Društvo

Vesti iz nesvesti....

Drago Kovacevic RSS / 07.08.2009. u 20:46

Pseći azil ili metro - šta je pr
Pseći azil ili metro - šta je pr
Iako je već, poštovana Vesna Knežević - Ćosić reagovala na vest da je čopor pasa sinoć oko 22 časa pred Skupštinom Srbije, napao, oborio i krvnički izgrizao poslanicu Jelenu Trivan, moram i ja kazati koju, iz malo različitoga ugla.

Hajdemo još jednom...Izlazeći iz Skupštine Srbije, poslanica Jelena Trivan bila je napadnuta od besnoga psećega čopora, teško je povređena i po rečima lekara njen oporavak će trajati više nedelja.

Gradonačelnik Beograda, večno napuvani, arogantni Dragan Đilas, za takav događaj je optužio celu Srbiju, kazavši doslovno da građani naše lepe domovine uživaju staviti kućnog ljubimca u auto, dovesti ga u Beograd, i tu, valjda da bi zagorčali život Đilasu, ostaviti. Istovremeno nam je objasnio da je on jako sposoban i preduzimljiv čovek koji ima firme u desetak okolnih zemalja. Ovo jedno sa drugim nema veze ali se čulo na istoj konferenciji za štampu.

E, sad, Dragan Đilas jeste, kažu, uspešan u privatnom poslu. Međutim, sudeći po onome što se danas dogodilo i onome kako upravlja gradom on je živi dokaz da čovek može biti jako uspešan u privatnom poslu a da je istovremeno teški amater kad su javni poslovi u pitanju.A amateri su i prostituciju upropastili a kamo li neće nešto ozbiljnije.

Naime, u dugoj istoriji grada Beograda kojim su protutnjale razne vlasti i razni vladari, i koji pamti razna čuda i čudestva, do sada se nije dogodilo da pred zgradom vladara, da pred vladom, da pred nekom rezidencijom, ili bilo kojom javnom zgradom, a kamo li pred najznačajnijom državnom zgradom, pred parlamentom, u suvom centru grada, nekoga napadnu besni psi..čitav čopor. Sinoć se dogodilo to da su psi na samom ulazu u parlament izujedali i umalo rastrgali narodnu poslanicu, visoku funkcionerku Đilasove partije.

Kažu ljudi, bilo je gadnih godina, ratova, ruševina, bilo je pasa lutalica više nego danas, a komunalnih službi nigde, ali sličan događaj se nije nikada odigrao. Đilasu je ovaj događaj obezbedio trajno mesto u istoriji Beograda. Za njegova gradonačelničkoga "vakta" psi su trgali narodne poslanike na ulazu u skupštinu. Tu činjenicu ne može poništiti ni kad bi podigao dupli most za Borču kineskim parama. I kad ga u budućnosti budu pominjali kakvi gradski hroničari siguran sam da ovu "pikanteriju" neće zaobići.

Naš gradonačelnik voli pričati o metrou, mostovima, kineskim mostovima, gradu na reci. Ništa od toga ne vidimo osim u virtuelnom obliku. 

Pa kako će napraviti mostove, metro i grad na reci kad ni jedan običan azil za pse ne može da nam podari.

Ehhh, ovo je stvarno nadrealno...ovoga se Felini setio ne bi...

Atačmenti



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:01 07.08.2009

Re: ZPOPL

Pa, što jednu ne osnuje u Beogradu za , trenutno, profitibilan posao zaštita poslanika od pasa lutalica. / ZPOPL /

Bi, no..boji se sukoba interesa....
miloradkakmar miloradkakmar 23:51 07.08.2009

Re: ZPOPL

Drago Kovacevic
Pa, što jednu ne osnuje u Beogradu za , trenutno, profitibilan posao zaštita poslanika od pasa lutalica. / ZPOPL /

Bi, no..boji se sukoba interesa....

Kako može da bude sukob interesa kada se radi o inetersu građana ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:56 07.08.2009

Re: ZPOPL

miloradkakmar
Drago Kovacevic
Pa, što jednu ne osnuje u Beogradu za , trenutno, profitibilan posao zaštita poslanika od pasa lutalica. / ZPOPL /

Bi, no..boji se sukoba interesa....

Kako može da bude sukob interesa kada se radi o inetersu građana ?

E, da....to sam prevideo....
Kao što je uvek u interesu građanina ono kad mu hoće dublje ruku u džep da zavuku...
dragan7557 dragan7557 12:00 08.08.2009

Re: ZPOPL

Kako može da bude sukob interesa kada se radi o inetersu građana ?

Valjda o interesima manje grupe građana na Vlasti.

dragan7557 cerski
leopold_lady leopold_lady 22:13 07.08.2009

Ni ja nisam ...

znala tu informaciju ....

Ako je zaista tako - to je strašno ....

Večeras sam se vraćala s druge strane (Kneza Miloša ulicom) jedan deo pešaka i pravo da vam kažem - nije mi bilo sve svejedno .....

Da ima pasa lutalica - ima ... Ali,trebalo bi vlasnike tih pasa koji su ih izbacili na ulicu na Trg ...
adam weisphaut adam weisphaut 22:43 07.08.2009

Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

Gradonačelnik Beograda, večno napuvani, arogantni Dragan Đilas, za takav događaj je optužio celu Srbiju, kazavši doslovno da građani naše lepe domovine uživaju staviti kućnog ljubimca u auto, dovesti ga u Beograd, i tu, valjda da bi zagorčali život Đilasu, ostaviti.

pa smetaju Pesniku i Tajfunu ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:51 07.08.2009

Re: Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

Pa, da....
Ali, da li si ikada čuo da je nekog parlamentarca u svetu, Evropa, Azija, Afrika, JUžna Amerika na ulazu u parlament napao čopor pasa. Zamisli koliko bi ostao na funkciji gradonačelnik Praga, Budimpešte ili Stokholma da se to desi..
Pa plaćamo ga da te stvari rešava u skladu sa zakonima i javnim moralom....
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:55 07.08.2009

Re: Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

Pa plaćamo ga da te stvari rešava...

ma kakvi drago, veniš to radi iz ljubavi prema bg.
nije ga briga za pare.
ne reče li da je uspešan preko svake mere.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:02 07.08.2009

Re: Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

ne reče li da je uspešan preko svake mere.

Ma reče...
Pozdrav tebi....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 07.08.2009

Re: Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,

pa smetaju Pesniku i Tajfunu ...

Zamisli, sad kad im dođe Medvedev i krene u Skupštinu da drži govor....Kad, pojavi se pseći čopor....
adam weisphaut adam weisphaut 23:29 07.08.2009

Re: Sve bre neki ljudi sa genetskom greškom,


Ali, da li si ikada čuo da je nekog parlamentarca u svetu, Evropa, Azija, Afrika, JUžna Amerika na ulazu u parlament napao čopor pasa.

Pa eto prilike da jedan inače bezličan demagog kao Đilas bude upamćen...
sentinel26 sentinel26 23:47 07.08.2009

Mostovi ...

sentinel26 sentinel26 23:49 07.08.2009

... i ljudi .. ?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:59 07.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Hvala za slike prijatelju..
Nego, ču li ti da su neđe na svijet psi izujedali poslanike na ulazu u parlament...
Unfuckable Unfuckable 00:20 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Nego, ču li ti da su neđe na svijet psi izujedali poslanike na ulazu u parlament.

a tek da su ubili Premijera na ulazu u Vladu, ču li za to neđe na svijet ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:30 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Unfuckable
Nego, ču li ti da su neđe na svijet psi izujedali poslanike na ulazu u parlament.

a tek da su ubili Premijera na ulazu u Vladu, ču li za to neđe na svijet ?

Jesu, ubijali su kraljeve, premijere i predsjednike svakuda...Bar u Srbiji to nije neka ekskluziva... Kralja Aleksandra Obrenovića su ubili u dvoru, zajedno sa ženom, recimo.U spavaćoj sobi....Linkoln je ubijen u dr
žavnome pozorištu, Sadat dok je komandovao vojnom paradom koju je sam organizovao, da ne nabrajam.....
Ali da su napušteni psi izujedali nekoga poslanika na ulazu u skupštinu, to brale nije niko sčeko što bi rekli ja i Sentiš....To se svuđe ne događa....
Unfuckable Unfuckable 00:35 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

pa znaš kako ja to gledam Dragec :
ako sada, posle ovoga ne reše stvar - onda nikada ni neće.
Dakle, ima neke, poprilično čudne i bedne sreće u toj nesreći.
Mislim, ja malo para dajem na funkcionerska objašnjena "ovo - ono - ko je kriv", ali mi je mnogo zabavnije da gledam šta će zaista - uraditi, a nek' pričaju šta god hoće.
Uzgred, znam da su neke silne donacije dolazile (pa čak i od BB) za te sterilizacije pasa, pa ne kapiram kako ih je onda toliko, da se ne množe deobom, k'o pravi Srbi ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:49 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Dakle, ima neke, poprilično čudne sreće u toj nesreći.

Ima, slažem se, iako mi je žao što je nastradala jedna mlada žena. Mogu misliti koji je strah preživela...
Ali da nije javna ličnost, niko na ovo ne bi dao pet para. Nema dana da psi lutalice ne izujedaju ljude. Doduše to se događalo po Zemunu, Vidikovcu, Banovu Brdu...ali i to su ljudi..I nikome ništa..Ovako, digla se frka, i ti psi će biti maknuti bar iz centra grada. A periferiji, neka je i dalje bog na pomoći..
Unfuckable Unfuckable 01:18 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

mislim da se nešto slično relativno skoro desilo i to na Adi
mada...
i ljudi su šašava bića
dragan7557 dragan7557 09:42 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Drago Kovacevic
Hvala za slike prijatelju..
Nego, ču li ti da su neđe na svijet psi izujedali poslanike na ulazu u parlament...

Naravno, i to vrlo često,samo što se pasi prvo pretvore u vukove i uzmu ljucko obličenije, a onda čoporativo navale na vlas'. Česta pojava.

dragan7557 cerski
sentinel26 sentinel26 11:31 08.08.2009

Re: ... i ljudi .. ?

Drago Kovacevic
Hvala za slike prijatelju..
Nego, ču li ti da su neđe na svijet psi izujedali poslanike na ulazu u parlament...

Ne, ali znam za obrnuti slučaj.
dragan17 dragan17 00:32 08.08.2009

Logicno...ili ipak?

"Kažu ljudi, bilo je gadnih godina, ratova, ruševina, bilo je pasa lutalica više nego danas, a komunalnih službi nigde, ali sličan događaj se nije nikada odigrao."

Cule kere ko je gradonacelnik pa resile da podivljaju vise sad kad ih ima manje nego nekad, kako kazu ljudi?!

Da mi je neko rekao da ce mi se omiljeni politicar prezivati Djilas ne bih mu verovao, ali kako da ga covek ne voli kad ga drugovi listom mrze
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:37 08.08.2009

Re: Logicno...ili ipak?

Cule kere ko je gradonacelnik pa resile da podivljaju vise sad kad ih ima manje nego nekad, kako kazu ljudi?!

E, i on skoro ovo reče..Kaže, ovi iz ostatka Srbije ljubomorni pa mi ovde dovoze džukce da mi život zagorčavaju...Neverovatan čovek...
dragan17 dragan17 00:49 08.08.2009

Re: Logicno...ili ipak?

Drago Kovacevic
Cule kere ko je gradonacelnik pa resile da podivljaju vise sad kad ih ima manje nego nekad, kako kazu ljudi?!

E, i on skoro ovo reče..Kaže, ovi iz ostatka Srbije ljubomorni pa mi ovde dovoze džukce da mi život zagorčavaju...Neverovatan čovek...

Ma samo da ne pocnu dzukele iz zaj.banih krajeva (opet) da dovode, te kere vec znaju kako Beograd da pretvore u klanicu; za kosku ili dve svasta ce da urade

Ovi sumadijski dzukci su bezopasni, osim kad rade po teranju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:51 08.08.2009

Re: Logicno...ili ipak?

vi sumadijski dzukci su bezopasni, osim kad rade po teranju.
*

Misliš...
dragan7557 dragan7557 09:47 08.08.2009

Re: Logicno...ili ipak?

dragan17
"Kažu ljudi, bilo je gadnih godina, ratova, ruševina, bilo je pasa lutalica više nego danas, a komunalnih službi nigde, ali sličan događaj se nije nikada odigrao."

Cule kere ko je gradonacelnik pa resile da podivljaju vise sad kad ih ima manje nego nekad, kako kazu ljudi?!

Da mi je neko rekao da ce mi se omiljeni politicar prezivati Djilas ne bih mu verovao, ali kako da ga covek ne voli kad ga drugovi listom mrze

Vidi se da Peti Oktobar neumitno dolazi.

Bože mili......
Kad se šćaše .........
Nad Srbijom ................
i da drugi postanu sudije

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 10:01 08.08.2009

Re: Logicno...ili ipak?

Ovi sumadijski dzukci su bezopasni, osim kad rade po teranju.

Ne bi se reklo, bar u bližoj Istoriji.
A, teranje u srpskom jeziku ima dva značenja i oba predstavljaju promenu dotadašnjeg stanja
Teranje = kopulacija.
Teranje =prisila (od strane nekog ili nečeg) u ovom slučaju:

Ljudi jedu vlastite prste....i psi onda jedu ljude..

Ili ako drugi strani faktori teraju vodu na svoj mlin, finansiranjem teranja.

dragan7557 cerski

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:08 08.08.2009

PREDSKAZANJE!

To što su uradili gladni psi pred Domom Narodne skupštine nije nadrealno, već predskazajno. Sve je više gladnih i besnih gradjana. Pogledajte samo ovo štrajkovito leto!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:22 08.08.2009

Re: PREDSKAZANJE!

Filip Mladenović
To što su uradili gladni psi pred Domom Narodne skupštine nije nadrealno, već predskazajno. Sve je više gladnih i besnih gradjana. Pogledajte samo ovo štrajkovito leto!

U pravu si Filipe...Ljudi jedu vlastite prste....i psi onda jedu ljude..to je taj ciklus...
nikvet pn nikvet pn 07:47 08.08.2009

Jesu ...

amateri su i prostituciju upropastili

Pa možete misliti koliko profesionalcu para uši gomila gluposti odozgo nasipanih ...
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa. Preozbiljan je to posao za ovako neozbiljnu vlast, nažalost.
dragan7557 dragan7557 09:54 08.08.2009

Re: civilizacija-e

Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.

Naravno u pojedinim civil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.

Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.

dragan7557 cerski
sentinel26 sentinel26 11:46 08.08.2009

Re: civilizacija-e

dragan7557
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.
Naravno u pojedinim cevil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.
Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.
dragan7557 cerski
U jednom gradu u Srbiji je 1967.godine iznenada nestao jedan veliki pas, poznat cijeloj varoši, a naročito djeci koja su se igrala s njime, jahala na njemu, preskakala preko ograda dvorišta s njime i svašta još što može dječja mašta.

Uznemirenje djece zbog njegovog nestanka, ( pas je bio zdrav i dobro uhranjen ), je prouzrokovalo detaljnu istragu i pas je pronadjen, odnosno njegova polovina, obješena o čengele u jednoj mesari koja je istovremeno bila i ćevabdžinica.
Zaključak je bio da je ona nedostajuća polovina pojedena u ćevapima.

Mesaru je zatvorena i mesara i ćevabdžinica i zabranjen mu je rad. Poslije jedno 10 - 12 godina imenovani je ponovo otvorio mesaru.
Vijest o tome je objavljena u listu "Politika" ali je brzo pala u zaborav jer je tih dana obijen i opljačkan službeni auto dvojice visokih partijskih i državnih funkcionera u motelu blizu toga grada, pa je ta vijest uticala da se ona prva brzo zaboravi..
nikvet pn nikvet pn 12:47 08.08.2009

Re: civilizacija-e

Stvar je prilično jednostavna :
Želimo li lutalice na ulicama ? Ne ...
Ima li negde da je to rešeno na pismen i efikasan način bez viljuške ? Ima ...
Kako je to urađeno, zna li neko ? Zna ...
Koliko to košta ?
Par desetina Miladina isprva, a nadalje par Miladina godišnje.
Unfuckable Unfuckable 13:07 08.08.2009

Re: civilizacija-e

a nadalje par Miladina godišnje.

pa to je onaj koncept koji je objasnio Budimac kod Vesne na blogu, izašlo je da je svakog (svakog!) građanina Istanbula koštalo pola dolara
nikvet pn nikvet pn 13:42 08.08.2009

Re: civilizacija-e

Tako je. Baš taj koncept : vakciniši, steriliši i ostavi. Uz uredne prateće mere za par godina problem je trajno i humano rešen.
Unfuckable Unfuckable 13:46 08.08.2009

Re: civilizacija-e

vakciniši, steriliši i ostavi

ispada da je to manji deo posla, kako ja to vidim - i da je u pitanju čista tehnikalija.
Ali, rad i regulativa "s ljudima", sa stanovništvom, to se mora unaprediti i - sprovoditi.
nikvet pn nikvet pn 14:02 08.08.2009

Re: civilizacija-e

čista tehnikalija.

Tako je. Koliko para toliko muzike.
U mojoj čaršiji od 30K naroda ubedio sam opštinare da pomognu sterilizaciju sa 20e a ostatak doplaćuje vlasnik ( za mačku još 10, za šarplaninku još 40e npr ). Za tri i po godine uradio sam blizu 200 tako refundiranih sterilizacija. Golom okom video se rezultat. Dok se neko nije dosetio da tu kintu usmeri drugde i populacija se povratila.
Dakle
vakciniši, steriliši i ostavi

raditi uporno i dosledno, a prateće kaznene mere koje su sada olakšane zbog masovnog čipovanja još upornije i doslednije.
drug.clan drug.clan 14:17 08.08.2009

Re: civilizacija-e

dragan7557
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.

Naravno u pojedinim cevil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.

Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.

dragan7557 cerski



ne kontam...

U srbiji jedu svinje ima jedno 5000 restorana i za razliku od kine najpre ne ide "humano ubijanje"

Kada bi se sudilo o civilizaciji na na osnovu toga koje meso se konzumira mi evropljani svinjojedci ne bi dobro prosli na blizem i srednjem istoku gde su uzgred budi receno nastale prve civilizacije.

Samo me zanima zasto je neko ko jede jagnje "civilizacijski napredniji" od nekoga ko jede kera?
dragan7557 dragan7557 14:36 08.08.2009

Re: civilizacija-e

sentinel26
dragan7557
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.
Naravno u pojedinim cevil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.
Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.
dragan7557 cerski
U jednom gradu u Srbiji je 1967.godine iznenada nestao jedan veliki pas, poznat cijeloj varoši, a naročito djeci koja su se igrala s njime, jahala na njemu, preskakala preko ograda dvorišta s njime i svašta još što može dječja mašta.

Uznemirenje djece zbog njegovog nestanka, ( pas je bio zdrav i dobro uhranjen ), je prouzrokovalo detaljnu istragu i pas je pronadjen, odnosno njegova polovina, obješena o čengele u jednoj mesari koja je istovremeno bila i ćevabdžinica.
Zaključak je bio da je ona nedostajuća polovina pojedena u ćevapima.

Mesaru je zatvorena i mesara i ćevabdžinica i zabranjen mu je rad. Poslije jedno 10 - 12 godina imenovani je ponovo otvorio mesaru.
Vijest o tome je objavljena u listu "Politika" ali je brzo pala u zaborav jer je tih dana obijen i opljačkan službeni auto dvojice visokih partijskih i državnih funkcionera u motelu blizu toga grada, pa je ta vijest uticala da se ona prva brzo zaboravi..

Pa, ako mora da se bira između džukaca i vlasti .......

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 14:39 08.08.2009

Re: civilizacija-e

Stvar je prilično jednostavna :
Želimo li lutalice na ulicama ? Ne ...


Zlobnici bi rekli :

Stvar je prilično jednostavna :

Želimo li ovakvu vlast ? Ne........

dragan7557 cerski
Sepulturero Sepulturero 15:00 08.08.2009

Re: civilizacija-e

dragan7557
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.

Naravno u pojedinim civil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.

Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.

dragan7557 cerski

У нашој "цивилизацији" се једу јагње, свиња, крава и слично а тамо керови.
drug.clan drug.clan 15:06 08.08.2009

Re: civilizacija-e

Sepulturero
dragan7557
Trajno uklanjanje lutalica je oznaka civilizacijskog nivoa.

Naravno u pojedinim civil izacijama završavaju (kerovi mislim) u šerpama i loncima kuvani, pečeni, u sosu i premazu i dr. Neki podatci vele da samo Šangaj ima 500 restorana gde se služi keretina na razne načine.

Svakako prvo "humano ubijnje" pa onda reciklaža u ljudsku i stočnu hranu je svakako Veeel'ko "civilizacijsko" dostignuće.

dragan7557 cerski

У нашој "цивилизацији" се једу јагње, свиња, крава и слично а тамо керови.



to znam ali cemu onda osuda takvog ponasanja kao necivilizacijskog?
Ljudi su drugaciji a odakle nam pravo da sudimo o njihovim "obicajima"

Zasto u Srbiji nema krava lutalica na ulicama kao u Indiji na primer? Sta bi oni mogli misliti o nama i nasim Veeel'kim "civilizacijskim" dostignucima kada je u pitanju trajno uklanjanje krava sa ulica.
nikvet pn nikvet pn 17:11 08.08.2009

Re: civilizacija-e

zasto je neko ko jede jagnje "civilizacijski napredniji" od nekoga ko jede kera?
Pa, ako mora da se bira između džukaca i vlasti .......
Želimo li ovakvu vlast ? Ne........
trajno uklanjanje krava sa ulica.

Ovo garantuje ovacije u seljačkoj prodavnici na treću rakiju.
Kod Trivanove i ujedenih - sumnjam.
kamichak92 kamichak92 08:40 08.08.2009

...

moze gradonacelnik da prica sta hoce, za stetu od psa lutalice odgovara grad.
dakle, ako jelena trivan to bude zahtevala, grad ce da plati troskove lecenja, izgubljenu zaradu, naknadu za pretrpljeni fizicki i psihicki bol i strah.
e sada, pitanje da li gradjani beograda odobravaju ovakvo trosenje para, odnosno ignorisanje problema copora raznoraznih sakala i kojota po gradskim ulicama - da bi se potom placale naknade za stetu od istih - to je pitanje djilasove (tacnije - DS-ove) politicke odgovornosti. videcemo sta glasacka masina o tome misli na sledecim gradskim izborima. ako se i pozdravimo sa djilasom, nekako ne verujem da ce to da bude zbog pasa lutalica ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:06 08.08.2009

Re: ...

kamichak92
ako se i pozdravimo sa djilasom, nekako ne verujem da ce to da bude zbog pasa lutalica ...


Eh a da je nasa blog-drugarica bila na Djilasovom mestu, bilo bi sve mnogo bolje reseno ... ukljucujci i ovo sa "kojotima"
Unfuckable Unfuckable 13:25 08.08.2009

Re: ...

ih bre Virtuelni uhakova mi nalog ?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:06 08.08.2009

Re: ...

Unfuckable
ih bre Virtuelni uhakova mi nalog ?


Hahaha e bas si lepo rekao ono majstore

Ma ja sam onda navijao za nju, iako nema blage veze sa poliikom ... ili mozda bas zato. Nekako sam uvek verovao u njenu iskrenost (pa ko bi se onako zaletao, namerno i isplanirano ? )

Bar bi nam bilo prijatnije da gledamo gradonacelnicu na TV-u ... i da se hvalimo da niko nema takvu ... neobicnu ...
Unfuckable Unfuckable 16:56 08.08.2009

Re: ...

Nekako sam uvek verovao u njenu iskrenost (pa ko bi se onako zaletao, namerno i isplanirano ? )


adam weisphaut adam weisphaut 10:55 08.08.2009

In other news,


B92 Info Vesti Društvo
Đilas o Povorci ponosa, iskreno
8. avgust 2009. | 00:32 -> 11:00 | Izvor: B92
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio da je najbitnije da Povorka ponosa protekne bez incidenata, iako on, iskreno, ne podržava takvu manifestaciju.

Dragan Đilas: Iskrenost ili homofobija? (FoNet)
Dragan Đilas: Iskrenost ili homofobija? (FoNet)
Političari bi morali iskreno da govore šta misle, bez obzira na to hoće li se njihov stav dopasti nekom ili ne - to je poruka gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa. On odbacuje tvrdnje da je na takav način govorio o gej populaciji kako bi povećao svoju političku popularnost.


Dragan Đilas nam se otvorio i rekao da će uvek iskreno reči ono što elektorat želi da čuje bez obzira na gluposti kao što su principi, ljudska prava i jednakost pred zakonom...
screwdriver screwdriver 11:03 08.08.2009

U Kini jedu pse!

Nek Kinezi otvore Narodnu kuhinju, i eto, 2 muhe jednim udarcem
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 12:31 08.08.2009

Re: U Kini jedu pse!

jel OVO za Disclaimer-a?...pa ima ipak neke granice i u zezanju!
skyspoter skyspoter 16:09 08.08.2009

Re: U Kini jedu pse!

jedu ali ne domace ljubimce samo one koje su posebno uzgajani za jelovnik..


jaksa scekic jaksa scekic 13:18 08.08.2009

Ako se pitam

da odgovorim na pitanje ispod slike gradonacelnika

1. Pre sam za metro nego za pseci azil.

2. Pre neku godinu sam glasao da milion US dolara ode u beogradsku hitnu pomoc-umesto u rekonstrukciju Doma omladine i izgradenje US info centra (ako se ne varam)

pod 2 sam izgubio, a ali to je demokratija


J
dragan7557 dragan7557 14:52 08.08.2009

Re: Ako se pitam

1. Pre sam za metro nego za pseci azil.

Elem, Šćekiću onda treba da podržiš i onaj gazda Dulićev Tunel, makar do Metro-a
2. Pre neku godinu sam glasao da milion US dolara ode u beogradsku hitnu pomoc-umesto u rekonstrukciju Doma omladine i izgradenje US info centra (ako se ne varam)

E, vako $ 1 mil. za info centar, $ 1 milion za prebijanje amera, $ 1 milion za lobiranje ......... X miliona $ za....popuni sam.

rezultira u
izgubio, a ali to je demokratija

izgubio, a ali to je demokratija


Ko koga ovde ....

dragan7557 cerski
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:17 08.08.2009

Re: Ako se pitam

jaksa scekic
da odgovorim na pitanje ispod slike gradonacelnika

1. Pre sam za metro nego za pseci azil.

2. Pre neku godinu sam glasao da milion US dolara ode u beogradsku hitnu pomoc-umesto u rekonstrukciju Doma omladine i izgradenje US info centra (ako se ne varam)

pod 2 sam izgubio, a ali to je demokratija


J

Pitanje ispod slike je hipotetičko...Azil i metro nisu uporedivi po bilo kojim parametrima, naročito ne onim finansijski.
Hteo sam kazati nešto drugo...Da je teško očekivati da neko ko ne može rešiti banalan problem može rešiti onaj veliki.
Evo, danas imaš vest da se broj gradskih autobusa smanjuje za 10 procenata jer grad nema novca iako ga je budžetom bio za to odborio. Ali ima novca za razne drugte stvari i ad hok troškove...
Za ovo pod dva se slažem..
drug.clan drug.clan 15:23 08.08.2009

Re: Ako se pitam

Drago Kovacevic

Evo, danas imaš vest da se broj gradskih autobusa smanjuje za 10 procenata jer grad nema novca iako ga je budžetom bio za to odborio. Ali ima novca za razne drugte stvari i ad hok troškove...
Za ovo pod dva se slažem..

Sta ce narodu autobusi? Da idu na demonstracije i strajkove u njima?
dragan7557 dragan7557 16:06 08.08.2009

Re: Ako se pitam

Sta ce narodu autobusi?

I to što kažeš peške je zdravije a bolje i za kondiciju.
Narod se bre ulenjio pa ni na šrajkove i demonstracije neće peške, naučio da ga svi u svačemu vozaju, a ni političare više neće da ujeda. Čudo bre jedno.
More ko da je svu demokratiju delegir'o kerovima.

Krajnje je vreme da uvezemo one sa Aljaske, oni bre, 'oće da vuku i rade, a ne samo da idu u protestne šetnje i ujedaju k'o ova naša stoka.

Više bre ne važi ni vekovna kakav gazda, takav ker.

dragan7557 cerski
skyspoter skyspoter 16:15 08.08.2009

Re: Ako se pitam

Sta ce narodu autobusi?



pa da imaju autobusne nesrece i onda tuze drzavu za odstetu.
dzudi dzudi 13:43 08.08.2009

Drago,

Samo da se javim da sam tu, i da vas obavestim da su iz Vašeg bivšeg i mog sadašnjeg kraja proterani psi lutalice.

Zašto, kako i kada, ne znam.

Pozdrav!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:56 08.08.2009

Re: Drago,

Samo da se javim da sam tu, i da vas obavestim da su iz Vašeg bivšeg i mog sadašnjeg kraja proterani psi lutalice.

Eto lepe vesti...
Pozdrav, i drago mi je da si tu..
dragan7557 dragan7557 15:53 08.08.2009

Re: Drago,

Samo da se javim da sam tu, i da vas obavestim da su iz Vašeg bivšeg i mog sadašnjeg kraja proterani psi lutalice.


Ti mora da si sa Dedinja.

dragan7557 cerski
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:58 08.08.2009

Re: Drago,

Eto lepe vesti...
Pozdrav, i drago mi je da si tu..

otkad su to lepe vesti.
jel si pročito pažljivo - proterani.
zašto, kako i kada, ne znam.


jako je važno kako i da se reč proterivanje više ne spominje.
dosta je bilo proterivanja ljudi... nećemo više nikog da proterujemo kao što
nismo smeli nu u prošlosti.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:59 08.08.2009

Re: Drago,

Ti mora da si sa Dedinja.


Ma ne, dzudi je naša... tu iz kraja. I volim što se srećemo.
G r o f G r o f 22:03 08.08.2009

..i opet ćemo

Izgubismo rat protiv Hrvata, Mulimana, Albanaca, NATOa...
Gubimo ga i protiv pasa...
Jbt....Pa daj da zaratimo protiv miševa.
Unfuckable Unfuckable 04:44 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

Jbt....Pa daj da zaratimo protiv miševa.

ček' dok otkriju da mačke lutalice prenose tiho besnilo + da gradonačelnik voli mačke
pa da vidiš blogovaaaa !
sybil sybil 04:47 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

jbt macaka lutalica je vise nego pasa samo sto su bezopasne, ali i to treba da se resava.
Unfuckable Unfuckable 04:49 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

samo sto su bezopasne


odakle ti to, 'leba ti ?
sybil sybil 04:52 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

Unfuckable
samo sto su bezopasneodakle ti to, 'leba ti ?


sto? da te nije ujela neka?
jel imas neko resenje za macke lutalice?
sta mislis napadne te copor macaka?
Unfuckable Unfuckable 05:05 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

macaka lutalica je vise nego pasa samo sto su bezopasne

reagovao sam samo na ortodoksno lupetanje da su mačke lutalice bezopasne, sybil

ne leči se baš sve zelenim čajem
sybil sybil 05:19 09.08.2009

Re: ..i opet ćemo

Unfuckable
macaka lutalica je vise nego pasa samo sto su bezopasnereagovao sam samo na ortodoksno lupetanje da su mačke lutalice bezopasne, sybilne leči se baš sve zelenim čajem

dobro priznajem da nisu bezopasne, ali su manje opasne od pasa, da li moze ovako?

p.s. sto se odmah ljutis, mislila sam da nisi imao negativna iskustva sa mackom ili coporima macaka?
nevolja nevolja 21:39 10.08.2009

Zaboga,kakva slucajnost...

dosla do mene neka (neproverena,jos uvek) informacija...pre par dana je bio sastanak u gradskoj upravi na temu uklanjanja pasa lutalica iz centra grada i oko zgrada drzavnih organa.Ponudu za hvatanje pasa lutalica i odvoženje u novoizgrađenu kafileriju u Resniku dostavila je agencija PROTECTA čiji je vlasnik DRAGAN TRIVAN....
Da li neko zna nesto o ovome?
PS molim da se ovaj post izbrise,posto sam saznala da je u pitanju totalna dezinformacija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana