Deda Mraz u autobusu

Jelena Gall RSS / 18.07.2009. u 23:06

Deda Mraz
Deda Mraz

 

 

 

 

 

 

 

Moj sin: "Mama, a zašto ovaj Deda Mraz nosi belu kapu?"

(večeras, u autobusu na relaciji Beograd-Novi Sad)

Atačmenti



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrvicak mrvicak 23:35 19.07.2009

Re: Da se zna

mikimedic
U svim normalnim i pristojnim državama kao što je npr.Grčka, Nemačka, Holandija, Danska slike kraljice odnosno predsednika države stoje u službenim prostorijama javnih i državnih ustanova, dakle kancelarijama, zbornicama, komandama, ambasadama, ali ne i po bolničkim sobama, samouslugama, apotekama, automehaničarskim radnjama, frizerajima i sl.


slozicemo se da se izlaganje titovih slika u doba sfrj ne moze uporediti sa praksom u Grcoj, Holandiji, Danskoj? ili moze?


Ne treba da mešamo dva nivoa, tj dva pitanja:

1. Da li državna znamenja smeju da se kače u privatnim objektima?

Mogu i smeju - to je stvar ne/ukusa i ličnoga izbora vlasnika frizeraja i sl.
Ja tu imam izbor da kačim ili ne i idem kod mesara koji je kačnuo sliku idola svog ili ćevape nabavljam drugde..

2. Da li privatna znamenja (odraz nečije religijske orijentacije, seksualnog opredeljenja, članstva u asocijaciji gljivara etc.) koliko god bila zajednička velikoj grupi građana smeju da se kače u javnim, državnim objektima?

Ne, ne smeju, jer država ne sme da se po tim pitanjima opredeljuje već stoji van toga i omogućava svim građanima jednaka prava kako u praktikovanju svoje ne/vernosti tako i ostalih prava - naravno, sve to u slučaju da govorimo o demokratskoj državi.
Goran Vučković Goran Vučković 23:40 19.07.2009

Re: Da se zna


Ne, ne smeju, jer država ne sme da se po tim pitanjima opredeljuje već stoji van toga i omogućava svim građanima jednaka prava kako u praktikovanju svoje ne/vernosti tako i ostalih prava - naravno, sve to u slučaju da govorimo o demokratskoj državi.

Kad to reče - Jelena, da li je ovaj bus vlasništvo privatne ili državne firme?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 19.07.2009

Re: Da se zna

chobanica
Milan Karagaća

Podrazumeva se da su institucije ozbiljne a da su ljudi na njihovom čelu oni koji su to svojim ugledom i ponašanjem zaslušili, pa ih zato poštuju, a ne zato što neko kaže.


Kako - institucije? SPC je, kao i ostale crkve, privatna organizacija, i ni njoj niti njenom patrijarhu ne sleduje vise apriornog postovanja nego ostalim privatnim organizacijama i njihovim liderima, poput Nacionalnog stroja i Gorana Davidovica ili Fonda za humanitarno pravo i Natase Kandic. Ove organizacije zasluzuju (ili ne zasluzuju) postovanje svojim radom, propagiranim ciljevima, vrednostima i nacinom na koji svoje ciljeve pokusavaju da ostvare. Akcenat na "zasluzuju", dakle ne dobijaju ga na lepe oci. Ne vidim zasto bi se podrazumevalo da je neka privatna organizacija vredna postovanja, narocito ako reci i dela njenih clanova govore suprotno?

Nije baš tako i nije uopšte tako. Nisu crkve isto što i NGO niti se mogu porediti Papa i Patrijarh sa ovim koje ste naveli, suviše je uprošćeno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:13 20.07.2009

Re: Da se zna

mikimedic
U svim normalnim i pristojnim državama kao što je npr.Grčka, Nemačka, Holandija, Danska slike kraljice odnosno predsednika države stoje u službenim prostorijama javnih i državnih ustanova, dakle kancelarijama, zbornicama, komandama, ambasadama, ali ne i po bolničkim sobama, samouslugama, apotekama, automehaničarskim radnjama, frizerajima i sl.


slozicemo se da se izlaganje titovih slika u doba sfrj ne moze uporediti sa praksom u Grcoj, Holandiji, Danskoj? ili moze?

Pa kažite zašto ne može ili zašto može.
On je bio predsednik države kao i predsednik Grčke, Francuske, Nemačke ili suvereni u monarhijama.
U meri u kojoj je to kao što je u ovim zemljama može, a sve preko toga je bilo preterivanje.
mrvicak mrvicak 00:21 20.07.2009

Re: Da se zna


Ne, ne smeju, jer država ne sme da se po tim pitanjima opredeljuje već stoji van toga i omogućava svim građanima jednaka prava kako u praktikovanju svoje ne/vernosti tako i ostalih prava - naravno, sve to u slučaju da govorimo o demokratskoj državi.


Kad to reče - Jelena, da li je ovaj bus vlasništvo privatne ili državne firme?


Upravo tako, jer ako je privatnik ja mogu da to smatram neukusom, kičerajem i vozim se drugim ili kažem superica, gle majstor i ja imamo isti ukus
Ako je pak javno preduzeće, stvar ozbiljna & nelegalna postaje.
(ko što je ova u opštini voždovac gdi ikonu okačiše u svečanu salu)
mikimedic mikimedic 00:57 20.07.2009

Re: Da se zna

Ne treba da mešamo dva nivoa, tj dva pitanja:

1. Da li državna znamenja smeju da se kače u privatnim objektima?

Mogu i smeju - to je stvar ne/ukusa i ličnoga izbora vlasnika frizeraja i sl.
Ja tu imam izbor da kačim ili ne i idem kod mesara koji je kačnuo sliku idola svog ili ćevape nabavljam drugde..

2. Da li privatna znamenja (odraz nečije religijske orijentacije, seksualnog opredeljenja, članstva u asocijaciji gljivara etc.) koliko god bila zajednička velikoj grupi građana smeju da se kače u javnim, državnim objektima?

Ne, ne smeju, jer država ne sme da se po tim pitanjima opredeljuje već stoji van toga i omogućava svim građanima jednaka prava kako u praktikovanju svoje ne/vernosti tako i ostalih prava - naravno, sve to u slučaju da govorimo o demokratskoj državi.


da, ali to nema nikakve veze sa onim sto sam pitao.
mikimedic mikimedic 01:08 20.07.2009

Re: Da se zna

U meri u kojoj je to kao što je u ovim zemljama može, a sve preko toga je bilo preterivanje.


ok znaci slazemo se. tito u ucionicama, tito u bolnicama, tito u kuci cveca, sve je to preterivanje.

drago mi je da se slozim i sa gosn. karagacom, mislim po drugi put.
ed_novipazar ed_novipazar 10:33 20.07.2009

Re: Da se zna

jesen92
..decije asocijacije uvek mogu da nasmeju ali i da iznenade...Moj sin je, davno, imao "slicnu" asocijaciju kada je prvi put video dzamiju...."mama, vidi raketu!"....ma deca su cudo...

Zavisi od situacije. Asocijacija i ne mora da bude veliko iznenadjenje.

ipsi ipsi 00:09 19.07.2009

Nadam se

da ste na to naivno decije pitanje imali pravi odgovor?!

Recimo:

"Znas sine, postoje razliciti ljudi koji vjeruju u razlicite stvari. I kao sto onaj cikica u tvojoj skoli u Svajcarskoj, onaj sa malom kapicom na glavi, nije Deda Mraz, tako ni ovaj ciko to nije. Kao i taj ciko on je predstavnik jedne od mnogih crkvi i vjera koje postoje na ovom svijetu. Jedan misli da postoji Santa Calus, drugi tvrdi da se zove Bozic Deka...a imas i onih koji kazu da mu je pravo ime Deda Mraz."
Unfuckable Unfuckable 00:20 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

sve je to lepo i krasno, samo ne znam što bi neko kačio Deda Mraza / Božić Deku / Djed Božićnjaka / pa neka i Santa Calus bude mada je Claus - u autobus ?
4krofnica 4krofnica 00:22 19.07.2009

Re: Nadam se

a deda mraz je osmisljen po uzoru na svetog Nikolu, tako da dete vidi vezu.......
ipsi ipsi 00:25 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Zaista, ne znam ni ja, na ovoj slici ne vidim ni jednog od pobrojanih....

edit:naravno da necu editovati svoj post i ostavicu Calus da mozes i ti u necemu da uzivas...makar to bila i greska u kucanju.
Unfuckable Unfuckable 00:33 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

pa sam si ih pobrojao, ja samo malo dodao ovog Božićnjaka, kapiram da ti je malo problem, all that ndh
edit : naravno da sam zapanjen & impresioniran tvojom temeljnom informisanošću o mojim uživanjima, skroz si me provalio
topcat topcat 00:38 19.07.2009

"car je gol"

Djeca su obično iskrena - opisuju ono što vide.
Jednom su u mom selu organizirali predstavu s tematikom rođenja Isusa i kad se iznad štalice pojavio "anđeo" sa krilima, jedno je dijete (umjesto da se veseli anđeleku čuvareku) počelo plakati: "čudovište, čudovište".
ipsi ipsi 00:39 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Pobrojao sam sta koji od njih propagira ili u sta vjeruje, a na slici koju je postavila lektorka nisam vidjeo ni Deda Mraza, ni Bozic Deku, ni Santa Clausa...........a ti ne kapiras zasto ljudi kace iste?!

ndh, ndh, ndh...samo ti znas sta zelis da dokazes...ako je nocas tvoja smena, sinoc je bila vishnjina, nadji nekog drugog. A ako te zaista zanima, pa sve sam vec napisao....i sta mislim i o kome i zasto. Sve ostalo su tvoji uzaludni pokusaji da ko zna sta ostvaris i dokazes.

Dr M Dr M 00:42 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

sve je to lepo i krasno, samo ne znam što bi neko kačio Deda Mraza / Božić Deku / Djed Božićnjaka / pa neka i Santa Calus bude mada je Claus - u autobus ?


I to na sofersajbnu, da ima bolji pregled saobracaja?
Unfuckable Unfuckable 00:45 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

ma jok, sa'če da me ubedi da je konzistentan & promišljen, samo još par minuta, pošto sam gloopy pa ne kapiram "zašto ljudi kače iste"
Mislim, sreća pa ne može da me pohapsi što ne kapiram, poor
filantrop filantrop 02:35 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

pošto sam gloopy pa ne kapiram "zašto ljudi kače iste"


Ako me primas u drustvo...da podelimo glupocu.
Priznajem da za ovo prvi put cujem, ne verujem da bih verovao da Jelena nije okacila sliku .
Unfuckable Unfuckable 02:39 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Ako me primas u drustvo...da podelimo glupocu.

svakako, velkoM
Pa ...gde bi bolje mesto zamislio za Patrijarhovu sliku neg' u busu, je l' ?
...samo se pazi hapšenja, žigosanja i streljanja, spiskovi se prave odavno
... i slenga se čuvaj, bode uši patriotama, nije inaf srpski
filantrop filantrop 02:53 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

svakako, velkoM
Pa ...gde bi bolje mesto zamislio za Patrijarhovu sliku neg' u busu, je l' ?
...samo se pazi hapšenja, žigosanja i streljanja, spiskovi se prave odavno
... i slenga se čuvaj, bode uši patriotama, nije inaf srpski


Hvala i na dobrodoslici (kazu udva je lakse)
hvala i na savetima
Unfuckable Unfuckable 03:02 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

kazu udva je lakse

to kaži Patriotama kad budu rešili da nas streljaju, da uštede
filantrop filantrop 03:12 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Unfuckable
kazu udva je lakseto kaži Patriotama kad budu rešili da nas streljaju, da uštede



OK , (i u jedan grob da nas sa'rane),
ali prvo cu da im odam priznanje za mogucnost da od ljupke decije radoznalosti naprave napad na lik i delo.

Unfuckable Unfuckable 03:24 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

OK , (i u jedan grob da nas sa'rane),

k'o Ramiza i BorA (ovo sa novoazbukom spelovati)
samo bez grljenja, pliz
filantrop filantrop 03:27 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

samo bez grljenja, pliz

Ne brini
Unfuckable Unfuckable 03:33 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Ne brini

uvek se brinem oko ovako ozbiljnih nacionalnih tema, da ne ispadne kako ne treba.
Sa čime ću posle pred ipsija i ekipu ?
filantrop filantrop 03:35 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Unfuckable
Ne briniuvek se brinem oko ovako ozbiljnih nacionalnih tema, da ne ispadne kako ne treba.Sa čime ću posle pred ipsija i ekipu ?


S krstom u ruci i belim lukom u dzepu covece bozji.
Unfuckable Unfuckable 03:39 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

zaboravio si tamjan u pljugi, ovlaš smotan, a debelo
ps : misliš da ne treba ništa od jeksera da si učukamo u ekstremitete, preventivno ?
filantrop filantrop 03:47 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

Unfuckable
zaboravio si tamjan u pljugi, ovlaš smotan, a debelops : misliš da ne treba ništa od jeksera da si učukamo u ekstremitete, preventivno ?


Yes, yebote, sve sam to zaboravio...(bogami ih ne znas ,pa ce da nadrljas,.. B. Corba,
bolje da prestanemo)
Hvala sto si mi ulepsao vece
Unfuckable Unfuckable 03:53 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

bogami ih ne znas ,pa ce da nadrljas,


Jelena Gall Jelena Gall 08:24 19.07.2009

Re: Nadam se

ipsi
da ste na to naivno decije pitanje imali pravi odgovor?!

Recimo:

"Znas sine, postoje razliciti ljudi koji vjeruju u razlicite stvari. I kao sto onaj cikica u tvojoj skoli u Svajcarskoj, onaj sa malom kapicom na glavi, nije Deda Mraz, tako ni ovaj ciko to nije. Kao i taj ciko on je predstavnik jedne od mnogih crkvi i vjera koje postoje na ovom svijetu. Jedan misli da postoji Santa Calus, drugi tvrdi da se zove Bozic Deka...a imas i onih koji kazu da mu je pravo ime Deda Mraz."

napisala sam gore šta sam odgovorila - da je to patrijarh srpske pravoslavne crkve. izgleda da ga nikakvo dalje objašnjenje nije zanimalo, okrenuo se i počeo da gleda kroz prozor.
inače, kad se povede priča o veri, on zna da ima ljudi koji veruju da postoji bog i onih koji ne veruju. čini se da je u stanju da živi s tim.
i uzgred, u njegovoj školi u švajcarskoj nema onog čikice s malom kapom na glavi. sorry.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:19 19.07.2009

Re: Nadam se

da ste na to naivno decije pitanje imali pravi odgovor?!


Pravi odgovor

Sinko, nije to Deda Mraz (to ne postoji), ovo je predsednik SPC, jedne mnogo zločeste organizacije. A mi izlazimo na sledećoj stanici...
mrvicak mrvicak 15:40 19.07.2009

Re: ne nadam se - dvojim :

filantrop
pošto sam gloopy pa ne kapiram "zašto ljudi kače iste"


Ako me primas u drustvo...da podelimo glupocu.
Priznajem da za ovo prvi put cujem, ne verujem da bih verovao da Jelena nije okacila sliku .


Opet - vidi i ovu sliku: http://www.vozdovac.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=131
Građansko venčanje pred ikonom?!!!

Da, baš je za oči trljati u neverici
ipsi ipsi 22:46 19.07.2009

Re: Nadam se

Jelena Gall
ipsi
da ste na to naivno decije pitanje imali pravi odgovor?!

Recimo:

"Znas sine, postoje razliciti ljudi koji vjeruju u razlicite stvari. I kao sto onaj cikica u tvojoj skoli u Svajcarskoj, onaj sa malom kapicom na glavi, nije Deda Mraz, tako ni ovaj ciko to nije. Kao i taj ciko on je predstavnik jedne od mnogih crkvi i vjera koje postoje na ovom svijetu. Jedan misli da postoji Santa Calus, drugi tvrdi da se zove Bozic Deka...a imas i onih koji kazu da mu je pravo ime Deda Mraz."

napisala sam gore šta sam odgovorila - da je to patrijarh srpske pravoslavne crkve. izgleda da ga nikakvo dalje objašnjenje nije zanimalo, okrenuo se i počeo da gleda kroz prozor.
inače, kad se povede priča o veri, on zna da ima ljudi koji veruju da postoji bog i onih koji ne veruju. čini se da je u stanju da živi s tim.
i uzgred, u njegovoj školi u švajcarskoj nema onog čikice s malom kapom na glavi. sorry.


Sasvim korektan odgor na naivno decije pitanje. I sasvim normalna decija reakcija nakon dobijenog odgovora.

Nema potrebe da mi se izvinjavas sto u njegovoj skoli nema takvog cikice, spomenuo sam istog sjetivsi se da mi je prijateljica koja zivi i radi u Luganu pricala kako je u skoli koju pohadja njen sin, a znam da je deci najlakse objasniti navodeci im slican primjer...tada najbrze razumiju.
filvas filvas 00:20 19.07.2009

I...?

Ne znam da li je ova mala autobuska zgoda trebalo da dobije neku političku dimenzijicu pa ste je zato ispričali samo do pola... Možda činjenica da vaše dete ne zna kako izgleda srpski patrijarh upravo demantuje sve budalaštine o Srbiji kao teokratskoj diktaturi.
Goran Vučković Goran Vučković 00:26 19.07.2009

Re: I...?

Možda činjenica da vaše dete ne zna kako izgleda srpski patrijarh upravo demantuje sve budalaštine o Srbiji kao teokratskoj diktaturi.

Đe ga nađe - ako ovo mora da bude dokaz da Srbija nije teokratska diktatura - jao si ga nama

Ja nisam mogao u vojsci 1987 godine da nabubam 8 članova predsedništva SFRJ sa 19 godina - je l i to bio dokaz da nismo diktatura bili tada?
Unfuckable Unfuckable 00:34 19.07.2009

Re: I...?

a 7 sekretara ?
Goran Vučković Goran Vučković 00:35 19.07.2009

Re: I...?

a 7 sekretara ?

I praseća glava na tavanu, da :)
ivana23 ivana23 00:37 19.07.2009

Re: I...?

Unfuckable
a 7 sekretara ?

Janko Misic, Pero Popovic Aga, Josip Kolumbo, Pajo Marganovic, Zlatko Snajder, Mijo Oreski, Josip Debeljak.
mirelarado mirelarado 00:38 19.07.2009

Re: I...?

Ja nisam mogao u vojsci 1987 godine da nabubam 8 članova predsedništva SFRJ sa 19 godina - je l i to bio dokaz da nismo diktatura bili tada?


Диктатура, ал' мекана, некако разводњена. Види се да је постојала потреба за идолатријом, па се појавио Слоба, без чијих слика нису прошле ни пијачне тезге...
Unfuckable Unfuckable 00:38 19.07.2009

Re: I...?

evo štreberke, a ti vučko pokri' se ušima
edit : i roditelji u četvrtak, kako ono beše : "Susreti Četvrtkom" ?
Goran Vučković Goran Vučković 00:39 19.07.2009

Re: I...?

Unfuckable
evo štreberke, a ti vučko pokri' se ušima

Mean Tito-Revolucija-Mir machine
filvas filvas 00:40 19.07.2009

Re: I...?

Mozda niste znali kako izgledaju članovi predsedništva, ali ste znali kako izgleda Tito.

Da li bi ova epizoda mogla da se dogodi u Iranu? Čisto sumnjam.

A to što dete ne zna kako izgleda patrijarh govori o tome da ga niko tome nije učio. A nije ga učio jer verovatno smatra da može da se živi i bez tog znanja. Da jesmo diktatura, bilo bi drugačije.
Unfuckable Unfuckable 00:42 19.07.2009

Re: I...?

machine

Đaba se vadiš
(snimiti "đ" )

Da li bi ova epizoda mogla da se dogodi u Iranu? Čisto sumnjam.

Apsalutno tačno : tamo se uopšte ne zna kako ko izgleda
ivana23 ivana23 00:43 19.07.2009

Re: I...?

Unfuckable
evo štreberke

Kod mene kad se jednom zakuca, ni elektrosokovi mi ne mogu nista.
Goran Vučković Goran Vučković 00:48 19.07.2009

Re: I...?

Da li bi ova epizoda mogla da se dogodi u Iranu? Čisto sumnjam.

A to što dete ne zna kako izgleda patrijarh govori o tome da ga niko tome nije učio. A nije ga učio jer verovatno smatra da može da se živi i bez tog znanja. Da jesmo diktatura, bilo bi drugačije.

Na ovo moram da odgovorim anegdotom (ili urbanom legendom) o jednom ispitu kod profesora Caje Marjanovića (predavao elektroniku na ETF).

Kaže tražio Caja na usmenom od nekog mučenika da nacrta neki tranzistorski pojačavač i ovaj nešto nacrta, ali napravi grešku. Caja to vidi i pita ga: "kolega, a koliko pojačanje ima taj vaš pojačavač?". Onda ovaj nesrećko pogleda detaljno, vidi grešku i kaže: "nula". Onda Caja pita: "kolega, a da li ste mogli jednostavnije da napravite pojačavač sa pojačanjem nula?".

Ne kapiram uopte relevantnost dokazivanja da Srbija nije diktatura. A ono što me posebno kopka je: da li je bilo možda nekog efektnijeg načina da se to dokaže - nego preko Lektorkinog deteta?

P.S.: U to vreme nisam znao kako izgleda Tito. Znao sam kako je izgledao pre 1980. godine
Unfuckable Unfuckable 00:54 19.07.2009

Re: I...?

U to vreme nisam znao kako izgleda Tito

mislim da nisi mnogo propustio
Goran Vučković Goran Vučković 00:57 19.07.2009

Re: I...?

mislim da nisi mnogo propustio

Nisam se žalio uopšte. Čak je i ona njegova verzija na novčanici od 500 dinara (ili koliko je već bilo) tada brzo gubila vrednost (pa je onda uskočio Ante Marković sa Kozarom).
Bili Piton Bili Piton 00:57 19.07.2009

Re: I...?

ivana23

Janko Misic, Pero Popovic Aga, Josip Kolumbo, Pajo Marganovic, Zlatko Snajder, Mijo Oreski, Josip Debeljak.


Ja sam potpuno siguran da vecinu ovih imena prvi put u zivotu cujem

Misim, na "josip kolumbo" bih se valjao i onda.....
topcat topcat 01:01 19.07.2009

Re: I...?

Bili Piton

i onda.....

Mirela, Bili je gladan... ; )
filvas filvas 01:09 19.07.2009

Re: I...?

Apsalutno tačno : tamo se uopšte ne zna kako ko izgleda

Unfuckable Unfuckable 01:11 19.07.2009

Re: I...?

Mirela, Bili je gladan

šifra presretnuta
filvas filvas 01:22 19.07.2009

Re: I...?

Ne kapiram uopte relevantnost dokazivanja da Srbija nije diktatura. A ono što me posebno kopka je: da li je bilo možda nekog efektnijeg načina da se to dokaže - nego preko Lektorkinog deteta?


Pa postoji diskurs o Srbiji u kojoj kao, vladaju popovi. Mislim da o tome dosta često pišu izvesne elektronske novine, i s njima povezani na peščane sprudove nasukani umovi.

A dete nisam ničim oštetio, niti krivio, niti mu se podsmevao, niti bi mi tako nešto uopšte palo na pamet. Samo mi se nije svidelo što je gospodja lektorka tako postavila stvar da su odmah počele da se kače političke primedbe. S obzirom na onaj prethodni post post o CG jeziku, i ovaj mi se činio neukusnim. Inače bi bilo smešno.
Goran Vučković Goran Vučković 01:38 19.07.2009

Re: I...?

Pa postoji diskurs o Srbiji u kojoj kao, vladaju popovi. Mislim da o tome dosta često pišu izvesne elektronske novine, i s njima povezani na peščane sprudove nasukani umovi.

Pa ok, postoje verovatno ljudi kojima jačanje uloge SPC u društvu nije milo - ali hvatati se za činjenicu da ima neko dete koje nije prepoznalo patrijarha Pavla sa slike, da bi se pobila apsurdna tvrdnja kako je Srbija teokratija - izgleda još apsurdnije, izvinite.
mirelarado mirelarado 01:42 19.07.2009

Re: I...?

topcat
Bili Piton

i onda.....

Mirela, Bili je gladan... ; )


Unfuckable
Mirela, Bili je gladan

šifra presretnuta


Радо бих се играла с вама, али је ово озбиљан пост.

Биће ми изузетно драго ако ми Јелена одговори да ли сам правилно употребила зарез у подвученој реченици!

Напомињем да супротност играње - озбиљност није привидна, већ стварна.
Alava Alava 01:45 19.07.2009

Re: I...?

Pa postoji diskurs o Srbiji u kojoj kao, vladaju popovi. Mislim da o tome dosta često pišu izvesne elektronske novine, i s njima povezani na peščane sprudove nasukani umovi.

Keveti , koliko ti je vremena trebalo da smisliš ovo?
A da ne pričam o tome kako postoji diskurs o Srbiji u kojoj je raj na zemlji, koja je naseljena najpametnijim i najboljim ljudima, koja je najbolja zemlja na svetu pa je baš zato ceo svet mrzi. Sve nešto pokušavam da se setim koji mediji ne pišu o tome i ima li umova koji nisu nasukani na te sprudove, ali mi ne ide.
(Sad ide Branko Kockica "U svetu postoji jedno carstvo"
Bili Piton Bili Piton 01:57 19.07.2009

Re: I...?

mirelarado

али је ово озбиљан пост


Svakako i koliko god po difoltu voleo da sam neozbiljan (narocito kad se svi drugi umudre), nije mi bila namera da unosim haos u ovaj topik.
NNN NNN 01:59 19.07.2009

Re: I...?

kod profesora Caje Marjanovića (predavao elektroniku na ETF).

dovoljno je samo kod Caje
Unfuckable Unfuckable 02:02 19.07.2009

Re: I...?

Радо бих се играла с вама, али је ово озбиљан пост.

amaterski procenjujem da jesi
Unfuckable The Ima Tikove Od Blogopravopisa
filantrop filantrop 02:40 19.07.2009

Re: I...?

Ja sam potpuno siguran da vecinu ovih imena prvi put u zivotu cujem


I ja.

Brinem se ze sebe, ozbiljno, prvo nisam nikad cuo da se verske vodje kace na soferku busa, pa nisam cuo za ove likove...bolje da se cistim sa ovog bloga, depresija ce da me uhvati.
filantrop filantrop 02:44 19.07.2009

Re: I...?

Pa postoji diskurs o Srbiji u kojoj kao, vladaju popovi


Evo,i za ovo prvi put cujem

Ja mislio vladaju tajkuni.

Najebo sam, ispado' najveci zunzar ovde.
Jelena Gall Jelena Gall 08:28 19.07.2009

Re: I...?

Unfuckable
evo štreberke, a ti vučko pokri' se ušima
edit : i roditelji u četvrtak, kako ono beše : "Susreti Četvrtkom" ?

štreberka, pa da! :)
Jelena Gall Jelena Gall 08:31 19.07.2009

Re: I...?

Радо бих се играла с вама, али је ово озбиљан пост.

Биће ми изузетно драго ако ми Јелена одговори да ли сам правилно употребила зарез у подвученој реченици!

:)
Jelena Gall Jelena Gall 08:37 19.07.2009

Re: I...?

filvas
Ne kapiram uopte relevantnost dokazivanja da Srbija nije diktatura. A ono što me posebno kopka je: da li je bilo možda nekog efektnijeg načina da se to dokaže - nego preko Lektorkinog deteta?


Pa postoji diskurs o Srbiji u kojoj kao, vladaju popovi. Mislim da o tome dosta često pišu izvesne elektronske novine, i s njima povezani na peščane sprudove nasukani umovi.

A dete nisam ničim oštetio, niti krivio, niti mu se podsmevao, niti bi mi tako nešto uopšte palo na pamet. Samo mi se nije svidelo što je gospodja lektorka tako postavila stvar da su odmah počele da se kače političke primedbe. S obzirom na onaj prethodni post post o CG jeziku, i ovaj mi se činio neukusnim. Inače bi bilo smešno.

indoktrinacija & konspiracija!
filvas, moje dete ne živi u srbiji, a čini mi se takođe da na osnovu slike "deda mraza" u autobusu ništa o srbiji nije ni zaključilo. niti je mama iskoristila priliku da mu održi predavanje na peščanom sprudu.
a s izvesnim elektronskim novinama nemam ništa
adam weisphaut adam weisphaut 08:40 19.07.2009

Re: I...?

filvas
Možda činjenica da vaše dete ne zna kako izgleda srpski patrijarh upravo demantuje sve budalaštine o Srbiji kao teokratskoj diktaturi.

Švajcarskoj, Švajcarskoj
Edit: Kao što je autorica i sama primetila iznad
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:20 19.07.2009

Re: I...?

NNN
kod profesora Caje Marjanovića (predavao elektroniku na ETF).dovoljno je samo kod Caje


haha:)

"kad porastem bicu caja"

:)

filvas filvas 09:22 19.07.2009

Re: I...?


Keveti , koliko ti je vremena trebalo da smisliš ovo?

Aj kevetebi, šta misliš?

ali hvatati se za činjenicu da ima neko dete koje nije prepoznalo patrijarha Pavla sa slike, da bi se pobila apsurdna tvrdnja kako je Srbija teokratija - izgleda još apsurdnije, izvinite.


Pa nisam se ja uhvatio za činjenicu da dete nije prepoznalo patrijarha, nego na činjenicu da je ovaj dogadjaj predstavljen tako kako je predstavljen. U tome je suštinska razlika. Nema veze, svako čita onako kako je napisano. Lektorka je simpatična i duhovita žena, ali mi se lekcije ne dopadaju. Ako ZAISTA u celoj stvari nije bilo ni trunke politizacije, onda povlačim reč.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:53 19.07.2009

Re: I...?

mirelarado
Радо бих се играла с вама, али је ово озбиљан пост.

Биће ми изузетно драго ако ми Јелена одговори да ли сам правилно употребила зарез у подвученој реченици!

Напомињем да супротност играње - озбиљност није привидна, већ стварна.
Jelena Gall
:)

Не śekiraj се око зареза, Мирела (путујем следеће недеље у Црно Гору, па вежбам;-). Дакле, не дај да те iźede нервоза, ја сам свој Рат за српски језик и правопис и зарез (Ђ. Даничић, 1847) завршио за ову радну neđelju.


mirelarado mirelarado 10:17 19.07.2009

Re: I...?

Predrag Brajovic
mirelarado
Биће ми изузетно драго ако ми Јелена одговори да ли сам правилно употребила зарез у подвученој реченици!
Напомињем да супротност играње - озбиљност није привидна, већ стварна.

Не śekrij се око зареза, Мирела (путујем следеће недеље у Црно Гору, па вежбам;-) Дакле, не дај да те iźede нервоза, ја сам свој Рат за српски језик и правопис (Ђ. Даничић, 1947) завршио за ову радну neđelju.


Немам се рашта śekirati и iźedati, Предраже, височија сам од тога, а височији си и ти. (Вежбам и ја за август;-)
filvas filvas 10:53 19.07.2009

Re: I...?


indoktrinacija & konspiracija!
filvas, moje dete ne živi u srbiji, a čini mi se takođe da na osnovu slike "deda mraza" u autobusu ništa o srbiji nije ni zaključilo. niti je mama iskoristila priliku da mu održi predavanje na peščanom sprudu.
a s izvesnim elektronskim novinama nemam ništa


Pa čak i ako nemate ništa, imali ste skoro priču o CG jeziku koju bi vam rado objavili u tim novinama, s obzirom na politčku poziciju koju ste zauzeli. Drugo, na svom blogu uglavnom objavljujete tekstove koji sa politikom itekako imaju veze i ako sam ja pretpostavio da i ovaj poslednji takodje ima veze sa politikom, to je više vaša zasluga nego moja. Uostalom, u mnogim svojim postovima bavili ste se "diskursom", pa ne bi trebalo da vam bude teško da razumete šta hoću da kažem.

Shvatio sam da i vaše dete živi u Švajcarskoj, samo, to je inače slab argument ukoliko treba da dokaže da ova rasprava ne bi trebalo da ima veze sa Srbijom. Ali kao što rekoh, ako od vas budem čuo da ovaj tekst za razliku od prethodnih, sa politikom nema ama baš nikakve veze i da smo svi mi koji smo ga tako pročitali pogrešili, najiskrenije vam se izvinjavam.
Jelena Gall Jelena Gall 13:49 19.07.2009

Re: I...?

Pa čak i ako nemate ništa, imali ste skoro priču o CG jeziku koju bi vam rado objavili u tim novinama, s obzirom na politčku poziciju koju ste zauzeli.

hoćete iskren odgovor? baš me briga.
Shvatio sam da i vaše dete živi u Švajcarskoj, samo, to je inače slab argument ukoliko treba da dokaže da ova rasprava ne bi trebalo da ima veze sa Srbijom. Ali kao što rekoh, ako od vas budem čuo da ovaj tekst za razliku od prethodnih, sa politikom nema ama baš nikakve veze i da smo svi mi koji smo ga tako pročitali pogrešili, najiskrenije vam se izvinjavam.

prihvatam izvinjenje.
premašili ste cilj za najmanje šes' kopalja, iako se u jednome slažemo (iako to niste rekli): svi mi ovde crtamo šta NAMA jeste ili nije smešno u ovoj zapravo najobičnijoj dečjoj pričici. pritisnite kočnicu umesto gasa (upravo tom detetu za ljubav), opustite se slobodno, evo ja se nasmejah do suza mnogo kojem komentaru, ne znam ko je bolji, da li unfuck i filantrop, milan i vesna, topcat ili jesen... a moje dete dohvatilo spajdermena i nindžu i ori se dnevna soba "biće borba neprestana"!
milojko92 milojko92 17:01 21.07.2009

Re: I...?

Goran Vučković
Kaže tražio Caja na usmenom od nekog mučenika da nacrta neki tranzistorski pojačavač i ovaj nešto nacrta, ali napravi grešku. Caja to vidi i pita ga: "kolega, a koliko pojačanje ima taj vaš pojačavač?". Onda ovaj nesrećko pogleda detaljno, vidi grešku i kaže: "nula". Onda Caja pita: "kolega, a da li ste mogli jednostavnije da napravite pojačavač sa pojačanjem nula?".
Spojio jadnicak kolektor i emiter kondenzatorom. No imao je Caja mnogo gorih izivljavanja tipa koliko ima neonki u amfiteatru...pravi autenticni predstavnik onih vremena kad je u 56-ici visila Tiletova slika. Kad se slika skinula i Caja prestao da se izivljava, a mozda to i nije bilo do slike...
schweppes92 schweppes92 01:00 19.07.2009

nindža

Gall: Moj sin: "Mama, a zašto ovaj Deda Mraz nosi belu kapu?"

Mujo iskače iz žbunja i počinje da tuče monaha: Aaaaa NINDŽA, kako bije Bosanac?


adam weisphaut adam weisphaut 08:42 19.07.2009

Re: nindža

schweppes92
Gall: Moj sin: "Mama, a zašto ovaj Deda Mraz nosi belu kapu?"

Mujo iskače iz žbunja i počinje da tuče monaha: Aaaaa NINDŽA, kako bije Bosanac?



Bolest.
schweppes92 schweppes92 00:10 20.07.2009

Re: nindža

adam weisphaut

Bolest.


GLupost
Alava Alava 01:08 19.07.2009

U sretna vremena...

... šoferi su kačili gole žene. Ovo sad sve nakaradno. :))))

Ma ima svega, od okačenih cirka dva'es krstača i brojanica, preko Đenerala, do Njegove Svetosti. Ja majkemi žalim za cicama.
Bili Piton Bili Piton 01:09 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Alava
... šoferi su kačili gole žene. .


E kasam sad posao da napisem to isto.....
Goran Vučković Goran Vučković 01:11 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Ma ima svega, od okačenih cirka dva'es krstača i brojanica, preko Đenerala, do Njegove Svetosti. Ja majkemi žalim za cicama.

Ali je zato spiritualnost šofera znatno uznapredovala
Unfuckable Unfuckable 01:13 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

. šoferi su kačili gole žene. .

što je verovatno bilo proporcionalno očekivanjima da će se gole žene kačiti o šofere, valjda tako to ide.
Dakle, locirali smo problem : šoferi
topcat topcat 01:18 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Valjda su kamiondžije kačili gole žene ( i valjda još uvijek kače) a ne šoferi lokalnih autobusnih linija... Oder?
Alava Alava 01:19 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Goran Vučković
Ma ima svega, od okačenih cirka dva'es krstača i brojanica, preko Đenerala, do Njegove Svetosti. Ja majkemi žalim za cicama.

Ali je zato spiritualnost šofera znatno uznapredovala

Jašta.
Najvolem kad je na roletni patrijarh, a iz zvučnika treši najgori turski melos. Setim se scene "A kako je kod vas u Švedskoj, 'ladno a?"
Alava Alava 01:22 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

topcat
Valjda su kamiondžije kačili gole žene ( i valjda još uvijek kače) a ne šoferi lokalnih autobusnih linija... Oder?

Oder su svi prešli na NjSv.
Unfuckable Unfuckable 01:22 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

pazi, ako je Patrijarh na roletni, nisam dostojan da pogađam šta je u srcu
Bili Piton Bili Piton 01:23 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

topcat
Valjda su kamiondžije kačili gole žene ( i valjda još uvijek kače) a ne šoferi lokalnih autobusnih linija... Oder?


Bas prekopavam po tintari u pokusaju da se setim dal su Titu kacili u redovnom medjugradskom autobuskom saobracaju....nesto ne mogu da se setim.....ako je iko i visio, bila je to Brena....
Unfuckable Unfuckable 01:25 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

..ako je iko i visio, bila je to Brena

Brena ili ...okolnosti, nešto jeste visilo
Alava Alava 02:16 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Unfuckable
..ako je iko i visio, bila je to Brena

Brena ili ...okolnosti, nešto jeste visilo


Vako nešto... Brena & Kosmodisk
Bili Piton Bili Piton 02:40 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Alava


Vako nešto...


Eto, vedri tonovi....kao lik koji ce te gleda sa sofersajbne, svakog je deda mraza preyebala za vise duzina.
mirelarado mirelarado 02:42 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Alava
Unfuckable
..ako je iko i visio, bila je to Brena

Brena ili ...okolnosti, nešto jeste visilo


Vako nešto... Brena & Kosmodisk


Ма била је она њена тужна обнажена фотографија са неког календара... са висећим елементима.
Unfuckable Unfuckable 02:48 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

naslovna strana Novosti 8, ekšli, pamtim te traume
krkar krkar 03:18 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Jelena Gall Jelena Gall 08:38 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Alava
Goran Vučković
Ma ima svega, od okačenih cirka dva'es krstača i brojanica, preko Đenerala, do Njegove Svetosti. Ja majkemi žalim za cicama.

Ali je zato spiritualnost šofera znatno uznapredovala

Jašta.
Najvolem kad je na roletni patrijarh, a iz zvučnika treši najgori turski melos. Setim se scene "A kako je kod vas u Švedskoj, 'ladno a?"

molim, ovde je pevao miroslav ilić. samo da me ubiješ, ne mogu više tačno da se setim - polomiću čaše staklene? ili kristalne? tako nešto. :)
angie01 angie01 09:05 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Brena ili ...okolnosti, nešto jeste visilo



pa okolnosti su vishe visile!
micika92 micika92 13:19 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

'Ladno, al' standard :)
Alava Alava 14:01 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

molim, ovde je pevao miroslav ilić. samo da me ubiješ, ne mogu više tačno da se setim - polomiću čaše staklene? ili kristalne? tako nešto. :)

A , čuva stada pokraj reke Gruže... lomi čaše od kristala. Pa još ste i dobro prošli. Ja bila na kampovanju i po ceo dan morala da slušam Avlije, avlije. Otekla sam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:28 19.07.2009

Re: U sretna vremena...

Goran Vučković
Ma ima svega, od okačenih cirka dva'es krstača i brojanica, preko Đenerala, do Njegove Svetosti. Ja majkemi žalim za cicama.

Ali je zato spiritualnost šofera znatno uznapredovala

Oni to zovu povratkom korenima...
A i u firmi bolje stoje....
dunja73 dunja73 04:05 19.07.2009

---

Pa ranije to bilo ono bas papanski
to obelezavanje , valjda se vremena promenila ..

Doctor Wu Doctor Wu 08:35 19.07.2009

A što

autobusom?
Jelena Gall Jelena Gall 08:40 19.07.2009

Re: A što

Doctor Wu
autobusom?

?
pa, što da ne? idu na svakih 15-20 min.
Doctor Wu Doctor Wu 09:11 19.07.2009

Re: A što

Nije pitanje učestanosti, nego privatnosti. U svojim kolima čovek može podesiti okruženje po sopstvenom nahođenju, dok ga u javnom prevozu mora deliti s drugima.
adam weisphaut adam weisphaut 09:31 19.07.2009

Re: A što

Doctor Wu
Nije pitanje učestanosti, nego privatnosti. U svojim kolima čovek može podesiti okruženje po sopstvenom nahođenju, dok ga u javnom prevozu mora deliti s drugima.

Upravo tako, vozač autobusa nije bio u svojim privatnim kolima
Doctor Wu Doctor Wu 09:46 19.07.2009

Re: A što

opet stenica
sumanuto, ničim izazvano trabunjanje...

Zašto, šta sam kome skrivio?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana