nam oš veći mrak od vlade.

Pa Djelić je frustriran tom situacijom otišao u Francusku a obećanje koje mu je dao Francuski ministar glasi da će to biti stav Francuske i da će se on založiti za to, ako Srbija ispuni sve uslove za stavljanje na tu listu.

Iduće godine (Aprila mjeseca vjerovatno ) počinju pregovori EU sa CG o potpunom ukidanju viza za gradjane CG. Kada to bude zvanično započeto feudalcima i dahijama u Srbiji će početi stolice da se ljujaju same od sebe. Eto zbog čega je gosn Boža "išao" po tu vijest.

Koštunicu još nijesu obavijestili o tom dogadjaju. Da mu ne pozli slučajno. Zato RTS mora da ćuti, dok Boža ne donese tu čašu (destilovane) vode iz Pariza.

P.S. Vijest je objavljivao B92 u svim vijestima.



Dr M Dr M 23:01 15.10.2007

Re: Nego...

@ Drinka
Mislite, " U tunelu, u sred mraka..."
Necu da nastavljam stih, da se ne zapitamo ko koga tu aka.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:03 15.10.2007

Re: Nego...

Dr M
@ Drago
Ovo nije mesto za oglase ali evo, dozvolite samo ovog puta:
"Menjam plac i kucu blizu Belanovice, u odlicnom stanju, za polovnu babu iz Montenegra. Javiti na sifru " Pasos-beli Sengen".

Sjajno doktore...o)))
Sledeće proleće će takvih oglasa biti tušta i tma..o)))
A moći će nešto ućariti i plemenske skupštine dajući potvrde da je nekome peto koleno poreklom iz "Sparte"..o)))
Ih, kakva će to samo gužva biti...ko nekada na Tuzima..o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:05 15.10.2007

Re: Nego...

sentinel26
Drinka Pavlović
Zna li neko jeli konačno RTS objavio da je Crna Gora potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU.
Nije.
Ali zato sve televizije zaluđuju narod čitav današnji dan kako ćemo biti na beloj šengenskoj listi do kraja sledeće godine.
Jer je tako saopšteno iz Đelićevog kabineta.
Koji prepričava šta mu je neko iz Francuskog ino-ministarstva: rekao/nagovestio/spomenuo/nagovestio-kao-mogućnost/dopiši-dalje....
Mediji su nam oš veći mrak od vlade.

Pa Djelić je frustriran tom situacijom otišao u Francusku a obećanje koje mu je dao Francuski ministar glasi da će to biti stav Francuske i da će se on založiti za to, ako Srbija ispuni sve uslove za stavljanje na tu listu.

Iduće godine (Aprila mjeseca vjerovatno ) počinju pregovori EU sa CG o potpunom ukidanju viza za gradjane CG. Kada to bude zvanično započeto feudalcima i dahijama u Srbiji će početi stolice da se ljujaju same od sebe. Eto zbog čega je gosn Boža "išao" po tu vijest.

Koštunicu još nijesu obavijestili o tom dogadjaju. Da mu ne pozli slučajno. Zato RTS mora da ćuti, dok Boža ne donese tu čašu (destilovane) vode iz Pariza.

P.S. Vijest je objavljivao B92 u svim vijestima.




Ma ja brinem za Domazeta...Dok Tijanić ne objavi, on ne računa da se nešto dogodilo..o)))
Lun Lun 23:08 15.10.2007

Re: Nego...

Dogmazet ima americhki pasosh tako da ga nishta ne moze omesti u borbi za nashu stvar.
G r o f G r o f 23:10 15.10.2007

Re: Nego...

Ja ne plaćam pretplatu pa kod mene namerno ne objavljuju.
Ponovo me uvlače u horor.
Biti normalan, to jer najveća kazna u ovoj zemlji velja, koštunica i bureka.
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 23:11 15.10.2007

Re: Nego...

Drago,
setio se i RTS - javili na ponoćnom Dnevniku - cela jedna rečenica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 15.10.2007

Re: Nego...

Drinka Pavlović
Drago,
setio se i RTS - javili na ponoćnom Dnevniku - cela jedna rečenica.

Dovoljno...Njihova ciljna grupa spava..o)))
No meni je važno da je Domazet čuo...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 15.10.2007

Re: Nego...

G r o f
Ja ne plaćam pretplatu pa kod mene namerno ne objavljuju.
Ponovo me uvlače u horor.
Biti normalan, to jer najveća kazna u ovoj zemlji velja, koštunica i bureka.

Tačno.."i bureka"...o)))
sentinel26 sentinel26 23:20 15.10.2007

Re: Nego...

Drago Kovacevic

Ma ja brinem za Domazeta...Dok Tijanić ne objavi, on ne računa da se nešto dogodilo..o)))

Ma evo kažu u (po)noćnom dnevniku javili, mora da je Boža donio tu svetu vodicu iz Pariza.

Drinka Pavlović Drinka Pavlović 23:20 15.10.2007

Re: Nego...

No meni je važno da je Domazet čuo.

Nije ni to 100% ziher - voditeljka je to promrmljala na brzaka završavajući najavu priloga o ministarskom sastanku. U prilogu o tome, naravno, nije bilo nšta. A proizvoljno su i parafrazirali i Rehna i Del Poteovu, emitovali neke njihove potpuno nebitne delove izjava, tako da je gledalište "javnog" servisa, kao i obično, dobilo potpuno različitu informaciju u odnosu na listom sve ostale veće TV kuće.
jaksa scekic jaksa scekic 23:28 15.10.2007

Re: Nego...

a nema ni na rts web sajtu,a Gajic iz Luxemburga ni da pomene da je CG potpisala u TVD2 ,mozda i jeste al ja nisam cuo,pa ako sam pogresio izvinjenje,ali je zanimljivo da je vrlo visoko u TVD bio plasiran izvestaj iz medija centra gde su "drali" RRA zbog direktnih prenosa Skupstine,cak su izvestaj gurnuli u Beogradski program.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:31 15.10.2007

Re: Nego...

Drinka Pavlović
No meni je važno da je Domazet čuo.

Nije ni to 100% ziher - voditeljka je to promrmljala na brzaka završavajući najavu priloga o ministarskom sastanku. U prilogu o tome, naravno, nije bilo nšta. A proizvoljno su i parafrazirali i Rehna i Del Poteovu, emitovali neke njihove potpuno nebitne delove izjava, tako da je gledalište "javnog" servisa, kao i obično, dobilo potpuno različitu informaciju u odnosu na listom sve ostale veće TV kuće.

Hahaha...grožđe kiselo a limun sladak..( mislim ta Božina vodica iz Francuske)..o)))
A zato će Večernje Novosti i Politika to imati na naslovnim stranama uz uokvirene čestitke Tadića, Koštunice i Nikolić, Predsjedniku i Vladi Crne Gore...o))) Istovremeno će Vukadinović i Antonić napisati pozitivan komentar a Ljiljana Smajlović primeren uvodnik. Šta mislite koliko je ova mogućnost verovatna...o)))
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 23:36 15.10.2007

Re: Nego...

a nema ni na rts web sajtu

Zbilja nema.
a Gajic iz Luxemburga ni da pomene da je CG potpisala u TVD2 ,mozda i jeste al ja nisam cuo,pa ako sam pogresio izvinjenje

To je bilo i moje iskustvo sa Dnevnikom 2, tako da mislim da se nema oko čega izvinjavati, osim da se "javni" servis javno izvini za kontinuirano dezinformisanje javnosti od javnih para (a sve, bogamu, javno).
Toliko o "javnom", bolje reći DSS servisu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:14 16.10.2007

Re: Nego...

Drinka Pavlović
Drago,
setio se i RTS - javili na ponoćnom Dnevniku - cela jedna rečenica.


drinka, gledaš ertees u tajnositi
ima te tužim tijaniću
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:28 16.10.2007

Re: Nego...

Dr M
Izvinite Drinka,
meni je malo tesko da zamislim veci mrak od vlade.

Generalstab? bia? rra? sveti sinod? prema ovima vlada mu dodje skoro k'o Aleksandrijski svetionik...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 03:05 16.10.2007

Re: Nego...

bia? rra? sveti sinod? prema ovima vlada mu dodje skoro k'o Aleksandrijski svetionik...


:)) Sjajno.
Dr M Dr M 12:19 16.10.2007

Re: Nego...

Pardon, nije sjajno, fali SANU, da bi bilo (s)jajno.
Lun Lun 23:04 15.10.2007

Crvena lampica

Iako su mi se ogadili preko svake mere, vecheras me neshto steglo oko srca za Demokratsku stranku.

Na ovom vaznom, posecenom i uglednom portalu, dva poslednja Stuba u odbrani milog lika McKena i onoga shto bi trebalo da predstavlja DS - Dracena i nikson.

Ja mislim da bi medijski shtab morao pod hitno da reaguje i reaktivira Krleta!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:06 15.10.2007

Re: Crvena lampica

Lun
Iako su mi se ogadili preko svake mere, vecheras me neshto steglo oko srca za Demokratsku stranku.

Na ovom vaznom, posecenom i uglednom portalu, dva poslednja Stuba u odbrani milog lika McKena i onoga shto bi trebalo da predstavlja DS - Dracena i nikson.

Ja mislim da bi medijski shtab morao pod hitno da reaguje i reaktivira Krleta!

E, a ko će onda na Pressovom blogu da vojuje..o))
jananderson jananderson 23:11 15.10.2007

Re: Crvena lampica

Lun
Ja mislim da bi medijski shtab morao pod hitno da reaguje i reaktivira Krleta!


Tako je, Krle je car
adam weisphaut adam weisphaut 07:37 16.10.2007

Re: Crvena lampica

Tako je, Krle je car

Krle je na mestu od strateske vaznosti, i iskrenο ne mogu da zamislim bolje mesto za njega
adam weisphaut adam weisphaut 07:52 16.10.2007

Re: Crvena lampica

Dupli komnetar
Lun Lun 09:43 16.10.2007

Re: Crvena lampica

Zahvaljujem se UO Bloga shto je reagovao i uklonio prizemnu lascivnost dr Muua.
Ipak, drzim da je moglo da ostane jer valja videti sa kojom argumentacijom raspolazu ovi ljubitelja Dvojca bez kormilara.
Kakvi glasachi, takvi im i lideri.
doktorka doktorka 00:30 16.10.2007

sramota

sto da me bude sramota kada sam glasala za ldp- koaliciju na poslednjim paralamentarnim izborima. neka se stide oni koji su svoj glas dali ds.
vucko vucko 00:38 16.10.2007

Teorija zavere

doktorka
sto da me bude sramota kada sam glasala za ldp- koaliciju na poslednjim paralamentarnim izborima. neka se stide oni koji su svoj glas dali ds.

Pa nije to tako prosto, Kapi. Ti si glasala za LDP i kažeš da zbog toga ne treba da se stidiš - a Biljana je po izbornoj listi trebalo da bude poslanik LDP, opozicije u parlamentu - a opet - u zemlju propade, ovako javno, zbog stvari koje radi vladajuća koalicija... nisu tu čista posla... :)
vucko vucko 01:52 16.10.2007

Umesto preporuke

Dole patetika i malodušnost! Živela sprdnja!

HOĆEMO BIRO!

HOĆEMO BIRO!

HOĆEMO BIRO!

A mogla bi baš i jedan nepolitički blog da napraviš - udavi nas ovom agitacijom, dosadi i bogu i ljudima.
pidola pidola 02:26 16.10.2007

Re: Umesto preporuke

vucko,a sta radimo zadnjih,skoro dvadeset godina,nego sto se sprdamo,dosadi,zar ne?
ajmo malo za promenu da imamo i normalan zivot i da se salimo.
verujem da je ovo alavo sa moje strane,hocu i jedno i drugo,mnogo trazim.
cisto da vidimo kako je i to,mozda je lose,mozda je ruzan taj normalan zivot.
adam weisphaut adam weisphaut 07:35 16.10.2007

Re: Umesto preporuke

A mogla bi baš i jedan nepolitički blog da napraviš - udavi nas ovom agitacijom, dosadi i bogu i ljudima.

Speak for yourself
doktorka doktorka 08:18 16.10.2007

Vucko,

vucko
Dole patetika i malodušnost! Živela sprdnja!HOĆEMO BIRO!HOĆEMO BIRO!HOĆEMO BIRO!A mogla bi baš i jedan nepolitički blog da napraviš - udavi nas ovom agitacijom, dosadi i bogu i ljudima.


Koliko se ljudi krije iza nick-a Vucko posto primecujem da ovaj nick govori u mnozini? .
vucko vucko 09:29 16.10.2007

Re: Vucko,

Koliko se ljudi krije iza nick-a Vucko posto primecujem da ovaj nick govori u mnozini? .

Ma ja sam višestruka ličnost, ali to samo doktorke mogu da utvrde detaljnim pregledom.

A ovo je u nedostatku transparenta, kao Rambo Amadeus i gusle, ili nešto ovako:
jananderson jananderson 09:37 16.10.2007

Re: Vucko,

vucko
Koliko se ljudi krije iza nick-a Vucko posto primecujem da ovaj nick govori u mnozini? .

Ma ja sam višestruka ličnost, ali to samo doktorke mogu da utvrde detaljnim pregledom.

A ovo je u nedostatku transparenta, kao Rambo Amadeus i gusle, ili nešto ovako:

gorran gorran 09:49 16.10.2007

Re: Vucko,


Koliko se ljudi krije iza nick-a Vucko posto primecujem da ovaj nick govori u mnozini? .
Iza Vucka sto đavola bućka
Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 16:18 16.10.2007

Mali oglas

Kupujem kiccmu, od prvog vlasnika, moguch svaki dogovor.

Zvati Borisa

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana